"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
http://kickme.to/flyingdutchmen voor de geintereseerden ^^
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Zend maar een tell naar Lama/Farmie als je een pearl wilt
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Verwijderd
Gister dus weer gespeeld en ik hoor dus voor het eerst Nederlands praten! Dat was wel uniek; na een half jaar FFXI spelen, Nederlands lullen, da's een aardige omschakeling!
Ik hang dus op Asura. Mijn eerste character was een hume War/Mnk; maar die heb ik gauw in Jeuno gestationeerd als Mule, om toch, voor HET typische FFXI ras te gaan: de Taru!
Een Warrior notabene, momenteel met Ninja en Dark Knight afwisselend als mainjob! Lekker een hoop aandacht als je in een team zit, met een Galka Warrior die poogt meer damage te doen dan zo'n enkelbijter! Gheheheh!
Ik zit in de LS: Children of Altana, welk de grootste Roleplay linkshell is op Asura, dus voor mensen die geinteresseerd zijn in niet alleen de gameplay, maar een toegevoegde waarde in de vorm van Roleplay zie de website.
Leuk iig, een forum te ontmoeten met m'n eigen volk op Final Fantasy!!
Verwijderd
http://www.microuniverse.net/children/
En dit is het forum:
http://childrenofaltana.sytes.net/forum/
Verwijderd
ik heb rank 5 helemaal gesolod behalve de 2 NM waar je de drop van nodig hebt ... op lvl 35 btw.. gewoon sneak/invisNeelon schreef op 27 juni 2004 @ 12:20:
Rank 5 met een level 30 character? *eep*![]()
Ik heb hem gedaan op lvl40-45 met wat linkshellers (lvl 50-60), toen was het goed te doen, maar op punten toch nog wat lastig, als je links krijgt als je aan het vechten bent.
Even een kleine toevoeging. Er zit daar spul tussen wat VT voor mij is (als 51 Paladin).
Snap ik, alleen gaat sneak/invis lastig als er een man of 6 zijn die dat nodig hebben. Dus hebben we de kelder maar ouderwets bestormd.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:28:
[...]
ik heb rank 5 helemaal gesolod behalve de 2 NM waar je de drop van nodig hebt ... op lvl 35 btw.. gewoon sneak/invis
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Daarna was de magicite een kwestie van sneak en invis, spells en powders etc.
Woei:JJJ schreef op 03 juli 2004 @ 12:30:
Ik heb gisternacht eindelijk met hulp van NaWA en Major Carnage de rank5 missie kunnen halenNaWA moest nog een itempje hebben die van een Yagudo Abbot dropte dus hebben we dat eerst gedaan, nadat we dood waren gegaan na 3 Yagudo op ons gekregen te hebben -_-;; Gelukkig was er een 75 pld in de buurt die ons ermee hielp
klikbaar

nu nog 4 andere pieces...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verder niet veel te doen dus ben ik blm maar gaan levelen, zodat ik een fatsoenlijke sub heb als ik whm level, en zodat ik bst fatsoenlijk een uptodate sub kan geven
nog even zo'n 135K Gil erdoorheen geblazen om mijn alchemyskill 1.7 levels omhoog te kaatsen... >_<;;

nu nog 4 andere pieces, dus nog een lange weg te gaan...
Gisteren 12,000 XP aan Chamber Beetles in Garlaige Citadel gemold. Nu kan ik weer gaan vissen, heb grof gil nodig voor nieuwe equipment.

Ben vergeten van het 2e gevecht screenies te maken, die komen misschien nog wel een keer.
klikbaar

eindelijk na enkele dagen farmen heb ik hem dan toch kunnen kopen, en hijs best mooi
klikbaar

