Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
gaat mij ook niet om "mensen", maar om mijzelf...Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:58:
[...]
Boeiuh hoe die lade eruit ziet en of mensen kunnen zien dat je een 'goedkope' versie hebt gekocht
Enorm boeien, blij zijn als je nog een 360 kunt scoren voor half januari
ik heb de TV, de dvd-recorder, de ps2, de cube, de vhs-recorder (jaja!) allemaal in zilveren uitvoering,
dan staat zo'n ivoor-witte lade zo af...
Verwijderd
Na een beetje googelen bleek je inderdaad geen harde schijf nodig te hebben voor installatie mce:MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
[...]
Voor zover ik weet heeft de XB360 gewoon een ingebouwd stuk software. Dat kijkt of er ergens op het netwerk die software draait. Indien ja, dan is het uitlezen welke shares er zijn en dat is het.
1) Does every XBox 360 come with the Media Center Extender software built in?
Yes.
2) How does that work with the XBox 360 Core System which doesn't have a hard drive?
The Media Center Extender software for XBox 360 is sent over the wire each time you launch Media Center on the XBox 360.
3) If you are sending the bits over the wire each time, doesn't the MCX boot time really suffer?
Not enough for most folks to notice. We have spent a lot of time optimizing the code sent over the wire to make sure it's fast.
4) Is the Media Center Extender software cached on the XBox 360 hard drive, if present?
Yes.
Dus ik heb een ander probleem dat het niet gaat. Wordt weer nachtje voor computer zitten
Hier vind je trouwens een goede setup site voor mce.
http://features.teamxbox....ia-Center-Setup-Guide/p1/
Verwijderd
Valt dat mooie stukje hardware iig goed op hahaboefje79 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:03:
[...]
gaat mij ook niet om "mensen", maar om mijzelf...
ik heb de TV, de dvd-recorder, de ps2, de cube, de vhs-recorder (jaja!) allemaal in zilveren uitvoering,
dan staat zo'n ivoor-witte lade zo af...
Verwijderd
Eén vraag alleen, zag het hier ergens al lichtelijk beantwoord; Als ik plaatjes van mn digicam overpomp op mn HDD, waar kan ik deze terugvinden om te bekijken en als achtergrond te gebruiken? En die thema's veranderen.. via de Guide button dus?
Ik wil soms bij mensen joinen, maar dan krijg ik een foutmelding dat het niet mogelijk is.
Zou graag eens tegen andere NL'ers COD2'en of PGR3'en
Verwijderd
#9 divx/xvid....what more can i say, my mce can play avi's so why the hell cant xbox 360.....THIS IS A HUGE mistake. this is suppose to be an E X T E N D E R....right??!!!
because you are not a multi-billion dollar company that would get sued for using unauthorized codecs. I agree it sucks, big time, but there ARE logical reasons why it wasn't feasible for MCE to include the same codecs as XBMC does
http://forums.xbox-scene....on/index.php/t463261.html
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 14:18 ]
je digicam kun je via USB aansluiten op de 360Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:10:
Hij is wel geil hoor die 360![]()
Eén vraag alleen, zag het hier ergens al lichtelijk beantwoord; Als ik plaatjes van mn digicam overpomp op mn HDD, waar kan ik deze terugvinden om te bekijken en als achtergrond te gebruiken? En die thema's veranderen.. via de Guide button dus?
dan staat volgens mij bij media, de opties geluid, afbeeldingen video
als je op 1 van die klikt dna zie je in het volgende scherm jou digicam staan
ik heb nog niet met het thema zitten prutsen dus dat weet ik niet
[ Voor 43% gewijzigd door Black_Mage op 05-12-2005 14:18 ]
Nee. (Antwoord is al meerdere malen gegeven overigens)Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:14:
Is het ook mogelijk om via MCE gedownloade DivX/XviD films af te spelen met de Xbox360?
nope, maar dat staat echt overal hoor...Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:14:
Is het ook mogelijk om via MCE gedownloade DivX/XviD films af te spelen met de Xbox360?
overigens kan je met: http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/download.php
...wel je xvid's omzetten naar het mpeg-formaat, dat de X360 wel afspeelt...(ik heb een heel seizoen Lost in 3 uur omgezet)
Verwijderd
Thanksboefje79 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:18:
[...]
overigens kan je met: http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/download.php
...
Is het handig om aan te geven welke games je online wilt spelen en op wat voor nivo?
Ik krijg uitnodigingen om een potje PDZ te spelen terwijl ik die game niet heb. Ook zuig ik enorm in PGR3 dus ik wil liever niet de echte experts van de baan crashen maar gewoon een gezellig potje racen met wat andere casual noobs*.
*) mensen die dit herkennen: gamertag 'onneb' stuur me maar een friend invite.
