Ik ga dus binnenkort hard verder met SMN.
Diabolos! Here I come!
Overigens heb ik de afgelopen tijd heel erg weinig gespeeld.
Denk dat ik maar even mijn MH weer eens op ga ruimen.
Heb echt te veel zooi.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Le Meow
[ Voor 17% gewijzigd door Major Carnage op 13-12-2005 12:43 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Mmo addict.
Anoniem: 125883
De kerstbomen heb ik ook te koop gezien bij de moogles.Anoniem: 125883 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:04:
Leuke kerstversiering, maar zoals irl is Kerstmis big business... 10.000G voor zo'n kerstmuts >.<
Kan men ook een kerstboom krijgen of kopen ergens ?
[ Voor 7% gewijzigd door Shin_Alu op 14-12-2005 11:45 ]
Taru tossing moet een olympische sport worden
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 15-12-2005 10:41 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 19-12-2005 22:20 ]
Is 1 boom voldoende ? Je moet ze niet allemaal hebben ?6K schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:55:
Dream hat +1:
plaats een kerstboom in je moghouse (te koop bij moogles bij de exit naar Ronfaure in North San'Doria en in Windurst bij de zone naar Sarutabaruta in Windurts Waters, Bastok weet ik niet).
In Windurst staat er een tarutaru naast de moogle die je een pakketje geeft, in San'Doria staat ie een stukje verder, Elvaan in kerstpak.
Tja, wat wil je he met een BST75 en een MNK73.Poekie McPurrr schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:46:
Hebben die van Carpenter met dezelfde pt gedaan als waarmee ik 2-5 gedaan had iets eerder. Onze pt was best wel overkill op die arme tentakelbeest.. Mijn pet deed al 200+/hit ^^;
Matige drops?Baha schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 04:24:
Ein-de-lijk Fafnir geclaimd en afgemaakt vanavond![]()
[afbeelding]
Matige drops maarja.
[afbeelding]
Verkocht voor 3.5m aan een aanwezige (non LS) MNK. Een van onze MNK's is vrij tot zeer hardcore, en had black belt al enkele maanden voor ze bij ons kwam (+full AF2 en tig andere goeie gear, om niet te spreken van haar WHM, BRD, NIN en RNG op 75, maar dit terzijde), en onze andere LS MNK is al even te druk bezig met rl dingen om aanwezig te zijn (heeft al wel item van KB, en zal gezien zijn positie ook snel een black belt hebben als hij terug online komt).wappie1980 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:01:
Matige drops?
Doe mij please die Wyrm Beard dan! Die is mij wel een paar mil. waard hoor!
[ Voor 16% gewijzigd door Baha op 20-12-2005 09:33 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Anoniem: 91628
Phoenix is een gezellige drukte vind ik (atm 3742 mensen online), ik ken persoonlijk stuk of zes-zeven belgen, en zelfs iets meer nederlanders als ik me niet vergis. Op Poekie's Server zit er ook nogal wat volk denk ik, en is er ook een volledige nederlands/belgische linkshell. (linkshell = clan of guild btw) FFXI is verre van leeg lijkt me.Anoniem: 91628 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:44:
World of Warcraft heb ik eerlijk gezegd niet echt iets mee, Final Fantasy XI lijkt me gewoon veel vetter! World of Warcraft heeft natuurlijk wel een hele berg spelers op dit moment. Is dit bij Final Fantasy XI eigenlijk ook zo, of is het maar een kale boel in zijn geheel? Het laatste waar ik behoefte aan heb is om in een kale omgeving rond te dwalen waar ik eens per uur eens een keer een andere player tegen kom of zo. Dat lijkt me niet echt iets. Weten jullie misschien welke servers een beetje vol zitten, en of daar ook wel geregeld Nederlanders online zijn?
Persoonlijk vind ik dat de animaties en gewoon veel aan de omgevingen en equipmentstukken heel leuk zijn vormgegeven, maar ik heb dan weer een probleem dat de dingen (mij, na bijna twee jaar) toch wel duidelijk wat repetitief lijken. Hou er rekening mee dat hier wel degelijk de bitterheid van iemand die het spel veel te lang en veel te veel speelt.De game op zich lijkt me in ieder geval vrij aardig naar het geen dat ik er over gelezen heb. Ook grafisch is het nog niet echt een mega achterhaald spel, en met een beetje korrelige graphics kan ik me ook nog wel vermaken. De gameplay is in ieder geval wel goed!
