Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:12
DRaakje schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:52:
[...]

Onyxia Necklace? +15FR Redelijk goed

hier trouwens een picky van mezelf fully buffed met +FR

[afbeelding]

En ja ik weet dat 315 het maximaal nuttige is op het moment, dit is gewoon even grappig om te zien "P
Ik gebruik Elder Magus Pendant. 5 FR minder, 4 sta minder... maar wel 10 int en 7 spirit.

Edit: holy shit, 448. :o :D
MrVegeta schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:53:
Lol en dat vind jij makkelijk?
Ik vond onyxia best moeilijk, net als raggie, en domo is ook nog erg moeilijk voor een beginnende MC guild :p
Ragnaros is moeilijk ja, want die hebben we nog niet down. En Domo is sinds de 2 keer dat ie dood is elke keer op de 1e try dood, dus die is voor ons makkelijk. Ony doen we nu gemiddeld 2-3 tries per keer over, ligt beetje of we 'pech' hebben gedurende 2e fase met deep breath etc. Maarja, punt is dus dat ik extreem dik bovenaan sta met DKP en zit te wachten tot die Fireproof Cloak en Finkle een keertje dropt. Voor tier2 items gebruiken we geen DKP, maar een ander systeem (net zoals tier1) dus ik maak daar ook kans op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

ImdaMned schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:22:
[...]

Ik denk dat wij "exomna" lekker op BS zullen blijven.
ongeveer 99.99% zeker : )
nou... maak daar maar 60% zeker van ImdaMned :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

Ryceck

Constants and Variables

DRaakje schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:52:
[...]

Onyxia Necklace? +15FR Redelijk goed

hier trouwens een picky van mezelf fully buffed met +FR

[afbeelding]

En ja ik weet dat 315 het maximaal nuttige is op het moment, dit is gewoon even grappig om te zien "P
Doet voor mij s ff een lijstje maken met wat je daar allemaal aanhebt aub? :)
Herken iig het volgende al:
Offhand: Skull of Shadows (da ding uit Stratholme) +20FR
Cloak: Onyxia Scale Cloak (prolly met +7FR enchant) +15FR
Neck: Onyxia Necklace +15FR
Boots: Dragonrider Boots (?) +10FR
Gloves: Flarecore Gloves +20FR
Head: Arcanist Crown (prolly met +20FR libram?) +10FR
Rings: Tidal Loop en prolly een groene FR-ring (+20 ofzo?) +35FR
Trinkets: Class trinket en Blazing emblem +25FR

En was de rest? :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Ryceck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:22:
Btw over die Tidal Loop een leuk GM-verhaaltje :)
Ik had dus die Majordomo/Hydraxian questline gefinished maar kreeg die ring niet, was al maandje of 2 geleden :( Dus ik gister uit pure wanhoop eindelijk maar eens een ticket aangemaakt (+15fr is toch wel handig :)). Krijg ik 5 minuten (!!) later een wisp van een GM:
GM: "You had a problem with the Hydraxian questline"
Ik: "Yes I didn't get the questreward, couldnt open the chest, and as such didn't receive the Tidal Loop ring I wanted"
GM: "Yeah that happens sometimes; have u got space in your inventory?"
Ik: "errhmmm yes..."
*1 minuut stil*
GM: "Is it in your bags now?"
*kijk in me bags en vindt daar een Tidal Loop*
Ik: "wtf? that was fast! :D thanks a lot!"
GM: "Not a problem at all, feel free to contact us if u have problems, good night"

Stond ff met me muil vol tanden so to speak... nog nooit zo'n goede/snelle service meegemaakt :)
Erg toffe hulp. Helaas zijn er ook die totaal niet willen helpen. De quest in UBRS om die firelord te killen had ik completed en ipv de juiste reward te kiezen kies ik totaal de verkeerde en klik complete.

Mijn eigen schuld wel maar echt een foutje. Een ticket aangemaakt en na 15 minuten kreeg ik een /send van een GM dat ze dat niet konden oplossen. Zat ik dan met een cloth reward ipv een belt met 1% crit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Tot gister avond was het bij ons ook 99% zeker dat we bleven.. toen wilde ineens iedereen weg :'(
PromWarMachine schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:55:
[...]
• Je komt op een server waar alleen level 60s zijn.
er zijn iig al veel mensen die hun alts meenemen
• Je treft een server waarin Barrens, Ashenvale, Darkshore, Elwynn Forest, Westfall, etc, totaal leeg zijn. Alts levellen? Dat doe je voortaan dus alleen. Met alts instances in, kun je al helemaal vergeten, tenzij je een aparte guild maakt voor alts bijvoorbeeld.
klopt maar wij hadden dan ook al een alt guild @ BS ;0
• Battlegrounds zullen verneukt zijn. Guilds gaan PvEen, omdat het nu gemakkelijker is om de beste guild van de realm te worden. Gevolg: Bijna niemand gaat PvPen.
beste van de realm zijn we toch al niet aangezien er als ik het goed gehoord heb er een paar horde guilds transferen die Nef al op farmstatus hebben
• Je weet niet van te voren wat de ratio Alliance : Horde zal zijn. Op Bloodscalp vind ik deze uitermate goed.
Nu nog wel, maar aangezien Somnium+Offspring+Disorder+Reborn Unity en Denial weggaan gaan er toch rond de 250 man minimaal weg dus de A:H ratio zal een stuk slechter worden.

Let wel mijn voorkeur was ook om te blijven, maar wat heb ik er nog te zoeken als bijna alle non Hun alliance guilds gaan..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik denk dat Blackraven nu ook meer naar het moven neigt...
Vanavond zullen we het horen van de almachtige offies..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Wij gaan ook niet moven... een officer van onze guild postte dit:
I had warned people before.SErvers after migration are dead servers.Sooner or later people get fed up with the issues there will loose interest in such a server and either quit wow or reroll on thier initial server.We saw it coming on BB when we got mass new rollers refugees of balnazar and I saw it on my other server that I had parked my shaman for good.Blizz has totally incable of dealing with such delicate issue.Better pray hollystrike that you dont get mass horde input on that server because factional imbalance is quaranteed to destroy him.On my migrated server we were 10% horde and we could not even leave our territory..Our bosses are farmed 24h per day and in oggrimar there are more allies than horde...That also means that skyrocketed prices on items aquired in contested territory...(150g per arcane crystal last time I checked)
Als ik dat zo lees (ok zal wel een worst case scenarion zijn, maar toch), blijf ik toch liever op m'n huidige server dan kans lopen op zo'n situatie (of iets wat maar ook in de buurt komt). Dan maar een 500 queue op zondagavond, na het inloggen is het in elk geval quality game time. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Zeg maar tegen Eyahan dat hij het verplicht is naar mij toe is omdat hij jullie nog zou straffen voor het mij 5x ganken achter elkaar bij de ingang van BRM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:30:
Zeg maar tegen Eyahan dat hij het verplicht is naar mij toe is omdat hij jullie nog zou straffen voor het mij 5x ganken achter elkaar bij de ingang van BRM :P
mja :/ we kregen een flinke uitbrander dat we gestopt waren bij 5x omdat we anders attendacy zouden mislopen van de MC run, opdracht van eya was namelijk 15x }> :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Mmm dan zorg ik wel voor een welkoms comitee als jullie transferen >:)

wie ben jij ook al weer van BR Bokkie ;p

[ Voor 28% gewijzigd door Puc van S. op 07-12-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:39:
Mmm dan zorg ik wel voor een welkoms comitee als jullie transferen >:)

wie ben jij ook al weer van BR Bokkie ;p
Tsuruko lvl 38 warlock O-) je gaat toch geen grey's ganken he ^^ :P

Djengis de restogimped shaman met 7/8 earthfury
ik gank nooit, ben een carebear (op Djengis iig :P met me mage is het een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Na het zo'n 3 maanden niet meer gespeelt te hebben ga ik het vandeweek toch maar weer doen. Mis het toch eigenlijk wel als ik er zo over lees of screenshots bekijk :P

Met een beetje mazzel heb ik morgen ook 2x 512mb geheugen dat goed loopt op m'n pc dus kan ik het ook nog met een lekkere hoge resolutie spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Imodium schreef op woensdag 07 december 2005 @ 04:30:
[...]

Hmm well toevallig maar er zijn wel errug veel guilds die synergy/transcendence/indingation etc heten. Bijna allemaal horde ook. :+

Naja, grats. Drops?
Ik heb verder nog geen enkele guild gezien met een van die drie namen die jij aandraagt trouwens, maar dat zal wel aan mij liggen :)

Drops?
Nemesis + Dragonstalker chests, Mind Flayer hoedje, Therazane's Link

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Thijs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:27:

[...]

Als ik dat zo lees (ok zal wel een worst case scenarion zijn, maar toch), blijf ik toch liever op m'n huidige server dan kans lopen op zo'n situatie (of iets wat maar ook in de buurt komt). Dan maar een 500 queue op zondagavond, na het inloggen is het in elk geval quality game time. ;)
Ik zit op neptulon, een nieuwe (transfer) server en die is alles behalve dood
de server die we achtergelaten hebben Warsong :P is dooier dan ooit.. of je moet russisch spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BR is bezig met stemmen om te moven :/

als we moven zal het last minute zijn :/ ik hoop dat het goed mochten we moven dat iedereen het red om voor vrijdag middag 15:00 zijn char gemoved te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat komt wel goed lijkt me, iig alle actieve spelers. Verder hebben we van minigun bv het nummer, dus mocht die Donderdag nog steeds niets van zich hebben laten horen, gaan we hem stalke tot ie zegt of die bliijft of niet.

En natuurlijk kunnen we onze pasword en dergelijk aan de leader geven zodat hij ons kan moven. Daar vertrouw ik wel op :).

Nog dik 2 dagen, vanavond is de uitslag bekend waarschijnlijkm dan nog een hele dag om te kijken wat er gaan gebeuren en dan moven. Alle actieve spelers zouden dan iig in de GMOTD of Forum hebben kunnen zien dat we wel/niet gaan move ;)

@Bokkie, ik zie aan je :/ dat jij niet wil moven? Of wil je dat de guild niet gaat move :S. Je gaat toch wel mee?

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 07-12-2005 15:23 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Liever een queue van 500 man om in te loggen, dan een queue van 2 uur voor 1 potje Arathi Basin.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Thijs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:27:

[...]

Ik ben destijds van Burning Legion naar Kor'Gall gemoved en das nu toch gewoon een high pop server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat zal je op BS krijgen ja.

"[14:13] <
Khell> Blackraven is thinking about a move from Bloodscalp (Large Dutch Horde Guild), but nothing is sure yet
[14:14] <kribban> plx come
[14:14] <kribban>
[14:14] <hellz-ze^AWAY> yes come
[14:15] <Spawnie> come plx
[14:15] <
Khell> I hope we do
[14:15] <Spawnie> need more horde
[14:15] <kribban> alot of active pvp:rs on allys side if your afraid there wont be any bg's"

IRC chat van een guild member, op BS gaan er 5 grote Aliance guilds weg, dat zijn een hoop spelers en van de horde is het nog niet duidelijk wie leaven. Dus het is alleen in ons voordeel om te leaven.

Op BS zal de horde:aliance ratio echt wel fucked worden...
En tevens zit ik liever 2 uur op een potje AB te wachten dan ik first vael kill moet missen omdat ik in de queue van 300 sta. Dan vind ik dit wel wat belangrijker dan van een PUG aliance te winnen.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 07-12-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:20:
Dat komt wel goed lijkt me, iig alle actieve spelers. Verder hebben we van minigun bv het nummer, dus mocht die Donderdag nog steeds niets van zich hebben laten horen, gaan we hem stalke tot ie zegt of die bliijft of niet.

En natuurlijk kunnen we onze pasword en dergelijk aan de leader geven zodat hij ons kan moven. Daar vertrouw ik wel op :).

Nog dik 2 dagen, vanavond is de uitslag bekend waarschijnlijkm dan nog een hele dag om te kijken wat er gaan gebeuren en dan moven. Alle actieve spelers zouden dan iig in de GMOTD of Forum hebben kunnen zien dat we wel/niet gaan move ;)

@Bokkie, ik zie aan je :/ dat jij niet wil moven? Of wil je dat de guild niet gaat move :S. Je gaat toch wel mee?
KRAP 2 dagen

Transfer sluit vrijdag middag om 15:00
indien move gaat Djengis zowieso mee, mischien samen met een van mijn alts (lvl 48 mage)

de rest blijft achter denk ik ,dat is afhankelijk van een paar personen
ik speel veel samen met een paar personen binnen en buiten de guild

de personen buiten de guild kan ik een lvl 60 alt voor achterlaten (Tomoe)
maar raiden wordt voor mij een stuk minder leuk als er een paar mensen niet meegaan :/

mogelijk zal ik dus alleen meegaan met djengis om te blijven raiden, maar ik zal dan mayb ook nog veel op bs blijven spelen

ik vind het gewoon erg moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

Hij heeft waarschjinlijk paladin aura ook nog, de trinket geactiveerd, en als het helemaal om te patsen gaat kon die ook nog wel ff naar brs gaan en een priest de 84 fire res buf op hem laten casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zou graag willen weten welke BR members persé willen blijven..
Maar dit wordt vast weer als slowchat gezien, aangezien we ons eigen forum hier voor hebben :p.

Kortom, ik ben voor de move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:18

m0nk

16-09-2003 15.15

Exomna is er ook nog niet helemaal over uit, straks spoedberaad maar onder de officers :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

Ryceck

Constants and Variables

ErA schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:27:
[...]

Hij heeft waarschjinlijk paladin aura ook nog, de trinket geactiveerd, en als het helemaal om te patsen gaat kon die ook nog wel ff naar brs gaan en een priest de 84 fire res buf op hem laten casten.
Jah dat zal best... maar gaat mij meer ff om de equipment welke hij heeft :z

Btw: niet om vervelend te zijn hoor maar hebben de mensen van BS hier geen eigen Realmforum ofzo?
Dacht dat dit een WoW-topic was en geen chartransfer-BS topic?

[ Voor 18% gewijzigd door Ryceck op 07-12-2005 15:42 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

BS is de server met de hoogste GoT-dichtheid, vandaar dat het hier even besproken wordt :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Eeewwww, een female gnome die "Kareltje" heet?
Ik heb toch zo'n ontiegelijke schurfthekel aan dat soort verschrikkelijke namen, bleh! Al die hollandse kiddies die totaal geen fantastie hebben en zich niet een klein beetje kunnen inleven en aanpassen aan een fantasy wereld :'(
Dat lijkt me echt het enige voordeel van een RP realm... niet meer van dat soort verschrikkelijke namen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vandaar :p.

"Player housing still isn't a feature set in stone though Bill Roper did express their wish to have the feature implemented because of the success it has had in other games."

Las ik ff in ene oud topic :p

meer dan 2 jaar later zit het er nog steeds niet in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[quote]MrVegeta schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:36:
PromWarMachine schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:55:
[...]

Zal ik dan de nadelen nog even voor je opsommen? :)

• Je komt op een server waar alleen level 60s zijn.
• Je treft een server waarin Barrens, Ashenvale, Darkshore, Elwynn Forest, Westfall, etc, totaal leeg zijn. Alts levellen? Dat doe je voortaan dus alleen. Met alts instances in, kun je al helemaal vergeten, tenzij je een aparte guild maakt voor alts bijvoorbeeld.
• Battlegrounds zullen verneukt zijn. Guilds gaan PvEen, omdat het nu gemakkelijker is om de beste guild van de realm te worden. Gevolg: Bijna niemand gaat PvPen.
• Je weet niet van te voren wat de ratio Alliance : Horde zal zijn. Op Bloodscalp vind ik deze uitermate goed.

Er zijn meer nadelen, maar daar kan ik zo snel niet opkomen.

[...]

Battlegrounds zullen verneukt zijn. Guilds gaan PvEen, omdat het nu gemakkelijker is om de beste guild van de realm te worden. Gevolg: Bijna niemand gaat PvPen.

Er gaan nu toch ook 5 grote aliance pvp guilds move? Is het dan juist niet andersom? Dat wij op BS niet meer kunnen pvpe?
tja word ff afwachten voor ons, enige wat ik weet is dat er 5 grote (minimaal 60man per guild) van BS vertrokken zijn en ook nog wat los zut + alle alts. Wat er van BB over is gegaan heb ik niet zo 123 inzicht in maar dat zal maybe wel gelijk liggen.

allience genoeg, en dat lowlvl gebeuren gaat ook wel goedkomen (pvp is nier mijn main ding).
maar hoe meer hords hoe beter.

(Disorder is btw al grotendeels over).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:24:
[...]

hoe verklaar je het feit dat een warrior een rogue+mage outdps'd?? ben ik nou gek, of loopt die warrior met allemaal epics, en die rogue+mage met greenies ofzo? grote verbazing hier thuis..

ik kan wel janken als ik die 2 classes outdmg..
Pfff Dual Wield Warrior of Two hander warriors kunnen soms ZIEK veel schade doen. En omdat ze minder healing nodig hebben dankzij hun plate kunnen ze ook lang staande blijven.

Trouwens gemerkt dat een goede PVP warrior ook wel tanken in MC .. en dan hoeft hij niet helemaal paars te zijn (Moet wel beetje goeie gear hebben natuurlijk 8) ) Onze normale MT is natuurlijk helemaal Def specced en dat gaat wat makkelijker (vooral rustiger), maar verder... gaat ook wel met een andere build.

Over hunters.:
Ik vind hunters in raids UBER goed; veel DPS, geen healing nodig.
Ik vind ze in parties veel minder handig: missen toch Crowd Control en in party instances moet je toch wat vaker meleen. Het kan heel goed hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is niet mijn favo class om in LBRS mee te nemen (waarbij uiteraard meespeelt dat ik Rogue ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:16:
[...]

Mja, maar dat is nog geen antwoord op m'n vraag. :P Wij gaan wel erg hard met MC op het moment, gezien we ongeveer 2 maanden geleden er mee zijn begonnen, dus het is niet alsof we één of andere PUG zijn. En er moet natuurlijk wel een nieuw doel zijn waar we aan kunnen werken... ook al zou ik de komende tijd alleen maar epic gear farmen in MC, moet ik uiteraard wel weten wát voor epic gear. :P Maar ik zat dus te denken om de tier2 head/legs die van Onyxia en Raggy droppen te enchanten met 2x 20 FR en dan hopen dat dat genoeg is (naast FR ringen/trinkets en cloak), want dan kom ik rond de 120-150 unbuffed als druid zijnde. Ik ga denk ik ook die Flarecore shoulders nemen.. gloves kan niet gezien die lock/mage/priest-only zijn (waarom mag Joost weten).
Volgens mij gaf ik gewoon antwoord op je vraag hoor.
Zoals ik al zei het ligt aan de boss in bwl, voor de bosses die fire gebruiken in bwl heb je als caster (dus ook healers) genoeg aan 80-90FR unbuffed, 80FR is namelijk de grens tussen poor en fair voor je FR.

Verder veel succes in bwl, na 2 maanden Ragnaros nog niet neer kunnen krijgen is wel lang, de meeste serieuze raid guilds doen het binnen een maand, kan natuurlijk dat het op pvp servers langzamer gaat omdat daat de gemiddelde leeftijd lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Grrrr, dit is echt community-verprutsing door Blizz. BS was erg gezellig ed, wordt nu wel minder. Ik hoop dat Blizz snel komt met betaalde transfers (maar ook dat je daar dus dagen van je tegoed voor kan inleveren, want kheb nog steeds geen cc) zodat ik nog kan switchen als BS doods wordt.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:50:
Ik heb toch zo'n ontiegelijke schurfthekel aan dat soort verschrikkelijke namen, bleh! Al die hollandse kiddies die totaal geen fantastie hebben en zich niet een klein beetje kunnen inleven en aanpassen aan een fantasy wereld :'(
Dat lijkt me echt het enige voordeel van een RP realm... niet meer van dat soort verschrikkelijke namen..
hehe
/me heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:22:
[...]

In MC heb ik nooit aandacht besteed aan FR omdat ik er gewoon het nut niet van inzag, alleen bij ragnaros was het wel handig maar daar voldeed mijn 57FR (standaard FR van prophecy set, cloak met +5 all-resist, shoulders +5FR en class-trinket, geen echte speciale FR gear). MC gaat voornamelijk voor de reguliere gear vind ik: int/spirit/stam >> FR. (zelfs @ ragnaros)
Mja, het is imho alleen erg belangrijk voor Melee mennekes. Als Warrior of Rogue wil je toch wel graag firegear hebben na een paar Lavapakkies :+

Dag na Geddon (dus dag na eerste encounter op lavapacks) was er veeeeel meer animo om Fire res gear te farmen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:04:
[...]

Verder veel succes in bwl, na 2 maanden Ragnaros nog niet neer kunnen krijgen is wel lang, de meeste serieuze raid guilds doen het binnen een maand, kan natuurlijk dat het op pvp servers langzamer gaat omdat daat de gemiddelde leeftijd lager ligt.
hihihi

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]
Echt weer jammer dat de world first Ragnaros en Nefarian op een PvP server waren he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds 2 epics nodig om volledig epic te zijn, neck en trinket. en dan op naar de legacy items. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:09:
[...]

Mja, het is imho alleen erg belangrijk voor Melee mennekes. Als Warrior of Rogue wil je toch wel graag firegear hebben na een paar Lavapakkies :+

Dag na Geddon (dus dag na eerste encounter op lavapacks) was er veeeeel meer animo om Fire res gear te farmen _/-\o_
MC is voor ons alleen om te farmen, ongeloofelijk hoe snel we er nu door heen jagen. BWL krijgt ook al bijna farm status, moeten alleen de laatste boss nog ff kille. als je FR unbuffed 100 is, heb je geen problemen in MC, als je healers hun werk een beetje doen, en je wat buffs krijgt, MT moet wel wat meer hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:09:
[...]

vrijwel niemand bij ons heeft meer dan 100 FR. Sinds dat we 1 avond heel veel problemen met lava packs hebben gehad, gaat het met vrijwel dezelfde resists nu heel goed. We hebben vrijwel niet eens meer dooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Pfff Dual Wield Warrior of Two hander warriors kunnen soms ZIEK veel schade doen. En omdat ze minder healing nodig hebben dankzij hun plate kunnen ze ook lang staande blijven.

Trouwens gemerkt dat een goede PVP warrior ook wel tanken in MC .. en dan hoeft hij niet helemaal paars te zijn (Moet wel beetje goeie gear hebben natuurlijk 8) ) Onze normale MT is natuurlijk helemaal Def specced en dat gaat wat makkelijker (vooral rustiger), maar verder... gaat ook wel met een andere build.
Op het moment heb ik met mijn warrior de beroemde 31/5/15 talentbuild. Dat betekent dat ik in dps mode met wat crit gear best wel wat zieke damage doe, helemaal met een Windfury Totem in mijn party (gisteravond een uurtje of 2 bovenaangestaan in ZG, maar toen Imda spinnetjes ging AoE-en was hij me wel snel voorbij), maar tegelijkertijd kan ik met mijn damage gear prima tanken in MC (wat ik dan ook doe, ik ben vaak AT in onze MC runs). Uiteindelijk speelt persoonlijke skill ook een grote rol he ;)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
waarom niet? ik heb Bootje (60 NE warrior) Blondje (51 dwarf priest) en Boertje (30 gnome mage)

vind het leuke namen.. ik ga niet zo moeilijke namen verzinnen.. heb wel andere dingen om me druk over te maken..

Trouwens gemerkt dat een goede PVP warrior ook wel tanken in MC .. en dan hoeft hij niet helemaal paars te zijn (Moet wel beetje goeie gear hebben natuurlijk ) Onze normale MT is natuurlijk helemaal Def specced en dat gaat wat makkelijker (vooral rustiger), maar verder... gaat ook wel met een andere build.

Over hunters.:
Ik vind hunters in raids UBER goed; veel DPS, geen healing nodig.
Ik vind ze in parties veel minder handig: missen toch Crowd Control en in party instances moet je toch wat vaker meleen. Het kan heel goed hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is niet mijn favo class om in LBRS mee te nemen (waarbij uiteraard meespeelt dat ik Rogue ben)
zoals ik al zei, ben ik 31/51/5 en heb ik dus een iceblade hacker (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13952) en een draconian deflector.. (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12602)dan is het toch zeker wel om te janken..??

ik ben dit : http://wow.allakhazam.com/profile.html?177357

zoals je kan zien, heb ik nou niet de gear van dat je zegt WOW!

ik blijf erbij dat je zuigt, zodra je niet een redelijk normaal gespeccde non-pvp warrior kan out-dmg-en.. (dus met 1H +shield ) en niet full fury/arms...

zeker als je met zn 2en ben (hunter+pet)

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 07-12-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
had die guild die MC in anderhalf uur doet ook niet een fury dps warrior als MT?

Zoveel mogelijk heroic strikes gooien voor aggro en natuurlijk goede gear voor veel damage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
die guild had een DW warrior als MT (hij kan ook wel fury zijn maar het gaat specefiec om het DW)

Hierdoor heeft hij minder armor waardoor hij harder geraakt word, hierdoor krijgt hij meer rage, en meer rage is meer HS/SA spam en dus meer aggro.

Een prot specced warrior of een Arms warrior zou dit dus ook kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTH? Wij zijn al 2 maanden in MC (2 raids per week van 4 bosses, nou pogingen dan) en we moeten majordomo nog summonen! Ragnaros gaat dus nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
dank _O_ :)

Zometeen weer lekker verder lvl'en met mn mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:59:
[...]

WTH? Wij zijn al 2 maanden in MC (2 raids per week van 4 bosses, nou pogingen dan) en we moeten majordomo nog summonen! Ragnaros gaat dus nog wel even duren.
't ging me om zijn PvP server = kleine kinderen commentaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tjah als ik henjo zou heten dan zou ik die naam ook niet gebruiken voor mijn char. :X
Ryceck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:07:
[...]

Doet voor mij s ff een lijstje maken met wat je daar allemaal aanhebt aub? :)
Herken iig het volgende al:
Offhand: Skull of Shadows (da ding uit Stratholme) +20FR
Cloak: Onyxia Scale Cloak (prolly met +7FR enchant) +15FR
Neck: Onyxia Necklace +15FR
Boots: Dragonrider Boots (?) +10FR
Gloves: Flarecore Gloves +20FR
Head: Arcanist Crown (prolly met +20FR libram?) +10FR
Rings: Tidal Loop en prolly een groene FR-ring (+20 ofzo?) +35FR
Trinkets: Class trinket en Blazing emblem +25FR

En was de rest? :)
on topic maar weer.
Green Shoulders: +20
Flarecore leggings +16 +20
Tidal loop: +15
green ring: +18
Offhand: Skull of Shadows (da ding uit Stratholme) +20FR +15
Activatie van Emblem: +50
pally buff: +60
Mage armor: +15
ubrs buff: +81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:34

admiral866

The King Personality Disorder

hoelang duurt die ubrs buff eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft de update hangen op 96%, kan ik deze ook los downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:51:
Bij mij blijft de update hangen op 96%, kan ik deze ook los downloaden?
Zie 5 berichten hoger

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

wat vind je van afstandschot?(Zo heet ik) Kheb t gekozen omdat NL/BE-ers dan weten dat ik nl ben en dat ze kunnen helpen ofzow, of ik hun :*) en vind t een leuke naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Zijn er meer mensen die niet kunnen connecten op het moment? Ik moest net even rebooten, maar kan sindsdien niet meer inloggen... Ik zie het 'Connecting' schermpje, maar na een tijdje komt er 'Unable to connect' te staan.. De WoW-site is ook onbereikbaar op het moment...

[ Voor 16% gewijzigd door Sjoan op 07-12-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Sjoan schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:32:
Zijn er meer mensen die niet kunnen connecten op het moment? Ik moest net even rebooten, maar kan sindsdien niet meer inloggen... Ik zie het 'Connecting' schermpje, maar na een tijdje komt er 'Unable to connect' te staan.. De WoW-site is ook onbereikbaar op het moment...
ik zit erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:54
Ik gelukkig ook nu :) Was wel ff zweten, over 12 minuten begint mn MCraid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Sjoan schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:32:
hier hetzelfde probleem. Nu maar hopen dat het weer up is voor 20.00 uur (strat scarlet run)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BR gaat moven

moet nog kijken welke chars ik naast Djengis meeneem :/ hoop dat een paar mensen die ik graag mee heb ook meegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arghhhhhhh heb ik eindelijk het spel, ligt de europese account creation page eruit!!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Bij mij is het connecten nog leuker... mijn account wordt helemaal niet gedectecteerd 8)7 not valid information :+

Edit:
Ah, hij logged nu wel in, weird

[ Voor 26% gewijzigd door White Dust op 07-12-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
[...]

Volgens mij gaf ik gewoon antwoord op je vraag hoor.
Zoals ik al zei het ligt aan de boss in bwl, voor de bosses die fire gebruiken in bwl heb je als caster (dus ook healers) genoeg aan 80-90FR unbuffed, 80FR is namelijk de grens tussen poor en fair voor je FR.

Hehe, ik vroeg of 120 genoeg was en dat kon ik er niet echt uit opmaken, maar 80-90 is wel een antwoord dan. ;) En ik ken geen enkele guild die binnen 2 maanden Ragnaros al dood had hoor. Eerste week konden we sowieso niks doen gezien we maar 1 tranq shot hadden. We raiden ook niet elke dag ofzo, nu zitten we op 3 keer per week, in het begin nog minder dan dat. En daar komt nog bij dat we ook Onyxia hebben geprobeerd in de tussentijd. Enige waar we naar mijn mening echt lang over hebben gedaan is Majordomo, dat kostte ons 4 avonden oid voordat die eindelijk dood was, maar daarna was dat ook geen probleem meer.

Of denk je soms dat wel al 2 maanden op Ragnaros aan het proberen zijn? In dat geval geef ik je groot gelijk. :P Anyhoo... we zullen het zien of BWL ons te moeilijk af gaat, eerst kijken of donderdag Ragnaros eindelijk neer kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:14:
BR gaat moven

moet nog kijken welke chars ik naast Djengis meeneem :/ hoop dat een paar mensen die ik graag mee heb ook meegaan
Nou ik neem ze allemaal mee :P Het zijn er toch maar 2. Het zal mij benieuwen hoe het daar is op een verse server. Straks moved heel Bloodscalp daar naar toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 13:10
ik kwam er ook niet op.
en toen moest ik updaten.
nu probeert te update te downen, maar sta steeds op 0% :(
en ik ben zo dicht bij mijn mount :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DarkChylde schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:52:
ik kwam er ook niet op.
en toen moest ik updaten.
nu probeert te update te downen, maar sta steeds op 0% :(
en ik ben zo dicht bij mijn mount :'(
* BootVluchteling mompeld iets over omhoog scrollen en lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dit al gezien :D ?

(zoja sorry dan ;) )

http://www.gamer.nl/nieuws/28679

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die domme account management page niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet eens een account aanmaken. De signup pagina is offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo he, wat een pokkelag. We zaten in Stratholme, gelukkig met een behoorlijk overpowered group. Op een gegeven moment had ik responsetijden van 6 seconden. Gevecht begint, begin te casten, en de volgende update zijn ze al met 't volgende gevecht bezig.

Gelukkig hebben we 't af kunnen maken. Behalve m'n devout sandals helaas geen leuke drops.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Exomna gaat ook naar TB :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
weet iemand een recruiting guild op emerald dream die end game instances doen / gaan doen??
ik krijg het idee dat er alleen maar noobguilds op die server bestaan en maar een paar serieuze guilds die niet recruiten.

ik zit nu in een klote guild weinig mensen online.
vanmiddag zelfs guildies geholpen in maraudon. dropt er een nightblade, guildie doet need, ik pass.
na afloop in Ironforge zie ik inene die kerel die nightblade verkopen in /trade.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:20:
ok ik ga hier verder met me propoganda campagne: Blackraven en Exomna moeten mee transferen naar TB!
WTF, zoals imda al zei was de bedoeling dat we (exomna) 99,99% zeker zouden blijven op BS, en nu hoor ik dat we toch naar TB gaan!!!! Ik weet niet hoe, wat, waar, maar volgens mij zit jij erachter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:02
Iemand die nog tips wil delen voor Razorgore in BWL? We gaan hard onderuit keer op keer, beste attempt is nog 12 eggs over niks om blij om te zijn iig :P. Kiten lukt voor geen meter omdat die mobs gewoon overal lopen het is pure chaos. Earthbind totems doen ook niet veel goeds omdat alles dus los rondloopt.

Mc is een eitje maar dit is gewoon teveel chaos om echt wat tegen te beginnen. Meer oefenen zal uiteraard helpen maar voorlopig lijkt het helemaal nergens op.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

indien niet spuit11

Blackraven is dus ook naar TB

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/2366/spot18jk.jpg
:D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:16
Tr!gger schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:33:
Iemand die nog tips wil delen voor Razorgore in BWL? We gaan hard onderuit keer op keer, beste attempt is nog 12 eggs over niks om blij om te zijn iig :P. Kiten lukt voor geen meter omdat die mobs gewoon overal lopen het is pure chaos. Earthbind totems doen ook niet veel goeds omdat alles dus los rondloopt.

Mc is een eitje maar dit is gewoon teveel chaos om echt wat tegen te beginnen. Meer oefenen zal uiteraard helpen maar voorlopig lijkt het helemaal nergens op.
Shamans en Warriors kiten alle legionaires. Van wat ik begrepen heb moet dit vrij makkelijk zijn als shamans in het middel een cirkel van earthbind totems neerzetten. Ben zelf alliance dus dat detail weet ik niet precies.

Verder is het de bedoeling dat rogues/mages alle mages ZSM killen. Die moeten dus dood, anders gaan ze de kiters killen en dat wil je niet.

Hunters kiten dragons, warlocks fearen dragons, druids sleepen ze. Gewoon oefenen en dan lukt het vanzelf

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was een leuke avond, iedereen lagde als de tering en dan majordomo doen.
Alles wat instant was duurde 3 seconden, maar na 1 whipe gingen de adds toch netjes neer :P
Daarna ragnaros met onwijs weinig healers, ging best lastig maar ook in de 1e keer en toen met nog steeds stervens veel lag onyxia ook in de 1e poging plat gekregen :P
Heb nu wel een cloak of shrouded mists o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Woot Nefarian down :D

Eindelijk gelukt, na tijdje proberen :)

Drops:
Nemesis Robes
Breastplate of Wrath
Boots of the Shadow Flame
Archimtiros' Ring of Reckoning

Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/3746/down8bc.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door SouLmaN op 08-12-2005 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
pyrofielo schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:04:
weet iemand een recruiting guild op emerald dream die end game instances doen / gaan doen??
ik krijg het idee dat er alleen maar noobguilds op die server bestaan en maar een paar serieuze guilds die niet recruiten.

vanmiddag zelfs guildies geholpen in maraudon. dropt er een nightblade, guildie doet need, ik pass.
na afloop in Ironforge zie ik inene die kerel die nightblade verkopen in /trade.
black thorns is een nederlandse guild die recruit (volledig nederlandstalig..)

we zijn bezig met allianties met andere guilds. maar tis heel lastig omdat elke guild een paar lvl 60's heeft, en niet gelijk 20 ofzo.. ik heb 3 chars bij de guild (www.blackthorns.org) staat btw ook in de openingspost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:16
SouLmaN schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:29:

Drops:
Nemesis Robes
Breastplate of Wrath

[afbeelding]
Grats infamous ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:15

Veritas

concedo nulli

SouLmaN schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:29:

Drops:
Nemesis Robes
Breastplate of Wrath

[afbeelding]
Gratz. Cool hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk zal deze vraag al vaker gesteld zijn, maar ik kan het zo 123 niet vinden in de vele threads over WoW (en ik ben nog een beetje nieuw op GoT), maar ehhh....

In welke Internet-Café's in Amsterdam kun je eigenlijk WoW spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In geen enkele, moet je bij een vriend/familie-lid of zelf op je pc hebben staan

Voor de rest

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:22:
[...]

WTF, zoals imda al zei was de bedoeling dat we (exomna) 99,99% zeker zouden blijven op BS, en nu hoor ik dat we toch naar TB gaan!!!! Ik weet niet hoe, wat, waar, maar volgens mij zit jij erachter!
mja inderdaad denk dat we Sikklebell maar moeten gaan raiden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ondanks dat jullie Hords zijn ben ik blij dat jullie overkomen Naar Trollbane BR en Ex.
Las dat ook Die overging dus dat zijn iig al 3 grote guilds.

Yup, TB is gonna b alright....:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
pyrofielo schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:04:

Emerald Dream is nu officieel de doodste server. Shadows of Doom van Horde is gemoved naar de migration server waardoor 80% van de PVPénde Horde weg is. Mortalis heeft er geen zin meer in en queue tijd loopt soms op naar 2H+. Als Mortalis geheel stopt met BG's is het over en uit.

ED is officieel nu een carebear server met eigenlijk geen BG's. En Exiles gaan nu bedenken om in hun geheel te gaan rerollen op hun alt-guild op the Venture Co.

Ik ben zo blij dat ik van die server af ben. BG's is compleet retarded daar. A:H Ratio is 2.4:1 total chars. Activity ratio is 70%-30%. :X

Maar als je echt daar wil spelen zijn de endgame guilds:
Ashes (hardcore)
Spirit Odyssey
Exiles (rerollen mischien)
White Dragons (loot greedy guild)

Deze 4 hebben MC op farmstatus, killen regelmatig outdoor bosses en zijn ver gevorderd in BWL. Als ik mag aanraden, Exiles zijn de toffere lui van deze 4 guilds.

En een goed alternatief is Twilight Gambit. Dit was een endgame guild. Veel members werden gejat door Ab Aeterno maar ze zijn nu gemerged met 2 kleinere guilds en zijn weer begonnen met MC en dat gaat goed. Ik heb zelf bij hun gezeten. Veel maffe lui maar heel aardig en ze hebben experience. Tevens zijn ze erg PVP active.

Succes :>

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-12-2005 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eens. Veel Nederlanders zijn zo niet-orgineel met het verzinnen van namen. Kareltje, Wietje, Doodskopje of gewoon Kees, jezus...

Dit heeft verder weinig met RP te maken, maar een beetje orginele naam verzinnen mag toch niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:31:
[...]
Eens. Veel Nederlanders zijn zo niet-orgineel met het verzinnen van namen. Kareltje, Wietje, Doodskopje of gewoon Kees, jezus...

Dit heeft verder weinig met RP te maken, maar een beetje orginele naam verzinnen mag toch niet al te moeilijk zijn.
nou ja iig beter dan sommige lotr namen, 'legolases', 'aregorn' enzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:22
Of wat te denken van " Ibroprufen" :S

Ik heb een armor van die gozer/meid aangehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats!

Mooi man.. kom nu ons es ff helpen in MC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blackraven is trouwens vanacht gemoved naar Trollbane. Mochten jullie het nog niet wete :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz ^^ nice hoor :)

Vael down hier vannacht ^^ (Brotherhood of the Wolf - Stormreaver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:50:
nou ja iig beter dan sommige lotr namen, 'legolases', 'aregorn' enzo :X
Kvond een female NE genaamd Legolass wel leuk nog :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

MrVegeta schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:19:
Blackraven is trouwens vanacht gemoved naar Trollbane. Mochten jullie het nog niet wete :p
Dat weten we allang, omdat dit het prive forum van Blackraven is :Y)
nfi!

Gisteren gewhiped op de Baron (don't ask) maar toen gingen de deuren niet meer open toen we geressed waren! Ik dacht dat sinds een paar patches de deuren weer open gingen voor een nieuwe try! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:25:
[...]

Dat weten we allang, omdat dit het prive forum van Blackraven is :Y)
nfi!

Gisteren gewhiped op de Baron (don't ask) maar toen gingen de deuren niet meer open toen we geressed waren! Ik dacht dat sinds een paar patches de deuren weer open gingen voor een nieuwe try! :)
dat klopt in principe moeten de deuren opengaan, maar heb het ook al een paar keer gehad dat na een whipe op de baron inderdaad de deuren dichtbleven :/

volgens mij gewoon een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice wij hebben hem ook neer gehaald voor het eerst 2 dagen geleden.
Afbeeldingslocatie: http://www.noname-guild.com/nefarian.jpg
Als je eenmaal weet hoe het moet is hij eigenlijk een eitje, fase 1 is het lastigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Vraagje eigenlijk. Aangezien ik horde speel zou ik wel eens willen weten wat de "Paladin call" van Nef doet. De Shaman call spawnd allemaal totems ( kost ook nog mijn mana :'( ), best leuk zo Nef met een windfury totem .... not :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

BootVluchteling schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:24:
[...]

hoe verklaar je het feit dat een warrior een rogue+mage outdps'd?? ben ik nou gek, of loopt die warrior met allemaal epics, en die rogue+mage met greenies ofzo? grote verbazing hier thuis..

ik kan wel janken als ik die 2 classes outdmg..
Fury warriors >>> dps van enig andere class. Tenminste in elke group of raid waar ik speel en er doet een dual wielding fury warrior mee, dan staat hij bovenaan in de dps lijst tenzij er veel geAOEt is door mages of warlockcs.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Arinen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:37:
Vraagje eigenlijk. Aangezien ik horde speel zou ik wel eens willen weten wat de "Paladin call" van Nef doet. De Shaman call spawnd allemaal totems ( kost ook nog mijn mana :'( ), best leuk zo Nef met een windfury totem .... not :P.
Bubble & Hearth, waarna hij iedereen in IF dood maakt. Best koel om te zien.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:16:
[...]

Echt weer jammer dat de world first Ragnaros en Nefarian op een PvP server waren he...
Hoezo is dat jammer?
Dat weet ik al lang.
Ik zei de gemiddelde leeftijd op pvp servers is lager wat gewoon een feit is, al het gescheld, yellen en gebrekkig engels van veel spelers is daar het bewijs daarvan.
Dat wil niet zeggen dat er geen volwassen spelers bij zitten, die zijn er wel maar gewoon wat minder op pvp servers.

Volgende keer beter lezen voordat je je aangevallen voelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

How many rogues does it take to kill a Paladin ?
2, One to attack him, and the other to wait in IF inn.

Vond hem wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:35:
[...]

Nice wij hebben hem ook neer gehaald voor het eerst 2 dagen geleden.
Als je eenmaal weet hoe het moet is hij eigenlijk een eitje, fase 1 is het lastigst.
De eerste keer als je bij 20% komt schrik je je ook kapot :D
Arinen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:37:
Hij gooit een bop (blessing of protection) op zichzelf, kan hij niet door melee aanvallen geraakt worden :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.