[Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel VI) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.753 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:25

Sick Nick

Drop the top!

Spijkenisse nog niet (helaas).

Heb achter de livebox gewoon m'n wireless linksys router gehangen, deze een vast ip gegeven (192.168.1.5) en daarna alle poorten geforward op de livebox naar de linksys. Werkt als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:57
Sick Nick schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:47:
Spijkenisse nog niet (helaas).

Heb achter de livebox gewoon m'n wireless linksys router gehangen, deze een vast ip gegeven (192.168.1.5) en daarna alle poorten geforward op de livebox naar de linksys. Werkt als een trein :)
Ohh dat is een goed uitgangspunt maar moet je de router dan uitzetten van linksys.
Het is denk ik dezelfde die ik heb en hoe doe je alle poorten geforward maken.
Nu heb ik met hccnet de wag54 erachter zitten maar die kan ik niet meer gebruiken omdat daar een modem in zit.
Dus haal ik de andere maar weer tevoorschijn.(goed dat ik hem niet verkocht heb).
Dat ip adres (192.168.1.5). is dat bij iedereen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
DinoPK schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:01:
Is er hier toevallig bekend hoe het nou zit met de Ipod shuffle actie?..

Na veel gezeik met casema gooi ik dat stelletje ^%@**& per 1 feb de deur uit, en ik moet dus een andere provider zoeken. Uiteindelijk kom ik bij wanadoo uit, goedkoop en veel waar voor je geld. Alleen dan lees ik over een ipod shuffle actie, ik bel enthousiast met wanadoo en daar wordt mij verteld dat deze actie net afgelopen is... :(
Maar ze stellen zelf voor dat ik naar de dixons moet gaan omdat deze de actie nog wel hebben. Ik kijk op de site van de dixons, er staat daar ook een afbeelding van de actie, maar deze is niet klikbaar. Ik bel de dichtsbijzijnde dixons op, na veel onderling overleg hoor ik eerst dat de shuffle door wanadoo opgestuurd gaat worden (waar ik niet in geloof aangezien wanadoo de actie zelf niet meer heeft), daarna checken ze de actie folders en blijkt de aanbieding niet meer geldig...

Iemand enig idee hoe dit nou zit? Toch wel een extratje dat ik heel erg goed kan gebruiken ivm het hebben van een erg matig mp3spelertje.
Dixons winkels hebben de actie nog steeds ik heb het ook gedaan 2 dgn geleden en direct de IPod meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:22
Zoeken op de site en in de startpost heeft me vreemd genoeg niet het antwoord op mijn vraag gegeven. Heb ik een vast of een dynamisch ip-adres?

* Op.Lijntje heeft sinds 2 december adsl via wanadoo, overstap van versatel nog geen 5 minuten offline _/-\o_
Ik wacht geduldig op mijn LiveBox :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Ik heb al een tijdje staan dat ik per 1-12 me modem thuis krijg, en het opgeleverd zal worden, maar het is nogsteeds niet veranderd?
Wie weet hoelang dat ongeveer nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
bigpapa schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:29:
[...]

Dixons winkels hebben de actie nog steeds ik heb het ook gedaan 2 dgn geleden en direct de IPod meegekregen.
Helaas zijn ze in filiaal nieuwegein niet zo toegeeflijk; de Ipod zou opgestuurd moeten worden door Wanadoo volgens hen, en daar vertrouw ik nu niet meer in. Raar dat dit totaal niet duidelijk is binnen de filialen. Ik loop er morgen wel even langs, dan bellen ze het hoofdkantoor maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 16:45

knakworst

Get more sats!

DinoPK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:37:
[...]

Helaas zijn ze in filiaal nieuwegein niet zo toegeeflijk; de Ipod zou opgestuurd moeten worden door Wanadoo volgens hen, en daar vertrouw ik nu niet meer in. Raar dat dit totaal niet duidelijk is binnen de filialen. Ik loop er morgen wel even langs, dan bellen ze het hoofdkantoor maar even.
Bij the phone house maakten ze ook nog reclame met de ipod icm wanadoo family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Hmmm net volgens mij m'n eerste LiveBox crash gehad. Internet deed het niet meer en alle lampjes op de LB stonden continu aan. :(

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien werd hij een beetje te warm......... :?
Hier nog geen problemen gehad ..... 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 17:19 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Lekkere Loempia schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 11:51:
[...]

Ik zeg ook nee en schaar mij achter de argumenten van bjck. Dat jij ADSL Family zakelijk gaat gebruiken, is voor Wanadoo geen reden meer te doen voor jou als klant. Het is een particulier contract en helemaal niks zakelijks aan qua voorwaarden. Daardoor kan jij niks afdwingen en zullen zij ook geen gehoor geven aan jou 'noodkreet', mocht dat eens voorkomen.
Je hebt altijd nog een inbelnummer, maar verwacht geen hoge service bij wanadoo ! Als het eenmaal werkt zit je gebakken, maar bij problemen ben je goed de sigaar (het wordt wel opgelost maar duurt veel langer dan je wenst). Helpdesk is relatief duur, bij die duurdere abonnementen betaal je gewoon lokaal tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

bigpapa schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:14:
[...]

Ohh dat is een goed uitgangspunt maar moet je de router dan uitzetten van linksys.
Het is denk ik dezelfde die ik heb en hoe doe je alle poorten geforward maken.
Nu heb ik met hccnet de wag54 erachter zitten maar die kan ik niet meer gebruiken omdat daar een modem in zit.
Dus haal ik de andere maar weer tevoorschijn.(goed dat ik hem niet verkocht heb).
Dat ip adres (192.168.1.5). is dat bij iedereen hetzelfde.
- Ik heb het WAN ipadres van de linksys op 192.168.1.5 gezet, dat is het ipadres wat je als eerste van de livebox krijgt op de gele poort.
- Alle poorten zijn op de livebox geforward, gewoon de range van 1 tot 65500 naar 192.168.1.5 doorsturen (zowel tcp als udp). Dat gaat heel makkelijk via de webinterface van de livebox.

Ik heb nog wel een oudje, een linksys befw11s4 (11 mbit wireless). Met de nieuwere WRT54G (54 mbit wireless) router gaat het net zo goed natuurlijk. Het gaat met elke router gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:15:
Misschien werd hij een beetje te warm......... :?
Hier nog geen problemen gehad ..... 8)
Warm? Hij staat open en bloot en geen enkele warmtebron in de buurt...

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Sick Nick schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:52:
[...]

- Ik heb het WAN ipadres van de linksys op 192.168.1.5 gezet, dat is het ipadres wat je als eerste van de livebox krijgt op de gele poort.
- Alle poorten zijn op de livebox geforward, gewoon de range van 1 tot 65500 naar 192.168.1.5 doorsturen (zowel tcp als udp). Dat gaat heel makkelijk via de webinterface van de livebox.

Ik heb nog wel een oudje, een linksys befw11s4 (11 mbit wireless). Met de nieuwere WRT54G (54 mbit wireless) router gaat het net zo goed natuurlijk. Het gaat met elke router gewoon prima.
Zou je misschien wat screencaptures van de instellingen van de linksys kunnen laten zien. Ik ben van mening dat ik exact hetzelfde doe maar bij mij werkt het niet met het nieuwe model (wrt54gx) heb dus vermoede dat er iets mis is met dat apparaat en wil dat zo even controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Hier zijn ze, van de linksys en de livebox.

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/9535/linksys6fv.gif

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/22/livebox1dy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De naam van je forward is "alles tcp/udp" maar je stopt bij 65525?
Tel er 10 bij op (216-1) en het is compleet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 04-12-2005 20:05 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Wist niet precies tot hoever het liep, wist dat het 655nogwat5 moest zijn. 35 dus ipv 25, ff aanpassen :p Hoewel die laatste 10 poorten niet echt vaak gebruikt zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:15:
[...]

Warm? Hij staat open en bloot en geen enkele warmtebron in de buurt...
Misschien dattie in de meterkast stond.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nou voor wanadoo 20 mbit een kpn aansluiting nodig?
Ik zit hier met chello en upc telefonie, ik zou misschien de telefonie van upc willen houden maar is dat mogelijk of heb ik een kpn aansluiting nodig voor wanadoo 20 mbit
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:11:
Heb je nou voor wanadoo 20 mbit een kpn aansluiting nodig?
Ik zit hier met chello en upc telefonie, ik zou misschien de telefonie van upc willen houden maar is dat mogelijk of heb ik een kpn aansluiting nodig voor wanadoo 20 mbit
gr
Je hebt KPN nodig. Ik zit sinds dinsdag ook weer terug bij KPN.
Die dag ook meteen ingeschreven bij Wanadoo. Volgens hun heb ik binnen een paar weken
m'n aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:29:
[...]

Misschien dattie in de meterkast stond.... ;)
neuh, daar zou ie moeten staan, maar hij staat gewoon in de huiskamer.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:15:
[...]

Je hebt KPN nodig. Ik zit sinds dinsdag ook weer terug bij KPN.
Die dag ook meteen ingeschreven bij Wanadoo. Volgens hun heb ik binnen een paar weken
m'n aansluiting.
Is het dan beter om telefonie erbij te nemen, of is dat telefonie van wanadoo niet zo goed?
Kpn bellen is wel weer duurder dan upc zie ik net. En zonder internet hoef ik niet te zitten als ik m'n chello abbonement op een goed moment opzeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik vind telefonie van wanadoo perfect.. ok; is een beetje zachter, maar van echo's en van grote vertragingen heb ik totaal geen last van.. (en sinds de nieuwe firmware is ie ook nog geen enkele keer uitgevallen)

En het is inderdaad zoals in de reclame... je lacht je kapot om de rekening.. zoals we eerst rond de 60 euro per 2 maanden bij KPN zaten (is ongeveer 10 euro p/m bellen), zitten we met de laatste rekening op €1,87 en daar was €1,34 van naar een servicenummer..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49

bdu

bdu schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:57:
Je krijgt een contract van een jaar, hoe zit het met opzeggen na dit jaar? Wat ik heb begrepen is dat het jaar met een jaar wordt verlengd?
[...]
Heb ik het mis, lees is het verkeerd of klopt dit?
Kan iemand mij hierover iets meer vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
DinoPK schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:37:
[...]

Dit is een actie van dixons niet van wanadoo (die actie is afgelopen)
Dixons geven gelijk de ipod mee dat weet het hoofdkantoor van dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
@ SICK NICK

Bedankt dit ga ik zeker uitproberenals ik de LB binnen heb.
Ben benieuwd wordt vervolgd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer was die dixons ipod actie afgelopen dan? Ik heb 5 dagen geleden ingeschreven via de wanadoo website en wist hier niks van. =[

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 08:55
Die actie van Dixons is die allen bij ADSL Family + Telefonie of ook alleen bij ADSL Family? Aangezien ik geen interesse heb ik het gehele telefonie gebeuren. Als iemand het weet reageer alsjeblieft dan ben ik misschien een ipod rijker B)

Edit: Trouwens als ik alleen ADSL Family neem kan ik toch gewoon voor mijn livebox een ADSL Splitter zetten zodat ADSL en Tel. signaal appart zijn? Zit deze trouwens standaard erbij of moet ik die nog even regelen?

[ Voor 54% gewijzigd door Xiqum op 04-12-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Xiqum schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:04:

Edit: Trouwens als ik alleen ADSL Family neem kan ik toch gewoon voor mijn livebox een ADSL Splitter zetten zodat ADSL en Tel. signaal appart zijn? Zit deze trouwens standaard erbij of moet ik die nog even regelen?
Kan inderdaad. Dan kan je ook zelfs voor Telefonie betalen bij Wanadoo en niet gebruiken :+

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2nra schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:38:
Zoeken op de site en in de startpost heeft me vreemd genoeg niet het antwoord op mijn vraag gegeven. Heb ik een vast of een dynamisch ip-adres?

/me heeft sinds 2 december adsl via wanadoo, overstap van versatel nog geen 5 minuten offline _/-\o_
Ik wacht geduldig op mijn LiveBox :Z
Volgens Whois:

inetnum: 85.144.0.0 - 85.147.255.255
netname: WANADOO-NL-ADSL-FAMILY
descr: Wanadoo ADSL Customers with static addresses
descr: Wanadoo Nederland

Statisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bdu schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:57:
Je krijgt een contract van een jaar, hoe zit het met opzeggen na dit jaar? Wat ik heb begrepen is dat het jaar met een jaar wordt verlengd?

