Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
ik heb in de mediamarkt op een xbox360 COD2 gespeelt, maar wat me gelijk opviel is het tekort aan anti-aliasing :X Is dat bij alle spellen zo of alleen bij COD2?

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
cybermans schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:04:
[...]
als je niet op marktplaats er een gaat scoren maak je voor kerst weinig kans. op 12 december komt wel al lading nummerrrrrr 2 dus dan maak je weer wat kans.
Ik ga eens kijken of ik er ergens nog 1 kan bemachtigen....zoniet dan maar wachten tot 12 december :) bedankt voor de tip trouwens :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

PiweD schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:09:
ik heb in de mediamarkt op een xbox360 COD2 gespeelt, maar wat me gelijk opviel is het tekort aan anti-aliasing :X Is dat bij alle spellen zo of alleen bij COD2?
Zucht .. :r

En ik heb hem ook ! net thuis, ga nu gamen en zie jullie de rest van het weekend niet meer ! 8)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Mijn god, 6 grote topics volgepraat en elke bladzijde begint er weer iemand over..
op de demopods staat aa uit bij cod2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Lees ff terug, dit is dus al 100 x verteld....*zucht*.....

Ik ga NU naar de FRS om hem op te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
OcNewB schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:17:
[...]

Mijn god, 6 grote topics volgepraat en elke bladzijde begint er weer iemand over..
op de demopods staat aa uit bij cod2.
Waarom? Ik vind niet slim omdat ik dus stond te kijken en dacht dat valt nou tegen geen anti-aliasing. Ik denk dan meteen dat dat ook geld voor de hele xbox360 dus alle spellen. Als ik nog stond te dubbe of ik er nog één zou willen aanschaffen(wat ik dus niet doe) was ik op dat moment als nog afknapt. Dom dus ik zou mij van beste kant laten zien op een demo machine. Maar misschien draaid cod2 dan wel niet lekker. Wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
homernt schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:28:
[...]

Waarom? Ik vind niet slim omdat ik dus stond te kijken en dacht dat valt nou tegen geen anti-aliasing. Ik denk dan meteen dat dat ook geld voor de hele xbox360 dus alle spellen. Als ik nog stond te dubbe of ik er nog één zou willen aanschaffen(wat ik dus niet doe) was ik op dat moment als nog afknapt. Dom dus ik zou mij van beste kant laten zien op een demo machine. Maar misschien draaid cod2 dan wel niet lekker. Wie zal het zeggen.
Tsja, omdat ze toch IETS moesten laten zien in de winkels, de demodiscs moesten geperst worden enzovoort enzovoort. Dat regel je niet ff in een paar weken. Dus de build is iets verouderd. Sommige reviews zeggen dat een highend gamepc 7800gtx (x2) dus in sli met een monster processor en min. 1 gb geheugen minder mooi oogt dan de xbox 360 versie. Lees ook even in het vorige topic anders. Zelfs de developers van de game beamen dat de 360 versie beter loopt en oogt.
Dat de demo wat minder is tsja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Martijn1899 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:11:
Jemig, omdat jij het niet kan betalen mogen wij niet zeggen dat het beeld op een PAL TV een beetje tegenvalt. Ik heb dan ook de luxe dat ik het gister eerst op mijn oude tv heb geprobeerd en later die middag mijn HDTV werd gebracht. Maar het verschil is enorm, echt waar. Alle kleine details zie je niet of nauwelijks op een PAL TV.
Maar, als jij naar het journaal kijkt op een normale PAL TV, dan is dat scherp beeld of niet? Dus het ligt niet aan de TV of het scherp is of niet, maar aan het materiaal dat getoond moet worden. Ik zeg dan: als normaal TV beeld wel scherp is op een PAL TV, waarom is een console dan wazig op een PAL TV?
Tuurlijk is HDTV scherper, maar als je PAL TV gewend bent dan weetje niet beter en is dat scherp.

FB, die gewoon op een oude amiga-monitor van philips gamet.
Qui-Gon Jinn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:55:
Effe een vraag tussendoor... heeft iemand meegemaakt dat zijn of haar partner ineens tegen je zegt "schat... die xbox 360 ziet er wel heel erg gaaf uit en ook de spelletjes die je daar op kan spelen zien er erg mooi uit.. mag ik er ook eentje????" En dit terwijl ze echt zat te springen op de bank van blijdschap. O+

Dit zei m'n vriendin dus gisteravond tijdens het rtl4 nieuws tegen me toen ze op het nieuws dus hoorde dat er een zwaar tekort is wat betreft die xbox 360. Nou ben ik al zo links en rechts aan het kijken geweest naar screenshots en features van die xbox en dat heeft er toch wel voor gezorgd dat ik wel heel enthousiast ben over die nieuwe xbox. Maar goed jullie raden het zeker al... mijn vraag is dus... kan ik mijn schatje zeer binnenkort nog verrassen met een xbox 360 of moet ik wachten tot volgend jaar? ;)
LOL :D Mijn vrouw zei exact het tegenovergestelde bij het zien van dat item. Die gast van Microsoft: "Ja er zijn nu ook meer games gericht op vrouwen, de err... wat simpelere spelletjes [...]" en mijn vrouw zo van: "mooi, hier komt dus niet zo'n kreng van micro<censored>" haha :D.

[ Voor 43% gewijzigd door EfBe op 02-12-2005 09:51 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Jemig Efbe, natuurlijk ziet een tv er scherp uit met Sasha de Boer enzo.... maar heb je wel eens een HDTV uitzending gezien op een HDTV dan? Vergelijk dat maar eens met Sasha op een glasbak, want ook dáárin zit een enórm verschil!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 03-05 17:59
Is iedereen al naar de winkels toe dat het zo rustig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143798

yepp ik ga nu maar even mijn XB360 ophalen...catch you laterz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 12:09

didio

didio.nl

Nee ik zit "rustig" te wachten totdat de TPG met een pakketje aan de deur komt.. Waar blijft ie nou??

