Wij zij nu in de 3de week van mc. 5x gegaan, 2x luci en 2x mag downDennism schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:30:
[...]
Onze MT zit aan 6,5k hp buffed en 400def ofzo, gaat ook erg lekker, we zitten nu 5 weken in MC, 9 raids gehad, luci nu 4x neer, maggie 1x en gehennas 1x
Maggie met 2x tranqshot is ook nog niet al te makkelijk, meestal ben je fuckup up als ie 1x mist
De eerste run hadden we geen enkele wipe totdat de dogs begonnen te respawnen en toen 4 wipes achter elkaar. Daarna zijn we opnieuw begonnen (alles was inmiddels respawned) en zijn we tot de hound packs gekomen en toen was de tijd over, 3 epix van de trashmobs, de run was zeer goed voor een eerste keer. We hebben de maandagen en woensdagen van 2030-2330 gereserveeerd voor dit alles.
2de run ging beter, toen kregen we luci down na de 2de try, de eerste try was eigenlijk zelfs niet eens een echte try, aangezien een priest te dichtbij luci was en niet iedereen gereed was.
3de run (geen luci dus) magmadar in de 3de try stuk
4de run was ik er niet, maar wel luci stuk, mag niet, scheen een slechtere run te zijn.
5de run (gister) maggi stuk in 2de try, we gingen te traag en te ongefocussed (maar zonder wipes) en daardoor niet naar gehannes geweest.
morgen gaan we dus opnieuw en dan hoop ik luci en mag in 1x en dan volgende week gehannes
We hebben 2 of 3 tranq shots en dat is op zich genoeg, meer is natuurlijk beter
Wel hebben we een tekort aan mages, gister begonnen we met 3, waarvan zelfs maar 2 de chrystal water hebben

Doordat we zo lekker door mc rennen krijg je (nu al..) dat we nu op het punt komen dat we iets te ongefocussed gaan, maar niet gewend genoeg zijn om de trashmobs op farm status te zetten.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders