PWM: lekker bezig maar dat lettertype doet pijn aan mn ogen man
.
ID83: ik ben down
ID83: ik ben down
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bij Madden haal je ook slapend de 1000 terwijl je bij CoD2 alleen de eerste 50 cadeau krijgt. Hou je toch, alle retail games mogen 1000 uitdelen naar eigen believenVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:50:
Weet er iemand waarom mensen met Condamned zoveel punten krijgen, ik krijg met NFS maar 10 punten per rival!!! Waar je echt wel even zoet mee bent.
En waar wilde je 3 tulp vandaan halen? Die 3 aan je HD/AV kabel leveren YCbCr signalen, geen RGB. Dus als je daar een SCART aanhangt heb je Component over SCART, geen RGB over SCARTBestaan er RGB-scart pluggen, je weet wel die waar 3 tulp ingaan (niet die voor audio) en of dit werkt met de 360?
Dat komt omdat daar de logica inzit om het RGB signaal te leverenVind die originele advanced-scart kabel maar achterlijk duur.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
ziet er leuk... jammer dat ik de gamertags niet kan zien (damn websense)PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Hier is de lijst met GamerTags![]()
http://www.linuxcompat.info/xbox360/360.html
Het is een functionele lijst, een echte (mooie) database komt er nog. Daar wordt aan gewerkt.
LopeZ bedankt voor het aanleveren van de tool![]()
Curry, kan je deze (voorlopig) even in de startpost zetten?
[ Voor 5% gewijzigd door AM-PM op 06-12-2005 13:23 ]
? Vreemd, heb echt alle mail gehad. Zet je er vanavond even bij.Black_Mage schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:20:
[...]
ziet er leuk... jammer dat ik de gamertags niet kan zien (damn websense)
ik zla vanavond thuis het beter bekijken
ik weet zeker dat ik je vorige week een mail stuurde met mij game tag
maar ik sta niet op de site.....
Hoe krijg je die Black Pearl?AM-PM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:23:
Ik hoop trouwens dat het deze gamertags blijven en niet die 'mygamertag.net' plaatjes. Zoals het nu staat kan ik makkelijk checken wie wat gehaald heeft bij welke game en kijken of er niemand meer gamerpoints heeft gehaald met Hexic. Tot nu toe zit ik goed \o/
\o/PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Het is een functionele lijst, een echte (mooie) database komt er nog. Daar wordt aan gewerkt.
Ik hoop dat er nog een manier komt om je eigen gamertag toe te voegen... Ik hoop sowieso nog wat andere dingen maar daar hebben we het wel overLopeZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:26:
[...]
\o/
Simpel maar doeltrefend. Scheelde je toch behoorlijk wat copy paste werk.
Als ik nou ook nog eens een tool kon maken welke het invoeren op live wat makkelijker maakte
Een bloem maken van 6 sterren. Er staan nog wat tips een stukje terug, ik zal voor die Wiki wel wat Hexic dingen schrijven
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Die simpele html site is maar tijdelijk he, als het goed is komen PWM en Cybermans met een site waar zoiets kan. Ik kan het ook wel maken in JSP maar daar is php/mysql toch wat efficienter voor. (en php heb ik geen kaas van gegetenAM-PM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:27:
[...]
Ik hoop dat er nog een manier komt om je eigen gamertag toe te voegen... Ik hoop sowieso nog wat andere dingen maar daar hebben we het wel over
[...]
He, dat wist ik niet. Die wiki gaat heel nuttig worden, iig voor mijEen bloem maken van 6 sterren. Er staan nog wat tips een stukje terug, ik zal voor die Wiki wel wat Hexic dingen schrijven
[ Voor 10% gewijzigd door LopeZ op 06-12-2005 13:37 ]
Ehm ik sta er niet bijPWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Verwijderd
ik zit ook op stageBlack_Mage schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:53:
hmm dit topic gaat traag
maar ja als ik niet op stage zat zou ik ook de heledag gamen en niet posten
Verwijderd
AM-PM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:27:
Een bloem maken van 6 sterren. Er staan nog wat tips een stukje terug, ik zal voor die Wiki wel wat Hexic dingen schrijven
[ Voor 11% gewijzigd door Black_Mage op 06-12-2005 13:59 ]
Helaas niet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
Kan je via live.xbox.com iemand contacteren via pc die online is op xbox360 (en in vriendenlijst staat). Een bericht versturen of zo?
Verwijderd
Ik heb hem besteld bij play... Had geen zin in een NL versie. (Kreeg echt jeuk toen ik Burnout:Revenge speelde... "Spiegeltje krak!"...) Maar hij is nog niet binnen...dadj schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:18:
ben ik nou de enige tweakert op live met need for speed in zn collectie?
En van 6 van die dingen moet je dan weer een bloem maken om een Black Pearl te krijgen dusPWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
[...]
Die maak ik regelmatig, maar daar krijg ik geen Black Pearl voor? Dan krijg ik zo'n rare bloem
Heb je je dashboard op Nederland of Engels ingesteld? Volgens mij is het daarvan afhankelijk namelijk....Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:58:
[...]
Ik heb hem besteld bij play... Had geen zin in een NL versie. (Kreeg echt jeuk toen ik Burnout:Revenge speelde... "Spiegeltje krak!"...) Maar hij is nog niet binnen...
[ Voor 34% gewijzigd door curry684 op 06-12-2005 14:00 ]
daar was ik ook bang voor maar hij is nederlands!! dus, add me!Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:58:
[...]
Ik heb hem besteld bij play... Had geen zin in een NL versie. (Kreeg echt jeuk toen ik Burnout:Revenge speelde... "Spiegeltje krak!"...) Maar hij is nog niet binnen...
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Nee, het is best wel read only eigenlijk. Je kan niet eens mensen in je friendslist zetten of friends accepten.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
Kan je via live.xbox.com iemand contacteren via pc die online is op xbox360 (en in vriendenlijst staat). Een bericht versturen of zo?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
je moet toch wat op je stage?LopeZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:01:
[...]
Nee, het is best wel read only eigenlijk. Je kan niet eens mensen in je friendslist zetten of friends accepten.
Wat zitten er veel mensen op stage en toch hier op GoT zeg
Verwijderd
ik had ruim een jaar geleden al een kabel door het huis heen gehaald voor me ouwe xbox (die een vriend nu van me leent) bij mij was het dus plug and playVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:07:
jah hier ook weer een gast op stage
heb ook need for speed most wanted op de xbox360,
maar alleen nog geen wifi dongle om op live te kunnen,
dadelijk even snel halen,
geen zin om 20 meter kabel door het huis te zuilen
1 gewone bloem levert een ster op. 1 bloem van sterren (6 sterren) levert een Black Pearl op. 1 bloem van Black Pearls levert 'The Grand Poo-Bah' op.PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
[...]
Die maak ik regelmatig, maar daar krijg ik geen Black Pearl voor? Dan krijg ik zo'n rare bloem
[ Voor 10% gewijzigd door AM-PM op 06-12-2005 14:11 ]
inderdaad! ik heb net geleerd dat in hexic de The Grand Poo-Bah hebt! (die gasten hadden zeker een zwak momentje in naampjes verzinnen...)Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:10:
[...]
yep..
hier ook op stage![]()
Maar het toch heel leerzaam om hier rond te hangen op got..
Als gab3 neem ik aan? heb je toegevoegd!Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:52:
Ik heb ook Need for Speed!!!!(voeg me maar toe, kunnen we racen)
He, Curry. Bedankt voor de info. Tis duidelijk nu.
Word dus toch zo`n kabel van 30 euries.
Verwijderd
Voor de launch in Japan is inmiddels ook al een tijd gespaard, er is een extra fabriek bij binnenkort, dus niet alles zal die kant op gaan. Tweede lading staat ook alweer wat van op voorraad bij MS. Gezien de tekorten die er nu zijn (mensen die nog wachten op een evt. pre order bijv. Bart Smit/Wehkamp) die richting eind december zullen worden uitgeleverd, daarnaast dat de detaillisten zelf aangeven dat de run, pre orders en reserveringen zullen veroorzaken dat mensen die er nu nog één op goed geluk zoeken pas in januari weer kans hebben op een 'vrij' model. Daar baseer ik op dat het e.e.a. reeds vergeven is en grote vraag zal blijven. Waar baseer jij op dat dit niet zo zal zijn? Gezien de eerste batch 300.000 er in zeer korte tijd is doorgepompt en verhalen die gaan over komende tijd vanuit detaillisten opmerkingen is mijn stelling eerder te onderbouwen dan die van jou.Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
[...]
Dat denk ik toch niet, voor deze launch is al een tijdje gespaard, voor de tweede lading zal de toevoer vele malen minder zijn (ook gezien de launch in Japan en dat de twee fabrieken (nummer drie zou pas in Jan/Feb on-line zijn) nu drie continenten moeten bevoorraden). Trouwens, waar baseer je op dat die volgeboekt zal zijn? Ik verwacht eerlijk gezegd dat we zelfs al een winkelvoorraadopbouw gaan krijgen (je hebt niet meer de klanten die het interessant vinden dat ze onderdeel van de launch zijn), die weliswaar binnen een paar dagen weg zal lopen, maar ik denk dat we het einde van de pre-orders zo'n beetje gezien hebben. Dit denk ik ook in verband met de non-interesse van Duitsland, de NL allocatie zal groter zijn, vermoed ik.
[...]
Live is alleen een manier om de killer apps te spelen, indien die aanwezig zouden zijn. Tenzij je Live Arcade bedoelt en dat is niet echt next-gen.
Verwijderd
Ik niet, pakkettendienst is wel langsgeweest met PDZ:LE en wireless controller maar natuurlijk net in het kwartier dat m'n vriending niet thuis was
Verwijderd
haha, daar heb ik ook last van, moet alleen nog wel wat oefenen met PGR3Xun schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:09:
[...]
ik had ruim een jaar geleden al een kabel door het huis heen gehaald voor me ouwe xbox (die een vriend nu van me leent) bij mij was het dus plug and playbtw: ik speel pgr3 zoveel dat ik nog nie eens goed pdz hebt gespeeld...
de limited edition van PDZ is echt mooi, zo'n "tin box" geeft toch wat meerwaardecurry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:37:
[...]
Ik niet, pakkettendienst is wel langsgeweest met PDZ:LE en wireless controller maar natuurlijk net in het kwartier dat m'n vriending niet thuis was
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 14:42 ]
Verwijderd
wat een super vergelijking... IE zit standaard in windows, msn zit ook standaard in windows. Enige wat ik me kan voorstellen bij ms, waar ze echt marktleider in zijn, is hun windows. Het is nu al zo massaal, dat daar waarschijnlijk ook geen verandering meer in gaat komen. Dat ms marktleider met hun windows wil nog niet zeggen dat dit ook gebeurd met de xbox. Dat hangt puur van de menigte af en in dit geval de spellen waar ze van houden of de presentatie van de console.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:29:
op marketinggebied, in NL wel.
Zoals ik al zei, MS heeft mee dat zaken waarin ze vol instappen, marktleider worden. Windows tov andere besturingssystemen, IE tov andere browsers, MSN tov andere instant messengers, noem maar op
Verwijderd
de vraag was beantwoordVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:52:
Ik heb de vraag 1x eerder voorbij zien komen, maar nog geen antwoord.
Dus bij deze stel ik hem nog een keer
Is er een mogelijkheid om accounts op de xbox360 te verwijderen.
Ik kan daar niets over terug vinden.
Aangezien je max 8 xbox live gebruikers mag aanmaken!! tenzij je ze op een memory card weg gaat schrijven.
het kan wel.. ik heb het in ieder geval gezien toen ik in het dashboard aan het klooien was.. (zit alleen nu op stage) misschien ff in de handleiding kijken?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:52:
Ik heb de vraag 1x eerder voorbij zien komen, maar nog geen antwoord.
Dus bij deze stel ik hem nog een keer
Is er een mogelijkheid om accounts op de xbox360 te verwijderen.
Ik kan daar niets over terug vinden.
Aangezien je max 8 xbox live gebruikers mag aanmaken!! tenzij je ze op een memory card weg gaat schrijven.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Xun op 06-12-2005 14:56 ]
[ Voor 19% gewijzigd door AM-PM op 06-12-2005 14:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het is natuurlijk heel moeilijk om een cosument van een bekende brand af te halen en hem aan een nieuwe cq andere brand te helpen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:43:
[...]
wat een super vergelijking... IE zit standaard in windows, msn zit ook standaard in windows. Enige wat ik me kan voorstellen bij ms, waar ze echt marktleider in zijn, is hun windows. Het is nu al zo massaal, dat daar waarschijnlijk ook geen verandering meer in gaat komen. Dat ms marktleider met hun windows wil nog niet zeggen dat dit ook gebeurd met de xbox. Dat hangt puur van de menigte af en in dit geval de spellen waar ze van houden of de presentatie van de console.
Het is moeilijk om daar nu al voorspellingen over te doen.
