Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.869 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
krijg echt zwaar de **** van PGR3 online... van de 12 races die ik heb gedaan, 12x 2de, en waarom? omdat er van die nerds zijn die menen je op een recht stuk een tikje te moeten geven... triest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Phusebox schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:23:
krijg echt zwaar de **** van PGR3 online... van de 12 races die ik heb gedaan, 12x 2de, en waarom? omdat er van die nerds zijn die menen je op een recht stuk een tikje te moeten geven... triest
Wanna play?? Ik haat het zelf ook om tikjes te krijgen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TheEvilCuber schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:47:
[...]

Je speelt vrijwel altijd vanuit first person, behalve als je even achter een muurtje schuilt, je hebt dan een shoulder view waarmee je om de hoek kan schieten of kan wegduiken.

Hoe het speelt, tja dat moet je zelf beslissen, ik ben vanaf jongs af aan gewend met een controller spelen er schiet er beter mee dan met een muis (en als je op niveau speelt zal je zien hoe goed dat kan) dus ik heb er geen problemen mee. toch zullen er altijd fanatici zijn die blijven zweren bij de muis (todat de revolution controller die vervangt :P als we de hands-on's mogen geloven.)
heb je geen uber autoaim? dat als je dis binnen een rondje van 5 cm doorsnee op het hoofd mikt dat het dan altijd raak is?
je bedoelt even met de auto elkaar aanraken?

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 04-12-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:29:je bedoelt even met de auto elkaar aanraken?
Nou, meer dat iemand moedwillig je de baan uit flippert. Zat gisteren met een paar mensen in een lobby en eentje was constant aan het duwen en suiciden in bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 08:18
welkom in de wereld die on-line heet (wel eens battlefield2 gedaan op de pc hehe)

blijft natuurlijk vervelend zit niks anders op dan gewoon hetzelfde te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je niet online spelen ;). Dat hoort er gewoon bij. Vind het zelf triest dat mensen gaan huilen als ze tweede worden ;). 2e Is toch niet slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:34:
[...]

Dan moet je niet online spelen ;). Dat hoort er gewoon bij. Vind het zelf triest dat mensen gaan huilen als ze tweede worden ;). 2e Is toch niet slecht?
wel als er maar 2 man spelen :+

en idd BF2 online vooral op public (lees EA official) servers (ze wisten het al op dag 1 van de demo te verziekken)

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 04-12-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb het niet veel gelezen, maar de laadtijden van PGR3 zijn niet next gen. Eigenlijk het enige - punt in mijn ogen, voor de rest zeer lkkre game. :)

Even een vraagje aan de bart smit online "kenners". Ik heb woensdag avond de 360 besteld bij BS, en ik werd donder dag ochtend NA 9uur gebeld voor controle en het bericht dat ik m vrijdag middag binnen zal krijgen. Ik heb m nog steeds niet... Zal het fout zijn gegaan bij TPG, of denken julie dat telfoon wijffie helemaal fout zat omdat ze NA 9uur belde en dat het dus 2 werkdagen duurd?

Ik heb nu dus weeeer hoop dat ik m morgen krijg....Kan niet zeggen dat me voor pret te kort is iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Wat ik mij afvroeg was of het qua grafische vlak er allemaal beter uit ziet dan op de pc op dit moment.....heb heel de xbox360 niet gevolgd dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je XBOX 360 ook met een antennekabeltje aansluiten om op de camping te spelen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:34:
[...]

nou daar gaat het niet om; het gaat om het fijt dat van die 12 keer ik makkelijk 6x 1e had kunnen zijn.
en dat het erbij hoort, nou het lijkt mij niet onmogelijk een spel dermate te programmeren dat wanneer er voldoende ruimte is en iemand duidelijk met opzet iemand aantikt (sowieso van achter aantikken dan ben je altijd fout) om je dan een time penalty te geven van zeg 5 seconden. dan laat je het wel uit je hoofd

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:33:
[...]

Nou, meer dat iemand moedwillig je de baan uit flippert. Zat gisteren met een paar mensen in een lobby en eentje was constant aan het duwen en suiciden in bochten.
Ik hoop niet dat ik dat was ;)
Zal wel niet aangezien ik steeds een halve track achter de rest eindigde :)
Maargoed ik moet nog flink oefenen merkte ik. Maar het blijft een strakke game. Echt genieten man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
Phusebox schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:46:
[...]

nou daar gaat het niet om; het gaat om het fijt dat van die 12 keer ik makkelijk 6x 1e had kunnen zijn.
en dat het erbij hoort, nou het lijkt mij niet onmogelijk een spel dermate te programmeren dat wanneer er voldoende ruimte is en iemand duidelijk met opzet iemand aantikt (sowieso van achter aantikken dan ben je altijd fout) om je dan een time penalty te geven van zeg 5 seconden. dan laat je het wel uit je hoofd
Dat is prima te programmeren, zat ook in Gran Turismo 4 op de PS2. Natuurlijk ben je niet altijd fout als je iemand aanrijdt van achteren (als degene voor je opeens remt bijvoorbeeld) maar inderdaad had zo'n time penalty het online wel leuker gehouden denk ik.
Vanochtend heb ik nog ff bij een vriend PGR3 gedaan, damn begint nou toch wel te jeuken ik hoop dat hij gauw weer leverbaar is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo's en trailers doe ik toch niet... Wat heb je nog meer aan die externe HDD? Kun je er bijv films op zetten via je comp? En kun je xbox360 via HUB aansluiten op je comp, dat je dan HD-films gewoon erop kan zetten?
En hoeveel mb zit er ín de xbox? Want neem aan dat je wel kunt saven toch ? zonder die externe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
flowerp schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:17:
Wat eigenlijk wel erg jammer is aan de Xbox 360 is dat MS niet standaard Media Centre software meeleverd erop. Media Centre Extender? Big deal! Dat ding heeft toch genoeg (meer dan genoeg!) kracht aan boord om gewoon een volledige Media Centre te zijn?

3x een 3.2Ghz PPC terwijl een enkele of dubbele 2.8Ghz PPC al perfect 1920*1080i filmpjes kan afspelen. Een video-in zou je gewoon via USB kunnen aansluiten (bestaan zelfs al). Maar MS is natuurlijk bang dat anders te veel mensen het ding puur & alleen voor de media centre functionaliteit zouden gaan kopen zonder ooit een spel aan te schaffen ofzo.
Wel jammer.
Inderdaad. MS is bang dat ze de verkopen van WMCE zouden kannabaliseren als de Xbox 360 te makkelijk als media center gebruikt zou kunnen worden en daarom is er expres wat functionaliteit uit gehaald. Met Windows Media Connect 2.0 kun je beelden, muziek en video streamen alleen is de dat laatste niet mogelijk icm de Xbox 360. Had makkelijk gekund, hebben ze toch niet gedaan.

Je moet voorlopig dus maar een Windows Media Center op de kop tikken. Of wachten op Windows Vista, want daarin zit Media Center ingebakken.

Ik ben nu zelf bezig om WMCE op een tweede PC te installeren en daar wat met HD-films te experimenteren.Jammer dat XviD/DivX niet werkt. Veel beperkingen op het moment in ieder geval. Voorlopig blijft mijn Xbox met XBMC gewoon mijn belangrijkste media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:58:
Demo's en trailers doe ik toch niet... Wat heb je nog meer aan die externe HDD? Kun je er bijv films op zetten via je comp? En kun je xbox360 via HUB aansluiten op je comp, dat je dan HD-films gewoon erop kan zetten?
En hoeveel mb zit er ín de xbox? Want neem aan dat je wel kunt saven toch ? zonder die externe HDD.
als je geen hd hebt moet je memorycard kopen

waneer komt de nieuwe levering van de xbox 360? :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar voorderest ownt pgr 3 wel enorm. Echt een geweldig spel, de bochten nemen, het geluid. Zo heb ik altijd al gedacht over een race game en nu is die er dan :D Online zijn der trouwens altijd maar twee drie goede racers, de andere beuken maar een beetje tegen de kanten aan.

@PWM mij ook nog ff toevoegen (had al een mailtje gestuurd)

Gamertag dikki dik :)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/dikki%20dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:44:
Kheb het niet veel gelezen, maar de laadtijden van PGR3 zijn niet next gen. Eigenlijk het enige - punt in mijn ogen, voor de rest zeer lkkre game. :)

Even een vraagje aan de bart smit online "kenners". Ik heb woensdag avond de 360 besteld bij BS, en ik werd donder dag ochtend NA 9uur gebeld voor controle en het bericht dat ik m vrijdag middag binnen zal krijgen. Ik heb m nog steeds niet... Zal het fout zijn gegaan bij TPG, of denken julie dat telfoon wijffie helemaal fout zat omdat ze NA 9uur belde en dat het dus 2 werkdagen duurd?

Ik heb nu dus weeeer hoop dat ik m morgen krijg....Kan niet zeggen dat me voor pret te kort is iig :)
hoe next genner hoe langer de laad tijden zijn (tenzij het weer met uber hardware gecompenseerd wordt)
zoals BF2 die laadt uber langzaam zelfs met 2048 mb corsiar geheugen kan het wel wat sneller.

en aangezien de 360 maar 512 mb heeft (had liever 1024 gezien met oog op de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was wel benieuwd waar jullie je 360 op spelen?

kan iemand een poll opzetten?

CRT 4:3
CRT 16:9
PLASMA
LCD tot 20 inch
LCD boven 20 inch
Beamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:07:
ik was wel benieuwd waar jullie je 360 op spelen?

kan iemand een poll opzetten?

CRT 4:3
CRT 16:9
PLASMA
LCD tot 20 inch
LCD boven 20 inch
Beamer
Doe het zelf zou ik zeggen :z

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:53:
Aangezien ik er al een paar heb zien staan, hierbij mijn gamertagvisitekaartje (ofzoiets):

GoT naam : bizkid79
Plaats : Leiden
Provincie : Zuid Holland
Leeftijd : 26
Gamertag op xbox live : Bizkid

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Bizkid.jpg

Toch maar ff volgende maand ff CoD2 en PGR3 scoren want volgens mij zijn dat echt DE games die op dit moment veelvuldig worden gespeelt op xbox live
hoe krijg je een avatar die niet in de list op internet staat? of kun je het vanuit de xbox wijzigen/uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:00:
[...]

als je geen hd hebt moet je memorycard kopen

waneer komt de nieuwe levering van de xbox 360? :9~
Verschilt nogal per winkel. Ik heb een stuk of 15 winkels gebeld, en het vroegste wat ik hoorde was 12 en 13 december (misschien alleen nog voor de preorders, precieze aantal was namelijk niet bekend), dan rond kerst weer en daarna pas eind januari of zelfs begin februari.

Ik heb er nog geen, maar als ik er een heb game ik (voorlopig) op een CRT 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik wist hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:06:
[...]

hoe next genner hoe langer de laad tijden zijn (tenzij het weer met uber hardware gecompenseerd wordt)
zoals BF2 die laadt uber langzaam zelfs met 2048 mb corsiar geheugen kan het wel wat sneller.

en aangezien de 360 maar 512 mb heeft (had liever 1024 gezien met oog op de toekomst)
Fear laad sneller ook al zijn de mappen niet zo groot, en PGR3 is niet echt groots te noemen lijkt mij zo (map formaat dus). Dit zijn dingen die ik toch behoorlijk belangrijk vindt uiteindelijk, zeker als je in het geval van PGR3 "ff" een baan wil herstarten.... Óf developers moeten ook op dat gebied de 360 nog leren kennen, óf het is niet slim geweest om de HDD optioneel te maken voor de helft van de 360 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 08:18
Wekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:12:
[...]

Verschilt nogal per winkel. Ik heb een stuk of 15 winkels gebeld, en het vroegste wat ik hoorde was 12 en 13 december (misschien alleen nog voor de preorders, precieze aantal was namelijk niet bekend), dan rond kerst weer en daarna pas eind januari of zelfs begin februari.

Ik heb er nog geen, maar als ik er een heb game ik (voorlopig) op een CRT 16:9
wehkamp levert er dit jaar nog 215 daarna is het weer afwachten. (tenminste dat stond in de email)
heb toch zo een vermoeden dat ze voor de kerst wel leverbaar zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:15:
[...]
Fear laad sneller ook al zijn de mappen niet zo groot, en PGR3 is niet echt groots te noemen lijkt mij zo (map formaat dus). Dit zijn dingen die ik toch behoorlijk belangrijk vindt uiteindelijk, zeker als je in het geval van PGR3 "ff" een baan wil herstarten.... Óf developers moeten ook op dat gebied de 360 nog leren kennen, óf het is niet slim geweest om de HDD optioneel te maken voor de helft van de 360 bezitters.
PGR3 gaat zelfs weer herladen als je een race stopt en wil herstarten. Dit is ronduit slecht, de hele track + alle auto's staan toch al in het geheugen. Heb nog geen spijt van de 360, maar pgr3 is nou niet bepaald zo ontzettend geweldig.