[...]
Heb ik het mis, lees is het verkeerd of klopt dit?
Je leest het goed, wat ik ook lees is dat je het na de verlenging elke maand kan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51

vr6-only

Blub Blub

Artikel 5 Duur van de Overeenkomst en Beëindiging

(5.1) De Overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van minimaal een jaar eindigend op de laatste dag van de maand waarin een jaar is verstreken, tenzij uitdrukkelijk anders bij de Overeenkomst wordt bepaald. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege voor een periode van telkens een jaar verlengd, tenzij de Overeenkomst door de Klant met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand tegen het einde van de looptijd telefonisch of schriftelijk is opgezegd. Na verlenging is de Klant gerechtigd de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand telefonisch of schriftelijk op te zeggen tegen het einde van de verlengde termijn.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Morphine en -Dissection-

Heb nu ook eindelijk weer thuis internet werkend met mijn oude trouwe Speedtouch 510.

31 oktober, Wanadoo Adsl Family aangevraagd.
16 november, deed mijn KPN direct-adsl verbinding het niet meer (KPN had de lijn opgeleverd).
5 december, dankzij deskundige hulp hier op tweakers eindelijk internet.

Als ik op een reactie van Wanadoo had moeten wachten was het nog een lange internet loze winter geworden. Op e-mail reageren ze al helemaal niet meer bij wanadoo en als je de Helpdesk belt leg je het hele verhaal maar weer eens uit die vragen je telefoon nummer om je terug te kunnen bellen, alleen doen ze dit niet maar krijg je zo'n standaard brief met daarin vermeld dat er "technische complicaties" zijn opgetreden.

Het is vreemd dat ik nog geen brief heb gekregen met de oplevering datum en ook nog niks gehoord over wanneer ik de livebox in ontvangst mag nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:26:
[...]

Volgens Whois:

inetnum: 85.144.0.0 - 85.147.255.255
netname: WANADOO-NL-ADSL-FAMILY
descr: Wanadoo ADSL Customers with static addresses
descr: Wanadoo Nederland

Statisch dus.
Ik zou in de overeenkomst/voorwaarden/productspecificatie kijken en niet hier. Hier staat een stukje informatie over het IP blok zoals Wanadoo dat wil communiceren en dat kan hele andere motieven hebben.

Dit zegt niets over een product wat je koopt.

Maar wat ik zie is dat mensen constant hetzelfde IP op hun lijn houden inderdaad.
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 04:25:

Heb nu ook eindelijk weer thuis internet werkend met mijn oude trouwe Speedtouch 510.

16 november, deed mijn KPN direct-adsl verbinding het niet meer (KPN had de lijn opgeleverd).

Als ik op een reactie van Wanadoo had moeten wachten was het nog een lange internet loze winter geworden. Op e-mail reageren ze al helemaal niet meer bij wanadoo en als je de Helpdesk belt leg je het hele verhaal maar weer eens uit die vragen je telefoon nummer om je terug te kunnen bellen, alleen doen ze dit niet maar krijg je zo'n standaard brief met daarin vermeld dat er "technische complicaties" zijn opgetreden.

Het is vreemd dat ik nog geen brief heb gekregen met de oplevering datum en ook nog niks gehoord over wanneer ik de livebox in ontvangst mag nemen.
En de technische complicatie is het niet kunnen vinden van de TPG om een LB met jou adres erop af te geven?

Dat zijn de jammere dingen als dit gaat gebeuren bij een ISP. Wel je lijn overzetten, maar je de andere heft niet sturen zodat je 'vlekkeloze overgang' opeens toch 3 weken wordt.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
hebben meer mensen dat als ze soms bellen via wanadoo abo met livebox dat die overgaat en als er opgenomen word je nilks hoort??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHankyPanky
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09-2024
bjck schreef op maandag 05 december 2005 @ 06:17:
[...]

Ik zou in de overeenkomst/voorwaarden/productspecificatie kijken en niet hier. Hier staat een stukje informatie over het IP blok zoals Wanadoo dat wil communiceren en dat kan hele andere motieven hebben.

Maar wat ik zie is dat mensen constant hetzelfde IP op hun lijn houden inderdaad.

[...]

En de technische complicatie is het niet kunnen vinden van de TPG om een LB met jou adres erop af te geven?
Dat zijn de jammere dingen als dit gaat gebeuren bij een ISP. Wel je lijn overzetten, maar je de andere heft niet sturen zodat je 'vlekkeloze overgang' opeens toch 3 weken wordt.
bij mij was dit ook het geval, tpg bleek mijn adres niet kunnen vinden |:( , tenminste de pakket afdeling, was al 3 x retour gezonden met mededeling adres onbekend 8)7 . ff bellen met je tpg centrum in de buurt

Very funny scotty, now beam up my clothes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:52:
Ik heb ook nog niets gehoord, heb vandaag wel als nog een mailtje gestuurd naar de helpdesk. Hoop niet dat het twee weken gaat worden, want daar zal ik niet accoord mee gaan.
Heb je al iets gehoord?
Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:52:
[...]

Welke DHCP server heb je nog lopen van de twee en welke uitgeschakeld en/of heb je nog meer aanpassingen gedaan aan de instellingen van de livebox en/of de linksys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer ik me LB kan verwachten?

Huidige status sinds 16 - 11 - 2005

Opleverdatum:
Uw ADSL-verbinding zal rond 25-11-2005 opgeleverd worden.
Rond deze datum zult u tevens het modempakket thuis ontvangen.

Word wel een beetje tijd. 10 dagen over tijd.

Probleem is dat op mezelf ben gaan wonen.
En nu dus voor internet bij mijn ouders moet zijn.
Ik kan daar de modem niet weghalen omdat zij anders zonder zitten.
Is gewoon irri. Ik ga wanadoo maar ff mailen.

Ik vind het opzich niet eens zo erg dat die LB iets langer duurt,
maar hou me dan op de hoogte dmv de status checker.
Daar is dat ding toch voor of wat ? Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:23:
[...]

