Mensen kunnen het toch negeren als ze willen?
Wel, mijn excuses.
Wel, mijn excuses.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Le Meow
ik zou eerst even toestemming vragen, als de mods er mee instemmen is het niet zo'n probleem.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:35:
Mensen kunnen het toch negeren als ze willen?
Wel, mijn excuses.
Dat zeg ik....
Verwijderd
Ik wil er serieus niet mee bluffen, dat was totaal niet mijn bedoeling en het spijt me als dit zo overkomt. Maar ik wil er mee duidelijk maken dat stressen absoluut niet het beste is wat je kan doen. Toen ik er met mijn level 66 niet klaar whm ging, ging ik met de intentie om te kijken hoe moeilijk hij daadwerkelijk was en wat voor voorbereidingen ik het best kon treffen. Ik had dus niet de intentie om hem te verslaan.[b][message=25422815,noline]
@stinkvogel: ik vind het knap van je, serieus, maar zo ga ik dat gevecht toch echt niet in
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
speel je nog steeds op phoenix ? ik heb daar een lvl 45 Palladin atm.NielsOveres schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:52:
Gisteren met Tebanaba solo de laatste missie gedaan om Rank2 te halen dit op level 8 Mnk.
Nu moet ik nog wel eventjes levellen voordat ik weer een missie zou kunnen doen.
Uiteindelijk gisteren onderweg terug naar Windurst level 9 geworden.
Vanavond kijken of ik Arunia naar level 44 Whm kan brengen.
Zit misschien iets van 2k tnl, dus als ik een invite krijg, dan moet het lukken.
Dus daar ga ik maar voor zitten. (Sta al gewoon in Crawler's Nest)
Dat zeg ik....
Daar heb je een aantal dagen geleden nog mee samen gespeeld.Biobakker schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:30:
[...]
speel je nog steeds op phoenix ? ik heb daar een lvl 45 Palladin atm.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 23-03-2006 12:03 ]
LolNielsOveres schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:03:
[...]
Daar heb je een aantal dagen geleden nog mee samen gespeeld.
Met de party die voor mij uiteindelijk niet lang duurde.
Arunia is mijn character. Beide zitten overigens op Phoenix.
Denk dat ik rond 10 uur vanavond wel weer online ben.
Dat zeg ik....
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Feli, kan niet wachten op die screens.Baha schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:30:
Zondag : Dynamis windurst gecleard, eerste poging, 34-tal man.
Vandaag : Jormungand afgemaakt.
On-fucking-gelofelijk. Screens volgen. ;o
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Niet gehaaldVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:13:
Mijn tweede karakter ook maar mee begonnen voor WHM. Gisteren van level 1 naar level 5 gegaan, vandaag wil ik 10 halen
[ Voor 4% gewijzigd door Biobakker op 24-03-2006 11:22 ]
Dat zeg ik....
Verwijderd
FairyBiobakker schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:15:
Even een side note : Was er nog iemand bezig met een pagina waar alle GoT'ers opstaan + servers?
@ mrRudi welke server speel je?
volgens mij is a job for the consoriutm in sandy de enige norg fame quest die andere fame lowered. Je moet ongeveer 210 yag necklaces inleveren (dat is iig wat ik heb gedaan). ben blij dat ik dat niet meer hoef te doenNielsOveres schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:24:
@BB,
Bedankt voor het aanbod,
ik moet nog even kijken wat ik met Tebanaba ga doen.
Denk dat ik hooguit nog één leveltje moet en dan eens richting de Dunes ga.
Ben dan level 10 Mnk en level 10 War.
Overigens ging Warrior me niet echt goed af, veel {death} jammergenoeg.
Tja, in Valkurm lopen nog steeds veel newbie Whm rond, dus die houden er dan geen rekening mee.
Ik hoop eigenlijk gauw eens een groepje bij elkaar te krijgen om nou eens die COP missies te gaan doen. Moet nog steeds die bosses verslaan. Maar ja, denk dat ik beter een job op level 30 kan hebben om ook maar Animas te gaan halen.
