[PC]Final Fantasy XI Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik zit met 3 anderen op de Titan server.
Wel jammer dat je met die meerdere servers zit :( Zo vind je dus echt helemaal 0.0 Nederlanders, aangezien het kleine aantal nog uitgesmeerd wordt over 15 servers :(

Met 3 van de 4 zitten we in #anime-eclipse op irc.sdvanime.com

[ Voor 14% gewijzigd door Major Carnage op 16-01-2004 12:17 ]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103382

Hallo mensen, gisteren heb ik mijn bestelling van het spel gedaan en kreeg aan het eind van de middag een mailtje dat hij al op de post zat :)
go dimensionplus _/-\o_

Maareh, nu vroeg ik mij af of er nog mensen waren die een teamgenoot kunnen gebruiken. Na wat onderzoek denk ik dat ik voor NIN/THF ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78577

ik zit op ragnarok en in dezelfde linkshell als The_Dud3 samen met nog een 30tal andere NL-talige spelers. We hebben een privé-forum voor LS-members en een teamspeakserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103382

woohoo, na veel gepruts ben ik ook binnen op de Ragnarok server, met dank aan The_Dud3 voor de worldpass. :)

Goed, de eerste indruk:

Bij thuiskomst van werk gisteren op mijn verjaardag nota bene, werd ik verblijd met het postpakketje wat dimensionplus binnen 24 uur bij mij thuis had weten te bezorgen. Hup meteen de CD's erin na het eten, ff registreren en spelen dacht ik ...

Mooi mis. Het eerste uur ging volledig op aan het installeren van het spel en de viewer en aan het registreren. (kon sneller, maar ik wilde eerst ff alles lezen enzo) Maar toen ik de playonline viewer zag, moest ik meteen denken aan .Hack voor de PS2 :) Erg netjes in mekaar gezet allemaal, met meer opties dan je had durven dromen, dus dat maakte wat goed :)

Na de registratie begon de horror pas echt goed, want toen moest het spel een update krijgen 8)7 Eerst een 7600-tal files downloaden wat vrij snel ging. Mooi dacht ik, dat valt mee ... Maar daarna kwam er nog eens doodleuk een update van 1900 files die maarliefst 2:45 uur downloadtijd kostte op mijn 2Mbit lijntje.

Maar toen dat alles gedaan was en het spel z'n vereiste update had, kon ik eindelijk het spel in. Eerst ff een account aangemaakt, toen een char gemaakt. Gelukkig was dat allemaal idiot-proof gemaakt. Goed, het was inmiddels een uur of 11 's avonds en ik kon eindelijk het spel in.

Graphics zijn _/-\o_ , op een paar ground textures na dan :) Maar ... :r @ de controls, dang, wat zijn die vervelend. De camera gaat steeds naar het laagste punt toe als je loopt en werkt ook precies in de tegengestelde richting dan wat je verwacht. Met de muis had handiger geweest, maarja.
Iemand hier die z'n PS2 controller op de pc heeft aangesloten? Misschien ga ik dat wel proberen. Kost een eurootje of 10 dacht ik zo'n aansluiting voor je controller op de pc.

Maar ik snap dus niet echt waarom ze een radeon 9000 serie als minimum vereiste neerzetten terwijl het op mijn gemodde raddy 8500 LE perfect @ max details draait :) Maarja, dat is vast Square-Enix - logica ...

Nou, uiteindelijk heb ik 30 min rondgelopen op de server en toen was het wel weer tijd om te slapen. Vanmiddag na werk kan ik weer verder prutsen aan het spel, maarja, dat gaat helaas nog zo'n 8.5 uur duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik speel zelf op de Lakshmi server en het loopt als trein.

De lag valt naar mijn mening heel erg mee in vergelijking met Ragnarok Online waarbij af en toe de hoofdstad niet eens door te komen was vanwege de 2XXX players.

De andere spelers zijn over het algemeen enorm relaxed wanneer je geknield zit te healen cast 9 van de 10 mages wel Cure en protect en shell op je totdat je weer op poten staat. Vervolgens bedank je deze persoon met een bow of een kneel.

Bij de AH's (Auction Houses) wat naar mijn mening een van de sterkste onderdelen is van het spel kom je bijna altijd wel met iets van armor/scrolls/wapens weg als je maar slim bied op de items.
Je bent altijd wel instaat na wat sparen wat wapens en armor te kopen en eigenlijk heb je dat heel snel weer via supply&demand weer terug verdiend want op het moment dat je jouw armor weer wilt verkopen staat een ander met niet al teveel munten daar om te springen.

Wanneer je boven lvl10 komt gaat het levellen wel wat trager en per level wordt ook de exp die je van monsters krijgt minder. Je wordt dus altijd door het spel gedwongen de zwaardere jongens op te zoeken om aan meer exp te komen en zo sneller een level up te krijgen.

Als er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag dit spel is zeer gaaf en voor de FFfan zeker een must al is het alleen voor die gratis maand.

[ Voor 3% gewijzigd door XxKr0n3xX op 22-01-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

ik ben van plan deze toch ook nog maar aan te schaffen. Alleen ben ik bang om weer een teleurstelling te krijgen als ik kreeg met asherons call 2. en ik hoor nogal gemixte reacties van iedereen. De ene vindt het saai de andere geweldig, keuzes keuzes...

Iemand die met zijn mening mij over de streep kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

Binnenkort het nieuwe limbo gebied voor de hi-level gasten waar je zelfs meerdere alliances kunt linken

http://www.playonline.com/ff11us/limbo/01.html

en in dit forum nog wat meer pics ervan:
http://www.killingifrit.com/forums.php?m=posts&q=274

en er gaan sterke geruchten dat de summon Fenrir available komt. iig de quest items zijn er al en hij komt voor in een aparte missie. Alleen de quest is nu nog gelocked.

Afbeeldingslocatie: http://www.killingifrit.com/images/summon/summon_fenriru.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door NaWA op 26-01-2004 01:08 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Anoniem: 60967 schreef op 25 januari 2004 @ 22:22:
Iemand die met zijn mening mij over de streep kan trekken?
Het is maar net wat je zoekt in een MMORPG. Zoek je dat grootse teamelement waarin je quests samen gaat uitvoeren e.d dan kom je vaak op hogere levels eerder aan je trekken dan in de lagere levels omdat de lowlevel quests nog wel te doen zijn in je eentje.

Ben je een beetje een einzelganger kun je jezelf prima vermaken met alle quests en missions die je her en der kunt oppikken. Het spel is huge en de werelden ook. Een beetje degelijke machine en internet connectie bevordert overigens wel sterk de speelbaarheid. Het levelluppen kan vervelend worden omdat dit lang duurt. Maar ook dit is afhankelijk van wat je gewend bent. Qua adventuring and exploring is er echt zat te doen en zullen zeker de omgevingen je daarin niet vervelen :). En ben je een echte FFfan dan zitten er gewoon bekende elementen in voor je.

(Denk maar richting Athlon XP 1.3ghz en hoger of P4 en een goede grafische kaart 64mb++)

Even voor de al spelende onder ons wanneer je problemen hebt met de maximale overlay resolutie die je kunt instellen (1024x1024) kun je deze opwaarderen door even in je register te sleutelen.
LET OP SLEUTELEN IN JE REGISTER KAN JE MACHINE OM ZEEP HELPEN

Fustrated that the game wont let you set background textures past 1024 x 1024?
Follow the instructions below to set it even higher!
The game looks amazing running background resolutions of 2048 x 2048!!

Step 1:go to your Run command and type REGEDIT and click OK.

Step 2: Go to HKEY_LOCAL_MACHINE, then click on Software.

Step 3: Click PlayOnlineUS and Square Enix folder, then the FinalFantasyXI tab.

Step 4: You should see 2 "strings", 003 and 004. Double click to open them,
and change the value on 003 to 800, then change 004 to 800. You will notice
the values to the right after you click OK will change to the corresponding
resolution.

2048 x 2048 = 800 and 800
1600 x 1600 = 640 and 640
1280 x 1280 = 500 and 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is maar net wat je zoekt in een MMORPG. Zoek je dat grootse teamelement waarin je quests samen gaat uitvoeren e.d dan kom je vaak op hogere levels eerder aan je trekken dan in de lagere levels omdat de lowlevel quests nog wel te doen zijn in je eentje.

Ben je een beetje een einzelganger kun je jezelf prima vermaken met alle quests en missions die je her en der kunt oppikken. Het spel is huge en de werelden ook. Een beetje degelijke machine en internet connectie bevordert overigens wel sterk de speelbaarheid. Het levelluppen kan vervelend worden omdat dit lang duurt. Maar ook dit is afhankelijk van wat je gewend bent. Qua adventuring and exploring is er echt zat te doen en zullen zeker de omgevingen je daarin niet vervelen . En ben je een echte FFfan dan zitten er gewoon bekende elementen in voor je.

(Denk maar richting Athlon XP 1.3ghz en hoger of P4 en een goede grafische kaart 64mb++)
Dan ga ik toch maar binnenkort even bestellen. heb een goeie verbinding en pc (xp 1800+ en gf4 ti4200 met 128 mb). Heb wel weer zin om met zoiets te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Nou ik besloot maar eens om op een supply quest te gaan naar "The Sanctuary of Zi'Tah" en omdat ik daar voor het eerst kwam heb ik maar ff wat plaatjes geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/001.jpg
Crystals in de grond

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/002.jpg
Ze schijnen ook nog lekker fel

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/003.jpg
Ziet er erg diep uit

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/004.jpg
*slik* flinke boompjes

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/005.jpg
AHA, een rock golem, zien er best indrukwekkend uit

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/006.jpg
ff een closeup van de rock Golem

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/007.jpg
Nu ik hier toch was ook nog even een kijkje in Ro'Maeve genomen

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/008.jpg
Wazige magische doll-type monsters

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/009.jpg
En toen werdt ik wat te snel weer visible en had die cannonball me gezien, jammer dan :/

Misschien leuk als andere die het spelen ook wat pics posten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door NaWA op 06-02-2004 11:52 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordAlderaan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11-2021

LordAlderaan

DPC Eclipse

Ik heb hem besteld bij DVD Box office:

http://www.dvdboxoffice.c...1%2E000+++++&pid=90044375

Note the Free shipping worldwide.

$76.95 (Canadian) omgerekend iets van 54 Euro geloof ik.

Levertijd kan wel 2 tot 3 weken zijn. Ben al een week aan het wachten.

Moet dus nog beginnen. Ik en een maat hebben hem tegelijk gekocht nadat we het spel gezien hadden bij NaWA.

I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

ik vraag me altijd af waarom ze deze games ook niet meteen in europa laten uitkomen, swg is nog STEEDS niet in europa niet dat dat er toe doet nu deze game uit is. Ik wil heb eigenlijk wel heel erg graag gaan spelen. Maar van de andere wil ik wachten tot hij in europa uitkomt.. daarbij komt ook nog het probleem dat voor heel veel mensen de drempel is: de creditcard. Nu kan ik die wel gaan aanvragen kost als student toch niet veel. Deze game ziet er echt ongeloofelijk goed uit en de gameplay enzo lijkt me ook goed. En daar komt nog bij dat ik wel van dit soort games hou (+ FF). :9

ps. Zou er iemand nog wat gevarieerde screenshots willen posten, niet alleen van de omgeving enzo ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 27-01-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net dat benchmark dingetje gedraaid !!! ik schrok me kapot !! 8)7 hij draaide gewoonweg RUK !! op low-res :9
op high res draaide die als een zonnetje, gelukkig.
zijn er mensen die me aub willen overhalen om een creditcard aan te schaffen naar de winkel te rennen en deze game te bestellen, vlak voor mijn exames :+

Update:
tja. ik vanmiddag toch meer een cc aangevraagd en ffxi besteld bij Dynabyte. Op welke server spelen de meeste van jullie ? Ragnarok dacht k ?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 27-01-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Hier nog wat pics om je over te halen dan :)

http://www.advisie.demon.nl/FFXI/

(zijn er te veel om allemaal te thumben)
Ik speel op Titan

[ Voor 8% gewijzigd door Major Carnage op 28-01-2004 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Major Carnage schreef op 28 januari 2004 @ 08:43:
Hier nog wat pics om je over te halen dan :)

http://www.advisie.demon.nl/FFXI/

(zijn er te veel om allemaal te thumben)
Ik speel op Titan
nou overhalen hoeft dus al niet meer sinds ik hem gister besteld heb :) , ik kon er gewoon niet meer tegen mja.. wel vette pics krijg steeds meer zin om te gaan spelen ! The_dud3 (bedankt nog :> ) heeft me al op een private forum voor nederlanders (en belgen) die final fantasy 11 spelen aangemeld. Dus dat komt allemaal wel nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welk forum is dat?

ik ben aan het wachten op importmadness. Mijn order staat als pending, dus hopelijk komt is snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 28 januari 2004 @ 13:37:
welk forum is dat?

ik ben aan het wachten op importmadness. Mijn order staat als pending, dus hopelijk komt is snel.
uuhm kweeni precies eigenlijk :) kmoet nog bevestiging krijgendat ik echt toegelaten wordt. Meel anders the_dud3 ofzo ffies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 07:13
Kun je zeggen verslavend? Heb het spel nu een week of 2 in huis, en het is echt super gaaf.

De controles vond ik wel meevalen, die zijn na even wennen snel onder de knie.

Heb inmiddels 2 characters:

-> Katsuoy - Mithra lvl 16 WAR / lvl 8 THF / lvl 8 MNK - Gilgamesh - Bastok Area
-> Hakai - Taru Taru lvl 10 WHM / lvl 3 BLM - Gilgamesh - Bastok Area

Katsuoy is nu aan het levelen voor de subjob quest (damselflie worm en bemagicked skull moet ik nog vinden), dan kan ik ook wat aan de Thief en Monk class gaan werken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nm ^^

[ Voor 183% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 29-01-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66651

toch ff dit "oude" topic omhoog halen >:)

Ik speel het spel je al een maandje. Het was flink wennen na SWG, maar ik ben er voor gevallen als een blok. Ben gewoon zo verslaafd aan dit spel :9~

Op het eerste gezicht dat ik: dis wel een een simpel gemaakt spelletjuh, maar later kwam ik er wel achter waarom het spel 5.3GB groot was. Het is een heel uitgebreid spel, waarvan het je eerst niet zou verwachten. Elke n00b kan zo beginnen. Je krijgt niet duizenden kilo's informatie over je heen zoals bij de meeste andere mmorpgs (hoewel ik dat niet erg vind) en dat maakt het toch makkelijk om te spelen ;)

Ik vond het ook weer fijn om een spel te spelen met flink wat loot erin na SWG. Daar was gewoon nauwelijks loot en ik hou juist van bosses campen enzo voor rare items >:)

Nouja, speel ze iedereen. Xie sommige hier wel weer ingame ;)

Server: Ragnarok
Ingame nick: Lotusa
Ras: Mithra
Jobs: lvl30 Warrior / lvl24 Paladin / lvl9 Thief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook even bezig alleen nog niet echt high level ofzo :)

Server: Ragnarok
nick: Amonc
Hume WHM level 9 (ben ook level 8 monk, maar dat beviel me niet zo)

mijn ervaringen zijn supergoed, vermaak me er echt prima mee, maar heb zelf niet gek veel tijd om te spelen en dat is wel jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 15-02-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Als er nog iemand in de Linkshell wilt, moet hij Blankstar maar ingame messagen op Ragnarok :)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woaa echt geweldig spel.. leuke linkshell ook. het is echt nog veel uitgebreider dan ik zelf gedacht had.. alleen is het wel gevaarlijk verslavend en kun je je nachtrust vergeten :9

owja toch nog even een grote tip: koop een ps controller, dat is echt heel erg geweldig..

