ik ben dus echt niet tevreden over de beeldkwaliteit van mn x360 icm mijn Dell 24" TFT. Het ziet er gewoon uit alsof er HELEMAAAAL geen AA wordt gebruikt in PDZ en PGR3
. Ongeacht of ik 1:1 of stretched scale, en 720p of 1080i maakt ook geen reet uit. zou het er met een VGA kabel beter uitzien?
ik heb em met vga aangesloten op 20" , en inderdaad het lijkt erop dat het niet geAA'd wordt, maar volgens mij is dat ook zo...Digitizers schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:00:
ik ben dus echt niet tevreden over de beeldkwaliteit van mn x360 icm mijn Dell 24" TFT. Het ziet er gewoon uit alsof er HELEMAAAAL geen AA wordt gebruikt in PDZ en PGR3. Ongeacht of ik 1:1 of stretched scale, en 720p of 1080i maakt ook geen reet uit. zou het er met een VGA kabel beter uitzien?
![]()
ik vind het grafisch ook nog best tegenvallen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb een core 360 gescoord bij mijn gsmabbo-verlenging en dus ben ik nu op zoek naar de HD in de buurt van Rotterdam, enig idee waar deze nog te krijgen zijn? Ik vraag me verder af of ik nu verplicht ben een nieuwe headset te kopen voor mijn 360 (vast wel
).
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Dat het echt RGB is, en dus betere kwaliteit dan de normale tulp stekkertjes.
Damn, ik heb hier nu thuis PD0 liggen, maar ik moet waarschijnlijk nog wel ff wachten tot de 360 Premium weer verkrijgbaar is
Prijzen op marktplaats ed zijn ook belachelijk vind ik, 450 wil ik er nog wel voor betalen maar 800

Hopelijk komen er dan snel spellen die dat wel ondersteunen, want ik ben toch niet voor niks bijna 600 euro lichter geworden?Phusebox schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:03:
[...]
ik heb em met vga aangesloten op 20" , en inderdaad het lijkt erop dat het niet geAA'd wordt, maar volgens mij is dat ook zo...
Verwijderd
Cognitieve Dissonantie is wat je ervaart.Dutchman! schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:07:
Ik zat met het uitstellen van Oblivion al te twijfelen of ik het apparaat nog wel aan zou schaffen, maar nu ik 600,- voor een Premiun, scartkabel en twee games heb uitgeteld vraag ik me helemaal af of de lol die ik er aan beleef de grote uitgave nog wel rechtvaardigd. (mooie bijkomstigheid: de krant wil ook weer een jaarlijkse bijdrage van 285,- van me hebben) Vrees alleen dat de winkel een keurig uitgepakte xdoos niet zomaar meer terugneemt.
En dat krijg je bij een aankoop die aardig wat Euri's kost, twijfelen doe je altijd. Ik zou die krant opzeggen
Die lol krijg je helemaal terug als Oblivion er komt tzt
Verwijderd
Ligt eraan welke game denk ik, er zijn games zonder AA, welke games heb je?Phusebox schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:03:
[...]
ik heb em met vga aangesloten op 20" , en inderdaad het lijkt erop dat het niet geAA'd wordt, maar volgens mij is dat ook zo...
En daarnaast, 't blijft toch behelpen op die monitoren met een VGA kabel voor zover ik meerdere verhalen hier lees, foutief gescaled en meer van die ongein, wazig, pixels te zien etc.
Is 't op de HDTV toch iets handiger aangezien de mensen met een dergelijk scherm meer dan tevreden zijn...
tjah, ik heb hier PDZ en PGR3 liggen. Ik weet wel bijna zeker dat er geen AA in die spellen wordt gebruikt, want zelfs als ik niet scale naar 1920x1080 (720p) ziet het er niet uit. Ik heb hem dus met component aangeslotenVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:19:
[...]
Ligt eraan welke game denk ik, er zijn games zonder AA, welke games heb je?
En daarnaast, 't blijft toch behelpen op die monitoren met een VGA kabel voor zover ik meerdere verhalen hier lees, foutief gescaled en meer van die ongein, wazig, pixels te zien etc.
Is 't op de HDTV toch iets handiger aangezien de mensen met een dergelijk scherm meer dan tevreden zijn...
Inderdaad er word in veel games geen AA gebruikt hoor. Zal toch wel niet zo makkelijk te doen zijn als van te voren werd verwacht.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Toch wel raar. Dus die claim van MS dat er in spellen minimaal 4x FSAA gebruikt gaat worden gaat helemaal niet op...
Kan iemand voor mij als leek ff uitleggen wat wat betekend? Ik zie dingen als pro, underground e.d staan, terwijl de sterren gelijk zijn? Je kiest dit niet zelf toch? Ben je met pro net iets beter als underground ofzo?curry684 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:36:
De gamers van GoT:
Tabel met gamers tag
Met dank aan PWM
En wat betekend die "G" op de 2e regel?
Kan iemand niet wat leuke screenshots van marketplace e.d plaatsen? Ik kan daar zo 123 niks van vinden op internet?
Je hebt de volgende zones, waar je zelf uit kan kiezen:Waypoint schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:39:
[...]
Kan iemand voor mij als leek ff uitleggen wat wat betekend? Ik zie dingen als pro, underground e.d staan, terwijl de sterren gelijk zijn? Je kiest dit niet zelf toch? Ben je met pro net iets beter als underground ofzo?
En wat betekend die "G" op de 2e regel?
Kan iemand niet wat leuke screenshots van marketplace e.d plaatsen? Ik kan daar zo 123 niks van vinden op internet?
Recreation
It's not whether you win or lose, but that everyone enjoys the game.
Motto: "Kick back, relax, be considerate, and have fun."
Pro
You aren't going to settle for anything less than first place, but you respect the game and your competitors.
Motto: "Play clean, play hard, play to win."
Family
You want a zone you and your kids can enjoy. No mature language, no trash talk, no super-competitive egos.
Motto: "Fun for the whole family!"
Underground
If you aren't afraid of trash talk, the Underground is for you. Not for the faint of heart.
Motto: "Take no prisoners!"
Doormiddel van het kiezen van je zone, kom je in 99% van de gevallen uit bij mensen in dezelfde zone. Zo weet je dus zeker dat je goed zit.
Het aantal sterren is je populariteit. Als mensen je goede feedback geven, stijgt deze. Krijg je slechte feedback (schelden, cheaten, quitten enz.) dan zakt je score. Op die manier komen mensen met slechte scores dus bij elkaar te zitten, en heb jij er als casual gamer geen last van.
de G is je Gamerscore. Dit is de cumulatieve score van de games die je gespeeld hebt. Elk 360 spel krijgt een aantal achievements en mijlpalen die jou punten opleveren. COD2 heeft bijvoorbeeld in totaal 1100 punten te verdelen. Hexic uit mijn hoofd 110 enz. Zo kan je dus een beetje in de gaten houden hoevaak en hoe goed iemand aan het spelen is
Als je op het icoon van een gamercard drukt, ga je naar diegene's webpagina. Hier kan je uitgebreid scores bekijken, en vergelijken.
