Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.913 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:13:
[...]

Als je het waard vind om een spel uit te spelen, dan is hij het ook waard om te kopen vind ik.

hoe moeilijk is om iets niet te kopen wat je niet kan betalen?
2e hands helpt ook altijd voor te dure dingen, of je wacht even natuurlijk.
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik wil er ook niet verder over doorgaan want we komen toch nergens!
D`r zijn gewoon een aantal spellen die nieuw (duur) zijn. Dan wil ik het wel erg graag proberen voordat het gekocht word. Vaak is er dan geen zak aan en soms juist wel en dan koop ik ze meestal ook (op een enkele na dan O-) )
Zal met de 360 wel anders liggen aangezien je nu demo`s hebt, een hele goede zet van M$ !
Ook zal het hoogstwaarschijnlijk zo zijn als je eenmaal je 360 om kunt bouwen dat je dan niet meer op LIVE kunt gamen, dat wil ik toch echt niet missen!!

Voor de rest, sorry dat ik erover begon (mijn fout) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-07 08:24

Broeils

Lock on..!

Als dat 60Hz is zal wel minder zijn.... maar ik stoor me verder niet aan het beeld, iets dat ik op de pc normaal wel doe onder de 85Hz :+

Mijn Gamertag: TheBroeils | Mijn Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:50:
Mea Culpa, het staat vast ergens in dit topic.

Ik zie veel problemen dat de PC de 360 niet ziet. Ik heb het andersom.

Ik heb een PC met Windows Media Connect gekoppeld aan mijn 360. Setup ging goed, en ik kan ook gewoon de serial zien van de 360 op mijn PC.

Als ik nu met de 360 mijn PC wil benaderen, kan hij hem niet zien. Ik heb geen Firewall draaien. Ideeen, linkjes?
Universal PnP service aan staan? Bij een vriend van me draaide het een en ander ook niet tot ik de betreffende services had aangezet.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik wildde de warez-discussie niet starten, maak me er zelf ook wel eens schuldig aan maar 30 backups proberen en verbaasd zijn dat ze weigeren vond ik erg grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:24:
Ik wildde de warez-discussie niet starten, maak me er zelf ook wel eens schuldig aan maar 30 backups proberen en verbaasd zijn dat ze weigeren vond ik erg grappig :)
Hahahaha, was niet verbaast hoor. maar omdat er toch echt letterlijk staat: "This original xbox game is not supported". Heb ik ze allemaal maar ff geprobeert, de originele versies doen het overigens wel.

EDIT: proberen kan toch geen kwaad, far cry deed het bijna, blijft hangen bij ubisoft logo LOL 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:21:
[...]

Ook zal het hoogstwaarschijnlijk zo zijn als je eenmaal je 360 om kunt bouwen dat je dan niet meer op LIVE kunt gamen, dat wil ik toch echt niet missen!!
Why not ? Kan nu ook hoor, moet je je modchip ff uitzetten.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
60Hz met een vga-kabel? nou laat dan maar zitten, ik bespaar m'n ogen de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand Path of Neo, deze had op xbox1 idioot veel framedrops. Zou die het n uwel beter doen op de 360 of haal ik nu rare dingen in mn hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Chocovla schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:24:
[...]

Universal PnP service aan staan? Bij een vriend van me draaide het een en ander ook niet tot ik de betreffende services had aangezet.
Yep. Stom he, ik kan de Xbox gewoon zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sard0niX schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:29:
60Hz met een vga-kabel? nou laat dan maar zitten, ik bespaar m'n ogen de moeite
Dan zou ik ook maar geen ouderwetse TV meer kijken of lampen aan doen of iets dergelijks. Is ook allemaal minder dan 60Hz. Of zijn we genetisch belast en is NTSC nooit voor de Europeaan bedoeld omdat we alleen 50Hz kunnen begrijpen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:30:
Heeft er hier iemand Path of Neo, deze had op xbox1 idioot veel framedrops. Zou die het n uwel beter doen op de 360 of haal ik nu rare dingen in mn hoofd?
Je haalt je rare dingen je in je hoofd :+
Omdat de 360 de xbox 1 emuleerd zal hij ook die snelheid prescies emuleren inc. framedrops.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:37:
[...]

Dan zou ik ook maar geen ouderwetse TV meer kijken of lampen aan doen of iets dergelijks. Is ook allemaal minder dan 60Hz. Of zijn we genetisch belast en is NTSC nooit voor de Europeaan bedoeld omdat we alleen 50Hz kunnen begrijpen?
TV`s zijn toch 60 Hz?

EDIT: @ cuber
Dat is erg jammer, naar mijn idee liep Colin McRae 4 wel soepeler en Fable ook...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

50hz

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
TheEvilCuber schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:38:
[...]

