Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.253 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

XdeckX schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:30:
kan iemand me vertellen hoe ik mn talents het best kan besteden als warlock zijnde.
speel voornamelijk solo... wil graag een dikke dps build en eigelijk nix met pets.
waar kan ik het beste mn punten in drukken?
Druk op delete char, typ : delete, daarna create new character, class : Mage.

Klaar !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:19:
[...]

Klaar !
*RESIST*
You die.

En terwijl je dood bent wordt je gewispert voor water.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:24
Na het water word je gevraag door mensen in IF (zelf sta je in EPL) of je ze kan teleporten naar Theramore, doe je dit niet, ben je een n00b

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Imodium schreef op woensdag 30 november 2005 @ 03:25:
Heb nog even een filmpje opgenomen waarin ik samen met een andere rogue Hand of Justice farm (die dropt van Angerforge in BRD).

Hand of Justice
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 53
Equip: 2% chance on hit to gain 1 extra attack.
Equip: +20 Attack Power.

http://files.filefront.co.../;4408468;;/fileinfo.html :)
je voelde em waarschijnlijk wel aankomen.....

welke mod gebruik jij? waardoor die letters veranderen enzo en je de skills ziet die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19
M1lamb3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:25:
Na het water word je gevraag door mensen in IF (zelf sta je in EPL) of je ze kan teleporten naar Theramore, doe je dit niet, ben je een n00b
Vervolgens word je gevraagd voor een raid naar UBRS. Je besluit mee te gaan en voorziet iedereen van water/food waarna je gekicked word van de raid omdat je niet meer nodig bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Hooli-gan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:51:
Vervolgens word je gevraagd voor een raid naar UBRS. Je besluit mee te gaan en voorziet iedereen van water/food waarna je gekicked word van de raid omdat je niet meer nodig bent :P
Mages niet nodig in een UBRS raid? :D Damn, als Hunter voelde ik me het eerste deel ongeveer nutteloos omdat alles tot en met rend ongeveerd door de mages en 'locks geAoEd wordt :)
M1lamb3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:58:
Ticket aanmaken mbt verbel harrasment (heb ej al gedaan) en hun guildleader erover inlichten (+andere bevriende guilds)
Idd. Als iemand vervelend is ga ik altijd ff kletsen met een guildofficer. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik daarna excuses mocht ontvangen. Maar als het zo erg is zou ik ook een GM ticket aanmaken, zulke taal kan gewoon niet. Ik kan het wel hebben, maar het hadden ook m'n broertjes kunnen zijn ofzo die dat in ontvangst mogen nemen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:19:
[...]

Mages niet nodig in een UBRS raid? :D Damn, als Hunter voelde ik me het eerste deel ongeveer nutteloos omdat alles tot en met rend ongeveerd door de mages en 'locks geAoEd wordt :)

[...]
Was uiteraard niet serieus bedoeld al lees ik wel eens van dat soort verhalen op de WoW mage forums. Zelf nooit meegemaakt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:50:
[...]

Paladins met een 2h-er zijn de grootste lachertjes die je kan krijgen als tegenstander voor Horde. 150-200 damage per swing (zoals de 500 crit met een Untamed Blade geprocced - dat doet alleen pijn omdat er voor ons nog nooit een Untamed Blade gedropt is) en ze doen doorgaans niet waar ze het beste in zijn zoals healen en andere teamsupport. Pally Hamstring, Intercept Priest en rustig zijn party mollen terwijl die eikel je probeert te vangen voor nog een 200 damage mep, ipv het verlies van een priest op te vangen en zijn party te healen. End-game wapens met een 3% droprate van een boss die je een keer per week killed aan zo iemand geven is zover mij bekend het domste wat je ermee kan doen.
150-200 damage met een 2h is natuurlijk onzin, dat lukt me nog wel met mijn 1H. Met mijn Unstoppable Force (ja, zelf verdiend dus niet weggekaapt voor de neus van een warrior) kom ik zelden beneden de 300 met een gewone swing. Dat neemt niet weg dat ik het met je eens ben qua role van de paladin. Ik loop zelf ook voornamelijk rond met 1H en schild. Maar er zijn nou eenmaal momenten waarop ik die 2H tevoorschijn haal. Als ik geen mana meer heb, of ik sta 1 tegen 1 of wat ook voorkomt dat er geen goeie warriors in de BG rondlopen. Ja sorry, ik ga mijn mana dan echt niet verspillen aan een of andere noob, dan doe ik het liever zelf. Maar het liefst heb ik een goeie fury warrior met goeie spullen als maatje. Samen malen we dan overal doorheen. Of een AOE'nde mage, ook leuk om te healen. Trouwens, een holy specced priest is bijna een unicum bij ons, het zijn voornamelijk de pala's en druids die het heal-werk doen in de BG's.

Anyway, er zijn genoeg paladin's die wel weten hoe het moet. Er zijn er alleen een hoop die het verpesten voor de goeie. Hele image van de pala is gewoon naar de knoppen. Bij ons zitten de warriors ook goed in de 2H'ers dus er gaat al het een en ander naar de pala's. Om nou meteen maar aan te nemen dat alle pala's items inpikken is wel kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
We have encountered technical difficulties with bringing the following realms back up:

Balnazzar
Bloodfeather
Darksorrow
Defias Brotherhood
Frostwhisper
Genjuros
Haumarush
Hellscream
Kor’gall
Laughing Skull
Lightning’s Blade
Magtheridon
Neptulon
Nordrassil
Ragnaros
Sylvanas
The Maelstrom
The Venture Co.
Twisting Nether
Vashj

We are working hard to solve the issue, but the severity of the problem has resulted in these realms having to stay down for further maintenance. We expect them to be up around 14:00 (Paris Time, UTC/GMT+1).
toon volledige bericht
Fijn, heb je dagje vrij, komt je server pas 3 uur later de lucht in dan normaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sebasgrif schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:36:
[...]

Dikke dps en niks met pets? Dan kan je het beste een mage beginnen imo.
Ik heb zelf een lvl 32 warlock met 21 punten in destrucion (t/m Ruin) en wat punten in affliction (daar gaan 30 punten in). Ik heb niks te klagen over mijn dps, helemaal niet met Ruin en wat +dmg items (+54 dmg in totaal), shadowboltcrits van 450 dmg zijn niet zeldzaam. Onderschat je pets niet, ze zijn allemaal enorm goed te gebruiken in aparte situaties!
lol
mage vinnik ook zo saai... ik vind warlock gewoon veel leuker als character. kan vanalles en nog wat :D
ik ga de calculator van WoW wel gewoon gebruiken ofzo.. kijken of ik daar iets leuks in kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
GeforceDDQ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:51:
heel verhaal...

En ja, hij sprak nederlands
Stuur een screenie naar zijn GM. Dan kan hij een nieuwe guild gaan zoeken. (tenminste, bij mij in de guild wel, zulke lui hoef ik er niet bij) Beetje jammer zulk gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay gister eindelijk Nef in phase2 (met 3 levenden over maargoed)
Met een beetje geluk gaat die neer vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Gimbooze schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:21:
Yay gister eindelijk Nef in phase2 (met 3 levenden over maargoed)
Met een beetje geluk gaat die neer vanavond. :)
phase 2 gaat nog wel..phase 3 word leuk..komen de adds er bij

:P

undead welliswaar

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik wou weten is de proc van thunderfury nou echt goed voor tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
Stealth2000 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:52:
[...]

