Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:57:
[...]

We zijn gelukkig niet de enige dus die flauwe muziek luisteren en grappen maken op Ventrilo ;)
Vond ons al redelijk geschift! Leukste blijft toch het Final Fantasy 7 - Battle Win muziekje na het downen van een boss :D
Wij hebben het Gameboy Super Mario Land deuntje altijd op Vent tijdens bossfights in MC :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

D'r zijn ook nadelen aan Ventrilo Alu :P

Bijvoorbeeld mensen die hun Push-to-Talk knopje juist INDRUKKEN als ze moeten niezen. Of mensen die vergeten hun mic op mute te zetten als ze telefoneren.

Of paladins die op een Horde Guild Ventrilo Server komen en binnen 5 minuten verschrikkelijke IRL ruzie krijgen en te horen is op ventrilo waarna de paladin in kwestie nog meer lamme opmerkingen over zich heen krijgt :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:59:

Bijvoorbeeld mensen die hun Push-to-Talk knopje juist INDRUKKEN als ze moeten niezen. Of mensen die vergeten hun mic op mute te zetten als ze telefoneren.

Of paladins die op een Horde Guild Ventrilo Server komen en binnen 5 minuten verschrikkelijke IRL ruzie krijgen en te horen is op ventrilo waarna de paladin in kwestie nog meer lamme opmerkingen over zich heen krijgt :P
We hebben gewoon regels op ventrilo, maar de meesten kennen die wel, want de lui waar mee ik game ken ik al weer 4 jaar dus ja je gaat mekaar een beetje kennen zeg maar, en we hebben 2 kanalen 1 voor 24+(leeftijd) en 1 voor de jonkies zeg maar, want er zit toch een soort van generatie kloof tussen ons en de rest op ventrillo, om precies tezijn 10 jaar, en dan ben ik de jongste van de oudste club zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Wij hebben ook gewoon regels hoor. Meestal niet geschreven maar wel algemeen aanvaard. We hebben een lobby, die meestal op ieder moment van de dag bevolkt is en meestal beregezellig. Verder hebben we een lading aan kanalen, variërend van Raid channels voor MC/BWL raids tot "De Vlaamsche Pot / Frietkot" voor onze belgische guildies :)

Wat wel lastig is, is dat onze guild wat betreft Ventrilo gebruik in 2en gesplitst is. De ene helft is zegmaar de sociale, blaatgrage kant en is de gehele dag op ventrilo te vinden, de andere helft komt alleen wanneer het nodig is (raids e.d.) en zegt meestal niets. Omdat er tijdens (met name MC-) raids niet veel coordinatie nodig is, wordt het soms (lees: met regelmaat) te "gezellig", complete offtopic discussies over bijvoorbeeld 'de lekkerste chips' en dat soort dingen komen dan langs. Sommige mensen vinden dit dusdanig irritant dat ze uit het kanaal gaan... en da's vreemd genoeg net op die momenten dat er WEL coordinatie nodig is, waardoor er vanalles mis gaat :P

Komt dit jullie (enigszins) bekend voor? Naja, misschien is dat alleen zo als je 34 nederlanders en 6 belgen in 1 hok gooit :P

Trouwens: vergeleken met nederlanders zeiken belgen echt NOOIT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:58:
Same, ik heb (shame on me) een level 10 palandin @ bloodfeather \o/

Laat maar komen met die gratis dag, ik had er namelijk ERG veel last van ;) (M'n paladin heeft weliswaar een full rested bonus waarvan ik al meer dan een maand nix mee gedaan heb, maargoed, stel dat ik er op wou spelen, dan had dat mooi niet gekund :( :P)
haha, tis goed dat ik mn 40 shaman @ kor'gall niet gedelete heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Vaelastraz is ook leuk zeg, leuk voor je repair bills ja :+

De eerste pull was een 5 second wipe oid maar daarna ging het wel iets beter. We hebben nu bijna de transitie van tank naar tank onder controle en dan is het een kwestie van harde DPS. Aangezien we niet al te hardcore zijn en niet 5 dagen per week BWL raiden gaattie ongetwijfeld volgende week neer :)

De loot van Vael kan me niet zo boeien, heb meer interesse in het zwaardje van Chromaggus 8)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:43:
Extended Maintenance: 1 Day Compensation for Affected Players
02/12/2005
As we were wrapping up Wednesday's maintenance tasks we detected an issue with part of our infrastructure and the network, which affected 20 English-speaking Realms and caused an unexpected delay to the maintenance process. After some troubleshooting we resolved the infrastructure issue, while simultaneously working with our provider to identify and solve the network issues. We were finally able to locate and replace the faulty hardware, restoring all the Realms to full functionality and allowing everyone to log in again.

One full day of compensation will be added to each active account which had a playable character on the affected realms.

The English-speaking Realms concerned are:

* Balnazzar
* Bloodfeather
* Darksorrow
* Defias Brotherhood
* Frostwhisper
* Genjuros
* Haumarush
* Hellscream
* Kor’gall
* Laughing Skull
* Lightning’s Blade
* Magtheridon
* Neptulon
* Nordrassil
* Ragnaros
* Sylvanas
* The Maelstrom
* The Venture Co.
* Twisting Nether
* Vashj

We'll be adding this extra day to players’ accounts within the next week.

We would like to offer our sincere apology for this unexpected interruption to play time.
l0l , ben ik ff blij dat ik een lvl 1 char op balnazzar had gemaakt om de latency te testen. Scheelt me wel weer 37 eurocent :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:14:
Wij hebben ook gewoon regels hoor. Meestal niet geschreven maar wel algemeen aanvaard. We hebben een lobby, die meestal op ieder moment van de dag bevolkt is en meestal beregezellig. Verder hebben we een lading aan kanalen, variërend van Raid channels voor MC/BWL raids tot "De Vlaamsche Pot / Frietkot" voor onze belgische guildies :)

Wat wel lastig is, is dat onze guild wat betreft Ventrilo gebruik in 2en gesplitst is. De ene helft is zegmaar de sociale, blaatgrage kant en is de gehele dag op ventrilo te vinden, de andere helft komt alleen wanneer het nodig is (raids e.d.) en zegt meestal niets. Omdat er tijdens (met name MC-) raids niet veel coordinatie nodig is, wordt het soms (lees: met regelmaat) te "gezellig", complete offtopic discussies over bijvoorbeeld 'de lekkerste chips' en dat soort dingen komen dan langs. Sommige mensen vinden dit dusdanig irritant dat ze uit het kanaal gaan... en da's vreemd genoeg net op die momenten dat er WEL coordinatie nodig is, waardoor er vanalles mis gaat :P

Komt dit jullie (enigszins) bekend voor? Naja, misschien is dat alleen zo als je 34 nederlanders en 6 belgen in 1 hok gooit :P

Klinkt heel bekend, het gaat soms over van alles en nogwat met hier een daar een opmerking die op het spel is gericht...

Magoe, onze guildnaam is dan ook Disorder :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:59:

Of mensen die gewoon geen PTT aan hebben en gitaar gaan spelen, of over de telefoon ruzzie heeft met zijn vriendin en dan na het gesprek wispers krijgt met "je PPT stond niet aan..." hehe :$.

Verder erger ik me niet zo aan die inactieve mensen op vent, vind de groep nu erg gezellig. Ps... ik mis... Holyrogue...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Wij hebben ook een Raid Channel en een Nederlands en een Engels Kanaal.. wij zitten dus ook met mensen over de hele wereld in de Vent. :) Je lacht je scheelt met kromme uitspraken of dat super Engels accent soms :P

Vriendin vind het altijd wel grappig en vind het niet nerderig gelukkig! Zet haar meestal aan Roller Coaster Tycoon 3 en ze is stil ;) Ze vind Ony wel lief en ik cituur de "vrouwtjes koe" is dr favo ;)

Belgen niet zeuren? Nou we hebben er een... die heeft overal wel commentaar op, praat je er 5 minuten mee issie het er ineens mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
MrVegeta schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:25:
[...]

Of mensen die gewoon geen PTT aan hebben en gitaar gaan spelen, of over de telefoon ruzzie heeft met zijn vriendin en dan na het gesprek wispers krijgt met "je PPT stond niet aan..." hehe :$.

Verder erger ik me niet zo aan die inactieve mensen op vent, vind de groep nu erg gezellig. Ps... ik mis... Holyrogue...
of iemand die PTT niet aan heeft en zijn vriendin onder de "tafel" heeft zitten :X (of ineens met zijn poesjes (je weet wel die beesten) gaat spelen)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 02-12-2005 14:37 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Mijn vriendin vind het ook niet nerderig oid. Iedere keer als ik bijvoorbeeld ff naar de plee moet / afk moet, dan gaat ze op m'n plekje zitten, microfoon uit en headset op. Heb d'r wel eens voorgesteld om m'n secretaresse/bijrijdster te worden, dus ik spelen en zij praten, maar dat durfde ze niet (terwijl ze niet de enige vrouw @ vent zou zijn :P).

@M1lamb3r: ik heb 1 keer in ons AFK/BRB kanaal een bepaald 'ritmisch' geluid gehoord wat denk ik niet nader verklaard hoeft te worden. Ik had toen gelijk maar besloten dat ik maar ff niet AFK zou gaan :P

[ Voor 37% gewijzigd door Wouter185 op 02-12-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:39:
Mijn vriendin vind het ook niet nerderig oid. Iedere keer als ik bijvoorbeeld ff naar de plee moet / afk moet, dan gaat ze op m'n plekje zitten, microfoon uit en headset op. Heb d'r wel eens voorgesteld om m'n secretaresse/bijrijdster te worden, dus ik spelen en zij praten, maar dat durfde ze niet (terwijl ze niet de enige vrouw @ vent zou zijn :P).

@M1lamb3r: ik heb 1 keer in ons AFK/BRB kanaal een bepaald 'ritmisch' geluid gehoord wat denk ik niet nader verklaard hoeft te worden. Ik had toen gelijk maar besloten dat ik maar ff niet AFK zou gaan :P (En nee Alu, ik ga je niet vertellen wie dat was :D)
Mijn vrouw zit ook vaak bij ons op ventrilo gewoon voor de fun, en om mij te controleren ;)
We hebben samen een hele tijd SWG gespeelt, en ze is nu helemaal gek van Omerta, dus we zitten gezellig naast mekaar te ouwehoeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellwd84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-04 11:31
Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:39:

@M1lamb3r: ik heb 1 keer in ons AFK/BRB kanaal een bepaald 'ritmisch' geluid gehoord wat denk ik niet nader verklaard hoeft te worden. Ik had toen gelijk maar besloten dat ik maar ff niet AFK zou gaan :P (En nee Alu, ik ga je niet vertellen wie dat was :D)
Gelukkig zit ik nooit in dat kanaal ;). Hehe... ach ik vind vent gewoon erg gezellig, als WoW een single player game was dan was ik nooit zo lang door gegaan. Vooral een leuke gezellige goede guild bij je WoW hebben helpt bij het speel plezier!

Lol Alu hier trouwens, zit op stage onder iemand anders te posten..

[ Voor 6% gewijzigd door michellwd84 op 02-12-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nah niet echt eigenlijk, maar wij hebben ventrilo dan ook meer voor de gezelligheid.
Als je wilt weten hoe een encounter moet dan moet je die info maar tussen al de bullshit in /raid uit proberen te vissen :D

Af en toe vraag ik me weleens af hoe we 't in godsnaam zo ver hebben gekregen alleen al lucifron te slopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Mijn vriendin wenst me altijd succes als ik ga raiden :+.

Maar leuk vind ze het niet als ik weer eens te laat kom door WoW :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Das wel mooi, mijn vriendin ook wel maar die vind het gewoon tijd verspilling en vind dat ik beter bij haar kan zijn. Ach, dan maar 1 á 2 x raiden in de week. Meestal spreken we rond half 8 af wat te doen, en kom ik rond kwart voor 8 :p maar das bij alles...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik heb nog nooit "succes" gehoord van m'n vriendin, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat ze best wel een hekel heeft aan WoW :P Ik besteed namelijk tijd aan een spel wat ik ook aan haar kan besteden... Maargoed, nadat ik uitgelegd had dat WoW voor mijn ontspanning is en geen substituut voor haar werd het wat beter :)

Verder heeft ze ook absoluut geen verstand van MMORPG's, mede omdat het niet lijkt op The Sims :P Toen ik Onyxia een keer ging doen heb ik het maar gezegd dat ik een grote draak moest doden, en sindsdien is het wel de hele tijd "is de draak nog neergegaan?" :) Ooit hoop ik haar eens te kunnen vertellen dat we een andere draak te pakken hebben genomen, eentje luisterend naar de naam Nefarian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft me ooit s gevraagd 'hey leuk, mag ik 's een ventje meppen?'. Vervolgens zat ze op mijn computer, met mijn account een char te spelen..ja kom nou..hier, eigen account en nou ik weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellwd84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-04 11:31
Ik vertelde ook eens wat over het spel.

Ben priest, die groene balkjes die worden rood, dan moet ik weer zorgen dat ze groen worden.
Ow.. en dat vind je leuk...

Ehm..

En een keer zat ik te bellen gaat onze kut MT aggie ;) weer eens dood en ik krijg alles over me heen begin te vloeken en zij "is er wat?"

Ach ik vind het allemaal wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja vriendin en WoW verhalen

De mijne zit naast me, ingelogt in WoW en op Vent driftig haar Shammietje besturend tijdens onze raids 8) Ik zou het zonder haar steun in en out of game echt niet allemaal trekken:) raid en guild leader zijn is af en toe om 8)7 van te worden.

Ik heb dus nooit last van een communicatie kloof als ik het opeens over WoW heb 8)

Ze heeft nu verdorie meer DKP dan ik _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

vrouwen en wow kan gewoon niet he.
Mn vrouw die haat het echt misschien omdat ik altijd te lang doorspeel maar ja tis niet anders.
Waar ik echt een hekel aan heb ik als visite onverwachts komt zit je in mc en dan roept ze dat er visite is. moet je maar eens gaan uit leggen dat ze pech hebben en kunnen opzouten omdat jij met vrienden online heb afgesproken. Dat vinden veel mensen nogal belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Buh, de mijne vind WoW veel te aggressief. Zijn er geen mods voor vriendinnen te krijgen? Lijkt me behoorlijk ideaal :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:20:
Buh, de mijne vind WoW veel te aggressief. Zijn er geen mods voor vriendinnen te krijgen? Lijkt me behoorlijk ideaal :D
Dat het van boven word gezien en dat het World Of Simcraft heet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:24:
[...]

Dat het van boven word gezien en dat het World Of Simcraft heet? :9
En dat alle poppetjes verliefd worden en vreemdgaan, in hun broek zeiken en het fornuis in de fik steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bij ons in de guild zijn al 2 relaties ontstaan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Uhoh, slowchat gevaar!

Dan moet je zelf natuurlijk ook niet doorgaan

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:30

BrZ

reddevil schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:17:
[...]

eeehm dat doen ze niet ??? privacy e.d...

best kansloos om dat te gaan vragen.
Ehm, het is jouw account, dat IP hoort dus van jou te zijn, dus dat heeft weinig met privacy te maken. Eigenlijk vind ik dat ze dat IP adres moeten geven, alhoewel ik bijna zeker weet dat ze het niet geven.
Vincentio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 03:52:
[...]

Gebruiken jullie dan ML in Penalized?
In PC staat het gewoon op FFA of ze moeten het veranderd hebben sinds ik gekapt ben.
Altijd ja, en het gaat nooit fout, aangezien masterloot niet bugged is... geen idee waar dat gerucht vandaan komt. (vroeger was er een bug dat iedereen kon looten als de masterlooter het loot-window afsloot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
MantaMania schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:13:
vrouwen en wow kan gewoon niet he.
Mn vrouw die haat het echt misschien omdat ik altijd te lang doorspeel maar ja tis niet anders.
Waar ik echt een hekel aan heb ik als visite onverwachts komt zit je in mc en dan roept ze dat er visite is. moet je maar eens gaan uit leggen dat ze pech hebben en kunnen opzouten omdat jij met vrienden online heb afgesproken. Dat vinden veel mensen nogal belachelijk
ik begrijp PRECIES wat je bedoeld.. heb er hier ook last van.. dan zeggen ze van "ja, tis maar een spelletje".. en probeer dan maar uit te leggen dat het meer is dan "zomaar een spelletje"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
BrZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:38:
Altijd ja, en het gaat nooit fout, aangezien masterloot niet bugged is... geen idee waar dat gerucht vandaan komt. (vroeger was er een bug dat iedereen kon looten als de masterlooter het loot-window afsloot)
define bugged...

Feit is dat als de ML dood gaat hij bij een auto release (na 6 min dus) en de ML is nog niet over naar iemand anders de loot op GL komt te staan.

Mocht je dan net de kill maken dan krijgt iedereen dus van die roll venstertjes voor zijn neus.

en jah dit is ons gebeurd (met een dikke ninja tot gevolg) en ja de GM vertelde dat de ML working as intended is.

IMHO is het niet echt een bug, maar zeker niet iets dat wenselijk is...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Routed schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:50:
[...]

define bugged...

Feit is dat als de ML dood gaat hij bij een auto release (na 6 min dus) en de ML is nog niet over naar iemand anders de loot op GL komt te staan.

Mocht je dan net de kill maken dan krijgt iedereen dus van die roll venstertjes voor zijn neus.

en jah dit is ons gebeurd (met een dikke ninja tot gevolg) en ja de GM vertelde dat de ML working as intended is.

IMHO is het niet echt een bug, maar zeker niet iets dat wenselijk is...
Nog altijd beter dan FFA, waar iedereen altijd kan ninja'en :D
Maar wij zorgen er altijd voor dat iemand anders ML wordt als de oude ML gereleased wordt of DC'ed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
BrZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:54:
[...]

Maar wij zorgen er altijd voor dat iemand anders ML wordt als de oude ML gereleased wordt of DC'ed is.
Mjah de RL was tevens ML en probeerde vanuit doodstand de boel nog te leiden.
Was tevens onze 2de ony kill en ze was op 6% oid toen hij autoreleasde (was in de hitte van de strijd vergeten de ML over te doen).

Was wel een leer moment en eerste wat er nu gebeurd als de ML doodgaat is de ML overdragen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:59:
Mijn vriendin heeft me ooit s gevraagd 'hey leuk, mag ik 's een ventje meppen?'. Vervolgens zat ze op mijn computer, met mijn account een char te spelen..ja kom nou..hier, eigen account en nou ik weer 8)
Hehe, guildie van me ook. Lvl 42 warrior was 'ie, vriendin wilde ook wel eens spelen. Maakt dus een char aan en vind het geweldig. Guildie stuk minder online omdat ze natuurlijk niet tegelijk kunnen. Nu heeft hij een tweede WoW gekocht en is maar opnieuw begonnen omdat z'n vriendin zijn account overgenomen heeft. :P (hij is wel pally nu ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Jezus, valt dat ff tegen zeg...
Ik zit al weken met m'n lvl 60 priest instances te doen en nu had ik maar 2 uurtjes tijd dus ik dacht ik doe nog ff wat easy quests in EPL. Dus ik naar Corin's Crossing om wat spirits te bevrijden...

Even mana drinken zit er dus al niet meer bij na het mollen van een mob want dan komt er meteen zo'n Unseen dinges aan die me met 200 dmg per slag begint te meppen. Probeer ik die dood te maken dan roept ie er gelijk 6 andere mobs bij en elke andere mob daar staat de hele tijd silence op me te casten. :(
Het is een lvl 55 quest met lvl 55 mobs! WTH! Als holy priest wordt het je gewoon onmogelijk gemaakt nog maar iets van quests te doen op lvl 60! Als je niet holy specced bent ben je in instances volgens de meeste mensen ook meteen nutteloos (vind ik overigens ook want dan zuip ik veel te vlug door m'n mana en heb ik sowieso backup-healing nodig) en kun je het meteen vergeten om nog iets solo te gaan doen. Zelfs quests die 5 lvls (!!!) lager zijn dan m'n eigen level!
Et wordt echt eens tijd dat priests een complete overhaul krijgen want op het moment zijn we echt zo zwaar benadeeld dat we maar 1 logische richting krijgen voorgeschoteld om in te gaan (holy+disc specced) en druids zijn bijna net zo krachtig geworden qua healing als wij. Blah... khad al gelijk geen zin meer om verder te spelen...

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 02-12-2005 16:43 . Reden: typo's ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BrZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:54:
[...]

Gewoon zorgen dat je zeker weet dat niemand Ninja'ed. Wij hebben nog nooit een ninja gehad in PC.
Enige ninja die ik ken was de eerste Azuregos kill op Burning Legion. Verder waren er wel wat ninja's in andere guilds, maar daar zat ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Vincentio schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:46:
[...]

Gewoon zorgen dat je zeker weet dat niemand Ninja'ed. Wij hebben nog nooit een ninja gehad in PC.
Enige ninja die ik ken was de eerste Azuregos kill op Burning Legion. Verder waren er wel wat ninja's in andere guilds, maar daar zat ik niet in.
Probleem is dat je dat nooit zeker weet. Ik geloof niet dat iemand uit onze guild zou ninja'en, maar waarom het risico nemen terwijl dat niet nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, gisteren Ragnaros voor de 4e keer neer en m'n favo schild mee kunnen pakken: Malistar's Defender Stond al n tijdje op m'n lijstje en hij gaat erg lekker met m'n Aurastone Hammer, nu de LB Legs en Boots nog en MC is wat loot betreft redelijk klaar. ;)

Daarnaast weer een nieuw "record" voordat de sons kwamen, namelijk 33%. Vierde keer down nu en nog steeds progressie op weg naar de sons, 49%-41%-38%-33%.