Nextgen = hype helaas, in ieder geval wat pgr3 betreft. En nfsmw schijnt haperingen te hebben dus die valt ook al af (? iemand ervaring met nfsmw op de 360 ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Ach 't is vast niet zo dramatisch als Fable allemaal, en laadtijden zijn nou eenmaal niet te vermijden met DVD's als medium. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Voor de mensen die m nog voor 5 december willen hebben: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/26013

Ik had er 1 gekocht voor een maat van me, maarja, die heeft zn geld uitgegeven aan vrouwen ;)

Ik ben het absoluut eens met de kritiek op PGR3. De feel van de game is te amerikaans. PGR2 was vele malen beter. En als PGR2 dicipel, vind ik de opvolger echt tegenvallen.

Ook heb ik een probleem met vastlopen. Als ik bij het eindscherm van de online career modus het profiel van iemand wil zien, loopt ie vast :S zijn er meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Ik weet niet wat jullie conclusie is maar ik ben blij dat ik me heb weten in te houden, die xbox360 valt me zwaar tegen, ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Ik hoor hier ook niks anders dan geklaag. :o

maar ik heb zeker hoop dat er nog heel wat fantastische spellen zullen komen en als de box ook nog eens avi support krijgt al dan niet gekraakt dan is de kans ineens een stuk groter dat ik hem aan kan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik had een goed voornemen om pics te nemen zodra ik mijn 360 binnen had en deze hier neer te gooien, maar ik ben sindsdien eigenlijk niet meer online geweest behalve via XboxLive :P Dus bij deze:

De doos met accessoires:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/34/70016365_9f645a6ee7.jpg?v=0

Het gehele pakket (excl. netwerkkabel, was ik vergeten op de tafel te gooien :X )
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/18/70016414_926ce1d0be.jpg?v=0

Dat enorme voedingblok :| Blijft een lelijk lomp kreng, hoe je hem ook verstopt.
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/20/70016394_5cd619202a.jpg?v=0

Mijn 1337e (*kuch kuch choke proest) setup.
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/35/70016426_de42e64d68.jpg?v=0

Wat een geweldig ding: de Live-functies, de games, gewoon de shit. Zie sig voor gamertag, ik ga terug naar Live \o/

[ Voor 5% gewijzigd door BlueAce op 04-12-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

jaapstobbe schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:30:
Ik weet niet wat jullie conclusie is maar ik ben blij dat ik me heb weten in te houden, die xbox360 valt me zwaar tegen, ben blij dat ik hem niet gekocht heb. Ik hoor hier ook niks anders dan geklaag. :o
Nou, meerendeel van de harde kern hier is er volgens mij toch wel erg over te spreken. Ik iig wel.

Maar gooed, even wat anders. Mijn xbox is met een kleine beschadiging binnen gekomen. Het klepje wat voor de usb poortjes zit was al afgebroken toen ik hem uit de doos haalde en er zit ook een piep klein barstje in. Heb er niet zo heel erg veel last van maar mocht er iemand een andere faceplate gebruiken en zijn originele niet meer, dan deze zou ik dan wel voor een schappelijk prijs willen over nemen. PM of E-mail maar mocht je er vanaf willen :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
RSP schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:27:
Ach 't is vast niet zo dramatisch als Fable allemaal, en laadtijden zijn nou eenmaal niet te vermijden met DVD's als medium. :)
Stieken had ik gehoop dat dat verholpen kon worden. Op de PS2 had ik het geweldige HDLoader waarmee je games kon installeren op een HD die je er zelf in kon doen (ik had een 120GB HD) en dit scheelde enorm in laadtijden. Helaas kan je dus niet zomaar een normale HD op de 360 aansluiten dus ik denk dat er (voorlopig) niet zoiets komt als een HDLoader voor de 360.
harryvos schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:23:
[...]

wehkamp levert er dit jaar nog 215 daarna is het weer afwachten. (tenminste dat stond in de email)
heb toch zo een vermoeden dat ze voor de kerst wel leverbaar zullen zijn.
Zelf ga ik er stiekem ook wel vanuit dat ze voor de kerst vrij leverbaar zijn. Sowieso zou het denk ik wel erg nadelig voor Microsoft zijn als dit niet zo was omdat er met kerst natuurlijk juist veel geld binnenkomt. Wat ik met mijn post vooral bedoelde is dat veel winkels absoluut niet weten wanneer en hoeveel ze weer binnen krijgen, maar dat veel zaken er vanuit gaan dat het nog wel ruim een maand kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Phydomir schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:35:
[...]

Nou, meerendeel van de harde kern hier is er volgens mij toch wel erg over te spreken. Ik iig wel.

Maar gooed, even wat anders. Mijn xbox is met een kleine beschadiging binnen gekomen. Het klepje wat voor de usb poortjes zit was al afgebroken toen ik hem uit de doos haalde en er zit ook een piep klein barstje in. Heb er niet zo heel erg veel last van maar mocht er iemand een andere faceplate gebruiken en zijn originele niet meer, dan deze zou ik dan wel voor een schappelijk prijs willen over nemen. PM of E-mail maar mocht je er vanaf willen :)
waarom koop je zelf dan niet gewoon een custom faceplate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

jaapstobbe schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:30:

maar ik heb zeker hoop dat er nog heel wat fantastische spellen zullen komen en als de box ook nog eens avi support krijgt al dan niet gekraakt dan is de kans ineens een stuk groter dat ik hem aan kan schaffen.
Ik kan je in elk geval vertellen dat ik echt extreem blij ben met het apparaat. Hoe meer ik ermee speel, hoe gaver ik 'm vind. Het is echt het gaafste gameapparaat dat te koop is, no doubt. Maar goed, mensen zijn over het algemeen eerder geneigd op forums als dit problemen met elkaar te delen ipv kinderlijk enthousiaste reacties te posten :) Is op zich ook wel logisch, maar je moet er wel even rekening mee houden :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:24:
[...]
Nextgen = hype helaas, in ieder geval wat pgr3 betreft. En nfsmw schijnt haperingen te hebben dus die valt ook al af (? iemand ervaring met nfsmw op de 360 ?)
Hype my ass. PGR is dus wel 100% nextgen. Geen pc die nu beschikbaar is tovert zulke graphics tevoorschijn. Misschien dat alle details nog niet bij je overkomen ondat je op een niet-hd tv gamed, maar dan nog....