In Media blade bij photo's je foto opzoeken, hem niet openen maar op X drukkenVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:10:
Hij is wel geil hoor die 360![]()
1. Dat idee stond zeker op mijn lijstjeBenn0 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:22:
Misschien een tip voor de gamertag database:
Is het handig om aan te geven welke games je online wilt spelen en op wat voor nivo?
Ik krijg uitnodigingen om een potje PDZ te spelen terwijl ik die game niet heb. Ook zuig ik enorm in PGR3 dus ik wil liever niet de echte experts van de baan crashen maar gewoon een gezellig potje racen met wat andere casual noobs*.
*) mensen die dit herkennen: gamertag 'onneb' stuur me maar een friend invite.
2. Ik zal je toevoegen en trouw uitnodigen voor mijn PGR potjes, ik eindig steevast als laatst dus dat niveau zit lekker laag
Ook jou zal ik even toevoegen en inviten met PGR. Gewoon beetje rondrijden, ouwehoeren en aanklooien zonder al te competitief te doen was het dit weekendatmoz schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:12:
Hebben jullie al veel tegen mekaar gespeeld?
Ik wil soms bij mensen joinen, maar dan krijg ik een foutmelding dat het niet mogelijk is.
Zou graag eens tegen andere NL'ers COD2'en of PGR3'en
[ Voor 53% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 14:25 ]
Meld je gamertag niet in dit topic maar mail hem naar PWM als je hier bij wil staan!
En ja, er komt een minisite met database, maar niet binnen een week
[ Voor 29% gewijzigd door curry684 op 05-12-2005 15:00 . Reden: clickable ]
Amsterdam-noord gameshop savegames, zou wel even bellen als ik jou wasboefje79 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:22:
weet er nou niemand een core te vinden in Amsterdam?
This space is occupied
Hier een nieuwe toevoeging op de lijst. \Benn0 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:02:
[...]
Maar waar kan ik de lijst van PWM vinden dan? Of komt dat nog?
Got - GamerTag
Black-mage - Black0Mage
ErectionJackson - Don Bensoni
Njay - Njay
Crawl NL - Crawl NL
Xun - Skultulla
jenenden - jenenden
MAX3400 - MAX3400
dikkidik - dikki dik
onneb - Benn0
OcnewB - ElitE 4a MarinE
martis360 - martis360
cybermans - cybermans
Craxy - Craxxxis
Curry, kan ik de Gamercards ook gewoon neerzetten?
[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 05-12-2005 14:57 ]
Ik heb net een vriendelijke vrouw aan de telefoon gehad met de volgende info
Er zijn ruim 500 boxen besteld bij de wehkamp
De mensen die van begin okt tot half nov. besteld hebben krijgen waarschijnlijk de box voor eind december thuis.
De overige zullen moeten wachten tot januari en zelfs begin februari.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
volgens mij had ik donderdag PWM al gemailed (toen hij het aan kondigde op IRC), maar ik sta er niet tussencurry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:24:
De VOORLOPIGE lijst van X360 Live gamers:
users
Meld je gamertag niet in dit topic maar mail hem naar PWM als je hier bij wil staan!
En ja, er komt een minisite met database, maar niet binnen een week
Die post zoals ik 'm net heb gemaakt is compleet zonder HTML gebouwd dus kun je zo kopieren en uitbreidenPWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:40:
[...]
Curry, kan ik de Gamercards ook gewoon neerzetten?
Hij klopt bij mij niet? De helft valt weg.curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:44:
[...]
Die post zoals ik 'm net heb gemaakt is compleet zonder HTML gebouwd dus kun je zo kopieren en uitbreiden
EDIT: IE6
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 05-12-2005 14:51 ]
Verwijderd
hoe bevalt condemned?Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:28:
Beetje laat, maar beter dan nooit. Had namelijk geen goed fototoestel op 2 dec.
[afbeelding]
Mooie setup! Hoe groot is die Samsung? Hoe heb je 'm aangesloten, VGA of component? De resolutie van het dashboard lijkt zo laag, vreemd.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:28:
Beetje laat, maar beter dan nooit. Had namelijk geen goed fototoestel op 2 dec.
Da's eigenlijk helemaal geen slecht idee.... ik kan best een dezer dagen een Wiki online raggen, kan iedereen zelf lekker z'n gamertag invullen, en kunnen we Tips & Tricks secties aanmaken en zocybermans schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:45:
maybe ook een idee om een wiki te beginnen met alle mogelijk achievements want sommige omschrijvingen zijn weer zo lekker butt. Ik weet bv wel hoe je een black pearl in hexic kan maken maar dat staat voor de rest nergens zo teurg te lezen
kan iemand vertellen hoe je exact punt 2 kunt doen? heb een wireless verbinding tussen 360 en router. Live gamen gaat prima; downloaden sucks bigtime. Ik moet 400-500kb/sec kunnen halen maar haal (naar schatting) 30-50 kb/secRox_NL schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:41:
[...]