Je haalt je rare dingen je in je hoofd :+
Omdat de 360 de xbox 1 emuleerd zal hij ook die snelheid prescies emuleren inc. framedrops.
Dit hoeft absoluut niet waar te zijn. Als die bc layer goed geschreven is iig niet. Want alsie een orginele xbox letterlijk zou emuleren zou je ook geen 720P kunnen spelen met Halo2 op een PAL box.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:41:
[...]

Dit hoeft absoluut niet waar te zijn. Als die bc layer goed geschreven is iig niet. Want alsie een orginele xbox letterlijk zou emuleren zou je ook geen 720P kunnen spelen met Halo2 op een PAL box.
Dat scaled de 360 toch op van TV reso naar 720P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:39:
[...]

TV`s zijn toch 60 Hz?

EDIT: @ cuber
Dat is erg jammer, naar mijn idee liep Colin McRae 4 wel soepeler en Fable ook...
Euh... PAL-uitzendingen doen 50Hz en NTSC-uitzendingen zijn 60Hz. De bijbehorende TV kan meestal 50 en/of 60 Hz weergeven.

In Europa PAL, dus 50Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:21:
[...]

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik wil er ook niet verder over doorgaan want we komen toch nergens!
D`r zijn gewoon een aantal spellen die nieuw (duur) zijn. Dan wil ik het wel erg graag proberen voordat het gekocht word. Vaak is er dan geen zak aan en soms juist wel en dan koop ik ze meestal ook (op een enkele na dan O-) )
Zal met de 360 wel anders liggen aangezien je nu demo`s hebt, een hele goede zet van M$ !

Voor de rest, sorry dat ik erover begon (mijn fout) ;)
Ach ja, verontschuldig jezelf niet joh, de mensen die er nu wat over te zeggen hebben, hebben zelf waarschijnlijk ook wel wat kopieën thuis liggen maar durven er niet voor uit te komen. Ik zeg altijd maar, zolang je iig wat games koopt, support je het systeem en bloed het niet dood aan geen verkopen. Dat je er wat 'backups' bij hebt, of alleen maar 'backups' hebt maakt ook nog wel weer verschil.

Daarnaast even tot het punt waar je het om ging, zul je backups weer niet kunnen afspelen totdat de 360 gemod kan worden, evenals het zo is als nu bij je normale doos met modchip. En idd, zet je de schakelaar om van de modchip, kun je bij de normale doos ook gewoon op Live, zal bij de 360 tzt ook wel kunnen. Al zal het een hele kunst zijn ook bij deze machine het voor elkaar te krijgen, 't is even wat anders als de bij elkaar geraapte handel die in de oude doos zat voor zover nu bekend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje voor diegene die het weet: die 20g harddisk zijn daar al grotere voor en kan ik games vanaf een externe harddisk ook spelen met de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:30:
Quote mezelf.

Weet er hier iemand meer van, vind het spel erg leuk en wil m graag kopen, kheb nu en uhm.. demo O-) maar zitten ongelooflijk veel framedrops in, als dit met de 360 minder / weg is zou ik erg blij zijn.
Ben al zo erg gewend aan de draadloze controller dat ik niet meer met de oude overweg kan om nog ff PoN te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Danny 71: Nee, nog niet tenminste en nee.

[ Voor 65% gewijzigd door AM-PM op 07-12-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check ff www.xbox-scene.com daar zie je dat hij nog lang niet is gekraakt. Nog niet alle chips zijn al geidentificeerd en uitgelezen, de soort van DRM chip schijnt in de CPU of GPU te zitten.
Om spellen vanaf HDD te spelen zul je denk ik nog een tijd moeten w88.

Ben er wel mee eens dat het geen slecht optie is, niety voor de backups maar het geluid van de DVD-drive kan ik wel missen!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Laatst online: 19-08 21:11
MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:37:
[...]

Je weet zelf ook goed dat een crt beeldscherm een stuk irritanter is op 60hz dan een normale tv op 50hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:34:
[...]

Yep. Stom he, ik kan de Xbox gewoon zien :?
Zonder uiterst technisch te worden... file permissions op ntfs niveau? Shares te weinig permissions gegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:55:
[...]

Quote mezelf.

Weet er hier iemand meer van, vind het spel erg leuk en wil m graag kopen, kheb nu en uhm.. demo O-) maar zitten ongelooflijk veel framedrops in, als dit met de 360 minder / weg is zou ik erg blij zijn.
Ben al zo erg gewend aan de draadloze controller dat ik niet meer met de oude overweg kan om nog ff PoN te spelen.
Joh lees eens wat posts terug, je hebt al antwoord.

of verwacht je nog meer?

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 07-12-2005 16:00 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chocovla schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:59:
[...]

Zonder uiterst technisch te worden... file permissions op ntfs niveau? Shares te weinig permissions gegeven ?
De 360 ziet sowieso mijn PC niet, ik kom nog niet op mappen niveau :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Klopt maar met die kabel van de 360 valt het mee, volgens mij draait die wel hoger. Mijn vga kabel van de oude xbox was veeel irritanter aan de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:59:
[...]

Joh lees eens wat posts terug, je hebt al antwoord.

of verwacht je nog meer?
Ja een antwoord; niet op mijn vraag.
Heeft iemand het al getest, met dit spel specefiek?

(anders haal ik m vanaaf wel uit de videotheek, test ik het zelf wel. Houd jullie uiteraard op de hoogte)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:01:
[...]

De 360 ziet sowieso mijn PC niet, ik kom nog niet op mappen niveau :'(
Je kunt de Xbox wel pingen vanaf je pc? Indien dat niet kan zou ik toch eens kijken naar poortmapping op je router.

Toch leuk wacht nog met smart op mijn eigen 360 en kom toch steeds in dit topic. Zelfkastijding in optima forma.

[ Voor 17% gewijzigd door Chocovla op 07-12-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22
wie zet er een mooie xbox 360 faq in elkaar?

ik niet heb (nog)geeneens een xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

jaapstobbe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:03:

Hmm *denkt aan die mooie xbox360 wiki*

[ Voor 0% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 16:04 . Reden: HINT HINT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Iemand al gelukt om via pc dvd's (backups, iso's) via je 360 op je tv te streamen? Zo ja, hoe gaat zoiets in zijn werk? Heb wel de pc en 360 gelinkt, dus ik kan mp3tjes en fotos bekijken, heb GEEN windows media centre

[ Voor 5% gewijzigd door hully op 07-12-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

jaapstobbe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:03:

Dacht je van de FP ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:50:
Mea Culpa, het staat vast ergens in dit topic.

Ik zie veel problemen dat de PC de 360 niet ziet. Ik heb het andersom.

Ik heb een PC met Windows Media Connect gekoppeld aan mijn 360. Setup ging goed, en ik kan ook gewoon de serial zien van de 360 op mijn PC.

Als ik nu met de 360 mijn PC wil benaderen, kan hij hem niet zien. Ik heb geen Firewall draaien. Ideeen, linkjes?
Mijn 360 zag m’n PC ook niet. Maarja bij mij bleek dus dat ik wat extra poortjes in de FW moest opengooien wat bij jou nvt is. Ondanks dat de volgende guide voor Media Centre is heeft ie mij wel geholpen, wellicht heb je er iets aan… :)

Naast de UPnP service heb je ook de SSDP service gestart en op automatisch staan? En je Windows Firewall service uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje: Bestaan er niet al te dure splitters voor de optische kabel?

Doel: Wil mn oude xbox nog gebruiken voor XBMC om mn favo series te kijken, heb niet veel zin om telkens die kabel om te gooien, zal er ook niet beter op worden door het telkens in/uit halen ervan.

EDIT: Heb zelf ff gezocht, had ik eerst moeten doen.
Voor de geiintereseerden : http://www.hissink.nl/nl/dept_206.html

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:27:
Klein vraagje: Bestaan er niet al te dure splitters voor de optische kabel?

Doel: Wil mn oude xbox nog gebruiken voor XBMC om mn favo series te kijken, heb niet veel zin om telkens die kabel om te gooien, zal er ook niet beter op worden door het telkens in/uit halen ervan.
Kan het me niet voorstellen dat er splitters zijn voor glas kan volgens mij ook niet goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Curry:

Volgens mij dacht jij dat je met COD2 niet kunt samen spelen in 1 server he? Ofja, wel toevallig samen in 1 server, maar niet gepland samen in 1 server.

Iemand op een ander forum zegt:
@ Atmoz mij is het wel gelukt om wanneer ik in die wachtruimte voor deathmatch zit iemand te inviten... en als je dan direct accepteert kom je ook in die wachtruimte...
Heb jij dit weleens getest? Zodra een van m'n vrienden online zijn ga ik het meteen proberen.

[edit]
schiffeb schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:28:
[...]

Kan het me niet voorstellen dat er splitters zijn voor glas kan volgens mij ook niet goed gaan.
Prisma is toch ongeveer zoiets?
Maarja, dan gaan alle kleuren een verschillende richting op. Eigenlijk ook weer niet de bedoeling.
Misschien een prisma-achtig-iets wat daarna de bundels weer samen "buigt" ... :?

[ Voor 33% gewijzigd door Atmoz op 07-12-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goede webwinkel waar ik een Harddisk voor mn xbox kan bestellen?
De dixons zegt dat het nog wel een week of meer kan duren voordat ze hem binnen krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:30:
Heeft iemand een goede webwinkel waar ik een Harddisk voor mn xbox kan bestellen?
De dixons zegt dat het nog wel een week of meer kan duren voordat ze hem binnen krijgen :'(
Ik d8 bij www.dimensionplus.nl gewoon bestellen en selecteren als het niet op voorrad is je je bestelling wilt annuleren. Staat nergens iets bij dat ze niet op voorraad zijn.

(heb daar vandaag ook mn adv. scart besteld)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik weet dat Conrad iig splitters heeft. Weet niet of die goedkoop zijn en een switch hebben.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit product is momenteel niet leverbaar

Hmm daar hebben ze die in elk geval niet op voorraad, maar toch bedankt Gab3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Laatst online: 28-08 23:38
kiddyl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:33:
Ik weet dat Conrad iig splitters heeft. Weet niet of die goedkoop zijn en een switch hebben.
Conrad heb er 1 voor 10 euro moet mijn mening maar ff herzien dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
ik zoek eigenlijk een goede rgb/splitter box, maar alles wat ik tot nu toe zie kost 100 euro

mijn scarts zitten vol namelijk

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:39:
ik zoek eigenlijk een goede rgb/splitter box, maar alles wat ik tot nu toe zie kost 100 euro

mijn scarts zitten vol namelijk
Heb hier nog een Joytech scart routertje staan. Is dat niets voor je?

http://www.hometheatre.net.au/joytech.htm

volledig rgb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Misschien een mooie aanvullende optie; voor iedereen die loopt spelen met overbodig veel kabels, splitters en meer: http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=741480

(alhoewel ik dit ook al een paar pagina's terug had gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:47:
Misschien een mooie aanvullende optie; voor iedereen die loopt spelen met overbodig veel kabels, splitters en meer: http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=741480

(alhoewel ik dit ook al een paar pagina's terug had gepost).
_/-\o_ Dank u.
Niet te doen met de search die vorige delen terug lezen |:(
(of kun je ook zoeken in de pagina zodat je niet gelinkt word met de resultaten naar de startpost?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Chocovla schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:41:
[...]

volledig rgb.
Waarom doe je die weg>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de 360!!
Ben al dagenlang alleen maar aan het rondscheuren.
Heb PDZ nog maar 1 keer aangeraakt haha, toch maar eens gaan doen!

Tot op Xbox Live of hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Heb nu een lcd tv met component aansluitingen. Dan heb je niet veel meer aan extra rgb aansluitingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:49:Niet te doen met de search die vorige delen terug lezen |:(
(of kun je ook zoeken in de pagina zodat je niet gelinkt word met de resultaten naar de startpost?)
Eens, maar selectief lezen over de afgelopen gemiste pagina's (die zich trouwens extreeeem snel opstapelen in dit topic), wil ook wel eens helpen. ;)

Vind het zelf in ieder geval een mooi apparaatje; zodra er meer over bekend is of reviews, ga ik me er zeker voor interesseren.

@Chocovla: die set die jij hebt staan, lijkt wel verdomd veel op de specs van de speciale XB360-uitvoering. Hoe is jouw tevredenheid over zo'n unit??

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Omdat alle andere consoles overbodig zijn geworden met de launch van de 360 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
PGR3 is een heerlijk spel! :P ik heb het al zooo lang gespeeld, (vooral om het geluid dan ;)) en het blijft gewoon zoo vet om met die Ferrari van over de miljoen eurie over de wegen te racen! het enige probleem is dat ik hier zit met logitech speakertjes, maar dat komt helemaal goed eind van de week met keiharde magnat needle alu 9900 speakers :9~ eindelijk een beetje acceptabel geluid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:52:
[...]

Eens, maar selectief lezen over de afgelopen gemiste pagina's (die zich trouwens extreeeem snel opstapelen in dit topic), wil ook wel eens helpen. ;)

Vind het zelf in ieder geval een mooi apparaatje; zodra er meer over bekend is of reviews, ga ik me er zeker voor interesseren.
Als ik 1 uurtje weg ben zijn er gelijk weer 3 pagina`s bij. Gaat echt hard!!

(was dit met de ps2 ook zo erg?)
Volgens mij is iedereen nu naar huis aan het gaan, ik ga zo ook weg en dan lekker weer achter mn 360 kruipen _/-\o_

Tot morgen GoT`ers --- betr nog, tot op LIVE ---

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Daarvan zijn ze nu pas bij het 6de deel, dus dat zal wel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:24:
Niet geschoten, altijd mis :)
PSX backups schijnen het trouwens op originele PS2 dus wel te doen in bepaalde situaties. Dus het had gekund :)
Ik zou het alleen nooit op het forum zetten als het niet werktte;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:37
Shiver23 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:39:
[...]

Niet geschoten, altijd mis :)
PSX backups schijnen het trouwens op de PS2 dus wel te doen in bepaalde situaties. Dus het had gekund :)
Ik zou het alleen nooit op het forum zetten als het niet werktte;)
In de situatie dat de PS2 is omgebouwd zeker?
Bij mij werk echt geen enkele PS1 backup op m'n PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:30:
http://zuiderpark-compute...04_1624&products_id=60052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:14:
[...]

Heb ik al naar 8 omhoog gegooid, helpt wel een stuk.
Vind alleen als je kijkt dat het een beetje "zwiept" alsof er een kleine vertraging inzit. :X
dit is nou precies de reden waarom ik geen shooters op een console speel. er gaat niets boven een muis.

zowiezo het richten met een pookje is niet mijn smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik ga een extra controllertje aanschaffen voor de 360. Nou is mijn vraag of die wired 360 controller van Joytech goed is? Ik heb verder geen ervaring met Joytech, maar dr zit een aardig prijs verschil in. Iemand deze al aangschaft toevallig?

Trouwens iemand die toevallig weet hoeveel die korting van de Skiq pas op www.skiq.nl oplevert??

[ Voor 18% gewijzigd door Xander84 op 07-12-2005 18:42 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Xander84 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:34:

Trouwens iemand die toevallig weet hoeveel die korting van de Skiq pas op www.skiq.nl oplevert??
Zal wel niet teveel zijn, anders hadden ze het er wel bij gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Chocovla schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:41:
[...]

volledig rgb.
heb je geprobeerd te mailen maar je mail adres bestaat niet volgens hetnet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:57:
[...]

heb je geprobeerd te mailen maar je mail adres bestaat niet volgens hetnet
Profiel was al een tijdje niet meer geupdate O-)

Is nu aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ongelooflijk hoe sommige (op de US gerichte) games punten weggeven:

Madden: Get a First Down: Gain a first down in any offline game mode. (20P)

Een first down? Dat mag ik hopen dat je dat kan, dat zou nooit punten op mogen leveren. Net zoals je eerste Touch Down je 25P oplevert

Of speel een wedstrijd uit : Complete an Offline Game: Successfully complete an offline game. (30P) .

Deze van NBA mag er ook zijn: Get A Triple-Double: This was achieved by getting a triple-double with any player. (250P)

:? 250P?

IMHO wordt het punten systeem op deze manier een beetje verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:34:
Ik ga een extra controllertje aanschaffen voor de 360. Nou is mijn vraag of die wired 360 controller van Joytech goed is? Ik heb verder geen ervaring met Joytech, maar dr zit een aardig prijs verschil in. Iemand deze al aangschaft toevallig?

'k Heb er eens ff wat dieper in gelezen en volgens mij is het zo dat je na aanschaf van die Skiqpas voor 9,95 bij vertoon bij o.a. Primera winkels de games voor de prijzen kunt aanschaffen zoals ze op de site staan. Of je ze vervolgens eerst moet voorbestellen via de website en dan kunt afhalen bij de shop is mij ook niet helemaal niet duidelijk. En of dit 100% klopt ook niet of dat je toch nog korting krijgt op de games die rond de 54 Euro kosten.

Beetje vaag maar 't is een mailtje waard voor diegene die relatieve goedkope games zoekt zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Welke kabel gebruiken jullie voor het digitale geluid???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:41:
Welke kabel gebruiken jullie voor het digitale geluid???
Optische digitale kabel natuurlijk wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:14:
[...]

Heb ik al naar 8 omhoog gegooid, helpt wel een stuk.
Vind alleen als je kijkt dat het een beetje "zwiept" alsof er een kleine vertraging inzit. :X
Had er zelf ook last van. Het heeft er mee te maken dat wanneer je het pookje helemaal één kant op drukt, je sneller omdraait. Moet je maar even tussen de opties kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Slik:

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/XBOXXBOXXBOX.jpg

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Rocha70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Over "backup's" gesproken, ik heb het toch goed begrepen dat de 360 "gebackupte" dvds (films) wel afspeelt?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:14:
[...]

dit is nou precies de reden waarom ik geen shooters op een console speel. er gaat niets boven een muis.

zowiezo het richten met een pookje is niet mijn smaak
Het is alleen met PDZ hoor, andere spellen Far Cry, HL2 en nog meer shooters doen het perfect op de xbox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:29:
Over "backup's" gesproken, ik heb het toch goed begrepen dat de 360 "gebackupte" dvds (films) wel afspeelt?
Dat klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Xander84 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:29:
Dat zou goed kunnen aangezien je een backup maakt en niet weet in welk land je die terug kijkt later, dus regio-vrij? :?

*edit*
Even dan naar andere backups; volledig voor eigen gebruik en vooral gezien de berichtgeving omtrent de DVD-krassen: is het iemand al gelukt om van een XB360-game een exacte kopie te maken?? Ik gok van niet, maar stel niet zoveel prijs op het aanbod van Microsoft om een gekraste DVD te vervangen door PDZ.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:31:
[...]

Dat zou goed kunnen aangezien je een backup maakt en niet weet in welk land je die terug kijkt later, dus regio-vrij? :?

*edit*
Even dan naar andere backups; volledig voor eigen gebruik en vooral gezien de berichtgeving omtrent de DVD-krassen: is het iemand al gelukt om van een XB360-game een exacte kopie te maken?? Ik gok van niet, maar stel niet zoveel prijs op het aanbod van Microsoft om een gekraste DVD te vervangen door PDZ.
Een beetje backup is regio vrij lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, kan nergens anders op internet vinden wat het tekentje voor de scorelijst bij multiplayer wedstrijden betekend, dat is niet degene die wint. Dat is zo raar :?

Iemand enig idee wat het betekend?
Inmiddels noemen wij die persoon altijd de bitch als dat voor zijn naam staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb met PGR3 nu al 3 keer gehad dat iedereen vam het spel verdween. Als je de race uitrijdt wordt je eerste en iedereen achter je 2e. Je ranking veranderd dan niet volgens mij. Ook loopt PGR3 erg vaak vast als ik Gamer cards wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:51:
[...]

Optische digitale kabel natuurlijk wat anders
In ieder geval niet die standaard kabel die in je dvd en ps2 gaat. Is er al een officieele 360 kabel??? (En niet zo'n neppe xbox kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:07:
[...]

In ieder geval niet die standaard kabel die in je dvd en ps2 gaat. Is er al een officieele 360 kabel??? (En niet zo'n neppe xbox kabel)
Moet je wel een 5.1 set of receiver/tuner hebben die een optische ingang heeft anders hoef je er geeneens naar te kijken natuurlijk.

Kabel hoeft niet officieel 360 te zijn. Er zit een optische uitgang op de component HD kabel van de 360 en voor zover ik gehoord heb op alle andere kabels van 360 (officiële) maar dat weet ik niet zeker. De optische kabel kun je overal halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die games op skiq.nl zijn wel goed geprijst zeg!!
Vraag me af of het een blijvertje is, dan is zo`n korting pas wel de moeite waard.

Levertijd : "korte wachttijd " dat staat er dan, lekker duidelijk.

Word ook maar 2 x per week geleverd aan de primera filialen, woensdag en zaterdag.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Is er eigenlijk iets bekend over het uploaden van een custom avatar voor je tag? Vind die standaard plaatjes nou niet bepaald geweldig :O . En om nou via Live zo'n bundeltje met avatars aan te schaffen.....
....ik geef m'n point's liever uit aan extra game content als die beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:21:
Die games op skiq.nl zijn wel goed geprijst zeg!!
Vraag me af of het een blijvertje is, dan is zo`n korting pas wel de moeite waard.

Levertijd : "korte wachttijd " dat staat er dan, lekker duidelijk.

Word ook maar 2 x per week geleverd aan de primera filialen, woensdag en zaterdag.
Ach 2x per week is toch vaak zat, da's max. 3 tot 5 dagen wachten tot je 'em op kunt halen waarschijnlijk. Is te doen toch? Als je normaal online bestelt, ben je die tijd ook wel kwijt aan overmaken geld en versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er zijn andere winkels die zelfs goedkoper zijn zonder dat je een kaart moet aanschaffen. Zelf heb ik spellen besteld bij gcshop. Ik heb dan wel UK spellen gekregen ipv NL spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:39:
Er zijn andere winkels die zelfs goedkoper zijn zonder dat je een kaart moet aanschaffen. Zelf heb ik spellen besteld bij gcshop. Ik heb dan wel UK spellen gekregen ipv NL spellen.
Sommige zijn bij skiq weer goedkoper, vind die site alleen al achterlijk er uitzien.
Kijk maar naar NBA, die is maar 45 euro.

Ik haal het wel liever bij gcshop.nl dan bij zo`n fox kids site!

hoe zie je dan dat het UK spel is, ik heb er ook 2 spellen vandaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 21:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Eigenlijk weet ik het niet zeker, maar normaal krijg je er dan niet een NL handleiding bij? Ik ben trouwens vandaag van League 6 naar League 4 gegaan in PGR3. Ben nog niet goed genoeg, maar ik voel dat er steeds meer progressie is in mijn racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:48:
Eigenlijk weet ik het niet zeker, maar normaal krijg je er dan niet een NL handleiding bij? Ik ben trouwens vandaag van League 6 naar League 4 gegaan in PGR3. Ben nog niet goed genoeg, maar ik voel dat er steeds meer progressie is in mijn racen :D
Ja je hebt gelijk, zijn bijde engelse handleiding en de achterkant is ook engels.
Was me nog geneens opgevallen, lees net alsof het NL is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiverzz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:29:
Is er eigenlijk iets bekend over het uploaden van een custom avatar voor je tag? Vind die standaard plaatjes nou niet bepaald geweldig :O . En om nou via Live zo'n bundeltje met avatars aan te schaffen.....
....ik geef m'n point's liever uit aan extra game content als die beschikbaar komt.
Ik heb een plaatje gekocht van CoD. 20 punten, da's iets van 0,25 euro. Vindt ik nog wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:17:
[...]

Ik heb een plaatje gekocht van CoD. 20 punten, da's iets van 0,25 euro. Vindt ik nog wel meevallen :)
Toch vind ik het jammer dat MS zelfs daar nog geld aan probeert te verdienen.

Ze verdienen toch al minstens 200% op nieuwe games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kiddyl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:03:
Ik heb met PGR3 nu al 3 keer gehad dat iedereen vam het spel verdween. Als je de race uitrijdt wordt je eerste en iedereen achter je 2e. Je ranking veranderd dan niet volgens mij. Ook loopt PGR3 erg vaak vast als ik Gamer cards wil bekijken.
Het hangen van de gamercards is irritant, maar makkelijk te omzeilen :)

Je moet als je de lijst opent, heel even wachten tot de info geladen is. Als je direct de card opent hangt ie. Even 2 sec. geduld, en je hebt het niet. Zal wel een update voor komen.
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:21:
[...]

Haha, in your dreams.

55,- - 65,-

- BTW
- Winkelier
- Transport
- Materiaal (Cd's, boekjes, persen: weinig, maar toch 2,- tot 3,-)
- Developer (grootste deel van het geld)

En dan Microsoft. Ik weet het niet precies, maar ergens rond de 15,- gok ik.

De productie kosten van de Xbox zijn ongeveer 580,-. Ze gaan voor 399,- weg, maar daar heb je hetzelfde verhaal als boven voor. Netto krijgt MS zo'n 250-280 euro per box. Dan moeten ze dus 300,- aan je terug verdienen. Dat komt door games, en dus downloads.

IMHO maakt MS geen misbruik van de situatie. De prijzen van de Marktplaats zijn allesinds redelijk volgens mij. Voor niets gaat de Zon op. Microsoft wil met de 360 Break-even of iets winst draaien. Ze maken niet heel veel geld op je :)

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 07-12-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je krijgt toch wat extra en je HOEFT het niet te kopen. Het wordt aangeboden, je wil het graag hebben, je betaald ervoor.

Voorheen had je ook alleen de game voor het geld, geen lading andere (digitale) stuff erbij, 't is maar wat je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 20:12

star-saber

Ryzen

zoz lekker druk topic.
ik lees al een tijdje mee maar zie bar weinig over de oude xbox games op de 360
bij wie draait bv doa3 perfect op de 360 ?
bij mij loopt deze steeds vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

star-saber schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:32:
zoz lekker druk topic.
ik lees al een tijdje mee maar zie bar weinig over de oude xbox games op de 360
bij wie draait bv doa3 perfect op de 360 ?
bij mij loopt deze steeds vast.
Ik draai Halo 2 regelmatig. Gaat voor 99% heel goed. Heel af en toe wat vertraging, maar da's echt af en toe.

Voor de rest: Laadtijden Halo 2 zijn korter, schermen zijn sneller en net spel is 200% mooier :)

EDIT

Kreeg net nog mail waar de lijst met gamertags bleef :?

bij deze nog een keer:

Alle GoT gamertags

http://www.linuxcompat.info/xbox360/Main_Page

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 07-12-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Volgens mij gaat het geld (iig een gedeelte) naar de ontwikkelaar van de content (en dat is niet altijd Microsoft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:30:
[...]

Het hangen van de gamercards is irritant, maar makkelijk te omzeilen :)

Je moet als je de lijst opent, heel even wachten tot de info geladen is. Als je direct de card opent hangt ie. Even 2 sec. geduld, en je hebt het niet. Zal wel een update voor komen.

[...]
Zelfs dan loopt het soms bij mij vast. Het enige dat ik kan doen is de XBOX 360 opnieuw opstarten. Het gebeurt gewoon te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Heeft iemand Fifa 2006 Road To World Cup aan geschaft ? Ik wil eigenlijk wel graag een voetbal game helaas krijgt Fifa niet zulke goede reviews, wat niet wil betekenen dat ik het ook een slechte game vind, Maar Ik vind het toch een hoop geld om over de balk te gooien mocht het tegenvallen. Maybe dat een mede tweaker me over de lijn kan halen om hem te don kopen.

Ik wil gewoon relaxt voor het uitgaan ff tegen wat maten kunnen voetballen ;) Dat er features tekort komen gefe ik dan ook nix om zolang de gameplay maar ok is en het lekke vlot weg speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op donderdag 08 december 2005 @ 07:43:
Heeft iemand Fifa 2006 Road To World Cup aan geschaft ? Ik wil eigenlijk wel graag een voetbal game helaas krijgt Fifa niet zulke goede reviews, wat niet wil betekenen dat ik het ook een slechte game vind, Maar Ik vind het toch een hoop geld om over de balk te gooien mocht het tegenvallen. Maybe dat een mede tweaker me over de lijn kan halen om hem te don kopen.

Ik wil gewoon relaxt voor het uitgaan ff tegen wat maten kunnen voetballen ;) Dat er features tekort komen gefe ik dan ook nix om zolang de gameplay maar ok is en het lekke vlot weg speelt. :)
Is er nergens een gameshop in de buurt waar je de game kunt testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Ik heb nog wat tips voor mensen die problemen hebben met het aimen in Perfect Dark Zero. Bij controls kun je de volgende dingen doen om het wat beter te laten werken.

Control style: Standaard (Dit zorgt er voor dat het linker pookje is om te lopen en het rechter om te aimen)
Sensitivity: 80 (Hierdoor reageerd het spel gewoon veel sneller en beter)
Autocenter aim: ON (Je aim wordt tijdens het lopen weer naar het midden gebracht)
X/Y Sensitivity: ON (Gevoeligheid wat betreft omhoog/omlaag en links/rechts wordt los geregeld)
Y Sensitivity: 20 (Je kijkt minder snel omhoog en omlaag, hierdoor is het makkelijker om naar links en rechts te mikken zondat dat je aim ineens omhoog of omlaag schiet)
Fast Look: Off (Hierdoor draai je niet ineens heel snel om als je het pookje helemaal naar rechts of links duwt, waardoor je dus 360graden lang met dezelfde snelheid rond draait)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
BlowFish schreef op donderdag 08 december 2005 @ 07:43:

Een vriend van mij heeft deze gisteren gekocht. Hoewel wij beide al jarenlang PES aanhangers zijn verteld hij mij dat deze niet verkeerd is. Ik zelf heb hem nog niet gespeeld (gaat vandaag wel gebeuren :P). Grafisch zou het natuurlijk mooi zijn en kwa gameplay ook. Máár, er werd me ook verteld dat het toch geen PES is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch alsnog PES 5 kopen voor de oude Xbox? Deze draait, als het goed is, ook op de Xbox 360 en voor zover ik heb begrepen werkt Live zelfs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:09:
Ik heb nog wat tips voor mensen die problemen hebben met het aimen in Perfect Dark Zero. Bij controls kun je de volgende dingen doen om het wat beter te laten werken.

Control style: Standaard (Dit zorgt er voor dat het linker pookje is om te lopen en het rechter om te aimen)
Sensitivity: 80 (Hierdoor reageerd het spel gewoon veel sneller en beter)
Autocenter aim: ON (Je aim wordt tijdens het lopen weer naar het midden gebracht)
X/Y Sensitivity: ON (Gevoeligheid wat betreft omhoog/omlaag en links/rechts wordt los geregeld)
Y Sensitivity: 20 (Je kijkt minder snel omhoog en omlaag, hierdoor is het makkelijker om naar links en rechts te mikken zondat dat je aim ineens omhoog of omlaag schiet)
Fast Look: Off (Hierdoor draai je niet ineens heel snel om als je het pookje helemaal naar rechts of links duwt, waardoor je dus 360graden lang met dezelfde snelheid rond draait)
Ja dit heb ik geprobeert en scheelt echt heel veel. Reageert veel sneller, word nu ook is een x eerste op LIVE. Dus iedereen die zit te twijfelen om PDZ aan te schaffen om deze reden, haal m nu.

Phydomir, dank je voor de info. Kan eindelijk normaal PDZ spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:41:
Dus iedereen die zit te twijfelen om PDZ aan te schaffen om deze reden, haal m nu.
LOL ... heb m al liggen sinds launch day, maar het schijfje heeft tot nu toe nog niet langer dan een uurtje in de 360 mogen verkassen........

.........Damn you, PGR3 >:)

Moet dit weekend toch maar eens echt beginnen met PDZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Premium van iemand overgenomen en heb nu een vraag voor Live. Je krijgt van Microsft een maand een gold abbo voor Live. De vorige eingenaar heeft hier een paar dagen gebruik van gemaakt. Kan ik nou zijn account verwijderen en die van mij toevoegen?
Als ik die van mij wil toevoegen dan kan ik of betalen of een Silve abbo kiezen.

Iemand enig idee hoe ik de resterende tijd op mijn account krijg?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:56:
[...]

LOL ... heb m al liggen sinds launch day, maar het schijfje heeft tot nu toe nog niet langer dan een uurtje in de 360 mogen verkassen........

.........Damn you, PGR3 >:)

Moet dit weekend toch maar eens echt beginnen met PDZ.
Hetzelfde probleem hier. ofja, probleem ;)

Sinds vorige week kan ik geen afstand van Most Wanted doen.

Damn wat is het verslavend om nu weer tegen de politie te racen en ze alle kanten op te beuken!!
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.