Ik heb em nu op mn plasma aangeloten met een advance scart (de HD coponent kabels zijn gvd op) en hij ziet er nu al 'finger licking good' uit. En dat dus op een interlaced beeldformaat van 480 beeldlijnen. Kan niet wachten om hem met de goede kabels aan te sluiten :9

Heb je de belichting wel eens gezien in het spel... de gedetaileerde auto's.... de achtergrond... de reflecties...ga zo maar door. Ik kan er echt met mn botte verstand niet bij dat iemand kan zeggen dat dit niet next-gen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:51:
[...]

Hype my ass. PGR is dus wel 100% nextgen. Geen pc die nu beschikbaar is tovert zulke graphics tevoorschijn. Misschien dat alle details nog niet bij je overkomen ondat je op een niet-hd tv gamed, maar dan nog....

Ik heb em nu op mn plasma aangeloten met een advance scart (de HD coponent kabels zijn gvd op) en hij ziet er nu al 'finger licking good' uit. En dat dus op een interlaced beeldformaat van 480 beeldlijnen. Kan niet wachten om hem met de goede kabels aan te sluiten :9

Heb je de belichting wel eens gezien in het spel... de gedetaileerde auto's.... de achtergrond... de reflecties...ga zo maar door. Ik kan er echt met mn botte verstand niet bij dat iemand kan zeggen dat dit niet next-gen is :?
jahoor niet om te flamen hoor (ik wil ook een xbox 360) maar een top end PC kan dus wel echt meer als de 360, kijk maar naar FEAR etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal de mijn xbox 360 nog moeten aansluiten op het net, ben ook zeer tevreden over, weet iemand of ie gekochte/gekopieerde xbox games kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Heb me gisteren even verwend. XB aangesloten op 20" breedbeeld TFT. Allerhoogste reso gekozen in system-settings. WHAAAAA.... PGR ziet er dan wel heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:52:
[...]

jahoor niet om te flamen hoor (ik wil ook een xbox 360) maar een top end PC kan dus wel echt meer als de 360, kijk maar naar FEAR etc
Is zo, maar voor die 400 euro voor de Xbox360 heb je net (niet) je grafische kaart die je voor dergelijke graphics nodig hebt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

the raptor schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:28:Ook heb ik een probleem met vastlopen. Als ik bij het eindscherm van de online career modus het profiel van iemand wil zien, loopt ie vast :S zijn er meer mensen met dat probleem?
Blij dat ik niet de enige ben; hier inderdaad ook. Soms wel vervelend als je ff wat wil doen en je direct je XB kan resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je de resoluties veranderen dan in de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:59:
waar kan je de resoluties veranderen dan in de xbox?
In je handleiding... Euh... Tabblad SYSTEM in het main menu... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan hem alleen veranderen in 50 en 60 htz
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:08:
[...]

In je handleiding... Euh... Tabblad SYSTEM in het main menu... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:14:
kan hem alleen veranderen in 50 en 60 htz

[...]
Ligt eraan wat je hebt aangesloten. Een "gewone" TV kan alleen maar 640x480 laten zien; de rest van de resoluties zie je pas als je een TFT of LCD aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat aangesloten op een lcd dmv tulp ...
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:18:
[...]

Ligt eraan wat je hebt aangesloten. Een "gewone" TV kan alleen maar 640x480 laten zien; de rest van de resoluties zie je pas als je een TFT of LCD aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
[...]

En ja hoor daar is er weer eentje. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
[...]

begin je nou al weer :/

Anyhoe, Begin een beetje de moed te verliezen om de xbox 360 aan mijn MCE gekoppelt te krijgen, iemand enig id of een router de connectie kan verpesten heb overigens wel gewoon een goede live verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
BlowFish schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:29:
[...]

begin je nou al weer :/

Anyhoe, Begin een beetje de moed te verliezen om de xbox 360 aan mijn MCE gekoppelt te krijgen, iemand enig id of een router de connectie kan verpesten heb overigens wel gewoon een goede live verbinding.
Ik neem aan dat je je firewall e.d. hebt uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:51:
[...]

pgr 3 is echt niet next gen hoor.
en er zijn zat pc's die beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:32:
[...]

pgr 3 is echt niet next gen hoor.
en er zijn zat pc's die beter kunnen.
En nog eentje :/
Ik stel voor dat je voorgaande 6 topics even doorneemt en DAN terug komt om commentaar te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nee ik begin niet weer, maar ik kan er niet tegen dat mensen beweren dat de 360 betere graphics kan renderen dan een High-End PC

juist kwa prijs kwalliteit verhouding is de XBOX 360 veel beter als de PC

maar als je een FX 57 (of meer) en een 7800GTX (of beter) hebt hoef je niet aan te komen dat de 360 BETER is als een PC. het is gewoon niet zo.

edit:

ik bespeur Deel 7 :P

[ Voor 45% gewijzigd door Bulls op 04-12-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humm... denk dat cd Xbox360 wel zeker voor games krachtiger is. Het gaat tenslotte ook om de software en deze is daar speciaal op geschreven.

Ga maar eens na op pc software hoeveel verschillende configuraties men moet ondersteunen...wetende dat de allerzwakste kaart waar het spel op moet draaien er ook mee om moet gaan... dit geld natuurlijk ook voor de overige hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:37:
[...]

nee ik begin niet weer, maar ik kan er niet tegen dat mensen beweren dat de 360 betere graphics kan renderen dan een High-End PC

juist kwa prijs kwalliteit verhouding is de XBOX 360 veel beter als de PC

maar als je een FX 57 (of meer) en een 7800GTX (of beter) hebt hoef je niet aan te komen dat de 360 BETER is als een PC. het is gewoon niet zo.

edit:

ik bespeur Deel 7 :P
Dat kan die dus wel. COD2 draait op een xbox 360 beter (meer fpsop 1280/720) dan op een high end game machine met 2 7800 gtx kaarten in SLI. Believe me or not, dat is zelfs wat de developers ZELF aangeven.

