[PC]Final Fantasy XI Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/t101/tit_top.jpg

Aangezien ik in SGD nog geen topic vond over Final Fantasy XI leek het mij wel geschikt om er een topic over te beginnen.

Final Fantasy XI is de eerste Final Fantasy die online als MMORPG te spelen is. Over het feir of dit ten goede is voor het "FF gevoel" zijn de meningen nogal verdeelt. Niettemin is FFXI volgens vele een MMORPG die tot nu toe bij een van de betere online RPG's hoort.
In Final Fantasy Spelen PS2 en PC users op dezelfde servers, ook Jappanners en Amerikanen spelen op dezelfde server

Final Fantasy XI is nu uit in Japan en in de US, helaas is er nog geen releasedatum gegeven voor Europa. Het is echter wel mogenlijk om het spel te importen en te spelen op Amerikaanse servers. Een credit card is hier echter wel een vereiste.

Final Fantasy XI speelt zich af in de wereld van Vana'Diel

Beknopte versie van het verhaal
The world of Vana'diel stands at the brink of a war. Three powerful nations, united in their plight against the beastmen forces, look to their last hope - brave adventurers like you!
Will the beastmen gain the upper hand, and thrust the once peaceful Vana'diel into another war? Step into the world of Vana'diel and journey forth on grand adventures with players from all across the globe!
How you play is up to you, with limitless possibilities for adventure. Set out on your own to discover the countless secrets of Vana'diel, or form a party with your friends to purge the beastmen forces and bring home sensational spoils.
Rassen
Zoals we gewent zijn van het genre kan er in het spel gespeelt worden met verschillende rassen die qua uiterlijk aangepast kunnen worden aan de wensen van de speler.

Afbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ff11us/citizen/imgs/hume_img.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ff11us/citizen/imgs/elvaan_img.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ff11us/citizen/imgs/tarutaru_img.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ff11us/citizen/imgs/galka_img.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ff11us/citizen/imgs/mithra_img.jpg
(van boven naar beneden van links naar rechts)
  • Hume
  • Elvaan
  • Tarutaru
  • Galka
  • Mithra
Op deze link staat helemaal onderaan een Character trial maker waarin je naar hartelust kan experimenteren met het maken van een character.

Screenshots
bron
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/t101/chocobo.jpg

Racing eachother on chocobo to Jugner Forest.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/t101/valkurm.jpg

Leveling on pugils at the beaches in Valkurm. Tomoh makes rare appearance.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/t101/fishing.jpg

Fishing at the port of Selbina while waiting for a boat to arrive. Not much goes on at Selbina aside from subjob leveling parties, high level questers and buying higher level spells.

Meer screen shots

System requirements
  • Operating System: Microsoft® Windows® 98 / 98SE / Me / 2000 / XP
  • CPU: Intel® Pentium®III 800Mhz or faster processor
  • Memory: 128 MB RAM
  • Graphics Card: NVIDIA® GeForce™ series graphics processing unit with 32MB or ATI® RADEON™ 9000 series graphics card
  • Sound Card: DirectX®8.1 compatible sound card
  • Hard Drive Space: 6 GB free hard disk space
  • CD-ROM Speed: 4x CD-ROM drive (required only at installation)
  • Other: Keyboard, mouse |:(
De Vana'Diel benchmark om te kijken of je computer snel genoeg is kan je hier downloaden:Livecams
Er zijn een aantal live feeds vanuit de wereld van Vana'Diel. Hier kan je kijken hoe het eruit ziet als je een tijdje niks te doen hebt :) Vana'Diel wind is er een van:
Vana'Diel Wind

Links
http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml
http://ffvault.ign.com
http://ffxi.gamerszone.nl

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Ik had wat info gepost over FFXI in het algemene FF topic :) maar als er genoeg animo voor is zal dit veel overzichtelijker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Anoniem: 56410 schreef op 12 november 2003 @ 17:44:
Ik had wat info gepost over FFXI in het algemene FF topic :) maar als er genoeg animo voor is zal dit veel overzichtelijker zijn :)
Het probleem is dat de meeste FF fans FFXI niet direct zien als "de volgende Final Fantasy" maar als een experiment wat "anders is". Net zoals bij resident evil en Resident evil online, simpelweg omdat deze spellen een hele goeie singelplayer hebben.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Biobakker wat vind je zelf van het spel?
Lijkt me wel een vet spel, maar k wil eerst wat ervaringen horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:50
Erg mooie openingspost. Ook met pics die ik nog niet had gezien.
Zodra FFXI hier uit is en we thuis eindelijk ADSL hebben zal ik deze game zeker kopen. Eerst op PS2, want m'n PC is aan een grote upgrade toe. Dus zal ik later de PC versie kopen.

Trouwens dat Creditcard gebeuren vind ik op zich wel handig en zou misschien ook wel nuttig zijn als dat hier zou gebeuren.
Je zou dan alleen maar de wat serieuzere gamers aanspreken, want die kunnen een CC krijgen (18+). Je hebt dan automatisch minder last van die vervelende personen (welke meestal jonger zijn dan 18) die je nu ziet in vele andere on-line games.
Aan de andere kant mis je dan wel heel veel publiek, want ik denk dat er heel veel mensen zijn die graag FFXI willen spelen, maar geen CC hebben of niet kunnen krijgen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

gisteren is mijn bestelde importversie van FFXI aangekomen dus direct ff geinstalled, tis wel een lekkere install (6 gieg) gevolgd door een dikke update (1 uur ong. mee bezig)...
Je moet bij het reggen van een account wel adresgegevens van de VS of canada invullen, maar yellowpages hielp daar wel mee.

Het playonline (zeg maar het centrale informatie en opstart proggy) zit heel leuk in elkaar, en je krijgt zelfs als je regged je eigen playonline emailadres (*****@pol.com). In ffxi zelf kun je ingame ook messages naar personen in je friendslist sturen of een melding krijgen als je een message of een email in playonline ontvangen hebt.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/pol.JPG

Na de intro bekeken te hebben (7 minuten!!) heb het nog heel even gespeeld, het is even wat wennen met de camerasettings maar daar ben je snel genoeg achter.

