[MMORPG] Final Fantasy XI deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 19.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164199

geen alt+tab, goede port van de PS2 versie van SE hé ;)
zelfde als manier van updaten. enige reden waarom het op deze (slechte) manier gaat is om het compatible met de PS2 versie te houden. (heeft SE ook met andere worden gezegd in een Q&A artikel van een tijdje geleden)

gebruik ook windower, gewoon omdat ik van mening ben dat een spel niet mijn complete systeem hoeft te kapen, zeker omdat het zo goed als geen systeembelasting geeft. plug-ins gebruik ik eigelijk niet. vind de nieuwe windower ook een beetje over de top. vroeger had je gewoon de oude windower die FFXI draaide in een window, thats it.
nu komen er steeds meer toeters en bellen aan die alleen maar de tegenstanders van de windower meer stof tot klagen geven en de aandacht er meer op wordt gevestigd.
nu wordt windower nog door SE "toegelaten" ze weten dat het er is maar doen er actief niets aan. als er straks nog meer toeters en bellen op en aan komen zal het een kwestie van tijd zijn tot SE er wel actief iets gaat tegen (proberen te) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Ahaaa, weet ik dat ook weer! Dat word een Windower dus :Y)

Trouwens, in verband met de startpost wou ik nog even iets vragen. Wat denkt de topic starter, en de rest van de topic lezers er van om de gehele startpost eens flink onder handen te gaan nemen? Niet dat alles plotseling opeens anders moet worden hoor! Maar gewoon, een beetje een nettere layout, met recente informatie, werkende links, plaatjes, enz. Qua layout zoiets als dit topic, maar dan een beetje meer Final Fantasy zeg maar ;) Lijkt me wel cool om daar aan mee te mogen werken :Y) Tijd heb ik, zin ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 16:35
Anoniem: 91628 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:47:
Trouwens, in verband met de startpost wou ik nog even iets vragen. Wat denkt de topic starter, en de rest van de topic lezers er van om de gehele startpost eens flink onder handen te gaan nemen? Niet dat alles plotseling opeens anders moet worden hoor! Maar gewoon, een beetje een nettere layout, met recente informatie, werkende links, plaatjes, enz. Qua layout zoiets als dit topic, maar dan een beetje meer Final Fantasy zeg maar ;) Lijkt me wel cool om daar aan mee te mogen werken :Y) Tijd heb ik, zin ook!
Vind de OP van Biobakker (met alle plaatjes erbij) stukken beter dan die die je linkte, maar dat is mijn mening maar. Moest Biobakker het te druk hebben kan jij natuurlijk altijd de fakkel overnemen. ;)

Wie er ook voor instaat, je kan altijd bij mij terecht moest je wat assistentie nodig hebben met screenshots of met een lijstje van leuke mods. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahaaa, weet ik dat ook weer! Dat word een Windower dus
let wel op dat de windower tegen de ToS is, gebruik op eigen risico.
maar zo lang je er niet mee te koop loopt (niet bijvoorbeeld in een party gaan lopen zeggen dat je iedereen zijn TP kan zien) is er geen legale manier dat SE kan zien of je de windower gebruikt. enige manier waarop dat ze het kunnen achterhalen is met chatlogs als je het in welk kanaal dan ook loopt te vertellen.

en over openings post.
vind er niet zoveel mis mee eigelijk. plaatjes werken nu niet maar worden gefixed als nieuw ISP online is. hooguit om de zoveel tijd links updaten ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja de startpost is op zich ook goed in elkaar gezet hoor! Was een hoop werk, en dat kun je er ook wel aan zien!

Misschien hier en daar eens een "hr" code toevoegen of iets dergelijks. Een paar dingetjes "listen". Wat linkjes updaten, en zo. Dat geen wat ik dus eerder ook al aan gaf. Verder is ie gewoon super! _/-\o_ Een startpost waar andere topics nog wel een puntje aan kunnen zuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Man ben ik ff een lucker, 2e mob in dynamis bastok : Assasin's Vest. o.o

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/thfrelic.jpg

Zijn wel gewipet (bug waardoor een verkeerde mbo gevoked werd), maar toch THFx2, MNKx2, RDM, SMNx2, SAM relics gedropt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145947

Baha schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:42:
Man ben ik ff een lucker, 2e mob in dynamis bastok : Assasin's Vest. o.o

[afbeelding]

Zijn wel gewipet (bug waardoor een verkeerde mbo gevoked werd), maar toch THFx2, MNKx2, RDM, SMNx2, SAM relics gedropt. :)
{congratulations}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Hmmm ... vakantie over en heb deze week nog niet de kans gehad (genomen) om FF XI te starten ^^'
'k zou eigenlijk eens naar Kazham moeten gaan voor lvl 30 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347

jeee eindelijk is mn e-account geladen met doekoe, vanavond dus maar eens even gaan spelen. :)

Ik geloof dat ik het al gelezen had maar even voor de zekerheid, je kan geen server kiezen zodra je begint te spelen toch? Indien wel hoor ik graag even welke server ik het best kan nemen (waar jullie op zitten dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
je kunt op 1 van onze servers komen door een world pass of gold pass te krijgen van iemand die al op die server zit.
Wij kunnen dus een pass kopen ingame. Dat is een nummer wat jij tijdens het aanmaken van een char kan opgeven.

Kijk dus even bij wie van ons je op de server wilt (de meesten zijn denk ik wel in staat een linkpearl te regelen) en vraag een worldpass.

Voor mijn server: Cerberus
Er zitten niet spannend veel Nederlanders. In onze linkshell zitten er een stuk of 6 en daarbuiten lopen er nog wat belgen en nederlanders rond op de server. Helaas, maar als 1 van de laatste servers is ook bji ons de ingame economie aan het stijgen, dus daar hoef je niet meer voor te komen.
Onze linkshell is vrij jong (half jaartje) en onze leden varieren van level 1 zonder subjob tot aan level 70+ met alles erop en eraan. Onze toelatingscriteria voor de linkshell zijn simpel: mensen moeten gezellig zijn, plezier hebben en lekker samen verschillende events doen :)

[ Voor 66% gewijzigd door 6K op 05-01-2006 10:21 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Goh, zijn de christmas IGE sales op jullie server ook begonnen? Sinds kerst is onze economy ook verdubbeld/verdrievoudigd op sommige high ticket items. Dat terwijl Gilgamesh nog een vrij stabiele en goede economy had. Bijvoorbeeld, voor de kerst zat een Igqira Weskit op de 5M, nu ziet die op 10/12M, Peacock is van 15M naar 35M gestegen. Gelukkig hoor ik van mensen dat de economy nu weer iets daalt of iig stabieler wordt. Maar er is niets frustrerender dan in je gezicht geduwd te krijgen dat persoon X de item die jij nodig hebt iets eerder heeft gehaald/kunnen halen en nu voor 3x de prijs die hij ervoor heeft betaald hem kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
inderdaad bij ons is het ook zo:

scorpion harnass van 8 naar 16 miljoen
blessed briault van 1 naar 3.3 miljoen
nobles tunic van 8 naar 20 miljoen
Vermillion cloak van 4 naar 10 miljoen
Birgadine+1 van 2mln naar 4 mln

en dat terwijl de prijs van silk van 35k naar 50k is gegaan en beehive chips van 13k naar 18k, dus met farmen maak je die verdubbelingen niet goed.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:40:
en beehive chips van 13k naar 18k
Dat is nog niks vergeleken bij de Phoenix server! :P Zelf had ik ook een stapeltje bij elkaar verzameld van 12 stuks. Die staan momenteel op een klant te wachten in het auction house voor een kleine 24.000 Gil :Y) Voor die prijs waren er al een hoop over de toonbank gegaan, en hopelijk die van mij deze keer ook. Ik kan wel wat centjes gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben maar eens begonnen met harvesting, hier zit ook wel een leuke opbrengst in heb ik gemerkt

fresh mugworth 110K per stack
red moko grass 50K per stack

heb van beide bijna een stack bij elkaar geharvest in 2 uurtjes tijd plus nog wat andere items die wat minder opbrengen.

