[PC]Final Fantasy XI Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 14:50
Ik zit op Gilgamesh.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

ik zit op Titan met JJJ, Major Carnage, LordAlderaan, en nog een rats andere nederlanders in de linkshell

http://kickme.to/flyingdutchmen voor de geintereseerden ^^

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik zit op Ragnarok met een grote Nederlandstalige linkshell.
Zend maar een tell naar Lama/Farmie als je een pearl wilt :)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik ook FF XI bestellen morgen bij Dimension Plus maar ik wou ff weten of iemand mij een worldpass kan bezorgen voor ragnarok (althans iedereen zegt dat daar de meeste nederlanders zijn en da'z wel kicke he :P) maar als iemand een worldpass voor me kan bezorgen als het zover is voeg me dan ff toe op msn: fireball1989_666@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well, well!

Gister dus weer gespeeld en ik hoor dus voor het eerst Nederlands praten! Dat was wel uniek; na een half jaar FFXI spelen, Nederlands lullen, da's een aardige omschakeling!

Ik hang dus op Asura. Mijn eerste character was een hume War/Mnk; maar die heb ik gauw in Jeuno gestationeerd als Mule, om toch, voor HET typische FFXI ras te gaan: de Taru!

Een Warrior notabene, momenteel met Ninja en Dark Knight afwisselend als mainjob! Lekker een hoop aandacht als je in een team zit, met een Galka Warrior die poogt meer damage te doen dan zo'n enkelbijter! Gheheheh!

Ik zit in de LS: Children of Altana, welk de grootste Roleplay linkshell is op Asura, dus voor mensen die geinteresseerd zijn in niet alleen de gameplay, maar een toegevoegde waarde in de vorm van Roleplay zie de website.

Leuk iig, een forum te ontmoeten met m'n eigen volk op Final Fantasy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh trouwens, dit is de website van de Children of Altana:

http://www.microuniverse.net/children/

En dit is het forum:

http://childrenofaltana.sytes.net/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op 27 juni 2004 @ 12:20:
Rank 5 met een level 30 character? *eep* 8)7

Ik heb hem gedaan op lvl40-45 met wat linkshellers (lvl 50-60), toen was het goed te doen, maar op punten toch nog wat lastig, als je links krijgt als je aan het vechten bent.

Even een kleine toevoeging. Er zit daar spul tussen wat VT voor mij is (als 51 Paladin).
ik heb rank 5 helemaal gesolod behalve de 2 NM waar je de drop van nodig hebt ... op lvl 35 btw.. gewoon sneak/invis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:28:
[...]

ik heb rank 5 helemaal gesolod behalve de 2 NM waar je de drop van nodig hebt ... op lvl 35 btw.. gewoon sneak/invis
Snap ik, alleen gaat sneak/invis lastig als er een man of 6 zijn die dat nodig hebben. Dus hebben we de kelder maar ouderwets bestormd.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:55

JJJ

Ik heb gisternacht eindelijk met hulp van NaWA en Major Carnage de rank5 missie kunnen halen :D NaWA moest nog een itempje hebben die van een Yagudo Abbot dropte dus hebben we dat eerst gedaan, nadat we dood waren gegaan na 3 Yagudo op ons gekregen te hebben -_-;; Gelukkig was er een 75 pld in de buurt die ons ermee hielp :)

Daarna was de magicite een kwestie van sneak en invis, spells en powders etc. :D Ik ben blij dat ik nu eindelijk de airship kan nemen, want een chocobo van windurst naar san d'oria sucks, om het voorzichtig te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

JJJ schreef op 03 juli 2004 @ 12:30:
Ik heb gisternacht eindelijk met hulp van NaWA en Major Carnage de rank5 missie kunnen halen :D NaWA moest nog een itempje hebben die van een Yagudo Abbot dropte dus hebben we dat eerst gedaan, nadat we dood waren gegaan na 3 Yagudo op ons gekregen te hebben -_-;; Gelukkig was er een 75 pld in de buurt die ons ermee hielp :)
Woei:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/af2.jpg

nu nog 4 andere pieces...

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:55

JJJ

Zow, leuk dagje vandaag ;) Tig keer heen en weer geweest tussen Selbina, San d'Oria en Jeuno :) 60 stacks La Theine Cabbages ingeleverd bij Melyon voor fame zodat ik de Gobbiebag 1 en 2 kon openen. Die heb ik beiden gecompleteerd (ongeveer 50k lichter nu). Nu heb ik tree saplings in de verkoop die mijn Gobbiebag 3 moeten financieren ^^, met geluk kan 4 ook :)

Verder niet veel te doen dus ben ik blm maar gaan levelen, zodat ik een fatsoenlijke sub heb als ik whm level, en zodat ik bst fatsoenlijk een uptodate sub kan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

en voor mij wel een rustig dagje...

nog even zo'n 135K Gil erdoorheen geblazen om mijn alchemyskill 1.7 levels omhoog te kaatsen... >_<;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Woei:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_af_01.jpg

nu nog 4 andere pieces, dus nog een lange weg te gaan...