Nu moet ik even wachten totdat een vriend een worldpass voor me koopt zodat we op dezelfde server kunnen spelen.

nog ff snel wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/Dah031112195532a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/Lil031112173159a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/Lil031112173318a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/Lil031112183634a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/Lil031112183751a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/Lil031112183721a.jpg

(screenshots zijn gemaakt met de ingebouwde screenshotmaker, die de res heel erg laag maakt.)

[ Voor 29% gewijzigd door NaWA op 12-11-2003 21:36 . Reden: screens toegevoegd ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Anoniem: 44492 schreef op 12 november 2003 @ 17:46:
Biobakker wat vind je zelf van het spel?
Lijkt me wel een vet spel, maar k wil eerst wat ervaringen horen ;)
Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld :) ik heb er alleen al heel veel onderzoek naar gedaan en wil het eigenlijk wel graag hebben. Dit topic leek mij niet overbodig voor meer mensen en een mooie kans om ervaringen te verzamelen, vooral over het spelen van FFXI via import.
__00__ schreef op 12 november 2003 @ 19:53:
Erg mooie openingspost.
----
Aan de andere kant mis je dan wel heel veel publiek, want ik denk dat er heel veel mensen zijn die graag FFXI willen spelen, maar geen CC hebben of niet kunnen krijgen.
offtopic:
Zeggen dat de openingspost mooi is mag niet van de SGD FAQ ;) maar toch bedankt, het is me 1e B)

JE hebt wel gelijk dat je minder cloned accounts krijgt en minder lege accounts door een credit card. Ik moet er alleen een aanschaffen :/ . Gelukkig kost een CC voor studenten niet zo veel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Biobakker op 12-11-2003 21:59 . Reden: typo ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Klinkt gaaf en ziet er ook zo uit, maar voor ik dit spel kan spelen zou ik toch echt een nieuwe PC moeten hebben ( :'( ...........) en een breedband-internet aansluiting........, want die heb je hier niet op het "platteland" :)........ :'( :(

Smiling as the shit comes down...

Anoniem: 73718

OK mensen ik hoor al 2 jaar over FFXI maar wanneer is EU release date?
Aan de andere kant van de wereld hebben ze hem al vierkant uitgespeeld en dan moeten wij er online bijkomen? damn moet wel wat uren maken dan om ze bij te kunnen houden.

Maar al met al ik w8 met smart op deze versie.

• Jan_V
Wij krijgen wel alle updates en zo er in een keer bij, dus kunnen direct aan de slag.
Ook met de uitbreidingen :D dus het heeft wel enkele voordelen natuurlijk.

• Biobakker
  • Niet online
PlainStupid schreef op 12 november 2003 @ 22:11:
Klinkt gaaf en ziet er ook zo uit, maar voor ik dit spel kan spelen zou ik toch echt een nieuwe PC moeten hebben ( :'(
Dan run je die benchmark toch gewoon even dan weet je het gelijk :)
Anoniem: 73718 schreef op 13 november 2003 @ 03:21:
OK mensen ik hoor al 2 jaar over FFXI maar wanneer is EU release date?
Aan de andere kant van de wereld hebben ze hem al vierkant uitgespeeld en dan moeten wij er online bijkomen? damn moet wel wat uren maken dan om ze bij te kunnen houden.

Maar al met al ik w8 met smart op deze versie.
De europese versie staat op: To be announced :( maar square kennende zal het ergens augustus volgend jaar worden :'(
Daarom dat ik erover nadenk om de US versie te gaan spelen. krijg je gelijk de uitbreiding "Rise of Zilart" erbij.

Toch denk ik dat het zonde is om tot volgend jaar te w88 met dit spel :)

Dat zeg ik....

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

ik had ergens gelezen dat die ergens in maart of april volgend jaar uitkomt. met de harddisk van PS2 daar zal de spel op geinstalleerd zijn.

Als het goed is moest je toch voor de speler een bepaalde bedrag betalen of heb ik het verkeerd.

zit met :9~ :9~ te wachten

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

laten we dan hopen dat je het verkeerd begrepen hebt. ik word ondertussen ziek van alle online spellen waar ze geld voor vragen. bedoel je betaald toch alwel genoeg om een spel te kopen en dan moet je je nog scheel betalen om online te kunnen :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Biobakker
  • Niet online
limit28 schreef op 13 november 2003 @ 12:26:
ik had ergens gelezen dat die ergens in maart of april volgend jaar uitkomt. met de harddisk van PS2 daar zal de spel op geinstalleerd zijn.

Als het goed is moest je toch voor de speler een bepaalde bedrag betalen of heb ik het verkeerd.

zit met :9~ :9~ te wachten
kosten zijn +\- 13 euro per maand. Extra characters kosten 0.80 euro geloof ik.

en extra als je Tetra master wilt spelen geloof ik (d8 dat dat iets van 2 euro was maar weet t niet zeker)

Dat zeg ik....

• limit28

limit28

Loading.....

Biobakker schreef op 13 november 2003 @ 12:38:
[...]

kosten zijn +\- 13 euro per maand. Extra characters kosten 0.80 euro geloof ik.

en extra als je Tetra master wilt spelen geloof ik (d8 dat dat iets van 2 euro was maar weet t niet zeker)
als je Extra characters neemt, speel je dan gelijk met 2 characters op eht veld, of moet je selecteren welke characters gebruikt voor dat je spel start :?

• Tomas
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024
Typisch, ik heb net m'n FFXI pakje gekregen, mist er een CD :'( Just my luck. :'(

Maar wat de maandelijkse kosten betreft, volgens de handleiding:
$12,95 voor FFXI, $1,00 per extra character
$1,00 voor Tetra Master

De USD is momenteel €0,86 of zo, dus €11,13 per maand. Dat is nog best te doen lijkt me. O-)

• Tomas
limit28 schreef op 13 november 2003 @ 12:59:
[...]

als je Extra characters neemt, speel je dan gelijk met 2 characters op eht veld, of moet je selecteren welke characters gebruikt voor dat je spel start :?
Nee, een extra character geeft je de mogelijkheid om een tweede character te onderhouden om bijvoorbeeld op een andere server te spelen of om een ander ras te proberen (zonder dat je je eerste character hoeft te verwijderen). Je kunt er niet tegelijkertijd mee spelen.

