En?? Hoe lang heb je erover gedaan? Is het echt rond de 10 uur zoals op vele sites vermeld wordt? En heb je ook alles rustig onderzocht, alles verzameld en dergelijke, of toch wel beetje lopen rushen? Zit er aan te denken om deze te kopen, maar moet het vooral voor de singleplayer doen, dus wil ik graag weten of ik hier wel een uurtje of 20-25 mee voort kan als ik alles gewoon helemaal ga uitpluizen...
Daarnaast zit ik met het volgende probleem:
Ik studeer in Amerika op dit moment, maar met de kerst ga ik een maand naar huis. Inmiddels heb ik thuis al een Nederlandse XBOX 360 staan, maar die wil ik na die maand gewoon meenemen naar Amerika. Om hem daar op het lichtnet aan te kunnen sluiten moet ik uiteraard een step-up hebben om de 110V die erop zit (in Amerika) te verhogen naar de 220V die ik nodig heb voor de 360 (uit Nederland).
Ik moet alleen weten hoeveel Watt de omvormer aan moet kunnen. Ik weet dat op de voeding staat dat er 220-240V op zit en 2.7 ampere, wat betekend dat er 220x2,7 = 594W wordt gebruikt, maar dit is volgens mij het maximum. Doormiddel van google heb ik op meerdere sites gevonden dat de 360 ongeveer 254Watt verbruikt.
Nou is mijn vraag tot hoeveel Watt mijn step-up moet ondersteunen: 300W, voor de zekerheid 500W, of zelfs 800W (er zitten geen getallen tussenin).
Thanx alvast
Edit: Lees net op insidegamer.nl dat : "Het blijkt dat de Xbox 360 160 watts elektriciteit vergt, twee keer zoveel dan de originele Xbox (74 watts). De PlayStation 2 vergt momenteel slechts 50 watts."
Nog een optie erbij?? 200W al meer dan genoeg??