Hij is warior aka MTVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:36:
[...]
Wacht jij even netjes totdat alle warriors hem hebben?
ja maar als MT mag hij niet op 2h rollen
ff snel me lock 60 maken, kan ik djengis ook weer respeccen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je weet dat als je Djengis respecced, ik voor ga met Doremu omdat ik er al veel langer over zeur 
Dus, wacht maar ff met je respec
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
oh wacht krijgen we tegenwoordig ook zeurpunten naast attendencyWouter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:
Je weet dat als je Djengis respecced, ik voor ga met Doremu omdat ik er al veel langer over zeur
mja eerst vael maar neer krijgen ^^
zou Zeent het leuk vinden als ik tegen em zeg dat ik alle arcanite al heb voor Sulfuras en zeg dat ik ook ga bieden
Ah, ok, ff niet aan gedachtVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:19:
[...]
Kijk even op thotttbot, daar moet het zeker het lijstje staan.
In DM zijn er dus maar 5 quests, de 2 die mij bekend waren (copper modulator & van cleef), verder zijn er nog 3 waarvan 2 op te halen in dwarven district in SW en een op de toren in SH.
Vanavond maar eens proberen om deze 5 te completen, dan zou ik wel weer een leveltje hoger moeten uitkomen, zodat ik eindelijk blink eens krijg.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Complete revamp.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:44:
[...]
Nee, Alu patch 1.10 lijkt mij geen expantionWant er zijn nog wel stukken op de map, die met gewone public patches worden open gegooit. Ik denk aan Ashara Crater, zal hoogstwaarschijnlijk een BG worden volgens insiders
Aka/healing tree wordt eindelijk gericht op het snelle goede heal werk, ipv het lange slome overheal werk.
Joepie.
Ik vind de priest class zo wel goed eigenlijk. Het is wat saai, maar ja, een priest moet healen in instances, en alles onder MC kun je wel als shadow. Maar daar boven moet je talent points in healing stoppen en agro reduce. Dan wordt het wat saai omdat er steeds meer routine en sleur in komt. Dan maar een alt maken die goed damage doet, undead warlock male ftw.
MvrDeVries maar uit de guild kicken en een warlock er in zetten.
Iemand nog een leuke naam? Ik zat nog te denken aan ehm .. VladTepes. Mijn main char heet Alucardu, van de hellsing manga. Die is weer gebaseerd op Dracula, en dat is dus Vlad Tepes.
Mjah,.....
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Of 'ie het leuk vind zal waarschijnlijk niet veel uitmaken, aangezien al nagenoeg beslist is dat hij em krijgt-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:18:
[...]
zou Zeent het leuk vinden als ik tegen em zeg dat ik alle arcanite al heb voor Sulfuras en zeg dat ik ook ga bieden(niet dat ik dat heb hoor
)
Heel leuk allemaal, maar hebben jullie geen guild forum waar jullie dit soort insiders-zaken kunnen bespreken? Niet heel interessant voor de rest hier.Wouter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:32:
[...]
Of 'ie het leuk vind zal waarschijnlijk niet veel uitmaken, aangezien al nagenoeg beslist is dat hij em krijgt
WEBN & chill (@IBKR)
Nee please nee, dan gaat agnax/wouter weer het hele forum onder spammen! Zucht.
Welke class doet het meeste dmg?
Warlock of een Mage?
Ik speel het liefst alleen casters.
Warlock of een Mage?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mage.MrVegeta schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:36:
Warlock of een Mage?
WEBN & chill (@IBKR)
duh, maar hij hapt altijd zo lekkerWouter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:32:
[...]
Of 'ie het leuk vind zal waarschijnlijk niet veel uitmaken, aangezien al nagenoeg beslist is dat hij em krijgt
(net als vele andere in de guild trouwens
@MrVegeta
na de 1.9 fix zal dat de mage weer zijn, nu is dat nog de lock ivm de negavtiev resists die mogelijk zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 25-11-2005 13:41 ]
Had in de betá een warlock, nu is het wel een goed idee voor een undead mage.
Iemand nog tips?
@-=BoKKiE=- , mjah low level he, dus dan maakt het nog niet zoveel uit. (low level? hij bestaat nog niet eens).
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 25-11-2005 13:42 ]
Alu: maak een warrior, ik weet zeker dat je dat best amusant gaat vinden! En anders een shaman. Niet weer een lame caster iig
Mage, vooral na 1.9.MrVegeta schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:36:
Warlock of een Mage?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
die 2 quests van het dwarf district kan je doen in dat undeath stukje voor de deathmines instances ingang tis daarvoor naar links daar zit een stukje wat volgens mij paars is op je mini map daar moet je zijn voor die collect quest en daar dropt ook dat ander ding.Masch schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:21:
[...]
Ah, ok, ff niet aan gedacht
In DM zijn er dus maar 5 quests, de 2 die mij bekend waren (copper modulator & van cleef), verder zijn er nog 3 waarvan 2 op te halen in dwarven district in SW en een op de toren in SH.
Vanavond maar eens proberen om deze 5 te completen, dan zou ik wel weer een leveltje hoger moeten uitkomen, zodat ik eindelijk blink eens krijg.
Mages komen er behoorlijk goed mee weg, upgrades voor drie damage spells. Priests krijgen drie healing upgrades, Renew (redelijk nuttig), GHeal (gebruik ik haast nooit) en PoH (overhealing FTW!). Ze hadden tenminste de moeite kunnen nemen een nieuwe rank SW:Pain te geven maar nee... *zucht*On_E schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:58:
Mage, vooral na 1.9.
https://niels.nu
Ik bedoelde meer dat Warlock dmg met 13% generfed wordt.Hydra schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:35:
[...]
Mages komen er behoorlijk goed mee weg, upgrades voor drie damage spells. Priests krijgen drie healing upgrades, Renew (redelijk nuttig), GHeal (gebruik ik haast nooit) en PoH (overhealing FTW!). Ze hadden tenminste de moeite kunnen nemen een nieuwe rank SW:Pain te geven maar nee... *zucht*
(tenminste, dmg na het aanbrengen van Curse of Shadows/Elements)
[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 25-11-2005 14:37 ]
Dat valt eigenlijk nog te bezien On_E, het klopt dat CoE/CoS de resistances niet meer onder 0 kunnen brengen, echter met de nieuwe Spell Penetration items (welke xxx Resistance van je target afhalen) kan je wel onder 0 komen, dus als jullie in PvP samen met een Fire mage tegen iemand met 75 shadow resistance en 75 fire res vechten en jij gooit er CoS op, en jullie hebben allebij -40 op targets heb jij nogsteeds -40 resistance op je target en dus kans op een vurnability bonus, de mage echter niet.
