Ga gewoon voor een creative ddts-100 decoder en sluit daar je speaker set op aan.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:41:
[...]
`
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar je kunt dus geen dolby digital 5.1 surround (alle kanalen gescheiden) afspelen op dat setje. Dan mis je toch weer zo enorm veel in het geluid. Daarnaast zitten er op het Aiwa setje alle hardwaredecoders die je kunt verzinnen, op de Logitech geen dacht ik?
Verder zie ik bij de Logitech website voor dit setje staan:
"Systeemcompatibiliteit
Pc/Mac
Cd
MP3
Dvd*
PlayStation®*
Xbox®*
*Vereist adapter voor gameconsoles. "
Ofwel, je moet hier ook weer een aparte adapter bijkopen, zal wel weer de nodige Euri kosten.
Je kunt er natuurlijk voor kiezen. Ik heb zelf de keus onlangs laten vallen op dat Aiwa setje, wilde eerste de Logitech Z-5500, maar ik vind 300 Euro veel geld voor een set die veel plops produceert. Dan maar iets minder geluid, maar wel een heel stuk goedkoper (normaal kost dit setje overigens tussen de 150 en 250 Euro, Paradigit heeft 't ding heel goedkoop in de aanbieding. Er zijn wat mensen hier die het setje ook op hun xbox of 360 hebben zitten, voor zover ik weet
Heb je 3 optische ingangen, 3 analoge ingangen, 1 coax digitaal en de hele meuk aan decoderingsmogelijkheden van DD tot DTS-ES. Kan je dus meteen je pc, xbox360, radio en oude xbox op kwijt. Zelfs ik als creative-hater ben er zeer blij mee.