Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Wouter schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:50:
Er zijn maar 2 dingen belangrijk voor Geddon:
- FR op de MT (en melee)
- Weten waar je naartoe moet rennen als je de bom bent en dit vervolgens ook doen.
(erg irritant als iemand zegt dat ie ff afk moet zonder dat ie doorheeft dat z'n microfoon uitstaat en er vervolgens achterkomt dat ie de hele party gewiped heeft doordat ie midden in de casters ontplofde :P)
Meen je dat nou? Wij doen altijd een Ready check voor een bossfight. En als iemand dan halverwege opeens AFK gaat, dan kan ié inpakken (tenzij het een verdomd goede reden is). Die Readycheck is er niet voor niets...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Hooli-gan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:41:
[...]

Thx, Wij bevechten geddon idd op de plek van Garr. Beste try was 25%. We gebruiken ook Ventrilo & ct_raid assist. Verder heeft de leader aanstaan diegen die de bomb is een /w krijgt.

Helaas (misschien ook wel gelukkig) ben ik geen leader en ik vind dat er slecht naar andere wordt geluisterd op sommige momenten.

Vrijdag weer een try. Hopelijk krijgen we ze dan neer anders ga ik serieus overwegen om naar een andere guild te gaan..Sommige mensen gedragen zich zo kinderachtig tijdens zo'n raid en bovendien verliest men concentratie omdat het begin zo soepel verloopt.
Hoeveel weken staan jullie al vast? Ik heb whiners/lastpakken laten doodbloeden (geen invites) en de frustraties met de initiele wipes deed de rest.... Als het echt te gek wordt is het raid-kick+guild-kick, maar zover hoef ik tot nu toe niet te gaan. Meestal rotten ze zelf wel op.

Er is in onze raids echt niemand die het in zijn botte kop haalt om het anders te doen dan de vooropgestelde tactiek. Ook dingen als DKP en andere storende factoren worden direct de kop in gedrukt *

Als wij onze concentratie verliezen (meestal op Trash, bazen gaan meestal in 1 keer plat) dan grijp ik in, hetzij door een harde vloek (gecontroleerd boos worden ftw), hetzij door een collectief *diep ademhalen jongens* (wat een enorme hilariteit opleverd). Ik moet wel zeggen dat dat soort sessies behoorlijk slopend zijn |:(

Op zich kan ik achteraf stellen dat blijven hangen op een baas heilzaam kan zijn, zolang er mensen overblijven die alle lessen ter harte nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:15
Anoniem: 139886 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:58:
[...]

Hoeveel weken staan jullie al vast? Ik heb whiners/lastpakken laten doodbloeden (geen invites) en de frustraties met de initiele wipes deed de rest.... Als het echt te gek wordt is het raid-kick+guild-kick, maar zover hoef ik tot nu toe niet te gaan. Meestal rotten ze zelf wel op.

Er is in onze raids echt niemand die het in zijn botte kop haalt om het anders te doen dan de vooropgestelde tactiek. Ook dingen als DKP en andere storende factoren worden direct de kop in gedrukt *

Als wij onze concentratie verliezen (meestal op Trash, bazen gaan meestal in 1 keer plat) dan grijp ik in, hetzij door een harde vloek (gecontroleerd boos worden ftw), hetzij door een collectief *diep ademhalen jongens* (wat een enorme hilariteit opleverd). Ik moet wel zeggen dat dat soort sessies behoorlijk slopend zijn |:(

Op zich kan ik achteraf stellen dat blijven hangen op een baas heilzaam kan zijn, zolang er mensen overblijven die alle lessen ter harte nemen.
Hmmm...hoelang hangen we op Geddon..

Ik denk sinds 11/11 en er word 2x per week geraid. Zo werd op bv vorige week zondag alles t/m garr gecleared. Vervolgens deden we vrijdag zo'n 4 uur op alle pogingen op de lava packs en Geddon. Uiteindelijk zijn we er dus mee gestopt. Pogingen die mislukken zijn niet erg maar nu vind ik het wel erg lang duren. De guild begint er ook onderte lijden, men gaat elkaar dingen verwijten en uiteindelijk verlaat men de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Leuk zo op je eerste Nef kill

Afbeeldingslocatie: http://cse.unl.edu/~jdemaris/nosta_is_a_lol_box/roflninja.png

That's gotta hurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:11:

[afbeelding]

That's gotta hurt.
ouch

heeft ie lang op moeten wachten dan, voor ie eindelijk kon toeslaan
zal wel meteen zijn account canceled hebben denk ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161990

[afbeelding]

That's gotta hurt.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27

[afbeelding]

That's gotta hurt.
Mijn god. Gozertje zou niet naast me moeten zitten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 15:16
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:17:
[...]

ouch

heeft ie lang op moeten wachten dan, voor ie eindelijk kon toeslaan
zal wel meteen zijn account canceled hebben denk ik
Mja word dadelijk wel erg als er payed transfers zijn, ninja een kill zoals deze transfer je snel van server

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014

[afbeelding]

That's gotta hurt.
omg, screwed :D

*xeno is inmiddels ook lid van CE*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Damn dat is lame... echt kut net als die idioot op BS toen. Zoiets doe je toch niet?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[afbeelding]

That's gotta hurt.
Waarschijnlijk issie pas recentelijk gejoined. Kan me namelijk niet voorstellen dat je, alleen voor een dergelijke actie, maandenlang meegaat wipen in BWL.

Iig zeer triest, opzoeken irl en z'n pc (terug)ninja'en.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 28-05 15:52
Hydra schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:31:
[...]

En zo erg is het nog niet. DAoC had een paar maanden terug problemen met een corrupte DB. Vriend van me is van al z'n characters als z'n artifacts kwijtgeraakt. Dat is pas zuur.
Vertel er ook even bij dat die items voor het overgrote deel ook weer gerestored zijn en dat de karakters in-game geld gekregen hebben ter compensatie. Toegegeven, die operatie is niet 100% geslaagd en heeft voor sommigen zeer lang geduurd, maar Goa heeft wel z'n best gedaan om z'n trouwe spelers niet in de kou te laten staan.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
M1lamb3r schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:10:
[...]

Bij ons had iemand na de kill nog BA, die bleef ook lekker tussen iedereen in staan :x

hij stond wel 4e met dmg done :p (was healer)
Eigenlijk had je nu een warlock met 2 guildies moeten klaar staan in de Orgrimmar ah :p

[afbeelding]

That's gotta hurt.
omfg..

[ Voor 28% gewijzigd door MJ85 op 01-12-2005 15:40 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey jongens, ik verveel me wat op stage, dus ben een verlang lijstje begonnen voor items in wow.
Voor mijn Priest natuurlijk ;).
Ik heb een vrij indrukwekkend lijstje gemaakt..
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gear stats. (5/8 Prophecy//3/8 Transendence).

+109 Stamina
+161 Intellect
+128 Spirit
+17 Shadow Resistance
+39 Fire Resistance
+10 Frost Resistance
+3 Nature Resistance
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 197.
Equip: Restores 16 mana every 5 sec
-----------------------------------------------------------------------------------------
Weapons/Rings/Trinkets stats.

+57 Stamina
+98 Intellect
+30 Spirit
+20 Shadow Resistance
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 147.
Equip: Increases the critical effect chance of your Holy spells by 2%.
Equip: Restores 30 mana every 5 sec.
Equip: 2% chance on successful spellcast to allow 100% of your Mana regeneration to continue while casting for 15 sec.
Enchants.

+24HEAL, +10STA, +4MP5s.HEAD
+24HEAL, +10STA, +4MP5s.LEGS
+4MP5s. GLOVES
+22INT. STAFF
+5SPIR. BOOTS
+7INT. CHEST

Echants totaal.
Increases healing done by spells and effects by up to 48
Restores 12 mana every 5 sec.
+20 stamina.
+29 intelect.
+7 spirit.

Total Gear.
Armour. Tier2.
Boots of Prophecy.
Robes of Prophecy.
Girdle of Prophecy.
Gloves of Prophecy.
Pants of Prophecy.
Armour. Tier3.
Halo of Transcendence.
Pauldrons of Transcendence.
Bindings of Transcendence.
Back.
Drape of Benediction
Weapons.
Benediction
Essence Gatherer
Nek.
Pendant of the Fallen Dragon
Rings.
Band of Sulfuras
Pure Elementium Band
Trinkets.
Darkmoon Card: Blue Dragon
Shard of the Scale
Totaal stats.
+195 stamina.
+298 intelect.
+175 spirit.
+37 Shadow Resistance
+39 Fire Resistance
+10 Frost Resistance
+3 Nature Resistance
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 391.
Equip: Restores 60 mana every 5 sec.
Equip: Increases the critical effect chance of your Holy spells by 7%.
Equip: 2% chance on successful spellcast to allow 100% of your Mana regeneration to continue while casting for 15 sec.
3: -0.1 sec to the casting time of your Flash Heal spell.
3: Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.

Dit is een spirit build, dus met meditation heb je 30% spirit regen in combat. 30% van 158 = 47 spirit dat je per tick regent (2 sec). 47 Sprit is 25 mana, elke 2 sec dat is dus. Dus per 5 sec is dat 65 + 60 mana per 5 sec, dat is een whopping 125 mana per 5 sec.In combat!

En als dan ook nog je Darkmoon Card: Blue Dragon proct (100% mana regen), dan regen je sneller tijdens casten dan dat je weg kan casten!
.Oké het zal lang duren voor je het hebt maar stel je voor dat je het hebt :o.

Ps. Dit is dus alleen van je gear! Ik ga thuis uitzoeken hoe het zit met je eigen stats erbij!

Ik heb misschien ergens een paar foutjes gemaakt, maar wat zou het gaaf zijn ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Werkt niet meer :( zodra je uit de instance gaat is de debuff weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Hydra schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:24:
[...]

Mijn god. Gozertje zou niet naast me moeten zitten.
Wij hebben iets dergelijks meegemaakt na onze tweede Lucifron kill. Toegegeven, dat is geen Nefarius, maar de haatgevoelens die toen ontstonden waren echt eng. Diegene heeft uiteindelijk wel doorgehad dat hij toch niet zo anoniem was (zoals we vaak denken achter de compu), en een soort van digitale zelfmoord had gepleegd. Weken lang (tot aan de server migratie) werd er steevast geyelled over hem in Orgrimmar, en licht provocerende teksten naar m gewhisperd (elke harassment voorkomen, natuurlijk).

Ik haat dit soort ninja's

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Ik moet even wat kwijt, kijken of ik nu echt zo slecht ben of niet;)

Gisteren in LBRS, het was al laat dus ik stond eigenlijk op het punt om tegaan slapen, ik meld dit keurig in de raid chat, en ik was niet de enigste 2 waren al geleaved,
begint de party leader tezeuren dat we nog maar 3 bazen moeten enz, dus ik zeg nou oke ik blijf tot we dat gedaan hebben en dan leave ik.
Er dropped een backpack(16Slot geloof ik), dus ik roll Greed(wat je dan volgens mij doet, dit is toch nooit een need item ofwel?)
Er is 1 Hunter en die kiest need, geeft gelijk toe dat hij fout had gekozen en vraagt aan iedereen of we een reroll moeten doen, waarop iedereen ja zegt.
Bij de reroll gooi ik 99;), dus ik denk die bag is van mij(Wat ook het geval was want niemand rolde hoger),
zegt de party leader tegen die Hunter houd de bag maar want die rogue(ik) wou toch weggaan, dus heeft geen recht meer op drops?
Nou toen zat ik even een beetje verdwaasd achter mijn scherm.
Dus omdat ik keurig heb aangegeven dat het laat voor mij begon te worden en dat ik zo wou stoppen,
en dan toch nog zo aardig ben om teblijven en mee tehelpen met de laatste bazen, heb ik geen recht meer op drops?

Ligt dit aan mij of is dit gewoon niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 30-05 20:15

[afbeelding]

That's gotta hurt.
Hoe kan dat nu gebeuren? Met Master loot kan toch niet iemand anders zomaar spullen wegkapen?

@kaleido, das dus niet normaal en ik zou gelijk pleite gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Bulligan op 01-12-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Vegeta, je hebt ook nog de 15% transendence bonus he :p. Maakt het nog leuker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hooli-gan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:51:
[...]

Hoe kan dat nu gebeuren? Met Master loot kan toch niet iemand anders zomaar spullen wegkapen?

Veel guilds gebruiken geen ML omdattie nog half bugged is (als ML'er d/c'ed/released word het omgezet naar grouploot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:56
Wouter schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:32:
[...]

Waarschijnlijk issie pas recentelijk gejoined. Kan me namelijk niet voorstellen dat je, alleen voor een dergelijke actie, maandenlang meegaat wipen in BWL.

Iig zeer triest, opzoeken irl en z'n pc (terug)ninja'en.
Of hij is ML :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hooli-gan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:51:
[...]

Ze zullen wel FFA hebben gebruikt, gebeurd wel vaker.. wij gebruiken ook gewoon FFA loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een idioot, ten 1e maakt het niets of ie party leader is of niet, die hunter moet zelf weten wat die met zijn (ninja) loot doet. Tevens rol ik op alle BoE items waar ik wat mee kan Need. Dat zijn (natuurlijk) geen items zoals wapens etc, maar bags en formula's of patterns, zulke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De Cowboy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:51:
Vegeta, je hebt ook nog de 15% transendence bonus he :p. Maakt het nog leuker ^^
Meditation 15% mana regen, 3set trance 15% = 30% spirit regen. Toch? Staat er misschien niet zo duidelijk, maar had niet voor niets die 3 set items er ingestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Oh, tuurlijk. Ben dom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Man die gear daar is echt super sick, reken daar buffs bij op en je eigen stats, gewoon superveel regen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 139886 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:41:
[...]