[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 03-12-2005 13:49 ]
Verwijderd
Vreemd dat mensen met normale tv's (waaronder ik) meer dan tevreden zijn met de 360 en er toch een aantal teleurgestelde geluiden zijn van mensen met een HDTV. Ik had hier gisteren twee vrienden allebei geen hardware freaks die een Xbox 1 nog steeds prima vinden, maar ze waren toch danig onder de indruk van de 360.
Is de teleurstelling bij HDTV-ers gevolg van het feit dat deze mensen wellicht nog een stuk meer geinvesteerd hebben en er dus meer verwacht van hadden?
Of mensen die ergens een instelling verkeerd hebben staan? (dat stekkertje niet op HDTV hebben gezet wellicht?)
Is de teleurstelling bij HDTV-ers gevolg van het feit dat deze mensen wellicht nog een stuk meer geinvesteerd hebben en er dus meer verwacht van hadden?
Of mensen die ergens een instelling verkeerd hebben staan? (dat stekkertje niet op HDTV hebben gezet wellicht?)
Een LCD tv vergt meer instelling dan een gewone TV. Veel LCD tv's hebben geen native 1280x720 resolutie, maar een hogere. Als je dus niet oplet gaat je TV verkeerd stretchen. De ene tv kan dat goed, de andere niet. Mijne stretcht zelf het beeld van 1280x720 naar 1366x768 en doet dat perfect. Indien je tv dat niet goed doet, moet je er dus voor zorgen dat hij niet stretcht.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:43:
Ergo: Mensen moeten hun TV handleiding lezen
/EDIT
Ik was dus eerst ook de HD switch vergeten om te zetten en was toen danig teleurgesteld
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 03-12-2005 13:51 ]
Dit veel me dus ook al op de Xbox 360 stand bij de HCC. Dacht gelezen te hebben dat dit modellen waren waar AA was uitgeschakeld, wat ik overigens al niet had verwacht. Nu blijkt het dus dat er totaal geen AA wordt gebruikt, erg jammerDigitizers schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:35:
Toch wel raar. Dus die claim van MS dat er in spellen minimaal 4x FSAA gebruikt gaat worden gaat helemaal niet op...
Met die instellingen bij is niets mis. Het probleem bij mij is niet eens het stretchen, want als ik niet stretch zie ik evengoed dat er 0,0 AA wordt gebruikt. Ja, ik had er wat meer van verwacht zeker als er min of meer wordt gezegd dat hij "HDTV ready" is, of iets in die zin. Ik heb hier ook een gewone tv staan maar het was juist de bedoeling dat ik die het raam uit deed.
Of mensen verwachten van 4x of 2xFSAA hetzelfde resultaat als 16xFSAA.schnumi schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:27:
Inderdaad er word in veel games geen AA gebruikt hoor. Zal toch wel niet zo makkelijk te doen zijn als van te voren werd verwacht.
Kun je het beeld niet native bekijken? Dus met zwarte balken er omheen..PWM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:51:
[...]
Mijne stretcht zelf het beeld van 1280x720 naar 1366x768 en doet dat perfect. Indien je tv dat niet goed doet, moet je er dus voor zorgen dat hij niet stretcht.
Dat is dan wel jammerlijk minpuntje van die hdtv..
Snap niet dat ze niet alle hdtv's maken op 1280 * 720, die nieuwe standaard is er toch niet voor niks..
[ Voor 15% gewijzigd door pim op 03-12-2005 14:02 ]
Verwijderd
ik heb zonet de xbox aangesloten op me lcd tv via Tulp, weet iemand hoe ik hem beter kan aanluiten? zit geen hd op , wel DVI en Scart en monitor aansluiting, please help! of blijf het beeld hetzelfde met tulp?
Ik heb mijn bestelling binnen van GCshop. Nu kan ik eindelijk eens iets anders gaan spelen dan de demo's en Hexic. Gamertag = nick
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Nou helenacht zitten gamen, buiten de eerder vermelde pokke herrie is het echt super/vet cool weet ik veel ik heb pgr3/pdz/kameo ze zien er stuk voor stuk cool uit ( op een jvc hd-lcd ) ik vind persoonlijk dat alle screens en filmpjes op internet de console te kort doen damnn.. ben ik nu de enige die pgr3 moeilijk vind ?? ik kan er echt geen fuck van behalve rechtdoor zit ik bij iedere bocht tegen de muur...
Dank u, duidelijke uitleg _/-\o_! Moet toch maar eens zien dat ik wat geld vind voor zo'n 360PWM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:41:
[...]
Je hebt de volgende zones, waar je zelf uit kan kiezen:
Doormiddel van het kiezen van je zone, kom je in 99% van de gevallen uit bij mensen in dezelfde zone. Zo weet je dus zeker dat je goed zit.
Het aantal sterren is je populariteit. Als mensen je goede feedback geven, stijgt deze. Krijg je slechte feedback (schelden, cheaten, quitten enz.) dan zakt je score. Op die manier komen mensen met slechte scores dus bij elkaar te zitten, en heb jij er als casual gamer geen last van.
de G is je Gamerscore. Dit is de cumulatieve score van de games die je gespeeld hebt. Elk 360 spel krijgt een aantal achievements en mijlpalen die jou punten opleveren. COD2 heeft bijvoorbeeld in totaal 1100 punten te verdelen. Hexic uit mijn hoofd 110 enz. Zo kan je dus een beetje in de gaten houden hoevaak en hoe goed iemand aan het spelen is
Als je op het icoon van een gamercard drukt, ga je naar diegene's webpagina. Hier kan je uitgebreid scores bekijken, en vergelijken.
[ Voor 28% gewijzigd door Waypoint op 03-12-2005 14:14 ]
kan dit systeem niet misbruikt worden? om bijvoorbeeld een betreffende persoon naar beneden te halen door hem valse feedback te geven? of kan het alleen als hij iets onbekwaams uithaaldPWM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:23:
PWM's TIP van de dag!![]()
Gebruik de feedback tool. In tegenstelling tot de oude Xbox, werkt de feedback tool realtime. Zijn mensen aan het schreeuwen, oneerlijk aan het spelen, verlaten ze voortijdig het spel? Gebruik die feedback tool. Diegene zakt dat vanzelf weg in de kerkers van Live, waar hij met dezelfde soort prutsers mag spelen
Vind je iemand fantastisch? Mij bijvoorbeeld? Maak hem je preffered player. Op die manier stijgt hij in je ranking, en wordt je vanzelf sneller bij hem in een game geplaatst.
@Curry, Misschien handig in de startpost?
Curry je mag mij ook erbij zetten Njay is de xbox live naam 
Ik heb alleen PD0 en moet nog wachten op me xdoos tot eind dec of begin jan.
dankzij wehkamp
Ik heb alleen PD0 en moet nog wachten op me xdoos tot eind dec of begin jan.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Een vraag, ik heb de X360 horizontaal liggen (en ja, niet op de kop
), maar nu maakt de X360 een echte pokke herrie zodra hij PDZ opstart. En met pokke herrie bedoel ik echt dat ik mijn Dolby setje een paar volumes hoger moet zetten om hem niet te horen. Iemand hier die het zelfde ervaart of heeft iedereen hem verticaal staan en heb je er dan geen last van? O_o
[ Voor 0% gewijzigd door AvanCade op 03-12-2005 14:17 . Reden: Voor de liefhebbers me gamertag is AvanCade ]
Gisterenavond de boel aangesloten...
(vergeet niet de doorzichtige stikker van de dcd-lade af te halen jongens!!
)
Hij maakt redelijk veel geluid, niet echt meer dan m'n goede oude vertrouwde xbox, maar tóch..
Toch kreeg ik gisteren even een kleine rolberoerte omdat in het introscherm bij PGR3 er een stukje is waar het beeld stoort/haperder... achteraf blijkt dat dus te horen... (slik..
)
Verder staat hij nu even op een oud TV'tje en ziet het er allerminst beroerd uit, ik kan niet wachten tot ik 'm op m'n 100Hz Breedbeeld kan aanschouwen.
Goed maar waar ik eigenlijk op dit moment méér mee zit is het volgende:
Ik wil mij dus aanmelden bij Live, dit schijnt goed te gaan tot op het moment dat ik de volgende melding krijg:
Vraag:
" The e-mail address you entered is part of a reserved domain and cannot be used. (Het opgegeven e-mailadres is onderdeel van een gereserveerd domein en kan niet worden gebruikt.) Please choose a different e-mail address. (Kies een ander e-mailadres.) ".
Antwoord:
"Hiermee wordt aangegeven dat je hebt geprobeerd een ander e-mailadres op te geven dan het adres dat is gekoppeld aan je Passport Network-account. Voer het oorspronkelijke e-mailadres in of maak een nieuwe Passport-account aan."
Beetje vreemd, want ik heb zojuist toen hij om een mailadres vroeg speciaal een nieuw hotmail account aangemaakt wat werkt.
En ik heb dat emailadres gebruikt.
Zou dit door alle drukte en nieuwe aanmeldingen soms langs elkaar heenlopen?
Wie heeft enig idee wat ik fout doe?
(vergeet niet de doorzichtige stikker van de dcd-lade af te halen jongens!!
Hij maakt redelijk veel geluid, niet echt meer dan m'n goede oude vertrouwde xbox, maar tóch..
Toch kreeg ik gisteren even een kleine rolberoerte omdat in het introscherm bij PGR3 er een stukje is waar het beeld stoort/haperder... achteraf blijkt dat dus te horen... (slik..

Verder staat hij nu even op een oud TV'tje en ziet het er allerminst beroerd uit, ik kan niet wachten tot ik 'm op m'n 100Hz Breedbeeld kan aanschouwen.
Goed maar waar ik eigenlijk op dit moment méér mee zit is het volgende:
Ik wil mij dus aanmelden bij Live, dit schijnt goed te gaan tot op het moment dat ik de volgende melding krijg:
Vraag:
" The e-mail address you entered is part of a reserved domain and cannot be used. (Het opgegeven e-mailadres is onderdeel van een gereserveerd domein en kan niet worden gebruikt.) Please choose a different e-mail address. (Kies een ander e-mailadres.) ".
Antwoord:
"Hiermee wordt aangegeven dat je hebt geprobeerd een ander e-mailadres op te geven dan het adres dat is gekoppeld aan je Passport Network-account. Voer het oorspronkelijke e-mailadres in of maak een nieuwe Passport-account aan."
Beetje vreemd, want ik heb zojuist toen hij om een mailadres vroeg speciaal een nieuw hotmail account aangemaakt wat werkt.
En ik heb dat emailadres gebruikt.
Zou dit door alle drukte en nieuwe aanmeldingen soms langs elkaar heenlopen?
Wie heeft enig idee wat ik fout doe?
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
kameo demo ziet er best lelijk uit. Is dat dezelfde als op de pods?
Overigens baal ik ervan dat die advanced scart geen tulp uitgangen voor het geluid heeft, mijn tv heeft ze zelf ook al niet. Zou ik hem nog terug kunnen brengen bij de MM? Anders heb ik 25 euro verspild
Overigens baal ik ervan dat die advanced scart geen tulp uitgangen voor het geluid heeft, mijn tv heeft ze zelf ook al niet. Zou ik hem nog terug kunnen brengen bij de MM? Anders heb ik 25 euro verspild

Misschien een beetje overbodig, maar heb je de switch op de kabel wel omgezet?Digitizers schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:57:
Met die instellingen bij is niets mis. Het probleem bij mij is niet eens het stretchen, want als ik niet stretch zie ik evengoed dat er 0,0 AA wordt gebruikt. Ja, ik had er wat meer van verwacht zeker als er min of meer wordt gezegd dat hij "HDTV ready" is, of iets in die zin. Ik heb hier ook een gewone tv staan maar het was juist de bedoeling dat ik die het raam uit deed.
Nou, ik zie toch echt wel het verschil met 0x AA en 4x AA.curry684 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:58:
[...]
Of mensen verwachten van 4x of 2xFSAA hetzelfde resultaat als 16xFSAA.
Vooral op een resolutie van 1080i moet het verschil duidelijk merkbaar zijn. Vind het ook maar tegen vallen had verwacht dat dit dus geschiedenis zou zijn met de nieuwe generatie.
Hehe..da's wel even wennen ja, de meeste karretjes driften nogal. Ik heb net de Viper gekocht, die is nog het ergst van allemaal. Een miniscuul remfoutje en je staat weer dwars op de weg tegen een muur. Slecht voor je geduld..maar wel cool als je het uiteindelijk goed beheerst!Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:08:
Nou helenacht zitten gamen, buiten de eerder vermelde pokke herrie is het echt super/vet cool weet ik veel ik heb pgr3/pdz/kameo ze zien er stuk voor stuk cool uit ( op een jvc hd-lcd ) ik vind persoonlijk dat alle screens en filmpjes op internet de console te kort doen damnn.. ben ik nu de enige die pgr3 moeilijk vind ?? ik kan er echt geen fuck van behalve rechtdoor zit ik bij iedere bocht tegen de muur...
Ik heb trouwens de xbox op een 21" VGA monitor aangesloten, en dat ziet er toch erg strak uit. Resolutie = 1024x768, die breedbeeld resoluties heb ik nog niet geprobeerd.
[ Voor 12% gewijzigd door brama op 03-12-2005 14:32 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Zodan, ik heb gistermiddag mij pre-order ook afgehaald, en zowaar ook nog een VGAkabel kunnen vinden
Mijn vriendin is nu in de stad op zoek naar een play & charge kit, maar ze belde net dat ze hem bij een paar grotere winkels nog niet heeft kunnen vinden...
Ik heb net een paar mensen in mijn friendslijst gezet, als je een invite krijgt van Chakothee, dan ben ik dat
Ik heb net een paar mensen in mijn friendslijst gezet, als je een invite krijgt van Chakothee, dan ben ik dat
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Van cnet.com:
Apparently, all the jokes made about the Xbox 360's massive power brick are well deserved. After some experimenting with the 360 and other equipment, we've discovered an interesting fact about Microsoft's next-gen console: it's obscenely power hungry.
We tested the 'box using Extech's MA200 power meter, which gives real-time power consumption results. It turns out that the Xbox 360 draws about 160 watts of power, over twice as much as the original Xbox, which draws 74 watts, and the PlayStation 2, which draws about 50. In fact, the great white beast chomps down more electricity than almost every piece of living room electronics we tested, including the JVC RX-D702 A/V receiver, the Denon DVD-3910 DVD player, and a DirecTV HD TiVo. The only pieces of A/V gear that draw more power than the 360 are big-screen high-definition TVs.
hmm router maar es gefirmware-upgrade... als hij met xbox live test bij de laatste zegt "open" dan is dat toch goed he?
edit: na router upgrade vindt de pc de xbox ook al niet meer. eerst was het alleen andersom
edit 2: aaaaaaaaargh, en nu kom ik weer niet op Live... iemand een xbox kopen? zucht.... heb nu 2 uurtjes gegamed, en ben al 8 uur bezig met netwerk instellingen... nog al logisch dat ik overal las dat je zelfs uren zoet kon zijn zonder game
edit: na router upgrade vindt de pc de xbox ook al niet meer. eerst was het alleen andersom
edit 2: aaaaaaaaargh, en nu kom ik weer niet op Live... iemand een xbox kopen? zucht.... heb nu 2 uurtjes gegamed, en ben al 8 uur bezig met netwerk instellingen... nog al logisch dat ik overal las dat je zelfs uren zoet kon zijn zonder game
[ Voor 75% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2005 14:47 ]
Nee, het schijnt anders in elkaar te zitten. Naar wat ik ook van het eerder bij Anandtech geplaatste artikel begrijp, heb je gratis 2xFSAA (eerder claimde MS dat dit nog 4x zou zijn, maar soit) op de Xbox 360. De toepassing echter moet in combinatie met de 10MB DRAM die op de GPU chip zit. Deze kan niet een volledig beeldscherm kwijt, waardoor een soort tiling gebruikt moet worden. Nadeel van de techniek is dat dit in een vroeg stadium van de spelontwikkeling geïmplementeerd moet worden en de spellen die nu in de launch zitten, konden dat nog niet doordat ze pas na dat stadium de betakits kregen. Ze kunnen nu nog wel achteraf FSAA toevoegen, maar dat zou een redelijk heftige aanslag zijn op de performance. Ìk hoop dat dit wat verduidelijkt.curry684 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:58:
[...]
Of mensen verwachten van 4x of 2xFSAA hetzelfde resultaat als 16xFSAA.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Alle volbedrade scarts kunnen overweg met RGB, dus wat is er "advanced" aan deze kabel t.o.v. een volbedrade scart kabel die ik nu al gebruik voor m'n DVD speler?Wekko schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:04:
[...]
Dat het echt RGB is, en dus betere kwaliteit dan de normale tulp stekkertjes.
Het beesie moet gewoon een naam hebben. Hij geeft gewoon een RGB signaal wat veel beter beeld opleverd dan die tulpstekkers.wrcveen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:48:
[...]
Alle volbedrade scarts kunnen overweg met RGB, dus wat is er "advanced" aan deze kabel t.o.v. een volbedrade scart kabel die ik nu al gebruik voor m'n DVD speler?
Ik heb precies hetzelfde probleem met Media Connect. Ik heb zelfs Nero MediaHome geprobeerd en zowel Media Connect als MediaHome zien de Xbox wel, maar de Xbox ziet die services weer niet. XP firewall staat uit, alle benodigde services draaien en alle netwerkinstellingen kloppen, dus ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen veroorzaken.Phusebox schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:38:
hmm router maar es gefirmware-upgrade... als hij met xbox live test bij de laatste zegt "open" dan is dat toch goed he?
EDIT: Het is me gelukt! Onder services moet de Windows Firewall service gestopt worden, dan kun je pas van Windows Media Connect gebruikmaken.
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 03-12-2005 14:55 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Net even een paar rondjes PGR3 gereden en ben er nog niet uit welke auto ik wil gaan kopen. De Live connectie is echter wel super en wat is het deprimerend om tegen de Ghost van de 'World fastest time' te racen. Iemand tips welke auto erg relaxed is om mee te beginnen. Kan natuurlijk alle auto's gaan testen, maar dat duurt wel even.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
hmm hier helpt het nietMetroidPrime schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:52:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem met Media Connect. Ik heb zelfs Nero MediaHome geprobeerd en zowel Media Connect als MediaHome zien de Xbox wel, maar de Xbox ziet die services weer niet. XP firewall staat uit, alle benodigde services draaien en alle netwerkinstellingen kloppen, dus ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen veroorzaken.
EDIT: Het is me gelukt! Onder services moet de Windows Firewall service gestopt worden, dan kun je pas van Windows Media Connect gebruikmaken.
had echt ff hoop dat dit em was... maar nee
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2005 15:05 ]
Weet iemand misschien nog een winkel omgeving Enschede waar ze nog advanced scarts verkopen? Ze zijn overal waar ik geweest ben op of niet geleverd.
hehe uiteraardJoad schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:29:
[...]
Misschien een beetje overbodig, maar heb je de switch op de kabel wel omgezet?
ik las net een artikel van beyond3d, daar hadden ze over hetzelfde. Als ff snel die tabellen doorstruin dan lijkt het erop dat 4xFSAA op 720p niet bleek te passen in die 10MB DRAM oid. Maar ik weet er het fijne niet van. Ik hoop dat je gelijk hebtArmada schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:39:
[...]
Nee, het schijnt anders in elkaar te zitten. Naar wat ik ook van het eerder bij Anandtech geplaatste artikel begrijp, heb je gratis 2xFSAA (eerder claimde MS dat dit nog 4x zou zijn, maar soit) op de Xbox 360. De toepassing echter moet in combinatie met de 10MB DRAM die op de GPU chip zit. Deze kan niet een volledig beeldscherm kwijt, waardoor een soort tiling gebruikt moet worden. Nadeel van de techniek is dat dit in een vroeg stadium van de spelontwikkeling geïmplementeerd moet worden en de spellen die nu in de launch zitten, konden dat nog niet doordat ze pas na dat stadium de betakits kregen. Ze kunnen nu nog wel achteraf FSAA toevoegen, maar dat zou een redelijk heftige aanslag zijn op de performance. Ìk hoop dat dit wat verduidelijkt.
Verwijderd
HOOOOO evenDigitizers schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:24:
[...]
tjah, ik heb hier PDZ en PGR3 liggen. Ik weet wel bijna zeker dat er geen AA in die spellen wordt gebruikt, want zelfs als ik niet scale naar 1920x1080 (720p) ziet het er niet uit. Ik heb hem dus met component aangesloten
720p is 1280 x 720 resolutie en geen 1920 x 1080. De laatste is 1080i
Misschien dat daar het probleem in zit
Verwijderd
Denk dat het probleem meer ligt dat men relatief korte tijd had om de games te produceren en daarom dit soort zaken bij de eerste releases weg heeft gelaten. Rustig blijven, over een maand of wat eens een game scoren met 4 x FSAA en je bent weer helemaal blijDigitizers schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:35:
Verwijderd
je mag de mijne wel overkopen, echter wel al uitgepakt. Anders gaat hij maandag terug naar de MM. Baal er van zoals hierboven al staat dat er geen tulp uitgangen op zitten voor het geluid.Mutatie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:05:
Weet iemand misschien nog een winkel omgeving Enschede waar ze nog advanced scarts verkopen? Ze zijn overal waar ik geweest ben op of niet geleverd.
Verwijderd
In COD2 Big Red One toch wel voor zover ik begrepen heb? PGR3 wellicht niet. Ach, in de toekomst zal alles beter worden.STIMPPYYY schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:55:
[...]
Dit veel me dus ook al op de Xbox 360 stand bij de HCC. Dacht gelezen te hebben dat dit modellen waren waar AA was uitgeschakeld, wat ik overigens al niet had verwacht. Nu blijkt het dus dat er totaal geen AA wordt gebruikt, erg jammer
ik bedoel dat als ik 720p niet ga upscalen naar 1920x1080 (ongeveer mn native res. van mn beeldscherm), ik evengoed met die kartels zitVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:11:
[...]
HOOOOO even
720p is 1280 x 720 resolutie en geen 1920 x 1080. De laatste is 1080i
Misschien dat daar het probleem in zit
[ Voor 7% gewijzigd door dreester op 03-12-2005 15:22 ]
Hi Guy's...
Jullie hoeven je hoofd niet meer te breken over mijn probleem van "het niet accepteren van mijn email-adres op Xbox live..."
Vraag me niet wát ik precies gedaan heb, maar het schijnt te werken nu..
Ik ben tenminste die demo van NFS aan het sponzen... wat duurt dat lang..
o, ja game tag : Betelgeuze
Jullie hoeven je hoofd niet meer te breken over mijn probleem van "het niet accepteren van mijn email-adres op Xbox live..."
Vraag me niet wát ik precies gedaan heb, maar het schijnt te werken nu..
Ik ben tenminste die demo van NFS aan het sponzen... wat duurt dat lang..

o, ja game tag : Betelgeuze
[ Voor 9% gewijzigd door Apestaartje op 03-12-2005 16:57 ]
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
iets wat ik niet kan vinden is !
is de hdtv kabel nu een soort scart? of zie ik het verkeerd?
en die harde schijven zijn werkelijk nergends te vinden! iemand nog een tip regio haaglanden(den haag,rijswijk,delft)
en die harde schijven zijn werkelijk nergends te vinden! iemand nog een tip regio haaglanden(den haag,rijswijk,delft)
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Iemand die hier het antwoord op weet?WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:14:
[...]
kan dit systeem niet misbruikt worden? om bijvoorbeeld een betreffende persoon naar beneden te halen door hem valse feedback te geven? of kan het alleen als hij iets onbekwaams uithaald
Mij lijkt het ook een beetje raar als het zo geregeld is als ik denk. Stel dat je een paar lolbroeken hebt die jou slechte feedback geven, moet je in het vervolg dus altijd tegen zulk soort mensen spelen omdat je rating dan heel laag is?
Verwijderd
Nee HDTV kabel is geen scart, als je dat nog niet gevonden hebt, dan heb je nog niet goed gezocht. Zelfs in dit topic toch echt meerdere malen over gepraat...darkphoenix schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:26:
iets wat ik niet kan vinden is !
Scart is ook maar iets van Europa, zie deze site met overzicht van aansluitingen (behalve scart dan weer
http://www.gamespot.com/features/6139690/index.html
Ik ben wel ZWAAR teleurgesteld door 't gebrek aan foto's in dit topic. In deze dagen had ik eigenlijk gewoon 30 minuten durende features gezien die mensen met hun DV cam hebben opgenomen. 
props voor de gozer die er wel even tijd voor heeft genomen
props voor de gozer die er wel even tijd voor heeft genomen
dank jeVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:42:
[...]
Nee HDTV kabel is geen scart, als je dat nog niet gevonden hebt, dan heb je nog niet goed gezocht. Zelfs in dit topic toch echt meerdere malen over gepraat...
Scart is ook maar iets van Europa, zie deze site met overzicht van aansluitingen (behalve scart dan weer)
http://www.gamespot.com/features/6139690/index.html
en hoe tevreden zijn jullie over perfect dark zero? want dan koop ik hem nog ff snel!!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
LOLOL! Vanmiddag ff bij de FNAC hier in Barcelona naar binnen gegaan. Wilde wel eens een live xbox 360 zien. (had nog geen demo's gezien)... Hmm geinig. En wat ziet mijn oog: een stuk of 25 a 30 xbox core packages voor de verkoop. Nix geen pre-order gewoon zo meenemen
PGR 3 erbij gehaald. Alleen die hdd heb ik er nog niet bij. Komt vanzelf.
Ervaringen tot nu toe:
(geen advanced scart cable nog
)
Een hele grote step up naar in vergelijking met xbox1
Graphics zijn mooi maar je moet wel echt een hdtv + correcte aansluiting hebben want op je normale tv met standaard aansluiting is het beeld echt onscherp. (niet onscherper dan een xbox1 oid, maar je weet dat het veeel mooier kan).
Het dashboard vind ik persoonlijk een grote verbetering tov het vorige dashboard.
Zo ff spelen met dat media connect.
Voorlopig een tevreden klant.
p.s. Warmte? Mwoah, btje warm aan de achterzijde. Voeding? Lauwtjes.
PGR 3 erbij gehaald. Alleen die hdd heb ik er nog niet bij. Komt vanzelf.
Ervaringen tot nu toe:
(geen advanced scart cable nog
Een hele grote step up naar in vergelijking met xbox1
Graphics zijn mooi maar je moet wel echt een hdtv + correcte aansluiting hebben want op je normale tv met standaard aansluiting is het beeld echt onscherp. (niet onscherper dan een xbox1 oid, maar je weet dat het veeel mooier kan).
Het dashboard vind ik persoonlijk een grote verbetering tov het vorige dashboard.
Zo ff spelen met dat media connect.
Voorlopig een tevreden klant.
p.s. Warmte? Mwoah, btje warm aan de achterzijde. Voeding? Lauwtjes.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Super tevreden, net het rooftop level gehad, speelde heerlijk. Al redelijk wat potjes over live gedaan, op de snelheid van het lopen na niks aan te merken. Alleen zie je wel aan de graphics dat dat spel van console naar console is gegaan, ziet er af en toe een beetje bij elkaar geraapt uit maar ach, het speelt heerlijk.darkphoenix schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:52:
[...]
en hoe tevreden zijn jullie over perfect dark zero? want dan koop ik hem nog ff snel!!
