Merendeel van de NA pt's zijn dan ook verschrikkelijke kutnoobs, full AF dragen als er betere dingen zijn, op level 60 nog steeds geen fucking erase hebben als WHM. ._.
Post lolrng patch, ik denk war bow+1, kan ook S bow geweest zijn, 100% zeker geen Ebow.
Ik had deluxe carbine, bullets, THF/RNG en we deden slug shot > sidewinder op de weapons. Was niet nodig op de mammets omdat die zo simpel waren.
Neelon schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:16:
Makkelijk is een relatief begrip. Want het is wel zo, als de mob zin heeft om lullig te gaan doen, dan ben je het spreekwoordelijke haasje. Het is wel zo, dat de huidige static akelig mage-orientated is.
Is geen enkel probleem, we hadden ook een mage overwicht in onze static.
Maar zoals je zegt, als je pech hebt sterf je zonder dat je er al teveel aan kan doen.
Hiepster -> Enige 60+ Job is Ninja (maar wel een van de beste die ik ken)
Yuber -> Enige 60+ Job is Black Mage
Megamichan -> Enige 60+ Job is Black Mage
Katsuoy -> 66 PLD (met gear nu), 67 RDM, 75 WHM, 75 BLM
Ryosuke -> 66 SMN, 73 BRD, 75 RDM
Rithridan -> 66 (of 67) RNG, 75 THF, 75 BLM
Dubbele BLM is altijd goed (Snoll, airship, pot bcnm) Ryosuke is vrij veelzijdig met allerhande handige jobs, Ninja kan zowat alles goed tanken na snoll tzar (onze NIN was ook 75 PLD dus we switchten voor snoll tzar). RNG is nog steeds een goede DD (THF of BLM zijn hele mooie vervangers voor de uncapped). En WHM tjah, kan je altijd wel gebruiken.

Airship setup gaat worden (denk ik): NIN, BLM, BLM, WHM, BRD, RNG.
Beste wat we kunnen doen denk ik, is Hiepster in een hoekje duwen zodat hij aggro krijgt, ik als WHM speel levens-lijntje, en de rest trekt een mammet per keer de andere hoek in (verste van Hiep vandaan) en stompt die de railing over. Denk een beetje als Desert Swarm BCNM, alleen de kiter staat nu stil, en spamt alleen blink (niks op de mammets zelf, alleen link-aggro aub).
Voor de weapons hetzelfde. Tanken in de hoek waar hij spawned, mages op de plek het verste van de spawn vandaag, zodat we kunnen re-raisen als het nodig is.
Wij hadden identiek zelfde strategie, met THF BLM WHM RNG NIN BRD, eerste keer hadden we pech met een AoE op mij (ik ging in range voor SADE aangezien ik eerste keer THF/NIN was omdat ik *dacht* dat ik misschien mammets moest kunnen tanken/kiten). Tweede keer ging het zonder problemen. WHM moet wel een heel stel mp recovery items meehebben, mulsums, yagudo drinks, ethers, melee met wat potions is ook nice. Wil niet weten hoe het moet zijn met de MP spons die PLD is eigenlijk. :x
edit: o Baha, je Allakhaspam profile is een klein beetje out-dated, heel klein beetje maar.

Bah, site is zo traag, het is zoveel gear en bah..

Ik zal wel eens een keer een paar screenshots ergens neergooien met mijn gear en die in mn sig zetten.
Ow en sorry dat ik zo lang niet gepost heb, ben in een static met mijn BRD, NIN RDM BRD en de rest zoeken we uit, al tot twee keer toe met een COR in de party gezeten, COR RDM BRD is ultieme pt support. De twee parties allebei rond de 7k/hr (zonder empress band want ik zit een level verder). Snelsnel 75 kthx.
[
Voor 11% gewijzigd door
Baha op 04-05-2006 14:58
]