Ik ben benieuwd of Microsoft daar nog problemen mee gaat krijgen ivm privacywetgeving. Ik weet niet of ik dat wel zo'n fijn idee vind, het feit dat iedereen kan zien wat ik doe op mijn xbox. Wie garandeerd mij dat er ook niet een lijntje loopt naar Microsoft om te kijken waar ik mijn tijd aan besteed? Het zal ongetwijfeld in de policy begraven liggen, om mij "beter van dienst te kunnen zijn", maar komt er ook geen info mee over illegale mp3's, mods (grotere HD lijkt mij wel lekker) etc?LopeZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:24:
Overigens, gamertags zijn echt een geweldige uitvinding! Wat een hoop moeite moet daar ingezeten hebben... Zat net ID83 te volgen via zn gamertag, kon toen hij Condemned zat te spelen precies zien welk gebied hij liep, wat hij gehaald heeft enz. Werd ook gewoon zonder (veel) vertraging geupdate.
Echt fantastisch imo, gamertags
Van de Frontpage:
Diverse winkels klagen over idiote levertijden: 'We kunnen mogelijk pas op elf januari leveren', sombert een postorderbedrijf met honderdvijftig orders op zak
Zal Wehkamp wel zijn dan
Diverse winkels klagen over idiote levertijden: 'We kunnen mogelijk pas op elf januari leveren', sombert een postorderbedrijf met honderdvijftig orders op zak
Zal Wehkamp wel zijn dan
Memorycard is nodig daarvoor. Dattie wit is kan je nog veranderen door een andere faceplate te kopen. (a 20 euro) Memorycard is 40 euro. De premium is echt stukken goedkoper als je het gaat beredeneren. (hd a 100, component kabel a 30 enz)Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:37:
Ik heb nog een vraagje over het core system.
(student, budget enz. Jawel, on the long run zal je waarschijnlijk duurder uitkomen, maar zo kan je de uitgaven wat spreiden, en 299 klinkt toch aangenamer voor de rekening, daarbij, voor dat geld heb je hier in België net een 6800GT)
Maar goed, wired controllers kan me dus niet schelen, backwards compatabily ook niet, ik heb namelijk geen xbox games. Spijtig dat de dvd lade wit is itt tot zilver bij de premium, zodat je altijd kan zien dat het een core was, ook al heb je later de HD om uit te breiden.
Maar hoe gaat het om game progres, save games, profielen, ed te saven zonder hd?
Ik vond het in de topicstart niet meteen terug? Maar gamen op een core betekent toch niet dat je gewoon effe kan gamen, maar niet saven?
Ik ga nog wat zoeken op de officiële site.
Dat weet ik niet, geef je gamertag en start een mp3 en ik kijk wel ffRoamor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:39:
[...]
Ik ben benieuwd of Microsoft daar nog problemen mee gaat krijgen ivm privacywetgeving. Ik weet niet of ik dat wel zo'n fijn idee vind, het feit dat iedereen kan zien wat ik doe op mijn xbox. Wie garandeerd mij dat er ook niet een lijntje loopt naar Microsoft om te kijken waar ik mijn tijd aan besteed? Het zal ongetwijfeld in de policy begraven liggen, om mij "beter van dienst te kunnen zijn", maar komt er ook geen info mee over illegale mp3's, mods (grotere HD lijkt mij wel lekker) etc?
Zou me niet verbazen als er de ID3 tag oid komt te staan. Maar volgens mij moet een spel er wel aan meegewerkt hebben om de info door te geven. Bedoel je kan echt zien op hoeveel % iemand is in het halen van "een geheime prestatie", championships of badges.Denk niet dat je kan zien wat jij allemaal op de usb hd hebt staan die jij net aansloot
[ Voor 31% gewijzigd door LopeZ op 02-12-2005 14:46 ]
Verwijderd
Wat dacht je van een memory unit, zo ging het vroeger op alle consoles hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:37:
Ik heb nog een vraagje over het core system.
(student, budget enz. Jawel, on the long run zal je waarschijnlijk duurder uitkomen, maar zo kan je de uitgaven wat spreiden, en 299 klinkt toch aangenamer voor de rekening, daarbij, voor dat geld heb je hier in België net een 6800GT)
Maar goed, wired controllers kan me dus niet schelen, backwards compatabily ook niet, ik heb namelijk geen xbox games. Spijtig dat de dvd lade wit is itt tot zilver bij de premium, zodat je altijd kan zien dat het een core was, ook al heb je later de HD om uit te breiden.
Maar hoe gaat het om game progres, save games, profielen, ed te saven zonder hd?
Ik vond het in de topicstart niet meteen terug? Maar gamen op een core betekent toch niet dat je gewoon effe kan gamen, maar niet saven?
Ik ga nog wat zoeken op de officiële site.
tja heb daar ook me bestelling lopen, gaat nog wel ff duren. wachten wel rustig af en zien wel, als ik hem ergens anders eerder kan krijgen zeg ik me bestelling gewoon af bij wehkamp.fulgore schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:39:
Van de Frontpage:
Zal Wehkamp wel zijn dan
voor zover ik weet, zijn alle faceplates zonder het DVD lade frontje.LopeZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:40:
[...]
Memorycard is nodig daarvoor. Dattie wit is kan je nog veranderen door een andere faceplate te kopen. (a 20 euro) Memorycard is 40 euro. De premium is echt stukken goedkoper als je het gaat beredeneren. (hd a 100, component kabel a 30 enz)
wat me wel cool lijkt, de premium + zilver face plate = shiny mofo
Zet het op V&A, denk dat je er genoeg mensen blij mee kan maken en wellicht hou je er ook nog wat aan over zonder er iets voor te vragen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:34 ]
I'm not as think as you stoned I am
Faceplate dekt alles af behalve de lade, je gaat dus echt altijd blijven zien dat het een Core wasLopeZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:40:
[...]
Memorycard is nodig daarvoor. Dattie wit is kan je nog veranderen door een andere faceplate te kopen.

OVER PES5 xbox op de 360 op een pro evo forum:
I am one of the lucky ones that got hold on a 360, and have played a little around with pes5 xbox. Everything seems to work just fine, the controller is soo much better suited for pes5 en the game looks crispier then on the xbox. So far for the good points. The bad thing is that I'm not able to play it in widescreen, I got 2 black bars on the side of the picture so I get 4:3 instead of 16:9. I don't have the time to fiddle around with it right now, but I give you guys some feedback when I can test some more.
I am one of the lucky ones that got hold on a 360, and have played a little around with pes5 xbox. Everything seems to work just fine, the controller is soo much better suited for pes5 en the game looks crispier then on the xbox. So far for the good points. The bad thing is that I'm not able to play it in widescreen, I got 2 black bars on the side of the picture so I get 4:3 instead of 16:9. I don't have the time to fiddle around with it right now, but I give you guys some feedback when I can test some more.
Verwijderd
Jamer ik had mooie foto'sTheVisionMaster schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:13:
[...]
Gewoon via je Microsoft XBOX 360 USB Key ®
spoiler:Neej grapje, voor zover ik het weet kan het nog niet
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 14:47 ]
Ik zag laatst een foto van een shiny silver faceplate zodat de x360 mooi staat tussen je hifi spulletjesWSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:44:
[...]
voor zover ik weet, zijn alle faceplates zonder het DVD lade frontje.
wat me wel cool lijkt, de premium + zilver face plate = shiny mofo
En ja het is alleen een faceplate, geen complete body maar ach.
Hmm hebben ze slim gedaan. He maar what about die 2de van links? Lijkt silvercurry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:46:
[...]
Faceplate dekt alles af behalve de lade, je gaat dus echt altijd blijven zien dat het een Core was
[afbeelding]
(mag ik nu blij zijn dat ik een premium heb?
[ Voor 37% gewijzigd door LopeZ op 02-12-2005 14:50 ]
Verwijderd
Ik mis de fotootjes hier een beetje. Dit is mijn xbox Core die ik vandaag bij de mediamarkt Enschede heb weten te bemachtigen. De drukte daar viel me enigzins mee. PGR3 vind ik echt een vet spel. Net over de Nurburgring gereden en met name het vloeiende beeld en de kijkdiepte valt me positief op.
Op de rechte stukken kun je misschien een kilometer ver kijken.
Hierbij wat plaatjes, TV is overigens een grundig 100Hz breedbeeld.

rgb scart?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:50:
Ik mis de fotootjes hier een beetje. Dit is mijn xbox Core die ik vandaag bij de mediamarkt Enschede heb weten te bemachtigen. De drukte daar viel me enigzins mee. PGR3 vind ik echt een vet spel. Net over de Nurburgring gereden en met name het vloeiende beeld en de kijkdiepte valt me positief op.Op de rechte stukken kun je misschien een kilometer ver kijken.
Wow ik ben echt DIK tevreden over alles. Echt helemaal super top. Het beeld is echt zo ongeloofelijk mooi. Heb me naast Kameo en PRG3 ook nog COD2 erbij gehaald. Echt superdeluxe mooi getekend. Ik wist niet dat er een schakelaar (TV of HDTV) op op stekker zat, dus toen ik die had omgezet ----> OMG
Damn!!!
Super ook dat live! gedoe. Heerlijk demotjes en trailers downloaden.
Straks met wat vrienden lekker gamen. Volgende week de andere 2 controllers erbij en dan is het voorlopig (paar weekjes) wel genoeg geweest.
Maar COD2 ziet er (in tegenstelling tot wat ik dacht) gruwelijk scherp en mooi uit. Echt één van de mooiste getekende spellen. Heerlijk gewoon. Ik ga weer snel verder gamen
Straks met wat vrienden lekker gamen. Volgende week de andere 2 controllers erbij en dan is het voorlopig (paar weekjes) wel genoeg geweest.
Maar COD2 ziet er (in tegenstelling tot wat ik dacht) gruwelijk scherp en mooi uit. Echt één van de mooiste getekende spellen. Heerlijk gewoon. Ik ga weer snel verder gamen
Several members from GameSHOUT are getting fedup with Xbox 360 defects. According to Microsoft, they will not refund or replace discs that are scratched from the Xbox 360 video game console. However, they will offer "Perfect Dark Zero" for free.
One GameSHOUT member, going by the name "Insanity Rulez" stated that the Microsoft Xbox 360 failed to save his "Call of Duty 2" video game. All stats are gone, and he got an error when making any attempts to resume his game mission. He stated, "I took out my game and checked it over and the 360 had totally ruined my game! It looks like someone took a pencil with the eraser side down [covered with sand paper] and touched the disk while spinning it! There is a perfect circle around the center of the disk and it prevents it from working on certain missions."
It's not just one Xbox 360 gamer, it's becoming a daily thing now as more GameSHOUT members report their defects. CD scratching appears to be the most common defect.
Dat ziet er toch behoorlijk goed uit. Was nogal sceptisch na alle berichten over de beeldkwaliteit maar dit ziet er zeer positief uit.
Ik ben btw ook een wehkamp slachtoffer
Heb wel alvast een Xboxtag aangemaakt: Dikkie
Ik ben btw ook een wehkamp slachtoffer
Heb wel alvast een Xboxtag aangemaakt: Dikkie
Ik liep om 12.00uur heel nonchalant (dacht dat ze allemaal al weg waren) de nieuwe Mediamarkt in Eindhoven binnen en ze hadden nog 4 xbox 360 core pakketen liggen, premium's waren ZEER snel verkocht vanmorgen. Nog even liggen dralen omdat die accesoires bij de premium zeker toch meer dan het 100 euro prijsverschil kosten.
Om 12.15 (harde beslissing hoor
) dan toch maar de core gekocht met een memory-card en NFS: Most Wanted
.
Zit momenteel nog op m'n werk en die doos kijkt me ZO verleidelijk aan...kan niet wachten om hem aan m'n Acer 26inch LCD-TV en Kenwood surround te hangen
(Ja ik weet dat ik nog niet de goede kabels heb......)
Wat was nou het nut van deze post? Geen idee, wilde het gewoon melden dat 11.00uur echt niet de deadline was.
Om 12.15 (harde beslissing hoor
Zit momenteel nog op m'n werk en die doos kijkt me ZO verleidelijk aan...kan niet wachten om hem aan m'n Acer 26inch LCD-TV en Kenwood surround te hangen
Wat was nou het nut van deze post? Geen idee, wilde het gewoon melden dat 11.00uur echt niet de deadline was.
[ Voor 10% gewijzigd door Dukey op 02-12-2005 14:58 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Toevallig gezien of ze nog play&charge kits en/of Advanced SCART kabels hadden bij MM Ehv?
Ehm dat meen je niet, ik hoorde net DaDJ op irc ook over een PD0 dvd met krassen uit zn 360 kwam....

Keep in mind you can't play back video files from the extra HDD, nor any other formats/codecs that aren't already allowed by the 360's dashboard by accessing the "Portable Device" option. The dashboard limits you to viewing photos and playing music.
Hmmm.. COD2 ziet er greuwelijk scherp en mooi uit ?
Ik heb deze game gespeeld op de Xbox Launch party, en ik leek daar nog zeker ALIASING te zien, gruwelijk veel.. alsof anti analising nauwelijks aanstond, ervaar je dit euvel ook ?
gamese
Ik heb deze game gespeeld op de Xbox Launch party, en ik leek daar nog zeker ALIASING te zien, gruwelijk veel.. alsof anti analising nauwelijks aanstond, ervaar je dit euvel ook ?
gamese
atmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:55:
Wow ik ben echt DIK tevreden over alles. Echt helemaal super top. Het beeld is echt zo ongeloofelijk mooi. Heb me naast Kameo en PRG3 ook nog COD2 erbij gehaald. Echt superdeluxe mooi getekend. Ik wist niet dat er een schakelaar (TV of HDTV) op op stekker zat, dus toen ik die had omgezet ----> OMG![]()
![]()
Damn!!!
Het downloaden van demo's en filmpjes vanaf XBOX Live gaat bij mij maar met ongeveer 300kb/s. Is de snelheid van jullie ook zo iets of langzamer/sneller? Ik heb nog geen games in huis ( gcshop
) en dl nu de demo van NFSMW van dik 900MB.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ziet PGR3 er nu ook minder uit op een 720p (1280x720) TV? Omdat het maar 600p is?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
zijn er ook mogelijkheden om de xbox360 media center op 16:9 te laten weergeven (dus menu met 4 kolommen)?
Ja ik heb hem ook,net ff anderhalf uur Kameo gespeeld. Ik moet zeggen dat het me niks tegenvalt op een SDTV.
Ik heb alleen nog geen advanced scart kabel, die waren overal uitverkocht. Nu is het dus nog niet ze erg mooi, vooral een beetje fletse kleuren en niet zulke strakke randen.
De console wordt trouwens wel behoorlijk warm en stil is hij ook niet.
Ik kantelde hem net voorzichtig terwijl hij aan stond en dat vond hij schijnbaar niet fijn, er kwam me een pokkeherrie uit, alsof de fan ergens tegenaan draaide
Ik heb alleen nog geen advanced scart kabel, die waren overal uitverkocht. Nu is het dus nog niet ze erg mooi, vooral een beetje fletse kleuren en niet zulke strakke randen.
Ik kantelde hem net voorzichtig terwijl hij aan stond en dat vond hij schijnbaar niet fijn, er kwam me een pokkeherrie uit, alsof de fan ergens tegenaan draaide

Verwijderd
Don't remind meVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:41:
[...]
Wat dacht je van een memory unit, zo ging het vroeger op alle consoles hoor.
Maar op xbox.com staat op het eerste zicht niets over het inbrengen van memory cards of wat dan ook. En of die proprietary zijn? Of gewoon geheugen kaartjes zoals je die kan kopen voor digicams, gsm's, wat dan ook. (zoals de ps3/rev zal kunnen gebruiken)
Als je nog zo een kaartje hebt is de core wel degelijk vrij veel goedkoper, en een HD component kabel kan ik toch niet gebruiken (geen hdtv, een eventuele xbox zal gebruikt worden op een pc monitor)
Ja, echt!!! En dat vind ik niet alleen. Iedereen die hier in het huis effe langs komt kijken is het met me eens. Echt SUPER!!! scherp en mooi. Kan er helaas geen foto's van maken, want dan zie je het toch niet. Je moet het gewoon in het echt zienknights16 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:01:
Hmmm.. COD2 ziet er greuwelijk scherp en mooi uit ?
gamese
[...]
Heb wel effe 2 foto's gemaakt van de Xbox360 + Acc:
(downloading NFS demo)
In de winkel vond ik zoals ik eerder al zei COD2 ook niet echt heel mooi, maar dit is echt genieten!!
Kan je de xb360 ook gewoon op je pc aansluiten met een ethernetkabel en vanaf de hd van je pc bijvoorbeeld divx films afspelen en mp3tjes?
Ja ze zijn inderdaad duurVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:19:
[...]
Tja, alleen de duurdere setjes hebben optische ingang.
Ik zit zelf te kijken naar een Logitech Z-5500, Z-5450 of iets soortgelijks. Reken dan wel rond de 300 Pleuro voor een dergelijk setje
Ga dit eens lezen: topic @ Xbox forum en check je DVD evenMutatie schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:08:
Ja ik heb hem ook,net ff anderhalf uur Kameo gespeeld. Ik moet zeggen dat het me niks tegenvalt op een SDTV.

Waarom gaan mensen in godesnaam een apparaat kantelen terwijl het op vol vermogen staat te werken

dat kan ook de draaiende dvd geweest zijn imoMutatie schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:08:
KlikVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:11:
[...]
Maar op xbox.com staat op het eerste zicht niets over het inbrengen van memory cards of wat dan ook. En of die proprietary zijn?

die adapter, is troep. Wat het doet, het knoopt het stereogeluid om naar "5.1" Dwz links voor en links achter geven zelfde geluid, zelfde geld voor rechts. De Center kan het niet eens doen volgens mij. Als er een signaal niet is kan het ook niet gegeven worden. Vergelijk het maar met de CMS instelling van creative die stereogeluid upmixed naar 4.1/5.1.Xander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:14:
[...]
Ja ze zijn inderdaad duur. Maar is er niemand hier die weet of het mogelijk is om een standaard 5.1 set met drie 3,5mm jacket via een adapter aan te sluiten op de 360?? Het gaat met die adapter die ik reeds melde, maar dat is van uit rood/wit tulp. Lijkt me niet de meest ideale oplossing, heeft iemand hier ervaring mee
Zoals ik al zei, koop een Extigy waar je pc speakers op aansluit of een versterker. Voor versterkers raad ik je aan om eens in de koopjes kelder van www.correct.com te kijken.
ik heb de Z-5500 maar nog geen xboxXander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:14:
[...]
Ja ze zijn inderdaad duur. Maar is er niemand hier die weet of het mogelijk is om een standaard 5.1 set met drie 3,5mm jacket via een adapter aan te sluiten op de 360?? Het gaat met die adapter die ik reeds melde, maar dat is van uit rood/wit tulp. Lijkt me niet de meest ideale oplossing, heeft iemand hier ervaring mee
wat voor TV is dat? HDTV of nietatmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:12:
[...]
Ja, echt!!! En dat vind ik niet alleen. Iedereen die hier in het huis effe langs komt kijken is het met me eens. Echt SUPER!!! scherp en mooi. Kan er helaas geen foto's van maken, want dan zie je het toch niet. Je moet het gewoon in het echt zien
Heb wel effe 2 foto's gemaakt van de Xbox360 + Acc:
[afbeelding]
[afbeelding]
(downloading NFS demo)
In de winkel vond ik zoals ik eerder al zei COD2 ook niet echt heel mooi, maar dit is echt genieten!!
verder is het wel raar dat je bij de core versie standaard geen mem-card krijgt
bij de joytech VGA cable krijg je een optical cable meegeleverd.

en voor het beste beeld op een standaard TV heb je dan de scart kabel nodig?

[ Voor 67% gewijzigd door Bulls op 02-12-2005 15:35 ]
Als je geluk hebt:Xander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:14:
[...]
Bij paradigit verkopen ze voor €59 euro een AIWA-setje met ingebouwde DPLII/DD5.1/DTS decoder.
Ik heb hem al een tijdje en moet zeggen supersetje. Heb inmiddels ook al 2 collega's ditzelfde setje laten kopen en ook die zijn zeer tevreden.
Aiwa UZ-US501 USB Digital 5.1 Speakerset
In ruil voor je 360 mag je die van mij hebben

PSN: Shiver23
Yep, langs de buitenkant gekrast, gelukkig niet zo ergWSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:18:
[...]
dat kan ook de draaiende dvd geweest zijn imo

Stupid Stupid Stupid.
Verwijderd
Weet iemand of er in Amsterdam nog ergens een HD kabel te krijgen is ? Lieft component maar vga mag ook.
Ik heb de xbox nu met een advance scart op mn 42" plasma aangesloten maar de kwaliteit komt er nog niet echt helemaal uit. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er nogsteeds er mooi uit maar ik weet dat het nog veel beter kan. Heb mn ps2 en gamecube ook met component aangesloten en dat is echt een wereld van verschil. Terwijl dat dan nog maar 480P is.
Ik heb de xbox nu met een advance scart op mn 42" plasma aangesloten maar de kwaliteit komt er nog niet echt helemaal uit. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er nogsteeds er mooi uit maar ik weet dat het nog veel beter kan. Heb mn ps2 en gamecube ook met component aangesloten en dat is echt een wereld van verschil. Terwijl dat dan nog maar 480P is.
Verwijderd
Ligt het aan mij of kun je helemaal geen nederlandse taal kiezen als je de xbox aan het instellen bent ?
ik heb nu al medeleiden met mensen die hem in duitsland kopenVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:39:
Ligt het aan mij of kun je helemaal geen nederlandse taal kiezen als je de xbox aan het instellen bent ?
Nee hoor, bij de xbox kon je ook alleen maar de engelse taal instellen, heb zelfs microsoft hier voor gebeld, ze zeiden dat de nederlandse taal niet aanwezig is. dus zal bij de xbox360 wel niet anders zijnVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:39:
Verwijderd
ik kan bevestigen dat een usb hdd werkt!
heb zelf een usb 2.0 powered notebook hdd aangesloten en ziet heb gewoon als storage.
kan op die manier wel mp3 afspelen. want vanaf interne hdd heeft MS dat geblocked.
nu 40 gb extra opslag
gozer op me werk had een xbox gehaald en hier gelijk ff gestest op een 36" hdtv van dell.
moet zeggen erg sweet.
heb zelf een usb 2.0 powered notebook hdd aangesloten en ziet heb gewoon als storage.
kan op die manier wel mp3 afspelen. want vanaf interne hdd heeft MS dat geblocked.
nu 40 gb extra opslag
gozer op me werk had een xbox gehaald en hier gelijk ff gestest op een 36" hdtv van dell.
moet zeggen erg sweet.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:44 ]
Kameo is idd stuk goedkopercurry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:20:
[...]
Game247 was wel degelijk de goedkoopste voor PDZLE? En Kameo heb ik dus bij GC-shop besteld als gezegd, die was daar ruim het goedkoopste.
Maar ik heb mijn klanten gewoon PFDZLE meegegeven voor de prijs van de gewone, dus dan ben ik met muh bokkiewokkie prijzen nog goedkoper ook
Verwijderd
Wat is het filesystem van die USB HD ? NTFS of FAT32 ?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:43:
nu 40 gb extra opslag
moet zeggen erg sweet.
Kun je ook AVI's afspelen van de USB HD ?
Hmm en dat gaat werken als je hem op een usb poort van de xbox aansluit? Ziet er goed uit namelijk!Shiver23 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:26:
[...]
Als je geluk hebt:
Bij paradigit verkopen ze voor €59 euro een AIWA-setje met ingebouwde DPLII/DD5.1/DTS decoder.
Ik heb hem al een tijdje en moet zeggen supersetje. Heb inmiddels ook al 2 collega's ditzelfde setje laten kopen en ook die zijn zeer tevreden.
Aiwa UZ-US501 USB Digital 5.1 Speakerset
In ruil voor je 360 mag je die van mij hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Xander84 op 02-12-2005 15:55 ]
Verwijderd
Mijn game tag is Aku - AKU Jeff
Edit: wat mij inderdaad ook opvalt is dat het downloaden van demos wat langzaam gaat en ik heb nog wel chello extreme
laten we het erop houden dat op dit moment de servers zwaar belast zijn met al die nieuwe xbox 360 gebruikers.
Edit: wat mij inderdaad ook opvalt is dat het downloaden van demos wat langzaam gaat en ik heb nog wel chello extreme
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:55 ]
W00t wat een gaaf ding
, alleen mijn optische kabels klikken niet zo heel erg lekker achterin die kabel.... maar dat is dan ook het enige nadeel
Jat hem,Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:43:
nu 40 gb extra opslag
moet zeggen erg sweet.
dan zit ik vanavond tot maandag bij jou
[ Voor 5% gewijzigd door Jedi Geub op 02-12-2005 15:56 ]
Ooooooooooooh wat is dit heerlijk! Ik baal er zwaar van dat ik straks een "feestlijk" etentje heb thuis met de volledige familie (maar geen sinterklaas gelukkig
), want dan kan ik niet gamen
Vandaag de Xbox opgehaald met PGR3, gamed weer super lekker als vanouds! Ik baal er alleen van dat ik niet een advanced SCART heb gekocht, nu heb ik namelijk zuigend geluid met die stekker voor op m'n tv
Nu te druk met gamen dus geen zin de stad in te trekken, morgen dat etentje en dan maandag gelijk de advanced SCART halen!
Binnenkort komt er hopelijk ook een HDTV te staan, dus dan kan het feest helemaal beginnen
Btw, mijn Gametag is nogsteeds "Neejoh", voor als jullie me tegenkomen op de gamerslist
Vandaag de Xbox opgehaald met PGR3, gamed weer super lekker als vanouds! Ik baal er alleen van dat ik niet een advanced SCART heb gekocht, nu heb ik namelijk zuigend geluid met die stekker voor op m'n tv
Binnenkort komt er hopelijk ook een HDTV te staan, dus dan kan het feest helemaal beginnen
Btw, mijn Gametag is nogsteeds "Neejoh", voor als jullie me tegenkomen op de gamerslist
[ Voor 26% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 15:57 ]
Enige echte nadeel so far (behalve de dvd krasgevoeligheid) vindt ik het geluid dat de xbox produceerd; is niet mis! Maar verder top allemaal!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Ff een vraagje he, hoe kun je bijvoorbeeld videos afspelen op de 360 die op een cd of memory stick staan? Want muziek en plaatjes afspelen gaat makkelijk maar videos lukt mij nog niet... Weet iemand hoe dit wel moet?
GRRR NFS Most Wanted heeft op 720p een enorme framedrop als je de auto in beeld hebt tijdens t racen.. vanuit de auto zelf is alles prima.. da's natuurlijk niet de bedoeling!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
NFSMW demo is het in ieder waard om te downloaden. Speelt vrij goed en de graphics zijn goed genoeg op een HDTV. Ik ga in ieder geval verder met het downloaden van filmpjes en demo's. Voor de mensen die met een core pack zitten moeten dit allemaal missen, maar de spellen maken het wel goed denk ik.
ik heb hem bij bartsmit besteld, en ze zeiden dat ik hem vrijdag binnen zou krijgen, maar nu heb ik hem nog niet binnen!
nog iemand bij bartsmit besteld??
NFS:MW was op de xbox 1 best weer heel vet, dus ga straks gelijk even de demo (900MB
, ben blij dat ik nu bij versatel zit
) even downloaden en testen! Zodra ik klaar ben met PGR3 that is (will I ever??).
@dadj: Het geluid is inderdaad best hard voor een console, maar moet eerlijk zeggen dat dit me onder een film alleen zou kunnen storen. Verder maken de games en muziek genoeg geluid om er boven uit te komen!
Ik ga weer snel een rondje rijden
@dadj: Het geluid is inderdaad best hard voor een console, maar moet eerlijk zeggen dat dit me onder een film alleen zou kunnen storen. Verder maken de games en muziek genoeg geluid om er boven uit te komen!
Ik ga weer snel een rondje rijden

Iemand al geprobeerd Halo erin te drukken? Ik krijg de melding dat ik m'n display settings moet veranderen, omdat Halo 720p niet ondersteunt
Welke setting ik vervolgens ook kies, ik krijg hem niet aan de praat. Iemand anders hier ook last van/een oplossing?
Btw, m'n gamertag: ErectionJackson

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik niet, maar toen ik net belde werd mij verteld dat die Bart Smit (in Utrecht) pas in januari(!) klaar zou zijn met de bestellingen die ze nu hebben. Andere winkels die ik gebeld heb zouden hem de 12e of rond de kerst nog binnen krijgen.SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:22:
ik heb hem bij bartsmit besteld, en ze zeiden dat ik hem vrijdag binnen zou krijgen, maar nu heb ik hem nog niet binnen!![]()
Waarschijnlijk heb ik hem dan ook pas begin volgend jaar, ik heb hem namelijk niet besteld omdat ik er pas een week zeker van ben dat ik hem wil hebben
Loewe Modus L42 (42" Plasma). Is geen échte HDTV. Want er missen vertikaal (1280-1024=256) pixels. Maar horizontaal heeft'ie er wel meer dan zat (1024). Ondanks dat ziet het er haarscherp uit. Maarja, dat had ik al gezegt. Enigste nadeel is inderdaad dat de Xbox360 veel lawaai maakt. Daar is natuurlijk ook een oplossing voor: geluid onder het gamen harder zetten
Verwijderd
fat 32 en kan aleen muziek en foto's bespelen. avi's zijn geen codecs voor en moet je hem dus gebruiken als media center extender. dan kan je alles afspelen, streamend van de pc.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:47:
[...]
Wat is het filesystem van die USB HD ? NTFS of FAT32 ?
Kun je ook AVI's afspelen van de USB HD ?
Beetje jammer van de support desk, die mij na vanochtend 11.00 niet meer teruggebeld hebben aangezien ik een probleem heb met het migreren van mn oudelive account naar de 360.
Zeer triest.....
Zeer triest.....
Rapapa...
Verwijderd
Da's wel apart, heb je wel een HD op je 360?ErectionJackson schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:25:
Iemand al geprobeerd Halo erin te drukken? Ik krijg de melding dat ik m'n display settings moet veranderen, omdat Halo 720p niet ondersteuntWelke setting ik vervolgens ook kies, ik krijg hem niet aan de praat. Iemand anders hier ook last van/een oplossing?
Verwijderd
Hoe kan het dat ik GTA san andreas niet kan afspelen op de 360? Hij stond toch echt in de lijst met spellen die backwards compatible waren...
Verwijderd
Tja..... ook al een kapotte XBox.....
Net gehaald met extra controller, battery pack, wireless WLan en drie games.
Kom thuis, zet hem aan en hij begint gelijk een raar geluid te maken, net een Tierapje die aanloopt tegen een koelertje ofzo.
Dus ik uitzetten, even wachten en weer aanzetten en toen deed hij zogoed als niets meer. Alleen knipperen de lichtjes op die ring of light van rechtsonder tm linksboven. Verder nada.
Eerst kreeg ik nog warempel iemand van de servicelijn en die zei dat ik maar terug naar Dixons moest maar ja, die zijn er al doorheen. Toen weer teruggebeld maar steeds weer die belgische vrouw die mijn nummer op wil nemen en zegt dat ik volgende week word terug gebeld
Sta je dan met je EUR 700,- aan (momenteel) waardeloze spulletjes .
Heb ik hier op zitten wachten?? Voor gespaard ??? Weg plezier!
Slechte zaak!
-hahahaha.....hij doet het !!!! toevallig kwam ik op een forum iemand tegen met het zelfde probleem, gewoon een stuk of dertig keer achter elkaar proberen !!
Na de eerste boot doet hij het op het ratelen na goed, maar tja, ff kijken wanneer ik hem het beste kan inleveren voor reparatie-
Net gehaald met extra controller, battery pack, wireless WLan en drie games.
Kom thuis, zet hem aan en hij begint gelijk een raar geluid te maken, net een Tierapje die aanloopt tegen een koelertje ofzo.
Dus ik uitzetten, even wachten en weer aanzetten en toen deed hij zogoed als niets meer. Alleen knipperen de lichtjes op die ring of light van rechtsonder tm linksboven. Verder nada.
Eerst kreeg ik nog warempel iemand van de servicelijn en die zei dat ik maar terug naar Dixons moest maar ja, die zijn er al doorheen. Toen weer teruggebeld maar steeds weer die belgische vrouw die mijn nummer op wil nemen en zegt dat ik volgende week word terug gebeld
Sta je dan met je EUR 700,- aan (momenteel) waardeloze spulletjes .
Heb ik hier op zitten wachten?? Voor gespaard ??? Weg plezier!
Slechte zaak!
-hahahaha.....hij doet het !!!! toevallig kwam ik op een forum iemand tegen met het zelfde probleem, gewoon een stuk of dertig keer achter elkaar proberen !!

Na de eerste boot doet hij het op het ratelen na goed, maar tja, ff kijken wanneer ik hem het beste kan inleveren voor reparatie-
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 01:35 ]
al dat uber hardware produceerd natuurlijk veel warmte, en dat moet afgevoerd worden.
toch valt me de heatsink wat op de gpu zit wel tegen (paar alu ribjes) als ze dat van koper hadden gemaakt zou de fan langzamer hoeven draaien.
als ik mn xbox haal en hem een paar maand heb staan gaat hij denk ik toch voor de bijl
* Bulls denkt aan waterkoeling en plexi case
toch valt me de heatsink wat op de gpu zit wel tegen (paar alu ribjes) als ze dat van koper hadden gemaakt zou de fan langzamer hoeven draaien.
als ik mn xbox haal en hem een paar maand heb staan gaat hij denk ik toch voor de bijl
* Bulls denkt aan waterkoeling en plexi case
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 02-12-2005 16:44 ]
Verwijderd
Zelfde probleem, ik wacht al de hele dag. Op xboxworld.nl zijn er wel meer te vinden die ook nog altijd wachten ..SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:22:
ik heb hem bij bartsmit besteld, en ze zeiden dat ik hem vrijdag binnen zou krijgen, maar nu heb ik hem nog niet binnen!![]()
er zit ook een lampje op de voeding die of oranje of groen brand...wie weet wat dat betekend???
UPDATE (bron EVO-WEB.CO.UK):
PES5 is backwardscompatible, geen frameratedrops, scherper (minder blurry) beeld, en prima op xboxlive, ook tegen 'oude' xboxspelers te doen...
Misschien vraagt iemand zich af waarom dat zo boeiend is? Welnu, naast PGR3 en COD2 enz. is het heerlijk om tot de herfst van 2006 (want dan komt pes360 pas) pes5 te kunnen spelen. Tien keer liever pes5 dan fifa 360
PES5 is backwardscompatible, geen frameratedrops, scherper (minder blurry) beeld, en prima op xboxlive, ook tegen 'oude' xboxspelers te doen...
Misschien vraagt iemand zich af waarom dat zo boeiend is? Welnu, naast PGR3 en COD2 enz. is het heerlijk om tot de herfst van 2006 (want dan komt pes360 pas) pes5 te kunnen spelen. Tien keer liever pes5 dan fifa 360
Vriend van mij heeft vrijdag 25e bij Bart Smit online besteld, had hem rond 14:00 binnen vandaag.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:44:
[...]
Zelfde probleem, ik wacht al de hele dag. Op xboxworld.nl zijn er wel meer te vinden die ook nog altijd wachten ..
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Tot nu toe vind ik de controller onwijs lekker, heb alleen een hekel aan de linker schouder knop
Daar kom ik nog wel eens perongeluk tegen als ik ga remmen in PGR, blijkbaar moet ik de controller iets anders vasthouden
hey werkt dat Xbox live nog netzo als met de oude xbox?
ik heb namenlijk nog 5 kaarten liggen van een gratis trail die je altijd bij je game kreeg...
maar ik had geen creditcard...
nu kun je dus ook een soort van prepaid kaart kopen?
kan je er zelf een HD inbouwen? dus ff openschroeven(weg garantie...) en een HD erinbouwen?
of zoals sommigen ook beweren een externe hd aansluiten? zolang het maa Fat32 is..
ik heb namenlijk nog 5 kaarten liggen van een gratis trail die je altijd bij je game kreeg...
maar ik had geen creditcard...
nu kun je dus ook een soort van prepaid kaart kopen?
kan je er zelf een HD inbouwen? dus ff openschroeven(weg garantie...) en een HD erinbouwen?
of zoals sommigen ook beweren een externe hd aansluiten? zolang het maa Fat32 is..
Verwijderd
Ik vind 'm echt brilant; graphics, geluid, controller, live (gebruikte ik nog niet op de eerste) en hoe alles in elkaar overloopt. Echt mooi. Ik hoorde hier mensen klagen over de geluidsproductie, maar buiten soms wat geluid van de dvd speler heb ik hier juist echt 0 geluid.
Moet ook de mensen gelijk geven die zeiden dat het ook zonder hdtv nog een goede stap zou zijn, dat is het absoluut.
Zowel Kameo als PGR3 allebei top.
Niks hiervan komt overhaast over.
Moet ook de mensen gelijk geven die zeiden dat het ook zonder hdtv nog een goede stap zou zijn, dat is het absoluut.
Zowel Kameo als PGR3 allebei top.
Niks hiervan komt overhaast over.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 16:59 ]
Uit de handleiding:rikgoodhart schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:49:
er zit ook een lampje op de voeding die of oranje of groen brand...wie weet wat dat betekend???
Dus zeer waarschijnlijk is iets niet goed wanneer het oranje lampje brand.Confirm that you have an appropriate power source and check all connections between wall outlet and power supply, and power supply and console (see "Connect the Console to Power" on page ??). The power supply light should glow green when it is working properly.
nou blijkt dat mijn xbox niet kapot was, had alleen de kabels er niet goed ik, du-uh, dus nu eindelijk kunnen spelen ziet er allemaal goed uit, alleen wel ff wennen naar jaren pc games mijn eerste console experience, maar alle goeie dingen komen langzaam
In de handleiding staan verschillende soorten lampjes (rechts, links, kleur etc.) die een bepaalde error betekenen.magnifor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:58:
[...]
Uit de handleiding:
[...]
Dus zeer waarschijnlijk is iets niet goed wanneer het oranje lampje brand.
ZIt een optische ingang op. Dus kun je op die manier op je xbox aansluiten.Xander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:48:
[...]
Hmm en dat gaat werken als je hem op een usb poort van de xbox aansluit? Ziet er goed uit namelijk!
PSN: Shiver23
Is dat niet van de Ring of Light?PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:59:
[...]
In de handleiding staan verschillende soorten lampjes (rechts, links, kleur etc.) die een bepaalde error betekenen.
Sweet, toch nog iemand die foto's postVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:50:
Ik mis de fotootjes hier een beetje. Dit is mijn xbox Core die ik vandaag bij de mediamarkt Enschede heb weten te bemachtigen. De drukte daar viel me enigzins mee. PGR3 vind ik echt een vet spel. Net over de Nurburgring gereden en met name het vloeiende beeld en de kijkdiepte valt me positief op.Op de rechte stukken kun je misschien een kilometer ver kijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Overigens lees ik hier nog zat verhalen van mensen die zonder pre-order heb toch nog hebben weten te bemachtigen.. kwesties van goed zoeken dus (en evt genoegen met de core editie te nemen)
Resolutie 1024x768 en beeldscherm : NORMAALVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:41:
[...]
geen stretching ? welke instellingen ?
Ik heb net gebeld met bartsmit, ze zeiden dat de TPG tot 21:30 rijd vanavond om alle xboxen thuis af te leveren.. er is dus nog hoop.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:44:
[...]
Zelfde probleem, ik wacht al de hele dag. Op xboxworld.nl zijn er wel meer te vinden die ook nog altijd wachten ..
weinig tot niks..
Grapjas.didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:12:
[...]
Ik heb net gebeld met bartsmit, ze zeiden dat de TPG tot 21:30 rijd vanavond om alle xboxen thuis af te leveren.. er is dus nog hoop.
[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 02-12-2005 17:14 ]
Verwijderd
Da's lekker als je het op je werk laat afleveren .. (zoals in mijn geval) Arghhhhhh!didio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:12:
[...]
Ik heb net gebeld met bartsmit, ze zeiden dat de TPG tot 21:30 rijd vanavond om alle xboxen thuis af te leveren.. er is dus nog hoop.
Overwerken vanavond dan maar..Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:18:
[...]
Da's lekker als je het op je werk laat afleveren .. (zoals in mijn geval) Arghhhhhh!
weinig tot niks..
Heeft iemand de XBOX360 al geprobeerd filmpjes van een Media Center PC te laten streamen? Mij lukt het om met Media Connect 2.0 mappen te sharen en die via de XBOX360 te laten afspelen, maar dit is dan alleen voor muziek en foto's. Om film te kunnen streamen heb ik juist Media Center 2005 geinstalleerd en daar kan de PC de XBOX360 niet vinden en andersom ook niet.
Het programma Media Connect 2.0 ziet de XBOX360 dus prima en laat dat ook als zodanig zien.
Ik heb op 1 netwerkaart internet en daarmee share ik internet over mijn 2e netwerkkaart waar ook de XBOX360 op is aangesloten. Hiermee heb ik gewoon XBOX Live en kan ik dus alles normaal doen. Alleen kan de XBOX360 dus nog niet als extender functioneren. Iemand al gelukt hier?
Het programma Media Connect 2.0 ziet de XBOX360 dus prima en laat dat ook als zodanig zien.
Ik heb op 1 netwerkaart internet en daarmee share ik internet over mijn 2e netwerkkaart waar ook de XBOX360 op is aangesloten. Hiermee heb ik gewoon XBOX Live en kan ik dus alles normaal doen. Alleen kan de XBOX360 dus nog niet als extender functioneren. Iemand al gelukt hier?
Ik had de xbox360 premium vorige week vrijdag (25 nov) besteld bij bartsmit en is vandaag rond 11.00 uur gebracht door de postbode. Als je online bij je bestelling kijkt staat die dan op verzonden?SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:22:
[ Voor 4% gewijzigd door _FiReFoX_ op 02-12-2005 17:35 ]
Heeel evne mee bezig geweest maar hier lukte het tot dusver ook niet... Op de pc kon hij hem wel vinden (moest ook nog accepten) maar andersom niet. Handen jeukte toen alleen teveel dus ben gaan racen
[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 02-12-2005 17:35 ]
Om nog even hier op terug te komen. Waar ik me zorgen om maak, is dat het voltage van de oplaadbare batterijen te laag is voor een goed bereik/snelle reactie. Dus kan er misschien iemand die zijn xbox360 al heeft en oplaadbare batterijen heeft misschien even uitproberen of de wireless controller ook met oplaadbare batterijen werkt?Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:51:
[...]
lijkt me sterk dat microsoft iets heeft gemaakt waardoor oplaadbare batterijen er niet in werken, ga er dus maar voor 99% vanuit dat je gewoon je GP's erin kan stoppen
was ik iig wel van plan morgen
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Het is mij inmiddels gelukt. Op de XBOX360 heb je na het schermpje met de 8 cijferige code een scherm met tekst 'leave this .... open while setting up your PC' of zoiets. Dan vind de installatie hem wel en kan ik nu wel de XBOX360 als extender gebruiken.Neejoh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:34:
Heeel evne mee bezig geweest maar hier lukte het tot dusver ook niet... Op de pc kon hij hem wel vinden (moest ook nog accepten) maar andersom niet. Handen jeukte toen alleen teveel dus ben gaan racen
Ik kan helaas melden dat DIVX het NIET doet in de extender. Je krijgt dan een foutmelding dat de benodigde codec niet beschikbaar is. Helaas kan de XBOX360 in mijn geval dus niet als Media Center functioneren zoals de XBOX dat deed.
Ik heb nu 2 GP2100 NiMh batterijen in mijn controller zitten en die doen het gewoon goed. Geen problemen er mee.Tonio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:38:
[...]
Om nog even hier op terug te komen. Waar ik me zorgen om maak, is dat het voltage van de oplaadbare batterijen te laag is voor een goed bereik/snelle reactie. Dus kan er misschien iemand die zijn xbox360 al heeft en oplaadbare batterijen heeft misschien even uitproberen of de wireless controller ook met oplaadbare batterijen werkt?
bij mij staat er verzonden_FiReFoX_ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:33:
[...]
Ik had de xbox360 premium vorige week vrijdag (25 nov) besteld bij bartsmit en is vandaag rond 11.00 uur gebracht door de postbode. Als je online bij je bestelling kijkt staat die dan op verzonden?
Als ik op mijn videos klik valt de verbinding weg met media center. Muziek en foto's doen het gewoon:).
Nu even proberen of dvr-ms uit mijn tv opnames wel start if that is so ff al me hdtv films omzetten dit zou ook de oorzaak kunnen zijn van het crashen is erg veel.
Nu even proberen of dvr-ms uit mijn tv opnames wel start if that is so ff al me hdtv films omzetten dit zou ook de oorzaak kunnen zijn van het crashen is erg veel.
Jazeker, ik heb een Premium en alles werkt verder super. Aangesloten op een HDTV op 720p.Ik zit nu in de trein en wil straks nog even proberen of het met Ninja Gaiden bijvoorbeeld wel werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:40:
[...]
Da's wel apart, heb je wel een HD op je 360?
edit: vraagtekens verwijderd, kwam door Communicator
[ Voor 11% gewijzigd door ErectionJackson op 02-12-2005 17:54 ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Helemaal mee eens ik had dus fifa maar wat een kutport zeg halve koppen lightning probs framedrops. Vandaag omgeruilt voor perfect dark soon pes5 halen:)hully schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:49:
UPDATE (bron EVO-WEB.CO.UK):
Verwijderd
ik heb hem ook ontvangen.. een leuk apparaat.
wel jammer dat er geen demo dvd bij zit met de demo's die in de demopods zaten.
Die kan je allemaal downloaden van xbox live:)Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:54:
ik heb hem ook ontvangen.. een leuk apparaat.
Ja, de ring of light geeft de foutmeldingen:
2 x groen links
2 x groen rechts
Groen knipperend
Rood knippert boven
Rond knippert onder
etc.
Dat staat allemaal voor een aparte foutmelding
oke ik heb net nog om 17.00 en xbox360 gekocht zonder pre-order!!
mijn doelstelling was een premium te kopen maar heb het met een core moeten doen!
heb er maar een memorycard en kameo bijgedaan!
het was ff zoeken!! maar opzich wel balen dat ik nu een hdcabel en hardeschijf mis en remote!
komt wel!
mijn doelstelling was een premium te kopen maar heb het met een core moeten doen!
heb er maar een memorycard en kameo bijgedaan!
het was ff zoeken!! maar opzich wel balen dat ik nu een hdcabel en hardeschijf mis en remote!
komt wel!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
zijn er tutorials voor media connect? werkt bij mij niet
er zit een asus wl500g router tussen, firewall disabled
er zit een asus wl500g router tussen, firewall disabled
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
wat werkt niet met media connect? Bij mij lukte het eerst ook niet, maar je moet de code bij de hand hebben van de XBOX360 en dan het scherm met tekst op je XBOX360 goed lezen en vooral niet verder gaan.
Vervolgens de setup draaien op je PC die je vind vanaf de link die door de XBOX360 wordt genoemd en voor de rest wijst alles vanzelf.
Vervolgens de setup draaien op je PC die je vind vanaf de link die door de XBOX360 wordt genoemd en voor de rest wijst alles vanzelf.
Hoe lang is die component cable die je erbij krijgt? Ik wil hem zelf aan een beamer hangen maar die hangt 2.5 meter boven de grond ongeveer....
Over niet al te lange tijd krijg ik ook een andere av receiver waar ik hem in zou kunnen pluggen maar tot die tijd moet ik hem dus direct aan de beamer hangen denk ik.
Over niet al te lange tijd krijg ik ook een andere av receiver waar ik hem in zou kunnen pluggen maar tot die tijd moet ik hem dus direct aan de beamer hangen denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.
Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!
Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!