Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Dennism schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:30:
[...]

Onze MT zit aan 6,5k hp buffed en 400def ofzo, gaat ook erg lekker, we zitten nu 5 weken in MC, 9 raids gehad, luci nu 4x neer, maggie 1x en gehennas 1x :)

Maggie met 2x tranqshot is ook nog niet al te makkelijk, meestal ben je fuckup up als ie 1x mist :s
Wij zij nu in de 3de week van mc. 5x gegaan, 2x luci en 2x mag down ;)
De eerste run hadden we geen enkele wipe totdat de dogs begonnen te respawnen en toen 4 wipes achter elkaar. Daarna zijn we opnieuw begonnen (alles was inmiddels respawned) en zijn we tot de hound packs gekomen en toen was de tijd over, 3 epix van de trashmobs, de run was zeer goed voor een eerste keer. We hebben de maandagen en woensdagen van 2030-2330 gereserveeerd voor dit alles.

2de run ging beter, toen kregen we luci down na de 2de try, de eerste try was eigenlijk zelfs niet eens een echte try, aangezien een priest te dichtbij luci was en niet iedereen gereed was.

3de run (geen luci dus) magmadar in de 3de try stuk :P

4de run was ik er niet, maar wel luci stuk, mag niet, scheen een slechtere run te zijn.

5de run (gister) maggi stuk in 2de try, we gingen te traag en te ongefocussed (maar zonder wipes) en daardoor niet naar gehannes geweest.

morgen gaan we dus opnieuw en dan hoop ik luci en mag in 1x en dan volgende week gehannes ;)

We hebben 2 of 3 tranq shots en dat is op zich genoeg, meer is natuurlijk beter :P
Wel hebben we een tekort aan mages, gister begonnen we met 3, waarvan zelfs maar 2 de chrystal water hebben :/ (ik ben een mage met dat water) Later 4 mages, maar eigenlijk moet je minimaal 5 of 6 mages hebben.

Doordat we zo lekker door mc rennen krijg je (nu al..) dat we nu op het punt komen dat we iets te ongefocussed gaan, maar niet gewend genoeg zijn om de trashmobs op farm status te zetten.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Qoriox schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:21:
[...]

Inderdaad! Das dus precies wat ik ook merk. In mijn eentje krijg ik die gasten bijna niet neer.
Ik ben blij met mijn priest (disc/holy) Mana burn voor die domme pallies :p meesten hebben een mana pool van 4000 oid das zo weg, dan gewoon head on in elkaar butse.

In wsg ben ik ook wel blij met mijn holy priest ook al was shadow leuker/beter geweest.
Gister in wsg had ik de vlag, 2 warriors staan op me te hakken, fear + shield + renew + dots op hun, ik rende gewoon met hun 2 op mij naar de andere kant (main tunnel bij ons) helaas kwam er toen een hunter, en dat werd wat veel, toen riep iemand "noob, priests zijn er ook niet om caps te maken!" op het einde van de batlle had ik 2 van 3 gemaakt, de 1e en de laatste. + 10 killing blows door mijn dots :D.

Helaas heb ik te weinig tijd om echt te pvp'e.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

ach pally's worden weer gedist....wat is er nieuw??
en toch heb ik altijd de hoogste scores in BG (Killing blows) en ik ben nog wel holy spec'd, ik ga ook het minste dood meestal, dit is niet omdat ik vlucht maar ik leidt de vijand ook meestal af (lees: een groep binnenrennen en zolang de aandacht trekkken zodat de casters hun werk kunnen doen)

en pvp zeuren mensen ook te veel denk ik want al ben ik nog geen lvl 60, is mijn pvp ervaring tot zover ruim meer winst dan verlies

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:39:
[...]

Ik ben blij met mijn priest (disc/holy) Mana burn voor die domme pallies :p meesten hebben een mana pool van 4000 oid das zo weg, dan gewoon head on in elkaar butse.
6700 unbuffed :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Tranzity schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:22:
[...]

Waar als ik vragen mag?
Ik moet veel van Essence of Water en Living Essence hebben, zover ik weet is de drop change voor Water het hoogst rond dat meertje in Felwood, helaas is het daar te druk, en helaas na een uurtje nog niks...
Solo Living Essence kan je rond die Tar dingen in Un'Goro halen, al ik daar al een paar uurtjes bezig ben geweest, en geen enkele drop krijg.
Elementals bij de Lake in EPL.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Whaletyr schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:29:
Instances voor gear lijkt een optie, mijjn ervaring is dat het alleen heel lastig is een goeie groep te vinden voor een instance run...
Heb je het al geprobeerd?
Hebben mensen wellicht tips over hoe nu makkelijk goeie groepen te vinden vooral smiddags is lastig en hoe ik het best op jacht kan naar ubergear :)
Instances zijn je best bet, ik zou voor je class set (dreadmist) gaan, of voor DM items. Er zijn altijd wel groepen die naar die instances gaan, dus gewoon je aars in IF/Ogrimmar parken en kijken wat er aan aanbod voor groepen is. Warlock zijn sowieso underplayed, dus veel moeite zal het niet kosten. Over het algemeen zijn level 60 PuG raids redelijk succesvol aangezien de meeste aardig wat ervaring hebben.
Webgnome schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:17:
- je er een aantal man voor nodig hebt een fatsoenlijke paladin down te krijgen
Mana burnen / viper stingen en je hebt 'em zo neer. Eerst z'n mana afpakken, en daarna veel (magic) damage doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 06-12-2005 10:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
nhimf schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:33:
[...]

(MC verhaal...)

We hebben 2 of 3 tranq shots en dat is op zich genoeg, meer is natuurlijk beter :P
Wel hebben we een tekort aan mages, gister begonnen we met 3, waarvan zelfs maar 2 de chrystal water hebben :/ (ik ben een mage met dat water) Later 4 mages, maar eigenlijk moet je minimaal 5 of 6 mages hebben.

Doordat we zo lekker door mc rennen krijg je (nu al..) dat we nu op het punt komen dat we iets te ongefocussed gaan, maar niet gewend genoeg zijn om de trashmobs op farm status te zetten.
Wij gebruiken de volgende groep voor MC;

warriors 5
rogues 5
hunters 3
priests 7
druids 3
shamans 6
Warlocks 4
mages 7

Zoals je ziet maar 3 hunters en dat is meer dan genoeg.

Laatst vertelde ik nog dat we bleven hangen op Geddon, waarrempel ging ie down vrijdag. Shazz ook nog even meegenomen en een poging op Sulf gedaan. Dit hebben we alleen afgebroken omdat het laat werd en we op een gegeven moment last kregen van resapwns.

Zondag was de reset en hebben we alles t/m Shazz gecleared in 1 try :*)

Wel whipe op trash een paar keer |:( , maar de bosses gingen in 1 keer. Vanavond gaan we weer verder. Ik hoop dat we Sulf & Golemag neer krijgen vanavond.