Heb ook een 360 sinds gisteren middag. Pre order bij de FRS. Heb er meteen 2 spellen bij gehaald en een 2e wireless controller. Heb PGR 3 en PD0 Echt gave spellen heb de hele avond zitten spelen gisteren 
Wat me opviel is dat bij de lokale bart-smit en intertoys helemaal niks te vinden was zelfs geen spellen of accesoires voor de 360. Bij de FRS hadden ze maar 1 premium gehad en 1 core. En een heel rek spellen.
Xbox live is helemaal geweldig. Ga daar zeker een gold abbo op nemen.
Xbox live nick : dadevotion
Wat me opviel is dat bij de lokale bart-smit en intertoys helemaal niks te vinden was zelfs geen spellen of accesoires voor de 360. Bij de FRS hadden ze maar 1 premium gehad en 1 core. En een heel rek spellen.
Xbox live is helemaal geweldig. Ga daar zeker een gold abbo op nemen.
Xbox live nick : dadevotion
is het overigens niet mogelijk om ergens een preview te zien van themes of pictures?
en is er geen theme ofzo van PGR3??
en is er geen theme ofzo van PGR3??
lk heb sinds gisteren een core versie met Kameo en wireless NIC maar moet zeggen dat ik het tot nog toe enigzins tegen vind vallen, heb alleen nog geen HD AV kabel voor m'n plasma want die is overal uitverkocht 
Ps.Dynabyte Breda heeft nog een core versie liggen wegens annulering.....
Ps.Dynabyte Breda heeft nog een core versie liggen wegens annulering.....
[ Voor 6% gewijzigd door EvolutionX op 03-12-2005 16:16 ]
Alternate heeft er ook nog 25 hebben ze me verteld.
Ik heb ergens gelezen dat je dat haperen kunt verhelpen door in de dashboard PAL60 aan te zetten.apestaartje schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:23:
Gisterenavond de boel aangesloten...
(vergeet niet de doorzichtige stikker van de dcd-lade af te halen jongens!!)
Toch kreeg ik gisteren even een kleine rolberoerte omdat in het introscherm bij PGR3 er een stukje is waar het beeld stoort/haperder... achteraf blijkt dat dus te horen... (slik..)
Daarover gesproken, hoe zit dat met 720p over component op een LCD-tv? Ik merkte ook wat haperen op bij een NTSC-dvd die ik bekeek. (Een regiovrij kopietje natuurlijk want de 360 heeft helaas een regiolock voor DVDs). Ik zat te zoeken naar een 50/60hz setting of iets dergelijks maar ik zag niks. Normaliter draaien LCDs op 60hz, dus dan zou je verwachten dat NTSC-dvds met 60 beelden per seconden toch vloeiende pans moeten kunnen laten zien. Of zijn die haperingen het gevolg van de 3:2 pulldown omdat het een 24-fps film is?
Verwijderd
Ik zit nog steeds te rommelen met die resolutie's maar denk dat sommige games gewoon geen AA gebruiken verkeerd scalen. Kameo ziet er namelijk echt super uit, maar PGR3 is een redelijk pixel/kartel festijn. Volgens mij heeft het voo een groot deel met scaling te maken, want als er bijvoorbeeld ingezoomed wordt op een auto(bijvoorbeeld dat je de auto van allerlei kanten ziet als je een race start) ziet deze er echt super uit. Echter als je de wagen op een redelijke afstand ziet zit die vol met kartels, iets dat volgens mij een eigenschap is van een lage resolutie. (op een standaard tv zien dingen in de verte er tenslotte ook erg onscherp uit en dingen van dichtbij zijn wel scherp).
Voor de mensen uit het noorden, of de lui die het er wel voor over hebben om ver te rijden: Hier in Dokkum bij de Music store hadden ze zonet nog 1 Premium versie liggen!
What a fine day for Science! | Specs
ik heb net op t randje gestaan om er 1 te kopen,nadat ik mijn pre-order gecanceled had.
De BS in anna paulowna had net nog een core (ze hadden helemaal geen premiums gehad, en alles accesores doosjes waren zonder inhoud geleverd
)
Heb me toch weerhouden en wacht nog ff af tot er meer games zijn....en kerst voorbij incl mijn weekend stappen in stockholm
De BS in anna paulowna had net nog een core (ze hadden helemaal geen premiums gehad, en alles accesores doosjes waren zonder inhoud geleverd
Heb me toch weerhouden en wacht nog ff af tot er meer games zijn....en kerst voorbij incl mijn weekend stappen in stockholm
Bears and Bulls
Inderdaad dat viel mij ook op. Hier in Bodegraven hebben ze helemaal niks bij de Intertoys. Geen Xbox360 (Core of Premium) en ook geen games of accecoires. Ik had toch verwacht dat ze in ieder geval games zouden verkopen voor Sinterklaas, maar kennelijk dus niet.DeVoTioN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:09:
Ben bang dat in de hele Randstad/Utrecht in ieder geval de Premiums wel uitverkocht zullen zijn, tenzij iemand er nu al vanaf wil
Verwijderd
Na weken (maanden?) lezen van dit forum hier een onvervalst "Fan" bericht.
Kameo - Element of Powers.............wat een onwijs spel!
Briljante graphics & leuk verhaal & te gek gameplay..........echt next generation!
heerlijk ! ik vind dit echt het mooiste xbox 360 spel (en ik heb er 4 gekocht).
Briljante graphics & leuk verhaal & te gek gameplay..........echt next generation!

Ohhh wat mis ik mijn 360 nu al
Morgen weer naar huis en dan snel weer gamen!
Ik heb gister de demo gedownload en even gespeeld maar ik vond het helemaal niets. Zo fantastisch vond ik het er ook niet uit zien, want IMO zagen de characters er nog niet bepaald next-gen uit (vergeleken met Madden en NBA....). Maar goed, ben blij dat jij het naar je zin hebt met die game!
Ieder z'n dingVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:42:
Na weken (maanden?) lezen van dit forum hier een onvervalst "Fan" bericht.
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 03-12-2005 16:52 ]
Ja en zij ziet er ook een beetje als een skinny nancy callahan uit
Verwijderd
Mijn god dan heb je echt een bril nodig hoor/!Neejoh schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:51:
Ohhh wat mis ik mijn 360 nu alMorgen weer naar huis en dan snel weer gamen!
[...]
Ieder z'n dingIk heb gister de demo gedownload en even gespeeld maar ik vond het helemaal niets. Zo fantastisch vond ik het er ook niet uit zien, want IMO zagen de characters er nog niet bepaald next-gen uit (vergeleken met Madden en NBA....). Maar goed, ben blij dat jij het naar je zin hebt met die game!

Verwijderd
En nu mijn oninteressant verhaal voor julie..
Ik zou de 360 via bart smit online gister middag krijgen, maar hij kwam niet. Toen hoorde ik dat ze tot 21:30 door reden, maar hij kwam niet.. Vandaag TPG gebeld en die vertelde dat ze vandaag tot 4uur pakketjes bezorgde, en hij is er ******* nog steeds niet!!! Het leuke van het verhaal; het is zaterdag dus er is op geen enkele manier achter te komen wat er aan de hand is. Ik heb de games alles in huis en ik had er VEEL zin in....
Ik zou de 360 via bart smit online gister middag krijgen, maar hij kwam niet. Toen hoorde ik dat ze tot 21:30 door reden, maar hij kwam niet.. Vandaag TPG gebeld en die vertelde dat ze vandaag tot 4uur pakketjes bezorgde, en hij is er ******* nog steeds niet!!! Het leuke van het verhaal; het is zaterdag dus er is op geen enkele manier achter te komen wat er aan de hand is. Ik heb de games alles in huis en ik had er VEEL zin in....
Ik geloof dat Dutchman precies hetzelfde probleem heeft, toch? Misschien dat hij hem inmiddels wel binnen heeft. In ieder geval vreemd dat er gegarandeerd wordt dat je vrijdag een Xbox360 zou hebben en nu zaterdag nog niet (hopelijk maandag dan maar....).Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:26:
En nu mijn oninteressant verhaal voor julie..![]()
Voor iedereen die wat fotos wilde zien....
Voor:

Tijdens uitpakken

Na:

Ik ben er zeer blij mee!
Voor:
Tijdens uitpakken
Na:
Ik ben er zeer blij mee!
ik vindt kameo van de drie spellen die ik nu heb wel het meeste next-gen
cod2 vind ik zwaar tegenvallen, online regelmatig problemen
pgr3 is zoals verwacht een evolutie, geen revolutie
cod2 vind ik zwaar tegenvallen, online regelmatig problemen
pgr3 is zoals verwacht een evolutie, geen revolutie
Damn. Heb gewoon echt de hele dag PGR3 gespeeld. Wat een uber vet spel. Helemaal verslaafd.
Zit alleen één klein nadeeltje aan. PD0 is nog niet eens uit het doosje geweest. Maar die is morgen de hele dag aan de beurt
Zit alleen één klein nadeeltje aan. PD0 is nog niet eens uit het doosje geweest. Maar die is morgen de hele dag aan de beurt
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Jij kan tenminste al PGR3 spelenkiddyl schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:01:
Net even een paar rondjes PGR3 gereden en ben er nog niet uit welke auto ik wil gaan kopen. De Live connectie is echter wel super en wat is het deprimerend om tegen de Ghost van de 'World fastest time' te racen. Iemand tips welke auto erg relaxed is om mee te beginnen. Kan natuurlijk alle auto's gaan testen, maar dat duurt wel even.
Tot maandag dan natuurlijk, want dan hoop ik PGR 3 binnen te krijgen...
Nee, wanneer jij speelt met een aantal lolbroeken die jou slechte feedback geven zul je hen niet meer zo snel tegenkomen wanneer je de volgende keer op zoek bent naar een aantal mede spelers. Je wilt toch niet met lolbroeken spelen waar je niets aan hebt dus het is alleen maar positief voor jou.Wekko schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:41:
[...]
Iemand die hier het antwoord op weet?
Mij lijkt het ook een beetje raar als het zo geregeld is als ik denk. Stel dat je een paar lolbroeken hebt die jou slechte feedback geven, moet je in het vervolg dus altijd tegen zulk soort mensen spelen omdat je rating dan heel laag is?
Mocht je elkaar onverhoopt toch weer tegenkomen kun je hen terugpakken door een slechte feedback te geven.
Royal in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6"Phusebox schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:08:
externe hd aansluiten werkt dat alleen met FAT32?
overigens iemand interesse in CoD2? niet mijn game... ruilen tegen PD0 anyone?
En weet iemand misschien waarom de muziek die ik van mn pc stream zo zacht gaat ?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
volume wel op 100% gezet in dashboard?Royal schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:54:
[...]
Royal in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6"
En weet iemand misschien waarom de muziek die ik van mn pc stream zo zacht gaat ?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Misschien dat ik het fout heb, maar ik zie het zo:fulgore schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:53:
[...]
Nee, wanneer jij speelt met een aantal lolbroeken die jou slechte feedback geven zul je hen niet meer zo snel tegenkomen wanneer je de volgende keer op zoek bent naar een aantal mede spelers. Je wilt toch niet met lolbroeken spelen waar je niets aan hebt dus het is alleen maar positief voor jou.
Mocht je elkaar onverhoopt toch weer tegenkomen kun je hen terugpakken door een slechte feedback te geven.
Mensen met slechte feedback spelen tegen mensen met slechte feedback.
Als de meeste mensen dat serieus doen zijn de mensen met slechte feedback dus vaak irritante mensen waartegen je niet wil spelen. Als mensen jou dan 'voor de lol' oid slechte feedback geven zit je verder dus meestal opgescheept met irritante mensen als tegen/medestanders.
Geen idee of ik deze vraag in het juiste topic plaats, of dat er een nieuw topic voor zou moeten komen, maar goed... (ik hoor 't wel, kon niks vinden iig)
Ik heb de Xbox360 premium gisteren gehaald, maar moet toch wachten tot de kerst. In de tussentijd wil ik alvast wat accesoires kopen zoals een 2e wireless controler, play and charge kits, advanced scart cable en wat software. Waar kan ik die het goedkoopst halen?
(tweakers.net pricewatch bied weinig resultaten...)
Mediamarkt?
Ik heb de Xbox360 premium gisteren gehaald, maar moet toch wachten tot de kerst. In de tussentijd wil ik alvast wat accesoires kopen zoals een 2e wireless controler, play and charge kits, advanced scart cable en wat software. Waar kan ik die het goedkoopst halen?
(tweakers.net pricewatch bied weinig resultaten...)
Mediamarkt?
Gravity sucks...
Maarrrr je kan ook feedback geven over de manier waarop andere feedback geven. Dus als iemand onterecht slechte feedback geeft aan iemand, dan kan jij die persoon slechte feedback-feedback geven. De feedback van emand met een slechte feedback-feedback telt minder zwaar ....Wekko schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:03:
[...]
Misschien dat ik het fout heb, maar ik zie het zo:
Mensen met slechte feedback spelen tegen mensen met slechte feedback.
Als de meeste mensen dat serieus doen zijn de mensen met slechte feedback dus vaak irritante mensen waartegen je niet wil spelen. Als mensen jou dan 'voor de lol' oid slechte feedback geven zit je verder dus meestal opgescheept met irritante mensen als tegen/medestanders.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Kan je ergens zien wie jou goede of slechte feedback geeft. Weet wel dat mijn rep. nu naar 4,5 ster is, maar waardoor?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Bij mij is het precies andersom. Ik zag Kameo op zo'n demopod in de MM (Rotterdam). Blokkerig en een hoop kartels.