Dat is niet waar hoor, het ligt een beetje aan de drukte, maar vrijdag haalde ik gewoon mijn topsnelheid qua download.
Over connectieproblemen enzo in games. Voor Xbox Live kun je perfect testen hoe je modem is ingesteld (test xbox live settings staan in het dashboard ergens bij network settings).
Mocht je NAT niet open zijn kun je 2 dingen doen:
1. Je 360 in DMZ zetten
2. Port 88 UDP, 3074 UDP en 3074 TCP forwarden naar je xbox. Vanaf dan (eventueel rebootje) moet alles perfect werken.
Poep idd, IE6 snapt weer eens geen bal van layoutPWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:48:
[...]
Hij klopt bij mij niet? De helft valt weg.
EDIT: IE6

ik heb het zelfde probleemcurry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:54:
[...]
Poep idd, IE6 snapt weer eens geen bal van layout

[ Voor 198% gewijzigd door PWM op 05-12-2005 15:04 ]
\o/curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:51:
[...]
Da's eigenlijk helemaal geen slecht idee.... ik kan best een dezer dagen een Wiki online raggen, kan iedereen zelf lekker z'n gamertag invullen, en kunnen we Tips & Tricks secties aanmaken en zo
Cybermans; een Black Pearl haal je door een bloem te maken van 6 sterren. Een ster haal je weer door een gewone bloem. Je kan alle steentjes rondom een ster draaien dus als je 2 sterren naast elkaar heb kan je er mee 'wandelen' so to speak door ze omstebeurt te draaien. Wel even oppassen dat je niet perongeluk een cluster maakt van 3 sterren. Ik was dolblij toen ik eindelijk die Black Pearl had, nu nog een bloem van Black Pearls maken

Edit:oh.. hele uitleg voor niks getypt omdat ik te snel las. Tuyfusmaandagen
[ Voor 13% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 15:02 ]
Zijn er nog een paar niet clickable btw, m'n regex replacements gingen wat fout op spaties.
[ Voor 138% gewijzigd door PWM op 05-12-2005 17:25 ]
[ Voor 72% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 15:09 ]
Mag jij dat doen want ik bijna een secretaresse nodig om alle dingen bij te houden die ik moet doen. Wil wel helpen aan de content. Maar maak hem wel zo dat mod'jes nog wel eerst moeten aproven (spammers doen goed hun best)curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:51:
[...]
Da's eigenlijk helemaal geen slecht idee.... ik kan best een dezer dagen een Wiki online raggen, kan iedereen zelf lekker z'n gamertag invullen, en kunnen we Tips & Tricks secties aanmaken en zo
Dingen die ervoor mijn part in kunnen:
Achievements
Tags,
USB hardware die compatible is (wireless desktops, cams etc)
[ Voor 24% gewijzigd door cybermans op 05-12-2005 15:16 ]
Verwijderd
Zwaar goed. Echt 1 grote freakshow die game. Ik doe het op het gemakje want hij is nogal kort. Zit nu al in chapter 4 van de 10
Het is de 26" versie. Heb hem via component aangesloten. Slechte fotokwaliteit i no. Maar hij staat op 720p en ik kan je vertellen, het ziet er super strak uit in het echt.Benn0 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:51:
[...]
Mooie setup! Hoe groot is die Samsung? Hoe heb je 'm aangesloten, VGA of component? De resolutie van het dashboard lijkt zo laag, vreemd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 15:21 ]
Hier heb je alvast de laatste update van de USB compatibility lijst op de Xbox.com forums :):USB hardware die compatible is (wireless desktops, cams etc)
Updated - NEW FORMAT (Space Saving)
Worked List:
All USB Keyboards will work but only standard buttons will work! All Notebook Cooling fans that are USB powered will work! All USB Hubs will work! (USB 2.0 with power adapter is recommended)
Card Readers: Hitachi Micro Drive 6GB (via CFII reader), SanDisk ImageMate 12-in-1 Reader/Writer.
Digital Cameras: Cannon Powershot A70, Fuji, HP Photosmart 735 Digital Camera, Kodak CX7430, Nikon Coolpix 2200, Sony DSC-F707/DSC-T1, Vivitar ViviCAM 3710, VuPoint MSX400.
Flash/Thumb Drives: Belkin 64mb USB Flash Drive, Dell 256mb Memory Key, Kingston Traveler USB stick (128 M), Lexar Flash Jumpdrive, Memorex 1GB Memory Stick, SanDisk Cruzer 256/512 mb Mini USB Drive, Soyo 20 GB Cigar drive.
Hard Drives: BUSlink USB 2.0 Disk On The Go/Lite (20GB and 40GB external), Iomega 60 GB, Pocketec (External USB) 40 GB Drive (Formatted in fat32 and 32gigs or smaller), Western Digital 250 GB External USB HD (Formatted FAT32.)
Mp3 Players: Creative Muvo / Zen / Zen Micro / Zen Xtra (all need latest firmware), iPaq rx3115, iPod / Nano / Shuffle / Video - AAC patch from the Marketplace is needed for iTunes, iRiver H-10 / ihp-120 / PMP-120, Motorola M500 5G, Rio Carbon 5GB, Samsung YP-780V, Visual Land VL-340 1GB MP3 player / USB Thumb drive.
Others: Flexiglow 8 Color USB mouse pad, Sony (Playstation Portable) PSP.
Phones/Smart Phones: TBD
Didn't Work List:
No USB Mouses will work! No USB Internet Wireless Adapters will work! No Web Cams NOT designed for Xbox 360 will work!No Controllers and Steering Wheels NOT made for Xbox 360 will work!
Card Readers:
Digital Cameras: Cannon Digital Camera Power Shot S230
Flash/Thumb Drives:
Hard Drives: Maxtor External HD USB
Mp3 Players: Creative Jukebox Zen USB 2.0, Dell Digital Jukebox 15 gig, iRiver IFP-895
Others: Bluetooth USB dongle, Original Xbox Action Replay USB, Original Xbox Controller with USB adapter
Phones/Smart Phones: Audiovox SMT5600 Windows Smartphone 2003, Palm Treo 600 PDA / Phone
[ Voor 4% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 15:22 ]
ach ze roepen elke keer iets anders, zie wel als ze hem ergens anders eerder hebben haal ik hem daar wel.Njay schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:40:
voor de wehkamp wachters deze melding
Ik heb net een vriendelijke vrouw aan de telefoon gehad met de volgende info
Er zijn ruim 500 boxen besteld bij de wehkamp
De mensen die van begin okt tot half nov. besteld hebben krijgen waarschijnlijk de box voor eind december thuis.
De overige zullen moeten wachten tot januari en zelfs begin februari.
...vroeg hij in het Grote Xbox 360 topic.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:26:
is dit goed voor een hdtv
Response Time (Gray to Gray) 8ms
En als ik games in duitsland koop (allemaal 57E bij Mediamarkt nu) is de tekst op de cover Duits, maar is de spraak ook Duits? Er stond wel "Spracheaufgabe" Wat Taal opgave betekend, maar de Verkoper kon niet bevestigen welke talen de games hadden.
PGR3 heb ik al thuis liggen, kan hem vanavond eindelijk testen hoop ik, welke talen heeft die bij jullie allemaal?
[ Voor 69% gewijzigd door Pubbert op 05-12-2005 15:39 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Niet mijn post quoten, dan verneukt ie de images, je moet op 'View Message' drukken en van daaruit verder werken met de RML van de post zelfPWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:04:
[...]
Ehm, werkt niet als ik het doe? Ben geen HTML koning
En je moet wel om de 3 een nieuwe table row invoegen met [tr]-tags
[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 05-12-2005 15:37 ]
Verwijderd
Ach, hij wil 'em graag op de 360 gebruiken natuurlijk en icm games wel belangrijkVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:26:
is dit goed voor een hdtv
Response Time (Gray to Gray) 8ms
Maar dit zijn aardig goede waarden idd, maar gaat niet alleen om gray to gray, m.n. ook zwart en/of wit en andere kleuren als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast
Verwijderd
Een ander setje kopen met een dolby digital aansluiting voor normaal 5.1 surround geluid. Ik zou zeggen, de Aiwa UZ-US501 bij paradigit voor 59 pleuro. Alle hardware decoders aan boord, van 35 tot 20.000 Hz, optische ingang, USB (evt. voor op laptop/comp) en twee maal tulp voor evt. apparaten die geen 5.1 uitgang hebben (MP3 spelers e.d.Thund3r schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:29:
Hoe zat het nou precies met PC Speakers aan sluiten op een Xbox 360? Mijn X-530 heeft alleen die mini-jack aansluitingen?
En als ik games in duitsland koop (allemaal 57E bij Mediamarkt nu) is de tekst op de cover Duits, maar is de spraak ook Duits? Er stond wel "Spracheaufgabe" Wat Taal opgave betekend, maar de Verkoper kon niet bevestigen welke talen de games hadden.
PGR3 heb ik al thuis liggen, kan hem vanavond eindelijk testen hoop ik, welke talen heeft die bij jullie allemaal?
Geluid van 300 Euro set zal wel beter zijn, maar ach, Aiwa is onderdeel van Sony, dus echt slecht zal het m.n. voor games/films zeker niet zijn
Links:
http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html
http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=UZ-US501
te koop bij:
http://www.paradigit.nl/
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 15:45 ]
ik heb:
- 360
- wireless modem
- chello classic
- goede verbinding met online gamen in pgr3 en pes5 (geen lag)
- super k*t download snelheid, terwijl ik 400 a 500 kb/sec moet kunnen halen
a)
iemand een idee hoe ik meer snelheid kan krijgen? (ik hoor dingen als: 2 poorten opengooien, maar ik weet bij god niet hoe ik dat moet doen)
b)
iemand een idee hoe ik mijn pc kan koppelen aan 360? (heb juiste software van xbox.com gedwonload, en installatieprogramma werkt, alleen vindt 360 niet (firewall uitgezet, desondanks vindt ie hem niet).
