Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.911 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:41:
[...]

`
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar je kunt dus geen dolby digital 5.1 surround (alle kanalen gescheiden) afspelen op dat setje. Dan mis je toch weer zo enorm veel in het geluid. Daarnaast zitten er op het Aiwa setje alle hardwaredecoders die je kunt verzinnen, op de Logitech geen dacht ik?

Verder zie ik bij de Logitech website voor dit setje staan:

"Systeemcompatibiliteit
Pc/Mac
Cd
MP3
Dvd*
PlayStation®*
Xbox®*
*Vereist adapter voor gameconsoles. "

Ofwel, je moet hier ook weer een aparte adapter bijkopen, zal wel weer de nodige Euri kosten.

Je kunt er natuurlijk voor kiezen. Ik heb zelf de keus onlangs laten vallen op dat Aiwa setje, wilde eerste de Logitech Z-5500, maar ik vind 300 Euro veel geld voor een set die veel plops produceert. Dan maar iets minder geluid, maar wel een heel stuk goedkoper (normaal kost dit setje overigens tussen de 150 en 250 Euro, Paradigit heeft 't ding heel goedkoop in de aanbieding. Er zijn wat mensen hier die het setje ook op hun xbox of 360 hebben zitten, voor zover ik weet
Ga gewoon voor een creative ddts-100 decoder en sluit daar je speaker set op aan.
Heb je 3 optische ingangen, 3 analoge ingangen, 1 coax digitaal en de hele meuk aan decoderingsmogelijkheden van DD tot DTS-ES. Kan je dus meteen je pc, xbox360, radio en oude xbox op kwijt. Zelfs ik als creative-hater ben er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Ik lees veel over de laadtijden bij oa PGR3, maar hoe lang is dat nu dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
wrcveen schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:51:
Ik lees veel over de laadtijden bij oa PGR3, maar hoe lang is dat nu dan eigenlijk?
Het opstarten van het spel gaat redelijk snel, minder dan 30 seconden totdat je in het menu zit.
De menu's zijn helaas een beetje langzaam ingesteld, net als de Xbox 360 Guide, hadden ze wel wat sneller mogen maken.
Het opstarten van een race duurt meestal wel lang, tot soms 1 minuut lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:47
ChristiaanB schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:40:
[...]

En waar heb jij deze vandaan?
*Heeft ook PGR3 face plate.

Gekregen op het retailfeestje van Microsoft. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Benn0 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:22:
Misschien een tip voor de gamertag database:
Is het handig om aan te geven welke games je online wilt spelen en op wat voor nivo?
Ik krijg uitnodigingen om een potje PDZ te spelen terwijl ik die game niet heb. Ook zuig ik enorm in PGR3 dus ik wil liever niet de echte experts van de baan crashen maar gewoon een gezellig potje racen met wat andere casual noobs*.

*) mensen die dit herkennen: gamertag 'onneb' stuur me maar een friend invite.
Benno, add me dan even Sunrider88 ik ben ook geen kei in PGR3 het gaat mij om lekker gamen en fun hebben.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

S2S

Actreon schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:53:
[...]

Het opstarten van het spel gaat redelijk snel, minder dan 30 seconden totdat je in het menu zit.
De menu's zijn helaas een beetje langzaam ingesteld, net als de Xbox 360 Guide, hadden ze wel wat sneller mogen maken.
Het opstarten van een race duurt meestal wel lang, tot soms 1 minuut lang.
Ik ben nog geen 1 minuut laadtijden tegen gekomen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dat zou ik ook redelijk schandalig vinden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
S2S schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:06:
[...]

Ik ben nog geen 1 minuut laadtijden tegen gekomen.
Wellicht verbeeldt ik me dat slechts :+, het zal eerder iets rond de halve minuut max zijn :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Helaas moet ook ik 'kinderachtig' doen nu. Het is niet de bedoeling dat je je de poll nu iedere dag gaat herhalen, ook al valt hij daardoor minder op. De poll kan overigens nu al in de startpost gezet worden. Neem even contact op met curry684 daarover.

Daarnaast is het ook een beetje jammer dat je midden in een topic gaat klagen over iemand. Als je iets kwijt wil, mail dat dan naar hem / haar.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 20:36 ]

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

flowerp schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:20:
Poll: En op wat voor scherm game je?
CRT 4:3 (gewoon)
CRT 16:9 (breedbeeld)
LCD 4:3
LCD 16:9
Plasma
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik speel op beamer via component (HD) meestal maar die keuze staat er niet tussen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door dadj op 05-12-2005 20:24 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
dadj schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:23:
[...]

