Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Ook dit valt onder flamen.

ontopic:
heeft iemand al de wirless lan connector geprobeerd bij de xbox?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:44:
[...]
Ik heb er 3, kun je niet tegenop he ;)
Eéntje al verpatst voor 850 via e-bay, eentje voor mezelf en de ander aan mn neefje van 6 gegeven...
Je hebt er maw 1 :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:49:
Ik ben erg blij met mijn Xbox 360 heb hem via me vriendin kunnen krijgen, haar oom heeft een BCC filiaal en had er een voor mij apart gehouden.

Meteen NFS Most Wanted er bij gekocht. Alleen de geheugenkaartjes waren uitvergekocht, maar die kan ik gelukkig morgen ophalen :)

Enigste wat ik nog heb, ik heb een mooie 21inch LCD monitor met VGA en DVI aansluiting, zou het mogelijk kunnen zijn om mijn Xbox 360 daarop aan te sluiten ?!
koop een vga scart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vga scart bestaat niet....scart is een aansluit vorm, RGB is een signaal dat is wel het geval bij vga kabel. Zeg dan nix als het niet klopt. :)

je hebt de vga HD AV Cable nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem gewoon op de tulp aangesloten (gele) , geef bij mij hetzelfde beeld als je hem met VGA aansluit op me LCD TV, vraag me alleen af of de audio kabel verlengd kan worden naar me surround setje ??

GR
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:09:
[...]

vga scart bestaat niet....scart is een aansluit vorm, RGB is een signaal dat is wel het geval bij vga kabel. Zeg dan nix als het niet klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:13:
heb hem gewoon op de tulp aangesloten (gele) , geef bij mij hetzelfde beeld als je hem met VGA aansluit op me LCD TV, vraag me alleen af of de audio kabel verlengd kan worden naar me surround setje ??

GR

[...]
Met vga kun je hogere resos gebruiken, lijkt me toch wel een verschil maken op je lcd.(mits je LCD leuke reso heeft uiteraard)
Met de VGA kabel krijg je tevens meer resolutie mogelijkheden.

Je kunt gewoon verleng snoertjes halen in de winkel, het blijft alleen wel analoog en dus hooguit prologicII i.p.v. dolby digital.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie echt geen verschil op me LCD :)
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:15:
[...]

Met vga kun je hogere resos gebruiken, lijkt me toch wel een verschil maken op je lcd.(mits je LCD leuke reso heeft uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:19:
zie echt geen verschil op me LCD :)

[...]
Heb je goed gekeken naar een passende resolutie op de 360? Zoek de native reso op van je lcd. zal dan toch echt wel wat moeten uitmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:09:
[...]

fffffffssssss :'(

het is een scart naar VGA kabel, en als jij zo miereneukerig pietje precies moet zijn :X
trouwens wist je wel meteen wat ik bedoel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:27:
[...]

fffffffssssss :'(

het is een scart naar VGA kabel, en als jij zo miereneukerig pietje precies moet zijn :X
trouwens wist je wel meteen wat ik bedoel :O
Ik begreep je helemaal, maar iemand die geen idee heeft snapt t op zo een moment helemaal niet meer. En we kunnen niet beoordelen wat een ander wel of niet begrijpt.
relax man nix aan t handje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
jaapstobbe schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:59:
Ook dit valt onder flamen.

ontopic:
Ja, werkt perfect. Zorg wel dat je router op DHCP staat zodat je geen problemen hebt met voicechatten.

Trouwens net Kameo uitgespeeld :) Nu alleen nog alle achievements halen...

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:32:
[...]

Ik begreep je helemaal, maar iemand die geen idee heeft snapt t op zo een moment helemaal niet meer. En we kunnen niet beoordelen wat een ander wel of niet begrijpt.
relax man nix aan t handje. :)
oh sorry ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan deze monitor , een 19" widescreen van Acer, voor een zachte prijs bekomen

http://computer.2dehands....6751-tft-acer-1916ws.html

nu is mijn vraag, als ik deze via vga kabel aansluit, krijg ik dan stretching en/of balken ?
(en in project gotham racing 3 ?)
ik weet dat je op een gewone pc monitor balken krijgt, maar dit is een widscreen, dus hierop mss niet ?

alle info is welkom..
hebben al mensen op een 19" monitor widescreen gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:45:
ik kan deze monitor , een 19" widescreen van Acer, voor een zachte prijs bekomen

nu is mijn vraag, als ik deze via vga kabel aansluit, krijg ik dan stretching en/of balken ?
ik weet dat je op een gewone pc monitor balken krijgt, maar dit is een widscreen, dus hierop mss niet ?

alle info is welkom..
ik denk dat het gewoon onder 16:9 valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HUH hoe sluit ik anders de xbox 360 op me dolby??
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:15:
[...]