• limit28

limit28

Loading.....

je koop he speel en dan nog moet je per jaar 160 euro betalen om dei spel te spelen. dat is wel een hele dure speel dan, als je nagaan dat die spel ongeveer 50 euro kost.
totaal ben je 210 euro kwijt voor het spel

• SCIxX
  • Laatst online: 21:33
limit28 schreef op 13 november 2003 @ 13:44:
je koop he speel en dan nog moet je per jaar 160 euro betalen om dei spel te spelen. dat is wel een hele dure speel dan, als je nagaan dat die spel ongeveer 50 euro kost.
totaal ben je 210 euro kwijt voor het spel
Je koopt het spel en dan nog moet je per jaar 160 euro betalen om dat spel te spelen. Dat is wel een heel duur spel dan, als je nagaat dat dat spel ongeveer 50 euro kost.
Totaal ben je dan 210 euro kwijt aan dat spel.

Bedoel je ? :/

• limit28

limit28

Loading.....

SCIxX schreef op 13 november 2003 @ 13:54:
[...]

Je koopt het spel en dan nog moet je per jaar 160 euro betalen om dat spel te spelen. Dat is wel een heel duur spel dan, als je nagaat dat dat spel ongeveer 50 euro kost.
Totaal ben je dan 210 euro kwijt aan dat spel.

Bedoel je ? :/
ja, beetje te snel getypt. want zit namelijk op school, mag eigenlijk niet internetten

• Biobakker
  • Niet online
de 1e 2 maanden zijn gratis dacht ik. En ik wil niet lullig doen maar het spel kost minimaal €70.00 ofzow :D

Dat zeg ik....

• Tomas
Eerste 30 dagen gratis (maar ze willen natuurlijk wel dat je je creditcard gegevens al doorgeeft bij het registreren :/ ). De meeste winkels die FFXI geimporteerd hebben vragen er zo rond de €80 voor :/ In de VS is het spel $50. Scheelt aardig wat. Maar ja, als je het zelf vanuit de VS importeert kom je amper goedkoper uit.

• limit28

limit28

Loading.....

Biobakker schreef op 13 november 2003 @ 15:48:
de 1e 2 maanden zijn gratis dacht ik. En ik wil niet lullig doen maar het spel kost minimaal €70.00 ofzow :D
70 euro :| :|
wel aan de dure kant, voor een spel, terwijl je nog abbo moet betalen om te spelen |:(

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 11:42

Jumpiefox

Hoi ?

Tjah voor elke MMPORG moet je wel wat betalen....Je moet het zo zien, voor die 11euro krijg je steeds weer nieuwe quests ? de servers moeten onderhouden worden enz ^^

The first casualty in war is always the truth...

• Biobakker
  • Niet online
limit28 schreef op 13 november 2003 @ 15:53:
[...]

70 euro :| :|
wel aan de dure kant, voor een spel, terwijl je nog abbo moet betalen om te spelen |:(
Is wel US/Jap import (ik adviseer us ;) mijn Hirakana is niet zo goed) anders w88 tot ergens volgend jaar deze tijd :(

Dat zeg ik....

• limit28

limit28

Loading.....

nou ik denk dat de release ergens tussen maart en april wordt, want in die periode komt deze spel op PS2 plus een harddisk.

De PC versie zal denk ik ook in die zelfde maand komen.

• Biobakker
  • Niet online
limit28 schreef op 13 november 2003 @ 16:13:
nou ik denk dat de release ergens tussen maart en april wordt, want in die periode komt deze spel op PS2 plus een harddisk.

De PC versie zal denk ik ook in die zelfde maand komen.
4 a 5 maanden dus. Ik hoop dat je gelijk hebt maar zou square dan niet al met een release datum gekomen zijn?

Dat zeg ik....

• limit28

limit28

Loading.....

Biobakker schreef op 13 november 2003 @ 21:57:
[...]

4 a 5 maanden dus. Ik hoop dat je gelijk hebt maar zou square dan niet al met een release datum gekomen zijn?
nog nergens op site gezien, wanneer die precies uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
meestal is het toch wel 6 maanden voordat het gereleased wordt toch wel bekend :/

Is er nog iemand die al speelt met informatie over de Quest en jobs ? :Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben erg benieuwd naar FFXI zeker omdat het in Japan gigantisch geflopt is. Jammer dat je er een behoorlijk maandelijks bedrag voor moet gaan betalen.

Zoals eerder gezegd zijn alleen de eerste 30 dagen gratis. Releaseprijs op de PS2 ligt waarschijnlijk rond de 70 euro (game alleen).

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 14-11-2003 10:00 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Mijn char is een hume whitemage @ lv4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik moet zeggen dat de karakters uit de benchmark mij persoonlijk absoluut niet aanspreken (erg hoog efteling gehalte):

Afbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ff11us/citizen/imgs/tarutaru_img.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Bor_de_Wollef schreef op 15 november 2003 @ 19:16:
Ik moet zeggen dat de karakters uit de benchmark mij persoonlijk absoluut niet aanspreken (erg hoog efteling gehalte):

[afbeelding]
dat is het gemene van dergerlijke characters. Ze zien eruit alsof het pasgebore kittens zijn, maar delen klappen uit als een vergroeide olifant ;)

Meestal hebben dit soort chars ook een soort 'evil alter ego'. Ik weet niet of dat hier zo is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Anoniem: 29882 schreef op 15 november 2003 @ 19:18:
[...]

dat is het gemene van dergerlijke characters. Ze zien eruit alsof het pasgebore kittens zijn, maar delen klappen uit als een vergroeide olifant ;)

Meestal hebben dit soort chars ook een soort 'evil alter ego'. Ik weet niet of dat hier zo is? :)
dat zijn de beste spellcasters zeg maar in het spel, en jah op hogere levels met de juiste spells kunnen ze meer damage doen aan eventueel multiple targets dan die ene gast met dat zwaardje kan.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
uhm..leuk die benchmark

maarre..er staat geen readme file bij hoeveel punten zorgt voor speelbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Jawel, rechts onderin loopt als het goed is een meter, met daarop je score(benchmark score zegmaar)

Op de site staat de uitleg van de score. Speelbaarheid die bij het aantal punten hoort zegmaar. Weet ff de directe url niet van de site. Maar het staat erop :)

[ Voor 1% gewijzigd door nimmolon op 16-11-2003 13:21 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
hoe zit ut met de verbinding naar die server?

ik ben namelijk van plan met een groepje het spel te gaan kopen & op de amerikaanse servers te gaan spelen..

ik zie nog weinig ervaringen in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

quakerix schreef op 16 november 2003 @ 13:28:
hoe zit ut met de verbinding naar die server?

ik ben namelijk van plan met een groepje het spel te gaan kopen & op de amerikaanse servers te gaan spelen..

ik zie nog weinig ervaringen in dit topic
dat gaat niet :P
server wordt random toegewezen. De kans dat je bij je vrienden op de server komt is nihil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
CRu5H0n3 schreef op 16 november 2003 @ 13:33:
[...]

dat gaat niet :P
server wordt random toegewezen. De kans dat je bij je vrienden op de server komt is nihil
wtf je kan dus niet met een groep gaan spelen? ik las iets vaags van een worldpass ofz0

en hoe zit het met de players vs players ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
How do you play in the same world with your friends?
Within each world, there are NPCs who issue a string of numbers called World Passes. Giving a World Pass to a friend will let that person create a character in the same world as you.

