Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

BootVluchteling schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:53:
[...]

pre-MC zuigen de hunters dan blijkbaar, want ik sta soms met mn tank 60 in scholo boven 2 hunters.. met mn 1H zwaard en schildje.. als ENIGE tank... leg dat eens uit.. en tja.. nog nooit in MC geweest. wil wel, nog geen goede guild ervoor gevonden..
Tja, zoals iemand anders al zei, er zijn altijd mensen die het voor hun class verneuken. Laatst op het Druid forum een Druid zien posten dat hij in MC standaard boven de Rogues staat met Damage Done. Yeah right :Y) Wie gelooft die onzin?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
met dit wapen: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40513 zeker
:D

maareuh hoe versla je de boss van Uldaman??? Ja duh gewoon slaan. Maar ik ben pas lvl41 en mijn groep dus meestal rond de 42-45. Wat is de beste tactiek?? Tot die 2 elites lukt nog wel. Maar die elites hakken best hard... Krijgen ze niet neer.

Enneuh wat betekend een AoE?? Ik ben zelf warrior en ben ook maar net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
AOE= Area Of Attack. een aanval op een gebied. dus een pijlenregen bijvoorbeeld..

/edit die boss.. tja. uithoudingsvermogen.. pala + priest standaard nodig. blessing of wisdom. en een sterke party.. paar 45+ is geen ramp.. kan je goed gebruiken.. die adds gaan snel neer. die 2 grote moet je kijken hoeveel hp de boss nog heeft. als de boss bijna dood is, allemaal op de boss gaan. als die dood is, gaan die 2 adds weg..

[ Voor 68% gewijzigd door BootVluchteling op 06-12-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fucking Vaelastrasz :Y)

Maar toch neer! :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:27:
AOE= Area Of Attack. een aanval op een gebied. dus een pijlenregen bijvoorbeeld..

/edit die boss.. tja. uithoudingsvermogen.. pala + priest standaard nodig. blessing of wisdom. en een sterke party.. paar 45+ is geen ramp.. kan je goed gebruiken.. die adds gaan snel neer. die 2 grote moet je kijken hoeveel hp de boss nog heeft. als de boss bijna dood is, allemaal op de boss gaan. als die dood is, gaan die 2 adds weg..
Niet Area of attack, maar Area of Effect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
pre-MC zuigen de hunters dan blijkbaar, want ik sta soms met mn tank 60 in scholo boven 2 hunters.. met mn 1H zwaard en schildje.. als ENIGE tank... leg dat eens uit.. en tja.. nog nooit in MC geweest. wil wel, nog geen goede guild ervoor gevonden..
Pff, wat een onzin. Ik heb regelmatig boven een aantal warlocks en mages gestaan, afhankelijk van de instance. Hunters zijn een dps class. Als een Hunter lager staat kwa damage dan de tank moet je 'em kicken, dan doet 'ie gewoon niks. Je autoshot DPS is nog hoger.
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:27:
N00b ;)
Je moet inderdaad zorgen dat je die boss ver genoeg hebt kwa damage dat je als die twee adds komen vol DPS kan gaan, en 'em neer hebt voordat 'ie jullie neer heeft. Die 2 golems verdwijnen dan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:32:

Inderdaad! Wat een bitch..

Dan gaat een MT dood, dan trekt een rogue aggro, dan mis je dps, dan heeft iemand niet door dat die BA heeft.

etc. :)

Blij dat we hem neer hebben :Y)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Wij hebben weer een mooie avond whipen achter de rug. Maar er zit progressie in, de overgang naar de volgende Warriors gaat steeds beter. Ik hoop dat CW hem volgende week ook neer heeft :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die op Stormscale spelen hier? Heb een level 60 Human mage+warrior achter gelaten op Bloodscalp USA en gererolled naar een Troll Hunter op Stormscale EU. Was het zat om om 1 uur 's nachts te raiden.. misschien een beetje dom om een Hunter te maken als ik wil raiden maarja leek me gewoon de leukste. Vriend van me adviseerde deze server trouwens (hoog niveau etc).

Zuigt om een 'alt' te levelen zonder een main om 'em te tweaken though :(.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ok, Bloodscalp gaan we nu officieel omdopen naar hunscalp.

Vanavond hebben zowel Denial, Disorder en Reborn Unity besloten te migreren naar Trollbane
Somnium is ons al voor gegaan, Offspring gaat ook.

Zijn er hier nog hordes van Bloodscalp die kunnen vertellen welke Hord guilds over gaan???

Vanavond ook een nieuw best try@ragnaros gedaan, 23% bij de 2de sons spawn... (te weinig dps over in de 2de fase).
Ah well, maybe brengt de nieuwe server geluk:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:59
Hmm Vael is toch wel enigszins lastig 8)7

Dan pult weer iemand aggro (ik was het niet!), een tank gaat dood of dat soort grappen. Een klein foutje en hops, wipe. Heb me toch een potje dikke repair bills maar ja het is het wel waard. MC was z'on farm party, weinig leuks meer aan. BWL is tenminste (nu nog, althans) nog een beetje een uitdaging, daar speel ik tenslotte voor :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 15-09 14:57
w00t!
1e Nefarian kill aan de Horde kant op mijn server staat op onze naam!

Transcendence @ Kor'Gall, faction first! :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:14:
Mensen die op Stormscale spelen hier? Heb een level 60 Human mage+warrior achter gelaten op Bloodscalp USA en gererolled naar een Troll Hunter op Stormscale EU. Was het zat om om 1 uur 's nachts te raiden.. misschien een beetje dom om een Hunter te maken als ik wil raiden maarja leek me gewoon de leukste. Vriend van me adviseerde deze server trouwens (hoog niveau etc).

agree, zit nu met een lvl 45 warrior te levelen op bloodhoof EU terwijl je een volledig gegeared lvl 60 warrior achter laat op Lightningsblade USA

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:59
DeadKennedy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 02:59:
w00t!

Hmm well toevallig maar er zijn wel errug veel guilds die synergy/transcendence/indingation etc heten. Bijna allemaal horde ook. :+

Naja, grats. Drops?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Hooli-gan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:58:
[...]
LOL, dat zou ik wel willen zien...een lvl 43 in MC.
Doh...dit verdient niet eens nog een weerwoord. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
w00t!

Mijn guild om Bloodfeather heeft ook net gister Nefarian voor het eerst neer gekregen :) Totaal 5 weken over gedaan vanaf de eerste razorgore kill tot aan de dood van nefarian, na 3 week hadden we chromaguss down, toen verschillende tactics uitgeprobeert, eergister de eerste serieuze poging en gewiped op 23% (een priest vond het nodig de MT te blijven healen met corrupted healing). Gister poging twee, almost flawless, we hadden nog nooit eerder de 20% zerg gehad, dus dat was het enige waar het niet helemaal goed ging en wat beter kan.
Verder, server first kill, het is een 'second wave' pvp server, en van die servers (10 totaal) zijn er nu 3 die nef dood hebben :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Routed schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:50:

Vanavond hebben zowel Denial, Disorder en Reborn Unity besloten te migreren naar Trollbane
Zijn er hier nog hordes van Bloodscalp die kunnen vertellen welke Hord guilds over gaan???
Ah well, maybe brengt de nieuwe server geluk:)
Leg eens uit? :o
Zijn jullie allemaal weg of wat? Dan wordt bloodscalp wel heel leeg ;(

@ raserian, hoe lucky kan je zijn he!
Gister was in een guildubrs run van dalrend allebei de swords gedropt, en hij wint ze ook nog :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:22
Nou ik ben niet zo lucky. Heb er alweer 20 Scholo runnetjes opzitten voor mijn Wildheart cap :S
Is me laatste set item :S Heb zon hekel aan die instance gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz

- Denial -> Trollbane
- Disorder -> Trollbane
- Offspring -> Trollbane
- Somnium -> Trollbane

gaat goed zo :/ blizzard is goed bezig om alle communities op de servers te verneuken met hun manier van "transfers"

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
w00t!

Proficiat namens Savagers DeadKennedy ;-)
Qoriox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 07:44:
Nou ik ben niet zo lucky. Heb er alweer 20 Scholo runnetjes opzitten voor mijn Wildheart cap :S
Is me laatste set item :S Heb zon hekel aan die instance gekregen...
Ik wacht ook zo nog altijd op mijn Valors helm :). Maar ja ik doe tegenwoordig geen
raids/party's meer waarbij ik de Master Loot niet ken. Ik heb na 1 ninjaloot mijn les wel geleerd (alhoewel ik sowieso al beter moest weten :-) ).

Warrior equip vraagje: klopt het dat er maar 1 epic pvp set is voor warriors? Ik heb het dan over de set die je kan kopen vanaf rank 12 of 13? Vind ik best wel jammer aangezien je 2 epic PvE sets kan verdienen (Might en Wrath), en PvP gear moet je dan maar bij elkaar scharrelen of laten craften tegen geschifte prijzen (Lionshearth, Stronghold gloves, Shifting Cloak,...). Dat wilt niet zeggen dat je geen leuk spul kan krijgen van de diverse MC/BWL/ZG/... bosses,
maar het hoort uiteindelijk niet echt bij elkaar zoals de PvP set van high warlord dat wel doet :).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, wij zijn ook al voorbij Vaelastrasz. Broodlord is wat rottig nog, n00b hunters/mages/warlocks vinden het bij ons nog moeilijk om niet de aggro te jatten van de warriors :P

3 wipes, en het ergste is telkens de supression room opnieuw :X

Screen van de supression room, dan snap je wel wrom. Zijn dus 2 van zulke verdiepingen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 07 december 2005 @ 07:57:
hmmz

- Denial -> Trollbane
- Disorder -> Trollbane
- Offspring -> Trollbane
- Somnium -> Trollbane

gaat goed zo :/ blizzard is goed bezig om alle communities op de servers te verneuken met hun manier van "transfers"
valt mee. Het geeft guilds de gelegenheid om servers te leaven waar community problemen zijn. Zoals veredelde spaanse en russische servers. Dan is het fijn als je weg kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
hmmz

- Denial -> Trollbane
- Disorder -> Trollbane
- Offspring -> Trollbane
- Somnium -> Trollbane

Je vergeet Reborn Unity die gaan ook..

Wij helaas ook :'(, eigenlijk wil ik helemaal niet, maarja wat heb je als alliance nog te zoeken op BS als die 5 guilds gaan......

(ik hoop nog steeds dat jullie toch besluiten om te gaan :'(, mag ik anders met mijn toekomstige horde alt bij jullie in het guild ;p)

Mja kaap, alleen heeft Bloodscalp geen community problemen (afgezien van de Hun die weigeren engels te praten) alleen last van queues (en in mindere mate lag maar daar heb ik bijna nooit last van)

[ Voor 22% gewijzigd door Puc van S. op 07-12-2005 08:58 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
hmmz

- Denial -> Trollbane
- Disorder -> Trollbane
- Offspring -> Trollbane
- Somnium -> Trollbane

FFS! Ik haat dit dus echt. Onze server (Twisting Nether) is nog steeds low pop met een foute horde / alliance ratio (60 / 40). Als gewoon deze 4 guilds naar TN zouden verhuizen zou het al een behoorlijk stuk in de richting zijn... Ik begin het meer en meer jammer te vinden dat juist blizzard zo'n leuk spel heeft ontwikkeld.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 07 december 2005 @ 07:16:
[...]
@ raserian, hoe lucky kan je zijn he!
Gister was in een guildubrs run van dalrend allebei de swords gedropt, en hij wint ze ook nog :P
Haha, heel erg lucky he... stomme andere crappy rogue wilde ze ook wel hebben. Maar deze kwast is nooit online en hij verdiende het ook gewoon niet ;) Moet zeggen, swords doen veel dmg :D

Btw Jarno.... Magister dropte weer toen je weg was :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:54:
[...]
valt mee. Het geeft guilds de gelegenheid om servers te leaven waar community problemen zijn. Zoals veredelde spaanse en russische servers. Dan is het fijn als je weg kan
daar is ook niets mis mee, maar deze transfer was heel erg kortaf, en de manier waarop ze het regelen vind ik gewoon op zjn zachtst gezegd nogal onhandig

kijk naar de vorige transfer vanaf BS naar TN (neem alleen even dit voorbeeld omdat ik daarmee direct te maken heb/gehad) Veel mensen van TN hebben spijt, lang niet alle, maar wel veel

de guilds die gemoved zijn zijn hc instance guilds, wat ik zie op bs is dat veel TN'ers als hun bosses down zijn ze lekker met hun oude vrienden op BS gaan alten

TN is nog steeds low pop, ze hadden dus beter de transfer naar TN weer open kunnen gooien, vanaf 2 servers, zoals ook nu het geval is
M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:55:
[...]

Je vergeet Reborn Unity die gaan ook..

Wij helaas ook :'(, eigenlijk wil ik helemaal niet, maarja wat heb je als alliance nog te zoeken op BS als die 5 guilds gaan......