[ Voor 31% gewijzigd door Bulligan op 06-12-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Denko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:40:
ach pally's worden weer gedist....wat is er nieuw??
en toch heb ik altijd de hoogste scores in BG (Killing blows) en ik ben nog wel holy spec'd,
Killing blows zegt helemaal niks natuurlijk, hoop dat je dat snapt. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom ze daar de score op sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
[...]

de personen die ik ken die horde spelen hebben en gloeiende hekel aan paladins.. waarom? Omdat:

- ze healen
- ze shielden
- ze bijna niet kapot te krijgen zijn
Laat ik pallies en warrior nu tot de easy kills vinden, waarvan de pallie het makkelijkst is.

ben zelf frost mage en dan stelt zo'n pallie weinig voor, gewoon uit de buurt blijven. warriors zijn lastig omdat ze met een charge toch bijna altijd een MS kunnen meppen. en met die rage die ze krijgen van m'n frost bolts is dat gewoon niet grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen zeg ik heb een vraagje ik ben nu lvl 23 Human paladin, maar op lvl 20 kreeg ik een paladin Q echter ging ik dood bij het bij het beschermen van die vrouw.
Dus hij was failed ik heb hem daarom maar abandoned nu d8 ik ga hem ff weer ophalen bij Duthorian Rall maar wat gebeurt er hij geeft em niet meer weer de GM zegt dat ik niet bij Duthorian moet zijn, maar wat moet ik dan wel doen op thottbot kan ik niets vinden snap er echt werkelijk niets meer van.
Mischien heeft 1 van jullie een id??

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:51:

Mana burnen / viper stingen en je hebt 'em zo neer. Eerst z'n mana afpakken, en daarna veel (magic) damage doen.
Een goede pallie cleansed die sting dus meteen. Wij hebben iig 1 uber PvP-pallie en zelfs 1 op 1 is die erg goed (duels). Kent zijn class erg goed en gebruikt al zijn abilities op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:04:
Hey mensen zeg ik heb een vraagje ik ben nu lvl 23 Human paladin, maar op lvl 20 kreeg ik een paladin Q echter ging ik dood bij het bij het beschermen van die vrouw.
Dus hij was failed ik heb hem daarom maar abandoned nu d8 ik ga hem ff weer ophalen bij Duthorian Rall maar wat gebeurt er hij geeft em niet meer weer de GM zegt dat ik niet bij Duthorian moet zijn, maar wat moet ik dan wel doen op thottbot kan ik niets vinden snap er echt werkelijk niets meer van.
Mischien heeft 1 van jullie een id??

Bedankt!
de vrouw die je moet beschermen geeft de quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar is dat want ik kreeg em van Duthorian Rall, magoed ik zal het vanavond eens proberen.

Magoed ik lees dat jij lvl 60 paladin bent dus jij zal het wel weten :P :D ben nu lvl 23 kan ik em dan alleen doen of moet ik dan wel hulp hebben ???

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op bol.com wordt de World of Warcraft Official Strategy Guide redelijk afgekraakt omdat het zwaar verouderd is. Nu las ik een paar bladzijde terug dat je van boeken van Brady Games updates kan downloaden. Is er ook een update voor dit boek beschikbaar.

En is het de moeite waard om dit boek te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:15:
Op bol.com wordt de World of Warcraft Official Strategy Guide redelijk afgekraakt omdat het zwaar verouderd is. Nu las ik een paar bladzijde terug dat je van boeken van Brady Games updates kan downloaden. Is er ook een update voor dit boek beschikbaar.

En is het de moeite waard om dit boek te kopen?
Ik zou het niet doen, gewoon lekker je info van internet afplukken (thottbot enzo) Ik heb dit boek zelf, maar ik heb er eigenlijk nouwelijks in gekeken.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:09:
[...]

Een goede pallie cleansed die sting dus meteen. Wij hebben iig 1 uber PvP-pallie en zelfs 1 op 1 is die erg goed (duels). Kent zijn class erg goed en gebruikt al zijn abilities op het juiste moment.
ik wil eigenlijk maar 1 ding veranderd zien. Silence = silence. Dus ook geen shields die daar doorheen prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:09:
Als hij cleansed is dat weer een 1.5 sec cooldown waarbinnen hij niks kan doen, en bovendien kan 'ie tegen een manaburn erg weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:17:
[...]

ik wil eigenlijk maar 1 ding veranderd zien. Silence = silence. Dus ook geen shields die daar doorheen prikken.
wat ik wil is dat dat shield dispellable is. Waarom zou dat niet kunnen :S ze hebben al plate armor waarom ze dan ook een non dispellable shield geven wat een gevecht in tijd verdubbeld maar meestal niet eens de uitkomst veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:17:
[...]
counterspell werkt er wel tegen, de enige skill waardoor bubble niet meer werkt :P
wel flauw dat alle skills die we hebben holy zijn, echt niet leuk om na een counterspell je hele scherm vol cooldowntimertjes te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014
Masch schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:14:
Ik heb gisteren voor Sinterklaas het boek Atlas gekregen (van mijn vriendin, hoe komt ze erop!). Ik moet zeggen dat dit een erg mooi boek is. Alle gebieden en steden zijn namelijk helemaal uitgewerkt en alles is erg duidelijk. Er staat een lijst in met rare mobs, profession trainers, class trainers, resources, etc, etc. Erg handig allemaal. Enig nadeel is dat er geen maps in staan van de diverse instances (wel de locaties natuurlijk), imo een beetje vreemd.

Toch wil ik dit boek wel aanraden. Zijn er hier nog andere mensen die boeken over WOW hebben aangeschaft en wat is jullie mening over dat boek?
Leuk boek, maar de legenda van de World Map klopt niet. Alliance & Horde flightpaths omgedraaid... DOH! |:(

Staat op de site van bradygames inmiddels wel een correcte legenda om er overheen te plakken.

[ Voor 14% gewijzigd door Xenoborg73 op 06-12-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maegrim schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:26:
[...]

counterspell werkt er wel tegen, de enige skill waardoor bubble niet meer werkt :P
wel flauw dat alle skills die we hebben holy zijn, echt niet leuk om na een counterspell je hele scherm vol cooldowntimertjes te hebben :+
ach dat hebben shamans met nature :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Morgen komt patch 1.8.4
Tomorrow's regularly scheduled maintenance will begin at approximately 3:00 AM PST in order to apply a minor patch. This patch adds content for the upcoming holiday festivities in Azeroth! You can review all of the changes contained in patch 1.8.4 here:

http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patchnotes.html

Please note: this patch is not The Gates of Ahn'Qiraj, the content patch currently running on the public test realms. To read more on The Gates of Ahn'Qiraj, view the 1.9 patch notes located here:

http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd. FTL

Wij hebben een server waar BG's zwaar gedomineerd worden door georganiseerde Alliance groups. Meeste horde zijn carebears, dus in BG's altijd pugs. Grote kans dat AB games dus niet eens 10 minuten duren. Leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:56:
[...]