Welke DHCP server heb je nog lopen van de twee en welke uitgeschakeld en/of heb je nog meer aanpassingen gedaan aan de instellingen van de livebox en/of de linksys?
De dchp van de livebox staat uit, die heb je toch niet meer nodig. Op de linksys staat ie nog aan. Zoals je ziet op de screenshot draait het netwerk achter de linksys op 192.168.100.x, een range die in de livebox niet voorkomt. Dus in principe zou je de dchp server op de livebox aan kunnen houden, achter de linksys heb je daar geen last van omdat de livebox aan de WAN poort hangt. Maar als ie niet nodig is, kan ie net zo goed uit natuurlijk.
Aan de linksys niks veranderd, die staat nog precies hetzelfde als hoe ie was toen ie als router achter een gewone adsl modem hing (8mbit speedxs). Enige instelling daarop was de interne range aanpassen ivm de ranges die de livebox gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil overstappen van Demon naar wanadoo, maar demon zit op het BBned netwerk. Kost dit extra downtime tijdens de overdracht van de lijn?
Als ik wanadoo aanvraag krijg ik een oplever datum, kan ik die aangeven als ik demon afsluit of gaat dat automatisch gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rleunk
  • Laatst online: 13-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:29:
Iemand enig idee wanneer ik me LB kan verwachten?

Huidige status sinds 16 - 11 - 2005

Opleverdatum:
Uw ADSL-verbinding zal rond 25-11-2005 opgeleverd worden.
Rond deze datum zult u tevens het modempakket thuis ontvangen.

Word wel een beetje tijd. 10 dagen over tijd.

Probleem is dat op mezelf ben gaan wonen.
En nu dus voor internet bij mijn ouders moet zijn.
Ik kan daar de modem niet weghalen omdat zij anders zonder zitten.
Is gewoon irri. Ik ga wanadoo maar ff mailen.

Ik vind het opzich niet eens zo erg dat die LB iets langer duurt,
maar hou me dan op de hoogte dmv de status checker.
Daar is dat ding toch voor of wat ? Beetje jammer...
Bij mij staan de zelfde data in de status checker, maar heb m'n LB inmiddels wel mogen ontvangen, deze werd 30-11 afgeleverd, en sinds 2-12 is telefonie ook actief.
Status checker is tot op heden niet gewijzigd, dus sinds 16-11 dat de oplevering rond 25-11 zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de info sick nick dan gaan we dat vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:10:
Als ik via wanadoo op mijn newsserver bij tweaknews download valt het mij op dat de verbinding regelmatig in elkaar zakt en dan weer een tijd goed gaat en dan weer inzakt (om de paar minuten).
Hebben meer mensen hier last van? Ik download op 11 mb en zak dan terug naar 2 mb (om de paar minuten).
Iemand enig idee of dat dit normaal is of dat dit wijst op een verbindingsprobleem ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd.

Ik krijg als het goed is 7/12 mijn lijn opgeleverd (heb nu adsl via KPN)
mijn LB heb ik nog niet binnen, ik vraag me af of ze wel gewoon de lijn omzetten als de LB niet beschikbaar is...

uit voorzorg heb ik al mijn MMORPG contracten maar even opgezegd voor deze maand ;)

Er stond trouwens een stukje in de consumentengids over de leveringen van Wanadoo. kan iemand dat hier posten? was het november of december nummer hoorde ik. daarin zou lijken dat de leveringsproblemen vrijwel over waren, maar moet ik dat ook geloven als ik deze threath doorlees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht,

ik wordt ook een beetje para.

Ik heb 31/10/2005 ADSL Family (+telefonie) aangevraagd. Tot op heden nog steeds geen bericht. Nu staat op de site dat vandaag alles rond moet zijn.

Net gebeld, nu verteld me een of andere Ramsjit dat ze aan het wachten zijn op het modem. En deze daarna doorsturen naar mij. Oftewel weer wachten zo halen ze helaas niet de "binnen 4 weken".

gr.

ps. bij wanadoo |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:22:
[...]

Nee nog helemaal niets, nu bijna een week zonder internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag436
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 17:41

TifKag436

Yeah......Right !!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:59:
Ik ben erg benieuwd.

Ik krijg als het goed is 7/12 mijn lijn opgeleverd (heb nu adsl via KPN)
mijn LB heb ik nog niet binnen, ik vraag me af of ze wel gewoon de lijn omzetten als de LB niet beschikbaar is...

uit voorzorg heb ik al mijn MMORPG contracten maar even opgezegd voor deze maand ;)

Er stond trouwens een stukje in de consumentengids over de leveringen van Wanadoo. kan iemand dat hier posten? was het november of december nummer hoorde ik. daarin zou lijken dat de leveringsproblemen vrijwel over waren, maar moet ik dat ook geloven als ik deze threath doorlees?
Ik als het goed is 8-12, heb zojuist iemand van de helpdesk aan de lijn gehad.
Die wist mij te vertellen, dat er vandaag 5000 LB binnen waren gekomen, en dat ze vanaf nu weer uit gingen leveren.
Hij wist me echter nu al te vertellen, dat ze 8-12 niet gingen halen :'(

Wie heeft het melken van koeien ontdekt, en wat dacht hij dat hij aan het doen was toen hij ermee begon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik weet niet wat er fout ging. Ik heb gewoon mijn PDA via het REG knopje verbonden (gepaired). Daarna heb ik met mijn bluetooth manager gekozen voor de Internet optie. Vervolgens via het lan gezegt. Dan krijg ik de keuze uit de gepairede devices en daar heb ik voor mijn Livebox gekozen. Plop verbinding en werken.

Zou het alleen wel even dicht bij je livebox proberen. De verbinding bij mij thuis is erg goed moet ik zeggen alleen soms bij het verbinden heeft hij wat "extra" signaal sterkte nodig.
Btw het is een Asus Mypal A620BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik vind Wanadoo op dit moment ook ff niet meer zo lief :( Sinds afgelopen zaterdag een week terug probeer ik al de telefoniemodule (plus bedrade livebox) aan te vragen. Na 3 keer gebeld te hebben en tevens gemeld te hebben dat de website telkens aangeeft dat er een technische storing is heb ik het opgegeven |:( Misschien maar goed ook, want mijn adsl via Kpn loopt eind feb. 2006 af en wellicht heeft Tiscali tegen die tijd ook wel een T20+Telefonieabbonement :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:33:
[...]

Die wist mij te vertellen, dat er vandaag 5000 LB binnen waren gekomen, en dat ze vanaf nu weer uit gingen leveren.
Ach ik vind het niet erg als ze het niet halen, als ze het maar niet flikken om mijn lijn wel over te zetten, want dan zit ik helemaal zonder internet.....

met mijn speedtouch usb mouse (ja waarschijnlijk ben ik de enige in nederland die de kikker nog heeft) kan ik waarschijnlijk geen connectie maken met wanadoo (?)

We moeten met zijn alle natuurlijk niet vergeten dat wanadoo doet wat ze kunnen, maarja wat wil je als je het zo goedkoop maakt dat het zelfs aantrekkelijk is om over te stappen als je andere adsl abonnement nog een half jaar doorloopt (zoals bij mij) dan kan je er donder op zeggen dat ze de aanvragen niet aankan. maar over een half jaar als de storm is gaan liggen zullen we met zijn alle tevreden zijn denk ik zo.
Is dat niet met alles zo? kijk naar scarlet, versatel, etc. wij willen zo graag als eerst gebruik maken van de aanbieding/snelheid/mogelijkheden, moeten we maar wat meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 20:02
@Nitpicker (als je dit topic nog volgt)

Ik zie dat je de laatste tijd niet meer in deze thread hebt gepost maar wel op andere plekken. Op je kop gehad?

Indien niet: ik heb nog steeds geen internet. Nu bleek vorige week volgens de klantenservice dat het waarschijnlijk ligt aan het volgende feit: Wanadoo registreert straatnamen volledig en KPN soms afgekort (en dus ook de mijne). Daarom weigert KPN de aanvraag steeds. De ks heeft dit aangegeven in de aangemaakte case maar die staat onderhand al 3 weken open..... :'(

Enig idee wanneer deze behandelt wordt? En kan dit inderdaad gebeuren? Want ik vind het nogal een wazig verhaal... en als het waar is wel onzettend dom dat ze dat niet gewoon alleen op postcode afhandelen...

Als je niet meer mag/kan/wil reageren, kun je dit dan misschien aangegeven? (Of iemand anders als hij dit al gedaan heeft en ik het heb gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNeMoNiCS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-10-2012
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:50:
Ik wil overstappen van Demon naar wanadoo, maar demon zit op het BBned netwerk. Kost dit extra downtime tijdens de overdracht van de lijn?
Als ik wanadoo aanvraag krijg ik een oplever datum, kan ik die aangeven als ik demon afsluit of gaat dat automatisch gelijk?
Ik ben ook van Demon naar Wanadoo overgestapt en als je een geschikt modem hebt (want de livebox heb ik nog steeds niet ontvangen) dan ben je binnen een paar minuten weer online.

De opleverdatum is waarschijnlijk eerder dan de maand opzegtermijn die je bij demon hebt, ik zelf heb demon opgezegd zodra de opleverdatum bekend was (en dan betaal je dus een maandje dubbel abonnementsgeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MNeMoNiCS schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:51:
[...]

Ik ben ook van Demon naar Wanadoo overgestapt en als je een geschikt modem hebt (want de livebox heb ik nog steeds niet ontvangen) dan ben je binnen een paar minuten weer online.
Weet jij of de modem van demon, ik heb de ZyXEL Prestige 650R-31, daar geschikt voor is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

TifKag schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:33:
[...]

mooi dan hoef ik niet meer te bellen :) Mijn lijn is 2 december opgeleverd, maar nog geen LB dus. Als ze ze vandaag binnen hebben gekregen, dan moeten ze deze week wel op de post gedaan worden (allemaal), lijkt mij dan.

Ik heb begrepen via hun statuschecker dat ze gaan factureren vanaf de opleveringsdatum, klopt dat, of bedoelen ze vanaf de voltooiing van oplevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:00:
[...]

Weet jij of de modem van demon, ik heb de ZyXEL Prestige 650R-31, daar geschikt voor is?
@SjRD: afgelopen vrijdag ben ik over gegaan van demon naar wanadoo en ook ik had mijn livebox nog niet. Mijn oude demon modem, die ZyXEL werkt prima.
In de FAQ van deze draad staat welke instellingen je moet gebruiken. Enige verschil voor mijn Zyxel was dat ik geen ENET ENCAP moest instellen, maar RFC1483 moest instellen en voila hij werkte

Met dank aan mijn lieve broer O+ _/-\o_ (want ik heb werkelijk waar geen z@k verstand van dat soort dingen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initial G schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:47:
[...]

mooi dan hoef ik niet meer te bellen :) Mijn lijn is 2 december opgeleverd, maar nog geen LB dus. Als ze ze vandaag binnen hebben gekregen, dan moeten ze deze week wel op de post gedaan worden (allemaal), lijkt mij dan.

Ik heb begrepen via hun statuschecker dat ze gaan factureren vanaf de opleveringsdatum, klopt dat, of bedoelen ze vanaf de voltooiing van oplevering?
Heb net gebeld naar de HD en ze melden mij dat ze de achterstand rond 12 december weggewerkt moeten hebben. Vandaag kwamen er al LBen binnen maar ze wisten niet of mijn LB [mijn lijn is ook 2 dec opgeleverd] hier ook bij zat. Ik zal midden deze week als ik nog niets heb ontvangen nogmaals bellen.

Facturatie begint 5 dagen na de verzending van de LB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op maandag 05 december 2005 @ 06:17:
[...]

[...]
De algemene voorwaarden bevatten geen informatie over het toewijzen van een IP adres. Maar ik mag toch aannemen dat de registratieinfo die wordt verstrekt juist is? Als ik kijk wat een andere provider vermeld (in dit geval Tiscali) dan geeft die niet aan dat de IP adressen uit de toegewezen reeks vast of dynamisch zijn. Okee met behoud zich het recht voor om het IP adres te wijzigen maar vhet is denk ik onwaarschijnlijk dat dat gebeurt. Ik vraag mij trouwens af of er een relatie is tussen het toegewezen VOIP telefoonnummer en het IP adres. Als er een relatie is dan kan men het IP adres wellicht niet veranderen?

"(9.6) Wanadoo is gerechtigd veranderingen in de Wanadoo Diensten en/of Aanvullende Diensten aan te brengen na voorafgaande bekendmaking aan de Klant en met inachtneming van diens redelijke belangen. Wanadoo is onder meer, maar niet uitsluitend, bevoegd tot het wijzigen van de inbelnummers, de login-procedure, de Toegangscodes, het E-mailadres, het telefoonnummer, en het adres van de Persoonlijke Homepage van de Klant. De kosten die voor de Klant eventueel aan dergelijke wijzigingen verbonden zijn, blijven voor diens rekening."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

heeft iemand hier toevallig nog die ene site waar je de firmware van de livebox kan downloaden?
staat niet in de SP

edit: heb het al

[ Voor 14% gewijzigd door vr6-only op 05-12-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zelf zit ik ook te overwegen om de overstap te maken van Demon naar Wanadoo.

Waar ik echter bang voor ben zijn de verhalen over hoge pings die je hier en daar hoort.

Aangezien ik nogal een fanatieke online gamer ben, zou ik hier graag meer ervaringen over willen horen.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 17:21

HellBeast

Oh My GoT!

vr6-only schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:38:
heeft iemand hier toevallig nog die ene site waar je de firmware van de livebox kan downloaden?
staat niet in de SP
1x in de 10 dagen kijkt hij of er een nieuwe update is en dan download hij die zelf. Of stroom eraf en dan weer stroom erop en dan kijkt hij ook meteen of er een nieuwe is.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Cid schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:44:

Waar ik echter bang voor ben zijn de verhalen over hoge pings die je hier en daar hoort.

Aangezien ik nogal een fanatieke online gamer ben, zou ik hier graag meer ervaringen over willen horen.

BVD
Ik online-game dagelijks en ping is zelfde als vorige provider Compuserve. Niet slecht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Hoe zit het eigenlijk als je niet tevreden bent over het produkt? Mag je binnen een bepaalde termijn (8 dagen ofzo?) ervanaf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 19:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

El Cid schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:44:

BVD
Bij Demon via BabyXL had je waarschijnlijk een ping van zo'n 13 ms. KPN-DSL haalt zo'n 8-10ms.
Wanadoo ADSL2+ haalt via de Livebox een ping van 25ms.

Zelf was ik hier wel teleurgesteld over na mijn overstap van Speedlinq/BabyXL naar Wanadoo Family, maar in games heb ik er geen nadeel van.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

HellBeast schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:50:
[...]

1x in de 10 dagen kijkt hij of er een nieuwe update is en dan download hij die zelf. Of stroom eraf en dan weer stroom erop en dan kijkt hij ook meteen of er een nieuwe is.
ik weet wel hoe alles werkt. iemand anders heeft een recovery gedaan en nu wilt ie niet meer updaten

edit: gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door vr6-only op 05-12-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

HellBeast schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:50:
Hoe zit het eigenlijk als je niet tevreden bent over het produkt? Mag je binnen een bepaalde termijn (8 dagen ofzo?) ervanaf ?
Nee, je besteld vandaag, dan kun je binnen 8 dagen het nog stopzetten, anders zit je er 1 jaar aanvast.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

THW Arie schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:51:
[...]

Bij Demon via BabyXL had je waarschijnlijk een ping van zo'n 13 ms. KPN-DSL haalt zo'n 8-10ms.

Zelf was ik hier wel teleurgesteld over na mijn overstap van Speedlinq/BabyXL naar Wanadoo Family, maar in games heb ik er geen nadeel van.
Mja who cares :P 15ms meer voor 14mbit meer vind ik niet erg. :P >:)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:55:
[...]

Heb net gebeld naar de HD en ze melden mij dat ze de achterstand rond 12 december weggewerkt moeten hebben. Vandaag kwamen er al LBen binnen maar ze wisten niet of mijn LB [mijn lijn is ook 2 dec opgeleverd] hier ook bij zat. Ik zal midden deze week als ik nog niets heb ontvangen nogmaals bellen.

Facturatie begint 5 dagen na de verzending van de LB.
Zelfde heb ik, mijn lijn is 1 december opgeleverd, ze zeiden bij mij maximaal 10 werkdagen vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Xiqum schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:04:
Die actie van Dixons is die allen bij ADSL Family + Telefonie of ook alleen bij ADSL Family? Aangezien ik geen interesse heb ik het gehele telefonie gebeuren. Als iemand het weet reageer alsjeblieft dan ben ik misschien een ipod rijker B)

Je hoeft geen telefonie erbij te nemen voor die actie.

En geen splitter ervoor zetten die zit in de LB.
Telefoon gewoon op de LB aansluiten ook al heb je geen telefonie erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Even kort een vraagje: Ik heb wel internet, ventrilo werkt (soort teamspeak), ik kan browsen en dld van mijn ftp. Echter mijn msn weigert in te loggen en blijft verbindingsproblemen geven!

Iemand enig id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 04:25:

Heb vandaag eindelijk een reply gehad op mijn mail van 30 november.
  • De verwachte opleverdatum is op dit moment 07/12/2005.
    Alleen lostaand van dit probleem, kan de livebox door onze
    leverancier niet op tijd worden geleverd en zal dit ongeveer
    een week later plaatsvinden, facturering start dan ook pas als u de
    livebox in huis heeft.

Met vriendelijke groet,
    Wanadoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:20:
[...]

Heb vandaag eindelijk een reply gehad op mijn mail van 30 november.
  • De verwachte opleverdatum is op dit moment 07/12/2005.
    Alleen lostaand van dit probleem, kan de livebox door onze
    leverancier niet op tijd worden geleverd en zal dit ongeveer
    een week later plaatsvinden, facturering start dan ook pas als u de
    livebox in huis heeft.

Met vriendelijke groet,
    Wanadoo
Mis ik iets of heb jij internet op het wanadoo netwerk zonder dat de lijn opgeleverd is?

heb ze net ook een mail gestuurd om ajb de lijn niet op te leveren voor de leveringsproblemen voorbij zijn, ik kan namelijk echt niet een paar weken zonder internet... ben benieuwd of daarnaar geluisterd wordt.
zo niet ga ik maar een briefje aan de consumentenbond schrijven die schijnen een hoop bij die gasten los te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 05:43
THW Arie schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:51:
[...]
Eerst zat ik ook op 25ms bij Wanadoo, maar na de overzetting op 20mb zit mijn ping altijd rond de 37ms. Met de kabels en livebox heb ik verder niets gedaan, ik zal het nog een keer na lopen want 37ms merk je wel in bv cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijn is ook opgeleverd.