(ik hoop nog steeds dat jullie toch besluiten om te gaan :'(, mag ik anders met mijn toekomstige horde alt bij jullie in het guild ;p)

Mja kaap, alleen heeft Bloodscalp geen community problemen (afgezien van de Hun die weigeren engels te praten) alleen last van queues (en in mindere mate lag maar daar heb ik bijna nooit last van)
Reborn Unity? die boeien niet :P
mja denk niet dat wij gaan eigenlijk, zijn al een paar mensen die aangegeven hebben 100% te blijven op BS

Plus als ik de verhalen zo lees op de transfer realms, zijn het zoals ik al zei alleen maar Raidservers geworden, alts levellen is boring as hell, op primetime zit iedereen te raiden en kan je dus nauwlijks wat anders doen/groups vinden

en je mag vast wel met je alt bij ons in de guild :P zag al dat je accountje had gemaakt op ons forum, btw we hebben ook al Fithos bij ons in de guild als Mascotte ^^

volgens mij kunnen ze die extra servers voor nieuwe realms beter gebruiken om de huidige realms te clusteren :P

en inderdaad, BS heeft/had als enige probleem de queues op primetime, voor de rest was de server perfect, ook qua Horde:alliance ratio

maar met het leaven van 5 grote alliance guilds zal deze ratio nu ook zwaar verneukt zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 07-12-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

UBRS runnetje gisteren, Ik ben zelf redelijk pre-mc hunter (heb pas 17 dkp punten dus nog geen epics voor mij), 3 pallies, 3 warriors, 2 druids, 3 priests, 3 hunters, 1 rogue - alles lvl 60 behalve 1 priest (59) - van dit hele zooitje waren er al meerdere met MC stuff...

Zo'n beetje alles gedaan tot drakisath. Op de total damage stond ik stip op nummer 1 met 13.20% total dmg done van de bijna 2 mil. Das eng gezien het feit dat ik dus geen mc gear heb, m'n BS set heb ik pas tot 3 items (cap, bindings en belt), wapens e.d. ook niks bijzonders (2x assasin blades met +15 agi, flawless arcanite rifle) .. (12.83% crit chance) .. Markmanship talent pool met een heel klein beetje survival.

Afbeeldingslocatie: http://80.56.5.90/sael_ubrs.jpg
Fyi: Brittexer is een warrior, Karamel rogue, lydraa mage, mulvarfer warrior, palaeddy (guess?), etc.

Geluk? of had ik 14 man bij me die geen flikker deden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Devion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:11:
[..]
of een hunter die weet wat ie doet ;)

netjes hoor, marksman ftw in instances

gisteren bij onze MC run bij golemag 5 hunters die een soort executie peleton aan het spelen waren :P allemaal op een rijtje tegelijk steeds aimed shotten en feignen :D (2 zaten er in mijn groep dus die heb ik maar GOA gegeven ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Routed schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:50:

Somnium is ook (deels) hongaars :+

Maar jammer dat Denial & Offspring gaan ;(

Eens trouwens met de meesten hier > BS is een gezellige server, goede verhouding H:A, geen last met communicatie eik. Sure, er zijn een paar Hongaren die geen engels kunnen, maar die zijn op 1 hand te tellen :P

Maar het wordt nu dus minder ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Okyah op 07-12-2005 09:24 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:16:
[...]
of een hunter die weet wat ie doet ;)

netjes hoor, marksman ftw in instances

gisteren bij onze MC run bij golemag 5 hunters die een soort executie peleton aan het spelen waren :P allemaal op een rijtje tegelijk steeds aimed shotten en feignen :D (2 zaten er in mijn groep dus die heb ik maar GOA gegeven ^^ )
Nou, ik sta ook altijd lager op de lijst van de 'ranged' DamageMeters en bovenaan van de 'melee' DamageMeters, volgens mij zit er een bepaalde range op en klopt dat ding nooit helemaal correct.
Achja, ik hou van mensen die DamageMeters patsen en dan denken goed te zijn :Y)

Gelukkig weet ik zelf dat ik als rogue vaak zat CC en of offtank als er wat mis is gegaan ;)
Ja offtank, niet te lang.. evasion en maar stunlocken op je gemak. En maar hopen op een healtje en dat de MT je komt redden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:21:
[...]

Nou, ik sta ook altijd lager op de lijst van de 'ranged' DamageMeters en bovenaan van de 'melee' DamageMeters, volgens mij zit er een bepaalde range op en klopt dat ding nooit helemaal correct.
Achja, ik hou van mensen die DamageMeters patsen en dan denken goed te zijn :Y)

Gelukkig weet ik zelf dat ik als rogue vaak zat CC en of offtank als er wat mis is gegaan ;)
Ja offtank, niet te lang.. evasion en maar stunlocken op je gemak. En maar hopen op een healtje en dat de MT je komt redden...
Syncen jullie de dmg meters dan wel?
mij boeien dmg meters ook niet, maar ze kunnen best handig zijn in boss encounters ivm aggro

ach ja wij hebben voor de grap op de corehound packs in MC wel eens een rogue die een van de 5 hondjes tankt, laatst Daizze Luci proberen te laten trekken, maar de pull was iets te vroeg waardoor een van de MT's hem toch maar even overpakte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
bij ons is het 1 rogue die altijd bovenaan staat, die gast doet gewoon vies veel damage..
2>> is gewoon stuivertje wisselen tussen hunters/locks/mages/rogues...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:25:
[...]

Syncen jullie de dmg meters dan wel?
mij boeien dmg meters ook niet, maar ze kunnen best handig zijn in boss encounters ivm aggro

ach ja wij hebben voor de grap op de corehound packs in MC wel eens een rogue die een van de 5 hondjes tankt, laatst Daizze Luci proberen te laten trekken, maar de pull was iets te vroeg waardoor een van de MT's hem toch maar even overpakte :P
Ik heb zelf geen DamageMeters maar ik denk niet dat de meeste wensen uberhaupt weten dat je hem kan syncen.. :)

Au, die CoreHounds vind ik eng met hun DoT die kan stacken, als je hem 4 a 5x hebt ben je zo door je health heen ;) En Luci trekken? Hahah dan heb je wel lef, ik doe het maar niet.. heb al een deathwish in instances Ik ga echt vies vaak dood, en waarom? unlucky crits of random aggro lijkt het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:30:
[...]

Ik heb zelf geen DamageMeters maar ik denk niet dat de meeste wensen uberhaupt weten dat je hem kan syncen.. :)

Au, die CoreHounds vind ik eng met hun DoT die kan stacken, als je hem 4 a 5x hebt ben je zo door je health heen ;) En Luci trekken? Hahah dan heb je wel lef, ik doe het maar niet.. heb al een deathwish in instances Ik ga echt vies vaak dood, en waarom? unlucky crits of random aggro lijkt het wel..
Mja Daizze is een Rank 14 Druid :) dus geen rogue hoor, maar we wilden eigenlijk even kijken hoe goed hij kon tanken met zijn uber pvp gear ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:30:
[...]

Ik mag toch hopen dat die dots al lang gedispelled zijn voordat ze echt gevaarlijk worden. IMO werkt puur tanken eigenlijk beter dan ook nog allerlei melee op die packs te zetten. Trekt alleen maar de health ongelijk weg. AoE ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
Ik weet niet of het al gepost is hier.
Patch 1.8.4 is bugged wat betreft BG's

Je moet nu minimaal 10 min. in een BG zitten om een reward te krijgen als je verliest.
Gisteren avond op de US clients een verliezend AB gedaan en deze duurde 24 min.
Uiteindelijk hebben we niks gehad als rewards :(

Dus ga je straks naar deze Patch een BG in dan moet je Winnen _/-\o_

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:36:
Ik mag toch hopen dat die dots al lang gedispelled zijn voordat ze echt gevaarlijk worden. IMO werkt puur tanken eigenlijk beter dan ook nog allerlei melee op die packs te zetten. Trekt alleen maar de health ongelijk weg. AoE ftw.
Word ook wel dispelled, maar als je pech hebt stacked dat als een gek :)
Ach gaat altijd goed met melee's bij ons, druk op V en zorg dat alles gelijk afloopt. Gaat er eentje sneller dan de rest? dan trekken de warriors hem even uit de AoE spray ;)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:35:
Mja Daizze is een Rank 14 Druid :) dus geen rogue hoor, maar we wilden eigenlijk even kijken hoe goed hij kon tanken met zijn uber pvp gear ^^
Ah ok dat wist ik niet ;) Druids kunnen redelijk tanken moet ik zeggen... het is meer de ongewennigheid dat ze of doodgaan of aggro verliezen.. laatst met een MC Farm run ook Pala's en Druids laten tanken, was wel leuk om te zien dat het echt ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:42:
[...]

Word ook wel dispelled, maar als je pech hebt stacked dat als een gek :)
Ach gaat altijd goed met melee's bij ons, druk op V en zorg dat alles gelijk afloopt. Gaat er eentje sneller dan de rest? dan trekken de warriors hem even uit de AoE spray ;)
lijkt me vrij risky niet? Tenzij je zeer ervaren tanks hebt misschien. Die hebben wij niet veel :)

Trouwens, druids zijn best goede tanks hoor, mits feral spec. Ik tankte regelmatig Scholo/Strat/DM/LBRS. Ik denk vanwege taunts sowieso druids > pallies qua tanking.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:44:
lijkt me vrij risky niet? Tenzij je zeer ervaren tanks hebt misschien. Die hebben wij niet veel :)
Ach het vereist wat teamwork en je moet wel weten wat de tactic is. Gewoon met zn alle op elkaar gaan staan, healthbars aanzetten, elke tank snel een target geven en gaan maar :)
Als de tank oplet op de health en ziet dat de zijn te snel gaat, moet hij even eruit stappen.. kost wat meer teamwork in het totaal, maar dat maak je ruimschoots goed als melee's mee mogen hakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wij hakken ze altijd tot rond de 20% melee en mages moeten gewoon opletten wanneer te switchen, en niet allemaal op zelfde target focussen,

rond de 20% worden ze bij elkaar gezet en aoe, gaat retesnel en simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:55
Gisteren het 2e deel gedaan van een europese ZG raid op warsong US. Jammer genoeg kwamen we niet langs tiger boss. Wel bijna, alleen problemen met healing in phase 2 waren nog te groot. En de mt kon niet echt lekker de aggro houden.

Hopelijk lukt het de volgende keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:52:
wij hakken ze altijd tot rond de 20% melee en mages moeten gewoon opletten wanneer te switchen, en niet allemaal op zelfde target focussen,

rond de 20% worden ze bij elkaar gezet en aoe, gaat retesnel en simpel
Wij AoEen nadat de 5 tanks allen 5 sunder armors op hun core hound hebben geplakt, gaat altijd goed, en snel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Wat zeker is, is dat AOE de way to go is. We deden eerst altijd alle hounds een voor een naar 20% brengen, maar zijn pas gaan proberen of AOE zou werken. Dat werkt dus zeer overtuigend, we geven de tanks ongeveer 5 seconden en gaan dan voluit AOE-en (voornamelijk Blizzard), dat gaat echt viermaal zo snel als ze een voor een omlaag brengen.

Van een goede mage kun je verwachten dat hij zelf een stukje aggro-management kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Laatst online: 02-02-2023

Ikke ^_^

Het is inderdaad altijd knokken op Stormscale voor outdoor bosses enc. Meeste guilds gaan allemaal naar MC / BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:08:
Wij AoEen nadat de 5 tanks allen 5 sunder armors op hun core hound hebben geplakt, gaat altijd goed, en snel.
Op de corehound packs met m'n Hunter switch ik gewoon continue naar de target met de hoogste health. Corehounds gaan nooit mis bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:44
Net de patch gedowned. Als ik nu wil connecten krijg ik de melding "unable to validate gameversion".
Ik weet dat de servers nog niet up zijn maar heb deze melding niet bij eerdere patches gehad.

Andere mensen ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs

Ik zit ook op stormscale.
Heb het zelfde gedaan. Maar dan een NE hunter / Human Mage achter gelaten (spel er nog wel mee)
Het is idd lastig om opnieuw te beginnen. En zeker met de Horde char.

Het beste wat je kan die zijn 2 gather skills te pakken. _/-\o_
Om geld te kunnen maken en verdienen.
Heb zelf mining and skinning gepakt. Levert op z'n tijd aardig wat geld op.

[ Voor 11% gewijzigd door sanderrs op 07-12-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik toegang krijg tot BWL?

Ik ben wel bezig met toegang MC en Onyxia maar ik kan nergens vinden hoe ik in BWL kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ja, ik moet zeggen dat ik ook erg blij wordt van gathering skills _/-\o_

Op het moment ben ik een warrior aan het lvl-en, met als professions minen (zodat ik later ook zelf grondstoffen voor armor kan aanleveren) en enchanting (zodat ik de items die niet genoeg geld opleveren door middel van shards kan verkopen). Ik moet zeggen, het gaat lekker; op lvl 40 een mount gekocht en geld overgehouden (wel wat anders als mijn main, die toendertijd op lvl 46 haar mount kreeg). Ik moet wel zeggen dat het spel op dit moment heel wat makkelijk is dan in het begin, omdat de meeste mensen (zelfs lowlevel) toch al ervaren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:40:
Kan iemand mij vertellen hoe ik toegang krijg tot BWL?

Ik ben wel bezig met toegang MC en Onyxia maar ik kan nergens vinden hoe ik in BWL kan komen.
Het zelfde als MC attunment.
Buiten BRS moet je een orb of iets aanraken dan begint de BWL quest.
Achter de eind baas van UBRS staat een orb daar moet je ook iets mee doen.
En dan kan je BWL in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:36:
[...]

Inderdaad! Wat een bitch..