How It's Done:
Obtain a World Pass.
Give your friend the World Pass and the name of the world your character is in.
When your friend creates a new character, have him or her enter the name of the world where your character resides.
Have your friend enter the World Pass. He or she is now free to create a new character in the same world as you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
zijn er ook mogelijkheden ingame voor guilds of clans ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Dan kan alleen als je high-character bent
weinig lol lijkt me als je vriend level 40 is en jij level 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
CRu5H0n3 schreef op 16 november 2003 @ 13:52:
[...]

Dan kan alleen als je high-character bent
weinig lol lijkt me als je vriend level 40 is en jij level 1
we beginnen tegelijk aan de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

geen nut

quote van elander uit algemeen FF topic:

your starting server is completely random,

that people must earn money in game to bring friends to their server by buying a World Pass,

that the amount of money you need to earn depends on how populated your server is,

that they aren't opening any new servers for the US launch which will inflate the price across the board,

and that even once you do get a World Pass from a friend it doesn't let you bring an existing character, you have to create a new one who won't be of comparable level to the person that brought you over there in the first fucking place,

the whole thing is stupid and I'm not their accountant, they can come up with some other way to load balance their servers if we're going to pay thirteen dollars a month for the privilege of frustration.
The US release apparently allows you to bring five people over instead of the original one, which doesn't really fix the problem - it just downgrades it from "absolutely insane" to "pretty ridiculous." In our rage, we even produced a comic on the subject. If I wanted to play with myself, I have a game that doesn't cost anything.

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2003/20031030l.gif

[ Voor 6% gewijzigd door CrushOne op 16-11-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is het al bekend hoeveel de maandelijkse kosten precies gaan bedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 29882 schreef op 15 november 2003 @ 19:18:
[...]

Het gaat me niet alleen om wat ze kunnen, maar ook om het "gevoel" wat ik er bij heb. Ze zien er gewoon een beetje als mislukt kinderspeelgoed uit imho. Of rechtstreeks uit de efteling gelopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Bor_de_Wollef schreef op 16 november 2003 @ 14:38:
Is het al bekend hoeveel de maandelijkse kosten precies gaan bedragen?
dat staat pas 6x op deze 2 pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CRu5H0n3 schreef op 16 november 2003 @ 14:53:
[...]

dat staat pas 6x op deze 2 pagina's
Yep, in dollars voor de amerikaanse versie. Ik heb nog niets "officieels" gelezen voor europa.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 16-11-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21:45
Bor_de_Wollef schreef op 16 november 2003 @ 15:05:
[...]

Yep, in dollars voor de amerikaanse versie. Ik heb nog niets "officieels" gelezen voor europa.
Misschien omdat er voor Europa gewoon nog niks bekend is? Biobakker speelt FF XI en betaald er 13 euro per maand voor, rond die prijs zal het in Europa ook wel gaan liggen, al denk ik dat het ook makkelijk €15 per maand kan gaan kosten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

CRu5H0n3 schreef op 16 november 2003 @ 13:59:
geen nut

quote van elander uit algemeen FF topic:

your starting server is completely random,

that people must earn money in game to bring friends to their server by buying a World Pass,

that the amount of money you need to earn depends on how populated your server is,

that they aren't opening any new servers for the US launch which will inflate the price across the board,

and that even once you do get a World Pass from a friend it doesn't let you bring an existing character, you have to create a new one who won't be of comparable level to the person that brought you over there in the first fucking place,

the whole thing is stupid and I'm not their accountant, they can come up with some other way to load balance their servers if we're going to pay thirteen dollars a month for the privilege of frustration.
The US release apparently allows you to bring five people over instead of the original one, which doesn't really fix the problem - it just downgrades it from "absolutely insane" to "pretty ridiculous." In our rage, we even produced a comic on the subject. If I wanted to play with myself, I have a game that doesn't cost anything.

[afbeelding]
Hey leuk om jezelf eens te zien :D hehe, Nu ontopic , het zou mischien zo kunnen zijn dat je 1 character maakt , kijkt op welke server je bent gekomen , is het niet de server naar keuze delete je character en probeer opnieuw , enige probleem kan mischien zijn dat je pas na bv 24uur je character kan deleten (zoals bv in ultima online het geval was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Je kan toch gewoon een world pass kopen? dan kan je d8 ik 4 mensen naar jouw server halen. Idd er irritant maar wel te begrijpen i.v.m. overbevoling op een server.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Als ze het goed hadden gedaan(in mijn ogen)

Was het gewoon 1 grote wereld geweest.
Dit haalt wel een enorm deel van het spel voor mij weg. Zou graag met bekende op dezelfde server willen spelen. Dat is toch juist het principe van een mmorpg ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik wil hem zo snel mogelijk in huis hebben...... waar moet ik hem bestellen?
Als ik bij dynabyte bestel duurt het me anderhalve week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
http://www.importmadness.com/

htpp://www.dimensionplus.nl/ (was voorlopig uitverkocht dacht ik)

http://www.gamestop.com/

kan je hem bestellen, maar of je hem dan sneller hebt dan die 1.5 week vraag ik me af.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Je kan toch gewoon een world pass kopen? dan kan je d8 ik 4 mensen naar jouw server halen. Idd er irritant maar wel te begrijpen i.v.m. overbevoling op een server.
Waarom gaat dat dan wel goed met al die andere mmorpg's? nah ik vind het duidelijk poep wat ze verkopen hier, ik weet niet waar ze de "gamers" voor aannemen maar erg serieus word je niet genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

bij dynabyte bestellen.. heb ik ook gedaan en als het goed is heb ik hem dan morgen binnen :) (donderdag besteld)

[ Voor 11% gewijzigd door Bass64 op 17-11-2003 19:53 ]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Over die worldpass gedoe,
ik las op een ander FF forum dat veel Nederlanders op de Ragnarok server speelde ofz0. Ze hadden als tip:

' als je begint te spelen, start een char, kijk op welke server je zit.. Indien verkeerde probeer het opnieuw "

het schijnt ongeveer 2 a 3 uur te duren voordat je de goeie server hept & je hoeft ( gelukkig ) niet 24 uur te w8en voor een nieuwe rolout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

quakerix schreef op 18 november 2003 @ 01:18:
Over die worldpass gedoe,
ik las op een ander FF forum dat veel Nederlanders op de Ragnarok server speelde ofz0. Ze hadden als tip:

' als je begint te spelen, start een char, kijk op welke server je zit.. Indien verkeerde probeer het opnieuw "

het schijnt ongeveer 2 a 3 uur te duren voordat je de goeie server hept & je hoeft ( gelukkig ) niet 24 uur te w8en voor een nieuwe rolout.
Op de ragnarok server :s ? Haha
Nou ik heb hem dus maar bij dynabyte besteld en we zien wel wanneer ie er is.
ik moet dit weekend toch naar Lan=Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Als er mensen zijn die het spel al hebben of snel binnen krijgen. Kunnen ze dan even zeggen welke server ze zitten ?

Zou wel leuk zijn als je met veel Nederlanders/Europeanen op een server zit :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
spydoggie schreef op 18 november 2003 @ 10:46:
[...]
Ik denk dat ze hierbij de ragnarok van FF zelf bedoelen en niet het spel ragnarok ;)

Dus het schip in FF7 bijvoorbeeld :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
spydoggie schreef op 18 november 2003 @ 10:46:
[...]

Nou ik heb hem dus maar bij dynabyte besteld en we zien wel wanneer ie er is.
ik moet dit weekend toch naar Lan=Life
Nee de FFXI servers hebben namen gekregen die verwijzen aan onderdelen van de FF serie er zijn :
  • - Alexander - Bahamut - Bismarck - Caitsith - Carbuncle - Cerberus - Diabolos - Fairy - Fenrir - Garuda - Gilgamesh - Ifrit - Kujata - Lakshmi - Leviathan - Midgardsormr - Odin - Pandemonium - Phoenix - Quetzalcoatl - Ragnarok - Ramuh - Seraph - Shiva - Siren - Sylph - Titan - Unicorn - Valefor
:Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Biobakker op 19-11-2003 14:19 . Reden: Verkeerde quote ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Vet, ik wil op de Cerberus of de Diabolos :D
Dat vind ik best wel vette GF's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78577

Om wat misverstanden en onwetendheden op te lossen.

---

De prijzen (dollar/euro)
Spel: 49.99/42.44 (zonder verzendingskosten enzo natuurlijk)
abbonement: 12.95/10.99 per maand
extra characters: 1.00/0.85 per maand per character met limiet op 15 extra
tetramaster: 1.00/0.85 per maand (is de cardgame uit FFIX maar dan OOK online, je kan nog steeds tegen de pc spelen)
(1 euro = 1.178 dollar, koers van 17 nov 03)

Eerste 30 dagen zijn gratis voor alles. (dus je kan met 16chars spelen en tetramaster, gratis)

Om met vrienden op een server te spelen moet iemand ingame een worldpass kopen. De ingame prijs hangt af hoe bevolkt de server is, hoe meer mensen hoe hoger de prijs. Gemiddelde prijs ligt rond de 1000-1200Gil. Worldpass is een week geldig en kan 5 keer gebruikt worden.

Ik zit met een groepje van 10 op Ragnarok dus zo onoverkomelijk is het niet om met een vriend op eenzelfde server te raken

---

Als je ergens iets leest van EU release date. Het is verzonnen, gegokt of "van horen zeggen" aangezien de offiële statement van Square-Enix nog steeds is dat er niets beslist is voor Europa. Is dus niet eens zeker of FFXI uitkomt in de EU.

---

ondersteuning voor clans? Is er zeker, er is een item genaamd "linkshell" en dan kan da clanleader kristallen geven aan de clanleden en de linkshell een naam geven die in de stats van de leden komen. Als de leden de linkshell equipen kunnen ze met elkaar praten waar ze ook zitten. Soort van ingame privé chatbox.

---

@nimmolon
Er zijn 400.000 FFXI-accounts momenteel (300.000 JPN & 100.000 US/C) waar het US/C-aantal nog dagelijks sterk groeit, denk je dat het mogelijk is om die op 1 server te krijgen? Laagste aantal spelers op Ragnarok dat ik al gezien heb was 1846, is dat niet genoeg ofzo? Denk eens na voor je iets zegt in de toekomst.

---

PS2-versie is pre-installed op een HD en komt in de US/C in maart uit voor $99.

---

@Bor_de_Wollef
Mag ik je bron eens weten waar je haalt dat FFXI geflopt is in JPN? Na een jaar een half FFXI zijn er nog 300.000 actieve accounts. Als jij dat geflopt noemt, noem me dan eens 3 succes-MMORPG's op?
En je bron waar je de 70 euro haalt als prijs voor FFXI (game alleen) als de game enkel pre-installed op de HD uitkomt voor $99?

---

de verbinding, niemand in m'n linkshell heeft al last gehad van lag. De verbindingen gaan van 1.3Mbit ADSL tot 6Mbit kabel

---

player versus player (PvP) komt in de nabije toekomst aan de hand van een patch.

---

vragen of opmerkingen? posten die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Anoniem: 78577 schreef op 18 november 2003 @ 16:06:
@Bor_de_Wollef
Mag ik je bron eens weten waar je haalt dat FFXI geflopt is in JPN? Na een jaar een half FFXI zijn er nog 300.000 actieve accounts. Als jij dat geflopt noemt, noem me dan eens 3 succes-MMORPG's op?
En je bron waar je de 70 euro haalt als prijs voor FFXI (game alleen) als de game enkel pre-installed op de HD uitkomt voor $99?
Ik denk dat het niet goed overgekomen is. FFXI is idd in Japan niet geflopt maar er waren wel veel server problemen in het begin (ook niet echt raar te noemen als je erover nadenkt).

