Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:13:
Ondanks dat jullie Hords zijn ben ik blij dat jullie overkomen Naar Trollbane BR en Ex.
Las dat ook Die overging dus dat zijn iig al 3 grote guilds.

Yup, TB is gonna b alright....:)
Tja, ik hoop dat we een leuke Horde/Alliance ratio daar krijgen om naast het MC/BwL/Ony gebeuren ook een leuke PvP community krijgen op TB. Dus dat er genoeg spelers zijn die ook de Battle Grounds opzoeken. :P

Na, ja vanavond zal ik het wel zien, hoe mijn eerste bevindingen zijn op Trollbane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees deze topics al heel lang mee en denk laat ik eens vragen of er mensen zijn die op Bladefist spelen.
Onze guild, Medivhs Chosen, is niet meer. De meeste 60'ers zijn Ascension gejoined en de rest naar allemaal kleinere guilds.
Is er een leuke NL of Mixed guild op Bladefist die ik kan joinen? Het belangrijkste is fun hebben en met guildies instances/raids doen.
Ik ben een lvl 56 gnome mage Galdar (frost) met nog niet zo'n goeie gear. Daarom wil ik alleen nog maar instances doen en beginnen aan BRD, maar aangezien BRD niet zo'n favoriete instance is, is er moelijk een groep voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik hoorde het al van Jinx

Feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:11:
Ik lees deze topics al heel lang mee en denk laat ik eens vragen of er mensen zijn die op Bladefist spelen.
Onze guild, Medivhs Chosen, is niet meer. De meeste 60'ers zijn Ascension gejoined en de rest naar allemaal kleinere guilds.
Is er een leuke NL of Mixed guild op Bladefist die ik kan joinen? Het belangrijkste is fun hebben en met guildies instances/raids doen.
Ik ben een lvl 56 gnome mage Galdar (frost) met nog niet zo'n goeie gear. Daarom wil ik alleen nog maar instances doen en beginnen aan BRD, maar aangezien BRD niet zo'n favoriete instance is, is er moelijk een groep voor te vinden.
Alassea hier (ook ex-Medivhs, nu Ascension) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:19:
[...]

Alassea hier (ook ex-Medivhs, nu Ascension) :P
hey Alassea, bevalt het daar een beetje?

Ik zoek een guild waarmee ik dus de "highend" instances kan doen (en niet alleen voor de loot vooral vor de fun). En Ascension is lvl 60 only toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:40:
[...]

hey Alassea, bevalt het daar een beetje?

Ik zoek een guild waarmee ik dus de "highend" instances kan doen (en niet alleen voor de loot vooral vor de fun). En Ascension is lvl 60 only toch? :?
jep, op 't moment doen we eigenlijk alleen maar ZG, MC en Onyxia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Witte kerst in Wow

waren er al screenies van gezien? daar staan ze iig :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaletyr
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

Whaletyr

Spliff

Even een kort vraagje...

Waar kan je het beste goud/items grinden als lvl 60 ?

het liefst met ook nog een beetje kans op olijke blauwe items natuurlijk....

Munktar

Met een aan WAANZIN grensend optimisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Whaletyr schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:08:
Even een kort vraagje...

Munktar
Tyr's Hand (vlak bij LHC in EPL)

Anders in winterspring grinden voor eye of shadow, droppen regelmatig tegenwoordig en zijn zo'n 300G waard.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:40
Routed schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:09:
[...]

Tyr's Hand (vlak bij LHC in EPL)

Anders in winterspring grinden voor eye of shadow, droppen regelmatig tegenwoordig en zijn zo'n 300G waard.
Tyr's Hand is generfed. Respawn rate is gereduced en als je daar dus met een man of 5 zit kun je niet doorgrinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:36:

zoals ik al zei, ben ik 31/51/5 en heb ik dus een iceblade hacker (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13952) en een draconian deflector.. (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12602)dan is het toch zeker wel om te janken..??

ik ben dit : http://wow.allakhazam.com/profile.html?177357

zoals je kan zien, heb ik nou niet de gear van dat je zegt WOW!

ik blijf erbij dat je zuigt, zodra je niet een redelijk normaal gespeccde non-pvp warrior kan out-dmg-en.. (dus met 1H +shield ) en niet full fury/arms...

zeker als je met zn 2en ben (hunter+pet)
Als ik het goed begrijp vroeg je je af hoe een warrior in UBRS iedereen kan outdamagen (verbazing thuis?:) Zoals meerdere mensen nu zeggen: die gast heeft gewoon flink lopen rammen met Tweehander of lopen Dual-Hand furyen. Dat je met shield+iceblade hacker in def stance geen deuk in een pakkie boter doet (zeker niet als je al je rage in Sunders pompt) moge duidelijk zijn :+ maar om vet damage te doen heeft een warrior gewoon goede Blauwe gear nodig (de jouwe bijvoorbeeld, alleen wel ff ander wapen kiezen voor rossen)

Overigens is Fury/Arms zeker niet alleen een PvP spec, ik zelf raad al mijn Guld Warriors sterk aan Damage builds te pakken, omdat we aan 3 Def spec Tanks meer dan genoeg hebben. Die ene keer dat we echt omhoog zitten kan het zoals gezegd ook wel met een goede RAM-warrior (caps intended) 8)

Het grote voordeel aan damage build is dat je heel flexibel kan zijn. Het is altijd lekker als iemand ff de DPS kraan kan opentrekken, zeker als diegene met plate rondloopt... toch wat steviger dan een rogue :)

Over fire resist in MC. Mja.. 100 FR zal echt wel genoeg zijn, maar hou er rekening mee dat wij nog redelijk in het begin zitten (net Domo gesummoned na 6 weken MC)... we hebben elk flintertje health+healing nog nodig. We verbeteren elke week, maar we maken nog steeds domme fouten. En juist op dat soort momenten merk ik dat ik met mijn 160 FR als rogue het langste rondren. Het is heel vervelend om alle tanks en healers overeind te hebben, maar met 1 hunter die in zijn eentje alle DPS moet verzorgen omdat de overige dps weer niet op hun eigen healthbalkies heeft lopen letten _/-\o_

Om een grappig voorbeeld te geven: we hadden in onze (eerste) Domo poging van dinsdag een hele ervaren rogue, die op zijn gemakkie het target van de swing-tank op zocht. Heel goed, ware het niet dat ie in de smoke pit stond.. dus ja dan is het opeens "WTF I died..." |:( Dat soort dingen zijn gewoon niet nodig en maken imho het hele verschil uit tussen slagen en succes hebben.

En zo heb ik nog bakken vol met voorbeelden van domme pulls, mensen die in de Lava lazeren etc. Het neemt gelukkig elke week weer af, maar soms zit ik als raidleader echt verscheurd achter de PC; Aan de ene kant de slappe lach, aan de andere kant pissed omdat er een kluns ff wat extra Molten destroyers pulled 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Whaletyr schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:08:
Even een kort vraagje...

Munktar
Ik farm altijd Naga's in Ashara... van lvl 55 tot nu nog steeds...
Aantal (zelfde) blauwe items gevonden.. ook Epics... De naga's gaan neer als bosjes uien... (lvl 52 non elite)... En er zitten regelmatig golden Pearls tussen.. (Weleens 4 op een avond gehad..)
En het is er rustig...

Dus dat is mijn geheim...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:13

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:17:
[...]

Als ik het goed begrijp vroeg je je af hoe een warrior in UBRS iedereen kan outdamagen (verbazing thuis?:) Zoals meerdere mensen nu zeggen: die gast heeft gewoon flink lopen rammen met Tweehander of lopen Dual-Hand furyen. Dat je met 1 hander+iceblade hacker in def stance geen deuk in een pakkie boter doet (zeker niet als je al je rage in Sunders pompt) moge duidelijk zijn :+
Als ik elke 2 minuten mijn Blade Fury trigger inclusief een 5point SnD, en elke 6 min een Adrenaline rush met SS spam + BF + SnD inclusief de reguliere buffs (mongoose, d.faire, enz) ja, dan top ik ook alle DMGmeters in elke raid. Maar mijn durability loss staat dan ook bovenaan de lijst want een grotere aggromagneet dan een Combat rogue in berserker mode is er niet :Y)

Het is geen slimme zet dus :P

Die warrior mag dan meer klappen vangen dan een rogue, aggro droppen kan hij niet, en vreet dus continue healing. Een rogue kan altijd nog vanishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:54

On_E

Housemusic

ReCreator schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:20:
[...]

