Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.436 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:23:
[...]Als je moeite hebt met de Baron skellies, dan moet je dat Holy water eens gebruiken ipv het te bewaren voor de quest. Grote range, instant cast en 500 damage op alle skellies. Dat water dropt daar niet voor niets. Heel handig voor als je Baron met zijn vijven moet doen, maar ook erg effectief voor minder goed georganiseerde groepen.
Thnx voor de tip. Jij hebt het al vaker gedaan, da's duidelijk, voor mij was 't de eerste keer, dus wat voor jou voor vanzelfsprekend is, is voor mij nog nieuw ;). Ik kan me niet herinneren dat er water dropte btw, is dat iets wat dropt in de hele instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:00:
Thnx voor de tip. Jij hebt het al vaker gedaan, da's duidelijk, voor mij was 't de eerste keer, dus wat voor jou voor vanzelfsprekend is, is voor mij nog nieuw ;). Ik kan me niet herinneren dat er water dropte btw, is dat iets wat dropt in de hele instance?
Spul zit in die crates die je overal ziet staan.

Van 't weekend trouwens een DM North run gedaan, en verdomme NET de Koning niet gehaald. We deden er al veel te lang over omdat we een behoorlijk crappy Warrior hadden, paar wipes, en toen we weer op de honden voor de king wipeten moeten ik en de rogue weg (was al een half uur te laat). Balen :(

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 05-12-2005 12:10 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Hydra schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:06:
[...]

Spul zit in die crates die je overal ziet staan.
let alleen op, dat 80% van die crates nepperds zijn, die openbreken, waaruit irritante ratten komen die je slopen.. let wel ff op of je party het wel tof vind als je ze opent.. ik zie het een beetje als ninjalooten als je alles eruit plukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

How to play a druid.
http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-druid-en&t=89687

Het is een grappig stukje maar wel moeilijk te lezen.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
BootVluchteling schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:11:
[...]

let alleen op, dat 80% van die crates nepperds zijn, die openbreken, waaruit irritante ratten komen die je slopen.. let wel ff op of je party het wel tof vind als je ze opent.. ik zie het een beetje als ninjalooten als je alles eruit plukt..
Als je alliance bent, kan je een dwarf vragen of hij zn treasure tracker aan zet. Ziet hij de goede crates op zn map verschijnen. Wel idd ff afspraken maken, of er voor rollen. Holy water is ook voor wat quests, o.a. voor de pally epic mount quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
AAAAAAARGH

Ging gister weg voor Ebonroc omdat ik moe was, had een guildie gevraagd om me te spelen @ flamegor voor styleen's impeding scarab.
Heeft die klootzak mn char niet gespeeld @ flamegor, en scarab dropte wel -_-
Komt nog eens bij dat ik net zo goed had kunnen blijven omdat ik toch de hele nacht niet heb kunnen slapen.

;(

(ach, dan had ik ook maar moeten blijven spelen ook eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
oow ok, wist ik niet.. ik heb alleen dat holy water gepakt toen ik het nodig had voor die Q. nu niet meer.. ik moet nog steeds strat baron raiden voor mn valor panties.. daarnaast moet ik ook de boots hebben uit scholo, maar daarvoor moet je eerst iemand slopen met een 5 man party. mn huidige guild is daar nog niet sterk genoeg voor.. die boots zijn dan de laatste setitems voor mn complete valor setje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:44
sebasgrif schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:20:
[...]

Als je alliance bent, kan je een dwarf vragen of hij zn treasure tracker aan zet. Ziet hij de goede crates op zn map verschijnen. Wel idd ff afspraken maken, of er voor rollen. Holy water is ook voor wat quests, o.a. voor de pally epic mount quest.
Detect Traps werkt ook. (Rogue ability)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

weet iemand hoe die meditation talent van een priest nou precies werkt, op de ene site lees ik dat als je in combat bent (dus bv niet kan drinken) dat die dan werkt en je normale spi dus niet. Maar nu las ik ergens anders dat je alleen in combat bent als je aan het casten bent +5 sec erna.
Dus ook al kan je niet drinken je spi wel gewoon werkt omdat je niet cast.
En hoe lang is een tick precies ik zie overal wel staan priest mana is mana/4+13 = mana per tick maar hoe lang is een tick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:30:
daarnaast moet ik ook de boots hebben uit scholo, maar daarvoor moet je eerst iemand slopen met een 5 man party. mn huidige guild is daar nog niet sterk genoeg voor.. die boots zijn dan de laatste setitems voor mn complete valor setje. :)
Dat is een tijd terug verandert afaik, dat item om die dude te summonen dropt nu gewoon van normale mobs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MantaMania schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:30:
weet iemand hoe die meditation talent van een priest nou precies werkt, op de ene site lees ik dat als je in combat bent (dus bv niet kan drinken) dat die dan werkt en je normale spi dus niet. Maar nu las ik ergens anders dat je alleen in combat bent als je aan het casten bent +5 sec erna.
Dus ook al kan je niet drinken je spi wel gewoon werkt omdat je niet cast.
En hoe lang is een tick precies ik zie overal wel staan priest mana is mana/4+13 = mana per tick maar hoe lang is een tick.
5 seconden :)

een beetje hogere level priest (in gear) zou ongeveer 100 mana per 5 seconden moeten halen.

Spirit, daarentegen, regenerate als je 5 sceonden niet een magic spell cast, dan gaat ie mana regenern. Hoe meer spirit, hoe sneller je dat doet. Health echter blijft in combat hetzelfde. Buiten combat regenereert ie mee.

Mindtap talisman, 11 mana per 5 seconden is buiten de trinket van Onyxia een van de hoogste mana regen items in dat slot. Grind diremaul west ervoor =)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
oow ok, wist ik niet.. ik heb alleen dat holy water gepakt toen ik het nodig had voor die Q. nu niet meer.. ik moet nog steeds strat baron raiden voor mn valor panties.. daarnaast moet ik ook de boots hebben uit scholo, maar daarvoor moet je eerst iemand slopen met een 5 man party. mn huidige guild is daar nog niet sterk genoeg voor.. die boots zijn dan de laatste setitems voor mn complete valor setje. :)
Zijn genoeg Scholo runs, je hebt die key niet nodig. Die deur kan een rogue of engineer ook voor je open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:48:
[...]

Zijn genoeg Scholo runs, je hebt die key niet nodig. Die deur kan een rogue of engineer ook voor je open maken.
Of warlock.

(life tap > hellfire > binnen ressen)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Een tick is een seconde en 1 Spirit is dus 0.125 mana/sec. Je begint vijf seconden na het casten van je laatste spel met regenen. Innerfocus is een "gratis" spell dus je kan dat gewoon gebruiken en lekker door regenen. Ticks in combat tellen met de correcte talents voor 15% mee of anders helemaal niet.

Je kan als priest kiezen om of voor spirit te gaan of voor +mana/5secs equipment te gaan. Voor normale dingen maakt het niet uit, maar als je voor +mana gaat heb je toch wel een redelijke hoeveelheid mana extra aan het einde van elk lang gevecht.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Je kan ook voor Sapphiron's Scale Boots uit Diremaul gaan, staan zo vaak op AH voor cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna Leut General (rank 11) daarna ga ik nog 1 of 2 ranks doen, High Warlord zal wel iets te veel van het goede zijn, want ik kan gewoon niet genoeg spelen daarvoor (en er zit al VEEEEEEEEEEL tijd in)

Wat ik me nou afvraag. Als je migreert van een realm naar een realm, dan neem je logischer wijs wel je items mee, maar hoe zit het met je rank? Wordt dat verrekent naar de lijst van die server of moet je gewoon bij 0 beginnen? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:40:
Bijna Leut General (rank 11) daarna ga ik nog 1 of 2 ranks doen, High Warlord zal wel iets te veel van het goede zijn, want ik kan gewoon niet genoeg spelen daarvoor (en er zit al VEEEEEEEEEEL tijd in)

Wat ik me nou afvraag. Als je migreert van een realm naar een realm, dan neem je logischer wijs wel je items mee, maar hoe zit het met je rank? Wordt dat verrekent naar de lijst van die server of moet je gewoon bij 0 beginnen? Weet iemand dat?
Wordt verrekend. Erg leuk als je naar een server migreert met een stoot pve carebears van de andere server in je factie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Yay, gisteren voor het eerst scholo gedaan (ben al bijna 4 maand lvl 60) om toch maar eens de beaststalker cap te scoren, raid team van 8, en voila! cap dropte ook nog eens.. Nu zie ik er uit alsof ik nog steeds halloween vier :p

Zijn er hier guilds die op Draenor zitten die nog wat ruimte over hebben voor MC/UBRS raids? Onze guild is daar net te klein voor en doet voornamelijk zaken met Guardian angels die sinds kort een wachtlijst hebben waar je U tegen zegt.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:43:
[...]

Wordt verrekend. Erg leuk als je naar een server migreert met een stoot pve carebears van de andere server in je factie :)
Dus je moet 2x migreren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:48:
[...]

Denk dat hij de blood of innocents bedoelt om die knakker te summonen die de boots of valor dropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

Gitaarwerk schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:44:
[...]

5 seconden :)

een beetje hogere level priest (in gear) zou ongeveer 100 mana per 5 seconden moeten halen.

Spirit, daarentegen, regenerate als je 5 sceonden niet een magic spell cast, dan gaat ie mana regenern. Hoe meer spirit, hoe sneller je dat doet. Health echter blijft in combat hetzelfde. Buiten combat regenereert ie mee.

Mindtap talisman, 11 mana per 5 seconden is buiten de trinket van Onyxia een van de hoogste mana regen items in dat slot. Grind diremaul west ervoor =)
Spirit ticks zijn naar ik weet 3 seconden. De mana/5 secs items hebben dus een andere regen (wel, duh :P ).

Meditation is een geweldige talent, het helpt zeker wat extra regen te krijgen in bossfights. Ik ben zelf redelijk gefocused op mana/5secs, omdat dat gewoon altijd werkt. Ik ga echter wel proberen 3 stuks Transc. te krijgen vanwege de eerste setbonus. De rest van Transcendence is marginaal beter of zelfs minder goed, voor mijn spec :) . Voor een pure +healing/int build is deze set uiteraard veel beter geschikt :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:51:
Denk dat hij de blood of innocents bedoelt om die knakker te summonen die de boots of valor dropt
Ah, da's waar ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:03:
Of warlock.

(life tap > hellfire > binnen ressen)
Zou zo maar eens minder kunnen kosten dan zo'n Seaforium (C4-ium, get it? :D) charge als je niet vergeet je kleding in je backpack te stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Boekster schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:56:
[...]

Spirit ticks zijn naar ik weet 3 seconden. De mana/5 secs items hebben dus een andere regen (wel, duh :P ).
Yellow|A schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:21:
Een tick is een seconde en 1 Spirit is dus 0.125 mana/sec. Je begint vijf seconden na het casten van je laatste spel met regenen..
Altijd leuk al die antwoorden maar wie nou gelijk heeft ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Boekster schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:56:
[...]

Meditation is een geweldige talent, het helpt zeker wat extra regen te krijgen in bossfights. Ik ben zelf redelijk gefocused op mana/5secs, omdat dat gewoon altijd werkt. Ik ga echter wel proberen 3 stuks Transc. te krijgen vanwege de eerste setbonus. De rest van Transcendence is marginaal beter of zelfs minder goed, voor mijn spec :) . Voor een pure +healing/int build is deze set uiteraard veel beter geschikt :) .
Ik heb geen priest boekkie :P

ik dacht zelf naar 5 seconden om eeerlijkte zijn.

Ik vin dvaak de set's qua statsniet heel bijzonder, alleen de bonusses gaat het mij een beetje om. Momenteel bied ik op niets dan set items meer omdat de palydan nogal een grote verandering ondergaat. Normaal wilde ik geen judgement, maar die gaat veranderen. Dus heb nu alvast eensetje handschoenen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

1 tick == 2 seconden.
Mana/5sec is iedere (joh!) 5 seconden :)

En qua regen in de langere fights is mana/5sec het beste; in lange fights met healer rotations is spirit het beste (je hebt dan periodes dat je niet cast).
Dus advies qua trinket: mindtap talisman (very good :)) of anders de darkmoon blue dragon card (imo VEEL beter).
Die card heeft een kans om 15seconden lang je regen *tijdens* casten 100% door te laten gaan, dus dat is gewoon 7-8x 100 mana gratis wat je krijgt, gemiddeld 1 a 2x per fight. En dat is meer dan je met je mindtap verzamelt :)

[ Voor 80% gewijzigd door Ryceck op 05-12-2005 14:50 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:07:
Altijd leuk al die antwoorden maar wie nou gelijk heeft ???
Geen van allen. Regen ticks zijn 2 seconden:
Q: Can I get some basic information about what stats do for me?

Strength-10 = Attack Power | Takes 14 str to add 1 dps
1 Intellect = 15 mana per point = 1% chance to cast a crit spell every 100 INT
1 Stamina = 10 HP
4 Spirit = 1 mana regen/2 secs
9 Spirit = 1 Hp regen/2 secs
Mana Regen/tick = Spirit/4 + 13
Mana regenerates according to how much spirit you have. Take the amount of spirit you have, and divide it by four. Then add 13 to this value. That is around how much mana you should regenerate every tick (or every 2 seconds). You do not regenerate mana faster if you are sitting down or standing up.
Zie:
http://forums.worldofwarc...5973&p=1&tmp=1#post125973

Verder houdt de 5-second rule in dat je 5 seconden nadat je begint met het casten van een spell weer gaat regennen. Dus als je een 4 second GHeal cast, begin je 1 seconden na 't casten met regennen. Channeled spells zijn een uitzondering, je begint met regennen 5 seconden nadat je stopt met channelen.
Ryceck schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:45:
1 tick == 2 seconden.
Mana/5sec is iedere (joh!) 5 seconden :)
Darn you :D

spi/4 + 13 mana/tick is trouwens alleen voor priests zo. Het verschilt per class namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 05-12-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb zelf niet zoveel te maken met mana/sec items aangezien ik een warlock ben, maar ik heb me wel altijd wat afgevraagd wat betreft deze items.

Ik zie soms wel eens mensen lopen met maar 2 of 3 van deze items, Lorespinner en Mindtap Talisman bijvoorbeeld.

De enige gedachte die op dat moment in mij op komt, is dat die persoon in kwestie 2 behoorlijk belangrijke gearslots gigantisch verpest.

2 van die items hebben toch totaal geen effect? Mana/sec lijkt me erg effectief als je helemaal vol zit met die gear, maar een totaal van (ik noem maar wat) 15 mana per 5 seconden, dat lijkt me vrij zinloos.
Voor mana/sec gear moet je vaak vrij veel stats inleveren, wat het niet waard is als je maar een paar van die items hebt.

Heb ik dit mis, of...? :)

Edit:

Voor de guildies die dit lezen en gaan zeuren over mijn mana/sec dagger met 1% crit (:D): die draag ik omdat hij vrij uniek is, er vrij stoer uit ziet, en ik al genoeg andere stats heb ;)).

[ Voor 12% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-12-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Ik heb gisteren voor Sinterklaas het boek Atlas gekregen (van mijn vriendin, hoe komt ze erop!). Ik moet zeggen dat dit een erg mooi boek is. Alle gebieden en steden zijn namelijk helemaal uitgewerkt en alles is erg duidelijk. Er staat een lijst in met rare mobs, profession trainers, class trainers, resources, etc, etc. Erg handig allemaal. Enig nadeel is dat er geen maps in staan van de diverse instances (wel de locaties natuurlijk), imo een beetje vreemd.

Toch wil ik dit boek wel aanraden. Zijn er hier nog andere mensen die boeken over WOW hebben aangeschaft en wat is jullie mening over dat boek?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
@Tangle Je hebt het niet mis, echter voor veel casters (het zullen vaak dps casters zijn die die 2 in die slots hebben) zijn er maar heel weinig items die daar beter in kunnen en die items droppen weer in MC/ZG/BWL

(er is maar 1 +dmg trinket dus hou je nog 1 slot over, en de andere 1h zou inventors vocal sword zijn, waar het verschil is dat je lorespinner makkelijk te verkrijgen is)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Maar heeft een mage bijvoorbeeld niet veel meer aan een Rod of the Ogre Magi, die ook erg makkelijk te krijgen is?
Edit; na wat thotten zie ik idd dat er weinig zinvolle trinkets voor mages zijn buiten MC/BWL/ZG ones om, ik dacht ook altijd dat mage class trinket uit dire maul ook +dmg had zoals die van locks, beetje duf.

[ Voor 49% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-12-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Zoals ik ook al gezegd had @ ons forum: 1H+Offhand > 2H ;)

Waarom moeite doen voor een 2H als je toch later voor 1h gaat (en bad luck: 8 tribute runs gedaan en nooit gedropt en dus voor de rest geen tijd meer ;p)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Masch schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:14:
Ik heb gisteren voor Sinterklaas het boek Atlas gekregen (van mijn vriendin, hoe komt ze erop!). Ik moet zeggen dat dit een erg mooi boek is. Alle gebieden en steden zijn namelijk helemaal uitgewerkt en alles is erg duidelijk. Er staat een lijst in met rare mobs, profession trainers, class trainers, resources, etc, etc. Erg handig allemaal. Enig nadeel is dat er geen maps in staan van de diverse instances (wel de locaties natuurlijk), imo een beetje vreemd.

Toch wil ik dit boek wel aanraden. Zijn er hier nog andere mensen die boeken over WOW hebben aangeschaft en wat is jullie mening over dat boek?
Ik heb zelf de WoW strategy guide van Bradygames gekocht toen ik met WoW-USA begon. Destijds reuze handig, nu is het achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Kaap schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:24:
[...]
Ik heb zelf de WoW strategy guide van Bradygames gekocht toen ik met WoW-USA begon. Destijds reuze handig, nu is het achterhaald.
Dynamische wereld maakt het voor statische boeken wat moeilijker.. EBook met updates was misschien makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Devion schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:43:
[...]

Dynamische wereld maakt het voor statische boeken wat moeilijker.. EBook met updates was misschien makkelijker ;)
Ik kan me voorstellen dat er boeken zijn waarin tactics mbt PvP helemaal zijn doorgelicht. Die boeken zouden toch heel goed gebruiikt kunnen worden en zullen niet heel snel out-of-date zijn.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

TangLeFuzZ schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:10:
Ik heb zelf niet zoveel te maken met mana/sec items aangezien ik een warlock ben, maar ik heb me wel altijd wat afgevraagd wat betreft deze items.

Ik zie soms wel eens mensen lopen met maar 2 of 3 van deze items, Lorespinner en Mindtap Talisman bijvoorbeeld.

De enige gedachte die op dat moment in mij op komt, is dat die persoon in kwestie 2 behoorlijk belangrijke gearslots gigantisch verpest.

