Ik zou ook wel graag willen weten welke mod dit is, lijkt op scolling combat texts, die heb ik zelf ook. Maar die dingen zoals "critical" en de namen van de skill die je gebruikt krijg ik niet te zien bij scrolling combat texts, heb ik dan een oude versie, of hoort er nog een mod bij?Imodium schreef op woensdag 30 november 2005 @ 03:25:
Heb nog even een filmpje opgenomen waarin ik samen met een andere rogue Hand of Justice farm (die dropt van Angerforge in BRD).
Hand of Justice
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 53
Equip: 2% chance on hit to gain 1 extra attack.
Equip: +20 Attack Power.
http://files.filefront.co.../;4408468;;/fileinfo.html
14:23 en een heel cluster is nog steeds down. Ik ben vandaag vrij maar vanochtend wat te doen dus dacht vanaf 12:00 lekker te WoWen maar het zit er niet meer in vanmiddag denk ik 
Edit:

Edit:
Dat haat ik nou aan Blizzard he. Ze hebben duidelijk nog nooit gehoord van de uitspraak:The issue encountered earlier has proven to be more difficult than first predicted, and we will not be able to bring the mentioned realms up at the time we first hoped.
We apologise for the inconvenience we know this is causing a lot of players. Our technical department is working very hard to fix the issue and they hope to have it solved by the end of this afternoon.
If it aint broke, dont fix.
[Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-11-2005 14:31]
"Oooh Jeroen!"
Ze zijn nu ook grotendeels over, daar gaat het niet om, maar terwijl de problemen aanhielden, maakte blizzard er zich steeds met een jantje van leiden van af, "we are working on it" - anyone?RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:17:
[...]
Gewoon spelen, niet omkijken naar de nerfs en gewoon plezier hebben!
Nu ik verplicht van de guild voor FR moet grinden heb ik weer heel veel zin in het spel, moet instances doen, ik moet gear hebben(moet is een groot woord hierin
)
En die problemen? maak je niet druk het is een spel!
Trouwens die problemen en nerfs zijn helemaal niet zo groot als dat je zelf in je hoofd hebt gepraat!
Daarnaast hebben we geen duidelijke uitleg gehad, en zijn we dus in feite steeds aan het lijntje gehouden. Verder vind ik dan, dat enige compensatie op zijn plaats zou zijn, gezien de hele rotsituatie. Ze kunnen wel beweren dat het hun probleem niet was/is, maar wij hebben wel met Blizzard een overeenkomst, en niet iemand anders. Ze hadden op zijn minst meer werk in de communicatie kunnen steken.
Ook, meer dan een jaar na oprichting, loopt nog wekelijks het onderhoud van sommige servers vele malen langer door dan gepland, en elke week beweren ze doodleuk weer op tijd klaar te zijn.
Dit maakt dat de hele bedrijfs "attitude" mij niet aanstaat. Tegelijkertijd maken ze wel een spel waar ik grote bakken lol mee had.
Daarom vind ik dat ze het niet 'verdiend' hebben, en heb ik moeite met of ik ze mijn 27 euro voor weer 2 maanden wel wil gunnen. Snap?

Dus, uit principe wil je niet betalen omdat je het niet eens bent met de handelwijze?HTT-Thalan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:30:
[...]Verhaaltje
Maar daar in tegen wil je wel spelen maar doe je het niet?
Zo zijn grote, amerikaanse bedrijven nu eenmaal.. im used to it already

Autodesk anyone?

