Ik had ook last van die strepen.. 2 jaar lang geen problemen mee gehad totdat ik op een dag eraan zat te werken en m'n scherm paars/groene strepen begon te vertonen.. ik had snel al m'n data voor zover ik denk dat het gelukt is op de d schijf van m'n laptop geplaatst.. hierna m'n laptop grof uitgezet en weer aangezet waarna hij nog steeds die paars/groene strepen vertoonde en dit keer ook m'n hardeschijf niet meer kon vinden..
Erg mooi dacht ik', m'n moederbord is ermee gestopt..
dus ik mediamarkt opbellen (waar ik hem gekocht had), zij wisten mij te vertellen dat ik contact op moest nemen met fujitsu siemens zelf.. zo gezegd zo gedaan..
De standaard fabrieksgarantie die bij mijn laptop geleverd werd liep precies DIE week af.. alsof ze het geprogrammeerd hebben...
Een paar dagen later (10 november 2007) komt TNT langs om mijn laptop op te halen..
1 maand later was ik evengoed wel nieuwsgierig wat de status van de reparatie was dus ik bel op, ze wisten mij te vertellen dat de 1e reparatie mislukt was en dat ze nu op onderdelen zaten te wachten die ze besteld hadden..
Weer een paar weken later belde ik weer op.. dit keer wisten ze mij te vertellen dat de 2e reparatie ook mislukt was.. en dat ze weer op nieuwe onderdelen zaten te wachten..
Dus nu zijn ze bezig met de 3e reparatie.. we zijn nu 2,5 maand verder en nog geen resultaat...
Vorige maand moest ik naar het buitenland om onderzoek te doen, waar ik mijn laptop elke dag nodig zou hebben.. Dit had ik vermeld en ze hadden mijn verzoek zogenaamd naar het escalatieteam gestuurd die mijn verzoek in behandeling zouden nemen.. ze beloofden mij dat ik mijn laptop voordat ik naar het buitenland zou vertrekken in bezit zou hebben.. DUS NIET..
Ik bel vanmiddag weer op want dit begint nu echt m'n strot uit te komen, ik ben student hoger informatica dus ik heb m'n laptop gelukkig niet elke dag nodig

!!
Ik las in topics van andere ontevreden fujitsu siemens klanten dat ze een rekening op hun deurmat kregen voor de reparatie van hun laptop... als dit bij mij gebeurd.. ik ga hem ecchtt niet betalen voor HUN fouten!! ik snap niet dat ze geen nieuwe laptop opsturen, kost voor hun minder dan 3x een reparatie uitvoeren op een laptop die allang voor hun afgeschreven is..
Belachelijke service van Fujitsu siemens.. een klasgenoot van me had een soortgelijk probleem, hij heeft een acer.. 3 dagen later had hij hem terug... gerepareerd en kostenloos..
Voor mij NOOITT MEERRR een fujitsu siemens..
[
Voor 6% gewijzigd door
kakhead op 21-01-2008 13:19
]