Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijne is van 10-11-2005 (is dat toevallig de herrie serie :+). Maar goed, ik kan er wel lekker mn handen aan warmen als ik koude handen krijg 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-07 08:24

Broeils

Lock on..!

Hmm ik vroeg me af of jullie dit 'probleem' ook hebben.

Mijn xbox maakt een beetje veel lawaai, lijkt wel of het van de fans afkomt... ratelt een beetje veel (net zo als die el-cheapo stock coolers op sommige moederborden). Soms is het plotseling stil, hoor je alleen de apparatuur, maar normaal word ik niet goed van die fans ;( (gewoon ronduit irritant).

Toch ik heb nog geen problemen met hitte of vastlopers o.i.d. gehad en mijn box staat toch gauw een paar uur per dag (achter elkaar) aan. :Y)

EDIT:
Ik heb ook soms dat mijn xbox niet boot in 1 keer. net alsof de box denkt alsof de tv/monitor niet aan is gesloten... krijg gewoon zwart beeld. Druk ik de box nog eens uit/aan dan werkt hij meestal daarna wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Broeils op 06-12-2005 08:37 ]

Mijn Gamertag: TheBroeils | Mijn Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren media center dan toch geinstalleerd gekregen. En ik moet zeggen het is echt de moeite.
Hier vind je installatieguide http://features.teamxbox....ia-Center-Setup-Guide/p1/

Een aantal topics voor installeren media center:

- je hebt inderdaad geen memory card of hd nodig om het geinstalleerd te krijgen (ik heb alleen memory card);
- je moet absoluut eerst Update rollup 2 installeren anders werkt het niet (bij mij was dat probleem waarom het niet ging): de update vind je hier meuktracker: Microsoft Windows XP MCE Rollup 2:
- daarna moet je via deze site http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/alldownloads.htm het pakket downloaden voor mce update rollup 2;
- ondertussen moet xbox aanstaan: je krijgt eerst 8digit code die je ergens moet opschrijven, op next drukken en dan progje starten op computer
- daarna heb ik op computer in media center alle mapjes aangegeven waar muziek, plaatjes en video's te vinden zijn;
- dan op het online gedeelte van media center MSN ingesteld en een aantal toegevoegd;
- dan in xbox naar media center en alles werkt perfect.

Is echt een meerwaarde voor Xbox.

Een groot nadeel:
- op computer werkt Xvid in mc. Die werken echter niet op de xbox360, maar ach daarvoor kan xbmc gebruikt worden.

Gisteren had ik nog gezegd dat video's wel werken op xbox360 met xp. Dat gaat bij mij idd indien wma format. Je gaat op xbox360 gewoon naar media daar kies je video's. De mappen waar de films staan moet je via computer aangeven via de media extender die ook te downloaden is op xbox/pcsetup

Vanavond eens mediacenter beginnen 'tunen' B) http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=73324
PS zelfs emulators zouden geinstalleerd kunnen worden
Iemand al ervaring mee?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Is er iemand hier die zn X360 op een Dell 2405fpw (24") heeft aangsloten via VGA? Hoe is de beeldkwaliteit daarvan t.o.v. component (720p of 1080i)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

mf.date.24-11-2005; behoorlijke warme luchtstroom achter uit de box, voeding is lauw, ruis geluid tijdens dashboard door aanlopende fan?, tijdens een spel maakt de dvddrive een straaljagergeluid, geen artifacten of problemen gehad; alles werkt en ziet er geweldig uit tot op heden.

Craxy; kan je nu opnames inplannen met de xbox?

[ Voor 25% gewijzigd door TdV op 06-12-2005 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
Blijkbaar hebben er meer mensen last van, ik vroeg me al af of ik de enige was. De mijne maakt namelijk ook aardig wat ventilatorgeluid. Tijdens de spellen heb ik er geen last van, het geluid van de boxen overstemt de ventilators wel. Maar zonder muziek of sfx, is het best irri.

Gelukkig geen enkele vasthanger whatsoever. Zowel de xbox als de voeding zijn lauw, zelfs na uren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:49:
mf.date.24-11-2005; behoorlijke warme luchtstroom achter uit de box, voeding is lauw, ruis geluid tijdens dashboard door aanlopende fan?, tijdens een spel maakt de dvddrive een straaljagergeluid, geen artifacten of problemen gehad; alles werkt en ziet er geweldig uit tot op heden.

Craxy; kan je nu opnames inplannen met de xbox?
Ja volgens mij wel. MCE voorziet het toch. Maar tv out is kapot dus nog niet zelf kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Tijdens games wil de DVD drive nog wel eens onwijs veel kabaal maken. Normaal gesproken vallen dat soort dingen me niet op en kan ik me er niet aan storen maar deze drive maakt soms wel érg veel kabaal. (niet in Hexic \o/). Ik had gister een geinig levelbug in PD0 waardoor ik boven het level hing, interessante drawdistance :P

(zal vanavond even die datum opzoeken)

[ Voor 7% gewijzigd door AM-PM op 06-12-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Hoi nog even een vraagje...

Achter mijn gamertag staat "United Kingdom".. :?

Hoe dat is gekomen weet ik ook niet zo snel, ik vermoed dat ik iets verkeerd heb aangeklikt in de haast om zo snel mogelijk online te kunnen gamen.....

Ik heb al geprobeerd of ik dat "United Kingdom" kon veranderen in Nederlands of Netherlands.
Maar ik kom er niet uit, wie kan mij even een tip geven?

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/betelgeuze.jpg

Edit: pogingen om mijn gamertag zichtbaar te maken.. ;)

Thanx voor de tip!

[ Voor 35% gewijzigd door Apestaartje op 06-12-2005 09:01 ]

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Kun je instellen bij de settings van je console. (laatste "tabblad" in de dashboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apestaartje schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:54:
Hoi nog even een vraagje...

Achter mijn gamertag staat "United Kingdom".. :?

Hoe dat is gekomen weet ik ook niet zo snel, ik vermoed dat ik iets verkeerd heb aangeklikt in de haast om zo snel mogelijk online te kunnen gamen.....

Ik heb al geprobeerd of ik dat "United Kingdom" kon veranderen in Nederlands of Netherlands.
Maar ik kom er niet uit, wie kan mij even een tip geven?

[afbeelding]

Edit: pogingen om mijn gamertag zichtbaar te maken.. ;)

Thanx voor de tip!
je hotmail staat waarschijnlijk op de Uk ingesteld.

Mijnes is overigens van 7-11-05, dvd-drive maakt lawaai en de ventilators ook. Zoals al eerder iemand meldde het is een snerpend geluid, maar echt opvallend geluid vind ik het nou ook weer niet. Het is nog redelijk zacht, heb er geen last van tijdens spellen of muziek. (maar dat zal ook per persoon verschillen) Verder werkt hij perfect. Voeding blijft lauw en hij wordt aardig heet/warm aan de achterkant

Hebben jullie trouwens ook dat sommige ventilatiegaatjes aan de zijkant nog dicht zitten?

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/3253/p10500300mb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/9143/p10500318xh.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:21

Xun

PWM schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:21:
Even zo gedaan. We gaan het mooier oplossen. Ik heb daar morgen tijd voor. Voor nu is dit even alles :)

Bij degene die mij alleen een gamertag hebben gestuurd, heb ik dezelfde naam als GOT Nick gebruikt:

GOT=Xun
http://live.xbox.com/member/Skultella
als je wilt zou je dan skultulla er van maken ;) (als ik de fout in de meel had gedaan mijn excuses!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:01:
[...]
Hebben jullie trouwens ook dat sommige ventilatiegaatjes aan de zijkant nog dicht zitten?
Ik had ergens (teamxbox?) gelezen dat deze gaatjes zo zijn gedesigned, ze zitten niet 'nog' dicht. Ze horen dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broeils schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:10:
[...]

Ik had ergens (teamxbox?) gelezen dat deze gaatjes zo zijn gedesigned, ze zitten niet 'nog' dicht. Ze horen dicht ;)
mooi is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

ik denk dat ik komende week met een klein database online kom met data en evt probleem beschrijving. Om een zo goed mogelijk userbase te krijgen ga ik ook een enquete online gooien... ( voor moi ook goed bruikbaar, 'k zit in de detailhandel voor xb360 :) )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:29
ik heb afkick verschijnselen
ik heb m'n popie (x360) al 2 dagen niet kunnen betasten :(

ik heb alleen last van het geluid als ik er een cd in heb, maar zodra je ingame bent merk ik het niet
ik zal vanavond ff kijken naar de productie datum en de hitte
laatste keer da tik keek was de adapter amar ene beetje lauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Als je een kapotte of aanlopende fan heb, zul je die kunnen laten repareren onder garantie oid? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om profielen uit je 360 te verwijderen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:33:
je zou toch verwachten dat er geen stroom meer op de xbox zelf zou staan wanneer de voeding op stand by staat... Liet toevallig net mijn mp3 speler erin zitten, maar die bleef gewoon door branden 8)7 Wel matig, vind ik een reden om de stekker uit het stopcontact te trekken.

edit: nee niet doorbranden, maar gewoon aan blijven staan :9
Same here... Als 'ie iets in de USB vindt en je zet 'm uit; dan blijft de USB aanstaan. Wel handig om mijn controllers op te laden zonder naar mijn dashboard te moeten staren.
Phydomir schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:46:
Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is om profielen uit je 360 te verwijderen?
Ja, moet je naar System toe en daar heb je een soort file-management... Iets bij Storage ofzo... Zit op werk, dus ff geen duidelijker antwoord.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2005 09:49 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:58:
[...]

Ik suggereer ook even om Chello Helpdesk te bellen. Weet je in ieder geval of jouw netwerk-verhaal via DHCP of Static-IP werkt. Is wat makkelijker om dan instellingen te geven/raden voor je XB, je PC en je router/modem.
allereerst bedankt voor je hulp. Overigens kan mijn 360 nu wel communiceren met pc (wireless), dus dat werkt nu (streamen van muziek, video en foto's werkt perfect).

Daarnaast heb ik gebeld met chello; zij geven aan dat -omdat de laptop van mijn vriendin wel een download van 400-500 kb wireless haalt, het dus niet aan hun product kan liggen, iets wat men bij de MS helpdesk wel beweerde). Ik schiet er dus weinig mee op. Het downloaden gaat erg langzaam, het gamen op xboxlive gaat super goed (nooit enige lag).

Nu zou je nog kunnen denken dat het downloaden traag gaat omdat de servers druk zijn, maar een maatje van me met zijn versatel 20mbit lijn (kabel van 360 naar router) heeft in 15 minuten demo van 1 gb binnen van NFS, terwijl ik daar 5 uur overdeed. Die verhouding is scheef als je bedenkt dat hij dus ongeveer 1800kb/sec kan halen en ik met mijn chello 500kb/sec.

Anyway, nogmaals thx voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:38:
Gisteren media center dan toch geinstalleerd gekregen. En ik moet zeggen het is echt de moeite.
Hier vind je installatieguide http://features.teamxbox....ia-Center-Setup-Guide/p1/

Een aantal topics voor installeren media center:

- je hebt inderdaad geen memory card of hd nodig om het geinstalleerd te krijgen (ik heb alleen memory card);
- je moet absoluut eerst Update rollup 2 installeren anders werkt het niet (bij mij was dat probleem waarom het niet ging): de update vind je hier meuktracker: Microsoft Windows XP MCE Rollup 2:
- daarna moet je via deze site http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/alldownloads.htm het pakket downloaden voor mce update rollup 2;
- ondertussen moet xbox aanstaan: je krijgt eerst 8digit code die je ergens moet opschrijven, op next drukken en dan progje starten op computer
- daarna heb ik op computer in media center alle mapjes aangegeven waar muziek, plaatjes en video's te vinden zijn;
- dan op het online gedeelte van media center MSN ingesteld en een aantal toegevoegd;
- dan in xbox naar media center en alles werkt perfect.

Is echt een meerwaarde voor Xbox.

Een groot nadeel:
- op computer werkt Xvid in mc. Die werken echter niet op de xbox360, maar ach daarvoor kan xbmc gebruikt worden.

Gisteren had ik nog gezegd dat video's wel werken op xbox360 met xp. Dat gaat bij mij idd indien wma format. Je gaat op xbox360 gewoon naar media daar kies je video's. De mappen waar de films staan moet je via computer aangeven via de media extender die ook te downloaden is op xbox/pcsetup

Vanavond eens mediacenter beginnen 'tunen' B) http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=73324
PS zelfs emulators zouden geinstalleerd kunnen worden
Iemand al ervaring mee?
is het nou zo dat je een PC dedicated voor Media Centre moet inrichten of kun je die PC dan ook nog voor andere dingen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de DVD speler een straalmotor nadoet heb ik ook last van, en die fans ... tjsa, in het begin is hij stil, maar hoe warmer het beestje wordt... (bij mij stijgt ie dus op voor mn gevoel)

Ik heb de 360 trouwens wel in een dicht tv meubel geplaatst en dan een beetje bovenaan, voorkant is echter wel compleet open, misschien dat hij de hitte niet goed kwijt raakt, maar dan nog, aan de achterkant heeft hij genoeg ruimte om normaal te ademen. Als iemand nog besluit met de helpdesk te bellen hoor ik graag wat ze ervan zeiden. :+
Zal vanavond eens kijken wat de manufactering date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Zal toch wel, zolang je niet zelf de xdoos openschroeft is het gewoon fabrieksgarantie...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:59:
[...]

In principe niet 4 speakers toch, in de 2 front boxen zitten 2 extra boxen geïntegreerd die de normale centerbox vervangen. Ofwel, ze zijn iets anders verdeeld. Ik vind het juist een pre dat er geen losse center bijzit. Die kan nl. niet onder of op mijn LCD ;) Dus nu mooi alle boxjes op statieven van de Ikea ;)
Kun je mij daar een linkje van sturen (van die statieven). Daar ben ik namelijk redelijk opzoek naar :P.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:03:
17 oktober hier, werkt perfect, lauwe voeding na intensief gebruik.
En dat voor een maandagochtend versie! ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:36:
[...]

Pfff nu al mieren over het software aanbod het ding is tering nog geen week uit, wat verwacht je dan

dat er direct 300+ titels uit zijn, allemaal toppers?

Geduld is een schone zaak en ook hier nog steeds. Zo'n console koop je voor de langere termijn, ik moet zeggen, m'n xdoos komen ook nog steeds games voor uit waar ik nu blij om ben dat ik het ding al die tijd al in m'n bezit heb.

Ik hoef alleen maar te noemen: Burnout Revenge, Ssx on Tour, Battle Field 2, Call of Duty 2, Halo 1/2

Als je winst wilt maken verkoop je de console nu, koop je 'em later weer als er meer titels zijn
Ben je een Zelda fan, dan probeer je Kameo toch eens...
Ik denk dat hij juist nu het recht heeft om te mieren over het spellenaanbod. Op het moment dat je de pre-orderkit kocht had je nog geen inzicht in de exacte launchspellen. Daarnaast is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je het ding voor de lange termijn koopt. Waarom zou je hem dan nu al kopen? Je betaalt nu meer dan de mensen over een half jaar, je hebt 'gerush-de' spellen (tra-nen-trek-kend dat Quake 4) en een sterke launch wordt het alleen maar wanneer er een goed spellenpakket bij geboden wordt. Volgens mij is dit de eerste wet van spelconsoles: er moeten goede spellen zijn.
Voor mij de reden om nog niet te kopen. Spellen als CoD2 en Most Wanted zijn ook op andere consoles/PC te krijgen. PD0 schijnt nog niet overtuigend te zijn ( http://www.penny-arcade.com/2005/12/02 , overigens geen professionele games-site, maar ik vertrouw die mening eerder dan de grote sites die 'hidden agendas' hebben). Het enige spel dat enig onderscheidend vermogen laat zien (volg- danwel gelijktijdig (ik beschouw PC eveneens als next gen, ook hier zal gears of war, etc. op komen)), is dan Kameo. Helaas vond ik dat op de Gamexpo niet echt overtuigen.
Laten we eerlijk zijn, na een week kijk je dwars door de mooie graphics heen en is het nog maar de vraag of de spellen iets toevoegen aan het reeds aanwezige scala aan spellen op current gen. Overall vind ik de launch van de Xbox 360 nog een forse teleurstelling. Ik zou er niet rauwig om geweest zijn (en zal het niet zijn bij de PS3 launch) als ze domweg die dozen in grotere voorraden opstapelden in pakhuizen en een paar maandjes wachten totdat ze een solide launchkader hebben. Dit had problemen met de beschikbaarheid voorkomen en biedt echte onderscheidende triple A-titels bij de launch.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:41:
[...]

`
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar je kunt dus geen dolby digital 5.1 surround (alle kanalen gescheiden) afspelen op dat setje. Dan mis je toch weer zo enorm veel in het geluid. Daarnaast zitten er op het Aiwa setje alle hardwaredecoders die je kunt verzinnen, op de Logitech geen dacht ik?

Verder zie ik bij de Logitech website voor dit setje staan:

"Systeemcompatibiliteit
Pc/Mac
Cd
MP3
Dvd*
PlayStation®*
Xbox®*
*Vereist adapter voor gameconsoles. "

Ofwel, je moet hier ook weer een aparte adapter bijkopen, zal wel weer de nodige Euri kosten.

Je kunt er natuurlijk voor kiezen. Ik heb zelf de keus onlangs laten vallen op dat Aiwa setje, wilde eerste de Logitech Z-5500, maar ik vind 300 Euro veel geld voor een set die veel plops produceert. Dan maar iets minder geluid, maar wel een heel stuk goedkoper (normaal kost dit setje overigens tussen de 150 en 250 Euro, Paradigit heeft 't ding heel goedkoop in de aanbieding. Er zijn wat mensen hier die het setje ook op hun xbox of 360 hebben zitten, voor zover ik weet
Maar hoe heb je dat ding dan aangesloten? Ik heb verder geen aparte uitgangen op mn 360 (tenminste, niet super uitgebreid onderzocht, aangesloten en PGR gedaan, gewoon mn huidige 5.1 kruidvat setjes geforceerd op 4.1 aangesloten via de 2 tulpjes.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat hij juist nu het recht heeft om te mieren over het spellenaanbod. Op het moment dat je de pre-orderkit kocht had je nog geen inzicht in de exacte launchspellen. Daarnaast is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je het ding voor de lange termijn koopt. Waarom zou je hem dan nu al kopen? Je betaalt nu meer dan de mensen over een half jaar, je hebt 'gerush-de' spellen (tra-nen-trek-kend dat Quake 4) en een sterke launch wordt het alleen maar wanneer er een goed spellenpakket bij geboden wordt. Volgens mij is dit de eerste wet van spelconsoles: er moeten goede spellen zijn.
Voor mij de reden om nog niet te kopen. Spellen als CoD2 en Most Wanted zijn ook op andere consoles/PC te krijgen. PD0 schijnt nog niet overtuigend te zijn ( http://www.penny-arcade.com/2005/12/02 , overigens geen professionele games-site, maar ik vertrouw die mening eerder dan de grote sites die 'hidden agendas' hebben). Het enige spel dat enig onderscheidend vermogen laat zien (volg- danwel gelijktijdig (ik beschouw PC eveneens als next gen, ook hier zal gears of war, etc. op komen)), is dan Kameo. Helaas vond ik dat op de Gamexpo niet echt overtuigen.
Laten we eerlijk zijn, na een week kijk je dwars door de mooie graphics heen en is het nog maar de vraag of de spellen iets toevoegen aan het reeds aanwezige scala aan spellen op current gen. Overall vind ik de launch van de Xbox 360 nog een forse teleurstelling. Ik zou er niet rauwig om geweest zijn (en zal het niet zijn bij de PS3 launch) als ze domweg die dozen in grotere voorraden opstapelden in pakhuizen en een paar maandjes wachten totdat ze een solide launchkader hebben. Dit had problemen met de beschikbaarheid voorkomen en biedt echte onderscheidende triple A-titels bij de launch.
als ik het vergelijk met de launch van bijv. de ps2 en gamecube is dit 1 van de sterkste line-ups die er zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:57:
[...]

Kun je mij daar een linkje van sturen (van die statieven). Daar ben ik namelijk redelijk opzoek naar :P.
Kijk in de Ikea gids op papier, online zullen ze ook wel staan. 2 stuks van 44 of 84 cm, zilver/chroom met ronde verzwaarde voet voor 25 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Die van mij heeft op 18-10-2005 het levenslicht gezien.....wordt niet echt warm (xbox360 danwel de voeding).....alleen die dvdrive he.....

Ik hoop nogmaals dat ze met iets komen zodat je de games vanaf de HDD kan spelen....

Met z'n allen erover gaan klagen zou misschien gaan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Pubbert

random gestoord

Gister nog 4uur aan 1 stuk zitten PGR'en, de afdruk van de controller staat nog steeds in mn hand 8)

Hier wat pics van mn setup, als eens meer mensen hun home-setup posten :)

Ben er verder goed tevreden over, hier wat pics van mijn setup thuis:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00788.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00790.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00792.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00796.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00798.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00800.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00803.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00804.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/xbox360/thumbnails/tnDSC00808.JPG

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:00:
[...]

Maar hoe heb je dat ding dan aangesloten? Ik heb verder geen aparte uitgangen op mn 360 (tenminste, niet super uitgebreid onderzocht, aangesloten en PGR gedaan, gewoon mn huidige 5.1 kruidvat setjes geforceerd op 4.1 aangesloten via de 2 tulpjes.
Dat heb ik ergens terug ook al getypt, maar allez nog een keertje dan:

Ik heb zelf een LCD met HD, daar heb ik voor de normale xdoos een HD Pack voor gekocht. Op dat HD pack zit een digitale optische uitgang, die dus met een optische kabel naar het Aiwa setje gaat.

Als je geen HD tv hebt en dus geen HD Pack wilt kopen, kun je een verloopstukje kopen bij de MediaMarkt (dacht voor rond de 10 pleuro), die je in je XBOX aansluiting stopt (waar normaal de kabel richting TV gaat) en daar plug je dan weer de normale kabel in. Op dit verloopstukje zit een optische digitale aansluiting zoals je nodig zult hebben.

That's it, heb je Dolby Digital 5.1 surround zoals het moet klinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Crawl NL schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:16:
Ik hoop nogmaals dat ze met iets komen zodat je de games vanaf de HDD kan spelen....

Met z'n allen erover gaan klagen zou misschien gaan helpen
Ja dan kan ik weer gehuurde spellen op mn hd zetten ;)

Misschien zouden ze de speler langzamer kunnen laten lopen met een patch ofzo, dat die minder herrie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broeils schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:19:
[...]

Misschien zouden ze de speler langzamer kunnen laten lopen met een patch ofzo, dat die minder herrie maakt.
Boefje, je weet toch wel dat je geen gehuurde game op je HD mag zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Broeils schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:19:
[...]

Ik zou er niks op tegen hebben om mijn gekochte spellen te kunnen spelen vanaf HDD en dat ie (eens in de zoveel tijd) een bestandje van mijn DVD leest ter verificatie. Zolang die laadtijden maar omlaag kunnen want ben eerlijk gezegd errug verwend met mijn oude XB + HDD-mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Ik heb hier gelukkig helemaal geen problemen (19-10-2005).. Alles loopt perfect en hij heeft de laatste dagen echt wat uurtjes aangestaan...

Enige probleem is het chello probleem.. De demo's zijn echt niet vooruit te branden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Xun schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:12:
[...]

als ik het vergelijk met de launch van bijv. de ps2 en gamecube is dit 1 van de sterkste line-ups die er zijn geweest.
Daarom heb ik die ook niet meteen gekocht (anders dan de SNES en de N64). Maar het is niet echt een argument om als verdediging van de slechte launch te zeggen dat er nog slechtere geweest zijn. Mijn stelling is dat de huidige beschikbare titels het bezit van het ding niet rechtvaardigen, zeker niet als een prijsdaling binnen nu en een half jaar plaats zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, indelijk is een keertje geregged hierzo.

Heb ook een 360 premium, met Perfect Dark : Zero en Need for Speed : MW

Wie wil er vanaaf met mij wat gamen, ben een beetje noob met PDZ. Kan wel wat oefening gebruiken.
Racen gaat me wel aardig af, wel leuk dat je eerst in SP auto`s moet unlocken. Nog leuker om met de auto uit je career te racen :D

mn live acc = AlienShine (evt. voor de database?)

Moeten elklaar ook maar is positieve feedback geven op live, vind die 5 goude sterretjes wel mooi :P

Groet, gabriel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

_FiReFoX_ schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:00:
[...]

Ik heb nog even op internet gezocht en kwam het volgende tegen:

http://www.experts-exchan.../Desktops/Q_21642359.html

Je hebt dan dus blijkbaar een kastje nodig die van de analoge signalen digitale signalen maakt en dat is niet goedkoop (http://www2.dvigear.com/vitodvisc.html) :o
Dan zet je het om naar DVI digitaal. Je kunt ook gewoon van DVI analoog gebruik maken. Het is niet helemaal optimaal op deze manier, maar zowel met VGA->DVI als Component->DVI zal het zeker goed genoeg zijn :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:26:
hmm als ik mensen lees die spreken over weinig herrie dan vraag ik me af of er zoveel verschil in zit

die van mij maakt echt behoorlijk lawaai, zeker als je een spel aan t spelen bent, maar gewoon in de dashboard ook al
Fans maken best wat lawaai tijdens gamen, maar zelfs op laagste volume van m'n stereo komt het geluid van de games er ver overheen (terwijl m'n vriendin een kamer verder gewoon slaapt ondanks de WO2-herrie, dat volume). Ik heb overigens de doos wel compleet vrij staan en ja aan de achterkant produceert ie wel merkbaar hitte.
EfBe schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:57:
[...]

En dat voor een maandagochtend versie! ;)
:D

Die Chinezen werken 24/7 afaik dus dan zal het weinig uitmaken :P
Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:59:
[...]

Laten we eerlijk zijn, na een week kijk je dwars door de mooie graphics heen en is het nog maar de vraag of de spellen iets toevoegen aan het reeds aanwezige scala aan spellen op current gen.
Zie je nou zelf niet in dat dit bull is? Laatste echt revolutionaire game die ik heb gespeeld was Lemmings. Alle andere games sindsdien zijn allemaal een evolutionaire stap ten opzichte van het genre waar ze in vallen, dus natuurlijk is het weer eens "hetzelfde in een ander jasje". Maar wel een verdomd gelikt jasje met grotere werelden, betere AI, meer verhaal, lekkerder graphics en betere sound. Wat bijv. Kameo neerzet aan wereld, met overal rondvliegende draken en overal crashende en exploderende lavaballen, zet een beleving neer die tot nu toe gewoon schier onmogelijk was. Dat het in the end nog steeds gewoon een platformer adventure is, duh, maar wel eentje die de aanwezige hardware gebruikt om de wereld nog meer tot leven te laten komen en nog meer inleving mogelijk maakt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie regelmatig vragen over de aansluitingen.
Ik heb ook een vraagje, betreft mijn tv: http://www.jvc.nl/product.php?id=AV-28X5BU&catid=93

Ik heb m nu standaart aangesloten, gele tulp in de scart aansluiting.

)Heb ik een pixel plus tv?
)Is er echt veel verschil tussen volledig scart?
)Weet er iemand of er nog ergens van die scart kabels te krijgen zijn in rottrdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Van Reuters
A Chicago man who bought Microsoft Corp.'s new Xbox 360 has sued the world's largest software maker, saying the new video game console has a design flaw that causes it to overheat and freeze up.

The proposed class action claims that in Microsoft's bid to gain share in the $25 billion global video game market, the company was so intent on releasing the Xbox 360 before competing next-generation machines from Sony Corp. and Nintendo Co Ltd. that it sold a "defectively designed" product.
Robert Byers, who brought the suit, said the power supply and central processing unit in the Xbox 360 overheat, affecting heat-sensitive chips and causing the console to lock up.

The lawsuit, filed on Friday in federal court in Illinois, seeks unspecified damages and litigation-related expenses, as well as the replacement or recall of Xbox 360 game consoles.
Microsoft representatives were not immediately available for comment on Monday.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Guys,

Sorry voor het Bold, maar ik krijg 30 e-mail per uur met deze vraag :)

We zijn bezig met een website/database die alle gamertags bevat. Ik zal vanavond nog 1 keer een lijst hier plaatsen, en daarna is het gewoon even afwachten tot de Final version er is :)

Wie tot vanavond, 19.30 zijn gamertag naar mij heeft gestuurd, komt er nog bij. Vergeet ook je GoT nick niet.

[ Voor 82% gewijzigd door PWM op 06-12-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Succes David :D

* curry684 zet z'n geld op Goliath :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:51:
Ik zie regelmatig vragen over de aansluitingen.
Ik heb ook een vraagje, betreft mijn tv: http://www.jvc.nl/product.php?id=AV-28X5BU&catid=93

Ik heb m nu standaart aangesloten, gele tulp in de scart aansluiting.

)Heb ik een pixel plus tv?
)Is er echt veel verschil tussen volledig scart?
)Weet er iemand of er nog ergens van die scart kabels te krijgen zijn in rottrdam?
Ik weet niet of het een pixel plus tv is. Maar als je tv RGB op de scart ondersteund (wordt ook al niet in de specs genoemd, foei JVC) dan is het de luxe scart-kabel prima waard.

Had de 360 eerst met composite aangesloten op m'n tv, en het was eigenlijk te wazig beeld, Toen de rgb-scart van MS gekocht, en het was z'n geld zeer zeker waard. (De kabel die bij m'n premium zat doet natuurlijk ook wel rgb, maar die heeft alleen losse tulpjes voor rgb, en geen scart.)

Maar nogmaals, weet ff zeker dat je tv ook rgb op z'n scart-poort ondersteunt... Moet haast wel met moderne tv's, maar mijn tv doet het bijvoorbeeld maar op 1 van de 2 poorten.

Waar te koop in r'dam? Ik zou de MediaMarkt proberen, en anders gameshops zoals de FutureZone.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:05:
[...]

Succes David :D

* curry684 zet z'n geld op Goliath :Y)
Curry, als ik jouw vanavond HTML stuur met alle Gotters, kan jij die dan hier plaatsen. Of geef me gewoon Mod rechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Llama.com heeft iets gevonden tegen het beschadigen van de dvd-roms in de 360, lees het hier.
We found that if we added a foam rubber pad on the opposite side of the laser we could prevent the damage that would otherwise occur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij ondersteund RGB.

Kan ik niet gewoon een goedkoop scart-blokje kopen waar die 3 RGB kleuren ingaan?
Of bestaan die niet.
Want er zitten toch gewoon RGB tulp stekkers bij of ben ik abuis?
Geluid zal ik niet missen, gaat via optisch naar mn logitech Z-5500

FutureZone doe ik boycotten, vind dat zo`n onvriendelijke k*t zaak.
Heb er vaak zat spellen besteld maar nooit een reactie gehad, bel je een tijdje later weten ze nergens van, vind ze trouwens ook errug duur. Spellen haal ik wel van gcshop.nl
Mediamrkt had ze ook niet, die keken me raar aan toen ik erom vroeg lol.

EDIT: offtopic. (ja ben nieuw hier :P) wat reageren jullie hier allemaal snel, kom niet meer aan mn werk toe)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@blaze

moet niet dedicated zijn je kan je pc ondertussen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:10:
[...]

Curry, als ik jouw vanavond HTML stuur met alle Gotters, kan jij die dan hier plaatsen. Of geef me gewoon Mod rechten :+
Kun je het niet gewoon in RML bouwen?

En verder:
Freezing, scratching, overheating, oh my! Is there really a mass problem with the launch systems? We explore.

Jonathan Giles had been waiting since 6 am on November 21 for his Xbox 360 ticket. He preorderd the 360 way back in June and wasn't sure about the purchase until he saw a trailer for The Elder Scrolls 4: Oblivion. He was hooked, and said he hadn't been this excited about a console in years, maybe ever.

The GameCrazy in Giles' hometown of Ogden, Utah wasn't able to meet its preorder demands due to the massive shortage of systems around the country coupled with the high demand for the first next-generation console. Instead, GameCrazy handed out tickets for the handful of systems on hand at launch day on a first-come, first-serve basis. Giles, 35, a gamer since Pong, was one of the faithful and, as a result, was No. 9 in line. At midnight, November 22, Giles got his 360.

With a few extra controllers and copies of Call of Duty 2, Madden NFL 06, Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3 and Quake 4, Giles went home with his brother, excited to challenge his sibling to a friendly game of Madden. He already had his HDTV ready to go and a space cleared for his new console. They started playing Madden and shortly into the game, Giles' Xbox 360 froze.

"Maybe it's just a glitch," Giles told his brother. He turned the system off then on and started a new game. Again, it froze. Nervous now, Giles said, "Maybe it's this copy of Madden." So he tried another game, then another. After all five of his games froze within the first hour of owning the Xbox 360, Giles became angry. He paid more than $1,500 for the games, system and accessories that littered his living room, and nothing worked.

"I was so irate. I almost nearly cried," Giles said.

The next morning, Giles called GameCrazy and the clerk said there would be no exchange or no refund and that he should talk with Microsoft. So he calls 1-800-4MXBOX but can't get through. He was on hold so long his phone battery died.

"I guess a lot of people were having problems," Giles said.

On the third day, he managed to get through to an operator at Microsoft who was extremely helpful, Giles said. Together, they run through a series of troubleshooting steps, checking connections and power supply, but the console still locks up. Microsoft kindly overnights an empty cardboard box so Giles can send his 360 to the Microsoft repair center in McAllen, Texas. Shipping was prepayed. Three days later, Giles received from Microsoft a new Xbox 360 console that works almost perfectly.

"I was very impressed with Microsoft and how they dealt with me as a customer," Giles said. "Obviously there are some major problems with the system, as you see around message boards and the news. That's pretty normal with any launch, and Microsoft did a great job of taking care of me."

Rumors of Xbox 360 glitches have been swirling since just hours after the console's launch on November 22, when complaints of overheating and disc-scratching surfaced on IGN message boards. The question every gamer wants answered is: What, if anything, is wrong with the 360? Are these errors the result of normal launch problems, to be expected from any new console? Or, as many gamers assume, did Microsoft rush the launch of the 360, sacrificing quality assurance to ensure a large number of consoles will be available for the holiday buying season? Only a few weeks into the launch, answers are hard to come by.

Microsoft spokeswoman Molly O'Donnell confirmed today what many people already know: There are problems with the Xbox 360. However, she was quick to stress that Microsoft is providing service via 1-800-4MYXBOX and that the frequency of problems is below the average 3 to 5 percent range for videogame consoles at launch.

"These reports are real," O'Donnell said. "Even though percentages are low, we need to be aggressive in addressing them. These are our most loyal customers, the ones that waited outside in the cold to get an Xbox 360, and we value them."

No single technical problem has been identified with the Xbox 360, although users are most vocal about freezing, disc-scratching and overheating. In fact, Reuters reported today that a Chicago man is suing Microsoft, claiming "the power supply and central processing unit in the Xbox 360 overheat, affecting heat-sensitive chips and causing the console to lock up."

"There is no systemic problem," O'Donnell said. "The 360 runs hotter than other consoles, but still well within safety limits. There are three very powerful processors in there."

As for disc-scratching, we at IGN have experienced the problem first-hand. Producer Brennan Ieyoub moved an Xbox 360 from vertical position to horizontal position while Amped 3 was running and the disc was, in his words, "eaten." Designer Randy Lastimosa fought his way valiantly to the final levels of Call of Duty 2 when, his console horizontal and perfectly still, he heard a strange sound from the console. He ejected the disc and it was ruined.

Microsoft says that it is not aware of any problems when the console is stationary. It does, however, advise to never move the console while the power is on and a disc is in the console. Most retailers have not accepted returns on scratched games, to boot.

"With any piece of electronics, it's not a good idea to change its position when it's turned on," O'Donnell said. "There are something like 1,700 parts in that box."

Of the units that are sent in and repaired, O'Donnell couldn't specify exactly which of those 1,700 parts have been problematic -- only that owners have had either their unit repaired or replaced. Microsoft expects up to 3 million consoles to be on the market before the end of February but says the likelihood of defects will decrease over time as manufacturing problems are ironed out.

"If we could make more and sell more, we would. You just can't go zero to 60 on this because quality is No. 1," O'Donnell said. "But nine out of 10 problems you can troubleshoot over the phone."

Giles was one of the unfortunate few that couldn't troubleshoot over the phone and said the process, while smooth and well-handled on Microsoft's part, was still a hassle.

"I think we should at least get some Microsoft points or something." Giles said. "I am one of those hardcore fans. I hope they try and make it up to us somehow."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 10-09 17:24
Mijn 360 staat rechtop en helemaal vrij rondom. De powerbrick is lauwig en de fans blazen flink wat warme lucht naar buiten. In het Dashboard en tijdens de demo's en Marketplace games vanaf de HD heb ik geen last van het geluid van de fans (iets luider maar een ander soort, prettiger, geluid als de orginele Xbox).
Tijdens PGR3 gaat de DVD helemaal helemaal los. Dit is wel goed te overstemmen door de muziek vrij hard te zetten maar met rustige muziek of als het wat laat geworden is en mijn muziek moet uit (hallo buren) stoor ik me toch wel erg aan het lawaai.

Zou het voor het DVD lawaai uitmaken of je 'm rechtop of plat legt?

P.s. ben gisterenavond/nacht nog wat relase gasten van hier tegengekomen in PGR3 maar jullie reden me allemaal na anderhalf rondje op 30 seconden achterstand ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Benn0 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:16:
Zou het voor het DVD lawaai uitmaken of je 'm rechtop of plat legt?
ik zou zeggen test het uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 06-12-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:51
* Yonix is very, very, very happy! _/-\o_

Ik heb net namelijk mijn 360 + PGR3 in ontvangst mogen nemen!
Dus jullie weten vast wel wat ik nu ga doen :p

En PWM, ik zal mijn Nick zo snel mogelijk naar jou sturen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 06-12-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:34:
Net een onwijs goeie avond PGR achter de rug, bedankt Cybermans, Access, ID83, Manfred, Fidel en Mirik. Jammer van die galm af en toe over de headsets, is daar iets meer over bekend? Artikels/oplossingen?
_/-\o_

Haha ja het was wel gezellig gisteravond. Ik won heel veel races O-). We kunnen wel vaker zulke races doen met elkaar. Heb je ook al toegevoegd als friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:46:

[Laten we eerlijk zijn, na een week kijk je dwars door de mooie graphics heen en is het nog maar de vraag of de spellen iets toevoegen aan het reeds aanwezige scala aan spellen op current gen]

Zie je nou zelf niet in dat dit bull is? Laatste echt revolutionaire game die ik heb gespeeld was Lemmings. Alle andere games sindsdien zijn allemaal een evolutionaire stap ten opzichte van het genre waar ze in vallen, dus natuurlijk is het weer eens "hetzelfde in een ander jasje". Maar wel een verdomd gelikt jasje met grotere werelden, betere AI, meer verhaal, lekkerder graphics en betere sound. Wat bijv. Kameo neerzet aan wereld, met overal rondvliegende draken en overal crashende en exploderende lavaballen, zet een beleving neer die tot nu toe gewoon schier onmogelijk was. Dat het in the end nog steeds gewoon een platformer adventure is, duh, maar wel eentje die de aanwezige hardware gebruikt om de wereld nog meer tot leven te laten komen en nog meer inleving mogelijk maakt.
Over Kameo ben ik het met je eens, dat is ook de reden waarom ik dit eerder al als positieve uitzondering aangaf. Nee, ik heb het over de shooters en de racer. De xbox 360 vult geen gat en creëert geen niche. Als er nu veel meer spellen met een exclusiviteit en fantasie a la Kameo uitgebracht zouden worden (en dan heb ik het niet over tig Kameo-clonen, duh), dan zou de Xbox360 een aantrekkelijke optie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:02:
Guys,

Sorry voor het Bold, maar ik krijg 30 e-mail per uur met deze vraag :)

We zijn bezig met een website/database die alle gamertags bevat. Ik zal vanavond nog 1 keer een lijst hier plaatsen, en daarna is het gewoon even afwachten tot de Final version er is :)

Wie tot vanavond, 19.30 zijn gamertag naar mij heeft gestuurd, komt er nog bij. Vergeet ook je GoT nick niet.
ik heb em gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Yonix schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:23:
* Yonix is very, very, very happy! _/-\o_

Ik heb net namelijk mijn 360 + PGR3 in ontvangst mogen nemen!
Dus jullie weten vast wel wat ik nu ga doen :p

En PWM, ik zal mijn Nick zo snel mogelijk naar jou sturen :9
Heh kut, wie moeten we nu gaan pesten op IRC? :(
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:23:
[...]

_/-\o_

Haha ja het was wel gezellig gisteravond. Ik won heel veel races O-). We kunnen wel vaker zulke races doen met elkaar. Heb je ook al toegevoegd als friend.
Prima, ik zal je trouw inviten voor mn games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:23:
[...]

Over Kameo ben ik het met je eens, dat is ook de reden waarom ik dit eerder al als positieve uitzondering aangaf. Nee, ik heb het over de shooters en de racer. De xbox 360 vult geen gat en creëert geen niche. Als er nu veel meer spellen met een exclusiviteit en fantasie a la Kameo uitgebracht zouden worden (en dan heb ik het niet over tig Kameo-clonen, duh), dan zou de Xbox360 een aantrekkelijke optie worden.
Een niche zou een beetje onzinnig zijn als je in grote aantallen wilt afzetten. Dan moet je gaan voor de massa. Blijkbaar doelt MS met de 360 hier ook op, aangezien ze naast fanatieke gamers ook doelen op de dames als doelgroep (o.a. met Kameo, zie ook nieuws RTL4 op launch dag m.b.t. meer appeal voor dames), waarnaast het ook een compleet Mediacenter is/zal worden, waardoor het een familiemachine is.

Ofwel, hoezo zou de 360 geen gat vullen? Het is de eerste next gen console, met veel potentie en games die je op dit moment in ieder geval op nog geen enkele console hebt gezien (zowel grafisch, als ook bij specifieke games de gameplay) en console eigen titels als PGR3 en andere.

Gezien de aantallen die direct uitverkocht zijn (300.000 stuks eerste release in Europa) evenals in USA, vult het klaarblijkelijk voor velen wel een 'gat'. BTW het is met alle consoles tot nu toe nog zo geweest dat de complete power en alle all time favorites niet direct bij de launch ten volle aanwezig waren. Zo zullen de toppers van PS1, PS2, Xdoos en noem er nog maar een paar op niet direct de eerste week op de planken hebben gelegen. Simple as that

En idd, bijna alle spelconcepten zijn al wel eens voorbij gekomen, dus echt vernieuwend... tja
Denk dat 360 genoeg console eigen titels gaat laten zien, MS heeft met de xdoos de afgelopen 4 jaar kunnen testen en die kennis gebruikt men zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
MS vult zeker wel een niche. Het uber grote gemak met online gaming. Ik heb het nog nooit zo makkelijk en goed gezien als het nu is met de 360.

Trouwens de wiki is online http://www.linuxcompat.info/xbox360

Ik zal daar voor alle GoT'ers die willen een page aanmaken. Voordat jullie me vol spammen ik ga met PWM eerst de huidge lijst er inzetten

[ Voor 42% gewijzigd door cybermans op 06-12-2005 11:41 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
cybermans schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:40:
MS vult zeker wel een niche. Het uber grote gemak met online gaming. Ik heb het nog nooit zo makkelijk en goed gezien als het nu is met de 360.

Ik zal daar voor alle GoT'ers die willen een page aanmaken. Voordat jullie me vol spammen ik ga met PWM eerst de huidge lijst er inzetten
hmm create accoutn werkt nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Toppertje!

Zullen we dan ook maar een database aanleggen met de Achievements van PGR3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn0 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:16:
Tijdens PGR3 gaat de DVD helemaal helemaal los. Dit is wel goed te overstemmen door de muziek vrij hard te zetten maar met rustige muziek of als het wat laat geworden is en mijn muziek moet uit (hallo buren) stoor ik me toch wel erg aan het lawaai.

P.s. ben gisterenavond/nacht nog wat relase gasten van hier tegengekomen in PGR3 maar jullie reden me allemaal na anderhalf rondje op 30 seconden achterstand ;(
Hij maakt inderdaad meer lawaai dan de originele XBOX. Echter staat tijdens PGR3 m'n surround set te knallen dus ik erger me er niet echt aan. MP3's streamen vanaf je PC tijdens het gamen werkt trouwens super, Prodigy op tijdens een potje racen is helemaal geweldig.

Je reed o.a. tegen mij ja. Oefening baart kunst! :) Super game! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Willen degen die zeuren over het lawaai dat ie produceerd misschien ook erbij zeggen hoe dicht ze erop zitten? Maakt nogal uit of hij naast je staat ofdat je er 5 meter vanaf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
wrcveen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:54:
Willen degen die zeuren over het lawaai dat ie produceerd misschien ook erbij zeggen hoe dicht ze erop zitten? Maakt nogal uit of hij naast je staat ofdat je er 5 meter vanaf zit.
Ik hoor em zelfs door de deur heen als ik op de overloop sta......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je er 20cm of 4m vandaan zit; de frequentie van de trilling is dusdanig dat het door niet veel andere apparaten in de buurt overstemd/verminderd zal worden en dus altijd hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils

Broeils

Lock on..!

Gemiddeld zit ik er zoeen 3 tot 5 meter vanaf, volgens mij loopt mn fan aan tijdens gamen. Dat brommen hoor ik ook wel door mijn deur heen...

In het dashboard heb ik geen last van lawaai.(nou ja, een xbox 1 achtig geluidsniveau)

[ Voor 14% gewijzigd door Broeils op 06-12-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Ik moet toegeven dat ik er zowat met mn neus bovenop zit (ding staat op het bureau naast mn TV. Maar daar stond mn oude Xbox ook en die hoorde ik aanzienlijk minder. Maar ach, small price to pay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:35:
[...]

Een niche zou een beetje onzinnig zijn als je in grote aantallen wilt afzetten. Dan moet je gaan voor de massa. Blijkbaar doelt MS met de 360 hier ook op, aangezien ze naast fanatieke gamers ook doelen op de dames als doelgroep (o.a. met Kameo, zie ook nieuws RTL4 op launch dag m.b.t. meer appeal voor dames), waarnaast het ook een compleet Mediacenter is/zal worden, waardoor het een familiemachine is.
Je kan heel goed een niche markt bedienen met een machine die op de massa's is afgestemd. Het betekent niet dat je _alleen_ die niche-markt bedient. Dat mediacenter gebeuren is een leuke extra, maar wil je niet gewoon leuke speltitels? Volgens mij zijn er dedicated apparaten die die mediafunctie én stiller én beter uitvoeren. Het is een leuk hebbedingetje, maar ik heb de originele Xbox ook niet als mijn hoofd-DVD-speler gebruikt.
Ofwel, hoezo zou de 360 geen gat vullen? Het is de eerste next gen console, met veel potentie en games die je op dit moment in ieder geval op nog geen enkele console hebt gezien (zowel grafisch, als ook bij specifieke games de gameplay) en console eigen titels als PGR3 en andere.

Gezien de aantallen die direct uitverkocht zijn (300.000 stuks eerste release in Europa) evenals in USA, vult het klaarblijkelijk voor velen wel een 'gat'. BTW het is met alle consoles tot nu toe nog zo geweest dat de complete power en alle all time favorites niet direct bij de launch ten volle aanwezig waren. Zo zullen de toppers van PS1, PS2, Xdoos en noem er nog maar een paar op niet direct de eerste week op de planken hebben gelegen. Simple as that.
Juist die benutting van de grafische kracht op dit moment wordt in twijfel getrokken. Hij is er in potentie, maar wordt niet voldoende benut om een groot gat naar de current gen te laten zien. En dat zal in de toekomst ongetwijfeld, maar ik heb het over de launch en de spellen die daarbij aanwezig zijn. Die vind ik 'unimpressive'.
En idd, bijna alle spelconcepten zijn al wel eens voorbij gekomen, dus echt vernieuwend... tja
Denk dat 360 genoeg console eigen titels gaat laten zien, MS heeft met de xdoos de afgelopen 4 jaar kunnen testen en die kennis gebruikt men zeker
Ik heb het niet over innovatieve gameplay pur sang. Als het daar om zou gaan, dan heb je niet eens een nieuwe console nodig, dat kan net zo goed op een oude console. Nogmaals, het gaat mij om de launch en de nu aanwezige titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akkoord, daar heb je een specifiek aanbod voor een groep/groepen gamers met speciale wensen idd. Daar kan Sony of Nintendo nog een puntje aan zuigen. En eerlijk gezegd gaan ze dat voordeel ook nooit meer inhalen. Live is gewoonweg al te groot en te goed (heeft Sony overigens ook het budget niet meer voor gezien hun financiële positie, gniffel). Knap van MS dat ze hebben ingezien dat je veelal niet in je eentje wilt gamen, maar ook niet elke keer als je met meerderen wilt gamen, je kamer vol hebt/wilt hebben zitten met andere gasten en met 2 op 1 console je al splitscreen/kleiner scherm hebt, nog maar niet over 4 gamers in Halo 2 ofzo...

Ik associeerde niche even met een klein gedeelte van de markt die bediend wordt. Meestal staat een niche daar nl. voor een relatief klein aantal afnemers met een specifieke, specialistische behoefte. Online gamen is ook een specifieke, specialistisch iets in deze vorm, maar 't geldt voor de massa die het graag wil hebben. In dat opzicht dubbel knap van MS, een nichemarkt vinden met een massawerking... Damn die Bill heeft nog wel eens missers (640kb is genoeg voor een PC, internet wordt niks en een crash van Windows 98 presentatie op TV) maar allez dit doet 'ie dan weer goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:55:
[...]

Ik hoor em zelfs door de deur heen als ik op de overloop sta......
heb je de functie "superhearing" bij jezelf ingeschakeld??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:59:
[...]

Juist die benutting van de grafische kracht op dit moment wordt in twijfel getrokken. Hij is er in potentie, maar wordt niet voldoende benut om een groot gat naar de current gen te laten zien. En dat zal in de toekomst ongetwijfeld, maar ik heb het over de launch en de spellen die daarbij aanwezig zijn. Die vind ik 'unimpressive'.
Misschien 'unimpressive' met de nieuwste games op current-gen. Je zou ze eigenlijk moeten vergelijken met de games die tijdens de release van de Xbox uitkwamen. En dan is het ineens een heel stuk meer impressive.

Overigens heb ik die Xbox 360 dus niet alleen gekocht voor de spellen. Dat ding is nu HET centrum van mijn multimedia-hazewind. DVD-speler, MCE extender. Briljant apparaat. Spelletjes spelen is een leuke bijzaak :+.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

FL!PNEUS schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:04:
[...]

Misschien 'unimpressive' met de nieuwste games op current-gen. Je zou ze eigenlijk moeten vergelijken met de games die tijdens de release van de Xbox uitkwamen. En dan is het ineens een heel stuk meer impressive.
Dan is hij heel impressive, maar ik heb het voortdurend over de aantrekkelijkheid van deze launch (en de 'zin' om hem zo snel te kopen). En dan vergelijk je hem toch met wat je nu hebt? Voor mensen die maagdelijk het console-eigenaarschap ingaan, kan ik me natuurlijk heel goed voorstellen dat een oude console geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:59:
[...]

Je kan heel goed een niche markt bedienen met een machine die op de massa's is afgestemd. Het betekent niet dat je _alleen_ die niche-markt bedient. Dat mediacenter gebeuren is een leuke extra, maar wil je niet gewoon leuke speltitels? Volgens mij zijn er dedicated apparaten die die mediafunctie én stiller én beter uitvoeren. Het is een leuk hebbedingetje, maar ik heb de originele Xbox ook niet als mijn hoofd-DVD-speler gebruikt.

[...]

[...]

Ik heb het niet over innovatieve gameplay pur sang. Als het daar om zou gaan, dan heb je niet eens een nieuwe console nodig, dat kan net zo goed op een oude console. Nogmaals, het gaat mij om de launch en de nu aanwezige titels.
Je nichemarkt, zie online gaming idd zoals een ander aangegeven. Dat kom je op geen enkele console tegen op deze wijze. Zelfs op PC is 't altijd maar prutten met diverse groepen online gamers, meer kans op lags, als je al een goede server wil, betaal je per game voor een abonnement.

Daarnaast mediacenter is zeker wel de toekomst. Het apparaat moet het centrum worden van de huiskamer samen met de TV. Niet zo gek gedacht. En jij gebruikte je oude xdoos niet als DVD speler? Hhhmmm ik toch zeker wel en velen met mij omdat 'ie niet alleen de standaard formaten afspeelt, maar ook al die DIVX, XVID en weet ik wat nog meer voor een bestanden. En aangezien niet alles wat ik afspeel van DVD afkomt... Uitermate handig

M.b.t. het aspect stiller zijn heb je een punt, hopelijk doen ze er dan ook wat aan voor de volgende releases. Alle electronica heeft aanpassingen in de loop der tijd en MS kennende zullen ze met alternatieven gaan komen.

Jij vindt de games unimpressive, velen denken daar toch anders over. Als het ding compleet uitverkocht raakt en er hoge scores bij praktisch alle game magazines (online of op papier) staan over de games, lijkt het me anders. Heb je zelf al wel een 360 in huis of erop gegamed? (dan heb ik het niet over de brakke demopods zonder FSAA x 4 etc.)

Last but not least, de 360 heeft een jaar de tijd om die line up voor jou en anderen die nog niet overtuigd zijn dusdanig uit te breiden naar console eigen titels om diegenen nog te overtuigen voordat de concurrenten pas met next gen consoles komen. Volgens mij was het vroeger veel ook zo dat een console uit kwam en er maar zeer weinig games beschikbaar waren aan het begin, als je dat gaat vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Maar dat is niet iets specifieks van de 360. Dit soort uitbreidingen kunnen ze ook voor de oude Xbox introduceren, maar ze willen dit als iets aantrekkelijks voor de 360 houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:09:
[...]

