Wiewawartaal.
Sorry maar van dit soort flauwekul gaan mijn ogen dus echt naar de hemel toe.
Ja ja ja... Adrenaline rush, SnD, Eviscerates zijn sustained DPS ^^
Neem eens iets van iemand aan... dat scheelt heel veel discussie

Een rogue heeft gewoon een hogere burst dan een warrior. Dat een Dagger-rogue dat meer heeft dan een Combat rogue.. sure, maar zelfs dan.
Vanish = Aggro terug naar MT, plus dat ik op die combo ook altijd evasion gebruik, en ghostly strike, = 87% dodge.
Das goed joh. Ga jij vanishen met een 2k crit op je neus. Je weet gewoon niet waar je het over hebt... jij denkt aan lekker een elite tanken. Ik denk aan knallers die rogues in 1 mep door de midden slaan. Evasion is tof maar als er 1 klap land is het bye bye. En ik ga dan niet eens zeuren over de cooldowns op die fantastische abilities van een rogue.
Dan wel, maar als rogue moet je gewoon niet zo dom zijn om wild te gaan op een AoE mob.
Warriors hebben standaard trouwens net zo weinig in te brengen tegen magic AoE dan een rogue. Alleen iets meer hp.
NOGMAALS: Je weet niet waar je het over hebt... het gaat niet om Magic AOE, maar om physical AOE (warstomp etc). Daar helpt ARMOR dus tegen. Dodge helaas niet (afaik). jij gaat dus in al die MC gevechten (want dat zei ik specifiek) met je boogje schieten? Dan neem ik liever een hunter voor jou mee.
En nog iets: Alleen iets meer HP? We hebben het over een paar duizend HP meer. Iets meer mijn zolen.
De beste rogue doet het meeste dmg en krijgt nooit aggro. Maar dat is een utopie. Een rogue kan het (soms makkelijk) winnen van een warrior als het om totale dps gaat. In een instance is een DPS warrior natuurlijk fijn, maar vervangt nooit de rol van de rogue. Als het misgaat, kan de warrior niet dps'en.
O RLY? Een warrior kan altijd de tank diensten overnemen. Een rogue niet. Wat kan een rogue doen als de MT omvalt? Vanishen? En DPS is DPS... het boeit echt niet hoe die schade er komt, als ie er maar komt. In zeer veel gevallen kan een DPS warrior prima een rogue vervangen.
En een potentiele tank verliezen (want dat kan hij nog steeds, ook als fury) is erger dan een rogue verliezen, dus zal je eerder een rogue (die ook nog eens kan vanishen) op die risicovolle positie willen plaatsen.
Waanzin. Ik neem liever een rogue mee omdat die niet kan tanken..dan is het minder erg dat hij dood gaat? Echt een idiote opmerking

. Ik neem dan liever iemand mee die allebei kan en langer blijft staan.