en heb maar 6 Sickle's verbruikt.

volgende keer toch maar zonder equip. gaan harvesten(heb geen gobbiebags).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Anoniem: 91628 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Dat is nog niks vergeleken bij de Phoenix server! :P Zelf had ik ook een stapeltje bij elkaar verzameld van 12 stuks. Die staan momenteel op een klant te wachten in het auction house voor een kleine 24.000 Gil :Y) Voor die prijs waren er al een hoop over de toonbank gegaan, en hopelijk die van mij deze keer ook. Ik kan wel wat centjes gebruiken :)
ik wilde juist aangeven dat die niet zo veel gestegen waren. De beehive chips zijn maar 50% of zo omhoog gegaan, terwijl de higher level items 2 a 3 keer zo duur geworden zijn. Gingen ze bij ons maar voor 24k, die farm ik zo 10 stacks zonder enige moeite bij elkaar ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 07:13
Zo, Byakko maar eens een lesje geleerd. Snel, clean, fun.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_010506_01.jpg

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:05:
[...]

ik wilde juist aangeven dat die niet zo veel gestegen waren. De beehive chips zijn maar 50% of zo omhoog gegaan, terwijl de higher level items 2 a 3 keer zo duur geworden zijn. Gingen ze bij ons maar voor 24k, die farm ik zo 10 stacks zonder enige moeite bij elkaar ;)
Ow, lol. Tja, ik ben nog maar net bezig met Final Fantasy XI, en ik weet eigenlijk niet beter dan de prijzen die momenteel gelden voor de items. Die 24.000 Gil heb ik trouwens toenet uit mijn Delivery box gehaald. Eindelijk heb ik eens een keer echt lekker veel centjes! Ik denk dat ik eens ga kijken voor iets leuks vandaag of morgen. Misschien eeen nieuwe outfit of zo, want die Tarutaru klompen beginnen onderhand een beetje te slijten geloof ik... B)

Binnenkort ga ik weer eens wat zaadjes poten in mijn potjes. Heb nu 10 Brass Flowerpots, en een Workbench tot mijn beschikking namelijk :Y) Heb alweer zo'n 5 zaadjes bij elkaar verzameld. Nu nog ergens 5 stuks vandaan zien te halen, en dan kan ik weer aan de slag. Best leuk hoor, dat tuinieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, dat twee uur updaten was niet gelogen. :)

Maar goed eerste indruk; Grafisch niet zo mooi als Guild Wars (moet nog wel even FSAA aanzetten, maar de textures zijn duidelijk minder), maar op het eerste gezicht véél uitgebreider. Best wel wennen dus, ook de bediening, maar ja ik heb nog maar een uurtje of zo gespeeld met een Mithra Warrior en als start plaats dat bosland, wat volgens mij sowieso niet de beste keus was. :+

Van het weekend dus maar eens even overnieuw beginnen met mayb een black mage ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
welke server is het geworden?
Bosland? bedoel je San'Doria? Voor een nieuwe job maakt de regio niet zo heel veel uit hoor.

@Akira the 1337: kun je me (ons) een beetje op de hoogte houden van je progress met gardening? Ik heb daar al een paar keer naar gekeken, maar ik blijf twijfelen hierover.... misschien als ik wat ervaring van je hoor dat ik ook maar eens de stap moet/wil nemen :)

[ Voor 53% gewijzigd door 6K op 06-01-2006 09:37 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Niks mis met een Mithra Warrior. O+

En bosland? Dat is waarschijnlijk San d'Oria, maar misschien ook Windurst. Bastok kan niet, daar zijn bomen met een telescoop nog niet te vinden.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 12:23
Anoniem: 59347 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:32:

Maar goed eerste indruk; Grafisch niet zo mooi als Guild Wars (moet nog wel even FSAA aanzetten, maar de textures zijn duidelijk minder), maar op het eerste gezicht véél uitgebreider. Best wel wennen dus, ook de bediening, maar ja ik heb nog maar een uurtje of zo gespeeld met een Mithra Warrior en als start plaats dat bosland, wat volgens mij sowieso niet de beste keus was. :+

Van het weekend dus maar eens even overnieuw beginnen met mayb een black mage ofzo.
Je kan met je char elke job kiezen he, je hoeft niet steeds per job een nieuwe char aan te maken :)

bosland..dat zal Sandoria wel zijn...is inderdaad geen geweldige startplaats..Windurst is veel beter ;)

edit: volgens mij heeft FFxi geen FSAA instellingen, maar via het register kun je wel met de graphics spelen (niet doen als je een trage pc hebt). Een lid van onze LS heeft een tijdje terug diverse register-patches gemaakt waarmee het aangepast kon worden. Tezamen met de drawdistance plugin van bv Windower word de game ineens een stuk mooier.

[ Voor 18% gewijzigd door Poekie McPurrr op 06-01-2006 10:17 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neelon schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:46:
Niks mis met een Mithra Warrior. O+

En bosland? Dat is waarschijnlijk San d'Oria, maar misschien ook Windurst. Bastok kan niet, daar zijn bomen met een telescoop nog niet te vinden.
San d'Oria kan wel kloppen ja, maar ik denk dat ik eventjes opnieuw begin in Windurst en rustig alle controls en menu's eens even door ga nemen.

FSAA wordt niet ondersteund? Wel toch wanneer ik hem in mn windows force. :) Ben wel benieuwd naar die registry patch trouwens, waar kan ik deze vinden en nu ik toch bezig ben; wat is die drawdistance plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:32:

Guild Wars heb ik ook een hele lange tijd gespeeld. Het is zeker erg leuk, maar echt totaal niets vergeleken met Final Fantasy XI qua opties! Grafisch is het inderdaad wel een beetje beter, maar zodra je de gameplay leert kennen van Final Fantasy XI neem je dat minpuntje al snel voor lief. Tenminste, ik wel! Guild Wars heb je op een gegeven moment wel een beetje gezien. Het is allemaal een beetje magertjes vind ik. Voor dat de grote zomer update uit kwam speelde ik nog iedere dag, tot het moment kwam waarop ik zeg maar alles wel had gezien in de game. Ik had het sterkste stuk armor, één van de beste wapens in de game, en daarbij alles wel zo'n beetje gezien. Vandaar dat ik eventjes vóór de grote zomer update al zoiets had van "tja, is het dit nu?". Na een paar weekjes rustig aan te hebben gedaan kwam de grote zomer update uit, en ik dacht dat er behoorlijk vette dingen bij zouden komen. Nou, niet dus! Het was allemaal gewoon een beetje meer van alles, en dat was het. En daar zat ik persoonlijk niet echt op te wachten. Vandaar dat ik ook eens ben gaan rond kijken naar de échte online RPG's "out there".

Nu speel ik Final Fantasy XI. Totaal geen spijt van de aankoop. En ja, het bevalt mij persoonlijk echt vele malen beter dan Guild Wars! :) Vaker hoor ik mensen echt steen en been klagen over de maandelijkse kosten van een game zoals deze. Zelf heb ik er echter geen problemen mee. Meestal zijn het ook wel outsiders die dat soort dingen roepen denk ik. Zelf dacht ik eerst ook wel een beetje in die richting. Nu weet ik wel beter :Y)
6K schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:35:
@Akira the 1337: kun je me (ons) een beetje op de hoogte houden van je progress met gardening? Ik heb daar al een paar keer naar gekeken, maar ik blijf twijfelen hierover.... misschien als ik wat ervaring van je hoor dat ik ook maar eens de stap moet/wil nemen :)
Dat tuinieren leek me al leuk vanaf het begin eigenlijk. Heb nu al een stuk of 10 plantjes gehad, en ik moet zeggen dat ik er toch wel een klein beetje winst mee heb gemaakt eigenlijk. Op Internet had ik ook al eens gezocht naar wat tuinier tips. Nee, niet die van "Nico de aanrandende tuinman" :) Ik heb een paar dingetjes geprobeerd uit de "Advanced Guide to Gardening, die op allakhazam.com staat vermeld. Kan niet zeggen dat ze liegen of zo, maar of het 100% waarheid is wat ze beweren dat weet ik ook niet echt. Daar heb ik eigenlijk nog wel een beetje te weinig ervaring voor. Mijn komende ervaringen zou ik hier wel willen posten in dit topic hoor! :Y) Misschien dat ik mensen wel kan gaan aansporen om dit ook te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Link naar register-geklooi: http://ffxi.allakhazam.co...1089735902216382834&num=3
(is onlangs (eind november?) al eens gepost hier ook dacht ik maar terubladeren is ook niet mijn hobby ;P

Reg-dingetjes downloaden: hiero
Met dank aan Szlash voor het maken ervan :)

smaakjes:
1152x864
1280x1024
1600x1200

edit:
Drawdistance kun je via site Windower (Archbell dot nogwat) installen (tis een plugin).

