Ik log net eindelijk weer fanatiek in op WoW. Natuurlijk heb ik nog die Dwarven Priest genaamd Erwtensoep

. Eerst dat maar even afhandelen dus ik maakte een ticket naar een GM.
In de ticket vertelde ik dat ik hiervoor op Bloodscalp speelde en toen Virax heette. De naam Virax was op Twisting Nether (huidige server) echter al bezet. Toen had ik een GM gesproken en die zei dat degene die de naam Virax had hem al een tijd had, nog voordat de transfers er waren, en dat ik de naam Virax dus niet terug kon claimen.
Jammer maar helaas, maar ik mocht mn naam wel in iets anders veranderen (khad Erwtensoep gekozen omdat ik niks beters wist). Die GM zei dat ie begreep dat het kut was dat ik mn naam niet kon claimen, en als ik een andere naam wist mocht ik een ticket maken en dan zouden ze het veranderen.
Het boeide me allemaal niet meer want ik zou stoppen met WoW vanwege school, maar nu, na een kleine 2 maanden ben ik terug. Ik ging douchen en toen ik terugkwam had ik een mail, hierin stond dat ze mn naam niet konden veranderen vanwege de naming policy. Omdat mijn naam geen artiest of scheldwoord of andere belediging is was er geen noodzaak de naam Erwtensoep te veranderen.
Toen maakte ik een nieuwe ticket. Ik begrijp hun policy maar die andere GM had het me verteld. 20 min later krijg ik een pm. Die gamemaster vertelde me dat ik mn naam wederom niet mag veranderen vanwege de policy. Op de reactie over de andere GM zei hij dat er een tijdslimiet aan zat (waar mij nooit iets over is verteld). Ik kan hier natuurlijk de hele discussie gaan vertellen, maar het komt er op neer dat hij met zn standaard copy paste "ik begrijp je frustratie maar kan niks doen" zinnetjes mijn naam absoluut niet wilde veranderen.
Het enige wat hij kon doen was excuses aanbieden dat de vorige GM mij niet had verteld over het zogenaamd (zal wel verzonnen zijn) tijdslimiet. Het boeit die GM's natuurlijk geen ruk dat ik ga kappen met het spel, dus dat heb ik maar achterwege gelaten, maar ik heb echt geen zin om met een char genaamd erwtensoep te spelen...
Ik ken ook iemand die retrostylenl heette en die mocht zijn naam ook naar retrostyle veranderen (het boeit natuurlijk geen reet dat dit maar 2 letters zijn... het is net zoveel werk). Kortom, ik begrijp die policy maar als mij over een tijdslimiet was verteld had ik wel een standaard engelse naam verteld. Ik haat nederlands lullen enzo dus ik wil ook niet zo'n naam.
Wat moet ik hiermee? Sommige mensen zeggen dat je iemand anders een ticket aan moet laten maken waarin die persoon zegt dat je een beledigende naam hebt, maar zal dat wel werken? En zullen GM's hun tickets en gesprekken opslaan? Dan heb ik namelijk helemaal geen voet meer om op te staan.
Wat raden jullie me aan?
Edit:
Die GM zei tevens dat ik mn verdere klachten maar naar EUconcerns moet mailen, maar duurt dat niet weken voordat daar antwoord gegeven wordt? En antwoord daar zal wel standaard met copy paste shit uit de algemene voorwaarden zijn waardoor ik geen poot meer heb om op te staan denk?
[
Voor 6% gewijzigd door
Virax op 09-12-2005 20:46
]