Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.866 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
kiddyl schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:14:
wat werkt niet met media connect? Bij mij lukte het eerst ook niet, maar je moet de code bij de hand hebben van de XBOX360 en dan het scherm met tekst op je XBOX360 goed lezen en vooral niet verder gaan.

Vervolgens de setup draaien op je PC die je vind vanaf de link die door de XBOX360 wordt genoemd en voor de rest wijst alles vanzelf.
code van de xbox360??
ik heb alles volgens die stappen gedaan maar niks...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je op op het knopje voor 'Media Center' klikt dan zal hij hem nu niet vinden en kan je een setup doen. Vervolgens zie je een 8 cijferige code (opschrijven) en daarna een scherm waar je vooral niet door moet klikken.

Ik kan je nu helaas niet in detail helpen omdat ik een paar grote demo's aan het dl ben.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kiddyl schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:28:
Als je op op het knopje voor 'Media Center' klikt dan zal hij hem nu niet vinden en kan je een setup doen. Vervolgens zie je een 8 cijferige code (opschrijven) en daarna een scherm waar je vooral niet door moet klikken.

Ik kan je nu helaas niet in detail helpen omdat ik een paar grote demo's aan het dl ben.
het gaat gewoon om xp pro, niet media center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
lowfi schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:16:
Hoe lang is die component cable die je erbij krijgt? Ik wil hem zelf aan een beamer hangen maar die hangt 2.5 meter boven de grond ongeveer....

Over niet al te lange tijd krijg ik ook een andere av receiver waar ik hem in zou kunnen pluggen maar tot die tijd moet ik hem dus direct aan de beamer hangen denk ik.
Ik heb hem nu net een beetje weggewerkt dus geen zin hem er weer af te trekken :P Maar volgens mij was hij geen 2,5 meter lang, wat opzich niet zo'n groot probleem is want je kan natuurlijk een heel simpel verlengstukje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:31:
[...]

het gaat gewoon om xp pro, niet media center
Met XP Pro kan je het programma Media Connect 2.0 gebruiken. Je kan dan alleen muziek en foto's sharen en geen film materiaal. Als je de netwerk instellingen goed hebt moet het geen probleem zijn om Media Connect aan de praat te krijgen. Als Live werkt dan werkt Media Connect ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh. nu werkt live opeens ook niet meer... eerst werkte die wel.

en volgens de support lijn kan je alleen sharen als er geen router tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:28
Kan je als je de primieum versie hebt gekocht ook controllers met draad erop aansluiten?
En je oude x-box controller?

thnx

david

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidita schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:38:
Kan je als je de primieum versie hebt gekocht ook controllers met draad erop aansluiten?

thnx

david
met draad wel maar de oude weet ik niet
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Davidita schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:38:

thnx

david
Ja, 2 aan de voorkant 1 aan de achterkant.
Nee.

[ Voor 7% gewijzigd door AM-PM op 02-12-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
feest... 1 uur kunnen spelen, nu werkt xbox live niet meer, kan geen media connect gebruiken... en dat uit het niks...
lekker dan... support is ook zwaaaaar beneden de maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300.000 xtra Europese boxjes die het netwerk beetje overbelasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Phusebox schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:44:
feest... 1 uur kunnen spelen, nu werkt xbox live niet meer, kan geen media connect gebruiken... en dat uit het niks...
Geen idee, ik kom nog gewoon op Live! hoor? Intern probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Ja dat zat er dik in. Net als toen HL2 uitkwam: Steam zwaar overbelast waardoor veel mensen uren of dagen moesten wachten voor ze eindelijk konden spelen.

Ik heb me 2 weken geleden bedacht, en 'm toch maar niet gepre-ordered (ik had nog een adresje in Amersfoort :)) en ik wacht nog een paar maandjes (2 of 3)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gggrrrr ik wacht ook nog steeds op me bart smit bestelling.... ze rijden tot half 10 ja.
Ze gaan toch niet stoppen voordat iedereen zn 360 binnen heb?slik(?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn 360 opgehaald bij de intertoys, was om een uur of elf. Stond netjes klaar met naamstickertje en al. Ben echt blij dat ik hem nu al heb, na al die stress van de afgelopen dagen :P

Ander meevallertje kwam bij de mediamarkt, zag daar zon wireless bridge voor maar 40 euro liggen. Het is overigens al meerdere keren in dit topic gemeld maar ook bij de MM in Alkmaar was dit dus het geval. Gelijk gekocht natuurlijk.

Een korte mening over de 360. Pgr3 is geweldig, leuk dat je nu na elke race kan zien hoe goed je het doet tov de rest van wereld. Dashboard is ook enorm verbeterd. Ben daar nu volop demo's aan het downloaden, heb op dit moment namelijk alleen nog pgr. Dat komt. omdat ik nog steeds zit te twijfelen tussen Condemned, pd0 of kameo.

Over het media center, helaas moet ik ook bevestigen dat divx niet werkt. Op de pc (in media center) doen ze het perfect, maar op de 360... nee hoor.

mja ik ga weer verder game :D misschien nog wat foto's later op de dag/avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36

gws24

Thinking is hard!

Het was vanochtend wel leuk bij mij in de winkel. Ik had tien xbox360's voor de vrije verkoop en opeens zie ik een meute mensen naar me toe rennen. Had ze net in het vak gezet en had eigenlijk niet door dat het al 9 uur was. Is toch leuk om te zien :o

Kwam trouwens ook nog een klant om 4 uur vanmiddag naar dat ding vragen en toen hij hoorde dat ze uitverkocht waren keek hij nogal verbaasd 8)7

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Ik heb trouwens een irritant probleem met de download manager. Vanmiddag een uur lag-loos met Koffiezuiper zitten spelen maar als ik de demo van Kameo wil downloaden gaat ie hondstraag. Die downloadmanager vind ik sowieso slecht (disconnect om de minste of geringste reden zoals het aansluiten van een MP3 speler of het kappen met voicechatten). Maargoed, downloaden gaat traag terwijl ik max 500 kilobyte/sec aankan en hij dus binnen zou moeten vliegen. Nu is ie niet vooruit te branden. :/ (poorten staan open als het goed is)

[ Voor 4% gewijzigd door AM-PM op 02-12-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:00:
gggrrrr ik wacht ook nog steeds op me bart smit bestelling.... ze rijden tot half 10 ja.
Ze gaan toch niet stoppen voordat iedereen zn 360 binnen heb?slik(?!)
Ik heb ook nog steeds niets.. hoop hem toch nog te krijgen maar de minuten tikken weg..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Phusebox schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:44:
Als dat beide niet werkt zou ik mijn netwerk is na gaan lopen:_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:07:
[...]

Ja, de ring of light geeft de foutmeldingen:

2 x groen links
2 x groen rechts
Groen knipperend
Rood knippert boven
Rond knippert onder
etc.

Dat staat allemaal voor een aparte foutmelding
Maar de voeding schijnt nog een ledje te hebben die groen of oranje kan branden. Dus als groen betekend dat alles goed is, zal oranje vast betekenen dat er iets niet goed is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 02-12-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:09:
[...]

Ik heb ook nog steeds niets.. hoop hem toch nog te krijgen maar de minuten tikken weg..
fijn om te horen dat nog iemand zo een tikkede spanning heb :)
Wil je ook ff hier melden als je m heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Ik had me daar toch een zooi screenshots verwacht vandaag, of iedereen heeft het te druk met gamen of het is niet zo indrukwekkend als verwacht :)

m.a.w screens willen we zien, kunnen we een klein beetje mee genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Wat ik niet begrijp is het volgende op de marketplace zou volgens deze link: een demo van king kong beschikbaar moeten zijn. Waarom kan ik die niet vinden?
p.s. mijn xbox360 wordt echt vrijwel niet warm, tijdens gamen en is vrij geruisloos (ook de voeding). Mijn oude xbox maakte meer herrie.Tot nu toe 6 uur achter elkaar aangestaan zonder problemen. Ook wat BC games gespeeld halo 2 + alle maps gedownload.

[ Voor 6% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
AM-PM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:04:
Ik heb trouwens een irritant probleem met de download manager. Vanmiddag een uur lag-loos met Koffiezuiper zitten spelen maar als ik de demo van Kameo wil downloaden gaat ie hondstraag. Die downloadmanager vind ik sowieso slecht (disconnect om de minste of geringste reden zoals het aansluiten van een MP3 speler of het kappen met voicechatten). Maargoed, downloaden gaat traag terwijl ik max 500 kilobyte/sec aankan en hij dus binnen zou moeten vliegen. Nu is ie niet vooruit te branden. :/ (poorten staan open als het goed is)
Ik denk gewoon dat de servers overbelast zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
magnifor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
[...]

Ik denk gewoon dat de servers overbelast zijn. :)
Andere mensen schijnen er minder problemen mee te hebben maar het zou aan het tijdstip kunnen liggen. Ik download nu de demo van een arcadegame, schiet niet op. /me AM-PM wil gewoon Xboxen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

Xbox360 was met de post aan de deur (bij de buren, zelf werken, met hem afgesproken dat hij hem zou ontvangen en betalen...) besloot mn buurjongen om ff uit te gaan slapen :'( :'(

Heb ik mn LCD-TV net gehaald, Wireless controller en Games besteld, heb ik nog geen Xbox360 :( Zaterdags en Maandags geen pakketen, brengen ze hem dinsdag weer, dan is er weer niemand thuis, dus woensdag ophalen en Xboxen.

Ik ga iemand vermoorden.

[ Voor 10% gewijzigd door Pubbert op 02-12-2005 19:21 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

harryvos schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
Ik had me daar toch een zooi screenshots verwacht vandaag, of iedereen heeft het te druk met gamen of het is niet zo indrukwekkend als verwacht :)

m.a.w screens willen we zien, kunnen we een klein beetje mee genieten
zeker wel indrukwekkend maar t is donker en dan flits ik t beeld op de beamer weg.. schiet niet zo op nu.. lekker racuhhhh.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

ik wil nu voor de gein weten wie er eigenlijk een paar uur geleden de xbox core bij mij af kwam halen... Ed meldt je ik weet je GoT nickname niet :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
Neejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:32:
[...]

Ik heb hem nu net een beetje weggewerkt dus geen zin hem er weer af te trekken :P Maar volgens mij was hij geen 2,5 meter lang, wat opzich niet zo'n groot probleem is want je kan natuurlijk een heel simpel verlengstukje halen.
Volgens mij is het niet echt bevoordelijk voor de beeldkwaliteit om component door te lussen ;) Tenminste je krijgt toch een rgb kabel (3 losse stekkers) erbij?

Ik ga morgen ff kijken hier in de mediamarkt (zwitserland) mss is ie daar nog niet uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:28
Eey mensen,

Ik zit nu bij die vriend en hij wil zich aanmelden voor xbox-live maar hij heeft de primieum versie dus met 1 maand gratis gold op proef. Bij de aanmeldings procedure stuit hij op het keizen van een lidmaatschap.

1. Pre-paid
2. Gold maand
3. Gold 3 maanden
4. gold jaar
5. silver

Welke van deze moet hij nemen want wij komen er niet uit er zit voor zover wij weten geen pre-paid kaart bij de 360.

Alvast bedankt,

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor nummer 2 gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Kies silver en je krijgt automatisch een maand Gold gratis. Zo staat het er bij mij. Kies je voor de andere opties dan moet je betalen of een kraskaart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starky
  • Laatst online: 04-06 15:02
Wat mot je dan bij eimal adres invullen ik krijg hier steeds een foutmelding.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

vooruit dan maar:Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/gtrxbox.jpg
720p

GTR bleek bij de buren te liggen al de hele dag... ze kwamen hem net brengen

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakBoy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:23:
ik wil nu voor de gein weten wie er eigenlijk een paar uur geleden de xbox core bij mij af kwam halen... Ed meldt je ik weet je GoT nickname niet :P
Nou, bij deze meld ik me. Weet je wat nog het ergste is... Hij doet het niet!! Heb ik die pech weer??
Ik krijg 3 knipperende rode lampjes als ik hem aanzet. Meteen maar de helpdesk gebeld, maar die vertelden dat hij opgehaald moest worden.
Dit gebeurd maandag of dinsdag... Zucht.. na alle gehaast vandaag is dit het resultaat.

Het is helaas niet anders. Wel is mijn lampje op de voeding oranje, hoort dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:47:
[...]

Nou, bij deze meld ik me. Weet je wat nog het ergste is... Hij doet het niet!! Heb ik die pech weer??
Ik krijg 3 knipperende rode lampjes als ik hem aanzet. Meteen maar de helpdesk gebeld, maar die vertelden dat hij opgehaald moest worden.
Dit gebeurd maandag of dinsdag... Zucht.. na alle gehaast vandaag is dit het resultaat.

Het is helaas niet anders. Wel is mijn lampje op de voeding oranje, hoort dit niet?
:| ik zou het nog niet weten... ik sta nu op me werk dit te tikken.. krijg je wel gelijk een nieuwe thuis? van microsoft?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oranje betekend = standby
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:47:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help Help Help..........waarom doen DVD's (vob files) en Dvix/XVid het niet via de xbox360/mediaextender?
Live tv streamen gaat briljant, opnemen ook....
Ik snap het niet...........iemand al een oplossing? of moeten we wachten tot Microsoft zelf het licht heeft gevonden?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:55:
Help Help Help..........waarom doen DVD's (vob files) en Dvix/XVid het niet via de xbox360/mediaextender?
Ik snap het niet...........iemand al een oplossing? of moeten we wachten tot Microsoft zelf het licht heeft gevonden?

Dit was toch allang bekend?
Ergens zwerft een lijstje met de formaten die wel ondersteund worden.
o.a. voornamlijk wmv files ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

hebben jullie nog tips/aanbiedingen waar ik het best mijn play and charge units en een extra wireless controller kan kopen? (online?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:55:

DVD streaming doet MCE (nog) niet, als het komt moet je wachten op Vista.

Ik hoop idd ook dat ze codecs gaan verkopen voor de 360...

Wat ik las ergens, ik weet niet waar, is dat ze zitten kijken of ze media center het werk kunnen laten doen, en dat je xvid films dan bijvoorbeeld automatisch geconverteerd worden naar iets wat de 360 begrijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Toch lees ik dit op de volgende pagina:

http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p1/

40. Will the Xbox 360 play video from any Windows XP computer, or just media center PCs? What codecs is it going to play? DivX?

In order to stream content from a PC, you’ll need the Media Center edition of Windows plus the latest Update Rollup that will allow you to stream digital music, videos, photos, and standard and high-definition television and movies from Media Center PCs to any television in their home via the Xbox 360 gaming system.

The good news is that Windows Vista, the next-generation Windows due out in 2006, will be Xbox 360 compatible right out the box, without requiring a Media Center edition of Vista.

Regarding video codecs, the Xbox 360 will be play anything that a Windows Media Center PC streams to it, so the question of the codec applies more to the PC, not the Xbox 360 which simply act as an extender.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:48:
[...]

Hmm en dat gaat werken als je hem op een usb poort van de xbox aansluit? Ziet er goed uit namelijk!
Ja! Zit ook een optische input op. Ik heb 'm net gekocht bij de para, moet 'm nog aansluiten.. Degene die dit ding noemde; nog bedankt! Ziet er erg leuk uit dit setje :)

Heb vanochtend overigens ook nog een xbox bij dixons gescoord, helaas ging de laatste premium net naar de gast voor me. Ik zelf had de bijna-laatste Core..

Mja..gelijk maar eem mem-unit, VGA-kabel (voor m'n 21" trinitron :7 ) en PGR3 erbij gehaald. Nu ff op aan't ruimen zodat ik het ook allemaal aan kan sluiten!

[ Voor 8% gewijzigd door brama op 02-12-2005 20:20 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Hey ik moet toch nog even wat positiefs kwijt.. Het verschil tussen 720p hdtv op een beamer en Pal op een 82cm breedbeeld CRT tv is nouwelijks waarneembaar! Het ziet er in beide gevallen superb uit!!
heb m nog niet getest op mn breedbeeld LCD monitor op HD.. dat zal wel degelijk een stukkie mooier zijn verwacht ik..

[ Voor 24% gewijzigd door dadj op 02-12-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen die ook NOG steeds op bart smit pakketje wachten?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het blijkt dus een hardware error te zijn. Als ik hem opstart dan gaat de voeding heel even naar groen en dan wordt hij rood. Er staan b.t.w. 10 werkdagen voor het terugkrijgen van je gerepareerde xbox.

SYMPTOMS
You see three lights on the Ring of Light flash red on the front of the Xbox 360 console. The upper-right quadrant light is the only light that does not flash red.
CAUSE
This behavior occurs when the Xbox 360 console experiences a hardware failure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben nu op 5 fora het verhaal tegen gekomen van 1 iemand wiens 360 het niet doet. Zo krijgen mensen wel het idee van veel kapotte Xboxen.

Het valt me ook op dat het veel mensen zijn met hun eerste post ooit op een Xbox forum. Vreemd, kift?

Als je 360 het niet doet is het k*t, balen en irriteer je je mateloos. Echter, als je het op elk mogelijk fora meldt lijkt het wel een stortvloed, die er niet is. Doe het gewoon op 1.

EDIT

BTW

De post boven me is toeval. Het was niet tegen jou bedoeld :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
het is pas kut als je je email invoert in xbox live, staat er in 1991 geboren, dan moet je vader zijn email invullen, en wachtwoord, en dan wil je vader dat niet invullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een core edition, en wil graag apart de harddisk kopen, maar kan deze in geen enkele winkel vinden...what's going on?? is dat overal zo ofzo? Wanneer komen die dingen in de schappen??

Enne, kan je via Live-silver al speelbare demo's downloaden ??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:37:
het is pas kut als je je email invoert in xbox live, staat er in 1991 geboren, dan moet je vader zijn email invullen, en wachtwoord, en dan wil je vader dat niet invullen :(
_/-\o_ _/-\o_ GEWELDIG.

Nog nooit van gehoord. Kan je mijn adres niet invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:38:
Ik heb een core edition, en wil graag apart de harddisk kopen, maar kan deze in geen enkele winkel vinden...what's going on?? is dat overal zo ofzo? Wanneer komen die dingen in de schappen??

Enne, kan je via Live-silver al speelbare demo's downloaden ??
Silver level

Create your gamer profile
Create and maintain a friends list
Access Xbox Live Marketplace including Xbox Live Arcade, demos, and trailers
Send and receive text and voice messages
Join in special Xbox Live Gold trial opportunities
Access massively multiplayer games
Note: Silver level requires Xbox 360 storage device and broadband connection. Xbox Live Marketplace downloads and MMO games may require an additional fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Voor de liefhebbers, in Media Markt Herzogenrath (D) zijn er nog ruim 30 Core Eds te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Oh my god!!!

Net mijn eerste wedstrijdje Madden '06 gewonnen, 17-0 :Y)
Wat ziet deze game er onwijjjjjjjjjs mooi uit zeg! Ik vind het een toppertje, really impressed by it! Dus jongens, download de demo! Ook al snap je het spelletje niet, het oog heeft genoeg om naar te kijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Hmmm.....ik kan niet aanloggen op XBOX Live. Xbox Live is NIET beschikbaar zegt hij...vreemd, want als ik de test doet geeft hij aan dat het allemaal moet werken. Alleen kan het zijn dat ik misscihen minder goed connectie kan maken met andere spelers...

Maar xbox live zou zelf wel moeten werken. Ook heeft hij wel de update gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eerder geposte problemen met downloaden: Bij gaat hij op volle snelheid en nog wireless ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:59:
@eerder geposte problemen met downloaden: Bij gaat hij op volle snelheid en nog wireless ook.
Bij mij nu ook, in het begin niet. Hij moet even wakker worden ;)

Ik wil graag de 360 (en vooral PGR3 _/-\o_ ) spelers aanmaken als friend, voor zover nog niet gebeurd. Is er een snelle manier om dat te doen? Ofmoet je ze echt met je controller invoeren?

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Erg raar, net was er ook al iemand met dat probleem, terwijl ik nog geen een keer disconnected ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Ik weet niet of ze op veel plaatsen al weg zijn maar:

ik zag dat ze bij de e-plaza in Weert nog 6 premium stuks hadden. Ligt 15 min van Eindhoven met de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:48:
[...]

Silver level

Create your gamer profile
Create and maintain a friends list
Access Xbox Live Marketplace including Xbox Live Arcade, demos, and trailers
Send and receive text and voice messages
Join in special Xbox Live Gold trial opportunities
Access massively multiplayer games
Note: Silver level requires Xbox 360 storage device and broadband connection. Xbox Live Marketplace downloads and MMO games may require an additional fee.
Zo te zien wel dus, thanks ;)

Maarre...heeft iemand al losse harddisks in de winkel zien liggen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Iemand enig idee wat voor oplaadbare batterijen je het beste in die wireless controller kan doen er zitten namelijk geen oplaadbare batterijen bij.
Ik neem aan NiMH met een zo hoog mogelijke mA of trekt dat play and charge kitje dat niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ok, de NBA demo valt zwaar tegen. Het ziet er zo mogelijk nóg mooier uit dan Madden maar de framerate zuigt echt zwaar, onwijs veel framedrops. Maar oh oh oh wat ziet het er weer goed uit, realtime zweetdruppeltjes die van het gezicht afdruipen, petje af! Zodra dit alleen tijdens het spelen gerenderd moet worden slaan we willekeurig wat frames over :P Zonde, had een topper kunnen zijn IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
harrytasker schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:20:
Iemand enig idee wat voor oplaadbare batterijen je het beste in die wireless controller kan doen er zitten namelijk geen oplaadbare batterijen bij.
Ik neem aan NiMH met een zo hoog mogelijke mA of trekt dat play and charge kitje dat niet...?
Play and Charge kitje zit een accu bij AFAIK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb het beest vanmiddag opgehaald. Ik heb hem op mn Dell 2405FPW (24") aangesloten middels component kabels op 720P. PGR3 en PDZ erop gespeeld, vet geil enzo :9~ maar ik vind die kartels toch net iets te storend :'( . Zou het er met een VGA kabel beter uitzien?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Nee, hij is niet gekomen ondanks dat ze drie maal gezegt hebben, ja hoor u heeft hen zeker vrijdag 2 december, dank je wel bartsmit.com

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[b][message=24729871,noline]
Play and Charge kitje zit een accu bij AFAIK.
Dat weet ik want die heb ik eentje gekocht. maar de controller die standaard bij de XBOX premium zit heeft geen oplaadbare batterijen en die zou ik ook graag voorzien van oplaadbare batterijen zodat ik setjes kan wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
Wat ik niet begrijp is het volgende: Op de marketplace zou volgens deze link: een demo van king kong beschikbaar moeten zijn. Waarom kan ik die niet vinden?
p.s. mijn xbox360 wordt echt vrijwel niet warm, tijdens gamen en is vrij geruisloos (ook de voeding). Mijn oude xbox maakte meer herrie.Tot nu toe 6 uur achter elkaar aangestaan zonder problemen. Ook wat BC games gespeeld halo 2 + alle maps gedownload.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hmm, ik krijg ook Windows Media Connect niet aan de praat terwijl ik de instructies precies opvolg.

Verder ben ik wel aangenaam verrast door de console, het geheel lijkt goed in elkaar te zitten. Ik heb tot nu toe alleen Kameo geprobeerd(eindelijk weer eens een goed spel van Rare), maar ik ga zo even PGR3 spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Bij deze een screenshot van Madden '06 :D

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/veen413/stuff/360Madden.jpg

Zoals ik al eerder zei, maandag ga ik een advanced SCART halen :P

[ Voor 58% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Ter herhaling; Hebben er meer mensen problemen met downloaden? Het is hier echt su-per traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
@AM-PM: Nee, geen problemen met downloaden. Heb nu alle demo's binnen en ze gingen als een trein eigenlijk :)

@OcNewB: Nee, ben hem ook niet tegen gekomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:35:
Nee, hij is niet gekomen ondanks dat ze drie maal gezegt hebben, ja hoor u heeft hen zeker vrijdag 2 december, dank je wel bartsmit.com
Damnit hier ook niet, laatste keer tevens dat ik ook maar iets via een bart smit ga regelen...eerst gedoe met de winkel en nu online ook klote. :(
Ik heb op de vart smit site wel gelezen dat tpg oo kzaterdag avond levert. kunnen we weer gaan afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:46:
[...]

Damnit hier ook niet, laatste keer tevens dat ik ook maar iets via een bart smit ga regelen...eerst gedoe met de winkel en nu online ook klote. :(
Ik heb op de vart smit site wel gelezen dat tpg oo kzaterdag avond levert. kunnen we weer gaan afwachten...
Is dat zo, ik kwam niet verder dan maandag t/m vrijdag.. waar zie jij dat??

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
@AM-PM bij mij gaat het ook traag hoor! Heb hier 2Mbit hangen en ik kan geen snelheid zien natuurlijk maar ik schat dat het op zo'n 25Kbps zit ofzo....

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:55:
[...]

Alleen rembourszendingen worden niet op zaterdag aangeboden. Aangetekenden, normale pakjes etc wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:55:
[...]

http://www.bartsmit.com/informatie/tpgpost.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
TheRitz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:55:
@AM-PM bij mij gaat het ook traag hoor! Heb hier 2Mbit hangen en ik kan geen snelheid zien natuurlijk maar ik schat dat het op zo'n 25Kbps zit ofzo....
No way, dat moet veel sneller kunnen... Ik heb niet 900mb van NFS gedownload met 25kb/s...

Misschien lijkt het gewoon langzaam te gaan omdat je zit te wachten op de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:15:
Wat ik niet begrijp is het volgende op de marketplace zou volgens deze link: een demo van king kong beschikbaar moeten zijn. Waarom kan ik die niet vinden?
Heeft het met de localisatie-setting of het profiel te maken? Ik downloadde vanmiddag de Narnia-trailer en schrok me een hoedje omdat die in het Nederlands was. Ik kan me niet voorstellen dat ze in de VS deze trailer ook hebben, dus zal wel het een en ander getoond of verborgen worden afhankelijk van je lokatie. Ik heb in het Dashboard dat op VS gezet maar ik zie nog steeds die Narnia-trailer. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze in de VS nog wat meer content hebben, want het aantal trailers (Aeon Flux, Narnia) is nogal gering.

Wat me ook opvalt is dat je de trailers echt moet downloaden. Het zou toch aardiger zijn als ze direct gestreamed werden zoals op de Quicktime-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Damn ik heb besteld onder rembours.. dat word dus maandag, kan ik weer de hele dag thuis zitten..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:01:
[...]

Damn ik heb besteld onder rembours.. dat word dus maandag, kan ik weer de hele dag thuis zitten..
Echt niet leuk meer zo. Heel de tijd moet je zorgen dat iemand thuis is, en hun zorgen met hun stoere praat "vrijdag heb je m" dattie niet verschijnd. :r Ik hoop erop dattie morgen ochtend iig wordt geleverd zo dad ik WEER na een dag werken/aftellen mischien eindelijk kan gamen op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:01:
[...]

Op maandag hoef je hem pas ná de middag te verwachten, 's ochtends word er niet gewerkt bezorgd. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 02-12-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
heeft iemand al video kunne streamen via de x360? ook xvid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Bij mij komen de dl binnen op +/- 1MB/sec. Ik heb een advanced scart en het ziet er werkelijk waar subliem uit op mijn 72cm bb tv.
Daarnaast werkt media connect gewoon. Hoefde er niet eens iets voor in te stellen.

[ Voor 25% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
jaapstobbe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:14:
heeft iemand al video kunne streamen via de x360? ook xvid?
Ehm anders lees je gewoon een paar bladzijden door? Deze vraag wordt denk ik zo om de twee bladzijden beantwoordt. De 360 KAN GEEN DIVX afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Roamor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:13:
[...]

Op maandag hoef je hem pas ná de middag te verwachten, 's ochtends word er niet gewerkt bezorgd. ;)
Bedankt voor de tip, als ik hem nog ergens in een winkel zie (ik weet het die kans is bijna 0%) maar dan koop ik hem en komen ze maar lekker voor niets, das weer het voordeel van onder rembours..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
hnmmm... wanneer je in pgr 3 naar je garage gaat, en je gaat erin rondlopen, moet je eens naar het plafon kijken...althans..de balk aan het plafon. daar verteld de game plotseling dat je op A kan drukken voor een vette demo van een arcade game...

ik moet zeggen..best leuk bedacht zo'n verborgen spel...kwam er toevallig achter..en het is nog een leuke demo ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Dude, je weet dat er gewoon een arcade kast in je garage staat he? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Shiver23 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:26:
[...]

Als je geluk hebt:
Bij paradigit verkopen ze voor €59 euro een AIWA-setje met ingebouwde DPLII/DD5.1/DTS decoder.
Ik heb hem al een tijdje en moet zeggen supersetje. Heb inmiddels ook al 2 collega's ditzelfde setje laten kopen en ook die zijn zeer tevreden.

Aiwa UZ-US501 USB Digital 5.1 Speakerset

In ruil voor je 360 mag je die van mij hebben O-)
Hey super bedankt voor de tip, ik ben hem vannavond gaan halen bij de paradigit en dr komt echt een lekker geluidje uit, zelfs met de twee analoge tulpstekkertjes komt er 5.1 geluid uit. Ben benieuwd hoe het gaat klinken met de optische kabel :9~

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker game console. Heb na jaren weer een console gehaald. En moet zeggen, hij is in 1 woord; TOP :9~ _/-\o_

Nog even een vraag, ik zag vandaag dat je een andere scart kon kopen, merk je veel verschil?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12-09 15:18
OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:16:
[...]

Ehm anders lees je gewoon een paar bladzijden door? Deze vraag wordt denk ik zo om de twee bladzijden beantwoordt. De 360 KAN GEEN DIVX afspelen.
dan hoef ik dat kreng voorlopig niet tot dat ie gekraakt is, die saaie spellen zijn mij dat ding niet waard. Ik geil namelijk niet ALLEEN op graphics...wat wel totdat de ECHTE nextgen games er zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

brama schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:20:
[...]

Ja! Zit ook een optische input op. Ik heb 'm net gekocht bij de para, moet 'm nog aansluiten.. Degene die dit ding noemde; nog bedankt! Ziet er erg leuk uit dit setje :)

Heb vanochtend overigens ook nog een xbox bij dixons gescoord, helaas ging de laatste premium net naar de gast voor me. Ik zelf had de bijna-laatste Core..

Mja..gelijk maar eem mem-unit, VGA-kabel (voor m'n 21" trinitron :7 ) en PGR3 erbij gehaald. Nu ff op aan't ruimen zodat ik het ook allemaal aan kan sluiten!
Ik heb'm ook gehaald hij is echt uitgebreid voor het geld dat je er voor betaald :P . Nu nog ff een paar steuntjes scoren om ze op te zetten. Maar goed zal het laatste zijn wat ik er over post beetje off topic :D

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:32:
Lekker game console. Heb na jaren weer een console gehaald. En moet zeggen, hij is in 1 woord; TOP :9~ _/-\o_

Nog even een vraag, ik zag vandaag dat je een andere scart kon kopen, merk je veel verschil?
Ligt aan de TV die je hebt. Op de meeste 100hz tv's zul je het zéker wel merken. Op mijn vorige xbox had ik later ook een adv. SCART gekocht en dan heb je gewoon 100beeldlijnen meer, dus scherper beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:39:
[...]

Ligt aan de TV die je hebt. Op de meeste 100hz tv's zul je het zéker wel merken. Op mijn vorige xbox had ik later ook een adv. SCART gekocht en dan heb je gewoon 100beeldlijnen meer, dus scherper beeld.
Oh oke, zal morgen eens rond kijken voor die kabel, zal waarschijnelijk wel werken.

Dan had ik nog een vraag, ik zie iedereen hier over media center hebben, maar als ik mijn Xbox aandoe, moet ik een profile maken ofzo, dat komt omdat ik geen hdd heb en geen memory card.

hoe benader ik mijn media center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Neejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:39:
[...]

Lol, nee zo zit het niet helemaal. 100 hz heeft niets met het aantal beeldlijnen te maken!! Je beeld wordt gewoon vaker ververst. Mijn sony is 60 hz. en ververst dus 60 keer per seconde. Een 100hz doet dat...precies, 100 keer per seconde. Je hebt er echt niet ineens 100 lijnen bij ofzo... Met een advanced scart kabel EN een goede RGB poort op je tv zien de kleuren er strakker uit, minder flets, beeld trilt minder, contrasten zijn beter tussen kleuren al met al een must voor een goede tv/360 combinatie

[ Voor 14% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:43:
[...]

Lol, 100 hz heeft niets met beeldlijnen te maken!! Je beeld wordt gewoon vaker ververst. Mijn sony is 60 hz. en ververst 60 keer per seconde. Een 100hz doet dat...?? Je hbet er echt niet ineens 100 lijnen bi ofzo... Met een advaced scart kabel EN een goede RGB poort op je tv zien de kleuren er strakker uit, minder flets, beeld trilt minder, contrasten zijn beter tussen kleuren enz. enz.
Oh oke, bedankt voor de info.

Weet jij misschien antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:43:
[...]

Lol, 100 hz heeft niets met beeldlijnen te maken!! Je beeld wordt gewoon vaker ververst. Mijn sony is 60 hz. en ververst 60 keer per seconde. Een 100hz doet dat...?? Je hbet er echt niet ineens 100 lijnen bi ofzo... Met een advaced scart kabel EN een goede RGB poort op je tv zien de kleuren er strakker uit, minder flets, beeld trilt minder, contrasten zijn beter tussen kleuren enz. enz.
m'kay

[ Voor 15% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik zit nu al even te rommelen maar is het ook mogelijk om een 512 mb geheugen pennetje als storage device te gebruiken.
Mp3s kan ik gewoon afspelen van het pennetje maar ik kan hem niet als storage device vinden .... 8)7

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:46:
[...]

Oh oke, bedankt voor de info.

Weet jij misschien antwoord op mijn vraag?
Als de vraag is of je verschil merkt tussen het scartblokje dat je erbij koopt en een advanced scart dan is het antwoord ja.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:52:
Ik zit nu al even te rommelen maar is het ook mogelijk om een 512 mb geheugen pennetje als storage device te gebruiken.
Mp3s kan ik gewoon afspelen van het pennetje maar ik kan hem niet als storage device vinden .... 8)7
Dat gaat je niet lukken. De usb aansluitingen zijn READ only. MAW je kunt er niets op wegschrijven.
Als dat wel zo was dan kon ms geen harddisks en geheugenkaartjes verkopen :-)

[ Voor 9% gewijzigd door OcNewB op 02-12-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Een opmerking en een vraagje:

Opmerking:
De originele Microsoft Media Center Afstandbediening werkt ook !!! Ik heb nog niet alles kunnen proberen maar ik kon iig door de menu's heen gaan en selecteren etc. Misschien iemand anders al geprobeerd een dvd te kijken met deze AB?

Vraag:
Ik heb de 26inch LCD-TV van Acer en ben NU al de video-output zat van de standaard kabel (gewoon tulp). Ik wil graag de HD VGA kabel kopen omdat deze mijn native resolutie ondersteund van 1280x768. Maar ik heb tevens een kenwood surround installatie die ik graag via een coax (tulp) wil aansluiten mbv die HD VGA kabel. Ik lees echter dat deze kabel een optische uitgang heeft :? . Terwijl op de foto's alleen twee tulp stekkers te zien zijn?

Wordt een van die tulp stekkers gebruikt om het 5.1 door te sturen of is er TOCH een optische uitgang?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!