Heb jij PGR3 nog niet binnencurry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:46:
[...]
Ik bedoelde dus "100 gebruikers zonder klachten en 1 met"
Gisteren nog niet.... TPG is hoerig slecht bezig afgelopen week (Kameo was 3 dagen onderweg en PDZ 2). Ga zo naar huus de brievenbus checken
Ok, vriend naar wie ik hem verstuurd had, had hem gister al, vandaarcurry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:25:
[...]
Gisteren nog niet.... TPG is hoerig slecht bezig afgelopen week (Kameo was 3 dagen onderweg en PDZ 2). Ga zo naar huus de brievenbus checken
Wil iemand mijn gamertag (Chakothee) nog even op de wiki gooien? 
Als er interesse is wil ik vanavond trouwens wel even wat gedetailleerde info over PGR3 (en eventueel andere games) achievements op een rijtje zetten. (Of zelf toevoegen als ik een accountje krijg)
Als er interesse is wil ik vanavond trouwens wel even wat gedetailleerde info over PGR3 (en eventueel andere games) achievements op een rijtje zetten. (Of zelf toevoegen als ik een accountje krijg)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Anoniem: 149626
Zijn de demo's die je op marketplace kunt downloaden eigenlijk gratis?
En hoeveel van de daadwerkelijke game zit er in de demo's?
even vluchtig gekeken...iets van 20% met ofwel DoA, ofwel later Dood, ofwel mankementen? Dat is niet normaal hoor. Een paar % DoA kan sowieso wel ja..maar 6,5% DoA, 9.? % mankementen en 3,9% later overleden is veel.Anoniem: 85914 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:37:
[...]
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78349 een poll onder Xbox forumleden.
Ieder nieuw apparaat kent wel zijn problemen.
231 votes. Best redelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 08-12-2005 18:04 ]
Anoniem: 162077
Daar klopt toch geen drol van... overal zijn ps2 fanboys die dat spul negatief beinvloeden.MaxBurn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:02:
[...]
even vluchtig gekeken...iets van 20% met ofwel DoA, ofwel later Dood, ofwel mankementen? Dat is niet normaal hoor. Een paar % DoA kan sowieso wel ja..maar 6,5% DoA, 9.? % mankementen en 3,9% later overleden is veel.
Laat me niet lachen. 20%, onzin.MaxBurn schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:02:
[...]
even vluchtig gekeken...iets van 20% met ofwel DoA, ofwel later Dood, ofwel mankementen? Dat is niet normaal hoor. Een paar % DoA kan sowieso wel ja..maar 6,5% DoA, 9.? % mankementen en 3,9% later overleden is veel.
Zoals eerder gezegd. Boze mensen (misschien 1-2%) zorgen dat deze Polls negatief beinvloed worden. Het valt allemaal wel mee.
De 100 mensen hier die wel een goede Xbox hebben, hebben deze survey niet ingevuld, die gamen
Yup, de demo`s zijn gratis. Hoeveel er van een game inzit weet ik niet, bij Kameo in iedergeval 1 level.Anoniem: 149626 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:02:
Zijn de demo's die je op marketplace kunt downloaden eigenlijk gratis?
En dan nog,
iets wat kapot is wordt vervangen. Boeiend.
iets wat kapot is wordt vervangen. Boeiend.
Anoniem: 142894
hallo,
ik heb een vraagje ik zit hier bij een kamaraad met een 360.
we hebben mijn externe hardeschijf aangesloten maar hij ziet hem niet.
ik heb een 20gig fat32 partitie gemaakt, maar hij word niet herkend kan dit zijn omdat ik ook nog een ntfs partitie van 280 gig heb??
alvast bedankt
ik heb een 20gig fat32 partitie gemaakt, maar hij word niet herkend kan dit zijn omdat ik ook nog een ntfs partitie van 280 gig heb??
alvast bedankt
Anoniem: 134612
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo godverdomde moeilijk is om een simpel component HD kabeltje aan te schaffen. Echt nergens zijn die kolere dingen te vinden. Overal uitverkocht en onbekend wanneer ze weer binnen komen.
Ik kan me voorstellen dat ze moeite hebben om genoeg x-dozen op tijd te produceren maar een kabeltje.... dat gaat er bij mij niet in. Ik heb nu uit ellende die kabel maar via ebay besteld maar dat geintje kost me weer 10 euro extra.
Ik kan me er echt kwaad om maken. Dat HDTV gebeuren was wat mij over de streep trok om de 360 aan te schaffen. Heb je eindelijk voor honderden euro's zo'n apparaat gekocht, heb je nog geen HDTV output vanwege 1 fokking kabeltje. Naja, ik hoop maar dat de belg bij wie ik nu besteld heb snel is met versturen....
Ik kan me voorstellen dat ze moeite hebben om genoeg x-dozen op tijd te produceren maar een kabeltje.... dat gaat er bij mij niet in. Ik heb nu uit ellende die kabel maar via ebay besteld maar dat geintje kost me weer 10 euro extra.
Ik kan me er echt kwaad om maken. Dat HDTV gebeuren was wat mij over de streep trok om de 360 aan te schaffen. Heb je eindelijk voor honderden euro's zo'n apparaat gekocht, heb je nog geen HDTV output vanwege 1 fokking kabeltje. Naja, ik hoop maar dat de belg bij wie ik nu besteld heb snel is met versturen....
Anoniem: 85914
Ik denk dat de xbox360 alleen de primaire FAT32 partitie herkend via USB.Anoniem: 142894 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:22:
hallo,
alvast bedankt
Je zou dus alleen met 1 harddisk met 1 partitie , fat32 kunnen gebruiken.
Via speciale tools kan je HD's groter dan 32 gb als fat32 formateren.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 85914 op 08-12-2005 18:35 ]
wat je zegt. ik snap niet dat ze voor dat geld niet gewoon alle beschikbare kabels leveren of gewoon 1 scart input met 4 verschillende outputs (VGA, HDTV, composiet en advanced scart + de optical er bij aan)Anoniem: 134612 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:25:
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo godverdomde moeilijk is om een simpel component HD kabeltje aan te schaffen. Echt nergens zijn die kolere dingen te vinden. Overal uitverkocht en onbekend wanneer ze weer binnen komen.
Anoniem: 85914
ff kijken :Anoniem: 162077 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:15:
[...] Yup, de demo`s zijn gratis. Hoeveel er van een game inzit weet ik niet, bij Kameo in iedergeval 1 level.
Kameo : de eerste level
NBA LIVE : een heel potje tegen de CPU
Madden Football : idem
NFS : 1 sprint track en een race track ?!
en talloze LIVE arcade demo's met verschillende beperkingen.
Correct me if wrong
Anoniem: 34043
nee het zijn echt geen ps2 fanboys!PWM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:10:
[...]
Laat me niet lachen. 20%, onzin.
Zoals eerder gezegd. Boze mensen (misschien 1-2%) zorgen dat deze Polls negatief beinvloed worden. Het valt allemaal wel mee.
De 100 mensen hier die wel een goede Xbox hebben, hebben deze survey niet ingevuld, die gamen
denk eerder nintendo fan boys deze zijn namelijk erg kinderachtig en het meest aanvallerig.
en die 20% klopt wel.
er zijn echt enorm veel kapote units.
Anoniem: 103024
Ik zie bijna niemand het hebben over Need for Speed Most Wanted
Zijn er zo weinig mensen die deze game hebben gekocht?
Ik vind het een geweldige game, alleen heb ik moeite met snel Bounty bij elkaar krijgen
Ik vind het een geweldige game, alleen heb ik moeite met snel Bounty bij elkaar krijgen
Valt best mee hoor, anders hadden we er echt wel meer over gehoord als er 20% verrot is/gaat.Anoniem: 34043 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:45:
[...]
nee het zijn echt geen ps2 fanboys!
denk eerder nintendo fan boys deze zijn namelijk erg kinderachtig en het meest aanvallerig.
en die 20% klopt wel.
Ik heb het er wel over gehadAnoniem: 103024 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:53:
Ik zie bijna niemand het hebben over Need for Speed Most Wanted
Aangezien het een cross-platform game is zullen minder mensen hem kopen als launch titel.
Als je veel Burnout hebt gespeelt zul je denk ik niet zo`n moeite hebben met de politie, ik heb het probleem dat ik ze altijd snel kwijtraak, moet dus moeite doen om ze bij me te houden

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 162077 op 08-12-2005 19:02 ]
Anoniem: 76134
WrongAnoniem: 85914 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:39:
[...]
NFS : 1 sprint track en een race track ?!
Correct me if wrong
Klopt. NFS demo is rete uitgebreidAnoniem: 76134 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:03:
[...]
WrongNFSMW demo heeft 3 quick races (2x sprint, 1x speedcamera-race) en 3 challenges (1x politie-achtervolging, 1x tollbooth, 1x 6 blokkades omzeilen).
Op het feit na dan dat je niet ff rustig kan rondrijden in het 1ste deel van de stad
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ze zouden een official poll moeten maken dat je eerst je console serienummer moet invullen en dan pas kan stemmen.Anoniem: 34043 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:45:
[...]
en die 20% klopt wel.
Onzin. Er hebben zo'n 100 tweakers een 360. In ieder geval zijn er 100 die online spelen, waarvan een groot deel zich ook heeft aangemeld op:Anoniem: 162077 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:53:
[...]
Valt best mee hoor, anders hadden we er echt wel meer over gehoord als er 20% verrot is/gaat.
http://www.linuxcompat.info/xbox360/Main_Page
Ik heb van 2 mensen het bericht gelezen dat hij kapot was.
Dat is 2%. Natuurlijk is dit niet genoeg. Het zou ook 1% kunnen zijn. Of 4%. Maar 20%, no way. Dit is precies het resultaat wat de negatievelingen willen, onrust.
EDIT
Alleen voor de 360 bezitters, of de mensen die er daadwerkelijk 1 besteld hebben. Gewoon even benieuwd:
Poll: Is de 360 je eerste Xbox
• Ja, de 360 is mijn eerste Xbox
• Nee, ik had al een oude Xbox
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 08-12-2005 19:17 ]
Op de hd kabel zit geen optische (met dat licht, tochAnoniem: 142179 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:16:
[...]
Moet je wel een 5.1 set of receiver/tuner hebben die een optische ingang heeft anders hoef je er geeneens naar te kijken natuurlijk.
Kabel hoeft niet officieel 360 te zijn. Er zit een optische uitgang op de component HD kabel van de 360 en voor zover ik gehoord heb op alle andere kabels van 360 (officiële) maar dat weet ik niet zeker. De optische kabel kun je overal halen
Waar basseer jij dit op? Heb je alle, kapotte, Xbox 360's geteld en bij gehouden?Anoniem: 34043 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:45:
[...]
en die 20% klopt wel.
Zolang dit niet het geval is vraag ik me af waar je dit vandaan haalt. Website's... hoe komen hun aan die informatie?... nee voor mij allemaal onzin, zolang ik geen tastbaar bewijs ervan heb vind ik het bull.
Ik heb nog nergens last van gehad...
Anoniem: 64887
Heb je nog nooit op games sites gelezen hoe de PS2 fanboys alles afkraken wat met de Xbox te maken heeft?Anoniem: 34043 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:45:
[...]
en die 20% klopt wel.