Je kunt gewoon verleng snoertjes halen in de winkel, het blijft alleen wel analoog en dus hooguit prologicII i.p.v. dolby digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Zohwww ik zal ook nog even wat roepen :)

Mijn XBOX Live werkt ook nu. Had iets 'verkeerd' gedaan waardoor hij mijn e-mail/pass niet herkende :(

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/TheVMaster

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:47:
[...]

ik denk dat het gewoon onder 16:9 valt
serieus ? dat zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:45:

alle info is welkom..
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ben van plan een VGA-cable te kopen en een Acer of Siemens 19"Widescreen TFT met een resolutie van 1440x900. Dit moet volgens mij gewoon 720p ongescaled weer kunnen geven met een klein zwart balkje onder en boven. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of nog beter, geen zwarte balkjes

wat zou ik graag het antwoord op deze vraag weten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:51
[FrEEzEr] schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:39:
[...]Trouwens net Kameo uitgespeeld :) Nu alleen nog alle achievements halen...
En?? Hoe lang heb je erover gedaan? Is het echt rond de 10 uur zoals op vele sites vermeld wordt? En heb je ook alles rustig onderzocht, alles verzameld en dergelijke, of toch wel beetje lopen rushen? Zit er aan te denken om deze te kopen, maar moet het vooral voor de singleplayer doen, dus wil ik graag weten of ik hier wel een uurtje of 20-25 mee voort kan als ik alles gewoon helemaal ga uitpluizen...

Daarnaast zit ik met het volgende probleem:
Ik studeer in Amerika op dit moment, maar met de kerst ga ik een maand naar huis. Inmiddels heb ik thuis al een Nederlandse XBOX 360 staan, maar die wil ik na die maand gewoon meenemen naar Amerika. Om hem daar op het lichtnet aan te kunnen sluiten moet ik uiteraard een step-up hebben om de 110V die erop zit (in Amerika) te verhogen naar de 220V die ik nodig heb voor de 360 (uit Nederland).
Ik moet alleen weten hoeveel Watt de omvormer aan moet kunnen. Ik weet dat op de voeding staat dat er 220-240V op zit en 2.7 ampere, wat betekend dat er 220x2,7 = 594W wordt gebruikt, maar dit is volgens mij het maximum. Doormiddel van google heb ik op meerdere sites gevonden dat de 360 ongeveer 254Watt verbruikt.
Nou is mijn vraag tot hoeveel Watt mijn step-up moet ondersteunen: 300W, voor de zekerheid 500W, of zelfs 800W (er zitten geen getallen tussenin).

Thanx alvast

Edit: Lees net op insidegamer.nl dat : "Het blijkt dat de Xbox 360 160 watts elektriciteit vergt, twee keer zoveel dan de originele Xbox (74 watts). De PlayStation 2 vergt momenteel slechts 50 watts."

Nog een optie erbij?? 200W al meer dan genoeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Vraag: ondersteunt de xb360 nou ook dolby digital (dat je een auto achter je van links naar rechts hoort gana en omgekeerd) ) of alleen de simpelere dolby pro logic (achterkanalen geven hetzelfde geluid)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:06:
Vraag: ondersteunt de xb360 nou ook dolby digital (dat je een auto achter je van links naar rechts hoort gana en omgekeerd) ) of alleen de simpelere dolby pro logic (achterkanalen geven hetzelfde geluid)
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:51:
HUH hoe sluit ik anders de xbox 360 op me dolby??

[...]
Dolby digital komt enkel via een optisch kabeltje, daar heb je een advanced scart, component of vga kabel voor nodig. Die kabels hebben een optisch uitgangetje die naar je optische ingang van je versterker gaan. Optisch kabeltje koop je in een audio zaak voor rond de 10 euro.
Dus de kabel die bij de CORE zit werkt NIET, die kan enkel prologic II doen via de rode en witte stekkers. En heeft dus GEEN uitgang voor digitaal geluid.
geen probleem :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:53:
en verder zou over een jaar de 512 mb de bottleneck worden, ookal heb je een 1000core en een GPU van het jaar 2100
Welnee man. Mn ps2 heeft 48MB memory voor game EN textures en die trekt dat ook prima. Wat je gaat krijgen is dat een DMA thread van de DVD compressed texture data laadt, en een core daar dedicated textures van staat te bakken die door de de huidige polys in je view worden gebruikt. Je levert dan wat in qua geometry in memory en laadt dat ook bij, en je hebt voldoende memory.

Het punt is nl. dat wanneer je 1024x768 resolutie hebt, je dus nooit textures nodig hebt die groter zijn dan die resolutie. Indien je erg dicht bij die polys komt laadt je nieuwe textures bij en omdat je erg dicht bij een poly zit met daarop je detailed texture zie je dus veel minder andere textures ook op hoog niveau dus die kieper je weer uit je memory, of laat je in compressed vorm staan.

Vergeet ook niet dat erg veel textures gewoon gegenereerd worden: dat kost rekenkracht maar daar heeft die console genoeg van in huis en dat kan dus ook gewoon op een van die cores terwijl de rest andere dingen aan het doen is.
ja ze hadden het wel over textures van 1600x1200 en hoger
Wat heb je nou aan dat soort textures? Stel een poly rendert op een resolutie van 1600x1200 naar 16x16 pixels (2x triangle) . Als het material dat op die poly zit een texture gebruikt van 2048x2048 (laten we even uitgaan van geoptimaliseerde textures, dus lengte==breedte en een macht van 2), zit je echt tegen een zeer lage mipmap aan te kijken en kun je er net zo goed een 128x128 pixel texture op prakken of nog kleiner.