Ik speel op beamer via component (HD) meestal maar die keuze staat er niet tussen ;)
Das wel vet! Welke resolutie en welke scherm groote? Speelt dat nog een beetje :9~ ?

component (HD) en component (SD) had ook nog een optie kunnen zijn, maar ik denk dat in Nederland niemand voor component (SD) gaat omdat we hier daarvoor al RGB scart hebben.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteguy schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:50:
[...]

Ga gewoon voor een creative ddts-100 decoder en sluit daar je speaker set op aan.
Heb je 3 optische ingangen, 3 analoge ingangen, 1 coax digitaal en de hele meuk aan decoderingsmogelijkheden van DD tot DTS-ES. Kan je dus meteen je pc, xbox360, radio en oude xbox op kwijt. Zelfs ik als creative-hater ben er zeer blij mee.
En wat kost zo'n creative ddts-100 decoder dan? En moet je al wel een speakerset hebben idd, heeft die decoder alle decoders aan boord

Da's overigens een PC geluidskaart, dus moet je ook altijd je PC aan hebben, daarnaast moet die PC bij de xdoos staan (in mijn geval dus niet). Vind ik geen vergelijking met een stand alone 5.1 surround set met decoders en alles incl.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb eens even de site van xbox NL doorgebladerd, maar ik ben nergens een kabel voor dolby digital geluid tegen gekomen. Moeten deze nog worden gerleased???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

ronwiel schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:41:
Ik heb eens even de site van xbox NL doorgebladerd, maar ik ben nergens een kabel voor dolby digital geluid tegen gekomen. Moeten deze nog worden gerleased???
Alle kabels ondersteunen Dolby Digital standaard.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:41:
Je kunt een HD TV Pack kopen waarop dolby digital zit (bij MediaMarkt, bij Foregames in Tilburg ook voor 40 Euri), daarop kun je dan weer een optische kabel aansluiten naar het setje. Of je koopt een adapter (als je geen HDTV hebt/wilt met je kabel) en die adapter zet je op je aansluiting achterop xdoos en druk daar de normale kabel in die je gebruikt richting je TV, zit er een optische aansluiting voor optische kabel die naar je geluidsset gaat

Oh sorry, da's voor de gewone xdoos ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ChristiaanB schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:40:
[...]

En waar heb jij deze vandaan?
van de officiele xbox party in aalsmeer...voor de dealers is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Zou dit wat zijn voor de XBOX360........en kun je hier ook de PC op aansluiten

KLIK

Heeft iemand al ervaring met deze draadloze hoofdtelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er alleen niet mee praten met xboxlive maar moet wel aan te sluiten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 17:54
misschien staat het al ergens anders vermeld maar heb je voor het opslaan van je spellen een geheugenkaart nodig of is dit niet nodig als er een HDD in zit? Heb de Xbox360 nog niet maar wil dit graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:23:
[...]

Vraagje hoe krijg je je gamertag onder aan je berichten die plaatst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokzelluf schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:13:
misschien staat het al ergens anders vermeld maar heb je voor het opslaan van je spellen een geheugenkaart nodig of is dit niet nodig als er een HDD in zit? Heb de Xbox360 nog niet maar wil dit graag weten.
niet nodig als er een hd bij zit zoniet als de core dan hd/memory aanschaffen ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokzelluf schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:13:
niet nodig wanneer er een hd bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Laatst online: 10-09 17:54
bedankt! Nou wachten tot ie binnen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt voor die DTS 100 geen pc nodig!
Dat is juist het mooie ervan, dat je er gewoon pc speakers op kunt aansluiten en toch surround sound kan krijgen zonder een pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Hmmm nu nog vreemder, kan muziek en foto's stream vanaf mijn PC maar bij het installeren van de Windows Media Center Extender zegt deze nog steeds vrolijk dat hij mij Xbox 360 niet kan vinden...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:13:
[...]

Lees aub ff paar pagina's terug; ergens onderaan. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Net de eerste frustratiegolf na een potje PGR3 achter de rug...

....die friggin' cone challenges....^$%#& :( .....haast niet te doen op de 'hardcore' setting

terwijl sommige gasten het gewoon presteren om zo'n 150000 Kudos te scoren... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:21:
Net de eerste frustratiegolf na een potje PGR3 achter de rug...

....die friggin' cone challenges....^$%#& :( .....haast niet te doen op de 'hardcore' setting

terwijl sommige gasten het gewoon presteren om zo'n 150000 Kudos te scoren... 8)7
wat ik ook zo irritant vind is dat die paaltjes soms gewoon niet te zien zijn. Ik moet soms echt goed kijken. Meestal op het moment dat ik ze dan dan zie, sta ik er al naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi people,

sommige van jullie heb ik al op Xbox360 Live ontmoet, voor de mensen die mij willen toevoegen in friendslist, mijn Gamertag:
;)
MattBlacK70

Is er al iets bekend over die verry irri bug in PGR3, die je xbox laat vastlopen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:26:
wat ik ook zo irritant vind is dat die paaltjes soms gewoon niet te zien zijn. Ik moet soms echt goed kijken. Meestal op het moment dat ik ze dan dan zie, sta ik er al naast.
LOL, en als je er tegenaan rijdt ben je al je gecombo-de Kudosjes kwijt... :'(

Ben blijkbaar toch niet 'hardcore' genoeg... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:13:
[...]

[ url=http://live.xbox.com/member/TAGNAME]XBOX 360 Gamertag[/url]

zo dus

1e spatie na [ ff weghalen

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 05-12-2005 21:39 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn XBOX360 geeft nu na een paar dagen spelen problemen. Ik zie allemaal wazige kleurtjes op mijn scherm. Ongeveer hetzelfde als wanneer je geheugen op een videokaart iets te ver hebt overklokt. Ik moet morgen MS maar eens gaan bellen :(

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ChristiaanB schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:22:
Ik heb sinds gisteren een prachtige XBOX 360 Premium.
Nogmaals hartelijk dank voor degene die mij deze gegunt heeft _/-\o_ _/-\o_

Tevens heb ik zaterdag in Tilburg bij Dixons een gaaf frontje gescoord :9~

Net PGR3 gespeeld en dat ziet en speelt super :9~ , alleen jammer van de laadtijden :/

Hier een piccie van mij trots :9

[afbeelding]
heb je de drive en het aan knopje met een merkstift zitten bekladden? :? 8)7

nu is het nog zwart maar soon wordt het blauwig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dadj schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:39:
[...]

[ url=http://live.xbox.com/member/TAGNAME]XBOX 360 Gamertag[/url]

zo dus

1e spatie na [ ff weghalen
ja en dat in je onderschrift plus dat als je een spatie in je naam hebt moet je daar een + voor in de plaats doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:43:
[...]

Een ander setje kopen met een dolby digital aansluiting voor normaal 5.1 surround geluid. Ik zou zeggen, de Aiwa UZ-US501 bij paradigit voor 59 pleuro. Alle hardware decoders aan boord, van 35 tot 20.000 Hz, optische ingang, USB (evt. voor op laptop/comp) en twee maal tulp voor evt. apparaten die geen 5.1 uitgang hebben (MP3 spelers e.d. ;) )

Geluid van 300 Euro set zal wel beter zijn, maar ach, Aiwa is onderdeel van Sony, dus echt slecht zal het m.n. voor games/films zeker niet zijn

Links:

http://www.hk.aiwa.com/eng/product/av/usb/uz-us501.html

http://www.eu.aiwa.com/nl/productnew.php?name=UZ-US501

te koop bij:

http://www.paradigit.nl/
Dat is gewoon een USB Speakerset, het mag dan wel zijn dat daar een digitale ingang op zit, maar dat wil echter nog niet zeggen dat daar ook een DD Decoder inzit(voor die prijs echt niet mogelijk)

Een DDTS-100 van Creative is de goedkoopste oplossing als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
dan maar nogmaals mijn vraag over media center: hoe pakt de xbox360 dit op, op een 16:9 CRT? Krijg je dan op een of andere manier 4 kolommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds zaterdagochtend ook de xbox360 premium.
Ben er zeer tevreden mee,en ben constant met pgr3 bezig.
Mijn gamertag is:

mullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine (domme) vraag misschien hoor maar:
Ik wil ff weer een xtra game erbij aanschaffen over een paar weekies, maar ik zit dus te twijfelen tussen PGR3 en CoD2... Aangezien ik niet bulk van het geld moet ik natuurlijk ff kiezen tussen deze 2 maar welke is qua online "belevenis" echt vet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad-dog schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:43:
[...]

Dat is gewoon een USB Speakerset, het mag dan wel zijn dat daar een digitale ingang op zit, maar dat wil echter nog niet zeggen dat daar ook een DD Decoder inzit(voor die prijs echt niet mogelijk)

Als je die link ervan had bekeken, had je gezien dat er wel degelijk een echte DD decoder in zit, doe dat maar eens.

Om het je makkelijk te maken hier ff een quote van site van Aiwa:

"+ Surround Decoder DTS, Dolby Digital, Dolby Prologic II Cinema, Dolby Prologic II Movie, Cinema Studio EX A (DCS), Cinema Studio EX B (DCS), Cinema Studio EX C (DCS), Hall/Jazz Club/Live Concert/ Game/Headphone Theatre"

Normaal kost die set ook meer dan de prijs waar 'ie bij Paradigit voor te koop is

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik heb een core systeem, kan ik dan ook demo's downloaden?
Of kan dat alleen als je een hdd heb of een mem card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

mad-dog schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:43:
[...]

Ik heb hem hier staan.
DD, DPLII en DTS.
Het is een oud model en daarom zo belachelijk goedkoop. Wel even rekening mee houden dat hij (maar) 4 speakers heeft. de fronts hebben allebei een naar het midden gerichte center.
Fototje van het schermpje van de subwoofer met decoder. Zit ook een AB bij.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/aiwa.jpg

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:53:
mensen, ik heb een core systeem, kan ik dan ook demo's downloaden?
Of kan dat alleen als je een hdd heb of een mem card?
Kan volgens mij alleen als je HDD hebt aangezien het toch ergens opgeslagen moet worden die downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:39:
[...]

En wat kost zo'n creative ddts-100 decoder dan? En moet je al wel een speakerset hebben idd, heeft die decoder alle decoders aan boord

Da's overigens een PC geluidskaart, dus moet je ook altijd je PC aan hebben, daarnaast moet die PC bij de xdoos staan (in mijn geval dus niet). Vind ik geen vergelijking met een stand alone 5.1 surround set met decoders en alles incl.
Ik zou toch voor die aiwa set gaan. Ik was voor het weekend ook opzoek naar een 5.1 set voor niet al te veel geld en geen enkele andere set in die prijsklasse heeft dezelfde aansluitingsopties. Het geeft goed en zuiver geluid, verwacht geen beukende bass, maar nogmaals voor de prijs is het echt super. Veder met prologic dus als je een analoge tv aansluit krijg je toch "gesimuleed" 5.1 geluid wat goed klinkt. Ik ben er erg tevreden over!

Wil je je oude setje gebruiken heb je zoals eerder gezegd deze adapter nodig. Kost 6 euri maar denk niet dat het echt goed geluid zal geven ;)

hmmm heb de verkeerde persoon gequote deze was bedoelt voor Thund3r :Z

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 05-12-2005 21:56 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:52:
Ik wil ff weer een xtra game erbij aanschaffen over een paar weekies, maar ik zit dus te twijfelen tussen PGR3 en CoD2... Aangezien ik niet bulk van het geld moet ik natuurlijk ff kiezen tussen deze 2 maar welke is qua online "belevenis" echt vet?
Ik zelf zou voor CoD2 gaan. Waarom? Omdat ik vind dat je bij een race spel snel uitgekeken ben.
Met CoD2 beleef je meer avondtuur nzo, vind ik terminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
We (Access, nog een gast en ik) gaan nu een potje PGR3 doen, als je mee wil doen voeg me even toe (Your Arsonist) dan invite ik je gelijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:18
kiddyl schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:39:
Mijn XBOX360 geeft nu na een paar dagen spelen problemen. Ik zie allemaal wazige kleurtjes op mijn scherm. Ongeveer hetzelfde als wanneer je geheugen op een videokaart iets te ver hebt overklokt. Ik moet morgen MS maar eens gaan bellen :(
Mijn XBOX360 geeft wazige kleurtjes in PGR3 op het moment dat ik een auto aan het bekijken ben die ik wil kopen. Zodra de auto's roteren krijg ik rare vlek, zodra ik uit het koopmenu ga dan is de vlek met 5 min weer weg. Ik vermoed zelf dat mijn RGB-poort brak is (gebruik advanced scart kabel) maar dat moet ik nog testen met de composiet aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:53:
[...]

Ik heb hem hier staan.
DD, DPLII en DTS.
Het is een oud model en daarom zo belachelijk goedkoop. Wel even rekening mee houden dat hij (maar) 4 speakers heeft. de fronts hebben allebei een naar het midden gerichte center.
Fototje van het schermpje van de subwoofer met decoder. Zit ook een AB bij.
[afbeelding]
In principe niet 4 speakers toch, in de 2 front boxen zitten 2 extra boxen geïntegreerd die de normale centerbox vervangen. Ofwel, ze zijn iets anders verdeeld. Ik vind het juist een pre dat er geen losse center bijzit. Die kan nl. niet onder of op mijn LCD ;) Dus nu mooi alle boxjes op statieven van de Ikea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

4 boxen, 6 speakers :)
2 voor center inderdaad.
En dat is inderdaad best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Miki schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:58:
[...]

