[MMORPG] Final Fantasy XI deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 19.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
Gisterenavond voor watm ensen weather types verzameld voor smn, een party gepowerleveled om de tijd te doden totdat we de carbuncle mitts run gingen doen.
4 runs gedaan, allemaal succesvol (!00% droprate on the mitts), helaas maar 1 keer een light spirit pact. Wel een aantal keys (gewone en prelate) en water spirit pacts.
We hadden geen prelate key, dus we hebben door de deur geagroed, ging niet zonder een slachtoffer, maar das nog altijd beter dan uren farmen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gaat die specifieke deur dan open als je aggro krijgt? Ik kan me namelijk herinneren dat die deur waar je die guardian doll voor moet afmaken (meltdown ftw) niet open gaat als iemand aan de andere kant hem voked. Pas wanneer die doll dood is gaat de deur open (en toen hadden we al aggro van zo'n beetje alle tonberries daar :P). Ik was altijd onder de indruk dat monster door deuren heen kunnen lopen, noclip style. Monsters kunnen namelijk ook vaak zat over heuvels heen lopen die te stijl zijn voor een speler.

Vraagje aan jullie ragnarokkers, hebben jullie ook al gilsellers in sky zitten? Hier op gilgamesh zit een groepje zeer irritante gilsellers die zo'n beetje de hele tijd pop items aan het farmen zijn (faust,zipacna,ullikumi en olla voor zover ik weet). Zo was er gister een goed voorbeeld hoe lame die gozers spelen; Ze waren eerder bij zipacna dan ons en zodoende konden wij gaan kijken. Het ging hun niet echt goed af dus de whm neer en even later de pld. Net voor ze wipen doen ze nog snel even call for help. Vervolgens doen ze echt de hele tijd zipacna pullen naar de zone toe om vervolgens hem weer terug te laten lopen.
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die snel even call for help doen voordat ze wipen om zo tijd te rekken om unweakened te raken. Net als mensen die proberen andere het leven zo zuur mogelijk te maken als ze de claim winnen. Bleh, woensdagavond suckt zo hard (sky).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:49
Gisteren een party invite gekregen waarin ik binnen een uur 6k aan exp had.
Daarna moesten ze disbanden. Ben nu dus wel level 43...
Oh nee, ik moest met mijn stomme kop natuurlijk op zoek gaan naar de Treasure Chest in Crawler's Nest. Gevonden, maar toen stonden er beetles om me heen.
Niks aan de hand, maar toen viel sneak weg. Gelukkig liepen ze de andere kant op.
Behalve degene die achter me respawnde. En dan hoor je dat geluidje dat je niet wilt horen.
Dat geluidje waarmee je weet dat je geaggroed bent. Warp lukte me niet meer, dus viel jammerlijk op de grond.
Gelukkig Reraise op, maar wel delevel. |:(
Na een tijdje ging het beestje weg en kon ik weer op komen.
Uiteindelijk was het weer vrij (nog steeds weakened) bij het kistje en ging ik hier naartoe. Stond een beetle naast met z'n rug naar me toe. Krijg ik de melding dat je em niet kan openen in weakened state! 8)7
Nahja, nog even gewacht op een veilige plaats waarna ik em kon openen (op dat moment gaat alleen meteen m'n sneak er automatisch af), maar gelukkig kon ik snel warpen na het geld binnen gehaald te hebben.
Vanavond maar hopen dat ik weer zo'n snelle party heb aangezien ik nog 300exp tnl te gaan heb en dan 7200exp.
Als ik level 44 heb, dan pak ik voorlopig m'n Blm erbij om deze tot level 37 te brengen.
Maar al met al was het een ontzettend leuke party.

Ik Haste automatisch de 2 DD die er zijn behalve de Thf. Op het moment al een aantal keer een PT gehad met Rdm of Brd voor Refresh. Ik moet zeggen, dat gaat echt ontzettend lekker.

Tebanaba is nu Mnk level 8, nog één level en dan eindelijk nieuwe gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:57:
Gaat die specifieke deur dan open als je aggro krijgt? Ik kan me namelijk herinneren dat die deur waar je die guardian doll voor moet afmaken (meltdown ftw) niet open gaat als iemand aan de andere kant hem voked. Pas wanneer die doll dood is gaat de deur open (en toen hadden we al aggro van zo'n beetje alle tonberries daar :P). Ik was altijd onder de indruk dat monster door deuren heen kunnen lopen, noclip style. Monsters kunnen namelijk ook vaak zat over heuvels heen lopen die te stijl zijn voor een speler.

Vraagje aan jullie ragnarokkers, hebben jullie ook al gilsellers in sky zitten? Hier op gilgamesh zit een groepje zeer irritante gilsellers die zo'n beetje de hele tijd pop items aan het farmen zijn (faust,zipacna,ullikumi en olla voor zover ik weet). Zo was er gister een goed voorbeeld hoe lame die gozers spelen; Ze waren eerder bij zipacna dan ons en zodoende konden wij gaan kijken. Het ging hun niet echt goed af dus de whm neer en even later de pld. Net voor ze wipen doen ze nog snel even call for help. Vervolgens doen ze echt de hele tijd zipacna pullen naar de zone toe om vervolgens hem weer terug te laten lopen.
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die snel even call for help doen voordat ze wipen om zo tijd te rekken om unweakened te raken. Net als mensen die proberen andere het leven zo zuur mogelijk te maken als ze de claim winnen. Bleh, woensdagavond suckt zo hard (sky).
ik durf er niets van te zeggen :) ben nog niet zo ver dat ik in sky rond kan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:52
Ik heb het van de week voor elkaar gekregen om die prelate-deur te openen zonder sleutel. Was op weg naar spawn van Hakketak vo O-hat toen ik die trap op moest om uit de buurt te blijven van manipulator (senak/invis begon direct na cast alweer te wearen) en uiteraard was ik vergeten dat er hover tanks aan de andere zijde van de deur zaten -> recast -> aggro ^^;
Ik m'n pet op die tank gezet door de deur heen en toen zowel pet als mob begonnen te meppen ging de deur open.

Op Ragna zitten gilsellers overal, ook in /sky. Maar eigenlijk hebben we er daaro nooit zo'n last van geloof ik, bij de ground-hnm's is het wel baggeren :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
NielsOveres schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:15:
...
Ik Haste automatisch de 2 DD die er zijn behalve de Thf. Op het moment al een aantal keer een PT gehad met Rdm of Brd voor Refresh. Ik moet zeggen, dat gaat echt ontzettend lekker.

Tebanaba is nu Mnk level 8, nog één level en dan eindelijk nieuwe gear.
Geen O+ voor de diefjes ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
die deur gaat inderdaad open op agro basis. Ik heb een toberry gepulled met Dia aan de andere kant en die deed netjes de deur open.
Helaas hadden we een smn level 42 bij die het leuk vond om een sterkere spreuk te casten dan ik gedaan had en we waren nog maar met z'n 2-en de rest was onderweg.

Ik kon het wel redden (omdat ik de deur van binnenuit open kon doen), maar voor hem was het direct te laat helaas.

Na welke zilart missie krijg je eigenlijk sky? 10-12 of 14? (ik dacht 12)
Wij gaan zondag Z5 doen, das eigenlijk het grootste obstakel tot aan sky volgens mij. Want die Anticans en die Magic Pot zijn zo heel spannend niet van wat ik hoor. Niet dat Z5 superspannend is, maar wel tijdrovend :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat scheen niet nodig te zijn.
Dus op het moment doe ik dat dan ook niet.
Volgens mij heeft het dan meer met hate te maken.

Overigens nog geen klacht over gehoord van de Thf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Was ook meer een grapje dan wat anders ;) THFs kunnen al vrij snel TP verzamelen vanwege de +haste gear die ze al redelijk vroeg aan kunnen en omdat een dief al snel op de 90%+ acc zit, alleen een dief doet zo weinig DoT met z'n (twee) botermesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Fenrir heft zelfs een groepje gilsellers sea access gekregen. Daar wordt je verdomme helemaal niet vrolijk van.

Ik heb de laatste maanden niet echt veel gedaan, helaas heb ik het erg druk met mijn stage. Mijn Bard is nog steeds 71 en White Mage is 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:58:
Op Fenrir heft zelfs een groepje gilsellers sea access gekregen. Daar wordt je verdomme helemaal niet vrolijk van.

Ik heb de laatste maanden niet echt veel gedaan, helaas heb ik het erg druk met mijn stage. Mijn Bard is nog steeds 71 en White Mage is 66.
Voor zover ik gehoord heb, is er weinig goed verkoopbaars te vinden in /Sea, behalve dan de ancient coins misschien. Ik zie allemaal wel. Meeste van mn spullekes krijg ik wel via craften bij elkaar.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Als je toch kijkt hoe gehaat die gil sellers zijn. Hoeveel tijd ze er in moeten steken voordat ze gil gaan maken. Geen / amper plezier aan de game beleven....

als je dan gaat kijken hoe enorm goedkoop gil eigenlijk is.... als je dat terug rekent naar uurloon verdien ze met willekeurig uitzendwerk volgens mij nog 30x zoveel.... >.< of zie ik dat verkeerd?

