Nee dus
Ik vind het makkelijk om tijdens het spelen ook nog wat andere dingen in de gaten te houden. Zeker als je weet dat ik 3 computers op 1 monitor gebruik. Dan is windowed spelen makkelijk, even verkleinen naar de taakbalk enzo. Gaat toch wat sneller dan elke keer uitloggen en inloggen.CRu5H0n3 schreef op 07 april 2004 @ 13:25:
[...]
waarom wil je een spel windowed spelen als ik vragen mag?
En is dat een vereiste voor jou om het, dan wel/dan niet, aan te schaffen?
Maar nee, tis geen vereiste om een spel wel of niet te kopen. Ik was gewoon benieuwd.
nee je mag het idd niet verkleinen.nimmolon schreef op 12 april 2004 @ 11:20:
[...]
Ik vind het makkelijk om tijdens het spelen ook nog wat andere dingen in de gaten te houden. Zeker als je weet dat ik 3 computers op 1 monitor gebruik. Dan is windowed spelen makkelijk, even verkleinen naar de taakbalk enzo. Gaat toch wat sneller dan elke keer uitloggen en inloggen.
Maar nee, tis geen vereiste om een spel wel of niet te kopen. Ik was gewoon benieuwd.
maar wat ik me afvraag, als je 3 pc's bestuurd vanaf 1 monitor dan kun je toch af en toe even naar de andere pc switchen?
Tenminste dat kan gemakkelijk met mijn KVM switch.. nou weet ik natuurlijk niet of je dezelfde methode gebruikt.
Nog ff edit:
Ik heb daarnet dat nieuwe stukje over de ballista event gelezen en dat klinkt best wel grappig.. Gelukkig niet gewoon PvP om alleen maar te killen, maar er hangt ook nog een tactische game aan vast, zeg maar een soort van minigame. linkje: http://www.playonline.com/ff11us/conflict/main/index.html
naja we zullen wel zien wat het uiteindelijk wordt nadat de update erbij komt.. en over de update.. dit is het lijstje:
The development team is currently working on the version update scheduled to take place in the last week of April. The first event for Conflict, called "Ballista" (as detailed in previous development news), is in the final stages of adjustment.
We would like to take this opportunity to inform our users that Ballista will be introduced in this update as a simple event and not as part of the Conquest.
There will be several stand-alone events held before Ballista becomes a permanent fixture, so participation will initially be limited.
We hope to continue to improve Ballista even after it has been permanently implemented, based upon the opinions of participants, the performance of the rules in actual play, and the influence of Ballista on the world of Vana'Diel.
Many other additions and changes, including the introduction of new Dynamis areas, are planned for this update.
The next version update will include the following changes:
[Event-related]
- The first event for Conflict, "Ballista", will be implemented
- New quests and battles designed for alliances will be added.
- New quests will be available in each nation.
- Guild quests that call for the manufacture of certain items will be implemented.
- Characters will be able to participate in a strategy called "Garrison" that will be available at several outposts.
[Battle-related]
- New Dynamis field areas will become accessible.
- Several new types of battlefields ranging from low- to mid-level will be added.
- An issue concerning the accumulation of TP with weapon skills that consist of multiple strikes (i.e. Combo, Penta Thrust, etc...) will be corrected.
- A new job trait called "Subtle Blow" will become available to ninja and monks.
- An ability that allows dragoons to restore their wyvern's HP will be added. Also, if a wyvern at full hit points is sent away using the "Dismiss" command, the "Cal Wyvern" ability will be available for use immediately.
[Item-related]
- The mysterious "Strange Apparatus" will become operational.
- A new type of flowerpot will become available.
- Players will be able to insert their names in the help text of certain items they synthesize.
- New guild-related furniture and equipment will be added.
- The number of items obtained from beastmen treasure caskets will be increased.
- New synthesis and desynthesis will become available.
- New items will be available for purchase at several of the guild shops.
- Various other new items will be added.
[System-related]
- A new emote for giving a triumphant yell will be added.
- A sort function will become available in the Storage menu.
- A character's footsteps will no longer be heard when using Sneak.
- The name of a pet's master will be displayed when a pet is targetted.
- The limit for the /wait macro will be extended to 60 seconds.
- An ON/OFF setting for "Battle Effects" will be added to the Config menu.
- It will be possible to place single items on auction directly from a stack of items.
Several other changes will be announced at the time of the update.
[ Voor 75% gewijzigd door NaWA op 12-04-2004 16:14 ]
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
hehe, ik bestuur mijn PC's via radminNaWA schreef op 12 april 2004 @ 16:07:
nee je mag het idd niet verkleinen.
maar wat ik me afvraag, als je 3 pc's bestuurd vanaf 1 monitor dan kun je toch af en toe even naar de andere pc switchen?
Tenminste dat kan gemakkelijk met mijn KVM switch.. nou weet ik natuurlijk niet of je dezelfde methode gebruikt.
Maaruh, ik ga het misschien ook wel spelen, zit nu nog te twijfelen tussen lineage2 en deze
Verwijderd
nou om jou en eventueel nog andere mensen over te halen heb ik een selectie screenies gemaakt uit me grote screenies doos..nimmolon schreef op 12 april 2004 @ 23:32:
[...]
hehe, ik bestuur mijn PC's via radmin
Maaruh, ik ga het misschien ook wel spelen, zit nu nog te twijfelen tussen lineage2 en deze
http://members.home.nl/ralph.straus/
(btw zijn grote bestandjes)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 20:03 ]
Verwijderd
De releases hier in Nederland zijn meestal de Engelse taal, en jem oet er toch niet aan denken als final fan dat je van die brakke nederlandse vertalingen in beeld ziet, daarnaast scheelt de importversie niet veel van de Europeese want dat wordt het release.Major Carnage schreef op 02 april 2004 @ 15:57:
[...]
Nee, elke release is exact hetzelfde, op de taal na
Square-Enix heeft een test uitgevoerd met het nieuwe PvP systeem, wat in de volgende update als een event erbij komt met de naam ballista, en er zijn ook video's van gemaakt.
linkje: http://www.cat.pdx.edu/~tcl/FFXI/ffxi-ballista1.wmv
Wat was ballista ook alweer?: http://www.playonline.com/ff11us/conflict/main/index.html
linkje: http://www.cat.pdx.edu/~tcl/FFXI/ffxi-ballista1.wmv
Wat was ballista ook alweer?: http://www.playonline.com/ff11us/conflict/main/index.html
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Ik ga het binnenkort bestellen 
Probeer ook wel op ragnarok te komen. Lineage leek me iets te saai, en aangezien ik Final Fantasy al jaren helemaal geweldig vind was de keuze eigenlijk niet zo moeilijk
Probeer ook wel op ragnarok te komen. Lineage leek me iets te saai, en aangezien ik Final Fantasy al jaren helemaal geweldig vind was de keuze eigenlijk niet zo moeilijk
Verwijderd
Hoi allemaal,
Ik was op zoek naar een WorldPass van Ragnarok, ik heb het hier en daar gevraagd op verschillende fora's maar no luck
Het liefst zou ik vanaaf al op de server willen spelen ^^
Ik hoorde namelijk dat er veel nederlanders en belgen op Ragnarok zitten, lijkt mij ook wel handig
Alvast bedankt! (remark@pol)
Ik was op zoek naar een WorldPass van Ragnarok, ik heb het hier en daar gevraagd op verschillende fora's maar no luck
Ik hoorde namelijk dat er veel nederlanders en belgen op Ragnarok zitten, lijkt mij ook wel handig
we hebben nu op titan een linkshell met zo'n 12 nederlanders, (vanavond/morgen komt er iig nog iemand bij)
webpage: http://kickme.to/flyingdutchmen
Dus als er nog nederlanders zijn die op titan rondzwerven, ingame nick is Nawa
webpage: http://kickme.to/flyingdutchmen
Dus als er nog nederlanders zijn die op titan rondzwerven, ingame nick is Nawa
Verwijderd
kwil je best een wp bezorgen.. meel me maar ff ofzo.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 16:05:
Hoi allemaal,
Ik was op zoek naar een WorldPass van Ragnarok, ik heb het hier en daar gevraagd op verschillende fora's maar no luck![]()
Ik hoorde namelijk dat er veel nederlanders en belgen op Ragnarok zitten, lijkt mij ook wel handig![]()
(en idd veel nederlanders en belgen op deze LS)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 21:58 ]
Ik heb hem nu ook eindelijk nu eerst nog effe op ragnarok komen.....
Het wil niet lukken al 15 accounts gemaakt heeft mss iemand een worldpass voor mij?spydoggie schreef op 17 april 2004 @ 12:47:
Ik heb hem nu ook eindelijk nu eerst nog effe op ragnarok komen.....
edit:
oeps verkeerde knopje
oeps verkeerde knopje
[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 17-04-2004 13:06 ]
Verwijderd
als je er nog geen hebt laat maar weten .. kheb je ff toegevoegd @ msn..spydoggie schreef op 17 april 2004 @ 13:05:
[...]
Het wil niet lukken al 15 accounts gemaakt heeft mss iemand een worldpass voor mij?
edit:
oeps verkeerde knopje
als ik er niet ben stuur maar meeltje.. want ik ben der de hele avond niet.. dan zorgt ik dat je er morgen vroeg eentje hebt
Hey thnx ik zit nu ook op ragnarok net level 4..... dus nog ff lvl-enVerwijderd schreef op 17 april 2004 @ 20:40:
[...]
als je er nog geen hebt laat maar weten .. kheb je ff toegevoegd @ msn..
als ik er niet ben stuur maar meeltje.. want ik ben der de hele avond niet.. dan zorgt ik dat je er morgen vroeg eentje hebt
edit:
Tering woon jij in herten of roermond ofzo?????
Ik ga in roermond naar school kwoon in echt
Tering woon jij in herten of roermond ofzo?????
Ik ga in roermond naar school kwoon in echt
[ Voor 14% gewijzigd door Jay-v op 19-04-2004 13:10 ]
Ik haal over een paar uurtjes mijn spel op van het postkantoor. Ik zal vanavond proberen om op ragnarok te komen 
** Binnen, nu maar hopen dat ik in een paar keer op ragnarok kan komen
** Binnen, nu maar hopen dat ik in een paar keer op ragnarok kan komen
[ Voor 26% gewijzigd door nimmolon op 26-04-2004 14:06 ]
hhmm, kan iemand mij ook een world pass bezorgen om op ragnarok te komen ? Krijg het ook niet voor elkaar.
Heb er inmiddels een gekregen
Ben nu uit aan het zoeken hoe het allemaal werkt, tis best wennen in het begin (zoals met alles
)
Heb er inmiddels een gekregen
Ben nu uit aan het zoeken hoe het allemaal werkt, tis best wennen in het begin (zoals met alles
[ Voor 40% gewijzigd door nimmolon op 28-04-2004 15:52 ]
net bekent geworden dat er eind dit jaar een nieuwe expansion "Chains of Promathia" uitkomt met zo'n 40 nieuwe gebieden waaronder de belangrijkste:
- "Tavnazian Archipelago" de stad die je ziet in de intro
- "Movalpolos" wat een goblin city moet zijn.
verder nog een eilanden groep met ruines en meerdere vervoersmiddelen over het water zoals raft's.
Verder is het ook bekent dat het hoogteverschil op de nieuwe gebieden een belangrijkere rol gaat spelen.
Tavnazian Archipelago

