Zo pfff ..... eindelijk een level 60 paladin sinds gister

. Ik ga nu ook eindelijk high level dungeons doen. Heb al een level 60 Druid, maar daar heb ik ook pas prison BRD en en stukje DM mee gedaan, 1 of 2 raids meegelopen.
Nu is het ff afgelopen met alts

.
Zaterdagavond stratholme raid gedaan .... is 1 mage nu echt genoeg ook al die summons weg te werken? Ik was met mijn Druid, maar volgens mij deed de mage niet veel, dan kun je healen wat je wilt .... het gekke was, we waren met 4 paladins .... dat er niet 1 of 2 op het idee gekomen zijn om Holy Wrath te gebruiken. Was echt een goeie whipe iig ....
Gister BRD gedaan, best evr gekomen. De meesten kenden het niet .... ik ook niet, dus we hebben het echt de hard way geleerd

. Wel leuk vind ik. Bij de arena gingen we stuk door een runner. En het leek zo'n simpel stuk .... vervelend als Hammer of Wrath dan net ff failed

. Maar er zat ook 1 knakker uit onze guild in de groep die volgens mij haast had .... wachtte op het laatst niet meer op sap van onze rogue .... en als iemand zo gaat doen, voel ik altijd wel aan dat we ergens gewhiped gaan worden. Liever wat langer erover doen, dan flink neergemaaid worden.
Vervelend als je vol met quest items zit .... ik was bij die Fire Giant Bal'<nogwat> ff kwijt wat ik moest doen .... nog een keer doen dan maar, want hij was weg toen ik 't weer wist

. Dan voel je je echt een noob

. Voor die Giant was er een moment dat de groepen aan de overkant van de muur ineens allemaal stuk voor stuk heen-en-weer ging lopen. We hadden echt supermazzel daar

.
Anyway, ik had wel een leuk avondje, gaat wel meer gebeuren zo

. Even mijn classset bij elkaar sprokkelen, that's all

.