Woohoo! Op Defias Brotherhood hebben we na Azuregos nu ook Kazzak als eerste gemold. Jammer dat er aan de Ally kant een pure l33t non-RP guild zit die al 2 bazen in MC heeft verslagen (die hebben veeeel meer lvl 60s dan wij).
2e keer Azuregos was ook echt heftig. Het gevecht duurde bijna half uur. Bij de 2e teleport kwam er een ongelukkige combo van freeze/AoE enzo wat meteen de helft van de casters/healers afmaakte. Gelukkig hield iedereen het hoofd koel en bleven we gewoon doorgaan tot de 15 minuten debuff 'mark of Frost' verdwenen was. Langste gevecht dat ik ooit gehad heb.
Daarna gingen we Kazzak maar eens proberen met onze pre-MC geared raid van 35. We wipeten al bijna 3x voor we ook maar 1 schot op hem hadden afgevuurd door zijn enorme agro-range. Toen we eenmaal in positie waren, ging hij bij de 3e poging neer. Eigenlijk een makkelijk gevecht als je geen pech hebt. De 2e poging letten 2 casters niet op wat resulteerde in een 8k AoE mana bom...toen was het meteen gedaan met 3/4 van de raid.
Toch wel leuk om bij de mensen te horen die de endgame content als eersten op de server kraken.
2e keer Azuregos was ook echt heftig. Het gevecht duurde bijna half uur. Bij de 2e teleport kwam er een ongelukkige combo van freeze/AoE enzo wat meteen de helft van de casters/healers afmaakte. Gelukkig hield iedereen het hoofd koel en bleven we gewoon doorgaan tot de 15 minuten debuff 'mark of Frost' verdwenen was. Langste gevecht dat ik ooit gehad heb.
Daarna gingen we Kazzak maar eens proberen met onze pre-MC geared raid van 35. We wipeten al bijna 3x voor we ook maar 1 schot op hem hadden afgevuurd door zijn enorme agro-range. Toen we eenmaal in positie waren, ging hij bij de 3e poging neer. Eigenlijk een makkelijk gevecht als je geen pech hebt. De 2e poging letten 2 casters niet op wat resulteerde in een 8k AoE mana bom...toen was het meteen gedaan met 3/4 van de raid.
Toch wel leuk om bij de mensen te horen die de endgame content als eersten op de server kraken.
Dit dus.
Heb een 60 lock met 24 days played @ lvl 60.reddevil schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:12:
[...]
Nooit zelf een lock gespeeld ook al staat bij je naam van wel??lock en dps gaan makkelijk samen hoor en als je geen pets wilt, hoeft niet, maar dan moet je samen met vrienden spelen

Tuurlijk kan een lock enorm veel DPS doen, maar dat duurt nog maar eventjes, in 1.9 zijn we qua DPS de allerslechtste DPS class, terwijl Mages er juist op vooruit gaan, vandaar mijn ietwat sarcastische tip.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Sarcasme terug, welkom tot de Warrior en Rogue wereld!On_E schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:40:
[...]
Heb een 60 lock met 24 days played @ lvl 60.
Tuurlijk kan een lock enorm veel DPS doen, maar dat duurt nog maar eventjes, in 1.9 zijn we qua DPS de allerslechtste DPS class, terwijl Mages er juist op vooruit gaan, vandaar mijn ietwat sarcastische tip.
No love, just tiny nerfs

Wil verder geen discussie, nfi!

DPS zonder pets?
Mage 1 - 60
Rogue 1 - 59
Warrior 60 - /cancel
yep idd uit principe wil ik ook wel eens niet betalen zeker de laatste paar dagen zij weer diep triest op turalyon maar ja ik vind het leuk en wil spelen dus ik heb geen keuze. Verslaaft is verslaaft!RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:35:
[...]
Dus, uit principe wil je niet betalen omdat je het niet eens bent met de handelwijze?
Autodesk anyone?![]()
Ja, precies. Ik wil wel spelen, want Warcraft roelt, maar vind het jammer dat de crew achter deze nieuwe telg in de familie hun goede naam een beetje bezoedelt, na een zo perfecte game als WCIII, die sinds jaar en dag al zonder problemen draait en nog tot op de dag van vandaag gepatched word.RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:35:
[...]
Dus, uit principe wil je niet betalen omdat je het niet eens bent met de handelwijze?
Autodesk anyone?![]()
Dus private server zou de oplossing zijn, ware het niet dat ik teveel ingame vrienden heb om zomaar even over te hevelen

Alliance zijde op de realm the venture co gaat erg hard
We hebben nu kazzak en azuregos op farmstatus terwijl er nog geen andere guild is geweest die de raidbosses heeft geprobeerd. ook ZG gaat nu erg makkelijk met guild en de runs ernaar toe zijn erg geliefd vooral hakkar als eindboss heeft leuke drops
Ook MC zijn we dit weekend mee begonnen en hebben de eerste 3 bazen kunnen omleggen. Gar bleek nog iets te moeilijk voor sommigen omdat ze de tactics niet helemaal begrijpen. maar ik ben erg blij met mijn warrior op de nieuwe realm het gaat super
Wise
level 60 warrior guild Redrum inc.
Ps
andere mensen die op venture co spelen ?

We hebben nu kazzak en azuregos op farmstatus terwijl er nog geen andere guild is geweest die de raidbosses heeft geprobeerd. ook ZG gaat nu erg makkelijk met guild en de runs ernaar toe zijn erg geliefd vooral hakkar als eindboss heeft leuke drops

Ook MC zijn we dit weekend mee begonnen en hebben de eerste 3 bazen kunnen omleggen. Gar bleek nog iets te moeilijk voor sommigen omdat ze de tactics niet helemaal begrijpen. maar ik ben erg blij met mijn warrior op de nieuwe realm het gaat super
Wise
Ps
Redrum Inc...sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
Wise
Ps

"Oooh Jeroen!"
Compleet off-topic van de context maar ehh.. heeft iemand eigenlijk een wintersabre kunnen kopen in winterspring? (Reveered reputation nodig) en die krijg je door voedsel te brengen naar de trainer 

Nou dan kan je weer terug komen naar ons hoor ^_^ (Denial) aangezien we nu gedeeld 2e zijn van alliance mbt raiden (1 guild nef dood en 3 @ broodlord) en ik voorzie een inhaalslagFunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:37:
Woohoo! Op Defias Brotherhood hebben we na Azuregos nu ook Kazzak als eerste gemold. Jammer dat er aan de Ally kant een pure l33t non-RP guild zit die al 2 bazen in MC heeft verslagen (die hebben veeeel meer lvl 60s dan wij).