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37329

PhuSioN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:08:
Is iedereen al naar de winkels toe dat het zo rustig is ;)
ik iig niet......
Ze zouden bellen als ie binnen was....maar nog steeds niets gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 01:03
mocht iemand nog in amsterdam een 360 premium zien die over is...
let me know ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 03-05 12:45

Atmoz

Techno!!

Ik heb alles net aangesloten, maar ik vraag me af hoe ik op LIVE! kom, want ik moet zo'n code invullen (krascode?) maar ik vind die nergens. Want er zit toch 1 maand gratis LIVE! bij? Iemand die weet hoe ik aan die code kom? In de boekjes zit niets van een kraskaart ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37329

DarkChylde schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:13:
mocht iemand nog in amsterdam een 360 premium zien die over is...
let me know ;-)
Probeer eens bij BCC, daar hadden ze gister pas 24 reserveringen staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

YEAH, heb die van mij nu ook met me mooie PD0LE :).

Alleen nog ff werken en dan de hele avond gamen met een kratje bier erbij :D, kan niet wachten.

Veel plezier iedereen die em al heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 02-12-2005 10:18 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89922

GOT HIM

Mediamarkt Den Haag, vrij druk om 9:30
Rennen naar pallets, alleen core versies! Maar ik had hem gelukkig gepreordered!

Games waren er nog niet allemaal, komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 01:03
bcc? ow, dan ga ik straks ff kijken. is toch in de buurt..
hoewel ik kan pas tegen 2n gaan, en dan is alles alweer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 30-04 23:06
atmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:15:
Ik heb alles net aangesloten, maar ik vraag me af hoe ik op LIVE! kom, want ik moet zo'n code invullen (krascode?) maar ik vind die nergens. Want er zit toch 1 maand gratis LIVE! bij? Iemand die weet hoe ik aan die code kom? In de boekjes zit niets van een kraskaart ofzo...
heb je de premium of de core.. enkel bij de core zit live

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 03-05 17:59
Anoniem: 37329 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:13:
[...]

ik iig niet......
Ze zouden bellen als ie binnen was....maar nog steeds niets gehoord :'(
zit ik ook op te wachten. kut-nedgame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

cybermans schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:19:
[...]

heb je de premium of de core.. enkel bij de core zit live
Dat meen je niet? Ik heb de premium... (dure versie).

[edit]

In de SP staat toch heel wat anders...bij de Premium zit ook LIVE! (1 maand).
Maar ik zou echt niet weten waar ik die code moet vandaan halen....

[ Voor 26% gewijzigd door Atmoz op 02-12-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

EfBe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:43:

LOL :D Mijn vrouw zei exact het tegenovergestelde bij het zien van dat item. Die gast van Microsoft: "Ja er zijn nu ook meer games gericht op vrouwen, de err... wat simpelere spelletjes [...]" en mijn vrouw zo van: "mooi, hier komt dus niet zo'n kreng van micro<censored>" haha :D.
Lol ik zat gister ook met m'n vriendin op de bank en zag dat item voorbij komen. We zaten elkaar echt zo aan te kijken van 'wtf'...

Die gast die heeft waarschijnlijk flink op z'n lazer gekregen van de marketing manager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
OMG......ik was net bij de FRS in Zwolle. ZIJN ZE GESLOTEN :(...storing in het kassasysteem :( FUCK man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 30-04 23:06
eh typo.. bedoelde premium natuurlich

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kan iedereen die het voorelkaar heeft gekregen om een xbox360 te krijgen, even je Gold membership, Gamertag onder hun post te zetten?

het is maar een beetje werk, en ik ben nieuw op live zoals waarschijnlijk vele anderen. heb dus nog geen friends...ja zielig he :9

ik speel de spellen PGR en PD0. goed ..niet vergeten dus... GaMeRtAg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

rikgoodhart schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:22:
kan iedereen die het voorelkaar heeft gekregen om een xbox360 te krijgen, even je Gold membership, Gamertag onder hun post te zetten?

het is maar een beetje werk, en ik ben nieuw op live zoals waarschijnlijk vele anderen. heb dus nog geen friends...ja zielig he :9

ik speel de spellen PGR en PD0. goed ..niet vergeten dus... GaMeRtAg :+
Done.

Maar vertel me dan ook effe hoe ik dat 1 maand gratis LIVE! aan de gang krijg... Ik kan nergens die code vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Qui-Gon Jinn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:55:
Effe een vraag tussendoor... heeft iemand meegemaakt dat zijn of haar partner ineens tegen je zegt "schat... die xbox 360 ziet er wel heel erg gaaf uit en ook de spelletjes die je daar op kan spelen zien er erg mooi uit.. mag ik er ook eentje????" En dit terwijl ze echt zat te springen op de bank van blijdschap. O+

Dit zei m'n vriendin dus gisteravond tijdens het rtl4 nieuws tegen me toen ze op het nieuws dus hoorde dat er een zwaar tekort is wat betreft die xbox 360. Nou ben ik al zo links en rechts aan het kijken geweest naar screenshots en features van die xbox en dat heeft er toch wel voor gezorgd dat ik wel heel enthousiast ben over die nieuwe xbox. Maar goed jullie raden het zeker al... mijn vraag is dus... kan ik mijn schatje zeer binnenkort nog verrassen met een xbox 360 of moet ik wachten tot volgend jaar? ;)
Mag ik jouw vrouw hebben? O+

:+

Serieus, het viel bij mijn winkel vanochtend best mee met de drukte alhoewel alle preorders op waren. Als je met Core tevreden bent zou Kerst moeten lukken, anders zou ik eens gaan smeken bij een aantal winkels :)

Ow en de mijne werkt dus perfect :Y)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
homernt schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:28:
[...]

Check m'n gamertag, hij draait lekker :)

Op de demopods staat gewoon nog in grote letters in het scherm "pre-release demo". Moet iets als je een maand voor de release van het apparaat zelf al demo wil geven he?
atmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:15:
Gaat volautomatisch, als je je gamertag recovered biedt ie je meteen je maand trial aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Een verhaal als vele..

Omgeving Veenendaal ook overal uitverkocht of niet geleverd... :/

Kreeg ik gisterenavond toch nog de kriebels,,, (jullie schuld mat al die ophitsende verhalen.. ;) )
En ik had toch wel een beetje spijt dat ik er niet een gereserveerd had voor de zekerheid bij die aardige mevrouw van Dixons.

Maar vanochtend na 't werk stond ik toch maar voor 9:30 zweterig voor de deur aldaar.
Ging 'ie eindelijk open deelde de (aardige?) mevrouw aldaar de 3 mensen die er stonden mee dat alles verkocht was en gereserveerd. :(

Geen Xbox 360 dus, ik kon mijzelf wel voor m'n kop slaan en barste zowat in snikken uit. :'(

Op de terugweg liep ik langs de V&D.....
Tja vink toch al een rare winkel, maar ach laat ik daar eens voor de grap naar binnengaan.

Naar de juiste afdeling een man achter de kassa aangesproken of ze de Xbox360 ook hadden..
"Neuh, ik geloof 't niet zei hij nog, even kijken bij de vitrine..."
En verrek daar stond dus een doos, ik begon alweer te zweten...
"Even de sleutels pakken van de vitrine ", dat duurde uren ook omdat er een miep tussendoor om batterijen zat te drammen (waarvoor eigenlijk :? ) en er ging door mij heen dat die doos gewoon een lege dummie was... :O

Affijn eindelijk ging de vitrine open ik keek al schichtig om mij heen of er geen andere vogels op hetzelfde idee waren gekomen als ik, of dat er iemand met een pre-order kaartje stond te wapperen die ze misschien vergeten waren.

Op hetzelfde moment tilde de beste man de doos uit te vitrine en die doos kón niet leeg zijn dat zag je zo wel...
Hij hield de doos even vast en vroeg aan zijn collega: "hoeveel hebben we eigenlijk van deze dingen?"
"O, dat is de enige die we binnen hebben gekregen" was het anwoord , ik begon nog harder te zweten...

Toen rees bij mij de vraag is het de Premium-versie wel?
Want die had ik het liefst en anders had ik 'm waarschijnlijk niet gekocht.
"Ja dat weet ik ook niet zegt die man, daar heb ik geen verstand van.."

Er stond wel vanalles op die doos, maarja ik was zo opgefokt dat ik het ook niet meer zeker wist, misschien waren dat gewoon voorbeelden van gadget's die je erbij kon kopen.
Ik stelde voor om de doos maar door de prijsscanner te halen, dan waren we er snel achter.
Weigerde dat ding ook nog 5x potver......
En toen pling!! 399 Euro...

Jippie dat was de goede!
Maar pas echt gerustgesteld was ik toen ik de winkel uitliep met dat ding...
Bang dat ze me alsnog achterna zouden komen met de mededeling dat hij ge-pre-orderd zou zijn.

Gelijk weer naar Dixons waar ik zelfs opa's met Xbox-en de deur uit zag lopen...
Toen snel tóch maar even PGR3 gekocht...
Zo en nu douchen, dan weer werken en zien te bedenken hoe ik thuis deze weer impulsieve aankoop kan rechtlullen...
Hopelijk duurt dat niet te lang zodat ik vanavond ook nog even kan spelen.

Jullie schuld.... ;)

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakya
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:36
Ik heb hem net gehaald dat ding is al 3 x vast gelopen in 10 min. 1x in spel en 2x in menu..

pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ok Guys. Ik moet het nog even mooie neerzetten, maar hier in ieder geval de binnen gekomen gamers tags:
Got Nick - Gamertag

PWM - Peewee79 :)
DadJ - DaDj
Diaboluzzz - Diaboluzzz
S2S - SOUL2SOUL
PeterLosseSchoe - PeterSchoenvete
hrez - hrez
Geengrenzuh - Geengrenzuh
LopeZ - LopeZZZ
curry684 - curry684
ID83 - TripHopper
fulgore - QuarterCask
TheVisionMaster - TheVMaster
Koffiezuiper - Koffiezuiper
matthijst - matthijst
Black-Hole - Black Hole NL
Atmaz - Atmaz
RickGoodHart - Just Rik
En elkaar aanmaken nu :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:31:
[...]

Check m'n gamertag, hij draait lekker :)

Op de demopods staat gewoon nog in grote letters in het scherm "pre-release demo". Moet iets als je een maand voor de release van het apparaat zelf al demo wil geven he?

[...]

Gaat volautomatisch, als je je gamertag recovered biedt ie je meteen je maand trial aan :)
Nee, dan kan ik alleen kiezen uit:

- Redeem Prepaid Code (code nodig dus)
- Maand abbo 6,99 euro
- Kwartaal abbo 19,99 euro
- Jaar abbo 59,99 euro
- Silver (gratis)

Welke moet ik dan nemen? Ik dacht de bovenste, maar dan heb je dus een code nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
rikgoodhart schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:22:
Voeg maar toe, heb zelf PGR3 en Kameo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Black-Hole schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:34:
[...]

Voeg maar toe, heb zelf PGR3 en Kameo
Zelfde voor mij hier.
Voeg maar toe + zelfde spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:34:
[...]

Nee, dan kan ik alleen kiezen uit:

- Redeem Prepaid Code (code nodig dus)
- Maand abbo 6,99 euro
- Kwartaal abbo 19,99 euro
- Jaar abbo 59,99 euro
- Silver (gratis)

Welke moet ik dan nemen? Ik dacht de bovenste, maar dan heb je dus een code nodig....
Silver, vervolgens vraagt ie of je een nieuwe wil aanmaken of recoveren, dan recover je dus degene die je al hebt aangemaakt, en dan zegt ie "You're allowed a free trial of 1 month Gold membership" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
ja nou... voor die maand gratis live moet je een nieuwe gamertag aanmaken. je moet je ook opnieuw registreren op een nieuw mail adres. ik denk: dat heb ik al gedaan. handig voor wanneer ik de xbox heb...zo ff invoeren en klaar... maar nee dat was dus de fout. ik krijg me extra maand niet meer omdat ik te snel ben geweest....maargoed heb maar een 3 maand kraskaartje gehaald. werkt mooi :)

oh ja.. mijn gamertag is trouwens: Just Rik

vragen of wat?...live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

apestaartje schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:31:
Een verhaal als vele..

Omgeving Veenendaal ook overal uitverkocht of niet geleverd... :/

Kreeg ik gisterenavond toch nog de kriebels,,, (jullie schuld mat al die ophitsende verhalen.. ;) )
En ik had toch wel een beetje spijt dat ik er niet een gereserveerd had voor de zekerheid bij die aardige mevrouw van Dixons.

Maar vanochtend na 't werk stond ik toch maar voor 9:30 zweterig voor de deur aldaar.
Ging 'ie eindelijk open deelde de (aardige?) mevrouw aldaar de 3 mensen die er stonden mee dat alles verkocht was en gereserveerd. :(

Geen Xbox 360 dus, ik kon mijzelf wel voor m'n kop slaan en barste zowat in snikken uit. :'(

Op de terugweg liep ik langs de V&D.....
Tja vink toch al een rare winkel, maar ach laat ik daar eens voor de grap naar binnengaan.

Naar de juiste afdeling een man achter de kassa aangesproken of ze de Xbox360 ook hadden..
"Neuh, ik geloof 't niet zei hij nog, even kijken bij de vitrine..."
En verrek daar stond dus een doos, ik begon alweer te zweten...
"Even de sleutels pakken van de vitrine ", dat duurde uren ook omdat er een miep tussendoor om batterijen zat te drammen (waarvoor eigenlijk :? ) en er ging door mij heen dat die doos gewoon een lege dummie was... :O

Affijn eindelijk ging de vitrine open ik keek al schichtig om mij heen of er geen andere vogels op hetzelfde idee waren gekomen als ik, of dat er iemand met een pre-order kaartje stond te wapperen die ze misschien vergeten waren.

Op hetzelfde moment tilde de beste man de doos uit te vitrine en die doos kón niet leeg zijn dat zag je zo wel...
Hij hield de doos even vast en vroeg aan zijn collega: "hoeveel hebben we eigenlijk van deze dingen?"
"O, dat is de enige die we binnen hebben gekregen" was het anwoord , ik begon nog harder te zweten...

Toen rees bij mij de vraag is het de Premium-versie wel?
Want die had ik het liefst en anders had ik 'm waarschijnlijk niet gekocht.
"Ja dat weet ik ook niet zegt die man, daar heb ik geen verstand van.."

Er stond wel vanalles op die doos, maarja ik was zo opgefokt dat ik het ook niet meer zeker wist, misschien waren dat gewoon voorbeelden van gadget's die je erbij kon kopen.
Ik stelde voor om de doos maar door de prijsscanner te halen, dan waren we er snel achter.
Weigerde dat ding ook nog 5x potver......
En toen pling!! 399 Euro...

Jippie dat was de goede!
Maar pas echt gerustgesteld was ik toen ik de winkel uitliep met dat ding...
Bang dat ze me alsnog achterna zouden komen met de mededeling dat hij ge-pre-orderd zou zijn.

Gelijk weer naar Dixons waar ik zelfs opa's met Xbox-en de deur uit zag lopen...
Toen snel tóch maar even PGR3 gekocht...
Zo en nu douchen, dan weer werken en zien te bedenken hoe ik thuis deze weer impulsieve aankoop kan rechtlullen...
Hopelijk duurt dat niet te lang zodat ik vanavond ook nog even kan spelen.

Jullie schuld.... ;)
Hulde _/-\o_ heel veel plezier ermee !

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 06:58

LopeZ

Too much is never enough

PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:32:
Ok Guys. Ik moet het nog even mooie neerzetten, maar hier in ieder geval de binnen gekomen gamers tags:

[...]

Als ik dit zie denk ik weer "Bah waarom was gewoon * LopeZ al bezet ;( "
Maar als het goed is kan ik vanavond laat wel wat mensen adden. Er is ook echt thuis besloten dat we vanavond Sinterklaas vieren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:37:
[...]

Silver, vervolgens vraagt ie of je een nieuwe wil aanmaken of recoveren, dan recover je dus degene die je al hebt aangemaakt, en dan zegt ie "You're allowed a free trial of 1 month Gold membership" :)
_/-\o_

Dat konden ze ook wel even erbij zetten he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:41:
[...]

_/-\o_

Dat konden ze ook wel even erbij zetten he...
Sja ik deed het gewoon intuitief 8)7 Ik had zoiets van "nee ik heb helemaal geen prepaidcard, ik neem gewoon even Silver tot ik online wil" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155779

Ja ik zat gisteren ook te kijken hoe het moest. Je moet voor silver kiezen, daarna als je verder gaat zegt ie dat je recht hebt op een maand gratis gold, en zet xblive je silveraccount dan om naar die 1 maand gratis gold. Veel plezie kzie je online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
Anoniem: 23750 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:02:
[...]

Nee absoluut niet. Juist niet. Maar ja, wat moet je met een hdtv kabel als je geen hd-tv hebt? Niets. Dus daarom is de vga kabel zo in trek. Kwaliteit ligt absoluut lager.
nee een monitor heeft ook fijnere beeld puntjes, en je kan op hogere resoluties spelen als een normale TV.

dus heb je geen HCTV voor handen? en wel een 19"+ monitor ... neem dan een VGA kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om pics te maken van de Xbox360, ingame op een 4:3 of 16:9 (CRT) tv ? geen plasma/lcd/hdtvready tv dus :) ik ben namelijk echt benieuwd wat voor graphics die opleverd. Misschien ga ik hem ook nog halen maar ik heb thuis geen lcd/plasma tv :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog wel ja *snif*
Hadden ze gekampeerd of waren er daarvoor te weinig mensen die hun geluk wilden beproeven ;)
Nah, viel mee.. toen ik er om 5 voor 12 aan kwam zetten waren er slechts 20 man in de winkel. Toen ik weg ging om half een stond de rij tot aan de deur (40 man?). Viel alleszins mee dus!

Heb er nog een gratis cola aan overgehouden die ze uitdeelden aan de wachtenden, haha :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161364

Ik heb hem ook >:)

Maje tis wel de Core maar daar vermaak ik me vast ook wel mee :P
PD0 erbij gekocht en ik koop ook nog een externe harddisk van 100gb ofzo lekker films kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

freakya schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:32:
Ik heb hem net gehaald dat ding is al 3 x vast gelopen in 10 min. 1x in spel en 2x in menu..

pfff
Wat er van waar is weet ik niet maar je kunt het volgende misschien proberen:

Zorg dat de voeding zijn warmte kwijt kan.
Je zou de voeding waarschijnlijk op de zijkant kunnen leggen of op een kleine doos o.i.d.

Dit heb ik ergens gelezen en dat bleek voor degene nl. te helpen.
In elk geval succes!

@ apestaartje,

Werkelijk een schitterend verhaal!
De angst die je nog voelde toen je de deur v/d winkel uit liep is ook erg herkenbaar.

HF met je 360! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 02-12-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils
  • Laatst online: 21-04 14:08

Broeils

Lock on..!

Ik heb net mijn pre-order pakket opgehaald met pgr3 en cod2. Zit nu nog om mijn werk, maar kan iemand mij uitleggen hoe die gamertags werken?

Heb voorheen altijd Live! gehad, maar heb nu geen credit-card meer(te duur) :'( . Heb ik nu voor silver ook een creditcard nodig? :? (ook al is dit gratis, zie ik ms er toch voor aan)

Mijn Gamertag: TheBroeils | Mijn Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
YEaah..ik heb de VGA kabel al wel....lol die wilde ik dus halen om hem dus oa ff te bekijken op me werk :p

Maar omdat de FRS zo nodig storing in hun systemen moet hebben kan ik hem nog niet ophalen :(, Zelfs me buurman die er pas gisteren mee begon heeft er in Emmeloord nog eentje op kunnen halen |:(

[ Voor 82% gewijzigd door TheVMaster op 02-12-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
freakya schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:32:

pfff
Bij mij was ie 40 minuten probleemloos en voeding nog vrijwel koud. Verifieer dat je de voeding op een vrije ruimte hebt liggen waar ie z'n hitte kwijt kan, dus niet bij een verwarming of ingegraven in een kastje. Hoop dat dat werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:44
Anoniem: 142179 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 01:58:
[...]

Ik heb het niet over mensen die gewoon tevreden zijn met de 'gewone' tv die ze hebben.

Het gaat me om de types die hardgrondig beweren dat HDTV geen beter beeld zou geven dan de gemiddelde 'gewone' tv. En da's ff wat nu gewoon wel duidelijk mag zijn. Op de aangegeven sites wordt duidelijk gemaakt dat er ter dege een flink verschil zit tussen PAL/480p en 720p
vind het verschil ook enorm zo op gamespot te zien; ik heb overigens een hele goede 480i tv, met rgb scart nu, maar das dus duidelijk minder dan HD. Alleen om nu te zeggen dat het daardoor geen absolute vernieuwing is;? daar ben ik het niet mee eens. Blijft toffe console ook op normale tv.

[ Voor 3% gewijzigd door hully op 02-12-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:40
When i snap my fingers, you will all bring your xboxes to me

*snap* >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Broeils schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:53:
Ik heb net mijn pre-order pakket opgehaald met pgr3 en cod2. Zit nu nog om mijn werk, maar kan iemand mij uitleggen hoe die gamertags werken?

Heb voorheen altijd Live! gehad, maar heb nu geen credit-card meer(te duur) :'( . Heb ik nu voor silver ook een creditcard nodig? :? (ook al is dit gratis, zie ik ms er toch voor aan)
Voor Silver heb je niets nodig, alleen een account die je gratis kunt registreren op www.xbox.com.

Voor Gold heb je de keuze uit prepaid cards of creditcard, als je prepaidcards gebruikt hoef je geen CC-informatie door te geven.

Staat overigens gewoon op Xbox.com.

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 02-12-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Na de Kerst wil ik er zelf ook eentje gaan aanschaffen, in eerste instantie niet maar het ziet er wel erg mooi uit en leuke spellen. :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen of het ook goed is als ik een externe harddisk aansluit op de xbox ipv die van 20gb die je erbij kan kopen want dat is veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Heeft nu nog niemand geen screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 161364 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:58:
Kan iemand mij vertellen of het ook goed is als ik een externe harddisk aansluit op de xbox ipv die van 20gb die je erbij kan kopen want dat is veel goedkoper.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 20:09
Anoniem: 161364 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:58:
Ik heb geprobeerd mijn 2,5 inch externe hdd aan te sluiten op de USB port maar deze werd niet herkend :( Nu is het echt zaak dat mijn media center pc gaat werken zodat ik HDTV films kan streamen...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142482

Anoniem: 161364 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:48:
Ik heb hem ook >:)

Maje tis wel de Core maar daar vermaak ik me vast ook wel mee :P
PD0 erbij gekocht en ik koop ook nog een externe harddisk van 100gb ofzo lekker films kijken.
Volgens mij is het juist (nog) niet mogelijk om een externe USB HD aan te sluiten en daarvan rechtstreeks op je X360 films af te spelen.
Dat komt omdat de X360 alleen FAT32 ondersteund voor externe USB HD's en de X360 alleen als doorgeef luik voor een Media Center PC functioneerd. Alle codecs hoor je daarom te installeren op je MCE PC. De X360 is maar een dom doorgeef luik.

Mocht mijn redenering niet kloppen en er zijn hier mensen die wél een externe USB HD (NTFS geformateerd) met MP3's, WMA's en AVI's erop kunnen afspelen op hun X360 zonder tussenkomst van een MCE PC, dan hoor ik dat heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ai dan ben ik genaait :'(
Kan ik wel spelen dan zonder HD of memory card?
want die kregen ze pas volgende week binnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 161364 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:03:
Ai dan ben ik genaait :'(
Kan ik wel spelen dan zonder HD of memory card?
want die kregen ze pas volgende week binnen :|
Ja maar saven kan moeilijk worden, dus ik zou nog even rondshoppen als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok dan moet ik morge maar eens ff naar de stad denk ik :'(
Heb ik minder tijd om te gamen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
als je een externe HDD er aan wilt knuppen moet je waarschijnlijk eerst ook een interen HDD hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broeils
  • Laatst online: 21-04 14:08

Broeils

Lock on..!

Bedankt curry684

Ik had al wel op xbox.com gekeken maar ik kon er niet zo gek veel over vinden. Komt zeker omdat ik nu helemaal opgefokt ben en snel wil spelen... maarja eerst nog tot 5 uur werken ;(

Mijn Gamertag: TheBroeils | Mijn Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:05:
als je een externe HDD er aan wilt knuppen moet je waarschijnlijk eerst ook een interen HDD hebben.
Nee, Mijn NTFS 2,5" external HDD wordt niet herkend door mijn Xbox 360 Full system... Mijn mp3 speler (FAT32, meen ik) wel... Ik ga echter niet mijn external HDD formateren naar FAT32, dan wordt hij toch niet meer herkend in Windows XP, zonder drivers of helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Njay schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:57:
When i snap my fingers, you will all bring your xboxes to me

*snap* >:)
tobad all the hardware is busted by your electro magetic field

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Banjy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:08:
[...]

Nee, Mijn NTFS 2,5" external HDD wordt niet herkend door mijn Xbox 360 Full system... Mijn mp3 speler (FAT32, meen ik) wel... Ik ga echter niet mijn external HDD formateren naar FAT32, dan wordt hij toch niet meer herkend in Windows XP, zonder drivers of helemaal niet?
windows XP kan bijde formaten lezen FAT32 en NTSF

tip:
gebruik partition magic

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 02-12-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162068

Mannen (+dames),

Bij deze even een vraag misschien is hij al behandeld in de laatste 6 delen, maar had even geen tijd om deze helemaal na te spitten.

Ik heb een Thomson 27LB220B4 met HDTV. Op welke poort moet ik in g*dsnaam mijn X360 aansluiten (zie plaatje), voor het allerbeste beeld !!

Afbeeldingslocatie: http://www.ivojansen.nl/LCDTV.png

Alvast harstikke bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
[...]

Waarom zou WinXP geen FAT32 herkennen, je kunt het er zelfs gewoon op installeren :P

Weet alleen zo snel niet meer of FAT32 wel 100Gb aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 162068 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:09:
Mannen (+dames),

Bij deze even een vraag misschien is hij al behandeld in de laatste 6 delen, maar had even geen tijd om deze helemaal na te spitten.

Ik heb een Thomson 27LB220B4 met HDTV. Op welke poort moet ik in g*dsnaam mijn X360 aansluiten (zie plaatje), voor het allerbeste beeld !!

[afbeelding]

Component, die onderste, met je meegeleverde HD-AV cable, of VGA met de los verkrijgbare kabel. Zou weinig verschil moeten maken.

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 02-12-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 162068 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:09:
Mannen (+dames),

[afbeelding]

De onderste, Component :)

Kabel zit in Premium pakket.

/edit

GRR Curry, da's de tweede keer in korte tijd

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
curry684 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:10:
[...]

Waarom zou WinXP geen FAT32 herkennen, je kunt het er zelfs gewoon op installeren :P

Weet alleen zo snel niet meer of FAT32 wel 100Gb aan kan.
Mijn external HDD is maar 10gb dus das het probleem niet, maar zou hij dan wel herkend moeten worden door mijn Xbox 360??? En kan je dan niet DRM proteced films er vanaf spelen? Zitter er nog nadelen aan om in Fat32 te formateren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95248

[...]

XP ondersteund gewoon FAT32, je kan er dan alleen geen bestanden groter dan 4GB op opslaan.
kan dus lastig worden als je HDTV files groter dan 4GB hebt (DVD's zijn vaak VOB's tot 1 GB dus dat is geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Curry, kan je ze misschien in de topicstart proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Ik zat gister eind van de middag nog zwaar in twijfel of ik in alle vroegte voor een paar winkels zou gaan wachten omdat ik hem niet had gepreorderd. Om half 6 besloot ik maar ff paar plaatselijke winkels te raadplegen over hun voorraad status in de hoop er nog een te reserveren.
Eerst belde ik de locale gameshop die mij vertelde dat de 1e en 2e levering bij hem al waren gereserveerd en dat ik beter tot volgend jaar kon wachten :?
Tweede poging Dixons...vriendelijke mevrouw pakt de telefoon op en ik vraag dus of ze nog premium editie hebben dus die mevrouw ik geloof dat ik er nog een heb kan ik je zo ff terug bellen. Na 3 minuten gaat mijn telefoon met de mededeling wat is uw naam meneer dan plak ik even een sticker op de doos zodat u morgen zeker uw xbox 360 heeft 8)
Zo even de xbox 360 opgehaald en PD0 erbij gekocht. Vroeg ik die man van Dixons hoeveel ze er hadden gekregen zegt de beste man daar mag ik niets over zeggen 8)7
Eerst nog even wat werk verzetten en vanmiddag de hele middag xdozen en live tag post ik later deze dag wel...Ik kijk er naar uit om PD0 op live te spelen dus kom maar PD0 owners >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Banjy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:11:
[...]

Mijn external HDD is maar 10gb dus das het probleem niet, maar zou hij dan wel herkend moeten worden door mijn Xbox 360??? En kan je dan niet DRM proteced films er vanaf spelen? Zitter er nog nadelen aan om in Fat32 te formateren??
FAT32 heeft minder security features dan NTFS (file-level access rights en encryption) en fragmenteert harder. Bovendien is het wat minder robuust bij drive failures (teveel dependency op de FAT oftewel File Allocation Table aan het begin van de schijf). Afgezien daarvan is het fractioneel sneller indien weinig gefragmenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Anoniem: 95248 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:12:
[...]

XP ondersteund gewoon FAT32, je kan er dan alleen geen bestanden groter dan 4GB op opslaan.
kan dus lastig worden als je HDTV files groter dan 4GB hebt (DVD's zijn vaak VOB's tot 1 GB dus dat is geen probleem)
Oh laat dan maar zitten, dan ga ik wel zorgen dat me media center pc gaat werken. Connect werkt nu wel (ik kan images en audio streamen) maar met media center gaat het in de laatste fase fout.. En moet ik de setup telkens opnieuw doen ofzo... Heb je eigenlijk perse een door microsoft goedgekeurde tv kaart nodig??? Of zou dat niet het probleem zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
PWM schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:13:
[...]

Curry, kan je ze misschien in de topicstart proppen?
weet je zeker dat je jezelf wilt quoten?

ps ik heb ook een tag aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

[...]

That would be "DaDj" :)

Zit nog op de aflevering te wachten van FRS... Gaat gewoon via TPG toch?

[ Voor 3% gewijzigd door dadj op 02-12-2005 11:15 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb de 360 vannacht om 0:00 opgehaald bij de Gameshop in Hengelo en ik heb de hele nacht met een maat van mij Project Gotham en Kameo gedaan.. Wow wat een apparaat! ik heb me continue lopen verbazen over alles, de graphics, de controller, de looks van het sexy apparaat, ik vind het helemaal te gek :)

Nog even op de Marketplace rondgewandeld. Te gek om te zien dat er nu al allerlei content te vinden is, ook van IGN e.d. Even lopen verbazen over de trailer van Aeon Flux, wat is dat scherp!

Ik moest alweer erg vroeg eruit voor m'n werk. Ik denk dat ik hooguit 2u slaap heb gehad en ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben. Ik ben echt helemaal tevreden.

Nog een kleine bug ontdekt in PGR overigens. Ik deed split screen en op een zeker moment volgde de camera vanaf een nieuwe race op beide schermen de auto van Player 1. Player 2 kon zichzelf dus niet zien tijdens het racen, maar zag ook auto 1. Na een restart was dit gelukkig weer OK :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:07
Ik heb hem ook \o/

Gehaald met PGR3 en 3 maanden live, tijd om hem aan te sluiten dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Net mijn Xbox 360+PGR3 gehaald en ik moet zeggen...ik ben teleurgesteld. Speel de boel nu via VGA kabel op mijn Iiyama VMP 454 en het ziet er verre van indrukwekkend uit. Alles komt erg rauw over, veel kartels overal en alles is gewoon vere van scherp. Lijkt zelfs een beetje of de textures op lagere detail staan.(alsof je op je PC bij je driveropties alles op performance zet). Ligt het gewoon aan dit spel of misschien aan iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142482

Banjy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:11:
[...]

De maximale grootte van een FAT32 partitie is dacht ik 8 GIGABYTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:16:
Net mijn Xbox 360+PGR3 gehaald en ik moet zeggen...ik ben teleurgesteld. Speel de boel nu via VGA kabel op mijn Iiyama VMP 454 en het ziet er verre van indrukwekkend uit. Alles komt erg rauw over, veel kartels overal en alles is gewoon vere van scherp. Lijkt zelfs een beetje of de textures op lagere detail staan.(alsof je op je PC bij je driveropties alles op performance zet). Ligt het gewoon aan dit spel of misschien aan iets anders?
100% iets anders. Welke resolutie staat je monitor tijdens het spelen? Hoe heb je de settings in je 360 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 06:58

LopeZ

Too much is never enough

Ik zou zeggen, prak hem eens op je tv? Ik vond in de cable comparison vga er zowiezo niet zo bijzonder uit zien, beetje blurry kwam het op mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

VTec schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:35:
Gisteren liep ik bij MM in Groningen en zag toen al iemand lopen met de Xbox 360. Helaas hadden ze er verder niks meer staan.
Hahaha, dat was ik. Heb gisteravond een Core opgehaald. Alleen had ik het voor een vriend geregeld, niet voor mezelf. Heb op dit moment niet genoeg cash...f^&cking december, te dure maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162068

[/quote]
quote:
Sjalaberke-X360 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:09:
Mannen (+dames),

[afbeelding]

De onderste, Component

Kabel zit in Premium pakket.
[quote]

Maar gaat HDTV dan automatisch werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
oh dus als je op monitor spelt is het niet bijna het zelfde als op HDTV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Check je settings op de System blade. Bij boot staat ie standaard op 4:3 TV. Ik weet niet of de VGA-kabel een switch heeft, maar controleer dat even op de plug :)

Op een VMP454 moet ie prachtig schoon 13nogwat bij 8nogwat kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 21:45
Heb een klein probleem met de Wifi adapter..of eigenlijk groot probleem aangezien hij het niet doet. Start de X360 op, wifi adapter erin, lampje brand rood dus is goed aangesloten. Maar zodra ik de instellingen wil veranderen ziet die ook het netwerk maar zodra hij wilt connecten gaat het mis, want dat doet die dus niet. Ook krijgt de Xbox360 totaal geen ip of iets dergelijks :( alle beveiligingen geprobeerd en juiste passwords maar het mag maar niet baten. Me laptop doet het wel overigens op wireless.

Toen probeerde ik dus de xbox aan te sluiten via een netwerk kabel en hoppa hij deed het direct. Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik heb een US robotics 8054, WEP en WPA heb ik geprobeerd en ook de snelheid van de wifi plus de channel.
Help :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Wat zijn jullie ook een stelletje sadisten he. Ik zit nog op m'n werk tot 18:00 ;(

Hopelijk heeft de TPG zijn werk gedaan en mijn 360 bij de buurvrouw afgegeven. Dat is het mooie van wonen in een flat met grotendeels bejaarden: ze zijn altijd thuis om mijn postpakketjes aan te nemen :P

[ Voor 3% gewijzigd door BlueAce op 02-12-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Heb al verschillende resoluties geporbeerd. Net ook even 640x480 en ik moet zeggen dat het verschil met 1280x768 helemaal niet groot is. Ok dingen op grote afstand zijn onscherp maar de wagen etc. ziet er hetzelfde uit, zelfde hoeveelheid kartels etc. als op 1280x768. En dat kan natuurlijk nooit kloppen. Zou het dan toch waar zijn dat PGR3 gewoon in 640x480 draait en dit upscaled naar een hogere resolutie? Ik ga het eens even op mijn standaard tv'tje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Koffiezuiper schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:25:
Heb een klein probleem met de Wifi adapter..of eigenlijk groot probleem aangezien hij het niet doet. Start de X360 op, wifi adapter erin, lampje brand rood dus is goed aangesloten. Maar zodra ik de instellingen wil veranderen ziet die ook het netwerk maar zodra hij wilt connecten gaat het mis, want dat doet die dus niet. Ook krijgt de Xbox360 totaal geen ip of iets dergelijks :( alle beveiligingen geprobeerd en juiste passwords maar het mag maar niet baten. Me laptop doet het wel overigens op wireless.

Toen probeerde ik dus de xbox aan te sluiten via een netwerk kabel en hoppa hij deed het direct. Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik heb een US robotics 8054, WEP en WPA heb ik geprobeerd en ook de snelheid van de wifi plus de channel.
Help :+ :P
Je zal toch echt moeten weten welke settings je gebruikt op het WLAN, want 1 typfout in je WEP- of WPA-key of de verkeerde modus instellen gaat echt hard failen :)

Dubbelcheck ook even of je geen MAC-filtering gebruikt en zo ;)

Ik had 'm bij mij in 5 minuten aan het 802.11g WLAN hangen via WPA-TKIP-PSK :)

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 02-12-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik ben op zoek naar een 5.1 setje voor mn 360. Maar alle setjes die ik tegen ben gekomen zijn PC speaker sets met groen,zwart,roze 3.5 mm jackets en dus geen coax of optisch! Nu heb ik wel deze [url][/url]
adapter
gezien maar daar staat bij dat bij sommige sets de center speaker het niet doet. Heeft iemand ervaring met deze adapters en welke 5.1 setjes gebruiken jullie? (ben eigenlijk opzoek naar een niet te dure met optisch of coax aansluiting) hopelijk heeft er iemand een paar tips _/-\o_

Weet iemand trouwens of dergelijke adpters ook bestaan van coax/optisch naar 3x 3.5 mm jacket (ipv dubbel tulp naar 3x 3.5 mm jacket)???

[ Voor 4% gewijzigd door Xander84 op 02-12-2005 11:30 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024

[...]

Tamarinde - The DDragon
Zet er even bij als je wil :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:16

Convoy

g44p

w00t heb mn setje sinds middernacht ook binnen * Convoy is er verry happy mee ^^

*klik voor foto*

Modbreak:plaatjes van een freaking halve meg aub linken of resizen, inline worden mensen daar echt niet happy van

[ Voor 37% gewijzigd door curry684 op 02-12-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BlueAce schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:26:
Wat zijn jullie ook een stelletje sadisten he. Ik zit nog op m'n werk tot 18:00 ;(

Hopelijk heeft de TPG zijn werk gedaan en mijn 360 bij de buurvrouw afgegeven. Dat is het mooie van wonen in een flat met grotendeels bejaarden: ze zijn altijd thuis om mijn postpakketjes aan te nemen :P
je buurvrouw zit nu te gamen op haar 52" plasma scherm en Bose 5.1 geluids set :P

offtopic:
@curry
hmm geen last van 1 seconde :>

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 02-12-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

[...]

zet mij er ook even bij:

phusebox - phusebox

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hmm had ook niet veel nut gehad een vanuit amerika te ebayen (totaal andere stroom toevoer, en met verloop stekker draait de adapter waarschijnlijk overuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nieuwe lijst
PWM - Peewee79 :)
DadJ - DaDj
Diaboluzzz - Diaboluzzz
S2S - SOUL2SOUL
PeterLosseSchoe - PeterSchoenvete
hrez - hrez
Geengrenzuh - Geengrenzuh
LopeZ - LopeZZZ
curry684 - curry684
ID83 - TripHopper
fulgore - QuarterCask
TheVisionMaster - TheVMaster
Koffiezuiper - Koffiezuiper
matthijst - matthijst
Black-Hole - Black Hole NL
Atmaz - Atmaz
RickGoodHart - Just Rik
Tamarinde - The DDragon
Phusebox - Phusebox
WSaeNoTSoCK - WSae Bulls

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 02-12-2005 11:40 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchatten hebben we een IRC-kanaal: irc://irc.tweakers.net/xbox360. Als je geen IRC-client hebt kun je joinen via de IRC-webapplet.

Hou het dus ajb een beetje nuttig en ontopic hier op het forum!