Daarvoor zou ik dit even doorlezen: Het Grote Poortmappingsverhaal. Daarin staat veel info over poorten en het werken met routers.hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:52:
a)
iemand een idee hoe ik meer snelheid kan krijgen? (ik hoor dingen als: 2 poorten opengooien, maar ik weet bij god niet hoe ik dat moet doen)
.
Ik suggereer ook even om Chello Helpdesk te bellen. Weet je in ieder geval of jouw netwerk-verhaal via DHCP of Static-IP werkt. Is wat makkelijker om dan instellingen te geven/raden voor je XB, je PC en je router/modem.Roamor schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:56:
[...]
Daarvoor zou ik dit even doorlezen: Het Grote Poortmappingsverhaal. Daarin staat veel info over poorten en het werken met routers.
Sorry, ik had ook mijn vorige post kunnen editten maar gezien de snelheid van het topic, had ik er even niet aan gedacht
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 15:59 . Reden: ... ]
Ik heb nog even op internet gezocht en kwam het volgende tegen:ErectionJackson schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:54:
[...]
Ik gebruik zelf een koppelstuk voor VGA/DVI. Hoewel de beeldkwaliteit goed is, heb ik wel het idee dat het op bepaalde punten beter kan. Ik kan je zelf nog niet vertellen of component beter is. Ik zat er wel over te denken om nog een Component -> DVI verloopstukje te halen, maar ik weet nog niet zeker of ik dit doe.
In beide gevallen ga je natuurlijk van analoog naar digitaal, dus er zal altijd verlies optreden. Alleen bij component zal de beeldkwaliteit theoretisch beter moeten zijn dan VGA (RGB). Ik zou zeggen: probeer component en laat me weten hoe het bevalt
http://www.experts-exchan.../Desktops/Q_21642359.html
Je hebt dan dus blijkbaar een kastje nodig die van de analoge signalen digitale signalen maakt en dat is niet goedkoop (http://www2.dvigear.com/vitodvisc.html)
Je kan in je XB onwijs veel instellen maar sommige dingen zal ie detecteren omdat je modem/router dus als DHCP-server fungeert. Desondanks zal je toch het e.e.a. na moeten lopen en zonder IP-adressering en config van je modem/router kunnen wij ook erg weinig; helaas werkt mijn glazen bol niet meer zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel.hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:59:
bedankt maar het vervelende is dat ik in de 360 zelf nauwelijks iets kan instellen (vermoedelijk omdat alles automatisch gaat bij die wireless adapter) en voorts mijn pc mijn 360 niet herkent.
Als je naar rechts duwt kom je in de advanced settings waar je DHCP kunt overrulen en zo?hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:59:
bedankt maar het vervelende is dat ik in de 360 zelf nauwelijks iets kan instellen (vermoedelijk omdat alles automatisch gaat bij die wireless adapter) en voorts mijn pc mijn 360 niet herkent.
NOFI, maar het heeft zo weinig zin om DHCP te overrulen als degene niet weet wat een poort precies doet en waar het zit. Zometeen zit 'ie zonder XBLive en dat zou wel heel zuur zijn.curry684 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:01:
[...]
Als je naar rechts duwt kom je in de advanced settings waar je DHCP kunt overrulen en zo?
Zal jou ff naar rechts duwen, you left part of evil twins... Vanavond PGR3?
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 16:12 ]
Duwen jullie elkaar lekker opzij, rij ik erlangs ok?offtopic:
(downloaden schiet hier ook niet op trouwens, porten opengezet, rechtstreeks op mn PC aangesloten maar niks werkt)
[ Voor 28% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 16:14 ]
dat begrijp ik ook wel, ben ook blij dat je probeert te helpen, maar ik vrees dat ik er te weinig vanaf weet om dat soort trucks uit te halen; weet namelijk al niet eens wat DHCP is... vond het al hel wat dat het mij lukte om wireless live aan te sluiten en dat ik online kan gamen met die 360MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:00:
[...]
Je kan in je XB onwijs veel instellen maar sommige dingen zal ie detecteren omdat je modem/router dus als DHCP-server fungeert. Desondanks zal je toch het e.e.a. na moeten lopen en zonder IP-adressering en config van je modem/router kunnen wij ook erg weinig; helaas werkt mijn glazen bol niet meer zo goed, als je begrijpt wat ik bedoel.
[ Voor 8% gewijzigd door hully op 05-12-2005 16:16 ]
hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:15:
[...]
dat begrijp ik ook wel, ben ook blij dat je probeert te helpen, maar ik vrees dat ik er te weinig vanaf weet om dat soort trucks uit te halen; weet namelijk al niet eens wat DHCP is... vond het al hel wat dat het mij lukte om wireless live aan te sluiten en dat ik online kan gamen met die 360
Succes; sta ondertussen op de 231e plaats in League 4 online.AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:13:
[...]
Duwen jullie elkaar lekker opzij, rij ik erlangs ok?
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 16:19 ]
Met dynamic IP schiet port forwarding al helemaal niet opMAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:11:
[...]
NOFI, maar het heeft zo weinig zin om DHCP te overrulen als degene niet weet wat een poort precies doet en waar het zit. Zometeen zit 'ie zonder XBLive en dat zou wel heel zuur zijn.
Nope, ik wacht nog immer op PWM, en hij op UPSofftopic:
Verwijderd
Heel vet spel, maar ik had er meer van verwacht. Misschien heb ik gewoon te hoge verwachtingen ik weet het niet. Qua graphics dan
Heb hem gespeeld op 720p en 1080i (Samsung 26" LE26R41B) ziet er mooi uit, maar wat mij opviel waren de kartels

Nogmaals: topgame. maar dat wilde ik even kwijt.
ga ik doenMAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:18:
[...]
Mijn eerlijke advies, aangezien je zelf niet al teveel ervan weet en ons dus weinig kan uitleggen wat er nu ingesteld staat: bel de Chello-helpdesk en vraag hoe je precies met jou modem/router een poort open moet zetten en dergelijke. En vraag of ze het langzaam willen uitleggen zodat je het zelf volgende keer kan herhalen voor andere games (op je PC bijvoorbeeld) en schrijf rustig mee.
Wie weet een telefoontje waard voor diegene die nog driftig zoeken?
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Verwijderd
Dat het downloaden langzaam ligt niet aan jouw instellingen, de servers zijn behoorlijk bezet.hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:53:
[...]
kan iemand vertellen hoe je exact punt 2 kunt doen? heb een wireless verbinding tussen 360 en router. Live gamen gaat prima; downloaden sucks bigtime. Ik moet 400-500kb/sec kunnen halen maar haal (naar schatting) 30-50 kb/sec
Live gamen werkt prima zeg je dus ik zou voorlopig niets aan jouw instelling veranderen.
Vanmorgen kon ik full speed downloaden van Live maar nu gaat het ook behoorlijk langzaam.
Laat even weten of het lukt; voor je XB moet je UDP/88, UDP/3074 en TCP/3074 openzetten voor je XB-IP.
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen lag of snelheids-probleem thuis. Ja, dat ik NetLimiter aan heb staan ofzo, maar 12 minuten voor de NFS:MW-demo en "enkele tientallen seconden" voor een trailer binnentrekken op zaterdagmiddag... Lijkt me meer dan netjes voor een console die net een paar dagen in de lucht is en dus meteen door iedereen wordt uitgetest.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:27:
[...]
Dat het downloaden langzaam ligt niet aan jouw instellingen, de servers zijn behoorlijk bezet.
Live gamen werkt prima zeg je dus ik zou voorlopig niets aan jouw instelling veranderen.
Vanmorgen kon ik full speed downloaden van Live maar nu gaat het ook behoorlijk langzaam.
[ Voor 62% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2005 16:29 ]
heb net mailtje aan helpdesk verzonden. Kun je mij wel stap voor stap alvast uitleggen hoe ik dit :MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:27:
[...]
Laat even weten of het lukt; voor je XB moet je UDP/88, UDP/3074 en TCP/3074 openzetten voor je XB-IP.
"voor je XB moet je UDP/88, UDP/3074 en TCP/3074 openzetten voor je XB-IP"
moet doen?
Heb je wel merk/type van je modem vermeldt? Of kunnen ze dat nazoeken in de administratie?hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:30:
[...]
heb net mailtje aan helpdesk verzonden. Kun je mij wel stap voor stap alvast uitleggen hoe ik dit :
moet doen?
Heb je die link die ik heb gegeven al doorgelezen?hully schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:30:
heb net mailtje aan helpdesk verzonden. Kun je mij wel stap voor stap alvast uitleggen hoe ik dit :
moet doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 05-12-2005 16:36 ]
mjah, zijn vast alleen lege dozen. Bij de eplaza in rotterdam (naast de mediamarkt) staat een enorme hoeveelheid dozen, maar ja, die zijn allemaal leegYamy_Daffy schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:25:
Ik hoorde net van me vriendin waarvan ik PGR3 heb gekregen dat ze bij E-Plaza op de leyweg in Den Haag nog XBOX360's hebben staan Zowel de versie van 400 euro als de core.
Wie weet een telefoontje waard voor diegene die nog driftig zoeken?
dat kunnen ze op afstand volgens mij zelfs 'zien' (en dat zonder glazen bol... lol)MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:31:
[...]
