Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:28:
[...]
Dus nix mis met mijn xbox?
Want zoals al veel mensen zeiden, xbox had dat vaker ofzo.
Maar denk dat ik nu met een gerust hart kan verder gamen? :?
Als je verder geen probs hebt game on en is die stuk stukker dan stuk kan niet merk je snel genoeg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:34:
[...]

Als je verder geen probs hebt game on en is die stuk stukker dan stuk kan niet merk je snel genoeg:)
En als het zo ver zou komen, hoe zit het met de gerantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eens benieuwd waar jullie op gamen en vooral dan waarom. Daarom maakte ik een kleine poll die te vinden is op onderstaande url:

http://www.publio.be/poll

Zelf denk ik er ook over een xbox te kopen maar heb geen idee waar dit ding dan op aan te sluiten voor beste prijs/kwaliteit verhouding.

ps: Ik las dat er een onderzoek loopt naar het verband tss manuf. date en problemen die de xbox vertoont. Als daar animo voor is kan ik daar ook een formuliertje voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een HD component kabel wil ruilen voor een Composiet kabel met bijbetaling uiteraard??
(dus standaard kabel bij Premium voor standaar Core) Het liefst iemand in de buurt van Voorburg.
siemed@hotmail.com

Ik wil dus graag de HD kabel...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:34:
Iemand die een HD component kabel wil ruilen voor een RGB kabel met bijbetaling uiteraard??
(dus standaard kabel bij Premium voor standaar Core) Het liefst iemand in de buurt van Voorburg.
siemed@hotmail.com
Wil je de HD kabel wegdoen of juist hebben?

Dat is niet zo duidelijk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:55:
[...]

Wil je de HD kabel wegdoen of juist hebben?

Dat is niet zo duidelijk namelijk.
Je hebt gelijk :) Ik wil graag een Hd kabel hebben ....
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:34:
Iemand die een HD component kabel wil ruilen voor een RGB kabel met bijbetaling uiteraard??
siemed@hotmail.com
Bij de core zit voorzover ik wete geen RGB kabel alleen een composiet :r kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb dit weekend samen met een vriend de Xbox 360 en PGR3 getest, dit op zijn 50" Pioneer plasma en Sony home cinema set. 8) Helaas viel PGR3 tegen. Om te beginnen zijn de steden hetzelfde als in PGR1 en was PGR2 qua auto's beter. Naar mijn weten had je daar nog echte Porsche's en auto's als de RS6. Weinig vernieuwend dus. Jammer dat de nadruk op "Cone Challenges" steeds minder wordt, iets wat ik erg leuk vond in PGR1. Verder is de gameplay/handling mij te arcade. Nu is alles op 'Hard' vaak in één keer te halen, maar aan de andere kant heb je nu wel een erg goed Xbox Live systeem wat het spel wel eens een stuk langer interessant kan houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/hk_plasma1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/hk_plasma2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/hk_plasma3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/hk_plasma4.JPG
Originele foto's

Zelfs grafisch vond ik het spel wat tegenvallen, maar dat kan ook zijn omdat je op een 50" plasma alles gewoon erg goed ziet. Zo zagen we veel 'clipping' fouten, vooral op de auto's zelf. Tussen de motorkap en de carrosserie zagen we bijvoorbeeld vaak erg veel witte puntjes. Het interieur had ik ook mooier verwacht, het zag er 'plastic' (nep) uit en het gras was ronduit een ramp zo lelijk. Ik had verder wel gedacht dat ze de bomen eens mooi zouden maken. De omgeving was verder wel mooi. Het geluid was ook erg goed, zeker in replays kon je dat goed horen. Helaas waren de replays zelf dan weer slecht, de camera-standpunten gaan nergens over. Heb het idee dat deze game een beetje te snel is afgeleverd. Ik denk dat ik iets te hoge verwachtingen had van PGR3.

Edit: Een spel waar ik trouwens ook hoge verwachtingen van heb is Dead Rising. Iemand hier die een idee heeft van de release date?

[ Voor 18% gewijzigd door CorteX op 06-12-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Eindelijk A rating gehaald in het level Thorn's castle :)

Kameo blijft dus ook leuk nadat je het uitgespeeld hebt!

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:38:
Ik heb dit weekend samen met een vriend de Xbox 360 en PGR3 getest, dit op zijn 50" Pioneer plasma en Sony home cinema set. 8) Helaas viel PGR3 tegen. Om te beginnen zijn de steden hetzelfde als in PGR1 en was PGR2 qua auto's beter. Naar mijn weten had je daar nog echte Porsche's en auto's als de RS6. Weinig vernieuwend dus. Jammer dat de nadruk op "Cone Challenges" steeds minder wordt, iets wat ik erg leuk vond in PGR1. Verder is de gameplay/handling mij te arcade. Nu is alles op 'Hard' vaak in één keer te halen, maar aan de andere kant heb je nu wel een erg goed Xbox Live systeem wat het spel wel eens een stuk langer interessant kan houden.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Originele foto's

Zelfs grafisch vond ik het spel wat tegenvallen, maar dat kan ook zijn omdat je op een 50" plasma alles gewoon erg goed ziet. Zo zagen we veel 'clipping' fouten, vooral op de auto's zelf. Tussen de motorkap en de carrosserie zagen we bijvoorbeeld vaak erg veel witte puntjes. Het interieur had ik ook mooier verwacht, het zag er 'plastic' (nep) uit en het gras was ronduit een ramp zo lelijk. Ik had verder wel gedacht dat ze de bomen eens mooi zouden maken. De omgeving was verder wel mooi. Het geluid was ook erg goed, zeker in replays kon je dat goed horen. Helaas waren de replays zelf dan weer slecht, de camera-standpunten gaan nergens over. Heb het idee dat deze game een beetje te snel is afgeleverd. Ik denk dat ik iets te hoge verwachtingen had van PGR3.
+

Ziet er netjes uit.
Ben het wel met je eens, vind dat spel ook niet echt zo leuk. Speel liever NFSMW.