Maarja, zondagavond eerst maar eens met Arunia naar level 44 (of misschien 45 als het met de party mee zit) en dan zal waarschijnlijk Blm wel aan de beurt zijn.
Zodra deze op 37 is, dan ga ik weer verder met Whm.
Tussendoor als ik geen zin heb, dan pak ik toch meestal Tebs even beet om dan solo te gaan.
Misschien dat ik zelfs een groot deel van de missies solo doe. Op het moment zijn ze me redelijk makkelijk af gegaan. Even zien voor de volgende missie aangezien ik daar dan weer Yagudo's voor moet omleggen. Dit heeft ook niet echt haast.
Wat ik me wel afvraag aangezien ik Nin wil gaan doen, is het dan nodig om normale fame te hebben?
Ik weet dat je Norg fame moet hebben voor Utsusemi e.d., volgens mij was dat ook Tenshudo quests dus negatieve fame op de rest. Ik heb wel redelijk wat Beads nacklaces voor deze quests, maar voordat ik deze in ga leveren weet ik absoluut niet of het al verstandig is om dit te doen op laag level.
Ik weet zeker dat ik voor Nin ga, doen dat zal het probleem dan niet zijn.
Alleen tot aan level 30 is het dan nog vaag voor mij.
Dan ook maar eens kijken naar een leuke subjob voor bij Nin.
Dat zeg ik....
Le Meow
ROFL!Poekie McPurrr schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:45:
Met inleveren van zink ores en pino-halskettingen lower je je fame niet dacht ik. Tenminste, toen ik nog voor fame aan het questen was bleef ik gewoon hero in de steden terwijl ik zo'n beetje elke quest in Norg kon doen (dus heel veel ores en halskettingen ingeleverd ^^: )
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Verwijderd
Mezelf ook maar even toegevoegdmattttt schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:41:
bakkert, http://gotffxi.no-ip.org/ voor server lijst
Falus zit in mijn LS, Mitaru zat er ook in, totdat hij stopte, en Dega en Syntri (die ook vaak rondlopen in die winkel) ook.ik dank Falus en Mitaru van Play Again
[ Voor 3% gewijzigd door Baha op 25-03-2006 02:33 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
[ Voor 15% gewijzigd door Biobakker op 27-03-2006 11:00 ]
Dat zeg ik....
Heb het als Bst eens gehad in een zone zonder charmable pets, voel je je ook best lullig ^^; Gelukkig was er nog een andere Bst in dezelfde omgeving die me wat krabbetjes gafBiobakker schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:59:
[afbeelding]
Dan voel je je echt kut als Ninjain een gevecht met Jormugand
Le Meow
Verwijderd
Verwijderd
inderdaad, dat deed ik in het begin op Seraph ook met Cure I scrolls, inkopen in de magic shop van bastok en om de hoek te koop zetten op AH, makkelijk om even snel wat kleingeld bij elkaar te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:52:
Nou dit weekend even m'n main naar lvl30 gebracht, en m'n secundaire karakter naar WHM10. Het valt me wel op dat er veel meer mensen zijn die niet meer echt zoeken naar waar ze bijvoorbeeld white scrolls moeten halen. In Sandy zit een magicmarket waar je bijvoorbeeld DIA voor 59 gil kan kopen, terwijl ik ze op de AH zie wegvliegen voor 2-3k![]()
Dus ik ook maar een paar DIA scrolls te koop gezet, makkelijk verdiend.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
[ Voor 33% gewijzigd door deTwisj op 29-03-2006 14:35 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
wtfThe hostel can be used for a wide range of functions such as linkshell group strategy meetings before an adventure, wedding receptions, or even a place to celebrate those Ballista victories! The choices are only limited by your imagination!
Dat zeg ik....
