Dat ik het niet eens ben met jullie wil het nog niet zo zijn dat ik het niet snap.
Om te weten of die jenever stoker echt via hem praatte of dat het als een bericht aan hem werd doorgegeven zou ik die uitzending nog eens moeten zien.
Er zijn vele manieren die de andere zijde gebruikt om wat door te geven. Dat wordt vaak onder de noemer helderziend gedaan maar beter zou zijn helderwaarnemen.
Je kan nl ook helder- ruiken, proeven, voelen, weten enz. .
Dat zien kan dan ook weer in div. gradaties onderverdelen waaronder delen van tekst.
Uitsluiten dat er fraude gepleegd wordt kan ik ook, zo als ik als zei, niet.
Maar voor jullie zijn er bikkelharde bewijzen tegen Robert, voor mij nog niet.
Mijn opmerking over de wetenschap komt door de combinatie van het kiezen van de test omstandigheden en de ondekte fraude. Dat vertrouwen is op dit moment even niet hoog.
Om te weten of die jenever stoker echt via hem praatte of dat het als een bericht aan hem werd doorgegeven zou ik die uitzending nog eens moeten zien.
Er zijn vele manieren die de andere zijde gebruikt om wat door te geven. Dat wordt vaak onder de noemer helderziend gedaan maar beter zou zijn helderwaarnemen.
Je kan nl ook helder- ruiken, proeven, voelen, weten enz. .
Dat zien kan dan ook weer in div. gradaties onderverdelen waaronder delen van tekst.
Uitsluiten dat er fraude gepleegd wordt kan ik ook, zo als ik als zei, niet.
Maar voor jullie zijn er bikkelharde bewijzen tegen Robert, voor mij nog niet.
Mijn opmerking over de wetenschap komt door de combinatie van het kiezen van de test omstandigheden en de ondekte fraude. Dat vertrouwen is op dit moment even niet hoog.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!