Trouwens ik vraag mij af waarom jij zo voor hun opkomt.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 08-12-2005 19:26 ]
Zit er wel op...ronwiel schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:17:
[...]
Op de hd kabel zit geen optische (met dat licht, toch) uitgang. Op de normale kabel ook niet... Dus hoe hebben jullie je dolby digital gefixt???
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb ik net eindelijk een winkel gevonden waar ze nog XboX 360's op voorraad hebben was het wel de Core versie en dan vragen ze er nog is 349 voor ipv 299.
Ik heb hem lekker laten staan ik kijk wel verder er MOET toch nog wel ergens een achteraf winkeltje zijn die een Premium heeft liggen? Een andere winkel had er namelijk gisteren nog 1 maar ja, net te laat he...
Oh ja, de VGA HD kabel heb ik dan weer wel gekocht
Ik heb hem lekker laten staan ik kijk wel verder er MOET toch nog wel ergens een achteraf winkeltje zijn die een Premium heeft liggen? Een andere winkel had er namelijk gisteren nog 1 maar ja, net te laat he...
Oh ja, de VGA HD kabel heb ik dan weer wel gekocht
[ Voor 9% gewijzigd door Uberprutser op 08-12-2005 19:49 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Even kijken... Ja, op beide zit wel een optische uitgang en die past mooi in mijn 3e optische ingang op de versterker.ronwiel schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:17:
[...]
Op de hd kabel zit geen optische (met dat licht, toch) uitgang. Op de normale kabel ook niet... Dus hoe hebben jullie je dolby digital gefixt???
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 118498
net voor een 80 euro, die wifi adapter gekocht, afzetters,
denk ik ff mooi online nfs mw te gaan spelen,
mooi niet. krijg die wifi adapter met geen mogelijkheid aan de praat.
netwerk wordt mooi herkent in de settings van de xbox,
maar zodra je de WEP key invoert, krijgt hij telkens geen verbinding.
vervolgens alle beveiliging van mijn draadloze router eraf, en nog steeds geen verbinding.
grrr..
iemand meer ervaring hiermee.
ook komt de xbox niet in mijn router lijst met verbonden apparatuur te staan.
doe ik iets mis ???
PS: Moet de wireless router echt een XBOX LIVE compatible keuring erop hebben?
of is dit meer een garantie dat het werkt, maar moet het met een normale router ook gewoon werken
vervolgens alle beveiliging van mijn draadloze router eraf, en nog steeds geen verbinding.
grrr..
doe ik iets mis ???
of is dit meer een garantie dat het werkt, maar moet het met een normale router ook gewoon werken
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 118498 op 08-12-2005 20:32 ]
Vaag maar ik kan in PGR3 enkel online gamen via career. Ook kan ik geen invites versturen of accepteren ? heb er al een paar van PWM gekregen wil graag joinen, lukt enkel niet om welke reden dan ook

Anoniem: 150297
Even een vraagje,wil met de tijd een Xbox360 aanschaffen,maar ik vraag me eigen af of ik het op een TFT(pc monitor kan uitsluiten)19 inch.En ik wilde graag weten hoe de beeldkwaliteit dan is met de juiste kabel die ik nodig heb.Bedankt alvast...
Okee mensen even centraal puntje van de orde: PWM IS EEN HELD!!!!PWM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:26:
[...]
Ok, vriend naar wie ik hem verstuurd had, had hem gister al, vandaar
Vandaag lag PGR3 in m'n brievenbus \o/
Voor de mensen die om pics zaten te schreeuwen, PGR3 in actie op m'n "setup":

Actionshots van PGR3 zelf in actie:

Kwaliteit laatste 2 foto's is beetje bagger maar met flits kreeg ik teveel tegenlicht en ik had geen zin om goed in te stellen voor zonder flits
meer mensen er last van dat als je met pgr3 wacht op meerdere spelers dat als je dan iemands profiel bekijkt...het allemaal vastloopt?ik kan de venster met diegene zijn profiel ook niet meer sluiten .. zie achter het venster wel het spel doorgaan, maar niemand kan dan schijnbaar spelen tot ik mijn xbox uitzet
PC vs Xbox 360
>> Ggl.com compared the graphics on the Xbox 360 with those on a high-end PC. The PC is an AMD FX-55 CPU, with dual NVIDIA 6800 Ultra video cards running in SLI and RAID 0 on dual Western Digital 74gig 8MB cache 10,000 RPM drives.
They compared the graphics on PC and Xbox360 in ‘Call of Duty 2' and ‘King Kong', 2 games that are released on both platforms, using the same high-definition LCD monitor. PC games ran at 1280x768, a close approximation to the 1280x720 the 360 provides when running in 720p.
Here's their conclusion:
http://www.ggl.com/news.php?NewsId=1692
>> Ggl.com compared the graphics on the Xbox 360 with those on a high-end PC. The PC is an AMD FX-55 CPU, with dual NVIDIA 6800 Ultra video cards running in SLI and RAID 0 on dual Western Digital 74gig 8MB cache 10,000 RPM drives.
They compared the graphics on PC and Xbox360 in ‘Call of Duty 2' and ‘King Kong', 2 games that are released on both platforms, using the same high-definition LCD monitor. PC games ran at 1280x768, a close approximation to the 1280x720 the 360 provides when running in 720p.
Here's their conclusion:
Lees/bekijk de rest op:At this point it's clear to say that the 360 is capable of delivering graphics at least as impressive as a far more expensive gaming PC. And, while PC hardware will always be progressing, so too will 360 developers be optimizing, and so it can be expected that Microsoft's new console will keep up at least for the next few years.
http://www.ggl.com/news.php?NewsId=1692
[ Voor 7% gewijzigd door fulgore op 08-12-2005 22:05 ]
JA!nnndoh schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:01:
meer mensen er last van dat als je met pgr3 wacht op meerdere spelers dat als je dan iemands profiel bekijkt...het allemaal vastloopt?ik kan de venster met diegene zijn profiel ook niet meer sluiten .. zie achter het venster wel het spel doorgaan, maar niemand kan dan schijnbaar spelen tot ik mijn xbox uitzet
Alle kabels bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid.
quote uit de ts...
Nou, ik neem aan dat ze hiermee de kabels van het core en premium pakket bedoelen. Maar echt waar, ik heb beide kabels in me knuistjes gehad en er komen alleen maar tulpstekkers uit
HOE KAN DIT
quote uit de ts...
Nou, ik neem aan dat ze hiermee de kabels van het core en premium pakket bedoelen. Maar echt waar, ik heb beide kabels in me knuistjes gehad en er komen alleen maar tulpstekkers uit
Anoniem: 111682
Eindelijk m'n Memory Unit binnen waardoor ik PGR3 eindelijk ook op live kan spelen en op kan slaan! 
Gamertag: SuperchargedNL
Voeg me maar toe!
Gamertag: SuperchargedNL
Voeg me maar toe!
De optische kabel moet je erzelf nog inpluggen. Er zit alleen een connector voor optical out op de stekkers.ronwiel schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:12:
Alle kabels bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid.
quote uit de ts...
Nou, ik neem aan dat ze hiermee de kabels van het core en premium pakket bedoelen. Maar echt waar, ik heb beide kabels in me knuistjes gehad en er komen alleen maar tulpstekkers uitHOE KAN DIT
Dus zo'n connector (de zwarte) moet je ff zoeken op je kabel

Moet er bij zeggen dat ik zelf geen 360 heb dus ik zeg dit niet met zekerheid...
Anoniem: 107573
At this point it's clear to say that the 360 is capable of delivering graphics at least as impressive as a far more expensive gaming PC. And, while PC hardware will always be progressing, so too will 360 developers be optimizing, and so it can be expected that Microsoft's new console will keep up at least for the next few years.
Vooral dat de 360 capabel is tot het creëren van graphics die op zijn minst gelijkwaardig zijn aan die van een high-end pc die dan ook nog is veel duurder is vindt ik tog een beetje krom.
Men vergeet dan waarschijnlijk dat je voor die graphics dan wel eventjes een dure high-end HDTV in je bezit moet hebben, dus op zijn minst ook nog ff 700 euro bij het totaalbedrag mag optellen. Tel daarbij op het feit dat in het voorjaar van 2006 nVidia en Ati met hun G71 en R580 grafische kaarten komen, die ook in de 360 en PS3 zitten, dan denk ik niet dat het heel erg lang zal duren voordat de pc weer gaat roeleren op het gebied van graphics. De eerstkomende 2 jaar zullen de next-gen consoles aardig mee kunnen komen, daarna zal de pc het weer overnemen. Zo is het altijd gegaan, en zo zal het ook altijd blijven.
Doet niks af van het feit dat de Xbox360 natuurlijk een fantastische console is en blijft, waar ik op dit moment alleen nog maar van kan dromen gezien het feit van de schandalig lage beschikbaarheid op dit moment.
Vooral dat de 360 capabel is tot het creëren van graphics die op zijn minst gelijkwaardig zijn aan die van een high-end pc die dan ook nog is veel duurder is vindt ik tog een beetje krom.
Men vergeet dan waarschijnlijk dat je voor die graphics dan wel eventjes een dure high-end HDTV in je bezit moet hebben, dus op zijn minst ook nog ff 700 euro bij het totaalbedrag mag optellen. Tel daarbij op het feit dat in het voorjaar van 2006 nVidia en Ati met hun G71 en R580 grafische kaarten komen, die ook in de 360 en PS3 zitten, dan denk ik niet dat het heel erg lang zal duren voordat de pc weer gaat roeleren op het gebied van graphics. De eerstkomende 2 jaar zullen de next-gen consoles aardig mee kunnen komen, daarna zal de pc het weer overnemen. Zo is het altijd gegaan, en zo zal het ook altijd blijven.
Doet niks af van het feit dat de Xbox360 natuurlijk een fantastische console is en blijft, waar ik op dit moment alleen nog maar van kan dromen gezien het feit van de schandalig lage beschikbaarheid op dit moment.
US Robotics 8054 toevallig? Zo ja, downgrade naar versie 1.2Anoniem: 118498 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:50:toon volledige bericht
net voor een 80 euro, die wifi adapter gekocht, afzetters,
grrr..
doe ik iets mis ???
In ieder geval bedankt voor je reactie, maaaar ik zie echt helemaal niks. Check deze foto @ http://www.gfdata.de/arch...efront/xbox360pal1.jpg... Nou dat is de HD kabel (die ik dus neit heb), maar waar zit die optical outAldmar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:18:
De optische kabel moet je erzelf nog inpluggen. Er zit alleen een connector voor optical out op de stekkers.
[afbeelding]
Moet er bij zeggen dat ik zelf geen 360 heb dus ik zeg dit niet met zekerheid...
http://gamespot.com/features/6139690/index.htmlAnoniem: 150297 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:21:
Even een vraagje,wil met de tijd een Xbox360 aanschaffen,maar ik vraag me eigen af of ik het op een TFT(pc monitor kan uitsluiten)19 inch.En ik wilde graag weten hoe de beeldkwaliteit dan is met de juiste kabel die ik nodig heb.Bedankt alvast...
Beetje zoeken kan geen kwaad.
Als je nou eens goed gekeken had naar die grijze connector die in de 360 gaat dan had je kunnen zien dat daar een optical output op zit, ik gebruik zelf de advanced scart waar het dus uiteraard ook op zit.ronwiel schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:28:
[...]
In ieder geval bedankt voor je reactie, maaaar ik zie echt helemaal niks. Check deze foto @ http://www.gfdata.de/arch...efront/xbox360pal1.jpg... Nou dat is de HD kabel (die ik dus neit heb), maar waar zit die optical out...
De optische uitgang zit op het blok wat je in de 360 zelf stopt.Aldmar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:18:
[...]
De optische kabel moet je erzelf nog inpluggen. Er zit alleen een connector voor optical out op de stekkers.
[afbeelding]
Voor de mensen die moeilijk aan een VGA-kabel kunnen komen en misschien anders/later VGA willen aansluiten: http://www.gamestore24.de...100_Hardware-Modding.html
Media Markt Den Haag had er heel veel binnen gekregen en ook Media Markt Rotterdam zou er een doos of wat moeten hebben nu.MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:53:
Voor de mensen die moeilijk aan een VGA-kabel kunnen komen en misschien anders/later VGA willen aansluiten: http://www.gamestore24.de...100_Hardware-Modding.html
Hoorde ook berichten dat er maandag de 12e een sloot nieuwe Premiums naar diverse winkels komen; was een logistieke knoop waardoor er een aantal pallets nog niet naar de winkels zijn gegaan
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Grapjas. Waar bekijk je je Computer games op? Op het schermpje van je magnetron?Anoniem: 107573 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:22:
Men vergeet dan waarschijnlijk dat je voor die graphics dan wel eventjes een dure high-end HDTV in je bezit moet hebben, dus op zijn minst ook nog ff 700 euro bij het totaalbedrag mag optellen.
Voor goed gamen heb je ook een goede monitor nodig. Daar kan je zowel je PC, als je 360 op aansluiten
De nieuwe GPU's die er aan komen, zullen over een jaar of 2, zo'n 200,- nog kosten. Net zoveel als een Xbox 360 op dat moment
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 08-12-2005 23:31 ]
Anoniem: 52038
is er met die advanced scart kabel echt veel verschil met beeld op een 70cm breedbeeld tv van philips? (wel goede tv)
en is het mogelijk om het geluid dan toch via mijn versterker te laten lopen via de tulip (rood/wit) pluggen of gaan die niet bij zo een advanced scart kabel erin?
en is het mogelijk om het geluid dan toch via mijn versterker te laten lopen via de tulip (rood/wit) pluggen of gaan die niet bij zo een advanced scart kabel erin?
de gpu voor de xbox is geen R580, maar een speciaal voor de xbox 360 gemaakte gpuAnoniem: 107573 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:22:
[...]
[..]
Ja, er is echt een groot verschil met de advanced scart cable, er zitten geen tulp stekkers op, als je geen gebruik maakt van de optical output dan krijg je geluid via jouw TV speakers.Anoniem: 52038 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:21:
is er met die advanced scart kabel echt veel verschil met beeld op een 70cm breedbeeld tv van philips? (wel goede tv)
Ik neem aan dat er ook audio uitgangen op jouw TV zitten, die zou je dan kunnen connecten naar jouw versterker.
ik word er ook gillend gek van!!! ik had vandaag 8 winkels gebelt en niemand heeft wat! kijk elke dag internet na!Anoniem: 134612 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:25:
en ik belde een vestiging van dixons, en hij zij dat ze wel weer kwamen en de ene die ie net binnen had 5minuten geleden had verkocht!
ik heb nu alleen een standaard kabel! echt zo kloote!
heb kameo al bijna uitgespeeld in lage resolutie en iedereen maar zeggen de kabel maakt veeel verschil! ik zou het graag eens willen zien! en op marktplaats wil niemand heb verpatsen voor 40 euro aan mij!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Als je twijfelt over iets, vraag het dan eerst
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-12-2005 00:41 ]
Dit is idd wel erg snel, ben wel benieuwd met welk proggie ze dit hebben uitgelezen en op de harde schijf gezet hebben.
Ik ben er overigens van overtuigd dat de 360 erg moeilijk is om te kraken, teveel beveiligingen.
Trouwens leuke site die NFO...
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-12-2005 00:41 ]
Heb zo vaak gehoord moelijke beveiliging maar meestal een week ofzo daarna is er wel wat voor.Anoniem: 64887 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:56:
[...]
Dit is idd wel erg snel, ben wel benieuwd met welk proggie ze dit hebben uitgelezen en op de harde schijf gezet hebben.
Ik ben er overigens van overtuigd dat de 360 erg moeilijk is om te kraken, teveel beveiligingen.
Trouwens leuke site die NFO...
Een beveilging is verzonnen dus kan het ook ongedaan gemaakt worden
Nog even terugkomend op de twee beweringen die van beide kanten gemaakt zijn:Hoedje schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:00:
[...]
Daar wil ik toch even nuanceren. ...Het is overigens wel zo dat Sony voor een groot gedeelte afhankelijk is van de winst op de "playstation" divisie. Het gaat verder met Sony namelijk vrij slecht (vooral film en muziek divisie zijn vrij desastreus). Dus mocht de PS3 niet een succes worden, dan kan dat best wel eens Sony in een vervelende situatie brengen. Leuk is wel om de consolecyclus in de winst van Sony te zien. Ongeveer 2 jaar terug maakten ze nog een behoorlijke winst, terwijl ze de laatste tijd echt slecht gaan, o.a. door ontwikkeling van de PS3 en de (aanloop)verliezen van de PSP. En ook de komende tijd zal het nog wel even duren voordat ze geld gaan verdienen met de PS3.
Curry: dat Sony geen kosten ad 375 Mln zou kunnen dragen
Hoedje: dat Sony voor een groot deel van de winst afhankelijk is van de game-divisie en dat resultaten beïnvloed zouden worden door de ontwikkeling van PS3.
http://www.sony.net/SonyI...05z5so-att/SonyAR05-E.pdf
Als ik jaarrrekening 2005 bekijk dan zie ik dat we het over een bedrijf hebben dat een omzet heeft van 66 Miljard US Dollars, Sony heeft zeker de financiële stamina om dit goed op de markt in te zetten. En ten aanzien van de 'zware' afhankelijkheid van de Game-divisie, ik zie dat van het totaal aan revenues er maar slechts 9,7% afkomstig van de game-divisie (de pictures-afdeling is vrijwel evengroot). Hoe zich dat vertaalt naar een gestratificeerd netto opbrengsten verhaal is hier niet uit te halen en ik vraag me af hoe iedereen dus zou moeten weten hoe Sony afhankelijk is van die divisie.
En als we naar d einvesteringen kijken in de nieuwe produkten, die investeringen leiden tot investeringen die op de balans geparkeerd worden, totdat ze toegepast worden in een verkoopbaar produkt, pas dan zullen ze geleidelijk als kosten genomen gaan worden (en naar huidig model van Sony over een periode van tien jaar), dus dat kan geen aanleiding zijn tot verslechterde winstcijfers. Anyhoe, het gaat weer te diep, maar ik heb het gevoel dat iedereen maar wat roept...
Wacht maar gewoon af, ook Sony heeft er een handje van om op in het verleden gemaakte fouten terug te komen en radicaal te verbeteren. Wat dat betreft wordt het zeker een leuke wedstrijd, maar laten we het niet dramatischer maken dan het is, geen van de consolemakers staat op springen en iedereen heeft nog een leuk saldo op de bank om mee te spelen (trouwens ik wist niet dat er een Sony Bank Inc. bestond, leuk stukje info in de JR 2005).
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ho ho, het heeft ook 7 maanden geduurd dat de gewone Xbox gekraakt was, dus waar jij die week vandaan haalt is mij een raadsel.Ballebek schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:13:
[...]
Heb zo vaak gehoord moelijke beveiliging maar meestal een week ofzo daarna is er wel wat voor.
Een beveilging is verzonnen dus kan het ook ongedaan gemaakt worden
Had het niet over de vorige XboX he ik had het over algemeen.Anoniem: 64887 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:41:
[...]
Ho ho, het heeft ook 7 maanden geduurd dat de gewone Xbox gekraakt was, dus waar jij die week vandaan haalt is mij een raadsel.
Hoe vaak is er niet een nieuwe beveiliging of techniek en lees je de volgende dag dat het al gekraakt is?
Sinds wanneer zegt je omzet iets over je draagkracht? Als je 66 miljard omzet bij een kostenplaatje van 120 miljard lijdt je nog steeds 54 miljard per jaar verlies.Armada schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:38:
[...]
Als ik jaarrrekening 2005 bekijk dan zie ik dat we het over een bedrijf hebben dat een omzet heeft van 66 Miljard US Dollars
Ze maken dus meer dan een miljard winst over het geheel. Wel weinig voor een omzet die zo groot is, maar ze zijn met reorganiseren bezig en Sony heeft veel ballast. De game divisie heeft vorig jaar meer dan 400 mln dollar winst gemaakt, dus toegeven op de verkoop van de nieuwe PS3 is geen probleem voor hun.
Anoniem: 118498
Hmm ik heb accepoint:Koffiezuiper schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:28:
[...]
US Robotics 8054 toevallig? Zo ja, downgrade naar versie 1.2Met 1.4 en 1.6 werkt die niet..vraag me niet waarom, krijg geen antwoord van USR.
USRobotics® Wireless Turbo Multi-Function Access Point Model: USR805450
er staat wel 8054 in, maar of je dat bedoeld.
want de router heet: Wireless Turbo Access Point & Router – Model USR808054
hoop dat het ook voor mijn type geldt.
xforce
Final Fantasy XI beta bij het blad OXM
Ik ga in Januari de OXM maar even scoren
[ Voor 23% gewijzigd door AM-PM op 09-12-2005 08:42 ]
Anoniem: 154361
Dudes,
Bij deze even snel een vraagje.
Gisteren is een collega van me even op bezoek geweest met zijn toverdoos (premium). Deze hebben we even aangesloten op mijn HD tevéé. Niet normaal dat beeld. Ben echt helemaal verkocht.. Ik weet nu zeker. Ik ga hem aanschaffen (als hij te krijgen is)..
Maar nu heb ik ook gezien dat er een optie is om het Windows Media Center aan te sluiten. Hoe werkt dit ? Sluit ik deze 'doos' dan aan via UTP en speel ik de media dan via het netwerk af ?
Misschien een dubbele vraag maar ik kon het niet zo 1,2,3 vinden. Want als dit via netwerk gaat ben ik een blije man.
gr en alvast bedankt.
Bij deze even snel een vraagje.
Gisteren is een collega van me even op bezoek geweest met zijn toverdoos (premium). Deze hebben we even aangesloten op mijn HD tevéé. Niet normaal dat beeld. Ben echt helemaal verkocht.. Ik weet nu zeker. Ik ga hem aanschaffen (als hij te krijgen is)..
Maar nu heb ik ook gezien dat er een optie is om het Windows Media Center aan te sluiten. Hoe werkt dit ? Sluit ik deze 'doos' dan aan via UTP en speel ik de media dan via het netwerk af ?
Misschien een dubbele vraag maar ik kon het niet zo 1,2,3 vinden. Want als dit via netwerk gaat ben ik een blije man.
gr en alvast bedankt.
Voor iedereen die in het oosten van Nederland nog een 360 zoekt : Wip even de grens over naar Lingen, de Mediamarkt daar had gisteren een forse stapel CORE 360's staan, alsmede een berg harddisks.
Ook voldoende controllers, games, wireless en een paar vga kabels.
Lingen zit zo'n 25 kilometer over de grens op de hoogte van Emmen.
Ook voldoende controllers, games, wireless en een paar vga kabels.
Lingen zit zo'n 25 kilometer over de grens op de hoogte van Emmen.
Ja, zeker net als bij de Dynabyte in Enschede... zegt de verkoper: nee dat zijn Dummy's... we hebben niets meer op voorraad
[ Voor 17% gewijzigd door Broeils op 09-12-2005 09:05 . Reden: Lompe spelfout (need coffee) ]
Anoniem: 59347
Sweet!AM-PM schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:42:
Iemand zei trouwens dat je bij FFXI voor de 360 geen abbo kosten hoeft te betalen aan Square omdat je ook al live betaald? Is dat waar? Geloof er weinig van...
Anoniem: 148530
Nou, eindelijk een hd en dus mijn gamertag online. Kan deze toegevoegd worden?
Gamertag : siemed
Thanks.
Gamertag : siemed
Thanks.
Nee geen dummy's woon jij hier of ik ?Broeils schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:05:
Ja, zeker net als bij de Dynabyte in Enschede... zegt de verkoper: nee dat zijn Dummy's... we hebben niets meer op voorraad
De mediamarkt heeft immers een aanbieding voor de premium, je krijgt hem voor 399 (standaard) met een extra wireless controller (van 45 euro) gratis. Die waren redelijk snel op, op 2 december. De core ligt echter nog ruim voldoende in de winkels.
Is echter wel een prijzige grap : core 299, hd kabel 29, harddisk 99, 2xWireless controller 90, en een headset (kosten die 15?) : 532, en als je even wacht tot de premium weer op voorraad is ben je 399 kwijt. Overigen hou je met de core in de beschreven config dan wel een Wired controller voor je pc over
[ Voor 65% gewijzigd door HaseMike op 09-12-2005 09:17 ]
AM-PM schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:42:
Anoniem: 19339
Gisteravond rond middernacht werd ik tijdens een potje Bejeweled zomaar uit Live gegooid. Was niet een online potje of zo, dus geen ramp, maar vond het wel maf. Toen ik weer met de hand inlogde (wat pas na een minuutje lukte), zag ik dat er een stuk minder friends online waren, en tweakers druppelden stuk voor stuk weer online, dus eventueel was ik niet de enige die spontaan disconnecte.
Klopt dat?
Klopt dat?
Anoniem: 39723
istie al weer gespot in de winkels, of is het weer niet geleverd vandaag?
ik moet hem hebben!!! grrrr.
microsoft zou elke vrijdag nieuwe leveren
[ Voor 1% gewijzigd door curry684 op 09-12-2005 10:05 . Reden: dat bedrijf heet Microsoft, en dollars daarin voegen heet een troll ]
Anoniem: 15142
Als dat al zo is, denk ik dat vandaag de wachtende van vorige week hun begeerde xbox krijgenAnoniem: 39723 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:41:
micro$oft zou elke vrijdag nieuwe leveren
Zit te twijfelen welke game ik aan de kerstman moet vragen... Fifa RTWC of toch gewoon "ff" wachten op PES6??
Waar heb je dat gehoord/gelezen ?Anoniem: 39723 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:41:
micro$oft zou elke vrijdag nieuwe leveren
Vanaaf maar ff langs de MM dan in R`dam voor zon adv. scart ding kabel geval...
Wat een tocht om dat spul te vinden man, verschrikkelijk.
Wat een tocht om dat spul te vinden man, verschrikkelijk.
ik zou wachten op pes6. Liever pes5 op je 360 doen (werkt perfect kan ik je zeggen; perfecte framerate, live werkt super, betere control door nieuwe controler en veel scherpere textures; de filtering is namelijk veel minder blurry dan op je oude xbox). Fifa 360 ziet er heel gaaf uit maar speelt als... fifa.. en tja als je pes echt hebt gespeeld dan kun je fifa gewoon niet spelen, alhoewel wel mijn complimenten voor de graphics. Overigens komt pes 6 / winning eleven 10 pas in september voor de 360...Anoniem: 15142 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:44:
[...]
Als dat al zo is, denk ik dat vandaag de wachtende van vorige week hun begeerde xbox krijgen
Zit te twijfelen welke game ik aan de kerstman moet vragen... Fifa RTWC of toch gewoon "ff" wachten op PES6??
hmm bij de mediamarkt en dixons hier in de buurt zeiden ze er elke week tot januari 1 nieuwe premium binnen te krijgenAnoniem: 39723 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:41:
da's niet veel dus
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 39723
geen fifa rtwc die schijnt echt nix te zijn, framedrops, lelijk publiek met een blur eroverheen.Anoniem: 15142 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:44:
[...]
Als dat al zo is, denk ik dat vandaag de wachtende van vorige week hun begeerde xbox krijgen
wacht beter op pes6 of pes5 alstie komt op de 360
Of WiFi. En jaAnoniem: 154361 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:53:
PES5 komt niet voor de 360 maar pes5 xbox speelt zoals hierboven vermeld -om de aldaar weergegeven redenen- super op de 360Anoniem: 39723 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:17:
[...]
geen fifa rtwc die schijnt echt nix te zijn, framedrops, lelijk publiek met een blur eroverheen.
wacht beter op pes6 of pes5 alstie komt op de 360
Winning Eleven 10 (dan wel Winning Eleven 360) is de japanse equivalent van PES 6 (dan wel PES 360) en die zijn in ontwikkeling en staan voor de herfts van 2006 (niet toevallig dus NA de release van de PS3, omdat Konami altijd PS trouw zal blijven, alleen dit maal dus geen regelrechte PS port naar xbox maar een aparte opgebouwde versie voor de 360).
Onlangs vroeg ik ergens in dit 360 topic of -nu ik op een 480i tv speel- de framerate niet soepeler zou zijn dan op 720i/720p televisie, simpel omdat de resolutie daar veel hoger is, hetgeen (althans voor pc's) betekent dat de framerate bij een hogere resolutie omlaag gaat. Het antwoord was toen dat ik een onzinnige vraag stelde, omdat alle games in 720i/p draaien en zouden worden gedownscaled naar een 480 tv, zodat framerate altijd gelijk zou zijn. Dat klonk logisch, alleen nu lees ik dit berichtje op gamespot.com over Call of Duty 2 voor de 360:
"If you play on a non-HDTV, you do lose some of the sharpness and detail. But the game still looks better than just about any shooter we've played on a regular Xbox, and the frame rate seems even higher than when you play at HD resolutions."
"If you play on a non-HDTV, you do lose some of the sharpness and detail. But the game still looks better than just about any shooter we've played on a regular Xbox, and the frame rate seems even higher than when you play at HD resolutions."
Dude!Anoniem: 59347 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:06:
[...]
Sweet!
Iemand zei trouwens dat je bij FFXI voor de 360 geen abbo kosten hoeft te betalen aan Square omdat je ook al live betaald? Is dat waar? Geloof er weinig van...
Als dat waar is ga ik FFXI cker weten kopen, moet alleen eerst internet hebben
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 148530
Hoi, ik heb gisteren ook even Live geprobeerd met quick match, maar hij vond niets. Kun je via Live ook met twee spelers op één Xbox 360 tegen twee andere spelen? Dat lijkt mij echt heel gaaf.hully schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:52:
[...]
ik zou wachten op pes6. Liever pes5 op je 360 doen (werkt perfect kan ik je zeggen; perfecte framerate, live werkt super, betere control door nieuwe controler en veel scherpere textures; de filtering is namelijk veel minder blurry dan op je oude xbox). Fifa 360 ziet er heel gaaf uit maar speelt als... fifa.. en tja als je pes echt hebt gespeeld dan kun je fifa gewoon niet spelen, alhoewel wel mijn complimenten voor de graphics. Overigens komt pes 6 / winning eleven 10 pas in september voor de 360...
Oke, gister FIFA gespeeld (RTCW ofzo). Die vriend van mij vond het geweldig, ik vond het UBER Slecht. Geen geld waard. Inderdaad framerate drops, blurry soms, en dan begin ik nieteens over het spelen te praten, want dit kan echt niet! Voor mij is dit gewoon een productie van ik wil het eerste voetbal spel uitbrengen en dan ook nog over de _road_to_the_world_cup, who the fuck cares. Er waren altijd 2 fifa games (nu 3 als je manager mee telt); FIFA <insert jaar> en FIFA Worldcup <insert jaar>.
Deze editie is echt bagger en ik zou er geen geld aan besteden, doe je het toch, of wil je het toch doen, ben je een die-hard FIFA fan...
Deze editie is echt bagger en ik zou er geen geld aan besteden, doe je het toch, of wil je het toch doen, ben je een die-hard FIFA fan...
moet je aangeven dat je cooperative wilt spelen en dan kun je 2 tegen 2 online... is geweldig. Je moet overigens gewoon create match doen en dan haakt heel snel iemand aan (vooral veel spelers uit de UK) of je invite een vriend. Ben nu erg druk met werk, maar als ik meer tijd heb, vanaf 1 jan. zal ik je vast en zeker keertje treffen johAnoniem: 148530 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:34:
[...]
Hoi, ik heb gisteren ook even Live geprobeerd met quick match, maar hij vond niets. Kun je via Live ook met twee spelers op één Xbox 360 tegen twee andere spelen? Dat lijkt mij echt heel gaaf.
Dat is volgens mij alleen zo in JapanAnoniem: 59347 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:06:
Ja dat kan, mijn zoon speelt haast niets anders als zijn kameraad hier is.Anoniem: 148530 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:34:
[...]
Hoi, ik heb gisteren ook even Live geprobeerd met quick match, maar hij vond niets. Kun je via Live ook met twee spelers op één Xbox 360 tegen twee andere spelen? Dat lijkt mij echt heel gaaf.
@curry684 Begin je zo langzaam aan alvast aan Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 8
Lees!Anoniem: 107573 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:22:
At this point it's clear to say that the 360 is capable of delivering graphics at least as impressive as a far more expensive gaming PC. And, while PC hardware will always be progressing, so too will 360 developers be optimizing, and so it can be expected that Microsoft's new console will keep up at least for the next few years.
Men vergeet dan waarschijnlijk dat je voor die graphics dan wel eventjes een dure high-end HDTV in je bezit moet hebben, dus op zijn minst ook nog ff 700 euro bij het totaalbedrag mag optellen.
Er staat toch in die tekst dat ze het op hetzelfde scherm hebben uitgeprobeerd en dat het er beter uitziet op de 360! En zelfs met die 700 euro kom je duurder uit met een high-end pc.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Yep, zonder monitor zelfs... Reken dat erbij en je hebt aan 700 euro echt nit genoeg voor een pc.Phydomir schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:54:
[...]
Lees!
Er staat toch in die tekst dat ze het op hetzelfde scherm hebben uitgeprobeerd en dat het er beter uitziet op de 360! En zelfs met die 700 euro kom je duurder uit met een high-end pc.
Dit topic is gesloten.