Heb je wel merk/type van je modem vermeldt? Of kunnen ze dat nazoeken in de administratie?
Daarom mischien wel een telefoontje waard?Bizzarro schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:44:
[...]
mjah, zijn vast alleen lege dozen. Bij de eplaza in rotterdam (naast de mediamarkt) staat een enorme hoeveelheid dozen, maar ja, die zijn allemaal leeg
Niet geschoten altijd mis?
PGR3 is gewoon engels, en multi language. Maar bij Nfsmw staat hier Game:Deutsch, Manual : Deutsch, vaak is het dan zo dat er geen andere talen beschikbaar zijn en de hele game ingeduitst is. Nu woon ik hier al een tijdje maar daar heb ik een vreselijke hekel aan, dus die games laat ik links liggen en koop ik bij cdwow of play247. Dan weet je tenminste zeker dat ze engels zijn.Thund3r schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:29:
"Hande hoch sonst pumpf Ich Dich füll mit Blei", en "Jah Jah dah sind die Polizisten" klinkt nu eenmaal beduidend minder lekker in games.
Om echt in de war te raken kan ik Der Soldat James Ryan aanraden (saving private ryan) waar zowel de Amerikanen als de Duitser Duits spreken

Bij degene die mij alleen een gamertag hebben gestuurd, heb ik dezelfde naam als GOT Nick gebruikt:
GOT=shiverzz
http://live.xbox.com/member/shiverzz
GOT=_firefox_
http://live.xbox.com/member/firefoxf16
GOT=prim3rs
http://live.xbox.com/member/prim3rs
GOT=Edgarf87
http://live.xbox.com/member/Edgarf87
GOT=cme
http://live.xbox.com/member/cme2
GOT=OcnewB
http://live.xbox.com/member/ElitE+4a+MarinE
GOT=Martis360
http://live.xbox.com/member/Martis360
GOT=MAX3400
http://live.xbox.com/member/MAX3400
GOT=jenenden
http://live.xbox.com/member/jenenden
GOT=Xun
http://live.xbox.com/member/Skultella
GOT=Crawl NL
http://live.xbox.com/member/Crawl+NL
GOT=Njay
http://live.xbox.com/member/Njay
GOT=ErectionJackson
http://live.xbox.com/member/Don%20Bensoni
GOT=Benn0
http://live.xbox.com/member/onneb
GOT=dikki dik
http://live.xbox.com/member/dikki+dik
GOT=Craxy
http://live.xbox.com/member/Craxxxis
GOT=Au
http://live.xbox.com/member/Aku+Jeff
GOT=ILoveTechnoNick
http://live.xbox.com/member/ILoveTechnoNick
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 05-12-2005 17:39 ]
Kan je een kleine edit doen?PWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:21:
Even zo gedaan. We gaan het mooier oplossen. Ik heb daar morgen tijd voor. Voor nu is dit even alles
Bij degene die mij alleen een gamertag hebben gestuurd, heb ik dezelfde naam als GOT Nick gebruikt:
GOT=_firefox_
http://live.xbox.com/member/firefox16
[ Voor 53% gewijzigd door _FiReFoX_ op 05-12-2005 17:30 ]
Done. Heb jij een beetje veel tijd ofzo? Met je G550_FiReFoX_ schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:29:
[...]
Kan je een kleine edit doen?
Bedankt en ja, nog een maandje vakantie en dan aan het werkPWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:36:
[...]
Done. Heb jij een beetje veel tijd ofzo? Met je G550

Probleem is, ik heb al een 5.1 set, die eigenlijk "over" is, en vind het zonde om ze niet te gebruiken, de X-530 zijn qua prijs-kwaliteit erg goed, en het is zonde om ze in de hoek te leggen.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:43:
[...]
Een ander setje kopen met een dolby digital aansluiting voor normaal 5.1 surround geluid. Ik zou zeggen, de Aiwa UZ-US501 bij paradigit voor 59 pleuro. Alle hardware decoders aan boord, van 35 tot 20.000 Hz, optische ingang, USB (evt. voor op laptop/comp) en twee maal tulp voor evt. apparaten die geen 5.1 uitgang hebben (MP3 spelers e.d.)
Geluid van 300 Euro set zal wel beter zijn, maar ach, Aiwa is onderdeel van Sony, dus echt slecht zal het m.n. voor games/films zeker niet zijn
Links:
http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html
http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=UZ-US501
te koop bij:
http://www.paradigit.nl/
Jij hebt je Xbox360 er via optisch op aangesloten?
[ Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 05-12-2005 17:56 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Heb m vanmiddag gehaald. net ff geprobeert met nfs:mw damn wat een lekker controllertjelochtejans schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:06:
Mocht iemand de xbox 360 controller geprobeerd hebben op de PC dan hoor ik zijn ervaringen graag. Met name voor spellen zoals PES 5.
draait prima, alle knoppen in te stellen.