Dit kan echter nog een bug zijn die Blizzard eruit gooit. (wat eerlijker zou zijn tegen frostmages aangezien die geen nut hebben van -resists)
Dit kan echter nog een bug zijn die Blizzard eruit gooit. (wat eerlijker zou zijn tegen frostmages aangezien die geen nut hebben van -resists)
Laatste baas van de 20man AQ is al neergelegd 
http://forums.worldofwarc...3326&p=1&tmp=1#post243326
edit:
niet op een eerlijke manier omgelegd tho -_-
http://forums.worldofwarc...3326&p=1&tmp=1#post243326
edit:
niet op een eerlijke manier omgelegd tho -_-
[ Voor 19% gewijzigd door bcd87 op 25-11-2005 14:50 ]
edit : Lees net de blue post over dat die spell penetration dingen inderdaad dus WEL de oude vulnerability bonussen geven, hmmm, beterM1lamb3r schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:41:
Dat valt eigenlijk nog te bezien On_E, het klopt dat CoE/CoS de resistances niet meer onder 0 kunnen brengen, echter met de nieuwe Spell Penetration items (welke xxx Resistance van je target afhalen) kan je wel onder 0 komen, dus als jullie in PvP samen met een Fire mage tegen iemand met 75 shadow resistance en 75 fire res vechten en jij gooit er CoS op, en jullie hebben allebij -40 op targets heb jij nogsteeds -40 resistance op je target en dus kans op een vurnability bonus, de mage echter niet.
De post : http://forums.worldofwarc...0790&p=1&tmp=1#post700790
[ Voor 23% gewijzigd door On_E op 25-11-2005 14:55 ]
Oftwel er bestaat een kans dat deze mage gaat respeccen naar fire (aangezien frost dus geen kans op vulnerability heeft)
On_E zo ben ik nu gespecced, maar het nadeel met frost is dat ze of wel of niet resisten en dus niet bv 25/50/75% resisted kan worden, dit betekend dus dat als volgens de resistance formule normaal gesproken 25% zou resisten de hele frost bolt resist.
Maar ach zoveel doe ik nu ook weer niet aan PvP ^_^
On_E zo ben ik nu gespecced, maar het nadeel met frost is dat ze of wel of niet resisten en dus niet bv 25/50/75% resisted kan worden, dit betekend dus dat als volgens de resistance formule normaal gesproken 25% zou resisten de hele frost bolt resist.
Maar ach zoveel doe ik nu ook weer niet aan PvP ^_^
[ Voor 57% gewijzigd door Puc van S. op 25-11-2005 15:07 ]
Ik zou als mage 31 arcane/20 frost speccen, en daar nooit meer uit gaan.M1lamb3r schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:
Oftwel er bestaat een kans dat deze mage gaat respeccen naar fire (aangezien frost dus geen kans op vulnerability heeft)
Zo eindelijk bijgelezen
. Gaat altijd snel hier 
Onze guild had laatst een keer een leuk idee, ze wouden Ragnaros Fase 1 neer hebben. En dat hebben we dus ook gedaan. Dit is dus ook nog gelukt ook nog, ongeveer zoon 5 seconden over na de kill
Zie www.sotaguild.com en ga dan naar News voor de movie
Onze guild had laatst een keer een leuk idee, ze wouden Ragnaros Fase 1 neer hebben. En dat hebben we dus ook gedaan. Dit is dus ook nog gelukt ook nog, ongeveer zoon 5 seconden over na de kill
Zie www.sotaguild.com en ga dan naar News voor de movie
Mjah ik ben nu 18/33 arc/frost geweest als 31/20 arc/frost (current).On_E schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:03:
[...]
Ik zou als mage 31 arcane/20 frost speccen, en daar nooit meer uit gaan.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nouw beter vond.
Met de 18/33 had ik meer crits/slowing en nu heb ik meer burst (eens in de 3 minuten (al zijn die zo voorbij)).
Nu doe ik atm redelijk veel aan pvp en dan is 31/20 best lekker, en ook in PVE kan ik goed meekomen.
Toch voelde de 18/33 build lekerder aan...
mjah ben er nog niet helemaal uit (en de volgende respec gaat weer dik centen kosten).
Tja ik vind de 31/20 build (arc/fros) tot nu toe de beste PvE en PvP build die ik tot nu toe gehad hebt, het enige wat ik nu wel mis is de 50% crit kans op frozen targets (heb ik nu maar 30%) en ice block om de bom te dispellen bij geddon.
Persoonlijk vind ik alles na 21 punten in de frost tree nutteloos.
Persoonlijk vind ik alles na 21 punten in de frost tree nutteloos.
https://forums-en.wow-eur...42151&p=1&tmp=1#post42151
My shaman is so powerfull that...
My shaman is so powerfull that when he jumps in the sea in Booty Bay, there's a tsunami in Ratchet.
my shaman is so powerfull that when i use rockbiter, the mountains run away in fear
when my shaman uses astral recall, the town will teleport to me!
My shaman is so powerfull that when he casts chain lighting the whole district have to live without electricity for a week.
!
Lees zelf maar verder. Ik heb me echt vermaakt op me stage.
My shaman is so powerfull that...
My shaman is so powerfull that when he jumps in the sea in Booty Bay, there's a tsunami in Ratchet.
my shaman is so powerfull that when i use rockbiter, the mountains run away in fear
when my shaman uses astral recall, the town will teleport to me!
My shaman is so powerfull that when he casts chain lighting the whole district have to live without electricity for a week.
Lees zelf maar verder. Ik heb me echt vermaakt op me stage.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Wrd er wel ziek van. Staan we 2-0 in WSG ( 2 x mij
) weten we het als nog te verliezen. Zag het al aan komen toen ze bijna ontkwamen via de tunnel. Zeg nog dit gaat zwaar worden let goed op. Wordt er gezegd maak je niet druk, we winnen het. 'It Ain't offer till the fat lady sings' pats zo 2 om onze oren. Lukt het nog om hun flag te pakken is er niemand die mij dekt, nog dat er gecommuncieerd wordt waar die flag drager van de horde is. Wordt ik gekilled en nog een 10 sec later. End of battleground.
Ik had toch maar horde moet rollen die weten tenminste nog iets van samen werken.
Ik had toch maar horde moet rollen die weten tenminste nog iets van samen werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 18:35 ]
Ik twijfel.
Ele is inmiddels al even lvl 60 en ik heb gezegd dat als ik 60 haalde ik een alt aan ging maken, en wel een caster. Ik weet alleen niet welke class ik moet kiezen, mage, priest of warlock. Iemand die me wat aan kan raden en wat voor- en nadelen kan geven die niet bij de classes op de WoW site staan?
[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 26-11-2005 02:25 ]
Verwijderd
Als ik sommige alliance karakternamen zie op Genjuros vraag ik me sowieso af hoe normaal denkende mensen het daar uberhaupt uithouden.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:34:
Wrd er wel ziek van. Staan we 2-0 in WSG ( 2 x mij) weten we het als nog te verliezen. Zag het al aan komen toen ze bijna ontkwamen via de tunnel. Zeg nog dit gaat zwaar worden let goed op. Wordt er gezegd maak je niet druk, we winnen het. 'It Ain't offer till the fat lady sings' pats zo 2 om onze oren. Lukt het nog om hun flag te pakken is er niemand die mij dekt, nog dat er gecommuncieerd wordt waar die flag drager van de horde is. Wordt ik gekilled en nog een 10 sec later. End of battleground.
Ik kan me de General chat tussen een Supersaiyan (NE Hunter), een Ladyaribeth en een Mysticrogue (NE rogue) nog wel redelijk voorstellen....