Ook leuk om tijdens t gevecht op de brug boven Gole met t lavapack aldaar ineens Gole met z'n 2 puppies op bezoek te krijgen, hunter had blijkbaar t verkeerde target te pakken. 8)7 Tuurlijk n wipe maar wel erg LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:50:
Ook leuk om tijdens t gevecht op de brug boven Gole met t lavapack aldaar ineens Gole met z'n 2 puppies op bezoek te krijgen, hunter had blijkbaar t verkeerde target te pakken. 8)7 Tuurlijk n wipe maar wel erg LOL.
CW vecht standaard niet meer op die brug vanwege dat... probleempje :P

Vanavond zouden we één van die vier draken gaan proberen, begint plots m'n harde schijf te ratelen. Die's dus dood :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
How to kill Nef:
http://files.filefront.co.../;4419661;;/fileinfo.html

18mb'tjes maar, dus daar hoe je t niet voor te laten.
(heeft een rogue uit onze guild als grap gemaakt :P ik moet wel lachen eigenlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:54
We hebben zojuist Golemagg bij de 1e poging plat gekregen :) Vandaag hebben we ook al voor de 1e x Baron Geddon en Shazzrah plat gekregen... Geen slechte avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Whoo! zojuist Ancient Petrified Leaf (2e in lijn voor sinew nu) en Crown of Destruction gekregen!!! :D
Superblij :) Kan nu als het goed is ook mn quiver gaan halen aangezien ik de blue sinew heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
--MeAngry-- schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:41:
[knip]whine over holy priests[/knip]
No offense hoor, maar als je als holy priest geen quests 5 levels lager dan jouw level kan doen, doe je toch echt iets verkeerd. Ben zelf holy/disc spec sinds lvl 10, en heb het meerendeel van de hogere level quests solo gedaan. Zeker de quests in de plaguelands zijn goed te doen, omdat het meerendeel om undead gaat. Denk je dat je het niet gaat halen, of add er iets per ongeluk, shackle hem en concentreer je op de eerste mob/regen wat mana/ren weg. Mogelijkheden genoeg. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:45
The Will schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 04:36:
[...]
Ben zelf holy/disc spec sinds lvl 10,
jij vind het leuk om overal 3x zo lang over te doen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:04:
[...]

Probleem is dat je dat nooit zeker weet. Ik geloof niet dat iemand uit onze guild zou ninja'en, maar waarom het risico nemen terwijl dat niet nodig is...
Laat maar ninja-en hoor, we hebben een prima server met ok ppl, die gast komt geen guild meer in dan. Tuurlijk jammer van dat ene item maar je weet wel meteen wie je voor je hebt. Leuk dat ie zich dan laat kennen dmv het looten van wat stuff... Het staat op ffa bij ons, nog geen probs mee gehad (raiden nu 4 maanden ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

FFA heeft nog een nadeel.. iedereen moet bij de corpse blijven om te looten, terwijl je met masterloot gewoon door kan gaan terwijl alleen de ML achterblijft. Scheelt behoorlijk wat tijd in molten core :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/2441/rofl6ft.th.jpg

Met 44 lvl 1 Night Elves van Teldrassil naar Elwynn Forest gaan om Hogger om te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
On_E schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:02:
[afbeelding]

Met 44 lvl 1 Night Elves van Teldrassil naar Elwynn Forest gaan om Hogger om te leggen...
Lukt niet :P
Ligt eraan wat je voor een classes je bijhebt natuurlijk.

Signups voor bwl 1xtje bij ons, meteen best wel vol. Vanavond ff die attunment doen, dan de 8ste bwl in voor de eerste keer. Ver komen we toch niet, weet ik nu al.
Ragna nogsteeds niet down, deze week slaan we em ook nog over! Snap dat niet, laatste try was 40%, moet wel down kunnen imho.

Priest 34, en healen sucked, :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Vanmiddag ging het weer aardig in MC, tot aan the baron gecleared in pakweg een paar uur. En dat is voor ons toch aardig te noemen. Wel nog even een loot-probleem, omdat de masterlooter een foutje maakte, maar dat is door een GM opgelost.

Vanavond Onyxia op het programma, nog niet gedowned maar het gaat steeds beter. Echter in fase 3 gaat het verkeerd bij ons, ik denk zelf door een verkeerde tacktiek. Wij gaan namelijk alleen maar autoattacken in fase 3, waardoor het gruwelijk lang duurt voordat ze naar beneden gaat. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:34:Vanavond Onyxia op het programma, nog niet gedowned maar het gaat steeds beter. Echter in fase 3 gaat het verkeerd bij ons, ik denk zelf door een verkeerde tacktiek. Wij gaan namelijk alleen maar autoattacken in fase 3, waardoor het gruwelijk lang duurt voordat ze naar beneden gaat. Hoe doen jullie dat?
Wat gaat er mis dan? Fears, DPS, Deep Breath, Whelps, MT, healing? En je zegt fase 3 in combo met "voor ze naar beneden gaat", welke fase bedoel je? Fase 2 is vliegend, 3 weer op de grond voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik dacht eigenlijk dat ik al duidelijk genoeg was, maar blijkbaar niet.

Fase 3 is de fase dat hij op de grond zit inderdaad. We hadden pasgeleden zelfs nog 40 mensen levend in deze fase. De tank manouvreerd Onyxia weer naar de goede positie en we zorgen voor voldoende totems, etc. Daar ligt het probleem niet.

Nadat de tank Onyxia pakweg 1 minuut gehouden had, mochten we dps gaan doen. Maar alleen auto-attack omdat ze bang waren dat aggro hetzelfde werkt als in fase 1. Het gevolg hiervan was, dat onyxia wel erg traag naar beneden ging en dat we uiteindelijk langzaam mensen verloren. Toen kreeg er een priest aggro van het healen en gingen er door een flame breath meerdere mensen dood. Uiteindelijk wipten we alsnog.

Het gaat er dus om, moet je op een gegeven punt volle dps gaan, of is het echt auto-attack werk? Want nu duurde fase 3 gewoon 10 minuten en wipten we uiteindelijk nog ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 14-09 20:36
Wat wij doen bij onyxia is om de 15 seconden Damage meters laten zien, daarna clear je hem weer laat je hem weer zien na 15 seconden.
Degene die in de top 5 staan die stoppen ff met attacken, heel simpel haast nooit overaggro, en dat de MT een minuut lang alleen gaat vechten is zinloos bij ons is het 10sec en dan gaat iedereen dpsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:08:
Ik dacht eigenlijk dat ik al duidelijk genoeg was, maar blijkbaar niet.

Fase 3 is de fase dat hij op de grond zit inderdaad. We hadden pasgeleden zelfs nog 40 mensen levend in deze fase. De tank manouvreerd Onyxia weer naar de goede positie en we zorgen voor voldoende totems, etc. Daar ligt het probleem niet.

Nadat de tank Onyxia pakweg 1 minuut gehouden had, mochten we dps gaan doen. Maar alleen auto-attack omdat ze bang waren dat aggro hetzelfde werkt als in fase 1. Het gevolg hiervan was, dat onyxia wel erg traag naar beneden ging en dat we uiteindelijk langzaam mensen verloren. Toen kreeg er een priest aggro van het healen en gingen er door een flame breath meerdere mensen dood. Uiteindelijk wipten we alsnog.

Het gaat er dus om, moet je op een gegeven punt volle dps gaan, of is het echt auto-attack werk? Want nu duurde fase 3 gewoon 10 minuten en wipten we uiteindelijk nog ook
hunters en rogues full out laten gaan, warlocks en mages ff dps pauze na bijvoorbeeld een serie crits.
Ons probleem is juist phase2 -> 3 overgang.
Onze MT doet alles wat hij kan doen en onyxia negeert hem gewoon compleet.
Zelfs met 5 sunders en heroic strikes negeert onyxia hem compleet maar iemand die er gewoon staat en niks doet krijgt aggro. Zelfs een totem kreeg bij ons een keer aggro terwijl de MT haar helemaal de tering beukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
unex schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 09:39:
[...]

jij vind het leuk om overal 3x zo lang over te doen? :o
Ik vind het leuk om in groups te spelen. ^^ Heb vanaf level 5 tot ongeveer level 44 met een mage gespeeld, altijd AE grinden, en Imp. Flash heal leek me daarvoor wel handig, omdat we nog wel eens gewiped werden als er toevallig een mob buiten z'n AE range stond, die vervolgens mijn heals kwam interrupten. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ehm, dat argument van in groep spelen gaat niet op, kan je met shadowpriest ook.

Je hebt een niet zo'n grote manapool, een healed ook niet als de beste, maar het is zeker te doen.
Toennet GR gedaan met wat guildies, ik als healer erbij, ging prima. Het is hoe je class begrijpt/speelt, niet of je shadow of holy bent....
Ik heb nog de helft van de tijd dmg mee lopen doen, anders stond ik 3/4de uit mijn neus te eten...
Als je gewoon * of the owl pakt kan je MAKKELIJK shadow blijven tot 55. Mana + mana regen genoeg. Het is namelijk int/spi gear.

Ook meteen lvl 35 geworden, maar eens een begin aan desolace maken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:54:
[...]

hunters en rogues full out laten gaan, warlocks en mages ff dps pauze na bijvoorbeeld een serie crits.
Ons probleem is juist phase2 -> 3 overgang.
Onze MT doet alles wat hij kan doen en onyxia negeert hem gewoon compleet.
Zelfs met 5 sunders en heroic strikes negeert onyxia hem compleet maar iemand die er gewoon staat en niks doet krijgt aggro. Zelfs een totem kreeg bij ons een keer aggro terwijl de MT haar helemaal de tering beukte.
Mijn gevoel is dat de "vastheid" van Onyxia in phase 3 samenhangt met de dps die erop zit, net als in phase 2 de deep breath zeg maar. Wij hebben, vooral in het begin, redelijk vaak van dat onverklaarbare gedrag in phase 3 gehad. Dus probeer eens om, als de tanks "enigszins" aggro hebben, om te beginnen met rustige DPS, daar wordt ze veel rustiger van lijkt het wel. Als phase 3 namelijk eenmaal op gang is zijn er bij geen enkel guild echt problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BrZ schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:22:
FFA heeft nog een nadeel.. iedereen moet bij de corpse blijven om te looten, terwijl je met masterloot gewoon door kan gaan terwijl alleen de ML achterblijft. Scheelt behoorlijk wat tijd in molten core :P
Beter idee, gewoon alleen nog maar Ragnaros looten. Meer dan de helft van MC wordt toch gedisenchant onderhand. Bij jullie ook neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

B) Trots :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.com/thunderfury.jpg

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
jarnotjuh schreef op zondag 04 december 2005 @ 02:00:
Ehm, dat argument van in groep spelen gaat niet op, kan je met shadowpriest ook.

Je hebt een niet zo'n grote manapool, een healed ook niet als de beste, maar het is zeker te doen.
Toennet GR gedaan met wat guildies, ik als healer erbij, ging prima. Het is hoe je class begrijpt/speelt, niet of je shadow of holy bent....
Ik heb nog de helft van de tijd dmg mee lopen doen, anders stond ik 3/4de uit mijn neus te eten...
Als je gewoon * of the owl pakt kan je MAKKELIJK shadow blijven tot 55. Mana + mana regen genoeg. Het is namelijk int/spi gear.

Ook meteen lvl 35 geworden, maar eens een begin aan desolace maken denk ik. :)
Zie je mij ergens zeggen dat het met shadow niet kan? Nee? Klopt, dat is namelijk ook niet zo. Ik zeg alleen waarom ik vanaf het begin holy spec heb genomen. Wij nemen ook gewoon shadow specced priests mee naar ZG en Molten Core, gewoon omdat het kan. Het enige wat we doen is priority geven aan mensen die holy specced zijn.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

The Will schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:20:
[...]

Zie je mij ergens zeggen dat het met shadow niet kan? Nee? Klopt, dat is namelijk ook niet zo. Ik zeg alleen waarom ik vanaf het begin holy spec heb genomen. Wij nemen ook gewoon shadow specced priests mee naar ZG en Molten Core, gewoon omdat het kan. Het enige wat we doen is priority geven aan mensen die holy specced zijn.
Of je reserveert een paar plaatsen voor "ander gespeccde players" als in shadowpriest, dps warrior, firemages =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik heb een paar dagen geleden WoW gekocht, maar het spel is mij nog niet helemaal duidelijk :)
Als je WoW start kom je bij zo'n login scherm zegmaar, dan staat er rechtsonder welke server je gekozen hebt ofzo (boven Quit en onder Terms of Use), maar kun je dan ook andere servers kiezen? Zoja, hoe?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Awkwarding schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:51:
Ik heb een paar dagen geleden WoW gekocht, maar het spel is mij nog niet helemaal duidelijk :)
Als je WoW start kom je bij zo'n login scherm zegmaar, dan staat er rechtsonder welke server je gekozen hebt ofzo (boven Quit en onder Terms of Use), maar kun je dan ook andere servers kiezen? Zoja, hoe?
Gewoon inloggen op de server (realm) die er staat, en dan kun je in je character screen bovenaan 'change realm' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

HolyCorn schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:05:
[...]

Gewoon inloggen op de server (realm) die er staat, en dan kun je in je character screen bovenaan 'change realm' kiezen.
ok thnx

waar kan ik patches downloaden? Iemand zei dat ik patch 1.8.2. moest hebben, ik heb al op www.worldofwarcraft.com gekeken maar daar kan ik alleen de notes van de patches vinden, niet de patch zelf? Of moet ik beter zoeken :?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch, wordt automatisch gedownload als je inlogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
*huil*

een loladin met dat zwaard... zeker de verkeerde class gerolled ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Afbeeldingslocatie: http://farqtheorc.com/prelude/kill6.jpg
Dat was 2 maanden geleden.

Nu, 2 maanden later:
Afbeeldingslocatie: http://img486.imageshack.us/img486/9782/malevolenceincarnate51ju.th.jpg
Who's that guy in the middle?! :( !