Ik zie bij ons (Cerberus) wel eens verdwaald een gil seller, maar dat zijn er toch verdacht weinig als ik over andere servers hoor/lees.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
In die landen is het een goede inkomstenbron hoor.
Voor ons zou het te weinig gaan, maar daar juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:44
deTwisj schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:57:
Was ook meer een grapje dan wat anders ;) THFs kunnen al vrij snel TP verzamelen vanwege de +haste gear die ze al redelijk vroeg aan kunnen en omdat een dief al snel op de 90%+ acc zit, alleen een dief doet zo weinig DoT met z'n (twee) botermesjes.
Yeh, als je DoT wil moet je een DRG inviten... :Y)
Anyway, THF heeft evenveel acc als andere jobs met A- skill in hun main wapen, moeten meestal wel sushi eten omdat iedereen overhunt. Dan heb je 90% ac, en door de tp floor exploit krijgt THF sneller tp dan de meeste andere jobs. En yeh, als er constant op IT+ crabben gaat geleveld worden suckt THF wel zwaar (hopelijk hebben ze acid bolts bij, die helpen enorm).
Maar op IT en VT normalere monsters is die THF DoT nog heel aardig hoor. :) [/defensief]
Krijg het ook op mn zenuwen van THF's die dan zeggen "but THF is hate control, not DD". :/

Over RMT :
Op allerhande servers zijn er gilsellers aan de gang gegaan met 5xBLM 1xBRD, soms zelfs een alliance van 3 van die pt's, ze manaburnen zich op drie weken naar 75. Heil aan de NA klojo's die RMT uitleggen hoe ze sky moeten doen, missies, BCNM's en wat BRD en SMN doen in pt's.
Als die teamen met andere gilsellers kunnen ze mss betrouwbaar andere gods dan genbu neerleggen, dan word het wel interessant. >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Vergis je niet. Gilsellers zijn lang niet meer zo incompetent als dat ze geweest zijn. En ook zij zullen wel toegang hebben tot informatie als somepage en dergelijken. Ik heb ze geloof ik nog niet in Osodes gezien, aangezien je die voor veel gil kan verkopen.. Voor de rest barsten ze van de god gear etc.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
on a different note: www.vanaguide.com is best tof voor een siggy :D houd steeds je current job en location enzo bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Heb wel gehoord dat ze op andere servers competenter zijn, maar bij ons zitten er nog behoorlijke falers tussen. Hebben enkel Genbu nog maar neergekregen. :/

Ben trouwens gisteren of eergisteren nog voorbij Promy Vahzl geraakt. ^^v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
dat siggy ding is best grappig :) misschien thuis maar eens uitproberen :)

gisteren 5 uur aan 1 stuk dodo gecamped zonder hem te vinden :? geen competitie en zeker weten op de goede plek.
Gelukkig niet voor die niets, die tabar beaks leveren tenminste nog wat op (2 1/2 stack giant bird feathers welke 100k per stack waar zijn, 2 1/2 stack meat a 30k per stack en 7 lightning clusters)

[ Voor 4% gewijzigd door 6K op 10-03-2006 14:03 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met thf in de weer geweest. Bijna lvl56 nu.
Het lijkt erop alsof het grinden is begonnen. Gelukkig kun je op deze levels al door flink wat area's heen lopen zonder aggro. Kan ik tenminste weer es wat quests doen.
Oja, en m'n fishing moet ook geleveled worden. En ik wil nu ook wel es raw fish handling voor de betere culinaire verassingen.
Genoeg afwisseling nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Aht Urghan :

http://media.xbox360.ign....8/748456/vid_1433723.html Filmpje met Cerberus en Odin, en nog heel wat.
http://ffxi.somepage.com/ Puppetmaster (Kingdom hearts anyone? ;p)
these are just some "ideas" the dev team has in mind for job changes
quick posting for now, formating and clarification later. here we go

war

try to expand weapon use
try to encourage wars to use other sj beside /nin
ability to throw axes

mnk

change so monk is not just punching - something else to help the party
new ability to boost other PT members HP

whm

traditionally healer, but other mages have taken over healing; trying to give whm more advantage as healer
thinking of other ways to involve whm in front line
new abiltiy to give HP or MP to other PT members
also ability to cure all bad status at the same time

blm

acknowledged one of the most powerful
acknowledged that 6 blm can pwn, but not necessary how they envisioned it
try to make it so they play in regular parties more
but giving them more spells to "compensate" so it doesn't seem they are picking on blm

rdm

acknowleged very powerful also along with blm
new spells for rdm

thf

one of the most technical, ie running back and forth
trying to add abilities so that the thf abilities are distributed among the PT
steal might change so that it's not just stealing items
perfect dodge change it in battle so that it will increase the damage attacking from behind

pld

acknowledge that pld might take second seat to nin, make more appealing for pld to be first choice for tanking
auto-refresh
making ability to use shield more ofthen that other jobs (blocking)
more TP gained from shield block

drk

like for drk to use scythe more often, adding more benefits to use scythe
not many ppl are using absorb spell, adjust so that there is more reason to use absorbs

bst

recognized lots of ppl have been complaining about last patch
reason they believe that bst is a strong job, but don't want to completely undo changes so they will look to do "something"

brd

seems to play same songs all the time, change it so there are more places for them to use other songs
a new low level song to increase speed of all the party

rng

thinking on a way to give rng more damage from last patch
maybe fix sharpshot so that acc won't change depending on distance
also increase more types of arrows in quivers

sam

like to change it so sam can use their TP in more different ways
new ability to decrease enemy's TP when hitting them

nin

"the ninja is very strong"
not going to make nin any weaker
most difficult thing, need more time to think of what to do

drg

no plans to change anything, still evaluating impact of lastest changes

smn

alot of smn will only summon avatars when they need certain spell and then release
would like to have players keep them out longer so thinking of more benefits
change so that duration and effect of avatar buffs are calculated based on summoning skill
increase more abilities for the avatars
currently no plans for summoning bahamut; reason is they want to keep him as a "special" type of avatar
if they made him summonable, they'd have to weaken him and they don't want to do that
more summonable avatars

bluemage

acquistion - only new spells if blue mage is main job
- to obtain new spell have to defeat monster that using that spell
- only able to learn spell only if within a certain level from the monster
- only learn spells from monsters that give xp
- no learning spell if dead
- can't learn every ability from monsters, but will have an inital amount with updates opening up more abilities
setting spells
- after learning ability from monster, have to set it
- each spell will have a certain amount of setup points and blue mage will have a certain number of setup points
- can only set spells limited to setup points and max number can set per level
- all blue magic will depend on monster learned from and monster cast on; mob vs mob weakness will affect acc and strength
- can be used in skillchains and magic bursts

corsair

information
- a random effect based on numbers will affect monsters
- drawing cards; after drawing one card you can use another on top of the other
- if you add up to 11 you get best effec
- if you go over, you bust and might get negative effect
effects
- depends on other jobs in the PT, ie WAR double attack bonus, BLM magic attack bonus
- card shot, one of 8 types of card used with gun will change the attack of gun to a magic attack
- can strengthen debuffs like dia
- ability to lower recast time of spells
Quoteje van een thread van Bluegartr. Enjoy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Pic van puppetmaster

Afbeeldingslocatie: http://images.somepage.com/ffxi/puppetmaster.jpg

Dat ziet er nou uit als een job die ik zeker wil unlocken

Filmpje rechts boven in

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren Jammergenoeg een mindere party gehad. Wel weer mijn delvl weggewerkt (maar ja, heb nu weer een key voor een chest daar :D ).
Heb nu een buffer van 1,2k.
Misschien vanavond eindelijk level 44 en dan voor een lange tijd mijn Whm opbergen.
Blm is dan aan de beurt om naar level 37 te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Weer een lekker druk ffxi weekend achter de rug, he he.
Ben al een hele lvl10 mnk *trots*, weliswaar op "dutchy haven" ragnarok. Op gilgamesh ben ik net 33 goldsmithing geworden. Nog 1 a 2 lvls erbij en ik kan overstappen naar mythril, nog een niveau hoger duurder. Al is mythril nog betaalbaar, pas bij gold moet ik erg gaan oppassen dat ik geen ingredienten kwijt raak anders is het namelijk 100k+ per synth kwijt ;(.

Och, eens kijken wat er deze week voor me staat te wachten. Hmmmm, ik moet binnenkort echt eens gaan campen voor othynus bow (van die rng type goblin, dragonix wyvernpoacher ofzoiets). M'n rng is namelijk 66, bijna 67, en er is een grote kans dat we die jobs weer gaan levelen.

Ohja, ook nog prime diabolos gehaald zaterdag. Jammergenoeg wel alleen met rithridan terwijl ryosuke (smn66) hem nodig heeft. Maarja, de party had al een rdm en wilde alleen een blm73+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Was het je nog gelukt een pearl te krijgen op Ragna? Ik zat zelf druk in preppen voor Dynamis dus kon niet zo heel veel doen ^^

Gisteren naast een berg AF (thf, nin, drg en nog wat ander spul) ook Jeuno gecleared :)
Ging allemaal best makkelijk met uitzondering van een dikke wipe toen een avatar los ging ^^;

Maar het word wel weer tijd dat we andere (lees: die waar Bst-AF dropt) gebiden gaan doen :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
whm leveltje erbij eindelijk met een buffer van 7k. Deze buffer ging er gisteravond weer aan toen we begonnen aan Zilart 5. Behemoths dominion fragment waren we verzameld en nog aan het rusten zonder buffs toen iemand zei: "hey, je kunt dat crystal eruit halen kijk....."
Pop: ancient en legendary weapon zonder sneak gepopt :(
10 man dood, ik was binnen 30 seconden door mijn 700mp heen.

Daarna maar op de juiste manier gedaan, ook nog Zi'Tah en Terrigan crystals gehaald (en dus vrij eenvoudig de NM's omgelegd, hoewel die van Zi'Tah erg sterk is). De laatste met een NM (Ifrit's) hebben we niet meer gedaan, dus dat zal later deze week wel gebeuren.
Bst nog even op 14 gezet en maar weer verder jagen op Dodo.

Goldsmithing durf ik niet echt op te pakken vanwege de kosten...(level 47 nu)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ja poekie, zowel neelon als ik hebben nu een pearl op ragnarok :) grappig genoeg zijn we allebei een elvaan (terwijl we allebei een mithra op gilgamesh hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Yep, hebben beiden een pearl op Ragna op dit moment. ^^

edit: rith was me net voor.

Op Ragna wil ik voornamelijk melee jobs gaan doen, vandaar de Elvaan.

[ Voor 49% gewijzigd door Neelon op 13-03-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb voor het weekend dat vanaguide programmaatje gebruikt.
Werkt in iedergeval wel, maar hij heeft de laatste inlog niet geregistreerd,
dus hij staat nog op Tebanaba, maar ja.

Hij werkt nu wel, ben gisteren weer in Crawler's Nest geweest, maar nog geen nieuw level mogen behalen. Grappige was wel, dat ik weer met dezelfde persoon die gisteren ook een PT gemaakt heeft samen zat.
Zit nu op 4300 exp, dus nog 2800 te gaan.

Afbeeldingslocatie: http://signature.vanaguide.com/1958.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 14-03-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hier idem :)

Afbeeldingslocatie: http://signature.vanaguide.com/1937.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door 6K op 13-03-2006 12:24 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh stoer, ik zal vanavond eens die van mij aanmaken. Heb dit weeknd aardig wat gedaan. Heb mijn tweede account maar opgegeven omdat ik het gewoon te druk heb.

Heb heel wat spul te verkopen want ik heb besloten maar eens al mijn zooi te verkopen naast mijn White Mage spul en Bard spul. Mijn Bard is nu level 72 en ik zie er echt stoer uit, heb alle sha’ir items behalve de body en daar draag ik nu een tiger jerkin. Overal ziet dit er samen echt leuk uit. Tijdens party gebruik ik andere equipment trouwens.

Ook hebben we Zondag Dynamis Beaunogwatdenaamiknunietweet gedaan. Veel AF drops maar helaas geen BRD. Aan het einde was het van belang dat we niks deden toen de thf de vier draakjes web kitten. Echter was er weer een dome SMN die zijn carby nog even casten. Dus we kregen fucking 2 draakjes op onze dak, het was echt ZO fucking snel over en ze wipten ons gewoon direct. En iedereen die nog leeft komt niet weg bij die draakjes, ze pakken je zelfs nog al ben je aan de andere kant van de map. Hopen dat ik iig de volgende keer wel mijn BRD body AF2 krijg.

Zal binnekort eens weer wat screens posten.

En ik heb weer de link naar mijn teaser movie die ik ooit heb gemaakt gevonden.
http://files.filefront.co.../;4536670;;/fileinfo.html

haha. ik vind em niet eens zo slecht. Kan natuurlijk leuker maar doch, voor mijn eerste filmpje ooit. En tis niet eens zo lang geleden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren geen party kunnen vinden voor mijn Whm, dus ben gaan spelen met Tebanaba.
Heb de laatste equipment aangeschaft plus het Hand-to-hand wapen voor level 9 en be
op pad gegaan om Missie 1 te doen.
Was niet echt moeilijk alhoewel ik aangevallen werd door 2 Gobs (Thug en Weaver) Decent Challenge. Maar het is me gelukt dmv 2x mijn weapon skill te gebruiken.
Daarnaast 1k aan exp binnen gesleept door daar rond te gaan lopen.
Kijken of ik vanavond wel een party kan krijgen voor Whm, anders ga ik de volgende missies eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik dacht even snel leathercraft te beginnen met sheep wool (windcrystal +2xsheepskin). Bijna geen skins te koop dus farmen.... wat droppen die slecht als je ze nodig hebt >.<

ben nu level 2, dus nog zo'n avondje, daarna komen de rabbitmantles (weet zo het recept niet, maar er gaan 5 rabbit skins in per synth, dus dat wordt echt heel erg)

ik weet eigenlijk ook niet waarom ik al dat craften doe. Heb niet het idee er iets mee op te schieten, maar vind het wel grappig om te doen.Heb nu:
cook29 cloth28 leather2 smithing11 fish29 bone8 goldcraft47 en bone5

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Palladin naar 40 gehaald (met nog 400 exp te gaan valt de pt uit elkaar :( ) dus dat maar even solo gedaan.

Ik kan niet wachten op de nieuwe pallading abilities

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
6K schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:19:
Ik dacht even snel leathercraft te beginnen met sheep wool (windcrystal +2xsheepskin). Bijna geen skins te koop dus farmen.... wat droppen die slecht als je ze nodig hebt >.<

ben nu level 2, dus nog zo'n avondje, daarna komen de rabbitmantles (weet zo het recept niet, maar er gaan 5 rabbit skins in per synth, dus dat wordt echt heel erg)

ik weet eigenlijk ook niet waarom ik al dat craften doe. Heb niet het idee er iets mee op te schieten, maar vind het wel grappig om te doen.Heb nu:
cook29 cloth28 leather2 smithing11 fish29 bone8 goldcraft47 en bone5
das 2x bonecrafting, welke van de twee is woodworking?
Zelf ben ik de laatste tijd veel aan het craften geslagen, jammergenoeg is mijn geldbommetje van 35k per stack naar sub-30k per stack gegaan. Ik verwacht binnenkort mijn spullen terug te krijgen (had nog vor 30.001 en 31.001 op de ah staan).

Mijn crafts zijn, wood62, alch52, gold40, cook35, fish35, smith23, cloth1, leather1 ofzoiets. Ben nu bezig om eerst wat GP voor goldsmithing te verzamelen (iig genoeg voor m'n sexy spectacles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
lol, die bone5 is alchemy ;) sorry
woodworking is als enige 0

een geldbommetje heb ik nog niet gevonden, maar ik speel gewoon lekker door. Zoals ik het nu zie is mijn doel om leathercraft naar 4 of 7 te zetten en dan cloth naar 60. Maar we zullen zien, meestal wijzigen mijn plannen nog wel een paar keer :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
6K schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:22:
een geldbommetje heb ik nog niet gevonden, maar ik speel gewoon lekker door.
Goldsmithing47 en je hebt er geen gevonden? Ik zou als ik jou was nog maar even al je mogelijkheden doornemen. Ik weet niet hoe de economie is op jou server, maar op Ragnarok kan je daarmee toch al flink geld verdienen hoor.

En goldsmithing is idd niet leuk...
Afgelopen zondag geprobeerd verder te skillen.
Heb er 2 miljoen doorheen gedraaid wat me 0.2 skillup heeft opgeleverd :X
Goldsmithing 68.9+1 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren weer een goed vriend geholpen dmv een PL.
Hij was eerst bezig met Rdm welke nu level 20 is.
Daarna begonnen met Whm/Blm 8)7 waarvan natuurlijk Blm hopeloos
gimped is.
Whm7/blm1, dus aangeraden om dan toch maar Whm/Rdm te kiezen.
Alleen kun je een whm met wand of slapping niet erg helpen dmv een PL en snelheid.
Hij gebruikt namelijk nog steeds spells, dus moet rusten voor MP.
Ach ja, hij is nu level 7 geworden en bij level 8 kan ik samen met hem en Tebanaba
in een party gaan levellen. Dan maar meteen naar La Theine om te kijken hoe zijn Whm
skills zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Gisteren op rithridan blm75 geraakt (sky elementals ftw). Daarnaast ben ik een beetje met m'n ragnarok char gaan spelen. Tot zo ver vind ik solo expen nog goed te doen, ik ben nu MNK12 en ben nog niet naar valkurm oid geweest. De hele tijd in S.Gusta op Vompy hill bijtjes,wormpjes,schaapjes en gobbies afgemaakt. Daarmee kan ik tenminste genoeg geld verzamelen om een beetje fatsoenlijke gear te kopen voor ik mezelf laat beoordelen in parties :P

Ik probeer in ieder geval 2x courage rings, 1x battle gloves en 1x power gi te hebben voor ik daar naartoe ga. Dat kost bij elkaar ~125k gil (rings 2x ~35k, gloves 1x 15k, gi 1x ~40k). Heb tot nu toe de gloves en 1 courage ring al, dus nog ~75k te gaan. Met een beetje geluk heb ik genoeg voor de power gi als ik MNK13 wordt en daarna genoeg voor de 2de ring als ik MNK14 wordt. Dan wordt het tijd om de goede ouwe Nooby Dunes in te duiken tot ik mijn subjob kan krijgen (18, mischien meteen doorstoten naar 20 om er vanaf te zijn).

Als ik dat gedaan heb ga ik kijken of ik alvast kan beginnen met goldsmithing (ja, ook op deze char :P) de eerste 10 levels zijn niet zo duur en ik heb tot zo ver nog alle zinc ores bewaard voor brass ingots (geloof ik). Ik moet alleen dan wel alvast alle fire,lightning en wind crystals bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dan toch uiteindelijk Fire weather element gehaald voor SMN quest, na 4 dagen in altepa te hebben gewacht, op goed geluk maar naar de dunes gegaan, en boem! daar was hij, meteen doorgegaan naar la theine om het af te ronden en vervolgens naar bastok gewarped en begonnen met SMN te levellen op dit moment SMN5.
kijken of dat ik SMN tot 20 kan soloen, of dat ik toch richting de dunes ga straks.{hmm}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
deTwisj schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:20:
Ik probeer in ieder geval 2x courage rings, 1x battle gloves en 1x power gi te hebben voor ik daar naartoe ga. Dat kost bij elkaar ~125k gil (rings 2x ~35k, gloves 1x 15k, gi 1x ~40k). Heb tot nu toe de gloves en 1 courage ring al, dus nog ~75k te gaan. Met een beetje geluk heb ik genoeg voor de power gi als ik MNK13 wordt en daarna genoeg voor de 2de ring als ik MNK14 wordt.
2x Courage ring: Die kan ik signed voor je synthen (tier2) en dan krijg je ze gratis als je belooft ze nooit meer weg te doen :Y)
battle gloves: chest
power gi: quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Daar zeg ik geen nee tegen :D, jammer van die -gi dat het in windurst is (en dat je fame lvl3 nodig hebt). Ik zit namelijk in bastok en kan nog niet naar windurst gaan lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tuurlijk kun je wel naar Windurst gaan.
Je moet dan wel alles zo'n beetje ontwijken, maar heb dit zelf op laag level zat gedaan.
Je gaat naar de Dunes en pakt bij Selbina de Barge.
In Mhaura aangekomen ga je richting Windurst. (de tussen area's weet ik zo even niet behalve Saruta).
Is op zich nog best leuk om zo'n reconn missie te doen.
Het is de vraag of je dit wil doen, maar het zou niet zo'n groot probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wappie1980 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:36:
[...]

2x Courage ring: Die kan ik signed voor je synthen (tier2) en dan krijg je ze gratis als je belooft ze nooit meer weg te doen :Y)
battle gloves: chest
power gi: quest
heb je ook een mooi recept voor een paar ringen voor een WHM/BLM of SMN????
ik heb nu saintly rings en eremite rings(ben bereid om ervoor te betalen hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
NielsOveres schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:09:
Tuurlijk kun je wel naar Windurst gaan.
Je moet dan wel alles zo'n beetje ontwijken, maar heb dit zelf op laag level zat gedaan.
Je gaat naar de Dunes en pakt bij Selbina de Barge.
In Mhaura aangekomen ga je richting Windurst. (de tussen area's weet ik zo even niet behalve Saruta).
Is op zich nog best leuk om zo'n reconn missie te doen.
Het is de vraag of je dit wil doen, maar het zou niet zo'n groot probleem moeten zijn.
Het grootste probleem zou denk ik in valkurm zijn in dat stukje grot wat de konstat kant met het midden doet scheiden. Daar zitten zo vaak van die bats die sounds aggro doen (en om daar nou silent oils voor te kopen :P). Maar je hebt gelijk ik zou naar windurst kunnen gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:11:
[...]

ik heb nu saintly rings en eremite rings(ben bereid om ervoor te betalen hoor :P)
Astral ring is een goede whm of smn ring vanaf lvl10. Het is alleen geen crafted item maar een bcnm20 drop.

Energy Ring +1 is de eerste beste crafted MP ring op lvl14. Al is de +5mp die het opleverd haast te verwaarlozen tov astral rings. Saintly rings zijn goede whm ringen (en ook wel voor smn) deze zijn trouwens een bonecraft ~80+ recept als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:11:
[...]

lvl14 mnd+2 en int+2 ringen kan ik voor je maken. Alleen de Eremite +1 heeft INT+3, das alleen geen goldsmith product en erg duur btw.

PS:
alle lvl14 stat ringen kan ik HQen voor mensen op Ragnarok. stats:
DEX+2
STR+2
VIT+2
AGI+2
CHR+2
INT+2
MND+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
deTwisj schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:26:
Energy Ring +1 is de eerste beste crafted MP ring op lvl14. Al is de +5mp die het opleverd haast te verwaarlozen tov astral rings. Saintly rings zijn goede whm ringen (en ook wel voor smn) deze zijn trouwens een bonecraft ~80+ recept als ik me niet vergis.
Das mogelijk, maar is een wat duurdere synth, aangezien je daar silver ring+1 voor nodig hebt om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Niet perse, je kan met een HQ2 ook een energy+1 maken (met NQ silver ring als recept dus). Maar je hebt gelijk dat het een duurder recept is. En eigenlijk ook niet eens zo nuttig aangezien je al eerder een astral ring kunt dragen en die ook nog 5x zoveel mp geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
wappie1980 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:45:
[...]

lvl14 mnd+2 en int+2 ringen kan ik voor je maken. Alleen de Eremite +1 heeft INT+3, das alleen geen goldsmith product en erg duur btw.

PS:
alle lvl14 stat ringen kan ik HQen voor mensen op Ragnarok. stats:
DEX+2
STR+2
VIT+2
AGI+2
CHR+2
INT+2
MND+2
Eremite is net als Saintly (dacht ik) een bonecraft recept, idd rond de 80 dacht ik. Beide lvl10 ringen, HQ gaat voor rond de 400k ofzo per stuk op Gilgamesh.

En wat resultaten vanaf dit weekend:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031206_01.jpg
Diabolos, net als de CoP missie een klootzak om te bevechten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031206_02.jpg
Da's nummertje 1...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031206_04.jpg
En een dag later, da's nummertje 2.

Nu XP nog cappen, betere gear en dan meritten met die handel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz! kat, weer een job op 75....nu op Ragnarok naar de 75 hé ;)

edit: uuuuhhhh 2 jobs op 75 :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:32:
gratz! kat, weer een job op 75....nu op Ragnarok naar de 75 hé ;)

edit: uuuuhhhh 2 jobs op 75 :D
Ja, uhmm, het begin is gemaakt. (^_^)-b

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031206_03.jpg

Poekie, bedankt voor het bedenken van een naam voor m'n Dramarok toon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
HakkieTakkie weg is het.... nouja.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd.. Ik wil ook verder spelen, maar die hufters van Epassporte hebben nogsteeds niets terug gemaild, dus mijn account is nogsteeds geblokkeerd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
W0000t, Mammets trounced. En, geen zin om te vertalen, voor de verandering. :P

---

CoP time again, and this time we set up for revenge against the Mammet triplets. We ditched the bind 2 and whoop 1 strategy. Our new setup was NIN - SAM - BLM - WHM - SMN - SMN. The two Summoners were assigned kiting duty, while the rest disposed of the first Mammet. Didn't go exactly as intended due to some misunderstandings. We initially intended to kill one Mammet, then wipe, reraise up and kill the remaining 2. Due to some errors and mishaps, one SMN and WHM didn't have reraise up after the first Mammet was killed, so we were down to 4 members. We just gritted our teeth, healed up, and, for good measure, whooped the remaining 2 Mammets to show them their place, and we even had time to spare.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031606_01.jpg

So enter Chains of Promathia Chapter 3 - A Transient Dream.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031606_02.jpg

Needed to do some cutscene duty now, heavy cutscene duty. And man, that Prishe is a loony-bin on her own, jumping up and down the whole damn place, causing more racket then gawd knows what. She even got me being accused of treason and all. Don't you just love the "innocent until proven" principle? I do, it's just that the rest don't seem to grasp it. That's just too bad I guess. And Tenzen's armor is still a sight to see. Makes me wanna level Samurai for my own.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031606_03.jpg

Well, finally they let me on my merry way to continue with the story. Decided to do the San d'Oria part first, cause I didn't have very long anymore, and I know the Windy part is tougher. I geared up my mobile destruction team (duo BLM75 FTW), did the needed cutscenes, and sped my way to Jugner Forest, and then to the proper part of Carpenter's Landing.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031606_04.jpg

This fight was even easier then I imagined. Turned out that a) you can sleep this pansy NM, and b) it was thunder effect weather. I just lep rip a couple of Thunder 4's, got the last cutscene here and called it a day.

Tomorrow is going to have some possible head-aches again. And no, I am not talking about the climbing of that pesky mountain in Attohwa Chasm, cause I climbed that thing a lot of times for ENM's, and it is an easy climb. I am talking about the dreamer on the end of the chapter, Diabolos himself. So I need to restock on meds, and hope for the best.

Gotta do some heavy duty gil-making again this weekend and possibly sell of the War40 gear again (600-800k there I think, if not more), cause CoP isn't overly hard (on the majority of the parts), it just likes to eat your gil on meds and gear. I will try not selling of the gear, cause I know I am gonna level that job somewhere in the future.

---

Was weer eens een lekker avondje. Nu alleen de static weer eens zover krijgen dat we die rotte Bastok missies eens afmaken, heb bijna 360k CP op Kat waar ik wel eens vanaf wil.

Als je een commentaartje ofzo kwijt wil, mijn livejournal is ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Niet je war40 gear verkopen (heb je dan war40 gear?). Mischien hebben we die nodig voor diabolos, een war met main hand axe kan lekker dd'en en nog stunnen mocht het nodig zijn. Zelf denk ik aan een NIN (bal) WAR (kat) SAM of DRK (lans) BLM (mega) en dan hopen dat die andere twee oelewappers WHM en RDM kunnen spelen. Dan hebben we iig 3 mensen die nightmare kunnen stunnen waarvan 1(of 2) met weaponskills en 2(of 1) met stun. Verder hebben we dan nog een rdm of brd nodig voor dispel/finale om noctoshield weg te halen. De rest is niet zo moeilijk, op mischien sleepga na (naast nightmare).

Ja die mammet fight was wel grappig. In eerste instantie mijn schuld dat ik links en rechts door elkaar haalde. Ik zei tegen die andere SMN dat hij de linkse moest pakken (terwijl ik de rechtse bedoelde) vervolgens hadden we carbuncle op dezelfde mammet en niet alleen dat, maar ik had vervolgens dus hate van 2 mammets (zijn en mijn mammet). Toen ik eenmaal laag op HP zat en een hi-potion slikte viel zijn mammet me ineens aan. Kortom, ik dood. Ik weer reraise om te proberen die mammet terug te pakken (hij viel de main groep aan) gaat die andere SMN dood om een of andere reden. Alleen hij was te snel met zijn reraise en ging weer dood voor hij iets deed. Mja, dan kan alleen de WHM hem maar raisen. Het nadeel was dat onze WHM even heroisch wilde zijn, nadat hij dood was gegaan deed hij reraise om de overige 3 of 4 spelers te 'redden' met benediction. Laten we ondertussen in elkaar geschopt worden door 2 mammets tegelijk.

Enfin, zowel de WHM als de 2de SMN (toevallig waren dit twee pickup mensen :P) waren dus niet meer beschikbaar. Moesten we de laatste twee mammets bevechten met 1x SMN 1x NIN 1x SAM en 1x BLM. Ik weer lekker kiten en de blm op healing duty, heh. Ging verder vrij makkelijk, een SMN kiter is veel makkelijker dan een RDM/NIN kiter wat we de eerste keer deden met onze static, 2x RDM/NIN, 1x NIN 1x DRK 1x RNG 1x WHM, dat was trouwens niet onze bind tactiek van 2 dagen geleden. Dat was 2x RDM/BLM, 1x NIN, 1x SAM, 1x BLM, 1x WHM waar we met ES+Bind de eerste twee mammet deden binden en vervolgens allout de derde mammet aanvielen. Dus 2x Chainspell, 1x Meikyou Shiushi, voluit nuken. Nadeel is alleen dat de helft van de damage weg viel toen hij Mindwall deed (magic absorb) en de ES+Bind duurde een hele 4 tot 5 seconden, hah.

Oh trouwens kat, wedden dat die twee pickup gozers niet de uncapped gedeeltes hebben gedaan voor vanavond? We hebben namelijk niets gezegd dat ze dat moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:45:
Niet je war40 gear verkopen (heb je dan war40 gear?). Mischien hebben we die nodig voor diabolos, een war met main hand axe kan lekker dd'en en nog stunnen mocht het nodig zijn. Zelf denk ik aan een NIN (bal) WAR (kat) SAM of DRK (lans) BLM (mega) en dan hopen dat die andere twee oelewappers WHM en RDM kunnen spelen. Dan hebben we iig 3 mensen die nightmare kunnen stunnen waarvan 1(of 2) met weaponskills en 2(of 1) met stun. Verder hebben we dan nog een rdm of brd nodig voor dispel/finale om noctoshield weg te halen. De rest is niet zo moeilijk, op mischien sleepga na (naast nightmare).

Ja die mammet fight was wel grappig. In eerste instantie mijn schuld dat ik links en rechts door elkaar haalde. Ik zei tegen die andere SMN dat hij de linkse moest pakken (terwijl ik de rechtse bedoelde) vervolgens hadden we carbuncle op dezelfde mammet en niet alleen dat, maar ik had vervolgens dus hate van 2 mammets (zijn en mijn mammet). Toen ik eenmaal laag op HP zat en een hi-potion slikte viel zijn mammet me ineens aan. Kortom, ik dood. Ik weer reraise om te proberen die mammet terug te pakken (hij viel de main groep aan) gaat die andere SMN dood om een of andere reden. Alleen hij was te snel met zijn reraise en ging weer dood voor hij iets deed. Mja, dan kan alleen de WHM hem maar raisen. Het nadeel was dat onze WHM even heroisch wilde zijn, nadat hij dood was gegaan deed hij reraise om de overige 3 of 4 spelers te 'redden' met benediction. Laten we ondertussen in elkaar geschopt worden door 2 mammets tegelijk.

Enfin, zowel de WHM als de 2de SMN (toevallig waren dit twee pickup mensen :P) waren dus niet meer beschikbaar. Moesten we de laatste twee mammets bevechten met 1x SMN 1x NIN 1x SAM en 1x BLM. Ik weer lekker kiten en de blm op healing duty, heh. Ging verder vrij makkelijk, een SMN kiter is veel makkelijker dan een RDM/NIN kiter wat we de eerste keer deden met onze static, 2x RDM/NIN, 1x NIN 1x DRK 1x RNG 1x WHM, dat was trouwens niet onze bind tactiek van 2 dagen geleden. Dat was 2x RDM/BLM, 1x NIN, 1x SAM, 1x BLM, 1x WHM waar we met ES+Bind de eerste twee mammet deden binden en vervolgens allout de derde mammet aanvielen. Dus 2x Chainspell, 1x Meikyou Shiushi, voluit nuken. Nadeel is alleen dat de helft van de damage weg viel toen hij Mindwall deed (magic absorb) en de ES+Bind duurde een hele 4 tot 5 seconden, hah.

Oh trouwens kat, wedden dat die twee pickup gozers niet de uncapped gedeeltes hebben gedaan voor vanavond? We hebben namelijk niets gezegd dat ze dat moeten doen :P
Diabolos weet ik zo net nog niet of we dat kunnen halen vanavond. Hebben minimaal die Antlion nog te doen, en dan nog een keer die Attohwa Chasm puist beklimmen. En daarna nog chips farmen voor 3 personen.

En ja, ik heb War40 gear, die heb ik gebruikt tijdens het Minotaur gedeelte van Chapter2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Dat Attohwa chasm gedeelte duurt niet veel langer dan prequest voor ENM daar. Die antlion ligt zo als we met onze blm's komen :P Als we een beetje op tijd beginnen zijn we makkelijk voor 12 uur klaar, mischien zelfs eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:57:
Dat Attohwa chasm gedeelte duurt niet veel langer dan prequest voor ENM daar. Die antlion ligt zo als we met onze blm's komen :P Als we een beetje op tijd beginnen zijn we makkelijk voor 12 uur klaar, mischien zelfs eerder.
Ligt eraan hoe snel die 2 andere koekhannesen zijn. Er is namelijk nog best een lap cutscenes te gaan voordat je uberhaupt aan de Road Forks gevechten kunt beginnen. En dan nog een beetje geluk hebben met het farmen van de croky chips.