Sulfuron gaat hard neer (serieus veel makkelijker dan een trash mob)
Golemagg is ook simpel, alleen moet je wel twee healers per offtank instellen. Ik was zo dom om per offtank maar 1 priest te zetten, we hadden dus een loslopend hondje toen Golemagg plat ging _/-\o_ Slordig^^
Hoe kun je nou een loslopend hondje hebben als Golemagg dood gaat?? Zodra Golemagg dood gaat gaan die 2 ook dood.

Verder doen wij Geddon anders, we staan allemaal op een hoop, hebben 1 plek waar de bommen heenlopen. Op die plek staan 2 pala's om eventuele doden te ressen. Verder zijn er best wel mogelijkheden die de bom opheffen (druid shapeshift, pala bubble, etc). Vereist wel discipline want als er iemand in de groep ontploft is het gelijk een wipe.

Voor Shazzra verdelen we de raid in 4 groepen. Op elke windstreek 1 groep met bij elk een ooc pala. In elke groep staat een warrior klaar om Shazzra weer terug te brengen bij de MT (die in het midden staat) mocht hij midden in een groep blinken.

Verder, maar dat is mijn mening, denk ik dat je nogal "dictatoriaal" bezig bent. Ik denk dat je (tot op zekere hoogte en altijd binnen een bepaalde strategie) mensen vrij moet laten wat te doen. Anders worden het marionetten die zonder jouw bevelen nooit zelfstandig beslissingen kunnen (mogen) nemen. Werkt dat niet verlammend op je guildies? Gaat het niet een beetje te ver dat jij bepaalt wie er een heal krijgt of niet? Hebben jullie eigenlijk wel lol op een MC raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HellPunk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:34:
Vertel er ook even bij dat die items voor het overgrote deel ook weer gerestored zijn en dat de karakters in-game geld gekregen hebben ter compensatie. Toegegeven, die operatie is niet 100% geslaagd en heeft voor sommigen zeer lang geduurd, maar Goa heeft wel z'n best gedaan om z'n trouwe spelers niet in de kou te laten staan.
Lang niet alle items zijn gerestored, en aan dat geld heb je geen drol dankzei de enorme inflatie. Daarnaast is het IMHO ronduit belachelijk dat er door een DB corruption data kwijtraakt. Dan zit er in je architectuur echt iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

wij hebben wel lol, maar nemen MC nog vrij serieus aangezien we pas tot Golemagg zonder wipes kunnen raiden. Bij ons viel ook op dat je mensen niet te vrij moet laten. Veel mensen treuzelen en wachten lang met rebuffen of luisteren niet goed bij het aanvallen van MA target. Dat komt denk ik wel omdat we regelmatig nieuwe mensen meenemen. Vandaar dat het voor ons ook nog 4 uur duurt om de eerste 4 bosses down te krijgen. Hopelijk komt daar snel verandering in als iedereen wat betere gear heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Anoniem: 152255 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:49:
Ik moet even wat kwijt, kijken of ik nu echt zo slecht ben of niet;)

... zegt de party leader tegen die Hunter houd de bag maar want die rogue(ik) wou toch weggaan, dus heeft geen recht meer op drops?
Meh, nee dat is geen stijl van die party leader. Lijkt me toch wel dat je op dat moment bent wegegaan...? Gelukkig vind je waarschijnlijk snel genoeg zat van die travelersbags en anders koop je er nog een of twee van het AH. Raidleader zat fout en niet jij.

Backpacks zijn bij ons altijd greed. Behalve in guild doen we need voor de mensen die nog werken met 14 slots bags. Sowieso wacht ik altijd met rollen om te zien wat anderen doen als er "vreemde" mensen in de party zitten. Copypaste wat anderen doen en daarna zorgen dat het weer goed komt.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:22:
[...]

Hoe kun je nou een loslopend hondje hebben als Golemagg dood gaat?? Zodra Golemagg dood gaat gaan die 2 ook dood.
gelukkig wel ja :) 15 seconden een blij blaffende hond die door de clothies scheurt is een spannend einde van een gevecht
Verder doen wij Geddon anders, we staan allemaal op een hoop, hebben 1 plek waar de bommen heenlopen. Op die plek staan 2 pala's om eventuele doden te ressen. Verder zijn er best wel mogelijkheden die de bom opheffen (druid shapeshift, pala bubble, etc). Vereist wel discipline want als er iemand in de groep ontploft is het gelijk een wipe.
Het is wat je wil, wat wij doen werkt prima en is een stuk minder riskant.
Voor Shazzra verdelen we de raid in 4 groepen. Op elke windstreek 1 groep met bij elk een ooc pala. In elke groep staat een warrior klaar om Shazzra weer terug te brengen bij de MT (die in het midden staat) mocht hij midden in een groep blinken.
Zelfde tactiek dus
Verder, maar dat is mijn mening, denk ik dat je nogal "dictatoriaal" bezig bent. Ik denk dat je (tot op zekere hoogte en altijd binnen een bepaalde strategie) mensen vrij moet laten wat te doen. Anders worden het marionetten die zonder jouw bevelen nooit zelfstandig beslissingen kunnen (mogen) nemen. Werkt dat niet verlammend op je guildies? Gaat het niet een beetje te ver dat jij bepaalt wie er een heal krijgt of niet? Hebben jullie eigenlijk wel lol op een MC raid?
MROE DRAMAH PLX _/-\o_

Wij hebben lol zat, eerder teveel :)

Als ik heals afroep is dat een reminder, evenzo een order aan die gast om ff te stoppen met rossen en ff te healen. Jullie laten mensen gewoon lekker hun gang gaan en zich dood dpsen? Natuurlijk niet. Ik ben degene die heals afroept omdat 40 man die om heals gaat huilen op vent nogal verwarrend is waarbij het nog maar de vraag hoe nodig het is. Liever dat 1 man die taak op zich neemt.

Wij kunnen niet alle meleeers non-stop healen en door deze regeling hakken we elke baas rapjes om. Dat heeft meer te maken met handig met je resources omgaan dan dictatoriaal zijn imho O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 139886 op 01-12-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 139886 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:38:
MROE DRAMAH PLX _/-\o_

Wij hebben lol zat, eerder teveel :)

Als ik heals afroep is dat een reminder, evenzo een order aan die gast om ff te stoppen met rossen en ff te healen. Jullie laten mensen gewoon lekker hun gang gaan en zich dood dpsen? Natuurlijk niet. Ik ben degene die heals afroept omdat 40 man die om heals gaat huilen op vent nogal verwarrend is waarbij het nog maar de vraag hoe nodig het is. Liever dat 1 man die taak op zich neemt.

Wij kunnen niet alle meleeers non-stop healen en door deze regeling hakken we elke baas rapjes om. Dat heeft meer te maken met handig met je resources omgaan dan dictatoriaal zijn imho O-)
Bij ons werkt het toch IETSJE anders gelukkig... MT's hebben hun eigen group incl. warlock en priest voor healing. De andere Priest/Druids healen MT's mits het nodig is en eventueel de rest ook als het nodig is. Dit alles gedurende trashmobs!

Bij bosses worden melee verwacht zelf rekening te houden met hun health en voorzichtig ermee om te springen. Zie je je leven terug lopen? Ga een stuk terug, bandage je eigen, pak een potion of wacht tot een priest/druid je een heal wilt geven! (Mits deze niet druk bezig is met zn eigen group/OT).

Op die manier hebben wij tot en met Golemagg helemaal geen coordinatie nodig!
Alleen het defineren van healer groups gaat nog handmatig dus dat kost wat tijd.
MajorDomo gaat wel helemaal volgens de regels en melee's kunnen dan helemaal heals vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij hebben mensen een vertekend beeld: negentig % van de tijd red iedereen zichzelf wel.

Wat ik aangeef is hoe ik een raid door een vast zittend BAAS-gevecht trekt. Bij een nieuwe, voor noobs zoals ons lastig gevecht houden wij het redelijk strak.
RaseriaN schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:47:
[...]

Bij ons werkt het toch IETSJE anders gelukkig... MT's hebben hun eigen group incl. warlock en priest voor healing. De andere Priest/Druids healen MT's mits het nodig is en eventueel de rest ook als het nodig is. Dit alles gedurende trashmobs!
Jeps, niks anders dan wij. Tuurlijk hebben we crosshealing :) En in trashmobs moet iedereen doorvlammen.
Bij bosses worden melee verwacht zelf rekening te houden met hun health en voorzichtig ermee om te springen. Zie je je leven terug lopen? Ga een stuk terug, bandage je eigen, pak een potion of wacht tot een priest/druid je een heal wilt geven! (Mits deze niet druk bezig is met zn eigen group/OT).
Das toch precies hetzelfde als wat ik zeg? Alleen dit is nou net wanneer ik af en toe ingrijp en een heal afroep/advies tot bandageren geef. In 99% van de gevallen lost zoiets zich op zonder mijn inbreng, maar af en toe roep ik gewoon een keiharde heal+disengage af :) mensen verliezen gewoon zicht op hun eigen health bar (lees: Rogues) en moeten af en toe ff worden geholpen.
Op die manier hebben wij tot en met Golemagg helemaal geen coordinatie nodig!
Alleen het defineren van healer groups gaat nog handmatig dus dat kost wat tijd.
MajorDomo gaat wel helemaal volgens de regels en melee's kunnen dan helemaal heals vergeten :)
Zoals je zelf wel ziet hebben jullie een bak met ervaring. Wij zijn net tot Golemagg... Net de eerste mensen met water binnen. Wij hebben gewoon nog mensen die geen feint gebruiken of die op een ongelukkig moment waarbij MT ff minder aggro heeft zenuwachtig op de nuke knop rammen... dan helpt srak sturen nog wel eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Anoniem: 152255 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:49:
Ligt dit aan mij of is dit gewoon niet normaal?
Nee, vind ik niet normaal. Beetje een treurige reactie van die group leader. Ik neem aan dat je meteen uitgelogd bent? Zou ik wel gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yellow|A schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:33:
Backpacks zijn bij ons altijd greed. Behalve in guild doen we need voor de mensen die nog werken met 14 slots bags. Sowieso wacht ik altijd met rollen om te zien wat anderen doen als er "vreemde" mensen in de party zitten. Copypaste wat anderen doen en daarna zorgen dat het weer goed komt.
Zelfde geldt voor dingen als lockboxes enzo, zijn altijd greedrolls. Zijn zulke standaard raid rules dat het eigenlijk nooit voorkomt dat d'r ruzie over ontstaat. Als mensen 't niet snappen zijn 't meestal newbies.

Ik wacht wel altijd de eerste blue BoP roll even om te kijken wat de newbies doen. Die hebben nog wel eens de neiging in 't begin greed te rollen i.p.v. te passen. Ik wacht altijd ff zodat ik need kan rollen, dan kunnen we tenminste nog de blue disenchanten en voor de shard rollen. Onlangs helaas wel een run gedaan met een vrij nieuwe guildy, en dat ventje was behoorlijk obsessed wat betreft loot. Daarnaast zat 'ie een beetje te zeuren over 't pass-on-BoP systeem. Het nut van disenchanten ging er niet helemaal in helaas.

De meeste 60ies zijn bovendien nu bezig met MC, ZG en beginnen nu een beetje aan BWL. Beetje jammer dat er te weinig pre-60 spelers zijn, en daarnaast zijn er gewoon niet bijzonder veel mensen online. Leadership is ook vrijwel nonexistent op dit moment. Vroeger waren er standaard zo'n 30 man online, nu zijn het er vaak nog maar 10. Als dit zo blijft ga ik uitkijken naar een beter guild.
Anoniem: 139886 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:56:
Zoals je zelf wel ziet hebben jullie een bak met ervaring. Wij zijn net tot Golemagg... Net de eerste mensen met water binnen. Wij hebben gewoon nog mensen die geen feint gebruiken of die op een ongelukkig moment waarbij MT ff minder aggro heeft zenuwachtig op de nuke knop rammen... dan helpt srak sturen nog wel eens 8)
In zulke gevallen heb je een strakke regie nodig. Helemaals als je, zoals wij, een vrij losse raid alliance hebt. D'r komen dan wel eens nieuwe mensen bij, en die moeten gewoon luisteren. Als die gaan zitten prutsen heeft dat soms gewoon wipes tot gevolg, en wipes zijn tijdverspilling voor 40 personen. De allereerste raid met de alliance was, hoewel we Luci wel neergekregen hebben, een behoorlijke ramp. Tot twee keer toe een idioot die de imps pullde.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 01-12-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 24-05 19:37
Gisteren geprobeerd om een speedrun in MC te doen, na 34 min was Magmadar neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
omg sick :/ 8)7

Molten Core in 93 minuten by Axeman (700MB)

komt van een guildie van me, geen idee wat de limiet van de space is :P weet ook niet van wie de space precies is, maar hijs bruut haal em rond een uur of 9 weer weg ofzo :P dus pak ff snel de url mee maar O-)

al weg dus :P

sidenote

MT heeft een Thunderfury looten doen ze practisch niet

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 01-12-2005 19:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 17:33
Die is dus al weg :P

http://www.warcraftmovies...%2Ffileinfo.html&id=11031

[ Voor 80% gewijzigd door Taenadar op 01-12-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ìk heb een quest 'Poisoned Water' .... heeft nu ineens ipv Elemental Bracers : 0 / 12 weer - : 0 /12 ..... quets is in EP en start in Azshara .... beetje jammer, want de loot dropt gewoon niet bij die elementals in EP .... iemand dit ook gehad met een quest? Moet je dan abandon + pick up again? Is namelijk een fokking trip van een uur! Beetj zonde van de tijd. Wacht nog steeds op een GM die reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
je hoeft niet de abandonen, je hebt als het goed is een item gekregen en die moet je eerst op de elementals gebruiken daarna is het een 100% drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
M1lamb3r schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:25:
[...]

Mja word dadelijk wel erg als er payed transfers zijn, ninja een kill zoals deze transfer je snel van server
Wat is dit over paid transfers? Heb ik gemist denk ik. When and how much?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Kben nu bezig met mijn (lvl6) alt roque en heb 2 vragen.

1 heeft iemand een voorbeeld van een goede (dmg gerichte ??) talent build om op te bouwen ?? heb totaal geen idee van hoe een roque build eruit moet zien nmlijk.

2 als mage heb je op lvl 20 ofzo de crecent staff of de staff uit deathmines, dan is er niets beters tot de illusionary rod. En dan is er ook weer een hele tijd niets beters. is dit ook als roque ?? Dat er bepaalde wapens zijn die je gewoon MOET zien de krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Edit: n/m, verkeerd gelezen. |:(

[ Voor 82% gewijzigd door Exitium op 01-12-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Geen mooie killshot, maarja :p

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/nefdown.jpg

Dragonstalker's Breastplate (http://www.thottbot.com/?i=51918) - Almighty
Lok'amir il Romathis (http://www.thottbot.com/?i=51948) - Fireblade
Therazane's Link (http://www.thottbot.com/?i=51906) - Quinn
Stormrage Chestguard (http://www.thottbot.com/?i=38269) - Venomia
Master Dragonslayer's Medallion (http://www.thottbot.com/?i=51903) - Gimbooze

[ Voor 78% gewijzigd door bcd87 op 01-12-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik heb een probleem. Ik ben gevallen ergens in het Noorden van de Wellspring Lake in Kalimdor. Daar is een waterval en daarvan ben ik gevallen. Nu ben ik mijn lichaam kwijt. Ik heb geprobeerd hem te pakken met mijn spirit, maar die is gevallen in de Veiled Sea, waar ik met geen mogelijkheid uitkom.
Als ik uitlog en opnieuw inlog, dan bevindt mijn spirit zich nogsteeds in de Veiled Sea en mijn lichaam ligt nogsteeds ergens op die berg.

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rooie vraagteken -> Unstuck feature gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 30-05 18:28

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Gimbooze schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:01:

[afbeelding]

Loot was druid chest, hunter chest, therazine's link oid, lokamir il romathis en zn hoofd natuurlijk :P
Gratz Gimbooze, server first?
Ingame ging het ook al heel snel door heel IF heen en de hele guild (NOS dan welteverstaan), jammer alleen dat ik geen tijd heb voor grote instances :'(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Hydra schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:06:
Rooie vraagteken -> Unstuck feature gebruiken.
Wat??? :?
Ik ben nogmaar een newbie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Thunderman_303 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:07:
[...]

Gratz Gimbooze, server first?
Ingame ging het ook al heel snel door heel IF heen en de hele guild (NOS dan welteverstaan), jammer alleen dat ik geen tijd heb voor grote instances :'(
Jepp server's first :P
Erg cool gevecht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 23:46

BrZ

M1lamb3r schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:55:
[...]

Veel guilds gebruiken geen ML omdattie nog half bugged is (als ML'er d/c'ed/released word het omgezet naar grouploot)
Daarom laat je de raidleader niet de masterlooter zijn, en maak je iemand anders masterlooter in zo'n geval (voor de boss neer gaat dus ;))

Het is natuurlijk heel lullig dit, maar het had zo makkelijk voorkomen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
D'r zit onderin je scherm een balk met knoppen, o.a. voor je character scherm, maar ook eentje met een rood vraagteken. FF rondzoeken, je moet om hulp vragen met "stuck" zitten, het spel kan je auto-unstucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 17:33
Anoniem: 61797 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:10:
Kben nu bezig met mijn (lvl6) alt roque en heb 2 vragen.

1 heeft iemand een voorbeeld van een goede (dmg gerichte ??) talent build om op te bouwen ?? heb totaal geen idee van hoe een roque build eruit moet zien nmlijk.

2 als mage heb je op lvl 20 ofzo de crecent staff of de staff uit deathmines, dan is er niets beters tot de illusionary rod. En dan is er ook weer een hele tijd niets beters. is dit ook als roque ?? Dat er bepaalde wapens zijn die je gewoon MOET zien de krijgen ??
uit gnomeragen kan je een mooie dagger + one handed sword halen. Alle 2 drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Die dagger ken ik, heb het op een alt van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
Als je voor daggers gaat zou ik eerst 8 punten in de combat tree stoppen tot je improved backstab hebt, en daarna alles in de assasination tree gooien totdat je bij coldblood aangekomen bent, en daarna de rest in subtelty tot je preperation hebt, dan heb je de 21/8/22 build :) .
Je kan ook voor 31/8/12 gaan, wat ook mijn huidige build hebt, en daar is precies hetzelfde devies, 1e 8 combat, daarna 31 in assasination, en dan de laatste 12 in subtelty.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup die 8 is standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
BrZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:25:
[...]

Daarom laat je de raidleader niet de masterlooter zijn, en maak je iemand anders masterlooter in zo'n geval (voor de boss neer gaat dus ;))

Het is natuurlijk heel lullig dit, maar het had zo makkelijk voorkomen worden...
Gebruiken jullie dan ML in Penalized?
In PC staat het gewoon op FFA of ze moeten het veranderd hebben sinds ik gekapt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Yay het is officieel, mijn account is gister gehacked...........
quote: gm
I am afraid that we will not be able to reimburse the missing items but we strongly suggest that you change your account password as soon as possible. Although we could not find any evidence of your account being hacked we did find a questionable IP that logged into your account for a total of 11 minutes 53 seconds during the period in question.
ik ben gelukkig niet zo veel kwijt (Nifty stopwatch en een stack runecloth van me Main en 12g (50% van me totale gold over al mijn chars :X) van mijn alt)

Maar toch, it sucks, eens kijken of ik vanavond kan achter halen of een GM toevallig wil de user namen die bij dat IP hoort wilt geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:56
Dr. Strangelove schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:44:
[...]

Wat is dit over paid transfers? Heb ik gemist denk ik. When and how much?
Op de planning staat een fee based transfer service. Houdt in dat je tegen betaling naar een server naar keuze kan moven. Er zijn wel wat restricties:

PVP>PVE,PVP,RP,RP-PVP
RP-PVP>PVE,PVP,RP,RP-PVP
PVE>PVE,RP
RP>PVE,RP

En mishcien van RP>RP-PVP. Ik denk dat de servers waar s'avonds een queue staat wel afgeschermd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:19

Remi

Moo!

M1lamb3r schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:14:

[...]

ik ben gelukkig niet zo veel kwijt (Nifty stopwatch en een stack runecloth van me Main en 12g (50% van me totale gold over al mijn chars :X) van mijn alt)

Maar toch, it sucks, eens kijken of ik vanavond kan achter halen of een GM toevallig wil de user namen die bij dat IP hoort wilt geven >:)
Daar hoor ik steeds meer berichten over. Had je een simpel password oid of had je pc een trojan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 28-05 15:06
M1lamb3r schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:14:

[...]

eeehm dat doen ze niet ??? privacy e.d...

best kansloos om dat te gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Gimbooze schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:01:

[afbeelding]

Dragonstalker's Breastplate (http://www.thottbot.com/?i=51918) - Almighty
Lok'amir il Romathis (http://www.thottbot.com/?i=51948) - Fireblade
Therazane's Link (http://www.thottbot.com/?i=51906) - Quinn
Stormrage Chestguard (http://www.thottbot.com/?i=38269) - Venomia
Master Dragonslayer's Medallion (http://www.thottbot.com/?i=51903) - Gimbooze
Damn, onze warriors krijgen nooit mooie loot :/

Ter compensatie, mijn killshot :+ Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/1940/nefdown9sz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160929

Weer een lvl 60 voor Identity Unknown op de Arathor server in totaal 18 dagen aan gewerkt.
Op zoek naar mijn laaste Shadowcraft set items,
miss alleen mijn Legs, Hands, Chest, Head & Shoulders.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 160929 op 02-12-2005 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Oioi,

Ff een vraagje. Zoals gisteren al gepost, ben ik druk bezig met m'n 2de warrior. Dit gaat een Fury-specced worden, dus lekker dual wieldend. nu gaat ie @ level 42 twee Flurry Axes equippen (deze liggen uiteraard al klaar ;)).

Ff snel de stats:
Flurry Axe
Binds when equipped
One-Hand Axe
37 - 69 Damage Speed 1.50
(35.3 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 42
Chance on hit: Grants 1 extra attack on your next swing.
Nu heb ik een vraagje over de proc. Ik heb al een flurry axe gehad op m'n shammy en daar was het eenvoudig: procte 'ie, dan kreeg je gewoon een extra hit, simpel.

Maar hoe werkt dat als je ze dual wield? Als je mainhand proct, sla je dan zowel met je mainhand als met je offhand een extra keer, of alleen met je main? En hoe zit dat met je offhand? Waarschijnlijk zal het, zeker met je mainhand, alleen met het proccende wapen zijn. Maar dat vind ik voor de offhand een beetje onlogisch klinken.

En voor welke enchants zou ik gaan? Had het al ff @ guild forum gevraagd en daar tot overeenstemming gekomen dat Crusader @ Mainhand en Agility @ Offhand wellicht de meest rendabele oplossing is.

Verder hoop ik op level 42 zo snel mogelijk een shammy te vinden die ff een paar minuten een WF totem wil planten, dat lijkt me het einde, chain-procs ftw.... Flurry Axe proc + Flurry (talent) + Wf totem + 1.50 speed + dual wield = sick snel rage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren scholomance and stratholme gedaan met erg veel lage levels. Vijf normale level 60's en dan vijf 53-56 guildies die meewilden voor dingetjes verzamelen. Was even vergeten hoeveel agro een level 53 warlock op zich kan krijgen in een kamer vol met skellies. Was wel grappig en uiteindelijk maar twee doden gehad in drie uur tijd. Lucky rogue vond twee shadowwcraft in scholomance, hij kan alleen nog niet de cap op doen tot hij levelt.

Leuk geloot gisteren grimbooze :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:43

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Nou Rasarian, ik heb het gedaan hoor, heb een GC gekocht en ben weer begonnen.Erg ironisch dat op mijn eerst avond ik gelijk niet kon spelen omdat de servers er op maintenance day tot diep in de nacht uitlagen :P

Positief punt: Ben mijn lock weer aan het levelen. Met een pietsie geluk ligt vanavond mijn underworld band in de mail, en ga ik ZF en UD even doen met een high level voor wat XP en Cash.

Ik ben benieuwd hoe het is om je eigen Infernal te summonen! Heb ook gelijk een recordcrit gehaald voor mijn shadowbolt: 705. Dit was op een level 37 eindbaas in SM Library, met een Demonology build en zonder +dmg gear :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:29:
Nou Rasarian, ik heb het gedaan hoor, heb een GC gekocht en ben weer begonnen.Erg ironisch dat op mijn eerst avond ik gelijk niet kon spelen omdat de servers er op maintenance day tot diep in de nacht uitlagen :P

Positief punt: Ben mijn lock weer aan het levelen. Met een pietsie geluk ligt vanavond mijn underworld band in de mail, en ga ik ZF en UD even doen met een high level voor wat XP en Cash.

Ik ben benieuwd hoe het is om je eigen Infernal te summonen! Heb ook gelijk een recordcrit gehaald voor mijn shadowbolt: 705. Dit was op een level 37 eindbaas in SM Library, met een Demonology build en zonder +dmg gear :9
Dat is dan jouw server geweest :) Dragonmaw heeft de hele avond geen problemen gehad net zoals de nieuwe Executus. Wel ironisch natuurlijk maar gelukkig was/is het een specifiek probleem met een cluster zo te zien.

En zie je, je hebt helemaal weer zin om te spelen ;)
Zo zie je maar weer mensen, eerst relativeren en dan nog eens het probleem bekijken.. het valt allemaal wel mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
M1lamb3r schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:55:
[...]

erm jah tell us about it :(

en Gibooze, ik weet precies hoe je je voelt...
Nu is Nef maybe van een iets andere orde dan Ony maar toch..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ja het was bij ons ook even zweten bij de tweede Nef kill, een Rogue call ging fout dus die werden geroosterd door een SF en daar zat ook onze ML bij :)

Gelukkig na wat switchen met lootmodes kreeg iemand ineens lootrechten dus konden we het alsnog netjes verdelen zonder gedoe met GM's.

Voor de rest weinig gebeurt, oh wacht ja we hebben NOG een Thunderfury in de Guild ;) Nu 2 totaal dus, deze ging naar een Rogue die vorige week Geddon zijn bindings kreeg, en eergisteren (dus een week later) dropte de bindings van Garr :) Vieze geluksvogels zijn we toch ook haha. Hij stond ook gewoon ff 15k damage boven me tijdens onze ZG run, ik 145k hij op 158k :)

Ook nog even mooi een Aegis of the Bloodgod uit Hakkar getrokken dus ben weer een happy camper deze week. Hopen dat er zondag es een leuk wapen door Nef gedropt wordt, al die casterloot is ook zo onnozel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren toch nog wat spanning gehad tijdens een standaard Luci en Maggy run :D
Maggy doet een AE Fear die op de hunters en de priests zit, MT heeft fearward dus daar is niks mee aan de hand.. verder geen probleem ware het niet dat hij nog in Frenzy mode was gegaan 1 sec voor de fear... hij beet dwars door 2 MT's heen voordat we erg in hadden...

En toen ging hij vrolijk bij het caster kamp op schoot zitten :D
Gelukkig nog een andere warrior bij die meteen switche naar tank gear en Maggy rustig hield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:34:
Dat is dan jouw server geweest :) Dragonmaw heeft de hele avond geen problemen gehad net zoals de nieuwe Executus. Wel ironisch natuurlijk maar gelukkig was/is het een specifiek probleem met een cluster zo te zien.
Argent Dawn had ook geen problemen, prima te spelen. Faction aan 't grinden geweest met de Argent Dawn, zit nu op friendly en heb ongeveer 120 scourgestones verzameld. Met een beetje geluk ga ik vanavond 56 dingen, en dan stratholme e.d. in :)

Wie speelde hier verder nou nog op AD? Ik begin het een beetje zat te worden dat er van ons guild haast niemand online is 's avonds, dus ik ben voor m'n priest aan 't kijken naar een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:10:
[...]
Gelukkig nog een andere warrior bij die meteen switche naar tank gear en Maggy rustig hield ;)
OOC warrior of had ie alleen z'n 1h en shield gepakt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:15:
[...]

OOC warrior of had ie alleen z'n 1h en shield gepakt? ;)
Ik zeg wel tank gear, maar ik herinner me nog dat ik zn valor shouldertjes nog zag ;)
Hij is normaal onze MT en heeft echt goede gear, maarja gelukkig kon hij het ook in zn 'simpele' gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:17:
[...]

Ik zeg wel tank gear, maar ik herinner me nog dat ik zn valor shouldertjes nog zag ;)
Hij is normaal onze MT en heeft echt goede gear, maarja gelukkig kon hij het ook in zn 'simpele' gear ;)
Mja, armor verwisselen gaat zo lastig als je in combat bent ;) En zeker met de AoE fear van Maggy is dat nauwelijks te vermijden als melee :P Ennuh, tanken is skill. Je gear is meer van belang voor je healers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:23:
[...]

Mja, armor verwisselen gaat zo lastig als je in combat bent ;) En zeker met de AoE fear van Maggy is dat nauwelijks te vermijden als melee :P Ennuh, tanken is skill. Je gear is meer van belang voor je healers :P
Klopt, maarja voor je healers zit er wel wat verschil tussen 'fun-gear' en het echte 'tank-gear'.
Ach, nadat hij hem getagged ging het allemaal goed ;)

Ach, zo hou je het tenminste nog eens spannend :Y)
Over armor wisselen wist ik niet meer zeker namelijk, hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

welke addon gebruik je om die buffs zo bovenin te krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

De standaard optie in je interface menu als je op escape drukt misschien :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

dat heet: standaard wow installeren ;)

gewoon Buff durations aanzetten bij interface options en klaar is kees.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:32:
[...]

welke addon gebruik je om die buffs zo bovenin te krijgen ??
Das gewoon standaard toch? :D
Als je die tijd eronder bedoelt, dat zit gewoon in de interface options ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:10:
Gisteren toch nog wat spanning gehad tijdens een standaard Luci en Maggy run :D
Maggy doet een AE Fear die op de hunters en de priests zit, MT heeft fearward dus daar is niks mee aan de hand.. verder geen probleem ware het niet dat hij nog in Frenzy mode was gegaan 1 sec voor de fear... hij beet dwars door 2 MT's heen voordat we erg in hadden...

En toen ging hij vrolijk bij het caster kamp op schoot zitten :D
mja, als hunters gewoon max range aanhouden worden ze niet gefeared

(ik heb er iig nooit last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zet je MT ergens op een vaste plek, net iets voor de afhelling in de grot, laat de healers max range zoeken (40y) want zijn fear is 30y. Dan als het goed is hebben de healers bijna geen last van de fear. Nu ben ik wel ff vergeten hoe maggie dan moet staan, volgens mij met zijn kop naar de healers toe, hij staat toch op een enorme range.

MT.
---> 0 ____________________ <--- healers.
^
Maggie.

Hm niet echt duidelijk maar ik snap het!

/tsjeer.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 02-12-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rustig maar, we weten wel hoe het moet hoor ;)
Maar gewoon door de lauwe sfeer en de Captain Planet en Final Fantasy muziekjes op Ventrilo word je wat melig met zn alle en dan gaan er dingen mis ;)
Normaal word Maggy gewoon getanked, en gaat er niks mis.. dit was gewoon samenloop van omstandigheden.

Btw, jazz tijdens trashmobs is relax :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:10:
Maar gewoon door de lauwe sfeer en de Captain Planet en Final Fantasy muziekjes op Ventrilo word je wat melig met zn alle en dan gaan er dingen mis ;)
Normaal word Maggy gewoon getanked, en gaat er niks mis.. dit was gewoon samenloop van omstandigheden.

ik ken 't :P

soms is 't bij ons ook 'iets' te gezellig en dan wil 't nog wel eens verkeerd uitpakken ;)

maar als hunter zorg ik altijd dat ik buiten aoe range sta, vind ik voor mezelf ook wel handig (en bij maggy is 't ook wel handig voor de raid ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:10:

Ring ring ring ring ring ring BANANAPHONE!

Gouwe klassieker op vent ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Extended Maintenance: 1 Day Compensation for Affected Players
02/12/2005
As we were wrapping up Wednesday's maintenance tasks we detected an issue with part of our infrastructure and the network, which affected 20 English-speaking Realms and caused an unexpected delay to the maintenance process. After some troubleshooting we resolved the infrastructure issue, while simultaneously working with our provider to identify and solve the network issues. We were finally able to locate and replace the faulty hardware, restoring all the Realms to full functionality and allowing everyone to log in again.

One full day of compensation will be added to each active account which had a playable character on the affected realms.

The English-speaking Realms concerned are:

* Balnazzar
* Bloodfeather
* Darksorrow
* Defias Brotherhood
* Frostwhisper
* Genjuros
* Haumarush
* Hellscream
* Kor’gall
* Laughing Skull
* Lightning’s Blade
* Magtheridon
* Neptulon
* Nordrassil
* Ragnaros
* Sylvanas
* The Maelstrom
* The Venture Co.
* Twisting Nether
* Vashj

We'll be adding this extra day to players’ accounts within the next week.