Priest voordeel: FacemeltageExitium schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:32:
Ik twijfel.Ele is inmiddels al even lvl 60 en ik heb gezegd dat als ik 60 haalde ik een alt aan ging maken, en wel een caster. Ik weet alleen niet welke class ik moet kiezen, mage, priest of warlock. Iemand die me wat aan kan raden en wat voor- en nadelen kan geven die niet bij de classes op de WoW site staan?
Priest nadeel: euhm, weinig, behalve dat je in PvP vaak het hoofddoelwit bent
Voor PvE worden shadow priests meestal niet zo gewaardeerd vanwege de slechte heal capaciteiten.Hydra schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:14:
[...]
Priest voordeel: Facemeltage
Priest nadeel: euhm, weinig, behalve dat je in PvP vaak het hoofddoelwit bent
Ik wacht nog steeds op je screenie.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:06:
[...]
goed zal ik een screenie voor je schieten met mijn critline en gear?
Dit is hoe ik er voor sta in MC op de damage meters

paar posts terug had ik mijn damage al laten zien. Profiel staat gelinkt in mijn sig.
Verwijderd
Het 'probleem' is, je moet een keuze maken. Of je gaat voor PvP, or Instances .... je kunt niet heen en weer blijven speccen .... misschien een idee voor Blizzard om dat respeccen gratis te maken, met 24 uur cooldown of zo, of meer .... ik heb nu mijn Druid respecced naar restoration, alleen alle heal talents aangevinkt, en daarbuiten 5 punten in het nature's grasp gedeelte uit de balance tree (ook leuk voor battlegrounds dacht ik). Bevalt me wel. Ik ga veel instances spelen, en ook BG proberen .... helaas begin ik daarmee pas op lvl 60, zal wel pittig worden. Maar wil het iig een paar keer meemaken.
Verwijderd
Slecht? lol!DRaakje schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:22:
[...]
Voor PvE worden shadow priests meestal niet zo gewaardeerd vanwege de slechte heal capaciteiten.
Shadowpriests healen even goed als Disc/holy, ze zijn alleen iets minder efficient en sneller OOM.
EDIT:
Okay niet even goed dus, maar het scheelt niet zó veel dat je shadowpriests als slechte healers kan bestempelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 13:18 ]
Shadow priests kunnen alle pre-MC instances prima mainhealen. Het voornaamste voordeel van Disc is mana efficientie.DRaakje schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:22:
Voor PvE worden shadow priests meestal niet zo gewaardeerd vanwege de slechte heal capaciteiten.
Of dat je 2 specs kan maken, en gratis wisselen tussen beideVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:29:
Het 'probleem' is, je moet een keuze maken. Of je gaat voor PvP, or Instances .... je kunt niet heen en weer blijven speccen .... misschien een idee voor Blizzard om dat respeccen gratis te maken, met 24 uur cooldown of zo, of meer .... ik heb nu mijn Druid respecced naar restoration, alleen alle heal talents aangevinkt, en daarbuiten 5 punten in het nature's grasp gedeelte uit de balance tree (ook leuk voor battlegrounds dacht ik). Bevalt me wel. Ik ga veel instances spelen, en ook BG proberen .... helaas begin ik daarmee pas op lvl 60, zal wel pittig worden. Maar wil het iig een paar keer meemaken.
Het zou leuk zijn, maar Blizzard zou dan één van de belangrijkste moneysinks weghalen uit het spel. Het is nu al zo dat je nauwelijks geldproblemen hebt (tenminste bij mij en m'n vrienden, ik ken niemand met schulden), en zo zou het nog minder worden.
Ik had liever gehad dat alles nog meer geld kostte, vooral high-end equipment. Zodat je de goede spelers kan onderscheiden van de minder goede spelers.
Ik had liever gehad dat alles nog meer geld kostte, vooral high-end equipment. Zodat je de goede spelers kan onderscheiden van de minder goede spelers.
Surfin' paradise!
Ik heb em ook gekocht
Vanavond es ff lekker uitproberen.
Verwijderd
Same for magesSouLmaN schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:25:
[...]
Of dat je 2 specs kan maken, en gratis wisselen tussen beideZou prima werken bij een druid !
ligt eraan welk level.. tot level 57 ongeveer kan je redelijk goed shadow gaan. niemand die het merkt... nu ik op lvl 50 gerespecced ben naar disc met snufje holy, merk ik idd meer mana.. heerlijk. nu 5050 unbuffed @ lvl 51..DRaakje schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:22:
[...]
Jeuj, eindelijk me crystal water quest afgerond \o/
/2 WTS Crystal water, 10s/stack
Geintje!
Ook voor de eerste keer DM north gedaan, die king is echt te easy. Meteen head of the ogre king voor mij
Wat zal ik dan doen, die head of the ogre king of eye of flame voor het girnden?
Denk de eerste, die hebben meer stats, maargoed... Die +43 firespelldmg kan ik ook niet missen natuurlijk, alhoewel 1% crit ook nice is.
ik weer happy, en me priest ook 2 lvl's omhoog vandaag.
/2 WTS Crystal water, 10s/stack
Geintje!
Ook voor de eerste keer DM north gedaan, die king is echt te easy. Meteen head of the ogre king voor mij
Wat zal ik dan doen, die head of the ogre king of eye of flame voor het girnden?
Denk de eerste, die hebben meer stats, maargoed... Die +43 firespelldmg kan ik ook niet missen natuurlijk, alhoewel 1% crit ook nice is.
ik weer happy, en me priest ook 2 lvl's omhoog vandaag.
Oude quote maar kijk hier niet zo vaakMantaMania schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:19:
[...]
tuurlijk gaat een pala niet een priest eruit healen zou mooi zijn betere healing dan een priest en plate

Vraag me niet hoe hij het deed, de priests waren net zo verbaasd als de rest van de raid maargoed.
Dit is dus healing done MC 6-9, non-fake maar dat geloven jullie toch niet denk ik ;p
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Ziet er eerder uit als iemand die is vergeten te clearen voordat je begon. Verder doe ik eigenlijk alleen BWL en 2 avondne per week ZG/MC. (50 dagen played op level 60)
het ligt er ook maar helemaal aan wie de priest speelt en welke equipment die heeft natuurlijk. het is ongelooflijk met wat voor een meuk ook level55+ spelers er durven rond te lopen.BootVluchteling schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:24:
[...]
ligt eraan welk level.. tot level 57 ongeveer kan je redelijk goed shadow gaan. niemand die het merkt... nu ik op lvl 50 gerespecced ben naar disc met snufje holy, merk ik idd meer mana.. heerlijk. nu 5050 unbuffed @ lvl 51..
Het komt zomaar voor dat ik 1000 mana meer heb dan een andere priest van mijn level.
zelf ben ik nog shadow (level55), maar dat is nog leuk, omdat ik eigenlijk alleen instances doe met een groepje vaste RL vrienden (waarin ook een holy priest). Als ik eenmaal mee ga doen aan raid-dungeons zal ik wel respeccen naar disc/holy als de guild daar meer aan heeft.
Sta trouwens nu in de 5 man dungeons altijd heel vet bovenaan met dmg en doe ook nog dikke overheal op de hele party, omdat ik de vampiric embrace altijd aanzet
Healing Done telt ook overhealing mee, dus als hij in CTRAID ofzo geen manaconservation aan heeft staan dan vind ik t niet gek dat hij de rest zover achter zich houdt.Demoterror schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:05:
[...]
Oude quote maar kijk hier niet zo vaak
[afbeelding]
Vraag me niet hoe hij het deed, de priests waren net zo verbaasd als de rest van de raid maargoed.
Dit is dus healing done MC 6-9, non-fake maar dat geloven jullie toch niet denk ik ;p
nu ik gerespecced ben naar disc/holy mis ik inderdaad die vampiric embrace. wat was dát een vette skill.. vampiric embrace aan, SWP aan, mind blast op zn nek, hoppa minimaal 100 hp per lui erbijmarkclausing schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:14:
[...]
het ligt er ook maar helemaal aan wie de priest speelt en welke equipment die heeft natuurlijk. het is ongelooflijk met wat voor een meuk ook level55+ spelers er durven rond te lopen.
Het komt zomaar voor dat ik 1000 mana meer heb dan een andere priest van mijn level.
zelf ben ik nog shadow (level55), maar dat is nog leuk, omdat ik eigenlijk alleen instances doe met een groepje vaste RL vrienden (waarin ook een holy priest). Als ik eenmaal mee ga doen aan raid-dungeons zal ik wel respeccen naar disc/holy als de guild daar meer aan heeft.
Sta trouwens nu in de 5 man dungeons altijd heel vet bovenaan met dmg en doe ook nog dikke overheal op de hele party, omdat ik de vampiric embrace altijd aanzet
ik gebruik alleen SWP en mindflay eigenlijk. met de tank uit mijn groep kan ik iedereen een SWP geven en de main tank target voluit flayen met een VE aan. Dan doe ik heel veel dmg (200+ dps op de flaytarget, en dan nog wat extra dot's). elke 3 seconden heal ik dan 100 hp's voor elke party-member.
alleen jammer dat het zoveel mana kost
alleen jammer dat het zoveel mana kost
Verwijderd
Bah, gister nefarian op 16%, en toen stonden de AoE'ers op de verkeerde plaats voor de adds ^^
Maarja vandaag gaat ie neer als de server het toelaat.
Maarja vandaag gaat ie neer als de server het toelaat.
Oh ik wel hoor. We hebben 2 shaman's ( en voornamelijk een van hen ) healen menig priest eruit ( en staat ook weleens nr1, ik heb het over MC dan ), het is natuurlijk wel zo dat bij bepaalde bazen de priests de dispell functie krijgt waar je weinig aan healing komt of healing rotations waar je soms ook nauwelijks aan healing komt als je de 2de groep bent etc. etc.. Nu wist ik trouwens niet dat overhealing ook erbij wordt gerekend wat wel jammer is voor de betrouwbaarheid natuurlijk.Demoterror schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:05:
[...]
Oude quote maar kijk hier niet zo vaak
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door QlimaX op 27-11-2005 18:10 ]
Hoe doe je dat dan met Agro control als je zoveel dmg doet? lijkt me niet verstandig om als priest agro te trekken.markclausing schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:14:
[...]
het ligt er ook maar helemaal aan wie de priest speelt en welke equipment die heeft natuurlijk. het is ongelooflijk met wat voor een meuk ook level55+ spelers er durven rond te lopen.
@Hierboven, healing meters stellen niets voor, als een priest ook alleen maar flash heal/g heal/poh gaat spammen, dus geen shield, renew, dispell, disease staan wij echt makkelijk boven aan.
PoH, makkelijk 6500 healing in 2 sec.
Woohoo -_-
ik zit met mijn huidige talents op -37% aggro, dat wordt uiteindelijk -45%.MrVegeta schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:08:
[...]
Hoe doe je dat dan met Agro control als je zoveel dmg doet? lijkt me niet verstandig om als priest agro te trekken.
en ja, gewoon een goede tank (sunders) hebben en alleen de MT target gaan flayen
en natuurlijk in geval van 'nood' de improved fade. Een paar klappen is ook niet meteen een ramp, omdat shadowform nog 15% dmg reductie geeft bovenop die van de armor (met inner fire op 21%)
en géén mindblasts gebruiken, daar kan geen tank tegenop uiteindelijk
maar goed, ik zit hier wel lekker te orakelen, ik ben nog maar level55 he?
[ Voor 34% gewijzigd door 1Mark op 27-11-2005 23:28 ]
W00T
Spinal Reaper is gedropt voor Orion op Stormrage, server first.
Alleen toch een beetje jammer dat die naar een Paladin ging. Zou toch eigenlijk meer naar een Warrior moeten gaan.
Daarnaast had ik eindelijk genoeg DKP voor Netherwind Pants, droppen ze niet

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg, maar die raidleader moeten ze echt aan de schandpaal nagelen. Zo'n ding is zo waardeloos voor een pala in endgame dungeons. Het is een ondersteunende class die vrijwel altijd aan het healen/cleansen is.Mojo schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:26:
W00TSpinal Reaper is gedropt voor Orion op Stormrage, server first.
Alleen toch een beetje jammer dat die naar een Paladin ging. Zou toch eigenlijk meer naar een Warrior moeten gaan.
Vertel mij wat..
Hij is dan wel redelijk PVP gericht die paladin, dat scheelt dan wel weer, maar toch, dat ding is zo veel beter voor een Warrior.. 
Anderzijds, DKP is DKP.
Anderzijds, DKP is DKP.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Even iets anders, dit werd gisteren op het guild forum gepost; Geweldig filmpje

www.snurrig.se/rofl/Forporn.avi
.
Tsja sommige guilds houden nou eenmaal vast aan een beleid van; "Kun je het gebruiken dan mag je er op bidden" Ik zit gelukkig aan de voordelige kant van de vergelijking...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:04:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar die raidleader moeten ze echt aan de schandpaal nagelen. Zo'n ding is zo waardeloos voor een pala in endgame dungeons. Het is een ondersteunende class die vrijwel altijd aan het healen/cleansen is.
Overigens; We werken wel met een beetje gezond verstand natuurlijk

[ Voor 16% gewijzigd door MJ85 op 28-11-2005 03:00 ]
.
Geweldig filmpje!MJ85 schreef op maandag 28 november 2005 @ 02:43:
Even iets anders, dit werd gisteren op het guild forum gepost; Geweldig filmpje![]()
Dat plaatje op het eind haha.
Goed begin van de week zo, ik lig dubbel.
In mijn guild is het principe: MT's krijgen voorrang. Wel zo leuk als je zelf warrior bent, maar geen MT natuurlijkMJ85 schreef op maandag 28 november 2005 @ 02:47:
[...]
Tsja sommige guilds houden nou eenmaal vast aan een beleid van; "Kun je het gebruiken dan mag je er op bidden" Ik zit gelukkig aan de voordelige kant van de vergelijking...
Overigens; We werken wel met een beetje gezond verstand natuurlijkWe gaan geen hunters op Ashkandi laten bidden, of geven ze +heal cloth omdat het helpt bij mend pet
.
Overigens hoe bepalen jullie guilds wie er mee mag naar een raid? Ik heb nu al 3 keer voorgehad dat ik mij perfect op tijd inschrijf en dat ik toch niet mee mag met als reden 'we hebben genoeg warriors'. Fijn, kan ik inkomen maar daardoor krijg ik dus geen kans om DKP op te bouwen, terwijl ik mij toch altijd netjes op tijd inschrijf... toch maar eens een wisselbeurt voorstellen denk ik...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
dus wat jij wil zeggen... tank with a 2hander ftw!.... rightVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:04:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar die raidleader moeten ze echt aan de schandpaal nagelen. Zo'n ding is zo waardeloos voor een pala in endgame dungeons. Het is een ondersteunende class die vrijwel altijd aan het healen/cleansen is.
wij hebben een inschrijf systeem met een "substitute" wachtrij. Het is gewoon first come first play, en geen wisselwerking. Mocht er een speler van jou class niet opkomen dagen dan gaat de gene die op de eerste plaats van de wachtrij staat naar Main ipv Sub. We gebruiken een fixed class limit per raid. MC bijv heeft een class limit van 6, dus van elke class mogen er 6 mensen komen, daarna word hij op sub gezet.Kapoen schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:05:
[...]
In mijn guild is het principe: MT's krijgen voorrang. Wel zo leuk als je zelf warrior bent, maar geen MT natuurlijkToch heb ik ondertussen al 2 leuke items uit MC gekregen. Obsidian Edged Blade en Flamewaker Legplates (deze krijgt een buff in 1.9
).
Overigens hoe bepalen jullie guilds wie er mee mag naar een raid? Ik heb nu al 3 keer voorgehad dat ik mij perfect op tijd inschrijf en dat ik toch niet mee mag met als reden 'we hebben genoeg warriors'. Fijn, kan ik inkomen maar daardoor krijg ik dus geen kans om DKP op te bouwen, terwijl ik mij toch altijd netjes op tijd inschrijf... toch maar eens een wisselbeurt voorstellen denk ik...
werkt perfect
Sowieso vind ik dat MT's alleen voorrang zouden mogen krijgen op Tank items en niet op alle andere zooi. Bijv drillborer disk en FR items, maar op een OEB mogen ze amper bieden of betalen ze 2x zoveel RP.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Masterlijke video man! echt goed gedaanjarnotjuh schreef op maandag 28 november 2005 @ 07:30:
[...]
Geweldig filmpje!!
Dat plaatje op het eind haha.
Goed begin van de week zo, ik lig dubbel.
Gisteren weer eens Onyxia en MC bezocht met de guild..
Onyxia ging in gewoon netjes in 1x neer ook al hebben we 2x een Deep Breath gehad in Phase 2!
Heel erg apart, stonden netjes verspreid en stonden ook netjes stil terwijl we aan het vechten waren.
Heleboel Combat/Sword Rogue's blij omdat Vis'kag the Bloodletter viel van haar
Ik helaas niet, ik maak gebruik van daggers en zwaarden zijn voor Paladins en Warriors
Ook maar door naar MajorDomo en zijn kornuiten, ging in de 3e try ook netjes neer (2e try was de laatste add op 10%
) Dropped er helaas WEER geen dagger van hem 
Ragnaros nog geprobeerd maar dat was een compleet fiasco, rond de 50% komen de 1e sons al en dat is zon chaos dat we minstens 60% van iedereen kwijt raken en dus helemaal niks meer in te brengen hebben tegen hem.. iemand tips?
Onyxia ging in gewoon netjes in 1x neer ook al hebben we 2x een Deep Breath gehad in Phase 2!
Heel erg apart, stonden netjes verspreid en stonden ook netjes stil terwijl we aan het vechten waren.
Heleboel Combat/Sword Rogue's blij omdat Vis'kag the Bloodletter viel van haar
Ik helaas niet, ik maak gebruik van daggers en zwaarden zijn voor Paladins en Warriors
Ook maar door naar MajorDomo en zijn kornuiten, ging in de 3e try ook netjes neer (2e try was de laatste add op 10%

Ragnaros nog geprobeerd maar dat was een compleet fiasco, rond de 50% komen de 1e sons al en dat is zon chaos dat we minstens 60% van iedereen kwijt raken en dus helemaal niks meer in te brengen hebben tegen hem.. iemand tips?
Paar vrienden van me zitten in een alliance met drie andere guilds en ze doen met ze vieren nu MC. Gisteren met ze meegegaan omdat ze steeds een priest te kort hadden en met wat geklungel Lucifron neer. Toen hadden ze ineens een DKP systeem voor hun alliance en de mensen die waren meegevraagd hadden maar een probleem of werden genegeerd.
Rest was wel grappig op het einde na. Laatste keer dat ik mana potions deel
|{ brrr }] |
De Sons zijn niet zo erg moeilijk. Je moet alleen weten waar ze vandaan komen. Heb zo even geen kaartje bij de hand, maar kan je wel vertellen dat ik, als MT, probeer constant 3 of 4 sons te taunten en aggro van te houden. Mages doen Frost Nova om dat tijd te gunnen. GEEN fears gebruiken, kost te veel tijd. Als alle sons een beetje ge-aggro'ed zijn, focussen en 1 voor 1 afschieten.RaseriaN schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:23:
[...]
Maargoed, het beste is nog altijd het zelf een aantal keer proberen en een routine ontwikkelen. Dan gaat het het best.
Verwijderd
Op zich wel iets wat je moet respecteren vind ik, zeker als je met zo'n guild meeloopt. Ikzelf sta er op zich ook achter, als je het echt gaat gebruiken, dan moet je mogen rollen. Maar als iedereen tegensputtert, dan niet, zo simpel is 't. Het is een beetje een zielige houding, maar kennelijk iets wat men beslist heeft voor iedereen, het zei zo, ik zal er verder niet van wakker liggen. Sommige mensen nemen een computerspel ook een tikkie te serieus, alsof je leven ervan afhangt.MJ85 schreef op maandag 28 november 2005 @ 02:47:
[...]Tsja sommige guilds houden nou eenmaal vast aan een beleid van; "Kun je het gebruiken dan mag je er op bidden" Ik zit gelukkig aan de voordelige kant van de vergelijking...
Overigens; We werken wel met een beetje gezond verstand natuurlijkWe gaan geen hunters op Ashkandi laten bidden, of geven ze +heal cloth omdat het helpt bij mend pet
.
We zijn gisteren een Horde character begonnen op Frostwhisper.Sander1991 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:23:
Zitten hier ook mensen als horde bij Frostwhisper?
We zijn met z'n zessen..(2 warriors, Mage. Priest, Warlock. Shaman).. We gaan er erg lekker doorheen... Gisteren een paar uurtjes gedaan en we zijn lvl 12... Gaan nu de barrens in.. Erg leuk spelen... We gaan geen guild starten op deze server... We gaan tegen de 40 wel een guild zoeken waar we met z'n zessen ook bij kunnen...
[ Voor 20% gewijzigd door ReCreator op 28-11-2005 09:41 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Mijn guild heeft ook class restricties voor goodies die droppen, meestal zijn die vrij voordehandliggend.
En het meemogen wordt bepaald adhv rank/inschrijven/hoevaak je al mee geweest bent.
Dus eerst rank, hoogste ranks hebben meestal voorrang, aangezien we geen 5/6 mages hebben die knight zijn (interne rang) worden we aangevuld met de volgende rang. Dan wordt gekeken of je je uberhaupt wel hebt ingeschreven en bij een overschot wordt er gekeken wie waneer al is meegeweest en hoe vaak.
Dit geeft een redelijk gebalanceerd beeld.
D'r zijn maar 2 uitzonderingen op deze regel, de MT en warlocks (mjah die hebben we nou eenmaal tekort).
Gisteravond Ony gedaan met 34man (heb ik een mooie 18slot bag aan overgehouden), daarna was het MC tijd aangezien we Gollemag en Sulfron nog moesten doen. Deze gingen vrij snel plat aangezien een groot gedeelte van de groep ook nog plannen had om Hakkar neer te leggen (de rest van ZG was al leeg). Toen werd er na Gmag/Sulf ook nog besloten een try op Domo te doen (beetje schafen aan de techniek enzow:)) deze was echt clean neer, 3 doden oid.
Om 00.00 begonnen aan laatste stukkie van ZG (je moet je weer naar de baas toe vechten, gelukkig is er na de 3de club met mobs een shortcut door het water) en om 00.50 lag ook die mislukte papagaai op zijn rug.
Yup, wbt bosses downen een geslaagde avond.
En het meemogen wordt bepaald adhv rank/inschrijven/hoevaak je al mee geweest bent.
Dus eerst rank, hoogste ranks hebben meestal voorrang, aangezien we geen 5/6 mages hebben die knight zijn (interne rang) worden we aangevuld met de volgende rang. Dan wordt gekeken of je je uberhaupt wel hebt ingeschreven en bij een overschot wordt er gekeken wie waneer al is meegeweest en hoe vaak.
D'r zijn maar 2 uitzonderingen op deze regel, de MT en warlocks (mjah die hebben we nou eenmaal tekort).
Gisteravond Ony gedaan met 34man (heb ik een mooie 18slot bag aan overgehouden), daarna was het MC tijd aangezien we Gollemag en Sulfron nog moesten doen. Deze gingen vrij snel plat aangezien een groot gedeelte van de groep ook nog plannen had om Hakkar neer te leggen (de rest van ZG was al leeg). Toen werd er na Gmag/Sulf ook nog besloten een try op Domo te doen (beetje schafen aan de techniek enzow:)) deze was echt clean neer, 3 doden oid.
Om 00.00 begonnen aan laatste stukkie van ZG (je moet je weer naar de baas toe vechten, gelukkig is er na de 3de club met mobs een shortcut door het water) en om 00.50 lag ook die mislukte papagaai op zijn rug.
ja inderdaad..Yellow|A schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:26:
Paar vrienden van me zitten in een alliance met drie andere guilds en ze doen met ze vieren nu MC. Gisteren met ze meegegaan omdat ze steeds een priest te kort hadden en met wat geklungel Lucifron neer. Toen hadden ze ineens een DKP systeem voor hun alliance en de mensen die waren meegevraagd hadden maar een probleem of werden genegeerd.
beetje lame van die alliantie om dat te zeggen van: betaal jij je eigen repairkosten, de ervaring dat je mee mocht is al genoeg voor je
Wij hebben het gebruik dat als iemand mee gaat, we van te voren uitleggen hoe zijn items rolls gaan. Iemand van non-hpr die mee gaat mag op een item rollen tegen alle andere members van onze groep die hem willen. Wint een van ons, dan is het RP. Wint hij krijgt hij hem meteen zonder RP te gebruiken. Nou voordat je zegt dat iemand dan nooit wint, laatst kwam er een lock mee voor Garr en dropt er daarna Ring of the Archmagus (of seal weet niet precies meer
Maar ja, dat zijn de regels
Sorry hoor, maar als ik het zo lees dan krijgen mensen die vaak mee gaan voorrang op mensen die weinig mee gaan? Krijg je zo niet een beetje een vicieuze circel? Mensen die nooit mee mogen omdat ze een lage rank hebben, mogen uberhaubt nooit mee en krijgen zo ook nooit een hoge rang? Dus eigelijk moeten ze maar een beetje hopen dat ze mee mogen?Routed schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:43:
Mijn guild heeft ook class restricties voor goodies die droppen, meestal zijn die vrij voordehandliggend.
[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 28-11-2005 09:52 ]
maj dat is het nadeel van pugs meenemenWiebbe schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:47:
[...]
ja inderdaad..
beetje lame van die alliantie om dat te zeggen van: betaal jij je eigen repairkosten, de ervaring dat je mee mocht is al genoeg voor je
Wij hebben het gebruik dat als iemand mee gaat, we van te voren uitleggen hoe zijn items rolls gaan. Iemand van non-hpr die mee gaat mag op een item rollen tegen alle andere members van onze groep die hem willen. Wint een van ons, dan is het RP. Wint hij krijgt hij hem meteen zonder RP te gebruiken. Nou voordat je zegt dat iemand dan nooit wint, laatst kwam er een lock mee voor Garr en dropt er daarna Ring of the Archmagus (of seal weet niet precies meer)Hij rollen als eerste, rolled die 98! mensen pissed in de guild
Maar ja, dat zijn de regels
wel netjes btw, je kan eventueel ook pugs afkopen natuurlijk
ja precies, je kan op ze minst hun onkosten vergoeden op zo'n moment 
Repair kosten kunnen hoog oplopen als je een beetje epixx draagt en zeker als ze er niks voor terug krijgen is dat een goede keuze. Maar ja, elke guild zijn eigen regels he?
Repair kosten kunnen hoog oplopen als je een beetje epixx draagt en zeker als ze er niks voor terug krijgen is dat een goede keuze. Maar ja, elke guild zijn eigen regels he?
mja btw denk dus niet dat die 4 guild alliantie nog kan rekenen op pugs om ze "uit de brand" te helpenWiebbe schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:53:
ja precies, je kan op ze minst hun onkosten vergoeden op zo'n moment
Hmm, het begint nu toch te komen, ik begin verveeld te raken met WoW.
Wat vinden jullie van priests die lui in BRM in het lava gooien?
Ik als priest vind het wel grappig, het is een goede manier om te voorkomen dat jezelf dood gaat. Meestal probeer ik ze op een richeltje te laten springen zodat ze zelf in het lava moeten springen
Ik als priest vind het wel grappig, het is een goede manier om te voorkomen dat jezelf dood gaat. Meestal probeer ik ze op een richeltje te laten springen zodat ze zelf in het lava moeten springen
erm jah dat heb ik niet helemaal goed neergezet zie ik nu.Wiebbe schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:47:
Sorry hoor, maar als ik het zo lees dan krijgen mensen die vaak mee gaan voorrang op mensen die weinig mee gaan? Krijg je zo niet een beetje een vicieuze circel? Mensen die nooit mee mogen omdat ze een lage rank hebben, mogen uberhaubt nooit mee en krijgen zo ook nooit een hoge rang? Dus eigelijk moeten ze maar een beetje hopen dat ze mee mogen?
Er word idd gekeken wie het meeste is meegeweest, alleen mogen degene die het minste mee zijn geweest dus mee (of als je de vorige keer reserve bent geweest).
zo komt iedereen dus aan beurt.
pff zo issut goed.
Mijn priest is na anderhalve dag nog maar 15, dus dat zegt niets.markclausing schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:25:
[...]
ik zit met mijn huidige talents op -37% aggro, dat wordt uiteindelijk -45%.
en ja, gewoon een goede tank (sunders) hebben en alleen de MT target gaan flayen
en natuurlijk in geval van 'nood' de improved fade. Een paar klappen is ook niet meteen een ramp, omdat shadowform nog 15% dmg reductie geeft bovenop die van de armor (met inner fire op 21%)
en géén mindblasts gebruiken, daar kan geen tank tegenop uiteindelijk
maar goed, ik zit hier wel lekker te orakelen, ik ben nog maar level55 he?
Vind het triest! Kijk dat je iemand ganked of raped is nog tot daar aan toe.MrVegeta schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:10:
Wat vinden jullie van priests die lui in BRM in het lava gooien?
Maar in het lava krijg je ook nog eens dat je gear een stuk kapot gaat.. handig als je een lange MC run voor de boeg hebt he!
En trouwens, gevechten lok je daar zelf uit denk ik zo.. bij ons hangt er een soort serene rust (niet afgesproken tho!)
Bij ons @bloodscalp niet, daar staan lui constant te ganken, dus als ik de kans krijg geen ze het lava in! Maar laten ze mij met rust dan doe ik ook niets, maar ach soms zie je het aankomen.
Verwijderd
Hehe die mislukte papegaai houden we erinRouted schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:43:
edit: mn sig even updaten btw, powerlevelen is zo vervelend heh
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 10:20 ]
copyright@DelodicVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:20:
[...]
Hehe die mislukte papegaai houden we erin![]()
![]()
edit: mn sig even updaten btw, powerlevelen is zo vervelend heh
Waneer ben je btw vanplan om 60 te zijn???
Blackraven heeft nu ook ZG op farmstatus, gaat erg goed met de guild
dat is mooi. Dat ik daar bijna nog nooit ben geweest is minder mooi
.
Verwijderd
Wij werken met een systeem dat bestaat uit 2 groepen ten eerste heb je de raiders, dat zijn de mensen die elke keer of heel vaak mee gaan naar MC/BWL/Onyxia. Deze eerste groep krijgt dan ook voorrang op de 2e groep. Deze 2e groep bestaat uit mensen die 1 keer in de week eens mee willen. Daarnaast word ook gekeken naar talentbuilds en FR gear. Iemand die b.v. een PvP build heeft zal eerder uitgeloot worden. Maaar als er b.v. 8 wariors hebben op gegeven dan zullen er 2 random uitgeloot worden. Die zelfde 2 wariors die uitgeloot zijn zullen met de volgende raid gewoon mee kunnen en worden er 2 andere wariors uitgeloot, mits er er natuurlijk te veel mensen van dezelfde class hebben in geschrevenWiebbe schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:38:
[...]
wij hebben een inschrijf systeem met een "substitute" wachtrij. Het is gewoon first come first play, en geen wisselwerking. Mocht er een speler van jou class niet opkomen dagen dan gaat de gene die op de eerste plaats van de wachtrij staat naar Main ipv Sub. We gebruiken een fixed class limit per raid. MC bijv heeft een class limit van 6, dus van elke class mogen er 6 mensen komen, daarna word hij op sub gezet.
werkt perfect
Sowieso vind ik dat MT's alleen voorrang zouden mogen krijgen op Tank items en niet op alle andere zooi. Bijv drillborer disk en FR items, maar op een OEB mogen ze amper bieden of betalen ze 2x zoveel RP.
Zolang jullie vael niet killen voor ons vind ik het goed
(vorige week 3% maar nog nooit een poging gehad met een goede tank wissel
, dus qua DPS zit het wel goed
)
(vorige week 3% maar nog nooit een poging gehad met een goede tank wissel

Hop! Level 54! Donderdagavond de resterende quests in Un'goro afgemaakt, voor die sessie gemiddeld 40k XP/hour, dat haal ik normaal alleen met grinden binnen rested XP
Ik heb nog genoeg quests openstaan tot aan 60, EPL, WPL en Winterspring heb ik nog nauwelijks wat gedaan, en in Silithus zijn d'r dus ook een hoop nieuwe quests bijgekomen. Ik kreeg van wat guildies al de vraag of ik 'es ff op wou schieten, we hebben eeng gebrek aan priests
Baal d'r wel een beetje van dat ik niet meteen een priest ben begonnen. In de beta heb ik van elke class een lowbie opgestart, maar een priest is pre-10 gewoon echt kut om te spelen. Wist ik veel dat 't na level 20 zo veel beter wordt. Het is wel erg lekker om geen enkel probleem te hebben in instances te komen. Ik krijg nu al veel invites, en als je ziet wat er allemaal naar strat/schol enzo moet en om een priest vraagt wordt je als priest erg blij
Vrijdagavond een bezoek gebracht aan ST; enorme ramp om eerlijk te zijn. Eerste groep faalde ontzettend (PuG, geen warrior), daarna met 3 level 60 guildies van een van die lui de instance opnieuw gedaan, en dat ging een stuk beter. Alleen jammer dat we een paladin als MT hadden die ook nog eens met een 2-hander stond te zwaaien. Ging op zich prima totdat we aan Eranikus toekwamen. Die slaat nogal hard, helemaal tegenover iets zonder shield (hij had echt crappy gear ook nog). Ik werd gesleeped, pally dood, rogue dood, druid battleressed rogue, al met al hebben we 'em toch nog dood gekregen gelukkig.
Baal d'r wel een beetje van dat ik niet meteen een priest ben begonnen. In de beta heb ik van elke class een lowbie opgestart, maar een priest is pre-10 gewoon echt kut om te spelen. Wist ik veel dat 't na level 20 zo veel beter wordt. Het is wel erg lekker om geen enkel probleem te hebben in instances te komen. Ik krijg nu al veel invites, en als je ziet wat er allemaal naar strat/schol enzo moet en om een priest vraagt wordt je als priest erg blij
Vrijdagavond een bezoek gebracht aan ST; enorme ramp om eerlijk te zijn. Eerste groep faalde ontzettend (PuG, geen warrior), daarna met 3 level 60 guildies van een van die lui de instance opnieuw gedaan, en dat ging een stuk beter. Alleen jammer dat we een paladin als MT hadden die ook nog eens met een 2-hander stond te zwaaien. Ging op zich prima totdat we aan Eranikus toekwamen. Die slaat nogal hard, helemaal tegenover iets zonder shield (hij had echt crappy gear ook nog). Ik werd gesleeped, pally dood, rogue dood, druid battleressed rogue, al met al hebben we 'em toch nog dood gekregen gelukkig.
Go Hydra met je priest plezier. Heb je de blessed prayer beads trinket quest bij de ST afgemaakt? Erg leuk trinket speeltje voor een tijdje. Anyways je hebt gelijk, stomd at je het niet meteen hebt gedaan, maarje iedereen maakt fouten 
Mindcontrollen is zo gemeen. Mindvision mensen, als je het doet bij een level 55 ofzo schrikken ze meestal genoeg dat ze al vanzelf in de lava rennen
Mindcontrollen is zo gemeen. Mindvision mensen, als je het doet bij een level 55 ofzo schrikken ze meestal genoeg dat ze al vanzelf in de lava rennen
|{ brrr }] |
Ik wil ook meedoen met raids
Ben nu nog maar een lvl 10 Paladin maar ik kom eraan Iemand die mij in zn guild wil opnemen?
Verwijderd
Gister dus voor het eerst MC gedaan met een andere guild.
Iedereen was er voor het eerst, dus wipe fest!
Enorm veel geleerd, als je het verschil tussen de 1e Core Hound/Firelord kill en de laatste ziet.. wereld van verschil!
Paar unlucky spawns gehad, maar voor een eerste run vond ik het eigenlijk helemaal niet verkeerd gaan.
We zijn tot Luci gekomen (helaas niet neer gekregen wegens tijd gebrek) en onze eerste aanvaring met die Core Hound Packs ging gewoon foutloos. Geen deaths. Alleen 1 res van een hound omdat die een beetje te hard werd genuked.
Ik mocht dus gelijk MT spelen /e feels proud ;-)
Kwam met bufs uiteindelijk op 6907HP, 8940AC.. had niet verwacht dat ik zo hoog zo komen.
2 epics van de trash mobs, dus toch een klein beetje beloning
Run voor volgende week staat al gepland.. Luci gaat down!.. /e feels revenge!
Iedereen was er voor het eerst, dus wipe fest!
Enorm veel geleerd, als je het verschil tussen de 1e Core Hound/Firelord kill en de laatste ziet.. wereld van verschil!
Paar unlucky spawns gehad, maar voor een eerste run vond ik het eigenlijk helemaal niet verkeerd gaan.
We zijn tot Luci gekomen (helaas niet neer gekregen wegens tijd gebrek) en onze eerste aanvaring met die Core Hound Packs ging gewoon foutloos. Geen deaths. Alleen 1 res van een hound omdat die een beetje te hard werd genuked.
Ik mocht dus gelijk MT spelen /e feels proud ;-)
Kwam met bufs uiteindelijk op 6907HP, 8940AC.. had niet verwacht dat ik zo hoog zo komen.
2 epics van de trash mobs, dus toch een klein beetje beloning
Run voor volgende week staat al gepland.. Luci gaat down!.. /e feels revenge!
Dat was toch niet op de turalyon server??Yellow|A schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:26:
Verwijderd
Ik zou graag wat tips krijgen over phase 1 van Nefarion. Nu proberen we ze op te vangen als ze de tunnel uit komen (aoe taunts van de warriors). Dan mass aoe er op. Maar er breken er toch steeds een aantal uit die aoe zone om vervolgens de ranged/caster group te gaan molesteren. We krijgen er 19 neer, maar dat moet geloof ik 42 worden voordat phase 2 kan beginnen. Tips gevraagd!
reroll nu maar want pallies zijn er over het algemeen genoeg. Kijk eens rond op je server welke klassen er tekort zijn?Japser schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:52:
Ik wil ook meedoen met raidsBen nu nog maar een lvl 10 Paladin maar ik kom eraan Iemand die mij in zn guild wil opnemen?
Nee Silvermoon, had niets met Turalyon te maken. Ook geen enkele hard feelings, maar wat andere mensen ook al aangaven, ik ga niet meer mee om dat te doen in zo'n half of halve pickup omgeving. Kost tijd, geld en potions
|{ brrr }] |
Verwijderd
Wij hebben ook een rank-systeem, maar er is een maximale rang die telt per raid:Wiebbe schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:47:
Sorry hoor, maar als ik het zo lees dan krijgen mensen die vaak mee gaan voorrang op mensen die weinig mee gaan? Krijg je zo niet een beetje een vicieuze circel? Mensen die nooit mee mogen omdat ze een lage rank hebben, mogen uberhaubt nooit mee en krijgen zo ook nooit een hoge rang? Dus eigelijk moeten ze maar een beetje hopen dat ze mee mogen?
MC (tot Gole): tracker
MC (MJD/RR), Onyxia: hunter
BWL: reaper
puppy = green shitzorzz
tracker = full tier0 or equivalent
hunter = tracker + 80fr (unbuffed en op "goede" gear, geen groene bullshit dus ^^) + domo en Ony-quest done
reaper = full tier1 or equivalent
Zo krijgen de minder fanatieke raiders dezelfde kansen op MC en zitten de hardcore raiders al in BWL.
Note dat je hunter kunt worden buiten MC muv de domo-q, als je als tracker MC in moet voor de handjes, dan krijg je voorrang.
Verwijderd
Jezus zeg, wat zijn die allies voor een stel lamers zeg. Bah Bah Bah!! Wat een triestelingen allemaal. Loop je daar als lvl 31 door Hillsbrad wordt je telkens gekilled door lvl ??
Wat een stel triestelingen zeg. Keer op Keer gebeurd me dat!! Bah!
Zo, even mijn rogue naar level 60 geholpen. Total playtime 16 days, best netjes dacht ik zo 
Heartseeker in main, en Bonescraper in offhand. Nu nog full Shadowcraft, en dan ben ik weer gelukkig
.
Ook met mijn mage gaat het zeer goed, 6\8 Arcanist atmo...
(Deze build wil ik gaan aannemen voor mijn rogue... wat vinden jullie ervan?
http://www.wow-europe.com...0000000050055003003100000)
Heartseeker in main, en Bonescraper in offhand. Nu nog full Shadowcraft, en dan ben ik weer gelukkig
Ook met mijn mage gaat het zeer goed, 6\8 Arcanist atmo...
(Deze build wil ik gaan aannemen voor mijn rogue... wat vinden jullie ervan?
http://www.wow-europe.com...0000000050055003003100000)
Verwijderd
Ah, idd, de horde doet dat nooit gelukkig -_-Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:25:
Jezus zeg, wat zijn die allies voor een stel lamers zeg. Bah Bah Bah!! Wat een triestelingen allemaal. Loop je daar als lvl 31 door Hillsbrad wordt je telkens gekilled door lvl ??
Dat is niet alleen bij de allie-spelers. Een beetje het hele internet 'ik ben anoniem' verhaal. Ze kennen je niet en jij kent hun niet, dus je bent een target. Doe je niets aan, jammergenoeg. Ja 1 ding, PvE spelen vrees is.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:25:
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ja inderdaad alle alliance doet dat, en horde nooit!Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:25:
Right

Edit: hmz, spuit elf
[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 28-11-2005 11:44 ]
gelukkig wij doen namelijk ook sinds kort mc runs en hebben dus ook pickups van verschillende guilds en er was ook bij ons van het weekeind wat ruzie over het dkp systeem.Yellow|A schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:23:
Nee Silvermoon, had niets met Turalyon te maken. Ook geen enkele hard feelings, maar wat andere mensen ook al aangaven, ik ga niet meer mee om dat te doen in zo'n half of halve pickup omgeving. Kost tijd, geld en potions
Bij ons verdienen de pickups ook gewoon dkp maar niet iedereen begrijpt dat helemaal net als dat er niet gerolt word voor core leathers enzo. Altijd gezellig als er weer iemand uit zijn dak gaat omdat ie de regels niet heeft gelezen.
Toch ff offtopic.
http://blizzardlikesmoney.ytmnd.com/
Har Har Har.
Gelukkig heb ik de CC van mijn pa
.
Har Har Har.
Gelukkig heb ik de CC van mijn pa
Verwijderd
Ha ha, ik ook ^^MrVegeta schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:49:
Toch ff offtopic.
Har Har Har.
Gelukkig heb ik de CC van mijn pa.
Dit topic is gesloten.