[PC]Final Fantasy XI Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Anoniem: 60967 schreef op 09 maart 2004 @ 09:33:
[...]

10 euro per maand teveel? voor een spel wat langer speelbaar is dan iets wat je koopt en dan offline speelt.

Stel dat je een spel offline koopt voor 50 euro en daar ben je 2 weken zoet mee, nou leuk, dan ligt het in de kast.
Koop ffxi en speel het de eerste 4 weken gratis, dan heb je er al meer uit dan je offline spelletje. vervolgens speel je het anderhalf jaar voor 10 euro per maand, nou enorme kosten zeg :). en over dat Ragnarok gratis is, tja je hebt dan ook niet de service die je bij ffxi hebt, en de graphics, en die wereld, en die updates, enz

level 17 yay :)
beetje kull natuurlijk.. een gemiddelde offline FF heeft een speeltijd van "heb ik jou daar".
En dan heb ik het niet eens over de Tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Anoniem: 60967 schreef op 09 maart 2004 @ 09:33:
[...]

10 euro per maand teveel? voor een spel wat langer speelbaar is dan iets wat je koopt en dan offline speelt.
Ja dat is voor mij teveel.. Daarom hoop ik ook op private servers ;)
Stel dat je een spel offline koopt voor 50 euro en daar ben je 2 weken zoet mee, nou leuk, dan ligt het in de kast.
niet echt waar... maar goed het is een bij wijze van ;)
Koop ffxi en speel het de eerste 4 weken gratis, dan heb je er al meer uit dan je offline spelletje. vervolgens speel je het anderhalf jaar voor 10 euro per maand, nou enorme kosten zeg :).
Dat is dus wel 16 maand X 10 euro = 160 euro..
Die 160 euro kan ik goed voor andere dingen gebruiken.
of minstens 3 games die ook online kunnen.

Maar nu liever weer ontopic:
Als ik het zou gaan kopen + spelen dan is het om de graphics, en om het teamspel. Ik vind teamgames behoorlijk gaaf en dan ook nog eens in een Fantasy game _o_

offtopic:
lijkt het ook een beetje op Lineage II :?

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 09-03-2004 11:09 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2967

...opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 2967 op 10-03-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

kleine update van mij :)
vandaag lvl 18 gehaald met me redmage en me subjob quest gedaan , nu bezig met blackmage lvlen , ben nu 8 blackmage / 4 redmage.
Zit nu ook in een linkshell (zelfde als chucky en the dude) erg gezellig (allemaal nederlanders en belgen).

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 10-03-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19
Volgende update:

Katsuoy (Mythra) - Gilgamesh Server -> Paladin lvl 25 - Black Knight lvl 12 - Warrior lvl 30 - Thief lvl 15 - Monk lvl13 -> Bastok Rank 3

Ben weer gereed om pretpark Qufim te verlaten met m'n Paladin.

Ben ook in de weer geweest met Black Knight (met Thief sub), en dat is toch ook bijzonder leuk. Als lvl 10 was het een bijzondere ervaring om 3K XP per uur bij elkaar te zeissen. Enig nadeel is dat ik daarmee nog door Qufim heen zal moeten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een kleine update (en schop)
Ben nu inmiddels lvl 18 blm / 18 rdm :) niet slecht en vermaak me nog perfect ingame ! :) , helaas gaan de servers zo down voor een patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Lvl 48 Whm / 27 BLM / 15 THF / 8 WAR / 2 BST
RSE - 50k cash - alle spells behalve Erase en 2 Teleports - Rank 5 - AF1 WHM
Eerste Genkai item heb ik net :D

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Zelf speel ik het spel niet, dus ik weet niet of het echt interessant is om te weten welk level iemand is op het moment. Maar is het niet leuker om een leuke discussie op gang te brengen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 56410 schreef op 10 maart 2004 @ 23:53:
kleine update van mij :)
vandaag lvl 18 gehaald met me redmage en me subjob quest gedaan , nu bezig met blackmage lvlen , ben nu 8 blackmage / 4 redmage.
Zit nu ook in een linkshell (zelfde als chucky en the dude) erg gezellig (allemaal nederlanders en belgen).
uuhm dan zit je in dezelfde LS als mij :> je kent me wel (Rappel, degene die je "gevonden"had ^_^; ). Iig vind ik dat de LS al behoorlijk vol raakt. wel gezellig. Ik zal later hier nog wel wat ingame screenies plaatsen sinds ik best wel veel screenies heb gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 15-03-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Nog even een update.

Ik ben van LinkShell veranderd (degene die ik had, Black Aria, daarvan was ik zo ongeveer de enige online), dus dat is nu Phoenix Order geworden.

Ook even wat jobs ge-unlocked.

Katsuoy (Gilgamesh Server, Bastok rank 3.1):

WAR30
PLD25
NIN15
THF15
MNK13
DRK12
RNG6

Ik ga binnenkort samen met een vriend de summoner orb zoeken (een voor hem, een voor mij).

Mijn job die ik nu verder ga beoefenen, is WAR/NIN. Dual-Wield Sword/Axe baby. Paladin bevalt me niet zo goed als dat ik had gehoopt, nu alleen de Ninja spells quests nog doen, ik wil alleen nog niet terug naar Norg, die plek is echt NIET GRAPPIG.

Van het weekend staat missie 3-3 (Jeuno) geplanned met de LinkShell, ben benieuwd. Rest van de week maar wat gaan farmen, k'heb Gil nodig, veel Gil.

Gisteren ook even voor de lol wat aan mijn Axe skill gaan werken in Valkurm Dunes, de meeste parties (zat bij de Konschtat zone) vonden het helemaal niet erg dat de Goblins links en rechts verdwenen. Een party wou er eentje hebben (party van 5 lvl 11-12). Ze hebben hem verslagen, heeft ze alleen 2 doden opgelevert. Na ja. Pech voor ze. Vond het wel grappig om te zien, meer afbijten dan ze kunnen doorslikken, misschien dat ze daar van leren, misschien.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op 15 maart 2004 @ 20:29:
[...]

uuhm dan zit je in dezelfde LS als mij :> je kent me wel (Rappel, degene die je "gevonden"had ^_^; ). Iig vind ik dat de LS al behoorlijk vol raakt. wel gezellig. Ik zal later hier nog wel wat ingame screenies plaatsen sinds ik best wel veel screenies heb gemaakt.
Heey dat is wel grappig :) , Weet ik ook meteen dat Rappel ook op GoT zit :p

Trouwens probeer net ffxi te starten , gaat de viewer wat files downloaden krijg ik nu inene steeds deze error als ik ffxi probeer te starten :( "Failed to replace the file "C:\Games\play online\squareenix\playonlineviewer\polhook.dll"
please restart the playonline viewer"

mja :p dat heb ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66651

Rappel! XD

Ja, wie kent Rappel nou niet he. Die viezerik van een taru die de hele tijd naar m'n char's tietjes kijkt enzo :P

Lotusa hier btw he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66651 schreef op 15 maart 2004 @ 22:39:
Rappel! XD

Ja, wie kent Rappel nou niet he. Die viezerik van een taru die de hele tijd naar m'n char's tietjes kijkt enzo :P

Lotusa hier btw he ;)
* Anoniem: 33272 starts casting Rappelga on Lotusa!

^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Is dat niet erg moeilijk voor een taru? Hij komt net tot je knieen :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Nieuwe speler erbij, ik heb net FFXI binnengekregen, dus ga effe installen :D
Ik ga waarschijnlijk voor een female elvaan warrior / monk dragoon :P

[edit]
Yay, je hoort dus een manual erbij te hebben, die de verkoper er blijkbaar niet bij heeft gedaan :|

[ Voor 28% gewijzigd door JJJ op 16-03-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JJJ schreef op 16 maart 2004 @ 12:48:
Nieuwe speler erbij, ik heb net FFXI binnengekregen, dus ga effe installen :D
Ik ga waarschijnlijk voor een female elvaan warrior / monk dragoon :P
Leuk je erbij te hebben ! , Hoop dat je ook op Ragnarok komt spelen , hoe meer mensen hoe meer vreugd :)

Heb trouwens die error die ik hierboven vermeld had ook weer opgelost (nieuwe polhook.dll in me dir gegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Vanaf morgen doe ik ook mee! Net de mensen van dimensonplus aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze FF:XI vandaag op de bus doen en dat het pakketje morgen aan moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109069

Ik zal me even voorstellen:

Character name: Leviont
Race: Elvaan
Server: Ragnarok
Rank: 2
Jobs/levels:
RNG5, BST8, THF15, RDM22, SMN25, WHM54 (1 k tnl, alle spells, inclusief erase)

Genkei 1 - Gedaan (Duh)
Genkei 2 - Gedaan

AF: Alleen AF1 club :/

In bezit van de volgende avatars:
Carbuncle (de beste van allemaal ;) ), Garuda

2 extra Characters (mules):

Naam: Cool
Ras: Taru
Plaats: Windrust

Naam: Smart
Ras: Taru
Plaats: San Doria

Verslaafd aan FFXI: Ja ;)

Dit is mijn eerste MMORPG en mijn eerste grote verslaving :P Ik vind vooral het levelen het leukst, alleen naarmate je level hoger wordt moet je op een gegeven moment wel erg veel exp halen voor het volgende level (Ik moet nu 16000 exp halen). Quests en Missies, zoals je waarschijnlijk ook wel kan zien aan mijn rank, vind ik minder leuk. Missies zijn lang en zaai (mijn mening). Sommige quests zijn wel geinig maar bij de meeste moet je gewoon een paar items inleveren en quest done.
Verder heb ik ook nooit de moeite genomen om verder te gaan met de missies (voor de airship pass) aangezien ik bijna overal kan komen met mijn teleport spells.

Over mijn jobs:

Mijn eerste job was RDM, toen ik een subjob mocht kiezen ging ik mijn WHM levelen en ben eigenlijk nooit meer terug geswitched naar mijn rdm ^^. Een groot voordeel van een whm is dat je nooit lang hoeft te wachten op een party ^^.
Toen ik level 30 was ben ik begonnen met de smn quest... verschrikkelijk XD je moet eerst een ruby zien te krijgen en die is erg rare, ik deed er ongeveer 6 uur over voordat de ruby "dropte". en daarna moest je alle weerelementen zien te vinden, dit ging gelukkig wat sneller :)
Ik kwam er al snel achter dat smn niet zo cool was als ik dacht. Met alleen Carbuncle is het echt zaai... Ik levelde mijn smn naar level 10 en ging weer verder met het levelen van mijn whm met mijn smn als sub.
RNG en THF heb ik ondertussen ook nog geleveled maar deze gebruik ik alleen maar voor het gil farmen.

Ik had het geluk dat ik op level 50 mee mocht gaan met een groep van level 60-75 mensen om Garuda (een prime avatar) te verslaan :) Het gevecht was best moeilijk (3 doden) maar uiteindelijk kregen we haar toch dood ^^
SMN nu als mijn sub voor mijn whm is echt uber :) garuda kan Blink casten op alle pt members, erg relaxed :)

Ik ben nu begonnen met BST, whm begon een beetje eentonig te worden. BST is erg cool.

Over Genkei:

Genkei 1 is een hel! Je moet 3 items zien te vinden die vijanden droppen. Een van die items is mega rare, sommige mensen doen er een hele week over om 1 zo'n item (papyrus) te krijgen. Ik kreeg hulp van een RDM74 en we chainde liches voor ongeveer 6 uur >< Na 6 uur dropte dat kreng eindelijk het item ^^
Genkei 2 deed ik de dag erna, ik kreeg onverwachts een invite van iemand ^^ Voor genkei 2 heb je een aliance nodig van 18 man om drie monsters te verslaan. Dit was erg cool ^^

Op dit moment ben ik dus bezig met het levelen van mijn BST. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik de rest van mijn AF nog moet gaan halen omdat de RSE van Elvaan mij veel meer mp geeft (Elvaan heeft veel mp boosts nodig) en een elvaan standaard veel MND heeft. Ook wil ik nu eindelijk die draak een keer verslaan van missie 6 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 18:38

CSB

:D

Ik hoop ECHT dat er een aantal private servers komen... (als dat al mogelijk is) Want om nou maandelijks nog 10 pleuro extra te betalen op mijn ADSL abbo van 40 pleuro, daar wordt ik niet echt vrolijk van.
Dan zou ik FFXI achtermekaar aanschaffen. Liefst gisteren nog...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben momenteel bezig met de chocobo licence quest , mijn god wat is dat vervelend :p , heb eindelijk 4 van die speciale greens gekocht (duurde even voordat er 4 te koop waren) en nu moet ik om de dag (ingame gelukkig) die chocobo wat te eten geven. ugh :) uit verveling maar wat gaan vissen ingame :)
ben nu dus lvl 20 blm met 10 rdm subbed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
CSB schreef op 17 maart 2004 @ 13:21:
Ik hoop ECHT dat er een aantal private servers komen... (als dat al mogelijk is) Want om nou maandelijks nog 10 pleuro extra te betalen op mijn ADSL abbo van 40 pleuro, daar wordt ik niet echt vrolijk van.
Dan zou ik FFXI achtermekaar aanschaffen. Liefst gisteren nog...
Nou, ik geloof niet dar er private servers komen, dat kun je denk ik wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu level 21blm 18 rdm , wil van nation veranderen (ben nu een hume uit windurst) ik wil naar sanodria changen maar dat geintje gaat me 40k kosten ouch :( , Nouja goed excuus om me melee jobs te levelen en fire crystals te farmen voor gil :) , Oh ! de chocobo quest is nu ook eindelijk af , scheelt zeker een hoop kwa reistijd zeg pfew ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ

JJJ

Ik ben nu aan het bieden weer op FFXI via ebay, maar nu sneed iemand dit punt aan: de verkoper heeft het spel origineel gekocht en er ook mee gespeeld. Dus: hij heeft de codes al ingevoerd. Hoe gaat dat dan in zijn werk als ik het spel koop van die verkoper en die codes wil invoeren ? Heeft iemand een idee hoe dat gaat of is het uberhaupt niet mogelijk om 2ehands dit spel te kunnen spelen als de code al een keer is ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JJJ schreef op 17 maart 2004 @ 22:13:
Ik ben nu aan het bieden weer op FFXI via ebay, maar nu sneed iemand dit punt aan: de verkoper heeft het spel origineel gekocht en er ook mee gespeeld. Dus: hij heeft de codes al ingevoerd. Hoe gaat dat dan in zijn werk als ik het spel koop van die verkoper en die codes wil invoeren ? Heeft iemand een idee hoe dat gaat of is het uberhaupt niet mogelijk om 2ehands dit spel te kunnen spelen als de code al een keer is ingevoerd?
Niet doen ! , Je kan het beste gewoon een ffxi kopen in de winkel. Reden?, Je bent dan de eerste eigenaar en niemand weet je code (account code + registratie info zijn erg belangrijk als je ooit eens je gegevens kwijtraakt) Mocht de persoon die jou de ffxi verkoopt via ebay kwaad willen dan zou hij zijn info doorkunnen geven aan squaresoft en op die manier zijn account terrughalen immers was hij degene die de account openede op zijn naam en hoe kan het dat jij inene de eigenaar bent terwijl het officieel niet toegestaan is je account te verkopen.

Maar om een lang verhaal kort te houden :) , Ik zou het niet doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu level 55 :) Ik heb gister ook ff mijn WHM AF trousers gehaald en een vriend geholpen met zijn AF. Als je de spawn places van de coffers weet is het best makkelijk om de AF te krijgen. Als je de coffers niet kan vinden, gewoon een half uurtje wachten en daarna weer ff kijken en meestal (als er niet teveel mensen zijn) is de koffer gespawned op de aangegeven plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
JJJ schreef op 17 maart 2004 @ 22:13:
NIET DOEN. Je mag het spel niet eens meer doorverkopen, kijk maar op de doos. Misschien dat het op de een of andere manier mogelijk is om het aan de gang te krijgen, maar loop er geen risico mee, gewoon orgineel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Anoniem: 56410 schreef op 17 maart 2004 @ 14:41:
Ben momenteel bezig met de chocobo licence quest , mijn god wat is dat vervelend :p , heb eindelijk 4 van die speciale greens gekocht (duurde even voordat er 4 te koop waren) en nu moet ik om de dag (ingame gelukkig) die chocobo wat te eten geven. ugh :) uit verveling maar wat gaan vissen ingame :)
ben nu dus lvl 20 blm met 10 rdm subbed
Dit al vervelend? Er komen nog veel leukere stukken aan, wacht maar rustig af. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62616

Anoniem: 56410 schreef op 18 maart 2004 @ 00:44:
[...]

Niet doen ! , Je kan het beste gewoon een ffxi kopen in de winkel. Reden?, Je bent dan de eerste eigenaar en niemand weet je code (account code + registratie info zijn erg belangrijk als je ooit eens je gegevens kwijtraakt) Mocht de persoon die jou de ffxi verkoopt via ebay kwaad willen dan zou hij zijn info doorkunnen geven aan squaresoft en op die manier zijn account terrughalen immers was hij degene die de account openede op zijn naam en hoe kan het dat jij inene de eigenaar bent terwijl het officieel niet toegestaan is je account te verkopen.

Maar om een lang verhaal kort te houden :) , Ik zou het niet doen als ik jou was.
Maar de eerste eigenaar heeft de cd's dan toch niet meer. Hoe gaat hij zijn account terrughalen dan? Gaat/kan squaresoft dan je account blokken?

Het lijkt mij dat als de verkoper betrouwbaar is en je zijn naam, adres, telefoonnummer hebt er weinig mis kan gaan.

Dat je je account niet mag verkopen heeft natuurlijk vooral een commerciele kant. Laten we wel wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 09:33
Anoniem: 62616 schreef op 19 maart 2004 @ 21:17:
[...]

Maar de eerste eigenaar heeft de cd's dan toch niet meer. Hoe gaat hij zijn account terrughalen dan? Gaat/kan squaresoft dan je account blokken?

Het lijkt mij dat als de verkoper betrouwbaar is en je zijn naam, adres, telefoonnummer hebt er weinig mis kan gaan.

Dat je je account niet mag verkopen heeft natuurlijk vooral een commerciele kant. Laten we wel wezen.
Hij kan toch een kopietje maken van de cd's?
En waarom zou Square-Enix gaan bijhouden welke accounts zouden moeten worden geblokkeerd.

Sterker nog, waarschijnlijk zou je zo met zijn karakter verder moeten, tenzij je een ander karakter maakt.

Dus ik zeg ook, koop het zelf orgineel uit de winkel, dan weet je tenmiste zeker dat alles goed is. Zoveel zal het waarschijnlijk niet schelen,aangezien het waarschijnlijk de PC versie is, dan zal het hooguit 10 euro in het totaal schelen denk ik.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freezer schreef op 19 maart 2004 @ 23:55:
[...]

Hij kan toch een kopietje maken van de cd's?
En waarom zou Square-Enix gaan bijhouden welke accounts zouden moeten worden geblokkeerd.

Sterker nog, waarschijnlijk zou je zo met zijn karakter verder moeten, tenzij je een ander karakter maakt.

Dus ik zeg ook, koop het zelf orgineel uit de winkel, dan weet je tenmiste zeker dat alles goed is. Zoveel zal het waarschijnlijk niet schelen,aangezien het waarschijnlijk de PC versie is, dan zal het hooguit 10 euro in het totaal schelen denk ik.
Je begrijpt me niet. Ja, theoretisch kan de eigenaar een kopie maken van zijn cd's, maar als de eigenaar betrouwbaar is. Dan mag je er in de praktijk toch vanuit gaan dat hij niet meer met zijn oude acount gaat lopen klooien.

Wat betreft accounts blokkeren zijn we het eens hoor. (zie mijn opmerking hierboven) Ik geloof niet dat Square je tweedehands-account gaat blokkeren. Immers een account met een ander ip-adres kan dezelfde persoon zijn. Laat Square maar bewijzen dat het spel doorverkocht is.

Mijn conclusie: zie je op Ebay een mooie deal met een betrouwbare verkoper (check z'n rating) gewoon kopen en spelen maar.

Bovendien hebben de meeste mensen in Europa allemaal een US release. Die kan hier gewoon gespeeld worden. Is dat dan ook tegen de regels? ;)

Edit: Dit zie ik net op Ebay http://cgi.ebay.co.uk/ws/...=3085999208&category=4596

Echt geld verdienen met Final Fantasy XI 8)7 Ik zie het al helemaal voor me Gill beursgenoteerd. Het nieuws met Lorreta Schrijver: de koers van de dollar 0,894 de koers van Gill 1,198 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 62616 op 20-03-2004 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Dat is nog niks, er is een webpage gespecialiseerd in het kopen/verkopen van geld in online spellen. Je kan het er aan verkopen of ingame geld aankopen.

Imo neemt dat alle fun weg.. en tis eigenlijk wel triest dat je met echt geld, virtueel geld aan gaat schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:48
Gewoon kopen! Ik heb er ook hele goede ervaring mee!

Het maakt niet uit of een eigenaar betrouwbaar is of niet want:

De key is verbonden aan het door de user aangemaakte account. Als je de game koopt krijg je alleen de game + key. Het account moet je zelf aanmaken op internet. Alleen met dit account kan de key worden gebruikt. Als je dus 2e hands koopt krijg je dat account erbij, enige wat je hoeft te doen is informatie en password te veranderen. De verkoper kan dan wel een game + key kopie hebben maar hij kan het niet gebruiken omdat de key gekoppeld zit aan het account... en die bezit jij nu voortaan!

Kortom gewoon doen! Tis hardstikke veilig, ik heb zo ook games verkocht en gekocht :)

/edit
het idiote idee dat je account geblocked word is maf :) Daar letten ze heus niet op. Waarom zouden ze maandelijkse inkomste gaan mislopen... |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 20-03-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Major Carnage schreef op 20 maart 2004 @ 12:02:
Dat is nog niks, er is een webpage gespecialiseerd in het kopen/verkopen van geld in online spellen. Je kan het er aan verkopen of ingame geld aankopen.

Imo neemt dat alle fun weg.. en tis eigenlijk wel triest dat je met echt geld, virtueel geld aan gaat schaffen :)
lachen man weet je toevallig de naam van die webpage?

Zou wel cool zijn als je je brood ermee kunt verdienen. Man tegen vrouw: Dag liever ik ga naar m'n werk, monsters killen. Vrouw: Dag schat wees je wel voorzichtig.
loona35 schreef op 20 maart 2004 @ 13:07:
Gewoon kopen! Ik heb er ook hele goede ervaring mee!

/edit
het idiote idee dat je account geblocked word is maf :) Daar letten ze heus niet op. Waarom zouden ze maandelijkse inkomste gaan mislopen... |:(
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zit meer zo , dit is dus met een maatje van mijn gebeurd in everquest toen de tijd.
Hij had een account gekocht van iemand anders en ging daar lekker mee spelen allemaal leuk en aardig en geen probleem. Maar na een aantal dagen toen hij weer probeerde in te loggen kreeg hij de mededeling dat zijn password veranderd was. Na veel geprobeer kon hij niet zijn wachtwoord terrug krijgen dus hij ging bellen met SoE (sony online entertainment) Wat bleek nu gebeurt te zijn , de orginele eigenaar had gemaild naar SoE dat hij niet meer op ze account kon en had netjes alle -orginele- info doorgegven aan SoE (naam waarop account geopend was 1ste credit card voor betaling , keys/expansion keys zeg maar alle personal info) en hij kreeg zijn password weer terrug (en heeft toen dus alles veranderd en de account zelf gehouden.

en jammer voor mijn kennis maar die had geen poot om op te staan , leg jij maar eens uit aan SoE hoe een account van persoon A inene naar persoon B kan gaan die heel ergens vandaan komt. En geloof mij maar dat houden ze heus wel bij hoor dit soort info. Maargoed het is op je eigen risico ik en anderen hebben je gewaarschuwd :)

edit: Bij paypal (waar meestal via betaald word) en Ebay heb je ook totaal geen poot om op te staan wat accounts betreft van mmorpg aangezien dat virtuele producten zijn en die dekken zij niet (check hun user policy er maar eens op na) dus dan zit je (mischien) uiteindelijk alleen met ffx en de cdtjes maar geen account :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 20-03-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:48
Daarom bij voorkeur bij een Nederlander kopen, kun je altijd nog even "aankloppen" mocht er iets geks gebeuren :)

Verder is het natuurlijk een kwestie van vertrouwen. Ik vind persoonlijk 20 euro verschil niet het geld waard om iets 2e hands te kopen tenzij het een Nederlander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op 20 maart 2004 @ 16:13:
Daarom bij voorkeur bij een Nederlander kopen, kun je altijd nog even "aankloppen" mocht er iets geks gebeuren :)

Verder is het natuurlijk een kwestie van vertrouwen. Ik vind persoonlijk 20 euro verschil niet het geld waard om iets 2e hands te kopen tenzij het een Nederlander is.
Dat klopt :) , Maar dan nog , om een hoop ellende te besparen doe maar noet ;) Het kan ook wel goed gaan hoor daar niet van :)

Maarja beetje erg offtopic :)

/ontopic

Net met hulp van mijn LS me khazam airship pass gehaald whoohoo ;) nu nog lvl 25 halen om er te hunten.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 20-03-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb FF XI nu ondertussen al een tijdje in mijn bezit (in December (of november zelfs? vlak na de release in ieder geval) een keer gekocht.
Ik was super enthousiast begonnen (op de carbuncle server), maar na een tijdje saai levelen had ik niet zo'n zin meer. (tevens minder tijd een maandje lang, waardoor ik echt langzaam afkickte) Ik was lvl 15 RDM / LVl 12 warrior (niet als subjob, maar ik ging even warrior lvlen omdat mijn speelmaatje wat achter liep)
Solo'en ging alleen niet lekker meer rond de lvl 12 en party-forming viel me gewoon onwijs tegen (lang wachten tot ik er een had en vaak een beetje een "ieder voor zich sfeer")
Nou vraag ik me af of ik gewoon pech had met een nare server of ben ik gewoon niet geschapen voor MMORPG's? :)
Ik heb de laatste paar weken namelijk wel steeds meer zin om weer (overnieuw :( ) te beginnen, maar zit wel een beetje te twijfelen, bang dat ik rond lvl 15 het wel weer gezien heb.
Zitten er eigenlijk 'veel' Nederlanders op Ragn.?

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 20-03-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op 20 maart 2004 @ 22:25:
Ik heb FF XI nu ondertussen al een tijdje in mijn bezit (in December (of november zelfs? vlak na de release in ieder geval) een keer gekocht.
Ik was super enthousiast begonnen (op de carbuncle server), maar na een tijdje saai levelen had ik niet zo'n zin meer. (tevens minder tijd een maandje lang, waardoor ik echt langzaam afkickte) Ik was lvl 15 RDM / LVl 12 warrior (niet als subjob, maar ik ging even warrior lvlen omdat mijn speelmaatje wat achter liep)
Solo'en ging alleen niet lekker meer rond de lvl 12 en party-forming viel me gewoon onwijs tegen (lang wachten tot ik er een had en vaak een beetje een "ieder voor zich sfeer")
Nou vraag ik me af of ik gewoon pech had met een nare server of ben ik gewoon niet geschapen voor MMORPG's? :)
Ik heb de laatste paar weken namelijk wel steeds meer zin om weer (overnieuw :( ) te beginnen, maar zit wel een beetje te twijfelen, bang dat ik rond lvl 15 het wel weer gezien heb.
Zitten er eigenlijk 'veel' Nederlanders op Ragn.?
Yep zitten veel nederlanders op Ragnarok :)
Maar inderdaad hoe hoger lvl je bent hoe meer tijd sommige dingen kosten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik speel ook FFXI ik zit op panadonium server onder de naam: Flasher

ben nu lvl 43PLD/WAR
alle job lvl's zijn: PLD 43 / WAR 30 / MNK 14 / THF 12

heb ook wat screens voor de genen die het willen zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_1(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_2(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_3(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_4(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_5(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_6(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_7(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_8(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_9(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_10(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_11(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_12(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_13(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_14(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_15(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_16(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_17(WinCE).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/ffxi_18(WinCE).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/001%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/002%20(Custom).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/003%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/004%20(Custom).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/005%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/006%20(Custom).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/007%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/0002/008%20(Custom).jpg

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke screenies bas :) vooral die named , geen idee wat die dropt trouwens ;) , lvl 26 blm nu , hoop snel lvl 30 te halen en me dark knight adv job quest te doen zodat ik dat kan worden met blm subbed :)

edit: ugh *kijkt naar de tijd* ffxi grr ! slapen ga ik ! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 21-03-2004 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Anoniem: 56410 schreef op 21 maart 2004 @ 04:04:
...vooral die named , geen idee wat die dropt trouwens ;) , lvl ...
hij dropt een body armor die op mijn server 18k gil waard is... alleen hij dropt niet vaak en komt ongeveer om de 3 uur....
je moet ongeveer min lvl 35 als paladin...
want je moet je dan wel moeten healen bij lvl 40 haal ik het zonder veel dmg tekrijgen.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk jongens die pics :) Keep em comming.

Misschien kan iemand een paar plaatjes nemen van een stad daar heb ik nog niet zoveel van gezien.

Blafhert kan bijna niet wachten tot hij FF XI kan gaan spelen. Hij zit nu in Engeland met een suffe laptop. Pas in april is het voor hem ook zover. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

hier pics van de stad Jeuno... deze stad is voor high lvl's

Port Jeuno
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno101%20(Custom).jpg

Lower Jeuno
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno201%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno202%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno203%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno204%20(Custom).jpg

Upper Jeuno
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno301%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno302%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno303%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno304%20(Custom).jpg

Ru'lude Gardens
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno401%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno402%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno403%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno404%20(Custom).jpg

Mog House in jeuno
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno501%20(Custom).jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno502%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/jeuno/jeuno503%20(Custom).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bas , Hoe maak jij die screenshots zo groot ? :) die ik neem ingame zijn echt lage kwali en lage resolutie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik had een vraagje,
ik was van plan een HD te kopen voor me playstation2 (gratis FFXI erbij ;) )
nu wilde ik deze uit canada halen, zou dat wel gewoon werken op m'n ps2 ? het spel staat voor-geinstalleerd op de harddisk...

kan dit, of lukt 't niet vanwege de niet pal-compatability :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Anoniem: 56410 schreef op 21 maart 2004 @ 15:31:
Bas , Hoe maak jij die screenshots zo groot ? :) die ik neem ingame zijn echt lage kwali en lage resolutie :(
heb ik met fraps gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

The_eYe schreef op 21 maart 2004 @ 15:45:
Ik had een vraagje,
nu wilde ik deze uit canada halen, zou dat wel gewoon werken op m'n ps2 ? het spel staat voor-geinstalleerd op de harddisk...

als je de ps2 omgebouwd is zal hij wel werken denk anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_eYe schreef op 21 maart 2004 @ 15:45:
Ik had een vraagje,

Vraag dat aan de verkoper zou ik zeggen. Mijn instinct zegt dat het geen probleem moet zijn. Pal en NTSC zijn manieren om video weer te geven. Een harddisk gooi je aan een moederboard. Met andere woorden een harddisk heeft geen voorkeur voor Pal of NTSC. Maar misschien denk ik wel te logisch na en zit een PS2 heel anders inelkaar.

@bas bedankt voor de pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Anoniem: 62616 schreef op 21 maart 2004 @ 18:58:
[...]

Vraag dat aan de verkoper zou ik zeggen. Mijn instinct zegt dat het geen probleem moet zijn. Pal en NTSC zijn manieren om video weer te geven. Een harddisk gooi je aan een moederboard. Met andere woorden een harddisk heeft geen voorkeur voor Pal of NTSC. Maar misschien denk ik wel te logisch na en zit een PS2 heel anders inelkaar.

@bas bedankt voor de pics :)
het ging mij dus vooral om de FFXI die je erbij krijgt...
de HD zal wel gewoon werken...maar doet FFXI moeilijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_eYe schreef op 21 maart 2004 @ 21:55:
[...]

het ging mij dus vooral om de FFXI die je erbij krijgt...
de HD zal wel gewoon werken...maar doet FFXI moeilijk ??
Het zal denk ik zelf niet werken om de volgende redenen, spelletje is ntsc en niet pal dus of je moet ntsc games kunnen afspelen, Ook een punt waar ik goed op zou letten is of de harddisk wel gaat werken in jouw ps2 , Ik heb namelijk geen idee of er nog verschil zit in bv een PAL ps2 en een NTSC ps2 , maar zoals hierboven al gemeld , vraag het de verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat screenshots van mij :)

Gobbie trainen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228105230a.jpg

NM Hell Diver:

Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228112430a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228112637a.jpg

Helaas hij dropte nix

Level 50
OMG ik wordt uitgenodigd voor een prima avatar fight (Garuda) :D

De weg naar de cloister... erg gevaarlijk, uber monsters hier
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228195416a.jpg

Iedereen er klaar voor? ff wat bufs en gaan!
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228203636a.jpg

Vechten maar! alhoewel vechten lolz meer zover mogelijk wegstaan en healen:
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228204237a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228204748a.jpg

Gimmie Garudu jij kleine taru XD:
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040228211849a.jpg

Zo nu ben je van mij ^^:
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040229170758a.jpg

WTF Fenrir die wil ik ook ^^:
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040229160923a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040229161346a.jpg

Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Screenshots kunnen een beetje donker zijn, dit komt door het crappy ingebouwde screenshot ding.

NM in Gusgen mines, weer geen drop :/
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040301235136a.jpg

Hey Maat grote vriend hoe ist?
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040302201920a.jpg

Met een aliance van 18 man naar Xarcabard, ff 3 NM verslaan voor Genkei 2, uber cool ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304011803a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304012909a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304013132a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304015928a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304014604a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304020251a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040304022056a.jpg

Eerste BCNM40 gevecht, geen succes: alle 6 gevechten verloren, 40 beastmen seals naar de maan :/
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040310003124a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040310010300a.jpg

Wat mooi/lief/schattig etc. =):

Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040313144918a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040313220420a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040306142131a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040306172136a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040314012127a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040314201723a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040319190057a.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040321152813a.jpg

Succesvolle BCNM40 fight :D, ff 150 k gil verdient ^^:
Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040320022800a.jpg

De San Doria dragon:

Afbeeldingslocatie: http://www.saalberg.net/ffxi/Lev040319010120a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

leuke screens

ik heb zelf nog nooit een BCNM geattacked...

moet toch maar is van komen met me LS... ik ben nu btw lvl44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BCNM?? is een....(ik gok een groot monster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Ik weet niet meer waarom maar Leviont staat op men blacklist :p
Geen id dat hij op GoT zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Dud3 schreef op 24 maart 2004 @ 04:04:
Op je blacklist O.o hmmm ik kan me maar 2 of 3 situaties herinneren waarin ik "niet zo aardig was", maar dat was meestal als ik in een slechte bui was.

Maargoed het boeit me niet of je me geblacklist hebt of niet, zat mensen waarmee ik goed kan opschieten :)

BCNM40 gevecht = Burning Circle Notorious Monsters

= "Burning Circle Notorious/Named Monsters. A special battle in which you enter a closed arena."

Je moet meestal een speciale party setup hebben. Bijvoorbeeld bij een BCNM40 gevecht moet je een brd hebben. Het gevecht mag maximaal 30 minuten duren en de beloning zijn altijd 6 items. Als je geluk hebt krijg je erg waardevolle items zoals Erase (300 k waard) of Phalanx (120 k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF:XI is eindelijk binnen, dimenson plus had het pakketje naar de herenstraat verstuurd. maar ik woon op de herensteeg..... Ben nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

Anoniem: 54938 schreef op 24 maart 2004 @ 13:15:
FF:XI is eindelijk binnen, dimenson plus had het pakketje naar de herenstraat verstuurd. maar ik woon op de herensteeg..... Ben nu aan het installeren.
en op welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit op Odin, maar de meeste nl-ers zitten op ragnarok toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 54938 op 25-03-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja er zitten aardig wat nederlanders op Ragnarok (ik ook :) ). Ik heb zelfs een hele nederlandse linkshell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal eens proberen om op die server te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een paar extra characters gemaakt op Ragnarok. Ik hoefde geen worldpass te kopen. Gewoon de naam van de server invullen. password vakje leeg laten. Enter drukken en je zit op de Ragnarok server.

Misschien werkt dit alleen omdat ik al een character op de Ragnarok server heb, maar je zou het eens kunnen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
lol, maar als je al 1 char. op die server hebt, dan komt die ander ook automatisch daar ^^

Heb zelf 3 uur besteed aan recreaten en zit nu @ ragnarok, WHM, Hume, lvl 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op 25 maart 2004 @ 15:08:
lol, maar als je al 1 char. op die server hebt, dan komt die ander ook automatisch daar ^^
Dat dacht ik al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Dud3 schreef op 24 maart 2004 @ 04:04:
Lijkt mij de perfecte gelegenheid om het nu weer goed maken. Dus geef elkaar maar een kusje O+ O+ . All you need is............precies GoT :+ :D

Ik heb vandaag (een tweedehands nog nooit gebruikte) Final Fantasy XI binnen gekregen :Y) :Y)

Kan hem nog niet spelen. Ik zit zoals eerder gezegd in Engeland met een laptop. Dus ben het boekje aan het lezen en vind het best moeilijk kiezen :? . Ras, job, support job, home town :? . Warrior en monk lijken mij wat eentonig. Dus paladin en dark knight vallen dan ook af. Wat vinden mensen hier van thieve en bard? Is dat leuk om te spelen?

Welke job is het meest gewild in party's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Ik kwam gisteren Leviont tegen in Gusgen Mines, small world :p
Zijn pickaxes waren op en het mine point nog niet leeg, dus toonde hij me waar het was
Ik bood hem aan om zijn ores te smelten, maar hij verkocht ze liever los, toch vrienden geworden :)
Ik vraag me echt af hoe hij om men blist komt, ik denk niet dat ik hem hiervoor ooit zag :p

BTW, Leviont, welke nederlands ls is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
heeft iemand misschien een tip voor mij hoe ik als low lvl zo snel mogelijk wat gil kan verdienen in Bastok (ragnarok) ?
In Windurst was het wel lekker makkelijk met silk threads (die de eerste maand voor 1000 a 1200 gil geauctioned konden worden ^_^) maar ik weet nog niet wat dat in Bastok is =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

moet je ff naar bastok market gaan
achter de AH (action house) heb je een shop boven zitten gelijk aan de linker kant
ga naar de achter kant van de shop en koop daar een stock pijlen... dacht dat het wooden waren... bij mij kosten ze 3gil per stuck weet niet hoeveel het is met aan lage fame...
en verkoop de pijlen bij de AH voor zo'n 600/700 gil

alleen dit gaat niet erg snel...
wat je ook kan doen in fire crystals verzamelen bij lvl'ing

die verkopen ook goed in de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

tja zie maar zelf wat je doet. Ga goldsmithen, of alchemist worden. Geld verdienen kan op heel erg veel verschillende maniere, maar er is niet echt 1 manier die heel erg goed is..

Ik heb heel lang gespaard voor een field gear zodat ik nu lekker effectief kan minen, kan minen zonder gear echt niet aanraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 26 maart 2004 @ 09:25:
tja zie maar zelf wat je doet. Ga goldsmithen, of alchemist worden. Geld verdienen kan op heel erg veel verschillende maniere, maar er is niet echt 1 manier die heel erg goed is..

Ik heb heel lang gespaard voor een field gear zodat ik nu lekker effectief kan minen, kan minen zonder gear echt niet aanraden..
Het beginnen met guilds maak je dus echt hard verlies.. pas op hoge level synthen ga je winst maken. Dus dat helpt op dit moment ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crystals farmen is de beste manier om gil te verdienen als je low level bent. Alleen zijn er nu zoveel newbies bijgekomen (PS2 FFXI release in Amerika) dat de prijzen van crystals waarschijnlijk enorm zullen gaan dalen :/

Voor water crystals en earth crystals krijg je nog maar 250-300 gil per stack.

Als ik jou was zou ik gewoon een paar simpele quests doen, zoals de bubble berny quest (repeatable). Ik geloof dat die quest je 500 gil per keer opleverd

Voor alle quests, missies, beloningen etc. zie:
http://ffxi.allakhazam.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het beginnen met guilds maak je dus echt hard verlies.. pas op hoge level synthen ga je winst maken. Dus dat helpt op dit moment ook niet.
Nou, voor goldsmith van level 1 - 10 kan je echt onwijze winst maken hoor. Bijvoorbeeld een stack copperingots is 3.5k en een stack brassingots is 7.5k. Als je de crystals zelf farmed en de zincs voor de brass ingots mined of op gunstig moment inkoopt maak je echt harde winst daarop. Zelfde voor cooking, zoek gewoon gerechten die goed verkopen op de AH en die je winst kunnen opleveren en ga die maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar wil ik aan toevoegen dat als je in bastok bent je als low level zowiezo veel winst kan maken met behulp van minen. Koop een stack pickaxes voor 2.5k en ga lekker minen in zeruhn mines, elke iron ore is 600gil en elke zinc is 350/400 gil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe kom je dan echt aan je eerste gil? monsters verslaan en hopen dat ze iets droppen en dat verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe kom je dan echt aan je eerste gil? monsters verslaan en hopen dat ze iets droppen en dat verkopen?
Ehm quests? ik begon met het rondlopen en zoveel mogelijk quests uit te voeren, op een gegeven moment heb je dan toch wel 2.5k voor een stack pickaxes, vanaf daar zal je toch wel een continue cashflow hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het wel eens gebeurd dat één nation de gehele wereld in handen had? Of is dat over het algemeen gelijk verdeeld?

Hoe is de verdeling tussen de verschillende naties op Ragnarok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik speel niet op Ragnarok, maar op Titan is het wel eens gebeurd dat san alles in handen had op de 2 newbie zones na (Gustaberg en Sarutabaruta)
Inmiddels staan we weer 3e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie is we? San D'oria?

Ik weet dat een keer per week de balans wordt opgemaakt wat betreft de verdeling van land, maar hoe snel ga je van nummer 1 naar 3 of andersom? Is dat een kwestie van weken, maanden?
Is het erg hinderlijk voor je spel als jou natie bijna geen land bezit?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 62616 op 30-03-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16275

Ik heb hem drie weken bij http://www.gameorder.nl besteld goeie prijs, snelle service voor import games, sorry voor de reclame.

Maar de game is echt rete top, Abo is id prijzig, maar heb ik persoonlijk graag over voor zoon game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Anoniem: 62616 schreef op 30 maart 2004 @ 23:34:
Wie is we? San D'oria?

Ik weet dat een keer per week de balans wordt opgemaakt wat betreft de verdeling van land, maar hoe snel ga je van nummer 1 naar 3 of andersom? Is dat een kwestie van weken, maanden?
Is het erg hinderlijk voor je spel als jou natie bijna geen land bezit?
San d'Oria idd. Elke week is weer een verrassing omdat je elke week begint met een schone lei. Weinig land in bezit betekent alleen maar dat de regionale shops in de stad allemaal verhuisd zijn naar de stad die dat landje onder controle heeft. In de zones zelf kan je ook geen homepoint zetten of signet pakken. Voordeel is weer dat je dubbele conquest points behaalt in de landen die niet onder controle zijn van je natie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Zo, Paladin is eindelijk lvl 28, kan ik tenminste eindelijk een fatsoenlijk schild gebruiken, in plaats van een schild ter grootte van een soepbord.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Dit spel is nog steeds niet officieel uit in Nederland?
Speelt het eigenlijk een beetje op de PC, en dan bedoel ik met name "zonder controller".

Ik heb beide, PC en PS2, maar PC heeft toch een beetje mijn voorkeur denk ik, als het spelen met m/k geen belemeringen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
CRu5H0n3 schreef op 02 april 2004 @ 09:55:
Dit spel is nog steeds niet officieel uit in Nederland?
Speelt het eigenlijk een beetje op de PC, en dan bedoel ik met name "zonder controller".

Ik heb beide, PC en PS2, maar PC heeft toch een beetje mijn voorkeur denk ik, als het spelen met m/k geen belemeringen geeft.
Augustus / september is de release date in Europa geloof ik.

Ik speel dus een US import, gewoon op de pc met toetsenbord, gaat perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Neelon schreef op 02 april 2004 @ 12:47:
[...]

Augustus / september is de release date in Europa geloof ik.

Ik speel dus een US import, gewoon op de pc met toetsenbord, gaat perfect. :)
Heb ik nog voordelen als ik wacht, buiten dat ik geen importprijs betaal op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

CRu5H0n3 schreef op 02 april 2004 @ 13:09:
[...]

Heb ik nog voordelen als ik wacht, buiten dat ik geen importprijs betaal op dat moment?
Nee, elke release is exact hetzelfde, op de taal na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRu5H0n3 schreef op 02 april 2004 @ 13:09:
[...]

Als je wacht krijg je denk ik wel de laatste release dus met alles updates die je dan niet eerst hoeft te downloaden.

Maar of je dat nou een groot voordeel wil noemen.

Qua prijs zou ik geen grote verschillen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

ik ga hem zo kopen.
Moet ik nog ergens aan denken tijdens te installatie?

ik lees hier iets over usa adresgegevens tijdens het registreren?
en hoe kom ik in 1x op die "nederlandse" server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRu5H0n3 schreef op 03 april 2004 @ 13:16:
ik ga hem zo kopen.

Die adresgegevens moet je effe van het net jatten.

Je komt alleen met geluk in 1x op Ragnarok. Je moet je carakter aanmaken dan daarna krijg je te zien op welke server je komt. Als die server je niet bevalt dan moet je opnieuw je carakter aanmaken net zolang totdat je de server hebt die je wil.

Als je later nog wil veranderen krijg je gezeur met worldpasses (dat wil je niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

CRu5H0n3 schreef op 03 april 2004 @ 13:16:
ik ga hem zo kopen.

uitverkocht.. naja :(

valt me steeds meer op dat ze geen kut meer op voorraad hebben

"kan hem wel voor u bestellen mijnheer"
flikker toch op.. bestellen doe ik wel op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Of jullie kopen gewoon een worldpass voor hem, je wil blijkbaar erg graag dat hij bij jullie op Ragnarok komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Major Carnage schreef op 03 april 2004 @ 19:36:
Of jullie kopen gewoon een worldpass voor hem, je wil blijkbaar erg graag dat hij bij jullie op Ragnarok komt..
Ik wil erg graag dat hij bij mij op de server komt???! Hoe kom je daar nou bij? Nofi maar hij mag helemaal zelf weten op welke server hij gaat spelen hoor.

Bovendien speel ik zelf nog niet eens (zit in engeland met crappy laptop)

@ Cru5 check de engelse eBay daar staan een paar leuke Final Fantasy XI aanbiedingen. Daar heb ik mijn versie ook gekocht.

Pound x 1,5 = euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
hhmm, ik zit zelf zwaar te twijfelen om hier mee te starten. Even kijken of ik hem ergens aan kan schaffen.

Kan je dit spel ook windowed spelen op je PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
nimmolon schreef op 07 april 2004 @ 11:53:
hhmm, ik zit zelf zwaar te twijfelen om hier mee te starten. Even kijken of ik hem ergens aan kan schaffen.

Nee, als de fullscreen om wat voor reden dan ook wegvalt, dan wordt je meteen uitgelogged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

nimmolon schreef op 07 april 2004 @ 11:53:

waarom wil je een spel windowed spelen als ik vragen mag?
En is dat een vereiste voor jou om het, dan wel/dan niet, aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

een nieuwe event nu in FFXI, ik quote:

From:FINAL FANTASY XI
04/08/2004 08:25 [PDT]

Egg Hunt Egg-stravaganza

Did you hear the news? The Moogles of Vana'diel have been playing with something egg-straordinary. You have a chance to collect eggs, as well as mix and match according to various rules! Let's see what you can find at the "Egg Hunt"!

Within a limited time period, you will be able to collect eggs known as "initial eggs." If you find the correct combination of eggs, you may receive an eggs-tra surprise!

So lets start collecting those initial eggs! A letter of the alphabet is carved on the surface of each initial egg. There is one for every letter of the alphabet!

The easiest way to get ahold of these eggs is by speaking to the Moogles in San d'Oria, Windurst, and Bastok. Bear in mind that you can only receive one free egg per day (Vana'diel time).

Also, when you want more initial eggs, try trading other types of eggs to the Moogles. But remember, you can only try this once a day as well. Moogles seem to like some eggs more than others. Try trading different numbers of different eggs and see what you can recieve!

If you have enough initial eggs in hand, you will be able to trade with other adventurers and try the "First 3" challenge! Combine the correct letters and give them to the Moogle. If you are successful in making a "First 3," you'll be awarded a wonderful prize.

In addition, there are all kinds of rules in play for the Egg Hunt. Rumor has it that there are plenty of hidden elements to this event, including secret combinations and more! Moogles may give you clues, so make sure you ask!

The egg-citement begins on April 8th, 2004 at 8:00 (PDT) and continues until April 13th, 2004 at 0:00 (PDT). Now's your chance to join in with the Moogles, so don't miss out!
Sow, ben nu een initiate alchemist (level 20) zo eens proberen nog wat meer omhoog te levellen.

[ Voor 6% gewijzigd door NaWA op 08-04-2004 20:23 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Die event is best grappig, iedereen loopt de shouten om eggs te ruilen/verkopen in de steden :p
Ik heb men Happy Egg, proberen voor Lucky Egg morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

heb nu een happy en een lucky egg.. gaan nu ook geruchten rond dat deze egg's een hidden +/- enmity hebben.
Zal wel niet veel van kloppen maar ja.

en idd, rond je moogle is je radar helemaal blauw van de mensen.

[ Voor 21% gewijzigd door NaWA op 10-04-2004 04:59 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

IS eht spel al te downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat denk je zelf als je eens logisch nadenkt?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.