Dan is hij heel impressive, maar ik heb het voortdurend over de aantrekkelijkheid van deze launch (en de 'zin' om hem zo snel te kopen). En dan vergelijk je hem toch met wat je nu hebt? Voor mensen die maagdelijk het console-eigenaarschap ingaan, kan ik me natuurlijk heel goed voorstellen dat een oude console geen optie is.
Ze zijn allemaal uitverkocht... En wat er met de volgende lichting komt is ook zo'n beetje compleet vol gereserveerd als het op deze manier blijft lopen. Dus was die zin om hem zo snel te kopen er wel bij de massa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:12:
[...]

Maar dat is niet iets specifieks van de 360. Dit soort uitbreidingen kunnen ze ook voor de oude Xbox introduceren, maar ze willen dit als iets aantrekkelijks voor de 360 houden.
Dus is het wel iets specifieks van de 360 als ze het niet voor de oude xdoos introduceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:13:
[...]

Dus was die zin om hem zo snel te kopen er wel bij de massa ;)
Ja, maar hij had wel een punt met het 'maagdelijksheids'-aspect. De Xbox 360 is ook mijn eerste console. Ever.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
FL!PNEUS schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:16:
[...]

Ja, maar hij had wel een punt met het 'maagdelijksheids'-aspect. De Xbox 360 is ook mijn eerste console. Ever.
we zijn niet alleen :)
velen hebben hun maagdelijkheid opgegeven

[ Voor 4% gewijzigd door Black_Mage op 06-12-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

FL!PNEUS schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:16:
[...]

maar het is mijn 6de alweer.. (niet alles bij launch gehaald maar zowieso 2 wel)
ik ben zeer enthousiast over de launch. veel games met hoge scores en die me ook aanspraken. het is natuurlijk per persoon anders. en natuurlijk vergelijk je hem met andere consoles maar het is niet eerlijk om de 360 te vergelijken met de consoles op het huidige moment. je moet het vergelijken met de consoles op hun launch moment. als je dat ziet zie je dat de launch zeer goed is vergeleken met andere consoles en ook veel uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Black_Mage schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:18:
[...]

we zijn niet alleen :)
velen hebben hun maagdelijkheid opgegeven
Jaren geleden. En toen kwamer er interessante consoles. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:12:
[...]

En verder:

[...]
Ehm, heb net van LopeZ een mooie tool gehad om heel makkelijk HTML te genereren :)

En ik heb deze nu net bij de postkamer gelegd, morgen in jouw bezit :)

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/9239/image000043nt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:11:
[...]

Daarnaast mediacenter is zeker wel de toekomst. Het apparaat moet het centrum worden van de huiskamer samen met de TV. Niet zo gek gedacht. En jij gebruikte je oude xdoos niet als DVD speler? Hhhmmm ik toch zeker wel en velen met mij omdat 'ie niet alleen de standaard formaten afspeelt, maar ook al die DIVX, XVID en weet ik wat nog meer voor een bestanden. En aangezien niet alles wat ik afspeel van DVD afkomt... Uitermate handig
Volgens mij is dit niet mogelijk met een originele Xbox? Dan heb je er dingen mee uitgehaald, waar je... op zijn zachtst gezegd, je garantie mee verliest.
M.b.t. het aspect stiller zijn heb je een punt, hopelijk doen ze er dan ook wat aan voor de volgende releases. Alle electronica heeft aanpassingen in de loop der tijd en MS kennende zullen ze met alternatieven gaan komen.
No doubt, alleen ik vraag me af of dat hardwarematige aanpassingen zijn en dan heb je daar als early adaptor niet zo heel veel aan. Misschien kunnen ze de fanregulatie veranderen, die misschien nu op maximaal staat. Sowieso wordt het anders als de die-size van de CPU kleiner zal worden.
Jij vindt de games unimpressive, velen denken daar toch anders over. Als het ding compleet uitverkocht raakt en er hoge scores bij praktisch alle game magazines (online of op papier) staan over de games, lijkt het me anders. Heb je zelf al wel een 360 in huis of erop gegamed? (dan heb ik het niet over de brakke demopods zonder FSAA x 4 etc.)

Last but not least, de 360 heeft een jaar de tijd om die line up voor jou en anderen die nog niet overtuigd zijn dusdanig uit te breiden naar console eigen titels om diegenen nog te overtuigen voordat de concurrenten pas met next gen consoles komen. Volgens mij was het vroeger veel ook zo dat een console uit kwam en er maar zeer weinig games beschikbaar waren aan het begin, als je dat gaat vergelijken...
Ja, ik heb er op gespeeld bij een vriend thuis en een avondje doorgebracht met Need for Speed: Most Wanted en PGR3. Alhoewel er inderdaad een verbetering in te zien was, zag ik hier dus nogmaals geen enkele reden in om dit boven mijn Xbox, PS2 en Gamecube te verkiezen. Nogmaals, het gaat mij om de launch. En alhoewel MS de launchwindow definieert tot een jaar (!!) na release, vind ik toch echt dat dat window sluit na 2 tot 3 maanden. Over een jaar dan staat de PS3 ernaast en mede gezien het jaar dat ertussen zit (de specificaties schijnen nog steeds niet 'set in stone' te zijn, dus misschien worden er nog dingen veranderd) en de sterke 'brand' die het 'playstation-en' nog heeft onder de grote massa, weet ik niet of MS nu echt wel de kans te baat heeft genomen om een voorsprong op te bouwen. Ook omdat MS nu nog steeds niet echt 'registered' in Japan, de bezoekersaantallen op de stand van de expo's daar waren 'underwhelming', vraag ik me niet af of de impact op de markt sterker had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 13:19

LopeZ

Too much is never enough

curry684 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:12:
[...]

Als jij me vertelt hoe ik zo'n mooie http://gamercard.xbox.com/nickname.card kan laten in RML dan komt het goed.
Heb al wat zitten proberen maar volgens mij is het onmogelijk zonder html rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:13:
[...]

Ze zijn allemaal uitverkocht... En wat er met de volgende lichting komt is ook zo'n beetje compleet vol gereserveerd als het op deze manier blijft lopen. Dus was die zin om hem zo snel te kopen er wel bij de massa ;)
Ik zie je smiley, dus ik hoop dat je het met me eens bent, dat dit nou nog niet echt de massa was. Het gaat erom wat er gebeurd na die eerste leveringen. En dan moeten er 'killer apps' zijn en niet over een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dixons.nl/RaboMailmoment1205

Als Rabobankklant krijgt u maar liefst 10%
korting op de hele collectie games en
softwarepakketten.

toch 10% korting tijdens die dure wintermaanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Xun schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:21:
[...]

...en natuurlijk vergelijk je hem met andere consoles maar het is niet eerlijk om de 360 te vergelijken met de consoles op het huidige moment. je moet het vergelijken met de consoles op hun launch moment...
Waarom precies? Je maakt toch je beslissing om een aanschaf te doen op basis van je huidige beschikbare informatie? Dus ik heb die Xbox nog staan met de nieuwste spellen en ik kan een XBox360 kopen met de launchtitels? Waarom zou ik dat dan vergelijken met de launch van de Xbox1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geregeld :)

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 06-12-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 meter en hij staat volledig vrij , als ik alleen in het dashboard zit en geen dvd erin heb zitten, wel een mp3tje stream, hoor ik hem nog meters verder in de keuken boven de muziek uit.
Tijdens gamen stoort het me overigens niet omdat ik dan mijn volume hard heb staan... toch kan dit niet de bedoeling zijn denk ik...

Tis leuk, maar als mediacenter extender in je woonkamer niet echt geschikt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
:) :( ;) >:) :> :P :9 :r :o :*) :'(
:Y) (8> :7 :9~ O+ :O
}:O :z :Z ;( }):/ :| B) :X :? 8)7 |:( O-) 8) :+ :D _/-\o_

(reactie weggewerkt, was niet meer van toepassing :)

[ Voor 79% gewijzigd door brama op 06-12-2005 19:15 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:26:
[...]

Volgens mij is dit niet mogelijk met een originele Xbox? Dan heb je er dingen mee uitgehaald, waar je... op zijn zachtst gezegd, je garantie mee verliest.

[...]

No doubt, alleen ik vraag me af of dat hardwarematige aanpassingen zijn en dan heb je daar als early adaptor niet zo heel veel aan. Misschien kunnen ze de fanregulatie veranderen, die misschien nu op maximaal staat. Sowieso wordt het anders als de die-size van de CPU kleiner zal worden.

[...]

Ja, ik heb er op gespeeld bij een vriend thuis en een avondje doorgebracht met Need for Speed: Most Wanted en PGR3. Alhoewel er inderdaad een verbetering in te zien was, zag ik hier dus nogmaals geen enkele reden in om dit boven mijn Xbox, PS2 en Gamecube te verkiezen. Nogmaals, het gaat mij om de launch. En alhoewel MS de launchwindow definieert tot een jaar (!!) na release, vind ik toch echt dat dat window sluit na 2 tot 3 maanden. Over een jaar dan staat de PS3 ernaast en mede gezien het jaar dat ertussen zit (de specificaties schijnen nog steeds niet 'set in stone' te zijn, dus misschien worden er nog dingen veranderd) en de sterke 'brand' die het 'playstation-en' nog heeft onder de grote massa, weet ik niet of MS nu echt wel de kans te baat heeft genomen om een voorsprong op te bouwen. Ook omdat MS nu nog steeds niet echt 'registered' in Japan, de bezoekersaantallen op de stand van de expo's daar waren 'underwhelming', vraag ik me niet af of de impact op de markt sterker had moeten zijn.
Softmod, TSOP of chippen idd. Waar je de garantie mee verliest van MS, als die nog niet afgelopen is. Daarnaast krijg je vaak van de modders een garantie voor 6 maand. Het enige wat je eigenlijk doet is het apparaat de vrijheid geven om te doen wat hij kan. De meeste PC tweakers schroeven ook de capaciteiten van hun videokaart (flashen, Mhz'en aanpassen, voltage etc), processor etc. op
Één ding is zeker, als je al DIVX of XVID gebruikt zijn het meestal ook niet de orginele DVD's

De aanpassingen tav geluid idd heb je als innovator/early adaptor niet bijster veel aan. Wie weet dat MS nog een konijn uit de hoge hoed tovert en je de 360 kan laten uitvoeren met andere koeling tzt, ze staan nogal bekend om dit soort zaken toch goed aan te pakken. Alles voor het behoudt van de naam

Sterke brand van Sony, tja de PS1 was er een stuk eerder dan de XBOX, de PS2 was er zelfs eerder dan de XBOX. Dan vind ik de positie van de xdoos (oude of 360) aardig goed als je kijkt dat het ding beter verkoopt dan de Gamecube en zeker gezien het design van de ouwe doos en het opbouwen van imago daaromtrent. Natuurlijk, Aziatische fanboys zijn lastiger te overtuigen met hun vaak aparte games die ons westerlingen totaal niet interesseren. Hoewel MS nu met Final Fantasy op de 360 wellicht heel wat van die zieltjes over de streept trekt omdat die halve zolen soms een console kopen voor één game daar...

Je moet je ook afvragen of het haalbaar is om dergelijke verkoopaantallen als Sony binnen 4 tot 5 jaar in te kunnen halen. Laat ik het zo stellen, als MS en ome Bill op een markt komen (besturingssysteem, browser, instant messenger en ook de console/gamemarkt) dan is het in het verleden zo geweest dat ondanks alle foutieve uitspraken die Bill deed toch MS de grootste is geworden. Besturingssysteem, Apple had eerst betere kaarten in handen, toch Windows als winnaar. Browser, Netscape had ooit een groot aandeel in handen, van tientallen procenten, nu heeft 95% van de internetters wel zo'n beetje IE op de comp. Voor MSN was er ICQ, iedereen gebruikte het en nu? Iedereen op MSN...

Ofwel, geen reden te twijfelen dat MS ook de xbox/360 en evt. opvolgers tot de nr. 1 positie weten te manouvreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waarom mensen met Condamned zoveel punten krijgen, ik krijg met NFS maar 10 punten per rival!!! Waar je echt wel even zoet mee bent.

Bestaan er RGB-scart pluggen, je weet wel die waar 3 tulp ingaan (niet die voor audio) en of dit werkt met de 360?

Vind die originele advanced-scart kabel maar achterlijk duur.

NFS rulez met je eigen muziek streamen en dan lekker racen, heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
Black_Mage schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:45:
[...]

hmm create accoutn werkt nog niet?
klopt. Het is de bedoeling dat het readonly wordt (zeker voor de komende tijd) en dat admins alles beheren. Aantal mensen kunnen daarbij komen helpen...

[ Voor 8% gewijzigd door cybermans op 06-12-2005 12:51 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:45:
Jongens, we doen het even iets anders. Wie heeft er voor mij heel even een plekje waar ik 1 (ja, 1) html pagina van 6kb kan neerzetten? Hier staan (met dank aan LopeZ _/-\o_ ) alle gamertags in. Deze kan ik dan heel af en toe updaten, totdat Cybermans (en ik zei de gek) een echte pagina af hebben.

Dus oproep, 6kb webspace :)
Ik kan het wel even op mijn webspace gooien, als je nog niemand gevonden hebt. Dus stuur maar door :) "nickname"@hotmail.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:29:
[...]

Ik zie je smiley, dus ik hoop dat je het met me eens bent, dat dit nou nog niet echt de massa was. Het gaat erom wat er gebeurd na die eerste leveringen. En dan moeten er 'killer apps' zijn en niet over een jaar.
Als er dermate veel innovators/early adaptors zijn (nogmaals, 300.000 stuks in Europa in 1 x uitverkocht, mensen stonden in rijen, op internet is de grote vraag nog steeds), geeft het succes aan van het apparaat. Aangezien de volgende release ook al weer volgeboekt zal zijn, is dit wel degelijk over aan het gaan op de massa. Ofwel, nee die smiley betekende niet dat ik het met je eens bent.
Live is een killer app, er zijn voldoende games om je op een next gen manier je mee te vermaken

Enige waar ik het met je mee eens kan zijn is het evt. teveel aan lawaai dat het ding met (de DVD?) produceert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier is de lijst met GamerTags :)

http://www.linuxcompat.info/xbox360/360.html

Het is een functionele lijst, een echte (mooie) database komt er nog. Daar wordt aan gewerkt.

LopeZ bedankt voor het aanleveren van de tool :)

Curry, kan je deze (voorlopig) even in de startpost zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:53:
[...]
...Aangezien de volgende release ook al weer volgeboekt zal zijn, is dit wel degelijk over aan het gaan op de massa...
Dat denk ik toch niet, voor deze launch is al een tijdje gespaard, voor de tweede lading zal de toevoer vele malen minder zijn (ook gezien de launch in Japan en dat de twee fabrieken (nummer drie zou pas in Jan/Feb on-line zijn) nu drie continenten moeten bevoorraden). Trouwens, waar baseer je op dat die volgeboekt zal zijn? Ik verwacht eerlijk gezegd dat we zelfs al een winkelvoorraadopbouw gaan krijgen (je hebt niet meer de klanten die het interessant vinden dat ze onderdeel van de launch zijn), die weliswaar binnen een paar dagen weg zal lopen, maar ik denk dat we het einde van de pre-orders zo'n beetje gezien hebben. Dit denk ik ook in verband met de non-interesse van Duitsland, de NL allocatie zal groter zijn, vermoed ik.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:53:
Live is een killer app, er zijn voldoende games om je op een next gen manier je mee te vermaken.
Live is alleen een manier om de killer apps te spelen, indien die aanwezig zouden zijn. Tenzij je Live Arcade bedoelt en dat is niet echt next-gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:23:
[...]

_/-\o_
Ja was echt toppie. Voor mn eerste keer. Mirik owned ons een beetje maar ach. Ik ben nog een leerling. :X

@AM-PM a.s. donderdag avond heb ik de hele avond voor mijzelf. Ik ben wel weer in voor zo'n toernooitje!

edit:
Ik wil overigens nog iets kwijt over Condemned. Dit is niet echt de populairste launch game, maar ow ow ow wat is ie vet! Ik heb echt nog nooit zo'n fokking enge game gespeeld. Ode aan Monolith. Soms moest ik echt ff pauze nemen omdat ik het gewoon niet meer trok _/-\o_ . Dacht dat F.E.A.R eng was. No way. Dit is echt de ziekste game ooit gemaakt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Hier is de lijst met GamerTags :)

http://www.linuxcompat.info/xbox360/360.html

Het is een functionele lijst, een echte (mooie) database komt er nog. Daar wordt aan gewerkt.

LopeZ bedankt voor het aanleveren van de tool :)

Curry, kan je deze (voorlopig) even in de startpost zetten?
je hebt een foutje met mijn naampje gemaakt ;) het is skultulla (zonder hoofdletters ofzo) en nie Skultella..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
LopeZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:28:
[...]

Als jij me vertelt hoe ik zo'n mooie http://gamercard.xbox.com/nickname.card kan laten in RML dan komt het goed.
Heb al wat zitten proberen maar volgens mij is het onmogelijk zonder html rechten?
De gamercard kan niet idd in RML, maar via mygamercard.net kan het wel :)
PWM schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:26:
[...]

Ehm, heb net van LopeZ een mooie tool gehad om heel makkelijk HTML te genereren :)
Duh zet het dan maar in de Wiki :P Link ik de Wiki wel vanuit de SP :)
En ik heb deze nu net bij de postkamer gelegd, morgen in jouw bezit :)

[afbeelding]
:9~ :9~ :9~ :9~

O+

[ Voor 38% gewijzigd door curry684 op 06-12-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:50:
Weet er iemand waarom mensen met Condamned zoveel punten krijgen
Heb je al de vogels gevonden en de iron bars? Je moet een beetje zoeken, ze liggen verstopt.
Ook voor het vinden van de Xbox 360's krijg je punten.
Je kunt proberen een level uit te spelen met alleen slagwapens, of om alle mogelijke wapens in 1 level te vinden, alle vuurwapens in 1 level vinden enz enz.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.