Je vecht tegen oversizes insecten, dus vrij belangrijk gok ik.
Aardig dagje gehad alles bij elkaar genomen. Werd om vier uur wakker (nog even chest opgehaald vanmorgen om zes uur voor het wakker worden.

) en ben toen eerst in een raid naar Strat Scarlet gegaan. Geen LF Boots jammer genoeg, maar Hammer of the Grand Crusader dropte. Nu was er nog een Pally in de group en die had er al ruim dertig runs voor gedaan, dus ik heb het ding voor 150g plus een righteous orb aan 'm verkocht. Ding is wel de beste 2h voor pre MC Pally's, maar ik moet nog wel vaker richting SS en kan het geld uitstekend gebruiken. Verder m'n zaterdag van een scorpioen in Silithus gelootte Axe of Rinji verkocht en nog wat andere trash, vandaag dus bijna 300g verdiend.
Verder voor het eerst met een halve guild, halve pickup group naar ZG geweest. Geen baas gekilld, maar we kregen Venoxis wel tot 20% voor de MT doodging. Group setup was een beetje slecht, lvl 58 priest en drie 60 druids als healers. (en twee pally's als backup) Waren te snel OOM, met twee priests meer hadden we 't gehaald. Erg leuke instance is het.
Daarna nog even snel een Scholo raid gedaan, die alles behalve snel ging. Guildie van me nodigde me uit, maar dat bleek dus een vriend uit Noorwegen (gozer is zelf NL) te zijn. Hij was leader, maar ML had 'ie niet echt door blijkbaar. Maar goed, rest van de groep was ook slecht en de meesten zijn dan ook een keer of zes tegen de vloer gegaan. Op een gegeven moment mocht ik het zelfs in m'n eentje opnemen tegen zo'n zwarte ghost (half dood) en een undead (98% levend).

Was net zelf door AoE tot 15% health teruggebracht ook, dus shield => divine favor => heal of light => exorcism op ghost => flash of light bracht me behoorlijk terug. Uiteindelijk vrij makkelijk nog gewonnen gelukkig ook.

Toen we Gandling neer hadden drukte die vriend van de guildie per ongeluk greed (ondanks dat je er in principe geen fout mee kan maken, geloof ik 'm wel. Hij drukte greed op één item (pass daarna op de andere) en geen need), waarna een mage need op wand, need op Dreadmist Mask, HS, en leave group deed.

Gelukkig geen lock of priest (Scholo zonder priest is kut

), dus niemand erg pissig. Voor de mensen op Tura: naam van de ninja is Ultraw.