Ook snoepen we regelmatig Kazzak/Azuregos weg van de horde

Alliance op Defias Brotherhood zijn watjes. Alleen maar PvEen. Een Horde speler van lvl 60 moet uren wachten voor er een AB of WSG opstart. Er zijn een paar honderd lvl 60s aan beide kanten. Van Horde kant weet ik dat er altijd wel enkele tientallen spelers in de queue staan. Dit betekent dat er aan Ally zijde nog geen 10 a 15 mensen in de queue staan. Wordt echt veel over geklaagd. Blijf dan lekker PvE spelen.sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
Alliance zijde op de realm the venture co gaat erg hard![]()
Ik hoor wel dat DB een betere RP sfeer heeft dan VC.
Azuregos & Kazzak op farmstatus? Betekent dit dat jullie proberen deze altijd te verslaan zodra hij spawnt en andere guilds buitensluiten? Wij hebben Kazzak 1x gekilld en andere guilds zitten nu al te klagen 'jullie gaan hem toch niet farmen he?'. Doen we niet. Tja, als hij na een paar dagen nog niet door iemand anders is gemold, dan doen wij het wel natuurlijk.
Bij ZG is nog geen guild voorbij de Bloodlord gekomen (die wel, maar niet de baas die daar op volgt). Er zijn maar 3 guilds in staat om ZG goed te doen. De rest van de grote guilds zijn voornamelijk puur RP en casual. Is wel een leuke sfeer overigens. Veel world PvP raids.
Gisteren had een alliance guild een 'troll' als slaaf (die speelde het spelletje mee) en die zou verkocht worden. Toen ging een troll-only guild proberen de troll te bevrijden.
Is ook nog een rogue only guild met 80+ members. Als die een stealth-raid gaan houden... lijkt me geweldig.
[Voor 19% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 14:57]
Dit dus.
Outdoor raidbosses => first come first serveFunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:54:
[...]
Azuregos & Kazzak op farmstatus? Betekent dit dat jullie proberen deze altijd te verslaan zodra hij spawnt en andere guilds buitensluiten? Wij hebben Kazzak 1x gekilld en andere guilds zitten nu al te klagen 'jullie gaan hem toch niet farmen he?'. Doen we niet. Tja, als hij na een paar dagen nog niet door iemand anders is gemold, dan doen wij het wel natuurlijk.
willen andere guilds ook een kans? dan moeten ze zorgen dat ze dat regelen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je hebt toch geen druidtekort?M1lamb3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:52:
[...]
Nou dan kan je weer terug komen naar ons hoor ^_^ (Denial) aangezien we nu gedeeld 2e zijn van alliance mbt raiden (1 guild nef dood en 3 @ broodlord) en ik voorzie een inhaalslag![]()
Ook snoepen we regelmatig Kazzak/Azuregos weg van de horde

Dit dus.
Ah ok, sfeer op DB is dus iets anders...minder competitive.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:57:
[...]
Outdoor raidbosses => first come first serve
Dit dus.
Klopt, RP op TVC is onder de maat. Spijtig dat ik met 5 vrienden op TVC ben gereolled, achteraf had DB/Horde de betere keuze geweest.FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:54:
[...]
Alliance op Defias Brotherhood zijn watjes. Alleen maar PvEen. Een Horde speler van lvl 60 moet uren wachten voor er een AB of WSG opstart. Er zijn een paar honderd lvl 60s aan beide kanten. Van Horde kant weet ik dat er altijd wel enkele tientallen spelers in de queue staan. Dit betekent dat er aan Ally zijde nog geen 10 a 15 mensen in de queue staan. Wordt echt veel over geklaagd. Blijf dan lekker PvE spelen.
Wat betreft PVP is het op TVC hetzelfde. Alliance lijken meer voor PVE te gaan. Over het algemeen s'avonds maar 1 level 60 AB up en 1 WSG voor elke andere level range.
Gisteren uitzondering, 2 Alterac Valleys up.
"Oooh Jeroen!"
heeft niet eens zozeer met competitive te maken danwel de bereidheid van een guild om even een raid op te trommelenFunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:01:
[...]
Ah ok, sfeer op DB is dus iets anders...minder competitive.
zeker met kazzak omdat die niet in een gebied staat waar je regelmatig komt, zal je minder snel weten of hij langskomt
in Azshera wordt regelmatig gefarmed dus weet je sneller of ie er is.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heb ik ook maandenlang geroepen, maar niemand heeft er ooit iets in gezien. Stel je het tumult voor als er ineens 40 simultane cheapshots uitgevoerd worden, 40 stunlocks, 40 lijken en 40 vanishes, allemaal middenin ogrimmarFunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:54:
[...]
Is ook nog een rogue only guild met 80+ members. Als die een stealth-raid gaan houden... lijkt me geweldig.

