Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.698 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/curry/xbox360topichdr.png

Het grote Xbox 360 Topic - Deel 7

Het is zover! In de Verenigde Staten op 22 november 2005 en in Europa op 2 december 2005 is na een aantal jaren felle strijd tussen Microsoft's Xbox, Sony's PS2 en Nintendo's Gamecube de eerste next-generation console op de markt gekomen: Microsoft's Xbox 360.

De Japanners zullen nog even moeten wachten tot 10 december, maar voor de Europeanen is het intussen zover dus!

In dit topic is er alle ruimte om naar believen te discussieren over alles wat de Xbox 360 aangaat, van de beste methode om hem op je TV aan te sluiten tot over gelekte video's kwijlen. Voor dingen die eigen aandacht behoeven splitsen we graag een eigen topicje af, zoals de [rml][ xbox 360] Project Got Series 2005[/rml] en eventuele gametopics :Y)

We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de X360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet ;)

Als je met ons wil gamen, check dan deze lijst met de gamertags van GoT-users. Voor de grote slowchatfans hebben we een eigen IRC-kanaal opgezet op het netwerk van Tweakers.net: #xbox360 op irc.tweakers.net:6667. Voor de minder frequente IRC'er te bereiken via webapplet op http://irc.tweakers.net/xbox360 :Y)

WaarschuwingLet op!
Je kunt hier in principe posten wat je wilt, maar hou wel in ogenschouw dat ook hier de Algemene FAQ geldt naast de Spielerij policies. Met nadruk willen we nog even verduidelijken dat handel en discussies over mod-chips, het illegaal downloaden van games of het ombouwen van ook de Xbox 360 uit den boze zijn.

Hardware specificaties

General
Controller2.4GHz Wireless
Weight7.7 lbs. / 3.5kg
Form FactorConsole
Dimensions (WxDxH)12.15 in x 3.27 in x 10.15 in / 309mm x 83mm x 258mm
Graphics Processor and Memory
Embedded Video Memory10MB
Graphics ProcessorCustom ATI Processor
Graphics Core Clock Speed500MHz
System Memory512MB UMA (Shared with GPU)
Vector Units1 VMX-128 unit per core (3 total)
CPU Math Performance9 Billion Dot Product Operations per Second
System Memory Bandwith22.4GB/s, 256GB/s to EDRAM
Memory ArchitectureUnified Memory Architecture
Shaders48-way Parallel Floating Point Dynamically-Scheduled, 48 billion Operations/s
Video Memory512MB UMA (Shared with CPU)
Fill Rate (pixels)16 Gigasamples/s using 4X MSAA
Fill Rate (triangles)500 Million/s
Product Identification
ManufacturerMicrosoft
Product LineMicrosoft Xbox 360
Video Output
Resolution480p, 480i, 720p, 1080i
Expansion and Connectivity
Digital Media FormatsDVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Game Media FormatDual-Layer DVD-ROM
Other I/O Connectors3 USB 2.0, 2 Memory Slots, Ethernet Port (RJ45)
Controller PortsSupports up to 4 Controllers
Plug and Play Storage20GB Removable Hard Drive
Standard AV Output Connectorsn/a
Integrated Communications802.11 A/B/G Wi-Fi ready, adapter not included
Processor
Processor Core Spec3 Cores, 2 hardware threads per core
Marketing Performance Measurement1 TFLOP
Processor Clock Speed3.2GHz
L2 Cache1MB
ProcessorCustom IBM PowerPC CPU
Integrated Devices
Built-in FeaturesBackward Compatible with Xbox (limited), Stands Vertically or Horizontally, Interchangable Face Plates, Xbox Live Service, Media Center Extender
System Memory
Memory Bandwidth22.4GB/s main memory bandwidth, 256GB/s to eDRAM, 21.6GB/s FSB
Storage
Media Drive12 x Dual-Layer DVD-ROM
Audio
Decompression Channels320 Independent Decompression Channels
Surround SoundMultichannel Output (software driven)
Sampling Frequency48KHz 16-bit

Woei, welke games zijn bij de launch verkrijgbaar?

De volgende 18 games zijn op dit moment in de VS verkrijgbaar:

Boxshot Perfect Dark Zero Beautiful. Smart. Deadly. Return to the time before the beginning. Shape the future.
Reviews | Screens | Movies | News
Boxshot Kameo: Elements of Power Rare's mystical action-adventure game available exclusively on Xbox 360.
Boxshot Project Gotham Racing 3 Supercharged dream cars. Authentic city streets. Rule the asphalt with style and speed.
Boxshot Quake 4 In order to defeat the enemy, players will have to become one of them.
Boxshot Condemned: Criminal Origins A demented horror game from Sega and Monolith, set to shock players on Xbox 360.
Boxshot Need for Speed™ Most Wanted Need for Speed Most Wanted delivers a unique, fast-paced and gripping ride in the racing genre.
Boxshot Peter Jackson's King Kong Closely following the film, King Kong takes playes deep within Skull Island.
Boxshot NBA Live 06 NBA LIVE 06 builds upon the depth and authenticity of the franchise.
Boxshot Call of Duty 2 Activision's WWII FPS delivers a breathtaking next-gen experience.
Boxshot Madden NFL 06 EA's gridiron powerhouse makes its next-gen debut on Xbox 360.
Boxshot Tony Hawk’s American Wasteland Experience the thrill of becoming a legendary skater without the agony of load times.
Boxshot GUN A Wild West first-person shooter from the Tony Hawk creators.
Boxshot FIFA 06 The long running FIFA series makes it Xbox 360 debut.
Boxshot Amped 3 Snowboarding is more than a sport, it's a lifestyle as Amped 3 comes to the Xbox 360.
Boxshot Tiger Woods PGA Tour 06 The Tiger Woods PGA Tour series gets a next-gen overhaul on the Xbox 360.

En komen er ook meer spellen aan?

Stapels! Er zijn op dit moment al ruim 200 games bevestigd als zijnde in ontwikkeling voor de Xbox 360, en Microsoft verwacht dat er binnen de launch window van 3 maanden na release van de console minimaal 40 spellen op de markt zullen zijn. Hierbij een paar van de interessantste games voor de komende maanden:

Boxshot Dead or Alive 4 Tecmo Inc. and Team Ninja will be the defining gaming experience on Xbox 360.
Previews | Screens | Movies | News
Boxshot Dead Rising Action horror goes next-gen with Capcom's Dead Rising.
Preview | Screens | Movies | News
Boxshot Ridge Racer 6 Namco returns with more speed, excitement and gameplay variety than ever before.
Boxshot NBA 2K6 2K Sports brings the action of NBA 2K6 to the Xbox 360.
Boxshot Saint's Row Saint's Row sets the player as a member of the Third Street Saints gang.
Boxshot NHL 2K6 2K Sports hits the ice once again with the latest version of its NHL 2K series.
Boxshot Gears of War Epic's next-gen combat title promises to blow the lid on the third-person shooter genre.
Boxshot Ghost Recon Advanced Warfighter Venture to Mexico City and experience complete immersion into the future of urban warfare.
Boxshot The Elder Scrolls IV: Oblivion Explore the deep and rich world of Oblivion in the latest Elder Scrolls title.
Boxshot Full Auto The rules of the road don’t apply in this high-octane, no-holds-barred competition.
Boxshot Final Fantasy XI The Final Fantasy series makes it way to Xbox 360 as Final Fantasy XI Online.
Boxshot College Hoops 2K6 2K Sports hits the hardwood for their first college basketball title for the next-generation.
Boxshot Demonik Demonik is a third-person action game that allows players to control the ultimate bad guy.
Boxshot Frame City Killer Frame City Killer casts players as an assassin sent to identify and eliminate Khan.
Boxshot The Godfather Welcome to the family, where every move could be your last if you aren't careful.
Boxshot Test Drive Unlimited Test Drive Unlimited is the ultimate automotive experience for car and bike enthusiasts alike.
Boxshot Top Spin 2 2K Sports brings tennis to the Xbox 360 with Top Spin 2.
Boxshot The Outfit Go behind enemy lines, battling the Nazi War Machine through a variety of combat missions.

Vaak Gevraagde Vragen

:? Wordt het echt zo'n gave bak? Werkt die controller wel lekker?
Dat kun je gewoon zelf checken! In een groot aantal winkels zijn Xbox 360 kiosks gespot, waar je demo's van onder meer Kameo en Call of Duty 2 kunt spelen. Er staan originele Xbox 360's met originele controllers, dus tis 'da real thing'. Het is de bedoeling dat de kiosks op korte termijn te vinden zijn in de meeste zo niet alle filialen van onder meer MediaMarkt en andere winkels waar games en consoles verkocht worden. Let op: er worden grote verschillen gemeld in beeldkwaliteit in de winkels. Het lijkt erop dat niet al het winkelpersoneel snapt hoe je de resolutie van de X360 goed instelt voor de Samsung die wel degelijk topkwaliteit beeld kan leveren. Als het er dus blocky of stretched uitziet kan dat. Tevens hebben de demopods geen full-screen anti-aliasing. Dat zorgt er dus sowieso voor dat het er karteliger uitziet dan dadelijk bij je thuis.

:? Ik hoor dat 50% van de X360's kapot afgeleverd wordt! Wat een troep!
Nou nee, er ging even een percentage van 13% rond maar ook die sloeg nergens op. Microsoft heeft in 1 dag enkele honderdduizenden Xbox 360's in de markt gezet, en het is met nieuwe technologie normaal dat er een aantal 'dead on arrival' zijn door vervoer, soldeerfoutjes, chipmisbak of whatever. Dat is zelfs normaliter een 3 tot 5% bij bleeding edge consumentenelektronica, waar Microsoft claimt onder te zitten. Dat er dus wellicht een paar honderd kapot zijn is helemaal niet verwonderlijk, en Microsoft ziet geen structurele problemen. Er zijn DOA's gemeld, en die krijgen gewoon binnen 5 dagen een nieuwe. Jammer alleen dat die mensen bij gebrek aan X360 wel de tijd hebben om veel ophef te maken op tig fora waardoor het probleem stukken groter lijkt dan het is :)

Lees ook dit artikel op IGN voor meer info.

:? Wat kost dat nou?
De Xbox 360 wordt door Microsoft in 2 versies afgeleverd, het Core System en de Premium Edition. Het Core System kost je 299 euro adviesprijs waarvoor je naast de console een wired controller krijgt en een composiet aansluitkabel met SCART-adapter voor het videosignaal.

Xbox 360 Premium EditionDe Premium Edition kost 399 euro, waarvoor je al het volgende schoons krijgt:
- Xbox 360 met zilveren DVD-lade
- 20GB Xbox 360 Hard Drive
- Xbox 360 Wireless Controller
- Xbox Live Headset
- HD/AV bekabeling met SCART adapter
- Ethernet kabel
- 1 maand Xbox Live Gold

:? Wat kosten de accessoires los?
Zie deze nieuwspost voor de adviesprijzen.

:? HDTV bekabeling? Wut?
Ja, en dat ziet er heel vet uit als je een HDTV-ready televisie hebt! Maar maak je geen zorgen, alle games ondersteunen ook gewoon 'ouderwetse' televisies. Microsoft vereist van ontwikkelaars dat de games in 720p probleemloos werken en dat ze op de ouderwetse formaten goed functioneren. Ook 4:3 wordt native ondersteund voor de mensen met oudere TV's onder ons. Volgens de eerste berichten van blijde eigenaars is het overigens overtrokken als zou je perse een HD-LCD nodig hebben: op 'ouderwetse' TV's ziet het er wel minder goed uit maar nog steeds prachtig mooi en alleszins next-gen, alleen logischerwijs minder extreem goed dan op HDTV.

:? En hoe sluit ik 'm dan aan op m'n monitor/TV/LCD/beamer/whatever?
De X360 heeft een generieke A/V uitgang waarop je een divers aantal kabels kunt aansluiten. Bij het Core System zit standaard een composiet kabel dus met SCART adapter, waardoor je hem op iedere TV aan kunt sluiten. Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig. HDMI- en DVI-plugs zijn op dit moment nog niet ingepland maar komen wellicht wel op termijn beschikbaar.

Alle kabels bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid.

:? Hoe kom ik aan zo'n apparaat?
Nou, bestellen en bidden lijkt de beste optie voor de Xbox 360 System op het moment. Microsoft Nederland heeft zelf al aangegeven dat je voor Kerst niet veel hoop hoeft te hebben om er eentje te krijgen. De Core is wel in de vrije verkoop beschikbaar, maar ook daar verwacht men niet voor 2006 enige voorraad te hebben die het lang in de winkelschappen gaat uithouden.Wees op je hoede voor de vele aanbiedingen op eBay, Marktplaats e.d.! Dit zijn (vrijwel) allemaal scams gericht om onschuldige consumenten geld af te troggelen. Geef je geld enkel aan een gerenommeerde winkel in ruil voor een preorder kit!

:? Hoe zit het met Xbox Live?
Alle trotse bezitters van een Xbox 360 hebben een gratis Xbox Live Silver membership. Hiermee kun je in principe vrijwel alles behalve online gamen. Je kunt dus wel chatten, demo's en trailers downloaden en op de marktplaats terecht met micropayments. De hardcore gamer zal voor een maandelijks bedrag Xbox Live Gold aanschaffen, waarmee je wanneer je wilt online kunt gamen en toegang hebt tot echt alle features.

Waar de bestaande Xbox Live abo's nog in populariteit geremd werden door het feit dat je een creditcard nodig had, komen er nu prepaid cards die je on- en offline kunt bestellen voor X maanden Gold. De adviesprijzen voor Xbox Live prepaidkaarten zijn 60 euro per 12 maanden of 20 euro per 3, maar als je wat rondshop bij shops kun je hier nog wel een paar euro onder zitten. Voor degenen die al een Xbox Live abonnement hebben op hun 'oude' Xbox: deze wordt automatisch omgezet zodra je voor de eerste keer inlogt met je X360. Je gratis maand Xbox Live Gold wordt ook automatisch aangemaakt zodra je voor het eerst online gaat: kies dus gewoon Silver als je alleen de maand trial wil gebruiken! Alles gaat helemaal volautomatisch dus en je hebt nergens een creditcard voor nodig als je niet wilt.

Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Hierdoor gaat downloaden ook sneller!

:? Micropayments watwat?
Micropayment is het buzzword voor online handel van de komende jaren. Op dit moment is content altijd oftewel gratis oftewel een stevig bedrag, en micropayments vullen het gat op van de kleine betalingen. Je kunt met CC of prepaycard een aantal punten kopen, welke je vervolgens aan kleine dingen kunt uitgeven, zoals 20 punten voor een gamertag-foto van je favoriete spel, of 150 punten voor een Xbox Guide theme, of 400 punten voor een spel op Xbox Live Arcade. Doordat leveranciers met de minibetalingen van een paar cent hun kosten kunnen dekken krijg je dus veel meer geinige content als het goed is. De aangekondigde prijslijst in punten kun je op IGN nalezen. In Nederland is de adviesprijs voor 2100 punten 24,99 euro, oftewel 1,19 cent per punt. De spellen op Xbox Live Arcade kosten 400, 800 of 1200 punten afhankelijk van hoe uitgebreid het is.

:? Is de Xbox 360 backwards compatible?
Ja. En nee. De X360 zal niet de originele Xbox zomaar kunnen emuleren, daarvoor zit er teveel verschillende hardware in. Echter, met de goeie 'profiles' die de X360 hints geeft over welke optimalisaties hij mag maken kan het wel. Af-fabriek zullen er waarschijnlijk voor de echte classics al profiles aanwezig zijn. Verdere backwards compatibility zal een kwestie zijn van via Xbox Live nieuwe profiles downloaden voor op je harddisk. Wat houdt dit concreet in: je hebt de HD nodig voor uitgebreide backwards compatibility, en het is niet bekend in hoeverre Microsoft echt alle Xbox games op deze manier gaat bijwerken.

De huidige lijst van backwards compatible games is al enorm overigens en kun je hier vinden. Bungie heeft de Halo en Halo 2 zelfs nog even grondig van een facelift voorzien inclusief 720p rendering en FSAA.

:? Gaan de games region-locked zijn?
Sommigen wel, anderen niet. Microsoft biedt het mechanisme aan en het is aan de publishers om te beslissen voor welke games ze er gebruik van maken. Voor wie het onbegrijpelijk vindt dat ze zo onredelijk gepest worden door de grote boze publishers, lees deze post even.

:? Heb je deze hele openingspost zelf geschreven?
Uhm nee, maar grotendeels wel ;) Voor de gamebeschrijvingen ben ik uitgeweken naar Team Xbox, en de table met specs heb ik gejat van GameSpot.

:? Ah maar je bent dan ook van alles vergeten :z
Als je het even aangeeft frot ik het er graag bij :)

[ Voor 206% gewijzigd door curry684 op 06-12-2005 13:17 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Heeft iemand ergens een mooie lijst met achievements? Ik wil mn gamerscore graag wat opkrikken maar sommige achievements zijn me wat onduidelijk. Ik ben nergens een goeie Achievements FAQ tegengkomen tot nu toe, alleen die bij de gamercards en in sommige games...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-12-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:34:
Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7, nu wel met HTML rechten :P

Van 1030 replies in een topic gaan we btw echt niet dood hoor, React kan tot 4 miljard ;)
Zullen we dan maar eens door laten lopen naar 4 miljard?? Gezien de post-historie in de andere deeltjes, is dat "zo" geregeld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 20:46
Nog betreft de wifi adapter:

Mijn SSID had ik verborgen en ook dat je het kon zien, beide getest. Daarnaast ook dus geprobeerd om geen beveiliging erop te zetten, mocht ook niets uithalen :/

post uit vorig topic
Bah ja ik ben nog steeds bezig met die wifi adapter. Het zou mooi zijn als dat ding zou werken maar het geval heeft er absluut geen zin in. Ik heb een US Robotics 8054 en het mag niet baten welke instelling ik ook gebruik de adapter wilt gewoon niet connecten.

Ik heb geprobeerd om een andere encryptie te gebruiken, andere channels, snelheid lager, ssid niet hiden, windows connect now ofzo werkelijk alles en ik weet niet wat ik nu nog kan proberen. Mac filter staat uit overigens.

Mijn laptop werkt perfect in het netwerk onder welke instelling die ik maar test. De wifi adapter ziet mijn netwerk perfect, ik stel mijn encryptie in en doe dan Test Live. Hij ziet de USB adapter (DUH :P ) en bij de volgende stap met connect vliegt die in de meeste gevallen op failed en dat is het.

Als ik probeer te connecten naar de wifi connectie van de buren dan doet de adapter nog meer dan bij mij alleen is het signaal te zwak en krijg ik geen ip :+ tweede stap doet die dus wel met connect.

Kan het aan de router liggen of iets dergelijks? Als ik de kabel erin prik zit ik binnen een seconde op Live. Wie heeft toevallig hetzelfde probleem of heeft een oplossing voor mij? Wifi adapter kan ik natuurlijk terugbrengen maar het zou mooi zijn als het werkt, zodoende hoef ik geen kabel te trekken weer, ligt al zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ow, mijn vorige probleem dat ik redelijk vaak werd gedisconnect is opgelost. Alleen nu loop ik nog tegen het probleem aan dat als ik een invite krijg om een game te spelen en echt binnen 5 seconden reageer, dan is het weer "Unable to communicate with all players". Zelf een game opzetten of een XB-Live-game joinen is geen probleem, maar invites werken bij mij niet. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:09
kan iemand mij een antwoord geven op 2 vragen ten aanzien van de wireless adapter?

- ik heb dus die wireless adapter en een draadloze router. Ik haal met mijn laptop die 2 etages hoger staat dan de router (terwijl 360 op zelfde etage staat) 400kb download; het downloaden van demo's op de 360 gaat super traag (ik schat 30 a 50 kb) terwijl ik op de 360 games op xboxlive weer steeds zonder lag speel (dat gaat dus wel goed). Weet iemand waarom dat zo langzaam gaat (heb overigens chello clasic)?

- mijn pc kan de 360 niet vinden (ik wil namelijk pc en 360 koppelen ivm streamen). Maat van me heeft geen wireless maar gewoon zijn 360 via utp in router en zijn pc vindt de 360 zonder problemen. Heb wel goede software van xbox.com enz. gedownload; alleen tijdens instalatie kan ie hem niet vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:38:
kan iemand mij een antwoord geven op 2 vragen ten aanzien van de wireless adapter?

- ik heb dus die wireless adapter en een draadloze router. Ik haal met mijn laptop die 2 etages hoger staat dan de router (terwijl 360 op zelfde etage staat) 400kb download; het downloaden van demo's op de 360 gaat super traag (ik schat 30 a 50 kb) terwijl ik op de 360 games op xboxlive weer steeds zonder lag speel (dat gaat dus wel goed). Weet iemand waarom dat zo langzaam gaat (heb overigens chello clasic)?

- mijn pc kan de 360 niet vinden (ik wil namelijk pc en 360 koppelen ivm streamen). Maat van me heeft geen wireless maar gewoon zijn 360 via utp in router en zijn pc vindt de 360 zonder problemen. Heb wel goede software van xbox.com enz. gedownload; alleen tijdens instalatie kan ie hem niet vinden.

Iemand een idee?
Voor wat betreft je 2e vraag; ik heb mijn Windows Firewall gewoon ff uitgezet om te testen. Meteen geconnect en streamen.

Hoe is verder je instelling; DHCP of heb je allerlei harde IP's thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-04 11:52
hully gebuik je windows media connect 2.0?
anders ff firewall uit doen (om te testen)
bij mij zag de wizard hem niet maar als ik hem gewoon opende stond hij er wel tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Bij mij ging het vrijdagochtend om 9:30 hopeloos snel, sindsdien traag als dikke stront door een trechter. Daaruit kun je met vrij grote zekerheid concluderen dat het netwerk wat problemen heeft met 200+k nieuwe gebruikers die allemaal wel die NFS demo van 970Mb willen hebben en heel Arcade downloaden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Curry, Ridge Racer staat nog bij de releasegames :>

Edit: Hexic mag wel tussen het lijstje wat mij betreft :*)

[ Voor 35% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:46:
Curry, Ridge Racer staat nog bij de releasegames :>
Is het in de VS ook :+

Zal 'm ff verplaatsen en kijken welke andere 2 er nu teveel staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 23:19

Convoy

g44p

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/prim3rs.jpg

die van mij ook maar ff dan :D uiterst tevreden met de 360 premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 18:02

Phydomir

Dennis

Iemand een idee?
Dit is bij iedereen zo, downloaden via de marketplace is gewoon niet echt snel.

[ Voor 31% gewijzigd door Phydomir op 05-12-2005 09:53 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand een idee?
Had eigenlijk hetzelfde probleem als jij. Ik dacht eerst dat de 360 de PC niet kon vinden door routerinstellingen, maar het bleek aan de firewall te liggen. Lees deze guide eens door…..het gaat over Media Center Setup, maar heeft mij ook zeker geholpen met de setup van Media Connect…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:40:
[...]

Voor wat betreft je 2e vraag; ik heb mijn Windows Firewall gewoon ff uitgezet om te testen. Meteen geconnect en streamen.

Hoe is verder je instelling; DHCP of heb je allerlei harde IP's thuis?
heb firewall uitgezet maar zelfde probleem; die vraag over DHCP enz zegt mij niets, weet niet goed wat je bedoelt. Ik heb dus chello classic, een draadloze router, waar nu een laptop en 360 draadloos aanhangt en beide goed werken. PC heb ik gewoon via kabel aan die router. Ik heb software geinstalleerd van xbox.com. Dan gaat ie op zoek naar een 360 en zegt ie: cannot find 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deel 7 alweer, het gaat nu hard :+ (ook al is iedereen aan het gamen).

Ik vind die gamerscore ook erg goed gedaan, je wordt eigenlijk gedwongen om je in het spel te verdiepen en dat is erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 12:42
i.d.d. het is een leuke toevoegin op het hele gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:21
Na het niet lezen van het grootste deel van deel 6 ben ik weer terug (had wel wat beters te doen).

PGR3 vind ik echt wel dope. Moet maar eens uitzoeken hoe ik al die achievements haal, want tot nu toe loop ik toch wel een beetje achter.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Gamerscore über alles inderdaad ;)

Edit: Ik heb zin om een gamertag database site projectie op te zetten, als iemand interesse heeft; stuur me even een berichtje ik heb wel wat ideeen. Ik kan geen PHP/MySQL, als iemand daarmee wil helpen wil ik wel wat layout e.d. doen ofzo.

[ Voor 79% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
hmm cod2 geeft haast alleen punten bij Veteran moeilijkheid... kom ik nog eens achter
ik heb net de soviet missies af :S

ik zit op stage dus kan niet gamen :(, en niet IRCe... dus maar ff lekker in dit topic chatten :P

edit: ik heb deel 6 ook overgeslagen... 1 deel in 1 weekend :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Black_Mage op 05-12-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12

TheVMaster

Moderator WOS
Phydomir schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:52:
[...]

Ik las overigens dat er op het forum van gamer.nl (ofzo) eits stond over portforwarden. Dit zou ervoor zorgen dat het downloaden iets sneller zou gaan....

Kon het niet vinden, kon het dus ook niet uittesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:10:
Gamerscore über alles inderdaad ;)

Edit: Ik heb zin om een gamertag database site projectie op te zetten, als iemand interesse heeft; stuur me even een berichtje ik heb wel wat ideeen. Ik kan geen PHP/MySQL, als iemand daarmee wil helpen wil ik wel wat layout e.d. doen ofzo.
Goed initiatief!!! _/-\o_ Heb alleen erg weinig kaas gegeten van database-bende, dus kan je helaas niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Ik vond 12 minuten voor de NFS:MW demo wel redelijk.

Heb in ieder geval 2 poorten opgezet zoals Microsoft dat ook vermeldt in hun Xbox Live Connect - document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:15:
[...]

Goed initiatief!!! _/-\o_ Heb alleen erg weinig kaas gegeten van database-bende, dus kan je helaas niet helpen.
Vele handen maken licht werk en hoemeer zielen hoemeer vreugd :)

TheVisionMaster; wil je meehelpen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:15:
[...]

Ik heb wel wat kaas gegeten van ASP en database troep ;) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Black_Mage schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:11:
hmm cod2 geeft haast alleen punten bij Veteran moeilijkheid... kom ik nog eens achter
ik heb net de soviet missies af :S
Ik heb al 2 veteran achievements :Y)

Is wel fscking moeilijk, echt 2e kogel ben je meestal al dood :X

Ik ken overigens wel HTML, CSS, PHP en MySQL (en ASP.NET, C#, C, C++ maar dat boeit minder :P ) alleen ik heb echt tot de kerstvakantie geen tijd, de schaarse vrije tijd die ik in december heb spendeer ik even liever aan gamen :'(

[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 05-12-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:16:
[...]

Heb in ieder geval 2 poorten opgezet zoals Microsoft dat ook vermeldt in hun Xbox Live Connect - document.
jemig wat snel; 2 poorten openen ? hoe doe je dat?
en dat document staat dat op internet of bedoel je gewoon het boekje?

[ Voor 10% gewijzigd door hully op 05-12-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik moet overigens zeggen, heb 2 dagen gegamed met VGA op mijn 20" widescreen tft, en 1 dag op mijn 100hz 28" CRT via RGB Scart... maar kan nou niet echt zeggen dat ik de kwaliteit op HD resoluties echt veel beter vind

ps. ik heb overigens wel een uur gezocht naar hoe ik Themes kan switchen, niet echt gebruikersvriendelijk.
psps. alle themes die er nu zijn vind ik maar lelijk. tijd voor een themecreator, net zoals custom gamer icons

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2005 10:33 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 22-04 17:17
Het lukt me maar niet om Windows Extender aan de praat e krijgen |:(

Heb overigens wel windows connect aan de praat :/

- Clean install check!
- Windows MCE 2005 check!
- Rollup 2 check!
- Alle mogelijke updates check!
- Xbox 360 live check!
- Inet verbinding check!
- Firewalls uit check!
- PC not Found FAILED !!! :(

Wat doe ik toch mis? Heb het nu misschien wel 30x geprobeerd.. Doe echt alles precies volgens de guide(s) .. heb notabene Windows opnieuw geinstalleerd :/

Overigens heb ik een samsung/versatel router. LAptop is wireless verbonden, de xbox 360 wired.

Wie helpt me ik ben u eeuwig dankbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:16:
[...]

Kun je even posten welke poorten dan frot ik dat in de TS :)
> * UDP 88
> * UDP 3074
> *TCP 3074
Die 3?

[ Voor 15% gewijzigd door curry684 op 05-12-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:38:
[...]

Ja, stond in het vorige deeltje van de XB360... Moet ff zoeken want al mijn bookmarks staan thuis.

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;823404

Dit document heeft het trouwens over een base-station; bij mij leverde het aanzienlijk resultaat op na toekennen in WinRoute op mijn internet-server voor het IP wat ik statisch in mijn XB360 heb geklopt.

@curry: wat zijn we weer snel... Ja, die poorten...

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

BlowFish schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:35:
Het lukt me maar niet om Windows Extender aan de praat e krijgen |:(

Heb overigens wel windows connect aan de praat :/

- Clean install check!
- Windows MCE 2005 check!
- Rollup 2 check!
- Alle mogelijke updates check!
- Xbox 360 live check!
- Inet verbinding check!
- Firewalls uit check!
- PC not Found FAILED !!! :(

Wat doe ik toch mis? Heb het nu misschien wel 30x geprobeerd.. Doe echt alles precies volgens de guide(s) .. heb notabene Windows opnieuw geinstalleerd :/

Overigens heb ik een samsung/versatel router. LAptop is wireless verbonden, de xbox 360 wired.

Wie helpt me ik ben u eeuwig dankbaar!
Had je de installatie Guide al bekeken op www.teamxbox.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06-2020
Op de lcd tv zit een dvi aansluiting voor hdtv. Nu zit er een verloopstukje bij de tv dvi -> vga , maar ik heb een HD/AV kabel. Kan ik nu beter een verloopstuk dvi -> component kopen of een vga hd/av kabel en die op het dvi -> vga koppelstuk doen of maakt het niet uit en heb ik in beide gevallen dezelfde beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

_FiReFoX_ schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:01:
Op de lcd tv zit een dvi aansluiting voor hdtv. Nu zit er een verloopstukje bij de tv dvi -> vga , maar ik heb een HD/AV kabel. Kan ik nu beter een verloopstuk dvi -> component kopen of een vga hd/av kabel en die op het dvi -> vga koppelstuk doen of maakt het niet uit en heb ik in beide gevallen dezelfde beeldkwaliteit?
Zit er niet gewoon een component ingang op die tv?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06-2020
Phydomir schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:03:
[...]

Zit er niet gewoon een component ingang op die tv?
Nee, alleen een dvi aansluiting voor hdtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 19:16
Mocht iemand de xbox 360 controller geprobeerd hebben op de PC dan hoor ik zijn ervaringen graag. Met name voor spellen zoals PES 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Next question: ik heb stapels met Regio1-DVD's liggen thuis maar op de een of andere manier snapt de XB360 dat ik in NL woon en wil ze dus niet afspelen. Verder heb ik ook problemen met Regio2 RCE-DVD's afspelen; soms hapert ie en soms wil ie niet eens naar het root-menu komen.

Help?

@curry: nog geen aanpassing in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:16:
Next question: ik heb stapels met Regio1-DVD's liggen thuis maar op de een of andere manier snapt de XB360 dat ik in NL woon en wil ze dus niet afspelen. Verder heb ik ook problemen met Regio2 RCE-DVD's afspelen; soms hapert ie en soms wil ie niet eens naar het root-menu komen.

Help?
Mjah dat ie regionlocked zou zijn aan de hand van de verkochte regio kon je vantevoren weten natuurlijk :)

Verder heb ik geen problemen gehad, heb koop-DVD The Incredibles en huur-DVD Kingdom of Heaven gespeeld dit weekend, werkte perfect.
Jawel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Phusebox schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:32:
ps. ik heb overigens wel een uur gezocht naar hoe ik Themes kan switchen, niet echt gebruikersvriendelijk.
psps. alle themes die er nu zijn vind ik maar lelijk. tijd voor een themecreator, net zoals custom gamer icons
Dat was 1 van de eerste dingen die ik voor mekaar kreeg toen ik met die Guide button zat te spelen 8)7
curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:27:
[...]

de schaarse vrije tijd die ik in december heb spendeer ik even liever aan gamen :'(
Een bekend probleem. Naja ik zal je vanavond even toevoegen op MSN en Max4300 en de visioenen meester ook. Kijken wat kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

@Max3400

Stretching... De hoogste res van de XB wordt opgeschaald naar 1680x1050 bij mij. Mijn TFT heeft nooit balken, niet in mijn BIOS, niet in 4:3-games en niet bij films. Alles wordt geschaald.

http://www.paradigit.nl/a...edingen.php?group=181,185 => Acer AL2016W

ik ben van plan de 19" inch versie van die acer te kopen

is die stretching lelijk ?
valt het erg op ?
hoe is pgr 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Na een zoektocht van enkele uren toch nog een xbox gevonden, ware het een core.

Maar goed toch gekocht. Volgende probleem was dat er nergens geen hdds noch memory units te vinden zijn (heb je nodig om online te gaan).

Nog enkele uren verder gezocht en toch nog memory unit gevonden :-)

Uiteindelijk pgr3 en COD2 (en YES voorziet southpaw) gekocht.
Beiden zijn ongelooflijk goede spelen waar ik nog uren op zal doorbrengen, tot groot ongenoegen van mijn vriendinµ.

Ook al eens nagekeken hoe je verbinding met pc kon maken. In xp versie ging alles perfect. Ik kan video's, muziek en foto's streamen (btw ik heb ook wel firewall moeten afzetten eerste keer )

Daarna op mijn xpmce versie gegaan. Naar http://www.xbox.com/pcsetup gegaan. Progje (+/- 80 mega) gedownload en geprobeerd. Alles geprobeerd maar ik kreeg altijd foutmelding op pc bij installatie op xbox.

De enige reden die ik kan vinden is omdat ik memory unit (waar ik nog 20 meg vrij op heb) heb en geen HDD. Dus dat ik onvoldoende geheugen heb. Kan iemand mij dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 102124 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:23:
@Max3400

Stretching... De hoogste res van de XB wordt opgeschaald naar 1680x1050 bij mij. Mijn TFT heeft nooit balken, niet in mijn BIOS, niet in 4:3-games en niet bij films. Alles wordt geschaald.

http://www.paradigit.nl/a...edingen.php?group=181,185 => Acer AL2016W

valt het erg op ?
hoe is pgr 3 ?
Hmm..ik heb hier vrijdag op een 17" Fujitsu Siemens TFT gespeeld en van stretching was geen sprake :) speelde wel op 1024x768 (de 1280x.... is een andere beeldverhouding, dus kan je daarmee volgens mij best stretching krijgen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 41070 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:27:
[.....]

Ook al eens nagekeken hoe je verbinding met pc kon maken. In xp versie ging alles perfect. Ik kan video's, muziek en foto's streamen (btw ik heb ook wel firewall moeten afzetten eerste keer )

[.....]
Video's?!?!? Hoe krijg je dat voor elkaar ;) Tell me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:16:

Help?

De 360 is, zoals bijna iedere dvd speler, niet regiovrij. Dus regio dvd's kun je niet afspelen. Probleem met je regio 2 heb ik geen verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:21:
[...]

Mjah dat ie regionlocked zou zijn aan de hand van de verkochte regio kon je vantevoren weten natuurlijk :)

Verder heb ik geen problemen gehad, heb koop-DVD The Incredibles en huur-DVD Kingdom of Heaven gespeeld dit weekend, werkte perfect.
+
Phydomir schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:29:
[...]

De 360 is, zoals bijna iedere dvd speler, niet regiovrij. Dus regio dvd's kun je niet afspelen. Probleem met je regio 2 heb ik geen verklaring voor.
Oke, dat mijn Regio1 niet aan de praat te krijgen is, daar kan ik dan nog mee leven; mijn oude vertrouwde DVD-speler doet het nog wel. Maar die R2-DVD's baal ik flink van; zometeen Microsoft maar eens mailen of bellen over dit probleem maar een flinke gok vertelt me dat ze me terugverwijzen dat "de filmmaatschappij" verantwoordelijk is.
Anoniem: 102124 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:23:

valt het erg op ?
hoe is pgr 3 ?
Stretching valt bijna niet op omdat de breedte "maar" 300pixels meer wordt op mijn TFT. Zelf heb ik geen ervaring met XB360 op een 4:3-scherm, maar kan me voorstellen dat je dan rare verhoudingen ziet bij de hogere resoluties.

*edit*
Als ik zin, tijd & camera-batterij heb, kan ik vanavond laat wel even kijken of ik een foto kan maken van de XB op mijn TFT

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:35:
[...]

+

[...]

Oke, dat mijn Regio1 niet aan de praat te krijgen is, daar kan ik dan nog mee leven; mijn oude vertrouwde DVD-speler doet het nog wel. Maar die R2-DVD's baal ik flink van; zometeen Microsoft maar eens mailen of bellen over dit probleem maar een flinke gok vertelt me dat ze me terugverwijzen dat "de filmmaatschappij" verantwoordelijk is.

[...]

Stretching valt bijna niet op omdat de breedte "maar" 300pixels meer wordt op mijn TFT. Zelf heb ik geen ervaring met XB360 op een 4:3-scherm, maar kan me voorstellen dat je dan rare verhoudingen ziet bij de hogere resoluties.
Je kan op je 360 verschillende resoluties instellen, vrijwel alle standaard TFT resoluties staan er in, dus zal je vrijwel geen slast hebben van stretching omdat je 360 alles intern scaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

@Curry: Dude misschien ook wel gaaf als je alle Gamertags van de GoT gamers in de startpost zet.

Vanmiddag heeft deze dude PGR 3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Phydomir schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:38:
[...]

Je kan op je 360 verschillende resoluties instellen, vrijwel alle standaard TFT resoluties staan er in, dus zal je vrijwel geen slast hebben van stretching omdat je 360 alles intern scaled.
?? Mijn 360 geeft me niet de keuze 1680x1050, dus ik mag aannemen dat mijn TFT dan opschaalt?

*edit*
@hierboven: Yeah dude, heb je pagina 1, laatste paar berichtjes, gelezen over de gamer-tags dude? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
[...]

Dat is niet waar hoor, het ligt een beetje aan de drukte, maar vrijdag haalde ik gewoon mijn topsnelheid qua download.

Over connectieproblemen enzo in games. Voor Xbox Live kun je perfect testen hoe je modem is ingesteld (test xbox live settings staan in het dashboard ergens bij network settings).
Mocht je NAT niet open zijn kun je 2 dingen doen:
1. Je 360 in DMZ zetten
2. Port 88 UDP, 3074 UDP en 3074 TCP forwarden naar je xbox. Vanaf dan (eventueel rebootje) moet alles perfect werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vind niemand het raar dat de xbox360 intern scaled? Wat is het bezwaar om alles op de ingestelde resolutie te renderen? Lijkt me niet bepaald bevordelijk voor de beeldkwaltiteit om het op deze manier op te lossen. Met het risico dat de andere beeldbron weer gaat scalen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 22:17

TdV

curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:38:
[...]

[...]

Die 3?
Bij mijn uPnP router voegt hij zelf deze regel toe aan de firewall: UDP,3074 dus het lijkt erop dat deze voldoende is? Het downloaden gaat erg snel in ieder geval, tegen de max van mijn verbinding aan soms (500kb/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe vul ik mijn gamerstag feitelijk in op account?

@visionmaster: nu op werk ik zal vanavond instellingen die ik gevolgd heb om video te streamen eens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 157893 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:38:
@Curry: Dude misschien ook wel gaaf als je alle Gamertags van de GoT gamers in de startpost zet.

Vanmiddag heeft deze dude PGR 3 _/-\o_
Ik hou het echt niet bij hoor dat er om de 100 posts een keer een Gamertag wordt geschreeuwd, en ik vind het ook niet echt in "Het Grote X360 Topic" thuishoren eigenlijk maar idd op een losse site. Als iedereen nou gewoon z'n gamertag aan PWM doormailt, die houdt daar een tabelletje van bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 41070 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:48:
Hoe vul ik mijn gamerstag feitelijk in op account?
Euh? Wat en waar? Heb je een gamerstag en wil je die op je XB instellen? Wil je 'm in je GoT-profiel instellen?
curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:48:
[...]Als iedereen nou gewoon z'n gamertag aan PWM doormailt, die houdt daar een tabelletje van bij :)
Kan dat ook ff in de SP / TS? :+

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja in GOT-profiel instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
code:
1
[url=http://live.xbox.com/member/JOUWGAMERTAG]X360 Gamertag : JOUWGAMERTAG[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:52:
[...]

code:
1
[url=http://live.xbox.com/member/JOUWGAMERTAG]X360 Gamertag : JOUWGAMERTAG[/url]
Als handtekening/signature dus... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Daarnaast loopt live echt te snel dus ik snap niet hoe iemand maar 25-50 kb/sec haalt..
Dnek toch echt dta er een paar poorten open moeten ofzo.

Ik zie zoiets als ik trailers e.d. ga downloaden:
Mijn pc forward naar mijn x360 via ics en een switch.

Afbeeldingslocatie: http://www.proxbox.com/images/du.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door OcNewB op 05-12-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

_FiReFoX_ schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:01:
Ik gebruik zelf een koppelstuk voor VGA/DVI. Hoewel de beeldkwaliteit goed is, heb ik wel het idee dat het op bepaalde punten beter kan. Ik kan je zelf nog niet vertellen of component beter is. Ik zat er wel over te denken om nog een Component -> DVI verloopstukje te halen, maar ik weet nog niet zeker of ik dit doe.

In beide gevallen ga je natuurlijk van analoog naar digitaal, dus er zal altijd verlies optreden. Alleen bij component zal de beeldkwaliteit theoretisch beter moeten zijn dan VGA (RGB). Ik zou zeggen: probeer component en laat me weten hoe het bevalt ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:52:
[...]

Bedankt

code:
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 41070 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:48:
[....]

@visionmaster: nu op werk ik zal vanavond instellingen die ik gevolgd heb om video te streamen eens posten
Thnx Dude ;)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 05-12-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:10:
Dit was ik ook al een tijdje van plan. Bestaat er niet al zoiets? Ik voeg je vanavond even toe aan Live.

Ik vind het trouwens zwaar naadje dat je geen video kan streamen vanaf je PC naar je 360. Het kan wel met MediaCenter heb ik me laten vertellen, waarom dan niet voor XP? Als media-apparaat moet 'ie dat gewoon doen dacht ik, maar misschien had ik het fout.

Is iemand ook die blokken in de interface opgevallen met (nu nog) het Xbox logo erin? Bijvoorbeeld rechts op de Live-blade of bovenaan als je demo's wil downloaden. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat we daar advertenties in krijgen. Als ze op deze manier Silver gratis houden dan vind ik het wel best hoor, daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gaarne CC'tje naar mijn GoT-naam apenstaartje gmail.com en anders een message via XBLive :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160603

Ik zoek me helemaal gek naar een losse Harddisk unit en een VGA HD kabel... 8)7 Heeft iemand deze zoiezo al ergens gezien?? Zijn ze soms uitgesteld, en if so: weet iemand wanneer ze geleverd gaan worden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 160603 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:59:
Ik zoek me helemaal gek naar een losse Harddisk unit en een VGA HD kabel... 8)7 Heeft iemand deze zoiezo al ergens gezien?? Zijn ze soms uitgesteld, en if so: weet iemand wanneer ze geleverd gaan worden ??
Ik heb hier een VGA HD kabel ;) 't was wel de laatste bij de Dixons in Zwollywood (vrijdagmorgen om 9:20) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10-2024

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik weet niet of dit gepost is, maar dit moet je dus niet doen met je xbox als ie aanstaan (vrij logisch maar je weet het maar nooit hé O-) ) Hier staat het hele artikel.......

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Speurders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TheVisionMaster schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:00:
[...]

Ik heb hier een VGA HD kabel ;) 't was wel de laatste bij de Dixons in Zwollywood (vrijdagmorgen om 9:20) ;)
Dixons zit inderdaad redelijk in de VGA-kabels; heb 'm vrijdag in Purmerend gehaald. Weet dat ze in Leiden er zaterdag 3 hadden na de system-verkoop (en misschien nog wel hebben).

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:48:
[...]

Ik hou het echt niet bij hoor dat er om de 100 posts een keer een Gamertag wordt geschreeuwd, en ik vind het ook niet echt in "Het Grote X360 Topic" thuishoren eigenlijk maar idd op een losse site. Als iedereen nou gewoon z'n gamertag aan PWM doormailt, die houdt daar een tabelletje van bij :)
IDD. Ik ga hem van de week updaten. Stuur maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
BlueAce schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:56:
[...]
Bestaat er niet al zoiets?
Ongetwijfeld maar voor GoT(/Fok!) AFAIK niet en dat zou ik wel handig vinden. Krijg je tenminste wat 'persoonlijkere' potjes dan een of ander anonieme server vol amerikanen. :). Ik heb me afgelopen weekend prima vermaakt met PGR3 + Koffiezuiper/Neejoh/Access/Just Rik e.a. _/-\o_
Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat we daar advertenties in krijgen. Als ze op deze manier Silver gratis houden dan vind ik het wel best hoor, daar niet van :)
Het was me nog niet opgevallen maar als het gamerelateerde reclames worden vind ik het prima :).

PWM; help je ook me? Voeg me maar toe op MSN als je interesse hebt! :) (geldt voor iedereen trouwens)

[ Voor 9% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:36

RichZ

Keep burning!

lochtejans schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:06:
Mocht iemand de xbox 360 controller geprobeerd hebben op de PC dan hoor ik zijn ervaringen graag. Met name voor spellen zoals PES 5.
Ik heb gisteren ff een Xbox360 controller gehaald voor op mijn PC, ff de driver bij Microsoft downloaden en installeren en hij werkt. Tot nu toe alleen Need For Speed Most Wanted gespeeld en dat werkt perfect, je hoeft geen buttons te remappen, alles staat standaard goed ingesteld en via de beide shoulder triggers kun je je hoeveelheid gas en remmen analoog regelen. Het enige wat (nog) niet werkt is de rumble functie maar hopelijk brengt EA daar nog een patch voor uit. Al met al een aanrader als je nog een controller op je PC nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ik heb dit hele weekend met splitscreen gespeeld (met nog 4 vrienden)
jammer dat PGR3 maar met 2 mensen kan :(
PDZ ziet er zeer slecht uit met 4x splitscreen
CoD2 is super leuk met splitscreen (zag ik daar mij zelf lopen??aaaah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
BlueAce schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:56:
[...]

Is iemand ook die blokken in de interface opgevallen met (nu nog) het Xbox logo erin? Bijvoorbeeld rechts op de Live-blade of bovenaan als je demo's wil downloaden. Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat we daar advertenties in krijgen. Als ze op deze manier Silver gratis houden dan vind ik het wel best hoor, daar niet van :)
Ik heb er al regelmatig "Gauntlet" in zien staan. Volgens mij promoten ze daar de featured downloads van Marketplace en Arcade dus, oftewel voor MacDonalds cheeseburger promo's hoef je niet bang te zijn. Sowieso zit er achter de featured downloads een intelligent systeem dat prioriteit geeft aan dingen die aansluiten bij jouw interessegebieden (huidige games en genres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:12

fulgore

goud

According to an internal Best Buy newsletter submitted to us by a reader, the new US shipment of Xbox360 consoles will hit stores on December 16. The document looks to be real, but as always, take it with a certain amount of scrutiny. It also states that the bonus remote will not be included in this next shipment.
Ben benieuwd hoe ze dat hier gaan doen met die AB. Stond toch duidelijk bij mijn bestelling dat er een remote bij zit. Ik heb gelukkig een schermafdruk gemaakt van mijn bestelling. Kan ik ze daar mee om de oren slaan mocht het nodig zijn :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:17:
[...]

Ik heb er al regelmatig "Gauntlet" in zien staan. Volgens mij promoten ze daar de featured downloads van Marketplace en Arcade dus, oftewel voor MacDonalds cheeseburger promo's hoef je niet bang te zijn. Sowieso zit er achter de featured downloads een intelligent systeem dat prioriteit geeft aan dingen die aansluiten bij jouw interessegebieden (huidige games en genres).
Aha, niks om je druk over te maken dus. Ben benieuwd :)
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:05:
PWM; help je ook me? Voeg me maar toe op MSN als je interesse hebt! :) (geldt voor iedereen trouwens)
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raar?!

Does Windows Media Center copy media content to my Xbox 360 console? No. Media Center does not copy media content to the hard-disk drive or Memory Unit of the Xbox 360 console. When you use your Xbox 360 console to play content, your media remains on the Media Center PC, but is presented to you on the Xbox 360 console.

Blijkbaar wordt er bij installatie mce geen mediacontent naar xbox360 gestuurd. Ook niet bij installatie? lijkt mij raar.

Dus ook zonder hdd zou media center moeten werken. Iemand dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 41070 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:33:
Raar?!

Does Windows Media Center copy media content to my Xbox 360 console? No. Media Center does not copy media content to the hard-disk drive or Memory Unit of the Xbox 360 console. When you use your Xbox 360 console to play content, your media remains on the Media Center PC, but is presented to you on the Xbox 360 console.

Blijkbaar wordt er bij installatie mce geen mediacontent naar xbox360 gestuurd. Ook niet bij installatie? lijkt mij raar.

Dus ook zonder hdd zou media center moeten werken. Iemand dat al eens geprobeerd?
Media Center zorgt voor streaming content; zelfs een HTPC met alleen een USB-bootdisk kan je laten communiceren met een MCE-installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Zou het niet handig zijn als we een aparte Xbox 360 Live topic openen waarin iedereen zijn Gamer Card kan posten en dit vervolgens in de TS komt. Zo hou je het wel lekker overzichtelijk en kunnen mensen makkelijk afspreken om een lekker potje te racen of te knallen...het is maar een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Laatst online: 22-04 23:48

johanm3

Het kan altijd slechter

Phusebox schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:32:
ik moet overigens zeggen, heb 2 dagen gegamed met VGA op mijn 20" widescreen tft, en 1 dag op mijn 100hz 28" CRT via RGB Scart... maar kan nou niet echt zeggen dat ik de kwaliteit op HD resoluties echt veel beter vind

Hoe doe je dat dan?

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:35:
[...]

Media Center zorgt voor streaming content; zelfs een HTPC met alleen een USB-bootdisk kan je laten communiceren met een MCE-installatie.
Ja maar je moet software downloaden van http://www.xbox.com/pcsetup. +/- 80 meg. Dan wordt een EERSTE connectie gemaakt met xbox (wat bij mij mislukt).

Wordt er bij de eerste connectie geen enkele software naar xbox gestreamd (die daar op blijft staan)?

Anders gezegd: gaat mce op xbox ook zonder memory en zonder HD?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 41070 op 05-12-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 41070 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:38:
[...]

Ja maar je moet software downloaden van http://www.xbox.com/pcsetup. +/- 80 meg. Dan wordt een EERSTE connectie gemaakt met xbox (wat bij mij mislukt).

Wordt er bij de eerste connectie geen enkele software naar xbox gestreamd (die daar op blijft staan)?

Anders gezegd: gaat mce op xbox ook zonder memory en zonder HD?
Voor zover ik weet heeft de XB360 gewoon een ingebouwd stuk software. Dat kijkt of er ergens op het netwerk die software draait. Indien ja, dan is het uitlezen welke shares er zijn en dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Anders bestel je het gewoon op internet. Zowel bij Dixons als Dynabyte kun je ze online bestellen en ze gewoon in de winkel laten afleveren (van de Dixons weet ik dat iig). Of gewoon helemaal tot op de deurmat :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155394

Ik ga toch ook maar eens een Windows MCE installeren. Blijkbaar kun je dan heel veel 'leuke' dingen doen op je XBOX 360. Toch de moeite van het proberen en ik heb nog een werkeloze PC staan die ik daarvoor kan gebruiken. Hier de link : http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=73324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 21:42
weet er iemand nog een core te vinden in regio amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 119364 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:35:
Zou het niet handig zijn als we een aparte Xbox 360 Live topic openen waarin iedereen zijn Gamer Card kan posten en dit vervolgens in de TS komt. Zo hou je het wel lekker overzichtelijk en kunnen mensen makkelijk afspreken om een lekker potje te racen of te knallen...het is maar een idee
Gewoon mailen naar PWM, die houdt het lijstje bij. Los topic puur voor de gamertags is nutteloos, en in dit topic verdwaalt het compleet :)

Dus: iedereen mail je gamertag+GoT-nick naar PWM op telefoonn apehaak hotmail punt comcomcom!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 155394 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:58:
Ik ga toch ook maar eens een Windows MCE installeren. Blijkbaar kun je dan heel veel 'leuke' dingen doen op je XBOX 360. Toch de moeite van het proberen en ik heb nog een werkeloze PC staan die ik daarvoor kan gebruiken. Hier de link : http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=73324
Werkloos of niet; een snelle PC met VirtualPC of VMWare werkt net zo goed. Ik ga het deze week ook even proberen; als ik de VLK voor MCE2005SP2 meekrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:05:
[...]

Gewoon mailen naar PWM, die houdt het lijstje bij. Los topic puur voor de gamertags is nutteloos, en in dit topic verdwaalt het compleet :)

Dus: iedereen mail je gamertag+GoT-nick naar PWM op telefoonn apehaak hotmail punt comcomcom!!!!!
Er werd door AM-PM (geloof ik) ook al een opmerking gemaakt om een GamerTAG-dbase aan te leggen met website ;) daarover babbelen we vanavond wel ffies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
TheVisionMaster schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:08:
[...]

Er werd door AM-PM (geloof ik) ook al een opmerking gemaakt om een GamerTAG-dbase aan te leggen met website ;) daarover babbelen we vanavond wel ffies ;)
Ja dat was ik. Bij nader inzien is het misschien handiger om er IRC voor te gebruiken dan MSN, heeft iemand daar problemen mee? (en nee niet alleen omdat ik daar kan kicken >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:14:
[...]

Ja dat was ik. Bij nader inzien is het misschien handiger om er IRC voor te gebruiken dan MSN, heeft iemand daar problemen mee? (en nee niet alleen omdat ik daar kan kicken >:))
neuh geen probleem handiger nog lijkt me iets van Teamspeak of ehh..gewoon XBOX Live ;) kunnen we ook praten :p Je kunt daar een Privat Chat starten met max 4 personen ofzo...aangezien we met 3 man zijn lijkt me dat handig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 05-12-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
TheVisionMaster schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:19:
[...]

neuh geen probleem handiger nog lijkt me iets van Teamspeak of ehh..gewoon XBOX Live ;) kunnen we ook praten :p Je kunt daar een Privat Chat starten met max 4 personen ofzo...aangezien we met 3 man zijn lijkt me dat handig ;)
Teamspeak (en headset voor mn PC) heb ik niet en je kan op Live wel op 4 kanalen chatten maar niet tegelijkertijd AFAIK. IRC lijkt me het handigste omdat 1. iedereen via de applet er makkelijk bij kan en 2. je eenvoudig met een groot aantal mensen overzichtelijk kan chatten (en er logs van zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Xander84 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:00:
Ik weet niet of dit gepost is, maar dit moet je dus niet doen met je xbox als ie aanstaan (vrij logisch maar je weet het maar nooit hé O-) ) Hier staat het hele artikel.......
Dit staat op Tweakers newspage en ik denk dat alle posters hier dat ook al wel gelezen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:21:
[...]

Teamspeak (en headset voor mn PC) heb ik niet en je kan op Live wel op 4 kanalen chatten maar niet tegelijkertijd AFAIK. IRC lijkt me het handigste omdat 1. iedereen via de applet er makkelijk bij kan en 2. je eenvoudig met een groot aantal mensen overzichtelijk kan chatten (en er logs van zijn).
Volgens mij kan dat wel tegelijk ;) heb het gisteren nog met me buurman gedaan :p

Maar idd iRC is het handigste...logs etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Wie heeft hier de core pack en hoe bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Anoniem: 119903 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:34:
Wie heeft hier de core pack en hoe bevalt die?
en heeft iemand wellicht pics van de corepack met een faceplate (liefst silver), want ik wil wel graag zien hoe lelijk die witte dvd-lade is...denk er namelijk aan om de core nog te scoren (iemand tips in de regio a'dam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
knip

[ Voor 99% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 13:47 . Reden: ook voor mij is het nog maandag 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Volgens mij ging het om een X360 met Silver faceplate en witte lade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:41:
[...]

Google heeft ze in overvloed...

[afbeelding]
ok, ik weet dat je noobs en noobs hebt, maar zo dom ben ik ook weer niet.
wellicht was ik niet volkomen duidelijk:

heeft iemand pics van de core-versie, voorzien van een faceplate (bij voorkeur de silver), omdat de witte lade dan extra opvalt...en ik zo niet kan inschatten hoe dat "smoelt"

ik denk er aan om de core te kopen bij gebrek aan premiums en ivm alles in mijn tv/audio-meubel zilver is, wil ik hem graag voorzien van zilveren faceplate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:44:
Volgens mij ging het om een X360 met Silver faceplate en witte lade ;)
dank je! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

boefje79 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:36:
[...]

en heeft iemand wellicht pics van de corepack met een faceplate (liefst silver), want ik wil wel graag zien hoe lelijk die witte dvd-lade is...denk er namelijk aan om de core nog te scoren (iemand tips in de regio a'dam?)
Boeiuh hoe die lade eruit ziet en of mensen kunnen zien dat je een 'goedkope' versie hebt gekocht

Enorm boeien, blij zijn als je nog een 360 kunt scoren voor half januari ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 19-04 21:38
curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:05:
[...]

Maar waar kan ik de lijst van PWM vinden dan? Of komt dat nog?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.