Je hebt pas wat aan zeer gedetailleerde textures indien de camera zeer dicht op de texture zit, en dan zie je dus nauwelijks andere polygonen en dus kun je die textures weer verwijderen. Los daarvan, kan een core op de xbox 360 on the fly zo'n texture uncompressen / genereren en hij wordt direct gebruikt (ivm shared vid/mainmem) en hoef je niet zoals op de PC continue textures te uploaden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.teamxbox.com...ge=1&pp=15&highlight=acer _/-\o_

idem aan die acer die ik wil kopen ,alleen is dit de zwarte versie
foto's van die gast van pgr 3 staan op p2
fullscreen, geen bars :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
ik heb een vraag

Ik heb voor de gein vandaag halo2 in de 360 gedaan en tot mijn verbazing werkte hij ZONDER een patch te installeren. Nu kon ik echter NIET op live met halo2 want ik moest me opnieuw registreren? Naja... moet ik nou als ik games backwards compatible wil spelen een patch installen of wat? ik wil natuurlijk ook ff op LIVE met halo dan... of kan dat niet?

toen ik de 360 kocht en op live kwam moest ik een update doen, was dat die dan??

Dit is de lijst lijkt mij, leuk dat Brute Force erop staat maar die doet het dus niet he, of moet je PERSE een cd fikken om die patch te doen?

http://www.xbox.com/nl-NL/games/back...ygameslist.htm

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:13:
http://forum.teamxbox.com...ge=1&pp=15&highlight=acer _/-\o_

idem aan die acer die ik wil kopen ,alleen is dit de zwarte versie
foto's van die gast van pgr 3 staan op p2
fullscreen, geen bars :Y)
Sorry mss een domme vraag..maar gamed hij nu op een lcd Monitor of op een lcd Tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
wow deel 7 komt er al weer aan
en ik heb haast gene enkele post in deel 6 kunnen lezen....

je mist toch wel vele als je een heel weekend met je x360 zit te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Superbol schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:04:
[...]

En?? Hoe lang heb je erover gedaan? Is het echt rond de 10 uur zoals op vele sites vermeld wordt? En heb je ook alles rustig onderzocht, alles verzameld en dergelijke, of toch wel beetje lopen rushen? Zit er aan te denken om deze te kopen, maar moet het vooral voor de singleplayer doen, dus wil ik graag weten of ik hier wel een uurtje of 20-25 mee voort kan als ik alles gewoon helemaal ga uitpluizen...
Heb er 10 uur en 30 minuten over gedaan en heb heel rustig gespeeld (dus ook beetje omgevingen enzo bekeken). Moet wel nog 30 elemental fruits vinden (van de 140 geloof ik) en nog 2 elixers. Replay waarde is het halen van een 'A' status bij elk level en de levels in co-op uitspelen, maar of ik daar nou zin in heb...

Het is wel een hele vette game (vooral de muziek!! _/-\o_ ), maar misschien verstandiger om te huren dan te kopen.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graft schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:24:
[...]

Sorry mss een domme vraag..maar gamed hij nu op een lcd Monitor of op een lcd Tv.
een monitor (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een weekend ge-gamed :) :+.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Exploit22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

Wom

Black_Mage schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:27:
wow deel 7 komt er al weer aan
en ik heb haast gene enkele post in deel 6 kunnen lezen....

je mist toch wel vele als je een heel weekend met je x360 zit te gamen :P
Juist niet, of je moet alleen maar naar je tv zitten staren, want daar is de actie neem ik aan :P

Vanmiddag ook op een x360 gespeelt, en ik weet al wat mijn eerste aankoop in 2006 gaat zijn :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
@ Exploit: Welk spel stelt dat rechter plaatje voor?
Fifa '06, PD0, PGR3 en....?

[ Voor 34% gewijzigd door Wekko306 op 04-12-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:53:
[...]

ja die tripple core wordt nog niet eens gebruikt (ik denk nog geen eens de 2e)

en verder zou over een jaar de 512 mb de bottleneck worden, ookal heb je een 1000core en een GPU van het jaar 2100

[...]

ja ze hadden het wel over textures van 1600x1200 en hoger
Ik denk dat die bottleneck heel erg mee gaat vallen. Als ik zie wat mijn huidige xdoos met 64 MB ram nu nog steeds op beeld tovert door goed programmeerwerk en slim laden van de DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:45:
Gauntlet, extragraties te downloaden van de Marketplace.

Mijn NFS:MW die ik vandaag gehaald hebt schokt trouwens een beetje. Nou had ik hier al het 1 en ander over gelezen ivm PAL60 modes etc maar dat is niet van toepassing bij mij aangezien ik in 720p speel.