Mijn XBOX360 geeft wazige kleurtjes in PGR3 op het moment dat ik een auto aan het bekijken ben die ik wil kopen. Zodra de auto's roteren krijg ik rare vlek, zodra ik uit het koopmenu ga dan is de vlek met 5 min weer weg. Ik vermoed zelf dat mijn RGB-poort brak is (gebruik advanced scart kabel) maar dat moet ik nog testen met de composiet aansluiting.
Ik heb er tot zonet nooit last van gehad. Wel had ik soms zwarte balkjes die in het wegdek verschijnen van de brug in New York, maar dit is gedurende het hele spel en scherm. Zelf terug in het menu blijft het zo. Ik heb de Xbox360 nu maar even uitgezet. Zo maar even kijken, maar ik ga iig de support lijn morgen bellen als ik een vaste telefoon kan vinden. Ik kan helaas niet met mijn mobiel bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Shiver23 schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:00:
2 voor center inderdaad.
Inderdaad vond ik ook een voordeel!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:00:
2 voor center inderdaad.
Zei jij trouwens niet dat de hoge tonen soms wat afwezig waren? Als ik zo de specs lees op de Aiwa Hong Kong site,

"+ System Frequency Response 35-20,000 Hz "

dan had ik meer tot max. 14.000 Hz verwacht. Alleen hele dure sets gaan soms tot 24.000 Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Dus als ik het goed begrijp kun je op die Aiwa set, je XBOX360 en je PC aansluiten ?.

Ik las tevens dat er een uitgang op zit voor een hoofdtelefoon...klopt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ja, ja en ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, kan je zonder hadeschijf ook demo's downloaden, profile maken nzo? Of heb je echt specifiek die hardeschijf en memcard nodig?!

Want ik wil eigenlijk ook wel online gaan met me xbox, hoor alleen maar goeie dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:39:
[...]

1 - hij kost E 109 volgens de tweakers pricewatch
2 - het is geen geluidskaart, slechts een decoder. Ik gebruik hem om 1 speakerset te kunnen gebruiken voor meerdere apparaten, zodat ik niet losse pc speakers, tv speakers en xbox speakers hoef te plaatsen. Je kunt niet tegelijkertijd van alle bronnen geluid weergeven, wel wisselen uiteraard.
3 - je hoeft je pc dus niet aan te hebben, en hij hoeft niet dichtbij te staan.. afhankelijk van je kabels.
Ik heb gewoon een spdif kabel van 1 meter (meegeleverd) tussen mijn pc en de decoder, en een spdif kabel van 5 meter tussen de xbox en de decoder. Tv heb ik met een analoge kabel van 6 meter aangesloten.

plaatjes:
http://www.overclockzone....tive/ddts100/IMG_2541.jpg
http://images.europe.crea...ork/a5_rgb/DDTS_100_L.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door whiteguy op 05-12-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Ik heb een audio synchronisatie probleem met de 360 als media center extender :

Elke video file die ik via de media center speel heeft de audio iets later dan het beeld. Bijzonder storend. De video's hebben geen problemen op de media center pc of op andere pc's.

Het is dus een probleem van de 360 naar mijn mening. Ik heb het halve internet afgezocht zonder dat ik dit probleem ben tegengekomen. Heeft iemand anders hier ervaring mee, of beter nog een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y27/nnndoh/xbox.jpg

mijn core system op een 32" lcd tv van mycom :d, let niet op de rotzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:19:
Jongens, kan je zonder hadeschijf ook demo's downloaden, profile maken nzo? Of heb je echt specifiek die hardeschijf en memcard nodig?!

Want ik wil eigenlijk ook wel online gaan met me xbox, hoor alleen maar goeie dingen over.
Zoals ik al eerder gemeld had heb je volgens mij zowiezo een opslagmedium nodig (HDD) om te kunnen downloaden aangezien het ergens opgeslagen moet worden.
Daar worden ook gelijk je profielen en savegames opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik ben trouwens zaterdag wel op gotham tv geweest met een race....alleen het lullige was dat ik constant tegen de vangrail aanzat

mijn gamertag is nnndohh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:26:
[...]

Zoals ik al eerder gemeld had heb je volgens mij zowiezo een opslagmedium nodig (HDD) om te kunnen downloaden aangezien het ergens opgeslagen moet worden.
Daar worden ook gelijk je profielen en savegames opgeslagen.
Oke, duideljik. Moet dan maar eens opzoek naar een hdd,... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Alles wat je download heeft een storage device nodig. In de X360's geval dus een harde schijf.