En daarnet nog even Genkai 2 gedaan, heb helaas geen pics van de battles, maar die waren hierboven al eens gepost
Een vriend en LS genoot heeft het heel toepasselijk een Zerg-fest genoemd, oftewel hakken met een man of 18 en blijven hakken tot ze vallen.
Owh heb hem u ook 2x gedaan..Neelon schreef op 11 juli 2004 @ 14:16:
Hoe vond jij genkai2? Ik heb ze nu 2 keer gedaan (in totaal 9 gevechten vanwege dood van anderen, dus genoeg keer voor 3 runs), en ik vond ze niet echt grappig.
Een vriend en LS genoot heeft het heel toepasselijk een Zerg-fest genoemd, oftewel hakken met een man of 18 en blijven hakken tot ze vallen.
Eerste keer was ik level 47 en in Xarcabard rond aan het wandelen om de telepoint crystal te getten. Kreeg ik en LS member die mee was opeens een invite om mee te doen. ^^
Naja helaas had de quest niet open dus ook geen items (was wel makkelijk geweest).
En jah, verder is ie wel veel gemakkelijker dan Genkai 1 als je eenmaal de party hebt. Even iets dat je snel met een alliance in elkaar kan rammen ipv dat je met een groep uren dezelfde mob zit te campen.
Naja op naar Genkai 3... Een High level vriend had er dit over te zeggen: "Pain, lot's of pain"
Wat er de afgelopen dagen gedaan is:
- Vissen tot balen, maar wel een Gluttony Sword kunnen kopen voor 380K. *kreun*
- Eldieme Necropolis Coffer gepopt, nu Dark Spark nog aframmelen en dan heb ik mijn lvl54 AF Gauntlets.
- Garlaige Citadel Coffer gepopt voor mijn lvl56 Coronet.
Wat ik deze week nog moet/wil doen:
- Dark Spark aanpakken, dan heb ik 3 / 5 AF Armor quests gehad.
- Earth Staff kopen (iets van 180K op Gilgamesh).
- Gobbie Bag 3+4.
- Mog House uitbreiden naar stap 2 (moet Mahogany bed nog kopen, 40-50K geloof ik).
- Een tweetal Commodes kopen (25K per stuk) om Mogenhancement Fishing op lvl3 (overwhelming) te krijgen.
- Wat gil overhouden voor eten, want er zitten wat level sessies aan te komen.
Enigste minpuntje is dat ik nu op minder dan 1K gil sta...

Ben je wel zeker dat dat iets uitmaakt?Neelon schreef op 13 juli 2004 @ 15:41:
...
- Een tweetal Commodes kopen (25K per stuk) om Mogenhancement Fishing op lvl3 (overwhelming) te krijgen.
...
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Ik merk het verschil tussen faint (de eerste) en strong (de tweede) goed, dus dit zal wel werken. Is trouwens ook maar 50K, dus dat scheelt niet zo heel veel (is 2 uurtjes vissen op dit moment).
[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 13-07-2004 23:56 ]
Normale versie: spell damage van het element +15%, summonkosten van dat element -2MP/Tick en iets van 5% minder damage van attacks van het element waar de staff element zwak voor is.
+1 versie: spell damage van het element +20%, summonkosten van dat element -3MP/Tick en iets van 10% minder damage van attacks van het element waar de staff element zwak voor is.
leuk als je een uber BLM of SMN wilt zijn en gewoon overal de +1 versies van haalt ^^
Zit in de LS met een vijftal andere Belgen en een Nederlander, maar er zitten mensen in van overal.
Speel als een Mithra THF, ben net level 30, dus druk bezig met NIN te levellen en de fame te halen voor de ninjutsu scrolls om mijn WAR sub te vervangen, best pijnlijk. -_-
Altijd als ik wat geld bijeenspaar dump ik het in cooking, het is eigenlijk niet grappig meer, maar ben al wel journeyman met 51 skill. Het is toch wel een leuk inkomen, insect paste verkopen terwijl je zelf vist, ben zelf maar naar vissen overgestapt omdat ik farmen zo ongelofelijk beu werd.
(ow, ingame naam is hetzelfde als hier trouwens, stuur maar een tell als je ook op Phoenix zit ^^)
klikbaar

Light Staff ook maar gehaalt. Nu heb ik light en dark staff. Hopelijk levert het sneller een party op ofzo
klikbaar

Dit schildje had ik al wat langer maar laat ik hem toch maar ff showen
Vanavond wel een Dark Spark run, dus dat zit dan weer een beetje mee.

Op 't moment ben ik bezig m'n blm wat te opwaarderen, paar morion rings aangeschaft van 90k en ben nu op de helft met de eremite +1 rings die voor 80k van eigenaar wisselen.
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
de opbrengst:
klikbaar

Nu nog 4 levels en ik kan het uiteindelijk dragen ^^
Ik sta nu op 3 / 5 armor AF, op level 52. Moet maar weer eens XP gaan jagen denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 19-07-2004 12:53 ]
[ Voor 42% gewijzigd door WeAreLegion op 19-07-2004 20:06 ]
In september komt FFXI in Europa + de nieuwe expansion pack die voor Europa gratis bijgeleverd word.
tis btw een ze ^^Neelon schreef op 19 juli 2004 @ 19:16:
Oooo, hoge level crafter waarschijnlijk dan, en ik gok dat hij een Paladin is.
maar ze is minstens level 48 bonecraftster dan...
edit: Owh ik hit net level 60 Alchemy
edit2: en 2 uurtjes daarna ben ik van 0 naar 10 smithing gelevelled... ging best snel ^^
[ Voor 22% gewijzigd door NaWA op 20-07-2004 06:34 ]
Ze is wel een Paladin dan?NaWA schreef op 20 juli 2004 @ 01:58:
[...]
tis btw een ze ^^
edit: Owh ik hit net level 60 Alchemy
edit2: en 2 uurtjes daarna ben ik van 0 naar 10 smithing gelevelled... ging best snel ^^
En smithing 0-26 heb ik in 5 uur gedaan, kostte me wel 300K.

Zijn dat niet de clothcraft spectacles? Magnifying spectacles als ik het me goed herinner.NaWA schreef op 20 juli 2004 @ 01:58:
tis btw een ze ^^
De Bonecraft Protective spectacles hebben een bruinachtige tint, goldcraft is zwart, maar die heb ik zelf nog niet gezien.
OK, tegenovergestelde van Paladin dan, Dark Knight.NaWA schreef op 20 juli 2004 @ 17:38:
nee geen PLD, want dat pakje kunnen PLD's niet dragen
Verwijderd
Ik kan me 2 dingen bedenken:
- er is iets mis met m'n cc (vorige week nog gebruikt dus das onwaarschijnlijk maar ik sluit niks uit)
- Playonline kan hem niet verifieren omdat ie internet niet op kan
Ik heb het topic even snel doorgelezen maar ik zag niet dat iemand een vergelijkbaar probleem heeft gehad. En ik weet nu ook niet bij wie ik met het probleem moet aankloppen. Bij playonline, of bij m'n cc verstrekker
Trouwens al enig idee op welke server je wilt spelen of boeit dat niet zo erg?
edit: owh ik denk dat ik al weet wat het was:
Registration Server Maintenance Completed (Jul. 23)
The PlayOnline registration server maintenance is now complete. We apologize for any inconvenience.
[Affected period]
Jul. 22, 2004 15:00 to Jul. 23, 2004 6:30 (PDT)
[Affected services]
PlayOnline
en verder:
summerfest idd ^^
Hier wat pics die ik gisteren geschoten heb.
Vuurwerk
klikbaar

