Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
nu even wat anders.

er staat op de frontpage iets over het beschadigen van de DVD's is het ook mogelijk om een exterene DVD speler via usb aan het apparaat te koppelen? ik heb namelijk een revoltec USB CD-ROM behuizing, en als je die dan kan gebruiken in plaats van de standaard drive zou het beschadigen geen probleem meer hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ThronVM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:33:
Ik heb vandaag alles aangesloten en zit nu PGR3 te spelen... Ik maak me zorgen over de warmte ontwikkeling, ik heb ook al een vastloper gehad... het geluidsnivo is ook hoog, hij staat fors te blazen... hebben jullie daar geen last van??
mijne maakt hetzelfde geluid als mijn oude xbox...niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:44:
nu even wat anders.

er staat op de frontpage iets over het beschadigen van de DVD's is het ook mogelijk om een exterene DVD speler via usb aan het apparaat te koppelen? ik heb namelijk een revoltec USB CD-ROM behuizing, en als je die dan kan gebruiken in plaats van de standaard drive zou het beschadigen geen probleem meer hoeven zijn.
Nee, dat kan (nog?) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nu even wat anders.

Zolang jij niet gaat lopen sjouwen met je XB360 tijdens het lezen van een DVD, heb je geen problemen, staat ook op de Frontpage.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
nu even wat anders.

Probeer het eens zou ik zeggen? Wel zorgen voor een DVD loopwerk dat ook DL kan lezen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:19:
kan iemand me vertellen of vga beter beeld geef dan een scart of tulp aansluiten op een LCD? ik heb een LCD van VESTEL van 70 CM, en heb hem nu met tulp aangesloten maar ben niet te vreden og het beeld kwaliteit,
tulp oftewel composite (gele stekker) geeft het allerslechtste beeld. Scart (RGB) geeft een op één na het beste beeld. Mooiste is component (3 kleuren stekkers).

vga of scart maakt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
welke resolutie gebruiken jullie op je vga monitor? ik heb alle resoluties geprobeert, maar geen een was mooier dan op de nomale tv beneden (crt lage reso)

[ Voor 51% gewijzigd door JSTPS op 03-12-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:49:
welke resolutie gebruiken jullie op je vga monitor? ik heb alle resoluties geprobeert, maar geen een was mooier dan op de nomale tv beneden (crt lage reso)
Euh... De allerhoogste???

Maar, ik begrijp dat jouw TV beter en mooier dingen laat zien dan een LCD, Plasma of TFT-scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

megamuch schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:57:
[...]

volume wel op 100% gezet in dashboard?
Niet naar gekeken ? Maar nummers die ik vanaf de HD afspeel zijn wel gewoon "normaal"

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Roamor schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:46:
[...]

Probeer het eens zou ik zeggen? Wel zorgen voor een DVD loopwerk dat ook DL kan lezen natuurlijk. ;)
helaas heb ik nog geen 360. maar in de externe usb behuizing heb ik een philips DVD brander zitten.

offtopic:
waar doel jij op met DL (toch geen downloads he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

component is toch alleen voor hdtvs??
ik heb een lcd tv, waar kan ik hem het beste mee aansluiten?
wrcveen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:47:
[...]

tulp oftewel composite (gele stekker) geeft het allerslechtste beeld. Scart (RGB) geeft een op één na het beste beeld. Mooiste is component (3 kleuren stekkers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wrcveen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:47:
[...]

maar dat component is toch alleen voor HDTV?

en die 3 kleuren tulpjes is dus eigenlijk 3x zogoed als composite alleen heb je nu een eigen stekker per kleur.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 03-12-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:39:
Ze zeiden toch dat xbox live gratis was en dat je geen credit card nodig had? Ik snap er niks van want als ik op het icoontje met JOIN XBOX LIVE druk dan moet ik eerst een hoop dingen invullen en dan moet ik mijn credit card nummer geven... Betekent dit dus dat als je geen creditcard hebt dat je nog steeds niet online kunt gamen??

En hoe zit dat met die maand gratis xbox live gold? Want ik heb nergens iets een kaart in mijn pack gekregen waar een code ofzo op staat waarmee je online kunt voor een maand...
Kan niemadn mij dit uitleggen? Want ik dacht dat je heel makkelijk online kon met je xbox 360 zonder creditcard maar het blijkt dus niet zo te zijn of wel? En wordt trouwens die maand die je gratis krijgt automatisch verlengd in een betaald abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:03:
[...]

Kan niemadn mij dit uitleggen? Want ik dacht dat je heel makkelijk online kon met je xbox 360 zonder creditcard maar het blijkt dus niet zo te zijn of wel? En wordt trouwens die maand die je gratis krijgt automatisch verlengd in een betaald abonnement?
Xbox 360 12 maanden Gold Card
12 Maanden Xbox 360 Live Gold lidmaatschap, ook te gebruiken voor verlenging

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7062847A.gif

kost € 59,99
Xbox 360 12 maaanden Gold Card

Het Xbox Live Gold 12 maanden lidmaatschap biedt je een complete online entertainment-beleving die alleen mogelijk is met de Xbox 360. Abonnees van deze premium service kunnen meteen online meedoen in enorme virtuele arena's tegen de beste gamers ter wereld, of gewoon voor de lol tegen familie en vrienden spelen. Als Xbox Live Gold abonnee met de Xbox 360 heb je de volgende mogelijkheden:

Meedoen aan online matches en multiplayer-wedstrijden met het nieuwe TrueSkill matchmaking-systeem
Je matchmaking perfectioneren met feedback en behaalde prestaties
Chatten met meerdere personen tegelijk
Videochat (in 2006)
Exclusieve privileges en beloningen op Xbox Live MarketplaceEen Xbox Live Gold abonnement biedt dus heel wat privileges. Het belangrijkste is wel dat je je Xbox 360 games online kunt spelen. In games als Perfect Dark Zero, Call of Duty 2 en Burnout Revenge kun je hectische gevechten spelen tegen tientallen tegenstanders van vlees en bloed.
Heb je Xbox 360 Core System, dan heb je een memory unit of harddisk nodig! Om Xbox Live te gebruiken
er is ook een 3 maanden gold card beschikbaar voor € 19,99

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 03-12-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:10:
[...]