En online met de X360 is een must. Als ik het vrij zeg, is het net zo nodig als stroom ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Laatst online: 09-09 21:11
jammer dat een usb muis niet werk :'(

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
nnndoh schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:23:
[afbeelding]

Dat je zo nog kan gamen.....is al een prestatie op zich :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/pgr3kaput.JPG

hmmm, er ontbreekt iets :P

edit: idd ja, ik heb het frontje, de game (3 zelfs) maar nog geen xbox ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Bizzarro op 05-12-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
[afbeelding]

Het zou zoveel mooier kunnen zijn:P besteed is 10 minuten aan je set man:P Zo zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
schiffeb schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:42:
[...]

Het zou zoveel mooier kunnen zijn:P besteed is 10 minuten aan je set man:P Zo zonde
ik zit wel mooi op een lounge bankstel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
nnndoh schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:48:
[...]ik zit wel mooi op een lounge bankstel ;)
Al zit je op de koningin dit ziet er toch niet uit man 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:39:
Ik had net hetzelfde. :(
Had ff een uurtje Kameo gespeeld, niks aan de hand, zet 2 uur later de 360 weer aan om de NFS demo te spelen en midden in de race krijg ik allemaal rare kleurijke artifacts... Nu moet ik wel zeggen dat die 360 bloedje heet wordt aan de achterkant, hebben anderen hier ook dat de 360 erg warm wordt? Of mag ik hem gewoon niet in een tv meubel plaatsen. :/

De voeding is overigens prima ... gewoon lauw. Ik laat hem maar even af koelen en kijken wat er morgen gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:52:
[...]
Ik had net hetzelfde. :(

De voeding is overigens prima ... gewoon lauw. Ik laat hem maar even af koelen en kijken wat er morgen gebeurt...
Ik heb geen last van de hitte problemen maar dat ding stinkt al vanaf dag 1 naar brandlucht:P maar goed dit wordt steeds minder ik zie het wel verder jaar garantie toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die niet willen wachten tot eind januari:

Ridge racer 6 heeft GEEN regiocodering en USA versie loopt prima in PAL apparaat.

Mijn bestelling is al onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:54:
[...]

Ik heb geen last van de hitte problemen maar dat ding stinkt al vanaf dag 1 naar brandlucht:P maar goed dit wordt steeds minder ik zie het wel verder jaar garantie toch |:(
Hehe die brandlucht had ik ook ... is inderdaad na een tig uurtjes draaien weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit een brandlucht geroken, mijnes werkt dan ook perfect

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Mijne wordt ook best wel warm, maar de herrie die die maakt vind ik veel erger :r . Het klinkt (zeker met game) alsof ie op wil stijgen. Hij maakt iig meer geluid dan mijn pc en de muziek moet wel op een redelijk volume, anders ga ik me er aan irriteren. Nu kan het aan het feit dat ik dicht bij mijn monitor zit liggen (vga kabel :+), maar had toch wel iets minder verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[afbeelding]

heb je die TV nou scheef hangen of lijkt het zo door de rotzooi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 10:37
Mijn box wordt ook redelijk warm, voeding lauw.
Ik heb trouwens in Kameo zo nu en dan last van flikkerende lichten. Als ik langs die vlammen op stokken loop zoals in de badlands flikkeren ze als een gek (niet allemaal), sta ik stil is er niks aan de hand.
Zijn er meerdere die dit hebben? Bug of hardware fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Mutatie schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:11:
Ik heb trouwens in Kameo zo nu en dan last van flikkerende lichten. Als ik langs die vlammen op stokken loop zoals in de badlands flikkeren ze als een gek (niet allemaal), sta ik stil is er niks aan de hand.
Noem eens een manufacture date ( zie achterkant of onderkant xbox met sticker.. waar s/n ook op staat.. )

mnf < 15-10-05 = bad batch
mnf > 5/10 - nov-05 = redelijk tot goed batch..

ik ben wat data aan het verzamelen van xboxen.. op xbw enz.. iemand die hier een database van wilt maken? poll ?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:52:
PGR zonder twijfel, online is die echt super. Mits je natuurlijk van racegames houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/sweetnes.jpg
Wat een heerlijkheid toch... Ik ga denk ik toch ook Kameo kopen.. leek me helemaal geen ruk aan aanvankelijk maar de demo vondt ik echt erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:51
dadj schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:21:
[afbeelding]
Wat een heerlijkheid toch... Ik ga denk ik toch ook Kameo kopen.. leek me helemaal geen ruk aan aanvankelijk maar de demo vondt ik echt erg leuk!
Damn, ziet er goed uit _/-\o_ :9~

Ikzelf zit er ook nog aan te denken om Kameo: Elements of Power aan te schaffen (Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen: Kameo: Elements of Power, Perfect Dark Zero en Condemned), maar ik zal eerst even de Demo uitproberen voordat ik mijn ''Final Decision'' maak :) .

Trouwens:

/me Yonix heeft goed nieuws gekregen: Hij kan zijn 360 binnen 2 Dagen verwachten, Morgen of Over-morgen dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
TweakBoy schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:15:
[...]

Noem eens een manufacture date ( zie achterkant of onderkant xbox met sticker.. waar s/n ook op staat.. )

mnf < 15-10-05 = bad batch
mnf > 5/10 - nov-05 = redelijk tot goed batch..

ik ben wat data aan het verzamelen van xboxen.. op xbw enz.. iemand die hier een database van wilt maken? poll ?
2005 11-23

Zijn er nog anderen met hetzelfde verhaal als mijne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 08:40
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:18:
[...]

;) Mijn eerlijke advies, aangezien je zelf niet al teveel ervan weet en ons dus weinig kan uitleggen wat er nu ingesteld staat: bel de Chello-helpdesk en vraag hoe je precies met jou modem/router een poort open moet zetten en dergelijke. En vraag of ze het langzaam willen uitleggen zodat je het zelf volgende keer kan herhalen voor andere games (op je PC bijvoorbeeld) en schrijf rustig mee.
offtopic:
Met alle respect, maar de UPC Helpdesk bellen om te vragen hoe je je router - die je niet van UPC hebt gekregen - moet instellen lijkt mij niet de bedoeling. Ik verwijs je zonder pardon door naar de handleiding/leverancier van je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Net een onwijs goeie avond PGR achter de rug, bedankt Cybermans, Access, ID83, Manfred, Fidel en Mirik. Jammer van die galm af en toe over de headsets, is daar iets meer over bekend? Artikels/oplossingen?

[ Voor 3% gewijzigd door AM-PM op 05-12-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Mutatie schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:30:
[...]

2005 11-23

strange.. die datum ben ik nog niet tegengekomen.. ik noteer het wel.. mijn onderzoek publiceer ik pas wanneer ik genoeg data heb.. ( 15 - 20 stuks )

wel zijn er zulke gevallen bekend. 3 tot nu toe ( 1x core, 2x premium ) .. van vage artifacts en slechte renders bij vlammen van kameo.

[ Voor 17% gewijzigd door TweakBoy op 05-12-2005 23:38 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij : premium 23-11-05, output op 1024x768.
Ik had ook een vage brandachtige lucht de eerste paar dagen.
Adaptor is lauw, uit de achterkant komt lekkere warme lucht.

Ik heb nog geen problemen gehad nadat me xbox 7 uur aanstond. Ik heb echter nog niet langer dan 1 uur via een DVD spel gespeeld.
Mutatie schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:30:
[...]

2005 11-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:11:
In de demo ? Waar precies ? zodat ik het na kan controlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Nee niet de demo. Het is met name in de badlands, als je daar begint (waar je neergebeamd wordt vanuit het Kingdom) en dan de berg af gaat richting oosten kom je bijna direct van die fakkels tegen. Die flikkeren dus bij mij vaak (niet altijd) als je de camere beweegt of er langs loopt (het flikkeren is altijd bij dit soort fakkels).
Voor de rest nog geen enkel probleem gehad en ik heb al wel een paar keer een paar uurtjes achter elkaar door gegamed.
Ik speel trouwens op een SD 4:3 tv.

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 05-12-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

jeetje als je op marktplaats kijkt zie je toch dat er nog aardig wat geld omgaat voor een 360!
ik zit te twijvelen!..nog verkopen of nog ff uitzingen.

ik heb net perfect dark zero gekocht maar het is mooi,kut controls!! niet echt nieuw.
maar ik vind en blijf het software aanbod zwak en vind het niet heel snel beter worden!

kijk voor de nieuwe nog uit te komen zelda koop ik een gamecube maar dat soort spellen zijn er voor mij nog niet op de 360! vind het toch wel een bloedgeil mooi dingetje waar nog heel wat moois op getoverd kan worden! maar alleen mooi is niet genoeg! keuzes.... 8)7

ow ja perfect dark liep vast! lekker eindelijk level 1 uitgespeelt! |:(

[ Voor 7% gewijzigd door darkphoenix op 06-12-2005 00:10 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mijn XBOX is gemaakt op 16 oktober. Na hem uitgezet te hebben voor 15 minuten was alles weer goed en kreeg ik geen artifacs meer, maar zit betekend natuurlijk niet dat het niet gaat terugkomen. Ik ga vanavond niet meer spelen en morgen probeer ik de Xbox helpdesk te bellen. Ik denk dat je zsm moet bellen om MS op deze manier duidelijk te maken dat veel mensen last hebben van problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou toch verwachten dat er geen stroom meer op de xbox zelf zou staan wanneer de voeding op stand by staat... Liet toevallig net mijn mp3 speler erin zitten, maar die bleef gewoon door branden 8)7 Wel matig, vind ik een reden om de stekker uit het stopcontact te trekken.

edit: nee niet doorbranden, maar gewoon aan blijven staan :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:09:
jeetje als je op marktplaats kijkt zie je toch dat er nog aardig wat geld omgaat voor een 360!
ik zit te twijvelen!..nog verkopen of nog ff uitzingen.

ik heb net perfect dark zero gekocht maar het is mooi,kut controls!! niet echt nieuw.
maar ik vind en blijf het software aanbod zwak en vind het niet heel snel beter worden!

kijk voor de nieuwe nog uit te komen zelda koop ik een gamecube maar dat soort spellen zijn er voor mij nog niet op de 360! vind het toch wel een bloedgeil mooi dingetje waar nog heel wat moois op getoverd kan worden! maar alleen mooi is niet genoeg! keuzes.... 8)7

ow ja perfect dark liep vast! lekker eindelijk level 1 uitgespeelt! |:(
Pfff nu al mieren over het software aanbod het ding is tering nog geen week uit, wat verwacht je dan

dat er direct 300+ titels uit zijn, allemaal toppers?

Geduld is een schone zaak en ook hier nog steeds. Zo'n console koop je voor de langere termijn, ik moet zeggen, m'n xdoos komen ook nog steeds games voor uit waar ik nu blij om ben dat ik het ding al die tijd al in m'n bezit heb.

Ik hoef alleen maar te noemen: Burnout Revenge, Ssx on Tour, Battle Field 2, Call of Duty 2, Halo 1/2

Als je winst wilt maken verkoop je de console nu, koop je 'em later weer als er meer titels zijn
Ben je een Zelda fan, dan probeer je Kameo toch eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
me also 24-11-2005 manufacture date.

toch best snel azie 24e den haag 2e:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
17 oktober hier, werkt perfect, lauwe voeding na intensief gebruik.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Woei, net condemned uitgespeeld. Wat een leuke game was dat, lekker origineel en een vet einde :) Echt een aanrader, ben er ongeveer 10 - 15 uur mee bezig geweest gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is van 19 oktober gelukkig nog geen problemen gehad. Voeding werd alleen warm aan de onderkant dus voeding op zijn kop gezet en het probleem is verholpen. Doosje word alleen warm aan de achterkant maar niet heet. Game zeker 3 uur per dag maar hij staat langer aan door downloaden van demo's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:56:
Voor mensen die niet willen wachten tot eind januari:

Ridge racer 6 heeft GEEN regiocodering en USA versie loopt prima in PAL apparaat.

Mijn bestelling is al onderweg.
!!

Is deze dan ook spleebaar via Xbox Live?? Ik neem aan van wel toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
23-11-05: geen problemen tot nu toe

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

dadj schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:21:
[afbeelding]
Mooie Ikea lamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo... van vrijdag tot en met gisterenavond heerlijk gespeeld met de x360!!
PGR3 is echt beter dan ik ooit had gedacht, xboxlive is zo mooi geintergreerd!

Overigens wordt mijn xbox matig warm, voeding idem. Herrie valt bij mij reuze mee...

Ik vanavond of morgen even wat mensen van hier toevoegen, mochten jullie zin hebben om mij toe te voegen vandaag (ben heel de dag aan het werk :() zie mijn sig voor mijn tag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm als ik mensen lees die spreken over weinig herrie dan vraag ik me af of er zoveel verschil in zit

die van mij maakt echt behoorlijk lawaai, zeker als je een spel aan t spelen bent, maar gewoon in de dashboard ook al

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:41
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:42:
[...]

heb je de drive en het aan knopje met een merkstift zitten bekladden? :? 8)7

nu is het nog zwart maar soon wordt het blauwig :r
Waar heb jij het over???
Heb niets zitten bekladden!