We would like to offer our sincere apology for this unexpected interruption to play time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
lol dan krijg ik ook een extra dag :p had op 3 van die servers een alt :P (waar ik welliswaar nooit op speelde maar toch :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:31:
[...]
Ring ring ring ring ring ring BANANAPHONE!

Gouwe klassieker op vent ;p
We zijn gelukkig niet de enige dus die flauwe muziek luisteren en grappen maken op Ventrilo ;)
Vond ons al redelijk geschift! Leukste blijft toch het Final Fantasy 7 - Battle Win muziekje na het downen van een boss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Same, ik heb (shame on me) een level 10 palandin @ bloodfeather \o/

Laat maar komen met die gratis dag, ik had er namelijk ERG veel last van ;) (M'n paladin heeft weliswaar een full rested bonus waarvan ik al meer dan een maand nix mee gedaan heb, maargoed, stel dat ik er op wou spelen, dan had dat mooi niet gekund :( :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:58:
Oh, verrek, da's waar ook. Ik heb een alt op Defias :D Hieruit leren we dus dat het een goed idee is low level alts op al de hosting centers te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gimbooze schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:38:
[...]

Das gewoon standaard toch? :D
Als je die tijd eronder bedoelt, dat zit gewoon in de interface options ;)
hmmm vaag bij mij staan ze verticaal onder mn minimap en veel groter nou ja dat zal wel van ctmod zijn dan zal ik die maar eens uit zetten en de standaard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Wouter schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:58:

Laat maar komen met die gratis dag, ik had er namelijk ERG veel last van ;) (M'n paladin heeft weliswaar een full rested bonus waarvan ik al meer dan een maand nix mee gedaan heb, maargoed, stel dat ik er op wou spelen, dan had dat mooi niet gekund :( :P)
Nou we hebben er wel last van gehad, een queue van 500.... leuk als een raid member d/c'ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

M1lamb3r schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:12:
[...]

Nou we hebben er wel last van gehad, een queue van 500.... leuk als een raid member d/c'ed
Och ja, meestal als er een queue is, werk ik tot 22:00, ik heb nooit een queue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:57:
[...]

We zijn gelukkig niet de enige dus die flauwe muziek luisteren en grappen maken op Ventrilo ;)
Vond ons al redelijk geschift! Leukste blijft toch het Final Fantasy 7 - Battle Win muziekje na het downen van een boss :D
Hehe jullie zijn zeker niet de enige :P
Bij is t ook wel lachen meestal ^^
't Leukste is nog wel als een paar van die tjechen uit de guild weer helemaal lam zijn op een vrijdag en dan op ventrilo zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

Wiebbe schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:37:
dat heet: standaard wow installeren ;)

gewoon Buff durations aanzetten bij interface options en klaar is kees.
Ik dacht zelf dat het ook een addon was maar ga dadelijk even kijken. Bedankt voor de tip.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:57:
[...]

Ventrilo bij ons is geweldig. Nieuwe recruits hebben altijd de schrik van hun leven als ze voor het eerst op comms komen bij een raid. Vooral farm-status raids zijn een groot kippenhok. Tel daarbij op een Living Bomb toernooi, [Pullbot Mod 2.0] die foute pulls -> wipes registreert, een Damagemeters toernooi per class en totaal, gekke muziekjes, gesproken filmquotes op mp3 en gewoon algemene vriendin/ouder/vriend-op-de-achtergrond humor en je hebt echt gekke avonden :)

Een van onze priests heeft een dochter van 5 of 6 of zo, die kwam even langs tijdens een Gehennas gevecht en begon tegen dr vader aan te leuren, dus hij zegt "Not now honey, daddy can't let these people die" waarop onze MT ad rem reageert "No no don't let me die!". Hoor je die dochter op de achtergrond "Let him die daddy, let him die!". Gieren en brullen op Vent, we hadden het niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Conclusie:

Kinderen > MT's ... the story of my life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 24-05 19:37
MantaMania schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:06:
[...]

hmmm vaag bij mij staan ze verticaal onder mn minimap en veel groter nou ja dat zal wel van ctmod zijn dan zal ik die maar eens uit zetten en de standaard aan.
Als je ctmod hebt moet je eens proberen om de map CT_Buffmod te verwijderen, dan krijg je buffs weer zoals op die screenie dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56
hehe klinkt idd geweldig :). Sowieso leuk, beetje lame lullen via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn vriendin vind het verschikkelijk nerderig.

En als ik met de vergelijking kom over de kroeg dan slaat het nergens op.
Ventrilo is leuker dan de kroeg omdat.

1:De drank is thuis goedkoper + je bepaalt zelf hoeveel je in een glas doet.
2:Je luisterd alleen muziek waar jij op dat moment zin in hebt.
3:Geen duwende trekkende mensen.
4:Geen mede/buitenlanders waar je ruzzie mee kan krijgen (iig geen lichamelijke).
5:Geen stinkende zwetende mensen om je heen, waarvan je steeds de oksol in je neus krijgt.
6:Je kan rustig gezellig met wel 20 vrienden over een film praten, of de nieuwste games zonder dat je KEIHARD moet schreeuwen.
7:Je hoeft niet 20 min door de kou weer naar huis.

Het enige minpunt is dat je niet kan zoenen, dat is het enige leuke aan uitgaan, als ik ga dan ga ik met mijn vriendin, en dan de hele avond lekker zoenen.

/fart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Ventrilo is altijd suppergezellig zeker op vrijdag avond dan is het net of je in de kroeg zit maar dan lekker thuis 8)
Scheelt nog centen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:27:
[...]

Ventrilo bij ons is geweldig. Nieuwe recruits hebben altijd de schrik van hun leven als ze voor het eerst op comms komen bij een raid. Vooral farm-status raids zijn een groot kippenhok. Tel daarbij op een Living Bomb toernooi, [Pullbot Mod 2.0] die foute pulls -> wipes registreert, een Damagemeters toernooi per class en totaal, gekke muziekjes, gesproken filmquotes op mp3 en gewoon algemene vriendin/ouder/vriend-op-de-achtergrond humor en je hebt echt gekke avonden :)

Een van onze priests heeft een dochter van 5 of 6 of zo, die kwam even langs tijdens een Gehennas gevecht en begon tegen dr vader aan te leuren, dus hij zegt "Not now honey, daddy can't let these people die" waarop onze MT ad rem reageert "No no don't let me die!". Hoor je die dochter op de achtergrond "Let him die daddy, let him die!". Gieren en brullen op Vent, we hadden het niet meer :D
Mijn zoontje van (bijna) 5 mag ook wel eens kijken als papa weer de grote boze draak gaat verslaan (Ony).
Vanavond is het weer zover dus mag hij weer op schoot:P..

Slash Care
Mementô

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.