Gisteren 12,000 XP aan Chamber Beetles in Garlaige Citadel gemold. Nu kan ik weer gaan vissen, heb grof gil nodig voor nieuwe equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Yeah, nieuwe titel. Summit Breaker.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_genkai2_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_genkai2_02.jpg

Ben vergeten van het 2e gevecht screenies te maken, die komen misschien nog wel een keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

http://www.playonline.com/ff11eu/index.shtml

de officiele EU FFXI website
release: September 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Sow, FFXI voor vandaag gisteren:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/dark-s.jpg
eindelijk na enkele dagen farmen heb ik hem dan toch kunnen kopen, en hijs best mooi :9~... Nu nog een Light Staff ;(

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/g2-s.jpg
En daarnet nog even Genkai 2 gedaan, heb helaas geen pics van de battles, maar die waren hierboven al eens gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Hoe vond jij genkai2? Ik heb ze nu 2 keer gedaan (in totaal 9 gevechten vanwege dood van anderen, dus genoeg keer voor 3 runs), en ik vond ze niet echt grappig.

Een vriend en LS genoot heeft het heel toepasselijk een Zerg-fest genoemd, oftewel hakken met een man of 18 en blijven hakken tot ze vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Neelon schreef op 11 juli 2004 @ 14:16:
Hoe vond jij genkai2? Ik heb ze nu 2 keer gedaan (in totaal 9 gevechten vanwege dood van anderen, dus genoeg keer voor 3 runs), en ik vond ze niet echt grappig.

Een vriend en LS genoot heeft het heel toepasselijk een Zerg-fest genoemd, oftewel hakken met een man of 18 en blijven hakken tot ze vallen.
Owh heb hem u ook 2x gedaan..
Eerste keer was ik level 47 en in Xarcabard rond aan het wandelen om de telepoint crystal te getten. Kreeg ik en LS member die mee was opeens een invite om mee te doen. ^^
Naja helaas had de quest niet open dus ook geen items (was wel makkelijk geweest).

En jah, verder is ie wel veel gemakkelijker dan Genkai 1 als je eenmaal de party hebt. Even iets dat je snel met een alliance in elkaar kan rammen ipv dat je met een groep uren dezelfde mob zit te campen.

Naja op naar Genkai 3... Een High level vriend had er dit over te zeggen: "Pain, lot's of pain"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
IK moet nog een zooi screenies uploaden, maar dat doe ik vanavond wel ergens.

Wat er de afgelopen dagen gedaan is:

- Vissen tot balen, maar wel een Gluttony Sword kunnen kopen voor 380K. *kreun*
- Eldieme Necropolis Coffer gepopt, nu Dark Spark nog aframmelen en dan heb ik mijn lvl54 AF Gauntlets.
- Garlaige Citadel Coffer gepopt voor mijn lvl56 Coronet.

Wat ik deze week nog moet/wil doen:

- Dark Spark aanpakken, dan heb ik 3 / 5 AF Armor quests gehad. :9
- Earth Staff kopen (iets van 180K op Gilgamesh).
- Gobbie Bag 3+4.
- Mog House uitbreiden naar stap 2 (moet Mahogany bed nog kopen, 40-50K geloof ik).
- Een tweetal Commodes kopen (25K per stuk) om Mogenhancement Fishing op lvl3 (overwhelming) te krijgen.
- Wat gil overhouden voor eten, want er zitten wat level sessies aan te komen.

Enigste minpuntje is dat ik nu op minder dan 1K gil sta... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Neelon schreef op 13 juli 2004 @ 15:41:
...
- Een tweetal Commodes kopen (25K per stuk) om Mogenhancement Fishing op lvl3 (overwhelming) te krijgen.
...
Ben je wel zeker dat dat iets uitmaakt?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
The_Dud3 schreef op 13 juli 2004 @ 22:53:
[...]

Ben je wel zeker dat dat iets uitmaakt?
Ik merk het verschil tussen faint (de eerste) en strong (de tweede) goed, dus dit zal wel werken. Is trouwens ook maar 50K, dus dat scheelt niet zo heel veel (is 2 uurtjes vissen op dit moment).

[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 13-07-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Die elemental staffs zijn btw wel leuk, hebben een rats hidden effects:

Normale versie: spell damage van het element +15%, summonkosten van dat element -2MP/Tick en iets van 5% minder damage van attacks van het element waar de staff element zwak voor is.

+1 versie: spell damage van het element +20%, summonkosten van dat element -3MP/Tick en iets van 10% minder damage van attacks van het element waar de staff element zwak voor is.

leuk als je een uber BLM of SMN wilt zijn en gewoon overal de +1 versies van haalt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 21:23
Ik zit op Phoenix, in the linkshell van Little Gamers mochten jullie de webcomic kennen.
Zit in de LS met een vijftal andere Belgen en een Nederlander, maar er zitten mensen in van overal.
Speel als een Mithra THF, ben net level 30, dus druk bezig met NIN te levellen en de fame te halen voor de ninjutsu scrolls om mijn WAR sub te vervangen, best pijnlijk. -_-
Altijd als ik wat geld bijeenspaar dump ik het in cooking, het is eigenlijk niet grappig meer, maar ben al wel journeyman met 51 skill. Het is toch wel een leuk inkomen, insect paste verkopen terwijl je zelf vist, ben zelf maar naar vissen overgestapt omdat ik farmen zo ongelofelijk beu werd.

(ow, ingame naam is hetzelfde als hier trouwens, stuur maar een tell als je ook op Phoenix zit ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Nog wat nieuwe aanwinsten:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/light-s.jpg
Light Staff ook maar gehaalt. Nu heb ik light en dark staff. Hopelijk levert het sneller een party op ofzo :D

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/holy-s.jpg
Dit schildje had ik al wat langer maar laat ik hem toch maar ff showen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
De 2 commodes staan in m'n moghouse, gobbiebag 3+4 zijn gedaan, maar ik ben pas halverwege mijn Earth Staff... dus die haal ik vandaag denk ik niet meer.

Vanavond wel een Dark Spark run, dus dat zit dan weer een beetje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Nieuwe speeltjes. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_gluttony_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_af_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_earthstaff_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

lol, de HQ versies van die elemental staves gaan hier op de server voor over de 1 miljoen gil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Terra's Staff is 2+ bij ons geloof ik. Ik probeerde het gewoon, je weet immers nooit. Kon zijn dat de verkoper een nulletje was vergeten bij het bepalen van de verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Niet geschoten is altijd mis :)

Op 't moment ben ik bezig m'n blm wat te opwaarderen, paar morion rings aangeschaft van 90k en ben nu op de helft met de eremite +1 rings die voor 80k van eigenaar wisselen.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

daarnet ff een tijdje rondgelopen in Crawlers' nest en een cofferchest gevonden.
de opbrengst:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/pan-s.jpg
Nu nog 4 levels en ik kan het uiteindelijk dragen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Nice.

Ik sta nu op 3 / 5 armor AF, op level 52. Moet maar weer eens XP gaan jagen denk ik. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wello :) moi speelt nu ook een maandje ongeveer :) tis een erg stoer spel :) ben blm 34 / whm 18 / bst 12 / thf 10 / mnk 8 / war 6 :) en van het Taru Taru ras :) geef maar /tell als je online ben naam is Calmara :) zit trouwens op Quatzaqotle server of hoe je dat ook schrijft pokke woord :)

[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 19-07-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

owhja nog ff een leuk plaatje:

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/bril-s.jpg
Ziet er best leuk die brilletjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Oooo, hoge level crafter waarschijnlijk dan, en ik gok dat hij een Paladin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Denk het ook idd :) Op welke servers zitten jullie NaWA en Neelon? ok Neelon zit op een andere als ik :D klote update :( weer 2 uur minder speeltijd vandaag hehe

[ Voor 42% gewijzigd door WeAreLegion op 19-07-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-08 19:11
Waah ga dit spel binnenkort ook spelen.
In september komt FFXI in Europa + de nieuwe expansion pack die voor Europa gratis bijgeleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Neelon schreef op 19 juli 2004 @ 19:16:
Oooo, hoge level crafter waarschijnlijk dan, en ik gok dat hij een Paladin is.
tis btw een ze ^^

maar ze is minstens level 48 bonecraftster dan...

edit: Owh ik hit net level 60 Alchemy :P
edit2: en 2 uurtjes daarna ben ik van 0 naar 10 smithing gelevelled... ging best snel ^^

[ Voor 22% gewijzigd door NaWA op 20-07-2004 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
NaWA schreef op 20 juli 2004 @ 01:58:
[...]

tis btw een ze ^^

edit: Owh ik hit net level 60 Alchemy :P
edit2: en 2 uurtjes daarna ben ik van 0 naar 10 smithing gelevelled... ging best snel ^^
Ze is wel een Paladin dan?

En smithing 0-26 heb ik in 5 uur gedaan, kostte me wel 300K. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

nee geen PLD, want dat pakje kunnen PLD's niet dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 21:23
NaWA schreef op 20 juli 2004 @ 01:58:
tis btw een ze ^^

Zijn dat niet de clothcraft spectacles? Magnifying spectacles als ik het me goed herinner.
De Bonecraft Protective spectacles hebben een bruinachtige tint, goldcraft is zwart, maar die heb ik zelf nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
NaWA schreef op 20 juli 2004 @ 17:38:
nee geen PLD, want dat pakje kunnen PLD's niet dragen
OK, tegenovergestelde van Paladin dan, Dark Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de amerikaanse versie toch maar gehaald :) nu we nog zo lang moeten wachten op FFXII kon ik wel een versie portie Final Fantasy XI gebruiken. Helaas krijg ik hem niet geregistreerd aangezien ie m'n cc niet kan verifiëren ofzo. Ik krijg steeds de melding 'Card validation declined" oid. Zonder opgaaf van reden ook :'( iemand iets soortgelijks gehad?

Ik kan me 2 dingen bedenken:
- er is iets mis met m'n cc (vorige week nog gebruikt dus das onwaarschijnlijk maar ik sluit niks uit)
- Playonline kan hem niet verifieren omdat ie internet niet op kan :? maar als dat zo zou zijn, zou ik dan al zover in het registratie proces komen, of checkt ie de verbinding meteen? (ik zit achter een router namelijk)

Ik heb het topic even snel doorgelezen maar ik zag niet dat iemand een vergelijkbaar probleem heeft gehad. En ik weet nu ook niet bij wie ik met het probleem moet aankloppen. Bij playonline, of bij m'n cc verstrekker :? boehoe! En ik wil spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Validation heb je het 3 cijferige code achter op de kaart ingevuld (weet niet meer of dat nou moest maar meestal gebruiken ze dat ook) en verder als hij niet check moet je kijken of het nummer goed is :) want ik had verder nergens problemen mee :) en het is Summerfest!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Summerfest sfeerplaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/0007.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

MrRudi: idd was ook nog een of andere 3 cijferige code nodig van je CC, en op de playonline webpage staat welke porten je moet mappen om achter een router te spelen.
Trouwens al enig idee op welke server je wilt spelen of boeit dat niet zo erg?
edit: owh ik denk dat ik al weet wat het was:
Registration Server Maintenance Completed (Jul. 23)

The PlayOnline registration server maintenance is now complete. We apologize for any inconvenience.

[Affected period]
Jul. 22, 2004 15:00 to Jul. 23, 2004 6:30 (PDT)

[Affected services]
PlayOnline

en verder:
summerfest idd ^^
Hier wat pics die ik gisteren geschoten heb.

Vuurwerk

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/1_fireworks-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/2_fireworks-s.jpg

Dungeon: Ifrit's Cauldron

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/2_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/3_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/4_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/5_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/6_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/7_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/8_dungeon-ifrit-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/9_dungeon-ifrit-s.jpg

Dungeon: Temple of Uggalepih

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/10_dungeon-temple-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/11_dungeon-temple-s.jpg

Vuurwerk verknallen

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/12_fireworkfun-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/13_fireworkfun-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/14_fireworkfun-s.jpg

Lord's Yukata

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/15_lord-yukata-s.jpg

Fun die Fan's

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/16_fan-fun-s.jpg

klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/summerfest/17_fan-fun-s.jpg

nu binnenkort maar eens kijken wat dat goldfish scooping in gaat houden ^^

[ Voor 9% gewijzigd door NaWA op 25-07-2004 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hey stoer jij heb zo Festival Fan! :D ik heb er geen geld meer voor hehe :) ik heb trouwens een filmpje van dat vuurwerk ik zal er straks even een divx van maken en online zetten wel leuk om te zien (zegt meer als plaatjes imho)

http://www.vitruvian.nl/SummerFest.avi (Divx 4.12 Codec vereist) heb snel even gemaakt dus weet niet hoe het er uit ziet maar hier zie je vuurwerk en vuurwerk owns!!

Kan je trouwens keer uitleggen wat je precies moet doen met die quest ? want ik hoor van alle kanten allemaal verschillende verhalen en om nou te zeggen dat het daar duidelijker door word niet bepaald. :) Ik heb dat eerste ding (tunic) en heb nu 3 unieke items en 3 scetches van personen, wat moet ik nou nog doen?

[ Voor 57% gewijzigd door WeAreLegion op 25-07-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Voor de eerste yukata heb je 1 item nodig die je verkrijgt door met een persoon van een andere gender en/of ras de goalpoint in een dungeon te bereiken

Als je dat gedaan hebt dan ff het verkregen item traden (je krijgt altijd dezelfde) en die inleveren bij de moogle.

Voor de lord/lady yukata heb je 4 verschillende items nodig, maar hier mag dan niet het item zitten wat je voor de eerste yukata ingeleverd hebt.

Als je die 2e yukata binnen hebt, dan krijg je per ingeleverd item een aantal fans of chocobo tickets.

Je kan alleen een item inleveren als je de bijbehorende sketch ook in je keyitems hebt (deze lever je tegelijk in met het item)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel lijkt me niet veel aan,maar is dat ook zo ? Ik bedoel zo aan de plaatjes te zien zijn de grafics niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Persoonlijk speel ik een spel niet om de graphics.
iig de graphics van FFXI zijn ok, maar niet best of the best. Het is namelijk een spel uit 2002.
Wat wel cool zijn in FFXI zijn de magic effects.

Maar verder, als je een spel wilt spelen waarmee je de hele tijd ooh's en aah's kunt uitschreeuwen vanwege het grafishe geweld dan kun je beter naar de winkel gaan en een random ander nieuw spel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

2002 gereleased in Japan, 2005 uit in Europa... zegt mij genoeg, Square Enix is weer lekker Europa aan het naaien. Jammer dat dit moest gebeuren, ik ga dit spel echt niet kopen.... Vind het echt een schande dat ze het zo lang moeten laten duren.

Ze hebben ooit de fout gemaakt om dit met de eerste 6 delen te doen, nu begaan ze exact dezelfde fout weer. ;(

Net zoiets doms als Lineage 2.... :r

Ps. Ik vind de spellen zelf prachtig/fantastisch maar ik vind gewoon dat de Europa markt dik wordt gebackstabbed.Ik heb alle FF games (1 t/m 10 na heeeeeel veel moeite) orgineel en speel het al meer dan 7jaar. Jammer genoeg ga ik dit niet pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Mja of je kunt zeggen dat europa zijn eigen markt backstabbed.

Kijk voor de VS is het simpel, ze vertalen het naar het engels en brengen het uit na een eventuele beta-test onder een geselecteerd groepje.

Maar voor europa:
Duitsland wil het in zijn eigen taal
frankrijk wil het in zijn eigen taal
spanje wil het in zijn eigen taal
italie wil het in zijn eigen taal
etc.

En vertalen kost gewoon veel extra tijd, en geld. En dan voelen we ons als nederlanders gebackstabbed omdat we games altijd al in het engels spelen.

En verder als ze willen kijken of een spel goed loopt buiten japan dan gaan ze natuurlijk niet de moeite doen om het naar tich talen te vertalen en hem wereldwijd buiten japan releasen.
Dan doe je gewoon zo min mogelijk moeite om in geval van een flop zo min mogelijk geld te verliezen. En als het loopt kijken of de horizon nog verder verbreed kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 25 juli 2004 @ 00:03:
Validation heb je het 3 cijferige code achter op de kaart ingevuld (weet niet meer of dat nou moest maar meestal gebruiken ze dat ook) en verder als hij niet check moet je kijken of het nummer goed is :) want ik had verder nergens problemen mee :) en het is Summerfest!!!!
Duh :) ik weet wat een validation code is en het nummer klopt ook, na 10 keer controleren en opnieuw proberen doet ie het nog niet :(
NaWA schreef op 25 juli 2004 @ 04:22:
MrRudi: idd was ook nog een of andere 3 cijferige code nodig van je CC, en op de playonline webpage staat welke porten je moet mappen om achter een router te spelen.
Trouwens al enig idee op welke server je wilt spelen of boeit dat niet zo erg?
Ik kan zelfs niks veranderen aan die router :) maar dat lijkt me het probleem ook niet, hij kon tenslotte na installatie wel de updates downloaden...

En welke server ik ga spelen boeit me weinig, dat zie ik vanzelf wel. Ik hoef niet zo nodig bekenden tegen te komen.
edit: owh ik denk dat ik al weet wat het was:
[b]Registration Server Maintenance Completed (Jul. 23)

The PlayOnline registration server maintenance is now complete. We apologize for any inconvenience.

[Affected period]
Jul. 22, 2004 15:00 to Jul. 23, 2004 6:30 (PDT)
Het was gisteren alleen de 24ste, en vandaag doet ie het ook niet. Zal dus toch echt wel aan m'n cc liggen hoewel ik dan niet snap hoe of wat. Maar goed, morgen de bank maar es bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Major Carnage schreef op 25 juli 2004 @ 10:59:
Voor de eerste yukata heb je 1 item nodig die je verkrijgt door met een persoon van een andere gender en/of ras de goalpoint in een dungeon te bereiken

Als je dat gedaan hebt dan ff het verkregen item traden (je krijgt altijd dezelfde) en die inleveren bij de moogle.

Voor de lord/lady yukata heb je 4 verschillende items nodig, maar hier mag dan niet het item zitten wat je voor de eerste yukata ingeleverd hebt.

Als je die 2e yukata binnen hebt, dan krijg je per ingeleverd item een aantal fans of chocobo tickets.

Je kan alleen een item inleveren als je de bijbehorende sketch ook in je keyitems hebt (deze lever je tegelijk in met het item)
Ok bedankt voor de info :) was nog al onduidelijk nog 1 dus :) ik heb Galga gedaan als eerste dus moet nog even een Elvaan male vinden ofzo :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fyi: ik en interpay zijn er intussen uit wat het probleem was met registratie voor playonline, dus 1 dezer dagen wandel ik ook rond op een of andere server. Als ik echt ga spelen geef ik hier wel even door waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 15:43:
fyi: ik en interpay zijn er intussen uit wat het probleem was met registratie voor playonline, dus 1 dezer dagen wandel ik ook rond op een of andere server. Als ik echt ga spelen geef ik hier wel even door waar :)
Mocht je nog interesse hebben om op de Titan server te spelen, dan kan ik wel een worldpassje voor je regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Major Carnage schreef op 26 juli 2004 @ 17:31:
[...]

Mocht je nog interesse hebben om op de Titan server te spelen, dan kan ik wel een worldpassje voor je regelen.
Thanks maar ik denk dat ik gewoon ga spelen waar ik dan ook terecht kom :) zoals ik zal zei heb ik niet direct de behoefte om bekenden tegen te komen. Het is een ROLE playing game tenslotte, dus ik kom uit Bastok, niet uit Nederland :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehehe dat heb ik ook ik kwam op server waar vriend van me op speeld emaar die is gestopt :) had er geen tijd meer voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 18:44:
[...]

Duh :) ik weet wat een validation code is en het nummer klopt ook, na 10 keer controleren en opnieuw proberen doet ie het nog niet :(

Maar goed, morgen de bank maar es bellen.
Heb je wel een Mastercard of Visacard? Alleen die twee worden namelijk geaccepteerd.

EDIT:
Sorry je bent er dus uit. Dan heb ik niets gezegd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Ik ben echt een FF junk, vanmiddag FF7 gespeeld en weer gelijk verliefd he... naar de shop en FFXI gekocht, de US versie... :D

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehe veel plezier :) oh en ff een tip steek er even wat tijd in :) want het word dan pas leuk :) niet gelijk denken oh wat saai ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

mja je eerste keer tot level 20 is heel demotiverend.. daarna komt de fun stuff pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Bah niemand met een active creditcard in huis atm en de mijne is nog altijd in de aanvraag... slome ABN ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Mathizsias op 28-07-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja eindelijk ik speel ook FFXI. Ben Breaze Mithra Thief lvl 5 op de Levitian server.

Van een aantal items weet ik niet wat ik ermee aan moet en ik kan ze ook niet verkopen. Ik heb een rare ketting die ik niet om kan doen en wat doen mensen met een 'adventurer coupon'?

Ik vind het best wel een leuk spel. Heel erg verslavend. Ik zeg steeds tegen mezelf oke nog één vijhand killen en dan slapen. Vervogens nog effe levelen en nog naar m'n mog house en naar de veiling muur en en en.........en dan zijn er weer twee uur om. Irritant is dat.

En waar moet ik zijn voor thief skills? Is daar een speciaal huisje voor? Ik wil vijhanden van hun gill/items beroven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Skills krijg je op een bepaald level.

Voor een dief:

Gilfinder krijg je op lvl5, monsters die gil droppen, droppen dan meer gil.

Treasure Hunter krijg je op lvl15, meer kans dat de monsters items droppen.

Dat zijn de 2 die ik zelf heb, dief heb ik niet verder geleveld dan 15 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ben je gestopt met thief? Wat vond je er niet leuk aan?

Zelf heb ik het plan om straks ranger te worden. De pijlen betaal ik dan met de thief skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Veel mensen stoppen met thf omdat ze die job gebruiken voor het farmen van spullen. Je gaat e dan op uit met thf om gewoon items te verkrijgen en door te verkopen. Ik heb zelf ook een thf op lvl 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ik gebruikte thief voor het farmen van items. Nu niet meer, omdat ik nu dermate dure spullen nodig heb (nieuw zwaard, gluttony sword, kostte me 380K, om even een voorbeeld te geven) dat farmen het niet meer doet voor me.

Misschien dat ik later wel met thief doorga, maar ik neig meer naar ranger/ninja. Maar vooralsnog ben ik nog een tijd bezig met paladin naar endgame te brengen (lvl 75), zit nu op lvl52.

Ben nu bezig met gil verzamelen (door middel van vissen), want ik wil nog wat dingen hebben (I.M. Gorget, Cure4, mog expansion #3 onder andere), en binnenkort ga ik verder met levelen en mijn laatste 2 AF stukken te pakken krijgen.

En even een toevoeging, ik denk niet dat als je verder levelt met ranger, dat thief skills zoals gilfinder en treasure hunter veel van je pijlen (en laat staan de rest van je uitrusting) kunnen bekostigen. Ranger is met ninja de duurste melee klasse die er is.

[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 28-07-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kunt toch ook als thief nog een job doen om geld te verdienen? Bijv. vissen zoals jij doet?

Ben ook opzoek naar een nederlandse Linkshell op de Levitian server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Klopt, maar treasure hunter en gilfinder hebben geen invloed op je vis-resultaten. Waar ik op doelde is dat in mijn mening farmen met gilfinder en treasure hunter niet de kosten van een ranger kunnen dragen.

Craften zoals vissen kun je met iedere job op ieder level doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups ik vis er ook bij nog idd :) en ik doe nog aan gardening :) levert me ook aardig wat geld op :) maar zoals ik in het begin al zei steek er even tijd in :) want dan word het pas leuk het is zo onzettend uitgebreid dat je dat wel even nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik merk het.

Ik vind trouwens de quests weinig bevredigend. Je doet veel moeite en krijgt maar weinig geld.

Vannavond ga ik m'n eerste missie proberen kijken hoe ver ik kan komen. Daar heb ik vast een party voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat bedoelen we met je moet door zetten :) het word pas leuker verder op als je hoger in level komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Quests doe je eigenlijk niet voor de reward, maar voor de ervaring en de cutscenes natuurlijk. Een hoop quests hebben een leuk verhaaltje. Voor het echte vuurwerk zal je aan de missies moeten, te verkrijgen bij elke gate guard. Alle missies achter elkaar volgen een soort verhaallijn die dan naar Rank 10 toewerkt. Deze missies zijn behoorlijk uitgebreid qua cutscenes ed, en sommige kunnen zomaar 8 uur in beslag nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Kan eindelijk spelen maar ik begrijp er bar weinig van, de interface is echt even wennen... :p

Kan nu niets een m'n starting gear vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Druk op - en dan equipment :) daar kan jeje zelf aankleden :) items zitten je items :) en de rest spreekt eigenlijk voorzelf :) ik moet zeggen dat ik bij config me keyboard layout op compact heb staan omdat ik dat fijner vind werken maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

WeAreLegion schreef op 29 juli 2004 @ 00:24:
Druk op - en dan equipment :) daar kan jeje zelf aankleden :) items zitten je items :) en de rest spreekt eigenlijk voorzelf :) ik moet zeggen dat ik bij config me keyboard layout op compact heb staan omdat ik dat fijner vind werken maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)
Waar kan je dat aanzetten, lopen met WASD is voor mij 100x beter denk ik zo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
- en dna nog een keer - en dan options :) en daar moet ie bij staan volgens mij bij misc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blafhert betrapt Tidus :o
Tidus schreef op 25 juli 2004 @ 16:03:
[...] Square Enix is weer lekker Europa aan het naaien. Jammer dat dit moest gebeuren, ik ga dit spel echt niet kopen.... Vind het echt een schande dat ze het zo lang moeten laten duren.

Ps. Ik vind de spellen zelf prachtig/fantastisch maar ik vind gewoon dat de Europa markt dik wordt gebackstabbed.Ik heb alle FF games (1 t/m 10 na heeeeeel veel moeite) orgineel en speel het al meer dan 7jaar. Jammer genoeg ga ik dit niet pikken.
Tidus schreef op 27 juli 2004 @ 20:38:
Ik ben echt een FF junk [...] naar de shop en FFXI gekocht, de US versie... :D

Ben benieuwd :)
Blafhert zegt verder niets en moet stiekem lachen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 22:55:
ja ik merk het.

Ik vind trouwens de quests weinig bevredigend. Je doet veel moeite en krijgt maar weinig geld.

Vannavond ga ik m'n eerste missie proberen kijken hoe ver ik kan komen. Daar heb ik vast een party voor nodig.
Er zijn maar weinig quests die lekker gil opleveren. Waar je in mijn mening de quests voor doet is fame (beroemdheid) in de stad / natie waar je de quests onderneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups :) daar is het ook eignelijk voor bedoelt. Het is een leuke bezigheid om er een paar te doen :) maar het duurt ff voordat je hoge fame heb in Windurst (daar kom ik vandaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Dat duurt overal lang. ik heb nu denk ik lvl 8 of lvl9 (hoogst haalbare) fame in Bastok, en over een paar weken verwacht ik max fame in San d'oria te hebben. Hoe hoog hij in Windurst is weet ik even niet (lvl4 of zoiets geloof ik), en in Norg heb ik ook nagenoeg max fame.

Bastok staat trouwens deze week op nr.1 in de conquest, en dat is een zeldzaamheid. ik weet wel dat ik het niet erg vind, ik heb nu een I.M. Gorget kunnen aanschaffen voor 65K, terwijl deze voor het weekend op 200K+ stond, maar toen waren er geen te koop aangeboden, en nu zijn dat er een stuk of 10.

En ik moet nog 2 delen van de mannequin vinden (torso en handen) en dan kan ik die quest beginnen en afmaken. :9

De volgende 2 belangrijke quests die ik ga afronden zijn Mannequin en Lu Shang Rod (10,000 moat carp inleveren :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah die Lushan Rod gaat je kosten :P bait of gil hehehe :) maar goed je vangt er wel ontzettend veel mee :) maar goed ik ben ook nog niet zo lang geleden begonnen met spelen dus ben nog niet zo hoog in fame overal :) wel moio dat er meer nederlands komen om te spelen :) begint soms beetje saai te worden door die timezones :) heb geen leven meer over joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op 29 juli 2004 @ 09:33:
[...]

Er zijn maar weinig quests die lekker gil opleveren. Waar je in mijn mening de quests voor doet is fame (beroemdheid) in de stad / natie waar je de quests onderneemt.
Wat kun je dan met die fame doen? Behalve natuurlijk handtekeningen uitdelen :)

M'n eerste missie poging was geen succes in east saraburia (of zoiets) moet ik opzoek naar een magische toren. Ik werd gekilled door een savanha rahab. Ik dacht die kan ik wel aan maar, helaas deze was veel sterker als al die voorgaande :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
WeAreLegion schreef op 29 juli 2004 @ 11:55:
Jah die Lushan Rod gaat je kosten :P bait of gil hehehe :) maar goed je vangt er wel ontzettend veel mee :) maar goed ik ben ook nog niet zo lang geleden begonnen met spelen dus ben nog niet zo hoog in fame overal :) wel moio dat er meer nederlands komen om te spelen :) begint soms beetje saai te worden door die timezones :) heb geen leven meer over joh :P
Ik ga de moat carp kopen, want ik ga echt niet 10,000 van die dingen opvissen, dat duurt me te lang. Als ik ze ga kopen ben ik ongeveer het volgende kwijt:

833 stacks a 4K per stuk (gemiddelde prijs ongeveer) is ongeveer 3,3 miljoen gil. Je krijgt per moat 100 gil terug, dus de netto kosten zijn ongeveer 2,3 miljoen gil. ik kan op dit moment ongeveer 25K per uur bij elkaar vissen, dus dat duurt ongeveer 90-110 uur denk ik. Als ik op moat zelf ga vissen (4 stacks in het uur ongeveer), ben ik het dubbele aan tijd kwijt, dus daar win ik helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 11:58:
[...]

Wat kun je dan met die fame doen? Behalve natuurlijk handtekeningen uitdelen :)

M'n eerste missie poging was geen succes in east saraburia (of zoiets) moet ik opzoek naar een magische toren. Ik werd gekilled door een savanha rahab. Ik dacht die kan ik wel aan maar, helaas deze was veel sterker als al die voorgaande :(
Fame gebruik je in principe maar voor 2 dingen (voor zover ik weet).

De eerste is zodat je voor iets meer geld dingen aan een NPC kan verkopen, en volgens mij ook iets goedkoper kan inkopen.

De tweede is het "unlocken" van meer quests, want veel quests vereisen een bepaalde level fame.

En voordat je een mob aanvalt, is het altijd verstandig om ze eerst te "checken" op hun kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah klopt :) ik zou het ook kopen hoor als ik jou was :) heb op moment alleen geen centen meer :) nog maar 30k van de 150k die ik had :( spells zijn duurrrrr! maar goed boeit verder niet komt wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ik ga voor de grap eens optellen wat mijn spullen me op dit moment zouden kosten, volgens mij val ik dan achter/voor/langs van mijn stoel af. Ik weet haast zeker dat ik ver boven de 1.5 miljoen uit ga komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hehehe :) ik weet niet precies maar met me spells allemaal enzo zit ik toch wel op 300k denk ik :) en playtime is nu 21 days ofzo :) (en ik verlies straks 2 weken internet ;( wegens verhuizing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 09:04:
Blafhert betrapt Tidus :o

[...]

[...]

Blafhert zegt verder niets en moet stiekem lachen O-)
Ik ben nog steeds boos op Square :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Hmm ik kan m'n post niet editen :?

Dan maar even zo, ik heb een paar vraagjes aan de FFXI'ers in dit topic :

Waar spelen jullie zo'n beetje, voor zover ik weet zit ik op Bismarck. Nou hoorde ik dat je m.b.v een worldpass jezelf over kon laten plaatsen naar andere servers. Dit lijkt mij erg handig, want ik zit toch graag bij wat bekenden en nederlanders :D

Kan iemand me hier een beetje helpen wellicht, ben een FFXI noobie maar leer erg snel, bovendien heb ik al meer dan 5jaar mmorpg ervaring dus heb mmorpg's best snel onder de knie qua basics :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Gilgamesh hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op 30 juli 2004 @ 01:19:
Waar spelen jullie zo'n beetje, voor zover ik weet zit ik op Bismarck. Nou hoorde ik dat je m.b.v een worldpass jezelf over kon laten plaatsen naar andere servers. Dit lijkt mij erg handig, want ik zit toch graag bij wat bekenden en nederlanders :D
Sowieso is deze site heel handig. Voor als je effe niet weet wat een bepaald item doet http://ffxi.allakhazam.com/

Ik ben ook opzoek naar zo'n worldpass. Ik wil naar ragnarok. Nu zit ik op Levitian.
Tidus schreef op 30 juli 2004 @ 01:08:
[...]

Ik ben nog steeds boos op Square :p
ja natuurlijk ;) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Maar dan moet wel iemand op Ragnarok die worlpass voor je kopen.
Als je namelijk zelf een worldpass haalt dan geldt dat alleen om een char te maken op de server waar je hem gekocht hebt.
Of net zolang een nieuwe char proberen aan te maken totdat je op de gewenste server zit.

Ikzelf zit op Titan dus ik zou er eventueel worldpasses voor kunnen regelen if interested.

meer info over worldpasses en eventueel een worldpass zelf op deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit met een probleem:

Na de moogle quest wil de moogle niet met me ruilen grrrrrrr.
Mijn partner kreeg een mooi shirt en ik niets. Waarschijnlijk omdat ik gekilled werd voordat ik kon teleporteren.

Ik heb mijn speciale kleding aan en heb geruild met mijn partner.

Hoe kan ik als nog mijn item met de moogle ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zit op quatzaqotle of hoe je dat ook schrijf :) zitten nog meer nederlanders, paar uit frankrijk en engeland dat zit allemaal beetje in zelfde tijd zone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 09:42:
zit met een probleem:

Na de moogle quest wil de moogle niet met me ruilen grrrrrrr.
Mijn partner kreeg een mooi shirt en ik niets. Waarschijnlijk omdat ik gekilled werd voordat ik kon teleporteren.

Ik heb mijn speciale kleding aan en heb geruild met mijn partner.

Hoe kan ik als nog mijn item met de moogle ruilen?
Je moet voor de +1 Yukata 4 items in 1 keer ruilen, en dat moeten volgens mij 4 anderen zijn dan je hebt gebruikt voor de normale Yukata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah als je bijvoorbeeld de eerste tunic gehaald heb met een Galga mag je daarna niet bij de 2e tunic een galga item traden :) dat moeten zoals Neelon al zei 4 andere zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Neelon: Volgens jou moet ik dus de moogle quest nog drie keer doen met drie anderen en dan kan ik pas de vier items ruilen voor één goed item?

Iemand anders vertelde mij juist dat je de moogle quest totaal 8 keer kan en mag doen.
Alle rassen en alle geslachten = 8

En is het mogelijk om een log te bekijken met wie je gepraat of gepartied hebt? Ik weet namelijk niet meer of ik met een mannelijke of vrouwelijke tarutau de eerste quest heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
als goed is krijg je een key item :) doe - en nog keer - en dan key items :) en daar staat dan sketch of female tarutaru bij (of male dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Precies zoals LordHades zegt. Je kunt in je keyitems zien met wie je geweest bent. Er staat dan "picture of male hume" bijvoorbeeld.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.