Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:53:
[...]

Als de vraag is of je verschil merkt tussen het scartblokje dat je erbij koopt en een advanced scart dan is het antwoord ja.!
Oke dan, morgen maar even kijken dan.
Ook meteen voor een mem card, en hdd... :)

Vind hem echt top man, die Xbox 360.

Btw, even offtopic;
Nog nooit mensen zien vechten om een console, dammnz, moest zelfs bewaking bij komen... Hahah
Ik was snel _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:54:
[...]

Dat gaat je niet lukken. De usb aansluitingen zijn READ only. MAW je kunt er niets op wegschrijven.
Als dat wel zo was dan kon ms geen harddisks en geheugenkaartjes verkopen :-)
Damned :(

Het leek ook te mooi om waar te zijn :P :+

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Djoekie schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:54:
Een opmerking en een vraagje:

Opmerking:
De originele Microsoft Media Center Afstandbediening werkt ook !!! Ik heb nog niet alles kunnen proberen maar ik kon iig door de menu's heen gaan en selecteren etc. Misschien iemand anders al geprobeerd een dvd te kijken met deze AB?

Vraag:
Ik heb de 26inch LCD-TV van Acer en ben NU al de video-output zat van de standaard kabel (gewoon tulp). Ik wil graag de HD VGA kabel kopen omdat deze mijn native resolutie ondersteund van 1280x768. Maar ik heb tevens een kenwood surround installatie die ik graag via een coax (tulp) wil aansluiten mbv die HD VGA kabel. Ik lees echter dat deze kabel een optische uitgang heeft :? . Terwijl op de foto's alleen twee tulp stekkers te zien zijn?
Coax uitgang zit niet op de stekker alleen een uitgang voor een optische kabel dus.
Wordt een van die tulp stekkers gebruikt om het 5.1 door te sturen of is er TOCH een optische uitgang?
Op de stekker die je in de console duwt zit ook de optische uitgang. Je moet alleen wel nog een optische/toslink kabel kopen om de stekker te linken met je versterker.. Er zit dus geen uitgang voor een coax kabel/interlink.

[ Voor 8% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Zijn er al problemen ondervonden door de members hier!?
Of is het Amerikaanse voedingsblok gewoonweg echt Crap!

Zou top zijn als het niet het geval is!
Btw. veel plezier allemaal met Gamen!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:49:
UPDATE (bron EVO-WEB.CO.UK):

PES5 is backwardscompatible, geen frameratedrops, scherper (minder blurry) beeld, en prima op xboxlive, ook tegen 'oude' xboxspelers te doen...

Misschien vraagt iemand zich af waarom dat zo boeiend is? Welnu, naast PGR3 en COD2 enz. is het heerlijk om tot de herfst van 2006 (want dan komt pes360 pas) pes5 te kunnen spelen. Tien keer liever pes5 dan fifa 360
Dan te bedenken dat dimensionplus Pro Evolution Soccer nog deze maand verwacht.... :O
Thnx voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:06:
[...]

Op de stekker die je in de console duwt zit ook de optische uitgang. Je moet alleen wel nog een optische/toslink kabel kopen om de stekker te linken met je versterker.. Er zit dus geen uitgang voor een coax kabel/interlink.
Een van die stekkers aan die hd kabel is toch een coax tulp (3 voor HD, 1 voor video, 2 voor tulp RL en een voor digitaal coax en uiteraard de optische aansluiting op de stekker zelf)

Je hebt gelijk zijn maar 6 tulpjes heheheh :X

[ Voor 6% gewijzigd door Xander84 op 02-12-2005 23:15 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem net ook aangesloten...RGB Scart op Philips breedbeeld matchline.

Prima beeld..PGR3 gespeeld.. vind de kleur rood wel erg rood van de auto's...weinig reflectie...wat mij stoort als je begint met de solo career is dat bij die begintracks in london welke overdag in de zonneschijn zijn je stukken van de track hebt die vrij donker zijn je gaat de bocht om en dan wordt het beeld weer lichter.

Is elke keer op hetzelfde stukje in de track dus lijkt mij verder geen hardware probleem.

Meer mensen op gevallen??

Hij blijft verder erg koel na 1 uur spelen, zowel apparaat als voeding en geluid valt inderdaad mee...wat meer herrie tijdens spelen van game, maar met mijn DD5.1 flink open hoor je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:20:
[...]

Ja! Zit ook een optische input op. Ik heb 'm net gekocht bij de para, moet 'm nog aansluiten.. Degene die dit ding noemde; nog bedankt! Ziet er erg leuk uit dit setje :)

Heb vanochtend overigens ook nog een xbox bij dixons gescoord, helaas ging de laatste premium net naar de gast voor me. Ik zelf had de bijna-laatste Core..

Mja..gelijk maar eem mem-unit, VGA-kabel (voor m'n 21" trinitron :7 ) en PGR3 erbij gehaald. Nu ff op aan't ruimen zodat ik het ook allemaal aan kan sluiten!
You're welcome ;)

Ben benieuwd naar je ervaringen met deze set! Ziet er niet alleen leuk uit, moet ook nog top klinken, de bass wel op 25% zetten ofzo want standaard instelling is nogal veel bass heb ik me laten vertellen ;)

Edit: oeps foutje dacht dat je de Z-5500 had gekocht op mijn post, maar 't is dat Aiwa setje geloof ik geworden.

Hoe dan ook, nog steeds benieuwd naar de ervaringen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:22:
Hey ik moet toch nog even wat positiefs kwijt.. Het verschil tussen 720p hdtv op een beamer en Pal op een 82cm breedbeeld CRT tv is nouwelijks waarneembaar! Het ziet er in beide gevallen superb uit!!
heb m nog niet getest op mn breedbeeld LCD monitor op HD.. dat zal wel degelijk een stukkie mooier zijn verwacht ik..
Op beamer tov PAL tv wellicht nAUwelijks waarneembaar

Op 720p HDTV en een PAL breedbeeld CRT tv toch echt veel verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Djoekie schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:54:
Een opmerking en een vraagje:

Opmerking:
De originele Microsoft Media Center Afstandbediening werkt ook !!! Ik heb nog niet alles kunnen proberen maar ik kon iig door de menu's heen gaan en selecteren etc. Misschien iemand anders al geprobeerd een dvd te kijken met deze AB?

Vraag:
Ik heb de 26inch LCD-TV van Acer en ben NU al de video-output zat van de standaard kabel (gewoon tulp). Ik wil graag de HD VGA kabel kopen omdat deze mijn native resolutie ondersteund van 1280x768. Maar ik heb tevens een kenwood surround installatie die ik graag via een coax (tulp) wil aansluiten mbv die HD VGA kabel. Ik lees echter dat deze kabel een optische uitgang heeft :? . Terwijl op de foto's alleen twee tulp stekkers te zien zijn?

Wordt een van die tulp stekkers gebruikt om het 5.1 door te sturen of is er TOCH een optische uitgang?
de optische uitgang zit in de scart stekker zelf, die in de xbox gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:58
Ik heb speciaal Ninja Gaiden Black gekocht, die volgens de lijst compatible moet zijn.... nu heeft ie inderdaad de update gedownload via XBOXLive, maar de game komt als ik em start niet verder dan het XBOX logo?
Iemand enig idee of dit aan de disc ligt of aan de emulatie?
Heb al geprobeerd de gameinfo van het spel weg te gooien van de HDD, en ook heb ik cd gebrand met de updates die je kan downloaden voor backwards compatibility, maar beiden hielp niks. :|
Iemand anders een soortgelijk probleem?
Jade Empire werkt gelukkig vlekkeloos, maar wil Ninja Gaiden Black ook aan de gang krijgen...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:30:
[...]

de optische uitgang zit in de scart stekker zelf, die in de xbox gaat.
Was voor mij ook ff zoeken. Stond ook lekker duidelijk in de handleiding... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:35:
[...]

dan hoef ik dat kreng voorlopig niet tot dat ie gekraakt is, die saaie spellen zijn mij dat ding niet waard. Ik geil namelijk niet ALLEEN op graphics...wat wel totdat de ECHTE nextgen games er zijn ;)
Ga ergens anders lopen mieren. De games zijn next gen en games worden altijd beter in de loop der tijd als er langer op geprogrammeerd is. Huidige launch games zijn echter van een niveau die je op geen enkele console hebt gezien. Ook tov de PC zeker plussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb net een bug ontdekt in PGR3, of tenminste daar heeft het alles van weg. Vreemd gegeven: niet iedereen met wie ik het net uitprobeerde op Live heeft kan het reproduceren. Probeer anders maar eens. Start een PGR3 game (liefst op Live om het scenario gelijk te houden). Dan in de lobby een andere speler kiezen en op A drukken om zo de Gamer Card van die speler te kunnen zien. Er schuift dan van links af een Gamer Card scherm van die speler over het beeld. Als ik dat doe krijg ik het Gamer Card scherm met geen mogelijkheid weg en rest mij niets anders dan te rebooten. Dit fenomeen had een andere speler ook. Ben wel eens benieuwd of het echt een bug is.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer dan niet :?

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 03-12-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 22:02
My precioussssss... The ring of light!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.ichie.nl/hitmixer_setup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
vanavond es ff nba live 2006(full retail)gespeeld, weergaloos! Ik heb weinig gezien van framedrops, maar vind het echt een supergaaf spel, ook behoorlijk moeilijk, maar net mijn eerste wedstrijd gewonnen. Ook ff nfs demo gedownload, die vind ik ook verbazend goed, maar denk erover om pgr3 te gaan aanschaffen, racen in zulke gave graphics heeft echt wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 09:38

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hitmixer schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:56:

[afbeelding]
Kwijl.. :9~

Maaruh.. zet jij je laptop altijd op een woofer? Woofer is namelijk 1 grote magneet... lijkt me niet al te bevordelijk voor het behoud van je laptop.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hitmixer schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:56:

Afbeeldingslocatie: http://www.ichie.nl/hitmixer_setup.jpg
waarom heb je de speakers zo dicht bij elkaar staan, deze set kan minimaal 8 vierkante meter bestoken.
je moet de L en R spaekrs MINSTENS 1 meter verwijderd van het scherm plaatsen..

verder doet het setje het goed via optical? (ik heb hem namelijk ook, en ga nog de 360 aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:01:
[...]

Kwijl.. :9~

Maaruh.. zet jij je laptop altijd op een woofer? Woofer is namelijk 1 grote magneet... lijkt me niet al te bevordelijk voor het behoud van je laptop.
Haha idd, "Hoe kan het toch dat ik elke dag een lege C schijf heb?"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:03:
[...]

waarom heb je de speakers zo dicht bij elkaar staan, deze set kan minimaal 8 vierkante meter bestoken.
je moet de L en R spaekrs MINSTENS 1 meter verwijderd van het scherm plaatsen..

verder doet het setje het goed via optical? (ik heb hem namelijk ook, en ga nog de 360 aanschaffen)
Hebben jullie Z-5500's ook last van de welbekende plopjes bij inschakelen andere apparaten op het electriciteitsnet? Of probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
Haha... dat ding heeft er maar heeeeeeel even opgestaan hoor... terwijl de speaker UIT staat... hehe.. alleen ff voor het plaatje :+

En ja, optical is echt super met dat ding... En jah, het klopt dat ik die speakers verder uit elkaar moet hebben... moet nog een paar gaten in de muur boren; komt voor elkaar hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:05:
[...]

Hebben jullie Z-5500's ook last van de welbekende plopjes bij inschakelen andere apparaten op het electriciteitsnet? Of probleemloos
ja het inductie probleem is wel irritant :/ ik heb zelf nog een surge master gehaald, maar mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:05:
[...]

Ja, waardeloos... ik zit op een volstrek gescheiden electriciteits groep van de rest van het huis, z5500 is geaard... en nog steeds die fucking irri KLIKKKK als iemand beneden het licht aan doet... Blij dat ik niet de enige ben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hitmixer schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:06:
Haha... dat ding heeft er maar heeeeeeel even opgestaan hoor... terwijl de speaker UIT staat... hehe.. alleen ff voor het plaatje :+

En ja, optical is echt super met dat ding... En jah, het klopt dat ik die speakers verder uit elkaar moet hebben... moet nog een paar gaten in de muur boren; komt voor elkaar hoor ;-)
kan je hem dan ook via 6 channel direct doen? of wat voor modes, als je op de console van de 5500 optical insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Exar_Kunn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:35:
Ik heb speciaal Ninja Gaiden Black gekocht, die volgens de lijst compatible moet zijn.... nu heeft ie inderdaad de update gedownload via XBOXLive, maar de game komt als ik em start niet verder dan het XBOX logo?
Heb al geprobeerd de gameinfo van het spel weg te gooien van de HDD, en ook heb ik cd gebrand met de updates die je kan downloaden voor backwards compatibility, maar beiden hielp niks. :|
Jade Empire werkt gelukkig vlekkeloos, maar wil Ninja Gaiden Black ook aan de gang krijgen...
Vandaag ook al een klant aan de lijn gehad met hetzelfde probleem dus ik denk dat de emualtor nie zo goei is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:38:
Ik heb een core edition, en wil graag apart de harddisk kopen, maar kan deze in geen enkele winkel vinden...what's going on?? is dat overal zo ofzo? Wanneer komen die dingen in de schappen??

Enne, kan je via Live-silver al speelbare demo's downloaden ??
Zijn er een beetje weinig van besteld dag 1 schat ik zo en ze zijn naar mijn toko iig weer afgestuurd maar vandaag niet uitgeleverd :( (klote DHL) dus ik verwacht dat ze volgende week overal wel weer liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft die Aiwa UZ-US501 speakerset nu exact gekocht voor aan de 360 en hoe klinkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:23:
[...]

You're welcome ;)

Ben benieuwd naar je ervaringen met deze set! Ziet er niet alleen leuk uit, moet ook nog top klinken, de bass wel op 25% zetten ofzo want standaard instelling is nogal veel bass heb ik me laten vertellen ;)

Edit: oeps foutje dacht dat je de Z-5500 had gekocht op mijn post, maar 't is dat Aiwa setje geloof ik geworden.

Hoe dan ook, nog steeds benieuwd naar de ervaringen ;)
Nou, ik heb 'm alleen nog via analoge aansluiting kunnen testen. Zowel bij vga-kabel als bij de speakerset zelf zat de optische link-kabel niet bij, oeps.

Vergeleken met mijn oude 2-speaker setup (versterkte PC speakers, met middentonen speaker en een tweeter) valt het op dat de hoge tonen van de Aiwa helaas vrij afwezig zijn :( Vooral de middentonen zijn sterk aanwezig. Ik merkte het tijdens het gamen niet zo, totdat ik dus muziek via de PC ging vergelijken met de aiwa en de oude speakers. Gerommel met de instellingen hielp niet.

De bas is uiteraard meer aanwezig dan bij de oude speakers, dat zit wel goed.

Het setje is best luxe uitgevoerd verder. USB audio, dus geen geluidskaart nodig op je PC, afst. bediening, en een lcd display. Maar denk dat ik 'm toch maar terugbreng vanwege die hoge tonen, en een setje uitzoek wat center/front speakers heeft waar echte tweeters inzitten.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:19:
[...]

Nou, ik heb 'm alleen nog via analoge aansluiting kunnen testen. Zowel bij vga-kabel als bij de speakerset zelf zat de optische link-kabel niet bij, oeps.

Vergeleken met mijn oude 2-speaker setup (versterkte PC speakers, met middentonen speaker en een tweeter) valt het op dat de hoge tonen van de Aiwa helaas vrij afwezig zijn :( Vooral de middentonen zijn sterk aanwezig. Ik merkte het tijdens het gamen niet zo, totdat ik dus muziek via de PC ging vergelijken met de aiwa en de oude speakers. Gerommel met de instellingen hielp niet.

De bas is uiteraard meer aanwezig dan bij de oude speakers, dat zit wel goed.

Het setje is best luxe uitgevoerd verder. USB audio, dus geen geluidskaart nodig op je PC, afst. bediening, en een lcd display. Maar denk dat ik 'm toch maar terugbreng vanwege die hoge tonen, en een setje uitzoek wat center/front speakers heeft waar echte tweeters inzitten.
Tja voor 59 Euro zal er ergens een kleiner manco zitten natuurlijk. Maar hoge tonen vrij afwezig klinkt wel minder idd. Wel veel opties erop idd, DTS, Dolby Prologic II etc. en optische ingang. Wat is een setje wat als eerst volgende deze opties heeft? Ik ken 'em niet... Zoek nu een set voor aan de oude xdoos die op termijn voor de 360 dienst kan doen als die eens hier in huis komt te staan

Iemand anders die het setje via optische kabel aan de 360 heeft weten te knuppen met wat info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:29:
[...]

Tja voor 59 Euro zal er ergens een kleiner manco zitten natuurlijk. Maar hoge tonen vrij afwezig klinkt wel minder idd. Wel veel opties erop idd, DTS, Dolby Prologic II etc. en optische ingang. Wat is een setje wat als eerst volgende deze opties heeft? Ik ken 'em niet... Zoek nu een set voor aan de oude xdoos die op termijn voor de 360 dienst kan doen als die eens hier in huis komt te staan

Iemand anders die het setje via optische kabel aan de 360 heeft weten te knuppen met wat info?
Ik denk dat je er bij het gamen of films kijken geen last van hebt. Zolang het geluid dan maar rondom is en een beetje leuke bas heeft. Hoge tonen zijn daar niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar_Kunn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:35:
Ninja Gaiden Black werkt hier perfect op de 360, en een erg scherp beeld op een 82cm CRT TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
gewoon en optische kabel kopen (ik heb hem al maar gebruik hem niet)
ik ben nou al zo op-gehyped over de 360 dat ik hem echt moet aanschaffen, ik hooop da tik genoeg geld heb bij de volgende shipment.

edit:
zien de ouder spellen er ook beter uit op de 360? leek me wel leuk om Jade Empires te spelen. (ik heb nooit een xbox 1 gehad)

[ Voor 26% gewijzigd door Bulls op 03-12-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kreeg hem om 21.00 met de post ( via BS ).
1 woord GEWELDIG. zeker wel next-gen.
Maar dat ding maakt me een tering herry niet normaal meer, hij staat los op mijn buro in de ruimte is het 19 graden en als ik in het dashboard zit is het echt ERG ( ik ben wat gewend met me dual Xeon ) als ik via media connect foto's of mp3 laad word de naverbrander gestart lijkt het wel.
Als ik ga gamen word je gek.... das toch niet normaal toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je pc met xp en de 360 samen konden werken?
Als ik mn xbox aan mn router plug, loopt mn pc vast en mn xbox krijgt geen internetconnectie... :'(

Wou ik dus net vandaag ff mn live accountje ophalen voor op mn 360, valt dat ook weer s in duigen :'(
Pc blijft hangen (moet zelfs nog s mn stekker naar mn router eruit halen, in veilige modus opstarten, herstel punt laden, opnieuw opstarten en dan weer mn kabel erin proppen)... lekker vaag allemaal :?
Heeft iemand hetzelfde probleem of heeft dit gehad? :?

En nog ff een vraagje: heeft iemand ook het probleem dat zn box frames laat droppen? Als ik bijv. Kameo (jajaja, het ziet eruit als een wijve spel maar dat is het zeker niet) draai en ik kijk naar het voorfilmpje dropt mn box als een gek een zooi frames, hoewel het tijdens het spelen gewoon allemaal soepeltjes verloopt... iemand ook zulke "problemen"?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Nou ik heb mijn nieuwe Xbox 360 voor nog geen 30 min kunne gebruiken :D !. Meteen na het aanzetten van de Box een '' Grijs Scherm " dus een dikke vastloper, na een restart de wel bekende 3 rode lichtjes die duidde op een '' Hardware Failure '' ......( Volgens tech site MS )
Daarna heeft ie het een paar keer gedaan maar na ong. 10-15 min gebruik loopt het systeem weer vast. En wat ook zo raar is is dat de Xbox 360 vrij warm wordt maar de fans niet harder gaan draaien !.
Terwijl ik van andere gebruikers hoor dat dit wel de bedoeling is !.....pffff... :(

Meer dan €600,- uitgeven voor noppes :r .....ach jah nu kan ik 2 weken w8ten op een nieuwe :X :'(
Heb hem bij de Dixons gehaald en daar zeiden ze dat ze een nieuwe levering krijgen over 2 weken, of kan ik beter MS zelf bellen ?...

Ongelofelijk klote dit want ik had me zo verheugd op PGR 3 en Perfect Dark Zero !

GvD ! :| :X 8)7 :(

[ Voor 52% gewijzigd door Fusion_XT op 03-12-2005 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat sucked zeker ja... ik begin nu toch wel een beetje me twijfels te krijgen over het hele 360 plan van MS. Hebben ze eigenlijk alles niet TE snel willen doen?
Sommige mensen hebben gewoon een boutkast gekregen, sommige noobs krijgen m niet op live aangezien de 360 conflicten vertoont met de pc (zoals bij mij :+ ), ik zie duidelijke framedrops bij Kameo enz.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 11:39
even applause voor de 360 controller. heb m voor mn pc gehaald, werkt perfect. nfs:mw ondersteunt hem supers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:14:
Ok, dat sucked zeker ja... ik begin nu toch wel een beetje me twijfels te krijgen over het hele 360 plan van MS. Hebben ze eigenlijk alles niet TE snel willen doen?
Sommige mensen hebben gewoon een boutkast gekregen, sommige noobs krijgen m niet op live aangezien de 360 conflicten vertoont met de pc (zoals bij mij :+ ), ik zie duidelijke framedrops bij Kameo enz.
De framedrops bij Kameo kun je toeschrijven aan het programmeerwerk en niet aan de hardware/360 zelf natuurlijk

Vergeet niet, er zitten altijd mindere exemplaren bij electronica. Op iedere zoveel apparaten vallen er altijd een paar uit. Ik zeg maar zo, negatieve berichten worden sneller geventileerd dan positieve. Het belangrijkste is denk ik, hoe en hoe snel MS deze mensen met een probleemdoos weer op weg helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog steeds zeggen dat het beeld me niet scherp overkomt via VGA op monitor. Net alsof ik op 1024x768 zit te spelen zonder AA. Overigens viel mij op dat PGR3 redelijk wat popup heeft(kijk maar eens met de buitencamera postitie een paar keer nog voren en dan weer naar achteren. Irritanste moet toch wel de extreme blur in het beeld zijn bij splits-screen multiplayer, ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar ja, dan zal dat het geval zijn...
Maaruh heb je nog wat advies over het retrieven van een xbox live account naar de xbox 360?
Heb ik daar nog xtra dingen voor nodig of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ninja Gaiden (Black) werkt idd niet op de Xbox360.
Hier hebben veel meer mensen (wereldwijd) last van.

Misschien ligt het aan de instellingen?
Ik heb hier een normale 4:3 TV en de instellingen van de xbox360 staan hier ook op.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamarinde schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:50:
Ninja Gaiden (Black) werkt idd niet op de Xbox360.
Hier hebben veel meer mensen (wereldwijd) last van.

Misschien ligt het aan de instellingen?
Ik heb hier een normale 4:3 TV en de instellingen van de xbox360 staan hier ook op.
Als je een paar posts naar boven gekeken had dan kon je lezen dat Ninja Gaiden Black hier perfect werkt op de 360 met erg goede graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Laatst online: 18-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:54:
[...]

Als je een paar posts naar boven gekeken had dan kon je lezen dat Ninja Gaiden Black hier perfect werkt op de 360 met erg goede graphics.
Bij mij dus niet. Ik kom niet eens verder dan het Xbox boot logo

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
TheRitz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:50:
Ik heb net een bug ontdekt in PGR3, of tenminste daar heeft het alles van weg. Vreemd gegeven: niet iedereen met wie ik het net uitprobeerde op Live heeft kan het reproduceren. Probeer anders maar eens. Start een PGR3 game (liefst op Live om het scenario gelijk te houden). Dan in de lobby een andere speler kiezen en op A drukken om zo de Gamer Card van die speler te kunnen zien. Er schuift dan van links af een Gamer Card scherm van die speler over het beeld. Als ik dat doe krijg ik het Gamer Card scherm met geen mogelijkheid weg en rest mij niets anders dan te rebooten. Dit fenomeen had een andere speler ook. Ben wel eens benieuwd of het echt een bug is.
Bij mij gebeurde idd hetzelfde. Ook met een online carreer en dan quick race. Ik zat
te wachten totdat de game starte en zat wat gamer profiles te bekijken, en toen was
hij de info ook aan het laden, maar alles bleef grijs, hij ging geen pictogrammen inladen,
en ik kon het met ook geen mogelijkheid wegkrijgen. Rebooten was dan ook de enigste
optie om weer te kunne spelen. Hopelijk snel een patch *kuch*

[ Voor 5% gewijzigd door Neejoh op 03-12-2005 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:38
Ik ben toch wel erg blij met mijn console... Sinds 10 uur staat hij aan en nog geen enkel probleem ondervonden wat betreft hardware. PGR3 ziet er echt super uit op 107 non HD plasma en de controller is in 1 woord perfect.

Krijg alleen MCE nog niet aan de praat.. Kom heel ver, maar bij het laaste stapje geeft de xbox aan dat de PC de boel blokkeerd. Ligt waarschijnlijk wel ergens aan een firewall ofzo.. morgen maar weer verder proberen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Voor de mensen met een externe usb hdd, hier een aantal handige tips voor meer ruimte op je xbox360

http://www.llamma.com/xbo...%20Hard%20Drive%20Mod.htm

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 20:19
Wie helpt me, ik kan krijg mijn Xbox 360 niet aangesloten op mijn Windows MCE 2005 PC :'(

De PC ziet de xbox niet (laatste test failed steeds) kan de xbox ook niet pingen, live en inet werken wel gewoon. :/

Wil ff een HD filmpje kijken, iemand een id, vast al voorbij gekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ff voor gezeten en ja hoor ik heb mn xbox live eindelijk op mn 360 _/-\o_

voor de mensen die me echt toe willen voegen (omdat ze bijv. geen vrienden hebben), mijn gamertag is Bizkid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 05-10 12:16

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou na dit allemaal gelezen te hebben , ga ik toch twijvelen over deze Xbox.. Ik heb nu de oude xbox grijs gespeeld (wel omgebouwd) Ik deed er anders niet veel meer mee. Nu dus wel... Ik vraag me dus af of het nu al loont om een 360 aan te schaffen , vind 399 geen kattepis.. Moet ik effe wat bij verdienen in de avond uurtjes. Een week ofzo. :S maarja... Dan heb ik alleen de box en geen spelen erbij... Of kunnen mijn xbox 1 spelen ook op deze gave rammel MS bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Stronkie schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 03:00:
Nou na dit allemaal gelezen te hebben , ga ik toch twijvelen over deze Xbox.. Ik heb nu de oude xbox grijs gespeeld (wel omgebouwd) Ik deed er anders niet veel meer mee. Nu dus wel... Ik vraag me dus af of het nu al loont om een 360 aan te schaffen , vind 399 geen kattepis.. Moet ik effe wat bij verdienen in de avond uurtjes. Een week ofzo. :S maarja... Dan heb ik alleen de box en geen spelen erbij... Of kunnen mijn xbox 1 spelen ook op deze gave rammel MS bak :)
Sommige wel, sommige niet... Maar de gene die het wel zouden doen blijken het soms niet te doen :/

Xbox 1 was mijn eerste console, maar moet zeggen dat ik tot nu toe méér dan tevreden ben over de 360 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Neejoh op 03-12-2005 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onedutch
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 11:24
Hi,

De Xbox staat bij ons in de woonkamer, bij het spelen van COD2 komt er erg veel lawaau van het apparaat. Nu lees ik in de thread 2/3 andere mensen die dit ook hebben,

Vraag 1
Maakt bij iedereen de Xbox meer geluid bij b.v. spelen van een spel t.o.v. het bekijken van een DVD?

Vraag 2
Wat zou de norm moeten zijn dat het geluid van de Fans en Loopwerk "Teveel" is ?

Kan mij erg moeilijk voorstellen dat DE entertainment machine die in veel woonkamers moet komen te staan zoveel lawaai maakt. Onze senseo is nog stuller dan de Xbox 360. Dit is voor mij een erge teleurstelling, ik wil de Xbox ook erg graag als medie extender gebruiken, en herrie is dan het laatste wat ik wil.

Groetje Tukker Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Mijn ervaringen ff snel dan (ik speel op een philips 82cm PP met advance Scart RGB):

Heb project gotham 3 en kameo en PES5 (xbox) en het werkt allemaal geweldig! beeld kwaliteit is gewoon super, het is een geweldig mooi apparaat en ik vind dat MS het super voor elkaar heeft.

Wat ik me alleen afvroeg; ik heb een wireless adapter. Speel Pes5 en PGR3 zonder enige lag (echt top) maar het downloaden van demo's gaat enorm langzaam... Iemand een idee waar ik snelheid in dat apparaat kan checken van mijn wireless connection? (heb een chello classic abonnement en haal op mijn pc 500kb en met draadloze laptop van mijn vriendin 400 kb, terwijl die veel verder weg staat van router dan xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 06:23

Phydomir

Dennis

Nou. Sinds gisteravond 18 uur staat ie hier dan ook. Heb er alleen nog geen 10 minuten op gespeeld :+

Maar ja, dat ga ik vanaf nu maar eens even inhalen :) Eerste indruk is erg goed moet ik zeggen.

MCE Extender even getest, dat werkt ook direct. Alleen dus echt geen avi support :'( Nu maar hopen dat er een update voor komt.

Mochten mensen om wat voor reden dan ook mij willen toevoegen aan hun friends list, mijn gamertag staat in m'n sig.

[ Voor 39% gewijzigd door Phydomir op 03-12-2005 08:35 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 17:25

TdV

Kameo framedrops tijdens de filmpjes heb ik ook; met haperend geluid aan toe soms maar de game zelf werkt probleemloos. De fans zijn vrij luid ja; er zit een irritant snerpend geluid in, daarbij is het ook nog eens een lekkere straalkachel, dat wordt lachen deze zomer. Deze console is zeer zeker te vroeg uitgebracht.

Overigens functioneert hij verder wel erg goed. Geen hangers nog, goede controllers die het beste zijn sinds de wavebird van nintendo, scherpe beelden. Live werkt tot nu toe 100%; hij maakt zelf een poortmapping aan via uPnP in de router en download op gemiddeld 300kb/s. Ook leuk dat je je eigen muziek tijdens het spelen kan opzetten, Nightwish bij PGR bijvoorbeeld past wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
mitchel schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:12:
Ik weet niet of ze op veel plaatsen al weg zijn maar:

ik zag dat ze bij de e-plaza in Weert nog 6 premium stuks hadden. Ligt 15 min van Eindhoven met de trein.
Ja, hebben ze nog wel, maar alleen voor pre-orders. Net maar even gebeld.. zou wel leuk zijn als ik toch nog een premium pakket kon regelen ipv mijn core..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:49

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Fusion_XT schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:03:
Nou ik heb mijn nieuwe Xbox 360 voor nog geen 30 min kunne gebruiken :D !. Meteen na het aanzetten van de Box een '' Grijs Scherm " dus een dikke vastloper, na een restart de wel bekende 3 rode lichtjes die duidde op een '' Hardware Failure '' ......( Volgens tech site MS )
Daarna heeft ie het een paar keer gedaan maar na ong. 10-15 min gebruik loopt het systeem weer vast. En wat ook zo raar is is dat de Xbox 360 vrij warm wordt maar de fans niet harder gaan draaien !.
Terwijl ik van andere gebruikers hoor dat dit wel de bedoeling is !.....pffff... :(

Meer dan €600,- uitgeven voor noppes :r .....ach jah nu kan ik 2 weken w8ten op een nieuwe :X :'(
Heb hem bij de Dixons gehaald en daar zeiden ze dat ze een nieuwe levering krijgen over 2 weken, of kan ik beter MS zelf bellen ?...

Ongelofelijk klote dit want ik had me zo verheugd op PGR 3 en Perfect Dark Zero !

GvD ! :| :X 8)7 :(
Same here.
Ik heb ook steeds vastlopers. Ik dacht eerst dat het aan het spel lag. Maar bij andere spellen loopt hij ook vast.
Ik baal ontzettend, het weekendje gamen gaat helaas niet door :'( :(

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Daarom wacht ik nog even met de aanschaf van de xbox360. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ik heb geen last gehad van vastlopers, heb vrijwel alle demos van live gedwonload en uitgespeeld, halo 2 zitten spelen etc et c. Verder maakt hij niet meer herrie dan mijn oude xbox. Console en voeding worden nauwelijks warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:39
kiddyl schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:35:
[...]

Met XP Pro kan je het programma Media Connect 2.0 gebruiken. Je kan dan alleen muziek en foto's sharen en geen film materiaal. Als je de netwerk instellingen goed hebt moet het geen probleem zijn om Media Connect aan de praat te krijgen. Als Live werkt dan werkt Media Connect ook.
Live werkt nu wel weer... heb IP maar op handmatig gezet op mijn console...
maar media connect niet, in media connect zie ik wel de xbox360 (althans dat geeft ie aan) maar de xbox ziet mijn pc niet. heb firewall al uitgezet enzo. moet ik op de router soms wat poorten opengooien?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:49

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Het probleem is trouwens opgelost.
Oplossing: neem de HDD los terwijl de xbox aanstaat.
En plaats hem weer terug.
Hij reset zichzelf en dan is het probleem voorbij.

Misschien is het handig om dit in de startpost te zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Zondagskindje op 03-12-2005 09:40 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel op de "XBOX 360 second edition wireless and quiet + forza motorsport 2" pack voordat ik naar de winkel struin. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomsouren
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik vind dat xbox live soms nogal traag is. Ik heb een versatel 20MB internet vebinding maar downloaden van spellen gaat niet echt super snel. Ik heb hem via wireless aangesloten. Ik heb ik erg hoge ping tijden waardoor ik er soms uitknal. Heeft iemand hier is oplossing voor of hebben meerdere mensen dit probleem?

En het geluid wat ie produceert is naar mijn idee ook iets teveel.

Verder is die 360 echt wel SUPER. Speel al de hele tijd COD2 aan 1 stuk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomsouren schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:02:
Ik vind dat xbox live soms nogal traag is. Ik heb een versatel 20MB internet vebinding maar downloaden van spellen gaat niet echt super snel. Ik heb hem via wireless aangesloten. Ik heb ik erg hoge ping tijden waardoor ik er soms uitknal. Heeft iemand hier is oplossing voor of hebben meerdere mensen dit probleem?

En het geluid wat ie produceert is naar mijn idee ook iets teveel.

Verder is die 360 echt wel SUPER. Speel al de hele tijd COD2 aan 1 stuk door.
Vind je het gek als iedereen op Xbox live zit te downloaden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij persoonlijk wordt die echt totaal niet warm en maakt die dan ook totaal geen geluid van de fans. Enige momenten dat die geluid begint te maken zijn wanneer de dvd-speler begint te draaien, dat geluid vind ik harder dan gewenst. Hoe is dat bij anderen?

Voor mensen waarbij die veel geluid gemaakt; wel gewoon kritisch zijn. MS is altijd super netjes geweest in zijn service, dus schroom vooral niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bug in PGR3; tijdens een race ging ik naar photo mode, foto gemaakt, terug naar race: gevolg: de hud was helemaal weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:52
haastige spoed is zelden goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
BlowFish schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 02:26:
Wie helpt me, ik kan krijg mijn Xbox 360 niet aangesloten op mijn Windows MCE 2005 PC :'(

De PC ziet de xbox niet (laatste test failed steeds) kan de xbox ook niet pingen, live en inet werken wel gewoon. :/

Wil ff een HD filmpje kijken, iemand een id, vast al voorbij gekomen ?
We hebben dus blijkbaar hetzelfde probleem... Wat voor router heb je??
Ik las vannacht wel dat bij Linksys een firmware update zou kunnen helpen. Straks maar eens proberen.

Ik zat ook te denken aan het de werkgroep waar mijn PC inzit, maar dat kan je nergens instellen op de Xbox

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 03-12-2005 10:51 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik in de regio Den Haag een HDTV kabel en harde schijf kan kopen? Ik moet het helaas met de Core edition doen, maar wil graag een keer HD content op mijn plasma zien. Sommige met een Premium pakket zullen de HD kabel niet eens echt gebruiken als ze een normale t.v. hebben. Dus ruilen met een bonus kan natuurlijk ook... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/1179/pgr30bu.th.jpg

Ik ben helemaal weg van PGR3 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:19:
Nou ik heb hem net ook aangesloten...RGB Scart op Philips breedbeeld matchline.

Prima beeld..PGR3 gespeeld.. vind de kleur rood wel erg rood van de auto's...weinig reflectie...wat mij stoort als je begint met de solo career is dat bij die begintracks in london welke overdag in de zonneschijn zijn je stukken van de track hebt die vrij donker zijn je gaat de bocht om en dan wordt het beeld weer lichter.

Is elke keer op hetzelfde stukje in de track dus lijkt mij verder geen hardware probleem.

Meer mensen op gevallen??

Hij blijft verder erg koel na 1 uur spelen, zowel apparaat als voeding en geluid valt inderdaad mee...wat meer herrie tijdens spelen van game, maar met mijn DD5.1 flink open hoor je dat niet.
Je hebt gelijk, ook ik merk dat er 1 stukje van de track wat donkerder wordt en dan op eens weer vol licht als je er voorbij rijdt. Denk een licht/schaduw bug :?

Voor de rest... I O+ my xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
De gamers van GoT:

PWM
DadJ
Diaboluzzz
S2S
PeterLosseSchoe
hrez
Geengrenzuh
LopeZ
curry684
ID83
fulgore
TheVisionMaster
Koffiezuiper
matthijst
Black-Hole
Atmoz
RickGoodHart
Tamarinde
Phusebox
WSaeNoTSoCK
Royal S
Macer
Banjy
Jolige_Joffer
AM-PM
OcNewB
RamirezReturns

Met dank aan PWM :P

[ Voor 15% gewijzigd door curry684 op 03-12-2005 12:54 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zet me er maar bij..

Macer77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 21:52
En als we dan toch bezig zijn ;-)

Banjy NL

Echter nog even reagerend op mensen hierboven met MCE 2005 problemen, ik heb het dus ook. In de laatste fase van setup gaat het fout. Echter kan ik wel images en audio streamen vanaf me pc (windows xp, connect) maar media center krijg ik nog niet werken. Misschien te maken met het feit dat ik geen goedgekeurde tv kaart heb??? Maar ja waarom het dan in de laatste fase fout gaat... :S

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kan iemand hier eens uitleggen of ik iets speciaals moet instellen op mijn router om media connect aan het werken te krijgen?

heb alles al geprobeerd... :( DMZ op pc ingesteld, poorten vrijgegeven, firewall uit, windows firewall uit, virusscanner uit, antispyware uit

lekker handig dat media connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Zijn er eigenlijk mensen die PGR3 bij GCshop hebben besteld? En deze al ontvangen hebben? Vandaag is de TPG langs geweest maar geen Spel op de deurmat!!! :( Nu maar hopen dat hij maandag komt en tot die tijd me maar vermaken met Amped 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolige_Joffer
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Zet mij er dan ook maar bij Jolige Joffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik mag er ook best bij hoor, Your Arsonist. Misschien is er een Tweaker zo gek om een keer een siteje met een databaseje te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Jolige_Joffer schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:52:
Zet mij er dan ook maar bij Jolige Joffer
En mij :

ElitE 4a MarinE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK voeg mij ook maar toe Beowulf80 heb wel alleen nog maar PD0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Vraagje aan alle X360 gebruikers, hebben jullie ook problemen met het afspelen van een DVD dat het beeld stotterend loopt en na een paar keer opnieuw starten het wel gewoon doet??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:48:
kan iemand hier eens uitleggen of ik iets speciaals moet instellen op mijn router om media connect aan het werken te krijgen?

heb alles al geprobeerd... :( DMZ op pc ingesteld, poorten vrijgegeven, firewall uit, windows firewall uit, virusscanner uit, antispyware uit

lekker handig dat media connect
Ik las ergens dat je geen router moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:10
Ik zat met het uitstellen van Oblivion al te twijfelen of ik het apparaat nog wel aan zou schaffen, maar nu ik 600,- voor een Premiun, scartkabel en twee games heb uitgeteld vraag ik me helemaal af of de lol die ik er aan beleef de grote uitgave nog wel rechtvaardigd. (mooie bijkomstigheid: de krant wil ook weer een jaarlijkse bijdrage van 285,- van me hebben :X) Vrees alleen dat de winkel een keurig uitgepakte xdoos niet zomaar meer terugneemt.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dutchman! schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:07:
Ik zat met het uitstellen van Oblivion al te twijfelen of ik het apparaat nog wel aan zou schaffen, maar nu ik 600,- voor een Premiun, scartkabel en twee games heb uitgeteld vraag ik me helemaal af of de lol die ik er aan beleef de grote uitgave nog wel rechtvaardigd. (mooie bijkomstigheid: de krant wil ook weer een jaarlijkse bijdrage van 285,- van me hebben :X) Vrees alleen dat de winkel een keurig uitgepakte xdoos niet zomaar meer terugneemt.
Verkoop je hem door he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 12:08

bAdmuTs

mAzE

Ik heb voor alsnog nergens problemen mee en hij speelt zelfs gekopieerde dvd's af :D

Vind het een zeer geslaagd apparaat, het ziet er naar mijn mening zelfs geweldig uit via composiet op een 72 cm crt scherm (ga vandaag wel een advanced kabel halen) _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door bAdmuTs op 03-12-2005 12:13 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
AM-PM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:53:
Ik mag er ook best bij hoor, Your Arsonist. Misschien is er een Tweaker zo gek om een keer een siteje met een databaseje te maken? :)
Dit weekend heb ik geen tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Curry zet mij er ook maar bij !

<table> <tr><td style="font-size:200%;font-family:garamond,verdana,arial,helvetica;font-style:italic">Royal S</td><td><iframe src="http://gamercard.xbox.com/Royal S.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe></td></tr> </table>

Edit: Hmm toch werkt het niet, wat doe ik verkeerd ?

[ Voor 53% gewijzigd door Royal op 03-12-2005 12:15 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:49
de advanced scart kabel, is die beter dan de standaart? die erbij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 12:08

bAdmuTs

mAzE

SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:15:
Als je een normale crt tv heb wel ja, als je een hdtv heb moet je de bijgeleverde kabel (als je een premium heb) gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 03-12-2005 12:20 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fantastisch gedaan Curry :) Ziet er geweldig uit _/-\o_

1 tip. Download van de Marketplace bij trailers een film over piloten die Rubber gaan verbranden met hun 747's. Ben de naam kwijt, maar zo staat het in de omschrijving. Hij's gratis en hij is: 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:15:
Wat is er eigenlijk "advanced" aan aan zo'n kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PWM's TIP van de dag! :)

Gebruik de feedback tool. In tegenstelling tot de oude Xbox, werkt de feedback tool realtime. Zijn mensen aan het schreeuwen, oneerlijk aan het spelen, verlaten ze voortijdig het spel? Gebruik die feedback tool. Diegene zakt dat vanzelf weg in de kerkers van Live, waar hij met dezelfde soort prutsers mag spelen :)

Vind je iemand fantastisch? Mij bijvoorbeeld? Maak hem je preffered player. Op die manier stijgt hij in je ranking, en wordt je vanzelf sneller bij hem in een game geplaatst.

@Curry, Misschien handig in de startpost?

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 03-12-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:02:
[...]

Ik las ergens dat je geen router moet gebruiken.
hoe moet ik dan online als ik geen router ertussen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 03-10 10:13
wrcveen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:20:
[...]

Wat is er eigenlijk "advanced" aan aan zo'n kabel?
wil ik ook wel eens weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:27:
[...]

hoe moet ik dan online als ik geen router ertussen heb?
:+

Er mag wel een router tussen :) Ehm, staat het niet in de MCE manual op www.teamxbox.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:32:
[...]

Er mag wel een router tussen :) Ehm, staat het niet in de MCE manual op www.teamxbox.com?
ga ik eens checken, maar na enkele andere fora te hebben gelezen ben ik er wel achter dat ik niet de enige ben met dit probleem...

gister belde ik de support erover dat ik muziek wilde delen: zeggen ze doodleuk: "ow kan dat dan met de xbox360?'"

nice job microsoft

update: ik zie alleen een tutorial voor mediacenter niet voor media connect

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik had problemen met Windows Media Connect. Hij zei dat het sharen niet gestart kon worden. Ik heb even in de Logboeken uitgezocht waar het aan ligt en een oplossing gevonden. Ik zal hem voor de zekerheid even posten, mocht iemand anders er problemen mee hebben:

Windows Media Connect kan de sharing service niet starten

Het kan mogelijk zijn dat je bij het starten van het programma de melding krijgt dat het programma niet correct is geïnstalleerd. Om het probleem op te lossen, doe je het volgende:

Ga naar Start/Uitvoeren. Vul hier in services.msc

In het Services venster zoek je naar SSDP Discovery Service. Klik met de rechter muisknop op deze Service en ga naar Eigenschappen. In het eerste tabblad staat een optie Opstarttype. Zorg dat deze staat ingesteld op Automatisch. Druk op OK. Klik nu nogmaals met de rechter muisknop op deze Service en druk op Starten.

Zoek nu in de services lijst naar Universal Plug en Play-apparaathost. Volg hier dezelfde procedure als bij de vorige service. Sluit het Services venster nu af. Druk in Windows Media Connect links op de knop Instellingen. Druk vervolgens op de knop Starten. Hij zou nu moeten werken.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Correctie.. ook bij mij maakt de xbox360 vrij veel lawaai tijdens het spelen van een spel vanaf dvd. Lijkt wel asof ie in overdrive ofzo gaat hahaha.
Ach ja, geluid maar wat harder zetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
PWM schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:32:
[...]

Ik heb die guide eens gelezen en weer een poging gewaagd: En BINGO!!! :D Echt heel stoer dit... Heb volgens mij precies het zelfde gedaan als ervoor, maar ja het werkt. Zooo blij.. Nu ff kijken of hij ook nog 5.1 sound door stuurt naar me Tuner.

Edit\ Vraagje: Hoe voeg je mappen toe waar de xbox 360 in mag zoeken naar content? Media Connect lijkt alleen voor plaatjes en geluid te zijn. Media center lijkt iets anders nodig te hebben...

Edit2\ Hij kan wel degelijk DRM content afspelen als je maar een License op je PC hebt staan en DD5.1 werkt ook perfect!!! Ik ben zo blij dit geeft zoveel nieuwe mogelijkheden. :D

[ Voor 31% gewijzigd door Banjy op 03-12-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Royal schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:13:
Curry zet mij er ook maar bij !

Edit: Hmm toch werkt het niet, wat doe ik verkeerd ?
Bijgewerkt... enne alleen crew heeft HTML-rechten ivm securityissues ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!