This set of tiny islands off the west coast of Quon was once home to the proud nation of Tavnazia.
Before the Great War, this region was actually a peninsula connected with the mainland. However, a devastating explosion caused by a secret weapon of the beastmen resulted in the disintegration of a large portion of the surrounding landscape.
The explosion also sent the nation's capitol, a city built on the profits of its thriving trade business, into ruin.
The remnants of the beastmen army remain in control of the archipelago, and until now, it was thought that none of the former inhabitants had survived.
Movalpolos

The subterranean city of Movalpolos was dug and built by a tribe of Goblins referred to as the Moblins. Due to the nomadic nature of most Goblins, it is extremelyrare for any of these beastmen to reside together in one place, making this community extremely unique.The Moblins are known for their exceptional smithing and alchemy skills. Their achievements include complex drilling apparatuses and floodlights, as well as several advancements in exotic fields such as bionics. It is even rumored that their abilityin these areas matches or exceeds that of the scientists in Bastok.
As the Moblins drill through Vana'diel's crust, they are constantly moving their homes, water tanks, and scaffolding. This continuous advancement of Movalpolos makes it difficult to locate the city at any one time. While there are some Moblins who emerge to the surface to sell ores mined from the rock that surrounds their city, most of the tribe's members have cut themselves off from the outside world. This isolation has resulted in a lack of information regarding the city, even among other Goblins.
Why have the Moblins chosen this life underground, and why do they continue to move...?
- "Tavnazian Archipelago" de stad die je ziet in de intro
- "Movalpolos" wat een goblin city moet zijn.
verder nog een eilanden groep met ruines en meerdere vervoersmiddelen over het water zoals raft's.
Verder is het ook bekent dat het hoogteverschil op de nieuwe gebieden een belangrijkere rol gaat spelen.
Tavnazian Archipelago

This set of tiny islands off the west coast of Quon was once home to the proud nation of Tavnazia.
Before the Great War, this region was actually a peninsula connected with the mainland. However, a devastating explosion caused by a secret weapon of the beastmen resulted in the disintegration of a large portion of the surrounding landscape.
The explosion also sent the nation's capitol, a city built on the profits of its thriving trade business, into ruin.
The remnants of the beastmen army remain in control of the archipelago, and until now, it was thought that none of the former inhabitants had survived.
Movalpolos

The subterranean city of Movalpolos was dug and built by a tribe of Goblins referred to as the Moblins. Due to the nomadic nature of most Goblins, it is extremelyrare for any of these beastmen to reside together in one place, making this community extremely unique.The Moblins are known for their exceptional smithing and alchemy skills. Their achievements include complex drilling apparatuses and floodlights, as well as several advancements in exotic fields such as bionics. It is even rumored that their abilityin these areas matches or exceeds that of the scientists in Bastok.
As the Moblins drill through Vana'diel's crust, they are constantly moving their homes, water tanks, and scaffolding. This continuous advancement of Movalpolos makes it difficult to locate the city at any one time. While there are some Moblins who emerge to the surface to sell ores mined from the rock that surrounds their city, most of the tribe's members have cut themselves off from the outside world. This isolation has resulted in a lack of information regarding the city, even among other Goblins.
Why have the Moblins chosen this life underground, and why do they continue to move...?
[ Voor 10% gewijzigd door NaWA op 28-04-2004 18:09 ]
Ziet er geweldig uit 
Ben nog aan het sparen voor een nieuwe beeldkaart, mijn huidige kan het graphisch geweld niet meer aan op 1280x1024
(heb hem zo hoog omdat dat de beste reso is voor m'n TFT
)
Ben nog aan het sparen voor een nieuwe beeldkaart, mijn huidige kan het graphisch geweld niet meer aan op 1280x1024
Om te proberen wat meer leven in dit topic te blazen post ik nog maar een paar van mijn screenshots. Ze zijn klikbaar voor een grotere versie.
Woei hier kreeg ik mijn AF1 (wapen)

Schijnbaar is het Galka Day in jeuno

mijn nieuwe pet. ZIT FIKKIE!! err Lesser Manticore

Quicksands Cave, op zoek naar een of ander tablet. Valt wel veel zand in je haar

Rabao, beetje geblurred in de BG. Komt door het extreem warme weer

AUW!!

De Locatie van de Telepoint in Altepa Desert is niet zo lief

Verder nog wat random Screenies uit Rabao

Woei hier kreeg ik mijn AF1 (wapen)

Schijnbaar is het Galka Day in jeuno

Quicksands Cave, op zoek naar een of ander tablet. Valt wel veel zand in je haar

Rabao, beetje geblurred in de BG. Komt door het extreem warme weer

AUW!!

De Locatie van de Telepoint in Altepa Desert is niet zo lief

Verder nog wat random Screenies uit Rabao

[ Voor 5% gewijzigd door NaWA op 07-05-2004 03:45 ]
Wow! Wa's da? Dacht dat Ifrit er niet inzatNaWA schreef op 07 mei 2004 @ 03:40:
[afbeelding]
Maareh, je had toch maar zes rassen om uit te kiezen? (ik wacht netjes op de Europese versie van FFXI, dus volg het niet zo, wel las ik over een 2e expansie *hoopt dat ook deze bij Europese full-version zit).
Surfin' paradise!
Wow! Wa's da? Dacht dat Ifrit er niet inzatNaWA schreef op 07 mei 2004 @ 03:40:
[afbeelding]
Maareh, je had toch maar zes rassen om uit te kiezen? (ik wacht netjes op de Europese versie van FFXI, dus volg het niet zo, wel las ik over een 2e expansie *hoopt dat ook deze bij Europese full-version zit).
Surfin' paradise!
Ifrit niet erin?

en je hebt 5 rassen om uit te kiezen. Die staan beschreven in de beginpost van deze tread.

en je hebt 5 rassen om uit te kiezen. Die staan beschreven in de beginpost van deze tread.
[ Voor 22% gewijzigd door NaWA op 07-05-2004 12:38 ]
Hmmz, gisteren nog gepartied in Yhoator Jungle met een Japanse SMN met alle Avatars... Fenrir is mooi.
Fullscreen pictures:
http://cdlist.mine.nu/dump/scr00095.jpg
http://cdlist.mine.nu/dump/scr00098.jpg
P.S. Pictures zijn op het moment van posten down. (Als avatar zichtbaar is werken de pictures ook weer)
Fullscreen pictures:
http://cdlist.mine.nu/dump/scr00095.jpg
http://cdlist.mine.nu/dump/scr00098.jpg
P.S. Pictures zijn op het moment van posten down. (Als avatar zichtbaar is werken de pictures ook weer)
[ Voor 9% gewijzigd door LordAlderaan op 07-05-2004 15:48 ]
I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!
Ik zal mijn screenie folder eens een keer gaan uitkammen. Zijn sinds mijn laatste post al weer wat vorderingen gemaakt.
Dit is trouwens mijn huidige profiel: http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?11311
Die screenie met al die Galka's is ook wel leuk trouwens. Zo te zien was er eentje het leven een beetje moe, en de equipment van Allo gaat een van de aankomende hoofdenbrekers worden (samen met Polavik [Paladin AF1 Sword], Genkai 1 & 2).
Dit is trouwens mijn huidige profiel: http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?11311
Die screenie met al die Galka's is ook wel leuk trouwens. Zo te zien was er eentje het leven een beetje moe, en de equipment van Allo gaat een van de aankomende hoofdenbrekers worden (samen met Polavik [Paladin AF1 Sword], Genkai 1 & 2).
[ Voor 37% gewijzigd door Neelon op 07-05-2004 17:11 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?1588
http://cdlist.mine.nu/dump/ffxi/ <=- een paar met FRAPS opgenomen filmpjes.
edit:
(offline)
(offline)
[ Voor 9% gewijzigd door LordAlderaan op 09-05-2004 13:02 ]
Gaaf. En ik krijg spontaan zin om Noir weer eens op te zetten.LordAlderaan schreef op 07 mei 2004 @ 19:00:
http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?1588
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
idd,
o.a. Noir in de winamp playlist...
o.a. Noir in de winamp playlist...
De nieuwe expansion is op de E3 gepresenteerd en er zijn nu wat meer screenshots beschikbaar. Deze zijn bekijkbaar op onderstaande link:
http://media.ps2.ign.com/media/679/679898/imgs_1.html
http://media.ps2.ign.com/media/679/679898/imgs_1.html
nog meer mensen een uitnodiging gekregen voor de EU beta van FFXI ??
ik hoop iig dat ik geselecteerd wordt
*heb net laatst 't spel gekocht, maar wacht nog ff af, omdat ik toch wel graag gratis speel
ik hoop iig dat ik geselecteerd wordt
*heb net laatst 't spel gekocht, maar wacht nog ff af, omdat ik toch wel graag gratis speel
Er is nu een E3 filmpje beschikbaar over de nieuwe expansion "Chains of Promathia". Ik heb het even naar mijn webspace geupload:
http://gof-lan.mine.nu/promathia.wmv
Verder is er meer informatie beschikbaar op de officiele webpagina:
http://www.playonline.com/ff11us/promathia/
http://gof-lan.mine.nu/promathia.wmv
Verder is er meer informatie beschikbaar op de officiele webpagina:
http://www.playonline.com/ff11us/promathia/
Lol ik heb dit topic een hele tijd geleden geopend maar wist niet meer dat het bestond (actief dan)
hier wat swcreens van mij :
http://www.eidolon.demon.nl/FFXI/Index.htm
onder de 2e link staan de grotere screenshots. En hij is niet echt 56K vriendelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er btw al mensen hier die getrouwd zijn? Of mensen kennen die getrouwd zijn ?
Vind ik persoonlijk nml een geniale optie.
Vooral de bruidsjurken
[afbeelding]
En hier een renki calculator :
http://ffxi.liquid-x.net/renkei/
wist niet of die al langsgekomen is, maar hij is veel handiger dan een chart.
hier wat swcreens van mij :
http://www.eidolon.demon.nl/FFXI/Index.htm
onder de 2e link staan de grotere screenshots. En hij is niet echt 56K vriendelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er btw al mensen hier die getrouwd zijn? Of mensen kennen die getrouwd zijn ?
Vind ik persoonlijk nml een geniale optie.
Vooral de bruidsjurken
[afbeelding]
En hier een renki calculator :
http://ffxi.liquid-x.net/renkei/
wist niet of die al langsgekomen is, maar hij is veel handiger dan een chart.
[ Voor 76% gewijzigd door Biobakker op 17-05-2004 21:23 ]
Dat zeg ik....
Ben nog steeds bezig met het uitspitten van mijn screenie folder. Zal ook eens nieuwe maken, want nu heb ik eindelijk armor wat er als fatsoenlijk armor uitziet. Imperial Musketeer Armor, door sommigen ook wel Gundam Armor genoemd.
Ben dus ook level 50 geworden gisteren, dus ik kan nu aan de Genkai en AF helletochten gaan beginnen. o.O
Ben dus ook level 50 geworden gisteren, dus ik kan nu aan de Genkai en AF helletochten gaan beginnen. o.O
Zow, net even rank 4 geworden samen met een LS member (ben nu 25war/mnk). Heb wat hulp gekregen uit de LS zelf waardoor wandelen door Delkfutt een eitje was 
't Plan is nu om te levelen naar 30 in Kazham (waar ik nu sta) en dan adv job quests te doen
't Plan is nu om te levelen naar 30 in Kazham (waar ik nu sta) en dan adv job quests te doen
Genkai... brr inderdaad een hel
Ik heb er een volledig weekend aan moeten opofferen, maar gelukkig ben ik er nu vanaf
Random genkai picje:

De les hieruit: ga NIET op darksday die skeletons slopen.. doet echt 2x zoveel damage, en hij spamt blood saber bij het leven, waardoor dat ding 50% van z'n hp weer terug krijgt
en nog wat fun op de airship:
Ik heb er een volledig weekend aan moeten opofferen, maar gelukkig ben ik er nu vanaf
Random genkai picje:

De les hieruit: ga NIET op darksday die skeletons slopen.. doet echt 2x zoveel damage, en hij spamt blood saber bij het leven, waardoor dat ding 50% van z'n hp weer terug krijgt

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Toch stiekem maar deel 11 besteld
ik kan het natuurlijk niet over me heen laten gaan dat jullie screens posten waar ik van droom.
Duurt wel tot juli dat ik hem heb.
Verklein je screen btw een beetje
Duurt wel tot juli dat ik hem heb.
Verklein je screen btw een beetje
Surfin' paradise!
Daarom kregen we zoveel Bloodssabers om onze oren. Niemand ging dood, maar toch. Ik heb mijn papy nog niet trouwens.
En hoe lopen jullie is godsnaam die railing op. Ik ben het al weken aan het proberen, maar het wil maar niet lukken. Ik weet dat er ergens een "bug" in het 3d model zit, maar ik kan hem maar niet benutten.
Met een beetje (veel) geluk heb ik de Papyrus dit weekend te pakken. Een paar 60+ ers uit de Linkshell gaan mee op jacht.
De Bomb Coal is het probleem niet zo, 2 drops per kill of zo. Als je de suicide boom overleeft dan.
En ik heb dit al beloofd. Wanneer ik lvl75 bereik, kom ik terug naar de Eldieme Necropolis en dan krijgt die tent dezelfde behandeling als Bogys en Banshees nu van me krijgen. Totale vernietiging.
En hoe lopen jullie is godsnaam die railing op. Ik ben het al weken aan het proberen, maar het wil maar niet lukken. Ik weet dat er ergens een "bug" in het 3d model zit, maar ik kan hem maar niet benutten.
Met een beetje (veel) geluk heb ik de Papyrus dit weekend te pakken. Een paar 60+ ers uit de Linkshell gaan mee op jacht.
De Bomb Coal is het probleem niet zo, 2 drops per kill of zo. Als je de suicide boom overleeft dan.
En ik heb dit al beloofd. Wanneer ik lvl75 bereik, kom ik terug naar de Eldieme Necropolis en dan krijgt die tent dezelfde behandeling als Bogys en Banshees nu van me krijgen. Totale vernietiging.
[ Voor 42% gewijzigd door Neelon op 21-05-2004 09:58 ]
En vooral de fun dat op Darksday al je light elemental magic met 10% aan kracht afneemtMajor Carnage schreef op 20 mei 2004 @ 11:07:
En wat er eentje in de party al riep, we kunnen maar met 6 man in een party.
Hallo, dit soort ongein doe je niet in een party, maar met een alliance van zoveel mogelijk man. Liefst met wat hoge level Thieves en Monks voor droprates en massieve schade aan die knoken-pakhuizen.
Die Ba of Ka zijn trouwens ook niet lief met hun Dimensional Death. Hij deed mijn gelukkig maar max 300 schade, maar er kwamen er best wel wat in een gevecht zeg maar.
Hallo, dit soort ongein doe je niet in een party, maar met een alliance van zoveel mogelijk man. Liefst met wat hoge level Thieves en Monks voor droprates en massieve schade aan die knoken-pakhuizen.
Die Ba of Ka zijn trouwens ook niet lief met hun Dimensional Death. Hij deed mijn gelukkig maar max 300 schade, maar er kwamen er best wel wat in een gevecht zeg maar.
Ik wil ook een airship passMajor Carnage schreef op 20 mei 2004 @ 11:07:
Genkai... brr inderdaad een hel
Random genkai picje:
[afbeelding]
[afbeelding]
heb (te) weinig tijd om te spelen. Stomme school oko altijd
Dat zeg ik....
Ik moet echt die nederlandse ls eens joinen op ragnarok. lvlen in je eentje als whm gaat zo traag
Ik kan vanmiddag eindelijk men FFXI ophalen van het postkantoor 
Maar is er mischien nog iemand die me kan helpen aan een worldpass voor Ragnarok server ? Is natuurlijk veel leuker om een een server te spelen met nl's en eventueel een linkshell met nl mensen.
Laat maar al geregeld , nieuw thuis op Titan server gevonden
Maar is er mischien nog iemand die me kan helpen aan een worldpass voor Ragnarok server ? Is natuurlijk veel leuker om een een server te spelen met nl's en eventueel een linkshell met nl mensen.
Laat maar al geregeld , nieuw thuis op Titan server gevonden
[ Voor 14% gewijzigd door Damtheman op 25-05-2004 08:43 ]
Verwijderd
Wat ik me afvraag (als grote FF fan) is hoe je het spel nou eigenlijk speelt. Daar lees ik niet veel over. ik neem aan dat je gewoon rond loopt en dat je dan vijanden (computer of human ??) tegenkomt en dat je met deze kan vechten. Maar hoe gebeurt dit dan ? Is dit zoals de klasieke FF games of is het meer zoals diablo ofzo ? Hoe cast je magic etc etc. Kan iemand mij wat info hierover geven ?
het is idd meer als diablo. Monsters lopen gewoon op de map (geen encounters) maar de gevechten zijn imo beter doordacht dan die van Diablo.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 13:05:
Wat ik me afvraag (als grote FF fan) is hoe je het spel nou eigenlijk speelt. Daar lees ik niet veel over. ik neem aan dat je gewoon rond loopt en dat je dan vijanden (computer of human ??) tegenkomt en dat je met deze kan vechten. Maar hoe gebeurt dit dan ? Is dit zoals de klasieke FF games of is het meer zoals diablo ofzo ? Hoe cast je magic etc etc. Kan iemand mij wat info hierover geven ?
Maar je moet FFXI eigenlijk spelen om het goed te begrijpen.
Dat zeg ik....
Verwijderd
Ja dat zou ik ook graag willen, maar als ik een game koop van 70 euro en daar nog eens 15 euro per maand voor moet dokken om het te kunnen spelen, wil ik wel zeker weten dat ik hem vet vind. De oude ff series vind ik vet (vooral de manier van vechten), maar diablo vind ik weer niks aan. Echt klote dat er geen demo is. En kun je het abbonoment trouwens stoppen wanneer je maar wilt of zit je eraan vast voor een jaar ofzo ?Biobakker schreef op 24 mei 2004 @ 14:16:
[...]
het is idd meer als diablo. Monsters lopen gewoon op de map (geen encounters) maar de gevechten zijn imo beter doordacht dan die van Diablo.
Maar je moet FFXI eigenlijk spelen om het goed te begrijpen.
Je krijgt de eerste 2 maanden gratis. Elke maand is +/- 10 euro per character (hoewel je geloof ik korting krijgt als je meer characters opent). Je kan elk moment dat je wil stoppen met spelen. Je hoeft dan ook niet meer betalen maar je moet dan wel goed afloggen en je character deleten enzo.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 18:34:
[...]
Ja dat zou ik ook graag willen, maar als ik een game koop van 70 euro en daar nog eens 15 euro per maand voor moet dokken om het te kunnen spelen, wil ik wel zeker weten dat ik hem vet vind. De oude ff series vind ik vet (vooral de manier van vechten), maar diablo vind ik weer niks aan. Echt klote dat er geen demo is. En kun je het abbonoment trouwens stoppen wanneer je maar wilt of zit je eraan vast voor een jaar ofzo ?
Dat zeg ik....
Verwijderd
Een kennis van me heeft voor mij uit Amerika de FFXI voor de PS2 meegenomen.
Ik ga vanavond meteen eens proberen. In ieder geval al goed om hier te lezen dat er ook al aardig wat nederlanders op de server van FFXI zitten.
Ik ga vanavond meteen eens proberen. In ieder geval al goed om hier te lezen dat er ook al aardig wat nederlanders op de server van FFXI zitten.
Volgens mij is het slechts de eerste maand gratis spelen.Biobakker schreef op 25 mei 2004 @ 02:40:
[...]
Je krijgt de eerste 2 maanden gratis. Elke maand is +/- 10 euro per character (hoewel je geloof ik korting krijgt als je meer characters opent). Je kan elk moment dat je wil stoppen met spelen. Je hoeft dan ook niet meer betalen maar je moet dan wel goed afloggen en je character deleten enzo.
Ik meende ook dat het maar 1 maand is. En overigens betaal je voor iedere extra character $ 1,-, voor het kaartspel Tetra Master ook $ 1,- en maandelijkse lasten zijn $ 15,-. Volgens mij is 1 dollar ongeveer 80 eurocent.
En ik denk dat je het spel het beste kan vergelijken als een kruising tussen de traditionele Final Fantasy's, Diablo (hack 'n slash) en een adventure. Mooie omgevingen, groots, goed uitgewerkt, veel questen, enzovoorts.
Dit gaat mijn eerste MMORPG worden, heb er hoge verwachtingen van!
En ik denk dat je het spel het beste kan vergelijken als een kruising tussen de traditionele Final Fantasy's, Diablo (hack 'n slash) en een adventure. Mooie omgevingen, groots, goed uitgewerkt, veel questen, enzovoorts.
Dit gaat mijn eerste MMORPG worden, heb er hoge verwachtingen van!
Surfin' paradise!
Volgens mij is inderdaad alleen de eerste maand gratis.
En wat ben ik blij dat Genkai 1 de moeilijkste van de 5 is zeg. Ik moet nog steeds de Papyrus te pakken krijgen, en ik begin op momenten wat frusti te raken. Dan ga ik meestal even naar Valkurm toe en slacht daar alles af wat Selbina in getrained wordt. Voelt dan weer goed, ik krijg veel /cheer naar me gericht, maar verbeterd geen ene moer aan de situatie.
Ow ja, ik ben pas 10 dagen bezig om te proberen voorbij level 50 te geraken.
En wat ben ik blij dat Genkai 1 de moeilijkste van de 5 is zeg. Ik moet nog steeds de Papyrus te pakken krijgen, en ik begin op momenten wat frusti te raken. Dan ga ik meestal even naar Valkurm toe en slacht daar alles af wat Selbina in getrained wordt. Voelt dan weer goed, ik krijg veel /cheer naar me gericht, maar verbeterd geen ene moer aan de situatie.
Ow ja, ik ben pas 10 dagen bezig om te proberen voorbij level 50 te geraken.

het is idd de 1ste 30 dagen gratis
had het verkeerd.
Het leukste van FFXI vind ik nog steeds het feit dat je gehecht raakt aan de omgeving waarin je rondloopt.
Het leukste van FFXI vind ik nog steeds het feit dat je gehecht raakt aan de omgeving waarin je rondloopt.
Dat zeg ik....
Verwijderd
Even een vraag tussendoor voor de mensen die dit al spelen. Zit er ook een clan systeem in?
Yup, je kan met een party gaan questen (max. 6 man), maar je kan ook een speciaal item kopen waarmee je met elkaar kan communiseren als in een clanvorm. Weet alleen eventjes niet hoe dat item heet.
Surfin' paradise!
Ja Linkshells heet het alleen in FFXI. Je kan met je Linkshell snel berichten uitwisselen en zo dus georganiseerd te werk gaan.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:09:
Even een vraag tussendoor voor de mensen die dit al spelen. Zit er ook een clan systeem in?
Google maar even naar linkshell, vind je er genoeg over.
Dat zeg ik....
Verwijderd
Vandaar dat ik er geen ene drol over vond. Ik dank u. Toch wacht ik even tot de Europese release er is, want om voor anderhalve maand de Amerikaanse versie te kopen vind ik overdreven. Maar dat ik het ga spelen is 100% zeker.
Gister nog wat wazige acties op de airship. de Taru zijn bezig met het voorbereiden van een invasie!

Dat soort dingen zijn gewoon humor.Major Carnage schreef op 26 mei 2004 @ 11:46:
Gister nog wat wazige acties op de airship. de Taru zijn bezig met het voorbereiden van een invasie!
[afbeelding]
[afbeelding]
net zoals dit:

als je goed kijkt zit er een taru tussen de benen van die Galka

Dat zeg ik....
Is wel gaaf om te zien. Een WHM in volledig AF en dan een 3-tal Tarus met Opo-Opo Crown er achter aan. Hoge level vissers ook nog eens zo te zien.Major Carnage schreef op 26 mei 2004 @ 11:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Nou mensen, ik heb Final Fantasy toch maar besteld online. Ik krijg hem dus binnen drie weken binnen en dan kan ik gaan beginnen. Maar omdat ik meestal het één en andere wil weten heb ik hier een klein lijstje met vragen. Nu hoop ik dat één of meerdere van jullie even de tijd wil nemen om wat vragen te beantwoorden.
- Welke job is het meest gekozen, en waar is duidelijk behoeften aan in de wereld van Final Fantasy XI. Zelf las ik een paar pagina’s terug dat er echt behoefte is aan goede white mages.
- Hoe moeilijk is het als newbie om een beetje rond te komen in de game. Zit je echt dagen lang te spelen en snap je er dan nog niks van of heb je het zo door. Ik ben al een beetje bekend met de Final Fantasy serie ( 1 t/m 3 - 6 t/m 9 uitgespeeld ).
- Hoe draait het spel op een middelmatige PC, en hoe draait het op je eigen PC? En wat voor PC heb je?
- De besturing kon ook gespeeld worden met een gamepad. De meeste zullen hem spelen met een keyboard. Wat raadt je mensen aan om mee te spelen?
- Welke server is aan te raden om op te spelen als je een rustige server wilt waar niet echt veel mensen zijn.
Alvast bedankt
- Welke job is het meest gekozen, en waar is duidelijk behoeften aan in de wereld van Final Fantasy XI. Zelf las ik een paar pagina’s terug dat er echt behoefte is aan goede white mages.
- Hoe moeilijk is het als newbie om een beetje rond te komen in de game. Zit je echt dagen lang te spelen en snap je er dan nog niks van of heb je het zo door. Ik ben al een beetje bekend met de Final Fantasy serie ( 1 t/m 3 - 6 t/m 9 uitgespeeld ).
- Hoe draait het spel op een middelmatige PC, en hoe draait het op je eigen PC? En wat voor PC heb je?
- De besturing kon ook gespeeld worden met een gamepad. De meeste zullen hem spelen met een keyboard. Wat raadt je mensen aan om mee te spelen?
- Welke server is aan te raden om op te spelen als je een rustige server wilt waar niet echt veel mensen zijn.
Alvast bedankt
Verwijderd
- Er staan ergens statistics over jobs, warrior was het meest gekozen. (hoogste lvl telde hier, komt ook omdat war veel gesubbed word voor adnere classes)Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 09:39:
Nou mensen, ik heb Final Fantasy toch maar besteld online. Ik krijg hem dus binnen drie weken binnen en dan kan ik gaan beginnen. Maar omdat ik meestal het één en andere wil weten heb ik hier een klein lijstje met vragen. Nu hoop ik dat één of meerdere van jullie even de tijd wil nemen om wat vragen te beantwoorden.
Alvast bedankt
- Tis niet zo moeilijk om er aan te wennen, beetje dingetjes lezen van te voren, en je kunt natuurlijk altijd mensen vragen, zijn genoeg mensen die je wel op weg willen helpn.
- speel met een controller ! ik speel met een ps controller en dit is veel beter dan keyboard + mouse, of alleen keyboard.
- Server populatie weet ik niet, maar waarom wil je op een rustige server ?
kijk anders even in de openingspostVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 09:39:
Alvast bedankt
het maakt den kik niet veel uit of je de eerdere FF's gespeeld hebt. Het is gewoon even wennen. Maar na een paar dagen weet je hoe het werkt. Je komt alleen steeds achter nieuwe dingen
Dat zeg ik....
Verwijderd
Dat van de systeem eisen bedoel je? Mjah, ik heb zelf al die benchmark gedraaid (al een paar maanden terug). Maar ik vraag me gewoon af hoe lekker die draait bij sommige personen. Of het lagt of iets in die richting.
@DaRalph: Weet je ook waar je deze stats kan vinden? Zo niet, weten jullie dan wat de minst gespeelde job is en hoeveel White Mages worden gekozen (wil ik worden als ze niet teveel gekozen zijn).
Tevens wil ik gewoon een rustige server omdat ik dat fijn vind. Ik speel ook veel liever op een UT server met 4 a 6 man dan op een server met 16 man.
@DaRalph: Weet je ook waar je deze stats kan vinden? Zo niet, weten jullie dan wat de minst gespeelde job is en hoeveel White Mages worden gekozen (wil ik worden als ze niet teveel gekozen zijn).
Tevens wil ik gewoon een rustige server omdat ik dat fijn vind. Ik speel ook veel liever op een UT server met 4 a 6 man dan op een server met 16 man.
Minst gespeelde job?
Ik denk Summoner (omdat het moeilijk is om alle summons te pakken te krijgen, en het loswerken van de job zelf is al een behoorlijke hoofdenbreker), en Beastmaster (moeilijk, en grotendeels solo).
En ik denk niet dat het in dit spel handig is als je op een "weinig" bevolkte server zit, het spel is namelijk erg sterk gericht op samenwerking in parties.
Ik denk Summoner (omdat het moeilijk is om alle summons te pakken te krijgen, en het loswerken van de job zelf is al een behoorlijke hoofdenbreker), en Beastmaster (moeilijk, en grotendeels solo).
En ik denk niet dat het in dit spel handig is als je op een "weinig" bevolkte server zit, het spel is namelijk erg sterk gericht op samenwerking in parties.
Verwijderd
Ja, dat is waar. Maar ik ga het samen met drie andere gasten doen. Dus wij kunnen altijd met elkaar levelen mocht het zo zijn.
Ik heb lopen lezen en ik denk dat een combinatie van White Mage / Beastmaster mij wel heel erg bevalt.
Maar, ik moet nog even goed kijken wat ik wil worden. Want er zijn zoveel leuke dingentjes om te doen.
Ik heb lopen lezen en ik denk dat een combinatie van White Mage / Beastmaster mij wel heel erg bevalt.
Maar, ik moet nog even goed kijken wat ik wil worden. Want er zijn zoveel leuke dingentjes om te doen.
hier kan je een paar ingame filmpjes zien
ik zelf ben Flasher
[edit url vergeten :)]
http://www.bass64.com/php...9a5ebee446da482107ff3a095
ik zelf ben Flasher
[edit url vergeten :)]
http://www.bass64.com/php...9a5ebee446da482107ff3a095
[ Voor 48% gewijzigd door Bass64 op 02-06-2004 10:45 ]
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
De stats zijn de vinden op de viewer waarmee je de game launcht, friendlist onderhoudt etc. Hier kan je tevens info vinden over updates/patchesVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 08:59:
Dat van de systeem eisen bedoel je? Mjah, ik heb zelf al die benchmark gedraaid (al een paar maanden terug). Maar ik vraag me gewoon af hoe lekker die draait bij sommige personen. Of het lagt of iets in die richting.
Rustige servers zijn er eigenlijk niet. Het is zo opgebouwd dat nieuwe characters gelijk verdeeld worden over de servers. De enige reden om voor een specifieke server te kiezen is dus dat je er mensen kent.
Op Titan hebben we bijvoorbeeld een kleine Nederlandse LS (10 members), aangezien iedereen hier op Ragnarok zit
De info over de jobverdeling staat ook op POL. Ter informatie heb ik er een screenshot van gemaakt.

die grafiek geeft een beetje een vertekend beeld aangezien veel mensen hun WAR gebruiken als bazaar ofzow 
hier een link naar de betreffende survey:
http://www.playonline.com/ff11us/survey/job_type.html
hier een link naar de betreffende survey:
http://www.playonline.com/ff11us/survey/job_type.html
As a result, we can see that the warrior dominates the charts. On the other hand, referring back to the "15 Best Main/Support Job Combinations," one can see that the White Mage/Black Mage is the most popular, coming in at 13.04%. Not only does this reflect the fact that many so-called level 1 "mules" are warriors, but also that the majority of white mages use black mages as a support job, as well as vice-versa. Additionally, this data points to the versatility of the warrior job class, showing that it is capable of being coupled with many other types of jobs.
Dat zeg ik....
Maar even een schopje.
Mijn Paladin is even op pauze gezet, ik kon nog steeds niet de Genkai 1 voltooid krijgen, en ik begon ook een beetje zat te worden om de hele tijd in elkaar gebeukt te worden door de monsters.
Ben nu aan de mage classes begonnen. Nu alleen een volgend "dilemma", ga ik voor Summoner of Black Mage. o.O
Ik zit meer te neigen naar Black Mage, die is nu lvl 18 (Whit Mage >> 37 is de volgende zet), en het bevalt me heel erg goed om dingen op te blazen (blow the crap out of crap). Wat ik toch zeker wil doen zijn de 6 mini-avatar gevechten. Keuzes, keuzes...
Mijn Paladin is even op pauze gezet, ik kon nog steeds niet de Genkai 1 voltooid krijgen, en ik begon ook een beetje zat te worden om de hele tijd in elkaar gebeukt te worden door de monsters.
Ben nu aan de mage classes begonnen. Nu alleen een volgend "dilemma", ga ik voor Summoner of Black Mage. o.O
Ik zit meer te neigen naar Black Mage, die is nu lvl 18 (Whit Mage >> 37 is de volgende zet), en het bevalt me heel erg goed om dingen op te blazen (blow the crap out of crap). Wat ik toch zeker wil doen zijn de 6 mini-avatar gevechten. Keuzes, keuzes...
Die genkai 1 is inderdaad erg frustrerend. Ik ben echt blij dat ik er vanaf benNeelon schreef op 07 juni 2004 @ 17:07:
Maar even een schopje.
De volgende genkai zijn wel een stuk makkelijker. Gisteren heb ik de 2e voltooid, met 17 man 3 beesten mollen en daarna binnen 15 seconden de key item uit de ??? looten
Dankzij een aantal mensen die de quest niet open hadden, en zelfs niet eens een airship pass hebben, duurde het nog de hele avond

Naja ik ben in elk geval klaar voor de 60
Overigens ben ik afgelopen week ook begonnen met een BLM (WHM was al 25), en ik moet zeggen dat het wel een leuke class is, beetje nuken, enfeeblen, een cure tussendoor. Maar 't leukste is het om te magic bursten
Verwijderd
Ik krijg hem bijna binnen. Maar ik weet nog steeds niet wat een leuke combinatie is voor mij. In normale games speel ik altijd healers (dus white mages) maar die worden in deze game wel extreem veel gekozen. Tevens heb ik gelezen dat je niet echt leuke sub jobs ernaast hebt. Want een black mage wordt ik sowieso niet en een summoner ook niet. Tevens had ik dan al door dat het verstandiger is om de summoner dan eerste job te nemen en niet als sub job. Wat mij dus uiteindelijk zou laten komen tot White Mage / Beastmaster of White Mage / Bard.
Dan hebben we nog de andere classes waar er al een heleboel uit vallen. Warrior wil ik eigenlijk niet worden, maar doch heb je kans dat je dat aan het begin hard nodig heb. Ik zat dus naast de normale white mage te denken aan een Dragoon, Ranger of een Thief. Nu las ik dat heel veel mensen alweer voor Thief gaan en Ranger vrij prijzig is te onderhouden.
Wat zijn nou echt leuke skills mensen? En hoe zit het nou met de White Mage? Wordt die nou echt veel gebruikt en is er nou geen behoefte meer aan?
Dan hebben we nog de andere classes waar er al een heleboel uit vallen. Warrior wil ik eigenlijk niet worden, maar doch heb je kans dat je dat aan het begin hard nodig heb. Ik zat dus naast de normale white mage te denken aan een Dragoon, Ranger of een Thief. Nu las ik dat heel veel mensen alweer voor Thief gaan en Ranger vrij prijzig is te onderhouden.
Wat zijn nou echt leuke skills mensen? En hoe zit het nou met de White Mage? Wordt die nou echt veel gebruikt en is er nou geen behoefte meer aan?

Ik kan jullie zeer aanraden om de Job Forums te lezen op http:/ffxi.allakhazam.com. Lees eens van _elke_ job heel aandachtig door wat ze wel en niet kunnen (met elke job bedoel ik ook _elke_ job, want ze zijn allemaal leuk en een goede keus maken is ongelofelijk moeilijk). Ik zie hier jobcombinaties geopperd worden die in FFXI bijvoorbeeld gewoon _niet_ goed werken.
Verder zijn er ook wel mensen die gewoon hele andere verwachtingen hebben van een job, die ze niet geboden worden. Tsja, da's dan een bron van teleurstelling.
Doe daarom alsjeblieft goede research, daar help je jezelf mee, maar ook anderen
Verder zijn er ook wel mensen die gewoon hele andere verwachtingen hebben van een job, die ze niet geboden worden. Tsja, da's dan een bron van teleurstelling.
Doe daarom alsjeblieft goede research, daar help je jezelf mee, maar ook anderen
Ik zou dan eerder gaan voor Beast/White of Bard/White. Vooral deze laatste combinatie is een zegen voor parties, en dus heb je meestal akelig snel een party invite te pakken.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:07:
Ik krijg hem bijna binnen. Maar ik weet nog steeds niet wat een leuke combinatie is voor mij. In normale games speel ik altijd healers (dus white mages) maar die worden in deze game wel extreem veel gekozen. Tevens heb ik gelezen dat je niet echt leuke sub jobs ernaast hebt. Want een black mage wordt ik sowieso niet en een summoner ook niet. Tevens had ik dan al door dat het verstandiger is om de summoner dan eerste job te nemen en niet als sub job. Wat mij dus uiteindelijk zou laten komen tot White Mage / Beastmaster of White Mage / Bard.
Een White Mage is veel gevraagd in het spel, vergis je niet. Er lopen er wel een behoorlijk aantal van rond, maar praktisch iedere party heeft er een nodig.
Ranger is prijzig (erg prijzig), maar Thief niet zo (veel steal gebruiken op de juiste monsters en je wordt er zelfs behoorlijk rijk van). Ninja daarentegen weer wel (blink Utsusemi is erg prijzig als je het vaak gebruikt).
En ik hang niet zo erg veel rond op de jobforums van allakhazam.com, maar meer op http://www.ffxionline.com/
Verwijderd
Dit wou ik nou horen. Ik denk dan dat ik inderdaad voor White Mage / Bard gaat.Neelon schreef op 09 juni 2004 @ 19:33:
[...]
Ik zou dan eerder gaan voor Beast/White of Bard/White. Vooral deze laatste combinatie is een zegen voor parties, en dus heb je meestal akelig snel een party invite te pakken.
Een White Mage is veel gevraagd in het spel, vergis je niet. Er lopen er wel een behoorlijk aantal van rond, maar praktisch iedere party heeft er een nodig.
Ten eerste; een advanced job kan je pas krijgen als je een quest doet, waar je een job op lvl 30 voor moet hebben.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:58:
[...]
Dit wou ik nou horen. Ik denk dan dat ik inderdaad voor White Mage / Bard gaat.
Ten tweede, White Mage/Bard lukt echt niet, je hebt geen instrument, je kan maar een song zingen ipv 2, en je songs zijn de helf zo effectief.
brd/whm is dan wel weer een heel goede combinatie.
Voor alle mage jobs (brd smn blm rdm whm) is Taru de beste job btw; er lopen al teveel elvan mages rond ><
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Dat van de sub-job dat wist ik al. Ik wou alleen horen hoeveel vraag er was naar white mages.The_Dud3 schreef op 10 juni 2004 @ 13:50:
[...]
Ten eerste; een advanced job kan je pas krijgen als je een quest doet, waar je een job op lvl 30 voor moet hebben.
Ten tweede, White Mage/Bard lukt echt niet, je hebt geen instrument, je kan maar een song zingen ipv 2, en je songs zijn de helf zo effectief.
Voor alle mage jobs (brd smn blm rdm whm) is Taru de beste job btw; er lopen al teveel elvan mages rond ><
veelVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:40:
[...]
Dat van de sub-job dat wist ik al. Ik wou alleen horen hoeveel vraag er was naar white mages.
Dat zeg ik....
Ranger's zijn zeker geen goede soloers.Biobakker schreef op 10 juni 2004 @ 15:05:
[...]
veelWhm zijn altijd lastig te vinden. Ik zie btw ook weinig rangers maar die zijn beter in solo dan de rest (net zoals beastmaster).
Alleen somige levels kunnen ze solo op worms, of met een whm erbij.
Op lvl 50+ waneer alle damage van renkei + mb komt kunnen ze zeker niet meer solo...
Daarentegen hoeft dat zeker GEEN belemmering te zijn. Ik heb met betere Elvaan en Galka Mages in een party gezeten dan menig Taru dat was. (tussen level 30 en 50 parties was dat dan).The_Dud3 schreef op 10 juni 2004 @ 13:50:
[...]
Ten eerste; een advanced job kan je pas krijgen als je een quest doet, waar je een job op lvl 30 voor moet hebben.
Bard is trouwens geen Mage job, je gebruikt geen MP als Bard zijnde.
Wheehee, finally got it.

Nu ja, bard zelf hebben geen mp, maar je subt bijna altijd whm, en dan is meer hp wel handigNeelon schreef op 10 juni 2004 @ 17:57:
[...]
Daarentegen hoeft dat zeker GEEN belemmering te zijn. Ik heb met betere Elvaan en Galka Mages in een party gezeten dan menig Taru dat was. (tussen level 30 en 50 parties was dat dan).
Bard is trouwens geen Mage job, je gebruikt geen MP als Bard zijnde.
En ook hier wordt ik steeds beter in.

gratz neelon met limit break 1
2 is was makkelijker als je een full alliance krijg
3 heb ik nog niet gedaan een LS member van mij hij zegt dat het best wel makkelijk is.... zelfs in je upie
zelf ben ik nu PLD 55
2 is was makkelijker als je een full alliance krijg
3 heb ik nog niet gedaan een LS member van mij hij zegt dat het best wel makkelijk is.... zelfs in je upie
zelf ben ik nu PLD 55
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Wat ik begrepen heb is Genkai2 een kwestie van veel mensen meenemen, en 3 is solo-able.
Voor Genkai4 ben ik al klaar, en 5 is weer solo.
Voor Genkai4 ben ik al klaar, en 5 is weer solo.
Sow, heb nu Genkai 1 even in 1 dag gefixt ^^
Nu kan ik weer rustig doorlevellen.
(Congratulations).NaWA schreef op 22 juni 2004 @ 00:36:
Sow, heb nu Genkai 1 even in 1 dag gefixt ^^
Doorlevelen? Als in je sub levelen?
uteraard. Zodra ik met de vaste party begin heb ik daarbuiten tijd om andere job's verder te levellen.
tussen 50 en 60 is wel druk trouwens, tich AF quest's en een overleefbare kans op de rank 6 missie.
tussen 50 en 60 is wel druk trouwens, tich AF quest's en een overleefbare kans op de rank 6 missie.
Verwijderd
Hoeveel Mb traffic kost het per uur om FFXI te spelen? Dit in verband met de datalimiet van mijn toekomstige ADSL abonnement.
Ik weet bijvoorbeeld dat een uur surfen ongeveer 15 Mb kost.
Ik weet bijvoorbeeld dat een uur surfen ongeveer 15 Mb kost.
Voor zover ik weet is rank6 gecapped op level 50.NaWA schreef op 24 juni 2004 @ 00:39:
uteraard. Zodra ik met de vaste party begin heb ik daarbuiten tijd om andere job's verder te levellen.
de 5-1 missie jah..
de 5-2 missie (shadowlord) iig niet, anders kun je me ff uitleggen waarom mensen die het gefilmt hebben in vol AF equip daar die gest bashen. ^^
de 5-2 missie (shadowlord) iig niet, anders kun je me ff uitleggen waarom mensen die het gefilmt hebben in vol AF equip daar die gest bashen. ^^
Daarnaast overleef je het niet met een party van level 55's
met 60 is het een leuke challenging fight
met 60 is het een leuke challenging fight
Oke, had ik het verkeerd.
Begint weer wat vaart in te komen. Nog 9 levels te gaan tot 60, en ik heb mijn Gallant Leggings gisteren gekregen.
Begint weer wat vaart in te komen. Nog 9 levels te gaan tot 60, en ik heb mijn Gallant Leggings gisteren gekregen.
Verwijderd
Ik zit momenteel te twijfelen of ik deze game ga kopen. Ik ben op dit moment een beetje uitgekeken op SWG, en ik zoek eigenlijk een game bij...
Wat ik eigenlijk niet zo snel kan vinden zijn de volgende dingen:
1. Hoe werkt de besturing van je char precies??
2. Hoe zit het battle systeem in elkaar?
Ik had weinig zin om alle topics door te lezen en op de off. site kan ik hierover niet veel terug vinden...dus ik doe een beroep op jullie ervaren players
Ik had weinig zin om alle topics door te lezen en op de off. site kan ik hierover niet veel terug vinden...dus ik doe een beroep op jullie ervaren players
Met zo'n attitude ga je van mij geen hulp krijgen.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 07:54:
Trouwens, de Rank 5 missie is echt enorm klote! Ik heb van Nawa en Major Carnage hulp gekregen bij het Beadeaux gedeelte (2 NM's slopen)
Toen waren er nog maar 2 plekken om heen te gaan: Davoi en Castle Oztroja.
Castle Oztroja... met een lvl29 war, tsja
Alles overnieuw doen dus. Buiten een lvl52 war om hulp gevraagd, die wel mee wilde doen. We gingen weer sneaky naar binnen, waar op een gegeven moment ook een mnk/whm (waarom /whm? geen idee) bijkwam (lvl46). Wij dus fijn naar binnen, weared mijn invis off, stoppen we even. Wordt mijn invis ververst, gaat die fucking yagudo elemental aggroen. Dááág enige whm die kan raisen
Dus toen stonden we daar om half drie 's nachts te overleggen wat we gingen doen. We hadden eerst een raise gevraagd aan een rdm, die vervolgens anon ging en niet de moeite nam iets terug te zeggen (

Toen kwam iemand met een maf idee: gewoon het hele zooitje trainen
Er was verder niemand die kon raisen, zeker niet zo diep, dus zijn we maar gerespawned en hebben we het maar een dag genoemd.
Alles samenvattend: rank5 is kut.
Rank 5 met een level 30 character? *eep*
Ik heb hem gedaan op lvl40-45 met wat linkshellers (lvl 50-60), toen was het goed te doen, maar op punten toch nog wat lastig, als je links krijgt als je aan het vechten bent.
Even een kleine toevoeging. Er zit daar spul tussen wat VT voor mij is (als 51 Paladin).

Ik heb hem gedaan op lvl40-45 met wat linkshellers (lvl 50-60), toen was het goed te doen, maar op punten toch nog wat lastig, als je links krijgt als je aan het vechten bent.
Even een kleine toevoeging. Er zit daar spul tussen wat VT voor mij is (als 51 Paladin).
[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 27-06-2004 17:53 . Reden: toevoeginkje... ]
Staat allemaal beschreven in dit topic. Ik raad je aan om het toch door te lezen.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 07:54:
Ik zit momenteel te twijfelen of ik deze game ga kopen. Ik ben op dit moment een beetje uitgekeken op SWG, en ik zoek eigenlijk een game bij...
Waar zitten jullie allemaal?
Ik heb momenteel een character op Unicorn en Ragnarok. Maar het wordt wat saai in je eentje als je de hele tijd maar een party moet zoeken.
Ik heb momenteel een character op Unicorn en Ragnarok. Maar het wordt wat saai in je eentje als je de hele tijd maar een party moet zoeken.
Dit topic is gesloten.