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 16-02-2004 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Anoniem: 33272 schreef op 16 februari 2004 @ 02:57:
woaa echt geweldig spel.. leuke linkshell ook. het is echt nog veel uitgebreider dan ik zelf gedacht had.. alleen is het wel gevaarlijk verslavend en kun je je nachtrust vergeten :9

owja toch nog even een grote tip: koop een ps controller, dat is echt heel erg geweldig..
Ik houd het gewoon bij mijn toetsenbord. Heb ik meteen mijn macros en dergelijke bij de hand.

Hakai is niet meer. Ik speel nu met:

-> Katsuoy - Mithra lvl 23 WAR / lvl 15 THF / lvl 10 MNK - Gilgamesh - BlackAria LS
-> Nanashi - TaruTaru lvl 11 WHM - Gilgamesh - AvantGarde LS

Katsuoy word een Paladin, en als ik de tijd neem wordt Nanashi een Bard.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Hieronder nog wat tips voor de beginners onder ons. Ik kan alleen tips geven als jullie in de stad Bastok beginnen want van daaruit ben ik ook begonnen.

Warrior
Vergeet aan het begin nooit je vijand te checken dit kan het verschil betekenen tussen een level down en een level up.

Level uppen
levels 1-5 om en rond S en N Gustaberg (Hornets,Stone Eaters,Quadavs,Vultures)

levels 7-10 Vomp hill in South Gustaberg (Ornery Sheep,Fledermaus,Maneating Hornets,Goblin thugs, Goblin Weavers Geen Goblin diggers)

levels 10-13 Konschtat Highlands probeer een party te vinden of focus als je solo-ed op ( Strolling Saplings,Wasps) in een party probeer dan Mad-Sheep,Mist Lizards, en wellicht de goblin tinkerers ,butchers en ambushers.

Levels 13-20 Valkrum Dunes (hier is altijd wel een party te vinden set je seek party aan en wacht bij het homepoint op een invite) als je als level 13 party begint kun je het beste beginnen te vechten met Hill Lizards,Night bats, Star bats hier en daar een goblin ambusher.

Ik wil je aanraden tot level 19-20 met goblin leechers/gamblers/muggers en damselflies te wachten. Leechers knallen CureIII over zichzelf heen en dat kan net het moment zijn dat jou White Mage het niet meer trekt met MP. Gamblers en muggers kunnen allebei redelijk zware spells gebruiken (blaze spikes voor afweer , bomb toss).

Wil je perse zware vijanden pakken met een lager level dan raad ik aan
4 warriors= (mnk,thf,war) 2 white mages Het voordeel hiervan is dat de warriors kunnen provoken daarmee hate laag houden van de enemy en dat er altijd iemand is met provoke klaar wanneer de enemy achter de white mages aan gaat. Gevechten duren wat langer maar dankzij 2 white mages en genoeg provoke zijn ze wel safe.

De ideale setup voor deze omgeving is (lvl 18-20 a 21)
3 warriors 1 black mage 2 white mages. In deze party geloof het of niet zal de black mage enorm veel damage aan de enemy toe doen misschien wel het meeste. De warriors vervullen ook hun rol in het schade toebrengen maar zijn er vooral voor de provoke. Dankzij de black mage (als het een goede is met de juiste spells) duren de battles veel korter dan nodig en heb je als party minder downtime (tijd om mp bij te vullen van healers) en gaat het leveluppen veel sneller. Wellicht haal je wel een paar vette Exp chains.

Lvl 20-25 Qufim
Tegen level 20 weet je wel hoe het een beetje reilt en zeilt in de wereld van Vana Diel en ben je ook op de hoogte van het feit dat je je Chocobo license kunt halen.

Geloof het of niet maar deze beesies verkorten je reistijd enorm. Om bij Qufim te komen moet je langs Jeuno (de stad waar de chocobo quest wordt gedaan ) voor je vertrekt moet je even wat gausebit grass inslaan en meenemen 4 om precies te zijn deze zijn in bastok te koop bij de Auction House afhankelijk van hoeveel er te koop zijn zal de prijs schommelen tussen de 400-700 gil per stuk. Je kunt ze uiteraard ook zelf halen in Dangruf Wadi<- zie de map van South Gustaberg hoe je hier moet komen en moord daar wat Wadi Hares uit deze droppen gausebit grass.

Vanuit Jeuno is Qufim makkelijk te vinden. Als er oren naar zijn wil ik wel wat meer info uittypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Even wat extra info als je in Qufim bent.

Let gedurende de nachtelijke uren (van 20:00 tot 4:00 geloof ik), heel erg goed op de Banshees die dan spawnen. Die zijn bloed- en bloedlink. Gisteren is mijn halve party geslacht door een enkele Banshee, en in 3 tot 4 klappen lag onze lvl22 Paladin dood te kijken. Ze aggro-en op geluid trouwens, ze zien volgens mij niks.

En pas ook op voor Wight treintjes. :o

Ik was met een andere party gisteren een enkele Wight (degene met de zeis / scythe) aan het aanpakken, toen er ineens een trein van 10+ van die gozers aan kwam denderen. Nodeloos om te zeggen dat we dat niet echt trokken, en ook de 3 parties die bij ons in de buurt waren hadden de nodige slachtoffer.

Het leuke was wel, dat toen de Wights eenmal waren vertrokken, en een klein legertje White en Red Mages kwam tevoorschijn, en begonnen Raise, CureII / CureIII en Decurse te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
En even wat aanvullende informatie, puur vanuit mijn eigen ervaringen.

Tot hoever je lekker solo kan levelen is wel afhankelijk van je job class.

Mijn warrior en thief heb ik vrij simpel solo kunnen levelen tot en met 15, in South en North Gustaberg.

Tot level 5 van de stad ingang tot aan de lichttoren in South Gustaberg, van level 5 tot 9 a 9 op de eerste level van Vompy Hill en Zergam Hill, tot level 12 a 13 op de 2e en derde level van Vompy en Zergam, en tot en met 15 in de Fumaroles. Is tevens heerlijk voor de items als je Goblins, Quadavs en vooral Maneating Hornets aanpakt.

Na level 15 ben ik naar Valkurm Dunes gegaan met mijn Warrior, en het eerste deel aangepakt, tot aan de tunnel. De Goblins daar zijn met een goede party lekker aan te pakken, en geven eigenlijk alleen problemen als ze 2 of meer Bomb Tosses doen, wat gelukkig niet vaak voorkomt. Als je dan een Paladin met Shield Bash in de party hebt (en deze weet wat hij moet doen), kan hij met Shield Bash de Bomb Toss counteren / ongedaan maken. Scheelt echt heel veel.

Ik ben met mijn Warrior tot en met level 22 in Valkurm Dunes gebleven, omdat ik de eerste 3 uur in Qufim geen party gevonden kreeg. na level 20 is het echter wel aan te raden om alleen Pugils aan te pakken in Valkurm, en blijf er AUB weg van de Bogys, die zijn ultra gevaarlijk voor een lvl 22 a 23 party.

Mijn White Mage heb ik solo tot en met lvl 10 gebracht op dezelfde manier, zorg er wel voor dat je als wapen een Hammer pakt, dat is namelijk voor een solo White Mage het beste wapen dat je kan krijgen.

Hierna ben ik naar Valkurm Dunes gegaan, maar je moet dan wel zorgen dat je party niks doet met Goblins, een lvl 10 party redt het gewoon niet tegen die Mobs. Pak daar op die level Hill Lizards aan, die zijn goed te doen.

En over het algemeen, voor welke job class dan ook, zorg er voor dat je spells en je equipment up to date zijn voor je level. Fijner spelen voor jezelf, maar zeker ook voor je party.

Let er wel op dat dit duur kan zijn. Als voorbeeld even de huidige equipment van Katsuoy (mijn lvl 24 warrior), de prijzen kunnen wat afwijken, ik post nu vanaf mijn werk:

Weapon: Neckchopper Greataxe (kostte me 39.000 in de Jeuno Auction House (AH))
Head: Iron Mask (kostte me 2.000 in de Bastok Auction House (AH))
Body: Chain Mail (kostte me 18.000 in de Bastok Mines Armour Shop)
Legs: Chain Hose (kostte me 8.000 in de Bastok Mines Armour Shop)
Feet: Greaves (kostte me 15.000 in de Bastok Mines Armour Shop)
Gloves: Sandoria Kingdom Gloves (kostte me 7.000 in de Bastok Auction House (AH))
Rings: +2 DEX en +1 DEX rings (iets van 10.000 in de Bastok AH)
Earrings: naam vergeten (lvl 16, moet ik even opzoeken, ik geloof iets van 8.000 in de Bastok AH)
Neck: Bird Wistle, +3 CHA, +5 HP (iets van 5.000 in de Bastok AH)
Waist: Warrior Belt, +1 VIT, +15 HP dacht ik (17.500 in de Bastok AH)
Ranged: Flame Boomerang, lvl 18, (kostte me iets van 8.000 geloof ik in de Bastok AH)

En tijdens party gevechten, gebruik ik altijd Meat Mithkabobs (+5 STR, wat extra + stats en -1 INT), 2.300 voor een stack van 12, gaan een half uur per stuk mee.

Zoals je ziet kan het op een relatief lage level al behoorlijk wat gil kosten, maar ik wil dan ook gewoon de beste equipment die ik kan krijgen voor mijn level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Als ik zo al de verhalen lees van de mensen die het spel spelen doet het mij heel erg denken aan hoe Everquest in het begin was , veel exploren/questen en lvl's ermee verdienen , en vooral veel variatie in de items die je kan krijgen, Iemand die mij kan vertellen hoe het met de populatie op een server zit ? aangezien je met veel mensen uit azie/usa zit ( +8 of -8 uur tijdsverschil) , heb namelijk geen idee hoeveel europeanen het spel spelen. En hoe is dit spel te doen als je het niet iedere dag speelt (heb er momenteel geen tijd voor om het dagelijks te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106234

Hey mensen ik zie het zo IK KOOP FF 11 hehehe...
Maaruh kan iemand me vertellen of hij ook NIET online te spelen is dus op een LAN bijvoorbeeld, en waar ik het spel kan kopen en hoe duur het online spelen kost?

Nou alvast super tnx mensen en tot online binnenkort hoop ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Op "mijn" server (Gilgamesh) zitten doorgaans tussen de 1800 en de 4000 mensen online.

Je kunt gewoon in je eigen tempo spelen, er is vrijwel altijd wel iemand om een party mee te vormen.

Als ik niemand kan vinden om een party mee te vormen, of ik heb geen zin in een party, dan ga ik farmen, om toekomstige uitgaven te bekostigen.

En even over de offline te spelen vraag.

Nee, dit is NIET mogelijk. Alleen online is het te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Neelon op 17-02-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet je dan een abonnement nemen om online te spelen? of is het zo ik koop het spel en speel voortaan gewoon online zonder extra stomme kosten per maand?
Ik heb ook gehoord dat je PER popje een aantal euro moet betalen... is dat waar of niet?

Want ik wil het spel best kopen graag zelfs MAAR ik ga niet elke maard kei veel euro's neerleggen hehe :D :'(

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 106234 op 17-02-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat kost het nou mensen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ik dacht $ 13,95 per maand, plus voor ieder character na de eerste $ 1,- per maand.

Je kunt het spel alleen nog maar importeren, want het komt pas rond augustus in Europa uit, en je mag / kan het spel daarna niet verkopen.

Ow ja, en je moet een creditcard hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees even de FaQ op de website van FFXI aub :p beetje voor de hand liggende vragen stel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op 17 februari 2004 @ 17:23:
En even wat aanvullende informatie, puur vanuit mijn eigen ervaringen.

Tot hoever je lekker solo kan levelen is wel afhankelijk van je job class.

Mijn warrior en thief heb ik vrij simpel solo kunnen levelen tot en met 15, in South en North Gustaberg.
Je bent een van de weinige die dan zoveel geduld heeft om tot level 15 te gaan solo-en maar goed het is maar net wat je wilt. Ik level liever snel als je een beetje een goed team heb level je 3 levels in een avond in Valkurm.

Even een tip als een WHM je bij zijn party vraagt moet je een beetje vraagtekens erbij houden. WHMS zijn een van de meest gevraagde jobclasses in parties wanneer deze geen party kan vinden en zelf gaat inviten moet je je afvragen of hij zijn rol binnen de party wel kent. Dit is verschillende mensen al overkomen en is best een groot probleem op de servers. Mages die hun rol niet kennen. Hieronder even een klein verhaaltje.

Ik ben aan het levellen met mijn warrior in Valkurm en onze White mage zegt dat hij moet afloggen ook prima dan zoeken we een andere. Dus wij zoeken en vinden een gast die net 1 leveltje hoger is dan dat het eigenlijk kan qua Party-exp penalty. We dachten prima we moesten allemaal ongeveer nog 1200-1500 to next level dat is valkurm tegen gobbies(- exp penalty ongeveer 50-72 per stuk) zo gehaald en dan nivelleert de exp wel weer.

Party setup (WAR*ik,THF,RNG,BLM,WHM,MNK) prima party dacht ik zo. Ik ben de enige met provoke maar tot dusver ging de dmg goed in de rondte dus de mages werden maar zelden geraakt. En wanneer de mob voor de mages ging kon ik het nog redelijk afvangen met provoke. Deze white mage joined. En ik provoke een VT GobMugger om te kijken of onze whm het een beetje red. Ik kom aan rennen en de ranger gaat op afstand staan de black mage begint het ding te nuken en ik en de thief rammen er op los.

Ik pak 33-40 dmg per keer en me hp begint nu geel-oranje in te lopen.. Maar wat zie ik tussen de log staan dat onze whm gvd DIA en BANISH aan het casten is en wel 2 -3 dmg doet.... :?.
Vandaar dus dat het ding al 3 keer in hetzelfde gevecht de white mage aggro-de.

Hij heelt me pas als ik 64 hp over heb en begint vanaf dat moment het ding aan te vallen met zijn staf.
De hele party typt naar hem dat hij moet healen en niet aanvallen.
We winnen de battle en ik vertel hem dat zijn rol niet aanvallend is maar juist als healer blabla. Hij begint over de BLM te zeiken dat die wel aan mag vallen en dat hij het prima red. Hij dacht dus dat hij 30 dmg deed.. maar die deed de BLM. Ik denk ok misverstand ik haal een T clipper maar roep in de party dat het een IT is ik doe een tell aan de andere party members dat het maar een T is maar dat ik die WHM wil testen offie weer gaat aanvallen. Het dingetje komt aan rennen we hakken het de filistijnen in en weer is de WHM meer met dia en banish bezig dan met CureII Cure.

Wederom zeg ik na het gevecht dat dit niet zijn rol is en dattie maar dan Warrior class moet spelen. Hij begint een enorm verhaal op te hangen dat hij zijn rol wil spelen zoals hij wil en niet zoals andere hem die opdwingen bla bla. Dus ik vraag hem offie serieus denkt dat hij het trekt tegen de vijanden. Hij zegt dattie ze makkelijk nuked net als de BLM. Ik zeg prima gaan we proberen.
Ik zeg hem een clipper die vlakbij het palmboompje loopt aan te vallen met magic om zijn punt te bewijzen..

Ik laat de whm casten en de rest doet nog niks. De clipper stormt op de whm af die hem vervolgens heldhaftig met banish en dia bestookt... 3 en 5 dmg per keer. Vervolgens denkt de whm ik ga hem meppen. 0 Dmg.. 2 dmg. Nu begint de whm zichzelf te curen aangezien hij zijn balkje wel erg oranje ziet worden. Hij ziet in dattie het niet trekt en begint help te spammen met zijn macrotje. Ik nam op dat moment het besluit hem niet eraf te voken. De WHM had al zijn mp opgebruikt en een gevecht hadden we niet meer gered. Ik typ goodnight en disband de party om een link te voorkomen. De whm sterft en de-levelled. En ik zeg hem in een tell dat als hij zijn rol had gekend in een party gevecht dit niet had gebeurd en we allemaal vrolijk verder hadden kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Wel een beetje gemeen wat je met die White Mage uithaalde, maar ik kan je wel begrijpen.

Zo had ik eergisteren een Paladin in de party, die het principe van Provoke en zichzelf healen, om zo de haat op zich te houden, niet scheen te begrijpen. Gisteren zag ik hem in een andere groep bezig, hetzelfde verhaal. En laat dat nu net niet echt verstandig zijn in Qufim, want daar zijn de Mobs zo nu en dan akelig taai.

Wat sommigen niet schijnen te snappen, is dat je een class kiest omdat je een bepaalde rol wilt gaan vervullen in een groep. Op een gegeven moment MOET je gewoon gaan samenwerken, anders kom je geen steek verder in het spel. En het leukste en fijnste is dat als iedereen in de groep de juiste rol vervult, en goed met elkaar samenwerkt en op elkaar inspeelt.

Als je puur voor melee schade gaat, kies dan voor een Warrior (liefst met een Great Axe), een Dragoon, Dark Knight, Monk, of een Thief (Sneak Attack + Trick Attack + Viper Blade schijnt echt waanzinnig veel schade te doen)

Voor magic schade een Black Mage.

Support Magic, Summoner (ook voor schade als je hoge level Summons hebt), Red Mage, White Mage en Bard.

Tank (klappenvanger), Paladin of Ninja (als je Blink ninjistu's hebt).

Wil je zoveel mogelijk solo spelen, neem dan een Beast Master.

Ik zal vast wel wat classes vergeten zijn, maar je begrijpt de strekking denk ik wel.

---

Maar even over dat levelen, zo lang heeft het met de dief en de warrior niet geduurd.

In een uurtje of 2 heb ik de eerste 8 levels al te pakken, daarna gaat het wel langzamer, maar van level 14 naar 15 duurde ongeveer een uurtje.

Met een dief moet je dit haast wel doen, omdat een dief pas tot zijn recht begint te komen vanaf level 15, vanwege Sneak Attack. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Ik heb me nooit echt verdiept in de THF class ik wist niet dat deze pas vanaf lvl 15 sneak attack had. Ik dacht dat dat net als provoke een basic skill was lvl 5 ofzo om mee te kunnen komen met de andere classes?

Tjah de reden dat ik hem in de steek liet moge duidelijk zijn 1 dode met exp verlies of 6 doden met exp verlies is voor mij een simpele keuze iedere was het er op dat moment ook mee eens. Als iemand hem had willen helpen had hij mijn zegen gehad iederen kan individueel beslissen of hij/zij iemand helpt maar ik was niet van plan om 3 tot 400 punten te verliezen met een een death plus die tijd die je kwijt bent maar het team was het gelukkig daar mee eens. Blij toe dat die Snippers.. <- vertypte me in vorige posting clippers = qufim niet aggro on sight zijn ;)

Great Axe for warrior? Ik dacht dat Axe het A+ wapen van de warrior was.
De sterkste melee damage dealers schijnen Rangers en Dark Knights te zijn. Probleem met Rangers is dat ze letterlijk met gil in de rondte schieten hoe dan ook kost het je altijd geld of jezelf nu wel of niet de arrows kunt craften. Dark Knights zijn melee al sterk zat met scythes WS en Last Resort en alle level bonusses. Het probleem is alleen dat door de Offence de Defence wel sterk vermindert in tegenstelling tot de Paladins de tanks van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Voor zover ik weet is de Greataxe het A+ wapen, en de gewone Axe het A wapen.

Gisteren eens een TP 300% losgelaten op een IT Clipper (ik was lvl 24), en ik had net mijn lvl 70 weponskill, Sturmwind. In totaal net over de 200 schade. Dat vond ik (en de rest van de party) wel een aardige schade.

Probleem is dat dit wapen niet goedkoop is.

En de zwaarste melee zijn inderdaad Dark Knight en Dragoon, en op de echt hope levels de Monk (maar dan alleen tegen Bony type mobs).

De duurste classes zijn zijn Ranger, en dan Ninja (vanwege de Ninjitsu powders), mits ze goed gespeeld worden. Maar ook Mages kunnen aardig diep in de buidel gaan tasten op latere levels.

Anoniem: 7533

Ik weet eigenlijk het antwoord al, maar toch ff een hele stomme vraag.

is dit alleen maar online met een creditcard account oid te spelen?

• The Dud3
Anoniem: 7533 schreef op 19 februari 2004 @ 02:20:
Ik weet eigenlijk het antwoord al, maar toch ff een hele stomme vraag.

is dit alleen maar online met een creditcard account oid te spelen?
ja ;)

• Tripwire999
  • Laatst online: 19:04
moet je in ut spel je creditcard nummer geven of gelijk als je um koopt? want ik zit er over te denken om hem te importeren uit amerika (neef woon in amerika en me tante gaat er naartoe lkkr handig :D:D)

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Tripwire999 schreef op 19 februari 2004 @ 08:05:
moet je in ut spel je creditcard nummer geven of gelijk als je um koopt? want ik zit er over te denken om hem te importeren uit amerika (neef woon in amerika en me tante gaat er naartoe lkkr handig :D:D)
Wanneer je opstart met het spel en je gratis content id gaat registreren moet je ook al je cc gegevens ingeven wanneer alles klopt en je trial period verloopt wordt het dan automagisch afgeschreven van je rekening.

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Sow ff weer eens een post van mij doen. Tijdje terug de Rank 5 missie gedaan (missie 10, 11 en 12), het hele plan heeft zo'n 7 uurtjes geduurt (22:00 - 05:00). dus hier een gedeelte van de gemaakte pics:

Het begin

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0347.jpg
Start van de missie

Davoi

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0361.jpg
Magicite Crystal op de BG

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0365.jpg
Lijst met alliance-members

Beadeaux (part 1, de NM's slopen)

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0369.jpg
De ingang van Beadeaux

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0377.jpg
Sjieke Omgeving

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0383.jpg
ff iemand die Stone III cast oid

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0391.jpg
Battle Action

Terug in Jeuno

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0393.jpg
Port Jeuno

Castle Oztroja

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0417.jpg
Groepsfoto

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0431.jpg
Goed uitzicht vanaf hier

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0439.jpg
Met zijn allen de magicite bestormen

Beadeaux (Part 2, De magicite)

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0475.jpg
Blijft leuk landschap

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0482.jpg
Hier ook ff de magicite bestormen

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0506.jpg
Lion

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0516.jpg
Alle Magicite-stones compleet

Jeuno - Archduke

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0522.jpg
ff de steentjes geven in ruil voor een Airshippass

Jeuno

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0544.jpg
En Rank 5 Obtained

San D'oria

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/FFXI0561.jpg
En dat was mijn eerste vlucht "Jeuno - San D'oria" met het airship

[ Voor 3% gewijzigd door NaWA op 19-02-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Nice Nawa, ik ben nu lvl 37whm/blm met RSE, Rank 5, 40k en clothcraft lvl 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Dit gaat nog wel even duren voordat ik zo ver ben.

Ik ben nu op lvl 25 met mijn Warrior, en ik hoop snel de Khazham keys gevonden te hebben, dan kan ik daarna werken aan lvl 30 worden, en eindelijk de Paladin Flag Quest gaan ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vette pics. maak je die met fraps? want de screenies die ik maak met de ingame knop zijn echt best wel klein.

pff ben pas level 10 :) niet zoveel tijd om te spelen, ik doe het ook op het gemakje allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het lezen van dit topic en het spelen van final fantasy x-2 (te kort en het net niet) wil ik eigenlijk ook FFxi aanschaffen maar ik zit met nog wat twijfels.
1. hoe druk is het rond onze avonduren op de servers ? aangezien je grotendeels met mensen speelt die +/- 8 uur tijdsverschil.
2. hoe zit het met guilds waar veel nederlanders inzitten ? en op welke servers spelen julie ? :)

Nou dat was het wel weer , zodra ik antwoord heb op deze vragen dan moet ik toch maar de daadwerkelijke bestelling plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zijn gewoon altijd mensen. De populatie van de servers is zo divers dat het eigenlijk altijd wel druk is, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Ik speel zelf op ragnarok en daar zitten vrij veel europeanen, ik weet niet hoe het op de andere servers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op Titan is het nooit echt rustig, het laagste aantal mensen online wat ik ooit gezien heb is 1400, en vanmiddag bereikte het de 4000. Op die server heb ik samen met Nawa een Linkshell (guild, clan hoe je het ook wil noemen) gestart met alleen nederlanders.. Helaas zijn die wat schaars en hebben we nu dan slechts 6 members. Er is ook nog een zweedse linkshell waar we redelijk goed mee bevriend zijn (die hebben oa meegedaan aan die mega missie die Nawa eerder postte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
EINDELIJK heb ik de 3 chest keys voor de airship pass gevonden. Wat een gedoe zeg, de Orcs wilden nou niet bepaald meewerken, die hebben 4 uur gekost voor 2 keys (gelukkig was ik samen met een Amerikaan de keys aan het zoeken, anders had het veel lager geduurd).

Het heeft me al met al 8 uur gekost (gisteren om 20:00 begonnen).

Nu kan ik toch ongelimiteerd met de airship mee, of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Yup, hij is altijd geldig, en met de pas kun je voor 200 gil op en neer travellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ik ben er in ieder geval al wel achter dat deze pass alleen te gebruiken is om van en naar Khazham te komen. Rank 5 (voor de volledige pass) zal nog een tijd moeten wachten denk ik.

Vanavond maar eens een vluchtje gaan maken in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ugh niet zo'n goeie dag gehad gister, 4x dood gegaan in 2 uur tijd. Met verschillende parties dan nog wel. Ben nu weer level 13 en weer druk aan het levellen in de dunes. Als whm heb je het over het algemeen vrij makkelijk totdat ze IT snippers gaan pullen of als je warrior denkt dat ie 1 leech wel aankan waarna een hele zwerm volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Dat is wel een standaard probleem.. aangezien er nog steeds een hoop beginnende spelers zijn die voor het eerst in de dunes in een party 'moeten' spelen. Uiteraard kan je ook geluk hebben dat je net wél in een goede party zit, dan vliegen de levels er doorheen :)

Dunes is bij mij synoniem voor ff doorbijten, en Qufim in iets mindere mate. Daarna wordt het alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Dit zul je altijd blijven houden denk ik. Valkurm Dunes en Qufim zijn echt de eerste plekken waar je als party moet samenwerken, en ik heb er gelukkig nagenoeg geen problemen gehad. Volgens mij zijn dit ook de plekken waar de spelers er het meeste de brui aan geven.

Vanavond ga ik werken om rank3 te behalen. Eerst die Orc Warchief eens een pak rammel bezorgen, en dan gaan we Zwegje in Windurst aanpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Op http://www.manakun.com/hari/ staat een aardige timer voor de tijdsgerelateerde dingen ingame, echter deze werkt met PST.. Ik heb net ff wat zitten prutsen en hem aangepast op onze eigen tijden: http://www.advisie.demon.nl/FFXI/Timer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ziet er echt wel heel gaaf uit, maar 1 ding. Hoe kan je dat allemaal gaan checken als je ingame zit, alttabben gaat niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Het is wel handig om even te bekijken voordat je ingame gaat, bv de maanstanden veranderen nou ook weer niet zo heel idioot snel (interessant voor het vissen)
En de RSE tijden zijn ook erg belangrijk..
De echte tweaker heeft natuurlijk een 2e schermpje / pc / flaptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Major Carnage schreef op 24 februari 2004 @ 15:09:
Op http://www.manakun.com/hari/ staat een aardige timer voor de tijdsgerelateerde dingen ingame, echter deze werkt met PST.. Ik heb net ff wat zitten prutsen en hem aangepast op onze eigen tijden: http://www.advisie.demon.nl/FFXI/Timer/
Bookmarked.

Ik kende de orginele van manakun.com al, alleen die werktte dus niet voor mij, ook niet als ik de tijd en tijdzone aanpastte.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Lvl 40 whm :)
Op naar lvl 50 :D
Maar eerst ff NCMN40 doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

k zit nou toch wel er serieus over te denken om deze game te gaan halen.. k heb ff snel wat research gedaan... en ben tot de volgende conclusie gekomen..
- het spel is te krijgen bij dimplus voor 69 euro (is die misschien nog ergens goedkoper?)
- en je moet in het bezit zijn van een creditcard om de maandelijkse bijdrage te betalen (a $14.99)
- dr is ook een add-on pack... in japan iig maar is die al in de usa versie geïntegreerd of komt die later nog?
- release date in europa laat nog lang op zich wachten..

Zijn dr nog meer dingen die deze n00b moet weten?
En wat net nog in me op kwam: spelen pc en ps2 gebruikers met elkaar op dezelfde server?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

The_Dud3 schreef op 25 februari 2004 @ 11:18:
Lvl 40 whm :)
Op naar lvl 50 :D
Maar eerst ff NCMN40 doen ;)
Bereid je maar vast voor op een hoop keer overlijden.. BCNM40 is een battle met een hoop vijanden tegelijk. Zonder goed georganiseerde party ben je na een minuut allemaal dood. Een gemiddelde battle duurt zo'n 10-15 minuten trouwens.
DarkM schreef op 25 februari 2004 @ 11:29:
k zit nou toch wel er serieus over te denken om deze game te gaan halen.. k heb ff snel wat research gedaan... en ben tot de volgende conclusie gekomen..
- het spel is te krijgen bij dimplus voor 69 euro (is die misschien nog ergens goedkoper?)
- en je moet in het bezit zijn van een creditcard om de maandelijkse bijdrage te betalen (a $14.99)
- dr is ook een add-on pack... in japan iig maar is die al in de usa versie geïntegreerd of komt die later nog?
- release date in europa laat nog lang op zich wachten..

Zijn dr nog meer dingen die deze n00b moet weten?
En wat net nog in me op kwam: spelen pc en ps2 gebruikers met elkaar op dezelfde server?
- Toen het spel net uit was had ik hem besteld bij dvdboxoffice.com wat neerkwam op een totaalprijs van 53 euro (ongeveer 2 weken verzendtijd) Het is nu zo'n $5 goedkoper, dus zal je uiteindelijk net iets onder de 50 uitkomen.

- Voor de maandelijkse bijdrage is een creditcard vereist. Deze hoeft niet op je eigen naam te staan, en er mogen meerdere accounts op 1 cc lopen.

- De addon 'Rize of the Zilart' zit standaard bij de US release. In zoverre is dit een addon dat dit meerdere gebieden en jobs toevoegt. Zonder deze addon heb je eigenlijk maar een halve game.

- Zodra je jezelf door de installatie van 4 cds geworsteld hebt, komen de onvermijdelijke updates nog.. deze nemen ruim anderhalf uur in beslag!

- Als je een character aanmaakt dan wordt deze op een random server geplant. Wil je naar een specifieke server (omdat een vriend er speelt) dan heb je een worldpass nodig voor die server. Deze kan alleen ingame gekocht worden door iemand die op die specifieke server speelt. Daarna kan je de code invoeren bij het maken van je character.

Als je in onze Nederlandse Linkshell wil op de Titan server, moet je het maar ff laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heb zelf een tijdje gespeeld (ragnarok server) tot lvl16 BLM...

toch vond ik het te langdradig worden, en dat alles te lang ging duren...
alleen al een party organiseren duurt al snel een half uur tot een uur...

en aangezien ik de laatste tijd erg druk ben zit er voor mij helaas geen FFXI meer in.. :(

misschien dat ik later nog eens een keer weer een account aanmaak, maar nu nog ff niet... :|

• Neelon
Bastok Missie 6 is in ieder geval gedaan. Nu even mijn support job levelen t/m 15 (Monk), en dan is het op naar Kahzam voor de volgende 5 levels als Warrior, en dan maar eens zien om Davoi te overleven. Ik ben benieuwd.

Zijn er nog meer Nederlanders die op Gilgamesh vertoeven trouwens?

Door Neelon - Tuesday 24 February 2004 13:49
Dit zul je altijd blijven houden denk ik. Valkurm Dunes en Qufim zijn echt de eerste plekken waar je als party moet samenwerken, en ik heb er gelukkig nagenoeg geen problemen gehad. Volgens mij zijn dit ook de plekken waar de spelers er het meeste de brui aan geven.
en dan
Heb zelf een tijdje gespeeld (ragnarok server) tot lvl16 BLM...

toch vond ik het te langdradig worden, en dat alles te lang ging duren...
alleen al een party organiseren duurt al snel een half uur tot een uur...

en aangezien ik de laatste tijd erg druk ben zit er voor mij helaas geen FFXI meer in..
tja ik vind het nog wel geweldig maar ik speel het wel met mate. en ik heb er een enorme schijthekel aan als mn vishengel breekt , boehoe!

en nee ik speel op Ragnarok nadat ik geinvite bent door iemand die ik nog ken van de tijd dat ik CS gespeeld heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 26-02-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Whoehoe, eindelijk Paladin geworden. Davoi is echt NIET grappig om doorheen te crossen. Alles gaat wel op de een of andere manier aggro (zicht, geluid, geur), en is veel te sterk om aan te pakken als lvl30. Heeft me veel gil (10.000 of zo) aan verscheidene potions gekost.

Ik merk nu wel dat ik waarschijnlijk makkelijker aan party invites kan komen. Gisteren aan het solo spelen in South-Gustaberg (was lvl 7 toen, nu 8 ), en zonder dat ik "seek party" op had gezet, gevraagd worden om in een party te komen. Ik hoop dat dat zo blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay ! :D , vandaag Final Fantasy XI besteld , Hoop hem zo snel mogelijk binnen te hebben (besteld bij dimensionplus en ze hadden nog voorraad).
Ik denk dat ik start als een blackmage , of mischien warrior en dan door naar dark knight. maar dat komt allemaal later, eerst wachten totdat hij binnen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow supersnel ! :) , heb nu net FFXI binnen gekregen , nu eerst installen en dan spelen :) , hoop wat mensen van GoT online tegen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Mocht je op de Gilgamesh server terecht komen, mijn naam is Katsuoy. Stuur dan maar een berichtje of een tell (/tell Katsuoy ...).

Maar je hebt na het installeren wel het een en ander aan updates te downloaden, dat duurde bij mij in totaal iets van 2 a 3 uur (3 grote updates gehad).

edit: vanavond vanaf een uur of 9 a 10 ben ik weer online. Moet na mijn werk eerst even snel een website afmaken en op het net bokken.

[ Voor 20% gewijzigd door Neelon op 03-03-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heet ingame Raisk en ben een hume blackmage , zit helaas op de levithan server :/ dus zal moeten sparen om bij julie op ragnarok server te komen , ik hou wel contact via dit topic of mail me anders maar via elander_sai(at)pol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Wat je ook kan doen is dit character verwijderen (alle characters weg dus) en een nieuwe aanmaken.

Als je dan de vraag krijgt om het character te koppelen aan je id, annuleren. Dan kun je in het character selectie scherm zien op welke server je zit.

Herhalen tot je op de goede server zit.

Dit werkt alleen als het je enige character is trouwens, je tweede character komt altijd op dezelfde server terecht als je hoofdcharacter.

Je kunt trouwens alleen met een nieuw character op een server komen, je kunt dus een character wat je al hebt niet "verhuizen" naar een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok kleine correctie (bedankt voor het character delete truukje neelon)
Ik zit nu op de Ragnarok server in de stad bastok als een warrior met de naam Raisk :) hoop snel wat NL mensen tegen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit in een linkshell op Ragnarok waar redelijk wat nederlanders in zitten. Verder zitten er redelijk wat mensen die CS gespeeld hebben op ragnarok maar die hebben allemaal level 50+ characters. Mijn ingame nick is Amonc, mocht je in die linkshell willen moet je even contact opnemen met Evenstar (ook nederlander)

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Zitten er trouwens hier nog mensen op Gilgamesh misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat best snel dat lvlen , ben nu al lvl 9 :) , begin nu een beetje die konschtat highlands te verkennen hoop dat ik niet meteen in mootjes gehakt wort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Een goede plek in Konschtat is rechts op de map, in het midden daarvan zie je een soort wormvormig aanhangsel. Het uiteinde gaat naar een mijningang (Gunseng Mines, daar nog even wegblijven).

Daar zitten nagenoeg alleen Wormen en Wasps, en heel af en toe komt er een Greater Quadav binnenwandelen (daar moet je bij weg blijven). Ook moet je 's-nachts (tussen 20:00 en 4:00) weg blijven, dan komt er een Ghost naar buiten.

Ik dacht zelf dat de Ghost pas na 21:00 naar voren kwam, maar gisteren was ik bezig met een worm om 20:40, en kreeg ik ineens Stonage (voor 90 damage) op mijn dak van de Ghost. Onnodig om te zeggen dat mijn lvl12 Paladin het niet overleefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep ik had daar even zitten groupen met een lvl 8 white mage , helaas moest hij weg , geen idee of ik die worms al aankan op lvl 9 (zijn er nog veel die "tough" zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62616

Misschien staat mijn antwoord hier al, maar ik had geen zin om 8 pagina's door te lezen. Bij voorbaat sorry als mijn vraag dubbel is.

Zijn er hier mensen die Final Fantasy XI al hebben uitgespeeld? Zo ja hoe lang heb je erover gedaan? Hoeveel uur speelde je per dag/week? Als je het spel uitgespeeld hebt zijn er dan nog dingen te doen en heb je daar zin in? Met andere woorden gooi je het in de kast of blijf je speelen?

Ik wil een idee krijgen hoeveel maanden gemiddeld mensen lid blijven van FF XI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Uitgespeeld? Nog lange niet. Dat duurt echt maanden en maanden en maanden.

Je hebt 3 steden, elk met een 30-tal eigen missies, 100-en quests, en er zijn 6 basic jobs en ik geloof iets van 9 advanced jobs, en die kun je allemaal naar lvl75 (huidige cap) toe werken als je wilt.

Ik geloof niet dat er iemand hier het spel al uitgespeeld heeft, er is altijd wel iets nieuws te doen (zoals Dynamis om de ultra-hoge levels bezig te houden).

En als er weer een uitbreiding komt, komen er misschien wel meer missies en jobs bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kleine update voor het slapen gaan , ben nu lvl 11 , spel boeit nog steeds alleen begint de warrior class een beetje te vervelen (enige wat je doet is beestjes hakken) hoop dat er nog wat verandering inkomt. zit voorlopig nog wel in valkrum dunes vast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op 05 maart 2004 @ 00:14:
Uitgespeeld? Nog lange niet. Dat duurt echt maanden en maanden en maanden.

Je hebt 3 steden, elk met een 30-tal eigen missies, 100-en quests, en er zijn 6 basic jobs en ik geloof iets van 9 advanced jobs, en die kun je allemaal naar lvl75 (huidige cap) toe werken als je wilt.

Ik geloof niet dat er iemand hier het spel al uitgespeeld heeft, er is altijd wel iets nieuws te doen (zoals Dynamis om de ultra-hoge levels bezig te houden).

En als er weer een uitbreiding komt, komen er misschien wel meer missies en jobs bij.
Oke ik begrijp wat je bedoelt. Zolang het spel leuk vind kun je gewoon blijven spelen. Wat ik hier zo lees lijkt het me een zeer cool spel.

Voor Elander gaat het spel zich vervelen. Hoe is dat voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee niet echt vervelen maar ik speel als een warrior dus dat is best een job met een doel in een group (monsters aanvallen en de klappen ontvangen zodat andere de meeste dmg kunnen doen) . maar bv een red mage (is een combi van warrior/white/black mage) kan weer veel meer variatie op het slagveld brengen :) , maar echt vervelen ? nee zeker weten van niet , ik hoop snel door te levelen naar 30 zodat ik een advanced job kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108006

Ik heb er al inmiddels 21 speeldagen opzitten (21 x 24 uur dus), en het bevalt nog prima. Wie wil weten welke server: Cerberus. ;) Kom eens een keer langs.

Het leukste vind ik nou toch het powerlevelen van de "kleintjes" :p gewoon iets doen voor de FF gemeenschap.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 108006 op 05-03-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben toch overnieuw begonnen als een hume red mage , reden is dat ik met me galka warrior te weinig variatie had , helaas kon ik ook niet echt job changen naar red mage omdat galka's weinig tot niks te maken willen hebben met magie :)
maargoed , ben nu dus een lvl 2 hume redmage genaamd Raisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410 schreef op 05 maart 2004 @ 11:23:
nee niet echt vervelen maar ik speel als een warrior dus dat is best een job met een doel in een group (monsters aanvallen en de klappen ontvangen zodat andere de meeste dmg kunnen doen) . maar bv een red mage (is een combi van warrior/white/black mage) kan weer veel meer variatie op het slagveld brengen :) , maar echt vervelen ? nee zeker weten van niet , ik hoop snel door te levelen naar 30 zodat ik een advanced job kan doen
Oke ik zal eerst flink wat research doen voordat ik een job kies.
Anoniem: 108006 schreef op 05 maart 2004 @ 11:40:
Ik heb er al inmiddels 21 speeldagen opzitten (21 x 24 uur dus)
lol

Hoe zit het eigenlijk met dat kaartspel. Heeft iemand dit al eens gespeeld en wat vond je ervan? Is het die extra 1$ waard? Lijkt het op het kaartspel in FFVIII?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 62616 op 06-03-2004 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik heb dat kaartspel nog niet gespeeld en betwijfel dat ik het ooit ga spelen maar wat ik begrepen heb is dat het exact het kaartspel is uit FFIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het kaartspel ook '(nog) niet gespeeld maar zoals hierboven al verteld is het identiek aan FFIX ze kaartspel.
kleine update , ben nu lvl 8 redmage :) yay ! tijdje crystals lopen verzamelen maar heb nu wel een complete leather armor en bijna al me spells voor me level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
En ook even een kleine update van mijn kant:

Katsuoy (Mythra) - Gilgamesh Server -> Paladin lvl 21 - Black Knight lvl 9 - Warrior lvl 30 - Thief lvl 15 - Monk lvl13 -> Bastok Rank 3

Ik heb mijn 2e character maar even gebombardeerd tot pakhuis, want ik kom echt ruimte te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
En nog even een update aangaande de Ghosts net buiten Gunseng Mines (paar posts van me terug).

Ik heb nu even revanche genomen op ze. Als lvl 12 Paladin had eentje me te grazen genomen. Ik ben terug gegaan als lvl20, en 3 stuks op hun broek gegeven.

Als ik level 35 ofzo ben ga ik de Bogys in Valkurm Dunes het leven zuur maken, ik mag ze om de een of andere reden gewoon niet. Als je ze nog niet tegen bent gekomen, en je wordt er door eentje aangevallen, dan zul je het wel begrijpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bogy's BAH BAH BAH BAH.

heb er wel eens 1 achter me aan gehad in de dunes. Het erge was dat toen ik dacht veilig te zijn en te zonen bleek dat ie me nog net had geraakt voor de zone. Dus ik lag door in de entrance van Selbina, brrr.

Update van mijn kant:
Nickname: Amonc Server: Ragnarok
WHM 15, BLM, 7, WAR 6, MNK 8. (ik vind het leuk om een nieuwe job een beetje te levellen als ik moet wachten op een guild die open gaat of als ik dingen verkoop in de AH).

Gister redelijk wat mensen aan het lachen gekregen door steeds op iemand Deodorize te casten die een magicked skull had gekregen van een ghoul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ja, Bogys zijn schatjes, NOT.

En in Qufim wordt het nog leuker. Daar zit de opgefokte variant van de Bogy, de Banshee. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

In de toren heb je nog evil spirits, die zijn nog een graadje erger
Toen ik de rank 4 missie aan het doen was hebben we er aardig wat om moeten leggen, en op een gegeven moment gooide dat ding dus Curse. Gevolg hiervan is dat heel de party echt idioot traag loopt.. en dat iets van 10 minuten lang :(

Laatst Missie 5-1 gedaan, het vervolg op het verslag van Nawa een tijdje geleden:

Verzamelen in San. Ik heb namelijk geen teleport crystal voor Castle Zvahl, dus omlopen maar :)
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/001.jpg

Na door de Ranguemont Pass gekomen te zijn, arriveren we in Beaucedine Glacier: een van de weinige permanent witte gebieden. Interessante mix van weer: Sneeuw(storm) of Dark Weather.
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/002.jpg

Onderweg allerlei soortig gespuis, waaronder deze Golem
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/004.jpg

Ingang van Fei'Yin Tower
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/005.jpg

De hele toren is bevolkt met undead..
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/006.jpg

Net na de BC een smalle gang naar de battle arena..
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/007.jpg

Chaos ensues! Een stuk of 6 skeletons en 1 boss. De tactiek is om alles op de boss te gooien.. als die dood is dan hoef je de andere minions niet te killen.
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/009.jpg

Na een tijdje vonden ze de mages niet zo lief meer, run for your life!
Uiteindelijk geen slachtoffers en battle gewonnen!
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/010.jpg

De battle is gecapped op level 50, vandaar dat hier niemand z'n AF armor meer draagt. Nog ff doorlevellen en dan beginnen aan de Final Battle (van de reguliere missies) voor rank 6, die is gecapped op level 55

[ Voor 76% gewijzigd door Major Carnage op 08-03-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke screenshots :)
niet echt de moeite waard om mijn avonturen hier te posten aangezien ik net pas lvl 11 ben (redmage) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Hoe maak je eigenlijk die screenies? Als je ze in FF11 zelf maakt, krijg je van die kleine rotdingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee hoe ze dat doen ik moet steeds op scroll lock en dan prntscrn drukken :/ dan zie je me chat window etc niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:48

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Neelon schreef op 09 maart 2004 @ 01:11:
Hoe maak je eigenlijk die screenies? Als je ze in FF11 zelf maakt, krijg je van die kleine rotdingen.
misschien met Fraps.. Dat programma maakt ze bijna in elk spel..

anyhow, kan je met FFXI ook zelf een server maken , waar je misschien niets hoeft te betalen. Of dat er al private servers zijn..

Ik vind het ook een beetje onnodig om zoveel te gaan uitgeven per maand voor een spel, net zoals Ragnarok. Oke dat ziet er grafisch ook een stuk minder uit, maar ik wil gewoon niks dokken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

outerspace schreef op 09 maart 2004 @ 01:23:
[...]

anyhow, kan je met FFXI ook zelf een server maken , waar je misschien niets hoeft te betalen. Of dat er al private servers zijn..

Ik vind het ook een beetje onnodig om zoveel te gaan uitgeven per maand voor een spel, net zoals Ragnarok. Oke dat ziet er grafisch ook een stuk minder uit, maar ik wil gewoon niks dokken.
Nee helaas, er zijn alleen de square-enix servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
outerspace schreef op 09 maart 2004 @ 01:23:
[...]

Als je niet wil dokken, dan is dit niks voor jou. Is alleen online te spelen namelijk.

Dan kun je beter kijken naar de offline varianten. FF1 t/m X-2 (met uitzondering van XI dan).

[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 09-03-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

10 euro per maand teveel? voor een spel wat langer speelbaar is dan iets wat je koopt en dan offline speelt.

Stel dat je een spel offline koopt voor 50 euro en daar ben je 2 weken zoet mee, nou leuk, dan ligt het in de kast.
Koop ffxi en speel het de eerste 4 weken gratis, dan heb je er al meer uit dan je offline spelletje. vervolgens speel je het anderhalf jaar voor 10 euro per maand, nou enorme kosten zeg :). en over dat Ragnarok gratis is, tja je hebt dan ook niet de service die je bij ffxi hebt, en de graphics, en die wereld, en die updates, enz

level 17 yay :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.