Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:41
Lucy lijkt me weer een groter probleem dan maggie

Die 2000 dmg AoE of die cursie is niet lief.

Ik nam aan dat hij 40 man van 1 class bedoelde. Dan heb uiteraard het meeste kans met een hybride class pallie/shammie/druid waarbij druid waarschijnlijk het meeste kans maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik keek net eens op Thottbot naar de heals van de paladin, kloppen die wel?

Flash of Light (Rank 6)
140 Mana 40 yd range
1.5 sec cast
Heals a friendly target for 343 to 383.

Dat is extreem weinig. Een potion healed 4 keer zo veel ofzo.
Is het wel handig dan dat een paladin gaat healen? Een shaman healed denk ik veel en veel beter en die healed al niet echt uber (disclaimer voor shamans op hun tenen getrapd: Ik bedoelde jou niet, je bent vast heel goed :P)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Crowmeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:21:

Flash of Light (Rank 6)
140 Mana 40 yd range
1.5 sec cast

Is het wel handig dan dat een paladin gaat healen? Een shaman healed denk ik veel en veel beter en die healed al niet echt uber (disclaimer voor shamans op hun tenen getrapd: Ik bedoelde jou niet, je bent vast heel goed :P)
In de top 3 in MC staat bij ons vaak een Shaman... dan zeg ik er wel bij dat hij ook de enige is die zo idioot veel weet te healen. Het kan dus wel (maar is idd wel onder noemer: uitzondering+regel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:25:
[...]

In de top 3 in MC staat bij ons vaak een Shaman... dan zeg ik er wel bij dat hij ook de enige is die zo idioot veel weet te healen. Het kan dus wel (maar is idd wel onder noemer: uitzondering+regel)
Ja onze Shammy's healen ook allemaal in endgame raids (ik dus ook), en dat is idd best goed enzo maar de heals van shamans zijn wel even wat beter dan die van de paladin

Lesser Healing Wave (Rank 6)
380 Mana 40 yd range
1.5 sec cast
Heals a friendly target for 832 to 928.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Flash of Light (Rank 6)
140 Mana 40 yd range
1.5 sec cast

Het zou kunnen kloppen, ik kan ff niet op thott hier, maar je hebt je +healing gear en een talent tree die de healing omhoog werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 155702 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:32:
[...]

Het zou kunnen kloppen, ik kan ff niet op thott hier, maar je hebt je +healing gear en een talent tree die de healing omhoog werkt
Ja maar een Shaman ook. Dus als je ze zou vergelijken is het wel even een heel groot verschil (en er is ook meer +heal gear enzo voor shammy's). Die paladin heal kost wel wat minder mana maar ik heb liever een betere heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Vergeet niet dat:

- Pallies hebben extreem lage healing aggro
- Pallies met de juiste talents krijgen een free heal na een crit
- Pallies in MC vaak +healing leather en cloth items dragen (als ze voor dat slot geen lawbringer/judgement hebben).

Éen van onze überpallies heeft +400 healing (en staat geregeld in de top 5 healing done (en dan niet te vergeten dat hij bij sommige fights gewoon een cleansebot is). Wij hebben meestal 6 priests en 4 druids, dus das best wel netjes.

150 mana voor een heal van ong. 550 is niet slecht (1.5 sec cast dus hij benut niet alle +healing uiteraard).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Flash of Light (Rank 6)
140 Mana 40 yd range
1.5 sec cast

Met Blessing of Light op mn target kom ik aan de 550 per flash, lang niet slecht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

robbertinho schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:37:
Vergeet niet dat:

- Pallies hebben extreem lage healing aggro
- Pallies met de juiste talents krijgen een free heal na een crit
- Pallies in MC vaak +healing leather en cloth items dragen (als ze voor dat slot geen lawbringer/judgement hebben).

Éen van onze überpallies heeft +400 healing (en staat geregeld in de top 5 healing done (en dan niet te vergeten dat hij bij sommige fights gewoon een cleansebot is). Wij hebben meestal 6 priests en 4 druids, dus das best wel netjes.

150 mana voor een heal van ong. 550 is niet slecht (1.5 sec cast dus hij benut niet alle +healing uiteraard).
Een pala in de top 5 healing done dan doen je priests / druids toch iets verkeerd of ik zou de overhealing stats van die pala er eens bij pakken.
En als hij dan ook nog cleansebot is dan gaat er iets niet helemaal goed ben ik bang dan moet ie wel zoveel healen tijdens de gevechten dat ie geen cleansebot is dat ie dus dik nr 1 staat op die momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:58:
[...]

Met Blessing of Light op mn target kom ik aan de 550 per flash, lang niet slecht volgens mij.
Tja ik kom dik over de 1000 heen en ik ben amper resto specced. Maar goed nu weet ik wat meer over de healing van een Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

wat dacht je van een paladins heal:

Heals a friendly target for an amount equal to the Paladin's maximum health and restores 550 of their mana. Drains all of the Paladin's remaining mana when used.

[ Voor 197% gewijzigd door MantaMania op 09-12-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Crowmeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:06:
[...]

Tja ik kom dik over de 1000 heen en ik ben amper resto specced. Maar goed nu weet ik wat meer over de healing van een Paladin.
Vergeet niet dat het hier om een Flash of Light gaat en niet over een Holy Light heal van de Paladin. Met Divine Favor en Holy Light (Rank acht) doe ik heals van rond de 2200 HP. Normaal (zonder crit) is rond de 15 a 1600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

Inderdaad,

Mijn Flash of lights zijn op de MT (die dus blessing of light heeft) met men healing stuff ongeveer 550/585 heals. En dat is zonder crits. Combineer dit met een hoge crit rate dan zijn dat heel veel gratis heals.

Paladins zijn juist de redders in nood als de andere healers OOM raken. Meeste paladins hebben dan nog 50% mana, terwijl ze non stop Flash of light spammen. (maar dat is wel met die Trinket van de darkmoon faire)

En zeker met de nieuwe talents gaan de healers nog es op een neus kijken wat full holy pala's kunnen qua healing :D

(qua damage zijn ze dan echt 0,0 maar ok ;p)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 130304 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:40:
[...]

Vergeet niet dat het hier om een Flash of Light gaat en niet over een Holy Light heal van de Paladin. Met Divine Favor en Holy Light (Rank acht) doe ik heals van rond de 2200 HP. Normaal (zonder crit) is rond de 15 a 1600.
Ja snap ik.
Flash of light [Heals a friendly target for 343 to 383.] != Lesser healing wave [Heals a friendly target for 832 to 928] (beide 1.5 sec cast)
Maar goed, ik probeer paladins niet te flamen ofzo. Ik wou alleen voor mezelf even weten hoe goed de pally kan healen, en het is toch minder dan dat van de shaman.

[ Voor 22% gewijzigd door Crowmeister op 09-12-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:14
Op stormscale gaan 40 druids onyxia proberen, dat wordt wat. Stond op EU wowforums.

Low dps ftw!
Het kan opzich best wel, maar phase 2 gaan ze niet doorkomen, daar heb je wel dps nodig hoor.
30 feral en 10 resto druids ofzo? Ik zou het niet weten :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Crowmeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:26:
[...]

Ja snap ik.
Flash of light ~= Lesser healing wave (1.5 sec cast) Heals a friendly target for 832 to 928 vs Heals a friendly target for 343 to 383.
Maar goed, ik probeer paladins niet te flamen ofzo. Ik wou alleen voor mezelf even weten hoe goed de pally kan healen, en het is toch minder dan dat van de shaman.
kijk, dat is precies waar jij de mist in gaat :P
ik begrijp dat je nu niet zit te flamen, maar een paladin healt anders dan een shaman. Een shaman is eigelijk net als een priest gewoon als je target op 65/70% zit een heal erover heen gooien en hem gewoon rond die 80.90% houden.