En wij hebben ervaring met het klimmen, dat gaat nu in een kwartier ofzo. Weet je nog de eerste keer? Toen deden we ook een 45-50 minuten over de klim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Ben sinds deze week in Sea, heb op anderhalve week alles van Vahzl tot Tenzen erdoor gejaagd. De missies zijn bijna zonder uitzondering simpel, maar het is gewoon te fucking tijdrovend. :/
Snoll tzar kan moeilijk zijn, hangt van je setup af, en airship battle ook (ninja tank doet wonderen, met PLD zal je denk ik moeten kiten).

Ik post wel een andere keer pics, weet niet zo direct een goeie host plaats, voor een of andere vage reden resized/verminkt photobucket tegenwoordig mijn pics. :/

Tenzen battle filmpje, let op, muziek kan wat luid staan, en de kwaliteit is midner, youtube verkracht het ook al half, maar ach, het idee is er. http://youtube.com/watch?v=NgOW-Q7eg9w

[ Voor 16% gewijzigd door Baha op 17-03-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

NaWA

Hai, I Copy desu!

Al een tijdje niet meer hier gepost.. dus hier wat pics (klikbaar) van mij van de afgelopen maanden:

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/1t.jpgEindelijk genoeg GP's gespaard voor een mooie Apron ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/2t.jpgToevaliggerwijs een item gemaakt wat nog nooit eerder verkocht was op de AH

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/3t.jpgDit zag er best lief uit

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/4t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/5t.jpgMijn swordskill een beetje aan het lvl'en met een setje Klingon zwaarden

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/6t.jpgMijn chain of Criticals.. Uiteraard leverde het me hate op ; ;

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/7t.jpgNawa!! de gevaarlijkste en meest gemene DRK van Titan.. Ben ik niet eng ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/8t.jpgHier kreeg ik net Guillotine. Even proberen dus.. De reacties van de party spreken voor zich

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/9t.jpgTja, ik had geen warp.. dus wat doe je dan? CHARGE!!

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/10t.jpgEen recente shot van mezelf

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/11t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/GoT/12t.jpgEnkele random Guillotine shots

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
En hebbes. <3

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031806_03.jpg

Uiteindelijk krijg ik die CoP ring ook wel. Tamas of Rajas, hmmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

iemand idee hoe ik Pre-order ToaU USA PC versie ?

graag een link naar een bekende NL site.

bij futurezone.nl ken je nog niet een pre-order plaatsen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Zie ik wel waar ik die ga pre-orderen, de mijnen moeten ook uit de US komen.

Verdere escapades dit weekend (behalve craften craften craften...)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031906_01.jpg

Voor LS Thief.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_031906_02.jpg

Voor Matttt. (^_^)-b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren eindelijk weer een party gekregen voor Arunia, maar jammergenoeg te weinig mobs omgelegd om level te krijgen.
Maar ben wel weer BioBakker tegen gekomen :D.
Nahja, ben optijd gaan slapen. Vanavond weer een kans en hopen dat ik nu eindelijk level 44 geraak.
Daarna maar eens Blm beetpakken om deze naar 37 door te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
deTwisj schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:00:
Niet perse, je kan met een HQ2 ook een energy+1 maken (met NQ silver ring als recept dus). Maar je hebt gelijk dat het een duurder recept is. En eigenlijk ook niet eens zo nuttig aangezien je al eerder een astral ring kunt dragen en die ook nog 5x zoveel mp geeft.
Die HQ2 is fictie en bestaat niet. Lijsten geven het wel aan, maar elke goldsmith weet dat et niet mogelijk is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Prommie holla: check
Prommie mea: check
later deze week Dem maar eens doen, dan ben ik eindelijk van dit drama af.

Er rust een vloek op mijn prommie runs, gisteren 6 uur aan 1 stuk bezig geweest voor Mea, wat een drama ;)

verder ben ik 6k van Raise III af en moet ik maar eens serieus naar nieuwe gear gaan kijken (zal wel miljoenen kosten ben ik bang)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Bass64 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:28:
iemand idee hoe ik Pre-order ToaU USA PC versie ?

graag een link naar een bekende NL site.

bij futurezone.nl ken je nog niet een pre-order plaatsen
bij dimensionplus.nl staat ie al wel, alleen staat er nog geen prijs bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Dit weekend had onze LS (Iratus op Dramarok) voor het eerst claim op Fafnir ^^ (en we hebben 'm eigenlijk nooit echt gecamped). Na een wat rommilige start ging het steeds beter en op het eind (vlak voor ie berserk ging) gaf ie het op :)

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/fafnir.jpg

En dit gebeurt er als je je layout van je mog op deze wijze volzet met coffers en je rent na de zone hard door...
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/stupid.jpg
(moest uitloggen, inloggen en dan heel rap naar die deur moeten rennen om eruit te komen ^^* )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey lui....na maaaaaaaaaanden niet gespeeld te hebben wegens gebrek aan tijd en motivatie wilde ik de draad weer eens oppakken. Aangezien ik met een nieuw karakter opnieuw wilde beginnen dacht ik eraan om een White Mage karakter te maken...ik heb net al even de tips pagina voor WHM gelezen, maar wellicht kunnen jullie me zo ook wat pointers geven van Do's en Don'ts voor een WHM, met name voor partying - wat moet je wel en niet doen (ja niet aanvallen dat snap ik ook), wat zijn slimme macro's enz. Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
wappie1980 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:05:
[...]

Die HQ2 is fictie en bestaat niet. Lijsten geven het wel aan, maar elke goldsmith weet dat et niet mogelijk is :Y)
Niet helemaal. Als een item blauw omlijnd is, is dat HQ2.

http://ffxi.somepage.com/itemdb/2687 bijvoorbeeld.

http://ffxi.somepage.com/itemdb/2105 en dan doel ik op de eerste synth, Triumph +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Neelon schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:46:
[...]

Niet helemaal. Als een item blauw omlijnd is, is dat HQ2.

http://ffxi.somepage.com/itemdb/2687 bijvoorbeeld.

http://ffxi.somepage.com/itemdb/2105 en dan doel ik op de eerste synth, Triumph +1.
Je wijst nu precies de HQ2 die niet op die manier gesynth kunnen worden.
Je hebt daar een 5 lvls hogere synth voor nodig met de HQ ring ervan als ingredient.

deze:
http://ffxi.somepage.com/itemdb/2688 en
http://ffxi.somepage.com/itemdb/2760
laten zien wat ik bedoel.

Er bestaan GEEN HQ2 synths van.
Somepage heeft et fout.
(blauw randje is wel hq2, maar is dus te bereiken door een hq item te hq-en. blauw randje = hq2 is dus niet helemaal correct)

edit: nog ff flauw doen wat betreft dat blauwe randje:
Republic Subligar heeft ook een blauw randje maar is HQ1. rara hoe kan dat?

lgn. subligar is nq
bastokan subligar (nq van de synth) is HQ1
republic subligar (hq van de synth) is HQ2
En zo kan ik nog veeeel meer voorbeelden van blauw omrandde items geven.

tot slot dus:

blauw randje =/= HQ2

[ Voor 31% gewijzigd door Xiliath op 20-03-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Poekie McPurrr schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:35:
Dit weekend had onze LS (Iratus op Dramarok) voor het eerst claim op Fafnir ^^ (en we hebben 'm eigenlijk nooit echt gecamped). Na een wat rommilige start ging het steeds beter en op het eind (vlak voor ie berserk ging) gaf ie het op :)

[afbeelding]

En dit gebeurt er als je je layout van je mog op deze wijze volzet met coffers en je rent na de zone hard door...
[afbeelding]
(moest uitloggen, inloggen en dan heel rap naar die deur moeten rennen om eruit te komen ^^* )
Jammer dat ik er niet bij was.

Wat je mog betreft:
Je kan die deur targeten en exiten helemaal vanaf de andere kant van je mog hoor. je hoeft er niet heen te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v699/KamakazeKat/quicksex.jpg

lol :P

deze is ook humor :P

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y260/Amo-kun/eclair.jpg

komen van het MT topic op killing ifrit btw

[ Voor 46% gewijzigd door Biobakker op 20-03-2006 13:57 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:41:
Hey lui....na maaaaaaaaaanden niet gespeeld te hebben wegens gebrek aan tijd en motivatie wilde ik de draad weer eens oppakken. Aangezien ik met een nieuw karakter opnieuw wilde beginnen dacht ik eraan om een White Mage karakter te maken...ik heb net al even de tips pagina voor WHM gelezen, maar wellicht kunnen jullie me zo ook wat pointers geven van Do's en Don'ts voor een WHM, met name voor partying - wat moet je wel en niet doen (ja niet aanvallen dat snap ik ook), wat zijn slimme macro's enz. Bij voorbaat dank :)
Welcome back MrRudi ^^

Ik heb WHM zelf tot 37 geleveld en weet er dus niet alles van.
Beste plek om jezelf in te wijden in de WHM job is ongetwijfeld het WHM forum
op allakhazam welke je hier kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
wappie1980 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:54:
[...]

Welcome back MrRudi ^^

Ik heb WHM zelf tot 37 geleveld en weet er dus niet alles van.
Beste plek om jezelf in te wijden in de WHM job is ongetwijfeld het WHM forum
op allakhazam welke je hier kunt vinden.
of hier:

http://ffxi.killvoid.com/forums.php?m=topics&s=7

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

dit is mijn hoogste dmg wat ik gehaald heb (als BLM)

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/1962.jpg

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Mijn hoogste is 1400-1500 Burst op een Aura Statue denk ik, iets in die orde van grootte.

En Sea weer een stapje dichter bij.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_032006_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_032006_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_032006_03.jpg

Uiteindelijk komen we er wel. Tamas of Rajas, heb nog even tijd om er over te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nou een slepende trage weg achter de rug, maar ik ben dan toch eindelijk 70.

Dat kleine beetje gil wat ik had heb ik gespendeerd aan een Blessed Briault en Blessed trousers (3mln samen) en een medicine earring (40k) voor mijn Maat gevecht.

Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/six70.jpg

op dit tempo exp. duurt level 75 nog errug lang, dus wordt toch tijd om zilart wat verder te zetten (bijna klaar met Z5)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:15:
nou een slepende trage weg achter de rug, maar ik ben dan toch eindelijk 70.

Dat kleine beetje gil wat ik had heb ik gespendeerd aan een Blessed Briault en Blessed trousers (3mln samen) en een medicine earring (40k) voor mijn Maat gevecht.

[afbeelding]

op dit tempo exp. duurt level 75 nog errug lang, dus wordt toch tijd om zilart wat verder te zetten (bijna klaar met Z5)
Dat kleine beetje Gil? LoL....ik kan me nog niet voorstellen hoe je 3 miljoen Gil bij elkaar gespaard krijgt. Meer dan 50K heb ik nooit gehad :D

Maar goed, gisteren dus weer begonnen....extra karakter erbij, dus ik heb er nu twee: Byrne en zijn lieftallige vrouw Bryenne. Beide zijn Elvaan en wonen in San d'Oria. Byrne is een MNK/WAR waar ik een NIN/MNK van wil maken, en Bryenne is net begonnen met haar WHM carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
jah, het lijkt veel, maar geloof me, tegen de tijd dat jij 70 bent heb je waarschijnlijk meer (tenzij je een echte speed leveler bent).

Nu is het wel zo dat de meeste mensen op level 70 white mage geen blessed gear kopen als whm hun eerste job is. Althans, dat is wat ik veelal om me heen zie, maar ja, ik wilde het gewoon graag hebben. Ik heb er dus ook ruim anderhalf jaar over gedaan om 70 te worden, maar in de tussentijd heb ik wel veel andere jobs geleveled, bcnm's gedaan, quests gedaan, missies, veel gecraft (zoveel om te skillen als voor een beetje profit) en heel veel gefarmed lol
Soms is whm ook echt duur vanwege spells (erase bijv.), maar qua gear valt het erg mee tot aan 70 vind ik. En je kunt ook doorgaan tot 72 en de errant set kopen, die is goedkoop (maar IMO ook veel slechter).

Echte tips voor whm heb ik niet echt. Behalve dat je je chat filters goed aan moet passen anders mis je de helft van het gevecht en dus ook de negative stats van je party members die je weg moet halen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Enigste nuttige stuk Errant voor WHM in mijn ogen is Errant Body, vanwege de +5HMP. De Blessed Gear is zo ongeveer het beste wat je kunt halen voor een WHM, vanwege de hoge MP, MND en Haste bonus. Ik heb zelf 3 stuks Blessed, en een Noble's Tunic (beste body voor WHM die niet rare/ex is, want Relic Body van Dynamis is ook zeer goed, alleen lastig te verkrijgen).

Mijn gear WHM staat in m'n signature als je het wil zien trouwens.

Even over WHM Maat. Die is met een goede voorbereiding echt eenvoudig, tenzij die oude hannes met Asuran Fists gaat smijten alsof het Kerstmis is.

Vergeet een deel van je standaard WHM gear. Ik heb waar ik kon gekozen voor Tank gear en Tannk food.

Earth Staff, +3 VIT rings, +2 VIT neck, dat ei met +1 VIT, ik geloof Shallops Tropicale, maar er is meer tank Food (Tavnazian Taco bijvoorbeeld). Beroof desnoods een Tank voor dat spul, Earth Staff is in mijn ogen toch wel een noodzaak, die -20% damage scheelt meer dan je voor mogelijk houdt. Je bent Elvaan, dus je VIT is zowiezo al hoger dan van mijn Mithra.

Het gaat hier namelijk om de damage intake zoveel mogelijk te verminderen. Je moet namelijk 5 minuten zien te overleven nadat het werkelijke gevecht begonnen is. Neem potions mee, neem Yagudo drinks mee, Mulsums (+10 MP, kunt die spammen), Vile Elixir (en +1 indien mogelijk). Ik heb me totaal overstocked, maar wat je over hebt kun je weer verkopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_02.jpg
Bring it on...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_03.jpg
Zie je een gedeelte van de gear. Na het spenderen van de MP boost van Astral Rings heb ik ze vervangen voor Chrysoberyl (+3 VIT) en Jelly Ring (-5% damage dacht ik).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_04.jpg
En katje heeft gewint van Maat. Wooo. \(' . ')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Jah, hier zie ik idd best tegenop lol
ik heb reeds: earth staff (-20% damage) en medicine earring (-30% damage latent effect, triggered wanneer je geel of lager hp hebt)
Die blessed gear heeft aardige defense, dus ik twijfel nog een beetje

Tavnazian Taco moet ik nog kopen, vile elixer +1 heb ik voor nood. Hi-Potions en Hi-Ethers ga ik nog kopen (hoeveel van ieder?)

Whitemage testimony heb ik ook al gelukkig ^^

overigens, die waist gear die jij hebt is erg interessant, want die elvaan RSE2 kan ik maar niet aankomen (+60mp)
En ik ben erg jaloers op je faerie hairpin. Kost 7mln op Cerberus >.<
dus gold hairpin it is for now (ik draag die AF cap niet meer, ugly ding!)

edit: ow, verlies je trouwens exp. als je verliest van maat? want dan moet ik eerst een buffer halen.

edit 2: welke spells heb je tegen hem gebruikt (paralyze/slow)? en welke op jezelf (stoneskin/blink/haste)?

[ Voor 15% gewijzigd door 6K op 21-03-2006 13:36 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Wat ik deed is eigenlijk het volgende.

BCNM instappen, LS afgedaan en mezelf op /away gezet. Dit deed ik om te voorkomen dat macro's niet zouden werken door een inkomende /tell (heb ik filmpjes van gezien, krijg je van die leuke command errors van) en om nodeloze chat niet te hoeven zien, die er eventueel voor kunnen zorgen dat ik iets aan berichten over het gevecht zou missen.

Tank food, Protect4, Shell4, Stoneskin, Blink, Aquaveil (belangrijk) en MP medden, toen hoogste Regen (ik dacht 3), vlak voordat het gevecht begon.

Ik hep Paralyze gecast (bleef nog plakken ook dacht ik) op Maat om gevecht te starten, voor de rest niks aan combat spells gebruikt, behalve Flash zodra ik kon (scheelt MP met healen, en je kunt makkelijker jezelf healen). Voor de rest curen waar nodig, af en toe potions enzo slikken om mp wat te sparen. vergeet je Yagudo Drinks niet, ik was al 2 minuten in combat voordat ik dat doorhad. Vile Elixir (+1) als je het nodig acht, en overleven maar. Haste hoeft niet, duurt bij lange na niet lang genoeg. Je hebt al ingebouwde Haste in je Blessed gear zitten, die had ik nog niet, ik deed Maat namelijk op lvl 69.

Een van de belangrijkere spells om te macro-en behalve cures, is Paralyna (of potions daarvoor).

En nee, je verliest geen XP in je Genkai5 Maat gevecht mocht je het spreekwoordelijke loodje leggen.

En mn Belt gebruik ik eigenlijk alleen om te healen nu, in combat gebruik ik mn Penitent's Rope (die ik al had voor Red Mage en Black Mage), vanwege de +5 MND en -3 Enmity. Hierarch Belt is wel spotgoedkoop trouwens, en een van de beste +MP belts die er is.

De Faerie Hairpin en Hedgehog Bomb heb ik gelukkig niet hoeven kopen. Ik zit in een wereld-static en we doen geregeld BCNM's/ENM's voor gil en gear, en dat waren dus mijn presentjes. :9

edit: wat vergeten dingen toegevoegd

[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 21-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:40:
jah, het lijkt veel, maar geloof me, tegen de tijd dat jij 70 bent heb je waarschijnlijk meer (tenzij je een echte speed leveler bent).
Nee, speed leveler ben ik niet, maar ik geef wel veel uit als ik het heb :D zo heb ik de hele Field gear gekocht voor m'n logging, en steek ik veel geld in m'n woodworking skill, heb ik 2 mog houses om leuk in te richten enzovoort. Oh en dan nog de gear natuurlijk voor MNK, WAR en WHM, en straks NIN en SMN. Tenminste daar wil ik heen met mijn 2 karakters, NIN/MNK en WHM/SMN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk nooit voorbereidingen getroffen voor maat. Toen ik level 70 werd met mijn bard was mijn sword skill zo laag dat ik niet als bard maat kon verslaan tenzij ik mijn zwaard ging cappen. Dus toen heb ik maar 1 level whm erbij gehaald (dus 66) en ging ik gewoon direct erin zonder enige nieuwe equipment te kopen of enige voorbereiding. Sterker nog mijn equipment is echt zo fucking gimped dat het om te huilen is. En doch is het me in 1x gelukt.

Edit: nou ik lieg een heel klein beetje, ik heb wat pots gekocht en wat ethers. Maar geloof 10 stuks van beide. En heb gewoon mp food gebruikt. Uiteindelijk heb ik 5 pots en ethers gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
@Mr Rudi: zo ben ik ook begonnen. En de investeringen die je nu doet zorgen ervoor dat je later in het spel geld krijgt :) gewoon lekker doorgaan, dan komt alles goed.

@Neelon: super! bedankt voor je goede uitleg. Ik moet natuurlijk ook Echo drops mee naar binnen nemen of niet? (had ik nog helemaal niet aan gedacht zeg). Welke potions zijn goede tegen paralyze? (heb altijd paralyna gebruikt idd).
Hoe zit het met de (on)mogelijkheid om spells te casten na het nemen van een ether of een potion? want daar word ik als smn soms best nerveus van hahahaha
Flash was ik inderdaad ook van plan te gebruiken. maar slow eigenlijk ook :) zeker als die regen III er op zit (goede tip trouwens, had ik ook al niet aan gedacht) >.<

toch blijf ik hem wel knijpen voor dat gevecht yay...

@stinkvogel: ik vind het knap van je, serieus, maar zo ga ik dat gevecht toch echt niet in :+

[ Voor 7% gewijzigd door 6K op 21-03-2006 15:21 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Die vergat ik ja, echo drops. Silence is best wel dodelijk als je dat niet snel kan wegpoetsen. Ik denk dat een remedy paralyze weghaalt, al ben ik er niet zeker van.

Kan zijn dat je niet meteen na het drinken een spell kan casten, zit 1-2 seconden tussen denk ik, maar dat kan per potion volgens mij verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:10:
Tenminste daar wil ik heen met mijn 2 karakters, NIN/MNK en WHM/SMN.
NIN/MNK? :?
NIN heeft maar E skill in H2H, en een andere reden om MNK te subben zie ik niet. Als je NIN en MNK bedoelt zwijg ik al. :)

Zelf BRD op drie-vier dagen tijd naar 22 gebracht, is wel grappig hoeveel sneller low level gaat. Ik ben van plan BRD naar 75 te halen, was beetje droevig omdat ik de enige was in CoP static met maar een job op 60+. Het is wel leuk voorlopig, lekker bezig houden met al die buffs en debuffs, hopelijk blijft het zo aangenaam.
Straks SE Apollyon Limbus run, daarna hopelijk CoP 8-2 afmaken. Weer een stapje dichter bij Rajas als alles goed zou willen gaan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Maat is een watje :) O-)

geen benediction, geen divine seal, 2 potions, 2 ethers, tavn. taco en 2 yagh drinks :)
ow en 1 echo dropje

dus nu maar weer al die overkill items verkopen lol

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
6K schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:47:
Maat is een watje :) [afbeelding]

geen benediction, geen divine seal, 2 potions, 2 ethers, tavn. taco en 2 yagh drinks :)
ow en 1 echo dropje

dus nu maar weer al die overkill items verkopen lol
Gefeliciteerd enzo. (^_^)-b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Even een post van mijn LS forum dus even in het engels. we hebben van de week een Garuda Prime gedaan, was lachen :P Ben 3 keer doodgegaan ofzo maar die exp heb ik in de tussentijd al weer terug (ik kon toch niet verder door Genkai 2)

i got a lot of screens and some vids, i'll see if i can upload then somehwere.

It was a lot of fun btw :P even i made it synthri and baha very difficult in cape terrigan :D

Storm in altepa

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_img_0036.jpg

I was raised (twice) and i was weakened when my sneak invis wore off, right when i was in the middle of 4 manticores :rolleyes: so i stood there with only atlas between me and the manticores :P if one of those guys had turned around i would be dead again :P

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_img_0039.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_img_0040.jpg

Nice group foto:

Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_group.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_img_0044.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_img_0059.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/th_img_0060.jpg

Baha has some nice strategies on raising people in cape terrigan

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/bahatrain.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/bahatrain2.jpg

Atlas is intimidated :P (mijn pt member is intimidated door mijn dragon killer :P )

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/intim.jpg

I'll get some more + some vids.

en natuurlijk deze gedaan :

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/img_0041.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Biobakker op 21-03-2006 23:37 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Haha, moet ie z'n Wyrmal Gear maar uitdoen als ie een Dragoon gaat curen.

En weer CoP progressie...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_032106_02.jpg

Verslag in m'n livejournal enzo.

Morgen geen CoP, moeten naar Sky om te voorkomen dat we op inactive status geplaatst worden, heh. Ach ja, is afwisseling zullen we maar denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren met Tebs de 2e missie in Windurst gedaan.
Was wel heel erg spannend. Een aantal keer Aggro gehad, maar het dan toch naar de uitgang gehaald.
Daarnaast denk je dan al die orbs te hebben gehad... Dan moet je ze ook nog ophalen! >_< {/cry}

Het is me gelukt, dus nu kijken wat de volgende missie is.

Arunia weer niet kunnen levellen, echt balen dat het zo stil is op het moment.
In iedergeval rond mijn level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren weer halverwege prommy dem gestopt lol
begint echt flauw te worden, vanavond met de vaste CoP static zodat we hem eindelijk af kunnen ronden!

Steelfleece Baldarich liep rond toen we uit Dem kwamen en was unclaimed. Dus snel gewarped en gechanged met een nin en deze geduoed. Was leuk, helaas geen shield.
Daarna nog een level 50-ish gob NM in holla gepopped. Die gaf een gold beastcoin. Dus erg lucratief was het niet... maar wel gezellig :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
G2 gehaald :D

I thank Zygous for the help ^_^ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/penta.jpg

(of course Asuran Fists owned penta :P )

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/asurian.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/lvllimit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e330/Zycban/FFXI/summit.jpg

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijzonder professioneel

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baha schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:24:
[...]

NIN/MNK? :?
NIN heeft maar E skill in H2H, en een andere reden om MNK te subben zie ik niet. Als je NIN en MNK bedoelt zwijg ik al. :)
Ah nee...ik had er verder nog niet over nagedacht....MNK is nu mijn hoogste level job, en NIN wil ik absoluut gaan doen. Ik had nog niet gekeken wat de beste subjob is voor NIN....ik heb nu alleen MNK en WAR geleveled, en WHM ga ik mee beginnen met een tweede karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
even een reactie op het bericht van een tijdje terug:
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:47:
...
Trouwens, in verband met de startpost wou ik nog even iets vragen. Wat denkt de topic starter, en de rest van de topic lezers er van om de gehele startpost eens flink onder handen te gaan nemen? Niet dat alles plotseling opeens anders moet worden hoor! Maar gewoon, een beetje een nettere layout, met recente informatie, werkende links, plaatjes, enz. Qua layout zoiets als dit topic, maar dan een beetje meer Final Fantasy zeg maar ;) Lijkt me wel cool om daar aan mee te mogen werken :Y) Tijd heb ik, zin ook!
Baha schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:03:
[...]

Vind de OP van Biobakker (met alle plaatjes erbij) stukken beter dan die die je linkte, maar dat is mijn mening maar. Moest Biobakker het te druk hebben kan jij natuurlijk altijd de fakkel overnemen. ;)
Wie er ook voor instaat, je kan altijd bij mij terecht moest je wat assistentie nodig hebben met screenshots of met een lijstje van leuke mods. :Y)
Ik heb de OP dus weer helemaal goed neergezet (allemaal even kijken :P ) Als het goed is loopt hij nu ook wat sneller. Als we deel 5 halen zal ik er wat info over de 360 versie en Aht Urghan inzetten. :Y)

Voor de luie mensen onder ons die kunnen hier klikken :Y)

Verder nog een filmpje van de eerder genoemde Garuda Run : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1089205

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
95% aangepast? mag ik vragen wat hieraan veranderd is??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
wappie1980 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:08:
[...]

95% aangepast? mag ik vragen wat hieraan veranderd is??? :?
was spam voor een onderzoek, ook verder geen aandacht aan besteden.

Dat zeg ik....

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.