Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:53:
[...]
*blink*
Je hebt een Quel'Serrar EN een Thunderfury?!! HEBBEN jullie uberhaupt wel warriors in de guild of dropten er gewoon 15 van die boeken in de eerste 2 weken dat DM uit was?
Je bent gear dependant voor je stats, niet je damage (want dat doe je namelijk nauwelijks). 1h + shield geeft je stats, een bonereaver of een spinal niet

Voor PvE heb je zat keuzes uit equipment (clothadins) want je wordt toch niet geraakt en met plate kun je alle types armour dragen. Bovendien, met Dire Maul gear en je set gear (tier 0,1 en 2) kun je ook prima een andere Pala zijn dan een Retnoob. Paladin in Tier 1 en een goeie Holy Build is een van de beste mana/hp healer in het spel...
Enne, Thunderfury niet voor dps? Kijk jij es ff naar dit plaatje:
http://www.nurfed.com/uploads/wow/wow186.jpg
Die Orgetorixx is een rogue met Thunderfury. Nee hoor, je gebruikt hem niet voor DPS

Ok..je doet er flinke damage mee, maar ghet belangrijkste is dat het ding de raid dient, en niet zozeer de damage. De proc is alles van dat ding
Ik weet dat een rogue ziekelijke deamage er mee doet. Toen ik de binding kreeg werd ie redelijk afgezworden nog.
Idd hebben we veel keuzes.. maar keuzes blijven het. Je draagt geen cloth in solo play, en voor pvp kan je weer eenskiezen om pvp healer te zij, en dan wilje ook weer plate. Met tanken weer +defence (en niet zeggen dat et een warrior stat is alleen

)
1.8 is de "retronoob" een tanker, de protection een damage dealer en de holy (11 punten minimaal) een cleric
Probleem van de paladin is dat ie niet echt kan specializeren. 1.9 igeef meer mogelijkheden, maar is desalnietemin erg lastig.
Verder had ik Quel SErrar al een hele tijd, ik heb em gehouden omdat ik toen niet dacht dat ik ooit nog TF kreeg (ben er al ruime 5 maanden mee bezig voor de quests, en 3 maanden de mats verzamelen). Quel'Serrar, toen hadden 2 main tanks het al, en de andere tanks deden meer PvP dan andere helpen in de guild. Dus ja..als ik de tank iedere keer was in DM na een paar maanden grinden daaro, is het niet gek da tik hem zelf houd als ik alle andere help

nietwaar? het is het ena beste zwaard voor een paladin als je het over tanken heb. Ik doe er veel 1vs1 mee, en werkt het best goed.
De damage word flink gebuffed, helaas ook ewer generfed. Nu wordt het best lastig om goed door te krijgen wat nou belangrijk is:
. JE krijgt meer holy damage output, met seals en judgements. Die judgements en seal procs zijn gebaseerd op je melee damage en die holy damage die er uit komt kan je ook nog eens tweaken. Elke 8 seconden zou je een instant attack kunnen aflveren die je items kan proccen.
Imo...de paladin in zijn support
- pvp healer
- pve: debuffer, healer, cleanser, buffer, combat resser, beschermer, agro manager.
Anyway.. de thunderfury hebben meer nut dan alleen dps, dat was mijn punt, en paladin is een ingewikkelde class. Je kan er voor kiezen om het easy mode te doen, of erg goed te worden. Handjevol goede paladins maar, helaas.
Ik heb nog nooit het tegendeel bewezen van wat ik beweer, en mensen zijn nog steeds blij met mij en supporten me wat ik doe. Daar ben ik blij om. Uit andere guilds weten weinig hoe ik speel en lachen meer uit dan dat ze op zijn minst een verhaal aanhoren of checken.