Stuur een screenie naar zijn GM. Dan kan hij een nieuwe guild gaan zoeken. (tenminste, bij mij in de guild wel, zulke lui hoef ik er niet bij) Beetje jammer zulk gedrag.
ik heb ook een keer iemand verrot gescholden ( ben er niet trots op). Dit omdat die dag net beaststalker cap voor mn neus weg was gekaapt nadat ik zo aardig was een 3e hunter in mn raid toe te laten. Vervolgens een mislukte strat raid gedaan. Daarna kwam et, zonder problemen waren we naar de baron gegaan er waren alleen een aantal trage mongos die zo nodig holy water wouden halen. Dus die kerels gingen ff zoeken terwijl onze priest en een paar andere naar de baron toegingen. We stonden daar al even te wachten en de holy water verzamelaars waren ook al onderweg, ging die priest ineens typen "leeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooy jenkinnnnnnns". Doet ie shield aan gaat ie naar de baron en gaat ie bashen met zn staff. De rest van de raid was nog wat achter en dus werden ze buitengesloten van de baronroom. Kortom raidwipe, priest boekt em en de rest ook.

Kom ik later in ironforge gaat die kerel bij me staan, "Alyza and her friends just fvcked up a stratholme raid!!!!". Ik was echt zoooo pissed ik heb die kerel helemaal kapot gescholden in /y. Waarna ik vervolgens een wisper kreeg van een vriend van de leeroy priest dat ze me gingen petitionen en dat ik gebanned zou worden. Volgende dag kreeg ik warning en heb die kereltjes zelf nooit meer gezien.

*edit*

oftewel gewoon petitionen en die kerel krijgt een warning. Als ie et vaker doet krijgt ie temp ban. Als ie dan nog verder gaat kan ie vaarwel zeggen tegen ze accountje

*edit*

[ Voor 7% gewijzigd door Proqzor op 30-11-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
reddevil schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:45:
yay gisteren razorgore neergelegd!

Vael kregen we tot 25%, maar slechts 1 keer geprobeerd, nie gek
Feli met Razorgore. Maar Vael tot 25%? Laat me raden, je MT kreeg Burning Adrenaline? ;p
Het word pas leuk als je 1ste MT BA krijgt.
Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:22:
Was uiteraard niet serieus bedoeld al lees ik wel eens van dat soort verhalen op de WoW mage forums. Zelf nooit meegemaakt gelukkig.
Ik begreep dat 't een geintje was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
M1lamb3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:25:
met mijn priest vraag ik ook vaak aan een lvl 60 mage of hij aub water wil conjuren. wil hij dat niet, tough luck, wil ie wel, mooi zo..

doe er verder niet moeilijk over.. buffs zelfde verhaal. vraagt iemand een buff.. goed joh! ik heb zelf ook een mage. doe er niet moeilijk over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 08:01
On_E schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:19:
[...]

Klaar !
Nooit zelf een lock gespeeld ook al staat bij je naam van wel?? :P lock en dps gaan makkelijk samen hoor en als je geen pets wilt, hoeft niet, maar dan moet je samen met vrienden spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
nimmolon schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:40:
[...]

Feli met Razorgore. Maar Vael tot 25%? Laat me raden, je MT kreeg Burning Adrenaline? ;p
Het word pas leuk als je 1ste MT BA krijgt.
Succes in ieder geval :)
1e MT dood ging nog wel en het overnemen ook, maar toen die ook BA kreeg werd het lastiger :)

Komt wel goed, pas 1 poging gedaan, no probs... zal sneller voor elkaar zijn dan de 2 weken (2 dagen per week, totaal 20 pogingen ofzo) die we nodig hadden voor razor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

Als ik die boeken van Warcraft wil gaan lezen, met welke kan ik dan het beste beginnen?

Want op www.broese.net staan er een heleboel(net als op www.worldofwarcraft.com), maar ik wil wel graag bij het begin beginnen.... Maar kan er nou niet helemaal achter komen welke de eerste is..

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 135836 op 30-11-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
En dat is het probleem, jij vraagt het netjes, als je iedere keer online komt en 1-5 whispers krijgt van wildvreemde die water eisen ga je wel anders denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
M1lamb3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:22:
[...]

En dat is het probleem, jij vraagt het netjes, als je iedere keer online komt en 1-5 whispers krijgt van wildvreemde die water eisen ga je wel anders denken.
Irritatie nummer 1 als mage. Als mensen het netjes vragen krijgen ze van mij altijd water. Maar absoluut niet met een whisper ala 'water plz'.

Heeft iemand van jullie ervaring met Ventrilo? Bij ons in de guild wordt het nu gebruikt en het lijkt mij ook wel mooi om te gaan gebruiken. Echter, wat ik had gehoord, moet je een oude versie gebruiken, omdat je anders niet met de gehele groep op een kanaal kan. Wie weet hier het fijne van? Een zoektocht op internet en hier heeft mij niet veel wijzer gemaakt. Verder heb ik ook gekeken naar een goede headset, ik denk dat ik er een neem van Logitech. Iemand hier die ervaringen hiermee heeft?

[ Voor 31% gewijzigd door Masch op 30-11-2005 13:26 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Masch schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:25:
[...]

Irritatie nummer 1 als mage. Als mensen het netjes vragen krijgen ze van mij altijd water. Maar absoluut niet met een whisper ala 'water plz'.

Heeft iemand van jullie ervaring met Ventrilo? Bij ons in de guild wordt het nu gebruikt en het lijkt mij ook wel mooi om te gaan gebruiken. Echter, wat ik had gehoord, moet je een oude versie gebruiken, omdat je anders niet met de gehele groep op een kanaal kan. Wie weet hier het fijne van? Een zoektocht op internet en hier heeft mij niet veel wijzer gemaakt. Verder heb ik ook gekeken naar een goede headset, ik denk dat ik er een neem van Logitech. Iemand hier die ervaringen hiermee heeft?
Heb ervaring met Ventrilo (niet de server kant tho).Wij gebruiken voor MC idd een oudere versie omdat er anders voorbetaald moet worden of er een restrictie opzit van een bepaald aantal mensen volgens mij.

Ik gebruik geen headset. Heb gewoon een logitech usb mic gekocht. Werkt perfect. Zit gewoon een push to talk button op zodat je hem snel ff aan/uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Anoniem: 135836 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:16:
Als ik die boeken van Warcraft wil gaan lezen, met welke kan ik dan het beste beginnen?

Want op www.broese.net staan er een heleboel(net als op www.worldofwarcraft.com), maar ik wil wel graag bij het begin beginnen.... Maar kan er nou niet helemaal achter komen welke de eerste is..
In de volgorde die ik opnoemde.

Day of the Dragon
Well of Eternity
The Demon Soul
The Sundering.

Alleen bij Broese.net staat The Demon Soul er niet bij. Wel alleen "Warcraft". Is dat dan dezelfde?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
reddevil schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:12:
[...]

Nooit zelf een lock gespeeld ook al staat bij je naam van wel?? :P lock en dps gaan makkelijk samen hoor en als je geen pets wilt, hoeft niet, maar dan moet je samen met vrienden spelen
Een lock zonder pet is het zelfde als een mage zonder sheep/frostnava/iceblock/blink etc. Als het gevecht ook maar een beetje tegenzit ben je dood. Een lock pet kan aggro houden of extra damage doen wat je hard nodig hebt, zeker in solo spel. In partys/instances/pvp zijn pets ook op zn zachts gezet enorm handig door seduce/aggro van voidwalker/stamina buf/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

Mojo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:42:
[...]

In de volgorde die ik opnoemde.

Day of the Dragon
Well of Eternity
The Demon Soul
The Sundering.

Alleen bij Broese.net staat The Demon Soul er niet bij. Wel alleen "Warcraft". Is dat dan dezelfde?
ah ok thanks :-)
daarom vroeg ik het ook trouwens ;-)
je bracht me op een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:41:
[...]
Fijn, heb je dagje vrij, komt je server pas 3 uur later de lucht in dan normaal :(
Die 14.00 gaan ze niet halen ;)

Laat ik nou net al m'n mains en alts waar ik mee speel op sylvanas en magtheridon hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
sebasgrif schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:42:
[...]

Een lock zonder pet is het zelfde als een mage zonder sheep/frostnava/iceblock/blink etc. Als het gevecht ook maar een beetje tegenzit ben je dood. Een lock pet kan aggro houden of extra damage doen wat je hard nodig hebt, zeker in solo spel. In partys/instances/pvp zijn pets ook op zn zachts gezet enorm handig door seduce/aggro van voidwalker/stamina buf/etc.
In parties en instances heb je echt geen pet nodig hoor als je beetje redelijke party hebt... zeker als je daarin geen zin hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
reddevil schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:00:
[...]

In parties en instances heb je echt geen pet nodig hoor als je beetje redelijke party hebt... zeker als je daarin geen zin hebt
Ehrm...

Als je als cloth char net even overaggroed in een beetje instance ben je in twee klappen dood. mocht je een pet hebben dan kan die de aggro opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:19

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Sorry... maar waarom zou je geen zin hebben in een pet? Een imp is zo gesummoned en je krijgt er gratis hp-buff van... why the hell zou je een gratis continue fort-buff niet gebruiken?

Why in godesnaam speel je trouwens een warlock als je geen pets wilt gebruiken? Een warlock is gebouwd op pets (tank-pet, cc-pet, buff-pet, anti-caster-pet).
Als je een echte solo-class wilt moet je mage gaan spelen, die zijn gebouwd op solo omdat ze zelf de skills beheersen tegen verschillende classes (cc in de vorm van slow, snare etc, silence, hoge dmg, etcetc).

[ Voor 31% gewijzigd door Ryceck op 30-11-2005 14:08 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
johnnyv.nl schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:03:
[...]

Ehrm...

Als je als cloth char net even overaggroed in een beetje instance ben je in twee klappen dood. mocht je een pet hebben dan kan die de aggro opvangen.
We hebben het hier over iemand die gewoon met z'n lock wilt spelen en voorlopig niet BWL/MC enzo gaat doen. Dan heb je echt geen instances nodig en aggro management moet de warrior voor zorgen.
Ditzelfde probleem zou je dus ook als mage hebben... m'n mage gaat nooit in 2 klappen dood (buiten BWL/MC dan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Ik zeg ook niet dat je een pet perse nodig hebt ( al heeft Johnnyv hierboven absoluut een punt) maar dat t enorm handig is. Imp voor extra stamina (en extra damage) Succy voor wat meer crowdcontrol (seduce) of een voidwalker voor wat offtankwerk (enorm handig om aggro van de priest te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
sebasgrif schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:07:
[...]

Ik zeg ook niet dat je een pet perse nodig hebt ( al heeft Johnnyv hierboven absoluut een punt) maar dat t enorm handig is. Imp voor extra stamina (en extra damage) Succy voor wat meer crowdcontrol (seduce) of een voidwalker voor wat offtankwerk (enorm handig om aggro van de priest te krijgen).
klopt maar ja, soms heb je geen zin in een pet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 06:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben nu een weekje of 2 los van WoW, account frozen, andere dingen gedaan (Counterstrike, vervelen, beetje RTW, vervelen, Jagged Alliance, nog een beetje vervelen) en twijfel eraan of het verstandig is nog door te gaan.

Ik ben nog steeds pissed om die problemen die we gehad hebben, en het feit dat er heel laks over gedaan werd door Blizzard, alsmede de slappe excuses, gebrek aan info en het feit dat we nog steeds geen compensatie whatsoever gekregen hebben, maar tegelijkertijd mis ik mijn guild heel erg, het was altijd supergezellig om in de avonduren lekker te zitten kleppen terwijl je grind, of samen een leuke instance te doen, zeker nu mijn guild sinds kort groot genoeg is voor Guildruns naar ZG e.d., en ik vind het jammer van die 50 euro aanschaf en de tijd die ik in al die karakters heb zitten. Warcraft is altijd mijn No. 1 Lore geweest, prachtig verhaal.

Wat is wijsheid, spelen of niet spelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:14:
Ik ben nu een weekje of 2 los van WoW, account frozen, andere dingen gedaan (Counterstrike, vervelen, beetje RTW, vervelen, Jagged Alliance, nog een beetje vervelen) en twijfel eraan of het verstandig is nog door te gaan.

Ik ben nog steeds pissed om die problemen die we gehad hebben, en het feit dat er heel laks over gedaan werd door Blizzard, alsmede de slappe excuses, gebrek aan info en het feit dat we nog steeds geen compensatie whatsoever gekregen hebben, maar tegelijkertijd mis ik mijn guild heel erg, het was altijd supergezellig om in de avonduren lekker te zitten kleppen terwijl je grind, of samen een leuke instance te doen, zeker nu mijn guild sinds kort groot genoeg is voor Guildruns naar ZG e.d., en ik vind het jammer van die 50 euro aanschaf en de tijd die ik in al die karakters heb zitten. Warcraft is altijd mijn No. 1 Lore geweest, prachtig verhaal.

Wat is wijsheid, spelen of niet spelen :{
Gewoon spelen, niet omkijken naar de nerfs en gewoon plezier hebben!
Nu ik verplicht van de guild voor FR moet grinden heb ik weer heel veel zin in het spel, moet instances doen, ik moet gear hebben :D (moet is een groot woord hierin ;))

En die problemen? maak je niet druk het is een spel!
Trouwens die problemen en nerfs zijn helemaal niet zo groot als dat je zelf in je hoofd hebt gepraat!

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 30-11-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Imodium schreef op woensdag 30 november 2005 @ 03:25:
Heb nog even een filmpje opgenomen waarin ik samen met een andere rogue Hand of Justice farm (die dropt van Angerforge in BRD).

Hand of Justice
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 53
Equip: 2% chance on hit to gain 1 extra attack.
Equip: +20 Attack Power.

http://files.filefront.co.../;4408468;;/fileinfo.html :)
Ik zou ook wel graag willen weten welke mod dit is, lijkt op scolling combat texts, die heb ik zelf ook. Maar die dingen zoals "critical" en de namen van de skill die je gebruikt krijg ik niet te zien bij scrolling combat texts, heb ik dan een oude versie, of hoort er nog een mod bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
14:23 en een heel cluster is nog steeds down. Ik ben vandaag vrij maar vanochtend wat te doen dus dacht vanaf 12:00 lekker te WoWen maar het zit er niet meer in vanmiddag denk ik :/

Edit:
The issue encountered earlier has proven to be more difficult than first predicted, and we will not be able to bring the mentioned realms up at the time we first hoped.

We apologise for the inconvenience we know this is causing a lot of players. Our technical department is working very hard to fix the issue and they hope to have it solved by the end of this afternoon.
Dat haat ik nou aan Blizzard he. Ze hebben duidelijk nog nooit gehoord van de uitspraak:
If it aint broke, dont fix.

[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-11-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:17:
[...]

Gewoon spelen, niet omkijken naar de nerfs en gewoon plezier hebben!
Nu ik verplicht van de guild voor FR moet grinden heb ik weer heel veel zin in het spel, moet instances doen, ik moet gear hebben :D (moet is een groot woord hierin ;))

En die problemen? maak je niet druk het is een spel!
Trouwens die problemen en nerfs zijn helemaal niet zo groot als dat je zelf in je hoofd hebt gepraat!
Ze zijn nu ook grotendeels over, daar gaat het niet om, maar terwijl de problemen aanhielden, maakte blizzard er zich steeds met een jantje van leiden van af, "we are working on it" - anyone?

Daarnaast hebben we geen duidelijke uitleg gehad, en zijn we dus in feite steeds aan het lijntje gehouden. Verder vind ik dan, dat enige compensatie op zijn plaats zou zijn, gezien de hele rotsituatie. Ze kunnen wel beweren dat het hun probleem niet was/is, maar wij hebben wel met Blizzard een overeenkomst, en niet iemand anders. Ze hadden op zijn minst meer werk in de communicatie kunnen steken.

Ook, meer dan een jaar na oprichting, loopt nog wekelijks het onderhoud van sommige servers vele malen langer door dan gepland, en elke week beweren ze doodleuk weer op tijd klaar te zijn.

Dit maakt dat de hele bedrijfs "attitude" mij niet aanstaat. Tegelijkertijd maken ze wel een spel waar ik grote bakken lol mee had.

Daarom vind ik dat ze het niet 'verdiend' hebben, en heb ik moeite met of ik ze mijn 27 euro voor weer 2 maanden wel wil gunnen. Snap? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dus, uit principe wil je niet betalen omdat je het niet eens bent met de handelwijze?
Maar daar in tegen wil je wel spelen maar doe je het niet?

Zo zijn grote, amerikaanse bedrijven nu eenmaal.. im used to it already :D
Autodesk anyone? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Woohoo! Op Defias Brotherhood hebben we na Azuregos nu ook Kazzak als eerste gemold. Jammer dat er aan de Ally kant een pure l33t non-RP guild zit die al 2 bazen in MC heeft verslagen (die hebben veeeel meer lvl 60s dan wij).

2e keer Azuregos was ook echt heftig. Het gevecht duurde bijna half uur. Bij de 2e teleport kwam er een ongelukkige combo van freeze/AoE enzo wat meteen de helft van de casters/healers afmaakte. Gelukkig hield iedereen het hoofd koel en bleven we gewoon doorgaan tot de 15 minuten debuff 'mark of Frost' verdwenen was. Langste gevecht dat ik ooit gehad heb.

Daarna gingen we Kazzak maar eens proberen met onze pre-MC geared raid van 35. We wipeten al bijna 3x voor we ook maar 1 schot op hem hadden afgevuurd door zijn enorme agro-range. Toen we eenmaal in positie waren, ging hij bij de 3e poging neer. Eigenlijk een makkelijk gevecht als je geen pech hebt. De 2e poging letten 2 casters niet op wat resulteerde in een 8k AoE mana bom...toen was het meteen gedaan met 3/4 van de raid.

Toch wel leuk om bij de mensen te horen die de endgame content als eersten op de server kraken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

reddevil schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:12:
[...]

Heb een 60 lock met 24 days played @ lvl 60. :)

Tuurlijk kan een lock enorm veel DPS doen, maar dat duurt nog maar eventjes, in 1.9 zijn we qua DPS de allerslechtste DPS class, terwijl Mages er juist op vooruit gaan, vandaar mijn ietwat sarcastische tip.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:40:
[...]

Heb een 60 lock met 24 days played @ lvl 60. :)

Tuurlijk kan een lock enorm veel DPS doen, maar dat duurt nog maar eventjes, in 1.9 zijn we qua DPS de allerslechtste DPS class, terwijl Mages er juist op vooruit gaan, vandaar mijn ietwat sarcastische tip.
Sarcasme terug, welkom tot de Warrior en Rogue wereld!
No love, just tiny nerfs ;)
Wil verder geen discussie, nfi! :D

DPS zonder pets?
Mage 1 - 60
Rogue 1 - 59
Warrior 60 - /cancel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:35:
[...]

Dus, uit principe wil je niet betalen omdat je het niet eens bent met de handelwijze?

yep idd uit principe wil ik ook wel eens niet betalen zeker de laatste paar dagen zij weer diep triest op turalyon maar ja ik vind het leuk en wil spelen dus ik heb geen keuze. Verslaaft is verslaaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:35:
[...]

Ja, precies. Ik wil wel spelen, want Warcraft roelt, maar vind het jammer dat de crew achter deze nieuwe telg in de familie hun goede naam een beetje bezoedelt, na een zo perfecte game als WCIII, die sinds jaar en dag al zonder problemen draait en nog tot op de dag van vandaag gepatched word.

Dus private server zou de oplossing zijn, ware het niet dat ik teveel ingame vrienden heb om zomaar even over te hevelen :P Besides wil mijn guild me ook graag terug hebben, wat natuurlijk geweldig is, maar de beslissing om weg te blijven wel moeilijker maakt. CS is ook wel leuk, je speelt ook met andere mensen ( En ik ben er veel beter in :9 ) maar niets komt in de buurt van WoW. Guild wars zuigt, en RPG's als Morrowind e.d. zijn gewoon saai en 'eenzaam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 20:42
Alliance zijde op de realm the venture co gaat erg hard 8)

We hebben nu kazzak en azuregos op farmstatus terwijl er nog geen andere guild is geweest die de raidbosses heeft geprobeerd. ook ZG gaat nu erg makkelijk met guild en de runs ernaar toe zijn erg geliefd vooral hakkar als eindboss heeft leuke drops :9

Ook MC zijn we dit weekend mee begonnen en hebben de eerste 3 bazen kunnen omleggen. Gar bleek nog iets te moeilijk voor sommigen omdat ze de tactics niet helemaal begrijpen. maar ik ben erg blij met mijn warrior op de nieuwe realm het gaat super

Wise
level 60 warrior guild Redrum inc.

Ps
andere mensen die op venture co spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
Wise

Ps
Redrum Inc... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Compleet off-topic van de context maar ehh.. heeft iemand eigenlijk een wintersabre kunnen kopen in winterspring? (Reveered reputation nodig) en die krijg je door voedsel te brengen naar de trainer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:37:
Woohoo! Op Defias Brotherhood hebben we na Azuregos nu ook Kazzak als eerste gemold. Jammer dat er aan de Ally kant een pure l33t non-RP guild zit die al 2 bazen in MC heeft verslagen (die hebben veeeel meer lvl 60s dan wij).

2e keer Azuregos was ook echt heftig. Het gevecht duurde bijna half uur. Bij de 2e teleport kwam er een ongelukkige combo van freeze/AoE enzo wat meteen de helft van de casters/healers afmaakte. Gelukkig hield iedereen het hoofd koel en bleven we gewoon doorgaan tot de 15 minuten debuff 'mark of Frost' verdwenen was. Langste gevecht dat ik ooit gehad heb.

Daarna gingen we Kazzak maar eens proberen met onze pre-MC geared raid van 35. We wipeten al bijna 3x voor we ook maar 1 schot op hem hadden afgevuurd door zijn enorme agro-range. Toen we eenmaal in positie waren, ging hij bij de 3e poging neer. Eigenlijk een makkelijk gevecht als je geen pech hebt. De 2e poging letten 2 casters niet op wat resulteerde in een 8k AoE mana bom...toen was het meteen gedaan met 3/4 van de raid.

Toch wel leuk om bij de mensen te horen die de endgame content als eersten op de server kraken.
Nou dan kan je weer terug komen naar ons hoor ^_^ (Denial) aangezien we nu gedeeld 2e zijn van alliance mbt raiden (1 guild nef dood en 3 @ broodlord) en ik voorzie een inhaalslag ;)

Ook snoepen we regelmatig Kazzak/Azuregos weg van de horde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

We hebben nu kazzak en azuregos op farmstatus terwijl er nog geen andere guild is geweest die de raidbosses heeft geprobeerd. ook ZG gaat nu erg makkelijk met guild en de runs ernaar toe zijn erg geliefd vooral hakkar als eindboss heeft leuke drops :9
Alliance op Defias Brotherhood zijn watjes. Alleen maar PvEen. Een Horde speler van lvl 60 moet uren wachten voor er een AB of WSG opstart. Er zijn een paar honderd lvl 60s aan beide kanten. Van Horde kant weet ik dat er altijd wel enkele tientallen spelers in de queue staan. Dit betekent dat er aan Ally zijde nog geen 10 a 15 mensen in de queue staan. Wordt echt veel over geklaagd. Blijf dan lekker PvE spelen.

Ik hoor wel dat DB een betere RP sfeer heeft dan VC.

Azuregos & Kazzak op farmstatus? Betekent dit dat jullie proberen deze altijd te verslaan zodra hij spawnt en andere guilds buitensluiten? Wij hebben Kazzak 1x gekilld en andere guilds zitten nu al te klagen 'jullie gaan hem toch niet farmen he?'. Doen we niet. Tja, als hij na een paar dagen nog niet door iemand anders is gemold, dan doen wij het wel natuurlijk.

Bij ZG is nog geen guild voorbij de Bloodlord gekomen (die wel, maar niet de baas die daar op volgt). Er zijn maar 3 guilds in staat om ZG goed te doen. De rest van de grote guilds zijn voornamelijk puur RP en casual. Is wel een leuke sfeer overigens. Veel world PvP raids.
Gisteren had een alliance guild een 'troll' als slaaf (die speelde het spelletje mee) en die zou verkocht worden. Toen ging een troll-only guild proberen de troll te bevrijden.

Is ook nog een rogue only guild met 80+ members. Als die een stealth-raid gaan houden... lijkt me geweldig.

[ Voor 19% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 14:57 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:54:
[...]

Azuregos & Kazzak op farmstatus? Betekent dit dat jullie proberen deze altijd te verslaan zodra hij spawnt en andere guilds buitensluiten? Wij hebben Kazzak 1x gekilld en andere guilds zitten nu al te klagen 'jullie gaan hem toch niet farmen he?'. Doen we niet. Tja, als hij na een paar dagen nog niet door iemand anders is gemold, dan doen wij het wel natuurlijk.
Outdoor raidbosses => first come first serve

willen andere guilds ook een kans? dan moeten ze zorgen dat ze dat regelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

M1lamb3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:52:
[...]

Nou dan kan je weer terug komen naar ons hoor ^_^ (Denial) aangezien we nu gedeeld 2e zijn van alliance mbt raiden (1 guild nef dood en 3 @ broodlord) en ik voorzie een inhaalslag ;)

Ook snoepen we regelmatig Kazzak/Azuregos weg van de horde :p
Je hebt toch geen druidtekort? ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:57:
[...]
Ah ok, sfeer op DB is dus iets anders...minder competitive.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Alliance op Defias Brotherhood zijn watjes. Alleen maar PvEen. Een Horde speler van lvl 60 moet uren wachten voor er een AB of WSG opstart. Er zijn een paar honderd lvl 60s aan beide kanten. Van Horde kant weet ik dat er altijd wel enkele tientallen spelers in de queue staan. Dit betekent dat er aan Ally zijde nog geen 10 a 15 mensen in de queue staan. Wordt echt veel over geklaagd. Blijf dan lekker PvE spelen.

Klopt, RP op TVC is onder de maat. Spijtig dat ik met 5 vrienden op TVC ben gereolled, achteraf had DB/Horde de betere keuze geweest.

Wat betreft PVP is het op TVC hetzelfde. Alliance lijken meer voor PVE te gaan. Over het algemeen s'avonds maar 1 level 60 AB up en 1 WSG voor elke andere level range.

Gisteren uitzondering, 2 Alterac Valleys up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:01:
[...]

Ah ok, sfeer op DB is dus iets anders...minder competitive.
heeft niet eens zozeer met competitive te maken danwel de bereidheid van een guild om even een raid op te trommelen

zeker met kazzak omdat die niet in een gebied staat waar je regelmatig komt, zal je minder snel weten of hij langskomt

in Azshera wordt regelmatig gefarmed dus weet je sneller of ie er is.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]
Is ook nog een rogue only guild met 80+ members. Als die een stealth-raid gaan houden... lijkt me geweldig.
Heb ik ook maandenlang geroepen, maar niemand heeft er ooit iets in gezien. Stel je het tumult voor als er ineens 40 simultane cheapshots uitgevoerd worden, 40 stunlocks, 40 lijken en 40 vanishes, allemaal middenin ogrimmar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
[...]

Bij ZG is nog geen guild voorbij de Bloodlord gekomen (die wel, maar niet de baas die daar op volgt). Er zijn maar 3 guilds in staat om ZG goed te doen. De rest van de grote guilds zijn voornamelijk puur RP en casual. Is wel een leuke sfeer overigens. Veel world PvP raids.
Gisteren had een alliance guild een 'troll' als slaaf (die speelde het spelletje mee) en die zou verkocht worden. Toen ging een troll-only guild proberen de troll te bevrijden.

toon volledige bericht
We zijn over het algemeen idd meer een Pve guild dan een pvp guild maar desondanks zitten een heel groot gedeelte van de hoogst gerankte players bij ons in de guild.

En op de venture co is het vooral de horde die verzaakt met pvp party's op te zetten. we sporen ze altijd via irc etc aan maar het komt er vaak niet van.

Av is alleen up op vrijdag avond en dan meestal 2 games tegelijk.

Verder is het zo dat we de raidbosses vaak killen als deze spawnen idd maar we hebben nog nooit een andere guild zien verzamelen ervoor. anders zouden deze het ook gewoon kunnen proberen.

Verder is het RP gehalte wss niet zo hoog als op bijv. een server als earthen ring maar het is weldegelijk in grote mate aanwezig. vooral op verzamel plekken als kleine plaatsjes etc.

P.s
Kaap wat speel je op tvc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:08:
[...]

P.s
Kaap wat speel je op tvc ?
Psst, lees zn sig eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:02:
Gisteren uitzondering, 2 Alterac Valleys up.
2? Hadden wij dat maar... Op DB vorig weekend was "AV Weekend", waarin iedereen beloofde AV te gaan doen. Na 6 uur in de queue gaf ik het maar op. Uiteindelijk is er op vrij-za-zo geloof ik 1x 2.5 uur AV up geweest en 1x3 uur. En het vervelende is dat al die mensen die in een pre-made groep wachten (Raid groep dus) niet kunnen questen omdat ze in een raidgroep zitten. Die kunnen dus alleen maar wat grinden.

Eigenlijk was ik van plan ooit nog exalted te worden bij AV, maar dat gaat zo dus nooit lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 15:14 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:57:
[...]

Jammer dat de random timer niet zo random is, en wij nu op Genjuros zitten met zo'n altijd 40 online PvE only guild. Spy accounts up 24/7 dus 11 uur Kazzak up, 11:15 Kazzak down. Azuregos zal me geen reet boeien maar ik wil zo graag mijn Eskhandar's Pelt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Weet dat het misschien zielig klinkt.

Maar zou Blizzard iets doen met het jaarwisseling in World Of Warcraft?
En met de kerst? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrCaleb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:18:

Yep, met kerst iig wel. Ik heb in de US gespeeld en daar was er een Winter's Veil event waarbij je de kwijtgeraakte kadootjes van Santa moest terugstelen van een Abominable Snowman (Yeti) in Alterac Mountains :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161884

Inderdaad, is niet een guild waar al te positief over gedacht wordt op vernture co...
sowieso vind ik de sfeer bij alliance in elk geval niet zo geweldig vergeleken mn oude server (Hellscream). merk er niks van dat het een rp server zou zijn. heb het idee dat er veel figuren rondlopen (o.a. bij Redrum Inc) die gewoon niks met rp hebben maar gewoon die-hard spelen en een sterk character willen zijn op een legere nieuwe server. snap niet wat die op een rppvp server doen, ga alsjeblieft naar een gewone pvp server dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Vorig jaar met kerst hadden ze wel een speciaal iets (weet niet meer wat) ik hoop dat eht dit jaar weer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MrCaleb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:18:

Met kerst was er afgelopen jaar wel wat. Met oud & nieuw, dunno, ik zal dan toch niet spelen.

Sedat: Tauren Warrior op TVC. Ben nog maar level 40 overigens.

Zijn er lui hier die alchemy doen, ik ben nu 257 en vind het erg leuk. Goblin Rocketfuel is een leuk goudmijntje. Gast levert de rum aan, ik de herbs, en hij koopt ze voor 1G / stuk van me. Erg handig.

Gister trouwens een manier gevonden om Transmute Water to Air te krijgen zonder dat je de scholo quest-chain hoeft te doen. Er blijkt een workaround te zijn, mits je Horde bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161884

Ook MC zijn we dit weekend mee begonnen en hebben de eerste 3 bazen kunnen omleggen. Gar bleek nog iets te moeilijk voor sommigen omdat ze de tactics niet helemaal begrijpen. maar ik ben erg blij met mijn warrior op de nieuwe realm het gaat super

Wise

Ps
Yep, ben je volgens mij al regelmatig tegengekomen ;) (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 161884 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
[...]

Inderdaad, is niet een guild waar al te positief over gedacht wordt op vernture co...
sowieso vind ik de sfeer bij alliance in elk geval niet zo geweldig vergeleken mn oude server (Hellscream). merk er niks van dat het een rp server zou zijn. heb het idee dat er veel figuren rondlopen (o.a. bij Redrum Inc) die gewoon niks met rp hebben maar gewoon die-hard spelen en een sterk character willen zijn op een legere nieuwe server. snap niet wat die op een rppvp server doen, ga alsjeblieft naar een gewone pvp server dan :|
Ja, ik had ook gehoopt dat er sterke RP zou zijn, dit is mijn eerste RP server in WoW. Mijn guild voert dan wel geen RP policy in /g maar het wordt duidelijk op het hart gedrukt dat overal waar de mogelijkheid is dat non-guildies het kunnen lezen, er gewoon aan de roleplaying policies moet worden gehouden. Ik RP over het algemeen alleen als ik niets te doen heb, dus bijvoorbeeld in Orgri sta. In parties is het soms erg lastig 100% IC te blijven als je in een instance zit.

Maar in een stadje publi RP soms te grappig. Ook die FOE gasten op TVC, zijn een soort van sekte van de Burning Legion, en dan zie je weer zon figuur bovenop de bank staan te prediken. Te cool...

Ik gebruik ook RSP-flag, werkt erg fijn en soms erg grappig om te zien wat anderen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:28:
Ik gebruik ook RSP-flag, werkt erg fijn en soms erg grappig om te zien wat anderen schrijven.
Dat is in 9 van de 10 gevallen het volgende aan Horde kant:

A) "You see a dark hooded figure looking at you with pale eyes. An extremely powerful aura hangs around him as if he could kill with a mere look."

B ) "Muscles bulge from this Orc. With a glaring look he looks to you...."

Vooral A komt vaak voor. Alle undead locks & mages zijn loners, evil, stark, pale, arrogant & powerful. Maar als ze je whisperen is het 'hey! wanna group for scholo?' :D

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 15:36 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
Anoniem: 161884 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
[...]

We zijn binnen de guild iig het stadium dat we ons heel erg druk maken om wat anderen denken voorbij "hoge bomen vangen veel wind".

we zijn niet geliefd omdat we binnen onze guild party's kunnen maken voor BG's en instances veel alliance hebben daarover geklaagd maar imo is dat een goed recht van een guild om te groupen met guildies boven randoms. Ook is er veel gezeur van andere grote guilds zoals The azure seal, Ye old goone squade en Azure seal over dat wij niet genoeg RP zouden doen terwijl ze er zelf ook niet echt veel aandacht aan besteden.

onze guild heeft een aantal fanatieke RP-ers en een aantal die er wat minder actief in zijn. voor de rest zijn alle mensen de server vooral gejoined vanwege de sfeer.

Er is altijd gezeur van guilds op elkaar dat zal niet veranderen.

P.s

Er zijn ook een aantal horde guilds waar me haren van omhoog gaan staan die ganken en corpsecampen bij het leven ( Deviance en Fates encompassed zijn 2 hele beruchtte.)
hoevaak we niet met een aantal guildies sorrow hill zijn gaan clearen van de horde omdat je er uren aan het ganken en campen waren.
maja Pvp server dus dat hoort erbij kan mij persoonlijk niet zoveel schelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door KnuCha op 30-11-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

sedatje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:39:
Er is altijd gezeur van guilds op elkaar dat zal niet veranderen.
Dat is bij ons nu ook wel hoor. Ik zat eerst in een andere guild, waarvan de officers echt aan het pushen waren om iedereen snel te laten levellen. "Wij gaan ervoor om de eersten te zijn die endgame gaat doen, als eerste de draken, MC enzo verslaan"

Lukte dus niet echt en nu zit die persoon dus al te zeuren dat we Azuregos enzo niet op farmstatus moeten houden en anderen ook de kans moeten geven. Hoe hypocriet kun je zijn? Pure jaloezie en frustatie.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:36:
[...]

Dat is in 9 van de 10 gevallen het volgende aan Horde kant:

A) "You see a dark hooded figure looking at you with pale eyes. An extremely powerful aura hangs around him as if he could kill with a mere look."

B ) "Muscles bulge from this Orc. With a glaring look he looks to you...."

Vooral A komt vaak voor. Alle undead locks & mages zijn loners, evil, stark, pale, arrogant & powerful. Maar als ze je whisperen is het 'hey! wanna group for scholo?' :D
Heuj,

Ook al weg bij VN?
Ik kwam na een maandje geen wow weer terug op de server en het lijkt wel of die hele guild is veranderd. Er zijn zoveel mensen weg waar ik het goed mee kon vinden dat ik niet eens weet of ik uberhaupt een poging gaan doen om er weer in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 136453 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:55:
Heuj,

Ook al weg bij VN?
Ik kwam na een maandje geen wow weer terug op de server en het lijkt wel of die hele guild is veranderd. Er zijn zoveel mensen weg waar ik het goed mee kon vinden dat ik niet eens weet of ik uberhaupt een poging gaan doen om er weer in te komen.
Tja, de officieren daar vond ik niet zo aangenaam en er zaten nogal wat jonge vervelende gastjes. Bovendien kon ik in geen enkele guildgroep terecht zonder nog minstens 1 andere shaman. Tel daarbij op het loot council systeem, dat de officieren bepalen wie welke loot krijgt... Mij niet gezien. Burning Dawn is veel leuker, al is de leider Rangor van het type 'zelf uitvinden & geen mods gebruiken' dus de helft van de groep loopt altijd zonder raid assist rond. Dat geeft wel een extra uitdaging ;)

Wordt een interessant zero-sum dkp/roll systeem gebruikt. Tijdens een raid krijg je x dkp waar de x gelijk staat aan alle loot waarvoor dkp is betaald (disenchants tellen niet mee of kill dkp). Needers rollen en je dkp wordt bij de roll opgeteld. Er zal dus nooit inflatie kunnen optreden, maar als je pech hebt kun je wel veel rolls verliezen. Maar uiteindelijk is je bonus zo hoog, dat je echt wel eens wint.

Gisteren rollde de 1 95, de ander 92. Maar omdat de eerste -3.2 dkp had en de 2e nog op 0 stond, won de 2e dus op 0.2 punt :)

[ Voor 25% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 16:29 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:26:
[...]

Tja, de officieren daar vond ik niet zo aangenaam en er zaten nogal wat jonge vervelende gastjes. Bovendien kon ik in geen enkele guildgroep terecht zonder nog minstens 1 andere shaman. Tel daarbij op het loot council systeem, dat de officieren bepalen wie welke loot krijgt... Mij niet gezien. Burning Dawn is veel leuker, al is de leider Rangor van het type 'zelf uitvinden & geen mods gebruiken' dus de helft van de groep loopt altijd zonder raid assist rond. Dat geeft wel een extra uitdaging ;)
Hehe,

Las net ff dat vn forum en zag dat kiki nu guildleader is. Elke zin die ik nog had om in die guild te gaan weer is nu wel weer over dus :)

Ben nu met een priest begonnen, de class waar mijn hart toch het meest ligt. Level 24 nu. Ik speel niet zoveel meer, maar vermaak me er iig weer mee. Mijn 48 rogue gebruik ik alleen om geld te grinden vooropig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 136453 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:30:
[...]

Hehe,

Las net ff dat vn forum en zag dat kiki nu guildleader is. Elke zin die ik nog had om in die guild te gaan weer is nu wel weer over dus :)
Kiki & Jindall zijn officieren van het type 'muil houe! ik ben officier dus je doet wat ik zeg!' ... veel mensen zijn daarom al weggegaan. Zal me niets verbazen als Sin de oorspronkelijke leader de sfeer ook niet zo leuk meer vond.

Zit je in een raidgroep met 10 man, 6 VNers. "All VN on teamspeak... and no you can't join because you're not guildmember". En vervolgens is raidchat de hele raid doodstil. 8)7

Lekker sociaal

[ Voor 68% gewijzigd door FunkyTrip op 30-11-2005 16:54 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:08:
Heb ik ook maandenlang geroepen, maar niemand heeft er ooit iets in gezien.
Misschien moet je het in plaats van gaan roepen gewoon eens op gaan zetten. En dan niet als guild (niemand gaat daarvoor een guild leaven), maar als rogue-only community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Wise

Ps
Yup hierzo.
Ik weet ongeveer wat je denkt.
Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:02:
[...]
Klopt, RP op TVC is onder de maat. Spijtig dat ik met 5 vrienden op TVC ben gereolled, achteraf had DB/Horde de betere keuze geweest.
Het lijkt meer dat de zwakkere gankers van de pvp server hun heil in de rppvp hebben gevonden. Blizzard moet die RP policy ff hard maken dan zullen veel schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:42:
[...]

Ik kan de private forums niet meer bereiken een paar weekjes nadat ik gequit was. Kun je even spioneren en kijken wat ze over endgame content te zeggen hebben? of jouw login/pwd even doorsturen naar mart_1973 op hotmail.com? Kan ik eens lezen wat ze allemaal te zeggen hebben 8)

Kiki & Jindall zijn officieren van het type 'muil houe! ik ben officier dus je doet wat ik zeg!' ... veel mensen zijn daarom al weggegaan.
Wordt verder weinig over gezegd, behalve dat ze vaste ZG runs doen, tot nu toe met vrij weinig succes.
Na dat hele Sjiron gebeuren was ik het al een beetje zat, die autoritaire houding, maar moet zeggen dat het ook een van de redenen was dat ik wow een beetje zat was.
Binnenkort maar eens op zoek naar een gezellige guild voor mijn priest, ik ben al die endcontent gerichte militairistische guilds wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Ik zit nu voor de lol in een nederlandse guild, maar hoe kan het zijn dat ik Guildevent Managers krijg van mensen die niet eens in "mijn" guild zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:51:
[...]

Misschien moet je het in plaats van gaan roepen gewoon eens op gaan zetten. En dan niet als guild (niemand gaat daarvoor een guild leaven), maar als rogue-only community.
Er zitten er zat in de 2 guilds die mijn guild nu wil gaan mergen, dan hebben we al een stuk of 15 level 60 rogues.

Meh, laat ik eerst nog maar eens beslissen of ik weer een gamecard ga kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 02-03 00:25
Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:22:
Gister trouwens een manier gevonden om Transmute Water to Air te krijgen zonder dat je de scholo quest-chain hoeft te doen. Er blijkt een workaround te zijn, mits je Horde bent.
Klinkt als een bannable exploit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 22297 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:53:
Het lijkt meer dat de zwakkere gankers van de pvp server hun heil in de rppvp hebben gevonden. Blizzard moet die RP policy ff hard maken dan zullen veel schrikken.
Dat roepen we de hele tijd al op AD, maar in plaats daarvan hebben ze alleen maar de RP regels afgezwakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dyna18 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:00:
[...]

Komen we natuurlijk pas achter zodra hij de how-to post
*onschuldig fluitje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

sylvanas weer als een van de laatste down, altijd hetzelfde liedje :O Ik heb de hele middag aan school gewerkt, loop nu een tijdje voor kan ik weer lekker in wow stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:13:
sylvanas weer als een van de laatste down, altijd hetzelfde liedje :O Ik heb de hele middag aan school gewerkt, loop nu een tijdje voor kan ik weer lekker in wow stoppen :+
Joah, Defias Brotherhood is ook de zak.
Het is maar goed dat ik over de verslaving heen ben en alleen nog casual speel, paar maandjes terug zat ik nu te balen als een stekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dyna18 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:00:
[...]
Nope, in tegendeel...
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:11:
[...]
Komen we natuurlijk pas achter zodra hij de how-to post
*onschuldig fluitje*
Normaal doe je de scholo quests en krijg je de trinket om de ghosts of Cear Widow te zien. Horde heeft in de Troll startvillage een killquest waarna je bij een witchdoctor in dat dorpje buffs krijgt, funbuffs. Er is er 1 waar je zwaar bezopen van wordt en ook spirits ziet. Met die buff zie je dus ook de ghosts of Cear Widow.

Ik vind dit dus geen echte exploit want je breekt geen gamemechanics o.i.d. Die buff doet gewoon hetzelfde als de trinket, foutje van Blizzard maybe...ik denk dus ook wel dat ze dat zullen gaan aanpassen.

Maar goed, ik ben level 40 en heb het recipe alvast in mijn bank zitten voor als ik 275 Alchemy haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 03-05 21:40

Remi

Moo!

Anoniem: 130868 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:13:
Ah dat ligt dus niet aan mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Iemand een idee waarom ik het volgende probleem met wow heb ?

WoW geeft geen inlogscherm

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Mensen slecht nieuws de realms zijn zeker nog 3 uren down (tot 21.00)

When today’s maintenance was being wrapped up we discovered an issue both with part of our infrastructure and the network. Because we want to make sure that all our players get the best possible performance, we decided, rather than providing unstable Realms, we would investigate the matter and make sure everything is working as it is supposed to.

We resolved the infrastructure issue and investigated the network issue at the same time. When we found the area involving the network issue we established a dialogue with our provider and in cooperation with them started testing all possible causes.

Since then we have been continuously working to locate and replace the faulty hardware and expect to have a permanent resolution in place in approximately three hours.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 22297 op 30-11-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Ik zit nu voor de lol in een nederlandse guild, maar hoe kan het zijn dat ik Guildevent Managers krijg van mensen die niet eens in "mijn" guild zitten
volgens mij is dat een bugje met de cache van guildeventmanager, heb er ook last van, schijnt overigens in de cvs versie opgelost te zijn (al kan ik nergens de locatie van die cvs versie vinden)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 22297 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:03:

When today’s maintenance was being wrapped up we discovered an issue both with part of our infrastructure and the network. Because we want to make sure that all our players get the best possible performance, we decided, rather than providing unstable Realms, we would investigate the matter and make sure everything is working as it is supposed to.

We resolved the infrastructure issue and investigated the network issue at the same time. When we found the area involving the network issue we established a dialogue with our provider and in cooperation with them started testing all possible causes.

Since then we have been continuously working to locate and replace the faulty hardware and expect to have a permanent resolution in place in approximately three hours.
In ieder geval vertellen ze nu waar ze mee bezig zijn in plaats van alleen "We are aware of the problems and working to fix them. Thank you for your patience blablabla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:50
Anoniem: 22297 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:03:

Vreemdgenoeg werkt Bladefist wel gewoon, terwijl het normaal een van de meest brakke servers is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dont fix if it aint broke... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

SouLmaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:19:
[...]

Vreemdgenoeg werkt Bladefist wel gewoon, terwijl het normaal een van de meest brakke servers is :D
Het zijn dan ook niet de servers die brak zijn, het zit hem in de technici die ze in dienst hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 02-03 00:25
Kaap schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:35:

Maar goed, ik ben level 40 en heb het recipe alvast in mijn bank zitten voor als ik 275 Alchemy haal.
Sorry hoor, maar dit is gewoon keihard exploiten van een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 04:13

Veritas

concedo nulli

Anoniem: 143011 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:17:
[...]

In ieder geval vertellen ze nu waar ze mee bezig zijn in plaats van alleen "We are aware of the problems and working to fix them. Thank you for your patience blablabla"
Inderdaad. Dat is wel een keer beter.

Ach ja, zoals een wijs iemand ooit zei: 'You don't play on maintenance day'.

[ Voor 5% gewijzigd door Veritas op 30-11-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Ik kaap het nieuwe topic ook maar, heb nog 7 mailtjes van iedereen hier dat ik de guild info moet veranderen. If you guys dont mind :Y)

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 57

[ Voor 19% gewijzigd door enira op 30-11-2005 19:12 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dyna18 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:37:
[...]
Sorry hoor, maar dit is gewoon keihard exploiten van een bug.
Weinig buggy aan. Die startarea zit er al vanaf begin van het spel in, die buffs ook. Scholo werd pas later toegevoegd. Pas enige tijd geleden is er iemand achtergekomen dat die buff daar ook werkt.

Normale gameplay mechanics dunkt me....

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-11-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 13:56

dr.lowtune

Deugt niet

Ill-Skillz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:45:
[...]

Inderdaad. Dat is wel een keer beter.

Ach ja, zoals een wijs iemand ooit zei: 'You don't play on maintenance day'.
dat blijkt helaas maar al te waar te zijn. Denk je dat er voor de "getroffen" spelers nog iets van compensatie komt? zoals een extra rested bonus, of misschien een dag gratis spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dr.lowtune schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:21:
[...]

dat blijkt helaas maar al te waar te zijn. Denk je dat er voor de "getroffen" spelers nog iets van compensatie komt? zoals een extra rested bonus, of misschien een dag gratis spelen?
Mwah, na dat lag debacle van een paar weekjes terug hebben we ook niks gekregen, dus verwacht er niet teveel van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.