MrVegeta schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:59:
Mooi, want dan zou ik maar DM gaan doen als ik jou was.
Ik neem aan dat MC nog een end weg voor jou is, en je zometeen voor 5 man partys gaat doen in stratholm/scholo/brd/lbrs, dan moet je niet voor devout gaan.
Niet heel ver weg. Ben nu level 58, en als ik 60 ben kan ik mee met de alliance MC raids. Ik heb al aardig wat blauw spul (op level 56 met end-game instances begonnen).
Devout is de zogenaamde priest set omdat er veel spirit inzit, zoals je weet gaat spirit pas werken 5 sec na je laatste cast, in MC kun je met een goede heal rotatie en veel spirit mooi wat regennen na die 5 sec. In een 5 man run heb je dat totaal niet dus ga je nooit van je spirit gebruik maken, want als het gevecht is afgelopen ga je toch drinken.
Weet ik. Ik wil de set vooral compleet hebben omdat 'ie A) makkelijk te krijgen is (continue raids naar UBRS/Schol/Strat en andere classes hebben geen 'recht' op die set) en ik gewoon graag m'n tier 0 set compleet wil hebben. Spi is overigens niet nutteloos, maar je moet wel je healing daar op aan passen. Met renew + gheal kom je een heel end, en met een goeie pally in je group regen je tijdens de fight behoorlijk wat mana (BoW + die regen judgement). Daarnaast heeft de Devout set aardig wat INT, en ik raak niet snel door m'n mana heen.
Ga liever voor de x mana per 5 sec items, die werken altijd wat voor je ook aan het doen bent, als je wil maak ik een lijstje met items die je kunt krijgen uit DM met x mana per 5 sec. Dat is zoveel beter dan devout in 5 man instances.
Ik heb die lijst al hoor

Ik weet al precies wat ik wil hebben. Punt is alleen dat DM runs iets moeilijker in te komen zijn dan UBRS bijvoorbeeld als level 58 priest, en bovendien je DM liever niet met een PuG wil doen. Ik wil naar een andere guild omdat mijn huidige een beetje aan het afsterven is zodat ik tenminste fatsoenlijke DM runs kan doen.
Dat heet AoE

Je moet als rogue in MC op je health letten. Die random targetting events die soms optreden zijn niet ernstig dat je daar in een klap dood aan gaat (tenzij je echt crappy gear hebt). Als je erg laag begint te raken, bandage jezelf dan ff. Je healers zijn over het algemeen druk zat en mana is schaars.
[
Voor 13% gewijzigd door
Hydra op 12-12-2005 11:54
]