Na 3 maanden grote drukte heb ik eindelijk weer tijd om te spelen. Aangezien ik al 3 alliance characters heb was ik van plan om voor de horde te gaan. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met welke class ik moet kiezen want ik zit even met de handen in het haar (ik wil jullie nog wel even vertellen dat ik niet naar de high end instances toeleeft. MC heb ik al helemaal gezien, en ik denk niet dat ik zoveel tijd en zin krijg om weer met nieuwe mensen en nieuw guild MC en BWL etc te doen).
*
Druid: Wel aardig, maar uiteindelijk komt het weer op healen neer. Ik heb al een level 60 dwarf priest. Verder heb ik zo'n gevoel dat de druid een stuk minder serieus wordt genomen. Met items zag ik toendertijd veel mensen die vonden dat de druid het niet zo erg nodig had als iemand anders omdat de druid toch niet zo belangrijk was.
*
Hunter: Op 1 of andere manier ben ik anti hunter, met dat domme beest en die irritante pijltjes om mensen langzaam te maken... Kan mij niet boeien. Wil er ook vast niet aan beginnen.
*
Mage: Ik heb al een level 40 gnome mage.
*
Paladin: Kan niet aan de horde kant.
*
Priest: Ik heb al een level 60 dwarf priest.
*
Rogue: Ik heb al een level 48 undead rogue.
*
Shaman: Lijkt me vrij saai, die totems vind ik ook 3x niks.
*
Warlock: Volgens mij ben ik daar te n00b voor. Verder vind ik het niks dat ik afhankelijk ben van mn pet.
*
Warrior: Heeft nooit mijn voorkeur gehad. Casten leek mij altijd leuker. Warriors kunnen alleen maar slaan, niet casten of healen. Krijgen veel klappen (kost volgens mij veel repaircosts). Zijn afhankelijk van goede healers (heb geen zin om er steeds potions doorheen te jassen).
===
Ik dacht dat ik eruit was door de Warrior te kiezen. Dit omdat ik er nog nooit mee gespeeld had maar na overleg met een vriend die mij vertelde dat ze al dik veel warriors hadden + het feit dat dat constante slaan etc mij niet echt leuk lijkt twijfel ik hier ook weer over.
Een horde priest zou kunnen, maar ik heb al een priest dus dan kan ik net zo goed daar mee spelen... Een mage vind ik ook grappig en ik ben "pas" level 40, zoveel heb ik er dus nog niet mee gespeeld. Aan de andere kant: dan ben ik weeeer een kwetsbare clothdrager, en ik vind mijn gnome mage zooo schattig dat ik daar eigenlijk ook wel tot level 60 mee wil =).
Mijn vraag is dan ook, wat raden jullie aan? En ik neem aan dat vast niet iedereen het eens is over boven genoemde uitspraken dus misschien komt de discussie weer een beetje om gang hier