Aantal (zelfde) blauwe items gevonden.. ook Epics... De naga's gaan neer als bosjes uien... (lvl 52 non elite)... En er zitten regelmatig golden Pearls tussen.. (Weleens 4 op een avond gehad..)
En het is er rustig...

Doe ik ook inderdaad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:21:
[...]

Als ik elke 2 minuten mijn Blade Fury trigger inclusief een 5point SnD, en elke 6 min een Adrenaline rush met SS spam + BF + SnD inclusief de reguliere buffs (mongoose, d.faire, enz) ja, dan top ik ook alle DMGmeters in elke raid. Maar mijn durability loss staat dan ook bovenaan de lijst want een grotere aggromagneet dan een Combat rogue in berserker mode is er niet :Y)

mja vraag me af hoe je dmg meters kan toppen als 3/4 van het gevecht dood op de grond ligt :P
Die warrior mag dan meer klappen vangen dan een rogue, aggro droppen kan hij niet, en vreet dus continue healing. Een rogue kan altijd nog vanishen.
gelukkig niet zeg :/

lekker is dat, tijdens een bossfight, tank die ff zijn aggro drop ability gebruikt, dag healers :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

That's the life of a raid leader... wat denk je van de exploding bats in ZG, dat ging bij ons in ieder geval ook behoorlijk klote :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is al heel vaak gezegd en ik herhaal het helaas maar weer... Sorry HTT je weet ff echt niet waar je het over hebt.

Where to start:

1. Rogue heeft ondanks zijn lagere aggro per damage een dusdanig hoge burst dat ie idd wel eens aggro trekt. DPS-Warriros hebben doorgaans een veel gelijkmatigere hoge DPS en trekken dus minder snel Aggro.
2. ALS een DPS-warrior dan aggro trekt is hij niet in 1 tik dood en heeft de MT tijd om Aggro over te pakken door Taunt+harder werken. Bij een rogue is het dan al einde oefening.
3. Als we daarnaast gaan kijken naar bijvoorbeeld MC zie je dat heel veel mobs een zekere AOE doen of zelfs gewoon vrijwel untankable zijn (semi-random aggro). Dan ben je als DPS warrior echt wel in het voordeel tegenover een Rogue.

Een van de redenen dat DPS warriors het zo goed doen is dan ook dat ze gewoon langer staan. Meestal liggen de rogues in een zwaar gevecht het eerste op hun rug (Ja, ook rogues die weten wat ze doen)... het is juist in zware gevechten dat Rogues maintenance intensief zijn. Half-health is disengage... want je krijgt gewoon een paar giga crits om de oren. Daar heeft een warrior veel minder last van.

Het is gewoon mensen heel moeilijk aan te leren dat ze op 2k hp eigenlijk al op de grens zitten... zijn ze niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:11
Gisteren een leuke raid (11 man) gedaan bij de crossroads. We waren met een lowlevel groep (lvl 18 t/m lvl 32) en een lvl 60 warrior. Veel horde gekilled op de volgende manier. Loop met de raid een stuk achter een diegene met het laagste level aan. Op die manier is die lowlvl wel zichtbaar voor de horde, maar wij nog niet. Besluit de horde om te gaan ganken, dan hebben ze een probleem :D . Besluiten ze niks te doen, dan zijn ze 10 seconden later blij dat ze die lowlvl met rust lieten.

Wel een mooie actie gehad tegen 3 lvl 60 horde's. Het was een hard gevecht waarin uiteindelijk ik, de lvl 60 warrior en een lvl 60 undead priest overbleef. De priest fearde de warrior en wilde mij toen pakken, maar ik had hem al gesheeped voor hij a kon zeggen (gelukkig geen resist). Hij was al redelijk snel uit sheep en de warrior was nog niet terug. Toen gaf ik hem een silence en kon ik samen met de warrior de priest doodmaken. Prachtig gevecht en ik kreeg veel complimenten over vent van de rest van de raid. Mooi als je op lvl 29 het nog zolang uit kan houden tegen een lvl 60.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Kerst ziet er leuk uit, hopelijk zijn de quests ook leuker dan die van halloween. Viel een beetje tegen in vergelijking met orphans week. Was gisteren ook zo dom om "/g so anyone need any help with anything" te doen en voor ik het wist dat ik met een stelletje alts in gnomeregan. The horror :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ReCreator schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:20:
En het is er rustig...

Op zich wel een goed plan, ik moet ook nog een paar golden pearls hebben voor verschillende enchants, patterns en m'n arcanite rod :)

Gister werd ik terwijl ik in de plaguelands bezig was gevraagd of ik wou helpen met de blightcaller kill. Ik was niet aan die questline begonnen, dus snel ff quest opgepikt, insignias opgepakt, en hop terug naar chillwind en daarna naar SW geportalled. Weer terug en hop, blightcaller gekilled en m'n quest reward opgehaald: Stormrager

Zo veel XP bij mekaar dat level 57 ook wel erg dichtbij kwam, en dus nog even een paar questjes afgemaakt zodat ik 57 gedinged heb. Score van gister:
- Devout Boots
- Eye of the Beast
- Stormrager
- Level 57 :D
Masch schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:34:
Toen gaf ik hem een silence en kon ik samen met de warrior de priest doodmaken. Prachtig gevecht en ik kreeg veel complimenten over vent van de rest van de raid. Mooi als je op lvl 29 het nog zolang uit kan houden tegen een lvl 60.
Meh. Sheep is irritant :D Ik heb een tijdje terug een keer tegen m'n broertje geduelled. M'n (toen) level 52 priest tegen zijn level 10 mage. Ik zonder items enzo. Eerst ging 'ie casten maar kwam er al snel achter dat dat weinig zin had, maar ik had geen rekening met die sheep gehouden. Vond die knul toch wel erg grappig, had m'n PvP trinket ook niet geequipped :) Zelf met m'n level 10 mage ook een level 25 warrior een tijd bezig gehouden. Sheepen en je dan verstoppen ;)
Dat valt erg mee. Sowieso is er iets mis als in dat soort raids aggro een groot probleem is. Daar heb je BoS voor.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 08-12-2005 12:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Kaap schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:15:
[...]
Tyr's Hand is generfed. Respawn rate is gereduced en als je daar dus met een man of 5 zit kun je niet doorgrinden.
Met 5 man grinden in tyr is zowieso beetje dom imho, max 3 man vind ik wel te doen (tank/healer/dd). En in die setup raggen we regelmatig nonstop door tyr heen (ook al lopen er nog andere rond).

Die naga's in Azhera is idd ook een goede, gaat ik zelf maar eens heen om te kijken (tis alleen een takke eind in de middle of nowhere).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik farm eigenlijk bij voorkeur alleen nog maar op plaatsen waar je ook rep krijgt. Tyrs is leuk voor gold, maar dan ook alleen maar voor gold.

Undead hakken levert tenminste rep op bij AD (en is aardig gold-effectief), ppls hakken in Silithus levert rep bij Cenarion (hoewel hier grinden erg gold-ineffectief lijkt te zijn).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:03:
[...]

Met 5 man grinden in tyr is zowieso beetje dom imho, max 3 man vind ik wel te doen (tank/healer/dd). En in die setup raggen we regelmatig nonstop door tyr heen (ook al lopen er nog andere rond).

Die naga's in Azhera is idd ook een goede, gaat ik zelf maar eens heen om te kijken (tis alleen een takke eind in de middle of nowhere).
5 man grind dat plekje, wie zegt iets op 5 mans party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:06:
Ik farm eigenlijk bij voorkeur alleen nog maar op plaatsen waar je ook rep krijgt. Tyrs is leuk voor gold, maar dan ook alleen maar voor gold.

Undead hakken levert tenminste rep op bij AD (en is aardig gold-effectief), ppls hakken in Silithus levert rep bij Cenarion (hoewel hier grinden erg gold-ineffectief lijkt te zijn).
integendeel

als je het goed aanpakt kan je in silithius met 3 man dik goud verdienen EN rep halen

Twilight gasten droppen runecloth, twilight texts en de summon set
summon set steeds gebruiken, rep halen en dukes etc blijven summonen

verdient retegoed, sinds silithius vernieuwd is grind ik alleen nog maar daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:13

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:32:
[...]

Het is al heel vaak gezegd en ik herhaal het helaas maar weer... Sorry HTT je weet ff echt niet waar je het over hebt.

Where to start:

1. Rogue heeft ondanks zijn lagere aggro per damage een dusdanig hoge burst dat ie idd wel eens aggro trekt. DPS-Warriros hebben doorgaans een veel gelijkmatigere hoge DPS en trekken dus minder snel Aggro.
Combat rogue =/= PvP rogue. Sword rogue =/= Dagger rogue.

Dagger = burst dps, Sword/Combat = Sustained dps.
2. ALS een DPS-warrior dan aggro trekt is hij niet in 1 tik dood en heeft de MT tijd om Aggro over te pakken door Taunt+harder werken. Bij een rogue is het dan al einde oefening.
Vanish = Aggro terug naar MT, plus dat ik op die combo ook altijd evasion gebruik, en ghostly strike, = 87% dodge.
3. Als we daarnaast gaan kijken naar bijvoorbeeld MC zie je dat heel veel mobs een zekere AOE doen of zelfs gewoon vrijwel untankable zijn (semi-random aggro). Dan ben je als DPS warrior echt wel in het voordeel tegenover een Rogue.
Dan wel, maar als rogue moet je gewoon niet zo dom zijn om wild te gaan op een AoE mob.
Warriors hebben standaard trouwens net zo weinig in te brengen tegen magic AoE dan een rogue. Alleen iets meer hp.
Een van de redenen dat DPS warriors het zo goed doen is dan ook dat ze gewoon langer staan. Meestal liggen de rogues in een zwaar gevecht het eerste op hun rug (Ja, ook rogues die weten wat ze doen)... het is juist in zware gevechten dat Rogues maintenance intensief zijn. Half-health is disengage... want je krijgt gewoon een paar giga crits om de oren. Daar heeft een warrior veel minder last van.

Het is gewoon mensen heel moeilijk aan te leren dat ze op 2k hp eigenlijk al op de grens zitten... zijn ze niet gewend.
De beste rogue doet het meeste dmg en krijgt nooit aggro. Maar dat is een utopie. Een rogue kan het (soms makkelijk) winnen van een warrior als het om totale dps gaat. In een instance is een DPS warrior natuurlijk fijn, maar vervangt nooit de rol van de rogue. Als het misgaat, kan de warrior niet dps'en. En een potentiele tank verliezen (want dat kan hij nog steeds, ook als fury) is erger dan een rogue verliezen, dus zal je eerder een rogue (die ook nog eens kan vanishen) op die risicovolle positie willen plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-12-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:10:
[...]

5 man grind dat plekje, wie zegt iets op 5 mans party?
/owned, sorry...

ben een beetje grieperig en dan mis je nog wel eens het grote plaatje:)
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:24:
[...]

integendeel

als je het goed aanpakt kan je in silithius met 3 man dik goud verdienen EN rep halen

Hmmz, ik denk dat wij elkaar dan nog wel tegen gaan komen daar;)
Zal ff uitkijken naar Djengis..

[ Voor 50% gewijzigd door Routed op 08-12-2005 12:50 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:47:
[...]
/owned, sorry...
ben een beetje grieperig en dan mis je nog wel eens het grote plaatje:)

[...]

Hmmz, ik denk dat wij elkaar dan nog wel tegen gaan komen daar;)
Zal ff uitkijken naar Djengis..
Djengis grind niet :P das restogimped ^^

grind daar altijd met me mage Tomoe
soms alleen, soms met Semion

loop meestal rondjes om of het twilightcamp het dichtst bij de hold of die helemaal in het zuiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyrs Hand is geweldig. Omdat we zoveel raid guilds met repaircostproblemen hebben, is Tyrs Hand een unofficiele staakt-het-vuren plek op Genjuros zodat iedereen naar hartelust kan farmen.

Ik zat al een tijdje voor m'n epic mount te sparen voor Rane, mijn tweede karakter maar ja weinig tijd en dus veel onkosten dus farmde weinig. Gisteren toch maar es TH geprobeerd. Anderhalf uur later had ik een Libram of Resilience (a 75-100g) en een paarse boe Shadowblade te pakken, plus een tas vol Runecloth en ongeveer 10g extra. Zeker aan te raden :D

Betreffende DPS warriors; ik heb #1 gestaan bij onze laatste Nef kill. Grotendeels omdat we een slecht getimede rogue call hadden, maar sowieso ook omdat ik gewoon voorzichtig en doeltreffend genoeg ben om niet dood te gaan. Wij hebben een steady, redelijk hoge DPS output en we kunnen de eventuele hits inderdaad goed hebben. In ZG sta ik bijna altijd 1ste omdat ik daar naar hartelust kan Sweeping Strikes - Cleaven en Whirlwinden en dan gaat het echt enorm hard :) Kan bijna niet wachten totdat ik m'n Ashkandi krijg... dat wordt echt gewoon enorm imba ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Het zal vast in een van de delen van dit topic staan maar ik heb de tijd nog de zin niet om deze allen door te spitten.
Ik zie in screenies dat er human paladins zijn met een 2H axe. Ik kan deze met mij lvl 18 pally (me nieuwe alt) echter niet wielden en moet het met Hamers en zwaarden doen. In DM droppen nu wel vaak hele vette axes dus als er een mogelijkheid is om het ergens te leren hoor ik het graag.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:24:
[...]

integendeel

Hmm, had toch de indruk dat ze flink minder runecloth en vendorshit dropten dan de undead in epl/wpl. Zal het weer eens proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
mbooij schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:09:
Het zal vast in een van de delen van dit topic staan maar ik heb de tijd nog de zin niet om deze allen door te spitten.
Ik zie in screenies dat er human paladins zijn met een 2H axe. Ik kan deze met mij lvl 18 pally (me nieuwe alt) echter niet wielden en moet het met Hamers en zwaarden doen. In DM droppen nu wel vaak hele vette axes dus als er een mogelijkheid is om het ergens te leren hoor ik het graag.
In iedere hoofdstad zitten een of meerdere wapentrainers, vraag maar een gaurd waar ze zitten. Deze kunnen je een aantal wapens leren, en vertellen welke trainers de andere wapens kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:12:
[...]

Hmm, had toch de indruk dat ze flink minder runecloth en vendorshit dropten dan de undead in epl/wpl. Zal het weer eens proberen ^^
ze droppen minder vendorcrap, runecloth in mijn ervaring toch wel gemiddeld 3 a 4 per mob
verder texts voor rep of patterns, mayor mana pots
en af en toe wat greens en een worlddrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

sebasgrif schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:18:
[...]

In iedere hoofdstad zitten een of meerdere wapentrainers, vraag maar een gaurd waar ze zitten. Deze kunnen je een aantal wapens leren, en vertellen welke trainers de andere wapens kunnen leren.
Dat wist ik. Zo heb ik ook mijn 2H en 1H sword geleerd. Echter staan axes hier bij de trainer in StormWind niet tussen. Was het bij vroegere versies zo dat je axes als Pally kon wielden maar is dat er later uit gegaan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02
kan nog steeds maar het kan zijn dat je 2h axes alleen kan trainen in ironforge.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

tnx voor de tip. Ik zal het straks even checken.

een andere vraag:
Hoe zet je in Cosmos het percentage over je health en mana bar uit? Deze is met een laatste update er bij mij ingekomen (had een poosje niet gespeeld) en krijg ik er met geen mogelijkheid uit.

[ Voor 70% gewijzigd door mbooij op 08-12-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M1lamb3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:27:
kan nog steeds maar het kan zijn dat je 2h axes alleen kan trainen in ironforge.
Klopt.
HTT-Thalan schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:38:
De beste rogue doet het meeste dmg en krijgt nooit aggro. Maar dat is een utopie. Een rogue kan het (soms makkelijk) winnen van een warrior als het om totale dps gaat. In een instance is een DPS warrior natuurlijk fijn, maar vervangt nooit de rol van de rogue. Als het misgaat, kan de warrior niet dps'en. En een potentiele tank verliezen (want dat kan hij nog steeds, ook als fury) is erger dan een rogue verliezen, dus zal je eerder een rogue (die ook nog eens kan vanishen) op die risicovolle positie willen plaatsen.
En hoe veel instance ervaring heb jij precies met DPS Warriors? "Als het misgaat", ja, bla bla, leuke theorycrafting, maar zo vaak gaat het dus niet mis. Helemaal in end-game raid stuff is het gewoon je ding doen. Dus kappe met eigenwijs doen.

[ Voor 69% gewijzigd door Hydra op 08-12-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat Denial niet meer bestaat :'(, en dat zo snel na de transfer al :'(

Dit allemaal door die zak die ervoor gezorgd heeft dat we de naam Denial niet meer kunnen kiezen :(

Maar niet getreurd horde we komen jullie na jagen onder de naam Pure >:)

[disclaimer]alle denial leden komen ook in pure hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiewawartaal.
HTT-Thalan schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:38:
[...]

Combat rogue =/= PvP rogue. Sword rogue =/= Dagger rogue.

Dagger = burst dps, Sword/Combat = Sustained dps.
Sorry maar van dit soort flauwekul gaan mijn ogen dus echt naar de hemel toe.

Ja ja ja... Adrenaline rush, SnD, Eviscerates zijn sustained DPS ^^

Neem eens iets van iemand aan... dat scheelt heel veel discussie |:( Een rogue heeft gewoon een hogere burst dan een warrior. Dat een Dagger-rogue dat meer heeft dan een Combat rogue.. sure, maar zelfs dan.
Vanish = Aggro terug naar MT, plus dat ik op die combo ook altijd evasion gebruik, en ghostly strike, = 87% dodge.
Das goed joh. Ga jij vanishen met een 2k crit op je neus. Je weet gewoon niet waar je het over hebt... jij denkt aan lekker een elite tanken. Ik denk aan knallers die rogues in 1 mep door de midden slaan. Evasion is tof maar als er 1 klap land is het bye bye. En ik ga dan niet eens zeuren over de cooldowns op die fantastische abilities van een rogue.
Dan wel, maar als rogue moet je gewoon niet zo dom zijn om wild te gaan op een AoE mob.
Warriors hebben standaard trouwens net zo weinig in te brengen tegen magic AoE dan een rogue. Alleen iets meer hp.
NOGMAALS: Je weet niet waar je het over hebt... het gaat niet om Magic AOE, maar om physical AOE (warstomp etc). Daar helpt ARMOR dus tegen. Dodge helaas niet (afaik). jij gaat dus in al die MC gevechten (want dat zei ik specifiek) met je boogje schieten? Dan neem ik liever een hunter voor jou mee.

En nog iets: Alleen iets meer HP? We hebben het over een paar duizend HP meer. Iets meer mijn zolen.
De beste rogue doet het meeste dmg en krijgt nooit aggro. Maar dat is een utopie. Een rogue kan het (soms makkelijk) winnen van een warrior als het om totale dps gaat. In een instance is een DPS warrior natuurlijk fijn, maar vervangt nooit de rol van de rogue. Als het misgaat, kan de warrior niet dps'en.
O RLY? Een warrior kan altijd de tank diensten overnemen. Een rogue niet. Wat kan een rogue doen als de MT omvalt? Vanishen? En DPS is DPS... het boeit echt niet hoe die schade er komt, als ie er maar komt. In zeer veel gevallen kan een DPS warrior prima een rogue vervangen.
En een potentiele tank verliezen (want dat kan hij nog steeds, ook als fury) is erger dan een rogue verliezen, dus zal je eerder een rogue (die ook nog eens kan vanishen) op die risicovolle positie willen plaatsen.
Waanzin. Ik neem liever een rogue mee omdat die niet kan tanken..dan is het minder erg dat hij dood gaat? Echt een idiote opmerking _/-\o_ . Ik neem dan liever iemand mee die allebei kan en langer blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:35:
Waanzin. Ik neem liever een rogue mee omdat die niet kan tanken..dan is het minder erg dat hij dood gaat? Echt een idiote opmerking _/-\o_ . Ik neem dan liever iemand mee die allebei kan en langer blijft staan.
:)

Zoals gewoonlijk is 'ie weer leuk theorietjes aan 't bedenken. Hij heeft nog nooit MC van binnen gezien, en dus geen flauw idee hoe veel pijn dergelijke mobs daar doen. De gemiddelde rogue is daar een 1-hit wonder bij zonetrash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:35:
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat Denial niet meer bestaat :'(, en dat zo snel na de transfer al :'(

Dit allemaal door die zak die ervoor gezorgd heeft dat we de naam Denial niet meer kunnen kiezen :(

guildnaam en charnaam jatten op nieuwe realm = griefing

GM ticket aanmaken en op laten lossen :) maar als jullie al besloten hebben om onder Pure verder te gaan kan dat ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:41:
Zoals gewoonlijk is 'ie weer leuk theorietjes aan 't bedenken. Hij heeft nog nooit MC van binnen gezien, en dus geen flauw idee hoe veel pijn dergelijke mobs daar doen. De gemiddelde rogue is daar een 1-hit wonder bij zonetrash.
Hoe vaak ik al niet dood ben gegaan door aggro en toen een crit op mn dak.. die gasten rammen zo hard dat je de kans niet eens hebt om vanish/feint te drukken.. [***] hit [YOU] for *2500* en dat zo 2x achterelkaar, sorry maar buffed kom ik net tot de 4.5/4.7k HP ofzo dat red ik dus niet ;)

Hopelijk zien jullie nu ook beetje de ernst van de rogue's in nu, warriors kunnen ons toppen met onze enige specialiteit... DPS en DMG en leven langer, kunnen meer hebben en kunnen beter tanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rogues in MC zijn healvreters, vooral met weinig FR. Ze krijgen bij ons in 50% van de gevallen ook geen heals en worden in aparte groepen geplaatst. (van mensen die eigenlijk geen heals nodig zouden hebben. Als ze dan toch sneuvelen is dat weer een harde maar goede les) Willen ze dan toch heals dan bandagen ze idd maar. Een fury warrior met superior wapens doet ongeveer even veel DPS als een rogue met superior wapens. Bijvoorbeeld rogue met dal'rend set vs arcanite reaper. Dat scheelt bij ons in MC niet veel. Ik zou dus zeggen, hoe minder rogues hoe beter ondanks hun DPS. Meer warriors dan een handje vol Prot warriors zijn tenslotte ook nodig bij gevechten als Shazzrah, Sulfuron en de lava hound packs. De meeste bosses zijn wij beter af met veel hunters, mages en warlocks.

Rogues zitten bij ons vrijwel nooit 100% van de tijd in de raid. Vaak komen ze even in de raid voor Garr nog, maar verder ziet men liever wat extra ranged DPS, vooral op de bosses na Garr.
RaseriaN schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:50:
[...]

Hoe vaak ik al niet dood ben gegaan door aggro en toen een crit op mn dak.. die gasten rammen zo hard dat je de kans niet eens hebt om vanish/feint te drukken.. [***] hit [YOU] for *2500* en dat zo 2x achterelkaar, sorry maar buffed kom ik net tot de 4.5/4.7k HP ofzo dat red ik dus niet ;)

Hopelijk zien jullie nu ook beetje de ernst van de rogue's in nu, warriors kunnen ons toppen met onze enige specialiteit... DPS en DMG en leven langer, kunnen meer hebben en kunnen beter tanken ;)
Dat heb ik ook altijd gezegd. Ze jatten de rol van rogues en in zekere zin ook die van mensen die mana moeten gebruiken om dezelfde DPS output te hebben. Beetje krom imo.

Maar als hier soms enige rogues denken dat ze met vanish wegkomt, dan ga maar fijn een firelord of lava packs tanken. Ik denk dat ik nog beter tank. (ice barrier > ice block lol)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:50:
[...]

GM ticket aanmaken en op laten lossen :) maar als jullie al besloten hebben om onder Pure verder te gaan kan dat ook natuurlijk
We hadden al eenticket aangemaakt en de GM zei simpel weg dat we een andere naam moesten kiezen.... maar vandaag gaan/hebben ze weer een ticken aanmaken/gemaakt maar daar hebben we dus nog geen reactie op (zouden jullie miss eens kijken of er @ horde kant een denial guild rond loopt aangezien wij cia vai gehoord hadden dat silverlight met zijn horde char daar Denial aangemaakt hebben om ons te grieven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:41:
[...]

:)

Ja... dat probleem heb ik ook wel eens met mijn guildrogues. Voorop gesteld: ik ben een rogue.. en ik weet mezelf steeds beter in leven te houden in instances (repaircosts+geen inkomsten in MC zijn een keiharde leermeester)

Ze snappen dus niet dat je op 50% echt uit het gevecht MOET lopen en jezelf moet bandageren. Ze snappen ook niet dat als ik moet kiezen ik liever een hunter pak, daarna een warrior en daarna pas een rogue.

Ik ben bepaald geen rogue hater... maar ze gaan gewoon zo hard dood :'(
Hoe vaak ik al niet dood ben gegaan door aggro en toen een crit op mn dak.. die gasten rammen zo hard dat je de kans niet eens hebt om vanish/feint te drukken.. [***] hit [YOU] for *2500* en dat zo 2x achterelkaar, sorry maar buffed kom ik net tot de 4.5/4.7k HP ofzo dat red ik dus niet
Exactly my point :) Ik ben tegenwoordig soms meer Feint aan het spammen dan SS :) En theorietjes als "Vanish, Evasion" daar moet ik echt heel erg hard om lachen.
Hopelijk zien jullie nu ook beetje de ernst van de rogue's in nu, warriors kunnen ons toppen met onze enige specialiteit... DPS en DMG en leven langer, kunnen meer hebben en kunnen beter tanken
Yeps... das een groot probleem. De rogues in mijn guild zijn dan ook zwaar gefrustreerd. 8 shamans... np, 8 warriors... sure, 8 hunters.. ! geweldig! Allemaal mogelijk...

Maar meer dan 6 rogues? Are you frigging out of your mind? Als het aan mij ligt neem ik ze helmaal niet mee en pomp ik het vol met Hunters... Veel minder aggro problemen (feign death ftw).. heerlijke sustained ranged DPS (healing not neccessary) Geen problemen met Fire based AOE.

Rogues zijn end-game gewoon vervangbaar door betere classes. Ze zijn geweldig in 5 man instances, maar die worden gewoon niet meer gemaakt (SCHANDE BLIZZARD!!!)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:55:
[...]

Ja... dat probleem heb ik ook wel eens met mijn guildrogues. Voorop gesteld: ik ben een rogue.. en ik weet mezelf steeds beter in leven te houden in instances (repaircosts+geen inkomsten in MC zijn een keiharde leermeester)

Ze snappen dus niet dat je op 50% echt uit het gevecht MOET lopen en jezelf moet bandageren. Ze snappen ook niet dat als ik moet kiezen ik liever een hunter pak, daarna een warrior en daarna pas een rogue.

Probeer je MT anders eens een TF te regelen :D. Zal je zeker schelen in je repair costs. Onze MT vind MC altijd wel grappig hij is altijd wedde schappen sluiten met warriors / rogues. Als een DPS rogue / dps warrior ( zonder taunt) Agro krijgt op een boss van hem krijgt hij van hem 5g. Om het leuk te maken danst hij vaker een stuk terwijl de rest gewoon mad dps aan het doen is. Mooiste vond ik nog steeds op Lucifron: word gepulled, adds naar beneden. Snel afmaken binnen een paar seconden zijn die neer. Allemaal op luci en MT danst van 80 % > 0 % zonder agro te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:55:

Fijn om te horen dat je ook een rogue bent, vond het een gemene opmerking :(
Het is gewoon triest maar helemaal waar dat wij heel erg hard doodgaan en weinig meer kunnen bieden dan DPS, we hebben al enige class geen groupbuff btw ;)

Ik feint echt vaak gedurende het gevecht maar als je pech hebt ben je zo plat :(
Weet je wat het is, heel vaak heb je het idee "ow die SinisterStrike/Backstab kan nog NET wel erin voordat ik terugstap... en dan ben je dood :Y) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang rogues nog de meeste dmg doen (vaak wel) zullen ze nog gewoon meegaan naar MC/BWL

al is het maar om het moeilijker te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 maanden het spel niet gespeeld te hebben, heb ik gisteren maar weer een Pre-Paid kaart gekocht. Maar dit is al de 2e dag dat ik niet kan spelen, want ik kom niet bij de pagina: account management. De EU site :http://www.wow-europe.com/ is down. Hoe kan ik Blizzard contacten in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:17:
zolang rogues nog de meeste dmg doen (vaak wel) zullen ze nog gewoon meegaan naar MC/BWL

Er staat bij ons maar 1 rogue bovenaan en dat is omdat die gutgore ripper gebruikt denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:50:
[...]

Nope op offi forums staat een dergelijk topic. Een guild op een nieuwe server had vrijwel identieke naam aan een andere alleen zonder spatie. Gm zei dat ze niks konden doen en het met de andere guild moesten oplossen.

Zelfde geldt voor guildname reserveren. Toen we begonnen op TVC wouden we perse een guildnaam maar die was al geregged en urenlang /who en warcraftrealms checken leverde geen results op.

GM verzocht om ons die guildnaam te geven maar dat willen ze gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Arinen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:04:
[...]

Probeer je MT anders eens een TF te regelen :D. Zal je zeker schelen in je repair costs. Onze MT vind MC altijd wel grappig hij is altijd wedde schappen sluiten met warriors / rogues. Als een DPS rogue / dps warrior ( zonder taunt) Agro krijgt op een boss van hem krijgt hij van hem 5g. Om het leuk te maken danst hij vaker een stuk terwijl de rest gewoon mad dps aan het doen is. Mooiste vond ik nog steeds op Lucifron: word gepulled, adds naar beneden. Snel afmaken binnen een paar seconden zijn die neer. Allemaal op luci en MT danst van 80 % > 0 % zonder agro te verliezen.
Durft ie die weddenschap ook aan met Warlocks ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:26:
[...]
Nope op offi forums staat een dergelijk topic. Een guild op een nieuwe server had vrijwel identieke naam aan een andere alleen zonder spatie. Gm zei dat ze niks konden doen en het met de andere guild moesten oplossen.

Zelfde geldt voor guildname reserveren. Toen we begonnen op TVC wouden we perse een guildnaam maar die was al geregged en urenlang /who en warcraftrealms checken leverde geen results op.

