Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.861 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:58:
[...]

aha, ik ben van plan een 19" tft (monitor) te kopen
nu is mijn vraag, heb jij stretching of balken op je 20" breedbeeld monitor ?
Stretching... De hoogste res van de XB wordt opgeschaald naar 1680x1050 bij mij. Mijn TFT heeft nooit balken, niet in mijn BIOS, niet in 4:3-games en niet bij films. Alles wordt geschaald.

http://www.paradigit.nl/a...edingen.php?group=181,185 => Acer AL2016W

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 01:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Bah ja ik ben nog steeds bezig met die wifi adapter. Het zou mooi zijn als dat ding zou werken maar het geval heeft er absluut geen zin in. Ik heb een US Robotics 8054 en het mag niet baten welke instelling ik ook gebruik de adapter wilt gewoon niet connecten.

Ik heb geprobeerd om een andere encryptie te gebruiken, andere channels, snelheid lager, ssid niet hiden, windows connect now ofzo werkelijk alles en ik weet niet wat ik nu nog kan proberen. Mac filter staat uit overigens.

Mijn laptop werkt perfect in het netwerk onder welke instelling die ik maar test. De wifi adapter ziet mijn netwerk perfect, ik stel mijn encryptie in en doe dan Test Live. Hij ziet de USB adapter (DUH :P ) en bij de volgende stap met connect vliegt die in de meeste gevallen op failed en dat is het.

Als ik probeer te connecten naar de wifi connectie van de buren dan doet de adapter nog meer dan bij mij alleen is het signaal te zwak en krijg ik geen ip :+ tweede stap doet die dus wel met connect.

Kan het aan de router liggen of iets dergelijks? Als ik de kabel erin prik zit ik binnen een seconde op Live. Wie heeft toevallig hetzelfde probleem of heeft een oplossing voor mij? Wifi adapter kan ik natuurlijk terugbrengen maar het zou mooi zijn als het werkt, zodoende hoef ik geen kabel te trekken weer, ligt al zoveel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Heb jij de SSID "verborgen" van je router? Probeer het eens als je deze aanzet.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Even de beveiliging van je draadloos netwerk afhalen (maar dat zal je wel al geprobeerd hebben)

Ik gebruik hier de Wireless gaming adapter van USR en die werkt perfect.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Macer,

Dan staat je Wireless open man!

offtopic - deze week weer eens PES5-en ? (ppst ik ben het Sunrider88)

[ Voor 7% gewijzigd door DoctorV64 op 05-12-2005 08:27 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:26:
Macer,

Dan staat je Wireless open man!

offtopic - deze week weer eens PES5-en ? (ppst ik ben het Sunrider88)
offtopic-ik zal tegen m'n zoon zeggen dat hij jou even moet adden, hij is PESrulez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Deel 7?? Zal ik? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
als uitsmijter dan:

kan iemand mij een antwoord geven op 2 vragen ten aanzien van de wireless adapter?

- ik heb dus die wireless adapter en een draadloze router. Ik haal met mijn laptop die 2 etages hoger staat dan de router (terwijl 360 op zelfde etage staat) 400kb download; het downloaden van demo's op de 360 gaat super traag (ik schat 30 a 50 kb) terwijl ik op de 360 games op xboxlive weer steeds zonder lag speel (dat gaat dus wel goed). Weet iemand waarom dat zo langzaam gaat?

- mijn pc kan de 360 niet vinden (ik wil namelijk pc en 360 koppelen ivm streamen). Maat van me heeft geen wireless maar gewoon zijn 360 via utp in router en zijn pc vindt de 360 zonder problemen.

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door hully op 05-12-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
volgens mij heb je wat verkeerd gedaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Oops...ik had een Deel 7 gemaakt, maar blijkbaar mag ik geen html code gebruiken :( (had hem gekopieerd van Curry :) )

[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 05-12-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Cougar schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:51:
volgens mij heb je wat verkeerd gedaan :X
Jaah......kan geen html gebruiken blijkbaar....had hem gekopieerd van Curry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
als inkomer dan maar:

kan iemand mij een antwoord geven op 2 vragen ten aanzien van de wireless adapter?

- ik heb dus die wireless adapter en een draadloze router. Ik haal met mijn laptop die 2 etages hoger staat dan de router (terwijl 360 op zelfde etage staat) 400kb download; het downloaden van demo's op de 360 gaat super traag (ik schat 30 a 50 kb) terwijl ik op de 360 games op xboxlive weer steeds zonder lag speel (dat gaat dus wel goed). Weet iemand waarom dat zo langzaam gaat?

- mijn pc kan de 360 niet vinden (ik wil namelijk pc en 360 koppelen ivm streamen). Maat van me heeft geen wireless maar gewoon zijn 360 via utp in router en zijn pc vindt de 360 zonder problemen. Heb wel goede software van xbox.com enz. gedownload; alleen tijdens instalatie kan ie hem niet vinden.

Iemand een idee?

[ Voor 8% gewijzigd door hully op 05-12-2005 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft iemand al need for speed underground 2 geprobeerd op de xbox360 ?

Loopt hij goed en zonder haperingen, dan ga ik hem wel erbij kopen.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
HaseMike schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:00:
Heeft iemand al need for speed underground 2 geprobeerd op de xbox360 ?

Loopt hij goed en zonder haperingen, dan ga ik hem wel erbij kopen.
Bedankt.
ik heb de demo gedownload; grafisch heel mooi (geen PGR3 kwaliteit, maar wel heel erg mooi), loopt goed en speelt heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:05:
[...]

ik heb de demo gedownload; grafisch heel mooi (geen PGR3 kwaliteit, maar wel heel erg mooi), loopt goed en speelt heel gaaf.
Idd... zet de xbox360 (indien je gee HDTV hebt) wel fff op PAL60, anders schokt hij wat bij de filmpjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:41

TdV

Ik heb ook geen haperingen waargenomen bij de nfs:u2 demo maar op internet hoor je vaak dat veel mensen dat wel hebben. Gespeeld op 1280x720 trouwens; misschien gaat het mis bij mensen die downscalen of upscalen naar een andere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
TdV schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:12:
Ik heb ook geen haperingen waargenomen bij de nfs:u2 demo maar op internet hoor je vaak dat veel mensen dat wel hebben. Gespeeld op 1280x720 trouwens; misschien gaat het mis bij mensen die downscalen of upscalen naar een andere resolutie.
Het gaat volgens mij alleen mis bij mensen met een 'gewone' TV :) die dus op PAL moeten draaien ;)
De filmpjes zijn gemaakt op NTSC (60hz) en als je de xbox op PAL60 zet is het probleem weg.

HDTV en LCD schermen spelen hem wel 'gewoon' af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Er is geen NFSU2 demo, alleen een NFS:MW demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
@Hully, heb jij toevallig ook Chello Classic???

Ik heb hetzelfde probleem wat betreft het downloaden.. Ben gisteren 3 uur bezig geweest met de NFS demo, maar zit nog maar op 64 procent. Live gaat voor de rest wel goed.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Macer schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:18:

Ik heb hetzelfde probleem wat betreft het downloaden.. Ben gisteren 3 uur bezig geweest met de NFS demo, maar zit nog maar op 64 procent. Live gaat voor de rest wel goed.
Ik heb ook een heel weekend gedaan over Kameo (in delen) met Chello Classic maar volgens mij ligt het gewoon aan de 200.000 nieuwe Xbox Live users sinds vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een component kabel die hij niet gebruikt en ik kan overnemen? Deze zit standaard in het Premium pakket en volgens mij stappen er een hoop over op de Advanced scart versie.
Ik heb liever de component versie, omdat deze beter werkt op mijn plasma.

Ik hoor het graag .... :9

Oh ja, ik wil graag PES5 kopen, deze zou moeten werken op de Xbox 360. Werkt dit dan ook met Live?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:17
leuke start post :P

is bij jullie trouwens ook zonder waarschuwing de gold trial ingegaan?
zonder dat ik het wist was mijn gold trial aangezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Macer schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:18:

ja idd chello classic. jij ook wireless + classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Kan je de controller nou ook gewoon op de pc aansluiten? dit was geloof ik vanuit microsoft wel gezegt dat de 360 controller ook op de pc te gebruiken was.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:20:
Heeft er iemand een component kabel die hij niet gebruikt en ik kan overnemen? Deze zit standaard in het Premium pakket en volgens mij stappen er een hoop over op de Advanced scart versie.
Ik heb liever de component versie, omdat deze beter werkt op mijn plasma.

Ik hoor het graag .... :9

Oh ja, ik wil graag PES5 kopen, deze zou moeten werken op de Xbox 360. Werkt dit dan ook met Live?

Thanks.
werkt geweldig pes5; geen lag en scherper graphics dan op de xbox (veel beter gefilterd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Hubert schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:26:
Kan je de controller nou ook gewoon op de pc aansluiten? dit was geloof ik vanuit microsoft wel gezegt dat de 360 controller ook op de pc te gebruiken was.
De Wired ja, er zijn 2 versies in de winkel de gewone Xbox 360 Wired controller en de Xbox 360 controller voor PC. Die 2e is 5 euro duurder en daar zitten de PC drivers bij (is ook gewoon aan te sluiten op de 360). Als je die eerste hebt kan je de drivers gratis downloaden bij MS en bespaar je 5 euro.
Black_Mage schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:23:
is bij jullie trouwens ook zonder waarschuwing de gold trial ingegaan?
zonder dat ik het wist was mijn gold trial aangezet :/
Ik kreeg een waarschuwing en kon kiezen.

[ Voor 21% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PGR Online Career is erg gaaf; zit ondertussen in League 4 voor de Breakneck Speedway. Is ook erg leuk gedaan dat je zowel de besten kan zien, jouw eigen rang op de wereld alsmede jouw positie t.o.v. al je Live-vriendjes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Mijn SSID had ik verborgen en ook dat je het kon zien, beide getest. Daarnaast ook dus geprobeerd om geen beveiliging erop te zetten, mocht ook niets uithalen :/

oh nieuw deel is er dus al..foutje :+

[ Voor 12% gewijzigd door Koffiezuiper op 05-12-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:17
Knip

offtopic:
ik moet sneller typen

deel 7??????

[ Voor 199% gewijzigd door Black_Mage op 05-12-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:30:
[...]

De Wired ja, er zijn 2 versies in de winkel de gewone Xbox 360 Wired controller en de Xbox 360 controller voor PC. Die 2e is 5 euro duurder en daar zitten de PC drivers bij (is ook gewoon aan te sluiten op de 360). Als je die eerste hebt kan je de drivers gratis downloaden bij MS en bespaar je 5 euro.
Mooi dan ga ik vanmiddag ff een controllertje scoren bij de media markt :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7, nu wel met HTML rechten :P

Van 1030 replies in een topic gaan we btw echt niet dood hoor, React kan tot 4 miljard ;)

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!