Thuis heb ik me xbox met een VGA kabel aangesloten op een 15 inch TFT scherm, resolutie 1024x786. Haarscherp beeld
Thuis heb ik me xbox met een VGA kabel aangesloten op een 15 inch TFT scherm, resolutie 1024x786. Haarscherp beeld
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:26:
kameo demo ziet er best lelijk uit. Is dat dezelfde als op de pods?
mijn xbox core versie staat aangesloten op een mycom lcd tv, 32" mooi beeld, lekker scherp ook en mooie volle kleuren
alleen vind ik need for speed een beetje stotteren, zou het komen omdat er een netwerk kabel op de xbox aangesloten staat?
alleen vind ik need for speed een beetje stotteren, zou het komen omdat er een netwerk kabel op de xbox aangesloten staat?
ik heb ook een vga kabel gehaald, en hem op mijn LG 17 inch tft aangesloten in 1280 720 en nog een paar andere resoluties (allemaal geprobeert) maar ik vind het er toch een beetje blokkerig uitzien (lelijk)
Verwijderd
Zo, eindelijk ook weer live. Helaas was mijn Xbox banned van Live, en heb ik mijn abo stopgezet, alleen kan ik die niet meer re-activeren... Mijn nieuwe gamertag is nu Refried 360.
CU online.
CU online.
Ik heb zelf Kameo erbij gekocht met kerst koop ik PGR3 maar voor zover moet ik het met Kameo doen.
Heb hem aangesloten op me lcd scher resolutie 1280*768 en het ziet er erg mooi uit hoor.
Geen kartels of wat dan ook.
Soort zelda vind ik het voor de Xbox 360 en daar hou ik wel van.
Heb hem aangesloten op me lcd scher resolutie 1280*768 en het ziet er erg mooi uit hoor.
Geen kartels of wat dan ook.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
IDD, na een paar uurtjes spelen kreeg ik echt zo'n Nintendo gevoel bij Kameo en dat bedoel ik dan absoluut niet op de verkeerde manier.Yamy_Daffy schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:51:
Super game!!
Ik heb gisteren ook een xbox360 gekocht....Dit is eigenlijk voor mij de overstap van PC naar Console vwb het gamen.
De controler is even wennen (als je een muis en toetsenbord bent gewend) maar na een tijdje vind ik het wel prettig gamem, een FPS zal nog moeten blijken.
PGR3 erbij gekocht, en wat een heerlijke racegame is dit zeg....heerlijk....natuurlijk heeft het grafische aspect op dit moment een priootje maar als je daar door heenprikt blijkt het ook nog eens gewoon een lekkere racer te zijn....
En dan dat LIVE gebeuren, volgens mij zijn de dagen van LAG nu wel verdwenen, wat speelt dit soepeltjes zeg....
1 nadeeltje kunnen vinden......die dvdspeler, wat maakt die een herrie zeg....Ik hoop dat je in de toekomst je games naar de HDD kan zetten....
GamerTag = Crawl NL ps......ik game voor de fun (recreation)
De controler is even wennen (als je een muis en toetsenbord bent gewend) maar na een tijdje vind ik het wel prettig gamem, een FPS zal nog moeten blijken.
PGR3 erbij gekocht, en wat een heerlijke racegame is dit zeg....heerlijk....natuurlijk heeft het grafische aspect op dit moment een priootje maar als je daar door heenprikt blijkt het ook nog eens gewoon een lekkere racer te zijn....
En dan dat LIVE gebeuren, volgens mij zijn de dagen van LAG nu wel verdwenen, wat speelt dit soepeltjes zeg....
1 nadeeltje kunnen vinden......die dvdspeler, wat maakt die een herrie zeg....Ik hoop dat je in de toekomst je games naar de HDD kan zetten....
GamerTag = Crawl NL ps......ik game voor de fun (recreation)
[ Voor 10% gewijzigd door Crawl NL op 03-12-2005 19:10 ]
Ninja Gaiden werkt alleen op Pal-60 ben ik achter gekomen.
Verwijderd
kan iemand me vertellen of vga beter beeld geef dan een scart of tulp aansluiten op een LCD? ik heb een LCD van VESTEL van 70 CM, en heb hem nu met tulp aangesloten maar ben niet te vreden og het beeld kwaliteit,
Verwijderd
waarom 2 dozen?OcNewB schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:31:
Voor iedereen die wat fotos wilde zien....![]()
Voor:
[afbeelding]
Tijdens uitpakken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik ben er zeer blij mee!
en ik zit een beetje te twijfelen om er een te halen.
kan iemand misschien 200 goede redenen geven om er 1 te halen?
zou ik blij mee zijn dan kan ik van mijn twijfels afkomen
Je maakt geen grapje zeker??Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:45:
wat is een vga kabel? en hoe sluiten jullie de xbox aan op de lcd scherm?
VGA-kabel heeft dezelfde aansluiting als voor je PC-monitor (je weet wel, die blauwe D-SUB aansluiting).
LCD of TFT doe ik met de VGA-kabel, CRT (TV) doe ik op Composite. Waar ik wel spijt van heb, is dat ik in navolging van dik 600 Euro aan XB-spullen ik nu ook op zoek moet naar een goed LCD-scherm. Zelfs op mijn 20" TFT ziet het er stukken beter uit dan op mijn TV.
PGR3 is trouwens een stukkie makkelijker geworden dan PGR2; heb de eerste 3 tournooien al op Platinum uitgespeeld en dat ging bij het vorige deel toch een stuk lastiger (en ik ben niet zo'n held met PGR, dat helpt misschien ook wel).
Al met al; het is een lekkere console en dat wordt binnenkort toch maar MediaCenter draaien onder VMWare zodat het streamen van video ook gaat lukken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
curry684 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:36:
De gamers van GoT:
(ff ingekort anders kreeg je alleen maar code)
Met dank aan PWM
Mijn gamertag is Bizkid ...
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 19:33 ]
Ik heb vandaag alles aangesloten en zit nu PGR3 te spelen... Ik maak me zorgen over de warmte ontwikkeling, ik heb ook al een vastloper gehad... het geluidsnivo is ook hoog, hij staat fors te blazen... hebben jullie daar geen last van??
Verwijderd
Ze zeiden toch dat xbox live gratis was en dat je geen credit card nodig had? Ik snap er niks van want als ik op het icoontje met JOIN XBOX LIVE druk dan moet ik eerst een hoop dingen invullen en dan moet ik mijn credit card nummer geven... Betekent dit dus dat als je geen creditcard hebt dat je nog steeds niet online kunt gamen??
En hoe zit dat met die maand gratis xbox live gold? Want ik heb nergens iets een kaart in mijn pack gekregen waar een code ofzo op staat waarmee je online kunt voor een maand...
En hoe zit dat met die maand gratis xbox live gold? Want ik heb nergens iets een kaart in mijn pack gekregen waar een code ofzo op staat waarmee je online kunt voor een maand...
je kan ook pre paid xbox live cards kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:39:
Ze zeiden toch dat xbox live gratis was en dat je geen credit card nodig had? Ik snap er niks van want als ik op het icoontje met JOIN XBOX LIVE druk dan moet ik eerst een hoop dingen invullen en dan moet ik mijn credit card nummer geven... Betekent dit dus dat als je geen creditcard hebt dat je nog steeds niet online kunt gamen??
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.
Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!
Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!