Hey Mensen..
Ik speel al heel lang het spel FFXI maar nooit zonder problemen..
Ik heb op dit moment een BLM 44, BST 20, SMN 15 en de rest is low lvl rond lvl 7
Ik doe zelf niet veel aan craften, cooking is lvl 12 of 13 dachtk..
Maar ik vind SMN super vooral met die Elemental Spirits heb ze al bijna allemaal, en ik wil de Light Spirit!!
En smitting heb ik op lvl 3, maar daar verdien ik het meeste geld mee, in Jeuno... Gaat zo snel maar ik verklap niet wat ik doe:P sommige weten het misschien al:P
Maar ok ff to the point..
Ik kan sinds 1 Maart na die Damn update Niet meer spelen..
Omdat: mijn moeder geen credit card meer heeft.. Ze had die van ehm.. in Holland ofzo?
dat was 2jaar gratis, maar ze gebruikte die nooit alleen ik.. maar nu die 2jaar voorbij zijn heeft ze die weg gedaan..
En ik.. zit hier met gebakken ehm wat was het...? peren? appels? lol
oja wat ik bedoel met nooit zonder problemen is: Ik deed het eerst met Epassporte en mijn geld kwam dan wel of weer niet aan:s.. ik speel ook al 2jaar FFXI maar nog geen lvl 75 job zoals je ziet..
echt jammer.. khad er al meerdere kunnen hebben denk ik,. aangezien ik heel veel en lang speel op een dag..
Ma ok, ff Back to the point..: ik ben dus weer trug bij Epassporte en nu zie ik dat ze de accounts hebben veranderd.. ik bedoel hun rekening nr is veranderd waar je het geld heen zou moeten sturen..
Ik ben nog naar de bank geweest ( rabo en volgens hun bestaat die rekening nr niet.. die begint met 24 en dan nog wat..
ma goed, hij bestaat dus niet volgens hun, en mn geld via rabo bankieren word ook steeds afgekeurd..
Daarna heb ik geprobeerd om geld over te maken naar hun bank in Engeland.. allemaal aangekomen maar nooit bij epassporte toegevoegd.. ongeveer 60 verknoeid.. heb ze mailtjes gestuurd, maar ze helpen niet echt..
Soo.. the point is.. Kan iemand mij misschien AUB helpen met zijn of haar Credit Card..? ik maak geld naar je over om het voor mij te doen..
Kijk ik snap best dat je me niet zo 1 2 3 vertrouwt, daarom zeg ik ook niet dat ik jou CC gegevens wil hebben.. Ik kan je mijn pol ID geven en dat jij het zelf doet.. of wat misschien ook wel kan is dat is dat als ik je mijn Epassporte account geef, daar staat toch niks op en geld over maken van CC naar Epassporte gaat wel meteen.
Of heeft er iemand nog een andere/betere voorstel..? ik ben het zat om geld te verspillen...
Ik kan dat geld beter naar iemand sturen die het voor me zou willen doen..
Ik zou het erg jammer vinden als ik nooit meer FFXI zou kunnen spelen..
Zou graag een lvl 75 job wille hebben ^^
Wil je er met mij over praten, heb je een oplossing, idee of wat dan ook dat me kan helpen,
AUB vertel het me:
Dit is mijn msn e-mail adres. joao_zau@hotmail.com
Mensen sorry voor deze te lange Post
Maar ik wilde mijn verhaal zo goed mogelijk uitleggen, ik heb het gevoel dat ik nog wat dingen vergeten ben eigenlijk, maar als je me toevoegt en nog meer info nodig hebt dan kan je het altijd vragen
Alvast bedankt aan de mensen die zouden wille helpen
Vriendelijke groetjes
Joao
Ps ik speel op de server Caitsith
en zit op de Linkshell LunarBlades allemaal eh,.. niet zo'n leuke mensen noemk het maar
maar hier is hun site
http://www.gdiclan.org/index.html/homepage.htm
heb nu ook andere LS Imperial Dragons, maar die hebben Nog geen site,..
Hier nog mensen van Caitsith/? ben nog nooit NL'ers tegen gekomen
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 07-03-2006 11:51
]