xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik kan je nu helaas niet in detail helpen omdat ik een paar grote demo's aan het dl ben.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
het gaat gewoon om xp pro, niet media centerkiddyl schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:28:
Als je op op het knopje voor 'Media Center' klikt dan zal hij hem nu niet vinden en kan je een setup doen. Vervolgens zie je een 8 cijferige code (opschrijven) en daarna een scherm waar je vooral niet door moet klikken.
Ik kan je nu helaas niet in detail helpen omdat ik een paar grote demo's aan het dl ben.
Ik heb hem nu net een beetje weggewerkt dus geen zin hem er weer af te trekkenlowfi schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:16:
Hoe lang is die component cable die je erbij krijgt? Ik wil hem zelf aan een beamer hangen maar die hangt 2.5 meter boven de grond ongeveer....
Over niet al te lange tijd krijg ik ook een andere av receiver waar ik hem in zou kunnen pluggen maar tot die tijd moet ik hem dus direct aan de beamer hangen denk ik.
Met XP Pro kan je het programma Media Connect 2.0 gebruiken. Je kan dan alleen muziek en foto's sharen en geen film materiaal. Als je de netwerk instellingen goed hebt moet het geen probleem zijn om Media Connect aan de praat te krijgen. Als Live werkt dan werkt Media Connect ook.Phusebox schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:31:
[...]
het gaat gewoon om xp pro, niet media center
en volgens de support lijn kan je alleen sharen als er geen router tussen zit?
En je oude x-box controller?
thnx
david
Verwijderd
met draad wel maar de oude weet ik nietDavidita schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:38:
Kan je als je de primieum versie hebt gekocht ook controllers met draad erop aansluiten?
thnx
david
Ja, 2 aan de voorkant 1 aan de achterkant.Davidita schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:38:
Kan je als je de primieum versie hebt gekocht ook controllers met draad erop aansluiten?
thnx
david
Nee.
[ Voor 7% gewijzigd door AM-PM op 02-12-2005 18:43 ]
lekker dan... support is ook zwaaaaar beneden de maat
Geen idee, ik kom nog gewoon op Live! hoor? Intern probleempje?Phusebox schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:44:
feest... 1 uur kunnen spelen, nu werkt xbox live niet meer, kan geen media connect gebruiken... en dat uit het niks...
Ik heb me 2 weken geleden bedacht, en 'm toch maar niet gepre-ordered (ik had nog een adresje in Amersfoort
Verwijderd
Ze gaan toch niet stoppen voordat iedereen zn 360 binnen heb?slik(?!)
Verwijderd
Ander meevallertje kwam bij de mediamarkt, zag daar zon wireless bridge voor maar 40 euro liggen. Het is overigens al meerdere keren in dit topic gemeld maar ook bij de MM in Alkmaar was dit dus het geval. Gelijk gekocht natuurlijk.
Een korte mening over de 360. Pgr3 is geweldig, leuk dat je nu na elke race kan zien hoe goed je het doet tov de rest van wereld. Dashboard is ook enorm verbeterd. Ben daar nu volop demo's aan het downloaden, heb op dit moment namelijk alleen nog pgr. Dat komt. omdat ik nog steeds zit te twijfelen tussen Condemned, pd0 of kameo.
Over het media center, helaas moet ik ook bevestigen dat divx niet werkt. Op de pc (in media center) doen ze het perfect, maar op de 360... nee hoor.
mja ik ga weer verder game
Kwam trouwens ook nog een klant om 4 uur vanmiddag naar dat ding vragen en toen hij hoorde dat ze uitverkocht waren keek hij nogal verbaasd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 4% gewijzigd door AM-PM op 02-12-2005 19:05 ]
Ik heb ook nog steeds niets.. hoop hem toch nog te krijgen maar de minuten tikken weg..Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:00:
gggrrrr ik wacht ook nog steeds op me bart smit bestelling.... ze rijden tot half 10 ja.
Ze gaan toch niet stoppen voordat iedereen zn 360 binnen heb?slik(?!)
weinig tot niks..
Als dat beide niet werkt zou ik mijn netwerk is na gaan lopen:_)Phusebox schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:44:
feest... 1 uur kunnen spelen, nu werkt xbox live niet meer, kan geen media connect gebruiken... en dat uit het niks...
Maar de voeding schijnt nog een ledje te hebben die groen of oranje kan branden. Dus als groen betekend dat alles goed is, zal oranje vast betekenen dat er iets niet goed is.PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:07:
[...]
Ja, de ring of light geeft de foutmeldingen:
2 x groen links
2 x groen rechts
Groen knipperend
Rood knippert boven
Rond knippert onder
etc.
Dat staat allemaal voor een aparte foutmelding
[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 02-12-2005 19:14 ]
Verwijderd
fijn om te horen dat nog iemand zo een tikkede spanning hebdidio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:09:
[...]
Ik heb ook nog steeds niets.. hoop hem toch nog te krijgen maar de minuten tikken weg..
Wil je ook ff hier melden als je m heb?
m.a.w screens willen we zien, kunnen we een klein beetje mee genieten
p.s. mijn xbox360 wordt echt vrijwel niet warm, tijdens gamen en is vrij geruisloos (ook de voeding). Mijn oude xbox maakte meer herrie.Tot nu toe 6 uur achter elkaar aangestaan zonder problemen. Ook wat BC games gespeeld halo 2 + alle maps gedownload.
[ Voor 6% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 19:17 ]
Ik denk gewoon dat de servers overbelast zijn.AM-PM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:04:
Ik heb trouwens een irritant probleem met de download manager. Vanmiddag een uur lag-loos met Koffiezuiper zitten spelen maar als ik de demo van Kameo wil downloaden gaat ie hondstraag. Die downloadmanager vind ik sowieso slecht (disconnect om de minste of geringste reden zoals het aansluiten van een MP3 speler of het kappen met voicechatten). Maargoed, downloaden gaat traag terwijl ik max 500 kilobyte/sec aankan en hij dus binnen zou moeten vliegen. Nu is ie niet vooruit te branden.(poorten staan open als het goed is)
Andere mensen schijnen er minder problemen mee te hebben maar het zou aan het tijdstip kunnen liggen. Ik download nu de demo van een arcadegame, schiet niet op. /me AM-PM wil gewoon Xboxenmagnifor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
[...]
Ik denk gewoon dat de servers overbelast zijn.
Heb ik mn LCD-TV net gehaald, Wireless controller en Games besteld, heb ik nog geen Xbox360
Ik ga iemand vermoorden.
[ Voor 10% gewijzigd door Pubbert op 02-12-2005 19:21 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
zeker wel indrukwekkend maar t is donker en dan flits ik t beeld op de beamer weg.. schiet niet zo op nu.. lekker racuhhhh.harryvos schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
Ik had me daar toch een zooi screenshots verwacht vandaag, of iedereen heeft het te druk met gamen of het is niet zo indrukwekkend als verwacht![]()
m.a.w screens willen we zien, kunnen we een klein beetje mee genieten
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
---
Volgens mij is het niet echt bevoordelijk voor de beeldkwaliteit om component door te lussenNeejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:32:
[...]
Ik heb hem nu net een beetje weggewerkt dus geen zin hem er weer af te trekkenMaar volgens mij was hij geen 2,5 meter lang, wat opzich niet zo'n groot probleem is want je kan natuurlijk een heel simpel verlengstukje halen.
Ik ga morgen ff kijken hier in de mediamarkt (zwitserland) mss is ie daar nog niet uitverkocht
Ik zit nu bij die vriend en hij wil zich aanmelden voor xbox-live maar hij heeft de primieum versie dus met 1 maand gratis gold op proef. Bij de aanmeldings procedure stuit hij op het keizen van een lidmaatschap.
1. Pre-paid
2. Gold maand
3. Gold 3 maanden
4. gold jaar
5. silver
Welke van deze moet hij nemen want wij komen er niet uit er zit voor zover wij weten geen pre-paid kaart bij de 360.
Alvast bedankt,
David
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

720p
GTR bleek bij de buren te liggen al de hele dag... ze kwamen hem net brengen
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Nou, bij deze meld ik me. Weet je wat nog het ergste is... Hij doet het niet!! Heb ik die pech weer??TweakBoy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:23:
ik wil nu voor de gein weten wie er eigenlijk een paar uur geleden de xbox core bij mij af kwam halen... Ed meldt je ik weet je GoT nickname niet
Ik krijg 3 knipperende rode lampjes als ik hem aanzet. Meteen maar de helpdesk gebeld, maar die vertelden dat hij opgehaald moest worden.
Dit gebeurd maandag of dinsdag... Zucht.. na alle gehaast vandaag is dit het resultaat.
Het is helaas niet anders. Wel is mijn lampje op de voeding oranje, hoort dit niet?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:47:
[...]
Nou, bij deze meld ik me. Weet je wat nog het ergste is... Hij doet het niet!! Heb ik die pech weer??
Ik krijg 3 knipperende rode lampjes als ik hem aanzet. Meteen maar de helpdesk gebeld, maar die vertelden dat hij opgehaald moest worden.
Dit gebeurd maandag of dinsdag... Zucht.. na alle gehaast vandaag is dit het resultaat.
Het is helaas niet anders. Wel is mijn lampje op de voeding oranje, hoort dit niet?
---
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:47:
[...]
Nou, bij deze meld ik me. Weet je wat nog het ergste is... Hij doet het niet!! Heb ik die pech weer??
Verwijderd
Live tv streamen gaat briljant, opnemen ook....
Ik snap het niet...........iemand al een oplossing? of moeten we wachten tot Microsoft zelf het licht heeft gevonden?
Dit was toch allang bekend?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:55:
Help Help Help..........waarom doen DVD's (vob files) en Dvix/XVid het niet via de xbox360/mediaextender?
Ik snap het niet...........iemand al een oplossing? of moeten we wachten tot Microsoft zelf het licht heeft gevonden?
Ergens zwerft een lijstje met de formaten die wel ondersteund worden.
o.a. voornamlijk wmv files ed.
DVD streaming doet MCE (nog) niet, als het komt moet je wachten op Vista.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:55:
Help Help Help..........waarom doen DVD's (vob files) en Dvix/XVid het niet via de xbox360/mediaextender?
Ik hoop idd ook dat ze codecs gaan verkopen voor de 360...
Wat ik las ergens, ik weet niet waar, is dat ze zitten kijken of ze media center het werk kunnen laten doen, en dat je xvid films dan bijvoorbeeld automatisch geconverteerd worden naar iets wat de 360 begrijpt...
http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p1/
40. Will the Xbox 360 play video from any Windows XP computer, or just media center PCs? What codecs is it going to play? DivX?
In order to stream content from a PC, you’ll need the Media Center edition of Windows plus the latest Update Rollup that will allow you to stream digital music, videos, photos, and standard and high-definition television and movies from Media Center PCs to any television in their home via the Xbox 360 gaming system.
The good news is that Windows Vista, the next-generation Windows due out in 2006, will be Xbox 360 compatible right out the box, without requiring a Media Center edition of Vista.
Regarding video codecs, the Xbox 360 will be play anything that a Windows Media Center PC streams to it, so the question of the codec applies more to the PC, not the Xbox 360 which simply act as an extender.
weinig tot niks..
Ja! Zit ook een optische input op. Ik heb 'm net gekocht bij de para, moet 'm nog aansluiten.. Degene die dit ding noemde; nog bedankt! Ziet er erg leuk uit dit setjeXander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:48:
[...]
Hmm en dat gaat werken als je hem op een usb poort van de xbox aansluit? Ziet er goed uit namelijk!
Heb vanochtend overigens ook nog een xbox bij dixons gescoord, helaas ging de laatste premium net naar de gast voor me. Ik zelf had de bijna-laatste Core..
Mja..gelijk maar eem mem-unit, VGA-kabel (voor m'n 21" trinitron
[ Voor 8% gewijzigd door brama op 02-12-2005 20:20 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
heb m nog niet getest op mn breedbeeld LCD monitor op HD.. dat zal wel degelijk een stukkie mooier zijn verwacht ik..
[ Voor 24% gewijzigd door dadj op 02-12-2005 20:23 ]
Verwijderd
SYMPTOMS
You see three lights on the Ring of Light flash red on the front of the Xbox 360 console. The upper-right quadrant light is the only light that does not flash red.
CAUSE
This behavior occurs when the Xbox 360 console experiences a hardware failure.
Het valt me ook op dat het veel mensen zijn met hun eerste post ooit op een Xbox forum. Vreemd, kift?
Als je 360 het niet doet is het k*t, balen en irriteer je je mateloos. Echter, als je het op elk mogelijk fora meldt lijkt het wel een stortvloed, die er niet is. Doe het gewoon op 1.
EDIT
BTW
De post boven me is toeval. Het was niet tegen jou bedoeld
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 20:33 ]
Verwijderd
Enne, kan je via Live-silver al speelbare demo's downloaden ??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 20:39 ]
SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:37:
het is pas kut als je je email invoert in xbox live, staat er in 1991 geboren, dan moet je vader zijn email invullen, en wachtwoord, en dan wil je vader dat niet invullen
Nog nooit van gehoord. Kan je mijn adres niet invullen
Silver levelVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:38:
Ik heb een core edition, en wil graag apart de harddisk kopen, maar kan deze in geen enkele winkel vinden...what's going on?? is dat overal zo ofzo? Wanneer komen die dingen in de schappen??
Enne, kan je via Live-silver al speelbare demo's downloaden ??
Create your gamer profile
Create and maintain a friends list
Access Xbox Live Marketplace including Xbox Live Arcade, demos, and trailers
Send and receive text and voice messages
Join in special Xbox Live Gold trial opportunities
Access massively multiplayer games
Note: Silver level requires Xbox 360 storage device and broadband connection. Xbox Live Marketplace downloads and MMO games may require an additional fee.
Net mijn eerste wedstrijdje Madden '06 gewonnen, 17-0
Wat ziet deze game er onwijjjjjjjjjs mooi uit zeg! Ik vind het een toppertje, really impressed by it! Dus jongens, download de demo! Ook al snap je het spelletje niet, het oog heeft genoeg om naar te kijken.
[ Voor 35% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 20:54 ]
Maar xbox live zou zelf wel moeten werken. Ook heeft hij wel de update gedownload...
Verwijderd
Bij mij nu ook, in het begin niet. Hij moet even wakker wordenVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:59:
@eerder geposte problemen met downloaden: Bij gaat hij op volle snelheid en nog wireless ook.
Ik wil graag de 360 (en vooral PGR3
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 21:04 ]
ik zag dat ze bij de e-plaza in Weert nog 6 premium stuks hadden. Ligt 15 min van Eindhoven met de trein.
Verwijderd
Zo te zien wel dus, thanksPWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:48:
[...]
Silver level
Create your gamer profile
Create and maintain a friends list
Access Xbox Live Marketplace including Xbox Live Arcade, demos, and trailers
Send and receive text and voice messages
Join in special Xbox Live Gold trial opportunities
Access massively multiplayer games
Note: Silver level requires Xbox 360 storage device and broadband connection. Xbox Live Marketplace downloads and MMO games may require an additional fee.
Maarre...heeft iemand al losse harddisks in de winkel zien liggen ??
Ik neem aan NiMH met een zo hoog mogelijke mA of trekt dat play and charge kitje dat niet...?
Play and Charge kitje zit een accu bij AFAIK.harrytasker schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:20:
Iemand enig idee wat voor oplaadbare batterijen je het beste in die wireless controller kan doen er zitten namelijk geen oplaadbare batterijen bij.
Ik neem aan NiMH met een zo hoog mogelijke mA of trekt dat play and charge kitje dat niet...?
weinig tot niks..
Dat weet ik want die heb ik eentje gekocht. maar de controller die standaard bij de XBOX premium zit heeft geen oplaadbare batterijen en die zou ik ook graag voorzien van oplaadbare batterijen zodat ik setjes kan wisselen[b][message=24729871,noline]
Play and Charge kitje zit een accu bij AFAIK.
Iemand?OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
Wat ik niet begrijp is het volgende: Op de marketplace zou volgens deze link: een demo van king kong beschikbaar moeten zijn. Waarom kan ik die niet vinden?
p.s. mijn xbox360 wordt echt vrijwel niet warm, tijdens gamen en is vrij geruisloos (ook de voeding). Mijn oude xbox maakte meer herrie.Tot nu toe 6 uur achter elkaar aangestaan zonder problemen. Ook wat BC games gespeeld halo 2 + alle maps gedownload.
Verder ben ik wel aangenaam verrast door de console, het geheel lijkt goed in elkaar te zitten. Ik heb tot nu toe alleen Kameo geprobeerd(eindelijk weer eens een goed spel van Rare), maar ik ga zo even PGR3 spelen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Zoals ik al eerder zei, maandag ga ik een advanced SCART halen
[ Voor 58% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 22:03 ]
@OcNewB: Nee, ben hem ook niet tegen gekomen.
[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 21:48 ]
Verwijderd
Damnit hier ook niet, laatste keer tevens dat ik ook maar iets via een bart smit ga regelen...eerst gedoe met de winkel en nu online ook klote.didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:35:
Nee, hij is niet gekomen ondanks dat ze drie maal gezegt hebben, ja hoor u heeft hen zeker vrijdag 2 december, dank je wel bartsmit.com
Ik heb op de vart smit site wel gelezen dat tpg oo kzaterdag avond levert. kunnen we weer gaan afwachten...
Is dat zo, ik kwam niet verder dan maandag t/m vrijdag.. waar zie jij dat??Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:46:
[...]
Damnit hier ook niet, laatste keer tevens dat ik ook maar iets via een bart smit ga regelen...eerst gedoe met de winkel en nu online ook klote.![]()
Ik heb op de vart smit site wel gelezen dat tpg oo kzaterdag avond levert. kunnen we weer gaan afwachten...
weinig tot niks..
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Alleen rembourszendingen worden niet op zaterdag aangeboden. Aangetekenden, normale pakjes etc wel.didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:55:
[...]
Is dat zo, ik kwam niet verder dan maandag t/m vrijdag.. waar zie jij dat??
Verwijderd
http://www.bartsmit.com/informatie/tpgpost.phtmldidio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:55:
[...]
Is dat zo, ik kwam niet verder dan maandag t/m vrijdag.. waar zie jij dat??
No way, dat moet veel sneller kunnen... Ik heb niet 900mb van NFS gedownload met 25kb/s...TheRitz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:55:
@AM-PM bij mij gaat het ook traag hoor! Heb hier 2Mbit hangen en ik kan geen snelheid zien natuurlijk maar ik schat dat het op zo'n 25Kbps zit ofzo....
Misschien lijkt het gewoon langzaam te gaan omdat je zit te wachten op de game
Heeft het met de localisatie-setting of het profiel te maken? Ik downloadde vanmiddag de Narnia-trailer en schrok me een hoedje omdat die in het Nederlands was. Ik kan me niet voorstellen dat ze in de VS deze trailer ook hebben, dus zal wel het een en ander getoond of verborgen worden afhankelijk van je lokatie. Ik heb in het Dashboard dat op VS gezet maar ik zie nog steeds die Narnia-trailer. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze in de VS nog wat meer content hebben, want het aantal trailers (Aeon Flux, Narnia) is nogal gering.OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
Wat ik niet begrijp is het volgende op de marketplace zou volgens deze link: een demo van king kong beschikbaar moeten zijn. Waarom kan ik die niet vinden?
Wat me ook opvalt is dat je de trailers echt moet downloaden. Het zou toch aardiger zijn als ze direct gestreamed werden zoals op de Quicktime-site.
Damn ik heb besteld onder rembours.. dat word dus maandag, kan ik weer de hele dag thuis zitten..
weinig tot niks..
Verwijderd
Echt niet leuk meer zo. Heel de tijd moet je zorgen dat iemand thuis is, en hun zorgen met hun stoere praat "vrijdag heb je m" dattie niet verschijnd.didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:01:
[...]
Damn ik heb besteld onder rembours.. dat word dus maandag, kan ik weer de hele dag thuis zitten..
Op maandag hoef je hem pas ná de middag te verwachten, 's ochtends word er niet gewerkt bezorgd.didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:01:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 02-12-2005 22:14 ]
Daarnaast werkt media connect gewoon. Hoefde er niet eens iets voor in te stellen.
[ Voor 25% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 22:15 ]
Ehm anders lees je gewoon een paar bladzijden door? Deze vraag wordt denk ik zo om de twee bladzijden beantwoordt. De 360 KAN GEEN DIVX afspelen.jaapstobbe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:14:
heeft iemand al video kunne streamen via de x360? ook xvid?
Bedankt voor de tip, als ik hem nog ergens in een winkel zie (ik weet het die kans is bijna 0%) maar dan koop ik hem en komen ze maar lekker voor niets, das weer het voordeel van onder rembours..Roamor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:13:
[...]
Op maandag hoef je hem pas ná de middag te verwachten, 's ochtends word er niet gewerkt bezorgd.
weinig tot niks..
ik moet zeggen..best leuk bedacht zo'n verborgen spel...kwam er toevallig achter..en het is nog een leuke demo ook!
[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 22:28 ]
Hey super bedankt voor de tip, ik ben hem vannavond gaan halen bij de paradigit en dr komt echt een lekker geluidje uit, zelfs met de twee analoge tulpstekkertjes komt er 5.1 geluid uit. Ben benieuwd hoe het gaat klinken met de optische kabelShiver23 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:26:
[...]
Als je geluk hebt:
Bij paradigit verkopen ze voor €59 euro een AIWA-setje met ingebouwde DPLII/DD5.1/DTS decoder.
Ik heb hem al een tijdje en moet zeggen supersetje. Heb inmiddels ook al 2 collega's ditzelfde setje laten kopen en ook die zijn zeer tevreden.
Aiwa UZ-US501 USB Digital 5.1 Speakerset
In ruil voor je 360 mag je die van mij hebben
Verwijderd
Nog even een vraag, ik zag vandaag dat je een andere scart kon kopen, merk je veel verschil?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 22:35 ]
dan hoef ik dat kreng voorlopig niet tot dat ie gekraakt is, die saaie spellen zijn mij dat ding niet waard. Ik geil namelijk niet ALLEEN op graphics...wat wel totdat de ECHTE nextgen games er zijnOcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:16:
[...]
Ehm anders lees je gewoon een paar bladzijden door? Deze vraag wordt denk ik zo om de twee bladzijden beantwoordt. De 360 KAN GEEN DIVX afspelen.
Ik heb'm ook gehaald hij is echt uitgebreid voor het geld dat je er voor betaaldbrama schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:20:
[...]
Ja! Zit ook een optische input op. Ik heb 'm net gekocht bij de para, moet 'm nog aansluiten.. Degene die dit ding noemde; nog bedankt! Ziet er erg leuk uit dit setje
Heb vanochtend overigens ook nog een xbox bij dixons gescoord, helaas ging de laatste premium net naar de gast voor me. Ik zelf had de bijna-laatste Core..
Mja..gelijk maar eem mem-unit, VGA-kabel (voor m'n 21" trinitron) en PGR3 erbij gehaald. Nu ff op aan't ruimen zodat ik het ook allemaal aan kan sluiten!
Ligt aan de TV die je hebt. Op de meeste 100hz tv's zul je het zéker wel merken. Op mijn vorige xbox had ik later ook een adv. SCART gekocht en dan heb je gewoon 100beeldlijnen meer, dus scherper beeld.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:32:
Lekker game console. Heb na jaren weer een console gehaald. En moet zeggen, hij is in 1 woord; TOP![]()
![]()
Nog even een vraag, ik zag vandaag dat je een andere scart kon kopen, merk je veel verschil?
Verwijderd
Oh oke, zal morgen eens rond kijken voor die kabel, zal waarschijnelijk wel werken.Neejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:39:
[...]
Ligt aan de TV die je hebt. Op de meeste 100hz tv's zul je het zéker wel merken. Op mijn vorige xbox had ik later ook een adv. SCART gekocht en dan heb je gewoon 100beeldlijnen meer, dus scherper beeld.
Dan had ik nog een vraag, ik zie iedereen hier over media center hebben, maar als ik mijn Xbox aandoe, moet ik een profile maken ofzo, dat komt omdat ik geen hdd heb en geen memory card.
hoe benader ik mijn media center?
Lol, nee zo zit het niet helemaal. 100 hz heeft niets met het aantal beeldlijnen te maken!! Je beeld wordt gewoon vaker ververst. Mijn sony is 60 hz. en ververst dus 60 keer per seconde. Een 100hz doet dat...precies, 100 keer per seconde. Je hebt er echt niet ineens 100 lijnen bij ofzo... Met een advanced scart kabel EN een goede RGB poort op je tv zien de kleuren er strakker uit, minder flets, beeld trilt minder, contrasten zijn beter tussen kleuren al met al een must voor een goede tv/360 combinatieNeejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:39:
[...]
Ligt aan de TV die je hebt. Op de meeste 100hz tv's zul je het zéker wel merken. Op mijn vorige xbox had ik later ook een adv. SCART gekocht en dan heb je gewoon 100beeldlijnen meer, dus scherper beeld.
[ Voor 14% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 22:52 ]
Verwijderd
Oh oke, bedankt voor de info.OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:43:
[...]
Lol, 100 hz heeft niets met beeldlijnen te maken!! Je beeld wordt gewoon vaker ververst. Mijn sony is 60 hz. en ververst 60 keer per seconde. Een 100hz doet dat...?? Je hbet er echt niet ineens 100 lijnen bi ofzo... Met een advaced scart kabel EN een goede RGB poort op je tv zien de kleuren er strakker uit, minder flets, beeld trilt minder, contrasten zijn beter tussen kleuren enz. enz.
Weet jij misschien antwoord op mijn vraag?
m'kayOcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:43:
[...]
Lol, 100 hz heeft niets met beeldlijnen te maken!! Je beeld wordt gewoon vaker ververst. Mijn sony is 60 hz. en ververst 60 keer per seconde. Een 100hz doet dat...?? Je hbet er echt niet ineens 100 lijnen bi ofzo... Met een advaced scart kabel EN een goede RGB poort op je tv zien de kleuren er strakker uit, minder flets, beeld trilt minder, contrasten zijn beter tussen kleuren enz. enz.
[ Voor 15% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 22:47 ]
Mp3s kan ik gewoon afspelen van het pennetje maar ik kan hem niet als storage device vinden ....
Turn it off and on again.
Als de vraag is of je verschil merkt tussen het scartblokje dat je erbij koopt en een advanced scart dan is het antwoord ja.!Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:46:
[...]
Oh oke, bedankt voor de info.
Weet jij misschien antwoord op mijn vraag?
Dat gaat je niet lukken. De usb aansluitingen zijn READ only. MAW je kunt er niets op wegschrijven.SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:52:
Ik zit nu al even te rommelen maar is het ook mogelijk om een 512 mb geheugen pennetje als storage device te gebruiken.
Mp3s kan ik gewoon afspelen van het pennetje maar ik kan hem niet als storage device vinden ....
Als dat wel zo was dan kon ms geen harddisks en geheugenkaartjes verkopen :-)
[ Voor 9% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 22:54 ]
Opmerking:
De originele Microsoft Media Center Afstandbediening werkt ook !!! Ik heb nog niet alles kunnen proberen maar ik kon iig door de menu's heen gaan en selecteren etc. Misschien iemand anders al geprobeerd een dvd te kijken met deze AB?
Vraag:
Ik heb de 26inch LCD-TV van Acer en ben NU al de video-output zat van de standaard kabel (gewoon tulp). Ik wil graag de HD VGA kabel kopen omdat deze mijn native resolutie ondersteund van 1280x768. Maar ik heb tevens een kenwood surround installatie die ik graag via een coax (tulp) wil aansluiten mbv die HD VGA kabel. Ik lees echter dat deze kabel een optische uitgang heeft
Wordt een van die tulp stekkers gebruikt om het 5.1 door te sturen of is er TOCH een optische uitgang?
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!