[ Voor 7% gewijzigd door OcNewB op 04-12-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
.. moved ..

[ Voor 100% gewijzigd door flowerp op 04-12-2005 23:38 ]

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:24:
[...]

PGR3 gaat zelfs weer herladen als je een race stopt en wil herstarten. Dit is ronduit slecht, de hele track + alle auto's staan toch al in het geheugen. Heb nog geen spijt van de 360, maar pgr3 is nou niet bepaald zo ontzettend geweldig.

De demo, die je gratis kan downloaden hapert dus zal de retail ook wel haperen...blijkt ook uit de reviews...xbox versie hapert nog erger trouwens...dus zoals al die third party titels gerushed.

Hou het bij de first party titels zou ik zeggen...Heb ik ook gedaan en de bekende 3 aangeschaft...

Kameo zit nog ingepakt trouwens...heb de 360 daarvoor aangeschaft en die bewaar ik nog even.

vermaak me prima online met PGR3. Ze hebben er na de gratis maand live abonnee bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom laten we anders niet alle LEUKE dingen aan de games/360 bespreken in dit topic? is veel leuker dan alleen de xbox 360 af te kraken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:52:
Waarom laten we anders niet alle LEUKE dingen aan de games/360 bespreken in dit topic? is veel leuker dan alleen de xbox 360 af te kraken!
Misschien omdat we niet allemaal 12 jaar zijn en alleen dingen van één kant willen zien? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
LEUK LEUK :

-- hij is wit en past dus prima bij de rest van mijn zwarte apperatuur !
-- Door de lange laadtijden enorm lange speelwaarde van pgr3
-- De ventilator maakt zoveel herrie dat ik de piep in mijn oor niet meer hoor
-- De Afstandsbediening mist nogal wat knoppen, dus ik kan een 2e gebruiken !
-- Door de analoge ybpbr aansluiting blijven mijn hdmi en dvi aansluiting vrij
-- Omdat hij alleen wmv en mpg kan afspelen kan mijn pc eindelijk eens gebruikt worden
voor lange batch conversie jobs!
-- downloaden gaat zo traag dat bittorrent op mijn pc er geen last van heeft
-- Life is niet gratis na de eerste maand, kan ik eindelijk mijn credit card proberen
-- Door de dure games hoef ik mijn geld gelukkig niet meer aan eten uit te geven !

dit is met een ;) natuurlijk !

[ Voor 19% gewijzigd door HaseMike op 04-12-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met de controller ? ik meen gelezen te hebben dat er een soort speciale op de markt zou komen die ondersteuning heeft in xp en in vista , is dit zo het geval met de normale met draad ? of kan je met de wireless ook op je pc ? :?

vind hem namelijk erg relaxt in de hand liggen , maar ben nog niet vanplan een 360 te kopen...als ik nu al een controller koop is dit slechts een kleine investering en kan ik hem ook gebruiken bij de 360 van een vriend , wat dus dubbel voordeel zou opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:01:
hoe zit het eigenlijk met de controller ? ik meen gelezen te hebben dat er een soort speciale op de markt zou komen die ondersteuning heeft in xp en in vista , is dit zo het geval met de normale met draad ? of kan je met de wireless ook op je pc ? :?

vind hem namelijk erg relaxt in de hand liggen , maar ben nog niet vanplan een 360 te kopen...als ik nu al een controller koop is dit slechts een kleine investering en kan ik hem ook gebruiken bij de 360 van een vriend , wat dus dubbel voordeel zou opleveren :)
Dit punt is al vele malen aan bod gekomen, maar vooruit dan maar:

- De Wired Controller die bij het ''Core'' Pakket zit, is te gebruiken voor je PC. De Wireless Controller niet.

- In de winkel kun je een ''speciale'' versie kopen van de Wired Controller, deze is identiek aan de Wired Controller die je kunt kopen voor de Xbox 360, alleen bevat deze versie een Driver Disc en is hij € 5,- duurder.

/me Yonix is jaloers op diegene die al een 360 hebben en kan niet wachten totdat zijn 360 binnen is.... :)

[ Voor 19% gewijzigd door Yonix op 04-12-2005 15:07 . Reden: Typfout :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
OcNewB schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:45:
[...]

Dat kan die dus wel. COD2 draait op een xbox 360 beter (meer fpsop 1280/720) dan op een high end game machine met 2 7800 gtx kaarten in SLI. Believe me or not, dat is zelfs wat de developers ZELF aangeven.
ha dan weet jij niet dat bij de PC versie alles op quality en maximaal kan. en bij de 360 versie kun je zelf niets instellen aan graphics in het spel zelf (en wie garrandeerd jou dat alles maximaal is?)

zoals texture resolution, normal map resolution en specular map resolution heb ik allemaal op extra staan. en ik weet wel 100% zeker dat op de xbox ze op high als niet lager staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:16:
[...]

ha dan weet jij niet dat bij de PC versie alles op quality en maximaal kan. en bij de 360 versie kun je zelf niets instellen aan graphics in het spel zelf (en wie garrandeerd jou dat alles maximaal is?)

zoals texture resolution normal map resolution en specular map resolution heb ik allemaal op extra staan. en ik weet wel 100% zeker dat op de xbox ze op high als niet lager staan
Ja hoor. De developers zullen het wel verkeerd hebben. Jij hebt gelijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
OcNewB schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:31:
[...]

Ik neem aan dat je je firewall e.d. hebt uitstaan?
Heb een Format:C gedaan staat verder nix op laat staan qua firewalls etc. Uiteraard windows firewall is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shiver23 schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:18:
[...]

Ja hoor. De developers zullen het wel verkeerd hebben. Jij hebt gelijk.
ja de developers zeggen dat het BETER DRAAID, dat betekend niet dat het er BETER UITZIET

maarja ik kan wel door blijven gaan en julie ook. dus moet je het maar REAL LIFE vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:57:
LEUK LEUK :

-- Door de analoge ybpbr aansluiting blijven mijn hdmi en dvi aansluiting vrij
-- Omdat hij alleen wmv en mpg kan afspelen kan mijn pc eindelijk eens gebruikt worden
-- Life is niet gratis na de eerste maand, kan ik eindelijk mijn credit card proberen
-- Door de dure games hoef ik mijn geld gelukkig niet meer aan eten uit te geven !

Ik ben in bezit van een X2 en heb een "high" end PC staan ( FX55, 7800GTX SLi ). De hele discussie of de games mooier zijn is een mening.. Persoonlijk gaat er nog niets boven mijn PC.. Als ik HL2 draai met alles op high en nu ook met HDR dan kan de X2 er zeker niet tegenop.

Nu moet ik wel zeggen dat ik een 3D Shooter fan...

Nu las ik de post van HaseMike.. Hij gaf een knipoog onderop, maar deze jongen "Got A Point". De punten die je opgeeft ergert mijn ook, maar helaas is het niet anders.. Niet alles is perfect.

Al om al, ben blij met mijn X2 en wil hem "voorlopig" voor geen goud kwijt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:28:Al om al, ben blij met mijn X2 en wil hem "voorlopig" voor geen goud kwijt !!
[insecten-geslachtsgemeenschap-modus]
Ik heb ook een X2; dat is namelijk de CPU van mijn PC, gemaakt door AMD. En ik heb ook een Xbox360.
[/insecten-geslachtsgemeenschap-modus]

Ja, aan de ene kant is een PC nu nog superieus met sommige effecten weergeven, maar dat komt omdat de XB360 nu maar voor minder dan 40% wordt gebruikt door games, dus we zien het wel.

Zullen we nou weer gezellig iets gaan bespreken over de XB360 en niet over welke pixel op welk platform beter wordt gerendered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen denk eens na wat is nou krachtiger een triple core processor en een videochip die nog uit moet komen of een dual core pc met 7800 gtx? Het antwoord lijkt me duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:34:
[...]

Ik heb ook een X2; dat is namelijk de CPU van mijn PC, gemaakt door AMD. En ik heb ook een Xbox360.

Ja, aan de ene kant is een PC nu nog superieus met sommige effecten weergeven, maar dat komt omdat de XB360 nu maar voor minder dan 40% wordt gebruikt door games, dus we zien het wel.

Zullen we nou weer gezellig iets gaan bespreken over de XB360 en niet over welke pixel op welk platform beter wordt gerendered?
Zelf een opmerking geven en dan vragen om ergens anders over te gaan posten is in mijn optiek lame... En we hebben het over XBOX360 toch zoals jij de xbox wilt noemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
HaseMike schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:57:
LEUK LEUK :

dat verschild

tja dat is idd kut maar dan kun je wel een biertje pakken

Hier heb ik bij mij geen last van, vanacht om half kon het volume niet zo hard meer maar ik hoorde de 360 er niet bovenuit

Die was gratis

-- Door de analoge ybpbr aans
luiting blijven mijn hdmi en dvi aansluiting vrij
dit snap ik niet.

retail DVDs heb je ook nog eens betere kwaliteit

Als je via een router je 360 aan hebt gesloten moest je nog wat open zetten en dan gaat het wel vlot - van gamer.nl forum: als jullie routers hebben moeten jullie ff de DMZ hostsetup op het ip van je xbox openzetten, kan heel erg helpen. En koos, DMZ valt onder NAT, dus als je dat fixxed moet het echt goed zijn!

je hoeft je crediet card niet te gebruiken, je kunt ook in de winkel maand/jaar kaarten kopen

als de games nu te duur zijn wacht je toch tot ze goedkoper worden...

dit is niet persoonlijk maar voor iedereen, zo kun je er ook tegenaan kijken!
Ik heb tot nu toe echt heel veel plezier beleeft aan de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:26:
[...]

ja de developers zeggen dat het BETER DRAAID, dat betekend niet dat het er BETER UITZIET

maarja ik kan wel door blijven gaan en julie ook. dus moet je het maar REAL LIFE vergelijken
Dit natuurlijk lastig om ff in de praktijk aan te tonen, enige wat ik kan zeggen is dat de 360 versie zeer mooi is. :9 Ik heb bij iemand CoD2 op een 4:3 crt tv gezien via composhit maar toch zie ik dat de game er beter uitziet dan op mij x800xtpe met alles op full (demo dat wel). Hoe het is vergeleken met 2X 7800gtx weet ik niet, al denk ik dat het hoofdzakelijk fps verschil is t.o.v. mijn pc.
Ik ben zeer benieuwd hoe CoD2 erbij mij uitziet op me high def LCD :9 :9

Wat betreft PGR3; op het laden na is deze game echt next gen voor mij, wat een geil beeld. En ik kan zeggen dat ik een zeikerd ben op graphics gebied. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:34:
[...]

ik zie ook wel de potentie van de 360 maarja dan is het alsnog jammer dat hij maar 512 MB SHARED mem heeft :'(
1024 was meer next-gen geweest (vooral omdat in de toekkomst er nog veel meer veeleiseende games uitkomen)

zoals UE:30 (unreal engine 3) en ik zie dat gears of war gebruik maakt (gaat maken) van deze engine,
terwijl de developers zeiden dat je voor die engine op zn minst over 1024 mb video memmory moest beschikken.

dus ik neem aan dat ook deze engine voor de 360 niet maximaal staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:36:
Mensen denk eens na wat is nou krachtiger een triple core processor en een videochip die nog uit moet komen of een dual core pc met 7800 gtx? Het antwoord lijkt me duidelijk ;)
Ik denk dat jij na moet denken.......

Dus jij gaat zeggen dat de Asus A8N32-SLi 2x zosnel is dan de A8N-SLi ? Ik kan een ubermachine maken, maar als de developers er niets mee doen ziet het er nog niet uit !!

Ik weet goed dat pas na 2 a 3 jaar de XBOX 90% werd benut ( Zie post xbox-scene ). Zelfde voor de Ps2.. Dus wat jij zegt slaat nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

TdV

Ik heb mijn gamertag ook even in mijn sig. gezet; misschien is het handig een lijstje in de startpost op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:36:
Appels en peren. Dit is net zoiets als CPU's puur op aantal Mhz vergelijken.
Die triple-core CPU van de xbox is bijvoorbeeld ook een crippled-core die minder geschikt is voor general purpose taken en dus zowiezo al niet vergelijkbaar met een desktop CPU.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
dus als ikhet goed begrijp krijg ik me xbox nog dit jaar via wehkamp?
ik heb geen mail gezien en hij staat nog op meer als 5 weken :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
1024 mb video memory
Een 6600GT moest voldoende zijn voor de pc-versie, dus de X360 moet het wel kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
brama schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:48:
[...]

Appels en peren. Dit is net zoiets als CPU's puur op aantal Mhz vergelijken.
Die triple-core CPU van de xbox is bijvoorbeeld ook een crippled-core die minder geschikt is voor general purpose taken en dus zowiezo al niet vergelijkbaar met een desktop CPU.
ja die tripple core wordt nog niet eens gebruikt (ik denk nog geen eens de 2e)

en verder zou over een jaar de 512 mb de bottleneck worden, ookal heb je een 1000core en een GPU van het jaar 2100
anton121 schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:52:
[...]

Een 6600GT moest voldoende zijn voor de pc-versie, dus de X360 moet het wel kunnen draaien.
ja ze hadden het wel over textures van 1600x1200 en hoger

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 04-12-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:26:
[...]

|:(
Ja zo kan ik er nog 1.

De x360 versie is gewoon zo ingesteld dat hij inderdaad zonder hickups /framedrops loopt. En die settings staan voor mijn gevoel behoorlijk hoor. Ik kan mijn pc versie zelf instellen zoals ik wil. Zet ik alles settings op hoogste stand en hooste resolutie die maar bestaat en hij zal er inderdaad beter uitzien dan op de xbox 360. Alleen heb ik dan misschien maar 2 fps. En dat speelt niet echt lekker heb ik gehoord.

Over de real life verghelijking, laat ik dat nou net hebben gedaan. Ik speel met mijn pc namelijk op dezelfde plasma als mn xbox360. Mijn PC is zeker geen trage bak (sli enz...) maar hij komt echt niet in de buurt bij de spelbeleving die je op de xbox360 hebt.

En je zou inmiddels toch wel eens mogen weten dat een console altijd beter zal presteren dan een pc van gelijke hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
Hallo ,

Ik heb nu een Xbox 360 , en wil mijn gewone x-box verkopen , maar ik natuurlijk niet dat die andere persoon op mijn xbox live account kan , weet iemand hoe je je live-gegevens van je ''normale'' xbox afhaald?

Bijvoorbaat dank ,

Rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rushwood schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:32:
Hallo ,

Ik heb nu een Xbox 360 , en wil mijn gewone x-box verkopen , maar ik natuurlijk niet dat die andere persoon op mijn xbox live account kan , weet iemand hoe je je live-gegevens van je ''normale'' xbox afhaald?

Bijvoorbaat dank ,

Rush
dat kan niet alleen als hij gemodiviceerd is en je er een nieuw dashboard opzet.
misschien dat de helpdesk iets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
Dat is wel raar zeg , dan zou je dus nooit je xbox kunnen verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wiehoe, had vrijdag gewoon m`n X-doos binnen gekregen via Bartsmit.com zoals beloofd.

Ziet er zeker wel goed uit, zelfs op composiet. Ik weet wel dat het minder kartelig kan, dus de advanced scart wordt binnenkort zeker aangeschafd. Alleen wat maakt dat ding een kutherrie zeg als je een game start en de voeding wordt ook aardig warm. Ik weet dat sommigen `m evenveel herrie vinden maken als de oude maar die heb ik niet dus ik kan niet vergelijken. Ik ben pas sinds vrijdag overgestapt van pc-gamer naar console-gamer, bevalt nog goed moet ik zeggen. ;)

Oh ja, gamertag is Trasos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoD2 draait wel OK op een xbox360... maar Quake4 is echt om te huilen, zulke slechte FPS... ben wel blij met PGR3 alhoewel daar toch op grafisch gebied ook het een en ander op aan te merken is (framerate kon hoger, anti-aliasing ook..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(op HDTV trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb ff een vraagje wat nog niet precies hier is langsgekomen voor zover ik weet, dus vraag ik het maar:
Ik heb een normale breedbeeld SDTV, de beste manier van aansluiten hierop is met de Advanced Scart kabel. Nou heb ik gezien dat daar geen tulp stekkertjes aanzitten voor het geluid, maar wel een optische kabel? In mijn stereo heb ik geen Optical In dus daar kan ik niks mee.
Volgens mij heb ik dus de keuze tussen óf het best mogelijke beeld voor mij en geluid via de tv (Advanced Scart), óf wat minder beeld en bijgeleverde stekkertjes gebruiken om de 360 op mijn stereo aan te sluiten voor het geluid.

Zie ik dit nou goed of heb ik toch iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Trasos schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:37:
Wiehoe, had vrijdag gewoon m`n X-doos binnen gekregen via Bartsmit.com zoals beloofd.

Ziet er zeker wel goed uit, zelfs op composiet. Ik weet wel dat het minder kartelig kan, dus de advanced scart wordt binnenkort zeker aangeschafd. Alleen wat maakt dat ding een kutherrie zeg als je een game start en de voeding wordt ook aardig warm. Ik weet dat sommigen `m evenveel herrie vinden maken als de oude maar die heb ik niet dus ik kan niet vergelijken. Ik ben pas sinds vrijdag overgestapt van pc-gamer naar console-gamer, bevalt nog goed moet ik zeggen. ;)

Oh ja, gamertag is Trasos
Ja het ding maakt echt een takkeherrie, de oude xbox deed het wat dat betreft een stuk beter. Het zou fijn zijn als je de speed van de speler wat terug kon zetten ofzo. Zeker in stukken waar het in het spel stil is (condemned) hoor je die dvd speler zo ranzig hard draaien. En ik maar denken dat mijn pc veel herrie maakte....

Gamer tag is: Rivalz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:54:
[...]

Misschien omdat we niet allemaal 12 jaar zijn en alleen dingen van één kant willen zien? B)
hmm, laat me raden, jij bent gewoon boos, omdat je geen 360 hebt :). en ik ben geen 12 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En tog zit ik gewoon nog steeds te twijfelen over de 360. Heb zelf een lekkere pc ( amd64 op 2.6Ghz, 7800GTX, 2gig enzo blabla) en ja ik ben een graphics whore om het zo maar ff te zeggen, spellen als Quake 4 COD2 FEAR lopen heerlijk, de laaste 2 alleen wel ff wat minder aa en af.

Ben ook een echte shooter en rpg fanaat, maar daarintegen hou ik ook erg van racespellen, en met name dat laatste genre komt, vindt ik, gewoon beter tot zijn recht op en console lekkr vanaf de luie bank racen.

Ik ben gewoon zeer beniewd hoe het beeld van de 360 is op een gewone 100hz breedbeeld tv, dus daarom wacht ik even tot iemand in mijn kennisenkring er een heeft aangesloten op een breedbeeld crt en trek gewoon dan mijn conclusies, of ik wacht tot de warez scene hem ook 'ontdekt'heeft om het zo maar te zeggen :)

Spellen als Kameo en dergelijke weet ik bij voorbaat al van dat ze niet mijn ding zijn, al zijn de graphics nog zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Het resetten heeft toch niet geholpen, heb steeds vastlopers :'(
Maar ik krijg een nieuwe, zal wel 2 daagjes gaan duren.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

FF over de herrie die dat ding maakt. Die van mij is nu ineens muis stil :p
Misschien komt het omdat ik tot voor gisteren de ramen dicht had en de verwarming aan (was ziek) en nu niet meer, maar hijs muis stil.

Verder net voor het eerst PD0 gespeeld. Wel een vet spel, geen Goldeneye gevoel bij mij echter, maar wel een lekkere shooter, ookal gaat het aimen met de controller nog niet helemaal 100% :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:12:
Ben ook een echte shooter en rpg fanaat, maar daarintegen hou ik ook erg van racespellen, en met name dat laatste genre komt, vindt ik, gewoon beter tot zijn recht op en console lekkr vanaf de luie bank racen.

Spellen als Kameo en dergelijke weet ik bij voorbaat al van dat ze niet mijn ding zijn, al zijn de graphics nog zo mooi.
Ik weet niet precies van wat voor rpg's je houdt, ikzelf houdt erg van rpg's maar ook van Zelda e.d.(geen "Zelda is een RPG of niet" discussie), maar Kameo geeft mij een erg goed Zelda gevoel. De helf van de game draait IMO om verkennen en verzamelen. De reviews doen het spel niet echt eer aan, Hij had van mij gemiddeld een 9 mogen hebben. Gfx EN gameplay zijn gewoon erg goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 04-12-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja weet je wat het is, ik hou niet echt zo van dat blije vrolijke heel veel kleurtjes gedoe, dat geeft mij gewoon een te hoog Nintendo gevoel, wat overigens niets ten nadele van Nintendo is. Maar daarintegen heb ik me tog best vermaakt met een spel als Fable dus ja, dat is dan ook wel weer een betje krom natuurlijk. Nee dan ga ik meer de kant uit van de Resident Evil serie enzo, maar die is van Sony, of had Nintendo nou de rechten, dat weet ik ff niet meer.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb m'n gamertag veranderd sinds vandaag, hij is nu ipv ErectionJackson Don Bensoni. Niet iedereen buiten Nederland heeft een beetje humor heb ik gemerkt :P Dus als iemand een lijstje maakt, zet 'm er maar bij.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Don%20Bensoni

[ Voor 12% gewijzigd door ErectionJackson op 04-12-2005 17:40 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Damn, ik moet toch maar eens wat gamercards gaan verzamelen hier, want ik wordt echt kotsziek van het feit dat ik bij PGR3 altijd wordt ingedeeld bij van die kleuters die het nodig vinden om je van de weg af te beuken als ze niet kunnen winnen..... :r

Dus tweakers die zin hebben om zonder gezeik/gecheat lekker willen racen.....just add my tag. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Shiverzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zondagskindje schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:17:
Het resetten heeft toch niet geholpen, heb steeds vastlopers :'(
Maar ik krijg een nieuwe, zal wel 2 daagjes gaan duren.
Waar halen ze die zo binnen 2 dagen vandaan dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je moet je skills gewoon verbetren door vaak te rijden. Het is idd heel vervelend als je steeds van de weg wordt gebots, maar als je echt sneller bent dan win je het alsnog makkelijk.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:55:
[...]

hmm, laat me raden, jij bent gewoon boos, omdat je geen 360 hebt :). en ik ben geen 12 :+
Kerel, lees deel 5...
Ik heb er 3, kun je niet tegenop he ;)
Eéntje al verpatst voor 850 via e-bay, eentje voor mezelf en de ander aan mn neefje van 6 gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg blij met mijn Xbox 360 heb hem via me vriendin kunnen krijgen, haar oom heeft een BCC filiaal en had er een voor mij apart gehouden.

Meteen NFS Most Wanted er bij gekocht. Alleen de geheugenkaartjes waren uitvergekocht, maar die kan ik gelukkig morgen ophalen :)

Enigste wat ik nog heb, ik heb een mooie 21inch LCD monitor met VGA en DVI aansluiting, zou het mogelijk kunnen zijn om mijn Xbox 360 daarop aan te sluiten ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:08:
[...]

|:(
Ja zo kan ik er nog 1.

De x360 versie is gewoon zo ingesteld dat hij inderdaad zonder hickups /framedrops loopt. En die settings staan voor mijn gevoel behoorlijk hoor. Ik kan mijn pc versie zelf instellen zoals ik wil. Zet ik alles settings op hoogste stand en hooste resolutie die maar bestaat en hij zal er inderdaad beter uitzien dan op de xbox 360. Alleen heb ik dan misschien maar 2 fps. En dat speelt niet echt lekker heb ik gehoord.

Over de real life verghelijking, laat ik dat nou net hebben gedaan. Ik speel met mijn pc namelijk op dezelfde plasma als mn xbox360. Mijn PC is zeker geen trage bak (sli enz...) maar hij komt echt niet in de buurt bij de spelbeleving die je op de xbox360 hebt.

En je zou inmiddels toch wel eens mogen weten dat een console altijd beter zal presteren dan een pc van gelijke hardware.
ja dat zou komen omdat de console GEMAAKT is om games te draaien.

maar ook toen de xbox1 uit was en NFSU daarom draaide gewoon echt niet lekker (ookal waas het ervoor gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

TdV

ow zo zet je je gamercard erop; graag heb ik wat nederlandse friends want op een of andere manier vinden vooral duitsers mij erg aardig; (misschien omdat mijn tag de naam van een duitse kunstenaarsgroep is)
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/derblauereiter
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!