Meer van mijn persoonlijke mening, maar ik vind FFXI minder geschikt voor een casual gamer dan WoW. Ik heb geen rechtstreekse ervaring met WoW, maar heb wel vrij veel vrienden die het spelen.Misschien dat de lezers van dit topic mij een gepast antwoord kunnen geven hier op. Alvast bedankt!
Ja lap6K schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:35:
je moet dezelde kaar 4 keer traden, de 4de keer krijg je de robe
de +1 is exact hetzelfde, alleen moet je dan met andere mensen met een robe ruilen
het level wat je krijgt en de job kan vanalles zijn.
Je hoeft idd maar 1 boom in je mog house te hebben
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Waarom zit er een blm voor Nidhogg en een bard vlak bij Breath cone aoe range?Baha schreef op donderdag 15 december 2005 @ 01:39:
Net gewiped bij Niddhog op 7%. ; ;
Eerste nidhogg, en we misten een stel mensen, jammer maar helaas.
[afbeelding]
[afbeelding]
Andere LS die gisteren tegen Fafnir vocht.
We waren constant als idioten aan het schreeuwen tegen mekaar, eerste claim van fafhogg, en is het meteen HQ, stress was erg.XxKr0n3xX schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:10:
[...]
Waarom zit er een blm voor Nidhogg en een bard vlak bij Breath cone aoe range?
Voorlopig nog Dragon, Heca komen wel snel als we zo bezig blijven.Zijn dat dragon of heca leggings Baha? Ik kan het niet zo goed zien. Netjes van de claim en faf killjammer van de drops. .
Je hebt gelijk, ik heb al een tijdje niet meer gecraft, mijn cynisme moet wat aangevuld worden misschien. ;pHmm het crafting systeem is helaas naar mijn smaak iets te random. Ik heb bijna alle crafts op 60 en alleen cooking hoger maar ik ben van mening dat er hier en daar wel wat vaste gegevens eens vrij gegeven mogen worden.
Eensch, enkel op bijvoorbeel torama's heb ik eits anders dan distortion gezien (maar THF is dan ook _gemaakt_ voor distortion). Denk niet dat er op Phoenix veel "last" is van die soort pt's die je zegt, tp spam kan evengoed door een goede DRG, DRK of THF meegedaan worden.Ze moeten de /sea all maar meteen aan passen naar RDM,BRD,BLM,MNK,WAR,NIN,WHM only, dat is helaas de enige groep die de laatste tijd jeuno veel vertrekt. Het gevechtsysteem is goed opgezet met scs en mbs ,het is alleen jammer dat skillchains zo beperkt zijn in kracht. Totaan 65 doet iedereen distortion en daarna gaat iedereen over op light en dark beetje jammer dat er geen betere mob weaknesses zijn voor de gavere skillchaines zoals gravitation en impaction etc etc
Dat maakt het imho net iets waard. Ik krijg persoonlijk het schijt van mensen die bv als SMN60 zitten te zeiken dat Diabolos te moeilijk is. Er zijn voor 50 ook wel leuke dingen te doen storywise, en nog meer dingen naast storyline. Level 50 haal je trouwens nog relatief snel, daar wordt het kaf ook wat van het koren gescheiden : AF, genkai, etc.De sfeer is goed de verhaallijn zeer zeker gaaf. Het is alleen wederom jammer dat je tot de 50 mag grinden wil je uberhaupt in de buurt van rank6 komen en de wat sappigere onderdelen van het verhaal unlocken.
Dit kan ik niet meer dan beamen.Ik wil niet azijn pissen maar FFXI is niet echt makkelijk of snel in te stappen wel zeg ik erbij dat als je er eenmaal in zit je er niet meer vanaf komt het is net een zwaar verslavende drug
Congrats met je Ridill zeer riant wapen.Baha schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:07:
[...]
We waren constant als idioten aan het schreeuwen tegen mekaar, eerste claim van fafhogg, en is het meteen HQ, stress was erg.
[...]
Voorlopig nog Dragon, Heca komen wel snel als we zo bezig blijven.
[...]
Je hebt gelijk, ik heb al een tijdje niet meer gecraft, mijn cynisme moet wat aangevuld worden misschien. ;p
[...]
Eensch, enkel op bijvoorbeel torama's heb ik eits anders dan distortion gezien (maar THF is dan ook _gemaakt_ voor distortion). Denk niet dat er op Phoenix veel "last" is van die soort pt's die je zegt, tp spam kan evengoed door een goede DRG, DRK of THF meegedaan worden.
Ik heb natuurlijk wel eht subjectieve voordeel van tig 75'ers te kennen die ik kan verleiden tot pt'en met me.
[list]
[...]
Dat maakt het imho net iets waard. Ik krijg persoonlijk het schijt van mensen die bv als SMN60 zitten te zeiken dat Diabolos te moeilijk is. Er zijn voor 50 ook wel leuke dingen te doen storywise, en nog meer dingen naast storyline. Level 50 haal je trouwens nog relatief snel, daar wordt het kaf ook wat van het koren gescheiden : AF, genkai, etc.
[...]
Dit kan ik niet meer dan beamen.![]()
Vandaag nogmaals Fafnir, in aery gelogd, unclaimed ;o
[afbeelding]
En dan, eindelijk :
[afbeelding]
Phoenix, en het was net na die update, en onze LS was de enige die met genoeg in aery was uitgelogd om meteen te kunnen beginnen.XxKr0n3xX schreef op woensdag 21 december 2005 @ 07:44:
Congrats met je Ridill zeer riant wapen.
Op welke server speel je dat fafnir unclaimed kan rondlopen?
Hoop dat ze daar neit letterlijk pt's wegdrukken (de hele search comment etikette weet je wel?) want dat is gewoon onbeschoft.. Vind ik ook nogal asociaal dan ja.Als rdm hoef ik nooit om een party verlegen te zitten ik kan alleen erg slecht tegen de aso weapon/melee burn parties die heel Ru'Avitau leeg vegen in enkele minuten met een war/nin,war/nin,war/nin,nin/war,brd/whm,whm/blm. Dat bedoelde ik eigenlijk met die sea all comment
[ Voor 7% gewijzigd door Baha op 21-12-2005 15:40 ]
Nexus is naar mijn idee het beste met 4 x rng 1 x brd 1 x rdm. Die dingen gewoon slopen met slugshot en steeds maar rondjes rennen. Hmm jammer van de ridill dacht/hoopte dat jij hem had gekregen.Baha schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:39:
[...]
Phoenix, en het was net na die update, en onze LS was de enige die met genoeg in aery was uitgelogd om meteen te kunnen beginnen.
Ridill is naar een WAR gegaan trouwens, als er nog eens 3 ridills droppen kan ik mss ook eens lotten. ;p
[...]
Hoop dat ze daar neit letterlijk pt's wegdrukken (de hele search comment etikette weet je wel?) want dat is gewoon onbeschoft.. Vind ik ook nogal asociaal dan ja.
Over je laatste comment, ik vind een standaard pt veel beter werken op statues eigenlijk.
80% mob hp > skillchain > 50% > burst > dood, next.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 28% gewijzigd door Major Carnage op 22-12-2005 11:26 ]
Je kunt uitgenodigd worden om op een bepaalde server te komen.Anoniem: 91628 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:02:
Morgen krijg ik als het goed is een leuk pakje van de postbode!
Ik denk dat ik ga kiezen voor een Tarutaru, met als primary job "White Mage". Alleen heb ik begrepen dat je bij het aanmaken van een account automatisch ergens in een willekeurige server word geplaatst, en er dus niet zelf één kunt uitkiezen. Nu maar hopen dat ik niet ergens terecht kom op een of andere low population server! Of is het aantal spelers eigenlijk bij vrijwel alle servers gelijk? Ik had trouwens gehoord dat je ook ge-invite kan worden om toe te treden in een bepaalde server. Misschien dat de lezers van dit forum wel een leuke server voor mij weten? Die paar Gil zijn natuurlijk geen probleem! Had namelijk gelezen dat zo'n invite iets van 1000 Gil koste...
Als dit me gaat bevallen dan heeft Final Fantasy XI er weer een vaste speler bij!En, misschien dat mijn jongere broer er ook wel zin in heeft! Ik ben echt héél erg benieuwd geworden naar het lezen van dit topic, en de vele sites op Internet met informatie
You rang m'lord?Major Carnage schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:25:
Ik moet er wel bij zeggen dat je enorm veel ruimte hebt in Valkurm, misschien dat het beter werkt met meerdere kiters die de hele handel bezig houden.
Als iemand hetzelfde als mij farmt gun i kze het licht in hun ogen nog niet eens hoor.The most selfish person I've ever seen on farming.
- In West Altepa, this guy keeps attacking monster while moving to another monster, trying to get them link.
- I saw him did this, but I didn't jam him. But later, when I outrun him to a monster, he used Chi-Blast to claim the monster from behind me.
[ Voor 26% gewijzigd door Baha op 22-12-2005 14:26 ]
Welke vrienden? Hij heeft de halve server al op /blistBut the sure thing is I'll pursue their LS name, their friends in the LS and blacklist all of them and pass the list to my friends. I have many friends and I have 4 characters. I'll play this game until Square-Enix shut down the server. There's no way to escape from me once you messed with me.
Le Meow
Bah bah! Die gast heeft volgens mij ergens een steekje los zitten geloof ik. Uhhh, ik weet het wel zekerPoekie McPurrr schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:24:
Sommige spelers zijn ronduit geschift: Banlist-site
Speler van "mijn" server Ragnarok...
Haha, dat zei ik zelf nog een maand voordat ik FFxi opstartte ^^Anoniem: 125883 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:58:
Hehe
Moest Final Fantasy XI pakweg 10 jaar geleden uitkomen mocht ik er toch wel naar fluiten van m'n ouders ^^'
Betalen om te gamen ? Goed gek zeker ? Speel dan maar een ander spel
Le Meow
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
NielsOveres schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:15:
>.> WP had ik ook al gekocht.
en gemailt ook. Alleen vergeten om hier te posten. (Was moe gisteren).
Sowwy!
[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 24-12-2005 13:00 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Shalls cappen op 53 dacht ik (lang geleden dat ik daarop geleveled heb), dus dat het geen succes is kan wel kloppen.6K schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:58:
Router breakdown, dus niet meer kunnen spelen. Nu weer eindelijk online (X-mas eve)
valt me nog mee hoeveel mensen er zijn
Hopen dat ik vissen naar 25 kan zetten (Buburimi was geen succes naar shall shells, dus weer terug naar nebs nu) en whm naar 65 (nog maar 3k exp. te gaan, met ring dus geen probleem)
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Anoniem: 164199
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Anoniem: 145947
Le Meow
Le Meow
Le Meow
Dat zeg ik....
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 30-12-2005 09:48 ]
van wie had je verder moeten zijn? van je zelf?Zelf ben ik nu met mijn character halverwege level 9 beland. Eigenlijk zou ik al veel hoger moeten zijn vergeleken met de tijd die ik al heb doorgebracht, maar ik ben een beetje lomp geweest met sommige dingen. Tja, ik wou gewoon eens eventjes ergens een kijkje gaan nemen op een of ander plekje op de kaart, en ja hoor, ik werd woest afgeslacht door die bleude baddy's... en weer... en weer... en...weer dus! Volgens mij was ik een beetje té nieuwsgierig
Vaak heb je idd het meeste fun door onzinnige dingen te doen, je doet maar lekker waar je zelf zin in hebt.Anoniem: 164199 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:17:
[...]
van wie had je verder moeten zijn? van je zelf?
al heb je meer dan 100 RL dagen in FFXI zitten en ben je level 25 zolang jij het naar je zin hebt maakt dat toch niet uit.
niewsgierig... zou willen dat meer mensen dat zouden zijn.
Met bijna elke job zijn er maar een of twee subjobs die efficient werken. MNK/DRK werkt bijvoorbeeld, maar de extra MP drainage van (gimped) souleater wordt niet gerechtvaardigt door bijzonder veel extra damage tov. /WAR. Vind het op zich wel jammer, maar op uitzonderlijk situationele gevallen na zijn er voor de meeste jobs een a twee keuzes (en die tweede word soms zelfs al genegeerd, jammer genoeg)- met job x moet je subjob y hebben
- met level x moet je expen in gebied y op mob z
- met ws x komt altijd ws y om sc z te maken ook al is het niet de meest optimale sc.
- voor quest/mission x moet je party setup y hebben anders is het onmogelijk
- PLD kan (H)NM x niet tanken.
- NIN kan (H)NM x niet tanken.
Is dus ook gewoon beter. Vroeger was het misschien handig om een voorsprong te hebben met shield, maar dat skillt veel simpeler door het nieuwe systeem. Een wapen skillen voor een advanced job is echt onzin, aangezien je zoiezo al skillt terwijl je levelt (tenzij je twee soorten wapens gaat gebruiken).Anoniem: 164199 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:02:
idd.
wapens was ik nog vergeten erbij te zetten.
toen ik net begon heb gekozen voor WAR met sword+shield omdat ik al wist dat ik voor PLD zou gaan. alle sword en shield (vooral shield) skillups die je krijgt zijn mooi meegenomen als je met PLD gaat levelen.
vandaag de dag zou dit onmogelijk zijn. als je nu als WAR met sword+shield aan komt zetten bij je exp party wordt je finaal afgebrand. dit terwijl ik en vele andere met mij WAR tot 37+ hebben geleveld met sword+shield zonder enig probleem.
Anoniem: 59347
https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgiAnoniem: 59347 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:27:
Ik dacht dat je FFXI ook met een pre-paid systeem kon betalen? Ik heb het spel gekocht om het een maandje te proberen maar nu moet ik bij de Play Online registratie een creditcard nummer invoeren... handig als je er geen hebt
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Anoniem: 59347
Dank u.
Le Meow
doelde ook meer op shieldWapens skillen van de job die je uiteindelijk gaat doen met een andere job (bv sword als je war bent en later pld wilt worden) is in mijn ogen een beetje overbodig. tuurlijk heb je er profijt van als je pld job steeds met een maxed wapen rondhuppelt maar na lvl 20 ofzo moet je al zoveel mobs meppen per level dat 'm toch wel maxed. Onderwijl sta je een beetje gimp te zijn als war.. (niets is verplicht natuurlijk, maar een war met een axe of GA is toch wel fijn ;P )
wat dacht je van serpent rumours 95.000GPwil vooral vissen wat hoger krijgen (momenteel lvl 60) zodat ik kan beginnen aan Ebisu-hengel quest (dat houd me wel zoet de komende maanden ;P
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 164199 op 02-01-2006 12:44 . Reden: typos ]
Le Meow
Le Meow
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 164199 op 02-01-2006 15:38 ]
Nee, bah! Daar houd ik zelf inderdaad ook niet van. Als je games ook die manier gaat spelen word het zoiezo alleen maar dwangmatig, en beleef je niet het plezier dat je eigenlijk wel zou moeten krijgen er van. Gewoon spelen voor je plezier, dat is wat je moet doen. Dat verplichte gedoe moet iedereen gewoon achterwege laten vind ikAnoniem: 164199 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:17:
[...]
van wie had je verder moeten zijn? van je zelf?
al heb je meer dan 100 RL dagen in FFXI zitten en ben je level 25 zolang jij het naar je zin hebt maakt dat toch niet uit.
niewsgierig... zou willen dat meer mensen dat zouden zijn.
community probeerd steeds meer alles in vasten paden te persen.
- met job x moet je subjob y hebben
- met level x moet je expen in gebied y op mob z
- met ws x komt altijd ws y om sc z te maken ook al is het niet de meest optimale sc.
- voor quest/mission x moet je party setup y hebben anders is het onmogelijk
- PLD kan (H)NM x niet tanken.
- NIN kan (H)NM x niet tanken.
zou weer eens willen zien dat mensen "ouderwets" FFXI speelde en de tijd namen om dingen uit te proberen.
ben al meerdere malen level 70+ mensen tegen gekomen die nog nooit van een bepaald gebied gehoord hadden of nog nooit geweest waren gewoonweg om dat het niet op de "optimale" exp gebied per level lijst staat.
Zoals ik al eerder zei ben ik aan het overstappen van ISP, maar het duurt even wat langer door wat omstandigheden. Zodra ik een nieuwe ISP met webspace heb zal ik de OP weer goedzetten.Anoniem: 91628 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 03:06:
Hmmmz, is het iemand trouwens al opgevallen dat de startpost een beetje uit elkaar aan het vallen is? Veel plaatjes zijn namelijk niet meer toegankelijk door dat er iets mis is met iemand zijn of haar webspace accountje bij Demon.
....
Dat zeg ik....
Je zou zolang je images via www.imagecave.com kunnen hosten, redelijk snel en heb ze nog niet kunnen betrappen op belachelijke regeltjes of down zijn.Biobakker schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:28:
[...]
Zoals ik al eerder zei ben ik aan het overstappen van ISP, maar het duurt even wat langer door wat omstandigheden. Zodra ik een nieuwe ISP met webspace heb zal ik de OP weer goedzetten.
Le Meow
[ Voor 6% gewijzigd door 6K op 04-01-2006 10:30 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
Anoniem: 145947
Le Meow
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq