Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Xander84 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:27:
Ik ben op zoek naar een 5.1 setje voor mn 360. Maar alle setjes die ik tegen ben gekomen zijn PC speaker sets met groen,zwart,roze 3.5 mm jackets en dus geen coax of optisch!
Dan zit je toch naar de verkeerde sets te kijken, AFAIK kunnen zowel de Z-5500, Z-5450 en de voorloper (Z-680 if i remember correctly) bijvoorbeeld iig met optisch overweg. Je moet er dan wel even een bijpassende kabel bijritselen though wat die wordt (uiteraard O-) ) niet meegeleverd :).

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Net even op normale tv aangesloten en dat ziet er in principe beter uit. Tuurlijk de resolutie is duidelijk minder maar het ziet er voor de rest wel goed scherp uit(alsof je een spel via tv-out speelt). Maar hoe kan het er zo slecht uitzien op mijn monitor dan? Ligt het misschien toch aan het spel? Iemand anders ervaring met de VGA kabel?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 02-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121276

atmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:23:
[...]

Done.

Maar vertel me dan ook effe hoe ik dat 1 maand gratis LIVE! aan de gang krijg... Ik kan nergens die code vinden.
Gewoon een gamertag aanmaken in het live menu dan krijg je automatich een maand gratis LIVE en na een maand zet hij m dan om naar zilver dus iedereen kan een maand lang van gold profiteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik ben op zoek naar een 5.1 setje voor mn 360. Maar alle setjes die ik tegen ben gekomen zijn PC speaker sets met groen,zwart,roze 3.5 mm jackets en dus geen coax of optisch! Nu heb ik wel deze [url][/url]
adapter
gezien maar daar staat bij dat bij sommige sets de center speaker het niet doet. Heeft iemand ervaring met deze adapters en welke 5.1 setjes gebruiken jullie? (ben eigenlijk opzoek naar een niet te dure met optisch of coax aansluiting) hopelijk heeft er iemand een paar tips _/-\o_

Weet iemand trouwens of dergelijke adpters ook bestaan van coax/optisch naar 3x 3.5 mm jacket (ipv dubbel tulp naar 3x 3.5 mm jacket)???
ik heb deze: Afbeeldingslocatie: http://www.salisburyhifi.co.uk/Images/kef/kef-kht2005-2.jpg
super dingen! Lopen via mn versterker uiteraard..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
hee ik moet er ook op :P

WSaeNoTSoCK - WSae Bulls

thnx :>

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 02-12-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:14

LopeZ

Too much is never enough

Ik ben op zoek naar een 5.1 setje voor mn 360. Maar alle setjes die ik tegen ben gekomen zijn PC speaker sets met groen,zwart,roze 3.5 mm jackets en dus geen coax of optisch! Nu heb ik wel deze [url][/url]
adapter
gezien maar daar staat bij dat bij sommige sets de center speaker het niet doet. Heeft iemand ervaring met deze adapters en welke 5.1 setjes gebruiken jullie? (ben eigenlijk opzoek naar een niet te dure met optisch of coax aansluiting) hopelijk heeft er iemand een paar tips _/-\o_

Weet iemand trouwens of dergelijke adpters ook bestaan van coax/optisch naar 3x 3.5 mm jacket (ipv dubbel tulp naar 3x 3.5 mm jacket)???
Wat je zou kunnen doen is 2dehands een Creative Extigy (kun je gewoon pc speakers aan hangen) scoren en anders gewoon een versterker zoeken met optical in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 00:50
Kom ik thuis, vol verwachting... Moet ik weer terug omdat ik een VGA HD kabel moet halen, want dit ziet belabberd uit :) ... 29 euro spenderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16
ik heb waarschijnlijk de eerste doa, rook direct branderig bij eerste keer aansluiten, nu maar support aan het bellen, maar dat gaat niet echt snel :(, benieuwd hoelang ik nu moet wachten op mijn nieuwe 360, wat een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 21:15
Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:26:
Heb al verschillende resoluties geporbeerd. Net ook even 640x480 en ik moet zeggen dat het verschil met 1280x768 helemaal niet groot is. Ok dingen op grote afstand zijn onscherp maar de wagen etc. ziet er hetzelfde uit, zelfde hoeveelheid kartels etc. als op 1280x768. En dat kan natuurlijk nooit kloppen. Zou het dan toch waar zijn dat PGR3 gewoon in 640x480 draait en dit upscaled naar een hogere resolutie? Ik ga het eens even op mijn standaard tv'tje proberen.
is er verschil in framrate tussen 640*480 en 1280*768 in die zin dat de op de eerste resolutie aanmerkelijk vloeiender loopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

mobygo76 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:41:
ik heb waarschijnlijk de eerste doa, rook direct branderig bij eerste keer aansluiten, nu maar support aan het bellen, maar dat gaat niet echt snel :(, benieuwd hoelang ik nu moet wachten op mijn nieuwe 360, wat een drama
3 werkdagen waarschijnlijk. Da's ruk man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:38:
Net even op normale tv aangesloten en dat ziet er in principe beter uit. Tuurlijk de resolutie is duidelijk minder maar het ziet er voor de rest wel goed scherp uit(alsof je een spel via tv-out speelt). Maar hoe kan het er zo slecht uitzien op mijn monitor dan? Ligt het misschien toch aan het spel? Iemand anders ervaring met de VGA kabel?
ik heb voordien al een hele tijd op teamxbox gelezen
en pgr3 is een van die games die stretcht op een pc monitor...
wie heeft pgr3 op hdtv en hoe ziet het er uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

hully schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:43:
[...]

is er verschil in framrate tussen 640*480 en 1280*768 in die zin dat de op de eerste resolutie aanmerkelijk vloeiender loopt ?
Nee, want de Xbox doet alles op 1280X720, daarna doet hij downscaling. Je hebt dus altijd dezelfde framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

hully schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:43:
[...]

Dat zou toch niet mogen uitmaken omdat intern toch alles op 720p gerenderd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8715

tja, ports...

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 102124 op 02-12-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

HIJ IS BINNEN! (Via FRS)
Let the feasts commence

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
LopeZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:44:
[...]

Dat zou toch niet mogen uitmaken omdat intern toch alles op 720p gerenderd wordt?
ok thx, dat wist ik dus niet (jammer eigenlijk, had ik namelijk nog een voordeel van mijn 480i tvtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16
PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:43:
[...]

3 werkdagen waarschijnlijk. Da's ruk man
Als het drie dagen is valt het me nog mee, baal natuurlijk wel, wordt zo terug gebeld, is nogal druk bij support 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:18
curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:27:
[...]

Je zal toch echt moeten weten welke settings je gebruikt op het WLAN, want 1 typfout in je WEP- of WPA-key of de verkeerde modus instellen gaat echt hard failen :)

Dubbelcheck ook even of je geen MAC-filtering gebruikt en zo ;)

Ik had 'm bij mij in 5 minuten aan het 802.11g WLAN hangen via WPA-TKIP-PSK :)
Ja, alle settings kloppen dus. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie :) Geen mac filter, hij ziet mijn router , password is goed, wpa..alles klopt ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Slimme reacties ook 8)7

D'r zijn maar een paar mensen die doorhebben dat je voor eerlijk vergelijk PGR3 moet afzetten tegen PGR (de eerste!) en CoD2 tegen Halo (de eerste!).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Koffiezuiper schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:51:
[...]

Ja, alle settings kloppen dus. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie :) Geen mac filter, hij ziet mijn router , password is goed, wpa..alles klopt ;( :P
Je kunt sowieso even tijdelijk je SSID broadcasten en de encryptie uitschakelen en kijken of ie het dan oppikt. Daarna eerst SSID hiden (die kent ie toch al dan) en als het dan nog werkt kijken of ie met encryptie wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:55:
[...]

Slimme reacties ook 8)7

D'r zijn maar een paar mensen die doorhebben dat je voor eerlijk vergelijk PGR3 moet afzetten tegen PGR (de eerste!) en CoD2 tegen Halo (de eerste!).
precies, dat is het, waarbij je ook een vergelijk mag maken met de eerste launchtitels van de cube en de ps2 (bijvoorbeeld vergelijk dan pg3 met gt3 enz.)

ik vind het een heel gaaf apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

NightHawk4

Lotte is Liev :>

TheRitz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:17:
Zeg Nighthawk.. stond ik nou net dan bij jou in de winkel? (The Entertainer, Emiclaer)

Net even de boel aangesloten. Ziet er prima uit. Dus eerste indruk is goed, behalve dan dat de doos bijna opsteeg toen ik de PGR3 schijf erin mikte. Bij film-dvd's doet 'ie geen herrie maken.....

Nah ja, lekker belangrijk :)

Iedereen weltrusten of speelze!
Denkutwel, en ik heet vanaf vandaag anders ;)

Nog 3 premiums over die nog afgehaald moeten worden dan zijn ze mooi op, hoewel er nog eentje voor mij staat en een core })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52
Mmm.... hoe maak je gebruik van die 1 maand gratis Xbox Live Gold? Er zit wel een kaartje in mijn premium doos maar daar staat geen code op o.i.d.
Ik krijg nu alleen maar "Redeem Prepaid Code", maand, 3 maanden, jaar via credit card of gratis silver.

btw. deze morgen (10.00) stond er nog 1 Core Pack bij FRS Middelburg (die bij de Konmar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Benn0 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:59:
Mmm.... hoe maak je gebruik van die 1 maand gratis Xbox Live Gold? Er zit wel een kaartje in mijn premium doos maar daar staat geen code op o.i.d.
Ik krijg nu alleen maar "Redeem Prepaid Code", maand, 3 maanden, jaar via credit card of gratis silver.
Lees anders even het topic door.

[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 02-12-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-05 07:24
zo ik wou ff melden dat ik hem heb
ik zit al sinds 9:30 te gamen
en ga nu weer verder mzzls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:23

TdV

Net even een cardreader aangesloten en foto's bekeken, mp3speler eraan en alles werkt toch wel erg soepel. Wel valt het op dat trailer filmpjes van live marketplace last hebben van tearing, alsof vsync niet aan staat? Erg vreemd. Ook is het apparaat niet enorm stil zoals mijn gamecube maar tijdens het spelen hoor je hem toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52
Geloof je me als ik je vertel dat ik op de laaste 10 pagina's na ALLE posts uit de vorige 5 delen heb gelezen? :) Het gaat ook zo hard hier.
Bedankt voor de link. Het is me nu duidelijk, gewoon Silver kiezen en dan krijg je automatisch 1 maand gratis Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
iemand al ervaring met oude xbox games en zo ja hoe loopt dat? Ik heb net bij mijn xbox360 pes5xbox gekocht; hoop dat dat beetje gaat werken? (zit op werk nu vandaar)

[ Voor 9% gewijzigd door hully op 02-12-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

VGA cable review

http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/

Media Center Setup Guide:

http://features.teamxbox....ia-Center-Setup-Guide/p1/

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:43:
[...]

ik heb voordien al een hele tijd op teamxbox gelezen
en pgr3 is een van die games die stretcht op een pc monitor...
wie heeft pgr3 op hdtv en hoe ziet het er uit ?
Maar waar slaat dat dan op? Hoezo zou die op een PC Monitor gaan stretchen en op een HDTV niet? Mijn beeldscherm ondersteund hogere reso's dan welke HDTV dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
hully schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:12:
iemand al ervaring met oude xbox games en zo ja hoe loopt dat? Ik heb net bij mijn xbox360 pes5xbox gekocht; hoop dat dat beetje gaat werken? (zit op werk nu vandaar)
Compatibilitylijst staat gelinked in de TS en PES5 staat erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/5117/afb027eg.jpg
2x XBox 360 Premium
1x Wireless Controller (Dixons had er maar 1 binnen gekregen)
1x PGR3

:) toch nog mensen die zonder reservering er 1tje probeerde te bemachtigen. Zonder resultaat.

Ik heb de 360 aangesloten op een Dell 24" TFT monitor, 1920x1200.
Welke setting zou ik het beste kunnen gebruiken voor de HDTV modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus volgens hun is de beeldkwaliteit prima. Wel een vreemd iets overigens is dat bij mij de resolutie van 1280x1024 er niet tussenstaat, alleen maar 1280x768.... Misschien wordt mijn beeldscherm niet goed herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52

TheVMaster

Moderator WOS
Zohwwww... ik heb zojuist ook mijn XBOX 360 opgehaald :)

Gelijk toch maar 2 games erbij : PGR3 en PDZ ;) Yeaaah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-05 09:28
Heb hem vannacht meteen opgehaald. Echt super apparaat :P :P ! Meteen aangemeld bij Xbox Live. Heb alleen problemen met men xbox 360 te koppelen aan men laptop met Windows Media Connect. Hij geeft op mijn laptop in dat hij geen Xbox 360 ziet :?

Zowel de Xbox 360 als mijn laptop krijgen van mijn router een ip. De Xbox360 kan wel bij Xbox Live dus heeft hij gewoon een internet connectie. Beide systemen hebben een IP in dezelfde range. Heb de troubleshooting guide al gebruikt.

Hebben meerdere mensen dit probleem ?

Het gaat hierbij om de nieuwste versie van Windows Media Connect. (www.xbox.com/pcsetup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

the raptor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:16:
[afbeelding]
2x XBox 360 Premium
1x Wireless Controller (Dixons had er maar 1 binnen gekregen)
1x PGR3

:) toch nog mensen die zonder reservering er 1tje probeerde te bemachtigen. Zonder resultaat.

Ik heb de 360 aangesloten op een Dell 24" TFT monitor, 1920x1200.
Welke setting zou ik het beste kunnen gebruiken voor de HDTV modus?
Wat vind jij van het beeld ? Ik heb hem hier aangesloten op een IIYAMA 481S, maar het ziet er niet uit :S Blokkerrig en vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:42

fulgore

goud

Mmm, Misschien maar naar Duistland rijden ipv lang wachten op de Wehkamp:

* Germany not excited for 360 launch? (xbox360fanboy.com)
While Europe is preparing for today's launch of the Xbox 360, some countries might not be so excited. We already heard about Sweden and Austria, and now two German readers have contributed their observations. Stefan writes from the German city of Hannover (pop. 600,000):
"I don't know if this is of any interest for you, but I would like to report that the Xbox 360 is a complete no show here in Germany. While the launch is just a mere day away, there are no tv-commercials, no magazine ads, no news reports... no demo kiosks or even posters in any of the big electronic stores in my city. Nothing."
Read More: xbox360fanboy.com

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PROBLEEM GEVONDEN!!!

Het ligt aan mijn VMP 454! Net even een cheap ass Compaq 15"' beeldscherm gepakt en het ziet er super uit op 1024x768. Ik denk dat mijn beeldscherm misschien verkeert herkent werd en dat de boel toen flink is gaan stretchen. Maar mijn god nou moet ik op een 15"compaq schermpje gaan spelen... Het zou trouwens een spelgerelateerd probleem kunnen zijn(misschien dat hij gaat stretchen bij schermen boven de 17'').

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 02-12-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:27:
PROBLEEM GEVONDEN!!!

Het ligt aan mijn VMP 454! Net even een cheap ass Compaq 15"' beeldscherm gepakt en het ziet er super uit op 1024x768. Ik denk dat mijn beeldscherm misschien verkeert herkent werd en dat de boel toen flink is gaan stretchen. Maar mijn god nou moet ik op een 15"compaq schermpje gaan spelen... Het zou trouwens een spelgerelateerd probleem kunnen zijn(misschien dat hij gaat stretchen bij schermen boven de 17'').
Pff, geen 360 probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148530

Nou, vanmorgen in de kou het bij de Ma*ro geprobeerd, maar ik viste net achter het net. Toen naar MM in Rijswijk, meteen weer omgedraaid toen er 30 man stonden te wachten en ik 12 dozen binnen zag staan.

Dus, als iemand er vanaf wil met een bonus voor het halen, laat het me weten...

siemed@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wie verteld me hoe PDZ online is??

Ik heb hem besteld, maar hij komt vandaag niet binnen. Als ie echt goed is haal ik hem gewoon, en zet de nieuwe van de week op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:36:
Wie verteld me hoe PDZ online is??

Ik heb hem besteld, maar hij komt vandaag niet binnen. Als ie echt goed is haal ik hem gewoon, en zet de nieuwe van de week op marktplaats.
Whehe ik heb hem hier voor me liggen ;) maar eh..zit op me werk dus kan hem niet spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even nog een klein vraagje. Heeft iemand enig idee wat voor refresh rate er nu gebruikt wordt als je hem op een pc monitor aansluit? Heb namelijk het idee dat het iets van 50 of 60hz is, krijg namelijk al gauw last van mijn ogen, alsof ik in windows 60hz instel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:41:
Even nog een klein vraagje. Heeft iemand enig idee wat voor refresh rate er nu gebruikt wordt als je hem op een pc monitor aansluit? Heb namelijk het idee dat het iets van 50 of 60hz is, krijg namelijk al gauw last van mijn ogen, alsof ik in windows 60hz instel...
Bij de meeste monitoren kan je dat zien via je OSD menu van je monitor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:27:
PROBLEEM GEVONDEN!!!

een dingetje zie je over het hoofd, dat alle games voornamelijk voor 16:9 gemaakt zijn...
maar goed dat ie er goed uit ziet op een 15" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On the tube monitor, a Samsung SyncMaster 753DF, the chosen resolution was 1280x1024 being that is the maximum resolution the monitor supports. Although this 17” monitor can’t compete with the other displays used in the test in terms of size and resolution, the image quality was simply superb and far superior to any visual you could obtain on a LCD or plasma HDTV. Hopefully one day alternative display technologies will match the quality of cathode ray tube screens.

dus pc monitor is beter dan een HDTV ?!
hoe zijn de ervaringen met pgr3 en andere games op 19inch, 21/22 inch monitor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dukemaster, hoe is het spelen op monitor (ongeacht de grootte) in vgl met een crt tv .. ?
veel verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41002

Ik weet niet of het spammen is, maar informatique heeft nog een aantal core's op vooraad liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Anoniem: 51473 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:25:
[...]

Wat vind jij van het beeld ? Ik heb hem hier aangesloten op een IIYAMA 481S, maar het ziet er niet uit :S Blokkerrig en vaag...
vaag is het niet, alleen een beetje kartelig inderdaad.
ik ga wel zelf even een beetje spelen met de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Zijn wel veel mensen online ineens :+. Heb hem zelf net opgehaald bij dixons, blijft vet. Jammer is alleen dat ik al een 360 had waar me gamertag op staat. Voor mijn nieuwe moet ik hem nu recoveren en dan verlies ik alle 'games saved for that profile on ANY console'. Lekker dan...

Maarja niet echt veel keus, Perfect Dark speel ik nog wel een keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
25287 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:04:
Zijn wel veel mensen online ineens :+. Heb hem zelf net opgehaald bij dixons, blijft vet. Jammer is alleen dat ik al een 360 had waar me gamertag op staat. Voor mijn nieuwe moet ik hem nu recoveren en dan verlies ik alle 'games saved for that profile on ANY console'. Lekker dan...

Maarja niet echt veel keus, Perfect Dark speel ik nog wel een keer uit.
hoezo had je al 1 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
the raptor schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:02:
[...]
vaag is het niet, alleen een beetje kartelig inderdaad.
ik ga wel zelf even een beetje spelen met de settings.
met welke kabel heb je em aangesloten? met de meegeleverde (component) of met een vga kabel? beste setting is 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben mensen die op HDTV spelen ook last van die karteltjes, zoals mensen die op pc monitor spelen ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

TheVisionMaster schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:40:
[...]

Whehe ik heb hem hier voor me liggen ;) maar eh..zit op me werk dus kan hem niet spelen :p
same here, zit hier op kantoor, net in me lunchpauze even snel gehaald bij de dixons,
wel vaag, had net snel in de doos gekeken, hij was gesealed met een sticker, maar er zat geen noppenfolie op de xbox, gewoon los in de doos, maja kan moeilijk gaan klagen, krijg toch geen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb met die VGA HD kabel dat hij het beeld echt enorm stretched op mijn TFT...iemand enig idee om dit te verhelpen?...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 12:40
Ach, je kunt altijd nog op marktplaats kijken. DIe staat al helemaal vol met "aanbiedingen"

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Anoniem: 102124 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:14:
hebben mensen die op HDTV spelen ook last van die karteltjes, zoals mensen die op pc monitor spelen ? B)
Ja. PGR3 laat af en toe wat kleine karteltjes zien. Vooral in de garage en bij de behind car view.

Absoluut niet storend, het ziet er gewoon erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rikgoodhart schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:22:
ik heb met die VGA HD kabel dat hij het beeld echt enorm stretched op mijn TFT...iemand enig idee om dit te verhelpen?...:(
Misschien kan je in het menu van je beeldscherm instellen dat hij in 1:1 mode moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Het was gister een spannende dag. Samen met een goede vriend heb ik heel Groningen afgelopen opzoek naar de nieuwe Xbox. Niet dat ik er eentje kan betalen, maar na het lezen van dit forum was ik zo opgefokt dat ik ook gewoon moest gaan zoeken. Dan maar voor hem. Het is een lange dag geworden, maar uiteindelijk hebben we er eentje kunnen regelen (door flink te bluffen in de MediaMarkt). Je kunt onze Xbox launch perikelen hier lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Ik ging net naar de intertoys in Oss.

En vroeg: De xbox360 is zeker al uitverkocht. Ja zei ze..

Toen vroeg ik: Hoeveel hadden jullie er eigenlijk op vooraad.

Kijk ze d'r collega aan. En die zegt Daar mogen wij niks over zeggen..

Was dat voor een onzin. Was gewoon benieuwd hoeveel ze er al verkocht hadden.. Jankers dat t zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

EfBe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:43:
[...]

Maar, als jij naar het journaal kijkt op een normale PAL TV, dan is dat scherp beeld of niet? Dus het ligt niet aan de TV of het scherp is of niet, maar aan het materiaal dat getoond moet worden. Ik zeg dan: als normaal TV beeld wel scherp is op een PAL TV, waarom is een console dan wazig op een PAL TV?
Tuurlijk is HDTV scherper, maar als je PAL TV gewend bent dan weetje niet beter en is dat scherp.

FB, die gewoon op een oude amiga-monitor van philips gamet.

[...]

LOL :D Mijn vrouw zei exact het tegenovergestelde bij het zien van dat item. Die gast van Microsoft: "Ja er zijn nu ook meer games gericht op vrouwen, de err... wat simpelere spelletjes [...]" en mijn vrouw zo van: "mooi, hier komt dus niet zo'n kreng van micro<censored>" haha :D.
Dus je blijft ook liever je games op je PC spelen op 640x480 of 800x600 omdat dat een lekker bekende vertrouwde resolutie is op je 14 inch monitor van 20 jaar geleden... Want als je die lage resoluties gewend bent en toch geen 1280x1024 resolutie op een 19 inch monitor hebt gezien, weet je het verschil toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black-Hole schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:25:
[...]

Ja. PGR3 laat af en toe wat kleine karteltjes zien. Vooral in de garage en bij de behind car view.

Absoluut niet storend, het ziet er gewoon erg mooi uit.
maar hoe groot is het verschil nu tussen hdtv en crt tv ?
(wie heeft al kunnen vergelijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..heb het net op een 17" TFT bekeken...ziet er erg strak uit ;) lol Vooral PGR3 is erruuggggg vet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 142179 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:31:
Dus je blijft ook liever je games op je PC spelen op 640x480 of 800x600 omdat dat een lekker bekende vertrouwde resolutie is op je 14 inch monitor van 20 jaar geleden... Want als je die lage resoluties gewend bent en toch geen 1280x1024 resolutie op een 19 inch monitor hebt gezien, weet je het verschil toch niet?
Nee je begrijpt mn punt niet: op mijn trinitron sony bak (4:3 crt tv) is elk kanaal haarscherp. Tuurlijk is hdtv wellicht NOG scherper maar als mn gewone TV haarscherp beeld geeft, waarom zou een console dan wazige grauwe crap tonen? Immers, de TV beelden tonen aan dat het wel scherp _kan_.

En dat daargelaten, mn 14" amiga monitortje staat naast mn 19" dev monitor en het stoort me echt niet om ps2 games op die 14" te spelen. Maar dat zal wel persoonlijk zijn, sommige mensen zijn meer geintereseert in gfx op erg hoge resoluties dan anderen :).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVisionMaster schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:37:
Hmm..heb het net op een 17" TFT bekeken...ziet er erg strak uit ;) lol Vooral PGR3 is erruuggggg vet!!
geen stretching ? welke instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Mijn order bij gcshop voor PGR3 staat op verzonden! (ik had pas de nov. 24 besteld)
Dus waarschijnlijk morgen binnen, ik verwacht dat dat voor de meeste hier ook zal gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Zo dat fat 32 verhaal had ik niet op gelet. ik wil hem dus ook gebruiken voor HD films. Aangezien fat32 een bestandsgrotebeperking heeft van uit mijn hoofd 4 gig heeft het dus geen nut voor een hd film want die zijn op zijn kleinst 8 gig gaat dus zowiezo niet werken op een externe hd. Want steets een stuk zwart (bestands overgang) van al die losse ts bestanden schiet niet echt op. Dus ik wacht nog eve met die xbox360 denk tot eind december of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Anoniem: 102124 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:41:
[...]

geen stretching ? welke instellingen ?
ja... welke instellingen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 07:59

TweakBoy

---

Anoniem: 41002 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:00:
Ik weet niet of het spammen is, maar informatique heeft nog een aantal core's op vooraad liggen.
kijk, de mensen die hem willen hebben kopen hem toch wel.. ongeacht of het een premium is of niet.. waar het enkel een verschil zit in de hdd.. echte fans kopen de premiums maar nog grotere die-hards kopen de core met memstick en wireless controller extra.. en natuurlijk de dvd-ab en headset..

trouwens: ik heb ook nog een core te koop staan :p

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

TheVisionMaster schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:37:
Hoe in godsnaam heb je het aangesloten ? :D Het ziet er niet uitbij mijn.. Wel beter als met een converter met mijn Cube en Ps2, maar zeker niet om te zeggen dat het er strak uit ziet..

Offtopic : Eey, een Centric'er :p Ik werk ook bij Centric MIS midden nederland.. Fieldmanager is Harald/Patick :)

Edit : Jezus, heb je die prijzen gezien op marktplaats wat ze vragen voor een Core Pakket ? Staan er op voor 650 euro !

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 02-12-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Op marktplaats staan ook heel wat advertenties zeg... ze denken zeker die dingen voor het dubbele te kunnen verkopen (wat volgens mij niemand lukt als ik dat zo zie :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
LopeZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:44:
Mijn order bij gcshop voor PGR3 staat op verzonden! (ik had pas de nov. 24 besteld)
Dus waarschijnlijk morgen binnen, ik verwacht dat dat voor de meeste hier ook zal gelden :)
Kameo staat atm nog op "In behandeling", evenals PDZLE bij Game247 :/

Ik snap niet dat ze die gisteren niet konden leveren als je die foto ziet die bij bij MM had genomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 08:18
hebben mensen al getest als media extender en kan ie nou xvid of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

jaapstobbe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:55:
hebben mensen al getest als media extender en kan ie nou xvid of niet?
Ja en waar blijven de pics van jullie setup en alles!!!11111111 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

NightHawk4

Lotte is Liev :>

curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:53:
[...]

Ik snap niet dat ze die gisteren niet konden leveren als je die foto ziet die bij bij MM had genomen :X
Wrom heb je ze daar besteld dan want zo goeiekopie zijn ze ook weer niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 51473 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:49:
[...]

Hoe in godsnaam heb je het aangesloten ? :D Het ziet er niet uitbij mijn.. Wel beter als met een converter met mijn Cube en Ps2, maar zeker niet om te zeggen dat het er strak uit ziet..

Offtopic : Eey, een Centric'er :p Ik werk ook bij Centric MIS midden nederland.. Fieldmanager is Harald/Patick :)

Edit : Jezus, heb je die prijzen gezien op marktplaats wat ze vragen voor een Core Pakket ? Staan er op voor 650 euro !
Hmm...Ehh..gewoon een 17" nemen die 1024x768 aankan (ff instellen in beeldschermeigenschappen op je dashboard) :) en dan tv type ff op NORMAL zetten ;) ik zie bij PGR3 en PDZ gewoon zwarte balken onder en boven ;) SUPERVET ;)

offtopic:
ehh...ook een Centric'er...weet je hoeveel er hier rondlopen? O-) Best veel ;) Harald, volgens mij heb ik die wel eens gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159246

Hoe haal ik foto's van pgr naar mijn pc ?;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134465

Was net ff bij Dixons, is kijken hoe de next-gen console er in het echt uit ziet. Helaas voor mij, want hadden ze er geen stand van staan. De verkoper kon mij vertellen dat de premium versie inmiddels was uitverkocht maar hij had nog wel een core versie staan, moest er snel bij zijn als ik die wilde hebben. Hij zei ook dat er vanaf 14 of 19 december weer een nieuwe lading binnen kwam. Of dit echt het geval is valt te betwijfelen als we de geruchten moeten geloven. Voor alle xbox 360 fans die er geen gereserveerd hebben en er met smacht op zitten te wachten, ik woon in Boxmeer, 20 minuten onder Nijmegen ;) .

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 134465 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:04:
Hij zei ook dat er vanaf 14 of 19 december weer een nieuwe lading binnen kwam. Of dit echt het geval is valt te betwijfelen als we de geruchten moeten geloven. Voor alle xbox 360 fans die er geen gereserveerd hebben en er met smacht op zitten te wachten, ik woon in Boxmeer, 20 minuten onder Nijmegen ;) .

Enjoy!
Je kan de geruchten geloven, of Microsoft geloven.

Microsoft heeft gezegd dat er deze maand nog enkele duizenden worden uitgeleverd. Zie ook de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVisionMaster schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:02:
[...]

Hmm...Ehh..gewoon een 17" nemen die 1024x768 aankan (ff instellen in beeldschermeigenschappen op je dashboard) :) en dan tv type ff op NORMAL zetten ;) ik zie bij PGR3 en PDZ gewoon zwarte balken onder en boven ;) SUPERVET ;)

offtopic:
ehh...ook een Centric'er...weet je hoeveel er hier rondlopen? O-) Best veel ;) Harald, volgens mij heb ik die wel eens gezien.....
zowat iedere monitor kan die reso wel aan
ouch zwarte balken...

anyway, pgr 3 is supervet , vooral als opeens die klassieke muziek uit de boxen barst _/-\o_

enig minpunt aan 360 tot dusver... de hd is echt maar 13GB, wat groot genoeg is, maar als ze zeggen 20 GB ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Krijg maar xbox live op mn 360 niet aan de praat. Wil mn oude account van de gewone xbox overzetten maar het lukt gewoon niet :(

Support desk is overloaded volgens mij want die zouden terugbellen en nog niks gebeurd na 3u!?

Iemand die zn oude live account over heeft gezet en misschien een idee heeft voor mij?

Heb dit al meerdere malen geprobeerd op verschillende manier maar niks lukt.
http://www.xbox.com/en-US...360/accountactivation.htm

Op de 360 zegt ie telkens "can not verify account details". Heb mn oude xbox niet ook niet meer dus kan mn gegevens ook niet goed meer nakijken in de bios van mn oude :(

[ Voor 16% gewijzigd door LosGieros op 02-12-2005 14:10 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LosGieros schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:09:
Krijg maar xbox live op mn 360 niet aan de praat. Wil mn oude account van de gewone xbox overzetten maar het lukt gewoon niet :(

Support desk is overloaded volgens mij want die zouden terugbellen en nog niks gebeurd na 3u!?

Iemand die zn oude live account over heeft gezet en misschien een idee heeft voor mij?

Heb dit al meerdere malen geprobeerd op verschillende manier maar niks lukt.
http://www.xbox.com/en-US...360/accountactivation.htm
Heb je je oude al een een .Net passport gehangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 102124 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:08:
[...]

zowat iedere monitor kan die reso wel aan
ouch zwarte balken...

anyway, pgr 3 is supervet , vooral als opeens die klassieke muziek uit de boxen barst _/-\o_

enig minpunt aan 360 tot dusver... de hd is echt maar 13GB, wat groot genoeg is, maar als ze zeggen 20 GB ;(
Eh...paar gig aan demo's, trailers, etc..etc..toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:53:
[...]

Ik snap het ook niet, die games hadden ze al veel langer in huis kunnen hebben. Er zijn idd winkels die ze vol op hebben. Andere zeggen zelfs aan games te kort te hebben. Slecht voorbereid dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 159246 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:03:
Hoe haal ik foto's van pgr naar mijn pc ?;(
Gewoon via je Microsoft XBOX 360 USB Key ® })
spoiler:
Neej grapje, voor zover ik het weet kan het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
LopeZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:12:
[...]

Ik snap het ook niet, die games hadden ze al veel langer in huis kunnen hebben. Er zijn idd winkels die ze vol op hebben. Andere zeggen zelfs aan games te kort te hebben. Slecht voorbereid dan ofzo?
Slecht ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Dat woord zocht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339

Heren en dames,

Xbox geinstalleerd alles werkt perfect...........maar...
Het mediacenter gedeelte geeft geen video door? weten jullie hoe dit komt?
Op de mijn normale media center werkt alles perfect?

Heeft iemand de setupfile van Media Connect 2.0 ? ik kan hem niet downloaden ;-) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:26:
Heb al verschillende resoluties geporbeerd. Net ook even 640x480 en ik moet zeggen dat het verschil met 1280x768 helemaal niet groot is. Ok dingen op grote afstand zijn onscherp maar de wagen etc. ziet er hetzelfde uit, zelfde hoeveelheid kartels etc. als op 1280x768. En dat kan natuurlijk nooit kloppen. Zou het dan toch waar zijn dat PGR3 gewoon in 640x480 draait en dit upscaled naar een hogere resolutie? Ik ga het eens even op mijn standaard tv'tje proberen.
Ja, PGR3 is voor zover ik weet niet in 720p gemaakt maar in 480p, wat zo'n beetje identiek is aan PAL, behalve dan dat HD meer kleur in het beeld brengt

Da's ook direct het jammere van PGR3, terwijl het toch mogelijk moet zijn gezien de specs om een soortgelijke game in 720p te laten draaien... Zal de tijd wel zijn dat ze de 360 en z'n hardware moeten gaan kennen, zodat PGR4 wel in 720p komt tzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVisionMaster schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:11:
[...]

Eh...paar gig aan demo's, trailers, etc..etc..toch?
maar die trailers etc verwijder je toch weer vlug en demo's hou je ook niet oneindig lang... ;p

anyway, hoe is de vergelijking crt tv/hdtv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adapter

Tja, alleen de duurdere setjes hebben optische ingang.

Ik zit zelf te kijken naar een Logitech Z-5500, Z-5450 of iets soortgelijks. Reken dan wel rond de 300 Pleuro voor een dergelijk setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Anoniem: 142179 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:18:
[...]

Ja, PGR3 is voor zover ik weet niet in 720p gemaakt maar in 480p, wat zo'n beetje identiek is aan PAL, behalve dan dat HD meer kleur in het beeld brengt

Da's ook direct het jammere van PGR3, terwijl het toch mogelijk moet zijn gezien de specs om een soortgelijke game in 720p te laten draaien... Zal de tijd wel zijn dat ze de 360 en z'n hardware moeten gaan kennen, zodat PGR4 wel in 720p komt tzt
PGR3 = 600p :)

Alleen waarom....? Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
NightHawk schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:57:
[...]

Wrom heb je ze daar besteld dan want zo goeiekopie zijn ze ook weer niet... :?
Game247 was wel degelijk de goedkoopste voor PDZLE? En Kameo heb ik dus bij GC-shop besteld als gezegd, die was daar ruim het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339

Anoniem: 131339 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:18:
Heren en dames,

Xbox geinstalleerd alles werkt perfect...........maar...
Het mediacenter gedeelte geeft geen video door? weten jullie hoe dit komt?
Op de mijn normale media center werkt alles perfect?

Heeft iemand de setupfile van Media Connect 2.0 ? ik kan hem niet downloaden ;-) :o
Live tv werkt overigens prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:49

Pubbert

random gestoord

Ziet PGR3 er nu ook minder uit op een 720p (1280x720) TV? ;(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Overigens, gamertags zijn echt een geweldige uitvinding! Wat een hoop moeite moet daar ingezeten hebben... Zat net ID83 te volgen via zn gamertag, kon toen hij Condemned zat te spelen precies zien welk gebied hij liep, wat hij gehaald heeft enz. Werd ook gewoon zonder (veel) vertraging geupdate.
Echt fantastisch imo, gamertags _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134465

Je kan de geruchten geloven, of Microsoft geloven.

Microsoft heeft gezegd dat er deze maand nog enkele duizenden worden uitgeleverd. Zie ook de frontpage.
De frontpage had ik ff gemist. Voor alle 360 fans die niet kunnen wachten hoop ik dat microsoft hun woord na komt deze maand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 134465 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:26:
[...]

De frontpage had ik ff gemist. Voor alle 360 fans die niet kunnen wachten hoop ik dat microsoft hun woord na komt deze maand. ;)
Tot nu toe hadden ze gelijk, geen reden om te twijfelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik heb nog een vraagje over het core system.

(student, budget enz. Jawel, on the long run zal je waarschijnlijk duurder uitkomen, maar zo kan je de uitgaven wat spreiden, en 299 klinkt toch aangenamer voor de rekening, daarbij, voor dat geld heb je hier in België net een 6800GT 8)7 )

Maar goed, wired controllers kan me dus niet schelen, backwards compatabily ook niet, ik heb namelijk geen xbox games. Spijtig dat de dvd lade wit is itt tot zilver bij de premium, zodat je altijd kan zien dat het een core was, ook al heb je later de HD om uit te breiden.

Maar hoe gaat het om game progres, save games, profielen, ed te saven zonder hd?

Ik vond het in de topicstart niet meteen terug? Maar gamen op een core betekent toch niet dat je gewoon effe kan gamen, maar niet saven?

Ik ga nog wat zoeken op de officiële site :p .

EDIT: gevonden

Use up to 4 wireless controllers simultaneously -----

Play an array of original Xbox games - Hard Drive Required***

Save games and content - Hard Drive or Memory Unit Required***

Game online over Xbox Live Gold** - Hard Drive or Memory Unit Required***

Join Xbox Live Silver for free - Hard Drive or Memory Unit Required***

Voice chat with friends and family over Xbox - Live Headset and Hard Drive or Memory Unit Required***

Dus de core is eigenlijk toch niet zo interessant want om gebruik te maken van save games en online (toch wel belangrijk voor mij) heb je de HD nodig.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 02-12-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Handel via GoT is niet toegestaan. Bij Vraag & Aanbod op de frontpage kan je je ei kwijt.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-12-2005 15:34 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!