Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.941 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56

Pubbert

random gestoord

Weet iemand waar die Xbox360 AV (VGA) Kabels op voorraad zijn? Mediamarkt Duitsland en Eindhoven verwachten ze pas over 1/2 weken ;( Mijn LCD TV heeft geen komponent, en s-video is maar max kan geen 720p aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Pubbert op 07-12-2005 09:59 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Thund3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:58:
Weet iemand waar die Xbox360 AV (VGA) Kabels op voorraad zijn? Mediamarkt Duitsland en Eindhoven verwachten ze pas over 1/2 weken ;( Mijn LCD TV heeft geen komponent, en s-video is maar max kan geen 720p aan.
Media Markt Heerlen had ze laatst nog, en ook Media Markt Herzogenrath (D). 30 euro/p

Trouwens, ik heb PDZ uitgespeeld, en het staat niet bij me achievements ? Is dit een bug ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door AvanCade op 07-12-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:58:
dimensionplus heeft ze nog op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
AvanCade schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:02:
[...]

Media Markt Heerlen had ze laatst nog, en ook Media Markt Herzogenrath (D). 30 euro/p

Trouwens, ik heb PDZ uitgespeeld, en het staat niet bij me achievements ? Is dit een bug ofzo?
Heerlen heeft ze niet meer, ik loop daar elke dag even naar binnen als ik terugkom van mijn werk.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel leveren ze ongeveer bij dimension plus. Is ook betrouwbaar?, wil m nu eigenlijk bestellen (advanced-scart).

Vind ze met games wel prijzig bij dimension-plus.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:18:
Hoe snel leveren ze ongeveer bij dimension plus. Is ook betrouwbaar?, wil m nu eigenlijk bestellen (advanced-scart).
Betrouwbaar zeer zeker, en naar mijn mening leveren ze zo snel ze kunnen (2 dagen was het toen bij mij van bestellen tot in huis hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb even de Achievements van PGR3 bijgewerkt bijna alle punten staan er nu bij :). (Met dank aan Mirik, kon lekker spieken bij zijn 790 behaalde punten met PGR3 :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat ja. Is er ook een site waar alle achiefments staan voor de games die nu beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
curry684 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:49:
[...]

a) Hoe de n**k doe je dat en
b) Hoeveel score heb je dan :P

Ik had gisteren met de grootste moeite F :D
Iets meer dan 19miljoen punten (nummer 44 op leaderboard) :D

Hoe
Versla eerst een zooi vijanden zonder in focus-mode te komen. Op deze manier krijg je multipliers in de vorm van brutal, carnage en frenzy. Heb je daar een zooi van (50 carnage ofzo) dan moet je zorgen dat je bij het vechten in focus-mode komt. Omdat je meer dan 10 carnage hebt komen in focus-mode speciale trollen die weer extra punten opleveren. Op deze manier kan je veeeeeel punten scoren!

Tips
  • Krijg geen klappen, want dan tellen je multipliers af!!!
  • Wanneer je in focus-mode bent en je bent pummel weed sla dan een vijand in de lucht, switch naar die veredelde ijsbeer (ben naam ff kwijt) en gooi spikes naar het mannetje. Dit kan je soms wel 20 keer doen en elke keer (ookal is het poppetje dood!!' krijg je er punten bij.
Hiermee moet het wel lukken dacht ik zo :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Merci, dan moet ik eens gaan experimenteren met de bullettime :P

Hoe trigger je die overigens en hoe stel je dat uit?

edit:
beest heet Chilla btw
;)

[ Voor 15% gewijzigd door curry684 op 07-12-2005 10:29 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:24:
Leuk dat ja. Is er ook een site waar alle achiefments staan voor de games die nu beschikbaar zijn?
De Wiki straks ;). Ik haal ze nu van andere gamercards van mensen met hoge gamerscores :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat punten systeem is niet goed voor mijn nachtrust, bah O-)

Ja, goede site die Wiki. Handig idd voor de achiefments.

Tot mijn spijt zie ik alleen bijna niemand met NFS!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:29:
Tot mijn spijt zie ik alleen bijna niemand met NFS!
Alle achievements staan nu wel op de Wiki. (mooi bezigheid om je stage mee door te komen, dat Wiki :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
hmm vaag, ik kreeg laatst de clean racer badge bij PGR3, maar die staat er nergens bij, en ook niet in mijn overzicht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:44:
hmm vaag, ik kreeg laatst de clean racer badge bij PGR3, maar die staat er nergens bij, en ook niet in mijn overzicht
Badges != Achievements heh. Ik weet niet of je daar op doelde maar badges hebben niet zoveel met je gamerscore te maken, zijn gewoon dingen die je kan halen in het spel zelf. (alle King Kong achievements nu ook in de Wiki)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:13

Xun

De lijst ziet er keurig uit van de gamertags :D (en ik sta er ook goed in :P ) hopelijk kan ik vanaaf wat gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
cybermans schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:40:
MS vult zeker wel een niche. Het uber grote gemak met online gaming. Ik heb het nog nooit zo makkelijk en goed gezien als het nu is met de 360.

Trouwens de wiki is online http://www.linuxcompat.info/xbox360

Ik zal daar voor alle GoT'ers die willen een page aanmaken. Voordat jullie me vol spammen ik ga met PWM eerst de huidge lijst er inzetten
Mag ik ook een accountje?

Waarom alles eigenlijk in het Engels?

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 07-12-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47
Was gisteren online aan het racen in PGR en toen werd het uit gezonden op Gotham TV.. Is gelijk een achievement...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik zit me hier flink op te vreten over PDZ. De game is net zo leuk als ie frustrerend is.

Er zijn weinig dingen waar ik echt jeuk van krijg, maar wat heb ik toch een ongekende diepgekoesterde HAAT voor shooters die proberen een stealth-game te zijn. Die map dat je buiten een nachtclub rond moet sneaken (level 2) is echt belachelijk: de bad-guys kunnen me wel zien onder een lantaarnpaal maar daarbuiten niet? En waarom wordt ik in die map bij een checkpoint gespawned op een locatie waar ik nog nooit ben geweest? Leuk dat je je eigen pad kunt bepalen, maar dan wil ik ook dat die gesaved wordt. Wat me dan bij het volgende punt brengt:

Ik wil mijn game saven wanneer IK er zin in heb. En dus niet hetzelfde stuk 10 keer achter elkaar te spelen, om dan telkens te stranden bij 1 probleem die 15 minuten verwijderd is van een savepoint. Dit zijn eigen momenten waarop ik de controller weg leg en iets anders ga doen. Zo niet dan gaan er dingen door het raamkozijn van mijn flat vliegen heb ik het idee, en daar is geen enkele voetganger bij gebaat.

En naast dit alles lukt het me absoluut niet om in multiplayer verder te komen, als in: hoger eindigen dan op de laatste plek. Het richten is een biatch die ik graag zou willen verleiden, maar ze heeft kennelijk genoeg vrienden :( Ik ontvang een headshot zodra ik mijn kop om de deur steek, maar wanneer ik twee magazijnen leeg vanachter op een onschuldige jongedame dan huppelt ze vrolijk verder. Heeft iemand toevallig tips hiervoor? Invert aim ja of nee? Veel de zoom-in functie gebruiken? Gewoon meer trainen? Of speel ik teveel met 1337s in m'n friendlist die Halo2 kunnen dromen?

Begrijp me niet verkeerd: er zitten dingen in deze game (voornamelijk grafisch) waar ik wel voor ben te prikken als shooterfan, maar op het moment ben ik meer geergerd dan blij met PDZ.

[ Voor 8% gewijzigd door BlueAce op 07-12-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:09:
[...]

dimensionplus heeft ze nog op voorraad
Great want die zoek ik ook nog steeds! Hebben die toevallig ook losse harddisks, of weet iemand waar ik die kan bestellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
curry684 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:29:
Merci, dan moet ik eens gaan experimenteren met de bullettime :P

Hoe trigger je die overigens en hoe stel je dat uit?

edit:
beest heet Chilla btw
;)
Chilla die ja :P

Als je aan het vechten bent zie je een meter oplopen onder je score. Als deze helemaal lichtblauw is dan kom je in focus-mode. Dit is het gemakkelijkste te doen met pummelweed door gewoon op twee trollen in te meppen. Heb je een groep vijanden dan kan je het het beste doen met Mr Ruin door gebruik te maken van de cyclone-techniek en tegen alle trollen aan te beuken.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Cybermans: klopt het dat ik geen nieuwe articles kan aanmaken? Ik wil de lijst met Madden 06 Achievements aanmaken maar deze Wiki n00b ziet nergens een optie om een nieuwe aan te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
BlueAce schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:50:
Ik zit me hier flink op te vreten over PDZ. De game is net zo leuk als ie frustrerend is.

Er zijn weinig dingen waar ik echt jeuk van krijg, maar wat heb ik toch een ongekende diepgekoesterde HAAT voor shooters die proberen een stealth-game te zijn. Die map dat je buiten een nachtclub rond moet sneaken (level 2) is echt belachelijk: de bad-guys kunnen me wel zien onder een lantaarnpaal maar daarbuiten niet? En waarom wordt ik in die map bij een checkpoint gespawned op een locatie waar ik nog nooit ben geweest? Leuk dat je je eigen pad kunt bepalen, maar dan wil ik ook dat die gesaved wordt. Wat me dan bij het volgende punt brengt:

Ik wil mijn game saven wanneer IK er zin in heb. En dus niet hetzelfde stuk 10 keer achter elkaar te spelen, om dan telkens te stranden bij 1 probleem die 15 minuten verwijderd is van een savepoint. Dit zijn eigen momenten waarop ik de controller weg leg en iets anders ga doen. Zo niet dan gaan er dingen door het raamkozijn van mijn flat vliegen heb ik het idee, en daar is geen enkele voetganger bij gebaat.

En naast dit alles lukt het me absoluut niet om in multiplayer verder te komen, als in: hoger eindigen dan op de laatste plek. Het richten is een biatch die ik graag zou willen verleiden, maar ze heeft kennelijk genoeg vrienden :( Ik ontvang een headshot zodra ik mijn kop om de deur steek, maar wanneer ik twee magazijnen leeg vanachter op een onschuldige jongedame dan huppelt ze vrolijk verder. Heeft iemand toevallig tips hiervoor? Invert aim ja of nee? Veel de zoom-in functie gebruiken? Gewoon meer trainen? Of speel ik teveel met 1337s in m'n friendlist die Halo2 kunnen dromen?

Begrijp me niet verkeerd: er zitten dingen in deze game (voornamelijk grafisch) waar ik wel voor ben te prikken als shooterfan, maar op het moment ben ik meer geergerd dan blij met PDZ.
PDZ is kwa stealth enorm slecht, dit viel mij ook al op. Het lukt je nooit van je leven om ook maar 1 level stealth te voltooien.

Daarnaast is het richten van PDZ ook moeilijk, maar naar mate je het speelt lukt het je steess beter als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlueAce schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:50:

Vind ik ook vervelend, dat trage richten.
Jij had het over die level met de discotheet, ik had er ook geen zin in om rond te sluipen en heb maar de rambo-style aangenomen. Vond de muziek in die discotheek wel erg cewl, vooral als je met die speciale kijker inzoomd. Ik draaide mn 5.1 set maar wat verder open!

En idd online, daar lopen gasten rond die je in 1x een headshot geven, snap ook niet hoe ze dat voor elkaar krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:07:
[...]

Vind ik ook vervelend, dat trage richten.
Jij had het over die level met de discotheet, ik had er ook geen zin in om rond te sluipen en heb maar de rambo-style aangenomen. Vond de muziek in die discotheek wel erg cewl, vooral als je met die speciale kijker inzoomd. Ik draaide mn 5.1 set maar wat verder open!

En idd online, daar lopen gasten rond die je in 1x een headshot geven, snap ook niet hoe ze dat voor elkaar krijgen...
ik meen overal te hebben gelezen dat je de "look sensitivity" moet opschroeven, dan wordt het een stuk beter qua richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:11:
[...]

ik meen overal te hebben gelezen dat je de "look sensitivity" moet opschroeven, dan wordt het een stuk beter qua richten
Heb ik al naar 8 omhoog gegooid, helpt wel een stuk.
Vind alleen als je kijkt dat het een beetje "zwiept" alsof er een kleine vertraging inzit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:53

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:14:
[...]

Vind alleen als je kijkt dat het een beetje "zwiept" alsof er een kleine vertraging inzit. :X
Dat is inderdaad heel irritant. Hopelijk zorgen volgende shooters er voor dat dit niet meer gebeurd.
* Phydomir hoopt heel erg dat er binnen een jaar of wat een nieuwe Timesplitters game komt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 11:35
AM-PM: ff naar een page toe surfen waar die zou MOETEN komen dus in het geval van madden 2006
www.linuxcompat.info/xbox360/Madden_2006 en dan op edit drukken.

Curry geef maar ff een mail adres op irc ofzo dan maak ik er een voor je aan

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met het patchen van spellen via LIVE, is er al bekend dat er al fixes zijn voor games, bv: NFS kleine framedrops, PDZ kijk-lag.
Of worden de spellen niet gepatched na release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Cybermans, ik las het al in de Wiki, thanks! :). /me AM-PM maakt er zijn dagtaak van om die achievements in te vullen en compleet te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
cybermans schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:21:
AM-PM: ff naar een page toe surfen waar die zou MOETEN komen dus in het geval van madden 2006
www.linuxcompat.info/xbox360/Madden_2006 en dan op edit drukken.

Curry geef maar ff een mail adres op irc ofzo dan maak ik er een voor je aan
Ik kan niet op IRC op m'n werk maar het mailadres in m'n profiel werkt goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:14:
[...]

Daar heb ik ook last van alsof ie even moet accelereren. Ik ben nu bij missie 9 en pd0 kan echt een b*tch zijn tot nu toe ben ik de missies doorgekomen met gewoon rossen zeggen maar. De missie waar ik nu ben is in een oerwoud en je moet hier stealth technieken gebruiken anders haal ik hem niet want het level ligt vol met spider bots en mijnen. Ik word er regelmatig para van :+
Op live word ik nog zwaar geowned dus als iemand zin heeft in een noob potje...heel graag...mijn gamertag staat in de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit de Wiki dudes.

Alleen 1 opmerking/vraag, update hij die gamertags images automatisch? Want mijn score en rep staat nog lager als nu. 165 ipv. 295 en 3 ipv. 3 1/4 sterretje. :?

@AM-PM: Dude morgen heel de avond lang...PGR3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
@ID83 _/-\o_ kom maar op :9

Cybermans; Madden artikel is af maar hij staat niet tussen de games :?

Thanks Cybermans, weer wat geleerd :)

[ Voor 13% gewijzigd door AM-PM op 07-12-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
curry684 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:24:
[...]

Ik kan niet op IRC op m'n werk maar het mailadres in m'n profiel werkt goed hoor ;)
Sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bah, dus die kleine k*t spinnen kom je later weer tegen! Toen ik die in de 1e level al zag wou ik bijna het spel al gaan omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen vrijdag met geluk ook een Xbox 360 bemachtigd. Ik wist dat ze al flink waren uitverkocht, dus dacht ik "ik wacht wel tot het allemaal wat rustiger wordt" Ga ik vrijdag naar duitsland, ligt daar in een supermarkt gewoon nog Xbox360 in de schappen? Ik meteen meenemen natuurlijk :P Moest echter wel tot na het weekend wachten tot ik weer in Nederland was om spellen te kopen, want de duitse spellen hebben geen woord engels :(

Nu heb ik PDZ, Tony hawk en Amped 3. Ben met PDZ ook in dat oerwoud, lekker moeilijk :P

Als iemand eens online wil spelen, laat het me maar weten ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-07 08:24

Broeils

Lock on..!

Ik vind dit spel op live wel makkelijk. Beetje headshots maken en je rent zo door de concurrentie heen... Met die P90 gun (heeft zoeen speciale vision modus) vind ik het het makkelijkst.

Heb inderdaad nog niet veel gespeeld omdat ik meer met pgr3 bezig ben ;)

Mijn Gamertag: TheBroeils | Mijn Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mag ik 1 ding zeggen over PGR3: ik hááát cone challenges... (alhoewel ik bij mijn laatste wel 65e was op de wereldranglijst :D)

zijn er nog meer games regiovrij eigenlijk... zag namelijk dat DoA4 in december vandaag uitkomt in de VS... is wel interessant natuurlijk. (wanneer komt ie hier?)

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:53:
mag ik 1 ding zeggen over PGR3: ik hááát cone challenges... (alhoewel ik bij mijn laatste wel 65e was op de wereldranglijst :D)
Die vind ik juist wel geinig om te doen, geen moeite mee. Ik háát speed challenge's, ben er veel te slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:13

Xun

AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:59:
[...]

Die vind ik juist wel geinig om te doen, geen moeite mee. Ik háát speed challenge's, ben er veel te slecht in.
ga bij elkaar op de koffie en speel ondertussen wat pgr3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Xun schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:00:
[...]

ga bij elkaar op de koffie en speel ondertussen wat pgr3 ;)
Waarom moeite doen als je ook live hebt? Als ik tenminste niet op die (%&$*(%&*$ stage zat. Ik kwam net een lijst met Xbox Collecters Items tegen, hebben! Staan ook nog wat nooit gereleasedde Xbox 1 spellen tussen.

[ Voor 14% gewijzigd door AM-PM op 07-12-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:50:
Heb afgelopen vrijdag met geluk ook een Xbox 360 bemachtigd. Ik wist dat ze al flink waren uitverkocht, dus dacht ik "ik wacht wel tot het allemaal wat rustiger wordt" Ga ik vrijdag naar duitsland, ligt daar in een supermarkt gewoon nog Xbox360 in de schappen? Ik meteen meenemen natuurlijk :P Moest echter wel tot na het weekend wachten tot ik weer in Nederland was om spellen te kopen, want de duitse spellen hebben geen woord engels :(

Nu heb ik PDZ, Tony hawk en Amped 3. Ben met PDZ ook in dat oerwoud, lekker moeilijk :P

Als iemand eens online wil spelen, laat het me maar weten ^_^
Premium versie of core, de laatste is nl. sowieso beter verkrijgbaar. Premium wel verkrijgbaar in Duitsland zou wel lachen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Hiero (Enschede) vlak over de grens zijn ook nog 360's te koop, ik denk dat de hype in Duitsland niet zo is als in NL.

Sorry: het betreft de Premium versie

[ Voor 17% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:12:
Hiero (Enschede) vlak over de grens zijn ook nog 360's te koop, ik denk dat de hype in Duitsland niet zo is als in NL.
Nogmaals, Premium of Core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Premium versie of core, de laatste is nl. sowieso beter verkrijgbaar. Premium wel verkrijgbaar in Duitsland zou wel lachen zijn
Premium versie. Ik denk zowieso dat niemand naar zo'n systeem gaat zoeken in een supermarkt :D

Was echter wel helemaal onderin bij Munchen in de buurt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 21:52
Even een vraag over de Extender Functionaliteit.

Ik wil graag een andere map toewijzen voor content dan My documents. Echter staat er dan in de help dat om de content settings te veranderen je dan even de Extender Manager moet opstarten en dan settings doen.

Alleen dan kom je dus in dat install menu zeg maar, wat je eerst nodig had om de boel te connecten. Alleen daar kan je (manual settings) niet zelf een map kiezen slechts My documents uitvinken!! Wie weet hoe je andere mappen toevoegd om te laten sharen via MCE Extender. Windows Media Connect werkt hier wel gewoon goed mee daar kan je extra mappen toevoegen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:16:
[...]

Premium versie. Ik denk zowieso dat niemand naar zo'n systeem gaat zoeken in een supermarkt :D

Was echter wel helemaal onderin bij Munchen in de buurt.
Haha ik had er zelfs vannacht over gedroomd, volgens mij dat ik in de kledingzaak 'Hier' of Trekpleister de Premiums en Cores de winkel uit zag vliegen, dus mij verbaast niks meer ;)
Dan zit de 360 al wel echt in je bloed he... damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt hetzelfde als bij bv. kazaa!
Je kunt gewoon ädd folder" doen en dan een map aanwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:22:
Werkt hetzelfde als bij bv. kazaa!
Je kunt gewoon ädd folder" doen en dan een map aanwijzen.
En waar vind je die functie add folder. Met windows media connect kan je indd gewoon add folder doen en dan File Sharing aan zetten en klaar. Maar blijkbaar die je voor Media Center het opnieuw aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:21:
[...]

Haha ik had er zelfs vannacht over gedroomd, volgens mij dat ik in de kledingzaak 'Hier' of Trekpleister de Premiums en Cores de winkel uit zag vliegen, dus mij verbaast niks meer ;)
Dan zit de 360 al wel echt in je bloed he... damn
Moet je 's avonds toch maar een wijntje minder drinken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:26:
[...]

En waar vind je die functie add folder. Met windows media connect kan je indd gewoon add folder doen en dan File Sharing aan zetten en klaar. Maar blijkbaar die je voor Media Center het opnieuw aan te geven.
Werkt het niet als je die mappen "shared" ?
(ik gebruik zelf geen MCE, doe het met WinXP en dat progsel van M$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Banjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:26:
[...]

Druk op info als je bijv onder mijn muziek zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Oplossing gevonden voor de MCE gebruikers:

(http://www.microsoft.com/...nter/extender/mcefaq.mspx)

How do I add additional music, pictures or videos on the Xbox 360 console? As part of the setup process, music, pictures, and videos are located on the Media Center PC and added to the content presented on the Xbox 360 console. To add additional content for use on the Xbox 360 console, complete the following:

Using the Xbox 360 Universal Remote or the Xbox 360 Media Remote:
Press START (Green Button) and then select either My Music, My Pictures, or My Videos.
Press INFO on the remote.
Select Add Music, Add Pictures, or Add Video and then press OK on the remote
Follow the steps on screen to add additional content.
Using the Xbox 360 Controller:

Make sure Windows Media Center is running.
On the Xbox 360 controller, press the Start button and then select either My Music, My Pictures, or My Videos.
Press the X button on the controller.
Select Add Music, Add Pictures, or Add Video and then press the A button on the controller.

mochten er nou veel mensen dit niet weten is het misschien iets voor de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Banjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:39:

How do I add additional music, pictures or videos on the Xbox 360 console? As part of the setup process, music, pictures, and videos are located on the Media Center PC and added to the content presented on the Xbox 360 console. To add additional content for use on the Xbox 360 console, complete the following:

Press START (Green Button) and then select either My Music, My Pictures, or My Videos.

On the Xbox 360 controller, press the Start button and then select either My Music, My Pictures, or My Videos.
Select Add Music, Add Pictures, or Add Video and then press the A button on the controller.

Je kan trouwens ook met display geloof ik zoom instellingen aanpassen in MCE dit is wel is handig als MCE foute beslissingen neemt bij afspelen van hdtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Met dat media connect vind ik heeel vervelend werken. Ik heb nogal wat mp3's en allemaal netjes opgedeeld in verschillende mappen onder de hoofdmap in d:\muziek\ etc...
Als ik nu via de 360 een nummer probeer op te zoeken waarvan ik weet wara het staat kan ik hem niet vinden. Ik zie geen map structuur oid. Alleen maar eindeloos lange reeksen.
Hoe zit dit nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Handig voor de mensen die meerdere dingen willen aansluiten op 1 TV of versterker

http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=741480

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:43:
Met dat media connect vind ik heeel vervelend werken. Ik heb nogal wat mp3's en allemaal netjes opgedeeld in verschillende mappen onder de hoofdmap in d:\muziek\ etc...
Als ik nu via de 360 een nummer probeer op te zoeken waarvan ik weet wara het staat kan ik hem niet vinden. Ik zie geen map structuur oid. Alleen maar eindeloos lange reeksen.
Hoe zit dit nu precies?
Het word gesorteerd op MP3-Tag, erg vervelend idd!
(ik kan ook alles weer opnieuw sorteren, beter had ie gewoon de mapstructuur overgenomen)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:47:
[...]

Het word gesorteerd op MP3-Tag, erg vervelend idd!
(ik kan ook alles weer opnieuw sorteren, beter had ie gewoon de mapstructuur overgenomen)
Ik ga dus echt niet 80+ Gb aan mp3s hersorteren omdat ms een slecht programma heeft ontwikkeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
OcNewB schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:52:
[...]

Ik ga dus echt niet 80+ Gb aan mp3s hersorteren omdat ms een slecht programma heeft ontwikkeld..
Volgens mij kan je al die mappen gewoon los sharen. En dan kan je bij MCE Extender wel kiezen welke map je muziek uit wilt luisteren. Als je echter alleen bijvoorbeeld D:\Muziek doet dan krijg je indd een grote waslijst. Ga je echter al die mappen los sharen (nog steeds veel werk) dan zou je wel per map moeten kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

OcNewB schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:52:
[...]

En terecht... Ik baal er ook van, maar kies dus gewoon "Play All" zolang ik weet dat de directory op mijn PC maar interessante mp3's bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:56:
[...]

En terecht... Ik baal er ook van, maar kies dus gewoon "Play All" zolang ik weet dat de directory op mijn PC maar interessante mp3's bevat.
Ik probeerde jou gisteren trouwens eens te joinen met PGR3 maar ik kreeg de melding: Couldn' t communicate with all players of iets dergelijks. Je stond echter wel online in playtime dus misschien dat het daardoor toch niet kon... Of zijn er meer mensen die dit soort meldingen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

OcNewB schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:43:
Hoe zit dit nu precies?
Geen ID3 tags? ik denk dat hij daarop sorteert zoals de meeste :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Banjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:02:
[...]

Ik probeerde jou gisteren trouwens eens te joinen met PGR3 maar ik kreeg de melding: Couldn' t communicate with all players of iets dergelijks. Je stond echter wel online in playtime dus misschien dat het daardoor toch niet kon... Of zijn er meer mensen die dit soort meldingen krijgen?
Melding komt regelmatig voor; ik kan me 2 dingen voorstellen:

- Op het moment van Accepten Game Request zit de lobby al vol.
- Persoon B in lobby (gecreeerd door Persoon A) nodigt Persoon C uit, maar die kent Persoon A niet.

Anyone een idee of moeten we dit eens testen met een paar mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 17:06
Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:53:
zijn er nog meer games regiovrij eigenlijk... zag namelijk dat DoA4 in december vandaag uitkomt in de VS... is wel interessant natuurlijk. (wanneer komt ie hier?)
Call of Duty 2
Condemned
Football Manager 2006
Gun
Quake 4
Ridge Racer 6 (US VERSION)
Tony Hawks : American Wasteland

Bron

[ Voor 13% gewijzigd door PeterPan op 07-12-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:30:
[...]

Moet je 's avonds toch maar een wijntje minder drinken. ;)
Neu, zonder wordt 't nog erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
curry684 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:49:
[...]

Waar heb je die gezien? Ik stap volgend jaar ergens over op HD-LCD met component of HDMI, dus vind 30 euro nu te duur voor RGB-SCART eigenlijk.
www.dimplus.nl :)
EDIT: Ik zie net dat hij nu alleen nog bij Xbox staat, hij stond eerst ook bij Xbox360
sWORDs schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:41:
[...]

Nope, precies het totale aankoopbedrag, dat is nou net het vreemde. Mensen die hem voor 100 euro meer verkopen lijken nog meer reacties te krijgen. Iemand nog een goede tip waar een xbox 360 te verkopen? Of zou mijn vraagprijs toch te hoog zijn? (premium + 2 x play and charge, extra wireless controller, advanced scart cable, advanced remote, pgr3 voor 605) Of moet ik dingen los gaan verkopen?
Als je hem nog kwijt wil, voeg me even toe op msn :)

[ Voor 5% gewijzigd door Wekko306 op 07-12-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Max3400; dat 2e is geen probleem weet ik uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
eerder een probleem met firewalls van je router. Als je geen portforwarding hebt en geen uPnP kunnen sommige mensen niet verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:56:
[...]

Volgens mij kan je al die mappen gewoon los sharen. En dan kan je bij MCE Extender wel kiezen welke map je muziek uit wilt luisteren. Als je echter alleen bijvoorbeeld D:\Muziek doet dan krijg je indd een grote waslijst. Ga je echter al die mappen los sharen (nog steeds veel werk) dan zou je wel per map moeten kunnen kijken.
Ja dat is duidelijk veel werk. Kheb nogal veel abums.
Als we nu veel gaan klagen neemt M$ het misschien wel over })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Kun je geen playlists sharen? Dat je dan per album een playlist maakt ofziets, dat lijkt me echt ets voor microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:39:

Thx!!!!!!!!!!!!

Daar heb ik gisteren zo lang naar zitten zoeken. Ik kreeg altijd zelfde liedjes wat ik ook deed op computer. Btw is er een beperking van aantal liedjes in medecia center op xbox360

Ik heb er zo een 30000? Gaat dat gaan? Nu neemt hij er altijd een 1800 en dan geeft hij geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:43:
Kun je geen playlists sharen? Dat je dan per album een playlist maakt ofziets, dat lijkt me echt ets voor microsoft.
Ja dat kan, dat is geen probleem.

De muziek wordt net zo ingedeeld als in Windows Media Player. Ik houd daar m'n muziek altijd in bij, dus ik heb er geen last van. Op de 360 gaat het voor mij gewoon hetzelfde. Ik irriteer me wel aan het lange scrollen naar beneden. Daar moet toch een snellere manier voor zijn 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door ErectionJackson op 07-12-2005 13:45 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17
Opzich is het redelijk normaal bij mp3 spelers dat er op id3 tags gesorteert wordt i.p.v. directory structuren, maar ik begrijp jullie frustraties.
Mocht men zijn verzameling gaan taggen: Tag & Rename is een geweldig goed programma voor het taggen. Het kan goed batch taggen, en kan ook zelf tags uit een database halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:16
weet iemand eigenlijk of MS wel van plan is om xvid, divx te ondersteunen in mediacenter? ik vind het onwijs gaaf maar het merendeel van de TV series die ik kijk download ik in Divx/Xvid. en dan ben ik weer verplicht om het op mn oude xbox en of PC te gaan kijken. in mijn ogen is dit een beetje een misstap van MS aangezien je op de PC wel gewoon xvid/divx kunt afspelen in Media Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JacquesDoekjes schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:51:
Opzich is het redelijk normaal bij mp3 spelers dat er op id3 tags gesorteert wordt i.p.v. directory structuren, maar ik begrijp jullie frustraties.
Mocht men zijn verzameling gaan taggen: Tag & Rename is een geweldig goed programma voor het taggen. Het kan goed batch taggen, en kan ook zelf tags uit een database halen.
Uit wat voor database?
Een soort van Gracenote (CDDB)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
ErectionJackson schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:44:
[...]

Ja dat kan, dat is geen probleem.

De muziek wordt net zo ingedeeld als in Windows Media Player. Ik houd daar m'n muziek altijd in bij, dus ik heb er geen last van. Op de 360 gaat het voor mij gewoon hetzelfde. Ik irriteer me wel aan het lange scrollen naar beneden. Daar moet toch een snellere manier voor zijn 8)7
Volgens mij kun je met de rechter trigger sneller scrollen...(kan het nu niet dubbelchecken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:00:
[...]

Volgens mij kun je met de rechter trigger sneller scrollen...(kan het nu niet dubbelchecken)
Klopt, rechts = omlaag - links = omhoog.
Hebben ze van XBMC gestolen :P

EDIT: als ze nu ook die mapstructuur hadden overgenomen >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:58:
[...]

Uit wat voor database?
Een soort van Gracenote (CDDB)?
Jep CDDB, en ik dacht ook nog een andere (freedb oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Ff vragie me xbox staat ingesteld op 720p als ik Halo er in stop gaat ie de 1e keer update ophalen voor compatibility.

So far so good maar prop ik nu die halo in me 360 zegt me 360 not compatible with resolution used en dat met alle resoluties die ik kan selecteren.

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JacquesDoekjes schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:04:
[...]

Jep CDDB, en ik dacht ook nog een andere (freedb oid)
Overigens ook erg leuk, vond ik

Ik ripte een cd`tje op mn 360 (miguel migs - get salted) en dan zocht ie dat ook op,
niet op gracenote of die andere want die kende hem (toen) niet toen ik het op de pc deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Schiffeb, dit heb ik ook. Maar alleen als ik met Xbox1 games probeer in te loggen op live, volgens mij kan dit niet ;(

Een offline profile maken of gewoon niet op live inloggen werkt bij mij wel

[ Voor 28% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:33:
Schiffeb, dit heb ik ook. Maar alleen als ik met Xbox1 games probeer in te loggen op live, volgens mij kan dit niet ;(

Een offline profile maken of gewoon niet op live inloggen werkt bij mij wel
Hm zal hem is uitloggen en dan kijken:)Het gamen op live moet overigens wel mogelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Colin Mcrae Rally 4 voor de xbox1, die staat niet op de comp. lijst bij M$ maar werkte wel naar behoren. Ook het LIVE gebeuren!

(baal er wel van dat ie geen "backups" afspeelt)(heb er geloof ik stuk of 30 geprobeert)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:36:
Ik heb Colin Mcrae Rally 4 voor de xbox1, die staat niet op de comp. lijst bij M$ maar werkte wel naar behoren. Ook het LIVE gebeuren!
Cool! Ik heb alle games er ff ingefrot maar geen suc6 gehad met andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Ik kan het live gebeuren van Xbox1 games niet gebruiken, ik krijg dan die resolutie foutmelding... misschien komt dit omdat ik een vga kabel gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
(baal er wel van dat ie geen "backups" afspeelt)(heb er geloof ik stuk of 30 geprobeert)
Schandalig is dat! Nu moeten we wel betalen voor onze games, ik stuur MS gelijk even een mailtje om te vragen of ze dit nog gaan supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Broeils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:43:
Ik kan het live gebeuren van Xbox1 games niet gebruiken, ik krijg dan die resolutie foutmelding... misschien komt dit omdat ik een vga kabel gebruik ?
Me to zou kunnen dan maar vanavond ff testen en anders ms mailen morgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:44:
[...]

Schandalig is dat! Nu moeten we wel betalen voor onze games, ik stuur MS gelijk even een mailtje om te vragen of ze dit nog gaan supporten.
Nou zech, heb er genoeg gekocht voor de xbox1, alleen een hoop games speel je in een paar uur uit en als je dat van te voren weet koop ik het niet, simpel. Weet ook wel dat het slecht is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Nou ik heb ook genoeg spellen gekocht en... ehm uitgeprobeerd(lees: xbox mag. dvd's)...
Maar als een game zo slecht is dat ik hem niet zou kopen, speel ik de backup ook niet uit ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Broeils op 07-12-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:46:
[...]

Nou zech, heb er genoeg gekocht voor de xbox1, alleen een hoop games speel je in een paar uur uit en als je dat van te voren weet koop ik het niet, simpel. Weet ook wel dat het slecht is!
Ik zal in mijn mail ook zeggen dat je met name de kortere spellen als backup wil spelen, ik denk wel dat ze het doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mea Culpa, het staat vast ergens in dit topic.

Ik zie veel problemen dat de PC de 360 niet ziet. Ik heb het andersom.

Ik heb een PC met Windows Media Connect gekoppeld aan mijn 360. Setup ging goed, en ik kan ook gewoon de serial zien van de 360 op mijn PC.

Als ik nu met de 360 mijn PC wil benaderen, kan hij hem niet zien. Ik heb geen Firewall draaien. Ideeen, linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Laatst online: 19-08 21:11
Hoe zit het nou met die vga-kabels als mijn xbox360 op mijn 19" Iiyama CRT scherm wil aansluiten? krijg ik dan een betere resolutie?

en wat voor refreshrate geeft mn beeldscherm dan weer (onder de 85Hz hoeft voor mij namelijk niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
PWM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:50:
Mea Culpa, het staat vast ergens in dit topic.

Ik zie veel problemen dat de PC de 360 niet ziet. Ik heb het andersom.

Ik heb een PC met Windows Media Connect gekoppeld aan mijn 360. Setup ging goed, en ik kan ook gewoon de serial zien van de 360 op mijn PC.

Als ik nu met de 360 mijn PC wil benaderen, kan hij hem niet zien. Ik heb geen Firewall draaien. Ideeen, linkjes?
Dit heb ik ook heel lang gehad. Moet je voor de grap eens mediacenter op je pc opstarten, terwijl je x360 aan staat. Ik kreeg toen een melding te zien "A new xbox360 has been detected" en hoefde toen ook die stomme code niet in te voeren op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:49:
[...]

Ik zal in mijn mail ook zeggen dat je met name de kortere spellen als backup wil spelen, ik denk wel dat ze het doen hoor.
LOL :D Als je het wilt vragen, graag :P

Ik heb iets van 10 spellen waarvan ik het origineel niet heb. Dus van de andere 20 wel!!
(ik wil geen oorlog ontketenen hier, ben jij zo rijk dan dat je alles origineel kunt kopen?)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sard0niX schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:59:
[...]

Dit heb ik ook heel lang gehad. Moet je voor de grap eens mediacenter op je pc opstarten, terwijl je x360 aan staat. Ik kreeg toen een melding te zien "A new xbox360 has been detected" en hoefde toen ook die stomme code niet in te voeren op de pc.
:) Ik gebruik gewoon Windows XP met Media Connect, geen Media center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:04:
[...]

LOL :D Als je het wilt vragen, graag :P

Ik heb iets van 10 spellen waarvan ik het origineel niet heb. Dus van de andere 20 wel!!
(ik wil geen oorlog ontketenen hier, ben jij zo rijk dan dat je alles origineel kunt kopen?)
Als je het waard vind om een spel uit te spelen, dan is hij het ook waard om te kopen vind ik.

hoe moeilijk is om iets niet te kopen wat je niet kan betalen?
2e hands helpt ook altijd voor te dure dingen, of je wacht even natuurlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
Oh sorry, my bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Sard0niX schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:58:
Hoe zit het nou met die vga-kabels als mijn xbox360 op mijn 19" Iiyama CRT scherm wil aansluiten? krijg ik dan een betere resolutie?

en wat voor refreshrate geeft mn beeldscherm dan weer (onder de 85Hz hoeft voor mij namelijk niet)?
Ik denk 60 herz. (gebaseerd pal60)

This space is occupied

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.