2 van die items hebben toch totaal geen effect? Mana/sec lijkt me erg effectief als je helemaal vol zit met die gear, maar een totaal van (ik noem maar wat) 15 mana per 5 seconden, dat lijkt me vrij zinloos.
Voor mana/sec gear moet je vaak vrij veel stats inleveren, wat het niet waard is als je maar een paar van die items hebt.

Heb ik dit mis, of...? :)

Edit:

Voor de guildies die dit lezen en gaan zeuren over mijn mana/sec dagger met 1% crit (:D): die draag ik omdat hij vrij uniek is, er vrij stoer uit ziet, en ik al genoeg andere stats heb ;)).
Voor warlocks (lijkt ij) is hp veel belangrijker.

Voor priests/paladins is echter zeker vet om die dingen te gebruiken. Zelfs is dat ding een van mn tankgear. Regeneration is erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Masch schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:49:
[...]
Ik kan me voorstellen dat er boeken zijn waarin tactics mbt PvP helemaal zijn doorgelicht. Die boeken zouden toch heel goed gebruiikt kunnen worden en zullen niet heel snel out-of-date zijn.
Uhuh. En dan heb je een flinke talent change en zijn die PvP tactics ook waardeloos :)

Forums > Boeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Mee eensch :)

Ik heb mn talents weer terug veranderd van 0/31/20 naar 0/21/30 (hunter). Het speelt veel leuker, scheelt weinig in dps (minder dan 5 dps minder) maar wel 3% crit erbij, meer agi (dus dodge en nog iets meer crit) en paar leuke abilities om der Feind verder weg te houden (counterattack) en meer hp. Dus mijns inziens beter voor pvp en ook best handig in pve.

Vanavond in ieder geval eindelijk een europese raid (betekend niets anders dan normale tijden voor nos :) ) op Warsong, we beginnen in ZG. Onze guild is full european, en we doen het in samenwerking met andere europeanen uit meer ervaren guilds. Nu hopelijk snel uitbreiden naar MC en BWL...

[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 05-12-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

2 seconden dus zoiets moest het ook ongeveer wel zijn als je kijkt naar je mana bar.
ter info voor de regen van verschillende classes.

Priest = (spirit/4) + 13
Mage = (spirit/4) + 11
Warlock = (spirit/4) + 8
Druids = (spirit/5)+15
Hydra schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:46:
[...]

Verder houdt de 5-second rule in dat je 5 seconden nadat je begint met het casten van een spell weer gaat regennen. Dus als je een 4 second GHeal cast, begin je 1 seconden na 't casten met regennen. Channeled spells zijn een uitzondering, je begint met regennen 5 seconden nadat je stopt met channelen.

.
Dank hier was ik dus al erg benieuwd naar.

Zit erg te twijfelen over een respec en of ik dan 31 punten in disc wil of 26 of zelfs 21 (en de rest in holy).
Als ik voor 26 ga kan ik wel de greater heal 15% mana cost reduced zetten in mn talents bij de 31 dus niet (maar dan heb ik de spi buff van 35). Bij 21 in disc kan ik ook nog de 0.5sec sneller greater heal maar heb ik geen meditation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hydra schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:01:
[...]

Uhuh. En dan heb je een flinke talent change en zijn die PvP tactics ook waardeloos :)

Forums > Boeken :)
Mjah... eensch

Gisteren trouwens mijn eerste HK met mijn lvl 28 mage gemaakt. Ik was samen met een lvl 24 priest en we hebben samen een lvl 35 hunter neergekregen :D Mooiste was dat hij feign death deed. Die priest is een n00b en rende weg (ik ken hem irl, dit is zijn eerste char), maar ik ging natuurlijk gewoon door met mijn aanvallen. Prachtig, die reactie over Vent. van die priest :D
huh?... kan je in pvp ook lijken aanvallen
:D :D

offtopic:
Later zijn we trouwens kjeihard teruggepakt door deze hunter....

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Bradygames boeken kun je dus ook via hun site uitbreiden met PDF bestanden welke uitgeprint er hetzelfde uitzien. Sterker nog, je kunt ook een ringband krijgen waarin je alles erbij kunt steken als 2de boek op je strategy guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:11:
[...]

l0l ik loot als die crates gewoon, soms een beetje racen wie eerder is maar er is nog nooit moeilijk over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik maak daar altijd een sport van ;) om zoveel mogelijk kistjes te looten :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
het zijn ook maar crates, vind er weinig ninjaen aan. Het is idd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik moet zeggen wat extra healing potions of mana drank is toch wel erg lekker uit die kratjes hoor wil dat toch wel een beetje redelijk verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:51:
[...]

precies! en welke quest moet ik daarvoor completen..? iemand een thottbot link met de allereerste quest voor de Q-line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D gister Luci down!.. 2e MC run.. en soepel!
Daarna toch nog Maggi geprobeerd met 1 tranq shot... op 74% gekregen.. Ze bleef in frenzy gaan.. :(
5sec na tranq shot ging ze al weer.. schiet niet echt op met ong 1500dps op je mik.
Volgende week maar 2e tranq halen en nog een keer proberen :+
Zit nu wel een beetje in max pre-mc gear.. word tijd dat ik es wat paars spul krijg ;-)
Toch 8119 hp buffed en 359 def. MT spelen is best leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:54:
:D gister Luci down!.. 2e MC run.. en soepel!
Daarna toch nog Maggi geprobeerd met 1 tranq shot... op 74% gekregen.. Ze bleef in frenzy gaan.. :(
5sec na tranq shot ging ze al weer.. schiet niet echt op met ong 1500dps op je mik.
Volgende week maar 2e tranq halen en nog een keer proberen :+
Zit nu wel een beetje in max pre-mc gear.. word tijd dat ik es wat paars spul krijg ;-)
Toch 8119 hp buffed en 359 def. MT spelen is best leuk :*)
Onze MT zit aan 6,5k hp buffed en 400def ofzo, gaat ook erg lekker, we zitten nu 5 weken in MC, 9 raids gehad, luci nu 4x neer, maggie 1x en gehennas 1x :)

Maggie met 2x tranqshot is ook nog niet al te makkelijk, meestal ben je fuckup up als ie 1x mist :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:30:
[...]

Onze MT zit aan 6,5k hp buffed en 400def ofzo, gaat ook erg lekker, we zitten nu 5 weken in MC, 9 raids gehad, luci nu 4x neer, maggie 1x en gehennas 1x :)

Maggie met 2x tranqshot is ook nog niet al te makkelijk, meestal ben je fuckup up als ie 1x mist :s
tranq shot heeft bij mij nog nooit gemist, soms zit er wat vertraging achter vanwege de lag maar nog nooit gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik lees al een paar weken over de tranq shot.. kan iemand mij aub uitleggen, wat dat precies doet..?

* BootVluchteling is te lui om het op te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:48:
ik lees al een paar weken over de tranq shot.. kan iemand mij aub uitleggen, wat dat precies doet..?

* BootVluchteling is te lui om het op te zoeken :+
Haalt het frenzy effect van magmadar weg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:07:
[...]

Haalt het frenzy effect van magmadar weg
en chromaggus en flamegor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik heb nog geen ervaring boven UBRS/scholo/strat etc..

dussuh, frenzy effect? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Frenzy= razernij

Een mob gaat in een moeilijkere mode (god mode) door een tranquiliser shot van een hunter blijft die uit deze mode.

Bijvoorbeeld bij Flamegor
Dragon elite boss

Location: Blackwing Lair, guards the archway of the room that leads to Chromaggus.
Appearance: Ebonroc is located on the same level as him, Behind him are four Wyrmguards, but neither of these interfere.
Vulnerabilities: Tranquilizing shot.
Special abilities: Frenzy+Fire Nova, Shadow Flame, Wing Buffet
Strategy: Tranq him ASAP or he's dangerous.

Abilities

Regular attack
Target: Aggro target, single
Type: Normal
Range: Melee
When: -
Effect: 1300-1400 on tank. Can double and triple hit.
Strategy: Heal up

Frenzy
Target: Flamegor
Type: Self buff
Range: N/A
When: ~10-20? seconds
Effect: Increases Flamegor's attack speed by 150% and allows him to use his Fire Nova ability.
Strategy: Use Tranquilizing Shot rotation.

Fire Nova
Target: Aura
Type: Fire
Range: ~40? yards
When: every second
Effect: ~500 dmg instant fire damage, can be resisted. It ONLY happens when Flamegor is in a Frenzy.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Paladin talent tree voor 1.9 is online, iemand al leuke ideetjes gekregen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij krijg je een code als je het registreerd via het internet. dan krijg je toegang to de ge-update versies (waarschijnlijk pdf oz zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackrock Depths moet wel een van de kloterigste instances zijn om groepen voor te vinden, ik zit nu letterlijk vast op de Crumbled Note quest die ik op deze manier nooit zal halen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:11:
vind het maar lastig.. ik kies liever voor óf een warrior óf een priest.. niet een manusje.. lijkt me te ingewikkeld.. kom ik talent points te kort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:29:
Blackrock Depths moet wel een van de kloterigste instances zijn om groepen voor te vinden, ik zit nu letterlijk vast op de Crumbled Note quest die ik op deze manier nooit zal halen :(.
Ach op twisting nether is het op lvl 40 ofzo al moeilijk een groep te vinden voor SM :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 19:47
Exitium schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:11:
Het is echt zwaar wennen die nieuwe talent tree maar ik denk wel dat ik een 'goede' opzet heb namelijk

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Protection Talents -  21 points 
  Improved Devotion Aura  rank 5/5
  Redoubt  rank 0/5
  Precision  rank 3/3
  Guardian's Favor  rank 0/2
  Toughness  rank 5/5
  Blessing of Sanctuary  rank 0/1
  Improved Righteous Fury  rank 0/3
  Shield Specialization  rank 3/3
  Anticipation  rank 1/5
  Improved Concentration Aura  rank 0/3
  Improved Hammer of Justice  rank 3/3
  Reckoning  rank 1/5
  Holy Shield  rank 0/1
  One-Handed Weapon Specialization  rank 0/5
  Repentance  rank 0/1
Retribution Talents -  30 points    
  Improved Blessing of Might  rank 5/5
  Benediction  rank 0/5
  Improved Judgement  rank 0/2
  Improved Seal of the Crusader  rank 0/3
  Deflection  rank 5/5
  Vindication  rank 3/3
  Conviction  rank 5/5
  Seal of Command  rank 1/1
  Pursuit of Justice  rank 0/2
  Eye for an Eye  rank 2/2
  Improved Retribution Aura  rank 0/2
  Two-Handed Weapon Specialization  rank 3/3
  Sanctity Aura  rank 1/1
  Vengeance  rank 5/5

of

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Protection Talents -  21 points

# Improved Devotion Aura - rank 5/5
# Precision - rank 3/3
# Toughness - rank 3/5
# Shield Specialization - rank 3/3
# Anticipation - rank 3/5
# Improved Hammer of Justice - rank 3/3
# Reckoning - rank 1/5

Retribution Talents -  30 points

# Improved Blessing of Might - rank 5/5
# Benediction - rank 1/5
# Deflection - rank 5/5
# Vindication - rank 3/3
# Conviction - rank 5/5
# Seal of Command - rank 1/1
# Eye for an Eye - rank 2/2
# Two-Handed Weapon Specialization - rank 3/3
# Sanctity Aura - rank 1/1
# Vengeance - rank 4/5

maar ja ik ben natuurlijk niet zo'n goede uberl33t paladin dus dit kan net zo goed ook gewoon klote zijn

[ Voor 142% gewijzigd door Webgnome op 05-12-2005 23:04 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff net na Onyxia (down op de eerste try van de avond natuurlijk :P (e-peen)) nog even Vaelastrasz geprobeert, maar nog steeds niet down, beste try ever 8%, vanavond 10%, echt tamelijk lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Webgnome schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:30:
[...]

Het is echt zwaar wennen die nieuwe talent tree maar ik denk wel dat ik een 'goede' opzet heb namelijk

<insert talent builds>

maar ja ik ben natuurlijk niet zo'n goede uberl33t paladin dus dit kan net zo goed ook gewoon klote zijn
Reckoning erin, dus PvP neem ik aan? Ik ben PvE, denk dat ik aan een 31/0/20 build moet. Heb op dit moment dit in gedachten, maar ik sta open voor suggesties. :+ Compleet anders dan wat ik nu heb (14/5/32), maar goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:48

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:38:

Pfff net na Onyxia (down op de eerste try van de avond natuurlijk :P (e-peen)) nog even Vaelastrasz geprobeert, maar nog steeds niet down, beste try ever 8%, vanavond 10%, echt tamelijk lastig ;)
Vael, wat een 'pain in the ass'. Maargoed na een week van gezeik zijn we deze week eindelijk begonnen met een run die goed was Raz in 1x, vael 2x Brood 1x. Toen waren mensen al weer moe. Oost europeanen :+

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Was weer leuk dit weekend, heb m'n priest even wat minder snel laten lvlen en ben weer met Eleamar op pad geweest. Gisteren LBRS gedaan, begon al goed. We gingen met acht man en wij vijven waren er vrij vroeg. Een redelijk goeie PvP guild (pvc) stond met PvP aan voor de ingang naar BRS. Wij besloten maar even te wachten tot onze tank er was en ondertussen keken we naar wat alliance die pvc aan begonnen te vallen. Ging niet echt lekker, ééntje donderde zelfs van het balkon af de lava in. Onze tank is een behoorlijke PvP'er net als nog een paar guildies, dus die kon zich niet inhouden en vloog op pvc af. :P Toen zijn we als guild maar even gaan helpen en hebben we in twee minuutjes alle PvP horde opgerold. ^^ Eén pvc'er had PvP uit en was constant met /cry bezig, dus dat werd op het balkon nog even /comfort en /massage, erg leuk :D

Later die instance moesten er twee rogues weg, wisten we van tevoren al dus we haalden er een 60 rogue voor terug. Doordat drie man niet ver genoeg sprongen whipten we zo ongeveer toen hij aankwam, alleen onze priest (die teruggegaan was om hem te halen en zei dat er respawns waren) overleefde en kon nog een paar van ons ressen. Aantal renden door de shortcut terug en twee van hen konden we nog ressen. Rogue deed stom en werd gekilled op een plaats waar we 'm niet konden bereiken.
Rogue: "ress pls"
Ik: "we can't, just run back"
Rogue: "FFS <insert dingen die niet voor herhaling vatbaar zijn>"
Leeblade has left the raidgroup
Leeblade has left the group
Leeblade has left the guild
Leeblade is now being ignored

Gozer kwam daarna nog even met z'n alt (ook in de guild) zeiken en heeft nu een guild ban gekregen, was niet de eerste keer dat 'ie dit soort dingen uithaalde. :/

Vandaag nog even een PUG raid op Scholo gedaan, heerlijke groep. Mage, priest, druid, lock, pally (ik), rogue, 2x hunter en warrior. Geen gezeik over class set drops en ik heb er Phantasmal Cloak en Rattlecage Buckler aan overgehouden. :D Kreeg van 't weekend tijdens het helpen van een paar pally's aan hun epic ook al Corpselight Greaves en 5g voor de moeite. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSS Eindelijk mijn Vindicator's Breastplate van ZG :)

Pvd op 11678/12000 rep naar revered toe, dus maar ff wat bijoutjes geleend en gesloopt. Geweldige upgrade voor mijn BP of Valor ;p

Linkje naar profile in signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Exitium schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:54:
[...]

Reckoning erin, dus PvP neem ik aan? Ik ben PvE, denk dat ik aan een 31/0/20 build moet. Heb op dit moment dit in gedachten, maar ik sta open voor suggesties. :+ Compleet anders dan wat ik nu heb (14/5/32), maar goed. :P
Denk dat er veel paladins zijn die in 1.9 die build nemen, veel andere keus laat blizzard ons niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Wij ook vanavond op 10% gekregen bij toeval, maar verder down krijgen we hem niet. En op al die gedownloade videos ziet het er zo makkelijk uit :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Ja dan moet je geen aggro pullen Snap ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Down op 06-12-2005 02:13 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

mijn paladin build denk ik.
Paladin - Patch 1.9 Talents
Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51
Holy Talents - 12 points
Divine Intellect - rank 5/5
Spiritual Focus - rank 5/5
Unyielding Faith - rank 2/2

Protection Talents - 8 points
Redoubt - rank 5/5
Precision - rank 3/3

Retribution Talents - 31 points
Benediction - rank 5/5
Improved Judgement - rank 2/2
Improved Seal of the Crusader - rank 2/3
Deflection - rank 5/5
Vindication - rank 3/3
Conviction - rank 5/5
Seal of Command - rank 1/1
Eye for an Eye - rank 2/2
Vengeance - rank 5/5
Blessing of Kings - rank 1/1
ik blijf toch die retribub =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SouLmaN schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:20:
[...]

Denk dat er veel paladins zijn die in 1.9 die build nemen, veel andere keus laat blizzard ons niet ;(
je wil niet weten wat voor ranzige build ik wel niet heb om de mobs bij nefarius te tanken ;)
20/10/21 om precies te zijn... voor de volgende patch ben ik er nog niet helemaal uit, maar het tanken werkt perfect :) (11k mana helpt ook ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
en toen was Darkmoon Faire er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:27:
[...]

Wij ook vanavond op 10% gekregen bij toeval, maar verder down krijgen we hem niet. En op al die gedownloade videos ziet het er zo makkelijk uit :(
Ja, op die filmpjes ziet er altijd gemakkelijk uit, maar je moet je ook afvragen hoe vaak die gasten zijn gewhiped op hun eerste tries. :7 Zowiezo het gras is altijd groener aan de overkant :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik weet bijna zeker dat ik voor deze build ga, het gear heb ik er al voor maar misschien pas ik de puntjes in retri nog aan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maegrim op 06-12-2005 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes waarop ik helaas geen antwoord heb kunnen vinden op Internet, misschien kunnen jullie me helpen..?

Sinds kort ben ik begonnen met Enchanting en zit ik momenteel op 102 exp. De beste dingen die ik nu kan is +1dmg 1H Weapon en +2dmg 2H Weapon. Nu vraag ik me alleen af wat ik hiervoor kan vragen.....dacht zelf aan 2 a 3 goud. Te veel/weinig.....misschien kan een enchanter me hier mee helpen.

Vraagje 2: Ik speel nu met een Tauren die level 45 heeft. Over enige weken wil ik ook met de Alliance spelen. Heeft het baat om nu al een karakter aan te maken en hem in een inn te plaatsen zodat wanneer ik daadwerkelijk met die speel hij super rested is? Of kijkt Blizzard naar de account voor rested of naar het karakter?

Hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:15:
Sinds kort ben ik begonnen met Enchanting en zit ik momenteel op 102 exp. De beste dingen die ik nu kan is +1dmg 1H Weapon en +2dmg 2H Weapon. Nu vraag ik me alleen af wat ik hiervoor kan vragen.....dacht zelf aan 2 a 3 goud. Te veel/weinig.....misschien kan een enchanter me hier mee helpen.
Dat verschilt per server. Kijk gewoon op de AH wat de som van de waarde van de components is, dat is ongeveer de waarde van de enchants. Die low-level enchants leveren sowieso niet veel op omdat iedereen die kan maken.
Vraagje 2: Ik speel nu met een Tauren die level 45 heeft. Over enige weken wil ik ook met de Alliance spelen. Heeft het baat om nu al een karakter aan te maken en hem in een inn te plaatsen zodat wanneer ik daadwerkelijk met die speel hij super rested is? Of kijkt Blizzard naar de account voor rested of naar het karakter?
Je krijgt maximaal 1.5 levels aan rested XP, heeft dus geen zin een level 1 alt in een Inn te parkeren. Het is trouwens wel per character, niet per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
gisteren +3 dmg gekocht voor 50s, zegt genoeg denk ik :)

ennuh dat was gewoon van een random persoon

[ Voor 11% gewijzigd door reddevil op 06-12-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb 2 vraagjes waarop ik helaas geen antwoord heb kunnen vinden op Internet, misschien kunnen jullie me helpen..?
...
Hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen..
Vraag 1: 2-3 gold voor zo'n "slechte" enchant kun je denk ik vergeten. Enchanting zal je pas op hogere levels geld gaan opleveren.

Vraag 2: Het maximale dat je kun uitrusten is anderhalf level. Op lagere levels is het voordeel dus minimaal, maar zodra hoger bent en langer over een level doet is rested bent is het wel een voordeel.

[edit] Waarom zijn er altijd mensen sneller :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yellow|A op 06-12-2005 09:26 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaletyr
  • Laatst online: 08-11-2023

Whaletyr

Spliff

Het is zo ver mijn warlock is eindelijk lvl 60.

Grote vraag is wat nu verder te doen?

Instances voor gear lijkt een optie, mijjn ervaring is dat het alleen heel lastig is een goeie groep te vinden voor een instance run...

Hebben mensen wellicht tips over hoe nu makkelijk goeie groepen te vinden vooral smiddags is lastig en hoe ik het best op jacht kan naar ubergear :)

Munktar Runetotem

Met een aan WAANZIN grensend optimisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Ik ben een nieuw character begonnen, en ik heb nu skinning en herbalism genomen als professions, omdat ik overal lees dat de gathering skills het meeste geld opleveren. Op mijn main had ik mining, en dat leverde inderdaad veel geld op. Ik moet echter zeggen dat herbalism tot nu toe niet echt een money maker is, en skinning ook niet. Ok, het is dan wel crappy peacebloom, silverleaf en light leather wat ik verkoop maar het levert me niet meer dan 5-15s per stack op. Mining was dan toch weer een betere keus geweest met 50-80s per stack copper. Gaan de prijzen van herbs en leather fors omhoog nog of kan ik betere herbalism droppen en mining erbij nemen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Whaletyr schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:29:

Instances voor gear lijkt een optie, mijjn ervaring is dat het alleen heel lastig is een goeie groep te vinden voor een instance run...

Hebben mensen wellicht tips over hoe nu makkelijk goeie groepen te vinden vooral smiddags is lastig en hoe ik het best op jacht kan naar ubergear :)

Munktar Runetotem
3 kansen op ubergear

1. Instances tot je er bij neervalt
2. pvp' en tot je erbij neervalt
3. grinden op high lvl mobs en hopen op world drop epics

maak uw keuze ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Whaletyr schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:29:

Munktar Runetotem
Een goede, behulpzame guild zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:31:
Ik ben een nieuw character begonnen, en ik heb nu skinning en herbalism genomen als professions, omdat ik overal lees dat de gathering skills het meeste geld opleveren. Op mijn main had ik mining, en dat leverde inderdaad veel geld op. Ik moet echter zeggen dat herbalism tot nu toe niet echt een money maker is, en skinning ook niet. Ok, het is dan wel crappy peacebloom, silverleaf en light leather wat ik verkoop maar het levert me niet meer dan 5-15s per stack op. Mining was dan toch weer een betere keus geweest met 50-80s per stack copper. Gaan de prijzen van herbs en leather fors omhoog nog of kan ik betere herbalism droppen en mining erbij nemen?
De prijzen van herbs gaan inderdaad nog fors omhoog, zeker als je dadelijk Kingsblood gaat verzamelen, want dat kan worden ingeleverd voor rep bij de Thorium Brotherhood. :) En rugged leather levert ook aardig op, maar dat duurt nog wel ff eer je daar bent. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, wij zitten nu op 12% beste try. Lastig, explosief gevecht. Eén foutje en pats, daar gaat de hele raid weer -_-

Zit wel duidelijke progressie in onze pogingen, dus we houden hoop. Daarnaast heb ik begrepen dat Razor en Vael eigenlijk de 2 moeilijkste bosses zijn van bwl... geeft hoop voor de rest.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 19:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

:( :( Alweer mijn Shaman quest niet gehaald. Ik vind het echt een klote quest. Je moet wel een beetje geluk hebben hoe die 12 groene elites spawnen. "Pull ze in groepjes van 3" hoor je dan. Nou mooi niet. Er zaten er 9 boven op elkaar, non-stop door elkaar heen. Minuten gewacht en uiteindelijk toch maar geprobeerd te pullen. Alle 9 op ons af -> wipe.

Die mensen die zeggen dat deze quest een eitje is hebben gewoon mazzel gehad. Had ook geen lvl 60, maar 58 priest in de groep en dan kun je ook niet goed shacklen.

Nou ja, in de loop van de week nog maar eens proberen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:39:
[...]

De prijzen van herbs gaan inderdaad nog fors omhoog, zeker als je dadelijk Kingsblood gaat verzamelen, want dat kan worden ingeleverd voor rep bij de Thorium Brotherhood. :) En rugged leather levert ook aardig op, maar dat duurt nog wel ff eer je daar bent. ;)
Wat dacht je van Ghost mushrooms? Die zijn voor rogues en druids makkelijk te halen, anderen moeten de hele tijd elites slopen. Verkoopt daarom best leuk op de AH. Ook Fadeleaf en Swiftwhistle doet het best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Top, ze hebben in de paladin talents Divine Favor zo ver weggestopt dat je geen 31 punten meer kan stoppen in Protection of Retribution (minimaal 21 punten in Holy). Jammer!
Vreemde is wel dat ze Consecration in Holy hebben gestopt waardoor de keuze voor een Holy/Protection build eindelijk het echt waard is.
Ik vraag me af of ze Reckoning nog veel hebben veranderd, dat was voor PVP paladins echt een feestje, SoC is ook flink geupdated in de Pre-Test Realms, deze is al in 2 kleine patches gebuffed.
Ik ben benieuwd wanneer 1.9 ingaat, kan ik eindelijk m'n paladin een beetje afstoffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:30:
[...]

Er klopt iets niet.... uberl33t in combinatie met paladin....

Eerder (tenminste op Stormrage) "ik ben stoer wat ik heb een schild"
Anyway, in PvP zijn het eikels op stormrage

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:57:
[...]Er klopt iets niet.... uberl33t in combinatie met paladin....
iedere class heeft zijn uberl33t spelers :P

Ik wil als ik 60 ben ( over 1 lvl) wil ik direct gaan PVP'n. (zit op pve server ). Ik ben een paladin en ben n retri/prot gebouwd. Heeft iemand een goede opzet met e nieuwe tree voor een pure pvp paladin met 1h/shield?

[ Voor 36% gewijzigd door Webgnome op 06-12-2005 10:04 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

paladins pvpen niet? et is een support klas et enige wat je kan doen is jezelf en anderen healen.

Horde lacht om pallys en ik kan et weten :) ik ben zelf priest en als ik met men vrienden speel lachen we ons altijd om die pallys die je vol raken met hun 200 damage per hit daar kan je gewoon tegen in casten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Woei gisteren 5 x Essence of Water en 2 greens in 90 minuten farmen.

Als dit tempo zo doorgaat heb ik over 2 weken een epic mount en +30 spelldmg op mijn Azuresong.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luppien schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:00:
paladins pvpen niet? et is een support klas et enige wat je kan doen is jezelf en anderen healen.

Horde lacht om pallys en ik kan et weten :) ik ben zelf priest en als ik met men vrienden speel lachen we ons altijd om die pallys die je vol raken met hun 200 damage per hit daar kan je gewoon tegen in casten :S
Hmm, ik PvP weinig, maar het lijken me toch prima (slecht te slopen namelijk, niet snel iig) healers in PvP. Zolang ze maar niet voor dps gaan idd, en solo lijken ze me ook niet briljant.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

luppien schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:00:

toch worden pallies onderwaardeert bij ons op de server staat een pala nr 1 kwa pvp.
Ook is het bullshit dat ze maar 200 damage doen per hit met een leuke soc en een crit doen ze ruim 1500. Net als dat pallies nooit wat mogen doen in mc bij ons mogen ze lekker OOK damage doen. Als ik zie dat ze toch gemiddeld wel 2% van de damage halen per persoon naast dat ze cleansen en healen vind ik dat toch wel lekker.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:11:
[...]

Hmm, ik PvP weinig, maar het lijken me toch prima (slecht te slopen namelijk, niet snel iig) healers in PvP. Zolang ze maar niet voor dps gaan idd, en solo lijken ze me ook niet briljant.
precies zeker in de battlegrounds is lang volhouden gewoon ideaal meestal komt er dan we een deel van je groep bij of kost het ze gewoon teveel tijd

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 06-12-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Over grinden gesproken, wat is voor een 60 paladin de beste grindspot voor goud en leuke items? Solo that is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Nou kan het aan mij liggen, maar als ik in bv AB rondloop, is mijn druid altijd slachtvoer voor die paladins.. die gasten slaan mij echt niet voor 200... ik lig wel eens in een paar klappen op me rug...

Nu zal ik wel niet zo goede pvper zijn ofzo, maar dan nog, de verhalen die ik hier hoor ( paladins zijn zo makkelijk) stroken niet met mijn werkelijkheid :S

Maar misschien wordt het beter met mijn hunter!

[ Voor 5% gewijzigd door M617573 op 06-12-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:11:
[...]

de personen die ik ken die horde spelen hebben en gloeiende hekel aan paladins.. waarom? Omdat:

- ze healen
- ze shielden
- ze bijna niet kapot te krijgen zijn
- je er een aantal man voor nodig hebt een fatsoenlijke paladin down te krijgen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Webgnome schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:17:
[...]

de personen die ik ken die horde spelen hebben en gloeiende hekel aan paladins.. waarom? Omdat:

- ze healen
- ze shielden
- ze bijna niet kapot te krijgen zijn
- je er een aantal man voor nodig hebt een fatsoenlijke paladin down te krijgen
Inderdaad! Das dus precies wat ik ook merk. In mijn eentje krijg ik die gasten bijna niet neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:02:
Woei gisteren 5 x Essence of Water en 2 greens in 90 minuten farmen.

Als dit tempo zo doorgaat heb ik over 2 weken een epic mount en +30 spelldmg op mijn Azuresong.
Waar als ik vragen mag?
Ik moet veel van Essence of Water en Living Essence hebben, zover ik weet is de drop change voor Water het hoogst rond dat meertje in Felwood, helaas is het daar te druk, en helaas na een uurtje nog niks...
Solo Living Essence kan je rond die Tar dingen in Un'Goro halen, al ik daar al een paar uurtjes bezig ben geweest, en geen enkele drop krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Qoriox schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:16:
Nou kan het aan mij liggen, maar als ik in bv AB rondloop, is mijn druid altijd slachtvoer voor die paladins.. die gasten slaan mij echt niet voor 200... ik lig wel eens in een paar klappen op me rug...

Nu zal ik wel niet zo goede pvper zijn ofzo, maar dan nog, de verhalen die ik hier hoor ( paladins zijn zo makkelijk) stroken niet met mijn werkelijkheid :S

Maar misschien wordt het beter met mijn hunter!
Met mijn druid duurt een gevecht tegen een paladin altijd minimaal 30min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik boeken kopen voor WoW. Zoals de Strategy Guide en Atlas?

Uiteraard op bol.com maar zijn er nog andere sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
het leukste gevecht wat ik heb meegemaakt was een tijdje geleden in de pvp-arena in STV, waar ik letterlijk 20 minuten lang lvl 40s tot 60s moest verslaan om die rotkist een keer te krijgen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.