We zijn over het algemeen idd meer een Pve guild dan een pvp guild maar desondanks zitten een heel groot gedeelte van de hoogst gerankte players bij ons in de guild.FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:54:
[...]
Alliance op Defias Brotherhood zijn watjes. Alleen maar PvEen. Een Horde speler van lvl 60 moet uren wachten voor er een AB of WSG opstart. Er zijn een paar honderd lvl 60s aan beide kanten. Van Horde kant weet ik dat er altijd wel enkele tientallen spelers in de queue staan. Dit betekent dat er aan Ally zijde nog geen 10 a 15 mensen in de queue staan. Wordt echt veel over geklaagd. Blijf dan lekker PvE spelen.
Bij ZG is nog geen guild voorbij de Bloodlord gekomen (die wel, maar niet de baas die daar op volgt). Er zijn maar 3 guilds in staat om ZG goed te doen. De rest van de grote guilds zijn voornamelijk puur RP en casual. Is wel een leuke sfeer overigens. Veel world PvP raids.
Gisteren had een alliance guild een 'troll' als slaaf (die speelde het spelletje mee) en die zou verkocht worden. Toen ging een troll-only guild proberen de troll te bevrijden.
En op de venture co is het vooral de horde die verzaakt met pvp party's op te zetten. we sporen ze altijd via irc etc aan maar het komt er vaak niet van.
Av is alleen up op vrijdag avond en dan meestal 2 games tegelijk.
Verder is het zo dat we de raidbosses vaak killen als deze spawnen idd maar we hebben nog nooit een andere guild zien verzamelen ervoor. anders zouden deze het ook gewoon kunnen proberen.
Verder is het RP gehalte wss niet zo hoog als op bijv. een server als earthen ring maar het is weldegelijk in grote mate aanwezig. vooral op verzamel plekken als kleine plaatsjes etc.
P.s
Kaap wat speel je op tvc ?
2? Hadden wij dat maar... Op DB vorig weekend was "AV Weekend", waarin iedereen beloofde AV te gaan doen. Na 6 uur in de queue gaf ik het maar op. Uiteindelijk is er op vrij-za-zo geloof ik 1x 2.5 uur AV up geweest en 1x3 uur. En het vervelende is dat al die mensen die in een pre-made groep wachten (Raid groep dus) niet kunnen questen omdat ze in een raidgroep zitten. Die kunnen dus alleen maar wat grinden.Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:02:
Gisteren uitzondering, 2 Alterac Valleys up.
Eigenlijk was ik van plan ooit nog exalted te worden bij AV, maar dat gaat zo dus nooit lukken.
[Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 15:14]
Dit dus.
Anoniem: 114195
Jammer dat de random timer niet zo random is, en wij nu op Genjuros zitten met zo'n altijd 40 online PvE only guild. Spy accounts up 24/7 dus 11 uur Kazzak up, 11:15 Kazzak down. Azuregos zal me geen reet boeien maar ik wil zo graag mijn Eskhandar's Pelt hebben-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:57:
[...]
Outdoor raidbosses => first come first serve

Weet dat het misschien zielig klinkt.
Maar zou Blizzard iets doen met het jaarwisseling in World Of Warcraft?
En met de kerst?
En met de kerst?

Anoniem: 114195
Yep, met kerst iig wel. Ik heb in de US gespeeld en daar was er een Winter's Veil event waarbij je de kwijtgeraakte kadootjes van Santa moest terugstelen van een Abominable Snowman (Yeti) in Alterac MountainsMrCaleb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:18:
En met de kerst?

Anoniem: 161884
Inderdaad, is niet een guild waar al te positief over gedacht wordt op vernture co...
sowieso vind ik de sfeer bij alliance in elk geval niet zo geweldig vergeleken mn oude server (Hellscream). merk er niks van dat het een rp server zou zijn. heb het idee dat er veel figuren rondlopen (o.a. bij Redrum Inc) die gewoon niks met rp hebben maar gewoon die-hard spelen en een sterk character willen zijn op een legere nieuwe server. snap niet wat die op een rppvp server doen, ga alsjeblieft naar een gewone pvp server dan

Vorig jaar met kerst hadden ze wel een speciaal iets (weet niet meer wat) ik hoop dat eht dit jaar weer is 

Met kerst was er afgelopen jaar wel wat. Met oud & nieuw, dunno, ik zal dan toch niet spelen.MrCaleb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:18:
En met de kerst?
Sedat: Tauren Warrior op TVC. Ben nog maar level 40 overigens.
Zijn er lui hier die alchemy doen, ik ben nu 257 en vind het erg leuk. Goblin Rocketfuel is een leuk goudmijntje. Gast levert de rum aan, ik de herbs, en hij koopt ze voor 1G / stuk van me. Erg handig.
Gister trouwens een manier gevonden om Transmute Water to Air te krijgen zonder dat je de scholo quest-chain hoeft te doen. Er blijkt een workaround te zijn, mits je Horde bent.
"Oooh Jeroen!"
Anoniem: 161884
Yep, ben je volgens mij al regelmatig tegengekomensedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
We hebben nu kazzak en azuregos op farmstatus terwijl er nog geen andere guild is geweest die de raidbosses heeft geprobeerd. ook ZG gaat nu erg makkelijk met guild en de runs ernaar toe zijn erg geliefd vooral hakkar als eindboss heeft leuke drops![]()
Wise
Ps

Ja, ik had ook gehoopt dat er sterke RP zou zijn, dit is mijn eerste RP server in WoW. Mijn guild voert dan wel geen RP policy in /g maar het wordt duidelijk op het hart gedrukt dat overal waar de mogelijkheid is dat non-guildies het kunnen lezen, er gewoon aan de roleplaying policies moet worden gehouden. Ik RP over het algemeen alleen als ik niets te doen heb, dus bijvoorbeeld in Orgri sta. In parties is het soms erg lastig 100% IC te blijven als je in een instance zit.Anoniem: 161884 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
[...]
Inderdaad, is niet een guild waar al te positief over gedacht wordt op vernture co...
sowieso vind ik de sfeer bij alliance in elk geval niet zo geweldig vergeleken mn oude server (Hellscream). merk er niks van dat het een rp server zou zijn. heb het idee dat er veel figuren rondlopen (o.a. bij Redrum Inc) die gewoon niks met rp hebben maar gewoon die-hard spelen en een sterk character willen zijn op een legere nieuwe server. snap niet wat die op een rppvp server doen, ga alsjeblieft naar een gewone pvp server dan
Maar in een stadje publi RP soms te grappig. Ook die FOE gasten op TVC, zijn een soort van sekte van de Burning Legion, en dan zie je weer zon figuur bovenop de bank staan te prediken. Te cool...
Ik gebruik ook RSP-flag, werkt erg fijn en soms erg grappig om te zien wat anderen schrijven.
"Oooh Jeroen!"
Dat is in 9 van de 10 gevallen het volgende aan Horde kant:Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:28:
Ik gebruik ook RSP-flag, werkt erg fijn en soms erg grappig om te zien wat anderen schrijven.
A) "You see a dark hooded figure looking at you with pale eyes. An extremely powerful aura hangs around him as if he could kill with a mere look."
B ) "Muscles bulge from this Orc. With a glaring look he looks to you...."
Vooral A komt vaak voor. Alle undead locks & mages zijn loners, evil, stark, pale, arrogant & powerful. Maar als ze je whisperen is het 'hey! wanna group for scholo?'

[Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 15:36]
Dit dus.
We zijn binnen de guild iig het stadium dat we ons heel erg druk maken om wat anderen denken voorbij "hoge bomen vangen veel wind".Anoniem: 161884 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
[...]
we zijn niet geliefd omdat we binnen onze guild party's kunnen maken voor BG's en instances veel alliance hebben daarover geklaagd maar imo is dat een goed recht van een guild om te groupen met guildies boven randoms. Ook is er veel gezeur van andere grote guilds zoals The azure seal, Ye old goone squade en Azure seal over dat wij niet genoeg RP zouden doen terwijl ze er zelf ook niet echt veel aandacht aan besteden.
onze guild heeft een aantal fanatieke RP-ers en een aantal die er wat minder actief in zijn. voor de rest zijn alle mensen de server vooral gejoined vanwege de sfeer.
Er is altijd gezeur van guilds op elkaar dat zal niet veranderen.
P.s
Er zijn ook een aantal horde guilds waar me haren van omhoog gaan staan die ganken en corpsecampen bij het leven ( Deviance en Fates encompassed zijn 2 hele beruchtte.)
hoevaak we niet met een aantal guildies sorrow hill zijn gaan clearen van de horde omdat je er uren aan het ganken en campen waren.
maja Pvp server dus dat hoort erbij kan mij persoonlijk niet zoveel schelen

