Thijs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:47:
Even een vraagje voor de mensen die BWL doen... in hoeverre is fire res belangrijk in BWL? En dan bedoel ik voor een healer, niet een rogue oid.

Ik zit beetje te kijken wat ik zal doen qua enchants/gear... is 120 fire res (unbuffed) genoeg of moet ik toch wat hoger mikken en wat stats ervoor opgeven? Ragnaros eergister op 3% (argggh) dus BWL komt in de buurt.
In MC heb ik nooit aandacht besteed aan FR omdat ik er gewoon het nut niet van inzag, alleen bij ragnaros was het wel handig maar daar voldeed mijn 57FR (standaard FR van prophecy set, cloak met +5 all-resist, shoulders +5FR en class-trinket, geen echte speciale FR gear). MC gaat voornamelijk voor de reguliere gear vind ik: int/spirit/stam >> FR. (zelfs @ ragnaros)
Nu zijn we bezig in BWL en met name voor Vael ben ik eens goed FR gear gaan fixxen (tidal loop, wizardweave spul, ony necklace etcetc) en nu liep ik gister @ Vael rond met dik 125FR. Gelukkig maakt voor Vael de rest van je gear niet zo gek veel uit (int en spirit zijn nutteloos met die Essence of the Red) dus kan je ook zaken als Wizardweave dragen welke alleen FR hebben.
Ik probeer zelf iig een zo goed mogelijke balans te vinden tussen primary stats (int/spir/stam) en FR waar nodig, ik heb mijn mana vaak vind ik harder nodig dan dat ik 10% meer dmg kan resisten...
Om je een idee te geven: mijn FR gear levert me 75FR meer op maar kost me dik 1.5k mana, 65 spirit en 650hp.
------
Btw over die Tidal Loop een leuk GM-verhaaltje

Ik had dus die Majordomo/Hydraxian questline gefinished maar kreeg die ring niet, was al maandje of 2 geleden

Dus ik gister uit pure wanhoop eindelijk maar eens een ticket aangemaakt (+15fr is toch wel handig

). Krijg ik 5 minuten (!!) later een wisp van een GM:
GM: "You had a problem with the Hydraxian questline"
Ik: "Yes I didn't get the questreward, couldnt open the chest, and as such didn't receive the Tidal Loop ring I wanted"
GM: "Yeah that happens sometimes; have u got space in your inventory?"
Ik: "errhmmm yes..."
*1 minuut stil*
GM: "Is it in your bags now?"
*kijk in me bags en vindt daar een Tidal Loop*
Ik: "wtf? that was fast!

thanks a lot!"
GM: "Not a problem at all, feel free to contact us if u have problems, good night"
Stond ff met me muil vol tanden so to speak... nog nooit zo'n goede/snelle service meegemaakt
[
Voor 6% gewijzigd door
Ryceck op 07-12-2005 13:24
]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.