[ Voor 12% gewijzigd door Poekie McPurrr op 06-01-2006 11:56 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Anoniem: 91628 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:34:
[...]

Dat tuinieren leek me al leuk vanaf het begin eigenlijk. Heb nu al een stuk of 10 plantjes gehad, en ik moet zeggen dat ik er toch wel een klein beetje winst mee heb gemaakt eigenlijk. Op Internet had ik ook al eens gezocht naar wat tuinier tips. Nee, niet die van "Nico de aanrandende tuinman" :) Ik heb een paar dingetjes geprobeerd uit de "Advanced Guide to Gardening, die op allakhazam.com staat vermeld. Kan niet zeggen dat ze liegen of zo, maar of het 100% waarheid is wat ze beweren dat weet ik ook niet echt. Daar heb ik eigenlijk nog wel een beetje te weinig ervaring voor. Mijn komende ervaringen zou ik hier wel willen posten in dit topic hoor! :Y) Misschien dat ik mensen wel kan gaan aansporen om dit ook te gaan doen :)
Voor gardening is er nog een betere guide waar je denk ik veel aan kunt hebben. Voor wat ik ervan gehoord heb is dit een van de beste gardening guides, maar ook deze blijft 'vaag'....

Pikko Pots

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:54:

Drawdistance kun je via site Windower (Archbell dot nogwat) installen (tis een plugin).
http://ffxi.archbell.com/forums/index.php bedoel je denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die ja :)

Ben nog steeds op zoek hoe je die no-fog optie uit kunt schakelen die ze er eens ingepropt hebben :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo! Ben daarnet uitgelogd, alvorens even mijn nieuwe experiment te hebben opgezet :Y) Men neme:

7 Vegetable Seeds
3 Grain Seeds
Geplant op Watersday in 10 Brass Flowerpots, op een uiterst mooie Workbench :)

Volgens deze Gardening Guide zou ik in principe de volgende items moeten kunnen verkrijgen mits ik de juiste Crystals daarvoor gebruik:

Vegetable Seeds
Water Crystals

Blue Peas x 8-12
Kukuru Bean x 11
Rock Salt x 1

Grain Seeds
Wind Crystals

Earth Crystal x 8-10
Millioncorn x 11-20

Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden deze keer. Winst zal ik in ieder geval wel maken aan deze groei, want 7 van de 10 zaadjes heb ik onderweg ergens gevonden tijdens het massaal afslachten van die arme zaaddragertjes >:) De overige 3 zaadjes heb ik voor een prikje gekocht in het Auction House in Bastok. Morgen avond ga ik maar eens even kijken hoe het gesteld is met mijn kleine geldboompjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super die regedits! Ziet er nu echt stukken mooier uit!

Ik ben nu een Mithra genaamd Itrhil, in het plaatsje Bastok op de server Bahamut. Warrior lvl3 ben ik nu. Wat is overigens de clue van het levellen in dit spel als je net begint? Heb al verscheidene NPC's aangesproken maar tot nu toe heb ik alleen nog maar de eerste quest, het scoren van een copper ignot voor een vrouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
@Akira
Heb paar recipes voor je gardening :

Grain seeds + Earth crystals > Tarutaru rice of Thunder crystals
Zou allebei winst moeten zijn, maar check je AH, ben er zeker van dat het winst is in jeuno though. Groeit in drietal dagen, je krijgt per succesvolle harvest bijna een stack rice ook, en het verkoopt snel.

Vegetable + Water crystals > Fire crystals of La theine cabbage
Je doet het vooral voor de fire crystals, vroeger was dit goeie gil, geen idee wat het nu is, mss is vegetable + thunder voor Wild onions nu beter.

Veel succes ermee, gardening brengt leuke zij-inkomsten op in FFXI, vooral op vroege levels. :)

@Zwoop
Quests zijn niet zo belangrijk in FFXI, probeer met wat mensen te praten, en terwijl je levelt in je lowlvl area (gustaberg in jouw geval) een quest te doen met de items die droppen. Als je een simpele quest kan doen, doe ze dan wel even, kan leuk zijn, plus het is goed voor je fame (zodat je de goeie quests kan doen).
Hou altijd signet op (kan je voor vragen aan de gate guards) zodat je crystals krijgt, sorteer steeds je inventory (druk om numpad +, auto > yes) zodat items stacken. Probeer de dingen dan op het AH te verpatsen, update je gear wanneer mogelijk, en probeer level 10 te halen, dan kan je misschien naar Valkurm Dunes proberen te trekken, voor je eerste party's.

Oh, en als je level 5 haalt, probeer dan een greataxe te kopen, is het beste wapen voor een WAR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baha schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:20:
@Zwoop
Quests zijn niet zo belangrijk in FFXI, probeer met wat mensen te praten, en terwijl je levelt in je lowlvl area (gustaberg in jouw geval) een quest te doen met de items die droppen. Als je een simpele quest kan doen, doe ze dan wel even, kan leuk zijn, plus het is goed voor je fame (zodat je de goeie quests kan doen).
Hou altijd signet op (kan je voor vragen aan de gate guards) zodat je crystals krijgt, sorteer steeds je inventory (druk om numpad +, auto > yes) zodat items stacken. Probeer de dingen dan op het AH te verpatsen, update je gear wanneer mogelijk, en probeer level 10 te halen, dan kan je misschien naar Valkurm Dunes proberen te trekken, voor je eerste party's.

Oh, en als je level 5 haalt, probeer dan een greataxe te kopen, is het beste wapen voor een WAR. :)
Thanks voor de tips, nu weet ik in ieder geval dat ik niet fout bezig ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baha schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:20:
@Akira
Heb paar recipes voor je gardening :

Grain seeds + Earth crystals > Tarutaru rice of Thunder crystals
Zou allebei winst moeten zijn, maar check je AH, ben er zeker van dat het winst is in jeuno though. Groeit in drietal dagen, je krijgt per succesvolle harvest bijna een stack rice ook, en het verkoopt snel.

Vegetable + Water crystals > Fire crystals of La theine cabbage
Je doet het vooral voor de fire crystals, vroeger was dit goeie gil, geen idee wat het nu is, mss is vegetable + thunder voor Wild onions nu beter.

Veel succes ermee, gardening brengt leuke zij-inkomsten op in FFXI, vooral op vroege levels. :)
Ik zie net dat ik een foutje had gemaakt in mijn vorige post. De combinatie Vegetable Seeds & Water Crystals zou natuurlijk het volgende moeten opleveren:

Fire Crystal x 16-19
La Theine Cbg. x 6-10
Rock Salt x 1

Fire Crystals leveren als het goed is heel wat centjes op in het Auction House. Laatst gingen ze namelijk per stack van 12 voor een kleine 5000 Gil over de toonbank. Niet slecht dacht ik zo :Y) Die andere combinatie kan ik inderdaad beter inruilen voor de optie die jij aangaf (Grain Seeds & Earth Crystals). Dit zou namelijk het volgende moeten opleveren:

Lightning Crystal x 4-5
Tarutaru Rice x 4-9

Lightning Crystals leveren wel ook wel wat centjes op volgens mij. Tarutaru Rice weet ik niet zo zeker. Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit, ik ga deze combinatie gewoon doen. Dadelijk of straks ga ik eens kijken hoe het met de plantjes gaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:49:
[...]

Ik zie net dat ik een foutje had gemaakt in mijn vorige post. De combinatie Vegetable Seeds & Water Crystals zou natuurlijk het volgende moeten opleveren:

Fire Crystal x 16-19
La Theine Cbg. x 6-10
Rock Salt x 1

Fire Crystals leveren als het goed is heel wat centjes op in het Auction House. Laatst gingen ze namelijk per stack van 12 voor een kleine 5000 Gil over de toonbank. Niet slecht dacht ik zo :Y) Die andere combinatie kan ik inderdaad beter inruilen voor de optie die jij aangaf (Grain Seeds & Earth Crystals). Dit zou namelijk het volgende moeten opleveren:

Lightning Crystal x 4-5
Tarutaru Rice x 4-9

Lightning Crystals leveren wel ook wel wat centjes op volgens mij. Tarutaru Rice weet ik niet zo zeker. Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit, ik ga deze combinatie gewoon doen. Dadelijk of straks ga ik eens kijken hoe het met de plantjes gaat! :)
5K/stack voor fire crystals.. Hmm 10K/stack hier op midgard ;)
Lightning crystals ongeveer 3K/stack.
Tarutaru Rice wordt gebruikt in alle sushi recepten, Tarutaru Rice is daarom een zeer hot item op de AH (iig op midgard dan)

ben in het begin wel eens bezig geweest met garding maar praat dan over tijden toen een stack grain seeds nog een paar honderd gil kostte op de AH. toen de prijzen begonnen te stijgen ben ik gestoped met garding voor gil en groei nu alleen nog maar dingen zie ik zelf nodig heb voor craften.
op dit moment komt 99.8% van al mijn inkomsten uit vissen en de dingen die ik daarmee kook.
als je niet veel speeltijd heb per dag is het (voor mij dan igg) niet echt interessant om eerst een stack seeds te farmen voordat je ze kan planten. kan ik beter in de helft van die tijd een aantal grims/squids omhoog trekken die 10x zoveel waard zijn.
en probeer level 10 te halen, dan kan je misschien naar Valkurm Dunes proberen te trekken, voor je eerste party's.
waar is toch die goede oude tijd gebleven dat je er zelf niet over nadacht om naar valkurm te gaan voordat je minimaal level 15 was :D
heb mijn eerste 4 jobs pas in valkurm geleveld toen ze minimaal level 15 waren, MNK op level 16 omdat ik echt een goede pt in shakrami maze had.
en mijn allereerste job (WAR) heeft valkurm nooit gezien voor level 18. ben de enige van mijn social en HNM LS die sub job quest in bubu heeft gedaan en niet in valkurm.
maar ja geschiedenis was gisteren de toekomst is morgen en heden is net voorbij, die goede oude tijdkomt nooit meer terug :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Anoniem: 164199 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:04:
Tarutaru Rice wordt gebruikt in alle sushi recepten, Tarutaru Rice is daarom een zeer hot item op de AH (iig op midgard dan)
Yeah, stel me alleen vragen of het goed verkoopt in Base steden, maar bastok heeft ook een tenshodo shop voor sushi, dus mss wel. :)
ben in het begin wel eens bezig geweest met garding maar praat dan over tijden toen een stack grain seeds nog een paar honderd gil kostte op de AH. toen de prijzen begonnen te stijgen ben ik gestoped met garding voor gil en groei nu alleen nog maar dingen zie ik zelf nodig heb voor craften.
op dit moment komt 99.8% van al mijn inkomsten uit vissen en de dingen die ik daarmee kook.
als je niet veel speeltijd heb per dag is het (voor mij dan igg) niet echt interessant om eerst een stack seeds te farmen voordat je ze kan planten. kan ik beter in de helft van die tijd een aantal grims/squids omhoog trekken die 10x zoveel waard zijn.
Ik heb een hele tijd religieus 3x10 pots in de gaten gehouden, heeft me erg geholpen indertijd. :)
waar is toch die goede oude tijd gebleven dat je er zelf niet over nadacht om naar valkurm te gaan voordat je minimaal level 15 was :D
heb mijn eerste 4 jobs pas in valkurm geleveld toen ze minimaal level 15 waren, MNK op level 16 omdat ik echt een goede pt in shakrami maze had.
Hehe, vandaar mijn aarzelende houding, je kanbeter zo laat gaan als je kan vind ik ook, die eerste paar levels zuigen in de Dunes. Naja, gewoon op seek staan in Kontschtat of La Theine en wie weet. :)
maar ja geschiedenis was gisteren de toekomst is morgen en heden is net voorbij, die goede oude tijdkomt nooit meer terug :|
Toen de AH prijzen een 0 (of vier) minder telden, de lucht proper was in Gustaberg, en je nog voor subjob items een pt moest samen stellen. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
vissen level 26. Gisteren 18 stacks Crayfish balls gevist op de ferry.Amper genoeg skillups gekregen om 26 te worden >.< amazing gewoon. Maarja, wel 7 stacks Nebimonites gevangen die voor 20k gaan. Das dan weer mooi meegenomen.

Goldsmithing is nu 7, vrij kostbaar stiekum toch, al is het alleen al de veel te dure crystallen (die al snel 8k per stack zijn)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8K per stack ??
Ik laat die crystals voor zo'n 1000 à 1500 G op de AH staan. Gisteren na een ganse week niks eens opnieuw ingelogd, maar enkel m'n financiën een beetje beheerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gisteren bij Fish-Guild gecheckt wat de GP-vis van de dag was, bleek het Zebra eel te zijn. Nooit van gehoord dus opzoeken in database... Den of Rancor ; ;

Het was even zoeken (geen map) maar na een tijdje een klein meertje gevonden waar ik kon gaan vissen, en al snel ving ik de juiste visjes ^^

Ik had ook gezelschap, Den Scorpions ^^ Zwaar aggressief en T-VT voor mij als lvl 75Bst ^^;

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/vissen.jpg

Maar heb het overleefd ^^ Denk wel dat als ik ook maar 1 monster had opgehengeld ik dan heel rap dood zou zijn ^^;

Zit nu sinds gisternacht ook in een Skyl/HNM-LS, Iratus genaamd. Fijne speeltijden, gewoon 's avonds en niet ergens midden in de nacht ^^
Ben benieuwd :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
YAY, in de kerstvakantie dan eindelijk MNK75 geworden en meteen m'n eerste merit gehaald.
Heb die meteen in hand-2-hand gestopt zodat ik Raging Fists al op lvl40 kan doen. Leuk voor capped events :D
Paar skillups erbij met goldsmithing, zit nu op 68.3+1.

Wat betreft dat tuinieren:
Dat kan flink oplopen qua winst. Zelf heb ik 100 potten op 10 mules en trek daar miljoenen uit.
Echt een aanrader voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Poekie McPurrr schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:21:
Gisteren bij Fish-Guild gecheckt wat de GP-vis van de dag was, bleek het Zebra eel te zijn. Nooit van gehoord dus opzoeken in database... Den of Rancor ; ;
:D
Zit nu sinds gisternacht ook in een Skyl/HNM-LS, Iratus genaamd. Fijne speeltijden, gewoon 's avonds en niet ergens midden in de nacht ^^
Ben benieuwd :)
Veel succes ermee, hoop dat ze je als BST wat gunnen en je niet ergens onderaan de prioriteitslijst laten bungelen voor items. (Hecatomb gear en osode vnl)
Naja, amuseer je vooral, die eerste keren is alles endgame-achtigs ongelofelijk leuk. :)
wappie1980 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:39:
YAY, in de kerstvakantie dan eindelijk MNK75 geworden en meteen m'n eerste merit gehaald.
Heb die meteen in hand-2-hand gestopt zodat ik Raging Fists al op lvl40 kan doen. Leuk voor capped events :D
Grats, met 75 en met dat goldsmithing. Je gaat voor merits zo vaak in KRT zitten he. ;p
Dat kan flink oplopen qua winst. Zelf heb ik 100 potten op 10 mules en trek daar miljoenen uit.
En mensen noemen mij gek met mijn vijf mules. :P
Kan het wel niet meer volhouden om 5 mules elke dag te checken, is zo zwaar irritant. Naja, met tree cuttings naar saplings zou ik tenminste niet naar feed times moeten kijken, eens kijken wat daar tegenwoordig mee te verdienen valt. Kan mischien leuk zijn naast mijn godl coin stealen (afk farmen baby :9 ) en cooken.

Ben de afgelopen dagen voorbij Ouryu en Sacrarium geraakt, nu moet ik nog wat mensen door sacrarium helpen (keys farmen) en dan gaan we weer verder naar Prom Vahzl.
Heb een subligar voor mijn NIN, nu nog ff een voor mijn THF scoren (hopelijk lukt dat terwijl ik de achterblijvers help).

Jammer dat ik examens heb vanaf vridjag, het is zo moeilijk om je prioriteiten te stellen. Kirin? Dynamis? Gods? Merits? Farmen? God ja, studeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Bst zal inderdaad niet al te hoog op de prio lijst staan maar ik heb goede hoop. Daarbij is m'n Bst gear op het moment goed genoeg om gewoon te overleven dus elk nieuw stuk gear is gewoon leuk meegenomen.
Verder ben ik nog bezig met Pld maar die is pas lvl 41 dus dat duurt nog wel ff.

Moet trouwens nog zien waar ik mijn eerste merit point (gehaald met die tankende Mnk die *eindelijk* lvl 75 is geworden ;P ) precies in ga steken.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
wappie1980 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:39:
wat is die +1? van je gear? en congratz met je mnk!
? wat stop je in de 100 potten en hoeveel tijd per dag ben je er wel niet mee bezig?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Onze BST heeft met Carrie en Lifedrinker Lars gewoon ff een god getankt, enkele weken geleden.
Iedereen ging plat toen dat spinnetje hate nam ( en hield) van... Seiryu of Suzaku was het denk ik.

Kleine kereltje hield het nog verdomd lang vol ook, als ik niet zo hard aan het lachen was zou ik screens hebben om te posten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Baha op 09-01-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:21:

Het was even zoeken (geen map) maar na een tijdje een klein meertje gevonden waar ik kon gaan vissen, en al snel ving ik de juiste visjes ^^

Ik had ook gezelschap, Den Scorpions ^^ Zwaar aggressief en T-VT voor mij als lvl 75Bst ^^;

Maar heb het overleefd ^^ Denk wel dat als ik ook maar 1 monster had opgehengeld ik dan heel rap dood zou zijn ^^;
zebra eel.. geweldige visjes.
de scorps houden je wel wakker :) zebra eels zijn niet zo moeilijk te vagen maar omdat het niet echt naast de deur is en ook voor lvl75 nog steeds aggro gevaar is nemen veel mensen niet de moeite om ze te vangen.
als het de GP vis is van de dag vang je gewoon een paar stacks en mik je ze op de windy AH voor 15K per stuk. fishing guild is ook in windy dus meestal verkopen die vissen dan wel aardig snel die dag.
zebra eel zijn kleine vissen, zou dus niet nodig zijn om mobs omhoog te trekken, je kan immers alle melding met "!!!" gelijk cancelen. en al zou het wel grote vis geweest zijn is het nog niet zo moeilijk om mobs van vissen te onderschijden. sinds het nieuwe vis systeem hoef je geen 1 mob meer omhoog te halen als je dat niet wilt.
lol, niet iedereen heeft 10 mules :o
in mijn situatie (main + 2 mules) is het niet interessant genoeg om te tuinieren. gil<->tijd ratio is niet goed genoeg vergeleken met vissen.
groei alleen maar dingen die ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ik had een zebra eel teveel over en die verkocht voor 50k aan een visser die geen behoefte had om nog eens dood te gaan ^^;

Ik let nooit zo op met vissen en hengel dus regelmatig een monster op. In SSG is dat nooit zo'n probleem omdat daar bij de brug over het meertje een dikke krab rondloopt die ideaal is als pet (die krab mept mindgazer ook rap dood btw) om de monsters te doden.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
6K schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:41:
[...]

wat is die +1? van je gear? en congratz met je mnk!

[...]

? wat stop je in de 100 potten en hoeveel tijd per dag ben je er wel niet mee bezig?
Die +1 is van mn shaded spectacles.

Tijd?
Ongeveer 15-30min. per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hm... dat valt nog best mee. Mocht ik ooit nog veel verder komen met goldsmithing zal ik het ook moeten gaan doen voor gold nuggets...

tree cuttings zijn bij ons inmiddels gestegen naar 500.000 gil per stack en tree sapplings zelfs 800.000

Gisteren level 27 vissen geworden, eindelijk kan ik stoppen met die ferry rides. Werd er een beetje zeeziek van. Eens kijken of die giant catfish nu wel willen bijten ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag heb ik mijn plantjes maar eens kaal gesnoeid! En ik moet zeggen, hoewel de resultaten iets minder goed dan verwacht zijn, ben ik toch nog heel erg tevreden over het geen wat het mij heeft opgeleverd :Y) Mijn plantjes leverden namelijk het volgende resultaat op:

La Theine cabbages: 55 stuks
Boxes of Tarutaru rice: 19 stuks

De La Theine cabbages had ik natuurlijk liever niet gezien. Zelf had ik namelijk liever de Fire Crystals gehad, die voor een 7 á 8 keer zo veel Gil over de toonbank gaan op de Phoenix server. Desondanks leverd dit goedje mij toch nog zo'n kleine 1000 Gil op per stack van 12. Wat in zijn totaliteit uitkomt op zo'n 4000 Gil voor het hele setje (48 stuks) bij elkaar.

De doosjes Tarutaru rijst leveren echter heel wat meer centjes op in vergelijking met de La Theine cabbages. Deze gaan bij ons op de server namelijk over de toonbank voor een kleine 12.000 Gil per stack van 12. En, aangezien ik nog 5 doosjes had liggen van dit goedje door de opbrengst van een vorig plantjes experiment, heb ik dus 2 stacks te koop kunnen zetten in het Auction house. Wat in zijn totalteit een kleine 24.000 Gil op gaat leveren :*)

Al met al was het weer heel erg leuk om eens een keertje een setje plantjes groot te hebben gebracht. De resultaten waren iets minder dan verwacht, maar dat heb je natuurlijk altijd als je uitgaat van een hoge opbrengst. Desondanks ben ik zeker niet ontevreden met het resultaat! Het heeft namelijk weer een flinke duit opgeleverd in mijn kleine Tarutaru handjes :)