[Voor 17% gewijzigd door KnuCha op 30-11-2005 15:56]
Dat is bij ons nu ook wel hoor. Ik zat eerst in een andere guild, waarvan de officers echt aan het pushen waren om iedereen snel te laten levellen. "Wij gaan ervoor om de eersten te zijn die endgame gaat doen, als eerste de draken, MC enzo verslaan"sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:39:
Er is altijd gezeur van guilds op elkaar dat zal niet veranderen.
Lukte dus niet echt en nu zit die persoon dus al te zeuren dat we Azuregos enzo niet op farmstatus moeten houden en anderen ook de kans moeten geven. Hoe hypocriet kun je zijn? Pure jaloezie en frustatie.
Dit dus.
Heuj,FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:36:
[...]
Dat is in 9 van de 10 gevallen het volgende aan Horde kant:
A) "You see a dark hooded figure looking at you with pale eyes. An extremely powerful aura hangs around him as if he could kill with a mere look."
B ) "Muscles bulge from this Orc. With a glaring look he looks to you...."
Vooral A komt vaak voor. Alle undead locks & mages zijn loners, evil, stark, pale, arrogant & powerful. Maar als ze je whisperen is het 'hey! wanna group for scholo?'
Ook al weg bij VN?
Ik kwam na een maandje geen wow weer terug op de server en het lijkt wel of die hele guild is veranderd. Er zijn zoveel mensen weg waar ik het goed mee kon vinden dat ik niet eens weet of ik uberhaupt een poging gaan doen om er weer in te komen.
Tja, de officieren daar vond ik niet zo aangenaam en er zaten nogal wat jonge vervelende gastjes. Bovendien kon ik in geen enkele guildgroep terecht zonder nog minstens 1 andere shaman. Tel daarbij op het loot council systeem, dat de officieren bepalen wie welke loot krijgt... Mij niet gezien. Burning Dawn is veel leuker, al is de leider Rangor van het type 'zelf uitvinden & geen mods gebruiken' dus de helft van de groep loopt altijd zonder raid assist rond. Dat geeft wel een extra uitdagingH-K schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:55:
Heuj,
Ook al weg bij VN?
Ik kwam na een maandje geen wow weer terug op de server en het lijkt wel of die hele guild is veranderd. Er zijn zoveel mensen weg waar ik het goed mee kon vinden dat ik niet eens weet of ik uberhaupt een poging gaan doen om er weer in te komen.

Wordt een interessant zero-sum dkp/roll systeem gebruikt. Tijdens een raid krijg je x dkp waar de x gelijk staat aan alle loot waarvoor dkp is betaald (disenchants tellen niet mee of kill dkp). Needers rollen en je dkp wordt bij de roll opgeteld. Er zal dus nooit inflatie kunnen optreden, maar als je pech hebt kun je wel veel rolls verliezen. Maar uiteindelijk is je bonus zo hoog, dat je echt wel eens wint.
Gisteren rollde de 1 95, de ander 92. Maar omdat de eerste -3.2 dkp had en de 2e nog op 0 stond, won de 2e dus op 0.2 punt

[Voor 25% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 16:29]
Dit dus.
Hehe,FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:26:
[...]
Tja, de officieren daar vond ik niet zo aangenaam en er zaten nogal wat jonge vervelende gastjes. Bovendien kon ik in geen enkele guildgroep terecht zonder nog minstens 1 andere shaman. Tel daarbij op het loot council systeem, dat de officieren bepalen wie welke loot krijgt... Mij niet gezien. Burning Dawn is veel leuker, al is de leider Rangor van het type 'zelf uitvinden & geen mods gebruiken' dus de helft van de groep loopt altijd zonder raid assist rond. Dat geeft wel een extra uitdaging
Las net ff dat vn forum en zag dat kiki nu guildleader is. Elke zin die ik nog had om in die guild te gaan weer is nu wel weer over dus

Ben nu met een priest begonnen, de class waar mijn hart toch het meest ligt. Level 24 nu. Ik speel niet zoveel meer, maar vermaak me er iig weer mee. Mijn 48 rogue gebruik ik alleen om geld te grinden vooropig.
Kiki & Jindall zijn officieren van het type 'muil houe! ik ben officier dus je doet wat ik zeg!' ... veel mensen zijn daarom al weggegaan. Zal me niets verbazen als Sin de oorspronkelijke leader de sfeer ook niet zo leuk meer vond.H-K schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:30:
[...]
Hehe,
Las net ff dat vn forum en zag dat kiki nu guildleader is. Elke zin die ik nog had om in die guild te gaan weer is nu wel weer over dus
Zit je in een raidgroep met 10 man, 6 VNers. "All VN on teamspeak... and no you can't join because you're not guildmember". En vervolgens is raidchat de hele raid doodstil.

Lekker sociaal
[Voor 68% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 16:54]
Dit dus.
Misschien moet je het in plaats van gaan roepen gewoon eens op gaan zetten. En dan niet als guild (niemand gaat daarvoor een guild leaven), maar als rogue-only community.HTT-Thalan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:08:
Heb ik ook maandenlang geroepen, maar niemand heeft er ooit iets in gezien.
https://niels.nu
Anoniem: 22297
Yup hierzo.sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
Wise
Ps
Ik weet ongeveer wat je denkt.
Het lijkt meer dat de zwakkere gankers van de pvp server hun heil in de rppvp hebben gevonden. Blizzard moet die RP policy ff hard maken dan zullen veel schrikken.Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:02:
[...]
Klopt, RP op TVC is onder de maat. Spijtig dat ik met 5 vrienden op TVC ben gereolled, achteraf had DB/Horde de betere keuze geweest.
Wordt verder weinig over gezegd, behalve dat ze vaste ZG runs doen, tot nu toe met vrij weinig succes.FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:42:
[...]
Ik kan de private forums niet meer bereiken een paar weekjes nadat ik gequit was. Kun je even spioneren en kijken wat ze over endgame content te zeggen hebben? of jouw login/pwd even doorsturen naar mart_1973 op hotmail.com? Kan ik eens lezen wat ze allemaal te zeggen hebben
Kiki & Jindall zijn officieren van het type 'muil houe! ik ben officier dus je doet wat ik zeg!' ... veel mensen zijn daarom al weggegaan.
Na dat hele Sjiron gebeuren was ik het al een beetje zat, die autoritaire houding, maar moet zeggen dat het ook een van de redenen was dat ik wow een beetje zat was.
Binnenkort maar eens op zoek naar een gezellige guild voor mijn priest, ik ben al die endcontent gerichte militairistische guilds wel zat.
Anoniem: 31660
Ik zit nu voor de lol in een nederlandse guild, maar hoe kan het zijn dat ik Guildevent Managers krijg van mensen die niet eens in "mijn" guild zitten?
Er zitten er zat in de 2 guilds die mijn guild nu wil gaan mergen, dan hebben we al een stuk of 15 level 60 rogues.Hydra schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:51:
[...]
Misschien moet je het in plaats van gaan roepen gewoon eens op gaan zetten. En dan niet als guild (niemand gaat daarvoor een guild leaven), maar als rogue-only community.
Meh, laat ik eerst nog maar eens beslissen of ik weer een gamecard ga kopen

Klinkt als een bannable exploitKaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:22:
Gister trouwens een manier gevonden om Transmute Water to Air te krijgen zonder dat je de scholo quest-chain hoeft te doen. Er blijkt een workaround te zijn, mits je Horde bent.
Dat roepen we de hele tijd al op AD, maar in plaats daarvan hebben ze alleen maar de RP regels afgezwaktAnoniem: 22297 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:53:
Het lijkt meer dat de zwakkere gankers van de pvp server hun heil in de rppvp hebben gevonden. Blizzard moet die RP policy ff hard maken dan zullen veel schrikken.

https://niels.nu
Anoniem: 130868
sylvanas weer als een van de laatste down, altijd hetzelfde liedje
Ik heb de hele middag aan school gewerkt, loop nu een tijdje voor kan ik weer lekker in wow stoppen 

Joah, Defias Brotherhood is ook de zak.Anoniem: 130868 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:13:
sylvanas weer als een van de laatste down, altijd hetzelfde liedjeIk heb de hele middag aan school gewerkt, loop nu een tijdje voor kan ik weer lekker in wow stoppen
Het is maar goed dat ik over de verslaving heen ben en alleen nog casual speel, paar maandjes terug zat ik nu te balen als een stekker

Nope, in tegendeel...
Normaal doe je de scholo quests en krijg je de trinket om de ghosts of Cear Widow te zien. Horde heeft in de Troll startvillage een killquest waarna je bij een witchdoctor in dat dorpje buffs krijgt, funbuffs. Er is er 1 waar je zwaar bezopen van wordt en ook spirits ziet. Met die buff zie je dus ook de ghosts of Cear Widow.Anoniem: 114195 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:11:
[...]
Komen we natuurlijk pas achter zodra hij de how-to post
*onschuldig fluitje*
Ik vind dit dus geen echte exploit want je breekt geen gamemechanics o.i.d. Die buff doet gewoon hetzelfde als de trinket, foutje van Blizzard maybe...ik denk dus ook wel dat ze dat zullen gaan aanpassen.
Maar goed, ik ben level 40 en heb het recipe alvast in mijn bank zitten voor als ik 275 Alchemy haal.
"Oooh Jeroen!"
Ah dat ligt dus niet aan mij.Anoniem: 130868 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:13:
sylvanas weer als een van de laatste down, altijd hetzelfde liedjeIk heb de hele middag aan school gewerkt, loop nu een tijdje voor kan ik weer lekker in wow stoppen

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Anoniem: 22297
Mensen slecht nieuws de realms zijn zeker nog 3 uren down (tot 21.00)
When today’s maintenance was being wrapped up we discovered an issue both with part of our infrastructure and the network. Because we want to make sure that all our players get the best possible performance, we decided, rather than providing unstable Realms, we would investigate the matter and make sure everything is working as it is supposed to.
We resolved the infrastructure issue and investigated the network issue at the same time. When we found the area involving the network issue we established a dialogue with our provider and in cooperation with them started testing all possible causes.
Since then we have been continuously working to locate and replace the faulty hardware and expect to have a permanent resolution in place in approximately three hours.
When today’s maintenance was being wrapped up we discovered an issue both with part of our infrastructure and the network. Because we want to make sure that all our players get the best possible performance, we decided, rather than providing unstable Realms, we would investigate the matter and make sure everything is working as it is supposed to.
We resolved the infrastructure issue and investigated the network issue at the same time. When we found the area involving the network issue we established a dialogue with our provider and in cooperation with them started testing all possible causes.
Since then we have been continuously working to locate and replace the faulty hardware and expect to have a permanent resolution in place in approximately three hours.
[Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 22297 op 30-11-2005 18:06]
volgens mij is dat een bugje met de cache van guildeventmanager, heb er ook last van, schijnt overigens in de cvs versie opgelost te zijn (al kan ik nergens de locatie van die cvs versie vinden)Ik zit nu voor de lol in een nederlandse guild, maar hoe kan het zijn dat ik Guildevent Managers krijg van mensen die niet eens in "mijn" guild zitten
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 143011
In ieder geval vertellen ze nu waar ze mee bezig zijn in plaats van alleen "We are aware of the problems and working to fix them. Thank you for your patience blablabla"Anoniem: 22297 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:03:
Vreemdgenoeg werkt Bladefist wel gewoon, terwijl het normaal een van de meest brakke servers isAnoniem: 22297 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:03:

Dont fix if it aint broke... 

"Oooh Jeroen!"
Het zijn dan ook niet de servers die brak zijn, het zit hem in de technici die ze in dienst hebbenSouLmaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:19:
[...]
Vreemdgenoeg werkt Bladefist wel gewoon, terwijl het normaal een van de meest brakke servers is

Sorry hoor, maar dit is gewoon keihard exploiten van een bug.Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:35:
Maar goed, ik ben level 40 en heb het recipe alvast in mijn bank zitten voor als ik 275 Alchemy haal.
Inderdaad. Dat is wel een keer beter.Anoniem: 143011 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:17:
[...]
In ieder geval vertellen ze nu waar ze mee bezig zijn in plaats van alleen "We are aware of the problems and working to fix them. Thank you for your patience blablabla"
Ach ja, zoals een wijs iemand ooit zei: 'You don't play on maintenance day'.
[Voor 5% gewijzigd door Veritas op 30-11-2005 18:45]
Ik kaap het nieuwe topic ook maar, heb nog 7 mailtjes van iedereen hier dat ik de guild info moet veranderen. If you guys dont mind 
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57
[Voor 19% gewijzigd door enira op 30-11-2005 19:12]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Weinig buggy aan. Die startarea zit er al vanaf begin van het spel in, die buffs ook. Scholo werd pas later toegevoegd. Pas enige tijd geleden is er iemand achtergekomen dat die buff daar ook werkt.dyna18 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:37:
[...]
Sorry hoor, maar dit is gewoon keihard exploiten van een bug.
Normale gameplay mechanics dunkt me....
[Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-11-2005 19:26]
"Oooh Jeroen!"
dat blijkt helaas maar al te waar te zijn. Denk je dat er voor de "getroffen" spelers nog iets van compensatie komt? zoals een extra rested bonus, of misschien een dag gratis spelen?Ill-Skillz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:45:
[...]
Inderdaad. Dat is wel een keer beter.
Ach ja, zoals een wijs iemand ooit zei: 'You don't play on maintenance day'.
Mwah, na dat lag debacle van een paar weekjes terug hebben we ook niks gekregen, dus verwacht er niet teveel van eigenlijk.dr.lowtune schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:21:
[...]
dat blijkt helaas maar al te waar te zijn. Denk je dat er voor de "getroffen" spelers nog iets van compensatie komt? zoals een extra rested bonus, of misschien een dag gratis spelen?
Dit topic is gesloten.