Dan gaat een MT dood, dan trekt een rogue aggro, dan mis je dps, dan heeft iemand niet door dat die BA heeft.

etc. :)

Blij dat we hem neer hebben :Y)
Leuk toch man :) We hadden best grappige wipes :P

---Try 1---
*Sinzy's Burning Adrenaline Explosion hits raid for 7534 dmg*
Sinzy: Oops... I think I fucked up
------
---Try 2---
*MT charges in*
*MT dies*
*Raid wipes*
MT-healers: Oh... u already charged in?... didn't catch the notice cuz of the lag
------
---Try 3---
*MT charges in*
*Rogues directly follow*
*Rogues start smacking and succeed to draw aggro*
*Vael turns, throws Flamebreath, raid wipes*
MT: WTF!?! I told u to wait
*Rogue scrolls back in chat*
Rogue: Oh yeah... now that u mention it... u actually did tell us :x
------

Maar we hebben hem iig dood :) Met een nieuw record op de snelste wipe ever: 10seconden; raid weg :P Niet kewl als je MT geen heals krijgt :Y)
Op naar Broodlord!

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

een MT maar op Vael? wat als hij nou de 'bom' is? ;-)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat wordt weer leuk met mensen die de bom worden.. Wij hadden in MC bij geddon een shadow priest mee, die was de bom, had het te laat door, blaasde toen per ongeluk een andere priest op.

op vent

"WTF ik ben doooood hoe dat"
In de guild chat
"Loooooool ik heb spirit tab!"

Die shadowpriest had met de bom van geddon dus die andere priest opgeblazen :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/edit kan wel een screenie posten om te laten zien..
Geloof je wel hoor, maar neem eens niet van die zuighunters mee dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hehe wij doen bij geddon de laatste tijd: "blaas de raidleader op" :p

(ff voor de mensen van blackraven, kunnen jullie toevallig wat mijn mail is @ jullie forum want ik krijg de acceptatie mail niet, nick is sikklebell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat gespeeld te hebben op private servers ga ik in mijn pauze straks dit spel kopen :)

Ik heb al uren zitten lezen online over wat ik wel en niet allemaal moet doen, hebben jullie misschien nog wat praktische tips? Ik ben geen totale n00b, heb de EU beta gespeeld en aardig wat uurtjes op private servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:16:
Hehe wij doen bij geddon de laatste tijd: "blaas de raidleader op" :p

(ff voor de mensen van blackraven, kunnen jullie toevallig wat mijn mail is @ jullie forum want ik krijg de acceptatie mail niet, nick is sikklebell)
hmmz dat gaat niet altijd bij ons, soms is onze MT namelijk de raidleader :P

offtopic:
voor je forum troubles kan beter Wouter even kijken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen bedankt voor het geven van mn paladin lvl 20 q tip heb er in totaal 4 uur over gedaan om alles te krijgen maar eindelijk heb ik mn wapen dan :D:D.

Groetjes mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:06:
een MT maar op Vael? wat als hij nou de 'bom' is? ;-)
was MT1, we hebben 4 MT's (normaal 7 warriors en bij elke Vael try maar 3 of 4 :/ )

Volgens mij hebben we het nog best knap gedaan, alleen maandag geoefend, dinsdag een paar wipes en toen neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:40:
[...]

was MT1, we hebben 4 MT's (normaal 7 warriors en bij elke Vael try maar 3 of 4 :/ )

Volgens mij hebben we het nog best knap gedaan, alleen maandag geoefend, dinsdag een paar wipes en toen neer.
Uiteraard waren het meerdere MTs daar iedere 45seconden de huidige MT BA krijgt :)
Voorkeur overigens is wel om 5 MTs te hebben... wij hadden dus het probleem dat nadat MT1 exploded was we zsm hem moesten combatrezzen omdat we anders een tank tekort kwamen opt eind :+

En ook agree met Sunar... 2 avonden en we hadden Vael al neer. Best een prestatie vinnik zo :)

En over de Vael-'bom' er is een groot verschil met Geddon. Deze bom kan je zelf niet overleven :P
Als je BA hebt dan is dat automatisch: repairbill +1g :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 07-12-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Ryceck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:44:
[...]

Uiteraard waren het meerdere MTs daar iedere 45seconden de huidige MT BA krijgt :)
Voorkeur overigens is wel om 5 MTs te hebben... wij hadden dus het probleem dat nadat MT1 exploded was we zsm hem moesten combatrezzen omdat we anders een tank tekort kwamen opt eind :+

En ook agree met Sunar... 2 avonden en we hadden Vael al neer. Best een prestatie vinnik zo :)

En over de Vael-'bom' er is een groot verschil met Geddon. Deze bom kan je zelf niet overleven :P
Als je BA hebt dan is dat automatisch: repairbill +1g :P
Als je dood gaat door de BA zelf ( dus niet door een of andere flame breath) dan kost het je geen Duri :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
Hunters dit, hunter dat, hunters zus, hunters zo

Ongelooflijk hoeveel mensen over de hunters class lopen te blaten terwijl ik vermoed dat ze er nog nooit zelf een gespeeld hebben. Hunters zuig damage? Ach het is 1 v/d 3 DPS classes maar ja dat het niet in jouw dmgmeters staat kan kloppen. Meestal sta ik als hunter namelijk net *buiten* de range van jouw meters. Het is heel simpel maar ik zal het je even uitleggen: ik heb een paar puntjes in een talent gestopt waardoor ik een range heb van 41 yards... De meters (oftewel je combatlog) heeft de standaard range van 40 yards... Jij als warrior staat bovenop het target en meet daar dus de schade. Ik als hunter sta als het even kan op zo groot mogelijke afstand; komt er iets op me af heb ik ruim de tijd voor concussive en een aimed erachteraan. Dan sta ik dus wel meestal buiten het bereik van jou meter. Dan lijk ik misschien een luie hunter maar geloof me, meestal sta ik er dikke schade in te knallen (1.8 crits op draakjes UBRS anyone) alleen jij meet het niet.

Dmgmeters zijn complete crap tenzij je ze synced en er ook voor zorgt dat *alle* schade (DoTs) in het combatlog komt (staat niet default goed). Zolang je niet aan die eisen voldoet is het zinloos ze te gebruiken. Zelf gebruik ik ReCap en dan alleen maar om te zien hoe mijn eigen schade opgebouwd is (hit / crit chance, percentage schade per ability, agi / crit% gear effecten etc)

Maar goed laat iedereen lekker over hunters lullen wij blijven wel gewoon schieten vanuit de achterhoede. Wel een beetje jammer dat de helft van de abilities van hunters nooit gebruikt worden in instances omdat andere classes ze niet kennen maar ach in PvP en solo PvE hebben we er wel veel lol van zullen we maar zeggen :) De keren dat ik een freezing trap in een instance heb kunnen gebruiken zijn op 1 hand te tellen (20-25 sec CC is toch niet slecht) en als ik het al gebruik was er altijd wel weer een dombo die erop ging rammen. Met schapen weten ze het inmiddels, maar ijsblokken is kennelijk moeilijker...

//edit: srry my bad, aangepast... ietsje te snel getypt

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 07-12-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
Morrar schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:58:
Het is heel simpel maar ik zal het je even uitleggen: ik heb een paar puntjes in een talent gestopt waardoor ik een range heb van 43 yards... De meters (oftewel je combatlog) heeft de standaard range van 40 yards... .
Hunter max range is inclusief talents nog steeds maximaal 41yds ( als hunter zou je dit dus echt moeten weten)
Veder heb je wel gelijk hunters horen bij de top dps

[ Voor 4% gewijzigd door mono-oXide op 07-12-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Daarnaast zijn hunters dikke fun om mee te spelen!

Vraagje : klopt dat als je, zoals mij, met lvl 26 wsg induikt je een stuk minder honor krijgt dan als je met een lvl 60 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je max range is 41 yards en de trap waar je het over hebt is de freezing trap, niet frost ;-)

Daarbij sta je, zeker in non-40-man-raid instances, zelden op 41 yards en dus werken de dmg-meters daar dus wel aardig. Het is bij bosses waar je verspreidt staat (Ragnaros ed) dat het echt mis gaat met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
toen ik met mn lvl 60 hunter naar scholo en strat en lbrs ging stond ik altijd bovenaan in dps lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:07:
toen ik met mn lvl 60 hunter naar scholo en strat en lbrs ging stond ik altijd bovenaan in dps lijst :)
Nou, brs en scholo idd, in strat kan de mage teveel AoE-en om hem te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ach lekker multishot spammen en 1k dmg met een multishot crit krijgen is ook nice toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ff voor de info, die dots van de core hound packs zijn nogal physical? Iedereen zit hier braaf te praten over ze te dispellen, maar die dots zijn non-dispellable?

wij gaan gewoon braaf van MT 1 naar MT 5 op de lijst, van boven naar beneden allemaal naar 15% en dan daarna AOE.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
Range aangepast

Maar geloof me ik heb vaak meerdere mensen met damagemeters in (non-40-man) instances gehad en ik heb ze meerdere malen vergeleken en ik heb er nog nooit dezelfde getallen uit gehad. En idd op mijn eigen meter sta ik ook altrijd in de top samen met mage en rogue.

Multishot critten is inderdaad ook leuk alleen beetje onvoorspelbaar waar het heen gaat. Dus beetje uitkijken. In UBRS laats dikke 1K crit op... jawel een langslopende rat :)

[ Voor 41% gewijzigd door Morrar op 07-12-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:11:
Range aangepast

Maar geloof me ik heb vaak meerdere mensen met damagemeters in (non-40-man) instances gehad en ik heb ze meerdere malen vergeleken en ik heb er nog nooit dezelfde getallen uit gehad. En idd op mijn eigen meter sta ik ook altrijd in de top samen met mage en rogue.
Klopt, maar meestal ligt het niet ver uit elkaar, zeker als iedereen een beetje bij elkaar blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:06:
Daarbij sta je, zeker in non-40-man-raid instances, zelden op 41 yards en dus werken de dmg-meters daar dus wel aardig. Het is bij bosses waar je verspreidt staat (Ragnaros ed) dat het echt mis gaat met die dingen.
Ik sta altijd op 41 yards, heb je ruim te tijd te FDen als een mob jouw kant op komt. En als de tank dan aan de andere kant van de mob staat, staat 'ie zo op een afstand van 45 yards ofzo, en krijgt jouw combat info dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Qoriox schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:05:

Vraagje : klopt dat als je, zoals mij, met lvl 26 wsg induikt je een stuk minder honor krijgt dan als je met een lvl 60 gaat?
Ja dit klopt, je krijgt meer honor als je een persoon met een hogere rank omlegt. Alle mensen met rank 6 en hoger zijn lvl 60, dus dan krijg je per kill veel meer honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
sebasgrif schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:15:
[...]

Ja dit klopt, je krijgt meer honor als je een persoon met een hogere rank omlegt. Alle mensen met rank 6 en hoger zijn lvl 60, dus dan krijg je per kill veel meer honor.
Ok duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ok ik ga hier verder met me propoganda campagne: Blackraven en Exomna moeten mee transferen naar TB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Als jullie nu gewoon op Bloodscalp blijven, dan hoeft er niemand naar Trollbane!! :P
Bitte, blijf nu gewoon op BS, tis er zo gezellig! ;( /beg

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Devion schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:11:
UBRS runnetje gisteren, Ik ben zelf redelijk pre-mc hunter (heb pas 17 dkp punten dus nog geen epics voor mij), 3 pallies, 3 warriors, 2 druids, 3 priests, 3 hunters, 1 rogue - alles lvl 60 behalve 1 priest (59) - van dit hele zooitje waren er al meerdere met MC stuff...

Zo'n beetje alles gedaan tot drakisath. Op de total damage stond ik stip op nummer 1 met 13.20% total dmg done van de bijna 2 mil. Das eng gezien het feit dat ik dus geen mc gear heb, m'n BS set heb ik pas tot 3 items (cap, bindings en belt), wapens e.d. ook niks bijzonders (2x assasin blades met +15 agi, flawless arcanite rifle) .. (12.83% crit chance) .. Markmanship talent pool met een heel klein beetje survival.

[afbeelding]
Fyi: Brittexer is een warrior, Karamel rogue, lydraa mage, mulvarfer warrior, palaeddy (guess?), etc.

hoe verklaar je het feit dat een warrior een rogue+mage outdps'd?? ben ik nou gek, of loopt die warrior met allemaal epics, en die rogue+mage met greenies ofzo? grote verbazing hier thuis..

ik kan wel janken als ik die 2 classes outdmg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:24:
hoe verklaar je het feit dat een warrior een rogue+mage outdps'd?? ben ik nou gek, of loopt die warrior met allemaal epics, en die rogue+mage met greenies ofzo? grote verbazing hier thuis..

ik kan wel janken als ik die 2 classes outdmg..
Dual Wield fury warrior? Warriors kunnen prima DPS-en, maar niet met een shield + 1h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 10:12
Even een vraagje voor de mensen die BWL doen... in hoeverre is fire res belangrijk in BWL? En dan bedoel ik voor een healer, niet een rogue oid. :P Ik zit beetje te kijken wat ik zal doen qua enchants/gear... is 120 fire res (unbuffed) genoeg of moet ik toch wat hoger mikken en wat stats ervoor opgeven? Ragnaros eergister op 3% (argggh) dus BWL komt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Aangezien het downloaden niet supersnel ging bij mij. Hier een mirror:

Patch 1.8.4.4878

Voor deze patch moet je wel de nieuwste versie hebben. (1.8.3.4807)

Enjoy :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

mirror werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:20:
ok ik ga hier verder met me propoganda campagne: Blackraven en Exomna moeten mee transferen naar TB!
Zal ik dan de nadelen nog even voor je opsommen? :)

• Je komt op een server waar alleen level 60s zijn.
• Je treft een server waarin Barrens, Ashenvale, Darkshore, Elwynn Forest, Westfall, etc, totaal leeg zijn. Alts levellen? Dat doe je voortaan dus alleen. Met alts instances in, kun je al helemaal vergeten, tenzij je een aparte guild maakt voor alts bijvoorbeeld.
• Battlegrounds zullen verneukt zijn. Guilds gaan PvEen, omdat het nu gemakkelijker is om de beste guild van de realm te worden. Gevolg: Bijna niemand gaat PvPen.
• Je weet niet van te voren wat de ratio Alliance : Horde zal zijn. Op Bloodscalp vind ik deze uitermate goed.

Er zijn meer nadelen, maar daar kan ik zo snel niet opkomen.
Ik heb 'm net nog getest. Deed 't prima. Het staat niet op een interne server, dus dan zou hij bij jou ook moeten werken. :)
Retry... en even afwachten tot er iemand komt die ook zegt dat het wel of niet werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door PromWarMachine op 07-12-2005 12:56 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Thijs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:47:
Even een vraagje voor de mensen die BWL doen... in hoeverre is fire res belangrijk in BWL? En dan bedoel ik voor een healer, niet een rogue oid. :P Ik zit beetje te kijken wat ik zal doen qua enchants/gear... is 120 fire res (unbuffed) genoeg of moet ik toch wat hoger mikken en wat stats ervoor opgeven? Ragnaros eergister op 3% (argggh) dus BWL komt in de buurt.
Niet al te belangrijk maar ik zou je wel willen aanraden om sommige delen van de flarecore uitrusting te verzamelen. Schouders / gloves worden door de meeste cloth users bij FR encounters gebruikt. Denk als je al 2x de 20 FR libram gebruikt al vrij oke zit voor een priest :). Eigenlijk zijn maar twee encounters waar je als healer wel FR gear kan gebruiken in BWL, Vael en Flamegor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Ragnaros neer is zou ik niet meteen bwl gaan doen, je kan beter ZG en MC een tijdje farmen zodat iedereen in epic gear loopt voordat je in bwl begint.
MC kan door pugs gedaan worden, op onze server hebben 1 pug het al voor elkaar om MC tot domo uit te spelen, en de ander heeft Ragnaros neergekregen.
Nog geen enkele pug is voorbij razergore gekomen om het verschil maar aan te geven tussen bwl en mc.

Mijn guild is nu bezig met Nef, dus ik weet redelijk wat de verhouding is tussen bwl en mc.

In bwl ligt het aan de boss welke resistances je nodig hebt, maar een SR, FR, en AR set hebben is wel handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Mirror werkt prima :P

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:59:
[...]

In bwl ligt het aan de boss welke resistances je nodig hebt, maar een SR, FR, en AR set hebben is wel handig.
Vergeen Nature ress set niet :D

Noxius breath = :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

spiegeltje komt binnen met 350KB/s :)
Bedankt daarvoor. dat blizzard ding deed 2 kb/s :(

Even wat anders.
Ik heb een ati 9700 en een amd 2500.
Met die combinatie heb ik heerlijk gespeeld tot lvl49.
maar nu ben ik in de "Searing George" aanbeland. en crasht me pc om de 5 minuten.
Overal anders gaat het prima. maar daar crash ik :(

Weet iemand of er iets tegen te doen is ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:15

Veritas

concedo nulli

Hmm, die mirror werkt bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:59:
[...]

Als Ragnaros neer is zou ik niet meteen bwl gaan doen, je kan beter ZG en MC een tijdje farmen zodat iedereen in epic gear loopt voordat je in bwl begint.
MC kan door pugs gedaan worden, op onze server hebben 1 pug het al voor elkaar om MC tot domo uit te spelen, en de ander heeft Ragnaros neergekregen.
Nog geen enkele pug is voorbij razergore gekomen om het verschil maar aan te geven tussen bwl en mc.

Mijn guild is nu bezig met Nef, dus ik weet redelijk wat de verhouding is tussen bwl en mc.

Mja, maar dat is nog geen antwoord op m'n vraag. :P Wij gaan wel erg hard met MC op het moment, gezien we ongeveer 2 maanden geleden er mee zijn begonnen, dus het is niet alsof we één of andere PUG zijn. En er moet natuurlijk wel een nieuw doel zijn waar we aan kunnen werken... ook al zou ik de komende tijd alleen maar epic gear farmen in MC, moet ik uiteraard wel weten wát voor epic gear. :P Maar ik zat dus te denken om de tier2 head/legs die van Onyxia en Raggy droppen te enchanten met 2x 20 FR en dan hopen dat dat genoeg is (naast FR ringen/trinkets en cloak), want dan kom ik rond de 120-150 unbuffed als druid zijnde. Ik ga denk ik ook die Flarecore shoulders nemen.. gloves kan niet gezien die lock/mage/priest-only zijn (waarom mag Joost weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

In MC heb ik nooit aandacht besteed aan FR omdat ik er gewoon het nut niet van inzag, alleen bij ragnaros was het wel handig maar daar voldeed mijn 57FR (standaard FR van prophecy set, cloak met +5 all-resist, shoulders +5FR en class-trinket, geen echte speciale FR gear). MC gaat voornamelijk voor de reguliere gear vind ik: int/spirit/stam >> FR. (zelfs @ ragnaros)

Nu zijn we bezig in BWL en met name voor Vael ben ik eens goed FR gear gaan fixxen (tidal loop, wizardweave spul, ony necklace etcetc) en nu liep ik gister @ Vael rond met dik 125FR. Gelukkig maakt voor Vael de rest van je gear niet zo gek veel uit (int en spirit zijn nutteloos met die Essence of the Red) dus kan je ook zaken als Wizardweave dragen welke alleen FR hebben.
Ik probeer zelf iig een zo goed mogelijke balans te vinden tussen primary stats (int/spir/stam) en FR waar nodig, ik heb mijn mana vaak vind ik harder nodig dan dat ik 10% meer dmg kan resisten...
Om je een idee te geven: mijn FR gear levert me 75FR meer op maar kost me dik 1.5k mana, 65 spirit en 650hp.

------
Btw over die Tidal Loop een leuk GM-verhaaltje :)
Ik had dus die Majordomo/Hydraxian questline gefinished maar kreeg die ring niet, was al maandje of 2 geleden :( Dus ik gister uit pure wanhoop eindelijk maar eens een ticket aangemaakt (+15fr is toch wel handig :)). Krijg ik 5 minuten (!!) later een wisp van een GM:
GM: "You had a problem with the Hydraxian questline"
Ik: "Yes I didn't get the questreward, couldnt open the chest, and as such didn't receive the Tidal Loop ring I wanted"
GM: "Yeah that happens sometimes; have u got space in your inventory?"
Ik: "errhmmm yes..."
*1 minuut stil*
GM: "Is it in your bags now?"
*kijk in me bags en vindt daar een Tidal Loop*
Ik: "wtf? that was fast! :D thanks a lot!"
GM: "Not a problem at all, feel free to contact us if u have problems, good night"

Stond ff met me muil vol tanden so to speak... nog nooit zo'n goede/snelle service meegemaakt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 07-12-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
M1lamb3r schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:20:
Ik denk dat wij "exomna" lekker op BS zullen blijven.
ongeveer 99.99% zeker : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

heuveltje schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:09:
spiegeltje komt binnen met 350KB/s :)
Bedankt daarvoor. dat blizzard ding deed 2 kb/s :(

Even wat anders.
Ik heb een ati 9700 en een amd 2500.
Met die combinatie heb ik heerlijk gespeeld tot lvl49.
maar nu ben ik in de "Searing George" aanbeland. en crasht me pc om de 5 minuten.
Overal anders gaat het prima. maar daar crash ik :(

Weet iemand of er iets tegen te doen is ?
Da is een probleem met de Catalyst drivers en Searing Gorge (heb er ook last van).
Teruggaan naar Catalyst 5.4 geloof ik lost het probleem op, en als je dat niet wil zal je doodsimpel niet in SG moeten gaan questen :(
Blizzard heeft er geen verklaring voor en Ati weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Heej mag je nog niet verklappen Trol!! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:15

Veritas

concedo nulli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[quote]PromWarMachine schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:55:
[...]

Zal ik dan de nadelen nog even voor je opsommen? :)

• Je komt op een server waar alleen level 60s zijn.
• Je treft een server waarin Barrens, Ashenvale, Darkshore, Elwynn Forest, Westfall, etc, totaal leeg zijn. Alts levellen? Dat doe je voortaan dus alleen. Met alts instances in, kun je al helemaal vergeten, tenzij je een aparte guild maakt voor alts bijvoorbeeld.
• Battlegrounds zullen verneukt zijn. Guilds gaan PvEen, omdat het nu gemakkelijker is om de beste guild van de realm te worden. Gevolg: Bijna niemand gaat PvPen.
• Je weet niet van te voren wat de ratio Alliance : Horde zal zijn. Op Bloodscalp vind ik deze uitermate goed.

Er zijn meer nadelen, maar daar kan ik zo snel niet opkomen.

[...]

Battlegrounds zullen verneukt zijn. Guilds gaan PvEen, omdat het nu gemakkelijker is om de beste guild van de realm te worden. Gevolg: Bijna niemand gaat PvPen.

Er gaan nu toch ook 5 grote aliance pvp guilds move? Is het dan juist niet andersom? Dat wij op BS niet meer kunnen pvpe?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ryceck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:22:
[...]

In MC heb ik nooit aandacht besteed aan FR omdat ik er gewoon het nut niet van inzag, alleen bij ragnaros was het wel handig maar daar voldeed mijn 57FR (standaard FR van prophecy set, cloak met +5 all-resist, shoulders +5FR en class-trinket, geen echte speciale FR gear). MC gaat voornamelijk voor de reguliere gear vind ik: int/spirit/stam >> FR. (zelfs @ ragnaros)

Nu zijn we bezig in BWL en met name voor Vael ben ik eens goed FR gear gaan fixxen (tidal loop, wizardweave spul, ony necklace etcetc) en nu liep ik gister @ Vael rond met dik 125FR. Gelukkig maakt voor Vael de rest van je gear niet zo gek veel uit (int en spirit zijn nutteloos met die Essence of the Red) dus kan je ook zaken als Wizardweave dragen welke alleen FR hebben.
Ik probeer zelf iig een zo goed mogelijke balans te vinden tussen primary stats (int/spir/stam) en FR waar nodig, ik heb mijn mana vaak vind ik harder nodig dan dat ik 10% meer dmg kan resisten...
Om je een idee te geven: mijn FR gear levert me 75FR meer op maar kost me dik 1.5k mana, 65 spirit en 650hp.
Mwah, bij de lava packs komt FR wel erg van pas hoor. Bij de andere bazen idd niet echt. En op het moment geef ik ook amper stats op, gezien ik de uber-epic stuff nog niet heb. :+ Maar bijvoorbeeld een epic necklace vinden met fire res erop is nogal lastig als caster/healer zijnde, beetje jammer. Maar ik kan dus (als ik uiteindelijk *alles* heb wat ik wil, wat dus nog wel ff duurt :P) makkelijk rond de 150 fire res komen zonder echt zoveel stats op te moeten geven. Maar goed... denk dat ik nu wel een beetje idee heb van wat ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is niet heel makkelijk, althans voor een caster.
Ik loop met mijn FR gear 500 mana mis, en wat andere stats, maar ben wel helemaal in het blauw en paars ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MrVegeta schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:44:
Dat is niet heel makkelijk, althans voor een caster.
Ik loop met mijn FR gear 500 mana mis, en wat andere stats, maar ben wel helemaal in het blauw en paars ;).
Enige wat ik nodig heb zijn de tier2 items van Onyxia en Ragnaros (wat het moeilijkst is, gezien ik daar veel concurrentie heb) en 2 items uit Domo's chest (zweer als die nou eens droppen, elke keer weer dezelfde junk bij ons). Dat alleen al is een whopping 85 fire res meer dan ik nu heb en dat is geen crap gear. Ik heb nu 70. En dan heb ik nog geen eens die epic fire res ringen, m'n belt en die trinket. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Thijs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:40:
Maar bijvoorbeeld een epic necklace vinden met fire res erop is nogal lastig als caster/healer zijnde, beetje jammer. Maar ik kan dus (als ik uiteindelijk *alles* heb wat ik wil, wat dus nog wel ff duurt :P) makkelijk rond de 150 fire res komen zonder echt zoveel stats op te moeten geven
Onyxia Necklace? +15FR Redelijk goed

hier trouwens een picky van mezelf fully buffed met +FR

Afbeeldingslocatie: http://student.science.uva.nl/~kgroot/pics/FR.jpg

En ja ik weet dat 315 het maximaal nuttige is op het moment, dit is gewoon even grappig om te zien "P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol en dat vind jij makkelijk?
Ik vond onyxia best moeilijk, net als raggie, en domo is ook nog erg moeilijk voor een beginnende MC guild :p

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.