Totale uitgaven: 1900 Gil (3 zaadjes gekocht, de rest onderweg gevonden)
Totale winst: 26.100 Gil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LS had het idee om vandaag nog meer eyes the farmen.
de twee optical hats die we afgelopen weekend gehaald hadden vielen schijnbaar erg in de smaak en er was vraag naar meer ;)
Damp Hakutaku Eye stond op het programma dus op naar Ifrit's Cauldron
Eerst zouden we met z'n zessen gaan maar toen een vriend van mij vroeg of die mee mocht omdat die nog een coffer key nodig had was dat natuurlijk geen probleem. het verhaald deed de ronde in zijn LS en al snel verlieten we Jeuno opweg naar Ifrit's Cauldron met 14 man in plaats van 6 :)
was de bedoeling om gewoon "efficient" die mobs te killen en weer weg te gaan zodra we hadden wat we moesten hebben.
Maar omdat we mijn zijn 14e waren was het toch onwijs overkill dus was er meer dan voldoende ruimte voor skillups. en al snel werd het aardig gezellig. Veel te ouwehoeren en een beetje klooien. 1 iemand gaf een aantal dingen van zijn equips aan iemand anders zo dat hij beter zijn skill kon levelen.
Niet veel later begon iedereen dat te doen en duurde dan ook niet lang voordat we een White Mage hadden met 2 sniper rings een DRK met 2 astrals en al dat soort dingen meer.
werd een beetje te gezellig en toen de puller 2 vulcanic gasses pulde was er niets aan de hand natuurlijk tot dat geen van ons 14 had gezien dat vulcanic gas nr. 1 self destruct aan het voorbereiden was en in eens boem! 6 van de party members neer en 3 andere zeer diep in rood. en natuurlijk vulcanic gas nr. 2 deed ook self destruct nog geen 5 seconden later dan nummer 1. en toen stonden er nog maar 2 van de 14 overeind :o
WHM heeft daarna overuren gedraaid om iedereen raise II/III te geven :)
dat was enige min puntje aan het einde van de avond had iedereen waar die voor kwam; skillups, Damp Hakutaku Eye en coffer keys.
waren we productief? lol absoluut niet daarvoor hadden we het te druk met ouwehoeren en geintjes maken. de boog kan niet altijd gespannen staan ^^
hoop nog veel van die "onproductieve" maar zeer gezellige avondjes mee te maken in FFXI. veel beter dan dat gestress over hoeveel exp/hour je aan het maken bent in een party ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Anoniem: 91628 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:21:
Al met al was het weer heel erg leuk om eens een keertje een setje plantjes groot te hebben gebracht. De resultaten waren iets minder dan verwacht, maar dat heb je natuurlijk altijd als je uitgaat van een hoge opbrengst. Desondanks ben ik zeker niet ontevreden met het resultaat! Het heeft namelijk weer een flinke duit opgeleverd in mijn kleine Tarutaru handjes :)
Klinkt zo liev.. O+

Gisteren weer de vier gods gedaan, gingen zonder uitzondering op vijf minuten neer. Veel drops gejunkt (dubbele dryadic head drop ;////) en al bij al relatief matige drops (geen aq hands of byakko's haidate), maar het ging gesmeerd, we zijn wel gegroeid als endgame ls.

Vandaag pop items gefarmed. ( :Z ) en 3h in fei'yin gezeten om Cassie door een bottende GS te zien geclaimd worden, blaat.

Ik ga nog maar wat koekjes maken. :Y)

Mijn MH volgezet met cabinets btw, 80 storage ftw.
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0711.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welk knopje moet je nu drukken voor die kasten te roteren ? Of gaat dat vanzelf als je zo'n ding tegen de muur zet ? Ik wou graag m'n bedje in de breedte tegen de westkant zetten, ipv van in de lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Numpad - als je het meubel "vast" hebt dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

hier ook ff mijn plantjes:

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/gardeningT.jpgClickable

Ziet er wel grappig uit die mini-boompjes ^^

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165494

Hi mensen,

Ik ben nieuw in FFXI en vroeg me af of er misschien mensen op de Asura server spelen?
Ben druk aan het levellen en lezen, eigenlijk meer lezen dan levellen maar goed.... Begrijp nog niet alles, maar zo gestaag komt dat wel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ikzelf (en een berg andere Nederlanders en Belgen) speel op Ragnarok :)

Gisteren voor het eerst meegeweest met triggers halen in /sky, ging allemaal erg soepel (hoewel ik bijna aggro kreeg doordat ik te dicht langs een muur afrende ^^; ) en een paar uur later hadden we onze items bij elkaar gesprokkeld. Tevens nog een Ra/Ex greataxe zien droppen waar onze war wel blij mee was geloof ik.
Als Bst een beetje zitten uitproberen met verschillende pets, FunguarFamiliair en CourierCarrie blijken toch het beste (van de pets die ik geprobeerd heb). Volgende keer eens wat konijnen en diremites meeslepen en kijken wat die doen. wel blij dat ik als Bst/whm ben gegaan, erase vaak nodig gehad om m'n pt weer un-bound te krijgen ^^
Donderdag nog een trigger-run geloof ik en dan zaterdag op naar de gods ^^
Mooiste is nog wel, de tijden: Begonnen om 8 uur 's avonds en eindigden rond 11 uur 's avonds :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:37:
Ikzelf (en een berg andere Nederlanders en Belgen) speel op Ragnarok :)
Kan één van jullie een worldpass voor me regelen?

Ingame naam is Itrhil en zit nu op Bahamut.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 59347 op 11-01-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:37:
Gisteren voor het eerst meegeweest met triggers halen in /sky, ging allemaal erg soepel (hoewel ik bijna aggro kreeg doordat ik te dicht langs een muur afrende ^^; ) en een paar uur later hadden we onze items bij elkaar gesprokkeld. Tevens nog een Ra/Ex greataxe zien droppen waar onze war wel blij mee was geloof ik.
Als Bst een beetje zitten uitproberen met verschillende pets, FunguarFamiliair en CourierCarrie blijken toch het beste (van de pets die ik geprobeerd heb). Volgende keer eens wat konijnen en diremites meeslepen en kijken wat die doen. wel blij dat ik als Bst/whm ben gegaan, erase vaak nodig gehad om m'n pt weer un-bound te krijgen ^^
Donderdag nog een trigger-run geloof ik en dan zaterdag op naar de gods ^^
Mooiste is nog wel, de tijden: Begonnen om 8 uur 's avonds en eindigden rond 11 uur 's avonds :)
Uh huh... de helft niet begrepen.... Pff en ik lees me suf om het wel allemaal te begrijpen. Ach ja zo heeft elk spel wel z'n eigen jargon. Misschien moet daar maar eens een soort Dikke van Dale MMORPG versie voor komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Anoniem: 59347 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Kan één van jullie een worldpass voor me regelen?

Ingame naam is Itrhil en zit nu op Bahamut.
Best kun je even vragen op www.swordsandroses.be, de website van onze LS :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Anoniem: 165494 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Uh huh... de helft niet begrepen.... Pff en ik lees me suf om het wel allemaal te begrijpen. Ach ja zo heeft elk spel wel z'n eigen jargon. Misschien moet daar maar eens een soort Dikke van Dale MMORPG versie voor komen 8)7
Troost je, ik speel ik dit spel al vanaf november 2003 en nog steeds leer ik dingen en ontdek ik gebiedjes waar ik nog nooit geweest was ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:00

SkyStreaker

Move on up!

Uhmm... op welke server zitten de meeste tweakers hier :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag ben ik samen met mijn broertje helemaal vanuit de Konshtat Highlands, door de Valkurm Dunes, en het hele bosgebied, naar Sand'Oria gereist :)

Toen we vandaag samen aan het vechten waren met wat baddy's in de Highlands zijn we allebei een paar keer tegen de vlakte gegaan. Vandaar dat we na een aantal keer overnieuw te zijn begonnen met het verzamelen van wat XP puntjes (en alles keer op keer weer verloren door één of andere kut baddy die net even langs kwam kijken en al onze XP weer gretig afpakte) maar besloten om de gok te wagen, en naar de Dunes te gaan vertrekken. Daar aangekomen hebben we eventjes gezocht of we een geschikte party konden samenstellen, maar dat mocht helaas niet zo zijn... Nou, toen hebben we dan toch maar de stoute schoentjes aangetrokken en gewoon een klein stukje achter een bestaande party aangerend :P Onderweg hadden we trouwens ook nog een andere bestaande party gevraagd of we mee mochten reizen, maar die zaten zogenaamd ook al "vol"... Vanaf het moment dat we door de tunnel heen waren stonden we er echter alleen helemaal alleen voor. Twee level 12 noobs op weg naar Sand'Oria door de Valkurm Dunes _/-\o_

Daar aangekomen hebben we onze 1337 uitwijk-skills moeten gebruiken, die we ook vaker wel eens toepaste tijdens een potje Guild Wars :P Op die manier zijn we helemaal tot La Theine Plateau gekomen, en achtereenvolgens zijn we langs die grote valei, en door het grote bos (wat er allebei echt supervet uit ziet!) afgereisd naar Sand'Oria :)

Sand'Oria vind ik er persoonlijk echt heel erg leuk uit zien. Overal is namelijk wel iets te doen! Huisjes, winkeltjes, een cafe, guilds, enz, enz, enz. Zelf had ik in het begin nog geen map van het hele gebied rondom Sand'Oria. Alleen mijn broertje had er eentje op zak, en die heeft dan ook de hele weg geleid naar de stad. Doordat ik zelf geen kaart had (en eerst ook niet wist waar ik deze kon kopen) ben ik maar wat gaan ronddwalen in de stad. En ja hoor, meneer raakte natuurlijk verdwaald B)

Gelukkig heb ik daarnet wel nog een mapje weten te bemachtigen, en heb ik de stad nog een klein beetje verkend. Hopelijk gaan we weer snel op pad met zijn tweeën, want het was weer erg vet deze keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Poekie, ik heb een site die misschien handig voor je is, in het labyrinth van sky.
http://psohatten.oack.com/FLASH/FFXI17.html
Superhandig als je je weer een keer afvraagt "Fuck, was Ullikumi nou het Seiryu eiland of het Genbu eiland?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:41:
Uhmm... op welke server zitten de meeste tweakers hier :D
Zelf speel ik op de Phoenix server, samen met nog een paar andere mensen van GoT.

Jammer dat die database in de startpost niet meer online is. Die was namelijk wel lekker makkelijk om deze vraag te beantwoorden voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel net als Poekie nu op Ragnarok, speelde eerst op Seraph maar ben overgestapt om Swords&Roses te joinen (waar poekie ook bij zit)een NL/BE LS met ondertussen ruim 80 leden,
en ik moet zeggen dat dit me goed bevallen is , ik zou niet meer terug willen(kan ook niet want ik heb 2 weken terug mijn oude char. gedelete).
ben ondertussen WHM20 en BLM20 nu ff een dilemma welke ik als main verder ga levellen dit zou eigenlijk BLM zijn omdat ik met mijn WHM in een setPT zou meedoen maar deze is volgens mij afgeblazen dus mischien dat ik dan toch maar WHM als main aan ga houden(of mischien wel beide ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baha schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:30:
Numpad - als je het meubel "vast" hebt dacht ik. :)
Hmmm ... straks een proberen ...

Ben momenteel niet echt meer online op FF XI... Eergisteren m'n cursus discrete wiskunde van de OU ontvangen en ben even ervoor actief begonnen met Japans ^^'
Als ik na m'n werk thuiskom, wat studeer en dan nog een aflevering of 2 van Naruto bekijk, is de dag zo weer om >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87030

gister eindelijk de shadowlord billenkoek gegeven.
Rank 6 gehaald !!

Met dank aan onze nederlands/duits/oostenrijkse ls op siren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die FFXI Atlas trouwens wat?

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/funware/boxes/02317.jpg

Ben gister trouwens even in de Wadi Dangruf geweest (Helemaal ten westen in South-Gustaberg), kwam er toen achter dat ik geen map had van dit gebied. Ben toen toch koppig door gegaan, maar waaaat een doolhof, ik was blij toen ik per ongeluk door de uitgang liep. :/ Maar goed ik dus weer naar Bastok om een kaart te kopen voor dit gebied en na zo een 20 minuten zoeken heb ik het maar op gegeven. Weet iemand zo snel waar ik deze kaart kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay, gister m'n eerste missie volbracht 8)
Welliswaar met hulp van een nieuwe linkshell die me werd aangeboden, want ik ben nu nog een totaal nutteloze lvl 5 blm.... Maar toch!

Vroeger speelde ik altijd whm en was daar best handig in maar jezus wat is dat verrekte moeilijk met FFXI. Beetje zinloos met m'n stokje meppen x_x

Ben wel van plan als ik het goed onder de knie heb om dan een totaal andere job te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komt toch een derde expansion pack met nieuwe werelden enzo. Misschien beter om tot dan te wachten?
Aan de andere kant, daarna komt er vast wel een vierde enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Volgens mij kan je alles wat in die atlas staat ook vinden op www.ffxi-atlas.com :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:00

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 165494 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:
Yay, gister m'n eerste missie volbracht 8)
Welliswaar met hulp van een nieuwe linkshell die me werd aangeboden, want ik ben nu nog een totaal nutteloze lvl 5 blm.... Maar toch!

Vroeger speelde ik altijd whm en was daar best handig in maar jezus wat is dat verrekte moeilijk met FFXI. Beetje zinloos met m'n stokje meppen x_x

Ben wel van plan als ik het goed onder de knie heb om dan een totaal andere job te gaan doen :)
Ik speelde dus WoW. Man, dit speelt echt heeeeel anders... FFXI is een stuk complexer, maar alles went :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:41:
Is die FFXI Atlas trouwens wat?

[afbeelding]

Ben gister trouwens even in de Wadi Dangruf geweest (Helemaal ten westen in South-Gustaberg), kwam er toen achter dat ik geen map had van dit gebied. Ben toen toch koppig door gegaan, maar waaaat een doolhof, ik was blij toen ik per ongeluk door de uitgang liep. :/ Maar goed ik dus weer naar Bastok om een kaart te kopen voor dit gebied en na zo een 20 minuten zoeken heb ik het maar op gegeven. Weet iemand zo snel waar ik deze kaart kan halen?
Bastok Markets, langs het riviertje staan wat tentjes hier staan o.a de map-sellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Dangruf Wadi is niet te koop volgens mij. Als ik me niet vergis is dat een vrij simpele quest.

even zoeken: deze quest

[ Voor 3% gewijzigd door 6K op 12-01-2006 13:06 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:06:
Dangruf Wadi is niet te koop volgens mij. Als ik me niet vergis is dat een vrij simpele quest.

even zoeken: deze quest
thanks B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:17

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Het is net zoals de andere guide leuk om door te bladeren. Maar de CoP gebieden staan er niet in, waardoor het redelijk verouderd is ondanks dat het rond de tijd van het expansion pack uitkwam.

Je moet het dan ook meer zien als leuk hebbedingetje aangezien de informatie waarde beperkt is.
ffxi-atlas.com is een stuk uitgebreider en uptodate.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
persoonlijk vind ik ffxi-maps net effe wat fijner

daar staan namelijk meteen alle chests en coffers ook op

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
6K schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:38:
persoonlijk vind ik ffxi-maps net effe wat fijner

daar staan namelijk meteen alle chests en coffers ook op
Staat ook in de OP, je kan ook op http://ffxi-atlas.com/ kijken is in principe hetzelfde.

Ik heb eindelijk weer internet, ik zal de pics van de OP ff uploaden en hem weer goed instellen. En weer een uur of 4 naar het update schermpje kijken.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je had vroeger volgens mij ook een echte guide van bradygames, alleen heeft Dim.plus deze niet meer zo te zien.

Ach ja ik vogel zelf wel wat, alleen nog ff die windower installeren, echt naatje dat je niet kan switchen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
@Biobakker: upload je images anders naar www.imagecave.com, die is redelijk rap als gratis host :)

@ Zwoop: Bradyguides brengt halfbakken guides uit naar mijn mening. Zo stond er in een guide dat een Beastmaster de rest van de pt een exp-penalty opleverde en dat je ze daarom maar niet moest inviten -> gevolg: hele horde trouwe brady-fans die hardnekkig bleven geloven dat Bst een exp-penalty opleverd..
Ander wapenfeit van Brady: War/Whm is een gelijke job aan Pld/war...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Koop een guide van bradygames, gooi em op de grond, overgiet met benzine en steek in de fik. Urineer daarna nog ff op de as ofzo.

Dingen sucken zo ontieglijk hard, "WAR is geen goeie DD of tank, en is dus eigenlijk alleen maar geschikt als SJ".
Gah!