klikbaar

Dungeon: Ifrit's Cauldron
klikbaar

klikbaar

klikbaar

klikbaar

klikbaar

klikbaar

klikbaar

klikbaar

Dungeon: Temple of Uggalepih
klikbaar

klikbaar

Vuurwerk verknallen
klikbaar

klikbaar

klikbaar

Lord's Yukata
klikbaar

Fun die Fan's
klikbaar

klikbaar

nu binnenkort maar eens kijken wat dat goldfish scooping in gaat houden ^^
[ Voor 9% gewijzigd door NaWA op 25-07-2004 05:30 ]
http://www.vitruvian.nl/SummerFest.avi (Divx 4.12 Codec vereist) heb snel even gemaakt dus weet niet hoe het er uit ziet maar hier zie je vuurwerk en vuurwerk owns!!
Kan je trouwens keer uitleggen wat je precies moet doen met die quest ? want ik hoor van alle kanten allemaal verschillende verhalen en om nou te zeggen dat het daar duidelijker door word niet bepaald.
[ Voor 57% gewijzigd door WeAreLegion op 25-07-2004 09:20 ]
Als je dat gedaan hebt dan ff het verkregen item traden (je krijgt altijd dezelfde) en die inleveren bij de moogle.
Voor de lord/lady yukata heb je 4 verschillende items nodig, maar hier mag dan niet het item zitten wat je voor de eerste yukata ingeleverd hebt.
Als je die 2e yukata binnen hebt, dan krijg je per ingeleverd item een aantal fans of chocobo tickets.
Je kan alleen een item inleveren als je de bijbehorende sketch ook in je keyitems hebt (deze lever je tegelijk in met het item)
Verwijderd
iig de graphics van FFXI zijn ok, maar niet best of the best. Het is namelijk een spel uit 2002.
Wat wel cool zijn in FFXI zijn de magic effects.
Maar verder, als je een spel wilt spelen waarmee je de hele tijd ooh's en aah's kunt uitschreeuwen vanwege het grafishe geweld dan kun je beter naar de winkel gaan en een random ander nieuw spel halen.
Ze hebben ooit de fout gemaakt om dit met de eerste 6 delen te doen, nu begaan ze exact dezelfde fout weer.
Net zoiets doms als Lineage 2....

Ps. Ik vind de spellen zelf prachtig/fantastisch maar ik vind gewoon dat de Europa markt dik wordt gebackstabbed.Ik heb alle FF games (1 t/m 10 na heeeeeel veel moeite) orgineel en speel het al meer dan 7jaar. Jammer genoeg ga ik dit niet pikken.
Kijk voor de VS is het simpel, ze vertalen het naar het engels en brengen het uit na een eventuele beta-test onder een geselecteerd groepje.
Maar voor europa:
Duitsland wil het in zijn eigen taal
frankrijk wil het in zijn eigen taal
spanje wil het in zijn eigen taal
italie wil het in zijn eigen taal
etc.
En vertalen kost gewoon veel extra tijd, en geld. En dan voelen we ons als nederlanders gebackstabbed omdat we games altijd al in het engels spelen.
En verder als ze willen kijken of een spel goed loopt buiten japan dan gaan ze natuurlijk niet de moeite doen om het naar tich talen te vertalen en hem wereldwijd buiten japan releasen.
Dan doe je gewoon zo min mogelijk moeite om in geval van een flop zo min mogelijk geld te verliezen. En als het loopt kijken of de horizon nog verder verbreed kan worden.
Verwijderd
DuhWeAreLegion schreef op 25 juli 2004 @ 00:03:
Validation heb je het 3 cijferige code achter op de kaart ingevuld (weet niet meer of dat nou moest maar meestal gebruiken ze dat ook) en verder als hij niet check moet je kijken of het nummer goed iswant ik had verder nergens problemen mee
en het is Summerfest!!!!
Ik kan zelfs niks veranderen aan die routerNaWA schreef op 25 juli 2004 @ 04:22:
MrRudi: idd was ook nog een of andere 3 cijferige code nodig van je CC, en op de playonline webpage staat welke porten je moet mappen om achter een router te spelen.
Trouwens al enig idee op welke server je wilt spelen of boeit dat niet zo erg?
En welke server ik ga spelen boeit me weinig, dat zie ik vanzelf wel. Ik hoef niet zo nodig bekenden tegen te komen.
Het was gisteren alleen de 24ste, en vandaag doet ie het ook niet. Zal dus toch echt wel aan m'n cc liggen hoewel ik dan niet snap hoe of wat. Maar goed, morgen de bank maar es bellen.edit: owh ik denk dat ik al weet wat het was:
[b]Registration Server Maintenance Completed (Jul. 23)
The PlayOnline registration server maintenance is now complete. We apologize for any inconvenience.
[Affected period]
Jul. 22, 2004 15:00 to Jul. 23, 2004 6:30 (PDT)
Ok bedankt voor de infoMajor Carnage schreef op 25 juli 2004 @ 10:59:
Voor de eerste yukata heb je 1 item nodig die je verkrijgt door met een persoon van een andere gender en/of ras de goalpoint in een dungeon te bereiken
Als je dat gedaan hebt dan ff het verkregen item traden (je krijgt altijd dezelfde) en die inleveren bij de moogle.
Voor de lord/lady yukata heb je 4 verschillende items nodig, maar hier mag dan niet het item zitten wat je voor de eerste yukata ingeleverd hebt.
Als je die 2e yukata binnen hebt, dan krijg je per ingeleverd item een aantal fans of chocobo tickets.
Je kan alleen een item inleveren als je de bijbehorende sketch ook in je keyitems hebt (deze lever je tegelijk in met het item)
Verwijderd
Mocht je nog interesse hebben om op de Titan server te spelen, dan kan ik wel een worldpassje voor je regelen.Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 15:43:
fyi: ik en interpay zijn er intussen uit wat het probleem was met registratie voor playonline, dus 1 dezer dagen wandel ik ook rond op een of andere server. Als ik echt ga spelen geef ik hier wel even door waar
Verwijderd
Thanks maar ik denk dat ik gewoon ga spelen waar ik dan ook terecht komMajor Carnage schreef op 26 juli 2004 @ 17:31:
[...]
Mocht je nog interesse hebben om op de Titan server te spelen, dan kan ik wel een worldpassje voor je regelen.
Verwijderd
Heb je wel een Mastercard of Visacard? Alleen die twee worden namelijk geaccepteerd.Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 18:44:
[...]
Duhik weet wat een validation code is en het nummer klopt ook, na 10 keer controleren en opnieuw proberen doet ie het nog niet
![]()
Maar goed, morgen de bank maar es bellen.
EDIT:
Sorry je bent er dus uit. Dan heb ik niets gezegd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 00:20 ]
Ben benieuwd
[ Voor 36% gewijzigd door Mathizsias op 28-07-2004 00:50 ]
Verwijderd
Van een aantal items weet ik niet wat ik ermee aan moet en ik kan ze ook niet verkopen. Ik heb een rare ketting die ik niet om kan doen en wat doen mensen met een 'adventurer coupon'?
Ik vind het best wel een leuk spel. Heel erg verslavend. Ik zeg steeds tegen mezelf oke nog één vijhand killen en dan slapen. Vervogens nog effe levelen en nog naar m'n mog house en naar de veiling muur en en en.........en dan zijn er weer twee uur om. Irritant is dat.
En waar moet ik zijn voor thief skills? Is daar een speciaal huisje voor? Ik wil vijhanden van hun gill/items beroven.
Voor een dief:
Gilfinder krijg je op lvl5, monsters die gil droppen, droppen dan meer gil.
Treasure Hunter krijg je op lvl15, meer kans dat de monsters items droppen.
Dat zijn de 2 die ik zelf heb, dief heb ik niet verder geleveld dan 15 op dit moment.
Verwijderd
Zelf heb ik het plan om straks ranger te worden. De pijlen betaal ik dan met de thief skills.
Misschien dat ik later wel met thief doorga, maar ik neig meer naar ranger/ninja. Maar vooralsnog ben ik nog een tijd bezig met paladin naar endgame te brengen (lvl 75), zit nu op lvl52.
Ben nu bezig met gil verzamelen (door middel van vissen), want ik wil nog wat dingen hebben (I.M. Gorget, Cure4, mog expansion #3 onder andere), en binnenkort ga ik verder met levelen en mijn laatste 2 AF stukken te pakken krijgen.
En even een toevoeging, ik denk niet dat als je verder levelt met ranger, dat thief skills zoals gilfinder en treasure hunter veel van je pijlen (en laat staan de rest van je uitrusting) kunnen bekostigen. Ranger is met ninja de duurste melee klasse die er is.
[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 28-07-2004 13:21 ]
Verwijderd
Ben ook opzoek naar een nederlandse Linkshell op de Levitian server.
Craften zoals vissen kun je met iedere job op ieder level doen.
Verwijderd
Ik vind trouwens de quests weinig bevredigend. Je doet veel moeite en krijgt maar weinig geld.
Vannavond ga ik m'n eerste missie proberen kijken hoe ver ik kan komen. Daar heb ik vast een party voor nodig.
Kan nu niets een m'n starting gear vinden
Waar kan je dat aanzetten, lopen met WASD is voor mij 100x beter denk ik zoWeAreLegion schreef op 29 juli 2004 @ 00:24:
Druk op - en dan equipmentdaar kan jeje zelf aankleden
items zitten je items
en de rest spreekt eigenlijk voorzelf
ik moet zeggen dat ik bij config me keyboard layout op compact heb staan omdat ik dat fijner vind werken maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
Verwijderd
Tidus schreef op 25 juli 2004 @ 16:03:
[...] Square Enix is weer lekker Europa aan het naaien. Jammer dat dit moest gebeuren, ik ga dit spel echt niet kopen.... Vind het echt een schande dat ze het zo lang moeten laten duren.
Ps. Ik vind de spellen zelf prachtig/fantastisch maar ik vind gewoon dat de Europa markt dik wordt gebackstabbed.Ik heb alle FF games (1 t/m 10 na heeeeeel veel moeite) orgineel en speel het al meer dan 7jaar. Jammer genoeg ga ik dit niet pikken.
Blafhert zegt verder niets en moet stiekem lachenTidus schreef op 27 juli 2004 @ 20:38:
Ik ben echt een FF junk [...] naar de shop en FFXI gekocht, de US versie...
Ben benieuwd

Er zijn maar weinig quests die lekker gil opleveren. Waar je in mijn mening de quests voor doet is fame (beroemdheid) in de stad / natie waar je de quests onderneemt.Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 22:55:
ja ik merk het.
Ik vind trouwens de quests weinig bevredigend. Je doet veel moeite en krijgt maar weinig geld.
Vannavond ga ik m'n eerste missie proberen kijken hoe ver ik kan komen. Daar heb ik vast een party voor nodig.
Bastok staat trouwens deze week op nr.1 in de conquest, en dat is een zeldzaamheid. ik weet wel dat ik het niet erg vind, ik heb nu een I.M. Gorget kunnen aanschaffen voor 65K, terwijl deze voor het weekend op 200K+ stond, maar toen waren er geen te koop aangeboden, en nu zijn dat er een stuk of 10.
En ik moet nog 2 delen van de mannequin vinden (torso en handen) en dan kan ik die quest beginnen en afmaken.
De volgende 2 belangrijke quests die ik ga afronden zijn Mannequin en Lu Shang Rod (10,000 moat carp inleveren

Verwijderd
Wat kun je dan met die fame doen? Behalve natuurlijk handtekeningen uitdelenNeelon schreef op 29 juli 2004 @ 09:33:
[...]
Er zijn maar weinig quests die lekker gil opleveren. Waar je in mijn mening de quests voor doet is fame (beroemdheid) in de stad / natie waar je de quests onderneemt.
M'n eerste missie poging was geen succes in east saraburia (of zoiets) moet ik opzoek naar een magische toren. Ik werd gekilled door een savanha rahab. Ik dacht die kan ik wel aan maar, helaas deze was veel sterker als al die voorgaande
Ik ga de moat carp kopen, want ik ga echt niet 10,000 van die dingen opvissen, dat duurt me te lang. Als ik ze ga kopen ben ik ongeveer het volgende kwijt:WeAreLegion schreef op 29 juli 2004 @ 11:55:
Jah die Lushan Rod gaat je kostenbait of gil hehehe
maar goed je vangt er wel ontzettend veel mee
maar goed ik ben ook nog niet zo lang geleden begonnen met spelen dus ben nog niet zo hoog in fame overal
wel moio dat er meer nederlands komen om te spelen
begint soms beetje saai te worden door die timezones
heb geen leven meer over joh
833 stacks a 4K per stuk (gemiddelde prijs ongeveer) is ongeveer 3,3 miljoen gil. Je krijgt per moat 100 gil terug, dus de netto kosten zijn ongeveer 2,3 miljoen gil. ik kan op dit moment ongeveer 25K per uur bij elkaar vissen, dus dat duurt ongeveer 90-110 uur denk ik. Als ik op moat zelf ga vissen (4 stacks in het uur ongeveer), ben ik het dubbele aan tijd kwijt, dus daar win ik helemaal niks mee.
Fame gebruik je in principe maar voor 2 dingen (voor zover ik weet).Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 11:58:
[...]
Wat kun je dan met die fame doen? Behalve natuurlijk handtekeningen uitdelen
M'n eerste missie poging was geen succes in east saraburia (of zoiets) moet ik opzoek naar een magische toren. Ik werd gekilled door een savanha rahab. Ik dacht die kan ik wel aan maar, helaas deze was veel sterker als al die voorgaande
De eerste is zodat je voor iets meer geld dingen aan een NPC kan verkopen, en volgens mij ook iets goedkoper kan inkopen.
De tweede is het "unlocken" van meer quests, want veel quests vereisen een bepaalde level fame.
En voordat je een mob aanvalt, is het altijd verstandig om ze eerst te "checken" op hun kracht.

Ik ben nog steeds boos op SquareVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 09:04:
Blafhert betrapt Tidus![]()
[...]
[...]
Blafhert zegt verder niets en moet stiekem lachen
Dan maar even zo, ik heb een paar vraagjes aan de FFXI'ers in dit topic :
Waar spelen jullie zo'n beetje, voor zover ik weet zit ik op Bismarck. Nou hoorde ik dat je m.b.v een worldpass jezelf over kon laten plaatsen naar andere servers. Dit lijkt mij erg handig, want ik zit toch graag bij wat bekenden en nederlanders
Kan iemand me hier een beetje helpen wellicht, ben een FFXI noobie maar leer erg snel, bovendien heb ik al meer dan 5jaar mmorpg ervaring dus heb mmorpg's best snel onder de knie qua basics
Verwijderd
Sowieso is deze site heel handig. Voor als je effe niet weet wat een bepaald item doet http://ffxi.allakhazam.com/Tidus schreef op 30 juli 2004 @ 01:19:
Waar spelen jullie zo'n beetje, voor zover ik weet zit ik op Bismarck. Nou hoorde ik dat je m.b.v een worldpass jezelf over kon laten plaatsen naar andere servers. Dit lijkt mij erg handig, want ik zit toch graag bij wat bekenden en nederlanders
Ik ben ook opzoek naar zo'n worldpass. Ik wil naar ragnarok. Nu zit ik op Levitian.
ja natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 05:02 ]
Als je namelijk zelf een worldpass haalt dan geldt dat alleen om een char te maken op de server waar je hem gekocht hebt.
Of net zolang een nieuwe char proberen aan te maken totdat je op de gewenste server zit.
Ikzelf zit op Titan dus ik zou er eventueel worldpasses voor kunnen regelen if interested.
meer info over worldpasses en eventueel een worldpass zelf op deze link.
Verwijderd
Na de moogle quest wil de moogle niet met me ruilen grrrrrrr.
Mijn partner kreeg een mooi shirt en ik niets. Waarschijnlijk omdat ik gekilled werd voordat ik kon teleporteren.
Ik heb mijn speciale kleding aan en heb geruild met mijn partner.
Hoe kan ik als nog mijn item met de moogle ruilen?
Je moet voor de +1 Yukata 4 items in 1 keer ruilen, en dat moeten volgens mij 4 anderen zijn dan je hebt gebruikt voor de normale Yukata.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 09:42:
zit met een probleem:
Na de moogle quest wil de moogle niet met me ruilen grrrrrrr.
Mijn partner kreeg een mooi shirt en ik niets. Waarschijnlijk omdat ik gekilled werd voordat ik kon teleporteren.
Ik heb mijn speciale kleding aan en heb geruild met mijn partner.
Hoe kan ik als nog mijn item met de moogle ruilen?
Verwijderd
Iemand anders vertelde mij juist dat je de moogle quest totaal 8 keer kan en mag doen.
Alle rassen en alle geslachten = 8
En is het mogelijk om een log te bekijken met wie je gepraat of gepartied hebt? Ik weet namelijk niet meer of ik met een mannelijke of vrouwelijke tarutau de eerste quest heb gedaan.
Dit topic is gesloten.