Btw, mooie licht onder je auto hahaha _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Al bekend wanneer Splinter Cell 4 uitkomt op de 360?
Dat wordt p0rno volgens mij.Op de "gewone"xbox was het al grafisch super.Ook zeer spannend spel.Die moet ik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

OEEEEEEHH die tv is in een blauwe MOOD

btw lijkt dat chickie in kameo niet een beetje erg veel op die van Beyond Good & Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Spelen de HD bezitters hier op 720P of 1080i. Ik zie het verschil namelijk niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:10:
[...]

Ik denk dat er vooral een tekort aan Premium paketten is. Aantal winkels hier in Purmerend hadden vandaag namelijk ook nog wel de Core paketten, maar niet de Premiums.
ik vind het zowiezo stom dat ze 2 verschillende pakketten hebben verzonnen. nu moeten ze voor elk pakket wel een hele console verkopen maar de een heeft minder accesoires (lees: essentials)

ze hadden gewoon de premium niet moeten maken maar gewoon 1 soort, met standaard hdd en wired-controller. en als je wat er bij wil moet je die maar los kopen.

en anders hadden ze op zn minst bij de core een memcard moeten doen imho :/

[ Voor 24% gewijzigd door Bulls op 06-12-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:55:
Spelen de HD bezitters hier op 720P of 1080i. Ik zie het verschil namelijk niet :?
Ik zou sowieso standaard op 720p gamen omdat de games en 360 dat als standaard zien. Indien een game 1080i niet ondersteunt, zal dit ook niet te zien zijn. Sowieso zou ik nooit op 1080i gaan gamen omdat het interlaced is en ten koste zal gaan van snelheid beeldopbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:13:
[...]

ik vind het zowiezo stom dat ze 2 verschillende pakketten hebben verzonnen. nu moeten ze voor elk pakket wel een hele console verkopen maar de een heeft minder accesoires (lees: essentials)

ze hadden gewoon de premium niet moeten maken maar gewoon 1 soort, met standaard hdd en wired-controller. en als je wat er bij wil moet je die maar los kopen.

en anders hadden ze op zn minst bij de core een memcard moeten doen imho :/
Vanuit marketingopzicht is het niet stom. Mensen maken zich nl. lekker met het feit dat een 360 slechts 299 EUro HOEFT te kosten. Dan denken ze, maar laten we toch maar Premium nemen omdat je voor 100 pleuro extra wel heel veel extra opties krijgt die los veel meer kosten.

Ofwel, MS weet iedereen heel slim te verleiden om het duurdere pakket te scoren. Sowieso is het wel goed dat er niet standaard een HD bij zit e.d. omdat er ook mensen zullen zijn die geen oude xdoos games hoeven/willen spelen en andere opties ook niet nodig vinden.

Zoals gezegd, het is je om puur te verleiden voor de 360 en dat je daarna toch de premium gaat kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:51
OcNewB schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:22:
[...]

Bij de core zit voorzover ik wete geen RGB kabel alleen een composiet :r kabel.
Ik heb mijn vraag al eerder gesteld maar toen geen antwoord gekregen, dus ik herhaal hem maar even:

Ik heb een 100HZ Sony breedbeeld tv (CRT dus) en de beste aansluiting daarop is dus met de Advanced Scart kabel. Het enige nadeel daarvan is voor mij dat daar geen 2 stereo-jacks voor het geluid zitten (volgens mij althans) maar alleen een optische/digitale, maar ik heb geen optical-in in mijn stereo. Ik moet nu volgens mij dus kiezen tussen óf het beste beeld en geluid via m'n tv (met de Advanced Scart kabel) óf wat minder beeld en geluid via mijn stereo (met bijgeleverde kabels). Klopt dit, of is er toch een manier om de Advanced Scart kabel te gebruiken en het geluid via mijn stereo te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:37
Wekko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:20:
[...]

Ik heb mijn vraag al eerder gesteld maar toen geen antwoord gekregen, dus ik herhaal hem maar even:

Ik heb een 100HZ Sony breedbeeld tv (CRT dus) en de beste aansluiting daarop is dus met de Advanced Scart kabel. Het enige nadeel daarvan is voor mij dat daar geen 2 stereo-jacks voor het geluid zitten (volgens mij althans) maar alleen een optische/digitale, maar ik heb geen optical-in in mijn stereo. Ik moet nu volgens mij dus kiezen tussen óf het beste beeld en geluid via m'n tv (met de Advanced Scart kabel) óf wat minder beeld en geluid via mijn stereo (met bijgeleverde kabels). Klopt dit, of is er toch een manier om de Advanced Scart kabel te gebruiken en het geluid via mijn stereo te hebben?
Heb je geen audio uitgang (tulp) op je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Uhm nee die heb ik niet, alleen ingangen.
Op m'n PS2 had ik een Advanced Scart kabel van Blaze. Dit was RGB met 2 stereo-jacks die ik dus aansloot op mijn stereo. Dit was voor mij de beste oplossing, maar ik dacht dat dit niet kon met de Advanced Scart kabel voor de 360. Zoals je waarschijnlijk wel ziet heb ik er weinig verstand van dus misschien is dit een hele stomme vraag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Wekko306 op 06-12-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er later van joytech of zelfs first-party genoeg kabels uitkomen. Was voor de xbox1 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:19:
[...]

Vanuit marketingopzicht is het niet stom. Mensen maken zich nl. lekker met het feit dat een 360 slechts 299 EUro HOEFT te kosten. Dan denken ze, maar laten we toch maar Premium nemen omdat je voor 100 pleuro extra wel heel veel extra opties krijgt die los veel meer kosten.

Ofwel, MS weet iedereen heel slim te verleiden om het duurdere pakket te scoren. Sowieso is het wel goed dat er niet standaard een HD bij zit e.d. omdat er ook mensen zullen zijn die geen oude xdoos games hoeven/willen spelen en andere opties ook niet nodig vinden.

Zoals gezegd, het is je om puur te verleiden voor de 360 en dat je daarna toch de premium gaat kopen
tja maar de premium is nu moeilijk leverbaar en de core niet zo, als ze nou 1 versie hadden dan waren ze allemaal al wel verkocht.(of nog op voorraad) want ik denk dat de meesten juist geen core willen, maar sommige die-hards kopen toch maar een core omdat de premium schaars is, en ze hem zo graag willen dat ze niet gaan wachten op de nieuwe levering. plus dat ze de accesoires voor veel geld moeten/willen kopen. en dit versta ik onder uitmelken/zakkeklopperij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

zit er echt niet zo'n groen koptelefoonplugje aan de zijkant ofzo? ik kan me niet voorstllen dat een sony 100hz breedbeeld dat niet heeft (die van mij heeft het wel)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via koptelefoon kan ook ja, van mini-jack naar 2 x tulp --> versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:37
Wekko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:35:
Op m'n PS2 had ik een Advanced Scart kabel van Blaze. Dit was RGB met 2 stereo-jacks die ik dus aansloot op mijn stereo. Dit was voor mij de beste oplossing, maar ik dacht dat dit niet kon met de Advanced Scart kabel voor de 360. Zoals je waarschijnlijk wel ziet heb ik er weinig verstand van dus misschien is dit een hele stomme vraag ;)
Die Blaze van de PS2 heb ik zelf ook, erg handig. Maar heb je echt geen uitgang, ook niet aan de achterkant van je TV?(Mijn Philips wel..handig). Anders denk ik niet dat je je stereo aan kan sluiten.
Mischien wel via je headphone uitgang op je TV (als je die hebt) Er zijn daar ook kabels voor die van koptelefoon stekker mini-jack naar tulp gaan.

EDIT, zie hieroven

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 06-12-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:44:
[...]

tja maar de premium is nu moeilijk leverbaar en de core niet zo, als ze nou 1 versie hadden dan waren ze allemaal al wel verkocht.(of nog op voorraad) want ik denk dat de meesten juist geen core willen, maar sommige die-hards kopen toch maar een core omdat de premium schaars is, en ze hem zo graag willen dat ze niet gaan wachten op de nieuwe levering. plus dat ze de accesoires voor veel geld moeten/willen kopen. en dit versta ik onder uitmelken/zakkeklopperij
Je kunt ook wachten, 't is niet zo dat de premiums nu een half jaar niet meer leverbaar zullen zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wekko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:35:
ik kan via mn JVC dvd speler ook TV audio sellecteren, en dan heb je geluid van de tv via 5.1 van de dvd.
dit wordt via de scart geregeld tussen de TV en DVD.

de tv (samsung) heeft 2 scart ingangen en kan je dus de xbox in 1 doen en de DVD in de andere
(trouwens heeft de DVD speler ook een optical input)
ik denk in dit geval ik beter de optical kan gaan gebruiken omdat dat al in surround gemixed is, en wat anders vanaf de tv stereo zal zijn.

of hoe zit dat met de optical kabel is dat echt true 5.1 of is het gewoon ge-upmixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Een koptelefoon uitgang heb ik wel (tv is trouwens KV-28FX65) ja.
Ik zie trouwens net een RGB Scart kabel staan (third party) voor 10 euro, ik denk dat ik die gewoon koop. Daar zitten sowieso 2 tulp stekkers aan en de beeldkwaliteit zal allicht beter zijn dan met bijgeleverde kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:48:
[...]

ik kan via mn JVC dvd speler ook TV audio sellecteren, en dan heb je geluid van de tv via 5.1 van de dvd.
dit wordt via de scart geregeld tussen de TV en DVD.

de tv (samsung) heeft 2 scart ingangen en kan je dus de xbox in 1 doen en de DVD in de andere
(trouwens heeft de DVD speler ook een optical input)
ik denk in dit geval ik beter de optical kan gaan gebruiken omdat dat al in surround gemixed is, en wat anders vanaf de tv stereo zal zijn.

of hoe zit dat met de optical kabel is dat echt true 5.1 of is het gewoon ge-upmixed
Zou het via de dvd optische ingang doen idd, optische kabel is idd true 5.1 niet upmix! Moet je nog wel een DD decoder op je set hebben natuurlijk voor optimale ervaring als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:49:
Ik zie trouwens net een RGB Scart kabel staan (third party) voor 10 euro, ik denk dat ik die gewoon koop. Daar zitten sowieso 2 tulp stekkers aan en de beeldkwaliteit zal allicht beter zijn dan met bijgeleverde kabels.
Vertrouw niet zomaar op 3rd party. Voor HD pack voor de normale doos zijn er ook 3rd party packs, maar die geven zo'n bagger beeld heb het zelf mogen zien, dus hier een MS HD pack ipv die handel. Liever het dubbele eenmalig voor een kabel met zekerheid dan kloten met mindere kabel en nooit zeker weten of het beeld wel zo is als het zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:51:
[...]

Zou het via de dvd optische ingang doen idd, optische kabel is idd true 5.1 niet upmix! Moet je nog wel een DD decoder op je set hebben natuurlijk voor optimale ervaring als ik me niet vergis
dat zal geen preobleem zijn denk ik, en anders kan ik nog altijd mn Z-5500 gebuiken die ik aan mn PC heb hangen (alleen moet ik dan wel via VGA kabel op mn monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:52:
[...]

Vertrouw niet zomaar op 3rd party. Voor HD pack voor de normale doos zijn er ook 3rd party packs, maar die geven zo'n bagger beeld heb het zelf mogen zien, dus hier een MS HD pack ipv die handel. Liever het dubbele eenmalig voor een kabel met zekerheid dan kloten met mindere kabel en nooit zeker weten of het beeld wel zo is als het zou moeten zijn...
ja dan kun je beter 1 dure goede kabel kopen, dan 3x een slechte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:52:
[...]

Daar heb je wel gelijk in. De Blaze scart kabel die ik had was in ieder geval van prima kwaliteit, deed sowieso niet onder voor de officiele van Sony.
Ik heb nu in ieder geval nog geen 360, dus ik denk dat als ik er eenmaal een heb ik het eerst even bekijk met de bijgeleverde kabels en de Advanced Scart kabel van MS (als ik die kan lenen van een bekende) en dan zie ik wel wat ik definitief doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wow, online is pgr echt zo vet :+. Ben nu 597ste ofzo in League 1 met de online career. Alleen die headset is echt van slechte kwaliteit. Sprak net met een brit en dat was gewoon echt moeite doen om elkaar goed te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel met je eens over de headset, vergeet niet dat het allemaal draadloos is (los van de kabel naar de controller).

Vind als je muziek selecteerd in-game, dan is je nummer klaar en dan kun je weer helemaal opzoeken waar je was in de lijst (ik heb nogal wat mp3`s)!! Nogal vervelend, voor de rest geniet ik er erg veel van lekker NFS, muziekje erbij, pilsje en evt. een jointje.

Op een paar kleine dingen (mierenneuk) ben ik er uitermate tevrede mee en kan ik iedereen die twijfeld gewoon dat ding aanraden!!

EDIT: Ga snel weer verder :D
EDIT2: Ook jammer dat er iets van een equilizer voor de mp3 mist.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 16-08 07:11
edgarf28 en craxy, op wat voor tv draaien jullie de xbox360 als media center extender? Breedbeeld crt ? Zo ja, hoe geeft hij het beeld dan weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tromgeroffel

Daar is ie dan. De eerste opzet van onze nieuwe site met alle Gamertags, maar ook alle spellen, en hun achievements.

Hopelijk wordt dit het middenpunt van alle info.

De site is niet compleet. Ongetwijfeld heb ik fouten gemaakt met Gamertags, en ben ik mensen toch vergeten. Laat het me per mail weten. Rustig aan, er zit namelijk best wat werk in.

Zonder Cybermans ( _/-\o_ _/-\o_ ) had dit niet kunnen bestaan. Alle dank hiervoor. Ook Lopezzz nog heel erg bedankt voor de eerste hulp :)

We zijn er dus nog niet, maar kijk even rond. De Redirects ga ik zo nog maken, even vingers rust geven

http://www.linuxcompat.info/xbox360/Main_Page

EDIT

Beta dus he ;) Niet alles is zoals het moet zijn

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 06-12-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:49:
[...]

En als het zo ver zou komen, hoe zit het met de gerantie?
garantie heb je gewoon een jaar als die stuk gaat volgens mij komen ze hem halen en dan binnen een week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:13:
Tromgeroffel

Daar is ie dan. De eerste opzet van onze nieuwe site met alle Gamertags, maar ook alle spellen, en hun achievements.

De site is niet compleet. Ongetwijfeld heb ik fouten gemaakt met Gamertags, en ben ik mensen toch vergeten. Laat het me per mail weten. Rustig aan, er zit namelijk best wat werk in.

Zonder Cybermans ( _/-\o_ _/-\o_ ) had dit niet kunnen bestaan. Alle dank hiervoor. Ook Lopezzz nog heel erg bedankt voor de eerste hulp :)

We zijn er dus nog niet, maar kijk even rond. De Redirects ga ik zo nog maken, even vingers rust geven

leuk gedaan :)

ik heb nu al zin aan de tijd dat ik de xbox aangeschaft heb (denk voor kerst nog en anders maar januari)
vooral DOA4 heb ik zin aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:19:
[...]

leuk gedaan :)

ik heb nu al zin aan de tijd dat ik de xbox aangeschaft heb (denk voor kerst nog en anders maar januari)
vooral DOA4 heb ik zin aan :9
op dat spel wacht ik dus ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
rikgoodhart schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:25:
[...]

op dat spel wacht ik dus ook :P
iedere gezonde hetero man denk ik ;) :+

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ziet er erg strak uit jongens, mooi en overzichtelijk ingedeeld. Complimenten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:47:
[...]

Je kunt ook wachten, 't is niet zo dat de premiums nu een half jaar niet meer leverbaar zullen zijn ofzo...
Tja dit heb ik ook gemoeten, core kopen met alle accesoires. In princiepe niet een groot probleem. Je komt uiteindelijk op 10 euro meer. Je hebt wat minder accesoires zoals een Hardeschijf (gelukkig had ik nog een hardeschijf 2.5" 40GB). Je hebt dan wel een wireless contoller memory unit HD kabel en een extra controller erbij met draad ofcourse. Aan de headset heb je vrij weinig. Bij de core versie zit ook gewoon 1 maand gold uitproberen, in iedergeval bij mij. Daarnaast verbaast het me niks dat er over een paar weken een manier verschijnt waardoor je save games kan maken op je ex. HDD.

Zodra er modchips beschikbaar zijn ga ik hem toch ombouwen, dus in princiepe kom je in totaal niet veel duurder uit.

Wel een groot voordeel van het core pack, DE CD LADER IS EEN STUK MOOIER :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

STIMPPYYY schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:31:

Pff, die van de premium is gemaakt van echt zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:31:
[...]

Tja dit heb ik ook gemoeten, core kopen met alle accesoires. In princiepe niet een groot probleem. Je komt uiteindelijk op 10 euro meer. Je hebt wat minder accesoires zoals een Hardeschijf (gelukkig had ik nog een hardeschijf 2.5" 40GB). Je hebt dan wel een wireless contoller memory unit HD kabel en een extra controller erbij met draad ofcourse. Aan de headset heb je vrij weinig. Bij de core versie zit ook gewoon 1 maand gold uitproberen, in iedergeval bij mij. Daarnaast verbaast het me niks dat er over een paar weken een manier verschijnt waardoor je save games kan maken op je ex. HDD.

Zodra er modchips beschikbaar zijn ga ik hem toch ombouwen, dus in princiepe kom je in totaal niet veel duurder uit.

Je komt toch echt wel iets duurder uit dan 10 Euro als ik alle accesoires meetel dacht ik...

Ik snap je opmerking niet zo goed m.b.t. ombouwen, dit geldt toch zowel voor de core als premium? Ik neem nl. aan dat je doelt op het feit dat je dan geen games meer koopt maar illegaal speelt, anders zou ik niet zien waarom een modchip je een voordeel op zou leveren voor een core tov een premium...

En tja, die CD lader daar verschillen de smaken over. Het zou mij een worst zijn, wit of zilver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:39:
[...]

Je komt toch echt wel iets duurder uit dan 10 Euro als ik alle accesoires meetel dacht ik...

Ik snap je opmerking niet zo goed m.b.t. ombouwen, dit geldt toch zowel voor de core als premium? Ik neem nl. aan dat je doelt op het feit dat je dan geen games meer koopt maar illegaal speelt, anders zou ik niet zien waarom een modchip je een voordeel op zou leveren voor een core tov een premium...

En tja, die CD lader daar verschillen de smaken over. Het zou mij een worst zijn, wit of zilver ;)
Hehe was ook meer als grapje bedoeld. Ik vind hem wat mooier, niet dat het veel uitmaakt :).

Ombouwen bedoel ik mee, dat je er vaak een hardeschijf inzet. Dus je hebt zowiezo weinig aan die hardeschijf van 20GB i.m.o. Vooral omdat games van de 360 al gauw over de 8GB komen dacht ik.

Je komt inderdaad een stuk duurder uit als je alle accesoires bij elkaar opteld, vooral met de hardeschijf meegerekent. Maar zoals ik al zei, gaat het om het nut van de spullen die je erbij krijgt en ik vind een hardeschijf niet een erg groot voordeel. Dus als je die weglaat dan kom je op 10 euro meer uit + een extra contoller met draad. Als ik de kans had om een premium te kunne krijgen had ik dit natuurlijk gedaan.
PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:33:
[...]

Die van de Core van echt wit plastic hehe ;)

[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 06-12-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:13
Ik heb de standaart scart kabel, maar wil misschien de advanced scart ook wel kopen.
Wie heeft deze kabels in bezit en heeft ze al met elkaar vergeleken?

(resultaat graag ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door JSTPS op 06-12-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Tromgeroffel

EDIT

Ziet d'r goed uit.
Alleen je bent mij vergeten >:) (en dat was je niet in je vorige site)

Maareh, dus hier komen ook de scores enzo op te staan van iedereen.
En ook een soort planning voor spellen samen te spelen?
Zodat je kan zien hoelaat welke game gespeeld wordt? Dan is dat best handig ;)

Waarom is er trouwens in COD2 de optie Join Game (als ik op iemand z'n profiel kijk), en vervolgens krijg ik een melding "unable to join this game".

Kun je nu wel of niet samen op een server spelen? Beetje verwarrend.

Ziet d'r aardig uit!!
Alleen je bent mij vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

atmoz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:50:
[...]

Ziet d'r goed uit.
Alleen je bent mij vergeten >:) (en dat was je niet in je vorige site)

Maareh, dus hier komen ook de scores enzo op te staan van iedereen.
En ook een soort planning voor spellen samen te spelen?
Zodat je kan zien hoelaat welke game gespeeld wordt? Dan is dat best handig ;)
Vergeten? Beter kijken, je staat onder de A ;)

Moeten nog kijken hoe uitgebreid het wordt. Eerst eens kijken hoe het loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:46:
Ik heb de standaart scart kabel, maar wil misschien de advanced scart ook wel kopen.
Wie heeft deze kabels in bezit en heeft ze al met elkaar vergeleken?

(resultaat graag ;) )
op een crt 4:3 tv (70 cm) zie ik geen verschil. Op een breedbeeld 100 hz 82 cm is het duidelijk te zien, kleuren zijn veel mooier en teksten veel duidelijker. Vreemde is alleen wel dat het er op mijn crt tv net zo goed uit ziet met composiet als op mijn breedbeeld met rgb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:53:
[...]

op een crt 4:3 tv (70 cm) zie ik geen verschil. Op een breedbeeld 100 hz 82 cm is het duidelijk te zien, kleuren zijn veel mooier en teksten veel duidelijker. Vreemde is alleen wel dat het er op mijn crt tv net zo goed uit ziet met composiet als op mijn breedbeeld met rgb.
Ik heb een philips breedbeeld 71cm 100hz met platte beeldbuis, zou je daar veel verschil op zien?

[ Voor 4% gewijzigd door JSTPS op 06-12-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kan niet even Topscore lijsten zien op de Xbox website volgens mij, of mis ik iets? Ik kan allen friends bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:52:
[...]

Vergeten? Beter kijken, je staat onder de A ;)
Haha, snel effe toevoegen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Tromgeroffel

EDIT

Je bent mij vergeten, heb je toch een mail gestuurd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke site, vooral is het opgegeven moment groter word.
Erg leuk, ik sta er ook op _/-\o_ mijn dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

is dat echt zo? ik denk dat het eerder verchroomd plastic is (of ben je sarcastisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:54:
[...]

Ik heb een philips breedbeeld 71cm 100hz met platte beeldbuis, zou je daar veel verschil op zien?
zeker, ik vind het een enorme verbetering, zeker wat betreft de kleuren en leesbaarheid

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Tromgeroffel

EDIT

Netjes gedaan PWM en Cybermans _/-\o_ Petje af! :9
Het is goed overzichtelijk en informatief.

Ik zal morgen diegene die ik nog mis, toevoegen aan mijn ''Friends'' list :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Wekko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:09:
13 December verwachten ze bij de MediaMarkt weer een nieuwe lading, die meteen de verkoop ingaat (dus niet voor bestellingen/preorders), in ieder geval zowel MediaMarkt Utrecht als Alphen a/d Rijn.
Dat is misschien de verklaring waarom ik die van mij maar niet kwijt raak.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent zo iemand die er €500 voor vraagt?

Zou ik nooit er voor betalen, in de wetenschap dat dat ding €400 kost. Al duurt het 2mnd dan zou ik hem nog niet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 06-09 21:01
CorteX schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:38:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Originele foto's

Edit: Een spel waar ik trouwens ook hoge verwachtingen van heb is Dead Rising. Iemand hier die een idee heeft van de release date?
Ik vind wel dat je die blauwe lampen moet vervangen door groen hoor... Anders doe je die X360 maar weg en prop je er een PlayStation2 onder }) (nee geen fanboy reactie hoor, ik heb jarenlang genoten van mijn PS2!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt een geweldig ding.

heb er echt veel schik mee en heb nog niet eens een game :) morgen hoop ik dat pgr3 binnen komt.

ik moet nog wel een beetje kloten met het streamen van spul over mijn netwerk.. ik heb namelijk een livebox van wanadoo en daar zitten 2 poorten op alleen 1 is voor je lan en de andere is volgens hun voor televisie,, in de 2de heb ik momenteel de xbox360, hier gaat ie wel mee op internet maar kan ik mijn pc niet vinden, dus 1 van deze dagen ff een hubje halen zodat ze beide op dezelfde poort kunnen.

ik heb zelf veel gedaan met ombouw enz maar om heel eerlijk te zijn, bij de normale xbox heb ik dit echt gedaan voor mediacenter en mijn vakantie foto's enz.

maar met de xbox360 wil ik alles gewoon origineel houden en gewoon betalen voor mijn games zodat ik ze ook uitspeel.

ik bedoel 1 spel per maand of per 2 maanden bij gcshop moet toch kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Zal het dan toch nog gaan lukken dit jaar :P

Game247
Verwacht: 16-12-2005

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Zodan, net een tijdje PGR gedaan met het groepje wat hierboven ook een aantal keer gepost heeft, was gezellig... Ik kom vaker meedoen als er plek is :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:27:

Zou ik nooit er voor betalen, in de wetenschap dat dat ding €400 kost. Al duurt het 2mnd dan zou ik hem nog niet kopen :P
Nope, precies het totale aankoopbedrag, dat is nou net het vreemde. Mensen die hem voor 100 euro meer verkopen lijken nog meer reacties te krijgen. Iemand nog een goede tip waar een xbox 360 te verkopen? Of zou mijn vraagprijs toch te hoog zijn? (premium + 2 x play and charge, extra wireless controller, advanced scart cable, advanced remote, pgr3 voor 605) Of moet ik dingen los gaan verkopen?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:27:

En wat is er evt. met het feit dat 'zo iemand' er meer voor zou vragen dan aankoopprijs/richtprijs normaal gesproken? Het is vraag en aanbod. Aanbod is er op dit moment niet, vraag veel, dus stijgt de prijs. Dat is helemaal niet raar, da's handel. Als een ander het er voor wilt geven, dan zou ik zeggen vraag die 500 pleuro!

Aandelen verhandel je zo ook, evenals andere producten, dus waarom dit niet. Iemand heeft idd de keus, of je koopt 'em of je wacht totdat ze weer in de shops liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Ik snap het principe van Xbox Silver niet echt, als ik bijv. recover gamertag (die ik zelf gemaakt heb) inlog, allemaal prima. Móet ik daarna perse upgraden, via CC (ik wil wel gold, maar geen CC) of een Prepaid Code "Redeemen" En wat moet ik nu doen als ik alleen Silver wil? Of is dat die "offline" account :? En voor die maand gratis live Gold, hoe zit dat nu?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Oke mede tweakers! ik hou niet van vragen maar heeft 1 van jullie een hd component kabel te koop? want ik zoek 24/7 me helemaal rot en word een beetje gek van! alvast bedankt

maar vandaag ff Kameo verder gespeelt! leuk spelletje hoor echt zijn geld waard! lekkere heldere kleuren! leuke afwisselingen!

perfect dark ook leuk! mis alleen de scherptje van me (hd-signaal) beetje karteltjes

ik ben trouwens op me werk echt de shit met me 360! :*) iedereen van neeee heb jij hem! 8)7

ik zo van, ja zeker en zonder preorder! }) gewoon de eerste de beste winkel ingelopen!
heerlijk >:)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Is er niet een manier om de mensen via de links toe te voegen aan je friend list? Of moet dat echt via het dashboard?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon geregistreerd als silver dan krijg je automatisch de gold maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:26:
ik heb gewoon geregistreerd als silver dan krijg je automatisch de gold maand
Hoe? Waar? Met je Xbox zelf? Of via je PC?

De site helpt me helaas ff niet verder.

Dienst is niet beschikbaar
Tips voor probleemoplossing

* De webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw.
* Ga terug naar Xbox.com Home

Technische informatie

* Er is een onverwacht probleem opgetreden op de server waardoor niet aan je verzoek kan worden voldaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 07-12-2005 00:29 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je moet je aanmelden met de Xbox360 zelf en als je nog geen gamertag hebt aangemaakt op xbox.com dan kan je het dan meteen doen. Kies je dan vervolgens voor Silver dan krijg je automatisch 1 maand Gold gratis. Dit kan tot 3 accounts per Xbox360. Je kan natuurlijk meer dan 3 accounts hebben op de Xbox360, maar 3 krijgen 1 maand gratis.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik heb de mogelijkheid tot Silver niet, alleen Prepaid Code, en Gold 3x (1 maand, 3 maanden, 1jaar)

Wat doe ik fout?

Hij schijnt in die lijst als onderste te staan, maar daar staat dus niets, ik kan ook niet verder naar onder.

Hé, ik heb ff mn USB tobo los gekoppeld, en gereboot, nu heeftie wél een silver optie daar. :?

Nouja ik probeer weer ff verder.

[ Voor 56% gewijzigd door Pubbert op 07-12-2005 00:35 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zijn er ook games waar je met zijn 2en op live kan?

dus bv. met pgr3 met 2 man splitscreen en dan live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:00:
zijn er ook games waar je met zijn 2en op live kan?

dus bv. met pgr3 met 2 man splitscreen en dan live?
Perfect Dark Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn ik krijg meer en meer spijt van CoD2 als ik hoor wat met PDZ wel allemaal kan en met CoD2 niet

als iemand trouwens nog interesse in spellen/accesoires heeft. ik kan misschien wat met korting regelen. games ongeveer 55 euro, de officiele schoudertas om je x360 mee te nemen 40 euro ipv 50,
play&charge voor 18 euro

is trouwens zonder winst voor mij, voordat iemand denkt dat ik handel probeer te drijven

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:24:
[...]

damn ik krijg meer en meer spijt van CoD2 als ik hoor wat met PDZ wel allemaal kan en met CoD2 niet

als iemand trouwens nog interesse in spellen/accesoires heeft. ik kan misschien wat met korting regelen. games ongeveer 55 euro, de officiele schoudertas om je x360 mee te nemen 40 euro ipv 50,
play&charge voor 18 euro

is trouwens zonder winst voor mij, voordat iemand denkt dat ik handel probeer te drijven
Bij Skiq.nl kun je de meeste games kopen voor rond de 54 Euro overigens ;)
Geloof dat je met een specifieke kortingspas nog meer korting kunt krijgen, maar zou je even moeten kijken.

Spijt van COD2 zou ik niet hebben, maar zou PDZ er tzt gewoon bij kopen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
PDZ is wat erg kort, slechts 13 levels. Mijn geld is op, en enigste game die ik heb is PDZ, en dan is een korte game wel erg balen, hoe goed hij ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sWORDs schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:41:
[...]

Nope, precies het totale aankoopbedrag, dat is nou net het vreemde. Mensen die hem voor 100 euro meer verkopen lijken nog meer reacties te krijgen. Iemand nog een goede tip waar een xbox 360 te verkopen? Of zou mijn vraagprijs toch te hoog zijn? (premium + 2 x play and charge, extra wireless controller, advanced scart cable, advanced remote, pgr3 voor 605) Of moet ik dingen los gaan verkopen?
Ik heb wel intresse, mail me maar op siemed@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat ben ik jaloers op al jullie gasten die hem al hebben staan!! Probleem was dat ik eerst een (in mijn ogen) fatsoenlijke receiver + home cinema set wou kopen en dat ik........

:X :X niet zulke hoge verwachtingen van de nieuwe xbox had :X :X

Afgelopen zondag was Flash_NL even langsgekomen om te kijken hoe het er op een hd ready lcd tv eruit ziet en ik ben jaloers B) !!!!!! Nu maar snel geld apart leggen, wachten op een volgende levering en met de slaapzak voor de deur gaan liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:37:
PDZ is wat erg kort, slechts 13 levels. Mijn geld is op, en enigste game die ik heb is PDZ, en dan is een korte game wel erg balen, hoe goed hij ook is.
Kun je jezelf online (evt. met z'n tweeën) toch nog wel wat extra uurtjes vermaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Godsamme, wil ik net aan de Wiki gaan werken, ligt de Xbox.com Gamertag server eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:33:
[...]

Bij Skiq.nl kun je de meeste games kopen voor rond de 54 Euro overigens ;)
Geloof dat je met een specifieke kortingspas nog meer korting kunt krijgen, maar zou je even moeten kijken.

Spijt van COD2 zou ik niet hebben, maar zou PDZ er tzt gewoon bij kopen ;)
skiq is maar vaag, je kunt een kortingspas kopen voor 10 euro, maar hoeveel korting je krijgt dat zeggen ze niet... vraag me af of dat legaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn 360 in mn meubel maar een treetje lager geplaatst en hij wordt nog wel warm, maar niet meer zo warm dat ik artifacts krijg. :+

Was er trouwens in Kameo nou een optie om alleen de boss battles opnieuw te doen? Ik meen dat ik zoiets ergens had gezien ... maar waar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersforum
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Nou spijt van COD2, laat het maar achter wegen!

Ik had COD2 en heb hem kunnen ruilen tegen Perfect Dark Zero, nou ik vind COD2 beter, maar misschien mijn menig en speltype!!

COD2 speelt beter fijner vind ik, multiplayer en spel is realistischer!!!

Als iemand Perfect Dark wil overnemen of ruilen tegen een ander spel dan laat maar horen, het is gewoon niet mijn spel!

[ Voor 14% gewijzigd door tweakersforum op 07-12-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sWORDs schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:41:
Ik ben zelf al voorzien, maar als je er nog vanaf moet, weet ik wel iemand. Mail maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
tweakersforum schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:06:
Nou spijt van COD2, laat het maar achter wegen!

Ik had COD2 en heb hem kunnen ruilen tegen Perfect Dark Zero, nou ik vind COD2 beter, maar misschien mijn menig en speltype!!

COD2 speelt beter fijner vind ik, multiplayer en spel is realistischer!!!

Als iemand Perfect Dark wil overnemen of ruilen tegen een ander spel dan laat maar horen, het is gewoon niet mijn spel!
CoD2 realistischer? Goh... Waarom heb je in de eerste plaats je CoD geruild voor PD0 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersforum
AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:16:
[...]

CoD2 realistischer? Goh... Waarom heb je in de eerste plaats je CoD geruild voor PD0 dan?
Omdat ik dacht COD2 is weer z'n 13 in een dozijn, maar achteraf vond ik hem toch leuker, en ook omdat er zo veel goede dingen over Perfect Dark Zero worden verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:45:
[...]

Kun je jezelf online (evt. met z'n tweeën) toch nog wel wat extra uurtjes vermaken?
Ja natuurlijk wel, maar online zit er helaas geen verhaal in. Niet dat ik dat verwachtte natuurlijk, maar PDZ vind ik zelf niet zo enorm cool online, het mist gewoon iets.

Natuurlijk is online het enige wat over blijft, daar zal ik me ook wel mee vermaken, maar wel jammer dat PDZ 60 euro kost en dan zo erg kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
tweakersforum schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:20:
[...]

Omdat ik dacht COD2 is weer z'n 12 in een dozijn, maar achteraf vond ik hem toch leuker, en ook omdat er zo veel goede dingen over Perfect Dark Zero worden verteld
De reviews van COD waren laaiend enthousiast, de reviews van PD0 maar matig. En als je niet van 12 (? 13!) in een dozijn houdt snap ik niet wat je kut vind aan PD0, die game is wat mij betreft alles behalve 13 in een dozijn. Maarja, smaken verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersforum
AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:23:
[...]

De reviews van COD waren laaiend enthousiast, de reviews van PD0 maar matig. En als je niet van 12 (? 13!) in een dozijn houdt snap ik niet wat je kut vind aan PD0, die game is wat mij betreft alles behalve 13 in een dozijn. Maarja, smaken verschillen...
13 jah klopt :/ !! Maar ik vind het spel niet zo super, dus als je iemand weet die wil ruilen of kopen!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

AM-PM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:23:
[...]

Die game is gewoon gemaakt met 1 ding in het achterhoofd: replaywaarde.. Het verhaal is echt belachelijk (letterlijk :D), maar de verschillende moeilijkheidsgraden (Met verschillende objectives), (onlijn) co-op, Bots, Multiplay en verschillende manieren om een level te clearen (stealth vs. all out war!) maken de levels echt wel meer dan 1 bezoekje waard! ach heb misschien gewoon een zwak voor Rare en de fps-en die ze bouwen...

edit:
Begrijp me niet verkeerd, ik kan best begrijpen dat je het geen leuke game vindt. Er zijn veel dingen die vet zijn aan PD0, maar ook dingen die minder zijn en het is maar net waar bij jou de nadruk op ligt natuurlijk...

[ Voor 13% gewijzigd door Geengrenzuh op 07-12-2005 09:31 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Iemand enig idee hoe je gedownloadde themese toepast? (er staat een hele zooi op de HD, en ik heb die van RARE gedownload) Ik kan het echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

AvanCade schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:31:
Iemand enig idee hoe je gedownloadde themese toepast? (er staat een hele zooi op de HD, en ik heb die van RARE gedownload) Ik kan het echt nergens vinden.
Ja da's een veelgehoorde vraag, moet je via je xbox button op je controller je personal settings (oid) aanpassen. In ieder geval staat het daar ergens bij..

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
ahhh daar zit dat -.-. Hoezo verstoppen :P thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Geengrenzuh schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:29:
[...]

Het verhaal is echt belachelijk (letterlijk :D)
Ik ben nu bij de jungle missie en ik kan me echt niet supererg storen aan het verhaal. Misschien let ik niet goed op maar ik vind het allemaal wel best, het verhaal is een goeie aanleiding voor gevarieerde gameplay en dat is voor mij genoeg.
Earth Crisis, harde band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:31:
Je moet in je dashboard op je 'Guide' button drukken. Daar ergens in het menu kan je je theme veranderen.

hehe was al beantwoord...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
[FrEEzEr] schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:41:
Eindelijk A rating gehaald in het level Thorn's castle :)

Kameo blijft dus ook leuk nadat je het uitgespeeld hebt!
a) Hoe de n**k doe je dat en
b) Hoeveel score heb je dan :P

Ik had gisteren met de grootste moeite F :D
Wekko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:49:
Waar heb je die gezien? Ik stap volgend jaar ergens over op HD-LCD met component of HDMI, dus vind 30 euro nu te duur voor RGB-SCART eigenlijk.
Bluto schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:52:
Al bekend wanneer Splinter Cell 4 uitkomt op de 360?
Dat wordt p0rno volgens mij.Op de "gewone"xbox was het al grafisch super.Ook zeer spannend spel.Die moet ik hebben.
Release Date:
US: Q1 2006

[ Voor 63% gewijzigd door curry684 op 07-12-2005 09:53 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

[...]

Pffffff, en deze is van ECHT goud _/-\o_

http://cgi.ebay.com/Poor-...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem

Item location: Under armed guard :D

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 07-12-2005 09:55 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

komen er nog Skedars of Maians voor in het verhaal van Perfect Dark Zero? (I want elvis!)
Het verhaal van Perfect Dark vond ik echt geweldig, maar ik hoor niet veel positiefs over Zero.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik heb even een vraagje over PDZ.

Sinds Goldeneye op de n64 heeft Rare in zijn shooters cheats gehad die je moest unlocken door levels binnen een bepaalde tijd af te spelen etc. Nu heb ik hier nog niks over gehoord bij PDZ, dat zit er toch hopelijk wel in he? Anders is het echt een domper want dat is waarom ik Goldeneye en PD op de 64 allebij voor 100% heb uitgespeeld...

PSN: KeaveXL

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.