Heel de raid doet gvd niets, 30+ en hij weer als enigste he...
Tis echt wel te zien dat ie gnomes haat...

/reroll B)
www.farqtheorc.com / http://www.farqtheorc.com/wowcomic_prelude.html
Comic van de bovenste kill....

Sigh, mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Remco20 schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:36:
[...]

*huil*

een loladin met dat zwaard... zeker de verkeerde class gerolled ? :P
om eerlijk te zijn? uiteindelijk wel denk ik misschien, maar ik houd niet zo van de warrior of rogue.

ik proc em bijna op iedere hit, en ik weet dat er veel mensen zijn die zeiken erover. Helaas wil ik wel een goeie discussie aangaan maar meeste mensen zitten meer beetje dom te ouwehoeren =)

Toch is het een prima paladin wapen. Ik hoef niet meer te zeuren over dps, en ik proc em super vaak.

1.9 is helemaal de bom voor een paladin als mij met dat ding. Ik heb geen mana nodig voor dps.

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Is toch een redelijk probleem (imho) op veel servers... als je een class op je eigen manier speelt wordt je gelijk geadvisseerd om te respeccen of wordt je gezegd dat je moet leren om je class te spelen.

Heb nu een paar keer gehad dat ik een whisper van een onbekend iemand krijg die vraagt of ik een instance mee in ga (ben lvl60 full feral build druid)... tegenwoordig zeg ik dan gewoon dat ik geen healer ben, en hoor ze ook niet meer :P
Als het een guildie is of een vriend is wil ik nog wel mee gaan te healen... maar op een dergelijke manier hoeft voor mij niet (is er niet een macro dat als je een whisper van iemand krijgt die niet in je friendslist of guildlist staat, dat hij automatisch replyed "im not a healer" ?)

Iemand die zegt dat een druid geen agro kan houden moet voor de aardigheid eens een goede feral druid mee nemen een instance in. Ik ben maintank in zowel strat als scholo geweest (en ja, ik zie mezelf als een 'goede' feraldruid, moet nog wat extra equipment hebben, zoals Unyielding Maul of Warden Staff... en iets als Hammer of Beastial Fury zou wel leuk zijn, al zal dat moeilijk zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Starchild, Idd

Ok..ik ben zelf nu bij Nefarian,.. ik heb eigenlijk wel erg veel getanked, alleen BWL = forget it, naja, voor een paladin in ieder geval.
Tis erg jammer dat mensen niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. Warriors blijven beste tanks, vind ik, maar een pally of druid (soms beter een druid door taunt) is gewoon fijn als je ff geen warrior hebt, of je een arms/fury warrior heb om hem dps te laten doen aangezien een pally dat niet zo kan.

Ik heb best wat defence equipment, maar goed, ik ga er wel enigzins mee stoppen.

Paladin dps = bullshit over het algemeen, maar met thunderfury is et echt bizar. een paladin kan binnen een paar minuten en goed soloable elites verslaan van eigen level (outdoor iig alles wel ongeveer, ongenaamde) Duurt alleen lang. met TF is het echt binnen 30 seconden dat ik een elite dood heb. Zelfde als een normaal blue-equipped rogue. Nu wil ik me niet boven een rogue plaatsen, maar met 1.9 is wel handig om 1 paladin melee te laten gaan voor een debuff 'vindication' (werkt op bazen) (=-15% agility and strength).

Iedereen weet ook dat een paaldin 40% attackspeed extra heeft, en het langste leeft
ook in 1.9 dat alle seals betere procchance van items/wapens krijgen en iedere 10/8 seconden een instant attack (judgements kan een wapen proccen, en SoRighteousness kan dubbel proc geven)..

ik zeg, cheers =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, vandaag weer BWL in en voor het eerst Razorgore fase 2 kunnen beginnen. Zelfs nog redelijk veel levend maar nu maar eens zorgen dat iedereen weet wat in fase 2 te doen. Fase 1 gaat nu in ieder geval beter, begint lekker te gaan met een grote train op de eerste MC'er na 2 MC bars. Straks weer terug, ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Tis dat met ons? ;(

Guild vandaag voor de 3de keer ony gedood en tja:
1ste keer 2x netherwind crown
2de keer judgement en dragonstalker helm
vandaag 2x helm of wrath

Komt dit echt vaker voor of is dit bad luck...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:50:
Nice, vandaag weer BWL in en voor het eerst Razorgore fase 2 kunnen beginnen. Zelfs nog redelijk veel levend maar nu maar eens zorgen dat iedereen weet wat in fase 2 te doen. Fase 1 gaat nu in ieder geval beter, begint lekker te gaan met een grote train op de eerste MC'er na 2 MC bars. Straks weer terug, ben benieuwd. ;)
Moet zeggen dat Razorgore, Vaelstras en Nefarian het moeilijkst zijn..de rest is leuk, maar zeker niet zo uitdagend als de rest.

Chromaggus daarentegen is niet moeilijk, maar wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een grotere horde guild op bloodscalp, het liefst nederlands. Ben een level 35 undead rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
zijn er mensen die hier bezig zijn met Cenarion Circle Reputation?
ben vandaag dus Honored geworden maar geen rewards, nu moet ik dus Revered worden maar dat is nog 21.000 reputatie verder en honored worden duurde al lang, dit is toch gewoon onmenselijk?
hoe moet ik dan die Greater stones gebruiken om de Prince te summonen?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:28:
[...]

Moet zeggen dat Razorgore, Vaelstras en Nefarian het moeilijkst zijn..de rest is leuk, maar zeker niet zo uitdagend als de rest.

Chromaggus daarentegen is niet moeilijk, maar wel erg leuk.
Probeer maar is chromaggus met time lapse, dat is momenteel gebugged (complete aggro wipe na een TL resist) Das een hele uitdaging.

Nefarian is echter vrij makkelijk imo, soort onyxia met 3x haar dps (zeer goed te doen met een 10k hp tank)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

:O gitaarwerk ook op deathwing ;)

ik zit daar ook maar dan als horde ;) Shape undead priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om me account stil te zetten voor een paar maanden ? en dat ik hem later weer activeer en dat ik me chars back heb ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:51:
:O gitaarwerk ook op deathwing ;)

ik zit daar ook maar dan als horde ;) Shape undead priest
Is Darkrider niet die pally met Thunderfury ? :P

Ik heb mijn Azuresong Mageblade eindelijk binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
eindelijk....nefarian down! :D
vijfde guild van de server, derde alliance :)
fijne loot ook:
Lok'amir il Romathis
Staff of the Shadow Flame
Judgement en Transcendance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, na de hele dag Razorgore nu dan toch down. Na 2 wipes beste try op 21% en nog n paar wipes ^^ verder redelijk stabiel Razor down gekregen. Tankswitches gingen goed en zowat geen overaggro van de rest. Heel cool gevecht en echt n ontlading dattie plat ging na zoveel repcosts. :+

Geloof 4e guild op de server die Razor platkrijgt, 3e alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:55:
is het mogelijk om me account stil te zetten voor een paar maanden ? en dat ik hem later weer activeer en dat ik me chars back heb ??
gewoon geen gamecard meer toevoegen of je creditcard ding eraf halen, je characters & account blijft gewoon bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

The Will schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 04:36:
[...]

No offense hoor, maar als je als holy priest geen quests 5 levels lager dan jouw level kan doen, doe je toch echt iets verkeerd. Ben zelf holy/disc spec sinds lvl 10, en heb het meerendeel van de hogere level quests solo gedaan. Zeker de quests in de plaguelands zijn goed te doen, omdat het meerendeel om undead gaat. Denk je dat je het niet gaat halen, of add er iets per ongeluk, shackle hem en concentreer je op de eerste mob/regen wat mana/ren weg. Mogelijkheden genoeg. :)
Soz voor late reactie, maar alsnog.

Slecht spelen, ja ok, kan me er iets bij voorstellen dat je dat denkt, maar als er 6 mobs staan te silences op je kun je mooi helemaal niets meer. Shacklen doe ik niet als ik maar 1 mob hoef te killen natuurlijk maar naderhand gaat dat neit lukken, en fear... tjah, dan kun je weg gaan rennen, wat schiet ik daar mee op? Daarnaast is dat ook moeilijk casten als ik gesilenced ben.

Ach ja, met instances gaat et heel lekker, zeker nu met 7k mana wil dat wel opschieten, daar merk ik echt wel voordelen bij een holy/disc specced priest, maar solo, nee dat kan ik voor een deel wel vergeten. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:31:
[...]

Probeer maar is chromaggus met time lapse, dat is momenteel gebugged (complete aggro wipe na een TL resist) Das een hele uitdaging.

Nefarian is echter vrij makkelijk imo, soort onyxia met 3x haar dps (zeer goed te doen met een 10k hp tank)
we hebben timelepase gehad.. gaat prima hoor, inderdad moet je die resist niet hebben, 5% kans erop. Tis een bug, als het goed is is die in 1.9 gedaan.

Klopt ja, Paladin met Thudnerfury. (darkrider) B)

Neem nu een weeek rust van WoW. Reden: Ik kan neit fatsoenlijk spelen meer omdat 50% me zit lastig te vallen met spam emotes (spit/rude etc). Fijn als je het er niet mee eens bent dat een pally TF heb, maar aub niet zo zielig gaan doen. zijn maar pixels uiteindelijk :/, echt te triest voor woorden dat mensen zo je spel kunnen verzieken hoor vind ik. Krijg je dan na 3 maanden grinden (non-stop) en dan zo afgezeken te worden...erg lame.

btw.. paladins krijgen het nogal lastig, azuresong magebalde is nu supergoed voor palydans, maarja.. je weet al wat er gaat gebeuren.=)

[ Voor 12% gewijzigd door gitaarwerk op 05-12-2005 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
joostve schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:57:
zijn er mensen die hier bezig zijn met Cenarion Circle Reputation?
ben vandaag dus Honored geworden maar geen rewards, nu moet ik dus Revered worden maar dat is nog 21.000 reputatie verder en honored worden duurde al lang, dit is toch gewoon onmenselijk?
hoe moet ik dan die Greater stones gebruiken om de Prince te summonen?
Guild effort imo. Wij hebben met onze guild een iemand aangewezen voor de rep, zodat we zo snel mogelijk de raid bosses konden summonen. Je hebt maar 10 Encrypted Twilight Text nodig voor 100 rep. Zorg dat je de prophet killed als ze langs komt, je kan haar met gemak soloen als mage. Verder is het gewoon een kwestie van mobs grinden, en zorgen dat je bij alle summon kills bent. De tweede summons geven 25 rep iirc.

Edit: @--MeAngry--: Wat je op schiet met rennen? Niet dood gaan = geen repair costs, en als je een beetje redelijke equipment hebt, gaat dood gaan redelijk wat geld kosten. Overigens zeg ik niet dat je slecht speelt, dat dorpje daar is vervelend, en met silence kun je idd vrij weinig. Ik heb die quest in het noorden gedaan, Plaguewood heet het geloof ik, not sure though, het is iig in het gebied vlakbij Stratholme. Daar lopen ook een aantal ghouls rond, en ze zijn makkelijk te killen zonder andere mobs te adden.

[ Voor 24% gewijzigd door The Will op 05-12-2005 04:16 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 12:49

ErA

Wat is het maken van een 2e character toch leuk ey.

paar daagjes terug me warrior aangemaakt. Ff snel naar level 20 gewerkt met de quests, die ik allemaal wist te vinden dus dat ging in no time. FF 2 mooie wapentjes gezocht, hoppa fiery weapon op allebei. +100hp op chest, +9 stamina op bracers, +7 op boots. En ge hebt een veel te sterke warrior. Om het nog een beetje leuk voor mezelf te maken pak ik meestal 3~4 mobs van me eigen level en probeer een beetje te aoen met me warrior. Zeer jammer dat caster classes zo weinig extra mogelijkheden hebben om dmg te doen. ( in de vorm van enchants, +int is geen dmg. En +30 spelldmg is nou niet echt betaalbaar voor level 20 wapens)

Wat is trouwens de beste enchant die een dual weild fury warrior in spé kan pakken op beide wapens?

[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 05-12-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo pfff ..... eindelijk een level 60 paladin sinds gister ;). Ik ga nu ook eindelijk high level dungeons doen. Heb al een level 60 Druid, maar daar heb ik ook pas prison BRD en en stukje DM mee gedaan, 1 of 2 raids meegelopen.

Nu is het ff afgelopen met alts ;).

Zaterdagavond stratholme raid gedaan .... is 1 mage nu echt genoeg ook al die summons weg te werken? Ik was met mijn Druid, maar volgens mij deed de mage niet veel, dan kun je healen wat je wilt .... het gekke was, we waren met 4 paladins .... dat er niet 1 of 2 op het idee gekomen zijn om Holy Wrath te gebruiken. Was echt een goeie whipe iig ....

Gister BRD gedaan, best evr gekomen. De meesten kenden het niet .... ik ook niet, dus we hebben het echt de hard way geleerd ;). Wel leuk vind ik. Bij de arena gingen we stuk door een runner. En het leek zo'n simpel stuk .... vervelend als Hammer of Wrath dan net ff failed ;). Maar er zat ook 1 knakker uit onze guild in de groep die volgens mij haast had .... wachtte op het laatst niet meer op sap van onze rogue .... en als iemand zo gaat doen, voel ik altijd wel aan dat we ergens gewhiped gaan worden. Liever wat langer erover doen, dan flink neergemaaid worden.

Vervelend als je vol met quest items zit .... ik was bij die Fire Giant Bal'<nogwat> ff kwijt wat ik moest doen .... nog een keer doen dan maar, want hij was weg toen ik 't weer wist ;). Dan voel je je echt een noob ;). Voor die Giant was er een moment dat de groepen aan de overkant van de muur ineens allemaal stuk voor stuk heen-en-weer ging lopen. We hadden echt supermazzel daar ;).

Anyway, ik had wel een leuk avondje, gaat wel meer gebeuren zo ;). Even mijn classset bij elkaar sprokkelen, that's all ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Maegrim schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:22:
eindelijk....nefarian down! :D
vijfde guild van de server, derde alliance :)
fijne loot ook:
Lok'amir il Romathis
Staff of the Shadow Flame
Judgement en Transcendance :D
Grats! :)

Lekkere drops ook, wij hadden alleen een Lok'Amir ;(

Hopelijk vanavond een Ashkandi, wil dat ding weleens ingame zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:09:
[...]

Grats! :)

Lekkere drops ook, wij hadden alleen een Lok'Amir ;(

Hopelijk vanavond een Ashkandi, wil dat ding weleens ingame zien :D
Grommmm

10 storms, Dragonstalker, Pure Elementium Band en Prestor's Talisman of Connivery. Ik wist al dat het een kutavond zou worden toen Razorgore Stormrage, Nemesis en Black Book dropte. Vervolgens ook nog es 2x Stormrage Handguards van Ebonroc en Flamegor, en Stormrage Pauldrons van Chrommy en we hebben weer een typische "random loot" avond thanks to Blizzard :(

Enige positieve was dat we eindelijk wat richting de melee drops gaan schuiven (die talisman -> rogue). Wie weet volgende week....

PS: Wel een van onze locks naar 8/8 Nemesis gekregen, en het was nog zijn verjaardag ook ;) Die gaat er wel gaaf uitzien in patch 1.9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Gisteravond de meeste briljante BWL run gehad. Nadat we Nefarian hadden opgegeven omdat onze raidgroep niet de goede samenstelling had en de instance gereset werd, pakten we Razorgore, Vaelastrasz en Broodlord op de eerste poging :)

Hebben mensen hier die Nefarian proberen wel meer problemen met als er gewiped word in Stage2 ? Soms respawned hij bij ons niet na 30min, en zit de poort nog gewoon dicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
lol, zit ff wat dingetjes te lezen over AQ.

Schijnt dat de trash tussen de twin emperors en C'Thun moeilijker is dan Nefarian :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Gimbooze schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:01:
lol, zit ff wat dingetjes te lezen over AQ.

Schijnt dat de trash tussen de twin emperors en C'Thun moeilijker is dan Nefarian :D
beter, als dingen steeds moeilijker worden in het spel is dan ook niets saai!
want dan heb je meer "challenge"

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo, weer een leuk weekendje op Defias Brotherhood. Overal hoor je van mensen dat ze deze server verreweg het leukst vinden van alle servers waar ze tot nu toe speelden en ik begin het graag te geloven

Vrijdagavond was het weer zover. 6 of 7 alliance guilds hielden een organized world PvP event waarin ze zo'n beetje alle Horde steden op de Grote 3 na aanvielen. World defense werd gek :D

Wij dachten natuurlijk dat het een diversion was dus iedereen vloog naar UC omdat we verwachtten dat daar de grote strike zou komen. Maar niet dus. Vervolgens de hele verdere avond overal 1 groot world PvP festijn.

En met de guild dan toch eindelijk voor het echie Molten Core in. Ook netjes. Geen wipes bij trashmobs (imps ook zonder dooien neer) en Lucifron bij de 2e poging neer. En dat terwijl de helft van ons nog nooit MC van binnen had gezien of Raid Assist had geinstalleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 05-12-2005 11:20 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:57:
Zaterdagavond stratholme raid gedaan .... is 1 mage nu echt genoeg ook al die summons weg te werken? Ik was met mijn Druid, maar volgens mij deed de mage niet veel, dan kun je healen wat je wilt .... het gekke was, we waren met 4 paladins .... dat er niet 1 of 2 op het idee gekomen zijn om Holy Wrath te gebruiken. Was echt een goeie whipe iig ....
Als je moeite hebt met de Baron skellies, dan moet je dat Holy water eens gebruiken ipv het te bewaren voor de quest. Grote range, instant cast en 500 damage op alle skellies. Dat water dropt daar niet voor niets. Heel handig voor als je Baron met zijn vijven moet doen, maar ook erg effectief voor minder goed georganiseerde groepen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
ErA schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:50:
Wat is trouwens de beste enchant die een dual weild fury warrior in spé kan pakken op beide wapens?
Crusader mainhand en 15 agi of str offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
se7en schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:11:
[...]

beter, als dingen steeds moeilijker worden in het spel is dan ook niets saai!
want dan heb je meer "challenge"
Ik zie dan ook graag 5, 10 en 15 mans epic instances tegemoet. Ik vind 40 man raids weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren met een warlock, mage, druid, priest en hunter diremaul North gedaan. De druid kon niet tanken dus we hadden een voidwalker, hunter cat en een mindcontrolled ogre als ons hippe tank team. Sheep, icetraps en Banish als onze crowdcontrol en we waren binnen een uurtje koning. Rogues en warriors zijn soms zo overrated. Druid moest wel heel even stiekem King Gordok tanken.

Toen kwam de beste beloning. Holy Bologna: What the Light Won't Tell You dropte van de king. Happy priest.

Baron een paar keer gedaan en de laatste keer kwam iemand met zo'n medalion of faith (scarlet side van strat) aanzetten. Je start dan een quest aan het begin van de undead kant en bij het einde spawned er een NPC die meehelpt tegen mister Rivendell. Scheelde met de laatste five man run wel, het is niet veel maar het is toch net iets meer damage. Met meer dan vijf mensen is het gewoon zoveel mogelijk damage doen en een AOE'er klaar hebben om de healer van skellies te bevrijden.

[ Voor 34% gewijzigd door Yellow|A op 05-12-2005 11:45 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Oh mijn god :D

Dan wil je die reis echt graag winnen en zet je zelf even voor lul voor het halve land :D _/-\o_ :D

Ik ben trouwens gister 48 gedinged met de lock :p Ben in totaal 29 keer aangevallen terwijl ik die laatste paar quests bij elkaar probeerde te grinden, en dat leverde mij 29 Honour Kills op 8)

Sinds ze die deathcoil een Instafear hebben gemaakt is het level veel makkelijker :P Ben affliction gerespecced voor een hoop instadots, en nu is het gewoon Dot - Coil Dotdotdot Fear SB enzovoort - Dood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dit hebben ze omgezet naar een DJ lulverhaal. Ik heb een paar maanden terug namelijk het filmpje gezien wat hierbij hoorde. Het is uit een spelshow waarin willekeurige voorbijgangers wordt gevraagd om aan dit spelletje mee te doen :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Grappig, een week of 2/3 geleden werd er op ons realm-forum gepost dat een UD Warrior het nieuwe record honor in 1 week had. (950k)

En wat denk je wat ?

Ik vandeweek in mijn eentje Arathi Basin in, kom ik in een game waar zijn guild tegen een bekende Alliance guild speelde, en 3 keer raden wat er gebeurde, de Alliance guild ging naakt dansen in het midden terwijl de Horde guild alle nodes pakte, en we zodoende binnen 3 minuten hadden gewonnen.

1 dag later meldt een guildie hetzelfde voorval, wederom die guild, en wederom die UD Warrior erbij.

Eerstvolgende keer dat ik het zie vergeet ik hopelijk geen screens te maken... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:47:
[...]

Dit hebben ze omgezet naar een DJ lulverhaal. Ik heb een paar maanden terug namelijk het filmpje gezien wat hierbij hoorde. Het is uit een spelshow waarin willekeurige voorbijgangers wordt gevraagd om aan dit spelletje mee te doen :D
Ik heb er ook een filmpje van gezien, dat paar was belgisch.

Blijkbaar is het gewoon een bekende mop die telkens op een net andere manier opduikt :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.