Een paladin healed heel erg anders, een paladin blijft gewoon flash of light spammen op een target.Combineer dit met de CTRA heal stopper en je hebt een target altijd op zijn max. Kijk ik zeg niet dat een paladin een priest vervangt ofzo, maar ze zorgen ervoor dat een priest veel langer zijn mana blijft houden omdat een paladin HEEL lang blijft door healen.

Het is voor alliance gewoon erg belangrijk dat de paladin de gaatjes opvullen. Hierdoor hoeven de echte healers alleen de mensen te healen die echte dikke dmg krijgen en zich geen zorgen te maken over de andere spelers. Combineer dit met dat een pala toch nergens anders zijn mana aan op kan maken dan heals en je hebt de perfecte heal spammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://www.oizopower.nl/~alucardu/raidgelul.jpg

Al een tijdje oud maar wel grappig :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

jarnotjuh schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:31:
Op stormscale gaan 40 druids onyxia proberen, dat wordt wat. Stond op EU wowforums.

Low dps ftw!
Het kan opzich best wel, maar phase 2 gaan ze niet doorkomen, daar heb je wel dps nodig hoor.
30 feral en 10 resto druids ofzo? Ik zou het niet weten :P
Waarom zou het 40 druids niet lukken als het 10 man al lukt?

Vergeet niet ze hebben in theorie:
40 tanks (ook redelijk :))
40 healers (<- sowieso goed)
40 rogues (redelijk met juiste gear)
40 mages (sta je nog van versteld wat je in moonkin form kan met de juiste gear :P)

Daarbij hebben ze 40 battle resses.
Enige dat ze niet hebben is aggro reduction op hun dmg.

Als 10 man onyxia gaat, dan zouden 40 druids onyxia ook wel down kunnen krijgen.

10 man was volgens mij
2 warriors
2 hunters
2 priests
2 druids
2 shammies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik log net eindelijk weer fanatiek in op WoW. Natuurlijk heb ik nog die Dwarven Priest genaamd Erwtensoep :s. Eerst dat maar even afhandelen dus ik maakte een ticket naar een GM.

In de ticket vertelde ik dat ik hiervoor op Bloodscalp speelde en toen Virax heette. De naam Virax was op Twisting Nether (huidige server) echter al bezet. Toen had ik een GM gesproken en die zei dat degene die de naam Virax had hem al een tijd had, nog voordat de transfers er waren, en dat ik de naam Virax dus niet terug kon claimen.

Jammer maar helaas, maar ik mocht mn naam wel in iets anders veranderen (khad Erwtensoep gekozen omdat ik niks beters wist). Die GM zei dat ie begreep dat het kut was dat ik mn naam niet kon claimen, en als ik een andere naam wist mocht ik een ticket maken en dan zouden ze het veranderen.

Het boeide me allemaal niet meer want ik zou stoppen met WoW vanwege school, maar nu, na een kleine 2 maanden ben ik terug. Ik ging douchen en toen ik terugkwam had ik een mail, hierin stond dat ze mn naam niet konden veranderen vanwege de naming policy. Omdat mijn naam geen artiest of scheldwoord of andere belediging is was er geen noodzaak de naam Erwtensoep te veranderen.

Toen maakte ik een nieuwe ticket. Ik begrijp hun policy maar die andere GM had het me verteld. 20 min later krijg ik een pm. Die gamemaster vertelde me dat ik mn naam wederom niet mag veranderen vanwege de policy. Op de reactie over de andere GM zei hij dat er een tijdslimiet aan zat (waar mij nooit iets over is verteld). Ik kan hier natuurlijk de hele discussie gaan vertellen, maar het komt er op neer dat hij met zn standaard copy paste "ik begrijp je frustratie maar kan niks doen" zinnetjes mijn naam absoluut niet wilde veranderen.

Het enige wat hij kon doen was excuses aanbieden dat de vorige GM mij niet had verteld over het zogenaamd (zal wel verzonnen zijn) tijdslimiet. Het boeit die GM's natuurlijk geen ruk dat ik ga kappen met het spel, dus dat heb ik maar achterwege gelaten, maar ik heb echt geen zin om met een char genaamd erwtensoep te spelen...

Ik ken ook iemand die retrostylenl heette en die mocht zijn naam ook naar retrostyle veranderen (het boeit natuurlijk geen reet dat dit maar 2 letters zijn... het is net zoveel werk). Kortom, ik begrijp die policy maar als mij over een tijdslimiet was verteld had ik wel een standaard engelse naam verteld. Ik haat nederlands lullen enzo dus ik wil ook niet zo'n naam.

Wat moet ik hiermee? Sommige mensen zeggen dat je iemand anders een ticket aan moet laten maken waarin die persoon zegt dat je een beledigende naam hebt, maar zal dat wel werken? En zullen GM's hun tickets en gesprekken opslaan? Dan heb ik namelijk helemaal geen voet meer om op te staan.

Wat raden jullie me aan?

Edit:
Die GM zei tevens dat ik mn verdere klachten maar naar EUconcerns moet mailen, maar duurt dat niet weken voordat daar antwoord gegeven wordt? En antwoord daar zal wel standaard met copy paste shit uit de algemene voorwaarden zijn waardoor ik geen poot meer heb om op te staan denk?

[ Voor 6% gewijzigd door Virax op 09-12-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Het zijn 40 druids op stormreaver :)
N m.i. kan het wel gedaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 19:37
ViRaX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:44:

Wat moet ik hiermee? Sommige mensen zeggen dat je iemand anders een ticket aan moet laten maken waarin die persoon zegt dat je een beledigende naam hebt, maar zal dat wel werken? En zullen GM's hun tickets en gesprekken opslaan? Dan heb ik namelijk helemaal geen voet meer om op te staan.

Wat raden jullie me aan?

Edit:
Die GM zei tevens dat ik mn verdere klachten maar naar EUconcerns moet mailen, maar duurt dat niet weken voordat daar antwoord gegeven wordt? En antwoord daar zal wel standaard met copy paste shit uit de algemene voorwaarden zijn waardoor ik geen poot meer heb om op te staan denk?
Laat iemand (liefst meerdere) een ticket maken, dat jou naam in het NL een scheldwoord is, weten die GMs veel. Lijkt me de enige kans op succes die je nog verder hebt. Regels zijn regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 14:44
kom er zojuist achter dat mn prepaid kaart op is.. tof dat het echt _nergens_ na het inloggen word vermeld.. zucht.. gelukkig is het niet zaterdag avond, anders had ik een weekend zonder gemoeten..

morgen maar weer kaartje halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crowmeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:26:
[...]

Ja snap ik.
Flash of light [Heals a friendly target for 343 to 383.] != Lesser healing wave [Heals a friendly target for 832 to 928] (beide 1.5 sec cast)
Flash of light is praktisch 500, en dat voor minder dan de helft van de mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:14:
[...]

Flash of light is praktisch 500, en dat voor minder dan de helft van de mana.
Hoezo pratisch 500? Hij healed maar 350 ofzo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Crowmeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:23:
[...]

Hoezo pratisch 500? Hij healed maar 350 ofzo hoor.
ja.. als je letterlijk de skill leest wel ja, maar een paladin spammed eigelijk altijd zijn heal met Blessing of light erop, waarmee zijn FoL dus 500 word. Theoretisch 350, praktisch 500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:48:
[...]

ja.. als je letterlijk de skill leest wel ja, maar een paladin spammed eigelijk altijd zijn heal met Blessing of light erop, waarmee zijn FoL dus 500 word. Theoretisch 350, praktisch 500 ;)
Precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
ik vind mijn gratis 3000 critheal elke 2 min, 3500 met BoL wel lekker hoor ;)
met scrolls of blinding light erbij is ie maar 2 sec cast, en flashes van 700-1000 van 1 second cast vind ik ook prima :p
wel jammer dat mn flashes dan een tiende van een seconde korter zijn dan de global cooldown :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Muppet schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:14:
[...]