Verwijderd
Verwijderd
Er zullen er vast meer zijn, maar mijn LS, de Rolanberry Brigade (RBB) op Fairy heeft veel toppers, doen samen erg veel, zeer hulpvaardig, hebben zelfs een Ventrilo server gehuurd voor hun mensen. Zoek maar eens in google op Rolanberry Brigade, dan zul je overal zien staan 'a very friendly and helpful LS'Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 02:01:
Ik ben opzoek naar een nieuwe EU HNMLS met toegang tot sea die serieuzer is dan mijn huidige linkshell. Nu las ik dat het op dit moment mogelijk is om naar een andere server te verhuizen. Aan jullie de vraag naar welke linkshell en server kan ik het best verhuizen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 02:30 ]
Verwijderd
Is dat zoVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 02:01:
...
Nu las ik dat het op dit moment mogelijk is om naar een andere server te verhuizen. Aan jullie de vraag naar welke linkshell en server kan ik het best verhuizen?
Dat zeg ik....
Heb hetzelfde probleem hierNielsOveres schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:43:
Sinds de laatste keer dat ik poste geen FFXI gespeeld.
Ben bezig geweest met TES Oblivion.
Echt rot dat dat spel leuk is!
Volgende week gaan we er weer hard tegenaan in FFXI.
Wil toch wel eens een keertje verder met Whm.
Future job adjustments were announced at the FINAL FANTASY XI Fan Festival 2006 held in North America, and also posted on the special blog found on the Fan Festival website. All those details and more can be found here.
[ Voor 35% gewijzigd door Biobakker op 31-03-2006 11:09 ]
Dat zeg ik....
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
Verwijderd
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:52:
Maar FFxi op 32"en *scherp* is wel mooi ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 12:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:48 ]
Scherpe prijs, op dvdboxoffice kost ie ongeveerr 30euro (gratis worldwide shipping). Is Proxis een beetje snel met leveren of is het bestellen en dan maar wachten? (slechte ervaringen heeft met euro-shops die import games leveren)Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:08:
http://oas2000.proxis.be/...LS&mi=5957605&si=67186694
voor wie de EU versie van ToAU wil bestellen, kost € 23,99 excl. € 2,- bezorg kosten binnen de benelux.
Le Meow
Le Meow
Was je degene die de SC deed beeindigen (denk van wel, thf he:P) das juist fijn, dan kan je er tenminste voor zorgen dat je altijd je tier4 MB kan landen. Soms ben ik te vroeg/te laat omdat de SC closer te langzaam of te snel is.Baha schreef op woensdag 05 april 2006 @ 03:10:
Heb voorlopig nog niet veel te melden, vandaag net de laatste chip voor Proto-Omega gehaald, wel een kut-limbus, maar 3 coins/man.
BRD staat op 30 en gaat snel omhoog, hopelijk 50-ish binnen twee weken en 75 binnen een maand of twee. Merits
Gisteren bij tiamat op 1% Spike flail en wipe, na 3 uur vechten, dan nog proberen te recoveren maar veel mensen vertrokken en we konden niet meer verder.
Ohwell, straks hopelijk beter nieuws ;o
[halve edit, had niet op enter gedrukt blijkbaar]
Aspid neergelegd, en ik speelde 2 characters, superstress ;o
THF en BLM, SC en MB @_@
Verwijderd
de account kun je inderdaad ook op een ander systeem gebruiken, zowiezo als gast account maar volgens mij kun je ook gewoon inloggen, houd er wel rekening mee dat je makro's e.d op je pc staan en dan dus niet beschikbaar zijn.NielsOveres schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:53:
De uitbreiding kost bij dimensionplus 25 euro en de NA versie is rond de 45.
Wat ik me eigenlijk af vraag is het volgende.
Is het mogelijk om met een PC account van FFXI op de PS2 spelen?
Want misschien dat het toch wel leuk is om als extraatje de Xbox360 versie te gaan halen wanneer deze uit is. Dan hoef ik niet altijd achter de pc te hangen.
Gisteren heb ik weer niet echt gespeeld, moet nu echt Blm eens gaan doen.
Even het lijstje van equipment van mijn werk naar huis mailen en dan kan ik vanavond lekker aan de gang.
Hmm. Ik bestel 'm wel bij dvdboxoffice dan, is weer een tientje goedkoperNielsOveres schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:53:
De uitbreiding kost bij dimensionplus 25 euro en de NA versie is rond de 45.
[ Voor 19% gewijzigd door Poekie McPurrr op 05-04-2006 15:13 ]
Le Meow
[ Voor 70% gewijzigd door Arunia op 06-04-2006 11:16 ]
Verwijderd
voor mijn BLM van level 20 tot 29 gebruik ik Black tunic, is niet duur en geeft toch +INT.NielsOveres schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:38:
Damn!
Zeker weten dat ik dat dus ook in iedergeval ga uitproberen zodra de tv hangt. ^_^
{Can I have it?} {Yes, Please!}
En het is zekerweten scherp!
Gisteren mijn vriendin vertelt dat je met een account voor de pc ook gewoon kunt inloggen op de Xbox360 versie van het spel. zegt ze: "Zie je wel dat we gewoon een Xbox360 moeten kopen!".
Maar ja, als we een LCD scherm hebben, dan kan ik daar ook wel op gamen.
Vind het altijd wel grappig hoe ze reageert op dit soort dingen.
Vandaag geen tijd/zin gehad om te gaan spelen. Wel even gekeken of ik nog upgrades moest doen aan de armor voor Blm. Ben bang dat ik eventjes naar de steden moet om daar de conquest items te gaan halen. San d'Orian Tunic, Windurstian Slobs en Windurstian staff. Als het goed is, ben ik dan klaar. Misschien vanavond nog even een party opzoeken in Qufim.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Zit je bij chello?6K schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:53:
hm... en ik kom het spel niet meer in
althans, ik kom er wel in, maar krijg meteen een r0 op alle chars op alle pc's
iemand enig idee?
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
deTwisj schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:32:
Als het mogelijk zou zijn om zo maar van server te wisselen dan zouden sommige servers overvol zitten en andere bijna helemaal leeg. Ik weet wel dat als het ooit mogelijk zou zijn om van server te wisselen dat ik het zwaar zou overwegen om naar ragnarok te vertrekken. Scheelt een jaar of zo werk om een nieuwe char daar te beginnen en die op het niveau van m'n oude te krijgen. Maarja, als je dat aan SE zou vragen, vraag je dat aan dovemans oren.
Zelfde hier, ik ben al amper online en dan meestal ook alleen bij Iratus evenementen. Maar ja, het is lastig om even naar andere shell te duiken als je net met een event bezig bent (en dat ze avondvullend zijn werkt ook niet echt mee natuurlijk)wappie1980 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:58:
[...]
(ik moet echt wat vaker in onze NL shell zitten)
Le Meow
Verwijderd
Fuck das minder, was net lekker op gang met mn THF...NielsOveres schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:38:
Dit geldt alleen bij het maken van een nieuw character.
Daarnaast zou je een bestaand character kunnen verhuizen naar een andere server tijdens een world migration. Overigens heb je dan absoluut niet de keuze naar welke server. Dus over het algemeen wordt je dan op een nieuwe server geplaatst.
Verwijderd
wappie1980 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:58:
[...]
Begint zo onderhand wel erg druk te worden op Ragnarok.
![]()
(ik moet echt wat vaker in onze NL shell zitten)
idd jullie beide moeten echt wat vaker op S&R komenPoekie McPurrr schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:01:
[...]
Zelfde hier, ik ben al amper online en dan meestal ook alleen bij Iratus evenementen. Maar ja, het is lastig om even naar andere shell te duiken als je net met een event bezig bent (en dat ze avondvullend zijn werkt ook niet echt mee natuurlijk)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 14:13 ]
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of is jouw layout niet standaard?Neelon schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:48:
Tja, als je wat tijd te doden hebt, wat doe je dan? Jobs unlocken bijvoorbeeld...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog 2 te gaan, Ranger (easy) en Dark Knight (annoying).
En NIN gaat maximaal naar 37 op Megami waarschijnlijk, Bard nar 75 (nagenoeg zeker), en die andere 2 zal ik waarschijnlijk niet eens aanraken, hehe. Zelfde zal gelden voor Ranger en Dark Knight, jobs unlocken en niet meer aanraken.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq