Ik zal me even voorstellen:
Character name: Leviont
Race: Elvaan
Server: Ragnarok
Rank: 2
Jobs/levels:
RNG5, BST8, THF15, RDM22, SMN25, WHM54 (1 k tnl, alle spells, inclusief erase)
Genkei 1 - Gedaan (Duh)
Genkei 2 - Gedaan
AF: Alleen AF1 club
In bezit van de volgende avatars:
Carbuncle (de beste van allemaal

), Garuda
2 extra Characters (mules):
Naam: Cool
Ras: Taru
Plaats: Windrust
Naam: Smart
Ras: Taru
Plaats: San Doria
Verslaafd aan FFXI: Ja
Dit is mijn eerste MMORPG en mijn eerste grote verslaving

Ik vind vooral het levelen het leukst, alleen naarmate je level hoger wordt moet je op een gegeven moment wel erg veel exp halen voor het volgende level (Ik moet nu 16000 exp halen). Quests en Missies, zoals je waarschijnlijk ook wel kan zien aan mijn rank, vind ik minder leuk. Missies zijn lang en zaai (mijn mening). Sommige quests zijn wel geinig maar bij de meeste moet je gewoon een paar items inleveren en quest done.
Verder heb ik ook nooit de moeite genomen om verder te gaan met de missies (voor de airship pass) aangezien ik bijna overal kan komen met mijn teleport spells.
Over mijn jobs:
Mijn eerste job was RDM, toen ik een subjob mocht kiezen ging ik mijn WHM levelen en ben eigenlijk nooit meer terug geswitched naar mijn rdm ^^. Een groot voordeel van een whm is dat je nooit lang hoeft te wachten op een party ^^.
Toen ik level 30 was ben ik begonnen met de smn quest... verschrikkelijk XD je moet eerst een ruby zien te krijgen en die is erg rare, ik deed er ongeveer 6 uur over voordat de ruby "dropte". en daarna moest je alle weerelementen zien te vinden, dit ging gelukkig wat sneller
Ik kwam er al snel achter dat smn niet zo cool was als ik dacht. Met alleen Carbuncle is het echt zaai... Ik levelde mijn smn naar level 10 en ging weer verder met het levelen van mijn whm met mijn smn als sub.
RNG en THF heb ik ondertussen ook nog geleveled maar deze gebruik ik alleen maar voor het gil farmen.
Ik had het geluk dat ik op level 50 mee mocht gaan met een groep van level 60-75 mensen om Garuda (een prime avatar) te verslaan

Het gevecht was best moeilijk (3 doden) maar uiteindelijk kregen we haar toch dood ^^
SMN nu als mijn sub voor mijn whm is echt uber

garuda kan Blink casten op alle pt members, erg relaxed
Ik ben nu begonnen met BST, whm begon een beetje eentonig te worden. BST is erg cool.
Over Genkei:
Genkei 1 is een hel! Je moet 3 items zien te vinden die vijanden droppen. Een van die items is mega rare, sommige mensen doen er een hele week over om 1 zo'n item (papyrus) te krijgen. Ik kreeg hulp van een RDM74 en we chainde liches voor ongeveer 6 uur >< Na 6 uur dropte dat kreng eindelijk het item ^^
Genkei 2 deed ik de dag erna, ik kreeg onverwachts een invite van iemand ^^ Voor genkei 2 heb je een aliance nodig van 18 man om drie monsters te verslaan. Dit was erg cool ^^
Op dit moment ben ik dus bezig met het levelen van mijn BST. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik de rest van mijn AF nog moet gaan halen omdat de RSE van Elvaan mij veel meer mp geeft (Elvaan heeft veel mp boosts nodig) en een elvaan standaard veel MND heeft. Ook wil ik nu eindelijk die draak een keer verslaan van missie 6 ^^