Je moet wel van microsoft ff een drivertje downloaden maar dan herkent windows m gewoon.
merk wel weinig van forcefeedback maar goed, dat had me dual action ook niet
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
ik kom er nog wel bij ook hoor, moet ff oefenen eerst en ook nog druk met werk en wat andere dingetjes..PWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:21:
Even zo gedaan. We gaan het mooier oplossen. Ik heb daar morgen tijd voor. Voor nu is dit even alles
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
en ik blijf erbij dat ik het allemaal heel mooi vind maar de spellen trekken mij nog niet echt!
en ik denk dat die 360 zeer rap in de verkoop gaat en later weer eens opnieuw ga aanschaffen!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Verwijderd
Toch maar ff binnenkort CoD2 en PGR3 kopen want die schijnen nogal cool te zijn online
Verwijderd
Ik heb het ook met COD2. Ik ook enorm veel fps gespeeld op pc. Jaren verslaafd geweest aan cs. Als je dat zoveel gespeeld hebt is dat een gewoonte geworden. Alles gaat 'naturel'. Bij COD2 online op xbox ben ik terug de grootste noob die er rondloopt. En dat is moeilijk te aanvaarden als je weet dat je met muis en keyboard 1000 keer beter kunt.darkphoenix schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:47:
ik heb perfectdark zero vandaag gekocht en vind het toch maar moeilijk wenne aan de controls! muis en toetsenboard speel echt veel prettiger!
en ik blijf erbij dat ik het allemaal heel mooi vind maar de spellen trekken mij nog niet echt!
en ik denk dat die 360 zeer rap in de verkoop gaat en later weer eens opnieuw ga aanschaffen!
PGR daarentegen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 18:57 ]
Dat je op gotham tv bent geweest dacht ikVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:56:
ik zag dat ik gotham hero had gehaald![]()
wat betekend dat
Verwijderd
ik heb de eer nog niet mogen meemaken. Maar de avond is nog lang...
Verwijderd
@PWM
GOT=Au
http://live.xbox.com/member/Aku+Jeff
Au moet Aku zijn sorry voor de mierenneukmode van mij
Verwijderd
Wat kan ik nog fout doen? Want ik wil dolgraag van die extender gebruik maken!
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Nogmaals hartelijk dank voor degene die mij deze gegunt heeft
Tevens heb ik zaterdag in Tilburg bij Dixons een gaaf frontje gescoord
Net PGR3 gespeeld en dat ziet en speelt super

Hier een piccie van mij trots
ik denk er nog heel ff over na!Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:51:
Ik ben bang dat ik hetzelfde ga ervaren en tog wil ik hem gaan proberen, dus mocht je er vanaf willen, mail me ff ofzo komen we er wel uit
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
he dat frontje heb ik ookChristiaanB schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:22:
Ik heb sinds gisteren een prachtige XBOX 360 Premium.
Nogmaals hartelijk dank voor degene die mij deze gegunt heeft![]()
![]()
Tevens heb ik zaterdag in Tilburg bij Dixons een gaaf frontje gescoord![]()
Net PGR3 gespeeld en dat ziet en speelt super, alleen jammer van de laadtijden
![]()
Hier een piccie van mij trots![]()
[afbeelding]
Verwijderd
`Thund3r schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:55:
[...]
Probleem is, ik heb al een 5.1 set, die eigenlijk "over" is, en vind het zonde om ze niet te gebruiken, de X-530 zijn qua prijs-kwaliteit erg goed, en het is zonde om ze in de hoek te leggen.
Jij hebt je Xbox360 er via optisch op aangesloten?
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar je kunt dus geen dolby digital 5.1 surround (alle kanalen gescheiden) afspelen op dat setje. Dan mis je toch weer zo enorm veel in het geluid. Daarnaast zitten er op het Aiwa setje alle hardwaredecoders die je kunt verzinnen, op de Logitech geen dacht ik?
Verder zie ik bij de Logitech website voor dit setje staan:
"Systeemcompatibiliteit
Pc/Mac
Cd
MP3
Dvd*
PlayStation®*
Xbox®*
*Vereist adapter voor gameconsoles. "
Ofwel, je moet hier ook weer een aparte adapter bijkopen, zal wel weer de nodige Euri kosten.
Je kunt er natuurlijk voor kiezen. Ik heb zelf de keus onlangs laten vallen op dat Aiwa setje, wilde eerste de Logitech Z-5500, maar ik vind 300 Euro veel geld voor een set die veel plops produceert. Dan maar iets minder geluid, maar wel een heel stuk goedkoper (normaal kost dit setje overigens tussen de 150 en 250 Euro, Paradigit heeft 't ding heel goedkoop in de aanbieding. Er zijn wat mensen hier die het setje ook op hun xbox of 360 hebben zitten, voor zover ik weet
Dit topic is gesloten.