Killing blows zegt helemaal niks natuurlijk, hoop dat je dat snapt. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom ze daar de score op sorteren.
ja, ok maar waar moet ik het dan op beoordelen, ik vind dat mijn aandeel in zo'n BG groot is maar daar krijg ik geen waardering op ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey zeg vraagje die Q van paladin op lvl 20 he kan ik die in mn 1tje halen op lvl 23 want anders moek vanavond ff wachten op mn vrienden.

Groetjes mark

P.s. de reden dat ik dit vraag is omdat ik nog een beetje moet leren omgaan met de paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:22:
[...]

Als hij cleansed is dat weer een 1.5 sec cooldown waarbinnen hij niks kan doen, en bovendien kan 'ie tegen een manaburn erg weinig doen.
Het is een instant cast voorzover ik weet en kost minder mana dan die sting. Weet niet hoe jouw duels tegen pallies verlopen, maar ik ben vaak eerder oom dan de pallie. Meestal win ik dan nog steeds hoor, gewoon uit de buurt blijven... ik ga sowiese eens mijn laagste rank wingclip op mijn shortbar zetten, moet een hoop schelen in dit gevecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we het hierover 1-vs-1's of zo, want in BG of zowieso PvP ga ik, als ik dat uberhaupt doe, nooit 1 vs 1. Bepaalde classes winnen eigenlijk altijd van bepaalde andere classes, zo is 't nu eenmaal, dus is het niet zo spectaculair als die class die gevechten wint, meer een 'duh' en that's it. Het gaat erom dat je met een groepje lui bent die goed samenwerkt, zo kun je beter te werk gaan.

Ik heb ook een paladin, en heb wel wat puntjes gehaald, ben nog geen PvPer of zo. Het punt is, hij heeft eigenlijk bijna geen lange afstand dingen, behalve wat talents, ik heb een prot / holy build en heb dan net niet tier 7 skills van beide talent trees .... volgens mij mis je dan in het geval van de paladin toch wel wat belangrijke skills, die op lange afstand werken (en instant cast zijn). Moet nog even denken over 1.9, maar volgens mij zit ik weer op een 25/25 build. Het punt is dat ik ook heel veel instances speel, en mijn holy build gewoon erg handig vind daar.

Jammer ook dat de paladin geen DPSer is, maar in PvP moet 'ie 't denk ik ook van holy dmg hebben denk ik. Zitten toch in de holy tree wel aardig puntjes te verdelen als het daarom neerkomt, maar de tier7 van prot vind ik ook wel erg handig. Wel cool dat concecration verplaatst is ;). Geen idee wat STR in holy tree doet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad! Das dus precies wat ik ook merk. In mijn eentje krijg ik die gasten bijna niet neer.
:/ Ze hebben wel 4 levens maar ik own ze wel altijd lol. Mn dps ligt 5x zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:03:
Hey zeg vraagje die Q van paladin op lvl 20 he kan ik die in mn 1tje halen op lvl 23 want anders moek vanavond ff wachten op mn vrienden.

Groetjes mark

P.s. de reden dat ik dit vraag is omdat ik nog een beetje moet leren omgaan met de paladin.
1 woord: proberen 8)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja je heb gelijk ik probeer het gewoon als ik dood ga boeie, maar vind het wel raar dat ik die Q eerst krijg bij die gast in cathedral en vervolgens niet haal, moet ik ineens naar die vrouw sla ik stukje over dan magoed zal wel goed zijn :D.

Groetjes mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:28:
naja je heb gelijk ik probeer het gewoon als ik dood ga boeie, maar vind het wel raar dat ik die Q eerst krijg bij die gast in cathedral en vervolgens niet haal, moet ik ineens naar die vrouw sla ik stukje over dan magoed zal wel goed zijn :D.

Groetjes mark
Het zijn 2 quests, voor de eerste moet je die vrouw opzoeken en met haar praten, hier lever je de eerste quest in en krijg je de 2e, het beschermen van deze vrouw. Moet wel lukken op lvl 23, zorg wel dat je wat health postions ofzo op voorrraad hebt, en ff eten en drinken tussen de golven defias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

sebasgrif schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:33:
[...]

Het zijn 2 quests, voor de eerste moet je die vrouw opzoeken en met haar praten, hier lever je de eerste quest in en krijg je de 2e, het beschermen van deze vrouw. Moet wel lukken op lvl 23, zorg wel dat je wat health postions ofzo op voorrraad hebt, en ff eten en drinken tussen de golven defias.
Gewoon die vrouw healen en haar laten vechten ;)

En als je goeie gear hebt, lukt het makkelijk op dat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
OMG een world's first op m'n server!

http://forums-en.wow-euro...20059&p=1&tmp=1#post20059

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:27:
[...]

Wij ook vanavond op 10% gekregen bij toeval, maar verder down krijgen we hem niet. En op al die gedownloade videos ziet het er zo makkelijk uit :(
Zo 'toevallig' is dat niet, we zitten namelijk beide in hetzelfde guild :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Denko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:00:
[...]

ja, ok maar waar moet ik het dan op beoordelen, ik vind dat mijn aandeel in zo'n BG groot is maar daar krijg ik geen waardering op ;)
Je aandeel cq. wat je er zelf op wint is je honor :)
500 killing blows in 1 BG != meeste honor, terwijl je honor toch het zwaarste telt (die telt mee voor je rank)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

de personen die ik ken die horde spelen hebben en gloeiende hekel aan paladins.. waarom? Omdat:

- ze healen
- ze shielden
- ze bijna niet kapot te krijgen zijn
Welnee, de enige reden dat ik er een hekel aan heb is omdat veel Pallie botweg irritant doen. (dus shielden en dan gaan zitten, lachen ect.)
Een Pally heeft gewoon veel te veel tijd om dingen te doen, want als alles fout gaat kan hij shielden en heeft hij 12 seconden om iets te doen.
Een pally maak je ook niet kapot, die negeer je gewoon en 1 of 2x fearen en hij is dood.
ImdaMned schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:00:
[...]

Laat ik pallies en warrior nu tot de easy kills vinden, waarvan de pallie het makkelijkst is.

ben zelf frost mage en dan stelt zo'n pallie weinig voor, gewoon uit de buurt blijven. warriors zijn lastig omdat ze met een charge toch bijna altijd een MS kunnen meppen. en met die rage die ze krijgen van m'n frost bolts is dat gewoon niet grappig.
Ik heb met pally ook niet zo heel veel moeite, ik gebruik gewoon niet zoveel mana om ze te damagen en stuur een felhunter of scubbie op ze af, veel succes met casten ;)
Bij warriors zijn voor mij als warlock minder moeilijk, want ik heb meerdere dingen om te disorienten, scubbie, fear, deathcoil. Daarnaast kan een warrior niet disspellen, dus blijf ik zelfs rennend max damage doen... Geen probleem voor mij dus

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, die mount had ik in Searing Gorge ergens in de Slag Pit al als drop gehad. 8)
/e zoekt screenie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:51:
[...]

Welnee, de enige reden dat ik er een hekel aan heb is omdat veel Pallie botweg irritant doen. (dus shielden en dan gaan zitten, lachen ect.)
Een Pally heeft gewoon veel te veel tijd om dingen te doen, want als alles fout gaat kan hij shielden en heeft hij 12 seconden om iets te doen.
Een pally maak je ook niet kapot, die negeer je gewoon en 1 of 2x fearen en hij is dood.
Raar, mijn fear doet geen damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:54:
[...]

De mijne wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Het zijn 2 quests, voor de eerste moet je die vrouw opzoeken en met haar praten, hier lever je de eerste quest in en krijg je de 2e, het beschermen van deze vrouw. Moet wel lukken op lvl 23, zorg wel dat je wat health postions ofzo op voorrraad hebt, en ff eten en drinken tussen de golven defias.
[quote]

Die 1e Q had ik dus moest die vrouw zoeken maar ging dood tijdens het vechten met die mobs wat moet ik nu doen, want duthorial rall geeft em niet meer nu zei iemand anders zoek die vrouw weer op en je kan verder gaan is dit zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:54:
[...]

Als ik dit nog moet uitleggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 1e Q had ik dus moest die vrouw zoeken maar ging dood tijdens het vechten met die mobs wat moet ik nu doen, want duthorial rall geeft em niet meer nu zei iemand anders zoek die vrouw weer op en je kan verder gaan is dit zo ?
Duurt volgens mij even voordat ze "respawned". Voor zover ik me herinner is ze PvP enabled en sommige Horde hebben er de grootse lol in om Pallies met deze quest te pesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:00:
[...]

Mwa het grootste aantal killing blows betekent meestal ook een groot aantal HK's, andersom hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn.

Ik zou niet weten waar ze anders op moeten sorteren. Je krijgt ook HK's als healer zonder bijdrage (qua damage) te leveren, dus dat geeft een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:03:
[...]

Als ik dit nog moet uitleggen....
jajajaja doen doen doen :P

ik leg het hem wel uit :P

Fear + dot = dood ^^

offtopic:
ps Wolvie je bent zelf een mietje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:26:
[...]

Dan heb ik stevige last van lag. Ik CS een pally, 2 seconden later staat ie doodleuk te shieldhealen. Dan denk ik dus 'wtf?'

Maar idd, mogelijkheid tot shield dispellen is ook goed. Ze mogen van mij ook wel wat meer verschil aan brengen in de looks van de verschillende schilden, zodat je weet waar je wel doorheen kan prikken en waar niet. Dat is bij mage ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:20:
[...]

Dan heb ik stevige last van lag. Ik CS een pally, 2 seconden later staat ie doodleuk te shieldhealen. Dan denk ik dus 'wtf?'

Maar idd, mogelijkheid tot shield dispellen is ook goed. Ze mogen van mij ook wel wat meer verschil aan brengen in de looks van de verschillende schilden, zodat je weet waar je wel doorheen kan prikken en waar niet. Dat is bij mage ook zo.
bubble = niet purgable
tintel = wel purgable

zo onthou ik het altijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Paladins kunnen erg irritant zijn ja,.. maar imo, hbben ze echt geen tijd teveel :/
hun werk is best veel in instances en heel divers..maarja..er zijn zoveel die het ook niet doen ;-)

pets zijn altijd irritant ja, zeker die felhound.

Maarja..1.9 heb ik weer mn build ervoor =) en manadrain me maar, maar mijn dps komt niet meer daarvandaan ^^

btw..truuk tegen warlocks is altid een bubble doen na een paar heals,... en fire of shadow aura.

het moooiste is als mensen nu wegrennen.. gooi er ff een hamer achteraan, klaar =)

[ Voor 12% gewijzigd door gitaarwerk op 06-12-2005 13:31 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:10:
[...]

jajajaja doen doen doen :P

ik leg het hem wel uit :P

Fear + dot = dood ^^

offtopic:
ps Wolvie je bent zelf een mietje :P
Heel goed Bokmans

Learn to play your class heet dat.

Het valt me sowieso op dat er veel mensen zijn die absoluut niet weten wat ze tegen bepaalde classes moeten doen. Zo zie ik met PvP dat in een groep van 5 tegen 5 men eerst een pally aanvalt (niets mis mee) die bubbled en dat men 12 seconden lang op de bubble blijven slaan (HOE F**K**G DOM KAN JE ZIJN) ipv te switchen naar andere targets en na 12 seconden de pally op zijn lazer te geven. En dat zijn hoofdzakelijk de mensen die altijd om "invite to raid" blijven zeuren, leaven in een game en gewoon niet snappen hoe het werk en vervolgens wel de grootste mond hebben, ect...

offtopic:
Nee, jij! Lelijk langharig stinkend gedrocht

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:35:
[...]

Heel goed Bokmans

offtopic:
Lelijk langharig stinkend gedrocht
heb nu ook een lock :) nog 1 lvl en ik heb Siphon Life

lock is leuk, twijfel nog of ik hem leuker vind dat me mage (mis het portallen en zit nonstop op me blink toets te rammen :P )

heb vorige week me eerste elite gesolo'd (chainfear dot) echt te easy gewoon :D maar even snel verder levellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gitaarwerk schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:25:
Paladins kunnen erg irritant zijn ja,.. maar imo, hbben ze echt geen tijd teveel :/
hun werk is best veel in instances en heel divers..maarja..er zijn zoveel die het ook niet doen ;-)

Maarja..1.9 heb ik weer mn build ervoor =) en manadrain me maar, maar mijn dps komt niet meer daarvandaan ^^

btw..truuk tegen warlocks is altid een bubble doen na een paar heals,... en fire of shadow aura.

het moooiste is als mensen nu wegrennen.. gooi er ff een hamer achteraan, klaar =)
Heb ik als alliance lock dan weer geen last van :p

Shamans zijn wel makkelijker neer te krijgen dan ik initieel heb gedacht. Shamans lijken wel te triggeren, komt hun hp onder de 20%, dan proberen ze echt al-tijd met ghostwolf weg te rennen, echt altijd. In tanaris kreeg ik de jump op een gelijkgelevelde shaman, en die zat binnen luttele seconden al op half hp. Die dots tikken flink aan, dus healen heeft dan al geen zin meer, je leven word er sneller uitgezogen dan je terug kan healen. Dus gaan ze maar rennen. Gooi er nog 2 nieuwe instadots achteraan en klaar is kees.

Wat ik vaak doe is death coil offensief gebruiken. Eerste coil, dan gelijk fear casten, zodat je ruim de tijd hebt al je dot's eraf te gooien. Zodra ze allemaal aanwezig zijn, gewoon wanden. Waarom mana verspillen als het niet nodig is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Hehe, ik ken het. Zat toen ik eergisteren met Ele speelde ook al te vaak op m'n SW: Pain toets te rammen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

shield is nooit couterspellable of zoiets...
enige wat niet werkt met een bubble is de vael bom :)

btw.. ik resist redelijk vaak deathcoil, maar die is idd erg hard ja.

[ Voor 28% gewijzigd door gitaarwerk op 06-12-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:25:

Ik zie de truc niet tegen de warlocks. Als een warlock goed speelt is de pally binnen 2 seconden meer als de helft van zijn balk kwijt en aangezien dit bij meestal altijd de laatste helft is...
1 v 1 heb je misschien gelijk, maar in battle zijn pally MAJOR easy voor een beetje warlock. Ik zet een paar dots, maar doe geen major damage misschien een bolt om te dispellen en wachten op de bubble. De bubble betekent dat hij of gaat rennen of dat hij healt en verder gaat met vechten.
Bubble weg, dot, dot, dot, fear (deathcoil) shadowbolt, conflag, shadowburn, dag pally
En meestal lukt dit me ook 1 vs 1 voordat de bubble er is in combinatie met deamon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gitaarwerk schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:48:
shield is nooit couterspellable of zoiets...
enige wat niet werkt met een bubble is de vael bom :)

btw.. ik resist redelijk vaak deathcoil, maar die is idd erg hard ja.
Surpression - Reduces the chance your enemy's have to resist your affliction spells with 10%.

Ik weet niet hoeveel normaal is, maar ik krijg zo goed als nooit resist op mijn affliction spells. Destruction wél, heb bv al 2 keer een Soulfire resist gehad op een mob met CotElements -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:39:
[...]

heb nu ook een lock :) nog 1 lvl en ik heb Siphon Life

lock is leuk, twijfel nog of ik hem leuker vind dat me mage (mis het portallen en zit nonstop op me blink toets te rammen :P )

heb vorige week me eerste elite gesolo'd (chainfear dot) echt te easy gewoon :D maar even snel verder levellen ^^
Wat voor build heb je dan?? Ik heb helemaal geen siphon life, ik heb nightfall/ conflag met full reach
De overweging met de warlock is of veel base damage of minder damage en langer leven.
Mijn keuze is veel base damage omdat als ik voldoende damage doe ik niet zoveel moeite hoef te doen om in leven te blijven omdat ze gewoon eerder dood zijn.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:46:
[...]

Heb ik als alliance lock dan weer geen last van :p

Shamans zijn wel makkelijker neer te krijgen dan ik initieel heb gedacht. Shamans lijken wel te triggeren, komt hun hp onder de 20%, dan proberen ze echt al-tijd met ghostwolf weg te rennen, echt altijd. In tanaris kreeg ik de jump op een gelijkgelevelde shaman, en die zat binnen luttele seconden al op half hp. Die dots tikken flink aan, dus healen heeft dan al geen zin meer, je leven word er sneller uitgezogen dan je terug kan healen. Dus gaan ze maar rennen. Gooi er nog 2 nieuwe instadots achteraan en klaar is kees.

Wat ik vaak doe is death coil offensief gebruiken. Eerste coil, dan gelijk fear casten, zodat je ruim de tijd hebt al je dot's eraf te gooien. Zodra ze allemaal aanwezig zijn, gewoon wanden. Waarom mana verspillen als het niet nodig is O+
Nog geen lvl 60 zeker? Ik gebruik mijn wand ECHT nooit en een shaman heeft voldoende dingen om je het leven aardig zuur te maken op lvl 60

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
[...]

Ik haat paladins! Ik haat ze als ik ze met me rogue (lvl 53) tegenkom en als ik ze met me hunter (lvl 31) tegenkom. Ze zijn niet kapot te krijgen.

Maar in WSG probeer ik ze wel altijd als eerst te pakken, zelden met succes. (maar dat maakt het alleen maar een mooiere prestatie als het lukt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:55:
[...]

Wat voor build heb je dan?? Ik heb helemaal geen siphon life, ik heb nightfall/ conflag met full reach
De overweging met de warlock is of veel base damage of minder damage en langer leven.
Mijn keuze is veel base damage omdat als ik voldoende damage doe ik niet zoveel moeite hoef te doen om in leven te blijven omdat ze gewoon eerder dood zijn.
ben nog aan het levellen he :) dus ik gebruik om te levellen/grinden eerst deze build (ook in deze volgorde)

Affliction (eerste 31 points)
Improved Corruption 5/5
Improved Life Tap 2/2
Improved Drain Life 3/5
Amplify Curse 1/1
Fel Concentration 4/5
Nightfall 2/2
Fel Concentration 5/5
Improved Drain Life 5/5
Siphon Life 1/1
Curse of Exhaustion 1/1
Improved Curse of Exhaustion 3/4
Shadow Mastery 5/5
Dark Pact 1/1

Demonology (overige 20 pts)
Demonic Embrace 5/5
Fel Intellect 5/5
Improved Succubus 3/3
Improved Healthstone 2/2
Unholy Power 5/5

Siphon life is dus de volgende point die ik kan gebruiken

ik grind met me succy,

Succy erop
dots erop
wanden
lifedrain/mana drain)
shadowbold indien nightfall procced

klaar

Gisteren op me shaman een Onyxia hide bagpack gewonnen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
don't hate mate =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:27:
Waar kan ik boeken kopen voor WoW. Zoals de Strategy Guide en Atlas?

Uiteraard op bol.com maar zijn er nog andere sites?
American Book Centre, daar zag ik ze een tijdje geleden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:55:
[...]

[...]

Nog geen lvl 60 zeker? Ik gebruik mijn wand ECHT nooit en een shaman heeft voldoende dingen om je het leven aardig zuur te maken op lvl 60
Klopt helemaal, shamans zijn Imo voor alle klassen wel het lastigst om tegen te vechten. Echter, ik denk dat je die vluchtreflex moet triggeren. Als je ontzettend snel damage kan doen, krijgt hij al gauw het idee dat vechten geen zin heeft en probeert te rennen. Open dus met alles wat je hebt, gooi gelijk al je dots (heb er 4 momenteel, waarvan 3 instacast) je deathcoil, fear en nog een shadowbolt als het even kan. Misschien zelfs een soulfire. Dan zit hij al gauw onder de 50% en zal uit paniek of willen healen, óf wegrennen. Beiden is geen optie, de heal weegt niet op tegen de dots en wegrennen is alleen uitstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
pluisman schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:59:
[...]

Ik haat paladins! Ik haat ze als ik ze met me rogue (lvl 53) tegenkom en als ik ze met me hunter (lvl 31) tegenkom. Ze zijn niet kapot te krijgen.

Maar in WSG probeer ik ze wel altijd als eerst te pakken, zelden met succes. (maar dat maakt het alleen maar een mooiere prestatie als het lukt!)
Pluisman ? das geinig, een mede guildy hier :-)

doe de groetjes aan jesba :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb van 't weekend ff een Undead Warlock gestart op Defias, en heb toch weer ontdekt dat dat ook wel een leuke class is. Ik denk er nu over met m'n warlock als side-projectje verder te gaan (af en toe een andere class spelen voorkomt burnout).

Nu is alleen de vraag of ik met m'n lock op AD verder ga (level 12 ofzo), of opnieuw begin op Defias. Hoe goed is een Affliction lock in PvP? Wil liever geen te gankbare class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:22:
Ik heb van 't weekend ff een Undead Warlock gestart op Defias, en heb toch weer ontdekt dat dat ook wel een leuke class is. Ik denk er nu over met m'n warlock als side-projectje verder te gaan (af en toe een andere class spelen voorkomt burnout).

Nu is alleen de vraag of ik met m'n lock op AD verder ga (level 12 ofzo), of opnieuw begin op Defias. Hoe goed is een Affliction lock in PvP? Wil liever geen te gankbare class.
(full) Affliction Locks zijn gimped in PvP door Decursive...

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 06-12-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15-09 15:32
pluisman schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:59:
[...]

ik haat shamans.. ik heb een warrior (60) priest (51) en een mage (30) en ik pvp beetje met mn mage. mijn mage krijgt een warrior _meestal_ wel neer. zolang hij niet uit freeze komt enzo.. priests hebben irritante dots, maar shammies kan ik echt nooooit aan.. sterke attacks, travelform, de hele mikmak. tis een versterkte dr00d die ik ook al niet aankan.. ik heb een firebuild mage maar je attacks worden continu onderbroken.. tis om te janken.. warrior kan ook weinig aanrichten op range.. dus tegen een caster is het klaar.. rogue is goed te doen afaik.. NREF SHAMMIES :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:13:
[...]

Klopt helemaal, shamans zijn Imo voor alle klassen wel het lastigst om tegen te vechten. Echter, ik denk dat je die vluchtreflex moet triggeren. Als je ontzettend snel damage kan doen, krijgt hij al gauw het idee dat vechten geen zin heeft en probeert te rennen. Open dus met alles wat je hebt, gooi gelijk al je dots (heb er 4 momenteel, waarvan 3 instacast) je deathcoil, fear en nog een shadowbolt als het even kan. Misschien zelfs een soulfire. Dan zit hij al gauw onder de 50% en zal uit paniek of willen healen, óf wegrennen. Beiden is geen optie, de heal weegt niet op tegen de dots en wegrennen is alleen uitstel.
*gooi al je dots en damage*
3 instacast == 1.4sec cd per stuk (global cooldown) == 4.2 seconden
1 non-instant == 2sec cast
deathcoil instant == 1.4 sec cd
fear == 2sec cast
shadowbolt == 3sec cast (zonder talents) of 2.5sec (met talents)
soulfire (proest) == 6 sec cast
totaal := 18.6 seconden als je zeer snelle vingers hebt

En jij denkt dat een shaman hier bang van wordt? Dattie op ze dooie gemakkie 18 seconden gaat zitten wachten tot jij alles hebt gecast? :)
Ik denk datt na de eerste 2 dots een purge op zichzelf mikt en jouw warlock aars even heel de BG door wtfpwnd :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
On_E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:29:
[...]

Affliction Locks zijn gimped in PvP door Decursive...
True, maar in de wat lagere lvls kom je bijna nooit mensen tegen in de chaos van een bg decursive of zelfs een cleane/mage-decurse-spell/etc gebruiken. Locks zijn in mass pvp altijd wel vrij gankbaar, maar als je het goed doet heb je tegen de tijd dat je doodbent al zoveel damage gedaan dat het een loopje vanaf de graveyard waard is. Ik heb zelf een lvl 34 lock(deze), is op lvl 28 sergeant geworden en is dat nog steeds. Heb vrij veel kills maar ook veel deaths, komt ook doordat alliance nog steeds niet weet wat goed samenwerken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:33:
[...]

fear == 2sec cast

En jij denkt dat een shaman hier bang van wordt? Dattie op ze dooie gemakkie 18 seconden gaat zitten wachten tot jij alles hebt gecast? :)
Ik denk datt na de eerste 2 dots een purge op zichzelf mikt en jouw warlock aars even heel de BG door wtfpwnd :)
Ik doe het om deze reden dus ook niet op de manier zoals hierboven staat.
Ik doe eerst deathcoil en laat mijn succy hem seducen. CoE erop, en een soulfire. Daarna zo snel mogelijk fearen en alle dots erop. Om het af te maken nog een shadowbolt/shadowburn. Misschien dat ie wat totems neergeplant heeft terwijl ik fear aan het casten was maar die mol ik terwijl ie rondrent met fear wel ff gauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

fear == 2sec cast

wij kunnen onzelf niet purgen :'(

tegen een lock leg ik het meestal af omdat ik resto-gimped ben
toen ik nog enhencement/resto was won ik meestal

maar ik pvp niet meer met me shaman, daar heb ik me mage voor en straks me lock

btw toen tremor nog bugged was, had een lock het nakijken }> geen dots die landen, alles absorbed, fear absorbed, dik hard slaan met een 2 hander en vol los met je shocks en en NS lightingbolts :P

maar ja, vroegah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe pakken de mensen hier Vael aan? en dan vooral groupsetup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

fear == 2sec cast

Ik speel geen BG waarbij men je al van ver ziet aankomen ;)

De laatste shaman die ik tegenkwam viel mij aan, in Tanaris, 1 level onder de mijne. Hij begon met melee, waarop ik een Deathcoil gebruikte, daarna direct een Dot en een Fear, en daarna de rest van de dot's. Toen een shadowbolt (critte voor ongeveer 550) en afgemaakt met mijn wand, 44 dps. Ook deze probeerde weer weg te rennen op ongeveer 20%, richting de guards bij Gadgetzan, maar viel dood neer nog voor dat hij buiten mijn casting bereik kwam. De dot's waren toen goed voor ongeveer 1600 damage, plus de 550 van de shadowbolt, 325 van de Coil, de dps van mijn pet (succy) en mijn wand. Voor een level 47 shaman lijkt me dat wel ongeveer te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:02

BrZ

Hmm, gisteren dropte een Doom's Edge in BWL van wat trash mobs, leuke offhand dus ik nam 'm. uurtje later dropt een Chromatically Tempered Sword van Chromaggus... Heej, das een nog leukere offhand :+

Niet iedereen was hier echter even blij mee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BrZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:52:
Hmm, gisteren dropte een Doom's Edge in BWL van wat trash mobs, leuke offhand dus ik nam 'm. uurtje later dropt een Chromatically Tempered Sword van Chromaggus... Heej, das een nog leukere offhand :+

ach ja, dkp ftw :)

gisteren hadden we ook een warrior die genoeg dkp had om 3 dingen te winnen :D (tevens omdat de warriors die meer hadden, het spul niet nodig hadden though :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014
BrZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:52:

Ninja Alert! :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:29:
(full) Affliction Locks zijn gimped in PvP door Decursive...
Ah, was is dan een goeie optie? SM/Ruin? Begreep dat dat een beetje de standaard build is? En voor PvE, wat zijn daar de gan(k)bare builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:55:
[...]

gisteren hadden we ook een warrior die genoeg dkp had om 3 dingen te winnen :D (tevens omdat de warriors die meer hadden, het spul niet nodig hadden though :P )
DKP werkt wel alleen als je een instance doet waar iedereen er altijd bij is en je de instance ook 'beheerst'. Wij hebben nu het probleem dat gedurende de week MC runs veeeeel beter gaan dan in het weekend. (we zitten nog in de ontdekkende fase) Doordeweeks halen alle deelnemers gemiddeld 50 dkp voor een run van 4 uur. (ongeveer de helft van de bosses) terwijl in het weekend de deelnemers blij zijn met 13 dkp van 3 drops of zo. Nu zitten we dus in een beetje een vicieuze cirkel waarbij de mensen doordeweeks veel betere stuff al hebben dan de mensen in het weekend. Daarbij komt nog kijken dat mensen die doordeweeks runnen ook in het weekend runnen en daar dus meteen ook alle loot meenemen omdat zij het hoogste op de dkp list staan. Vooralsnog bij ons dus een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:19:
[...]

DKP werkt wel alleen als je een instance doet waar iedereen er altijd bij is en je de instance ook 'beheerst'. Wij hebben nu het probleem dat gedurende de week MC runs veeeeel beter gaan dan in het weekend. (we zitten nog in de ontdekkende fase) Doordeweeks halen alle deelnemers gemiddeld 50 dkp voor een run van 4 uur. (ongeveer de helft van de bosses) terwijl in het weekend de deelnemers blij zijn met 13 dkp van 3 drops of zo. Nu zitten we dus in een beetje een vicieuze cirkel waarbij de mensen doordeweeks veel betere stuff al hebben dan de mensen in het weekend. Daarbij komt nog kijken dat mensen die doordeweeks runnen ook in het weekend runnen en daar dus meteen ook alle loot meenemen omdat zij het hoogste op de dkp list staan. Vooralsnog bij ons dus een beetje vreemd.
welk systeem hebben jullie?

wij zijn nu over op NDKP wel wennen nog, maar iig kan je alleen dkp krijgen als er ook daadwerkelijk loot dropt

voordeel is wel dat die andere mensen hun spul goedkoper kunnen krijgen (als je geen fixed price hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:14:
[...]

Ah, was is dan een goeie optie? SM/Ruin? Begreep dat dat een beetje de standaard build is? En voor PvE, wat zijn daar de gan(k)bare builds?
Voor PvE is full affliction helemaal de bom. Zeker met Darkpact, een gratis skill die mana van je pet aftapt en aan jouw mana toevoegt. Vooral de imp (je instance pet, want stamina buff) heeft megaveel mana + een enorme regen, 150mana/tick, waardoor je dus elke tick *darkpact* kan casten. Ik kan sneller regennen met DP dan door te drinken, en vooral, ik kan het ook in combat :9

Omdat je imp meestal phaseshifted blijft in combat kan hij niet doodgaan, en heeft in mijn geval altijd 1300 free mana voor me klaarstaan. Met 1.4 sec global cooldown op DP staat de volgende 150 mana meestal al klaar.

Als je voor PvP gaat is SM/Ruin of Demonology/Ruin wel vatbaar, maar vanaf patch 1.9 is het niet meer mogelijk om onder de 0 resistance te vallen, dus de Curse of Elements en Curse of Shadows zullen voor minder hoge Conflag/SB crits zorgen. Als tegenhanger zal die curse de overall dmg voor die type of magic wel met 10% verhogen.

[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-12-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:19:
[...]

Rouleren he, dat is de enigste oplossing om unbalances in DKP rankings weg te nemen.

Als de mensen in het weekend niet door de weeks kunnen, dan vrees ik weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:55:
[...]

Als ik met mijn huidige char naar MC ga (is nog level 43), ga ik al mijn DKP opsparen voor leuke PVP Warrior items. Might armor hoef ik niet, ben niet geinterreseerd in tank gear. Mijn vorige warrior was helemaal tanking, prot spec, defence armor maar eigenlijk vond ik het helemaal niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:24:
[...]
Rouleren he, dat is de enigste oplossing om unbalances in DKP rankings weg te nemen.

Als de mensen in het weekend niet door de weeks kunnen, dan vrees ik weinig goeds.
Tja dat zei ik ook, maar men wil vooralsnog niet luisteren. Het is nu van: Man hou op hier hebben we al veel te veel over gediscussieerd. Tja misschien is het wel nodig dan...

We gebruiken overigens zero sum dkp systeem.
Kaap schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:28:
[...]
Als ik met mijn huidige char naar MC ga (is nog level 43), ga ik al mijn DKP opsparen voor leuke PVP Warrior items. Might armor hoef ik niet, ben niet geinterreseerd in tank gear. Mijn vorige warrior was helemaal tanking, prot spec, defence armor maar eigenlijk vond ik het helemaal niet leuk.
Waarom ga je niet gewoon pvpen dan? Als je pvpen toch leuk vind, is het farmen van kills voor de pvp armor ook niet erg om te doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Kaap schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:28:
[...]
LOL, dat zou ik wel willen zien...een lvl 43 in MC.Wij hadden laatst een lvl58 priest mee maar die moest heel erg op zijn stappen passen.
1 keer liep ie net buiten de rest van de group en pullde 2 giants terwijl we er al 2 aan het killen waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Hooli-gan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:58:
[...]

LOL, dat zou ik wel willen zien...een lvl 43 in MC.Wij hadden laatst een lvl58 priest mee maar die moest heel erg op zijn stappen passen.
1 keer liep ie net buiten de rest van de group en pullde 2 giants terwijl we er al 2 aan het killen waren :P
FF goed lezen en goed interperteren..
Lijkt me dat Kaap heus wel weet dat je minstens 58/59 moet zijn voor MC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes een klein vraagje: Welke klasse is het makkelijkste om in je eentje tot level 60 te spelen? Meestal heb ik te weinig tijd om die grote instances te doen in een party... dus ben ik enkel op mezelf aangewezen...
Als het spel pas uit kwam heb ik met een warrior tot lvl 28 gespeeld... maar daar zat ik een beetje vast omdat ik nooit een goeie party vond om de WC's te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:14:
[...]

Om te levellen Affliction t/m Dark Pact en Demonology met iig Dem. Embrace.

Tot level 42 ben je nou eenmaal simpel gankbaar, daarna door Death Coil niet meer.

Op lvl 60 kun je respeccen naar een hele rits builds, en dan ligt het er maar net aan waar je voor gaat.

(en inderdaad dat full affliction locks gimped zijn in PvP ging over group PvP/Battlegrounds)
Wij hebben een lvl 57 Druid meegenomen, en alles gecleared t/m Domo afgelopen zondag :)

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 06-12-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:13:
Eventjes een klein vraagje: Welke klasse is het makkelijkste om in je eentje tot level 60 te spelen? Meestal heb ik te weinig tijd om die grote instances te doen in een party... dus ben ik enkel op mezelf aangewezen...
Als het spel pas uit kwam heb ik met een warrior tot lvl 28 gespeeld... maar daar zat ik een beetje vast omdat ik nooit een goeie party vond om de WC's te spelen.
Rogue. Word relatief weinig gegankt itt ander classes, en kan over het algemeen het snelste killen.

Is echter wel weer de meest kutte class om een party mee te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:13:
opzich kan je met iedere class 60 worden tis alleen wel saai hoor instances zijn juist zo leuk.
Als je makkelijk parties wil vinden moet je healer (druid/priest) of warlock worden daar zijn er over het algemeen weinig van.
Ik denk zelf dat hunter 1 van de beste/snelste classes is 60 te worden maar doe gewoon wat je leuk vind.
En goeie parties vind je natuurlijk in een goeie guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:14:
Om te levellen Affliction t/m Dark Pact en Demonology met iig Dem. Embrace.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:24:
Voor PvE is full affliction helemaal de bom.
Ok, thanks beiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hunter is het snelste en ook het leukste voor solo pve denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
als ik mijn ideale 5 man party opstel, zit er standaard een rogue in..

priest, pala, warrior, mage, rogue..

een hunter heb ik zo een pesthekel aan. die krengen kunnen niets goed (nee, dit is mijn mening, laat dat de mijne zijn!!) dat die krengen me 9 van de 10 keer slopen in pvp is puur het feit dat ze met zn 2en zijn. daarom vind ik hunters een beetje een mietjes class.. zo van. ik kan je niet aan in mn eentje, dus pak ik je met 2 man..

een mage kan sheepen, een rogue kan sappen.. en wat kan een hunter.. irritant pullen met zn pet en andere ongein.. maar goed. dit is mijn mening.. ben ook NOOIT van plan om een f*cking hunter te rollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:58:
een mage kan sheepen, een rogue kan sappen.. en wat kan een hunter.. irritant pullen met zn pet en andere ongein.. maar goed. dit is mijn mening.. ben ook NOOIT van plan om een f*cking hunter te rollen..
Jezus...

Hunter in end-game instances = 26 second CC, offtank & aggro-free DPS. Niet bepaald nutteloos. Je komt over als een n00b die een paar keer te vaak van een BM Hunter verloren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:03:
[...]

Jezus...

Je komt over als een n00b die een paar keer te vaak van een BM Hunter verloren heeft.
Wou ik net zeggen. Maar het is zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee even een vraagje: wie is de leider van de Royal dutch elite's op Al Akir? Groetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
nooit van gehoord, en nog nooit een tegen gekomen (heb een addon die mensen opslaat :p)
misschien zelf vragen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:58:
als ik mijn ideale 5 man party opstel, zit er standaard een rogue in..

priest, pala, warrior, mage, rogue..

een hunter heb ik zo een pesthekel aan. die krengen kunnen niets goed (nee, dit is mijn mening, laat dat de mijne zijn!!) dat die krengen me 9 van de 10 keer slopen in pvp is puur het feit dat ze met zn 2en zijn. daarom vind ik hunters een beetje een mietjes class.. zo van. ik kan je niet aan in mn eentje, dus pak ik je met 2 man..

Pff, jouw mening hoor maaruh, t'is wel een forum... dus:
- alleen n00b-hunters pullen extra mobs met pet, het is een wandelende healthbar met taunt die als zodanig gebruikt kan worden. In PvE heeft de hunter dus effectief zijn eigen hp + die van de pet en ja, dit valt heel goed te managen.
- Bekijk de dmg-stats eens op de MC-bosses ;), deze uberleetdmg doen ze ook nog eens zonder aggro te hoeven trekken (FD anyone?).
- Freezing trap? Mits goed gebruikt even effectief als sap/sheep, en niet random, gewoon 20 seconden (26 met talents erin).
- Van het die-mietjes-zijn-altijd-met-2 verhaal begrijp ik niet helemaal waarom dat alleen zou gelden voor hunters, die redden zich prima alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 14-09 18:54
Ik denk dat ie de pet bedoeld. Heb ooit een hunter op de test server gemaakt en daar is me de volgende opgevallen, de pet doet best veel damage vergeleken de rest.

De oorzaak hiervan denk ik is dat je de pet op een doel laat afgaan en hij die constant blijft aanvallen en de hunter eigenlijk geen tijd heeft om damage te doen. Dit doordat de hunter steeds aangevallen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

paladin/warrior
mage
rogue
priest/druid
warlock/hunter

hunters zijn vet fijn. doen perfect damage, en ERG handig.

ligt er maar net aan hoe en wat je gaat doen..

ik ben meestal in diremaul met 2 mages en 2 priests en ik.. super combinatie

[ Voor 36% gewijzigd door gitaarwerk op 06-12-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
RaseriaN schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:06:
[...]

FF goed lezen en goed interperteren..
Duh...wiseguy...

Je dacht toch ook niet dat mijn post serieus was huh :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:38:
[...]

Pff, jouw mening hoor maaruh, t'is wel een forum... dus:
- alleen n00b-hunters pullen extra mobs met pet, het is een wandelende healthbar met taunt die als zodanig gebruikt kan worden. In PvE heeft de hunter dus effectief zijn eigen hp + die van de pet en ja, dit valt heel goed te managen.
- Bekijk de dmg-stats eens op de MC-bosses ;), deze uberleetdmg doen ze ook nog eens zonder aggro te hoeven trekken (FD anyone?).
- Freezing trap? Mits goed gebruikt even effectief als sap/sheep, en niet random, gewoon 20 seconden (26 met talents erin).
- Van het die-mietjes-zijn-altijd-met-2 verhaal begrijp ik niet helemaal waarom dat alleen zou gelden voor hunters, die redden zich prima alleen.
pre-MC zuigen de hunters dan blijkbaar, want ik sta soms met mn tank 60 in scholo boven 2 hunters.. met mn 1H zwaard en schildje.. als ENIGE tank... leg dat eens uit.. en tja.. nog nooit in MC geweest. wil wel, nog geen goede guild ervoor gevonden..

/edit kan wel een screenie posten om te laten zien..

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 06-12-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Warrior
Paladin
Priest
Druid
Mage / Lock

Altijd een extra healer als het lastig wordt en een tweede tank als er mobs op de casters af gaan. Druid kan perfect switchen tussen healing en tanken mocht het nodig zijn. Mage heeft heerlijke AoE terwijl een Lock het voordeel van SS heeft. Twee ressers (druid en locks niet meegerekend ivm cooldown) en een lekkere balans tussen melee, casters en healers.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.