Hebben ze hem niet bij je buren afgegeven? Er moet echt eens een richtlijn komen voor die TPG bezorgers, want telkens is het weer anders. Bij mij stond m'n 360 gewoon voor de deur (in de hal van mn flat)curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:37:
[...]
Verwijderd
BlueAce schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:11:
[...]
Bij mij stond m'n 360 gewoon voor de deur (in de hal van mn flat)Iedereen had dat ding zomaar mee kunnen nemen.
This space is occupied
Zeker wel hoor (schuldigVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:07:
Playstation liefhebbers zullen denk ik ook niet zo 123 de overstap maken.
Digitizers schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:46:
Is er iemand hier die zn X360 op een Dell 2405fpw (24") heeft aangsloten via VGA? Hoe is de beeldkwaliteit daarvan t.o.v. component (720p of 1080i)?
Nope briefje dat ze morgen weer langskomen. Helaas, want tweeverdieners dus morgen is er weer niemand thuis. Donderdagavond postkantoor ophalen dusBlueAce schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:11:
[...]
Hebben ze hem niet bij je buren afgegeven?
Mjah bij ons is het standaard dat de postbodes thuis voor alle pakjes die niet door de brievenbus passen thuis vast een briefje schrijven met "was niet thuis, haal morgen maar op" en het ding niet eens meenemen. Heb ik ze een keer op betrapt toen ik op zaterdag echt op een pakje zat te wachten, direct gebeld met klacht en natuurlijk nooit meer iets van gehoord. Hoorde later van een TPG-parttimer dat dat redelijk standaard isEr moet echt eens een richtlijn komen voor die TPG bezorgers, want telkens is het weer anders. Bij mij stond m'n 360 gewoon voor de deur (in de hal van mn flat)Iedereen had dat ding zomaar mee kunnen nemen.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ik had dezelfde vraag op het xbox.com forum gesteld. Daar zei iemand precies het tegenover gestelde. Ik had nog expliciet gevraagd of hij eerst de component-kabel heeft geprobeerd en daarna de VGA kabel. Hij zei van wel.kiddyl schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:21:
Ik heb op het Hard forum ergens gelezen dat ze het beeld met de component kabel beter vonden dan met de VGA kabel op de Dell 2405FPW. Zelf heb ik hem via component aangesloten en zie niet dat er nog veel verbetering haalbaar is
wickedrabbit@gmail.com voor die hd kabel.I_am_akira schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:18:
iemand die zijn hd kabel kwijt wilt
of weet waar ik nog een hdd kan kopen?
[ Voor 5% gewijzigd door schiffeb op 06-12-2005 15:33 ]
Balen man!curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:37:
[...]
PSN: Geengrenzuh
welkom terugGeengrenzuh schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:33:
[...]
ppps. (hahah sorry nog iets, 4 dagen niet gepost dus laat me ff) In de states hebben ze zo'n mooi xbox live pakket met 1 jaar live, gratis bankshot billiards en 20 dollar rebate bij aankoop van een nieuw spel. Komt zoiets ook in NL? Ga nl. toch binnenkort 1 jaar live aanschaffen en vind dat BB wel een cool spel (alleen niet voor 1200 punten)...
Verwijderd
Dude,BlueAce schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:11:
[...]
Hebben ze hem niet bij je buren afgegeven? Er moet echt eens een richtlijn komen voor die TPG bezorgers, want telkens is het weer anders. Bij mij stond m'n 360 gewoon voor de deur (in de hal van mn flat)Iedereen had dat ding zomaar mee kunnen nemen.
Iemand al opgevallen dat je je gamertag kan laten veranderen voor maar (*kuch) 800 MSpoints? Misschien wel handig in een later stadium.
PSN: KeaveXL
Soms zit het mee soms zit het tegen heb wel is een versterker rembours zending gehad die tussen de kerstpaketten zat nog netjes gevraagd of ik niet moest betalen maar hoefde nietKeaveXL schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:48:
[...]Dude,
Normaal moet je toch tekenen voor ontvangst ?
Bel lekker de tpg op en zeg dat je niks ontvangen hebt.
Zolang je niks getekend hebt, heb je hem inprinciepe ook niet.
Dan moeten hun waarnschijnlijk een nieuwe leveren en dan verkoop/geef je die toch aan een ander ?
Dat is gewoon oplichting.KeaveXL schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:48:
[...]
Dude,
Dan moeten hun waarnschijnlijk een nieuwe leveren en dan verkoop/geef je die toch aan een ander ?
Wat the fuck heb je met oplichting te maken?LopeZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:51:
[...]
Dat is gewoon oplichting.
Ik heb overigens ook niet getekend, moeder deed de deur open en het pakket werd naar binnengeschoven en weg waren ze.
PSN: KeaveXL
Ja maar dat is gebrek aan intelligentie van personeel wat je doet als je zegt ik heb niks ontvangen is strafbaar.KeaveXL schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:53:
[...]Wat the fuck heb je met oplichting te maken?
Die kneuzen gaan gewoon slordig om met spullen waar jij 400 euro voor hebt betaald.
Dat vind ik 10 x erger als oplichting.
Verwijderd
in deze tijden nemen mensen niet zomaar een "verdacht" pakketje mee hoorVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:59:
Dat had ik ook toen ik HL2 had besteld. Lag ie gewoon voor de deur toen ik thuis kwam. Zal daar dus meerdere uren gelegen hebben. Woon in een portiek woning Bgg dus iedereen die naar binnen keek had het zo kunnen meenemen.
Gebeurt dat met je 360 zou ik ook helemaal flippen, ik zou die postbode is opwachten!
En als ie was gestolen, had je helemaal nix want hij is toch bij je afgeleverd zecht de bezorger dan.
PSN: Leech1984
[ Voor 89% gewijzigd door curry684 op 06-12-2005 16:16 ]
Verwijderd
In de grote mensen wereld werkt dat helaas niet zoKeaveXL schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:48:
[...]
Dude,
[ Voor 4% gewijzigd door BlueAce op 06-12-2005 16:21 ]
bij twijfel nooit doen...Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:18:
Na jaren alleen maar lezen nu maar 's iets schrijven, ik heb advies/een zetje in de goede richting nodig namelijk..
Naast me staat een 360 Core in z'n verzegelde verpakking te wachten tot ik de knoop doorhak;
Verkopen of houden?
Ik heb een 'oude' Xbox met XBMC via component op m'n beamer aangesloten en dat werkt subliem dus voor het mediagedeelte hoef ik hem niet te houden.
Verder:
- De spellen zijn asociaal duur.
- De accessoires zijn asociaal duur.
- De aanschaf is slechts het begin van een grote financiële aderlating.
Maar:
-Xbox Live lijkt me wel leuk
-Apparaat is nieuw en mooi en voor zolang het duurt een übergadget.
-Beeld zal wel onweerstaanbaar op 2,5 meter breed (Krijg morgen met dank aan een oplettende collega een vga-kabel binnen)
Dus.. wat te doen :
PSN: Leech1984
Nauwelijks duurder dan Xbox of PS2? 50~55 euro als je een beetje shopt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:18:
En hoeveel heb je die nodig? Je hebt een wired controller, dus geen battery pack, play&charge nodig of whatever. HD is niet perse nodig. Dus met memcard en HD-kabel zou je klaar zijn voor de komende 2 jaar.- De accessoires zijn asociaal duur.
Je hoeft niet iedere week een nieuw game te kopen- De aanschaf is slechts het begin van een grote financiële aderlating.
[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 06-12-2005 16:25 ]
This space is occupied
Verwijderd
Relativeer dat eens. Spellen zijn helemaal niet zo duur. Helemaal samen met live zullen 60+ uur tijd in een spel geen bijzonder heden zijn. Dat is minder dan 1 euro per uur plezier. Kijk eens wat een avondje bioscoop je kost...Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:18:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Xbox 360 Launch Takes Europe By Storm
...Despite the sell-out, gamers who missed out on launch day can still experience the next generation of gaming and entertainment this Christmas. Xbox will be replenishing stock at retail over the coming weeks and into 2006, so anxious gamers should continue to check back at their local retailer.
"The demand for Xbox 360 has been incredible and we are well aware that many gamers are disappointed to have not got their Xbox 360 on day one," said pointed to have not gotten their Xbox 360 on day one," said Neil Thompson, Senior European Regional Director, Home and Entertainment Division. "We are working around the clock to manufacture as many Xbox 360s as we can and are replenishing retail stores in Europe in the weeks coming up to Christmas. We remain committed to delivering up to 3 million consoles to consumers worldwide in our first 90 days alone. Consumers should check back with their retailers frequently."
Fifteen Xbox 360 titles are now on sale in Europe, with more lined up in the near future such as Dead or Alive 4 (Tecmo/MGS), The Elder Scrolls IV: Oblivion (2K Games), Splinter Cell 4 (Ubisoft), Tomb Raider: Legend (Eidos), Burnout Revenge (EA) and The Godfather (EA). ...
[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 06-12-2005 16:34 . Reden: dat bedrijf heet Microsoft en kort je af als MS ]
Verwijderd
Het is inderdaad wel goede handel op het moment denk ikleech1984 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:21:
[...]
bij twijfel nooit doen...
en je kunt natuurlijk ook eerst even testen... kun je hem altijd nog verkopen met argumenten dat hij het zeker weten doet en voor veel meer verkopen
Ik twijfel altijd bij dit soort aanschaffen maar heb achteraf gelukkig zelden spijtTheEvilCuber schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:26:
Inderdaad, bij twijfel niet doen. Vroeger zij mn moeder dat altijd en als kind geloof je het nooit, maar later blijkt dat ze toch wel af en toe gelijk hebben die ouders.
Daar heb je inderdaad wel een punt, maar die HDD zou ik dan toch moeten kopen ik want 40 euro voor een 64mb memorystick is echt van de zottecurry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:25:
En hoeveel heb je die nodig? Je hebt een wired controller, dus geen battery pack, play&charge nodig of whatever. HD is niet perse nodig. Dus met memcard en HD-kabel zou je klaar zijn voor de komende 2 jaar.
HDD is 99 euro bij de MM HD Component kabel staan er zat van te koop denk ik aangezien hoop mensen HD VGA kabel nodig hadden zoals ik;)Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:43:
Daar heb je inderdaad wel een punt, maar die HDD zou ik dan toch moeten kopen ik want 40 euro voor een 64mb memorystick is echt van de zotte
Verwijderd
Verwijderd
Ach je hebt er nog een maand of zo voor, meer als je pech hebtVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:57:
Damn wat wil ik dit ding![]()
Volgensmij ga ik een persoonlijk record 150-euro-bij-elkaar-schrapen verbreken![]()
Verwijderd
Tja dat klopt dan weer wel.curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:58:
[...]
Ach je hebt er nog een maand of zo voor, meer als je pech hebt
Verwijderd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik denk dat er vooral een tekort aan Premium paketten is. Aantal winkels hier in Purmerend hadden vandaag namelijk ook nog wel de Core paketten, maar niet de Premiums.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:05:
ik weet er nog wel een paar te krijgen voor de gene die intresse heeft
zijn wel core pakketten
Verwijderd
Ligt aan je smaak.Basbarbrbarbr schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:10:
ben aan het denken om een 360 te kopenhebben veel mensen nu last van die overhit bug? ik ben aan het twijfelen om hem nu te kopen of een paar maanden te wachten todat er een nieuwe versie uit is. Trouwens iemand tip aan welk spel ik het meeste plezier kan beleven
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 17:15 ]
Verwijderd
Ja je kan bij PD0 gewoon een zooi bots drbij gooien en lekker gaan deathmatchen/ CTF-en, MP is gewoon een heel stuk uitgebreider dan CoD2 wat meer een super SP ervaring is. Wat ook wel vet is als je met zn 2en PD0 wil doen, is dat je alle SP missies in co-op kan spelen. En in tegenstelling tot andere games in co-op heb je meestal ook andere objectives te vervullen of elkaar van een afstand te coveren, kortom: heel vet gedaan!Phusebox schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:07:
vraagje;
ik heb nu CoD2, maar ben zeer teleurgesteld in de multiplayer facetten van het spel
zo kun je niet met 2 man en een paar bots spelen ofzo, en met je tweeën is het toch wel erg saai.
kan dit met PD0 wel? dus dat je met 2 man splitscreen doet en er ook nog een paar bots meedoen?
PSN: Geengrenzuh
Fifa zijn veel probs mee heb je het met andere spellen niet dan vooral geen zorgen maken. Ik heb fifa retour gedaan wat een kutspelVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:19:
ik ben net Fifa06 aan het spelen, en opeens krijg ik van die vlekken in mijn scherm. Die vlekken die je meestal ook ziet bij een vga die je te ver overclockt of te warm word ofzo, Weet iemand hoe dat komt ofzo?
Verwijderd
Dus nix mis met mijn xbox?schiffeb schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:24:
[...]
Fifa zijn veel probs mee heb je het met andere spellen niet dan vooral geen zorgen maken. Ik heb fifa retour gedaan wat een kutspel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq