Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben ook al een paar avonden aan PGR verslingerd, gister vanaf dat ik thuis kwam totdat ik ging slapen gesingleplayer'd, heb nu alle Ferrari's en alle Lambo's en Rank 5. Vanavond over live. En ik ben nieteens een fan van racespellen! PD0 krijgt hierdoor inderdaad minder aandacht maar dat maakt PD0 geen minder spel. Zaten er maar 48 uur in een dag :(

Oja die control settings die Phydomir hier net neerzette heb ik ook gebruikt (was ze nog aan het zoeken maar kon ze niet meer vinden), werken super _/-\o_ . Zal even kijken of ik ze op de Wiki kan plempen.

[ Voor 25% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
Anoniem: 148530 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:01:
Ik heb een Premium van iemand overgenomen en heb nu een vraag voor Live. Je krijgt van Microsft een maand een gold abbo voor Live. De vorige eingenaar heeft hier een paar dagen gebruik van gemaakt. Kan ik nou zijn account verwijderen en die van mij toevoegen?
Als ik die van mij wil toevoegen dan kan ik of betalen of een Silve abbo kiezen.

Iemand enig idee hoe ik de resterende tijd op mijn account krijg?

Thanks.
nope. Live gaat per account, niet per box afaik

Hoe zit het eigenlijk als je box kaduuk gaat kan je dan alle content die je hebt gekocht weer downloaden op de volgende box als je daar je account op zet?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Wat mij nou eigenlijk niet duidelijk is geworden...

Door achievments te halen verdien je dus gamerpoint. Maar zijn dit nou dezelfde gamerpoints waarvan je dingen kan kopen op de marktplaats? En als je dan wat hebt gekocht gaat het dan van je score af zodat andere kunnen zien wat je uitgeeft of blijft dat gewoon het zelfde?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
cybermans schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:09:
[...]
Hoe zit het eigenlijk als je box kaduuk gaat kan je dan alle content die je hebt gekocht weer downloaden op de volgende box als je daar je account op zet?
Dat lijkt me logisch maar alles waar je voor betaald hebt onthoudt ie als het goed is. Hoef je dus niet 2x te dokken maar wel 2x te downloaden. Tenzij je je HD van je kapotte box op die nieuwe zet natuurlijk.
KeaveXL schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:10:
Door achievments te halen verdien je dus gamerpoint. Maar zijn dit nou dezelfde gamerpoints waarvan je dingen kan kopen op de marktplaats? En als je dan wat hebt gekocht gaat het dan van je score af zodat andere kunnen zien wat je uitgeeft of blijft dat gewoon het zelfde?
Gamerpoints zijn de punten die je gamerscore bepalen (280 bij mij ATM), die kan je zien op je gamercard. Die punten waarmee je dingen koopt op de Marketplace heten MP's (micropayments) en moet je met je CC of in de winkel met een prepaidkaart kopen (2100 voor 25€ oid). Zou tof zijn als je voor elke GP 1 MP kreeg maar dat zit er (nog) niet in.

[ Voor 47% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:16
Ik heb een Premium van iemand overgenomen en heb nu een vraag voor Live. Je krijgt van Microsft een maand een gold abbo voor Live. De vorige eingenaar heeft hier een paar dagen gebruik van gemaakt. Kan ik nou zijn account verwijderen en die van mij toevoegen?
Als ik die van mij wil toevoegen dan kan ik of betalen of een Silve abbo kiezen.

Thanks.
Je kan tot 4 live accounts aanmaken met gratis 1 maand Gold!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

Anoniem: 103024 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:03:
[...]

Hetzelfde probleem hier. ofja, probleem ;)

Sinds vorige week kan ik geen afstand van Most Wanted doen.

Damn wat is het verslavend om nu weer tegen de politie te racen en ze alle kanten op te beuken!!
Dat probleem heb ik ook ja met NFS, bij elkaar maar iets van 3u PDZ gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

AvanCade schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:31:
[...]

Een vriend van mij heeft deze gisteren gekocht. Hoewel wij beide al jarenlang PES aanhangers zijn verteld hij mij dat deze niet verkeerd is. Ik zelf heb hem nog niet gespeeld (gaat vandaag wel gebeuren :P). Grafisch zou het natuurlijk mooi zijn en kwa gameplay ook. Máár, er werd me ook verteld dat het toch geen PES is ;).
Heb zelf Fifa 2006 voor de normale Xdoos, ook op 720p HD op LCD en moet zeggen, die ziet er toch echt beter uit dan PES hoor. Gameplay kun je eindeloos over twisten. Fifa is meer arcade achtig, PES is een betere simulatie. Maar ik vind PES grafisch een paar jaar terug gaan in de tijd, Fifa daarentegen is in 720p wel erg geil hoor.

Wel zag ik ergens een slechte review van Fifa 2006 360 versie, maar de gewone doos versie kwam wel weer goed uit de review. Beetje apart, maar wie weet ben je dus meer gebaat bij de normale xdoos versie (als deze op de 360 draait natuurlijk) dan de echte 360 versie?! Hoewel ik niet weet of en wat de verschillen zijn tussen beide. iig, Fifa 2006 wat mij betreft op basis van de normale doos versie een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, hoor net dat Guerilla games hier in NL (die Killzone hebben geproduceerd, en straks Killzone 2 gaan maken) is overgenomen door Sony.

Ze waren bang dat men ook Killzone zou gaan uitbrengen op andere consoles en willen nieuwe titels exclusief voor de PS3 houden... Dat was nu een titel die ik graag op de 360 had gezien maar helaas, Sony heeft ergens toch nog wat duiten liggen om dit soort gamestudios op te kopen. Aangezien hun cashflow niet erg gezond is, gaan ze hopelijk nog failliet zodat 360 toch nog Killzone 2 tegemoet kan zien hahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Failliesement (spelling?) gun ik ze niet en ik ben blij voor Guerilla dat ze het zover geschopt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:59:
Failliesement (spelling?) gun ik ze niet en ik ben blij voor Guerilla dat ze het zover geschopt hebben.
SONY failliet, Guerilla niet, die moeten Killzone 2 nog gaan uitbrengen voor de 360 duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:32
PES5 werkt in ieder geval perfect op de 360 en ziet er nog iets beter uit dan op de normale Xbox ook.. Maar het speelt nog een stuk beter omdat de controller gewoon beter ingedeeld is op de 360..

Voor de mensen van de Wiki... Ik heb gisteren mijn gamertag aangepast, willen jullie dit aanpassen..

Was : Macer77
New : Macer NL

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Chocovla schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:02:
[...]

Je kunt de Xbox wel pingen vanaf je pc? Indien dat niet kan zou ik toch eens kijken naar poortmapping op je router.
X360 beantwoordt geen ICMP requests op LAN, dus kun je niet pingen of tracen.
atmoz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:29:
Curry:

Volgens mij dacht jij dat je met COD2 niet kunt samen spelen in 1 server he? Ofja, wel toevallig samen in 1 server, maar niet gepland samen in 1 server.

Iemand op een ander forum zegt: [...]
Via een omweg is het met wat moeite wel mogelijk om met 1 of 2 friends in dezelfde game te komen, en dan heb je nog tig buitenlanders erbij op een server die in west-VS aan een dialup hangt :/

Helaasch echt onbruikbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door curry684 op 08-12-2005 10:09 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Macer schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:04:
Voor de mensen van de Wiki... Ik heb gisteren mijn gamertag aangepast, willen jullie dit aanpassen..

Was : Macer77
New : Macer NL
Done :). Nu even beginnen aan een algemeen stuk over de X360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130889

Uhh, wanneer ik een connection test doe staat er wel degelijk ICMP bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 18:56

LopeZ

Too much is never enough

Anoniem: 130889 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:09:
Uhh, wanneer ik een connection test doe staat er wel degelijk ICMP bij.
Gaat om de requests die de X360 ontvangt! Dus de X360 kan wel pingen maar is zelf niet te pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103024

Mensen van de WIKI,

Waar of hoe kan ik me aanmelden??

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:59:
Vind killzone niet echt bijzonder, aardige GFX, standaard shooter gameplay.
Laat ze dat spul lekker voor sony blijven maken. Wel erg tof idd dat een NL ontwikkelaar zoveel alure heeft internationaal, ik gun het ze van harte!

De xboxers doen dadelijk jniet minder dan Gears of War en de nieuwe Morrowind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Ik heb nergens gezegd dat PES mooier was, in tegendeel zelfs. Maar ik haalde PES in die vergelijking aan omdat de meeste toch wel PES kiezen. Kortom, FIFA zou geen slechte koop zijn, maar PES blijft beter.

Ennuh, Sony gaat slecht? haha grappig. Ja, Sony zelf misschien wel, maar SCE (Sony Computer Entertainment) juist niet! En daar zal het geld voor Geurilla vandaan komen. Maar dit staat verder los van X360, ik had ook nooit verwacht dat KillZone, zij het deel 1 of deel 2, naar de X360 kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Anoniem: 103024 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:14:
Mensen van de WIKI,

Waar of hoe kan ik me aanmelden??

Thnx!
Wil je meewerken? Dan moet je Cybermans een aai over z'n bol geven. (uit nieuwsgierigheid) Wat wou je gaan doen dan?

Wil je je gamertag erop? Dat fix ik gelijk wel even voor je :)

[ Voor 4% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103024

AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:19:
[...]

Wil je meewerken? Dan moet je Cybermans een aai over z'n bol geven. (uit nieuwsgierigheid) Wat wou je gaan doen dan?

Wil inderdaad wel mijn gamertag erop.
LIjkt me cool om met andere mensen van GOT online te gamen!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:19:
[...]

Kun je niet een simpele, printbare, lijst ergens neerzetten op de wiki? (gamertag | gotnick)
Het is lastig invullen zo, je moet voor elk persoon een keer klikken, daarnaast is het zo niet (lekker) uitprintbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Anoniem: 103024 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:21:
[...]

Wil inderdaad wel mijn gamertag erop.
LIjkt me cool om met andere mensen van GOT online te gamen!

Alvast bedankt!
Geen dank je staat ertussen.
LopeZ schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:27:
[...]

Kun je niet een simpele, printbare, lijst ergens neerzetten op de wiki? (gamertag | gotnick)
Het is lastig invullen zo, je moet voor elk persoon een keer klikken, daarnaast is het zo niet (lekker) uitprintbaar :)
Dan moet je toch echt bij Cybermans of PWM zijn, ik type alleen maar stukjes en ga er niet over :)

[ Voor 45% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 13:51

bAdmuTs

mAzE

Dan mag mijn tag er ook vast wel op :D

bAdMuTsJe

Heb een 360 van 24-11-2005 en die maakt zo goed als geen lawaai, het enige wat hoorbaar (niet irritant ofzo) is is de dvd speler als ik een spel ga spelen en zelfs na 2 uur spelen hoor ik de fan zo goed als nauwelijks. Heb ook nog geen lockups gehad (even afkloppen) :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
bAdmuTs schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:29:
Dan mag mijn tag er ook vast wel op :D

bAdMuTsJe
Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klein foutje in de Wiki, Soul2Soul (S2S) staat er 2x op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 149626 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:21:
[...]

Toch vind ik het jammer dat MS zelfs daar nog geld aan probeert te verdienen.
Het alternatief is dat je niets krijgt. Tot op heden was het altijd zo dat een developer op release date z'n handen van het project aftrok en er behalve een patch (als je geluk had) niets meer aan deed. Nu kunnen ze nog een paar graphic artists door laten werken en er wat aan terug verdienen dat ze leuke extraatjes als de Kameo Winter Wonderland pack bouwen, omdat ze nu een paar cent of euro ook kunnen factureren. Meer content dus, voor een fooi. 25 cent voor een gamerpicture is echt niets 8)7
Ze verdienen toch al minstens 200% op nieuwe games?
Microsoft verdient 15 a 20 euro op retail games, dus 25~30%. Mocht je dat ook weer schandalig vinden, mail ze even dan mag je vast voor ~1500 euro een X360 kopen (500 produktiekosten + 200% standaard marge op bleeding edge technologie en yield-compensatie) waarbij je naderhand van MS 15 euro korting krijgt op alle games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AvanCade schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:16:
Ik heb nergens gezegd dat PES mooier was, in tegendeel zelfs. Maar ik haalde PES in die vergelijking aan omdat de meeste toch wel PES kiezen. Kortom, FIFA zou geen slechte koop zijn, maar PES blijft beter.

Ennuh, Sony gaat slecht? haha grappig. Ja, Sony zelf misschien wel, maar SCE (Sony Computer Entertainment) juist niet! En daar zal het geld voor Geurilla vandaan komen. Maar dit staat verder los van X360, ik had ook nooit verwacht dat KillZone, zij het deel 1 of deel 2, naar de X360 kwam.
Sony heeft Guerilla niets voor niets opgekocht, waarschijnlijk was er zeker wel de kans dat zij Killzone 1, dan wel 2, dan wel beide voor evt. andere platformen wilden gaan maken. Anders had Sony hen niet hoeven op te kopen, met de mededeling dat ze een specifiek aantal titels voor enkel de PS3 willen hebben gegarandeert.

Als er markt voor is en er geld mee valt te verdienen, zal een software ontwikkelaar ter dege de mogelijkheden bekijken dit zoveel mogelijk uit te melken. Ofwel, ik had wel verwacht dat Killzone op de 360 was uitgekomen. Die kans is nu iig verkeken. Natuurlijk zijn er andere titels die het zeker zo goed zullen gaan doen, maar toch had het leuk gevonden zo'n game van een NL producent op de 360!

BTW, met Sony de game afdeling gaat het goed omdat ze aardig kunnen teren op de PS2 verkopen en idem games voor dit platform. Maar wat als de 360 met z'n dikke jaar voorsprong de markt voor next gen nu eens in gaat pakken, de PS3 veel te laat komt, te duur (door al die high tech snufjes die je voorlopig nog niet nodig gaat hebben zoals Blue Ray, 2 x 1080p video output --> er zijn nog geeneens normaal TV's te koop die dit aankunnen, laat staan dat je zoveel geld voor zo'n TV wilt neerleggen) en tzt de hele line up van games van de 360 moet zien in te halen. De PS2 is dan inmiddels van het toneel verdwenen, komen voorlopig nog wel games voor uit evenals de normale xdoos, maar toch. Lange termijn is onzekerder dan huidige positie.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 08-12-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:11:
[...]

Gamerpoints zijn de punten die je gamerscore bepalen (280 bij mij ATM), die kan je zien op je gamercard. Die punten waarmee je dingen koopt op de Marketplace heten MP's (micropayments) en moet je met je CC of in de winkel met een prepaidkaart kopen (2100 voor 25€ oid). Zou tof zijn als je voor elke GP 1 MP kreeg maar dat zit er (nog) niet in.
Hmm eigenlijk zijn die Gamerpoints alleen om te pimpen bij je vrienden en heb je er niks aan? Ik dacht dat het geldig was als MicroPayment om zo een zelfde soort effect te creeeren zoals nintendo heeft met hun sterren catalogus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:17

TheVMaster

Moderator WOS

Thanks.
Ik las ergens dat je per xbox max. met 4 accounts XBOX live kunt aanmaken, op alle account krijg je dan ook een maand gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:32
VOor de mensen van de WIKI... Waarom gebruiken jullie niet de flash gamercards??
Ik gebruik ze zelf ook, waardoor de gamercard nog interactiever wordt.. Zal straks even de site zoeken waar ik ze vandaan heb.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Anoniem: 162077 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:46:
Klein foutje in de Wiki, Soul2Soul (S2S) staat er 2x op ;)
is geen fout. Zou kan je met beide namen diegene vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
KeaveXL schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:54:
[...]

Hmm eigenlijk zijn die Gamerpoints alleen om te pimpen bij je vrienden en heb je er niks aan?
Het is inderdaad om te 'pimpen' (kutwoord dat ze moeten verbieden, het woord is 'patsen', pimpen betekend tegenwoordig iets als 'opleuken' maar zelfs daar erger ik me groen en geel aan en al helemaal aan de gebruikswijze die jij hanteert) maar je hebt er zeker wel iets aan. Ik heb nu meer motivatie om een game helemaal uit te diepen en uit te spelen en het levert behoorlijk wat discussies op over IRC :)

[ Voor 5% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:53:
[...]
Ofwel, ik had wel verwacht dat Killzone op de 360 was uitgekomen. Die kans is nu iig verkeken.
Haha :') Wij waren eerder ook al Sony-only developper hoor ;)
Er zijn vast goede marketing-redenen om niet voor X-Box te devven denk ik? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 08-12-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cybermans schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:07:
[...]

is geen fout. Zou kan je met beide namen diegene vinden
Oke, dan wil ik er ook op als Gab3 - AlienShine. wel zo dudelijk lijkt me ;)
alvast bedankt, voor de rest toppie die site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Anoniem: 42901 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:10:
[...]

Haha :') Wij waren eerder ook al Sony-only developper hoor ;)
offtopic: van harte gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

ik wil ook wel op de wiki site

krijg ik ook wat vriendjes smirn0ff met een nul is me 360 naam

bedankt

als je snel game points wil moet je nhl spelen zag een die had er 1000 punten mee :P
niet dat je er wat mee kan

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 08-12-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Dat mediaconnect werkt ook zeer lekker trouwens. Denet maar even geprobeerd en was zonder problemen geregeld in een paar minuten. Muziek en afbeeldingen delen gaat heerlijk, alleen video niet.

vraag: Dit komt zeker omdat hij alleen de officiele codec van MS in kan lezen?

@AM-PM: vanavond vanaf half 8 ben ik in PGR3 :*) Hoeveel Ferrari's zitten er eigenlijk in? Ik ga voor de Ferrari Club Achievment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Macer schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:05:
VOor de mensen van de WIKI... Waarom gebruiken jullie niet de flash gamercards??
Ik gebruik ze zelf ook, waardoor de gamercard nog interactiever wordt.. Zal straks even de site zoeken waar ik ze vandaan heb.
Waarom niet gewoon de echte gamertags vraag ik me dan af, dat is pas interactief 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
BTW, met Sony de game afdeling gaat het goed omdat ze aardig kunnen teren op de PS2 verkopen en idem games voor dit platform.
Ja, maar mensen moeten dan niet gaan roepen dat het slecht gaat met Sony, want dat is dus helemaal niet het geval. En dat hun positie onder druk staat lijkt me duidelijk met dit juweeltje van Microsoft.

Daarnaast ben ik het niet met je eens dat de PS3 veel overbodige luxe heeft. Ik neem die Blu-Ray Drive als voorbeeld. Het gemis van zulk medium in de X360 zal groot worden, gezien de X360 nu 'maar' 8,5 GB en misschien met nieuwe technieken in de toekomst (speculatie!) ietsjes meer. Hoewel Blu-Ray schijfjes veel gemakkelijker meer data aankan. Nu weten we allemaal wel waarom Microsoft niet aan de HD-DVD of zelfs Blu-Ray ging, maar ik blijf erbij dat het straks broodnodig is.

Nu heeft Microsoft als excuus dat de developers het comprimeren nog niet goed onder de knie hebben, maar wat als ze dat wel hebben, wat als de schijf dan propvol zit zonder mogelijkheid om nog verder te comprimeren? Ooit houdt het op. Dan zit Microsoft met hun 8,5GB schijfjes misschien wel meer-DVD-delige-games uit te brengen en dan komt Sony bijvoorbeeld nog steeds met 1 schijfje aanzetten.

En dan komt Microsoft misschien in de toekomst met een HD-DVD Drive die je via USB gebruikt of weet ik veel wat, en die moet je dan weer los kopen. En dan krijg je op de games doosjes te zien "ONLY FOR HD-DVD DRIVE". En dan begint langzaam het PC verhaal dat je moet upgraden (blijven).

Daaraantegen is de X360 wel goedkoper, wat zeker een schot in de roos is. Natuurlijk is het allemaal speculatie, maar niet onrealistisch. Maar tot die tijd vermaak ik me prima met de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 157893 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:40:
Dat mediaconnect werkt ook zeer lekker trouwens. Denet maar even geprobeerd en was zonder problemen geregeld in een paar minuten. Muziek en afbeeldingen delen gaat heerlijk, alleen video niet.

@AM-PM: vanavond vanaf half 8 ben ik in PGR3 :*) Hoeveel Ferrari's zitten er eigenlijk in? Ik ga voor de Ferrari Club Achievment
Ik heb de hele Converted Barn garage vol met Ferrari's, maar volgens mij zijn het er 9 of 10. Lambo's zijn ook leuk om te sparen; staan mooi in het zonlicht in de 3e garage. 8)

Hopelijk kan ik vanavond ook weer ff op Live inloggen; vermaak met opperbest met DDragon in PGR3. Tis wel een beetje eentonig met die 2 F50GT's steeds voorop. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2005 11:48 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:47:
[...]

Ik heb de hele Converted Barn garage vol met Ferrari's, maar volgens mij zijn het er 9 of 10. Lambo's zijn ook leuk om te sparen; staan mooi in het zonlicht in de 3e garage. 8)

Hopelijk kan ik vanavond ook weer ff op Live inloggen; vermaak met opperbest met DDragon in PGR3. Tis wel een beetje eentonig met die 2 F50GT's steeds voorop. >:)
Thnx dude ! :)

edit:
Tja...het leukste is ook als iedereen dezelfde auto neemt ;) was vorige keer ook top met Mirik van xboxworld.nl

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 08-12-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Macer schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:05:
omdat mediawiki external flash (nog) niet ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16

Xun

Anoniem: 157893 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:40:

de hele 2de garage vol met ferrari's :P dat zijn er dus een stuk op 10? ik was iets van 4million credits kwijt daaraan (hoe schrijf je million in het nederlands!? ik weet het nie eens meer :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Ik heb de 3e vol met Ferrari's, zijn er inderdaad 10. In mijn 2e garage staan alleen maar Lambo's maar daarmee krijg ik hem niet vol (ben nog wel lid van de owners-club ffs :P). Het is 'miljoen' trouwens :).

@ID83 ; tot vanavond :) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

AvanCade schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:45:
[...]
Daaraantegen is de X360 wel goedkoper, wat zeker een schot in de roos is. Natuurlijk is het allemaal speculatie, maar niet onrealistisch. Maar tot die tijd vermaak ik me prima met de X360.
Is nog niets definitief over de verkoopprijs van de PS3, dus hier kun je eigenlijk nog niets over zeggen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Xun schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:52:
[...]

de hele 2de garage vol met ferrari's :P dat zijn er dus een stuk op 10? ik was iets van 4million credits kwijt daaraan (hoe schrijf je million in het nederlands!? ik weet het nie eens meer :? 8)7 |:(
miljoen

Ik hoef er ook nog maar 1 (die aller duurste). Die heb ik vanavond al. Heb nu een track waar ik elke keer 90.000 CR scoor en vaak ook ff een kudo'tje of 3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16

Xun

cybermans schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:56:
[...]

miljoen

Ik hoef er ook nog maar 1 (die aller duurste). Die heb ik vanavond al. Heb nu een track waar ik elke keer 90.000 CR scoor en vaak ook ff een kudo'tje of 3500.
ah! die j was het probleem :P ik lees teveel engels tegenwoordig O-) ik heb alle ferrari's al maar ik praktisch de rest nog.. maar ik heb nu 14 miljoen aan credits dus ik denk dat ik daar wel een eindje mee kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 26-06 12:09
Als je een core xbox hebt, met bijgekochte hd, kun je dan gelijk oude spellen spelen of meot je eerst een update cd downloaden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:08:
[...]

Het is inderdaad om te 'pimpen' (kutwoord dat ze moeten verbieden, het woord is 'patsen', pimpen betekend tegenwoordig iets als 'opleuken' maar zelfs daar erger ik me groen en geel aan en al helemaal aan de gebruikswijze die jij hanteert) maar je hebt er zeker wel iets aan. Ik heb nu meer motivatie om een game helemaal uit te diepen en uit te spelen en het levert behoorlijk wat discussies op over IRC :)
Daarom noem ik het ook pimpen. Ik bedoel het is alleen om je gamercard mee op te leuken en je schiet er dus niks mee op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:18
cybermans schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:56:
[...]

miljoen

90.000, speel je dat online, of offline?
En maakt het nog uit off je online, of offline speelt, qua geld verdienen?
Alleen nog maar online career gedaan, maar 't is vrij lastig winnen met een GTR tegen alleen maar Enzo's :)
Eindelijk ook die Enzo bij elkaar gesprokkeld, vanavond 's ff mee oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor diegenen die nog niet zo hard geloven in HD acceptatie qua norm en gebruik in de wereld en ook NL, nieuwste berichten uit media zijn dat consumenten enorm veel LCD's kopen (waarvan de meest gangbare tegenwoordig allemaal iig HD ready zijn) en de CRT afdelingen van diverse bedrijven hele harde klappen krijgen.

Philips sluit per direct een aantal CRT afdelingen voor TV's en zijn als ik het zojuist goed gehoord heb 300 mensen die ontslagen worden in verband hiermee in NL.

Ofwel, in tegenstelling tot breedband TV wat destijds gepushed werd maar de mensen er niet echt warm voor liepen, wordt de techniek nu vooruitgestuwd door de vernieuwing in platte beeldschermen die de mensen wel graag willen hebben. Met uitzendingen gepland in NL in HD voor 2008, en de huidige groeiende en onstuitbare afname van LCD HD TV's is de toekomst helder.

En dat komt niet in de laatste plaats door al die 360 user's die onder meer de Samsung LE23 of 26 inch schermpjes graag afnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
LiquidSmoke schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:59:
Als je een core xbox hebt, met bijgekochte hd, kun je dan gelijk oude spellen spelen of meot je eerst een update cd downloaden oid?
Als het goed is heeft de Core + HD alle functies van de Premium. Zodra je er een Xbox 1 DVD inpropt download ie automatisch een update en kan je spelen.
KeaveXL schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:01:
[...]

Daarom noem ik het ook pimpen. Ik bedoel het is alleen om je gamercard mee op te leuken en je schiet er dus niks mee op O-)
Ik zie het nut er zeker wel van in, zoals ik al zei heb je meer motivatie om spellen uit te diepen. Maarja ik ben sowieso wel een collectable/100%-spellen-uitspelen freak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
2008, da's nog ruim twee jaar. En het zal me benieuwen of er dan opeens 100% HDTV uitzendingen zijn; zie de invoering van breedbeeld, nog steeds geen 100% en HDTV is natuurlijk ook gewooon breedbeeld...

Overigens denk ik dat niemand eraan twijfelt dat HDTV de toekomst heeft, de vraag is alleen hoe snel dat allemaal gaat gebeuren... En hoe het zit met die standaarden; 720, 1080i, 1080p....
Wat nu nog heel duur is (1080p begrijp ik?) kan over 2,5 jaar wel gewoon de standaard zijn (zie de halvering in 82cm LCD-schermen in twee jaar tijd). Reden voor mij en nog flink wat mensen als ik het zo lees, om nog even af te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Delay of Arrival 4 heeft z'n wekelijkse vertraging weer binnen:
Tecmo announced today that Dead or Alive 4 will be further delayed in Japan and is now scheduled for a December 29 release. Tecmo cited issues with the online play features as the reason for the additional delay.
@matthijst: 1080p bestaat niet. Is geen standaard voor, zijn geen schermen voor.

[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 08-12-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:17:
@matthijst: 1080p bestaat niet. Is geen standaard voor, zijn geen schermen voor.
Bestaan wel hoor:
"More HDTV Displays Offering Native 1080p"

En:
2. Why 1080p is theoretically better than 1080i
1080i, the former king of the HDTV hill, actually boasts an identical 1,920x1,080 resolution but conveys the images in an interlaced format (the i in 1080i).

En ze zijn te koop:
At buy.com, the 6167 is currently going for $3,500 while the 6168 is $4,500. Eventually, of course, the gap will narrow, but it'll take a couple of more years for 1080p displays to become the standard.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 08-12-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:03:
[...]

90.000, speel je dat online, of offline?
En maakt het nog uit off je online, of offline speelt, qua geld verdienen?
Alleen nog maar online career gedaan, maar 't is vrij lastig winnen met een GTR tegen alleen maar Enzo's :)
Eindelijk ook die Enzo bij elkaar gesprokkeld, vanavond 's ff mee oefenen...
Daar zat ik dus ook mee. Ik was onder de indruk dat je je credits niet online kon meenemen, maar dat is volgens mij alleen met je kudos zo.

Ik heb nu dus een Ferrari F50 gekocht (1.3 miljoen cr.). Vrij lastige auto, wilt al heel gauw gaan driften maar is wel rete snel. Ik had misschien beter die Mercedes uit dezelfde prijsklasse kunnen kopen, die heeft 3 streepjes driften geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Digitizers schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:26:
[...]

Ik had misschien beter die Mercedes uit dezelfde prijsklasse kunnen kopen, die heeft 3 streepjes driften geloof ik.
Die Mercedes ligt heerlijk op de weg, daardoor heb ik alle Nürbergringtracks met gemak gehaald op Silver.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zo leuk is het niet; ik wil gamen!!! :(

In de tussentijd maar eens zien of PGR op Platina uit te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Digitizers schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:26:

Ik heb nu dus een Ferrari F50 gekocht (1.3 miljoen cr.). Vrij lastige auto, wilt al heel gauw gaan driften maar is wel rete snel. Ik had misschien beter die Mercedes uit dezelfde prijsklasse kunnen kopen, die heeft 3 streepjes driften geloof ik.
De F50GT is de beste auto die PGR3 heeft. Sneller bestaat niet. Bochten misschien wat lastig,maar dat is wennen. De F50 (en CLK en Mclaren F1, ook beiden fantstisch) moet gewoon met zorg worden behandeld. Als jij er voor zorgt dat na een bocht je wielen recht staan, kan je vol op het gas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Philips heeft ook een tweetal 1080p schermen, maar die nemen max 1080i als input. Oftewel met 1080p bedoelen ze dat ze het deinterlacen en comb filteren zodat je 50fps faket (en feitelijk ook hebt overigens).

Maar er is dus echt geen standaard voor 1080p op full frame rate, en tot die er is moet je zeker niets kopen wat als 1080p staat aangemerkt omdat het wel eens incompatible zou kunnen zijn met de uiteindelijke implementatie. 1080p zou dubbel zoveel bandbreedte vragen als 720p en da's toch subtieltjes een probleem...
Due to bandwidth limitations of broadcast frequencies, the ATSC and DVB have standardized only the frame rates of 24, 25, and 30 frames per second (1080p24, 1080p25, 1080p30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

PWM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:38:
De F50GT is de beste auto die PGR3 heeft. Sneller bestaat niet. Bochten misschien wat lastig,maar dat is wennen. De F50 (en CLK en Mclaren F1, ook beiden fantstisch) moet gewoon met zorg worden behandeld. Als jij er voor zorgt dat na een bocht je wielen recht staan, kan je vol op het gas :)
Tja, je onkomt er gewoon niet aan om op een gegeven moment dergelijke idioot snelle bolides aan te schaffen, zeker online waar zowat iedereen in deze klasses rijdt. Groot nadeel imho is dat een online race erg vaak in een soort 'bumpercar event' eindigd. In de wat lagere klasses is dit toch minder vaak het geval, en komt het echte racegevoel (voor zover dat mogelijk is met een racer die toch meer richting arcade neigt) beter tot zijn recht.
Ondanks dat ik bijna de complete A-selectie in m'n garage heb staan, mag ik dan ook erg graag wat rubber verbranden met bijv. de Noble M400 (was ook mijn favo uit PGR2). Wat een heerlijk uitgebalanceerd karretje is dat toch, lage topsnelheid, maar een echte bochtenridder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52
hmm nog even terugkomend op het lawaai, gister nog maar eens goed zitten luisteren

als ik em aanzet hoor je duidelijk een "rrrrrrrrrrrrrrrr" geluid door de fans heen. Normaal zou ik zeggen dat er net een kabeltje heel zachtjes tegen de fan zit ofzo.
denk ik dat ik MS maar eens ga bellen ofzo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
hi hi! Wrs heb ik binnen enkele dagen m'n 360 vast (werd tijd), kan mijn gamertag mss ook op de WIKI komen?

URL: http://live.xbox.com/member/spydogBE
Img:
Afbeeldingslocatie: http://card2.mygamercard.net/spydogBE.jpg

Thanks!
(tot op Live binnen enkele dagen :) :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:41:
Philips heeft ook een tweetal 1080p schermen, maar die nemen max 1080i als input. Oftewel met 1080p bedoelen ze dat ze het deinterlacen en comb filteren zodat je 50fps faket (en feitelijk ook hebt overigens).

Maar er is dus echt geen standaard voor 1080p op full frame rate, en tot die er is moet je zeker niets kopen wat als 1080p staat aangemerkt omdat het wel eens incompatible zou kunnen zijn met de uiteindelijke implementatie. 1080p zou dubbel zoveel bandbreedte vragen als 720p en da's toch subtieltjes een probleem...

[...]
Ah zo, ok, da's duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 10:26
[quote]AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:06:
[...]

Als het goed is heeft de Core + HD alle functies van de Premium. Zodra je er een Xbox 1 DVD inpropt download ie automatisch een update en kan je spelen.

Dat gezegd, heb ik wat spellen erin gepropt o.a. top spin, dead or alive ultimate nhl2004, buffy the v slayer nog wat. Allemaal zegt ie dat ie een update nodig heeft en dan visit xbox.com/games for more information. Maar geen update wordt gedownload. Allen bij halo2 werd een update gedl. Daarnaast toen ik forza erin deed werd helemaal geen update gedl maar kon ik meteen spelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Heb je die BC gecheckt of die spellen die je wildde proberen uberhaupt wel BC geschikt waren?

[ Voor 5% gewijzigd door AM-PM op 08-12-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26
Jongens ik heb een beetje een discussie met een kameraad, hij beweert namelijk dat de gewone xbox ook al 'next gen' is in het opzicht van uitgestuurde resoluties, want zijn xbox stuurt al jaren signalen over 720P of 1080i uit naar zijn beamer.

Kan de 'gewone' Xbox zulke signalen uitsturen en zijn er al jaren spellen voor de eerste Xbox die zulke signalen uitsturen en je dus op hoge resoluties kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

OcNewB schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:53:
Dat gezegd, heb ik wat spellen erin gepropt o.a. top spin, dead or alive ultimate nhl2004, buffy the v slayer nog wat. Allemaal zegt ie dat ie een update nodig heeft en dan visit xbox.com/games for more information. Maar geen update wordt gedownload. Allen bij halo2 werd een update gedl. Daarnaast toen ik forza erin deed werd helemaal geen update gedl maar kon ik meteen spelen? 8)7
Dat komt omdat je de update net gedownload had toen je Halo 2 probeerde te spelen. De update is voor de gehele emulator en niet per spel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nasty Nate schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:19:
Jongens ik heb een beetje een discussie met een kameraad, hij beweert namelijk dat de gewone xbox ook al 'next gen' is in het opzicht van uitgestuurde resoluties, want zijn xbox stuurt al jaren signalen over 720P of 1080i uit naar zijn beamer.

Kan de 'gewone' Xbox zulke signalen uitsturen en zijn er al jaren spellen voor de eerste Xbox die zulke signalen uitsturen en je dus op hoge resoluties kan spelen?
Max resolution (external) 1920 x 1080. Al denk ik dat output resolutie niet bepalend is voor het al dan niet 'next-gen' zijn; als je verder weinig grafisch spectaculairs op het scherm tovert zegt die resolutie niet zoveel...

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 08-12-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sommige games zijn idd 720 compatible. kijk maar aan de achterkant van de doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Ja.

En resoluties zeggen niets. Een C64 spel op 1920x1080 is nog steeds een blokkerig geheel met 16 kleuren, ook op 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 14:26
Dus de Xbox 1 kan resoluties van 1920x1080 uitsturen en er zijn ook al jaren spellen die 720p en 1080i zijn voor de eerste Xbox?

Damn zeg, nooit geweten.
Ga hem maar eens ff mijn excuses aanbieden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Nasty Nate schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:27:
Dus de Xbox 1 kan resoluties van 1920x1080 uitsturen en er zijn ook al jaren spellen die 720p en 1080i zijn voor de eerste Xbox?

Damn zeg, nooit geweten.
Enter The Matrix had al 1080i (wel als een van de weinige volgends mij)
Op www.hdtvarcade.com staat een hele lijst

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Nasty Nate schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:27:
Zoals gezegd, resolutie zegt geen bal :)

Voornoemde Commdore 64 had ook genoeg processing power om 1 draaiende driehoek te renderen op 1920x1080. Een Amiga kon er waarschijnlijk zelfs realtime een texture op mappen. Maar 1 driehoek met een texture is natuurlijk wel wat andere dan de miljoenen die je Xbox op het scherm tovert, desnoods op 720p. Of de tientallen miljoenen die je Xbox360 op het scherm tovert, standaard op 720p :)
Damn zeg, nooit geweten.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:38:
[...]

Zoals gezegd, resolutie zegt geen bal :)

Voornoemde Commdore 64 had ook genoeg processing power om 1 draaiende driehoek te renderen op 1920x1080. Een Amiga kon er waarschijnlijk zelfs realtime een texture op mappen. Maar 1 driehoek met een texture is natuurlijk wel wat andere dan de miljoenen die je Xbox op het scherm tovert, desnoods op 720p. Of de tientallen miljoenen die je Xbox360 op het scherm tovert, standaard op 720p :)
Doe niet zo maf... :P

Er is nog altijd wel een verschil tussen een C64-driehoek die eenzijdig gevuld wordt of een XB360-driehoek die shaded gevuld wordt, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
AM-PM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:06:
[...]

[...]

Ik zie het nut er zeker wel van in, zoals ik al zei heb je meer motivatie om spellen uit te diepen. Maarja ik ben sowieso wel een collectable/100%-spellen-uitspelen freak :)
True maar dat hadden ze dus niet online hoeven doen...

Daarmee kom ik terug op een eerder gestelde vraag.

Is het mogelijk om net als op n64 in Perfect Dark cheats te unlocken door binnen een bepaalde tijd missie's uit te spelen. Want dat was voor mij ect DE uitdaging op de n64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:44:
[...]

Doe niet zo maf... :P

Er is nog altijd wel een verschil tussen een C64-driehoek die eenzijdig gevuld wordt of een XB360-driehoek die shaded gevuld wordt, of ligt dat aan mij?
Uhm ja, die C64 lag zowat plat als je enkel 3 witte unaliased lijntjes probeerde te laten roteren op die reso, vullen wilde je niet eens aan beginnen :P * curry684 goede herinneringen aan Elite tho :Y)

Amiga slaagde er nog wel in om 1 texture te mappen op dat formaat (alhoewel pas de A1200 native een FPU aan boord had), maar shading, bump mapping en diffuse lighting en dat soort dingen kon je wel vergeten, laat staan pixel en vertex shaders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, ik heb het hier draaiende met een HD pack van MS. De volgende xdoos 1 games zijn overigens 720p, dan wel sommige zelfs 1080i en misschien mis ik er ook nog wel wat...

Xmen Legends, Xmen Legends 2, Virtual Pool, amped 2, Atari Anthology (1080i), Charlie and the Chocolate Factory, Crash Nitro Kart, Disney's Extreme Skate Adventure, Dragon's Lair 3D (ook 1080i), Enter the Matrix (1080i), ESPN NBA Basketball 2K4, Evil Dead: Regeneration, FIFA Soccer 2006, FIFA Street, Freedom Fighters, The Incredible Hulk: Ultimate Destruction, MVP Baseball 2004, MVP Baseball 2005, MX Unleashed, MX vs. ATV Unleashed (beide 1080i), NBA 2K3, NBA Ballers, NBA Live 2006, The Sims: Bustin' Out, Steel Battalion: Line of Contact, Street Hoops, Syberia(1080i), Terminator 3: Rise of the Machines, Tony Hawk's Pro Skater 4, Tony Hawk's Underground, Tony Hawk's Underground 2, Total Overdose, True Crime: Streets of L.A., The Urbz: Sims In The City, The Warriors (not the PAL one though), World Series Baseball 2K4

Zie idd voor overzicht op het internet:

http://www.hdtvarcade.com/xboxlist.htm

Voor activeren van je xdoos HD op je LCD, koop HD Pack van MS en kijk op deze site:

http://www.xboxworld.com....d.php?p=529991#post529991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Shiver23 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:56:
[...]

Is nog niets definitief over de verkoopprijs van de PS3, dus hier kun je eigenlijk nog niets over zeggen.
Dan ben je niet op de hoogte, Sony zelf heeft zij het direct of indirect gezegd dat de PS3 duur werd en dat je er extra voor moest werken (oftewel meer voor moest betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AvanCade schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:58:
[...]

Dan ben je niet op de hoogte, Sony zelf heeft zij het direct of indirect gezegd dat de PS3 duur werd en dat je er extra voor moest werken (oftewel meer voor moest betalen).
Daarnaast is het zo dat Sony nog relatief dure hardware gebruikt met Blue Layer en de 1080p uitsturing e.d. en dat Sony nooit de hardware zo zwaar subsidieert als Microsoft (onder de kostprijs verkopen). Ze hebben er ook niet zoveel financiële middelen voor als onze Bill wel heeft.

Ofwel, je kunt op je blote voetjes aanvoelen en op je door het gamen lamme vingertjes tellen dat er meer Euri voor de PS3 moeten worden gaan neergelegd dan voor de 360. Nog even afgezien van het feit dat MS zal zorgen dat de 360 tegen de tijd van de lancering een lagere prijs zal krijgen indien de PS3 op/tegen de prijs van de 360 gelanceerd gaat worden. Ik weet echter met grote mate van aan zekerheid grenzende stelligheid te beweren dat die PS3 niet voor onder de 500 Pleuro verkocht gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

AvanCade schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:58:
[...]

Dan ben jij niet (meer) op de hoogte, want dat zijn allemaal al weer verouderde berichten.
Laatste berichten zijn dat de PS3 zeer waarschijnlijk €400 als richtprijs zal hebben. Dit komt er gewoon op neer dat Sony meer toelegt.
Xbox360 heeft een wel kostenvoordeel t.o.v. de PS3 en zal dit waarschijnlijk altijd blijven houden. Dus de kans is aanwezig dat de 360 bij lancering van de PS3 alweer in prijs gaat dalen.Sony zal meer willen toeleggen op de PS3 om ook het blu-ray formaat een grote userbase te geven.

En dat Sony te weinig middelen zou hebben om te "subsidieren" is natuurlijk dikke onzin. De meeste kosten aan de PS3 zijn al lang gemaakt. Reken maar dat de ontwikkeling een veelvoud heeft gekost dan hetgeen ze toe zullen leggen.
De mindere periode van Sony betekent vooral dat ze minder winst maken. Verlies hebben ze nog steeds niet geleden en reken maar dat Sony nog genoeg op de plank heeft liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 08-12-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Shiver23 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:14:
[...]

Dan ben jij niet (meer) op de hoogte, want dat zijn allemaal al weer verouderde berichten.
Laatste berichten zijn dat de PS3 zeer waarschijnlijk €400 als richtprijs zal hebben. Dit komt er gewoon op neer dat Sony meer toelegt.
Xbox360 heeft een wel kostenvoordeel t.o.v. de PS3 en zal dit waarschijnlijk altijd blijven houden. Dus de kans is aanwezig dat de 360 bij lancering van de PS3 alweer in prijs gaat dalen.Sony zal meer willen toeleggen op de PS3 om ook het blu-ray formaat een grote userbase te geven.

En dat Sony te weinig middelen zou hebben om te "subsidieren" is natuurlijk dikke onzin. De meeste kosten aan de PS3 zijn al lang gemaakt. Reken maar dat de ontwikkeling een veelvoud heeft gekost dan hetgeen ze toe zullen leggen.
De mindere periode van Sony betekent vooral dat ze minder winst maken. Verlies hebben ze nog steeds niet geleden en reken maar dat Sony nog genoeg op de plank heeft liggen.
400 euro richtprijs was een gerucht, was niks dat van Sony zelf kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 21:40
curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:27:
[...]

Ja.

En resoluties zeggen niets. Een C64 spel op 1920x1080 is nog steeds een blokkerig geheel met 16 kleuren, ook op 1080i.
Resoluties zeggen wel wat in deze tijd ook met de spellen van de xbox 1 mits ze er maar voor gemaakt zijn:)
Als je op je kleuren tv een zwart wit film afspeelt kan je ook zeggen dat een kleuren tv geen enkele zin heeft.
Daarbij komt ook nog is dat als een spel een weergave heeft van 1080i dat dus hdtv is en dus ook andere kleurenverhoudingen gebruikt dus dat is ook weer beter:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:54:
[...]

Uhm ja, die C64 lag zowat plat als je enkel 3 witte unaliased lijntjes probeerde te laten roteren op die reso, vullen wilde je niet eens aan beginnen :P * curry684 goede herinneringen aan Elite tho :Y)

Amiga slaagde er nog wel in om 1 texture te mappen op dat formaat (alhoewel pas de A1200 native een FPU aan boord had), maar shading, bump mapping en diffuse lighting en dat soort dingen kon je wel vergeten, laat staan pixel en vertex shaders ;)
Helemaal mee eens; sowieso de stap van C64 naar Amiga en dan vooral games als Elite waren echt slecht voor je hart qua improved graphics. Maar ja, long times gone...

Ideetje om een compo op te zetten voor PGR3 met de mensen van GoT? Aangezien je een aantal lobby's naast elkaar kan draaien, zou je binnen een week steeds een compo af kunnen werken en lijstjes opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Shiver23 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:14:
[...]

MS wil binnen 3 maanden 3 miljoen units verkocht hebben tegen 125 dollar verlies. Da's 375 miljoen dollar down the drain exclusief het (huge) marketingbudget. Dat kan Sony echt niet.
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:30:
[...]

Ideetje om een compo op te zetten voor PGR3 met de mensen van GoT? Aangezien je een aantal lobby's naast elkaar kan draaien, zou je binnen een week steeds een compo af kunnen werken en lijstjes opleveren...
psssst..... [rml][ xbox 360] Project Got Series 2005[/rml] 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door curry684 op 08-12-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn x360 nu bijna een week en ik realiseer mij steeds beter wat een fantastisch apparaat het is! Ik het begin moest ik er even allemaal aan wennen, maar echt een fantastische console. Het is lang geleden dat ik zo verslavend games zat te spelen als nu.

Condemned
Gisternacht Condemned gespeeld. Met een koptelefoon op, en soms had ik echt het gevoel dat ik daar in die krotten rond liep. En de spanning is gewoon af en toe niet te verdragen, zo goed. Zo was er een stukje in een verbrande kelder waar ik steeds achter me bleef kijken omdat ik gewoon het gevoel had dat ik achtervolgd werd. En toen kwam ik een NPC tegen en schrok ik me de t*ring.

PGR3
PGR3 heb ik als 2e game erbij gekocht. Had nog een tegoedbon, maar meteen uitgegeven aan deze supergave game. Ik heb mijzelf de dashboardview als standaard aangeleerd. En ow ow ow...wat is die game vet, en wat gaat het hard! Heb nu ook uitgevonden hoe ik mijn eigen soundtracks kan streamen via Media Connect als ik aan het racen ben. Had zojuist een waar Zen of Gaming moment op de brug van Manhattan, heerlijk touren met mijn favorieten Trip-Hop muziek op de achtergrond!

Hexic HD
Nog een fantastische toevoeging. Super verslavend spel!

Ik ben gewoon razend enthousiast over de x360, en dat wilde ik even met jullie delen ;)
Ik ga weer verder scheuren...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 08-12-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 157893 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:40:
Ik heb mijn x360 nu bijna twee weken en ik realiseer mij steeds beter wat een fantastisch apparaat het is! Ik het begin moest ik er even allemaal aan wennen, maar echt een fantastische console. Het is lang geleden dat ik zo verslavend games zat te spelen als nu.

Condemned
Gisternacht Condemned gespeeld. Met een koptelefoon op, en soms had ik echt het gevoel dat ik daar in die krotten rond liep. En de spanning is gewoon af en toe niet te verdragen, zo goed. Zo was er een stukje in een verbrande kelder waar ik steeds achter me bleef kijken omdat ik gewoon het gevoel had dat ik achtervolgd werd. En toen kwam ik een NPC tegen en schrok ik me de t*ring.

PGR3
PGR3 heb ik als 2e game erbij gekocht. Had nog een tegoedbon, maar meteen uitgegeven aan deze supergave game. Ik heb mijzelf de dashboardview als standaard aangeleerd. En ow ow ow...wat is die game vet, en wat gaat het hard! Heb nu ook uitgevonden hoe ik mijn eigen soundtracks kan streamen via Media Connect als ik aan het racen ben. Had zojuist een waar Zen of Gaming moment op de brug van Manhattan, heerlijk touren met mijn favorieten Trip-Hop muziek op de achtergrond!

Hexic HD
Nog een fantastische toevoeging. Super verslavend spel!

Ik ben gewoon razend enthousiast over de x360, en dat wilde ik even met jullie delen ;)
Ik ga weer verder scheuren...
bijna 2 weken ? noem jij 8 dagen bijna :9

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

offtopic:
Ah, handig... Misschien dat ik minder overwerkt moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
/me AM-PM doet dansjes met ID83 en geeft hem volledig gelijk wat PGR/Hexic/X360 betreft _/-\o_[/fanboy]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:10
curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:37:
[...]

MS wil binnen 3 maanden 3 miljoen units verkocht hebben tegen 125 dollar verlies. Da's 375 miljoen dollar down the drain exclusief het (huge) marketingbudget. Dat kan Sony echt niet.
Daar wil ik toch even nuanceren. Ja, Sony kan het wel hebben, dat valt echt wel mee hoor. Ze hebben immers genoeg cash-flow om het dan nog makkelijk te redden. Reken maar dat Sony er echt alles aan gaan doen om het weer een succes te maken. Maar Sony heeft bij de PS1 en vooral bij de PS2 ervoor gekozen, om hoge aanloopverliezen te lijden. Ze kunnen dat dan later weer terugverdienen. Het is overigens wel zo dat Sony voor een groot gedeelte afhankelijk is van de winst op de "playstation" divisie. Het gaat verder met Sony namelijk vrij slecht (vooral film en muziek divisie zijn vrij desastreus). Dus mocht de PS3 niet een succes worden, dan kan dat best wel eens Sony in een vervelende situatie brengen. Leuk is wel om de consolecyclus in de winst van Sony te zien. Ongeveer 2 jaar terug maakten ze nog een behoorlijke winst, terwijl ze de laatste tijd echt slecht gaan, o.a. door ontwikkeling van de PS3 en de (aanloop)verliezen van de PSP. En ook de komende tijd zal het nog wel even duren voordat ze geld gaan verdienen met de PS3.

Het grappigste vind ik overigens dat veel mensen bang zijn dat Nintendo over de kop zal gaan bij een mislukt revolution avontuur. Terwijl het juist Microsoft en Sony zijn die kwetsbaar zijn. Nintendo heeft een gigantische geldvooraad. Ja, ze hebben alleen de consoles als business. Maar echt veel zullen ze er niet op verliezen, immers ze geven lang niet zoveel uit aan marketing en leggen niet zoveel toe per console (niets). Ze hebben naast de thuisconsole's natuurlijk ook altijd nog de handhelds, de Gameboy Advance en de Nintendo DS. Terwijl het duidelijk is dat het voor Microsoft een succes moet worden. Immers de aandeelhouders vinden het niet leuk als er maar geld door de plee gespoeld blijft worden. Bij Sony hangt zo'n beetje de toekomst van het hele bedrijf ervanaf, het is dan ook wel duidelijk dat als het geen succes wordt, het wellicht exit Sony, of een sterk gereorganiseerd Sony wordt.

Al met al blijft dit toch wel een erg mooie ronde van consoles!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nintendo pakt ook een heleboel royalties via Pokemon en andere zaken. Daarbij heeft Nintendo het grote voordeel dat bijna alle toptitels first party zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
Zijn er hier nog meer mensen die gehoord/gezien hebben dat de 360 ook gecrasht is in Nederland... 2 van mij vrienden hun Xboxen namelijk wel en vroeg me af of er meer waren.

bij de ene sloeg hij vast tijdens Pgr3 en deed niks meer
bij de andere start hij geen spellen op en geeft steeds aan verkeerde regiocode.

allebei zijn opgestuurd richting Duitsland voor rep bij Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85914

Ik begin toch enigzins echt te genieten. De afgelopen weken heb ik een hoop negatieve dingen op het internet gelezen over de xbox360 en bepaalde games op diverse forums. Waarschijnlijk heb ik daardoor toch enigzins de eerste dagen vooral niet met een te hoge verwachting rustig en onderzoekend mijn nieuwe xbox in gebruik genomen. Toen ik mijn xbox had opgehaald had ik dat ding eerst aangesloten op een gewone LCD TV. Mijn eerste indruk was heel eerlijk gezegd niet echt overdonderend maar echt verrast was ik ook niet. Op het internet kwam ik uitspraken tegen zoals Xbox 1.5, PGR 2.5, niet next gen en niet iedereen kan een HDTV aanschaffen e.d.

Daardoor wou ik toch perse mijn xbox op een hoge output resolutie zien. Ik heb toen een VGA kabel gekocht en de boel aangesloten op een klein oud 15 inch TFT schermpje.

Daarna ben ik begonnen met het verkennen van de dashboard, de xbox Live mogelijkheden e.d. en ik was verrast ! De GUI van de dashboard, de klassieke LIVE arcade games (hoe bedoel je eenvoudig gameplay vindt Microsoft ook belangrijk), de marketplace met zijn demo's en trailers en alle andere multimedia mogelijkheden...gewoon geweldig ! Hier heeft Microsoft echt goed over nagedacht.

De dagen daarna ben ik rustig begonnen met het spelen van wat games. Ik heb PGR3 en de demo van Kameo gespeeld. Ik was al fan van PGR2 en eerlijk gezegd ben ik diep onder de indruk van PGR3. De snelheid, de per pixel blur effect, de cockpit camera view, de kleuren, de details, het geluid, de wagens en de tracks die verbeterd zijn dankzij de xbox360 hardware waarmee Bizarre Creations meer mee kan. Dit belooft veel voor in de toekomst als er een nieuw deel komt.

Daarna was Kameo aan de beurt. Ik heb sinds Super Mario World op de Nintendo 16 bit geen platformer meer serieus gespeeld. Aangezien ik dankzij Live even een demo kon downloaden, heb ik deze mogelijkheid uiteraard gebruikt om dit spel uit te proberen. Wederom kreeg weer een goed gevoel. De hele sfeer in deze game straalt levendigheid uit. Ik voelde me net weer een klein kind dat Mario voor het eerst speelde maar dan alleen in een virtuele wereld waar meer gebeurde. De rondvliegende vuurballen, kraaien en draken, irritante vuurmannetjes, lelijke monstertjes om op de slaan als een vleesetende plant, omver te rollen als een bowlingbal en weet ik veel wat nog meer mogelijk is. De achtergrond muziek is ook zalig om naar de luisteren. Echt…dit spel ga ik vroeg of laat nog wel aanschaffen. Ik ben nieuwsgierig geworden wat ik nog meer kan ontdekken.

Door al die negatieve opmerkingen wat ik gelezen heb op diverse forums met name de fanboy achtig opmerkingen, kan ik maar 1 ding voor me zelf concluderen. Er heerst jaloezie, haat en hebberigheid onder de zogenaamde gamers. Ik had zelf ook spelcomputers van Nintendo en Sony en daar had ik ook plezier mee.

Aan het eind gaat het ten slotte toch om je eigen mening maar 1 ding staat voor mij vast.
De xbox 360 is zeker een goeie stap naar de volgende generatie gaming :-D

Heb plezier en wees gelukkig ! :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
@Homer: Lijkt me stomme pech, als ik de Wiki moet geloven zijn er in dit topic alleen al tegen de 100 tevreden gebruikers en ik heb geloof ik 1 iemand een DrieRodeLampjes geval zien melden...

knite: Kameo is een absolute aanrader ja, ik ben bijna halverwege in de game :P

[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 08-12-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:19:
@Homer: Lijkt me stomme pech, als ik de Wiki moet geloven zijn er in dit topic alleen al tegen de 100 tevreden gebruikers en ik heb geloof ik 1 iemand een DrieRodeLampjes geval zien melden...

knite: Kameo is een absolute aanrader ja, ik ben bijna halverwege in de game :P
O begrijp me niet verkeerd hoor het is een pracht apparaat, ik heb er zelf ook 1 staan ! Ik vroeg mij alleen af of er nog meer mensen waren met problemen aangezien ik alleen maar goeie dingen lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Ik ben ook uiterst tevreden. Vooral PGR3 is echt :9~

Wel klopt het dat deze vast kan lopen, vooral als je in een live lobby zit en naar je dashboard gaat. Maar ja, is me nu 1x overkomen, niet echt schokken dus.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85914

Hom3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:26:
[...]
O begrijp me niet verkeerd hoor het is een pracht apparaat, ik heb er zelf ook 1 staan ! Ik vroeg mij alleen af of er nog meer mensen waren met problemen aangezien ik alleen maar goeie dingen lees :)
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78349 een poll onder Xbox forumleden.
Ieder nieuw apparaat kent wel zijn problemen. Ik heb juist alleen maar negatieve dingen gelezen uit voornamelijk de USA en gelukkig heeft me xbox360 nog geen vastlopers of andere kuren vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Hom3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:26:
[...]

Ik bedoelde dus "100 gebruikers zonder klachten en 1 met" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
curry684 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:46:
[...]

Ik bedoelde dus "100 gebruikers zonder klachten en 1 met" :P
+ die 2 vrienden van mij maakt 3 :P mooie score denk ik zo...
(al blijft het lullig voor degene die nu moet wachten op een nieuwe box)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.