Internet staat 10x meer op, alleen veel vergelijken en een strooitruck vol zout nodig soms. :)

Zet deze CoP guide zeker in de startpost aub Biobakker, hij is erg handig en uitgebreid. ^^
http://promathia.runtimerepairs.com/index.html

Over die kaarten, je kan je game files vervangen waardoor je dus ipv de standaard kaarten die van FFXI atlas krijgt, is erg, erg handig (bespaart veel alt-tabben). Uiteraard is dit enkel handig als je de map van de desbetreffende zone al hebt, anders blijft er doodleuk staan dat je de map niet hebt. :)

http://www.livejournal.com/users/brandson/4683.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Bah, LS doet triggers en ik zit nog op kantoor

Kunnen databases niet gewoon 's ochtends stuk gaan zodat ik rond 5 uur gewoon naar huis kan ipv dat ze stuk gaan als ik net m'n jas al aan heb ; ;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Baha schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:02:
Poekie, ik heb een site die misschien handig voor je is, in het labyrinth van sky.
http://psohatten.oack.com/FLASH/FFXI17.html
Superhandig als je je weer een keer afvraagt "Fuck, was Ullikumi nou het Seiryu eiland of het Genbu eiland?" ;)
Super flash. Gelijk in mn bookmarks gedonderd. Had wel alle markers voor de ingangen, maar iedere keer vragen van "geel-blauw-blauw?" vind ik niet leuk. En ik moet nog een keer een sleutel van die inner-shrine vinden. Heb al wel de map van de Gardens gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml

The "Treasures of Aht Urhgan" website has been updated with new information on the upcoming expansion pack. Now you can check the site to learn about Mamook, where the Mamool Ja reside, and Arrapago Reef, home to the Lamiae and their malevolent swarms of undead.

Click here to find out more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04
Anoniem: 91628 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:05:
[...]

Jammer dat die database in de startpost niet meer online is. Die was namelijk wel lekker makkelijk om deze vraag te beantwoorden voor je ;)
Ben bezig met een nieuwe, bijna af :)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
mattttt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:22:
[...]

Ben bezig met een nieuwe, bijna af :)
http://gotffxi.no-ip.org/

Komt nog wel een keer meer bij.. Bij suggesties en opmerkingen mag je gerust je mond opentrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:31:
[...]

Komt nog wel een keer meer bij.. Bij suggesties en opmerkingen mag je gerust je mond opentrekken ;)
Puik werk! Een erg goed initiatief vind ik :)

Helaas ben ik wel al zo noob geweest om mijn info weer lekker verkeerd in te vullen. Nu staat er namelijk dat ik uit Sand'Oria afkomstig ben. Dat moet uiteraard Bastok zijn. Maar goed, dat is op zich geen ramp, aangezien we eerdaags zelf onze info kunnen bewerken :Y)

Trouwens, het is "Sand'Oria", en niet "SanDoria", volgens de officiële website heb gezien. Laat die elvaans dat maar niet horen want dan heb je een probleem denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ik weet niet zo zeer of jij je info verkeerd in hebt gevuld. Ik zou namelijk zweren dat ik Bastok in had gevuld terwijl er toch Sandy staat. Volgens mij heeft matttt gewoon een afkeer aan ons Bastokans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Yep, Bastok wordt Sandy, bij mij ook al. en het is rank8, niet rank7 doofus.

edit: Booh, kan me tweede character niet kwijt....

[ Voor 27% gewijzigd door Neelon op 13-01-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
En 2x in Sky. Weeeeeeeeeeeee

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_sky_x2.jpg

2x BLM/WHM 68/34, Megami heeft nu ook een Black Cloak. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Sandy & Lastok stonden omgedraaid, staat nu weer goed ;)

En neelon, gewoon ff ander getal intikken in je got id en je kan een 2e char erin zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
2x een weskit bij mekaar schrapen binnen enkele levels? Ik heb medelijden met je. :'(

Heb net 70k cp opgedaan, inflatie zit daar blijkbaar ook op, meer dan anderhalf mil bij mekaar zonder al teveel moeite. :)
Ik denk dat ik ga sparen voor spectacles nu, zijn wel 12miljoen, maar volgens mij zijn ze het item dat de grootste boost aan mijn THF zouden geven voor het geld. Ofwel zouden we relatief snel Kurrea nog een keer moeten doen, ik wil ook wel Galliard trousers (mijn pop item was een van de twee gefaalde :( ).

+Acc gear met att food ftw, sushi is voor gimps in meripo ;p (nog 2 merits te gaan voordat ik triple attack rate gecapt heb trouwens ook :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 91628 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 01:03:
[...]
Trouwens, het is "Sand'Oria", en niet "SanDoria", volgens de officiële website heb gezien. Laat die elvaans dat maar niet horen want dan heb je een probleem denk ik :P
Het is zelfs San d'Oria.
Ik ga nu meteen mijn info ook even invullen.
Afgelopen week level 17 Dragoon geworden en wilde gisteren een party vinden in Valkurm Dunes om daar eens te gaan levellen (is dan niet zo saai als alleen).
Maar het kwam er dus uiteindelijk op neer dat ik solo een paar decent mobs achterna ging.
Tot grote vroegde van een stel low level players die daar aan het levellen waren.
Daarna iemand van level 8 van Dunes naar Sandy gebracht (hij was 3x gedelevelt).
Deze heb ik na teruggebrachtte hebben nog even wat level 10 equipment (hij was War met een Scythe omdat hij Drk wilde gaan doen) en wat low level Axes meegegeven.
Ik heb hem verteld dat ik het goed van hem vond dat hij met andere wapens dan gevraagd wordt in een party wilde gaan spelen, maar hem toch aangeraden om andere wapens te gaan gebruiken aangezien wapens op de job die hij wilde gaan spelen vrij snel levellen.
Nu vraag ik me af of hij ooit z'n subjob gaat halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:31:
[...]

Asura server staat er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:36:
[...]

Ik speelde dus WoW. Man, dit speelt echt heeeeel anders... FFXI is een stuk complexer, maar alles went :D
Ik speelde dus Fairyland.... nog veeeeeel andersderder. Was wel erg leuk moet ik zeggen, maar FFXI is een leukere uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo na een update die iets van een uur of 8 duurde eindelijk weer eens in Vana d'iel. Jammer alleen dat ik nu weer verder moet met yag necklaces verzamelen. >_<

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Biobakker schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:55:
Zo na een update die iets van een uur of 8 duurde eindelijk weer eens in Vana d'iel. Jammer alleen dat ik nu weer verder moet met yag necklaces verzamelen. >_<
Welkom terug!

Ik heb al 1 yagudo neckie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
pfff ik moet er ook nog steeds een stuk of 60, blijf het maar uitstellen. Mijn whm is gister 66 geworden, das dan wel weer leuk.

overigens, ik had wel een deel van die necklaces, maar die heb ik gedesynth toen ik aan het goldsmithen was lol

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Baha schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:22:
2x een weskit bij mekaar schrapen binnen enkele levels? Ik heb medelijden met je. :'(

Heb net 70k cp opgedaan, inflatie zit daar blijkbaar ook op, meer dan anderhalf mil bij mekaar zonder al teveel moeite. :)
Ik denk dat ik ga sparen voor spectacles nu, zijn wel 12miljoen, maar volgens mij zijn ze het item dat de grootste boost aan mijn THF zouden geven voor het geld. Ofwel zouden we relatief snel Kurrea nog een keer moeten doen, ik wil ook wel Galliard trousers (mijn pop item was een van de twee gefaalde :( ).

+Acc gear met att food ftw, sushi is voor gimps in meripo ;p (nog 2 merits te gaan voordat ik triple attack rate gecapt heb trouwens ook :Y) )
Meh, hoef ze niet meteen op 73 te hebben. En 1 Talon heb ik ge-wish-list als god drop, dus het gaat wel meevallen denk ik.

En ik heb nu 316.225 Bastok CP op Kat en 83.701 Windurst CP op Megami, damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:04:
overigens, ik had wel een deel van die necklaces, maar die heb ik gedesynth toen ik aan het goldsmithen was lol
Ai dat is zuur.... maar wel geestig LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
BOOYAAH.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_g5_again.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Grats. :)

Heb zelf mijn laatste upgrade van triple attack gedaan (en Ullikumi neergelegd, 2xByakko on monday \o/ ). ^^
En je merkt het echt wel. :)
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/tripleattackzomg.jpg
Dit is met +4% in die pt, 6 triple attack procs na mekaar.
Hundred fists shmunred fists, de animaties procten hierbij niet eens goed. :9
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.