Hulde voor de korte downtime denk max 10 min.
De lijn is zeer stabiel met mijn oude modem (zyxel 660HW)

nu alleen nog wachten op de livebox. Ik heb nog geen bericht gehad
wanneer deze geleverd wordt.Mijn opleverdatum was 05/12

verder nu nog geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijntje word ook op 7 december geleverd :9
Maar na al deze verhalen te horen denk ik ook dat mijn LB te laat komt :r
Ik heb nu een speedtouch 510.
Hij haalt denk ik niet meer dan 10 mb (tog?:P)
Dus kwou ff vragen, werkt het internet dan gelijk ook als me lijn geleverd is of moet ik nog wat anders doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:33:
Dus kwou ff vragen, werkt het internet dan gelijk ook als me lijn geleverd is of moet ik nog wat anders doen ?
je moet alleen wat instellingen veranderen mijn oude provider was BBned via HCC ik hoefde alleen de VPI/VCI te veranderen en toen had ik gelijk verbinding
De instellingen staan in de start post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:33:
10mbit met die speedtouch :P ?? je mag blij zijn als je er 8mbit mee haalt dat haal ik ook en dat is het maximum van dat apparaatje. Up is in de 800kbit

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

De Ipod actie bij Dixons is er nog steeds. Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en Wanadoo family aangevraagd. Je krijgt er normaal een 512MB Ipod bij, maar met 39,99 bijbetaling heb ik de 1 GB versie nu in mijn bezit.

Nu maar hopen dat alles soepel gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:31:
[...]

Mis ik iets of heb jij internet op het wanadoo netwerk zonder dat de lijn opgeleverd is?

heb ze net ook een mail gestuurd om ajb de lijn niet op te leveren voor de leveringsproblemen voorbij zijn, ik kan namelijk echt niet een paar weken zonder internet... ben benieuwd of daarnaar geluisterd wordt.
zo niet ga ik maar een briefje aan de consumentenbond schrijven die schijnen een hoop bij die gasten los te krijgen.
Ik heb ook nog geen brief gehad over de oplevering of over de Livebox.
Als ik inlog bij de Wanadoo ADSL Statuschecker zit ik nu in fase 3 (Leverdatum verbinding bekend) afgelopen vrijdag zat ik nog in fase 2 (Behandeling van uw aanvraag).

Ze gaan gelukkig pas factureren 5 dagen nadat ik de Livebox heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Volgens mij zijn de nieuwsgroepen van Wanadoo ingekrompen :( Ik zie nog maar een retentietijd van 3,5 dagen (was eerst 7) Hopelijk is dit tijdelijk.

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
de ipod shuffle voorraad was op.
omdat ik toch tijdens de aktieperiode had ingeschreven krijg in een korting van 99 euro op mijn abonnementskosten :)

Ik had toch al een nano dus had deze shuffle toch voor 50 euro's verkocht, nu ben ik dus veel voordeliger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik met mijn smc 7908vowbra router ook wanadoo adsl en telefonie instellen? Of zit ik ook aan de LB vast? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:35:
De Ipod actie bij Dixons is er nog steeds. Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en Wanadoo family aangevraagd. Je krijgt er normaal een 512MB Ipod bij, maar met 39,99 bijbetaling heb ik de 1 GB versie nu in mijn bezit..
Ook met abbo zónder telefonie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
Ik ben er even helemaal uit en heb ook geen tijd/apparatuur om dingen te testen.
jaja beste mensjes, je bent IT'er of niet, helemaal vanuit het sneeuwige Italië :+
Dacht je net van me af te zijn, is die erweer :D

Dus; Stimey (of iemand anders)
Je hebt zelf zitten vlooien met de Franse firmwares, waar ik nieuwsgierig naar ben is: heb je ook de BiOS versies zitten testen of alleen de normale firmwares die op het web te vinden zijn?
BiOS firmwares as in: VxWorks icm VxLinux.

Als ik daarvan weet dat je ze terug kan flashen naar de "oud-hollandse" garnalen Firmware, dan vind ik het wel de moeite waard om iig even ééntje te rippen uit Frankrijk (uurtje rijden hier vandaan, paar uur rijden voor kennissen met wanadoo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:16

n00bs

Het is weer Zomer!

danda schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:32:
omdat ik toch tijdens de aktieperiode had ingeschreven krijg in een korting van 99 euro op mijn abonnementskosten :)

Ik had toch al een nano dus had deze shuffle toch voor 50 euro's verkocht, nu ben ik dus veel voordeliger uit.
Zo vette mazzel! goede aktie van Wanadoo zeg

je mag de mijne wel kopen voor 75 euro :p

[ Voor 7% gewijzigd door n00bs op 05-12-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:00:
Ik heb ook nog geen brief gehad over de oplevering of over de Livebox.
Als ik inlog bij de Wanadoo ADSL Statuschecker zit ik nu in fase 3 (Leverdatum verbinding bekend) afgelopen vrijdag zat ik nog in fase 2 (Behandeling van uw aanvraag).

Ze gaan gelukkig pas factureren 5 dagen nadat ik de Livebox heb ontvangen.
Je zit in de status leverdatum verbinding bekend. Staat daar ook een leverdatum bij? En is die al voorbij? En heb je al verbinding (misschien met een ander modem of zo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misstickjoint
  • Laatst online: 05-09 11:42
danda schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:32:
.
Hoe weet je dat? Had je gevraagd of had je een brief/mail ontvangen van hun? Want heb namelijk nog geen ipod shuffle binnen gekregen van hun.
Die 99 euro korting lijk me ook wel wat.. ken ik ff die ipod nano kopen i.p.v die shuffle :)

Vraag me wel af als hoe lang het normaal duurt als je nog een shuffle zal krijgen?
nadat je je livebox binnen heb gekregen en je dus aangesloten bent bij wanadoo family..weet iemand dat toevallig?

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Mijn verbinding was al de 29e opgeleverd en had nog geen livebox binnen.
Die kwam de 1e binnen.
Afgelopen zaterdag (3e) de brief gehad dat wegens de vele aanvragen de ipod voorraad op was en ik 99 euro korting kreeg op mijn abo. kosten.
misstickjoint schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:35:
[...]