W00t, geen gamecards meer halen :D
Moet die webiste en vooral die account managment site wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
Zo, net mc voor de eerste keer gedaan met mn guild, een stuk makkelijker dan ik had verwacht imho, tot aan luci geen echte probleempjes, zelfs de corehounds bij luci in 1x dood, helaas nog niet echt veel mages/druids om te dispellen toen luci iets te dichtbij de ranged groupjes kwam, maar ja, we hebben nog wat avondjes om verder te komen ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

blouweKip schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 03:48:
Zo, net mc voor de eerste keer gedaan met mn guild, een stuk makkelijker dan ik had verwacht imho, tot aan luci geen echte probleempjes, zelfs de corehounds bij luci in 1x dood, helaas nog niet echt veel mages/druids om te dispellen toen luci iets te dichtbij de ranged groupjes kwam, maar ja, we hebben nog wat avondjes om verder te komen ;)
Misschien voortaan je priests laten dispellen? *deze mage is het een beetje zat dat mages de schuld krijgen voor het niet verwijderen van "Impending Doom". ><
nofi enzo :>

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Misschien voortaan je priests laten dispellen? *deze mage is het een beetje zat dat mages de schuld krijgen voor het niet verwijderen van "Impending Doom". ><
No offence taken hoor, maar onze ook wat magere priest bezetting deed ook wel zn best, net als onze mages, opzich gaat dat ook prima zolang luci uit onze buurt is, helaas pakte we op de meest succesvolle poging nadat we de adds afgemaakt hadden door fear toch nog wat adds uit de naastgelegen grot mee, helaas net voldoende om ons op 20% te laten wipen (we hebben in totaal 3 pogingen gedaan), toch niet ontevreden overigens, als we luci gewoon op een afstand weten te houden en niet al teveel fear ongelukjes hebben dan is deze boss redelijk goed te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door blouweKip op 10-12-2005 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

blouweKip schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 04:33:
[...]

No offence taken hoor, maar onze ook wat magere priest bezetting deed ook wel zn best, net als onze mages, opzich gaat dat ook prima zolang luci uit onze buurt is, helaas pakte we op de meest succesvolle poging nadat we de adds afgemaakt hadden door fear toch nog wat adds uit de naastgelegen grot mee, helaas net voldoende om ons op 20% te laten wipen (we hebben in totaal 3 pogingen gedaan), toch niet ontevreden overigens, als we luci gewoon op een afstand weten te houden en niet al teveel fear ongelukjes hebben dan is deze boss redelijk goed te doen.
fear? sinds wanneer feart luci? mensen hebben gewoon aggro getrokken van de imps omdat ze te dicht bij de cave stonden, niks geen fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 24-05 14:07
mind control ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:27
Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 04:58:
[...]

fear? sinds wanneer feart luci? mensen hebben gewoon aggro getrokken van de imps omdat ze te dicht bij de cave stonden, niks geen fear.
De adds van luci kunnen mindcontrollen, MC op een warrior/warlock/priest resulteerd bijna altijd in een fear, maar dan nog dom dat niet alleen de MT + MT heal/dispel groep en de 2 hunters die de adds van lucy naar de tanks pullen boven staan en de rest beneden tegen de muur aan staat om de adds op de vangen. Niemand heeft in dat gevecht ook maar iets te zoeken bij de ingang van de imp cave.

Wij hebben vandaag op ons 6de MC "weekend" een record tijd naar maggy neer gezet, 1h15 min van de eerste pull tot maggy neer ging, toch weer best netjes voor een "pickup"raid waar nog steeds iedere week nieuwe mensen meegaan :) Ik weet echten niet of gehennas ook nog gedaan is omdat ik daarna moest werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zit op dit moment nog op de US servers maar heb een europese trial in handen gekregen (die van de PC zone :) . Maar nou vroeg ik me af je spel kon veranderen naar een EU client. Moet ik het hele spel opnieuw installeren?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Hmm, de bereikbaarheid van de website (www.wow-europe.com) de laatste tijd is hier bagger, om het zo te zeggen, telkens als ik er probeer op te komen krijg ik een time out :(.

edit:
Hopelijk is dit geen spuit 11 :>

edit:
Ah, de site doet al wat meer hier, zal net wel "toeval" zijn geweest

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 10-12-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 11:10

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 4479 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:35:
Hmm, de bereikbaarheid van de website (www.wow-europe.com) de laatste tijd is hier bagger, om het zo te zeggen, telkens als ik er probeer op te komen krijg ik een time out :(.

edit:
Hopelijk is dit geen spuit 11 :>

edit:
Ah, de site doet al wat meer hier, zal net wel "toeval" zijn geweest
dan is het hier ook erg toeval, hij doet t namelijk bij mij ook steeds niet, als ik na 5 minuten weer retry begint ie t een beetje te doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Edit: nvm...

[ Voor 98% gewijzigd door Snappie88 op 10-12-2005 12:49 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

NvE schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 04:13:
[...]

nofi enzo :>
hoezeo priests? ;p
daar heb je je toch je paladins voor met hun cleanse die poison, magic en disease weg haalt voor maar de helft van de mana waar priests het voor doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

heuveltje

KoelkastFilosoof

Lekker Typisch
Zit je al 2 weken te twijfelen om mijn kleine gezellige guild te verruilen voor een grote nederlandse guild.
Hak je de knoop door. zegt al je guildies vaarwel.
Wil ik me aanmelden voor Cantonium elites. hebben ze net de dag ervoor een ledenstop ingesteld...... |:(

Trouwens af en toe is een nieuw licht op de zaak werpen kan ook heel verfrissend werken.
Lag ik me al een halve dag te klooien om met me lvl51 mage 3 lvl50 elites zover dood te krijgen dat ik wat plans kon jatten. lukte maar niet. Beginnen ze op mijn werk over ninja's.
Gaat er een lichtje branden bij mij. en nu lukte die quest dus in 2 minuten :)

Sheep elite 1. frost nova elite 2 en 3. blink naar "the secret plans" open ze.
En ren vervolgens the slagpit uit achtervolgd door 25 darkiron dwarfs :)

Er ging nog net niet het Mission impossible deuntje spelen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
De adds van luci kunnen mindcontrollen, MC op een warrior/warlock/priest resulteerd bijna altijd in een fear, maar dan nog dom dat niet alleen de MT + MT heal/dispel groep en de 2 hunters die de adds van lucy naar de tanks pullen boven staan en de rest beneden tegen de muur aan staat om de adds op de vangen. Niemand heeft in dat gevecht ook maar iets te zoeken bij de ingang van de imp cave.
Naja, komt erop neer dat er van fear sprake was nadat we met de adds hadden afgrekend, waardoor dat kwam is imho niet zo relevant.
Dat wij "zo dom" zijn om luci niet de eerste keer neer te leggen maakt me niet uit, we hebben t iig beter gedaan de eerste keer dan de meeste andere middelgrote guilds en de volgende keer gaat hij gewoon neer.

Overigens stond iedereen helemaal beneden juist vanwege die fear, en waren we er niet zo op bedacht dat er nadat de add plat waren nog gefeared zou gaan worden, en verder stond degene die gefeared/mc'ed was niet echt dicht bij die ingang dus gewoon een kwestie van ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:01

Mojo

The Power Within

Niemand sloopt Lucifron voor de eerste keer denk ik :p Volgens mij is dat vrij normaal.

Wij zijn er laatst nog een keer op gewiped... :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
blouweKip schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:21:
[...]

Naja, komt erop neer dat er van fear sprake was nadat we met de adds hadden afgrekend, waardoor dat kwam is imho niet zo relevant.
Dat wij "zo dom" zijn om luci niet de eerste keer neer te leggen maakt me niet uit, we hebben t iig beter gedaan de eerste keer dan de meeste andere middelgrote guilds en de volgende keer gaat hij gewoon neer.

Overigens stond iedereen helemaal beneden juist vanwege die fear, en waren we er niet zo op bedacht dat er nadat de add plat waren nog gefeared zou gaan worden, en verder stond degene die gefeared/mc'ed was niet echt dicht bij die ingang dus gewoon een kwestie van ongeluk.
Ik bedoelde ook niet dat jullie dom zijn dat jullie de eerste keer whipen op lucy, lol.
Juist dat fearen en mensen die op de verkeerde plek is voor ons soms een probleem bij de eerste try, vandaar dat ik het woordje dom gebruikte :)

Wij deden er ook 3 tries over om lucy voor de eerste keer te slopen, en de eerste keer dat ze neerging liepen er ook nog maar 5 man van de 40 levend rond of zo. Nu hebben we d'r 5x gesloopt en magdamar is wel zo'n pushover nu, das eigelijk best jammer. De eerste 2 tries met 2 tranqshots gingen nog mis, maar bij 3 of meer geen enkele whipe meer gehad op maggy. Ik dacht juist dat magmadar in het begin 1 van de lastigste gevechten zou zijn. Het enige dat het is dat ie een shitload aan HP heeft, maar meer ook niet eigenlijk.

Vanavond hopelijk gehennas en Garr slopen, als ze gehennas nog niet gedaan hebben gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Mojo schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:35:
Niemand sloopt Lucifron voor de eerste keer denk ik :p Volgens mij is dat vrij normaal.

Wij zijn er laatst nog een keer op gewiped... :X
1e keer op de 2e run :+
(dus 3e poging eigenlijk)

morgen maggie proberen met 2 tranq shots >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Speel sinds gisteren ook WoW, ik speel op Bronzebeard en ben op dit moment een Warrior level 6. Wat zijn nou eigenlijk dingen waar je rekening mee moet houden in het begin? Doe op dit moment steeds een missie (soms met meerdere spelers die dezelfde missie hebben genomen) en ga daarna steeds wat loslopende beestjes slopen voor ik weer aan de volgende missie begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Wij hebben destijds enorme problemen gehad met Magmadar. Iets van 15 wipes voor die neer ging... :x MT bleef dood gaan... :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Anoniem: 54938 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:48:
Speel sinds gisteren ook WoW, ik speel op Bronzebeard en ben op dit moment een Warrior level 6. Wat zijn nou eigenlijk dingen waar je rekening mee moet houden in het begin? Doe op dit moment steeds een missie (soms met meerdere spelers die dezelfde missie hebben genomen) en ga daarna steeds wat loslopende beestjes slopen voor ik weer aan de volgende missie begin
wat wel handig is om te weten op een beginnende char is dat wapens en armor die je bij een NPC koopt altijd geld verspilling zijn.. de groene items die je begint te vinden rond lvl 10 zijn veel beter.. daarnaast lijkt het leuk om een profession te nemen waar je je eigen spul mee kunt maken, maar eigenlijk alleen alchemy levert nuttige dingen op op lage levels.. nog beter kun je 2 gathering professions nemen, zoals skinning en mining, en alles wat je vind op de auction house te verkopen..
vergeet ook niet je first aid te gebruiken, dit is super handig als warrior zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mojo schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:11:
Wij hebben destijds enorme problemen gehad met Magmadar. Iets van 15 wipes voor die neer ging... :x MT bleef dood gaan... :p
Bij onze eerste maggy kill maakte onze MT gebruik van een flask of titans en een lung juice cocktail, dit bracht hem samen met de gebruikelijke buffs (PW:s, Motw, lock imp en BoK) ergens tussen de 8000 en 8400 HP, dit bleek met 3 tranqshots genoeg om maggy te killen op de 3de try overal en de eerste try die avond.

Gister was onze vaste MT er echter niet, en hadden we een MT met slechts 6300HP oid en dit ging gelukkig ook goed :)

Even een andere vraag

Dit is het Allakhazam profile van mijn DPS warrior http://wow.allakhazam.com/profile.html?575265

Welke Pre MC equip en MC equip van de eerste 4 MC bosses zijn erg goed om mijn equip nog verder te verbeteren.

Alvast bedankt voor reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117859

Dennism schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:24:
[...]

Even een andere vraag

Dit is het Allakhazam profile van mijn DPS warrior http://wow.allakhazam.com/profile.html?575265

Welke Pre MC equip en MC equip van de eerste 4 MC bosses zijn erg goed om mijn equip nog verder te verbeteren.

ik denk dat je als DPS warrior het beste voor items met +crit kunt gaan. ik ken een paar warriors op mijn oude server die met pre-mc gear rond de 30% crit chance hadden, end ie deden geweldig veel DPS in instances met TUF of AR.
http://www.thottbot.com/?...t&v4=&stat5=&c5=gt&v5=&e=
heir staat een rijtje met wat plate items met +crit

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 117859 op 10-12-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47
We hebben gisteren na 15 runs MC Majordomo eindelijk kunnen summonen, en het gevecht met Majordomo ging eigenlijk nog best goed. Hij is helaas niet down gegaan, maar ik denk dat dat volgende week wel gaat gebeuren.

Ik lees net de priestreport op de Blizzardforums...en ik mag hopen dat het een slechte poging tot humor is van de game-devs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Nice, vandaag weer BWL in voor Vaelstraz. Beste poging donderdag 10% met 2 goeie tankswitches en vandaag 7% met 3 goeie tankswitches. (wat in principe genoeg is voor 3 minuten) Dat-ie niet down ging wisten we vantevoren want de raid was nieteens vol en er was een gebrek aan DPS. Vandaag was puur voor de warriors om de switches beter te krijgen en ze gingen mooi t rijtje af aan het eind. Nu nog betere DPS en Vael gaat plat. :D

Ben trouwens ook met n warrior bezig nu en zit al op 35, gaat lekker en t hakt er fijn op los. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Zo! Leuk dagje gehad, level 58 gehaald, devout bracers en trindlehaven te pakken gekregen, EN bovendien gehoord dat onze raid alliance nu Ragnaros eindelijk heeft neergehaald. Als ik met m'n priest ga beginnen kan ik zo de deekapeetjes binnenharken ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Meehhhh :Y)
35.4 naar 37.1.... 2x sm cath, 1x lib, questen in stv, questen in desolace
Nu nog terug voor de amulet...

Tijd voor een beetje slaap... :Z

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:31:

ah zo, klopt idd, maar als lock doe je bijna altijd rain of fire btw, en hoe je het beschrijft is zoals het door 99% wordt gedaan, geen vuiltje aan de lucht dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 11-12-2005 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:04
Dennism schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:24:
[...]

Bij onze eerste maggy kill maakte onze MT gebruik van een flask of titans en een lung juice cocktail, dit bracht hem samen met de gebruikelijke buffs (PW:s, Motw, lock imp en BoK) ergens tussen de 8000 en 8400 HP, dit bleek met 3 tranqshots genoeg om maggy te killen op de 3de try overal en de eerste try die avond.

Gister was onze vaste MT er echter niet, en hadden we een MT met slechts 6300HP oid en dit ging gelukkig ook goed :)

Even een andere vraag

Zorgen dat je rank 9 wordt voor chest en legs van PVP rewards. Das nog eens 3% crit bovenop je Lionheart en Strongholds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
Ik weet niet of het al gepost is, ik vond het wel grappig, WoW in combinatie met Lotr

http://www.expectnothing.com/pub/posts/attached/0002k1cc.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

Sjoan schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:58:
Ik lees net de priestreport op de Blizzardforums...en ik mag hopen dat het een slechte poging tot humor is van de game-devs...
wtb link plx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Kaap schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:23:
[...]
Zorgen dat je rank 9 wordt voor chest en legs van PVP rewards. Das nog eens 3% crit bovenop je Lionheart en Strongholds.
Das rank 8. :P Ben er ook op aan het azen... hoop woensdag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ik bedoelde ook niet dat jullie dom zijn dat jullie de eerste keer whipen op lucy, lol.
Juist dat fearen en mensen die op de verkeerde plek is voor ons soms een probleem bij de eerste try, vandaar dat ik het woordje dom gebruikte
Ok, kreeg een beetje die indruk ;) naja, mensen staan bij ons wel goed maar waren iets dichterbij gekomen om luci te kunnen gaan afmaken, denk dat het dan idd een toevallig mc is geweest die iemand de naastgelegen grot ingooide, al moet dat imho gene probleem zijn, die imps kregen we zo down maar nadat een van mn banishes afliep werd ik na een resist meteen gekilled door die elemental en maakte ie zn werk af door meteen de healers te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 11:32
Dat priest-report is wel van een paar maanden terug: 4/27/2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W00t, vandaag weer n verse BWL in en Razorgore op de 2e try neer. Daarna weer Vael en tot 6% gekomen. Tankswitches gaan redelijk alleen moeten we de tanks in leven zien te houden tot de BA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zeni schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:12:
Inderdaad. Daar komt het "priests are one tough cookie" vandaan, daar heeft Fangtooth zich aardig belachelijk mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55

ErA

Ik vroeg me af of iemand mij wat meer kon informeren over patch 1.9 en dan met name Ahn Qira.

Zo vroeg ik mij bijvoorbeeld af wat het "world event" gaat zijn, waar dus zowel alliance als horde aan mee moet doen, om de gates te openen? Komt er een invasie van 10000 mobs? of wat? :P

En ook vroeg ik me af in hoeverre Nature resistance nodig gaat zijn? Aangezien er veel nature resistance gear dropped in Silith, en ook als Quest reward is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

vraagje, hoe kom ik zonder kleerscheuren als Horde in Badlands terecht?

Heb gister een poging gewaagd om er te komen, maar kwam eerst in een allie gebied terecht.. en toen ik dat eenmaal had overleefd kwam ik in een lvl50-60 gebied terecht als lvl37 undeadje :S

En ik moet naar Badlands toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Anoniem: 31660 schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:13:
vraagje, hoe kom ik zonder kleerscheuren als Horde in Badlands terecht?

Heb gister een poging gewaagd om er te komen, maar kwam eerst in een allie gebied terecht.. en toen ik dat eenmaal had overleefd kwam ik in een lvl50-60 gebied terecht als lvl37 undeadje :S

En ik moet naar Badlands toe...
Arathi -> wetlands -> loch modan ->badlands

In Loch Modan gewoon door het meer gaan, kom je niemand tegen meestal. Die guards gewoon omheen lopen in de tunnel tussen wetlands en Loch Modan anders trigger je de world/local defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 08:46
Deze avond voor de 1e keer Razorgore neer, guild illuminati op daggerspine.
Het is een mooie week geweest, donderdag hadden we namelijk ragnaros voor de 1e keer neer.

Razorgore ging echt perfect nu, in phase 2 echt helemaal niemand dood.
Toen we eigenlijk onverwacht in phase 3 kwamen moesten we nog snel healing rotation opzetten, maar was geen probleem om hem neer te krijgen. Tank gehealed houden en iedereen dik nuken.

Bij ragnaros was de kill well anders. We hadden hem op 1% voor de 2e son spawn (sommige dachten al dat hij net neer was, totdat de sons kwamen) sons toen 90 seconden gekite en laatste 1% nog af kunnen halen. Waren nog 4 man levend na die kill :D

Net nog paar tries gedaan op veal, maar dat was meer even snuiven aan de volgende uitdaging dan iets serieus.

[ Voor 8% gewijzigd door EgoH op 11-12-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47
zeni schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:12:
Hij is 1 a 2 weken geleden vernieuwd, op de amerikaanse forums staat de compleet nieuwe report geloof ik (of ik ben in de war :) )
Fangtooth is overigens gestopt met z'n werk voor Blizzard.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjoan op 11-12-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
ErA schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:57:
En ook vroeg ik me af in hoeverre Nature resistance nodig gaat zijn? Aangezien er veel nature resistance gear dropped in Silith, en ook als Quest reward is.
Je vecht tegen oversizes insecten, dus vrij belangrijk gok ik. :P

Aardig dagje gehad alles bij elkaar genomen. Werd om vier uur wakker (nog even chest opgehaald vanmorgen om zes uur voor het wakker worden. :P) en ben toen eerst in een raid naar Strat Scarlet gegaan. Geen LF Boots jammer genoeg, maar Hammer of the Grand Crusader dropte. Nu was er nog een Pally in de group en die had er al ruim dertig runs voor gedaan, dus ik heb het ding voor 150g plus een righteous orb aan 'm verkocht. Ding is wel de beste 2h voor pre MC Pally's, maar ik moet nog wel vaker richting SS en kan het geld uitstekend gebruiken. Verder m'n zaterdag van een scorpioen in Silithus gelootte Axe of Rinji verkocht en nog wat andere trash, vandaag dus bijna 300g verdiend. :)

Verder voor het eerst met een halve guild, halve pickup group naar ZG geweest. Geen baas gekilld, maar we kregen Venoxis wel tot 20% voor de MT doodging. Group setup was een beetje slecht, lvl 58 priest en drie 60 druids als healers. (en twee pally's als backup) Waren te snel OOM, met twee priests meer hadden we 't gehaald. Erg leuke instance is het. :D

Daarna nog even snel een Scholo raid gedaan, die alles behalve snel ging. Guildie van me nodigde me uit, maar dat bleek dus een vriend uit Noorwegen (gozer is zelf NL) te zijn. Hij was leader, maar ML had 'ie niet echt door blijkbaar. Maar goed, rest van de groep was ook slecht en de meesten zijn dan ook een keer of zes tegen de vloer gegaan. Op een gegeven moment mocht ik het zelfs in m'n eentje opnemen tegen zo'n zwarte ghost (half dood) en een undead (98% levend). :X Was net zelf door AoE tot 15% health teruggebracht ook, dus shield => divine favor => heal of light => exorcism op ghost => flash of light bracht me behoorlijk terug. Uiteindelijk vrij makkelijk nog gewonnen gelukkig ook. :) Toen we Gandling neer hadden drukte die vriend van de guildie per ongeluk greed (ondanks dat je er in principe geen fout mee kan maken, geloof ik 'm wel. Hij drukte greed op één item (pass daarna op de andere) en geen need), waarna een mage need op wand, need op Dreadmist Mask, HS, en leave group deed. :( Gelukkig geen lock of priest (Scholo zonder priest is kut :P), dus niemand erg pissig. Voor de mensen op Tura: naam van de ninja is Ultraw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Gelukkig geen lock of priest (Scholo zonder priest is kut :P), dus niemand erg pissig. Voor de mensen op Tura: naam van de ninja is Ultraw.
Hehe, dus bij jullie dropt die mask wel (na 39 scholo runs ben ik t zat om alles behalve dreadmist te zien droppen, felheart is makkelijker te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:57
Scholo teller staat op : 27 en nog geen wildheart :S Het is mijn laatste set-item, wil het perse vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 23-05 08:47

Paladin

Play Ball!

Zo ik ben sinds dit weekend ook wel hooked aan WoW, nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden maar tis echt cool, heb alleen 1 vraagje, ben begonnen met gamen zonder echt alles te lezen uit het boekje en ben Warlock heb echter de trade blacksmithing geleerd, wat volgens mij niet echt nuttig is, kan je dit later nog switchen of is het nu definitief?

Wil namelijk na wat lezen het vervangen door alchemie, maar is dat nog mogelijk of niet, het heeft nu nog zin om opnieuw te starten straks denk ik niet meer :)

update:
Laat maar even verder gezocht op inet en het antwoord gevonden :) het kan ongedaan gemaakt worden dus dat is mooi :)

[ Voor 12% gewijzigd door Paladin op 12-12-2005 08:39 ]

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister moest ik Nef tanken :)
Volledig raid-buffed, titans potion en lung juice, ik has 10.2xxHP :D
Vraag me af hoeveel 't geweest zou zijn als ik ook nog dire maul en darkmoon faire buffs had gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paladin schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:23:
Zo ik ben sinds dit weekend ook wel hooked aan WoW, nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden maar tis echt cool, heb alleen 1 vraagje, ben begonnen met gamen zonder echt alles te lezen uit het boekje en ben Warlock heb echter de trade blacksmithing geleerd, wat volgens mij niet echt nuttig is, kan je dit later nog switchen of is het nu definitief?

Wil namelijk na wat lezen het vervangen door alchemie, maar is dat nog mogelijk of niet, het heeft nu nog zin om opnieuw te starten straks denk ik niet meer :)
ja, kan nog makkelijk veranderen, en zou ik doen ook. Bijna niemand heeft wat aan bs, maar een lock zeker niet. Druk op K, en ga dan op de proffesion staan die je wilt deleten, je zal nu een achter de skill een klein knopje zien om je proffesion te deleten. En nog iets, warlocks zijn echt leuk om mee te spelen en later (dus niet tijdens lvlen) heel goed, maar als eerste char is het heel moeilijk en ik kan het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
blouweKip schreef op maandag 12 december 2005 @ 04:35:
[...]

Hehe, dus bij jullie dropt die mask wel (na 39 scholo runs ben ik t zat om alles behalve dreadmist te zien droppen, felheart is makkelijker te krijgen)
Laatste vier runs: 2x devout crown, 2x dreadmist mask. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb gisteren mijn eerste MC run gedaan. Ik heb daarbij gemerkt dat ik misschien toch weer dagger spec zal moeten gaan, want cheapshot, kidneyshot, zijn ze allemaal immuum voor. Ik pak dan wel weinig aggro, maar om nou 10 minuten te wachten op die ene critical evis is ook zo wat, met ambush en backstab crit ik toch wel vaker dan dat.

Heb ik gelijk een vraag: Ik heb CTraidassist geinstalleerd. Eigen de hele CTmod. Vlak voor de raid heb ik dat gedaan, en tijdens de raid gaf dat problemen. Namelijk: Alle tooltiptexts, dus die kleine labels die tevoorschijn komen als je met je muis over een buff, player of item hovert, verdwijnen heeeel snel. Ze blijven vaak niet langer dan een halve seconde in beeld en verdwijnen weer. Toen heb ik heel CTmod verwijderd behalve CTra, dat hielp niet. Toen heb ik (na de raid) CTra ook verwijderd, en het probleem was weg.

In een poging te testen waar het nu door komt, heb ik de hele CTmod inclusief CTra er toen weer opgezet, en het probleem kwam nu ineens niet meer voor.

Nu heb ik vernomen dat de raidleider via CTra dus feedback ontvangt van alle leden, zoals repairstatus, targets, en dergelijke. Ik heb het vermoeden dat het continue wisselen van de focus dmv het heen en weer sturen van de informatie via CTra ervoor zorgt dat ik geen tooltiptexts meer kan lezen. Iemand inlichtingen of tips/ervaringen hierover/hiermee?

We hebben btw succesvol Sulfuron en Golamagg afgemaakt, geen rogue loot ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:02:
Ik heb gisteren mijn eerste MC run gedaan. Ik heb daarbij gemerkt dat ik misschien toch weer dagger spec zal moeten gaan, want cheapshot, kidneyshot, zijn ze allemaal immuum voor. Ik pak dan wel weinig aggro, maar om nou 10 minuten te wachten op die ene critical evis is ook zo wat, met ambush en backstab crit ik toch wel vaker dan dat.

Heb ik gelijk een vraag: Ik heb CTraidassist geinstalleerd. Eigen de hele CTmod. Vlak voor de raid heb ik dat gedaan, en tijdens de raid gaf dat problemen. Namelijk: Alle tooltiptexts, dus die kleine labels die tevoorschijn komen als je met je muis over een buff, player of item hovert, verdwijnen heeeel snel. Ze blijven vaak niet langer dan een halve seconde in beeld en verdwijnen weer. Toen heb ik heel CTmod verwijderd behalve CTra, dat hielp niet. Toen heb ik (na de raid) CTra ook verwijderd, en het probleem was weg.

In een poging te testen waar het nu door komt, heb ik de hele CTmod inclusief CTra er toen weer opgezet, en het probleem kwam nu ineens niet meer voor.

Nu heb ik vernomen dat de raidleider via CTra dus feedback ontvangt van alle leden, zoals repairstatus, targets, en dergelijke. Ik heb het vermoeden dat het continue wisselen van de focus dmv het heen en weer sturen van de informatie via CTra ervoor zorgt dat ik geen tooltiptexts meer kan lezen. Iemand inlichtingen of tips/ervaringen hierover/hiermee?

We hebben btw succesvol Sulfuron en Golamagg afgemaakt, geen rogue loot ;(
Dat hebben we je al zovaak verteld dat MC heel anders is voor rogue's dan de normale instance's ;)
Heb zelf de redelijk sword-spec "Hemorrage".. 22/3/26 in totaal. Je hoeft niet perse dagger spec te zijn, dan zit je alsnog elke 6 seconde een backstab erin te proppen en dan op Eviscrate te rammen, en je hebt de kans omdat je achter een target staat dat je de volgende al oppakt vanwege je aggrorange :) En ja, dat heb ik weleens meegemaakt, word je niet in dank afgenomen over het algemeen.

CT_RaidAssist, moet je gewoon de meest nieuwe downloaden en installeren, en al je andere mods up-2-date houden, het kan weleens voorkomen dat RA ermee gaat buggen waardoor je dus gekke dingen gaat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:02:
Je moet gewoon dat hele CTMod eraf knikkeren en alleen CTRA installeren. Die tooltip problemen zijn niet normaal in ieder geval.
Exitium schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:48:
Laatste vier runs: 2x devout crown, 2x dreadmist mask. :)
Oh! Neem mij ff mee de volgende keer, ik moet die crown nog hebben :D Heb nu 4 devout pieces.

Ik begin m'n guild trouwens een beetje zat te raken. We zijn een van de oudste guilds op AD (bestaan sinds de opening van de servers, eerste dag aangemaakt), maar zijn bij lange na de grootste niet meer. Door de week zijn er over het algemeen maar een man of 5 online 's avonds, en met die mensen die spelen heb ik niet zo veel. We hebben een gebruik aan warriors. Of nja, we hebben nog maar 1 level 60 warrior, en guild groups zijn min of meer onmogelijk. Zit je dan eindelijk in een guild groep (met een kuttige samenstelling, Scholo zonder warrior) dan moet opeens je mage na 1.5 uur weg. *zucht*

Nouja, gelukkig is het als priest geen enkel probleem in instances te komen. Sinds ik level 57 gedinged ben krijg ik continue invites.

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 12-12-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42407

Heb nu een 16/25/10 dagger build, hierbij is je normale damage erg hoog. Dus constant s&d aan en om de 2 min bladeflurry en tussendoor backstabs doen daarbij een critchange van 38%. Je doet op de meeste bosses hiermee veruit de meeste damage dan welke rogue build of class. Nadeel is de rond lopende mobs daar heb je als sword-rogue het wat makkelijker. Pvp is wel een stuk moeilijker met deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Exitium schreef op maandag 12 december 2005 @ 02:20:
[...]

Daarna nog even snel een Scholo raid gedaan, die alles behalve snel ging. [...]

Gelukkig geen lock of priest (Scholo zonder priest is kut :P), dus niemand erg pissig. [...]
Onlangs Scholo gedaan met 2 druids, 3 warriors, 2 mages, 2 hunters en 1 warlock, ging prima, moest wel goed opletten, maar het is te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Anoniem: 26351 schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:32:
[...]

Onlangs Scholo gedaan met 2 druids, 3 warriors, 2 mages, 2 hunters en 1 warlock, ging prima, moest wel goed opletten, maar het is te doen :P
Ik zie het probleem niet helemaal. Ik als resto druid heal wel eens een complete scholo raid, en zeker met 3 warriors is dat zeer goed te doen. Ok, er is dan wel een shaman die wat backup healing doet hier en daar, maar verders is er dan geen vuiltje aan de lucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister voor 't eerst een quest run gedaan in Stratholme.

We waren allemaal redelijk nieuwe met Strat, ook een paar ging omgegooid ;). Zo leer je het het best toch. Hetzelfde hadden we met BRD eerder in t weekend.

Helaas was niet iedereen zo oplettend met patrols, als je roept 'pat' moet dat toch een teken zijn, dat je even terugloopt?

Wat ik me wel afvroeg, ik heb zelf ook een warlock .... maar wat is daar nu de toegevoegde waarde van? Of is 't een class waar je echt goed moet weten wat je moet doen? Iedere keer als er locks meelopen gaat er wel iets fout om een of andere manier. Soulstone is handig, Bloodpact is handig .... maar dan??? Ik heb liever een mage mee om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Nu nog wat minder vaak dood gaan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Qoriox schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:38:
[...]
Ik zie het probleem niet helemaal. Ik als resto druid heal wel eens een complete scholo raid, en zeker met 3 warriors is dat zeer goed te doen. Ok, er is dan wel een shaman die wat backup healing doet hier en daar, maar verders is er dan geen vuiltje aan de lucht!
Gisteren met 7 man (PuG) Scholomance gedaan en weinig problemen gehad met 1 druid, kerel had soms wel problemen met het laat healen van de andere group (had schijnbaar geen RaidAssist). Nadeel is is dat paladins hun plaats niet weten en dan offensief gaan spelen, terwijl als je de rogues/mages hun werk laat doen het veel sneller gaat. Scholomance is een leuke instance, zo lang ze Jandice niet hoeven te doen :9... ik haat die gifwolk-undead... meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hydra schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:21:
[...]
[...]

Oh! Neem mij ff mee de volgende keer, ik moet die crown nog hebben :D Heb nu 4 devout pieces.

Ik begin m'n guild trouwens een beetje zat te raken. We zijn een van de oudste guilds op AD (bestaan sinds de opening van de servers, eerste dag aangemaakt), maar zijn bij lange na de grootste niet meer. Door de week zijn er over het algemeen maar een man of 5 online 's avonds, en met die mensen die spelen heb ik niet zo veel. We hebben een gebruik aan warriors. Of nja, we hebben nog maar 1 level 60 warrior, en guild groups zijn min of meer onmogelijk. Zit je dan eindelijk in een guild groep (met een kuttige samenstelling, Scholo zonder warrior) dan moet opeens je mage na 1.5 uur weg. *zucht*

Nouja, gelukkig is het als priest geen enkel probleem in instances te komen. Sinds ik level 57 gedinged ben krijg ik continue invites.
Mooi, want dan zou ik maar DM gaan doen als ik jou was.
Ik neem aan dat MC nog een end weg voor jou is, en je zometeen voor 5 man partys gaat doen in stratholm/scholo/brd/lbrs, dan moet je niet voor devout gaan.

Devout is de zogenaamde priest set omdat er veel spirit inzit, zoals je weet gaat spirit pas werken 5 sec na je laatste cast, in MC kun je met een goede heal rotatie en veel spirit mooi wat regennen na die 5 sec. In een 5 man run heb je dat totaal niet dus ga je nooit van je spirit gebruik maken, want als het gevecht is afgelopen ga je toch drinken.

Ga liever voor de x mana per 5 sec items, die werken altijd wat voor je ook aan het doen bent, als je wil maak ik een lijstje met items die je kunt krijgen uit DM met x mana per 5 sec. Dat is zoveel beter dan devout in 5 man instances.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Mijn tip is spec als sword rogue in high end instances naar Seal fate "30-21" zo ben je binne 2 a 3 SS`en al aan het Evisceraten, aangezien het Crit % aardig omhoog gaat ( leader of the pack, blessing of kings e.v.a. ) Het is echt een soort godmode ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:57:
[..]
Wat ik me wel afvroeg, ik heb zelf ook een warlock .... maar wat is daar nu de toegevoegde waarde van? Of is 't een class waar je echt goed moet weten wat je moet doen? Iedere keer als er locks meelopen gaat er wel iets fout om een of andere manier. Soulstone is handig, Bloodpact is handig .... maar dan??? Ik heb liever een mage mee om eerlijk te zijn.
ligt er maar net aan waar je naartoe gaat
soms is een mage handiger dan een warlock en andersom

Mage
* 3 magic schools
* AOE (iets beter dan die van een lock)
* Water
* AI
* CC humanoids

Warlock
* 2 magic schools
* AoE (niet zo effectief/efficient als die van de mage, maar zeker goed te gebruiken)
* Pet buffs
* Sou/healthstones
* CC demons en elementals

kwestie van voorkeur, liefst heb ik ze alletwee mee :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 132667 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:05:
Mijn tip is spec als sword rogue in high end instances naar Seal fate "30-21" zo ben je binne 2 a 3 SS`en al aan het Evisceraten, aangezien het Crit % aardig omhoog gaat ( leader of the pack, blessing of kings e.v.a. ) Het is echt een soort godmode ;P
Als je dan in MC zit, pak dan gelijk SealFate-Vigor.. omdat je met 5 NS parts ook nog eens 10 Energy meer krijgt.. Ach SealFate is leuk, maar er zijn betere builds voor sword builds tbh :)

En godmode? Nee, dit zit in de combattree, BFlurry en ARush :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 86074 schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:57:

soulstone is het alleen al waard om een warlock mee te hebben geen wipes das toch ideaal,
gratis healthstones, dikke damage, seduce, als het nodig is een extra tank.
Als ik kan kiezen neem ik liever een lock als een mage maar das persoonlijk ik denk dat ze kwa damage elkaar niet veel ontlopen.

Gisteren zijn we na gehennas voor het eerst ff bij garr wezen kijken en maar ff geprobeerd.
Hoe laten jullie de mages pullen laatste wat we hoorde was met een rank 1 frostbolt?
Wij laten dus de mages voor de warlocks pullen die banishen er 4. En hunters pullen voor de warriors die ze dan tanken en 1 voor 1 killen. Daarna doen we dan garr. We hadden hem toch rond de 60 % ofzo en de 4 adds dood. Toen ging het mis bij de locks en was het over.
Maar de targets toewijzen gaat zo traag ik gebruik wel die garr mod en dat werkt aardig maar iedere keer zijn er weer mensen die dr target kwijt raken das zo vervelend.

[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 12-12-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Gimbooze schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:30:
Gister moest ik Nef tanken :)
Volledig raid-buffed, titans potion en lung juice, ik has 10.2xxHP :D
Vraag me af hoeveel 't geweest zou zijn als ik ook nog dire maul en darkmoon faire buffs had gehaald :P
:-)

De 11k grens wordt snel door onze MT overschreden (tauren ;p ) Maargoed dit is zeker geen overbodige luxe als je shadowflames op je krijgt tijdens de warrior call >:) Al met al zeker één van de leukste gevechten in BWL. Hoe snel doen jullie trouwens een volledige BWL run? Zat aan de 4 uur en 30 minuten afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
RaseriaN schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:58:
[...]

Gisteren met 7 man (PuG) Scholomance gedaan en weinig problemen gehad met 1 druid, kerel had soms wel problemen met het laat healen van de andere group (had schijnbaar geen RaidAssist). Nadeel is is dat paladins hun plaats niet weten en dan offensief gaan spelen, terwijl als je de rogues/mages hun werk laat doen het veel sneller gaat. Scholomance is een leuke instance, zo lang ze Jandice niet hoeven te doen :9... ik haat die gifwolk-undead... meh
als ik naar scholo ga is Jandice een zeer grote no-go... wat een ^&%&* boss is dat zeg. Zeker de weg ernaar toe is echt mega klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:15:
[...]

Dat hebben we je al zovaak verteld dat MC heel anders is voor rogue's dan de normale instance's ;)
Heb zelf de redelijk sword-spec "Hemorrage".. 22/3/26 in totaal. Je hoeft niet perse dagger spec te zijn, dan zit je alsnog elke 6 seconde een backstab erin te proppen en dan op Eviscrate te rammen, en je hebt de kans omdat je achter een target staat dat je de volgende al oppakt vanwege je aggrorange :) En ja, dat heb ik weleens meegemaakt, word je niet in dank afgenomen over het algemeen.

CT_RaidAssist, moet je gewoon de meest nieuwe downloaden en installeren, en al je andere mods up-2-date houden, het kan weleens voorkomen dat RA ermee gaat buggen waardoor je dus gekke dingen gaat krijgen :)
Ik heb van CTmod.net de allernieuwste versie gedownload, en zelfs nadat ik alle CTmod meuk eraf had gegooid behalve CTra zelf kwam het probleem nog voor. Ik zal nog wat verder gaat knutselen komende week. Jammer dat niemand het probleem kent.

Tis trouwens wel zo dat buiten een raid group het probleem níet meer voorkomt. Het lijkt dus meer de interactie mét CTra van buitenaf te zijn, dan CTra zelf.
MadKow schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:58:
[...]

Nu nog wat minder vaak dood gaan })
Hey, random aggro for teh lose! Ik had nog geen poot uitgestoken en ik lag al :')

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-12-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:06:
[...]

ligt er maar net aan waar je naartoe gaat
soms is een mage handiger dan een warlock en andersom

Mage
* 3 magic schools
* AOE (iets beter dan die van een lock)
* Water
* AI
* CC humanoids

Warlock
* 2 magic schools
* AoE (niet zo effectief/efficient als die van de mage, maar zeker goed te gebruiken)
* Pet buffs
* Sou/healthstones
* CC demons en elementals

kwestie van voorkeur, liefst heb ik ze alletwee mee :P
eff aanvullen bok:

*debuffs (coe/ cos)
*cc humans (met pet)
*summon (komt zeker in hli's vaak genoeg van pas)

zelf vind ik het volgende: een slechte mage is beter dan een slechte warlock, maar een goede warlock is beter dan een goede mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:42
en een goede lock+ een goede mage is goddelijk.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:39:
[...]

eff aanvullen bok:

*debuffs (coe/ cos)
*cc humans (met pet)
*summon (komt zeker in hli's vaak genoeg van pas)

zelf vind ik het volgende: een slechte mage is beter dan een slechte warlock, maar een goede warlock is beter dan een goede mage
BANISH FFS !!!1!!!one!1!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:42:
qft, in ab een keer als een domino iets van 8 allies op rij dood samen met een mage. Wij op weg van lm naar stables, 2 man op ons af, 1 cc 2de coe erop en na 2hits dood, ondertussen bleven er meer komen, steeds hetzelfde cc er 1-2, coe op main target 2-3 shots dood totdat we beide oom waren en snel terug naar lm gingen met de boze net geressde allies achter ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 23-05 08:47

Paladin

Play Ball!

Anoniem: 108648 schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:42:
[...]

ja, kan nog makkelijk veranderen, en zou ik doen ook. Bijna niemand heeft wat aan bs, maar een lock zeker niet. Druk op K, en ga dan op de proffesion staan die je wilt deleten, je zal nu een achter de skill een klein knopje zien om je proffesion te deleten. En nog iets, warlocks zijn echt leuk om mee te spelen en later (dus niet tijdens lvlen) heel goed, maar als eerste char is het heel moeilijk en ik kan het weten.
Haha jah ben er achter gekomen dat een lock redelijk ingewikkeld is (20 keer dood gegaan ofzo), heb eerst dagje bij iemand gespeeld met een rogue en dat ging heel wat sneller, maarja moet zeggen wordt er nu redelijk handig in, al gaat het nog regelmatig fout. Maargoed je speelt het langst op level 60 dus dan is zo'n character wel handy :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 93525 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:28:
[...]

:-)

De 11k grens wordt snel door onze MT overschreden (tauren ;p ) Maargoed dit is zeker geen overbodige luxe als je shadowflames op je krijgt tijdens de warrior call >:) Al met al zeker één van de leukste gevechten in BWL. Hoe snel doen jullie trouwens een volledige BWL run? Zat aan de 4 uur en 30 minuten afgelopen vrijdag.
Van 't weekend deden we er 7 uur over ofzo :P Verdeeld over 2 avonden.
Wel een aantal onnodige wipes op Vael en ik geloof dat ze 1h10mins op Firemaw bezig zijn geweest :D

Had dus 5h50m moeten zijn oid, bij Firemaw gingen ik en een andere tank weg, en wij waren eigenlijk de enige die Firemaw kunnen tanken, dus hebben ze die avonden 1h10m op Firemaw zitten wipen :P

Maargoed, zo uber-snel zijn we over 't algemeen toch niet, we doen iets van 4 of 5 uur over een volledige MC clear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:42:
2 locks zijn nog veel dodelijker.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 10:54
MantaMania schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:26:
[...]

soulstone is het alleen al waard om een warlock mee te hebben geen wipes das toch ideaal,
gratis healthstones, dikke damage, seduce, als het nodig is een extra tank.
Als ik kan kiezen neem ik liever een lock als een mage maar das persoonlijk ik denk dat ze kwa damage elkaar niet veel ontlopen.

Gisteren zijn we na gehennas voor het eerst ff bij garr wezen kijken en maar ff geprobeerd.
Hoe laten jullie de mages pullen laatste wat we hoorde was met een rank 1 frostbolt?
Wij laten dus de mages voor de warlocks pullen die banishen er 4. En hunters pullen voor de warriors die ze dan tanken en 1 voor 1 killen. Daarna doen we dan garr. We hadden hem toch rond de 60 % ofzo en de 4 adds dood. Toen ging het mis bij de locks en was het over.
Maar de targets toewijzen gaat zo traag ik gebruik wel die garr mod en dat werkt aardig maar iedere keer zijn er weer mensen die dr target kwijt raken das zo vervelend.
Wij gebruiken altijd locks met voidwalkers. De locks pullen hun target zelf. Zodra een target van een warrior dood is gaat ie 1 van de warlocks helpen, terwijl de dps doorgaat naar killen van volgende add. Als de 4 niet gebanishte adds dood zijn wordt Garr gekilled en daarna de overige adds.
4 locks voor banish, 4 warriors voor adds en MT op Garr. Gaat niet meer fout bij ons.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.