RaseriaN schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:17:
[...]
Gewoon spelen, niet omkijken naar de nerfs en gewoon plezier hebben!
Nu ik verplicht van de guild voor FR moet grinden heb ik weer heel veel zin in het spel, moet instances doen, ik moet gear hebben

(moet is een groot woord hierin

)
En die problemen? maak je niet druk het is een spel!
Trouwens die problemen en nerfs zijn helemaal niet zo groot als dat je zelf in je hoofd hebt gepraat!
Ze zijn nu ook grotendeels over, daar gaat het niet om, maar terwijl de problemen aanhielden, maakte blizzard er zich steeds met een jantje van leiden van af, "we are working on it" - anyone?
Daarnaast hebben we geen duidelijke uitleg gehad, en zijn we dus in feite steeds aan het lijntje gehouden. Verder vind ik dan, dat enige compensatie op zijn plaats zou zijn, gezien de hele rotsituatie. Ze kunnen wel beweren dat het hun probleem niet was/is, maar wij hebben wel met Blizzard een overeenkomst, en niet iemand anders. Ze hadden op zijn minst meer werk in de communicatie kunnen steken.
Ook, meer dan een jaar na oprichting, loopt nog wekelijks het onderhoud van sommige servers vele malen langer door dan gepland, en elke week beweren ze doodleuk weer op tijd klaar te zijn.
Dit maakt dat de hele bedrijfs "attitude" mij niet aanstaat. Tegelijkertijd maken ze wel een spel waar ik grote bakken lol mee had.
Daarom vind ik dat ze het niet 'verdiend' hebben, en heb ik moeite met of ik ze mijn 27 euro voor weer 2 maanden wel wil gunnen. Snap?