Hoe weet je dat? Had je gevraagd of had je een brief/mail ontvangen van hun? Want heb namelijk nog geen ipod shuffle binnen gekregen van hun.
Die 99 euro korting lijk me ook wel wat.. ken ik ff die ipod nano kopen i.p.v die shuffle :)

Vraag me wel af als hoe lang het normaal duurt als je nog een shuffle zal krijgen?
nadat je je livebox binnen heb gekregen en je dus aangesloten bent bij wanadoo family..weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:59:
[...]

Ook met abbo zónder telefonie?
Ik zou eens een paar berichten terug scrollen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 296 Kb
DownStream 9848 Kb

Afname Dichtbij : 19.3 (dB)
Ver weg : 5.0 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 8 (dB)
Ver weg : 8 (dB)
HEC-teller 19
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 16
ES-teller van 1 dag 0

Dit klopt natuurlijk helemaal niet als je naar de Afname, Verweg marge kijkt.
Ik heb hierover ook contact gehad met Wanadoo op 19-11-'05 toen werd mij verteld dat dit een fout in de centrale zou zijn.
Is er iemand die weet hoe lang dit ongeveer zou kunnen gaan duren, voordat ze er is eindelijk wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanadoo _/-\o_ ,

Ze kunnen toch eerlijk zijn bij wanadoo, dat verbaasd me echt. Na 3 weken aan het lijntje te hebben gehangen kreeg ik het volgende antwoord (binnen 7 uur) van de helpdesk (na het indienen van een klacht).

------------------------------------------------------------------------------------
Reactie (Maarten Kwant) 05-12-2005 17:04:02
Geachte heer,

Er was een probleem met de levering van de Liveboxen. Dit probleem is opgelost en u zult uw Livebox binnenkort ontvangen. De facturatie begint pas vijf dagen nadat de Livebox is verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo
------------------------------------------------------------------------------------

Ben eens benieuwd...

gr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr frasier
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09-2024
MNeMoNiCS schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:51:
[...]

De opleverdatum is waarschijnlijk eerder dan de maand opzegtermijn die je bij demon hebt, ik zelf heb demon opgezegd zodra de opleverdatum bekend was (en dan betaal je dus een maandje dubbel abonnementsgeld).
Ik was ook via demon verbonden met het net. Gisteren met de customerservice gebeld bij demon. Ik had nog een nota ontvangen.
Op mijn vraag hoe dat zat kreeg ik dit antwoord:

"Oh meneer ik zie dat u dmv telco bent overgestapt. U krijgt het teveel betaalde geld retour gestort."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand die de Speedtouch USB aan de praat heeft op wanadoo Family?
het gaat om die groene kikker.

Aangezien morgen mijn lijn opgeleverd word en ik nog geen LB heb ga ik er maar vast van uit dat ik die ook niet op tijd zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:46:
hebben meer mensen dat als ze soms bellen via wanadoo abo met livebox dat die overgaat en als er opgenomen word je nilks hoort??
Ja rond 1 December had ik dat ook, moet niet te vaak gebeuren...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]LinuX-TUX schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:49:
Ik ben er even helemaal uit en heb ook geen tijd/apparatuur om dingen te testen.
jaja beste mensjes, je bent IT'er of niet, helemaal vanuit het sneeuwige Italië :+
Dacht je net van me af te zijn, is die erweer :D

Lol gaat jij ff snel van je vakantie genieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas nog steeds problemen om VPN aan de praat te krijgen.

Op de openingspagina staat wel een alinea over vpn, maar een concreet voorbeeld hoe ik het moet instellen helaas niet.

Ja, ik ben niet helemaal thuis in routers e.d., dus misschien zie ik iets over het hoofd.

Als iemand me op weg kan helpen... Heel graag en heel erg bedankt alvast...

(Ik sta op het punt om misschien een ander modem te kopen, maar als dat niet hoeft dan liever niet want ik ben voor de rest wel tevreden over de livebox)

By the way: ik heb nu ongeveer 1,65MB downstream!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me adsl livebox modem de 24 november horen te krijgen maar ik heb hem nog steets niet binnen heb ook aantal keren gebeld maar dat werkt ook niet echt is dit normaal?

maar nu heb ik nog een zyxel prestige 650r modem die heb ik aangesloten en als ik inlog op de moden en ik kijk bij system status staat er wel dat ie 4800 down en 960 up heeft maar krijg geen internet door op me pc? heb all verschillende instellingen geprobeert maar niks lijkt te werken.
weet iemand hoe dat komt of welke instellingen ik moet doen alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:22:
Ik zou me adsl livebox modem de 24 november horen te krijgen maar ik heb hem nog steets niet binnen heb ook aantal keren gebeld maar dat werkt ook niet echt is dit normaal?

maar nu heb ik nog een zyxel prestige 650r modem die heb ik aangesloten en als ik inlog op de moden en ik kijk bij system status staat er wel dat ie 4800 down en 960 up heeft maar krijg geen internet door op me pc? heb all verschillende instellingen geprobeert maar niks lijkt te werken.
weet iemand hoe dat komt of welke instellingen ik moet doen alvast bedank.
zodra je het aan de praat hebt moet je gewoon niet meer bellen.
Zolang zij je de livebox niet leveren hoef jij niet te betalen, want ze gaan pas factureren nadat je de livebox hebt ;)
trekken ze het wel van je rekening af kan je ze in gebreke stellen.

MAW Leve Gratis wanadoo internet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap iets niet, sinds gister valt opeens het internet er soms uit en moet ik de Livebox resetten..

waar kan dit aan liggen? Er is niks verandert in de bekabeling en ik had ook niks gewijzigd in de instellingen

*zojuist 3e keer vandaag gereset binnen het uur ....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:16

n00bs

Het is weer Zomer!

moet je hem resetten??? kan je hem niet gewoon een tijdje uitzetten?
Ik denk zelf dat hij gewoon te warm wordt. Zet er eens een fan op of zet hem beter geventileerd neer (op de zijkant zetten, dan kan hij ook beter de warmte afvoeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou best erg zijn als hij nu al te warm word.. hij staat gewoon in hoekje van de kamer maar goed
hij komt binnenkort in de gang die geen verwarming heeft (scheelt..)

doet nu al tijdje stabiel :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.