GM verzocht om ons die guildnaam te geven maar dat willen ze gewoon niet doen.
dat is gewoon de standaard inconsequentie van de GM's

bij de move naar Twisting Nether stond zelfs een uitgebreide post waarin duidelijk stond dat dat gezien werd als griefing en dat dus als zodanig bestraft werd

http://forums-en.wow-euro...er-en&t=4&p=1&tmp=1#post4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Ik speel dit speel nu een maandje of 3 en hoor vaak dat aggro wat houd dat nou precies in, in het Nederlands ? veel uitleg zit vol met afkortingen die ik niet begrijp...

[ Voor 3% gewijzigd door Hom3r op 08-12-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
On_E schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:26:
[...]

Durft ie die weddenschap ook aan met Warlocks ? :P
Gaat meestal wel goed totdat Curse of doom afgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:04:
[...]

Fijn om te horen dat je ook een rogue bent, vond het een gemene opmerking :(
Het is gewoon triest maar helemaal waar dat wij heel erg hard doodgaan en weinig meer kunnen bieden dan DPS, we hebben al enige class geen groupbuff btw ;)

Ik feint echt vaak gedurende het gevecht maar als je pech hebt ben je zo plat :(
Weet je wat het is, heel vaak heb je het idee "ow die SinisterStrike/Backstab kan nog NET wel erin voordat ik terugstap... en dan ben je dood :Y) "
Zeker omdat ik raidleader ben stap ik regelmatig te laat weg, met name in baasgevechten ben ik veel teveel bezig met de raid. Vaak komt het erop neer dat ik de raid leid terwijl ik dood op de grond lig ^^. Voordeel is wel dat ik bij mijn vriendin nog mee kan gluren (zit naast me) en daarlangs ook wat persoonlijke invloed kan uitoefenen (heals afroepen op keyplayers :+ )

Wat ik ook wel eens doe is gewoon een heel gevecht pijlen schieten... je moet toch wat ...

Ik ben daarom ook wel blij dat ik steeds minder hoef te sturen, dus ik overleef steeds meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hom3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:34:
Ik speel dit speel nu een maandje of 3 en hoor vaak dat aggro wat houd dat nou precies in, in het Nederlands ? veel uitleg zit vol met afkortingen die ik niet begrijp...
Aggro betekend dat de mob (de tegenstander) op jou focust.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

http://www.worldofwar.net/guides/glossary/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:17:

Nou of onze rogues zuigen (zal gerust, geen sarcasme), of onze hunters zijn UBER. Hunters hebben bij ons de top spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 18:42
Weet iemand of het mogelijk is je Fishing skill naar + 400 te liften ?
of is 300 het max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggro (=of de correcte term "hate") werkt als volgt:

Elke mob heeft een Kill list: Hij valt degene aan met die de meeste bedreiging voor hem is. Die "hate"kan je genereren door verschillende dingen:

1. Schade doen. Geef een monster een mep en hij wil je terugslaan. Hij kiest degene die de meeste schade doet.
2. Heal aggro. Als een healer degene die schade doet healt vind die mob dat ook niet prettig. Als er relatief veel geheled wiordt door 1 persoon dan kan die idd de aggro krijgen.
3. Speciale abilities: Een warrior wil veel Aggro, zodat de mob hem slaat ipv zijn kwetsbaarder vriendjes. Om dat te doen gebruikt hij abilities waar de mob heel boos van wordt. Voorbeelden zijn Shieldslam en Sunder, twee aggro verhogende abilities.

Daarnaast is er ook iets abstracts als "de aggro-range" Dat is kort gezegd de minimale afstand die je tot een vijandige mob kan hebben tot hij je aanvalt. Hoe lager je level, hoe groter de range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:43:
Weet iemand of het mogelijk is je Fishing skill naar + 400 te liften ?
of is 300 het max?
standaard skill is 300 net als al je andere skills

wel kan je +xx krijgen met fish attractors, speciale hengels, lucky fishing hat
fishing boots etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:39:
Nou of onze rogues zuigen (zal gerust, geen sarcasme), of onze hunters zijn UBER. Hunters hebben bij ons de top spots.
MM Hunters FTW :) Als je Hunter in een niet-AoE instance onder de mages staat kun je 'em beter kicken, dan gebruikt 'ie z'n mana niet :) Daarnaast is Viper sting erg goed op veel ZG bosses, die doen toch een stuk minder damage als ze geen mana meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:18:
Na 2 maanden het spel niet gespeeld te hebben, heb ik gisteren maar weer een Pre-Paid kaart gekocht. Maar dit is al de 2e dag dat ik niet kan spelen, want ik kom niet bij de pagina: account management. De EU site :http://www.wow-europe.com/ is down. Hoe kan ik Blizzard contacten in europa?
Ik heb vanmorgend vroeg wel mijn account kunnen updaten...
gisteren-avond lag ze wel helemaal plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Zal een GM me in dit geval helpen denken jullie?

Ik zat op bloodscalp, toen getransfered naar Twisting Nether en mn naam was bezet. Maar ja beetje jammer maar ik was helemaal klaar met WoW en aangezien ik toch zou stoppen (4ever) en ik pissig was had ik mezelf maar Erwtensoep genoemd... dom dom dom.

Want nu wil ik weer beginnen, en krijg ik natuurlijk alleen maar van die lame nederlanders die me gaan whisperen enzo omdat het zo'n kutnaam is. Maar ja zal een GM hem veranderen als ik dit zeg?

Ik kan ook iemand die NL achter zn naam had en dat wilde een GM wel een keer veranderen... (toch vrees ik het ergste, ze zullen vast niet gevoelig zijn voor he feit dat ik weer terug ben bij WoW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
[...]

Ik denk dat het nog al verschild per baas. Bij onyxia zouden duidelijk hunters hoog moeten staan ivm agro skill. Zelfde met Ragnaross. Mellee moet af en toe uit range gaan om de knockback te verkomen. Denk ook dat het makkelijk is om een "goed" wapen voor een hunter te krijgen dan voor een Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ViRaX schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:49:
Zal een GM me in dit geval helpen denken jullie?

Ik zat op bloodscalp, toen getransfered naar Twisting Nether en mn naam was bezet. Maar ja beetje jammer maar ik was helemaal klaar met WoW en aangezien ik toch zou stoppen (4ever) en ik pissig was had ik mezelf maar Erwtensoep genoemd... dom dom dom.

Want nu wil ik weer beginnen, en krijg ik natuurlijk alleen maar van die lame nederlanders die me gaan whisperen enzo omdat het zo'n kutnaam is. Maar ja zal een GM hem veranderen als ik dit zeg?

Ik kan ook iemand die NL achter zn naam had en dat wilde een GM wel een keer veranderen... (toch vrees ik het ergste, ze zullen vast niet gevoelig zijn voor he feit dat ik weer terug ben bij WoW).
Je kan het proberen af te schuifen op het feit dat iemand jou naam had in genomen en dat je snel iets moest bedenken ergens voor, en meteen een naam mee geven die je nu wil. Misschien dat ze je kunnen helpe..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Dan zuigen je rogues :)

Wij hebben @ onze guild altijd stuk of 5-6 rogues bij en die staan toch echt *allemaal* in de top10 van dmg-dealt. Hier omheen staan altijd wat mages, hunters en warlocks. Dit is afhankelijk van het gevecht uiteraard (Geddon en shazzrah hebben we niet zo veel rogues erin staan (doh) maar @ Ragnaros bijvoorbeeld weer wel).
En ja rogues gaan mss sneller dood; maar ze zijn wel in staat om in die korte periode dat ze leven dikke dmg te doen. Een ander voordeel van een rogue is dat dmg ze niets kost: energy restored best snel in tegenstelling tot rage of mana. Een warrior zonder rage hakt gewoon zonder echt dikke dmg te doen, een mage zonder mana is useless, een rogue zonder energy wacht 2 seconden en chopt er weer dik 2k dmg af.

Ik heb ook altijd gedacht dat rogues useless waren; maar sinds we MC op farm hebben en druk in BWL bezig zijn verbaas ik me er toch over dat een raidgroep echt rogues nodig heeft.
Iedere class heeft zijn rol in endgame; hunters == ranged dps, warriors == aggro-control, rogues == melee-dps.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
M1lamb3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:35:

Denial lives again!

GM heeft onze naam teruggegeven!

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 08-12-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:45:
[...]

Aggro (=of de correcte term "hate") werkt als volgt:

Elke mob heeft een Kill list: Hij valt degene aan met die de meeste bedreiging voor hem is. Die "hate"kan je genereren door verschillende dingen:

1. Schade doen. Geef een monster een mep en hij wil je terugslaan. Hij kiest degene die de meeste schade doet.
2. Heal aggro. Als een healer degene die schade doet healt vind die mob dat ook niet prettig. Als er relatief veel geheled wiordt door 1 persoon dan kan die idd de aggro krijgen.
3. Speciale abilities: Een warrior wil veel Aggro, zodat de mob hem slaat ipv zijn kwetsbaarder vriendjes. Om dat te doen gebruikt hij abilities waar de mob heel boos van wordt. Voorbeelden zijn Shieldslam en Sunder, twee aggro verhogende abilities.

Daarnaast is er ook iets abstracts als "de aggro-range" Dat is kort gezegd de minimale afstand die je tot een vijandige mob kan hebben tot hij je aanvalt. Hoe lager je level, hoe groter de range.
Kijk daar heb ik wat aan nu snap ik meteen een stuk beter waar jullie het over hebben. Bedankt Tuschinski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hom3r schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:59:
[...]

Kijk daar heb ik wat aan nu snap ik meteen een stuk beter waar jullie het over hebben. Bedankt Tuschinski
offtopic:
Ben jij diezelfde homer als op het peslive forum??

offtopic:
okay, niet dus ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Masch op 08-12-2005 15:03 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Masch schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:01:
[...]
offtopic:
Ben jij diezelfde homer als op het peslive forum??
nee ik gebruik hem wel veel op forums maar niet op die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:54:
[...]

Dan zuigen je rogues :)

Wij hebben @ onze guild altijd stuk of 5-6 rogues bij en die staan toch echt *allemaal* in de top10 van dmg-dealt. Hier omheen staan altijd wat mages, hunters en warlocks. Dit is afhankelijk van het gevecht uiteraard (Geddon en shazzrah hebben we niet zo veel rogues erin staan (doh) maar @ Ragnaros bijvoorbeeld weer wel).
Mja top 10 halen we ook wel met onze rogues^^. Maar top 3 is meestal hunters. Mages doen bij ons niet zo heeel veel damage, maar ook daar hangt het uiteraard van de boss af. Sommige gevechten is het idd decurse spam ftw:)
En ja rogues gaan mss sneller dood; maar ze zijn wel in staat om in die korte periode dat ze leven dikke dmg te doen. Een ander voordeel van een rogue is dat dmg ze niets kost: energy restored best snel in tegenstelling tot rage of mana. Een warrior zonder rage hakt gewoon zonder echt dikke dmg te doen, een mage zonder mana is useless, een rogue zonder energy wacht 2 seconden en chopt er weer dik 2k dmg af.

Ik heb ook altijd gedacht dat rogues useless waren; maar sinds we MC op farm hebben en druk in BWL bezig zijn verbaas ik me er toch over dat een raidgroep echt rogues nodig heeft.
Iedere class heeft zijn rol in endgame; hunters == ranged dps, warriors == aggro-control, rogues == melee-dps.
Het maakt toch geen fluit uit wat voor dps het is zolang het DPS is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ryceck schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:54:
[...]

mages==water+portals, warlocks == SS+HS+summon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:13:
[...]

Mja top 10 halen we ook wel met onze rogues^^. Maar top 3 is meestal hunters. Mages doen bij ons niet zo heeel veel damage, maar ook daar hangt het uiteraard van de boss af. Sommige gevechten is het idd decurse spam ftw:)

[...]

Het maakt toch geen fluit uit wat voor dps het is zolang het DPS is?
Niet helemaal... bij Ragnaros is het namelijk onmogelijk als ranged zijnde om aggro te trekken. En bij Razorgore wil je geen melee's hebben, behalve 2 tanks.. :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:41:
[...]

Niet helemaal... bij Ragnaros is het namelijk onmogelijk als ranged zijnde om aggro te trekken. En bij Razorgore wil je geen melee's hebben, behalve 2 tanks.. :+
Juistem... is er een baas waar je Melee (rogue) DPS prefereert boven Ranged (hunter) DPS? (uitgaande dat het even hoog is)

Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Zeg, hebben meer mensen een probleem met inloggen ? Krijg telkens de melding dat mijn prepaid time op is... maar betaal al een jaar zonder problemen met mijn creditcard :S

Kan ook niet op de account page komen : Krijgen een error... dat /account/ niet excist ... o mijn g o d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
@^^ de hele Wow pagina is momenteel bijna onberijkbaar, hoop dat het morgen beter is :( zommige memebers konden hierdoor nog niet transferen =(
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:44:
[...]

Juistem... is er een baas waar je Melee (rogue) DPS prefereert boven Ranged (hunter) DPS? (uitgaande dat het even hoog is)

Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen....
Vaelastraz, oneindig energy>oneindig mana.

[ Voor 18% gewijzigd door Puc van S. op 08-12-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Ahuh.. ik ga er maar even vanuit dat er niets aan de hand is dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
'Talent calculator voor goldfarmers: http://www.princeton.edu/~elliottk/ggfarmer/talents.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:52

admiral866

The King Personality Disorder

hahaha, LOL. heeft ie leuk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:07
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:32:
[...]
Meestal liggen de rogues in een zwaar gevecht het eerste op hun rug (Ja, ook rogues die weten wat ze doen)... het is juist in zware gevechten dat Rogues maintenance intensief zijn. Half-health is disengage... want je krijgt gewoon een paar giga crits om de oren. Daar heeft een warrior veel minder last van.
Dan zou ik nieuwe rogues uitzoeken. Warriors die puur voor de DPS gaan kunnen flink wat damage doen, maar hunters en rogues nog véél meer (rogues over het algemeen weer net iets meer, maar dat scheelt vrij weinig), endgame, uitgaande van Rhok'delars en Perdition's. De damagelist van Flamegor liet toch echt 5 rogues en 4 hunters in de top 10 zien, met één warrior op de 7e plaats (MTs zijn niet op damage uit, ofcourse, dus dat moet je eigenlijk ook weer meenemen). Rogues die weten wat ze doen pullen echt geen aggro, gebeurt dat wel dan is in de meeste gevallen de rogue stuk, hetzelfde geld voor non-MTs al duurt het daar een splitsecond langer :+
Rogue of Hunter in endgame raids? Maakt imo vrij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purechaos schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:48:
[...]

Dan zou ik nieuwe rogues uitzoeken. Warriors die puur voor de DPS gaan kunnen flink wat damage doen, maar hunters en rogues nog véél meer (rogues over het algemeen weer net iets meer, maar dat scheelt vrij weinig), endgame, uitgaande van Rhok'delars en Perdition's. De damagelist van Flamegor liet toch echt 5 rogues en 4 hunters in de top 10 zien, met één warrior op de 7e plaats (MTs zijn niet op damage uit, ofcourse, dus dat moet je eigenlijk ook weer meenemen). Rogues die weten wat ze doen pullen echt geen aggro, gebeurt dat wel dan is in de meeste gevallen de rogue stuk, hetzelfde geld voor non-MTs al duurt het daar een splitsecond langer :+
Rogue of Hunter in endgame raids? Maakt imo vrij weinig uit.
Mja.. zal gerust wel beter worden als je ons helemaal uitrust in endgame purples. Perdition, Rokdhellar... man we vechten met Lobo's en Dal'rendjes. 2 paarse items max... mensen zonder volledige tier 0 blauwe sets en zo :Z

SC rogues die gaan echter hard dood hoor. Enne hoezo aggro? Flamepack spray, Moltendestroyer stomp, Magmadar spit, heeeel veel manieren om als nieuwe rogue dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 22-09 15:51
Ik wil me toch even in de verhitte rogue-warrior discussie mengen, Raseran kletst echt niet zomaar uit z'n nek. Rogues zijn gewoon nodig in een raid, klaar. DPS warriors zijn leuk zolang er plaats is maar kunnen rogues niet zomaar vervangen.

Het begint bij gear; een DPS-warrior heeft goede gear nodig om rogues bij te houden. Eigenlijk is dat een rogue probleem. Een groot deel van de schade is statisch, rogues scalen item-whise gewoon echt slecht. Een volledig groene rogue komt nog wel in de top 10-20 qua dmg met een beetje mazzel, dat kan een warrior vergeten (komt er dus VER onder).

Maar ok, ervan uitgaande dat de DPS-warriors volledig epic zijn. Een warrior kan geen aggro dumpen. Op zich komt het misschien maar erg weinig voor, maar ALS het voorkomt dat je aggro trekt, betekent dat OF dat je een tijdje geen dmg kunt doen, OF in het ergste geval doodgaat en helemaal geen dmg meer kan doen. Optimaal is anders. Daar staat regenover dat rogues per dmg-punt dat ze doen minder aggro opwekken, regelmatig een deel van de aggro dumpen (feint), en als ze het gevoel krijgen dat zo MOGELIJKERWIJS te hoog in de aggro list komen kunnen vanishen en zo meteen op 0 komen te staan. Handig dus, vooral als dagger build waar je hoge burst dmg kunt krijgen met een aantal crits achter elkaar, combat heeft hier veel minder last van. Lijkt me duidelijk dat een rogue op dit punt makkelijk wint.

Healing/survivability dan. Als rogue krijg ik in MC 0,0 directe dmg van mobs, op AoE en random-targeting mobs na misschien. Daar staat tegenover dat ik dus ook geen healing verwacht. Meestal krijg je wel een renewtje ofzo, maar de meeste dmg heal ik zelf met bandages. Als je rogues manasponzen vindt, betekent dat gewoon dat de rogues in je raid of lui zijn of nog veel te leren hebben. Echter, een warrior heeft zelfs in DPS gear iets meer HP. Ik heb bijna 4k unbuffed, DPS warrior misschien net 1k meer? Meer is makkelijk haalbaar maar daar moet je flink voor in je DPS gear gaan snijden. De armor reduction is met plate nou ook niet wereldschokkend meer (10-15% max?) zonder een schild, dus een warrior is op dit gebied net iets beter misschien. Misschien zeg ik, want een klap kan ik wel vangen en als je vanish op een handige key hebt zitten ga je gewoon niet dood.

Ik heb niks tegen DPS warriors, een vriend van me is er ook een (2x Eshkhander, verder bijna volledig epic), ze KUNNEN in situaties handig zijn, maar meer dan 1 a 2 nemen we nooit mee op raids. De vriend van me topt mij nog niet eens qua dmg, al is het soms close, en ik heb maar een paar epics. Ik vind het positief dat klasses minder in hokjes gestopt worden, maar dat wil niet direct zeggen dat je andere klassen kunt overtreffen/vervangen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 22-09 15:51
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:06:
[...]

Mja.. zal gerust wel beter worden als je ons helemaal uitrust in endgame purples. Perdition, Rokdhellar... man we vechten met Lobo's en Dal'rendjes. 2 paarse items max... mensen zonder volledige tier 0 blauwe sets en zo :Z

SC rogues die gaan echter hard dood hoor. Enne hoezo aggro? Flamepack spray, Moltendestroyer stomp, Magmadar spit, heeeel veel manieren om als nieuwe rogue dood te gaan.
SC = looks, er is veel betere blauwe equip te krijgen. Trouwens, al zit je maar op 3.5k, je moet als rogue gewoon leren om te gaan met je tere lichaampje :P

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 08-12-2005 17:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 28-09 14:50
Over die paladin mountglow op EU forums:

"Looks like its smelling a priest in my guild said ...when i passed you i tried to cleanse you... jesus christ :( i want to wash my horse" :D :D

Afbeeldingslocatie: http://www.custodesfati.com/forum/uploaded/colbey/wiffyMountcloseup.jpg

ROFL :D
Ik vind ook dat het niet kan, de glow moet gewoon wat sterker, of veel lichter, wit ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 08-12-2005 19:03 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

rofl.. .owned,..gelwedige GM reply.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 28-09 14:50
En jij denkt dat dat echt is? :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:49:
Ahuh.. ik ga er maar even vanuit dat er niets aan de hand is dan :S
Nou, ik weet het nog eens niet. Ik probeer sinds gisteravond de accountpage te bereiken om mijn tijd te verlengen maar die pagina is nu nog steeds dood. Toch? Trouwens, de hele wow website in europa ligt plat. Kan me herinneren dat ze wel 2 of 3 dagen van te voren een in-game melding sturen, nu is het maar 30 minuten van te voren. Dus mensen die met game-cards spelen, check je tijd regelmatig. Beetje lullig als je in een MC de raid moet verlaten om vervolgens te ontdekken dat je niet kunt verlengen omdat die k.. account-page weer eens niet te bereiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

maakt me niet suit.. vind het wel leuk :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 26-09 16:36

Thermometer

Whoop Whoop!

der staat bandwith exceeded bij mij 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 22:27
(jarig!)
Sander1991 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:04:
[...]

der staat bandwith exceeded bij mij 8)7 |:(
Heeft iemand een mirror, ik wil het ook wel eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:52

admiral866

The King Personality Disorder

barfieldmv schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:10:
[...]

Heeft iemand een mirror, ik wil het ook wel eens zien.
Ik heb em hier gemirrored: http://www.flevolan.nl/talents.html
met 'save as' gesaved en weer geupload. Hij is wat buggy (2 keer de tree in beeld) maar werkt verder wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

VET :) je kan nu eindelijk vanaf hier met je bank betalen ipv die gare gamecards of creditcard :)

Alleen wat ze met accountnummer bedoelen is me nog niet duidelijk, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
bankrekening nummer lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Nee dat niet... Ik kan het nu ff niet bekijken omdat de site voor de 1000e keer down is, maar je had 3 vakjes... Je bankrekeningnummer, je accountnummer en nog iets. Daarom vond ik het ook idd zo vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
woot ^^

8/8 Earthfury :D

eerste in de guild met full set :P

ff linkje erbij, te lui om te resizen

[ Voor 49% gewijzigd door Bokkie op 08-12-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ViRaX schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:06:
Nee dat niet... Ik kan het nu ff niet bekijken omdat de site voor de 1000e keer down is, maar je had 3 vakjes... Je bankrekeningnummer, je accountnummer en nog iets. Daarom vond ik het ook idd zo vaag.
Bank name, Accountnummer en Accountname is het name zal wel de naam van degene waar die op staat zijn

Gefeliciteerd btw bokkie ;p

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 08-12-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Kheb sinds de patch echt MEGA problemen met artifacts in me graphics, en alleen in WoW. Kheb full virus scan gedaan, full spyware scan. alles is pleite. me gfx kaar eruit gehad en all stof eraf gehaald. 81.94 er af gegooid en 81.95 er op. Maar met 81.95 heb ik niet eens een videokaart volgens windows. Ik heb echt een WTF moment atm. Tis alleen maar in WoW. dus meer mensen met artifacts?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vandaag eerste serieuze dag op Vael en ging niet slecht eerlijk gezegd. Uiteindelijk goede switches van MT en beste poging tot 10%, natuurlijk met n Vael die t gevecht begint op 30%. Laatste 2 tries wel problemen met priests die aggro krijgen na de 2e of 3e switch, vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Woei, net onze wekelijkse Luci t/m Shazzrah run in Molten Core achter de rug, we waren maar met 2 warlocks, en het bleek zowaar Felheart avond te zijn.

Andere lock heeft de leggings gewonnen, ik de belt, shoulders en slippers, allen voor het minimum aantal DKP omdat die andere lock ze al had :D

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.