Iemand nog een tip oid? DVD is niet bekrast, dat heb ik al nagekeken. Tijdens het racen gaat het gewoon niet echt lekker vloeiend zoals het in PGR3 wel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:45:
Dat was zo'n demo die je via live marketplace kon downloaden B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb er helaas nog geen, maar zou wel willen weten wat een mooier beeld geeft. Via VGA op de native resolutie van mijn Plasma 1024x768 of via component op HD 720p? (wat mijn scherm ook aan kan)

In het eerste geval zijn er meer lijnen in de breedte, dus dat is dan mooier beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met de leveringen van xbox 360's? Gaan er nog lang leverproblemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat mensen liever op een monitor spelen, die over het algemeen veel kleiner is en minder mooie kleuren heeft dan een grote breedbeeld TV.
Alleen om een hogere resolutie? Die hogere resolutie heb je juist nodig om met een groot scherm toch het beeld scherp te houden.

Het console-gevoel is juist voor de grote tv te hangen, ipv achter je monitor. Althans, dat vind ik dan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die vga kabel wel leverbaar nu in belgie/nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:24:
Ik blijf het toch bijzonder vinden dat mensen liever op een monitor spelen, die over het algemeen veel kleiner is en minder mooie kleuren heeft dan een grote breedbeeld TV.
Alleen om een hogere resolutie? Die hogere resolutie heb je juist nodig om met een groot scherm toch het beeld scherp te houden.

Het console-gevoel is juist voor de grote tv te hangen, ipv achter je monitor. Althans, dat vind ik dan.
Het maakt toch verschil, als je HDTV aankan op je monitor. Niet alleen in resolutie, maar ook in kleur via HD pack, simple as that. Ik heb mijn oude xdoos via HDpack aan een 17 inch HD van Sony hangen en dat maakt ook veel verschil met een PAL crt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
Ik denk dat hij meer bedoelt dat op een stoeltje achter een monitor zitten irritanter is dan relaxt op de bank gamen op een grote breedbeeld tv, en dat de wat minder kwaliteit dan niet zo erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Maar het contrast op een TV zijn over het algemeen een stuk hoger dan die van een monitor. Dat is ook de reden dat film kijken op je monitor niet zo fijn is.
Bij mijn weten veranderd HDTV niets aan de kleuren, maar alleen resolutie. Misschien ivm NTSC, maar niet met PAL.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een sony vaio tft scherm met een resolutie van 1280*1024 met DVI en een "gewone" 60 hz jvc tv..

wat geeft t beste beeld en hoe moet ik m dan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Is het iemand als gelukt om met de xbox360 via de windows media extender Divx/Xvid bestanden af te spelen?
Ik heb weinig zin om 500GB aan data om te zetten naar zo'n waardeloos Microsoft formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wekko schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:48:
Ik denk dat hij meer bedoelt dat op een stoeltje achter een monitor zitten irritanter is dan relaxt op de bank gamen op een grote breedbeeld tv, en dat de wat minder kwaliteit dan niet zo erg is.
Persoonlijk vind ik het relaxter om onderuit te hangen op mijn bureaustoel (waarvan de rugleuning los van de rest naar achter kantelt) achter mijn 21" monitor. Als ik de TV gebruik, dan moet ik er al een stuk verder vanaf zitten (staat nog een salontafel tussen om maar wat te noemen), en is het effectieve beeld zowaar kleiner. Goed, tv is 'maar' een 72cm 4:3 CRT, maar zelfs met een 32" LCD-TV zou 'ie nog kleiner lijken. En om nou een 42" plasma scherm te kopen zodat ik net zo'n groot beeld heb als nu achter mijn monitor..

Handige is ook dat ik nu snel kan schakelen tussen PC en XBox. Gewoon knopje van de monitor omzetten (2 ingangen) en xbox aanzetten.

Minder handig is als je met meerderen tegelijkertijd wil spelen, dan is een tv wel handiger.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Xbox controller compatible met de Xbox 360?
De normale is tenminste huge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Sard0niX schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:06:
Is het iemand als gelukt om met de xbox360 via de windows media extender Divx/Xvid bestanden af te spelen?
Ik heb weinig zin om 500GB aan data om te zetten naar zo'n waardeloos Microsoft formaat.
Dat werkt niet. De XBOX360 geeft een foutmelding bij niet ondersteunde formaten. MPG werkt wel en wmv ook, maar DIVX niet.

[ Voor 57% gewijzigd door kiddyl op 04-12-2005 21:14 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Laatst online: 19-08 21:11
kiddyl schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:14:
[...]

Dat werkt niet. De XBOX360 geeft een foutmelding bij niet ondersteunde formaten. MPG werkt wel en wmv ook, maar DIVX niet.
Ja die melding krijg ik dus ook, daarom vroeg ik me af of iemand 't op een of andere manier al wel gelukt is :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Daarin is een gemodde XBOX helaas veel beter in, maar wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou, heb ook eindelijk de kans gehad om mijn 360 echt de sporen te geven. En het is echt indrukwekkend (vooral hoe goed alles werkt) en natuurlijk zien de games er strak uit.

Maar wat maakt het ding een herrie, niet normaal, mijn pc is stiller (ok, die is ook slechter :+).
PGR speelt echt goddelijk en ik raad ook iedereen aan om even de nba demo te downloaden (alleen om te zien wat de 360 aankan), daar valt je mond echt van open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
Sard0niX schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:17:
[...]

Ja die melding krijg ik dus ook, daarom vroeg ik me af of iemand 't op een of andere manier al wel gelukt is :P :)
Yep, microsoft blokeert alle formaten van "illegale" oorsprong. DivX en Xvid dus, spijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Net waren mijn batterijen opgegaan tijdens het racen. De finish op een paar honderd meter afstand en toen stopte de auto gewoon. Was niet snel genoeg met verwisselen en werd uiteindelijk nog 5e. De batterijen zaten er sinds vrijdag in en je kan de status er van checken in je dashboard. Goed opletten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik had ergens gelezen dat de XBOX360 controller ook zou moeten op een PC. Klopt dit ook? En zo ja, heb je dan nog een convertor nodig of iets dergelijks? Ik ben namelijk van plan om een goede gamecontroller aan te schaffen. Ik zat eerst te denken aan een logitech Rumblepad II maar nu ik de nieuwe Xbox controller zie begin ik te twijfelen. Kortom heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kiddyl schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:31:
Net waren mijn batterijen opgegaan tijdens het racen. De finish op een paar honderd meter afstand en toen stopte de auto gewoon. Was niet snel genoeg met verwisselen en werd uiteindelijk nog 5e. De batterijen zaten er sinds vrijdag in en je kan de status er van checken in je dashboard. Goed opletten dus!
Vrij snel, heb je een schatting van hoeveel uur je er ongeveer mee gegamed hebt?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Trotse bezitter van xbox 360 _/-\o_ ben er heel blij mee en het ziet er erg cool uit, zelfs op mijn niet hd tv.

Maar ik vroeg me af, heeft iemand van jullie ook.. tja hoe kan je het noemen last? bij Kameo en Perfect dark.. beide raresoft dus dat het de intro filmpjes een beetje laggen schokken dus...

Collega van me heeft het ook dus ik denk dat het wel oke zit, maar just to be sure.

Thanks ! Seb

Btw ik vind wel dat dat apparaat erg veel lawaai maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:44:
Hi,

Trotse bezitter van xbox 360 _/-\o_ ben er heel blij mee en het ziet er erg cool uit, zelfs op mijn niet hd tv.

Maar ik vroeg me af, heeft iemand van jullie ook.. tja hoe kan je het noemen last? bij Kameo en Perfect dark.. beide raresoft dus dat het de intro filmpjes een beetje laggen schokken dus...

Collega van me heeft het ook dus ik denk dat het wel oke zit, maar just to be sure.

Thanks ! Seb

Btw ik vind wel dat dat apparaat erg veel lawaai maakt...
Als je al even wat bladzijdes meeleest had je het antwoord al geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:27:
is die vga kabel wel leverbaar nu in belgie/nederland ?
Heb er hier eentje liggen, gekocht op 2 dec. dus ze zijn er wel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
schnumi schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:35:
[...]

Vrij snel, heb je een schatting van hoeveel uur je er ongeveer mee gegamed hebt?
Volgens de stats heb ik nu iets van 13 uur PGR3 gespeeld en dat is niet het enige dat ik gedaan heb. De batterijen waren ook niet vol toen ik ze er in deed. Heb er namelijk meteen GP2100 batterijen in gedaan.

Heb wel net daarna meteen 2 wedstrijden op rij gewonnen. Nog een 3e er bij nu en ik krijg een nieuwe medaille :p

[ Voor 13% gewijzigd door kiddyl op 04-12-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de PGR-rijders; wie is er al redelijk ver met Goud / Platina rijden? Post dan aub even welke auto's je ervoor gebruikt, want het vervelendste vind ik de cone-challenges en kan niet echt een auto bedenken die het goed doet daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knootje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06-2022
Wat ik graag zou willen weten is : hoe is het geluid to.v. de "xbox".
Ik begreep uit diverse post dat hij(zij) toch wel veel herrie maakt.
Graag hoor ik wat ervaringen van de enkeling die de 360 heeft kunnen bemachtigen.
Zelf moet ik nog even wachten tot de tweede GOLF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:28
Hebben meer van jullie in Kameo ook last van glitches met bepaalde lichten in het spel? Voornamelijk die stokken met een vlam erop in bv de Badlands, ze knipperen nogal erg als je er langsheen loopt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Knootje schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:05:
Wat ik graag zou willen weten is : hoe is het geluid to.v. de "xbox".
Ik begreep uit diverse post dat hij(zij) toch wel veel herrie maakt.
Graag hoor ik wat ervaringen van de enkeling die de 360 heeft kunnen bemachtigen.
Zelf moet ik nog even wachten tot de tweede GOLF.
Ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Ik heb die fans ook gezien, die moeten toch niet zo moeilijk te vervangen zijn door stillere exemplaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Misschien interessant voor een Xbox 360-FAQ: je kunt op de Xbox 360 icm met een Windows Media PC ook HD .ts streams bekijken. In eerste instantie zal de Xbox 360 daar een foutmelding opgeven maar door HDTVpump op je MediaCenter PC te installeren krijg je het wel aan de praat. Een andere mogelijkheid is met HDTVtoMPEG2 een .ts bestand te converteren naar MPEG2. Dat gaat best razend snel.

Het aardige van de Xbox 360 als media extender is dat die je media center PC helemaal niet zo zwaar opgetuigd hoeft te zijn. Ik heb vanmiddag een 1Ghz Celeron-PC met een onboard-videokaart ervoor ingezet. Die is qua hardware volstrekt ontoereikend om HD-materiaal zelf af te spelen maar wel snel genoeg om dit te streamen over het netwerk en de 360 het vuile werk te laten opknappen. Ik heb er een 120GB HD ingestopt en ga straks 'ns kijken of ik nog wat leuk HD-materiaal kan scoren.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/ymmv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
jaapstobbe schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:59:
Werkt perfect, ook voor CoD2 online :)

Voor video streaming ga ik overigens gewoon een Virtual PC inrichten op m'n server met MCE erop :P
ErikRo schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:06:
Volledig AC3 3.2/1, en ja tis fijn om linksachter je te horen schreeuwen dat er Duitsers aan komen :9

[ Voor 60% gewijzigd door curry684 op 04-12-2005 22:17 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

curry684 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:14:
[...]

Voor video streaming ga ik overigens gewoon een Virtual PC inrichten op m'n server met MCE erop :P
Denk je ook aan VMWare? Is even wat anders, maar de laatste paar builds vind ik een stuk stabieler en vreten minder resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:14:
[...]

[...]

Volledig AC3 3.2/1, en ja tis fijn om linksachter je te horen schreeuwen dat er Duitsers aan komen :9
Deed de gewone doos ook al geen Dobly Digital via het HD AV pack, leek mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Damn.. vandaag de XBox360 aan een mooie 32" 720p HDTV gekoppeld.. man o man wat een beeld! :9~ PGR3 zit er op een gewone TV al veel beter uit dan de vorige generatie consoles, maar in Hi-Def is het pas echt genieten :D :D Quake 4 is nu ook pas echt mooi, op een normale TV vielen daar nogal wat details weg, maar in HD ziet het er echt prachtig uit (alhoewel de performance nog steeds te wensen over laat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bigs schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:34:
Damn.. vandaag de XBox360 aan een mooie 32" 720p HDTV gekoppeld.. man o man wat een beeld! :9~ PGR3 zit er op een gewone TV al veel beter uit dan de vorige generatie consoles, maar in Hi-Def is het pas echt genieten :D :D Quake 4 is nu ook pas echt mooi, op een normale TV vielen daar nogal wat details weg, maar in HD ziet het er echt prachtig uit (alhoewel de performance nog steeds te wensen over laat).
Ik hoor iets met inkoop-aktie van LCD-TV's voor alle 360-bezitters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bigs schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:34:
dat is eigenlijk wel slecht, dat zon nieuw PC spel op de xbox zwaar draait.
als er nog zwaardere engines voor de xbox geplanned zijn, hou ik mn hart vast.
maar ik denk als dergelijke spellen speciaal voor de 360 geschreven worden, denk ik wel dat ze dan beter presteren.

wel vreemd dat COD2 wel goed draait en Q4 niet.

zal wel aan de build/port liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:52:
[...]

Heb er hier eentje liggen, gekocht op 2 dec. dus ze zijn er wel.
maar op ebay.co.uk geven ze 100euro voor zo'n kabel 8)7
ze zijn bijna overal uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:11

Leejow(saait)

Blater

Heeft iemand al die wireless kit gezien? Ik heb hier in de stad gezocht, maar ze hebben hem nog nergens :(

btw: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7841 scheelt toch weer een hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Roamor schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:06:
[...]

Ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk. Ik heb die fans ook gezien, die moeten toch niet zo moeilijk te vervangen zijn door stillere exemplaren?
ik denk eerder dat het grootste lawaai door de draaiende DVD speler komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:45:
[...]

ik denk eerder dat het grootste lawaai door de draaiende DVD speler komt.
Spint deze continue of verschilt dat per spel? En zijn de resonanties van aansluitend metaal de voornaamste oorzaak of is het echt de drive zelf?

/me Ik kan niet wachten tot ik er zelf mee aan de slag kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/D0NN13%20DARK0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11
ligt het aan mij of is die vga kabel brak? ik heb een 17inch tft op max 1280 1024, maar welke resolutie ik de spellen ook op speel, alles ziet er hetzelfde uit als op m'n oude tv.

Iemand oplossing? misschien mis ik wel een kabel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:52:
ligt het aan mij of is die vga kabel brak? ik heb een 17inch tft op max 1280 1024, maar welke resolutie ik de spellen ook op speel, alles ziet er hetzelfde uit als op m'n oude tv.

Iemand oplossing? misschien mis ik wel een kabel? :?
Euh; buiten het feit dat je TFT dus gaat terugschalen naar 4:3-verhouding; het ligt er ook even aan wat je hebt ingesteld op je XB. Hij pakt niet alle settings automatisch. Hier in ieder geval op een 20" breedbeeld TFT ziet het er stukken beter uit dan op een breedbeeld CRT TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:49:
[...]

Spint deze continue of verschilt dat per spel? En zijn de resonanties van aansluitend metaal de voornaamste oorzaak of is het echt de drive zelf?

/me Ik kan niet wachten tot ik er zelf mee aan de slag kan...
De drive spint tijdens een game continue. Tenminste bij PGR. In het dashboard spint ie niet en valt het geluid best mee. De voornaamste oorzaak is echt de drive zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 17:58
Ja, binnenkort - binnen een maand of twee - ga ik m'n kamer "verbouwen": meubilair vernieuwen + 37cm tv vervangen door een 26" lcd-tv + home cinema-set en een XBOX360 aanschaffen :9

Misschien koop ik de XBOX360 wel zodra deze weer leverbaar is. :P

Een gameconsole lijkt mij ideaal daar ik geen desktop-pc heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Mawlana op 04-12-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Leejow(saait) schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Heeft iemand al die wireless kit gezien? Ik heb hier in de stad gezocht, maar ze hebben hem nog nergens :(

wireless kit: V&D Den Haag centrum heeft er nog 2 liggen :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:59:
[...] De drive spint tijdens een game continue. Tenminste bij PGR. In het dashboard spint ie niet en valt het geluid best mee. De voornaamste oorzaak is echt de drive zelf...
Inderdaad viel me ook op , bij alle demo's die ik heb gespeeld vanaf de HD is de xbox 360 redelijk stil te noemen. Bij het spelen van PGR3 lijkt het net een cd-rom speler dat een audio cd grabt maar als je eenmaal racet hoor je het echt niet :-D

Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is. Een laptop dat af en toe zijn warmte extra moet uitblazen is pas irritant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:54:
[...]

Euh; buiten het feit dat je TFT dus gaat terugschalen naar 4:3-verhouding; het ligt er ook even aan wat je hebt ingesteld op je XB. Hij pakt niet alle settings automatisch. Hier in ieder geval op een 20" breedbeeld TFT ziet het er stukken beter uit dan op een breedbeeld CRT TV.
vertel eens, hoe stel je die settings dan zelf in?
Mijn probleem is namelijk, dat het beeld erg wazig is, zelfs op de hoogste resolutie. En de kleuren zijn nog langer niet even helder als op mijn crt tv.

[ Voor 16% gewijzigd door JSTPS op 04-12-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:17:
[...]

vertel eens, hoe stel je die settings dan zelf in?
Mijn probleem is namelijk, dat het beeld erg wazig is, zelfs op de hoogste resolutie. En de kleuren zijn nog langer niet even helder als op mijn crt tv.
Ik heb in mijn system-settings van de XB gekozen voor de allerhoogste resolutie en getest of mijn monitor dat wilde. Dat ging inderdaad en daarna heb ik mijn monitor-color-settings (op je OSD) op Warm gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:19:
[...]

Ik heb in mijn system-settings van de XB gekozen voor de allerhoogste resolutie en getest of mijn monitor dat wilde. Dat ging inderdaad en daarna heb ik mijn monitor-color-settings (op je OSD) op Warm gezet.
Hoe los je dan op dat het widescreen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Leejow(saait) schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:

V&D in amsterdam heeft m liggen.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:20:
[...]

Hoe los je dan op dat het widescreen is?
Ja, niet dus, helaas met een 4:3 TFT. Dan ben je eigenlijk verplicht om de 4:3-instellingen op je XB te gebruiken. Of je moet inderdaad kiezen voor het terugschalen en het voordeel zien van je pixelgrootte t.o.v. TV, maar je gaf al aan dat dat er slecht uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:23:
[...]

Ja, niet dus, helaas met een 4:3 TFT. Dan ben je eigenlijk verplicht om de 4:3-instellingen op je XB te gebruiken. Of je moet inderdaad kiezen voor het terugschalen en het voordeel zien van je pixelgrootte t.o.v. TV, maar je gaf al aan dat dat er slecht uitzag.
Maar zelfs op 1280keer1024, en 1280keer768 ziet het er erg wazig uit, is bij jou alles scherp?
En hoe heb jij jou vga kabel aangesloten, rechtstreeks of iets anders?

[ Voor 9% gewijzigd door JSTPS op 04-12-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:26:
[...]

Maar zelfs op 1280keer1024, en 1280keer768 ziet het er erg wazig uit, is bij jou alles scherp?
En hoe heb jij jou vga kabel aangesloten, rechtstreeks of iets anders?
VGA-kabel rechtstreeks achterin mijn monitor. Maar aangezien ik een native reso heb van 1680x1050, is de overstap qua opschalen niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:40:
[...]

maar ik denk als dergelijke spellen speciaal voor de 360 geschreven worden, denk ik wel dat ze dan beter presteren.

ik vind dat helemaal niet vreemd, quake 4 is een veel zwaarder spel dan COD2. Ik ben het verder natuurlijk met je eens, het is gewoon een schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
*knip*

Als deel 7 begint hoop ik dat ik de 2de of 3de post ofzo kan maken, zodat deze poll iniedergeval in het begin van het topic staat (of mischien wil curry deze of een gelijkwaardige poll in de openings post zetten?)

edit:

(verhuist omdat ie inderdaar ergens op een midden page kwam te staan)

Poll: Hoe sluit -jij- je XBOX 360 aan?
composite (cvbs)
s-video
RGB SCART
YCbCr (component)
RGB VGA
een kabeltje?
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=103224&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: En op wat voor scherm game je?
CRT 4:3 (gewoon)
CRT 16:9 (breedbeeld)
LCD 4:3
LCD 16:9
Plasma
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=103226&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 20:32 ]

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
je bent projector vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:38:
[...]

ik vind dat helemaal niet vreemd, quake 4 is een veel zwaarder spel dan COD2. Ik ben het verder natuurlijk met je eens, het is gewoon een schande!
Muah,, denk niet dat Q4 zwaarder is dan COD2. De details zijn in Q4 misschien hoger maar COD2 is een spel op grotere schaal dan Q4. Meer spelers/aktie onscreen e.d.

Volgens mij ligt het gewoon aan het feit dat Q4 een (slechte) port van de PC is en dat COD2 echt op de x360 is developed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
ymmv schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:08:
Het aardige van de Xbox 360 als media extender is dat die je media center PC helemaal niet zo zwaar opgetuigd hoeft te zijn. Ik heb vanmiddag een 1Ghz Celeron-PC met een onboard-videokaart ervoor ingezet. Die is qua hardware volstrekt ontoereikend om HD-materiaal zelf af te spelen
Ik voel een hele leuke uitbreiding voor de Xbox 360 aankomen: een externe HD die je op de netwerk poort aansluit met een klein beetje logica erin zodat de 360 hem als MCPC ziet. Op die manier hoef je alleen je bestanden op die HD te zetten en je 360 is een standalone (beperkte) media centre geworden.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

flowerp schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:48:
[...]

Ik voel een hele leuke uitbreiding voor de Xbox 360 aankomen: een externe HD die je op de netwerk poort aansluit met een klein beetje logica erin zodat de 360 hem als MCPC ziet. Op die manier hoef je alleen je bestanden op die HD te zetten en je 360 is een standalone (beperkte) media centre geworden.
Is bekend inderdaad; een USB-HDD wordt gewoon gezien door je XB. Maar of je er ook films mee af kan spelen?? Muziek in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Inderdaad *lol*, maar ook projectie-tv en plasma 4:3 / 16:9 onderscheid. Ik wilde het niet -te- maken kwa opties. Bij kabels had nog antenne tje
Is bekend inderdaad; een USB-HDD wordt gewoon gezien door je XB. Maar of je er ook films mee af kan spelen?? Muziek in ieder geval wel.
Met een USB-HDD kun je al weer wat meer, maar ik bedoel een Ethernet-HDD die de Xbox 360 'fopt' alsware dat de data afkomstig is van een Media Centre PC. Zoals ik het begrijp gaat het alleem om het streamen van data. De Media Centre PC zelf hoeft nix te doen. Nu kan een aparte Ethernet-HDD net zo goed streamen natuurlijk, dus het enigste missende stukje is even het signaaltje doorgeven dat de source zogenaamd een Media Centre is ipv gewoon een losse HD.

Nu kan dat 'enigste' best wel ingewikkeld zijn, afhankelijk van hoe de Xbox 360 communiceerd met de PC.

[ Voor 53% gewijzigd door flowerp op 05-12-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:40:
[...]

Ik heb inderdaad het idee dat Q4 gewoon een slechte/gehaastte port is. Qua specs moet de Xdoos het makkelijk aankunnen. Ik bedoel als COD2 zo vloeiend kan draaien (met alle sexy mist effecten enzo) dan moet Q4 ook makkelijk kunnen. Beetje jammer dat ze er niet wat meer werk in hebben gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ohh ik ben nu echt verslaafd aan PGR online :D Nog wel een paar bugs maar de overall feel is wel zwaar relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:47:
[...]

Muah,, denk niet dat Q4 zwaarder is dan COD2. De details zijn in Q4 misschien hoger maar COD2 is een spel op grotere schaal dan Q4. Meer spelers/aktie onscreen e.d.

Volgens mij ligt het gewoon aan het feit dat Q4 een (slechte) port van de PC is en dat COD2 echt op de x360 is developed.
is COD2 ook appart voor de 360 gedeveloped? of was hij zowiezo op de xbox en dan ook een PC versie ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Neejoh schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:10:
Ohh ik ben nu echt verslaafd aan PGR online :D Nog wel een paar bugs maar de overall feel is wel zwaar relaxed :)
No shit; baal alleen dat een aantal mensen toch niet netjes kunnen rijden. Maar ja, maakt de uitdaging alleen maar groter. :9

Voorlopig rijd ik alleen maar de "Speedway Skrimish" en dat bevalt me goed; heb helaas wel mijn Viper in moeten leveren voor een Enzo want anders was er moeilijk bij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, ik ben van plan een 19" tft (monitor) te kopen
nu is mijn vraag, heb jij stretching of balken op je 20" breedbeeld monitor ?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!