[afbeelding]

kost € 59,99

[...]

er is ook een 3 maand gold card beschikbaar voor € 19,99
Ja dit snap ik allemaal :) maar als ik mijn gamertag wil aanmaken dan vraagt hij allerlei gegevens (oa mijn email) daarna staan er een aantal voorwaarden die je moet accepteren of afwijzen. In die voorwaarden staat onder andere dat je een credit card nummer in meot vullen. dit vind ik raar aangezien er werd verteld dat je die deze keer niet meer nodig zou hebben... Dus mijn vraag is hoe dit zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff mn gamerstag naar PWM gemailed maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren ? :D

gamerstag: martis360

Zijn er nog mensen die PGR3 spelen die niet al te skilled zijn ? Voeg me ff toe aan je lijst, kunnen we wat rubber branden online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:13:
Ik heb net ff mn gamerstag naar PWM gemailed maat wat gaat er nu eigenlijk gebeuren ? :D

Zijn er nog mensen die PGR3 spelen die niet al te skilled zijn ? Voeg me ff toe aan je lijst, kunnen we wat rubber branden online :P
Als je nog een paar uur hebt, ben ff bezig om Gold uit te spelen en daarna moet ik mijn XB nog aansluiten op mijn UTP-kluwen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:14:
[...]

Als je nog een paar uur hebt, ben ff bezig om Gold uit te spelen en daarna moet ik mijn XB nog aansluiten op mijn UTP-kluwen. 8)
Gold ?!?! wat is dat ?

Anyway, ik ben later nog wel online waarschijnlijk. Check maar ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:59:
[...]

offtopic:
Dual Layer neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenson37
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 02:50
Ben ik nu de eerste op dit forum die moet melden dat de xbox360 vast loopt tijdens opstarten?? En gewoon niet verder komt dan het XBOX 360 logo! Meer dan 30 keer geprobeerd. Heb hem nu terug gebracht naar MM en hun sturen hem nu op naar Mircosoft. Had hem gister op werk aangesloten en collega heeft ook datum ingesteld maar weet niet of dit goede datum is. Nu lees ik op support site van miscrosoft dat je datum moet controleren. http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;817385. Weet iemand iets meer over dit probleem??

[ Voor 4% gewijzigd door Svenson37 op 03-12-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
ze zijn trouwens nog gewoon leverbaar bij de makro bijv. Voor diegenen die er nog 1 moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Macer schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:51:
[...]

We hebben dus blijkbaar hetzelfde probleem... Wat voor router heb je??
Ik las vannacht wel dat bij Linksys een firmware update zou kunnen helpen. Straks maar eens proberen.

Ik zat ook te denken aan het de werkgroep waar mijn PC inzit, maar dat kan je nergens instellen op de Xbox
Ik gebruik de Versatel router , misschien dat deze een conflict geft of misschien een port die open zou moeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg lagge live gamen maar het is soms wel moeilijk om een game te joinen
kreeg steeds errors of this game if full
en dan moet je weer bij 0 beginnen

Forum Naam: Alwin-D
Games: Project Gotham Racing, 3 fifa 2006, amped 3
Gamertag: smirn0ff
Provincie: Friesland
Leeftijd: 20
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/smirn0ff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Cougar schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:38:
ze zijn trouwens nog gewoon leverbaar bij de makro bijv. Voor diegenen die er nog 1 moeten hebben ;)
PREMIUM? :D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
hoe log je eigenlijk opnieuw in op je xbox 360 live silver account? want ik had gisteren ingelogd en 2 demo's gedownload, en nu moet ik weer opnieuw inloggen met een nieuwe naam omdat mijn naam in gebruik blijkt te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Voor mensen die via Media Center toch divx/xvid's willen kijken is dit misschien een oplossing;

http://www.videora.com/en-us/

Zet avi's om naar .mpg's (zoals zoveel converters, alleen deze is gewoon handig, kan eventueel alles wat je in een /dir gooit converten terwijl je afwezig bent etc) :)

Vind het wel een zeer groot minpunt dat de Xbox360 als Extender geen divx/xvid's afspeelt, nu moet ik alsnog m'n gemodde xbox + XBMC er naast laten staan om mijn series te kunnen kijken.

Verder dik tevreden hoor :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ace op 03-12-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Your%20Arsonist.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cougar schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:38:
Bij Makro Best hadden ze er gisteren anders geen meer (was niet daarvoor daar, maar keek uiteraard toch even :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:02:
[...]

maar dat component is toch alleen voor HDTV?

en die 3 kleuren tulpjes is dus eigenlijk 3x zogoed als composite alleen heb je nu een eigen stekker per kleur.
Is niet voor 3 kleuren, alhoewel de stekkers wel aan dat doen denken;

van dvd.nl:
Component video (YUV) daarentegen bestaat ook wel uit drie cinch uitgangen, maar daarvan is er een voor het helderheids signaal, en twee voor de kleursignalen. De benaming voor deze aansluitingen zijn : “Y” (het helderheidssignaal, groene aansluiting), “Pb/B-Y” (kleursignaal, blauwe aansluiting) en “Pr/R-Y” (kleursignaal, rode aansluiting). Deze aansluitingen worden vaak gebruikt voor progressive scan video en/of HDTV.
Ik heb zelf de Xbox nog niet helaas, maar mijn DVD speler is component aangesloten op mijn plasma scherm en dat is geen HDTV. Component heeft in mijn geval dus niks met HighDefinition te maken. Lijkt me dus ook niet op een Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

offtopic: ik las dat iemand een xbox 360 via een abonnement heeft gekregen, zou ik mogen weten bij welk abonnement? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Reef_91 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:51:
offtopic: ik las dat iemand een xbox 360 via een abonnement heeft gekregen, zou ik mogen weten bij welk abonnement? Bedankt!
Via een GSM; staan al online bij sommige sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant :9 Ben tog aan vervanging toe.
Hier heb ik er 1 trouwens: http://www.teleshop-online.nl/

Ik denk dat ik het ga doen.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:54:

Totaal offtopic ondertussen, maar Vodafone is zwaaar duur in bellen.

Zit nu trouwens op XB-live; ben een paar Fransen het snot voor de ogen aan het rijden, heerlijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeit nie joh, zovaak bel ik tog nie :)

Sry voor offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59
Hoorde dat er in Duitsland nog genoeg Premium kits zijn. Iemand de zijne toevallig in Duitsland gekocht en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Handel op GoT is niet toegestaan

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

YEAH, had net mijn eerste GoT-gamertag-friend-request.

Is het een idee om alle gamer-tags in startpost te gaan zetten of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Voor mensen die net als ik het probleem hadden niet te kunnen voicechatten... Zet DHCP aan in je router en het werkt :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
(jarig!)
MAX3400 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:19:
YEAH, had net mijn eerste GoT-gamertag-friend-request.

Is het een idee om alle gamer-tags in startpost te gaan zetten of iets dergelijks?
Ik pleit, nogmaals, voor een database met alle gamertags van GoT'ers/Xbox360 IRC'ers en welke games ze spelen en aan welke compo's ze meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18

jorammeke

Prutser

Zijn er meer mensen met een schokkend beeld?
We hebben de box ingesteld op 60 hz en cameo doet het prima.
Spelen we daar en tegen een dvd-film af (meerdere geprobeerd) de schokt het beeld constant.
Als we de box op 50 hz afstellen is het probleem omgedraaid.

O,ja en tijdens cameo ook al een vastloper gehad.

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Mensen, is het mogelijk om met zijn 2e (2 controllers) online te vechten in COD2? Ik ben deze optie (helaas) nog nergens tegengekomen. En hetzelfde geld voor PGR3. Kun je daar met z'n 2e racen tegen anderen op live!?

Verder moet ik effe mededelen dat ik helemaal verslaafd eraan ben geraakt. Shit COD2 is zo vet he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:59:
[...]

helaas heb ik nog geen 360. maar in de externe usb behuizing heb ik een philips DVD brander zitten.

offtopic:
offtopic:
Ik zou niet durven ;), maar ik doel op Dual Layer.
Ik weet niet hoe kieskeurig de 360 is mbt de bron van de data, maar daar kun je alleen door trial and error achterkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Roamor schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:34:
[...]

offtopic:
Ik zou niet durven ;), maar ik doel op Dual Layer.
Ik weet niet hoe kieskeurig de 360 is mbt de bron van de data, maar daar kun je alleen door trial and error achterkomen. :)
Dat zal gewoon niet werken hoor.
Hoef je niet eens te proberen imho.
Waarom zouden ze zo'n optie erin bouwen als het niet nodig is?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Weet iemand trouwens waarom ik geen 5.1 Dolby Digital kan kiezen op mijn XBOX ? Heb hem met een toslink kabel aangesloten (via advanced scart) op mijn home cinema set maar hij blijft op Dolby Digital (niet 5.1) staan.

Er komt wel geluid uit alle 5 de boxjes.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
atmoz schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:40:
[...]

Dat zal gewoon niet werken hoor.
Hoef je niet eens te proberen imho.
Waarom zouden ze zo'n optie erin bouwen als het niet nodig is?...
Het gaat er toch niet om wat "zij" willen? Het gaat erom wat wij willen. ;)

Als je meer vertrouwen hebt in je eigen speler, is dat een legitieme reden om het eens te proberen. Of het gaat lukken is idd een tweede, maar niet geschoten is altijd mis. Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 19:59
Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:43:
en pgr3 is een van die games die stretcht op een pc monitor...
wie heeft pgr3 op hdtv en hoe ziet het er uit ?
Dit is een beetje onzinne vraag. Technisch is er geen verschil tussen "pc monitor" en HDTV. De Xbox geeft gewoon een res van 1280*720. Deze kan dan via VGA of YCbCr lopen.

Beiden zijn analoge signalen met een vergelijkbare bandbreedte en kwaliteit. Bij VGA loopt alles direct van console naar scherm 1:1, bij YCbCr (component) vinden er 2 overbodige conversies plaats (in de xbox van RGB -> YCbCR en dan in je scherm weer van YCbCr -> RGB).

In theorie is dus VGA (=RGB) altijd beter, maar in de praktijk ga je geen verschil zien.

Een scherm met hoge res wat door de fabrikant is gelabeld als "TV" (en dus HDTV) wordt genoemd kan z'n signalen zowel via VGA, YCbCr of DVI binnen krijgen. De Xbox gaat zich niet opeens anders gedragen bij een VGA aansluiting.

Een moderne VGA CRT of LCD monitor en een "HDTV" CRT of LCD zijn in principe IDENTIEK kwa techniek. Het enigste verschil is dat een HDTV ingebouwde boxen en speakers heeft en een monitor niet. Voor oude VGA monitoren geldt wel dat de licht opbrengt meestal wat minder is.

Daarom is het dus onzin om te denken dat VGA iets wezenlijks anders is als HDTV, omdat dit een onzin vergelijking is.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

flowerp schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:56:
[...]

Dit is een beetje onzinne vraag. Technisch is er geen verschil tussen "pc monitor" en HDTV. De Xbox geeft gewoon een res van 1280*720. Deze kan dan via VGA of YCbCr lopen.

Beiden zijn analoge signalen met een vergelijkbare bandbreedte en kwaliteit. Bij VGA loopt alles direct van console naar scherm 1:1, bij YCbCr (component) vinden er 2 overbodige conversies plaats (in de xbox van RGB -> YCbCR en dan in je scherm weer van YCbCr -> RGB).

In theorie is dus VGA (=RGB) altijd beter, maar in de praktijk ga je geen verschil zien.

Een scherm met hoge res wat door de fabrikant is gelabeld als "TV" (en dus HDTV) wordt genoemd kan z'n signalen zowel via VGA, YCbCr of DVI binnen krijgen. De Xbox gaat zich niet opeens anders gedragen bij een VGA aansluiting.

Een moderne VGA CRT of LCD monitor en een "HDTV" CRT of LCD zijn in principe IDENTIEK kwa techniek. Het enigste verschil is dat een HDTV ingebouwde boxen en speakers heeft en een monitor niet. Voor oude VGA monitoren geldt wel dat de licht opbrengt meestal wat minder is.

Daarom is het dus onzin om te denken dat VGA iets wezenlijks anders is als HDTV, omdat dit een onzin vergelijking is.
Der is wel een klein detail...

De XBOX 360 kan via YCbCr alleen ook HDTV signalen doorsturen. Oftewel 720p en 1080i etc, deze staan respectievelijk voor 1280x720 pixels en 1920x1080 pixels. De VGA modus van de XBOX 360 kan meerdere resoluties aan zoals 1024x768, 1280x1024, 1280x800 etc.

Ik gebruik dan ook liever de VGA modus om dat deze perfect aansluit op mijn LCDTV met 1280x800.

Ik moet alleen de kabel zelf zien te bemachtigen :'(

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey

Dukey

Royal schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:44:
Weet iemand trouwens waarom ik geen 5.1 Dolby Digital kan kiezen op mijn XBOX ? Heb hem met een toslink kabel aangesloten (via advanced scart) op mijn home cinema set maar hij blijft op Dolby Digital (niet 5.1) staan.

Er komt wel geluid uit alle 5 de boxjes.
Zolang je geen upmixen doet op je reciever zal het dan ook daadwerkelijk 5.1 zijn lijkt me he?
Je kunt natuurlijk ook even al je boxen langs gaan een luisteren of er ander geluid uit komt dan de rest :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Djoekie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:05:
De XBOX 360 kan via YCbCr alleen ook HDTV signalen doorsturen. Oftewel 720p en 1080i etc, deze staan respectievelijk voor 1280x720 pixels en 1920x1080 pixels. De VGA modus van de XBOX 360 kan meerdere resoluties aan zoals 1024x768, 1280x1024, 1280x800 etc.
Dat is interesant en iets wat ik nog niet wist. Opzich is het wel logisch. YCbCr vind je voornamelijk op TVs, waarbij het gebruikelijk is om slechts een handjevol resoluties te ondersteunen. Echte VGA monitoren ondersteunen natuurlijk een hele range aan resoluties. Hoewel er geen technische reden voor is, is het practisch handig om bij een YCbCr connectie de alternatieve resoluties uit te schakelen (hoewel je het eigenlijk via een hidden of advanced menu optie wel weer zou moeten kunnen activeren).

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Heeft er al iemand zitten experimenteren met de DVD-speler? Ik wilde de progressive output via component op mijn LCD-tv uitproberen en heb er een paar NTSC-DVDs ingestopt. Ik vond alleen dat het beeld licht haperde wanneer er gepand werd. Wat me ook opviel was dat hij NTSC-films (480p) als 576p aan de tv doorgaf? Is dat de oorzaak voor het licht stotterende beeld bij pans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOOR IEDEREEN DIE NOG EEN X360 ZOEKT !!

Ben vanmiddag in het duitse Bocholt geweest , daar ook geen X360 meer
Maar Montag kwamen ze weer binnen

Of het alleen core's of ook premiums zijn ben ik vergeten te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey

Dukey

ymmv schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:18:
Heeft er al iemand zitten experimenteren met de DVD-speler? Ik wilde de progressive output via component op mijn LCD-tv uitproberen en heb er een paar NTSC-DVDs ingestopt. Ik vond alleen dat het beeld licht haperde wanneer er gepand werd. Wat me ook opviel was dat hij NTSC-films (480p) als 576p aan de tv doorgaf? Is dat de oorzaak voor het licht stotterende beeld bij pans?
Alle output wat de XBOX geeft wordt geupscaled (of gedownscaled...) naar de resolutie die jij hebt ingesteld. Dus hij schakelt niet naar hetgeen de in dit geval DVD doorgeeft maar schaalt dit signaal naar boven toe. Misschien zit daar ergens het probleem bij jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Djoekie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:24:
[...]

Alle output wat de XBOX geeft wordt geupscaled (of gedownscaled...) naar de resolutie die jij hebt ingesteld. Dus hij schakelt niet naar hetgeen de in dit geval DVD doorgeeft maar schaalt dit signaal naar boven toe. Misschien zit daar ergens het probleem bij jouw?
Kun je dan ook de refresh instellen? Mischien dat daar het probleem zit? (50/60hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Die 50/60hz-optie heb je alleen bij SD (standard definition), niet bij HD. En nog iets opvallends. Je kunt in de dashboard wel 480p, 720p en 1080i instellen maar een DVD gaat hij toch in 576p afspelen. (Dat kan ik checken via de info van mijn tv). Da's prima voor PAL-DVDs maar voor NTSC-DVDs wil je dat niet hebben. (Ik tenminste niet).

De DVD-speler in de 360 kan verder prima overweg met films op DVD-R. Hij is wel regio-gelockt maar dat is natuurlijk niet van toepassing op kopietjes en die speelt hij ook keurig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phydomir schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:25:
Kan je ergens zien wie jou goede of slechte feedback geeft. Weet wel dat mijn rep. nu naar 4,5 ster is, maar waardoor?
Nee :) Maar dat hoeft ook niet.

Er is 1 positieve feedback mogelijk
Er zijn talloze negatieve mogelijk

Ergens op het Dashboard kan je wel aan je negatieve ratings zien. Zal eens kijken waar, hen het gister ergens gevonden.

Overigens moeten mensen niet bang zijn voor negatieve feedback. Een paar lolbroeken krijgen jouw score echt niet naar beneden. Alleen mensen die stelselmatig slechte feedback krijgen hebben een probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 03-12-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:13:
Ik heb net ff mn gamerstag naar PWM gemailed maar wat gaat er nu eigenlijk gebeuren ? :D

PWM heeft af en toe een leven buiten GoT :) Zal hem van de week even updaten.
pim schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:01:
[...]

Kun je het beeld niet native bekijken? Dus met zwarte balken er omheen..
Dat is dan wel jammerlijk minpuntje van die hdtv..
Snap niet dat ze niet alle hdtv's maken op 1280 * 720, die nieuwe standaard is er toch niet voor niks..
Jawel hoor, kan wel. Maar ik vind fullscreen toch altijd fijn. Aangezien mijn TV fantastisch (geen ander woord voor) stretched, zet ik hem lekker op Fullscreen. Mensen die tv's hebben die niet goed stretchen kunnen in de meeste gevallen inderdaad gebruik maken van balken.

Overigens is het voor mij ook een raadsel waarom 1280x720 niet de meest gebruikte resolutie is bij tv's. Ze zijn er wel, maar de meeste zijn 1366x768.

[ Voor 57% gewijzigd door PWM op 03-12-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:54:

denk je echt dat ze de xbox nog op voorraad hebben? dit is puur een stunt, je krijgt waarschijnlijk een mail met daarin de boodschap: de xbox is mommenteel niet op voorraad, maar wordt thuis gestuurd wanneer wij weer een levering krijgen. (wat misschien nog wel langer kan gaan duren dan wehkamp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
PWM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:46:
[...]

PWM heeft af en toe een leven buiten GoT :) Zal hem van de week even updaten.

[...]

Jawel hoor, kan wel. Maar ik vind fullscreen toch altijd fijn. Aangezien mijn TV fantastisch (geen ander woord voor) stretched, zet ik hem lekker op Fullscreen. Mensen die tv's hebben die niet goed stretchen kunnen in de meeste gevallen inderdaad gebruik maken van balken.

Overigens is het voor mij ook een raadsel waarom 1280x720 niet de meest gebruikte resolutie is bij tv's. Ze zijn er wel, maar de meeste zijn 1366x768.
Even over die resoluties:

Is in eerste instantie niet logisch maar als je na gaat dat de meeste eerst 1280x768 (15:9) zijn hebben ze ervoor gekozen om dan maar naar 1366x768 (16:9) te gaan. De reden voor 768 pixels heeft te maken met het feit dat het een PC resolutie was/is (dacht ik) en dat deze makkelijker te maken is. Zoiets staat mij in iedergeval bij.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:09:
[...]

denk je echt dat ze de xbox nog op voorraad hebben? dit is puur een stunt, je krijgt waarschijnlijk een mail met daarin de boodschap: de xbox is mommenteel niet op voorraad, maar wordt thuis gestuurd wanneer wij weer een levering krijgen. (wat misschien nog wel langer kan gaan duren dan wehkamp)
Nee ik verwacht hem ook niet voor januari, maar ik heb geen haast, vermaak me opperbest op me pc enzo ;)

Behalve nu ff nie. Battlefiled 2 servers liggen plat op hun gat |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djoekie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:05:
[...]

...............

Ik gebruik dan ook liever de VGA modus om dat deze perfect aansluit op mijn LCDTV met 1280x800.

Ik moet alleen de kabel zelf zien te bemachtigen :'(
Bij mij is het precies andersom ik heb de vga kabel en wacht op de 360 8)7 , alles in huis op de 360 na die bart smit heeft gestuurd...
Ik heb overigens zojuis paar uurtjes op de 360 gegamed bij iemand op SDTV, en het ziet er al geweldig uit, ik kan het me amper voorstellen (bijwijze van..) hoe dit op me HDTV er uit gaat zien! :9 Call of Duty is trouwens ook :9 mooier en vooral soepeler (constant) dan op (een goede) pc.

Ik kan ook niets anders zegen tegen mensen die de 360 nog zoeken; op een "normaal crt'tje" ziet het er al veel beter uit dan de vorige xbox. Al komt wel snel de vraag "damn, hoe ziet dit er wel niet uit op een high def schermpje?!"

Nu maar verder wachten op me xbox, kweet iig dat t wel goed zit met zn power. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:09:
[...]

Staat er ook netjes bij :)
(Xbox wordt na de release toegestuurd de simkaart en toestel krijgt u direct opgestuurd, LET OP: door de schaarste zal de uitlevering later zijn dan de geplande release datum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 06:03
Meh, gister op goed geluk naar de Free Record Shop in Zwolle geweest, daar waren ze natuurlijk al op, een vriend van me en ik hebben ons op de reserve lijst laten zetten, met het idee dat we over 2 weken wel 1 kregen.

Nu kon hij zijn Xbox 360 Premium!! vandaag al ophalen!

Nu ik nog...

(wij zijn dus 2 die zijn genaaid door de Bart Smit :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorted.bits schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:44:
Meh, gister op goed geluk naar de Free Record Shop in Zwolle geweest, daar waren ze natuurlijk al op, een vriend van me en ik hebben ons op de reserve lijst laten zetten, met het idee dat we over 2 weken wel 1 kregen.

Nu kon hij zijn Xbox 360 Premium!! vandaag al ophalen!

Nu ik nog...

(wij zijn dus 2 die zijn genaaid door de Bart Smit :P).
En dit is nummer 3, bij een bart smit winkel besteld...je ken het verhaal wel...en bij BS online die vertelde dat ik de 360 VRIJDAG middag zal ontvangen. Ook nog niet. Ik weet wel dat de 360 toch wel komt, maar tis gewoon zo ontzettend klote van bart smit allemaal. Ik had er zo een zin in, en dan dubbel genaaid door Bart Smit. Maar goed, nu weet iedereen het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
aangezien er nog geen PDZ topic is vraag ik het hier maar.

Loop je voortdurend in 3rd person? (op sniper na dan)
en hoe gaat het schieten een beetje met de controller?

vooral bij het multiplayer gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Ik wil nog even terug komen op het niet kunnen synchroniseren van de (media) PC en 360.

Zijn er bepaalde porten die ik / we moeten forwarden als al het andere geprobeerd is, en zo ja welke porten zijn dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:47:
[...]

Nou, bij deze meld ik me. Weet je wat nog het ergste is... Hij doet het niet!! Heb ik die pech weer??
Ik krijg 3 knipperende rode lampjes als ik hem aanzet. Meteen maar de helpdesk gebeld, maar die vertelden dat hij opgehaald moest worden.
Dit gebeurd maandag of dinsdag... Zucht.. na alle gehaast vandaag is dit het resultaat.

Het is helaas niet anders. Wel is mijn lampje op de voeding oranje, hoort dit niet?
Same here, stuk of dertig keer opnieuw aan/uit zetten en de mijne loopt ! 8)7
Heb deze tip van een Amerikaans forum. Ik heb nog meerdere problemen maar dat komt wel als ik zeker weet dat ik snel een replacement krijg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gears of war maakt gebruik van de unreal engine 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:30:
aangezien er nog geen PDZ topic is vraag ik het hier maar.

Loop je voortdurend in 3rd person? (op sniper na dan)
en hoe gaat het schieten een beetje met de controller?

vooral bij het multiplayer gedeelte
Je speelt vrijwel altijd vanuit first person, behalve als je even achter een muurtje schuilt, je hebt dan een shoulder view waarmee je om de hoek kan schieten of kan wegduiken.

Hoe het speelt, tja dat moet je zelf beslissen, ik ben vanaf jongs af aan gewend met een controller spelen er schiet er beter mee dan met een muis (en als je op niveau speelt zal je zien hoe goed dat kan) dus ik heb er geen problemen mee. toch zullen er altijd fanatici zijn die blijven zweren bij de muis (todat de revolution controller die vervangt :P als we de hands-on's mogen geloven.)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik er al een paar heb zien staan, hierbij mijn gamertagvisitekaartje (ofzoiets):

GoT naam : bizkid79
Plaats : Leiden
Provincie : Zuid Holland
Leeftijd : 26
Gamertag op xbox live : Bizkid

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/Bizkid.jpg

Toch maar ff volgende maand ff CoD2 en PGR3 scoren want volgens mij zijn dat echt DE games die op dit moment veelvuldig worden gespeelt op xbox live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:53:
Aangezien ik er al een paar heb zien staan, hierbij mijn gamertagvisitekaartje (ofzoiets):

GoT naam : bizkid79
Plaats : Leiden
Provincie : Zuid Holland
Leeftijd : 26
Gamertag op xbox live : Bizkid

[afbeelding]

Toch maar ff volgende maand ff CoD2 en PGR3 scoren want volgens mij zijn dat echt DE games die op dit moment veelvuldig worden gespeelt op xbox live
He, nog een Leidenaar... 8) Zal je zometeen wel even toevoegen.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/MAX3400.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2005 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:31:
Ik wil nog even terug komen op het niet kunnen synchroniseren van de (media) PC en 360.

Zijn er bepaalde porten die ik / we moeten forwarden als al het andere geprobeerd is, en zo ja welke porten zijn dit?
Mp3 en Pictures gaan perfect bij mij, alleen voor de video handel heb je dus echt MS media center nodig...
Beetje jammer, maar ja ik ben al snel tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 02:01:
[...]

He, nog een Leidenaar... 8) Zal je zometeen wel even toevoegen.
Kijk r is, ik dacht dat ik de enige leienaar was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Nee hier nog een :)

Bekende uit de rij bij Replay ?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

he K*Tzooi iemand is er met mijn nickname: kaasaanfiets, vandoor gegaan :(
ik heb op mijn xbox ooit 1x 1maand trail gedaan op creditcard van een vriend, kan het daaraan liggen? dat ik al die gegevens weer nodig heb?
1-0-Ed schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:14:
Geen idee of ik deze vraag in het juiste topic plaats, of dat er een nieuw topic voor zou moeten komen, maar goed... (ik hoor 't wel, kon niks vinden iig)

Ik heb de Xbox360 premium gisteren gehaald, maar moet toch wachten tot de kerst. In de tussentijd wil ik alvast wat accesoires kopen zoals een 2e wireless controler, play and charge kits, advanced scart cable en wat software. Waar kan ik die het goedkoopst halen?

(tweakers.net pricewatch bied weinig resultaten...)

Mediamarkt?
omdat het allemaal net nieuw is, zal het overal ongeveer even duur zijn...
ik raad je wel aan om alles bijelkaar in dezelfde winkel te kopen dit ivm garantie als er iets stuk gaat, gaat het allemaal wat makkenlijker...

[ Voor 66% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-12-2005 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[FrEEzEr] schreef op zondag 04 december 2005 @ 02:47:

We hebben het er net over op Live; ook om 0:00?

Ow, misschien dat iemand het weet; als ik een invite krijg om online te gamen, dan zegt PGR constant dat het niet mogelijk was om me alle spelers te communicaten. Voor zover ik kan zien is mijn router gewoon netjes en zie ik geen rare dingen in mijn event-log terugkomen. De rest, XB-live, time-attack, berichten sturen enzo gaat zonder problemen... :|

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2005 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op zondag 04 december 2005 @ 02:47:

LOL ik was degene die als eerste de 360 had afgerekend :*)
(de gast die al 40 min stond te wachten om de felbegeerde 360 te mogen scoren _/-\o_ )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als ik soms sessies join bij PGR3 de melding "Cannot communicate with all players" meer mensen hier last van?

Soms kom ik gelijk in de sessie en dan heb ik totaal geen lag oid. Erg vreemd dus dat ik af en toe die (fout)melding krijg. Het lijkt erop dat ik die melding krijg als er zeg maar al 7 van de 8 mensen spelen maar als ik een sessie join waar nog maar 2 van de 8 spelen dan lukt het joinen meestal wel.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Poorten forwarden bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:13:
Ik krijg als ik soms sessies join bij PGR3 de melding "Cannot communicate with all players" meer mensen hier last van?

Soms kom ik gelijk in de sessie en dan heb ik totaal geen lag oid. Erg vreemd dus dat ik af en toe die (fout)melding krijg. Het lijkt erop dat ik die melding krijg als er zeg maar al 7 van de 8 mensen spelen maar als ik een sessie join waar nog maar 2 van de 8 spelen dan lukt het joinen meestal wel.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Poorten forwarden bv?
Heb hetzelfde probleem (zie hierboven), maar alleen als ik een invite krijg in mijn Inbox. Custom gamen via Playtime (create/join) lukt met 19 van de 20 keer wel.
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:09:
[...]

LOL ik was degene die als eerste de 360 had afgerekend :*)
(de gast die al 40 min stond te wachten om de felbegeerde 360 te mogen scoren _/-\o_ )
Was weer lekker weer om te wachten; gelukkig in de auto blijven zitten tot 23:59.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2005 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:15:
[...]

Heb hetzelfde probleem (zie hierboven), maar alleen als ik een invite krijg in mijn Inbox. Custom gamen via Playtime (create/join) lukt met 19 van de 20 keer wel.
Ow overheen gelezen, maar inderdaad vooral met invites krijg ik die melding. Googlen levert ook niets op. We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat echt zo'n "kinderziekte" wat nooit echt weg zal gaan bij live, aangezien ik dat probleem meerdere malen heb meegemaakt op mn live op de eerste xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:17:
[...]

Ow overheen gelezen, maar inderdaad vooral met invites krijg ik die melding. Googlen levert ook niets op. We'll see :)
Microsoft wel:

http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;819807
http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/default.htm

Toch maar even gaan lezen, denk ik zo... Vandaag niet meer; ga pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Ik zit met het volgende probleem:
Ik studeer in Amerika op dit moment, maar met de kerst ga ik een maand naar huis. Inmiddels heb ik thuis al een Nederlandse XBOX 360 staan, maar die wil ik na die maand gewoon meenemen naar Amerika. Om hem daar op het lichtnet aan te kunnen sluiten moet ik uiteraard een step-up hebben om de 110V die erop zit (in Amerika) te verhogen naar de 220V die ik nodig heb voor de 360 (uit Nederland).
Ik moet alleen weten hoeveel Watt de omvormer aan moet kunnen. Ik weet dat op de voeding staat dat er 220-240V op zit en 2.7 ampere, wat betekend dat er 220x2,7 = 594W wordt gebruikt, maar dit is volgens mij het maximum. Doormiddel van google heb ik op meerdere sites gevonden dat de 360 ongeveer 254Watt verbruikt.
Nou is mijn vraag tot hoeveel Watt mijn step-up moet ondersteunen: 300W, voor de zekerheid 500W, of zelfs 800W (er zitten geen getallen tussenin).

Thanx alvast :)

Edit: Lees net op insidegamer.nl dat : "Het blijkt dat de Xbox 360 160 watts elektriciteit vergt, twee keer zoveel dan de originele Xbox (74 watts). De PlayStation 2 vergt momenteel slechts 50 watts."

Nog een optie erbij?? 200W al meer dan genoeg?? :/

[ Voor 13% gewijzigd door Superbol op 04-12-2005 03:54 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Tamarinde schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:18:
Ninja Gaiden werkt alleen op Pal-60 ben ik achter gekomen.
Woooot bedankt man!
Vraag me alleen af of het wel veilig is om hem op PAL-60 te zetten.... was PAL-50 niet standaard op Europese tv's ofzo?
Anyways, zal wel goed zijn als ik gewoon beeld heb toch? Kan nu eindelijk ook Ninja Gaiden Black spelen, yeeeha!

Nu alleen nog Mortal Kombat Deception, die geeft onwijze graphics glitches, maar ik las al op verschillende forums dat meer mensen dat hebben. Hoop dat ze dat gaan fixen of dat er ook zo'n leuk trucje voor is (ik ga maar es met wat settings spelen... ;)).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Weet iemand hier of de trial kaartjes voor XBOX Live ook werken als je ze invoert op een XBOX360? De trial kaartjes van 2 maanden zitten vaak bij spellen en misschien kan ik er 1 krijgen. Heeft iemand het hier al geprobeerd?

En hoe zit het met de XBOX Live starterspakket (voor XBOX)? Ik kan me voorstellen dat deze zeer binnenkort wordt gedumpt tegen veel lagere prijzen dan 59,95. De headset en andere dingen gebruik ik dan gewoon niet.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het trial kaartje wat bij Burnout 4 zit werkt in ieder geval niet bij mij.
Op m'n scherm komt een melding dat het niet bedoeld is voor de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat berichten uit Duitsland :

Er is hier heel wat minder hype rond de 360 dan in nederland. De mediamarkt opend hier om 09:30 en ik was er om 9:00. Niemand voor het pand, dus ik ben even een stukje door de stad gaan lopen. Vlak voor 9:30 stonder er dan een man of 15, waarvan er een stuk of 10 hadden voorbesteld.
Vriendelijke sfeer en geen gehaast, toen de MM openging waren er zeker 15 complete 360 en een stuk of 10 cores voor degene die niet hadden voorbesteld.

Toen ik een half uurtje later wegging stonden er nog zeker 8 full packs en alle cores. Overigens krijg je in Duitsland bij de MM er een gratis 2e draadloze controller bij, die dingen kosten 45 euro dat is dus een fors kado erbij.

"reviewtje" :

Ondertussen de 360 aangesloten op een edtv plasma (dat is een 852x480 scherm) en ik draai op 480p en 720p, die laatste wordt dan door de tv gedownscaled naar zijn native reso. Ik vind persoonlijk de graphics o.k. (pgr3) en niet meer dan dat. Achter de pc ben ik beter gewend met een 6800gt.

Wat wel positief opvalt is de framerate, geheel zonder enig gestotter en boterzacht in verhouding tot een pc. De laadtijden vallen me wat tegen, alweer omdat een pc sneller is.

De controller is erg prettig en goed gemaakt, fijn dat er geen kabel aanzit anders wordt het in de woonkamer zo'n troep.

De 360 zit samen met 2 pc's in een netwerk, 1 van deze pc's is draait windows media center, en de 360 werkt perfect samen hiermee. Jammer dat ik wel alle video's moet converter maar dat is een kwestie van 2 nachtjes batch draaien.

Qua router kan ik de wgt624 van netgear aanraden, deze support upnp en het opzetten van het netwerk was een fluitje van een cent. De 360 herkende de mediacenter pc direct, grote klasse.

Met de 360 zie ik het zo, ik wou graag een mediacenter extender, en minder apperatuur in de woonkamer. De 360 draait nu de dvd's + muziek + alles wat op het mediacenter staat. En als bonus (in mijn ogen dus) kan je er ook nog wat games op spelen.

Dus positief :

-- Prima mediacenter extender, simpele setup
-- Mooie interface
-- Perfecte controllers, mooie AB
-- niet al te veel herrie
-- Wordt niet buitensporig warm

negatief :

-- Game graphics niets bijzonders t.o.v. pc
-- Geen divx/xvid codecs
-- Toch wel wat geluid van de ventilator

Conclusie, mooie machine voor redelijke prijs, maar geen "wauw" factor.

Overigens, mocht je nog een xbox zoeken, bel eens wat MM's in Duitsland als je in de buurt woont, er is zoals gezegd veel minder belangstelling hier dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superbol schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:33:
Ik zit met het volgende probleem:
Ik studeer in Amerika op dit moment, maar met de kerst ga ik een maand naar huis. Inmiddels heb ik thuis al een Nederlandse XBOX 360 staan, maar die wil ik na die maand gewoon meenemen naar Amerika. Om hem daar op het lichtnet aan te kunnen sluiten moet ik uiteraard een step-up hebben om de 110V die erop zit (in Amerika) te verhogen naar de 220V die ik nodig heb voor de 360 (uit Nederland).
Ik moet alleen weten hoeveel Watt de omvormer aan moet kunnen. Ik weet dat op de voeding staat dat er 220-240V op zit en 2.7 ampere, wat betekend dat er 220x2,7 = 594W wordt gebruikt, maar dit is volgens mij het maximum. Doormiddel van google heb ik op meerdere sites gevonden dat de 360 ongeveer 254Watt verbruikt.
Nou is mijn vraag tot hoeveel Watt mijn step-up moet ondersteunen: 300W, voor de zekerheid 500W, of zelfs 800W (er zitten geen getallen tussenin).

Thanx alvast :)

Edit: Lees net op insidegamer.nl dat : "Het blijkt dat de Xbox 360 160 watts elektriciteit vergt, twee keer zoveel dan de originele Xbox (74 watts). De PlayStation 2 vergt momenteel slechts 50 watts."

Nog een optie erbij?? 200W al meer dan genoeg?? :/
Ik weet niet hoe het precies zit, maar bij mijn PsP b.v. kan ik 110 tot 220 in de adapter stoppen... Op de voeding van de XBOX staat ook 110 ~ 220. Even in het boekje kijken straks of het zo is.. Post ik straks nog even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dvd drive van mijn 360 is defect geleverd :'(
Nu moet k weer wachten totdat microsoft een nieuwe levert :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

HaseMike schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:06:

"reviewtje" :

Ondertussen de 360 aangesloten op een edtv plasma (dat is een 852x480 scherm) en ik draai op 480p en 720p,
Mooie review! Maar hier zit je fout.... Ik heb het zien draaien op een Plasma die 720p Native kan, en ik verzeker je, er is geen PC die PGR3 op het scherm kan toveren. Persoonlijk vond ik al dat de WOW er was op mn pixelplus breedbeeld.

BTW :480p is niet met 720p te vergelijken!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
S2S schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:22:
[...]

Mooie review! Maar hier zit je fout.... Ik heb het zien draaien op een Plasma die 720p Native kan, en ik verzeker je, er is geen PC die PGR3 op het scherm kan toveren. Persoonlijk vond ik al dat de WOW er was op mn pixelplus breedbeeld.

BTW :480p is niet met 720p te vergelijken!
PGR3 ziet er wel leuk uit, maar aangezien alles zo ontzettend snel beweegt heb je nauwelijks tijd daar op te letten. Ik vind de WOW factor een stuk hoger bij 3D spellen in een 'vrije' wereld, zoals RPG's of platforms.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomsouren
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-01-2024
Alles werkt perfect ook de mediacenter connectie.
Maar als ik mediacenter via de xbox open dan krijg ik niet de inhoud van mediacenter te zien zoals op de pc.
Ik heb bij de pictures movies en video's de directory's toegevoegd en zie deze ook op de pc maar niet op de xbob.

Iemand een verklaring of een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een xbox 360, ik speel online ;) .. ik speel vooral FIFA, maar PRG3 ook weleens!
m'n gamertag is Exploit22!

Groetjes
Exploit22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomsouren schreef op zondag 04 december 2005 @ 10:38:
Maar als ik mediacenter via de xbox open dan krijg ik niet de inhoud van mediacenter te zien zoals op de pc.
Ik heb bij de pictures movies en video's de directory's toegevoegd en zie deze ook op de pc maar niet op de xbob.

Uhm, Misschien toch in een verkeerde map? ik heb alles in een map gedaan, en ik zie het wel @ xbox :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
tomsouren schreef op zondag 04 december 2005 @ 10:38:

De xbox360 is een mediacenter extender en wordt als aparte user aangemeld bij je media center pc. Voor de 360 moet je dan ook weer de juiste directories voor je pics/muziek/video's even aangeven. Als je dan later in deze dirs op je media center pc zaken toevoegd, dan zie je ook alles op je 360.

Oftewel : laat de 360 de muziek/foto/video zoeken in de dirs die je ook al op je pc gebruikt, dat werkt het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je aan die externe HDD van 20gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:49:
Nou, kun je dingen opzetten .. haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Net ook aangesloten; Bart Smit bestelling was vrijdag binnengekomen...
Op een normale breedbeeld TV vind ik het er nog erg goed uit zien...
Live Marketplace zit leuk in elkaar, nu eerst maar 's een paar demo's downloaden, zwaar benieuwd naar Kameo; PGR3 ziet er wel leuk uit, maar zoals hier voor ook ergens werd gezegd; het gaat allemaal zo fuckin' snel dat je de omgeving niet echt kunt bekijken...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

brama schreef op zondag 04 december 2005 @ 10:33:
[...]

PGR3 ziet er wel leuk uit, maar aangezien alles zo ontzettend snel beweegt heb je nauwelijks tijd daar op te letten. Ik vind de WOW factor een stuk hoger bij 3D spellen in een 'vrije' wereld, zoals RPG's of platforms.
Heb je vrienden? Heb gisteren namelijk zitten kijken naar PGR3 terwijl iemand anders reed vanuit de cockpit-view. Maak desnoods eens een eigen race aan, laat iemand anders rijden en pak London eens en kijk naar de huisjes.
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:49:
Goed dat je het zegt; moet nog ff wat demo's downloaden van Marketplace.

Serieus; je kan ook audio-CD's rippen naar HDD en dan spelen tijdens een game, je gamer-profile wordt erop weggezet, demo's, game-trailers, film-trailers etc kan je allemaal downloaden. Tis best handig een HDD alleen de interface voor file-management vind ik compleet ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Wat eigenlijk wel erg jammer is aan de Xbox 360 is dat MS niet standaard Media Centre software meeleverd erop. Media Centre Extender? Big deal! Dat ding heeft toch genoeg (meer dan genoeg!) kracht aan boord om gewoon een volledige Media Centre te zijn?

3x een 3.2Ghz PPC terwijl een enkele of dubbele 2.8Ghz PPC al perfect 1920*1080i filmpjes kan afspelen. Een video-in zou je gewoon via USB kunnen aansluiten (bestaan zelfs al). Maar MS is natuurlijk bang dat anders te veel mensen het ding puur & alleen voor de media centre functionaliteit zouden gaan kopen zonder ooit een spel aan te schaffen ofzo.

Wel jammer.

Ben benieuwd wat Sony precies op dit gebied gaan doen...

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!