BTW heb je een pagina (url) van je linkshell ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
PS2-versie is pre-installed op een HD en komt in de US/C in maart uit voor $99.
Ik neem aan dat het spel ook wel los wordt verkocht. Ik wil namelijk geen HDD met het spel erop, maar gewoon net zoals alle andere games een leuke dvd-case.
Anders klopt m'n rijtje niet meer, dan heb je in eens |FFX||FFX-2||FFXII| en dat willen we natuurlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
__00__ schreef op 18 november 2003 @ 19:43:
[...]

Ik neem aan dat het spel ook wel los wordt verkocht. Ik wil namelijk geen HDD met het spel erop, maar gewoon net zoals alle andere games een leuke dvd-case.
Anders klopt m'n rijtje niet meer, dan heb je in eens |FFX||FFX-2||FFXII| en dat willen we natuurlijk niet :P
Doe je t toch gewoon zo ;)

Dvd-hoesje erbij en klaar ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Biobakker op 19-11-2003 13:50 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Anoniem: 78577 schreef op 18 november 2003 @ 16:06:
@nimmolon
Er zijn 400.000 FFXI-accounts momenteel (300.000 JPN & 100.000 US/C) waar het US/C-aantal nog dagelijks sterk groeit, denk je dat het mogelijk is om die op 1 server te krijgen? Laagste aantal spelers op Ragnarok dat ik al gezien heb was 1846, is dat niet genoeg ofzo? Denk eens na voor je iets zegt in de toekomst.
Het spijt me mister allesweter, je hoeft het spel niet te verdedigen, ben zelf een FF fan, dus ik denk zeker wel na voordat ik hierover iets zeg, en het blijft alsnog een mening, en daarover valt niet te twisten lijkt me.
Een optie met een keuze uit de server waar je op wilt starten, lijkt me beter. En mocht die server dan vol zijn, kan je een andere server kiezen. Maar je kan dan dus alsnog zien op welke server je tercht komt, en het op die manier mogelijk maken om met vrienden samen te spelen.
En er zijn er meerdere die deze mening delen, denken die ook allemaal niet na ?

Ik ken mensen uit de US die al op een aantal server spelen, ik zal daar waarschijnlijk niet bij kunnen, aangezien ze op een US located server spelen, die al volgens square flink bevolkt is. Is dus gewoon een enorme teleurstelling, en ik wacht dus totdat het spel ook officieel uitkomt in Europa voordat ik er aan begin.

[ Voor 16% gewijzigd door nimmolon op 19-11-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Biobakker schreef op 18 november 2003 @ 12:19:
[...]
Nee de FFXI servers hebben namen gekregen die verwijzen aan onderdelen van de FF serie er zijn :
Dat zei ik 8)7
Biobakker schreef op 19 november 2003 @ 14:18:
[...]
|:( sorry wou spydoggie qouten
O-)
np ;)

[ Voor 27% gewijzigd door nimmolon op 19-11-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
|:( sorry wou spydoggie qouten
O-)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V

@Biobakker

linkshell, geen echte webpage maar wel een forum: http://ffxi.gamerszone.nl/index.php zitten ook wel andere mensen op die niet in de linkshell zitten, maar iedereen van onze linkshell zit op dat forum.

---

@__00__

Huidige plannen spreken enkel over een pre-install op de HD en dit om de simpele reden dat een HD nodig is om FFXI te spelen (waar ga je anders je patches kwijtkunnen?) en de HD komt samen uit met de release van het spel. Of er een mooi doosje bij is met DVD's weet ik niet. Ik hoop voor de PS2-eigenaars van wel want als je je HD eens wilt formatten, wat dan natuurlijk? Geen FXI meer dan?

---

@nimmolon

- Een game een "flop" noemen is niet echt een mening he. Een flop wilt zeggen dat de game niet verkocht heeft en met meer dan 400.000 accounts kan je toch niet echt over een flop spreken. Dat het worldpasssysteem niet voor iedereen "goed" is maakt de game geen flop.
- Dat automatisch verdeelsysteem was het beste in het begin van het spel. Aangezien je anders servers gaat hebben met bergen volk en andere die leeg zijn.
- Je info zit weer fout aangezien ALLE servers in Japan staan, ook degene waar de Amerikanen mee opspelen. En wij Europeaantjes raken er mee op hoor. Ik zit op Ragnarok en ken er al 10tal andere NL'ers en Belgen en we zijn al zweden, spanjaarden & grieken tegengekomen.
- En aangezien je het niet echt apprecieert dat ik juiste info geef en me "mister allesweter" noemt, zal ik je gelukkig maken en die rol uitspelen. Ragnarok komt uit FF8 en niet FF7 zoals jij beweert.

greetz

en voor andere mensen die niet graag veel correcte info hebben, mijn oprechte verontschuldigingen.

• Biobakker
  • Niet online
Anoniem: 78577 schreef op 20 november 2003 @ 10:12:
@Biobakker

linkshell, geen echte webpage maar wel een forum: http://ffxi.gamerszone.nl/index.php zitten ook wel andere mensen op die niet in de linkshell zitten, maar iedereen van onze linkshell zit op dat forum.
----
:D die link staat al in de openingspost. Heb er al vaak genoeg gekeken :)

Dat zeg ik....

• Jan_V
Ragnarok komt uit FF8 en niet FF7 zoals jij beweert.
Pssst.....Ragnarok komt in bijna alle FF's voor. Maar in FFVIII heeft is die idd meer aanwezig dan anders (dmv een (ruimte)schip te zijn).
Meestal is het gewoon een zwaard dat je hebt voor een van je main chars

• nimmolon
@nimmolon

- Een game een "flop" noemen is niet echt een mening he. Een flop wilt zeggen dat de game niet verkocht heeft en met meer dan 400.000 accounts kan je toch niet echt over een flop spreken. Dat het worldpasssysteem niet voor iedereen "goed" is maakt de game geen flop.
- Dat automatisch verdeelsysteem was het beste in het begin van het spel. Aangezien je anders servers gaat hebben met bergen volk en andere die leeg zijn.
- Je info zit weer fout aangezien ALLE servers in Japan staan, ook degene waar de Amerikanen mee opspelen. En wij Europeaantjes raken er mee op hoor. Ik zit op Ragnarok en ken er al 10tal andere NL'ers en Belgen en we zijn al zweden, spanjaarden & grieken tegengekomen.
- En aangezien je het niet echt apprecieert dat ik juiste info geef en me "mister allesweter" noemt, zal ik je gelukkig maken en die rol uitspelen. Ragnarok komt uit FF8 en niet FF7 zoals jij beweert.
Ogen gebruiken: Ik heb nergens gezegd dat het een flop is, dus mijn mening staat.
Ragnarok komt in meerdere FF's voor.
Japan is ook eerder gestart met het spel, dus waren de Japaners al verdeelt over de servers, en de americanen nog niet, dit zal met de europeanen ook zo zijn. Wat me dus gewoon tegevalt.
FF niet zo bijdehand gaan doen, dat jij het spel hebt, en ik nog niet geeft je ff wat meer info.

Ik houd hier nu over op, want het is gewoon een beetje bekvechten en daar is dit forum niet voor.

Anoniem: 72703

even een vraagje, ik wil hem vanmidag gaan halen bij Dynabyte.

Kan je dit spel registreren met een adres in nederland?

• Hahn
  • Laatst online: 21:45
Anoniem: 72703 schreef op 20 november 2003 @ 13:57:
even een vraagje, ik wil hem vanmidag gaan halen bij Dynabyte.

Kan je dit spel registreren met een adres in nederland?
Waarom denk jij 'm te gaan halen bij Dynabyte als er nog niet eens een Europese prijs bepaald is voor FF XI en hij hier dus nog maar amper verkocht wordt? Er zijn enkele winkels in Nederland die 'm verkopen, maar dat kost je al snel meer dan €70.

The devil is in the details.

Anoniem: 72703

MaRc0 schreef op 20 november 2003 @ 15:32:
[...]
Waarom denk jij 'm te gaan halen bij Dynabyte als er nog niet eens een Europese prijs bepaald is voor FF XI en hij hier dus nog maar amper verkocht wordt? Er zijn enkele winkels in Nederland die 'm verkopen, maar dat kost je al snel meer dan €70.
Ten eerste omdat hij bij Dynabyte gewoon word verkocht, hoeveel ik ervoor uit wil geven bepaal ik natuurlijk altijd zelf (jij kan niet in mijn portomonee kijken)

De rede van deze vraag is dat bijvoorbeeld shadowbane trial niet te registreren is als je van buiten de US of canada komt.

• Biobakker
  • Niet online
Game Solutions op het waterloplein in Amsterdam (naast de Film acedemie) heeft Final Fantasy XI voor 79.95 Euro met een levertijd van 2 werkdagen.

voor de mensen die geen zin hebben om te wachten :)

Dat zeg ik....

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

je moet idd een adres uit de vs of canada gebruiken om te registreren
tip: www.whitepages.ca en/of http://www.yellowpages.ca/ etc.

Ik speel trouwens met 3 personen die ik ken op "Titan"
wat screenshots: http://gof-lan.mine.nu/~nawa/ffxi-screens-1.rar

[ Voor 19% gewijzigd door NaWA op 20-11-2003 19:31 . Reden: pics toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De registratie werkt met 2 schermen voor namen en adressen. 1 van de speler en daar kan je als land enkel US & Canada kiezen en dan ga je een adres moeten "verzinnen". In het 2de schermpje oet je de naam en adres van de eigenaar van de kredietkaart invullen en daar kan je gewoon Nederland of België kiezen...

En ookal zijn de eerste 30 dagen gratis, je MOET de gegevens van de kredietkaart invullen bij de registratie. (zeg ik maar omdat een vriend nog geen kredietkaart had in de logica van "het is gratis, dus geen kredietkaart nodig eerste maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Voor de msnen die niet willen wachten op een worldpass:
You mentioned that you can keep rerolling until you land on the server you want, but as I'm sure you're aware it can be a VERY time consuming process. There is a trick to make it much, much faster though.

1. Make a new character
2. Select all the attributes, race, job, etc etc
3. Select starting town.

4. ***The important step*** When the screen comes up to associate a handle with your character, press Escape. This will take you back to the main menu. Go to character select and check which server your new toon is on. If he isn't on the server you want, delete, and when you go back to Create Character it has your previous settings memorized. You can literally spam the enter key through the options, get to the handle, escape, and check again. It typically only takes 5-10 minutes to land on the server you want, as each attempt only takes about 10 seconds on a fast computer.
Bron:Real Life Comics[sub]Real life comics ownt btw[sub]

ik ga maar een CC aanvragen denk ik en het spel kopen. Ik kan toch niet wachten tot volgend jaar.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Ik ook niet, en zit er ook zwaar over te twijfelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Het is echt leuk, vooral omdat er erg veel leuke mensen rondlopen(server Titan).
(Ervaring van het spel Ragnarok was dat merendeel bots waren, hier nog niks van gemerkt)

ff twee plaatjes van Bastok
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nijdam/webimages/FFXI/Sal031120193116a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nijdam/webimages/FFXI/Sal031116191838a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Reigner_Mortem schreef op 21 november 2003 @ 18:12:
Het is echt leuk, vooral omdat er erg veel leuke mensen rondlopen(server Titan).
hey ik zit ook op Titan ;)

btw elementals kun je @ low level zelfs met een groepje ff negeren
http://members.home.nl/n.waajen/FFXI/FFXI0051.jpg
(check de check op de pic maar)

ze zijn agro op spells dus als je hem in je scherm ziet, cast geen spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Ik hoop dat ik mijn Creditcard snel binnen krijg. Kan ik tenminste snel beginnen.

Weet iemand al wat over Events ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er loopt momenteel een emigratieplan waar je gratis van server kan veranderen met je bestaande character(s) zonder dat je iets verliest (items, lvl's, etc) omdat een aantal servers te vol raakt en andere relatief leeg zijn...

meer info op de officiele site.
http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
* Chevy454 gaat deze FF niet kopen.

Ik vind het leuk dat het een multiplayer game is maar ik wil geen maandelijkse bijdragen blijven betalen. Daarnaast vraag ik mij af hoe het zit na een aantal jaar. Ik speel nu nog soms Final Fantasy VII en ik wil dan ook zeker zijn dat ik het spel kan blijven spelen.

* Chevy454 wacht wel op de volgende Singleplayer Final Fantasy
Jullie mogen mij altijd proberen te overhalen om toch FFXI te kopen

[ Voor 19% gewijzigd door Chevy454 op 25-11-2003 12:34 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik heb net bij http://www.importmadness.com/ FFXI besteld en hij word bezorgd inc verzendkosten voor 66.50 EURO :)
Ik kan haast niet wachten!

[ Voor 36% gewijzigd door The Dud3 op 25-11-2003 14:34 ]

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Chevy454

well, ik had dezelfde ideeën over FFXI als jij, maar ik heb'm dan toch maar gekocht. Als FF-fan wou ik'm gewoon in de collectie hebben bij de rest. Zou zonde zijn moest er 1tje ontbreken. Maar nu ik'm heb, wow, eventjes de mening herzien, is echt een prachtig spel. En het is gewoon zalig om met een bende vrienden in een FF-omgeving met de chocobo's het land doorkruisen omdan samen een draak in elkaar te gaan meppen.
En die 11 euro per maand (12.95 dollar) is het zeker waard voor me, zalig spel.

@The_Dud3

rofl, annuleer je bestelling maar dude, ik ken mensen die hem daar besteld hebben nog voor hij uit was en hem nog steeds niet hebben. (over 3 dagen is hij een maand uit !!!). Ik heb'm bij dimensionplus.nl besteld op een donderdag en maandag was hij bij mij (en ik woon in België, alle NL'ers die'k ken die er besteld hebben zeiden dat hij de dag erop was). Kost er wel 75 euro + 7 euro verzending naar België, maar voor zo'n snelle goeie service heb ik dat er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Anoniem: 78577 schreef op 25 november 2003 @ 15:50:
@The_Dud3

rofl, annuleer je bestelling maar dude, ik ken mensen die hem daar besteld hebben nog voor hij uit was en hem nog steeds niet hebben. (over 3 dagen is hij een maand uit !!!). Ik heb'm bij dimensionplus.nl besteld op een donderdag en maandag was hij bij mij (en ik woon in België, alle NL'ers die'k ken die er besteld hebben zeiden dat hij de dag erop was). Kost er wel 75 euro + 7 euro verzending naar België, maar voor zo'n snelle goeie service heb ik dat er wel voor over.
Hmm, op de site van Dimensionpluss staat er "Momenteel verzenden wij enkel naar Nederland..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Dimension Plus _/-\o_

Had donderdag om 4 uur A.M. ( O-) ) posters besteld. Dag later stonden ze al om 0930 bij me op de stoep.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

email hen, ze versturen wel naar Belgie. Je kan alleen niet via de site bestellen, maar wel via email.

en ze zijn idd retesnel!

_/-\o_ ² @ dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Ik heb er inderdaad ook aan gedacht om mijn order te cancelen, maar op de site van importmadness staat er bij "what is the status of my order?":
Date of Shipment Status:
11/25/2003
Terwijl mijn order en betaal datum (ook te zien op de site) de 24ste was.

Dus ik denk dat het al verstuurd is :)
Mischien hadden ze gewoon tijdelijke leverings problemen?

Ik heb hoe dan ook een mail gestuurd naar importmadness, met de vraag of ze nog steeds "vertraging" hebben... ;)
Dimensionplus.nl levert idd in Belgie, maar op de site staat van niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
ik krijg me CC als het goed is over een paar dagen binnen. Ik ga FFXI bestellen bij Game Solutions. Hopen dat het een beetje op kan schieten en dat het een beetje samenvalt met me CC.

en dan :9~ (Patchen :'( )

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Dud3 schreef op 26 november 2003 @ 11:35:
Ik heb er inderdaad ook aan gedacht om mijn order te cancelen, maar op de site van importmadness staat er bij "what is the status of my order?":

[...]

Terwijl mijn order en betaal datum (ook te zien op de site) de 24ste was.

Dus ik denk dat het al verstuurd is :)
Mischien hadden ze gewoon tijdelijke leverings problemen?

Ik heb hoe dan ook een mail gestuurd naar importmadness, met de vraag of ze nog steeds "vertraging" hebben... ;)
Dimensionplus.nl levert idd in Belgie, maar op de site staat van niet 8)7
bij m'n vrienden stond er dat hij de 30ste geshipped was. (releasedate was de 28ste) maar euhm... niet veel FFXI ontvangen. En ik ben nog NIEMAND tegengekomen die tevreden was over nevergetyourimport-madness.co.uk terwijl echt iedereen tevreden is over dimensionplus.nl ... Maar je het is jouw geld en tijd, dus doe wa je wil :)

trouwens, als je je FFXI hebt en probs hebt; Blankstar@POL (eenmaal je de game hebt begrijp je de @POL wel :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66651

voor de mensen die dit spel hebben; kheb een vraagje:

Is de combat turnbased (net als in normale FF games) of gewoon Realtime? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Anoniem: 66651 schreef op 14 januari 2004 @ 19:40:
voor de mensen die dit spel hebben; kheb een vraagje:

Is de combat turnbased (net als in normale FF games) of gewoon Realtime? :)
Realtime, net zoals andere MMPORG's, turnbased is niet te doen, je zou veel te lang moeten wachten op de andere spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cool, thnx :)

Kheb hem gisteravond besteld bij dimensionplus, hopelijk voor het weekend thuis ;)

Wie speelt hier allemaal FFXI en op welke server?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 66651 op 15-01-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Anoniem: 66651 schreef op 15 januari 2004 @ 10:18:
cool, thnx :)

Kheb hem gisteravond besteld bij dimensionplus, hopelijk voor het weekend thuis ;)

Wie speelt hier allemaal FFXI en op welke server?
Ik en een 25 tal andere Nederlandse spelers spelen op de Ragnarok server.
Op deze server zitten de meeste europeese spelers.
We zitten ook in een LS.
Als je echter op die server wilt komen zal je een worlpass nodig hebben, stuur mij maar een mailtje als je het spel binnen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed om te horen dat hier ook een groep nederlanders actief is >:) Ik zal je een mail sturen als het zo ver is ;)

Ik denk dat het morgen ofzo zal zijn 8)

EDIT: Btw, hebben jullie ook een forum ofzo waar jullie actief zijn of IRC? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 66651 op 15-01-2004 15:40 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.