@ Exploit: Welk spel stelt dat rechter plaatje voor?
Fifa '06, PD0, PGR3 en....?
[ Voor 34% gewijzigd door Wekko306 op 04-12-2005 19:55 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 34% gewijzigd door Wekko306 op 04-12-2005 19:55 ]
Verwijderd
Ik denk dat die bottleneck heel erg mee gaat vallen. Als ik zie wat mijn huidige xdoos met 64 MB ram nu nog steeds op beeld tovert door goed programmeerwerk en slim laden van de DVDWSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:53:
[...]
ja die tripple core wordt nog niet eens gebruikt (ik denk nog geen eens de 2e)
en verder zou over een jaar de 512 mb de bottleneck worden, ookal heb je een 1000core en een GPU van het jaar 2100
[...]
ja ze hadden het wel over textures van 1600x1200 en hoger
Gauntlet, extragraties te downloaden van de Marketplace.Wekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:45:
Verwijderd
Dat was zo'n demo die je via live marketplace kon downloadenWekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:45:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 20:13 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Het maakt toch verschil, als je HDTV aankan op je monitor. Niet alleen in resolutie, maar ook in kleur via HD pack, simple as that. Ik heb mijn oude xdoos via HDpack aan een 17 inch HD van Sony hangen en dat maakt ook veel verschil met een PAL crtShiver23 schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:24:
Ik blijf het toch bijzonder vinden dat mensen liever op een monitor spelen, die over het algemeen veel kleiner is en minder mooie kleuren heeft dan een grote breedbeeld TV.
Alleen om een hogere resolutie? Die hogere resolutie heb je juist nodig om met een groot scherm toch het beeld scherp te houden.
Het console-gevoel is juist voor de grote tv te hangen, ipv achter je monitor. Althans, dat vind ik dan.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het relaxter om onderuit te hangen op mijn bureaustoel (waarvan de rugleuning los van de rest naar achter kantelt) achter mijn 21" monitor. Als ik de TV gebruik, dan moet ik er al een stuk verder vanaf zitten (staat nog een salontafel tussen om maar wat te noemen), en is het effectieve beeld zowaar kleiner. Goed, tv is 'maar' een 72cm 4:3 CRT, maar zelfs met een 32" LCD-TV zou 'ie nog kleiner lijken. En om nou een 42" plasma scherm te kopen zodat ik net zo'n groot beeld heb als nu achter mijn monitor..Wekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:48:
Ik denk dat hij meer bedoelt dat op een stoeltje achter een monitor zitten irritanter is dan relaxt op de bank gamen op een grote breedbeeld tv, en dat de wat minder kwaliteit dan niet zo erg is.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Dat werkt niet. De XBOX360 geeft een foutmelding bij niet ondersteunde formaten. MPG werkt wel en wmv ook, maar DIVX niet.Sard0niX schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:06:
Is het iemand als gelukt om met de xbox360 via de windows media extender Divx/Xvid bestanden af te spelen?
Ik heb weinig zin om 500GB aan data om te zetten naar zo'n waardeloos Microsoft formaat.
[ Voor 57% gewijzigd door kiddyl op 04-12-2005 21:14 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ja die melding krijg ik dus ook, daarom vroeg ik me af of iemand 't op een of andere manier al wel gelukt iskiddyl schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:14:
[...]
Dat werkt niet. De XBOX360 geeft een foutmelding bij niet ondersteunde formaten. MPG werkt wel en wmv ook, maar DIVX niet.
Yep, microsoft blokeert alle formaten van "illegale" oorsprong. DivX en Xvid dus, spijtig...Sard0niX schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:17:
[...]
Ja die melding krijg ik dus ook, daarom vroeg ik me af of iemand 't op een of andere manier al wel gelukt is![]()
Vrij snel, heb je een schatting van hoeveel uur je er ongeveer mee gegamed hebt?kiddyl schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:31:
Net waren mijn batterijen opgegaan tijdens het racen. De finish op een paar honderd meter afstand en toen stopte de auto gewoon. Was niet snel genoeg met verwisselen en werd uiteindelijk nog 5e. De batterijen zaten er sinds vrijdag in en je kan de status er van checken in je dashboard. Goed opletten dus!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Verwijderd
Als je al even wat bladzijdes meeleest had je het antwoord al geweten...Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:44:
Hi,
Trotse bezitter van xbox 360ben er heel blij mee en het ziet er erg cool uit, zelfs op mijn niet hd tv.
Maar ik vroeg me af, heeft iemand van jullie ook.. tja hoe kan je het noemen last? bij Kameo en Perfect dark.. beide raresoft dus dat het de intro filmpjes een beetje laggen schokken dus...
Collega van me heeft het ook dus ik denk dat het wel oke zit, maar just to be sure.
Thanks ! Seb
Btw ik vind wel dat dat apparaat erg veel lawaai maakt...
Heb er hier eentje liggen, gekocht op 2 dec. dus ze zijn er wel.Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:27:
is die vga kabel wel leverbaar nu in belgie/nederland ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens de stats heb ik nu iets van 13 uur PGR3 gespeeld en dat is niet het enige dat ik gedaan heb. De batterijen waren ook niet vol toen ik ze er in deed. Heb er namelijk meteen GP2100 batterijen in gedaan.schnumi schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:35:
[...]
Vrij snel, heb je een schatting van hoeveel uur je er ongeveer mee gegamed hebt?
[ Voor 13% gewijzigd door kiddyl op 04-12-2005 21:56 ]
Ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Ik heb die fans ook gezien, die moeten toch niet zo moeilijk te vervangen zijn door stillere exemplaren?Knootje schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:05:
Wat ik graag zou willen weten is : hoe is het geluid to.v. de "xbox".
Ik begreep uit diverse post dat hij(zij) toch wel veel herrie maakt.
Graag hoor ik wat ervaringen van de enkeling die de 360 heeft kunnen bemachtigen.
Zelf moet ik nog even wachten tot de tweede GOLF.
Werkt perfect, ook voor CoD2 onlinejaapstobbe schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:59:
heeft iemand al de wirless lan connector geprobeerd bij de xbox?
Volledig AC3 3.2/1, en ja tis fijn om linksachter je te horen schreeuwen dat er Duitsers aan komenErikRo schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:06:
Vraag: ondersteunt de xb360 nou ook dolby digital (dat je een auto achter je van links naar rechts hoort gana en omgekeerd) ) of alleen de simpelere dolby pro logic (achterkanalen geven hetzelfde geluid)
[ Voor 60% gewijzigd door curry684 op 04-12-2005 22:17 ]
Denk je ook aan VMWare? Is even wat anders, maar de laatste paar builds vind ik een stuk stabieler en vreten minder resources.curry684 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:14:
[...]
Werkt perfect, ook voor CoD2 online
Voor video streaming ga ik overigens gewoon een Virtual PC inrichten op m'n server met MCE erop
Verwijderd
Deed de gewone doos ook al geen Dobly Digital via het HD AV pack, leek mij welcurry684 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:14:
[...]
Werkt perfect, ook voor CoD2 online
Voor video streaming ga ik overigens gewoon een Virtual PC inrichten op m'n server met MCE erop
[...]
Volledig AC3 3.2/1, en ja tis fijn om linksachter je te horen schreeuwen dat er Duitsers aan komen
Ik hoor iets met inkoop-aktie van LCD-TV's voor alle 360-bezitters?Bigs schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:34:
Damn.. vandaag de XBox360 aan een mooie 32" 720p HDTV gekoppeld.. man o man wat een beeld!PGR3 zit er op een gewone TV al veel beter uit dan de vorige generatie consoles, maar in Hi-Def is het pas echt genieten
![]()
Quake 4 is nu ook pas echt mooi, op een normale TV vielen daar nogal wat details weg, maar in HD ziet het er echt prachtig uit (alhoewel de performance nog steeds te wensen over laat).
dat is eigenlijk wel slecht, dat zon nieuw PC spel op de xbox zwaar draait.Bigs schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:34:
Damn.. vandaag de XBox360 aan een mooie 32" 720p HDTV gekoppeld.. man o man wat een beeld!PGR3 zit er op een gewone TV al veel beter uit dan de vorige generatie consoles, maar in Hi-Def is het pas echt genieten
![]()
Quake 4 is nu ook pas echt mooi, op een normale TV vielen daar nogal wat details weg, maar in HD ziet het er echt prachtig uit (alhoewel de performance nog steeds te wensen over laat).
Verwijderd
maar op ebay.co.uk geven ze 100euro voor zo'n kabelMAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:52:
[...]
Heb er hier eentje liggen, gekocht op 2 dec. dus ze zijn er wel.
ik denk eerder dat het grootste lawaai door de draaiende DVD speler komt.Roamor schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:06:
[...]
Ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Ik heb die fans ook gezien, die moeten toch niet zo moeilijk te vervangen zijn door stillere exemplaren?
Spint deze continue of verschilt dat per spel? En zijn de resonanties van aansluitend metaal de voornaamste oorzaak of is het echt de drive zelf?WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:45:
[...]
ik denk eerder dat het grootste lawaai door de draaiende DVD speler komt.
Euh; buiten het feit dat je TFT dus gaat terugschalen naar 4:3-verhouding; het ligt er ook even aan wat je hebt ingesteld op je XB. Hij pakt niet alle settings automatisch. Hier in ieder geval op een 20" breedbeeld TFT ziet het er stukken beter uit dan op een breedbeeld CRT TV.SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:52:
ligt het aan mij of is die vga kabel brak? ik heb een 17inch tft op max 1280 1024, maar welke resolutie ik de spellen ook op speel, alles ziet er hetzelfde uit als op m'n oude tv.
Iemand oplossing? misschien mis ik wel een kabel?
Verwijderd
De drive spint tijdens een game continue. Tenminste bij PGR. In het dashboard spint ie niet en valt het geluid best mee. De voornaamste oorzaak is echt de drive zelf...Roamor schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:49:
[...]
Spint deze continue of verschilt dat per spel? En zijn de resonanties van aansluitend metaal de voornaamste oorzaak of is het echt de drive zelf?
/me Ik kan niet wachten tot ik er zelf mee aan de slag kan...
[ Voor 16% gewijzigd door Mawlana op 04-12-2005 23:03 ]
wireless kit: V&D Den Haag centrum heeft er nog 2 liggenLeejow(saait) schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Heeft iemand al die wireless kit gezien? Ik heb hier in de stad gezocht, maar ze hebben hem nog nergens
btw: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7841 scheelt toch weer een hoop
---
Verwijderd
Inderdaad viel me ook op , bij alle demo's die ik heb gespeeld vanaf de HD is de xbox 360 redelijk stil te noemen. Bij het spelen van PGR3 lijkt het net een cd-rom speler dat een audio cd grabt maar als je eenmaal racet hoor je het echt niet :-DVerwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:59:
[...] De drive spint tijdens een game continue. Tenminste bij PGR. In het dashboard spint ie niet en valt het geluid best mee. De voornaamste oorzaak is echt de drive zelf...
vertel eens, hoe stel je die settings dan zelf in?MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:54:
[...]
Euh; buiten het feit dat je TFT dus gaat terugschalen naar 4:3-verhouding; het ligt er ook even aan wat je hebt ingesteld op je XB. Hij pakt niet alle settings automatisch. Hier in ieder geval op een 20" breedbeeld TFT ziet het er stukken beter uit dan op een breedbeeld CRT TV.
[ Voor 16% gewijzigd door JSTPS op 04-12-2005 23:18 ]
Ik heb in mijn system-settings van de XB gekozen voor de allerhoogste resolutie en getest of mijn monitor dat wilde. Dat ging inderdaad en daarna heb ik mijn monitor-color-settings (op je OSD) op Warm gezet.SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:17:
[...]
vertel eens, hoe stel je die settings dan zelf in?
Mijn probleem is namelijk, dat het beeld erg wazig is, zelfs op de hoogste resolutie. En de kleuren zijn nog langer niet even helder als op mijn crt tv.
Hoe los je dan op dat het widescreen is?MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:19:
[...]
Ik heb in mijn system-settings van de XB gekozen voor de allerhoogste resolutie en getest of mijn monitor dat wilde. Dat ging inderdaad en daarna heb ik mijn monitor-color-settings (op je OSD) op Warm gezet.
V&D in amsterdam heeft m liggen.Leejow(saait) schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Heeft iemand al die wireless kit gezien? Ik heb hier in de stad gezocht, maar ze hebben hem nog nergens
btw: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7841 scheelt toch weer een hoop
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ja, niet dus, helaas met een 4:3 TFT. Dan ben je eigenlijk verplicht om de 4:3-instellingen op je XB te gebruiken. Of je moet inderdaad kiezen voor het terugschalen en het voordeel zien van je pixelgrootte t.o.v. TV, maar je gaf al aan dat dat er slecht uitzag.SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:20:
[...]
Hoe los je dan op dat het widescreen is?
Maar zelfs op 1280keer1024, en 1280keer768 ziet het er erg wazig uit, is bij jou alles scherp?MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:23:
[...]
Ja, niet dus, helaas met een 4:3 TFT. Dan ben je eigenlijk verplicht om de 4:3-instellingen op je XB te gebruiken. Of je moet inderdaad kiezen voor het terugschalen en het voordeel zien van je pixelgrootte t.o.v. TV, maar je gaf al aan dat dat er slecht uitzag.
[ Voor 9% gewijzigd door JSTPS op 04-12-2005 23:28 ]
VGA-kabel rechtstreeks achterin mijn monitor. Maar aangezien ik een native reso heb van 1680x1050, is de overstap qua opschalen niet zo erg.SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:26:
[...]
Maar zelfs op 1280keer1024, en 1280keer768 ziet het er erg wazig uit, is bij jou alles scherp?
En hoe heb jij jou vga kabel aangesloten, rechtstreeks of iets anders?
Verwijderd
ik vind dat helemaal niet vreemd, quake 4 is een veel zwaarder spel dan COD2. Ik ben het verder natuurlijk met je eens, het is gewoon een schande!WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:40:
[...]
dat is eigenlijk wel slecht, dat zon nieuw PC spel op de xbox zwaar draait.
als er nog zwaardere engines voor de xbox geplanned zijn, hou ik mn hart vast.
maar ik denk als dergelijke spellen speciaal voor de 360 geschreven worden, denk ik wel dat ze dan beter presteren.
wel vreemd dat COD2 wel goed draait en Q4 niet.
zal wel aan de build/port liggen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 20:32 ]
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Verwijderd
Muah,, denk niet dat Q4 zwaarder is dan COD2. De details zijn in Q4 misschien hoger maar COD2 is een spel op grotere schaal dan Q4. Meer spelers/aktie onscreen e.d.Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:38:
[...]
ik vind dat helemaal niet vreemd, quake 4 is een veel zwaarder spel dan COD2. Ik ben het verder natuurlijk met je eens, het is gewoon een schande!
Ik voel een hele leuke uitbreiding voor de Xbox 360 aankomen: een externe HD die je op de netwerk poort aansluit met een klein beetje logica erin zodat de 360 hem als MCPC ziet. Op die manier hoef je alleen je bestanden op die HD te zetten en je 360 is een standalone (beperkte) media centre geworden.ymmv schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:08:
Het aardige van de Xbox 360 als media extender is dat die je media center PC helemaal niet zo zwaar opgetuigd hoeft te zijn. Ik heb vanmiddag een 1Ghz Celeron-PC met een onboard-videokaart ervoor ingezet. Die is qua hardware volstrekt ontoereikend om HD-materiaal zelf af te spelen
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Is bekend inderdaad; een USB-HDD wordt gewoon gezien door je XB. Maar of je er ook films mee af kan spelen?? Muziek in ieder geval wel.flowerp schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:48:
[...]
Ik voel een hele leuke uitbreiding voor de Xbox 360 aankomen: een externe HD die je op de netwerk poort aansluit met een klein beetje logica erin zodat de 360 hem als MCPC ziet. Op die manier hoef je alleen je bestanden op die HD te zetten en je 360 is een standalone (beperkte) media centre geworden.
Inderdaad *lol*, maar ook projectie-tv en plasma 4:3 / 16:9 onderscheid. Ik wilde het niet -te- maken kwa opties. Bij kabels had nog antenne tjelowfi schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:45:
je bent projector vergeten
Met een USB-HDD kun je al weer wat meer, maar ik bedoel een Ethernet-HDD die de Xbox 360 'fopt' alsware dat de data afkomstig is van een Media Centre PC. Zoals ik het begrijp gaat het alleem om het streamen van data. De Media Centre PC zelf hoeft nix te doen. Nu kan een aparte Ethernet-HDD net zo goed streamen natuurlijk, dus het enigste missende stukje is even het signaaltje doorgeven dat de source zogenaamd een Media Centre is ipv gewoon een losse HD.Is bekend inderdaad; een USB-HDD wordt gewoon gezien door je XB. Maar of je er ook films mee af kan spelen?? Muziek in ieder geval wel.
[ Voor 53% gewijzigd door flowerp op 05-12-2005 00:01 ]
Ik heb inderdaad het idee dat Q4 gewoon een slechte/gehaastte port is. Qua specs moet de Xdoos het makkelijk aankunnen. Ik bedoel als COD2 zo vloeiend kan draaien (met alle sexy mist effecten enzo) dan moet Q4 ook makkelijk kunnen. Beetje jammer dat ze er niet wat meer werk in hebben gestoken.WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:40:
[...]
dat is eigenlijk wel slecht, dat zon nieuw PC spel op de xbox zwaar draait.
als er nog zwaardere engines voor de xbox geplanned zijn, hou ik mn hart vast.
maar ik denk als dergelijke spellen speciaal voor de 360 geschreven worden, denk ik wel dat ze dan beter presteren.
wel vreemd dat COD2 wel goed draait en Q4 niet.
zal wel aan de build/port liggen
is COD2 ook appart voor de 360 gedeveloped? of was hij zowiezo op de xbox en dan ook een PC versie ofzoVerwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:47:
[...]
Muah,, denk niet dat Q4 zwaarder is dan COD2. De details zijn in Q4 misschien hoger maar COD2 is een spel op grotere schaal dan Q4. Meer spelers/aktie onscreen e.d.
Volgens mij ligt het gewoon aan het feit dat Q4 een (slechte) port van de PC is en dat COD2 echt op de x360 is developed.
No shit; baal alleen dat een aantal mensen toch niet netjes kunnen rijden. Maar ja, maakt de uitdaging alleen maar groter.Neejoh schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:10:
Ohh ik ben nu echt verslaafd aan PGR onlineNog wel een paar bugs maar de overall feel is wel zwaar relaxed
Verwijderd
aha, ik ben van plan een 19" tft (monitor) te kopenEuh; buiten het feit dat je TFT dus gaat terugschalen naar 4:3-verhouding; het ligt er ook even aan wat je hebt ingesteld op je XB. Hij pakt niet alle settings automatisch. Hier in ieder geval op een 20" breedbeeld TFT ziet het er stukken beter uit dan op een breedbeeld CRT TV.
Stretching... De hoogste res van de XB wordt opgeschaald naar 1680x1050 bij mij. Mijn TFT heeft nooit balken, niet in mijn BIOS, niet in 4:3-games en niet bij films. Alles wordt geschaald.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:58:
[...]
aha, ik ben van plan een 19" tft (monitor) te kopen
nu is mijn vraag, heb jij stretching of balken op je 20" breedbeeld monitor ?
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 01:53 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 7% gewijzigd door DoctorV64 op 05-12-2005 08:27 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
offtopic-ik zal tegen m'n zoon zeggen dat hij jou even moet adden, hij is PESrulez.DoctorV64 schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:26:
Macer,
Dan staat je Wireless open man!
offtopic - deze week weer eens PES5-en ? (ppst ik ben het Sunrider88)
[ Voor 4% gewijzigd door hully op 05-12-2005 08:44 ]
[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 05-12-2005 08:54 ]
[ Voor 8% gewijzigd door hully op 05-12-2005 08:56 ]
ik heb de demo gedownload; grafisch heel mooi (geen PGR3 kwaliteit, maar wel heel erg mooi), loopt goed en speelt heel gaaf.HaseMike schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:00:
Heeft iemand al need for speed underground 2 geprobeerd op de xbox360 ?
Loopt hij goed en zonder haperingen, dan ga ik hem wel erbij kopen.
Bedankt.
Idd... zet de xbox360 (indien je gee HDTV hebt) wel fff op PAL60, anders schokt hij wat bij de filmpjes...hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:05:
[...]
ik heb de demo gedownload; grafisch heel mooi (geen PGR3 kwaliteit, maar wel heel erg mooi), loopt goed en speelt heel gaaf.
Het gaat volgens mij alleen mis bij mensen met een 'gewone' TVTdV schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:12:
Ik heb ook geen haperingen waargenomen bij de nfs:u2 demo maar op internet hoor je vaak dat veel mensen dat wel hebben. Gespeeld op 1280x720 trouwens; misschien gaat het mis bij mensen die downscalen of upscalen naar een andere resolutie.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb ook een heel weekend gedaan over Kameo (in delen) met Chello Classic maar volgens mij ligt het gewoon aan de 200.000 nieuwe Xbox Live users sinds vrijdagMacer schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:18:
@Hully, heb jij toevallig ook Chello Classic???
Ik heb hetzelfde probleem wat betreft het downloaden.. Ben gisteren 3 uur bezig geweest met de NFS demo, maar zit nog maar op 64 procent. Live gaat voor de rest wel goed.
Verwijderd
ja idd chello classic. jij ook wireless + classic?Macer schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:18:
@Hully, heb jij toevallig ook Chello Classic???
Ik heb hetzelfde probleem wat betreft het downloaden.. Ben gisteren 3 uur bezig geweest met de NFS demo, maar zit nog maar op 64 procent. Live gaat voor de rest wel goed.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
werkt geweldig pes5; geen lag en scherper graphics dan op de xbox (veel beter gefilterd)Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:20:
Heeft er iemand een component kabel die hij niet gebruikt en ik kan overnemen? Deze zit standaard in het Premium pakket en volgens mij stappen er een hoop over op de Advanced scart versie.
Ik heb liever de component versie, omdat deze beter werkt op mijn plasma.
Ik hoor het graag ....![]()
Oh ja, ik wil graag PES5 kopen, deze zou moeten werken op de Xbox 360. Werkt dit dan ook met Live?
Thanks.
De Wired ja, er zijn 2 versies in de winkel de gewone Xbox 360 Wired controller en de Xbox 360 controller voor PC. Die 2e is 5 euro duurder en daar zitten de PC drivers bij (is ook gewoon aan te sluiten op de 360). Als je die eerste hebt kan je de drivers gratis downloaden bij MS en bespaar je 5 euro.Hubert schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:26:
Kan je de controller nou ook gewoon op de pc aansluiten? dit was geloof ik vanuit microsoft wel gezegt dat de 360 controller ook op de pc te gebruiken was.
Ik kreeg een waarschuwing en kon kiezen.Black_Mage schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:23:
is bij jullie trouwens ook zonder waarschuwing de gold trial ingegaan?
zonder dat ik het wist was mijn gold trial aangezet
[ Voor 21% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 09:30 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Koffiezuiper op 05-12-2005 09:33 ]
[ Voor 199% gewijzigd door Black_Mage op 05-12-2005 09:33 ]
Mooi dan ga ik vanmiddag ff een controllertje scoren bij de media marktAM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:30:
[...]
De Wired ja, er zijn 2 versies in de winkel de gewone Xbox 360 Wired controller en de Xbox 360 controller voor PC. Die 2e is 5 euro duurder en daar zitten de PC drivers bij (is ook gewoon aan te sluiten op de 360). Als je die eerste hebt kan je de drivers gratis downloaden bij MS en bespaar je 5 euro.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq